| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: 22222222222
|
Pridané:
27.10.2011 9:01
ved ten internet je casovo a datovo neobmedzeny, stahovat po prekroceni FUP mozete dalej, obmedzi sa len rychlost stahovania
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: NooN
|
Pridané:
27.10.2011 9:06
a tym padom aj menej stiahnes, takze je datovo obmedzeny. Vlastne kazdy program je datovo obmedzeny, kedze je vzdy nejaka max. rychlost pripojenia.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: johnyqwerty
|
Pridané:
27.10.2011 9:58
pekne porovnanie sk a de, kym v sk nie je problem znizenie po stiahnuti par giga na nepouzitelmnu rychlost, tak v de je problem znizenie po stiahnuti 100 gb na este vcelku dobru rychlost 6 mbit. Raz darmo slovaci nechaju zo sebou vo vsetkom mavat od cien platov az po politiku, smutne.
|
| |
Horkýže!!!
Od: motherfucker
|
Pridané:
27.10.2011 12:42
Horkýže neobmedzený! Ten nadpis ako keby som vymyslel ja O.o
|
| |
Re: Horkýže!!! do pixe
Od: jeremy881
|
Pridané:
27.10.2011 19:33
okolo 19tej je to naprd dokonca aj na optike
|
| |
Re: Horkýže!!! do pixe
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2011 20:44
nie ste náhodou napojený na náš intrák? Aj tuna to večer vypadáva keď je plno ľudí. A potom že nechľastaj keď ani net poriadne nejde...
|
| |
Re: Horkýže!!! do pixe
Od: ......
|
Pridané:
28.10.2011 1:37
boha jaky si mudry jak radio.. by som chcel vidiet co by si robil byt na takom intraku kde nemas nielen ze net ale mas zakazany aj pocitac ako taky lebo zere elektrinu :P
|
| |
Re: Horkýže!!! do pixe
Od: BoolSheet
|
Pridané:
28.10.2011 23:47
Boha to kde je taky intrak z doby kamennej? Vypalit!
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 9:08
ked sa obmedzi rychlost tak sa predsa obmedzi datovo...za rovnaky cas prenesiem menej dat ty bulo.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 9:19
takto je ale obmedzený každý program, aj tie bez FUP, keďže cez žiaden nemôžeš preniesť nekonečne dát, stále si limitovaný časom a rýchlosťou.
Ako som písal nižšie, podľa mňa je "neobmedzený" správne, ale propagovaná rýchlosť je zavádzajúca, keďže sa vzťahuje len na prvých niekoľko GB mesačne.
Aj mobilný operátori keď ponúkajú akciu, že prvých 6 mesiacov máš nižší poplatok, tak uvádzajú, že daná cena platí len prvých 6 mesiacov, prečo aj poskytovatelia internetu neuvádzajú, že ich rýchlosť platí len pre určité množstvo dát?
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
27.10.2011 9:27
Tak potom nie su obmedzene ani casovo, ani datovo, ale caso-datovo... alebo dato-casovo? :)
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: el_kabel
|
Pridané:
27.10.2011 12:20
dato-caso-priestor (pamataj ze si obmedzeny aj velkostou storage :) )?
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
27.10.2011 19:35
neobmedzeny znamena ze je neobmedzeny, casovo, datovo, rychlostou, vsetkym.. fasisticky nemci vedia len odráavat
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 9:54
"neobmedzeny" nie je spravne a ak je takto obmedzeny kazdy program (co aj je) tak ziaden s nich nema narok privlastkovat sa slovom "neobmedzeny". Su to len take "tanecky" ktore im tu my spotrebitelia zereme.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: jupiii
|
Pridané:
27.10.2011 11:09
Priklad: Zakaznik chce odoberat mlieko od mliekarenskej spolocnosti. Kupi si hadicu umoznujuca prietok 10 litrov mlieka za hodinu. Kedze mliekarenska spolocnost tvrdi, ze pre danu hadicu ponuka neobmedzeny tok mlieka, tak sa spolieha, ze mu tych 10 l/h mlieka bude tiect stale. Ved zaplatil za hadicu.
Lenze po preteceni 500 litrov mu z hadice zacne curkat rychlostou 0.5 litra za hodinu. Zakaznikovi je toto curkanie nahovno, kedze s tym uspokoji minimum svojich potrieb a nim zaplatena hadica je nevyuzita naplno.
Nemecky zakaznik vzdoruje... zatial co slovensky zakaznik to zobere ako vlastnost produktu!!!!
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
27.10.2011 11:28
toto je ale o tom, ze zakaznik si zazmluvnil hadicu, za ktoru sa zaviazal platit 10 eur mesacne a mliekaren sa mu zaviazala, ze za dane fakturacne obdobie si z tej hadice moze vytiahnut mlieka, kolko chce. to je ta "datova" neobmedzenost. za pevne peniaze si stiahni mnozstvo, ake chces. ak si ale stiahnes 100l mlieka, kohutik priskrtia, ale ty budes moct stale tahat. nemal si byt nenazrany:D stale ta ale nikto pri tom pevnom poplatku neobmedzuje na celkovom stiahnutom mnozstve mlieka za jedno fakturacne obdobie. uz to chopok!:P
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: žán klód
|
Pridané:
27.10.2011 11:51
peniaze sa zarabaju tazko. preto aj telekom ma zakotvenu takuto podmienku v zmluve na pripojenie:
Zľava za objednanie cez web vám bude uplatnená v 2 faktúrach v 1. a 2. mesiaci. (pri 10 € zľave 5 € v 1. mesiaci a 5 € v 2. mesiaci). Pri 20 € zľave vám táto bude uplatnená v 4 faktúrach v 1. - 4. mesiaci.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: csecse
|
Pridané:
27.10.2011 12:11
Smejes sa jak keby si tuto fintu FŇ na normalnych vymyslel sam... Je to odrb na beznych ludi, ktory nestudovali 5r. pravo a preto sa nevedia spravne orientovat v takychto sofistikovanych "neobmedzeniach". To je cele.
Zlata klietka pre slavika...
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pypo
|
Pridané:
27.10.2011 17:50
Ale obmedzuje. Kravy nenadoja vždy rovnaké množstvo mlieka, občas sa niektorej zapáli vemeno a keď je teľná, mlieko jednoducho nedáva.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Luboss123
|
Pridané:
27.10.2011 10:09
Ked si yaplatim ya program s urcitou garantovanou rzchlostou a oni mi ju spomalia, tak podvadyaju a klamu reklamou...
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
27.10.2011 10:56
garantovanou ? Netreba si mylit pojmy s dojmami. Uvadzane rychlosti na domace pripojky su maximalne (zmluvne) dosiahnutelne. Synchronny 100Mbps ako ponuka napr. Orange ak by mal byt garant, tak by nestal 30€ ale taku sumu, ze by sa ti z toho (ako domaceho pouzivatela) zderili oci - najma na vychode Slovenska.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2011 20:49
no oni to asi myslia tak, že keby si mal nekonečné množstvo času tak by si si stiahol dát koľko chceš (teda dátovo neobmedzene ako to propagujú...) A časovo je tiež neobmedzený. To že ty dokážeš sťahovať iba 24 hodín denne je iba tvoja chyba... (ale neboj, už túto nedeľu budeš môcť sťahovať aj celých 25 hodín za jeden deň)
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Krakennn
|
Pridané:
27.10.2011 9:12
Po aplikovani FUP sa zmensi mnozstvo dat, ktore by si mohol stiahnu v pripade neaplikovania FUP, takze si datovo obmedzeny.
Takisto sa zvysi cas potrebny na stiahnutie tych istych dat, takze si casovo obmedzeny kedy mozes stahovat (kedze si si vedomy ze to nestihnes za nejaky casovy usek).
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
27.10.2011 9:36
datovym obmedzenim sa odjakziva mysli, ze mas za zaplatene peniaze v danom fakturacnom obdobi len obmedzene mnozstvo dat, ktore mozes tym pripojenim preniest a nebudu ti uctovane poplatky navyse. cize v tomto pripade sa skutocne jedna o datovo neobmedzene programy. ty si za dohodnutu sumu mozes preniest lubovolne mnozstvo dat. ak stihnes v jednom fakturacnom obdobi, kludne aj 1TB. na sumu na uhradu to nebude mat ziaden vplyv. obmedzenie prenosovej rychlosti neni datove obmedzenie v takomto kontexte. takze klud. nadych, vydych...:D pre casove obmedzenie to plati analogicky. takze programy SU datovo a casovo NEobmedzene. obmedzovana je LEN PRENOSOVA RYCHLOST, ale stale nie si zhora obmedzeny mnozstvom prenesenych dat a nemas na to casove intervaly, aby si pri uhradenej sume mohol prenasat data vramci tej sumy.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: jupiii
|
Pridané:
27.10.2011 13:24
Nie si ty nahodou jeden z pravnikov t-comu, alebo TU SR? Ti tiez vedia len pravnicky vydrbavat s ludmi, a vysvetluju, ze toto a toto je vlastne uplne super.
Vzdy sa internet platil providerom za datovy tok. Mohol mat produkty, ktore boli OBMEDZENE (casovo, datovo), ale internetove spojenie musel poskytovat. Pretoze Internet nikto nevlastni a z pravneho hladiska provider nemoze platiaceho zakaznika odpojit (ak neporusil ine zakony).
Za zaplateny datovy tok, je normalne ocakavat, ze ten datovy tok dostanem. Ak to provider nevie dodrzat, nech ponuka nizsi datovy tok, ktory vie zabezpecit.
Vsetko ostatne je odrbavanie zakaznika providerom, presviedcanie zakaznikov, ze to tak ma byt, a ak chce normalne pripojenie, nech si zaplati "garantovane". Toto su tie pravne zvasty.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: zackxse
|
Pridané:
27.10.2011 15:37
takych vydrbancov by mali rovno vesat...
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Trollol
|
Pridané:
28.10.2011 12:26
Takych nevzdelanych ako ty?
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
27.10.2011 16:18
ja nepochopim, preco sa hned kazdy trapne uchyluje k oznacovaniu niekoho s inym nazorom za pravnikov strany, s ktorou oznacovatel nesuhlasi (vacsinou ale len nerozumie). asi zomries od nestastia, ale nie, nie som nikoho pravnik, iba si nemylim pojmy z dojmami ako ty. skus sa trosku odosobnit od faktu, ze ta to nasiera a pozri sa na to triezvo. "datove obmedzenie" sa odjakziva, ako nasi telkomacki provideri zacali poskytovat internet, spajalo s obmedzenim, ze danou sumou, ku ktorej plateniu si sa zaviazal, si pokryl prenos zmluvne dohodnuteho objemu dat. po jeho vycerpani ta nikto nikdy neodpojil. iba za objem nad zazmluvneny ramec si platil peniaze navyse podla cennika. toto je to vami zatracovane obmedzenie v tomto kontexte, v akom to komunikuju operatori. a preto to dnes komunikuju ako "datovo neobmedzene", lebo zmluvne dojednana suma za sluzbu neni nijako prepojena s OBJEMOM PRENESENYCH DAT. uz by ste to konecne mohli vsetci pochopit.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
27.10.2011 16:19
a to, ze ja tomu rozumiem a ty nie neznamena, ze som niekoho pravnik. znamena to len tolko, ze ty sa stracas v realite a nie si natolko emocne vyzrety, aby si dokazal prehryzt fakt, ze niekto ma iny pohlad na vec ako ty (a castokrat aj spravnejsi ako ty)
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 21:42
jj hlavne podla toho hodnotenia vidiet kolko ludi zdiela tvoj chory nazor..hajzlik zlodejsky tkomacky
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
28.10.2011 8:32
mas pravdu, podla toho hodnotenia a tvojho prispevku vidno, kto je tu chory a hajzlik:D ja viem, ze debilom sa to neda vysvetlit, preco by si ty mal byt vynimka?
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: zacksxe
|
Pridané:
28.10.2011 9:48
Smutne ze obhajujes klamstvo a zavadzenie ludi, ktore je robene len za ucelom financneho obohatenia sa a este sa ostatnym vyskieras do oci, ze aki su sprosti. Podla toho co pises ti cest a moralka vela nehovori, proste len aby sme ludi oklamali, zarobili kopec prachov a podla zakonna to bolo ok.
P.S: Podla toho hodnotenia to vypada tak ze vsetci su sprosti a len ty si lietadlo.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
28.10.2011 11:12
aj ty asi zomries od sklamania, ale neobhajujem klamstvo a zavadzanie. iba vysvetlujem tym sprostakom, ako je to cele myslene. opakujem, ja len tomu rozumiem a viem, nie obhajujem. netvrdim, ze je to spravne, iba to, co sa tym mysli. ze to vy ostatni neviete pochopit, to je vas problem a vasa vizitka, nie moja. ja na nikoho bezdovodne a ako prvy neutocim narozdiel od vas. iba vraciam pozicane (to k tomu oznacieniu sprostaci). takze hej, mas pravdu, podla toho hodnotenia to je naozaj tak, ze ste sprosti ti, ktori tomu nerozumiete... a len tak na okraj, ja si cest a moralku ctim, vazim a zijem ju mnohonasobne viac, ako vy tu vsetci dokopy. ale nebyt zadubeny neni to iste, ako nebyt cestny;)
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: jupiii
|
Pridané:
28.10.2011 15:04
Ale toto si uz trosku prehnal: "iba vysvetlujem tym sprostakom, ako je to cele myslene"
A ty si myslis, ze ludia na tomto serveri tomu nechapu? Chapu a velmi dobre ako to je myslene. Len vsetci tu o tom uz davno vedia, nerozoberaju to, ale dalej to komentuju. Velmi dobre vedia, ako sa to za poslednych 10 rokov otocilo na Slovensku, pretoze pri prvotnych modemovych pripojeniach ziadne taketo blamaze neboli. Ak sa niekto nasiel, tak ho vyhlasovali za zlodeja.
Lenze firmy zistili, ze sme poddajny narod, tak zacali podsuvat rozne reklamy a produkty na hranici logiky a prava. Tieto ich vyplody nemaju nic s konkurenciou a spokojnostou zakaznika. A v pripade dedinskeho (+niektore mesta) monopolu t-comu to je na plnej ciare zneuzivane. Pretoze keby dali priamo do cenniku FUP, tak ludia by taky pohnojeny produkt nechceli a pytali by si naozaj neobmedzeny.
Tebe je skoda to vysvetlovat, pretoze to tu obhajujes tak, ako keby si ty bol jediny lietadlo a zrovna tento stav bol ten najlepsi na svete.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
31.10.2011 8:14
myslim, ze som neprehnal vobec nic. prectaj si poriadne tie komentare, ako TO (nikdy nie tomu) vsetci chapu. vsetci TO (nikdy nie tomu) chapu tak, ze "datovo neobmedzeny" sa zakonite musi rovnat stahovaniu bez akychkolvek obmedzeni na prenosovej rychlosti a pod. to je samozrejme blbost. termin "datovo neobmedzeny" v tomto kontexte este stale znamena iba a jedine to, ze pri zazmluvnenom mesacnom poplatku nemas presne vymedzene mnozstvo dat na stiahnutie, ktore je v tej cene. ta datova neobmedzenost spociva v tom, ze nezaplatis navyse ani cent, ak stiahnes akekolvek mnozstvo dat. a toto dodrzane je? je! tak mi nehovor nic o chapani.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: pecko007
|
Pridané:
31.10.2011 8:17
napriek tomu tvrdim, ze aj ked toto ja chapem (narozdiel od ostatnych), v ziadnom pripade neobhajujem marketingove praktiky slovenskokotnych obchodnikov. tiez su mi proti voli. ale nebudem tu bezbreho kydat len preto, ze sa mi nepaci jedna strana mince, ale ta druha je v poriadku. ktosi predo mnou tu splietal cosi o cti, ci o com. a toto je prave prejav toho. ja vzdy davam za pravdu iba tomu, kto tu pravdu ma, nie tomu, kto mi je sympatickejsi. a kvoli objektivnosti sa na to pozri aj z druhej strany. ty si myslis, ze slovensky zakaznik je na moralnej urovni nemeckeho? preco ziadas len nemecke vyhody, ked odmietas nemecke povinnosti. pokial sa spravas ako slovak, bud ticho a prijmi slovensky reklamny svet. az ked sa ty sam budes spravat ako nemecky zakaznik, potom si ziadaj aj nemecke zaobchadzanie. slovak chce za 1 euro sluzby na urovni 80eur. toto je podla teba normalne?!
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: sdfg
|
Pridané:
27.10.2011 9:13
ved v poriadku, ale nech je to potom rovno uvedene v ponuke, nie ze vsetky info su na jednej strane (stranke), a FUP je niekde vzadu skryty a clovek ho musi cielene hladat aby ho vobec nasiel
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: slecna.m
|
Pridané:
27.10.2011 16:30
Pripadne sa (ked som si minule pozerala optiku od Tkktov) preklikas na FUP k celkom inemu programu...
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: slecna.l
|
Pridané:
27.10.2011 16:36
Jou, a ešte jeden postreh... oproti pomaranču stojí menej len nejaký Optik 2 Mini, ktorý má FUP 2GB(!!), čo pri rýchlosti 10/1 predstavuje necelú polhodinu... no nekúp to.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: kido
|
Pridané:
27.10.2011 10:08
Neviem ci si mal niekedy aplikovany fup. Ja teda nie som "bagrista", ale raz sa mi podarilo na Turbo 2 preniest 120GB a potom ten internet nieze isiel pomaly, ale nesiel vobec. Ich shapping stoji za uplne hovno. Lepsie mi otvaralo stranky na o2 cez GPRS ako cez ADSL. Takze je obmedzeny a poriadne. Skoncil som s nimi po tom.
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: vajko
|
Pridané:
27.10.2011 16:29
nejako mi to nesedí. Tvrdíš, že je neobmedzený a potom píšeš, že sa obmedzí rýchlosť. Tak je neobmedzený, alebo obmedzený? Alebo som ja obmedzený?
|
| |
Re: ved je casovo a datovo neobmedzeny
Od: vajko
|
Pridané:
27.10.2011 16:35
ešte jedna poznámka. Ak je dátovo a časovo neobmedzený, prečo ma potom po určitom prenesení, na určitý čas obmedzia? To znamená, že som dátovo (napr. z 3500 na 128kbps) obmedzený na určitý čas. Keby som to bral čisto z pragmatického hľadiska, som obmedzený dátovo aj časovo.
|
| |
fak!!
Od: provokátor
|
Pridané:
27.10.2011 9:06
A ty si čo?? Hovorca telekomunistov??
|
| |
5 znakov
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 9:06
Ale slovensky "organ" rozhodol v sulade so zakonom. :)
|
| |
slize obmedzeny
Od reg.: marha
|
Pridané:
27.10.2011 9:07
no pekne nemam viac co dodat.
|
| |
hahaha
Od: prpr
|
Pridané:
27.10.2011 9:12
sak aspon si horkyze slize na tych chobotoch zarobili. drzim palce zakaznikom tcomu nech sa nenechaju okradat.
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 9:16
podľa mňa je úplne OK propagovať taký program ako časovo a dátovo neobmedzený, pretože môžete stále a hocikoľko sťahovať.
čo mi ale nepripadá v pohode, že ich prezentujú ako rýchle internety s rýchlosťou až do (napríklad) 8 Mbitov. Tú rýchlosť máš len prvých niekoľko GB, po nich ich ani teoreticky nemôžeš dosiahnúť a preto to je zavádzanie zákazníkov.
Takže v pohode reklama by mohla vyzerať takto: "Objednajte si časovo a dátovo nebmedzený internet s rýchlosťou 8mbit pre prvých 40GB mesačne."
|
| |
Re: Titulok
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 13:45
jj alebo:
"Objednajte si 40 GB dat ktore mozte stahovat rychlostou 8mbit. K tomu Vam pribalime zdarma 10kb internet na neobmedzene mnostvo dat !!! "
|
| |
dobry titulok
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
27.10.2011 9:18
nasmial som sa :D ale zaujimave rozhodnutie súdu, uvidim či je použitelne na slovensku
|
| |
:D:D:D
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
27.10.2011 9:32
Redakcia DSL.sk má plus za super nadpis článku. :D
|
| |
Re: :D:D:D
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
27.10.2011 14:29
Ba kieho.
|
| |
Slovak telekom
Od: Sangalaj
|
Pridané:
27.10.2011 9:39
IT web a pouziva stare nazvy to je pruser :) Sak uz tyzden je svet naruby a oni len Telekom :P
|
| |
Re: Slovak telekom
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
27.10.2011 9:46
Nie, názov spoločnosti je nezmenený, Slovak Telekom. Telekom je len značka.
|
| |
Re: Slovak telekom
Od: PeePay
|
Pridané:
27.10.2011 10:10
cakal som kto sa ozve, mysliac si ze ma pravdu :D
|
| |
Re: Slovak telekom
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2011 20:54
oficiálne je všetko po starom:
Slovak Telekom, a.s. (od: 08.03.2006)
Slovak Telecom, a.s. (od: 15.01.2004 do: 07.03.2006)
Slovenské telekomunikácie, a.s. (od: 01.04.1999 do: 14.01.2004)
|
| |
kvety
Od: acmm
|
Pridané:
27.10.2011 9:51
zasa mi to uslo.
|
| |
obmedzenie
Od: marvin
|
Pridané:
27.10.2011 10:04
Hm, ja mam DSL od naseho draheho telekomu 6M/512k ako zaklad. Nemci maju po obmedzeni 6M/576k.
|
| |
Re: obmedzenie
Od: Tŕňvpäte
|
Pridané:
27.10.2011 10:57
No ludi v Nemecku je uz hadam 100milionov, nas je cca 5,7?
Kde sa viacej oplati investovat do sietí?
Preto ak chceme lepsi a lacnejsi net je len jedno riešenie.
MILUJTE SA A MNOŽTE SA! :D :D
Lebo slovak, nez by bojkotoval vysoke ceny a bol bez netu,ho zaplati a je ticho. Tadial cesta nevedie. Vseobecne.
|
| |
Re: obmedzenie
Od reg.: milly
|
Pridané:
28.10.2011 15:18
a to čo je za logiku? mne je jedno kolko je nemcov. a ked sa to telakomu nevypláca, načo sa sem tlačil??
|
| |
neobmedzeny
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2011 10:29
Neobmedzeny je imho synonymum pre nekonecny. A je otazne ci je vo vesmire vobec nieco neobmedzene=nekonecne, okrem ludskej blbosti.
Aj u nas pozname u operatorov "nekonecne hovory" a pritom je to 1500-2000 min/mes. Za stotoznenie cisla 2000 s pojmom nekonecno by som ako vystudovany matematik zabijal (to bohuzial nemozem) a ako skuseny a obratny pravnik zaloval (to bohuzial neviem). Defacto za akekolvek napasovanie niecoho vo fyzikalnej realite ako nekonecne, by som zabijal. Hadam nemusim znova vypisovat vyznam ciselka 10^(10^265), ktore je v porovnani s nekonecnom uplne rovnake ako cislo 1 ci kvadrilion (t.j. ledva je odlepene od nuly).
|
| |
Re: neobmedzeny
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 10:42
neobmedzený nie je synonymom nekonečného.
Ak môžeš telefonovať 24 hodín za deň, môžeš telefonovať neobmedzene, nič ťa neobmedzuje. Nie je to však nekonečné, pretože máš len 24 hodín.
|
| |
Re: neobmedzeny
Od: Paso
|
Pridané:
27.10.2011 13:54
Pokial sa nemylim, tak mozes telefonovat nekonecno dni a tym padom je to neobmedzene. Ale ak mas len 24 hodin, tak si to obmedzil prave tymi hodinami. Ci?
|
| |
Re: neobmedzeny
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 16:26
tak inak. Nikto ti negarantuje, že aj o 1000 rokov bude sieť fungovať. Preto ti nikto nemôže poskytnúť nekonečne hovorov. A poskytovať nekonečne hovorov počas najbližších dvoch rokov je hlúposť samo o sebe. Zato ti môžu kľudne poskytovať neobmedzené hovory počas dvoch rokov - počas dvoch rokov ťa neobmedzia. Takže má to podobný význam, no nie rovnaký.
|
| |
Re: neobmedzeny
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2011 18:27
Mas ciasrocne pravdu, nebudu to celkom synonyma. Aj povrch gule je neobmedzeny v tom, ze mozem chodit stale hocikade a nikdy nepridem na okrej - v tomto smere je povrch gule neobmedzeny - a predsa ma konecny plosny obsah.
Tak potom by som pozadoval 31*24*60 = 44640 minut mesacne !!!!!! Ano, potom je to skutocne neobmedzene (pretoze z jedneho cisla sa viac ako 44640 minut mesacne pretelefonovat ozaj neda), pokial sa zrazu neobjavi 32-dnovy mesiac.
|
| |
Re: neobmedzeny
Od: posli_kvety
|
Pridané:
27.10.2011 14:12
Potom ostava uz len zaplatit 2000€ a tvarit sa ze som im poslal nekonecno moc penazi. A uzivat si 2000 nekonecno. Ked je to nekonecno tak je to nekonecno. Neradno sa hadat ....
|
| |
orange
Od: Sabína
|
Pridané:
27.10.2011 11:08
a kedy sa rozhodne aj o orange? ten ich FUP na urovni dialupu za posledne mesiace ma uz dost sere
|
| |
Re: orange
Od: Štvrtok
|
Pridané:
27.10.2011 11:42
Orange ma FUP? Ty vole mesacne prenesiem cca 350GB a stale som si nic take nevsimol....
|
| |
Re: orange
Od: Sabína
|
Pridané:
27.10.2011 12:10
To mas stastie. Ja som nikdy nepreniesol viac ako 100 GB ale z jedneho dna na druhy klesol upload na cca 10 kB/s a download skoro nepouzitelny. Po niekolkych minutach jednoducho prestane stahovat, mozem zacat znova.
|
| |
Re: orange
Od: asdfae
|
Pridané:
27.10.2011 12:19
ha ha myslel som ze som jediny komu to robi. vitaj v klube FUP :D
|
| |
A načo
Od: deb1l
|
Pridané:
27.10.2011 11:41
A načo by bol obmedzením ľuďom neobmedzený internet, veď Slovensko je špecifický trh, trhni čo môžeš...
|
| |
Zdrojove linky shodne
Od: petron
|
Pridané:
27.10.2011 13:23
Prosim o opravu citovanych odkazu - heise.de odkazuje na stejnou adresu jako predchozi.
|
| |
Re: Zdrojove linky shodne
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
27.10.2011 18:09
Díky za upozornenie, už je tam správny odkaz.
|
| |
znakov
Od: Telekomunisti
|
Pridané:
27.10.2011 15:06
Ziadny internet od ST, ci teraz Telekomum ci jaka p.ca to ma nazov nie je neobmedzeny, v zmluvnych podmienkach ti pisu, ze ked im bude vytazovat linku nadmerne, tak ta odpoja...Cize taky neobmedzeny jak moja rit.
Tie fupy ti keketi zaviedli len preto, lebo maju problem s rychlostou a agregaciou, lebo roky hovno investovali, a tak namiensto investicii zavadzaju FUP. Si laskavo dpc pozri, ake ceny netu a rychlosti su v CR a ake u doboha, a este mi na narkoze a hnojke budu tvrdit, ze ake su telekominikacie sluzby oproti Cesku lacne...Hahahaha...Tote ist analyzy ala ze tento rok budem robit na chleba o 10 minut kratsie a na auto o 2 tyzdne dlhsie...Naj si ich strcia do riti.
|
| |
Re: znakov
Od: AstaKiller
|
Pridané:
27.10.2011 17:39
To je tym ze ti vyjebanci predavaju nieco, co sami ani nemaju... Podobne ako banky. Pre ilustraciu: ISP si zabezpeci pripojku 1 Gbit obojsmerne a stovkam ludom preda programy na 50 Mbit linku. Potom je jasne, ze ide o obycajny podvod, pretoze spolocnost predava nieco, co ani nema. Aj banky ponukaju pozicky, pricom poziciavaju peniaze, ktore realne ani nemaju. Vravi sa tomu frakcny system. Zakonom posvateny podvod a falsovanie penazi.
|
| |
Re: znakov
Od reg.: black13a
|
Pridané:
27.10.2011 22:05
no tie banky asi zopar tych penazi budu mat, pretoze ked si pozicias napr. 100000 eur, tak tie peniaze realne dostanes. co to ma spolocne s falsovanim penazi, to vies asi iba ty :-)
|
| |
Re: znakov
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 23:00
provajder sa spolieha na to ze tych 50mb nepouziju vsetci zakaznici sucasne , preto taku rychlost ponukaju a tu je ta paralela s bankami...tie sa zase spoliehaju ze ked ti pozicaju 100k tak si ty co tam maju ucty svoje prachy nevyberu/nepouziju....takze obaja vyrabaju hodnoty zo vzduchu...keby si nebol hlupucky tak sa tu nestrapnujes.
|
| |
Re: znakov
Od reg.: black13a
|
Pridané:
27.10.2011 23:12
vies co, skus si trosicku nastudovat co je to napriklad likvidita, aktiva a pasiva ty sprostucka hodnota zo vzduchu
|
| |
Re: znakov
Od: Skrecok
|
Pridané:
27.10.2011 23:54
heh,to su tvoje argumenty? no ved mi povedz v com sa mylim , ta sere ze ma pravdu niekto iny ako ty? no daj nieco nech sa zasmejeme.
|
| |
Re: znakov
Od reg.: black13a
|
Pridané:
28.10.2011 0:12
argumenty? ja som predsa vobec neargumentoval. a pri tebe to ani nema vyznam. tazko sa bavit o financiach s niekym, kto o tom nema ani sajnu a za najvacsiu vytvorenu hodnotu (samozrejme nie zo vzduchu) povazuje nieco, co vytvori spolu zo svojim krompacom.
|
| |
Re: znakov
Od: Skrecok
|
Pridané:
28.10.2011 10:17
Ja si sice zarabam rozumom ale v ziadnom pripade by som nepodcenoval ludi co pracuju manualne, tu krasne vidiet co si ty o sebe namyslas a koho zaujmi hajis bankster.
|
| |
Re: znakov
Od: BoolSheet
|
Pridané:
29.10.2011 0:11
A na to "i" v "zaujmy" s tebou uplne suhlasim, bracek.
|
| |
Re: znakov
Od reg.: black13a
|
Pridané:
27.10.2011 23:15
ale nie, radsej to nechaj tak, podla tvojich nazorov vidim, ze neobmedzena je iba tvoja hlupost
|
| |
precedens ?
Od: phoenixx
|
Pridané:
27.10.2011 21:28
krasne tam zjedli Tckari :D som zvedavy ci aj blbi slovaci take nieco na nich skusia ako nemci, kedze to nase DSL je tiez sialene neobmedzene :D
|
| |
obmedzenia
Od: -admin
|
Pridané:
29.10.2011 19:52
Ked je niečo neobmedzene tak to ma byt neobmedzene. Nemožno to tak reklamovat ked to tak nie je. Jednoduché ved. Firma konfernet robí toto iste. Potom dobre zarabajú na klientoch lebo pri zníženej rýchlosti po prekročení nepotrebujú tak silne pripojenie do SIX. Ušetria a zarobia. Takáto je pravda.
|