|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flash????
Od: wtfomgtt
|
Pridané:
26.10.2011 14:40
fail..
|
|
Re: flash????
Od: sarusian
|
Pridané:
26.10.2011 15:36
v nasej tatacabajbanke nechceme ziadnych ludi - zavadziate nam. tak sme pustili ibanking vo flash, pokracujeme povinnou vymenou autorizacnych kalkulaciek a najnovsie planujeme zpristupnit ibanking cez wifi, do max 1km od podobcky, kedze internet nie je pre nas perspektivne nosne medium, a nakoniec zavedieme konske povozy, smerom k ludom...
|
|
EXPERIMENT TATRAMATKA
Od: a25
|
Pridané:
26.10.2011 20:02
vo flashi to bude vyzerať super. presne to očakávam od internet bankingu aby vyzeral super. a mám 5 rokov.
|
|
Re: EXPERIMENT TATRAMATKA
Od: 52-ka
|
Pridané:
27.10.2011 7:04
Vo fľaši? V akej fľaši??
|
|
Re: EXPERIMENT TATRAMATKA
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
27.10.2011 14:47
tu ktoru si cpes do zadku...
|
|
Re: flash????
Od: rooter
|
Pridané:
26.10.2011 20:52
je to hroza, zatial
|
|
Re: flash????!!!!!!!
Od: dk in
|
Pridané:
26.10.2011 21:14
Všetky chyby, nevýhody a nedostatky sú vymenované v článku.
Zbytočná zmena k horšiemu.
|
|
Tatra banka spustila Internet banking vo Flashi
Od: dse
|
Pridané:
26.10.2011 14:40
toto nie je moc stastne rozhodnutie. Flash mi na 64bit stale pada. Nechcel by som to zazit, keby nieco robim na ucte.
|
|
adobe to opraví lebo chce preraziť v bankovníckom buiznise
Od: ad25
|
Pridané:
26.10.2011 21:00
firma ADOBE prešla celú európu ba i celý svet kým našla vedenie banky, ktoré dokáže riskovať, len aby mali farebnejšie grafy v internetbankingu.
|
|
Re: Tatra banka spustila Internet banking vo Flashi
Od: traktorista
|
Pridané:
27.10.2011 10:08
Apropo ten flash - je to pekne vyčačkané, no banka nemá pravdu v technickej informácii o tom flash IB:
"Voľba konkrétnej technológie nemá žiadny vplyv na bezpečnosť Internet bankingu, ktorá je riadená primárne na strane serverov" - som zvedavý, ktoré "jelito" je zodpovedné za takýto kyd...
Apropo tvoj 64 bit flash - na widlách ide bez problémov, ale ak máš linux - neviem, či si si všimol, ale už nejaký čas je tu verzia 11, ktorá už má aj rpm/deb verziu pre 64 bit a funguje bez problémov. Ty máš určite tzv wrapped verziu z 32bit balíčkov, že?
radím odinštalovať tú wrapped a hodiť tam ten balíček(fedora):
yum remove -y flash-plugin gnash gnash-plugin swfdec swfdec-mozilla nspluginwrapper
wget http://goo.gl/T7wfv
rpm -ivh flash-plugin-11.0.1.152-release.x86_64.rpm
inak deb alebo tar si stiahni sem:
http://www.adobe.com/go/getflashplayer
dúfam, že to pomôže niekomu :)
|
|
neviem neviem
Od: zase ja
|
Pridané:
26.10.2011 14:40
Ach jaj neviem neviem či to bol dobrý nápad len aby im to nepadlo ako naša vláda :D
|
|
Smola pre iPhony
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
26.10.2011 14:42
môžu si tú stránku reloadovať aj celú noc a nepôjde :D
|
|
Re: Smola pre iPhony
Od: vajko
|
Pridané:
26.10.2011 14:50
ale no. Veď nedávno tu bolo písané, že na iPhone je na to aplikácia. Prepáč, že som Ti tú radosť pokazil.
|
|
Re: Smola pre iPhony
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:04
mysli tu, co uspesne ukazovala hlava nehlava pohyby na uplne cudzich uctoch? hej dobre sme sa pobavili, kym to zalatali. jj dufam, ze ti isti ludia zastresovali aj novy flashbanking.
|
|
Re: Smola pre iPhony
Od: NooN
|
Pridané:
26.10.2011 15:12
Hej oni zastresovali a ty budes stresovat :)
|
|
Re: Smola pre iPhony
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:18
ja som stresovat uz teraz. a to este flashgrc nebezat. :-)
|
|
Re: Smola pre iPhony
Od: vajko
|
Pridané:
26.10.2011 16:10
áno presne tú :-)
|
|
Ja som
Od: Mokion
|
Pridané:
26.10.2011 14:45
No, ja som si spustil vo flaši Hruškovicu a veľa z nej už nie je...
|
|
Re: Ja som
Od: 5os5os
|
Pridané:
26.10.2011 15:15
Musis stiahnut novu flasu. Ta nema az tolko dier a vydrzi dlhsie.
|
|
Re: Ja som
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.10.2011 16:04
Ono by bolo celkom fajn, keby mala aspon jednu dieru, konkretne v najvrchnejsej vrstve user-space a v suspend rezime nekolidovala s obsahom.
Ak by bola uplne zabezpecena, tak pripadny crack moze sposobit nenavratnu stratu obsahu.
|
|
Re: Ja som
Od: Sancho
|
Pridané:
26.10.2011 17:16
Vedel by som doporucit sikovnych ludi na penetracne testovanie...
|
|
Re: Ja som
Od: Kajo5
|
Pridané:
26.10.2011 17:39
Konečna vecná diskusia !...
|
|
Re: Ja som
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.10.2011 17:56
Ale neodporucam brute-force utoky na proprietarne riesenia, moze nastat vyssie spomenuta strata, pripadne znehodnotenie obsahu vplyvom rozpadu frameworku obalujuci obsah.
Open-source riesenia su v tomto pripade ovela lepsie, vacsinou su oddolnejsie z dovodu pruznejsieho frameworku. Problem byva, ak sa zdrojovy kod skompiluje a zlinkuje len v jednom prechode. Pri pouziti taketo obsahu moze nastat fatalna chyba HW zabudovanej kamery (tymto neduhom obcas trpi aj proprietarny obsah stiahnuty z nedoveryhodnych zdrojov)
Cize odporucam penetracne testy open-source rieseni, len pozor na radikalne skrateny cas aktivacie hibernate rezimu testera oproti proprietarnym rieseniam :-D
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: e1.
|
Pridané:
26.10.2011 14:57
Pozrel som sa na ten ich IB vo Flashi. Je to hrozné. Akého debila napadlo spraviť internetbanking v tmavošedej farbe? Vidím že s TB budem musieť čo najskôr skončiť.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:00
nic v zlom, ale ta farba je to najmenej.
|
|
uz vsetci oslavujeme...
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:02
uz v robote oslavujeme vsetci, co mame (zatial) TB. najprv tie debilne citacky, teraz toto. som len zvedavy, s akou kreteninou stihnu dojst do vianoc. dufam, ze to nebude zvysene zabezpecnie penazi - hotovost len pri okienku a po ziadosti o hotovost dostanem tyzden, aby som si to rozmyslel...
|
|
Re: uz vsetci oslavujeme...
Od: NooN
|
Pridané:
26.10.2011 15:14
Hej, ale bude to za pausalny mesacny poplatok 3,-€. Bez tejto sluzby si budes moct kedykolvek z uctu zobrat peniaze bez cakania, samozrejme aj ktokolvek iny.
|
|
Re: uz vsetci oslavujeme...
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:18
aby sa tam toho nahodou dakto nechytil :-)
|
|
Re: uz vsetci oslavujeme...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
27.10.2011 0:34
a maximalna hotovost pri okienku alebo bankomate bude 100 euro denne...
|
|
sabiiina
Od: loa
|
Pridané:
26.10.2011 15:08
komu jste tim prospeli??
|
|
Re: sabiiina
Od: ad25
|
Pridané:
26.10.2011 20:49
Zahraničné banky si to otestujú v TATRAMATKE a zistia, že je to blbosť a vyhnú sa rovnakej chybe. Slovensko je mikro region takže tu sa testujú šialené nápady.
|
|
Re: sabiiina
Od: srobik
|
Pridané:
27.10.2011 14:32
No Slovensko je specificky trh, to nevies ?
|
|
kravina
Od: YivoSVK
|
Pridané:
26.10.2011 15:08
Najhorsie rozhodnutie ake mohla TB spravit. Cele zle.
|
|
Tatra banka spustila Internet banking vo Flashi
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
26.10.2011 15:12
zaujimalo by ma kolko bere mesacne ten, co toto vymyslel :O
|
|
Re: Tatra banka spustila Internet banking vo Flashi
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:21
asi prilis vela na to, aby si niekto dovolil jeho debilne rozhodnutie zvratit.
|
|
Re: Tatra banka spustila Internet banking vo Flashi
Od: KoCi
|
Pridané:
26.10.2011 18:39
Neviem kolko toho bere, ale je to silny matros.
|
|
hehehe
Od: PRezBurg
|
Pridané:
26.10.2011 15:12
Cely svet sa zacina flashu vyhybat. Uz aj samotne Adobe podporuje otvorene standarty len my, na Slovensku, spustime internet banking KOMPLETNE vo flashi. HA HA :D
|
|
Re: hehehe
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 15:19
ako vravia vsetci hovorcovia firiem: slovensky trh je specificky :-)
|
|
Re: hehehe
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
27.10.2011 0:36
ja ako slovak som na rozdiel od celeho sveta specificky...
|
|
flash je fail
Od: comp64
|
Pridané:
26.10.2011 15:15
Citacky od TB boli konecne rozumnym krokom vpred ku bezpecnosti. Nechapem teda preco urobili IB vo flashi, ktory ma velmi neslavnu historiu bezpecnostnych chyb.
|
|
Re: flash je fail
Od: ad25
|
Pridané:
26.10.2011 21:30
čítačky sú určite bezpečnejšie ako flash, ale rovnako nepraktické ako flash.
|
|
toto bola chyba
Od: einstein
|
Pridané:
26.10.2011 15:15
inac proti tb nic, same dobre skusenosti, ochotny personal bez toho aby bol vlezly, ozaj dobra uroven. ale ta ich citacka mi lezie na nervy a teraz toto, no tragedia. uz doteraz som sa vyhybal online operaciam tb a radsej vsetko realizoval cez druhy ucet u konkurencie. odteraz to bude duplom tak.
|
|
Re: toto bola chyba
Od: pancier
|
Pridané:
26.10.2011 15:38
S tym personalom si zajebal, je vlezly a neschopny, vynimocne tupy. Na druhej strane to tak skoro v kazdej banke. Jebnu tam absolventov, ktori trepu len tych par vopred naucenych definicii.
Mam banku v Rakusku a pokoj, podstatne nizsie poplatky, vyssie kreditne uroky, ina dimenzia.
|
|
Re: toto bola chyba
Od: spaifhewo
|
Pridané:
26.10.2011 16:58
A ja mam bitcoin, ziadne poplatky ani ziadny blby personal. Tak a teraz kto ma vacsieho?
|
|
Re: toto bola chyba
Od: .em
|
Pridané:
26.10.2011 18:26
a onedlho aj ziadni klienti... (ale dufam, ze nie :))
|
|
Re: toto bola chyba
Od: ad25
|
Pridané:
26.10.2011 21:37
Jedna z lepších bank na slovensku, ale stým personálom máš pravdu rovnaká skúsenosť: vlezly a neschopny, vynimocne tupy..
|
|
Flash
Od: Thom
|
Pridané:
26.10.2011 15:18
mylim sa, alebo by bolo spravnejsie napisane "Internet banking vo Flaxe"?
s Flashom to ma spolocne IMO len Flash player.
|
|
Re: Flash
Od: Thom
|
Pridané:
26.10.2011 15:20
Flexe ofc. :p
|
|
Re: Flash
Od: flashista
|
Pridané:
26.10.2011 16:04
No to by potom neznelo tak bulvarne :) A vacsina ludi to aj tak nedokaze rozlisit, bezi to pod FP takze uz je to Flash, takze uz je to vlastne banner ktory vytazuje CPU a treba to zakazat..
|
|
a pritom to v minulosti bola celkom normalna banka
Od: gsdfgsdfgdsf
|
Pridané:
26.10.2011 15:35
tak som sa tam tak cvicne prihlasil...co zvladal stary banking za okamih, trva novemu 3 sekundy.
diky TB, uz som zrusil debetnu M/C, pred nedavnom kreditku, po vianociach to vidim na komplet zrusenie uctu a cau.
vase citacky a banking vo flashi si mozte napchat do kloaky.
|
|
Re: a pritom to v minulosti bola celkom normalna banka
Od: sheddow
|
Pridané:
27.10.2011 6:15
a konkrétne ku ktorej konkurencií sa spakujete?
|
|
Re: a pritom to v minulosti bola celkom normalna banka
Od: dnes má meniny Sabína,
|
Pridané:
27.10.2011 11:37
Tiez by ma zaujimalo. Ktora banka ma teraz take najvyhodnejsie ponuky :)
|
|
Dakujeme TB
Od: juju
|
Pridané:
26.10.2011 15:37
Dakujeme TB.
Vypnutie HTML verzie nesporne "ocenia" majitelia mnohych MT a mozno podobne aj niektori ludia so zdravotnym postihnutim.
|
|
Re: Dakujeme TB
Od: quix_
|
Pridané:
26.10.2011 16:08
ja teda zdravotne postihnutie nemam ale aj po zvacseni fontu sa mi vsetko text zle cita a bolia ma z toho oci. fakt hroza a des. a prehladnost? cele zle
|
|
Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od: kolshdsoloh
|
Pridané:
26.10.2011 16:21
http://goo.gl/Bfw56
|
|
Re: Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 16:31
kua, ako vobec mohlo taketo daco vyjst na blackhole? keby zive, sme a tak, nepoviem. ziram.
|
|
Re: Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od: prdlajs
|
Pridané:
26.10.2011 16:34
Vyzera to, ze to pisal jeden z developerov toho noveho IB. Ten clanok mu mozno uverejnili ako sarkazmus. Alebo zo sucitu.
|
|
Re: Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 17:04
moze byt. o flexe vie svoje, o flasi nic a bezpecnosti zjavne tiez nie privela...
|
|
Re: Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.10.2011 17:03
Toto bolo asi najvystiznejsie :-)
27 September, 2010 - 09:04 — redhawk
---------------
Pekne zhrnute.
Osobne sa IB TB nebojim ani ja, uz par rokov som chvalabohu neni ich klientom :)
---------------
|
|
Re: Prečo sa ja pripravovaného IB od TB nebojím
Od: karolkooo
|
Pridané:
28.10.2011 8:44
Ale to, ze je to opensource, na to v tom clanku nenadaval. Nechapem, ako si mohla tatrabanka dovolit pouzit opensource. Dufam, ze to cele neprekodili do PHP :(
|
|
Mam 6 mesiacov, counting down
Od: 1. zakaznik
|
Pridané:
26.10.2011 16:25
Dakujem mila TB, ze mi davas az 6M.
Bol som dost lenivy od sept. min roku, kedy sa objavili info o flashi.
Este tie citacky ... mam este 5D
Tak si vsetky pekne vyexportujem do TXT - celu moju historiu od cca 1998, odkedy som tvojim klientom.
Tych 30E mesacne za par FO a PO uctov mi za to stoji.
Vo FIO to bude zadara a pre moje pouzitie staci.
Je aj trosku kamnna - hoci s malo pobockami, al emne to staci. Aj tak chodim do banky 2x za rok a viem to par dni vopred. A zvacsa je to iba velky vklad al. vyber ...
Pre inych je tu zuno a mbank - pouzivam, mam rad
Pre ostatnych SLSP ... super IB!
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.10.2011 16:59
SLSP:
http://is.gd/w8ylVI
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od: 1. zakaznik
|
Pridané:
26.10.2011 21:15
Nepisem o tom, ci SLSP je al. nie je svina.
Personal je otravnejsi a starsi.
Ale IB je hooodne lepsi.
A ze niekomu banka ukrivdila? - Takychto clankov na TB najdem kopec.
Ja sa SLSP nezastavam - len vravim, ze kto chce kamennu banku, tak SLSP (ak nie FIO), kt velmo odporucam. 0E za kamen + pouzitelny (skaredy, ale neva) IB.
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od: pampalinix
|
Pridané:
28.10.2011 1:00
Stačí zadať do googla "nenežraná sviňa"
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od: pancier
|
Pridané:
26.10.2011 18:18
SLSP - asi nemas skusenosti s firemnym IB, sporadicky ale pravidelne im dochadza k vypadku alebo zlemu generovaniu evypisov, ktore zere sap, su z toho len problemy, vsetko aj tak musis kontrolovat rucne. Asi este nevies, ze co je dobry IB.
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od: 1. zakaznik
|
Pridané:
26.10.2011 21:16
Pokial viem firemny a FO IB je ten isty!
Povedz mi, aky je (v SR) lepsi IB ako od SLSP?
Inak mne funkcnostou vyhovuje aj mbank - ma mnoho features, kt. este pred 2mi rokmi nemal.
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od: Neviem
|
Pridané:
26.10.2011 21:33
Mam mbank aj SLSP, moj nazor:
Mbank IB - uplne na hovno, tragedia zufalstvo ale je to zadarmo.
SLSP IB - da sa, ked si clovek zvykne ale to zvykanie dost boli, zase taky uzasny nie je.
Najlepsi IB som zazil kedysi v TB, kde som pred rokmi zrusil ucet aj vsetko, lebo ti ludia tam boli neskutocne kurvy. Zazil som ako mi klamali do oci, robili zmeny v zmluvach bez upozornenia, skratka prec od nich.
|
|
Re: Mam 6 mesiacov, counting down
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
26.10.2011 21:46
Slsp super banka??? ha-ha nerob si srandu..
Zalozil som si ucet na praxi v ussteale a ked som ho prisiel zrusit v centre ke tak ma vykazali do usstealu. Tak som sa tam :dotrepal: a zistil ze pobockak tam nieje. neskor som zistil ze 500 metrov jed pobocka dalsia a pracovnicka ma ubezpecila, ze ucet som si zalozil TAM! a to este nehovorim tie nehorazne poplatky za zrusenie uctu. Nehorazne.
Par rokov som klientom mBank, a som spokojny.
|
|
anketa
Od: prdlajs
|
Pridané:
26.10.2011 16:33
Hodila by sa sem anketa s otazkou "Planujete odist z TB kvoli flashovemu IB?" a odpovede:
1) ano
2) ano
3) ano
4) mozno
5) nie, som masochista a robi mi to dobre
|
|
Re: anketa
Od reg.: yanick
|
Pridané:
26.10.2011 16:56
6) nie, som riaditel Tatrabanky
7) co je to IB?
8) co je to flashovy?
9) nie, na facebooku hovorili, ze flash je super a pouziva ho aj farmville
|
|
kalerby na tb webe
Od: ubx
|
Pridané:
26.10.2011 17:16
som si poklikal do tej flashovej zgrcky a vo FAQ som nasiel napriklad taketo skvosty:
osobne firewally - blblabla.. - Bezne komercne produkty su Kerio, Zone Labs, ....
Kurna toto kto a kedy pisal?!? Ved Kerio je od jari discontinued a Zone Labs kupil uz davno CheckPoint (2004). Zacinam mat fakt blby dojem z ludi, ktori maju v TB moje prachy na starosti. :-(
|
|
Re: kalerby na tb webe
Od: Sancho
|
Pridané:
26.10.2011 17:59
Pri tomto komentari som sa nahlas zasmial :)
TB Rulez ;)
|
|
http://www.dsl.sk/article.php?article=11633
Od: ľuboš
|
Pridané:
26.10.2011 18:07
A mne je to tááááák jedno, aj tak žiadne peniaze nemám, ani účet v TB...
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=11633
Od: Neviem
|
Pridané:
26.10.2011 21:24
... to mi nejde do hlavy, ako si teda kupujes devedecka s najnovsimi filmami ...
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=11633
Od: ...
|
Pridané:
26.10.2011 21:32
nakupuje na torrente.
|
|
Re: http://www.dsl.sk/article.php?article=11633
Od: ľuboš
|
Pridané:
27.10.2011 11:17
škoda kupovať, o rok sú na joj-ke, či markíze aj o 14.00...:)), a dvd som nepozeral asi 8-10 rokov, už to nie je "ono", všetko raz človeka omrzí..:(
|
|
diky Tatra
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
26.10.2011 18:49
nuz som klikol na ten link nabehla tmavosiva obrazovka s malym oblznikov uprostred,ze adobe flash a kruti a kruti sa kolecko vnutri ako o dusu,po case nabehne :This content requires Adobe Flash Player 11.00.Would you like to instal?"a zase klikam a klikam a nic sa nedeje.
Diky Brona,teda Tatrabanka )).
Inac v clanku jasne je napisane,komu sa to nelubi ma 6 mesiacov aby preniesol svoje aktivity do inej banky.
Inac napada ma prihoda,ked ma v Tatre presvedcili na ikey,uz ani npamatam naco mi bol.Prisla mi usb citacka a zacal som nastavovat.Po prve fungovala iba cez mikrosoft explorer,no dobre,povolit aktive x este lepsie,zabezpecenia znizit na medium,preoteze to inac nebralo nejake ch certifikaty.Hlavne,ze to malo byt ultra bezpecne.
|
|
Opera Mini bude po spustení odpísaná
Od: msx
|
Pridané:
26.10.2011 19:00
Ale aj tak sa na Tatra banku ľudia večne sťažujú. Tá je dobrá hlavne pre firmy. Pre bežných ľudí sú aj lepšie banky.
|
|
Re: Opera Mini bude po spustení odpísaná
Od: pancier
|
Pridané:
26.10.2011 19:24
Dobra banka je ta, ktora nezdiera a taka tu neni. Pozri, ze kolko ludia platia za uvery a hypoteky a porovnaj si to s tym, kolko Ti daju urok na Tvoj vklad (pri neterminovanom su to omrvinky, pri terminovanom zase len omrvinky). Ten rozdiel v kreditnych a debetnych urokov je prehnany a to neratam poplatky. Takze su to kurvy.
|
|
Re: Opera Mini bude po spustení odpísaná
Od: ejha
|
Pridané:
26.10.2011 21:15
pancier: dovolím ti oponovať v tomto:"Dobra banka je ta, ktora nezdiera a taka tu neni". Mám založený účet v mbank a myslím že to je najlepšie riešenie pre normálneho človeka.Vyfasoval som kartu, poplatky neplatím žiadne a na medzinárodné platby mám PayPal. IB musím vždy celý preklikať aby som našiel čo potrebujem, ale za tie nulové poplatky som si zvykol. Je tam pravdaže zopár obmedzení ako obmedzený počet výberov z bankomatu, atď... Rozhodne sa nesťažujem.
|
|
mbank
Od: dk in
|
Pridané:
26.10.2011 21:49
Mbank má super internet banking. Jednoduchý, ale je tam všetko. Limit na karte sa dá upraviť cez IB to sa v TB nedá. Pin zmeniť zadarmo adt... Pokiaľ neskrachuje je fakt dobrá Mbank.
|
|
Re: mbank
Od: real name
|
Pridané:
27.10.2011 9:29
nie som si isty s tym pinom
|
|
Re: Opera Mini bude po spustení odpísaná
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
26.10.2011 19:41
no pre firmy ako pre firmy,ja som tam mal dva firemne ucty a uz len jeden som nechal.nemam vyskusane prepojenie primo na uctovny system,pretoze mi to netreba,ale aj ked mozno bol IB od TB kedysi najlepsi.za 5 rokov tam nic k lepsiemu nepribudlo,kdezto napr vo VUB,alebo CSOB ano.Napr v TB si nie je mozne k ulozenym partnerom nic okrem cisla uctu ulozit,ziadne info.Vo VUB a CSOB ano,co mi dost ulahcuje platbu faktur.Zase export vypisov je lespsi v TB.Ale v kazdom pripade,sa tam nic k lepsiemu nepridalo za 5 rokov a ak cely ten cas robili na tom flashi,no pan boh pomahaj
|
|
spravne noviny
Od: general
|
Pridané:
26.10.2011 20:20
to je tym, ze generalny cita spravne noviny s grafmi. takze mu vobec nevadi, ze internet banking je nieco, co ma mat clovek v pripade potreby po ruke. vobec mu nevadi, ze musi klient pouzit flash plugin od jedneho dodavatela. vobec mu nevadi, ze na niektorych pc/tabletoch/mobiloch si clovek nepipne. vobec mu nevadi, ze slabozraki v TB skoncili. a to vsetko, pretoze cita tie spravne noviny :}
|
|
Re: spravne noviny
Od: pancier
|
Pridané:
26.10.2011 20:35
Zdieraju riadne, maju na reklamy a vymyslaju picoviny, ktore zaplatia klienti. Cela pointa.
|
|
vam to ide?
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
26.10.2011 21:53
Neviem ako vam, ale mne nabehne cierna obrazovka vo vnutri okna a nic sa nedeje..
|
|
Re: vam to ide?
Od: pampalinix
|
Pridané:
28.10.2011 1:08
Aký máš OS? Aký máš prehliadač? Chcelo by to zmenu. Treba zmeniť banku.
|
|
Strasny dizajn
Od: xxxxxxxxxxx
|
Pridané:
26.10.2011 22:12
Tak som ten zazrak vyskusal, je to necitatelne -> hrozne farby, nevhodny font, proste strasny dizajn, totalne neprehladne - grafy ma nezaujimaju chcem platit a vidiet co, kedy a kde som zaplatil. Ak ma stary IB 100% tak tento ma 0,5% aj to som prehnal.
Ak zrusia stary IB tak urcite zmenim banku, pritom mne vobec nejde o to ci flash ano alebo nie. Toto je proste strasne, z pohladu dizajnu je to alfa verzia 0.1 na betu to nema ani zdaleka.
|
|
Brusel ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
26.10.2011 23:08
a potom to zvalia na vysledok dnesneho rokovania v Bruseli ... mozno je to naschval, aby nemohli ludia vybrat peniaze, ked to padne :) ...
|
|
Nebojte sa, Flex je v pohode
Od: Nicomnik
|
Pridané:
26.10.2011 23:31
Nechapem vas ludkovia. Nechapem. Kazdy z vas ma flash nainstalovany na masine, kazdy z vas si pozrel ten TB IB.
Robite tu zbytocnu paniku a hrate sa na "guruov". Flex je v pohode. Predpokladam, ze to nerobili ziadny Flez amateri, ze vedia, co kde ako vo Flexe spravit aby to bolo OK.
Za chvilku si na to ludia zvyknu, prestanu pindat a vsetko bude tak ako doteraz.
Ako vravim, Flex je v pohode, nie je dovod na taketo paranoidne diskusie.
A mimochodom, TB nie je jedina banka v EU, ba ani vo svete, ktora by mala svoj IB urobeny vo Flexe. Su aj ine banky. A su aj banky (a nielen banky), ktore maju vo Flexe urobeny cely svoj system. Necudujem sa, ze ten frájo na blackhole napisla nieco v tom duchu, ze sa toho IB neboji. Presne preto ostavam v klidku aj ja.
No a na zaver: mna by celkom zaujialo, kolko z vas mudrlantov naozaj pozna Flex. Malicko. Na to, aby ste tu napisali chobotiny vam staci vedomie, ze to bezi vo Flash Playeri a ujujujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj, hned ste v panike.
Ste frajeri, makovy frajeri.
|
|
Re: Nebojte sa, Flex je v pohode
Od: sdfgsdgs
|
Pridané:
27.10.2011 2:18
ak bol tvoj ciel urobit zo seba kokota, tak gratulujem.
podarilo sa ti to.
|
|
Re: Nebojte sa, Flex je v pohode
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 10:40
pridavam mu aj kvetiny :-)
|
|
Re: Nebojte sa, Flex je v pohode
Od: pekny den
|
Pridané:
27.10.2011 10:40
preco by musel kazdy poznat flex? Nestacia ti argumenty, ze je to neprehladne, pomale alebo to niekomu vobec nejde ? A ked niekto nebude mat na vyber, tak ano, zvykne si.... alebo zmeni banku
|
|
Spravia dobre ked konecne pripravia android aplikaciu! nepridu o dalsieho klienta
Od: Michaldo
|
Pridané:
26.10.2011 23:46
Spravia dobre ked konecne pripravia android aplikaciu! nepridu o dalsieho klienta. Flash som zatial ani nekukal, ale android aplikacia je priorita. S tymto ma pekne seru.
|
|
Prosim vysvetlit
Od: Vsetkym lolom
|
Pridané:
27.10.2011 0:59
Moze mi tu niekto z panov slovutnych bezpecnostnych expertov vysvetlit, ako su moje peniaze v ohrozeni, ak sa TB rozhodla pre adobe technologie v IB? A prihlasi sa aspon jeden, ktory musel instalovat plugin kvoli tomu?
|
|
Re: Prosim vysvetlit
Od: flaskovy developa
|
Pridané:
27.10.2011 7:10
radsej sa nepytaj, pretoze vyjde este viac najavo aka si obmedzena, primitivna lamma. a to uz by si bol v Top 10-ke.
|
|
sdfgsdgs a flaskovy developa
Od: OblizteMi
|
Pridané:
27.10.2011 7:16
Vidim ze mate vzdy po ruke kopu kopu vecnych argumentov. Zda za, ze ste riadni luzri, prdte si dalej doma do vankusa a predvadzajte sa na internetovych forach, kto je vacsi .... ked nedokazete ponuknut ani jeden argument, ste uboziaci
|
|
Re: sdfgsdgs a flaskovy developa
Od: smutik
|
Pridané:
27.10.2011 8:05
Vidim, ze prave vy mate argumentov na rozdavanie. Osobne som hned pri prvej zmienke o IB vo flashi napisal staznost do TB. Nesuhlasim s takymto technickym riesenim z hlavne bezpecnostnych dovodov, v case ked to uverejnili na svojich strankach boli objavene zhruba 3 zavazne bezpecnostne chyby. A firma adobe je znama svojim velmi laxnym pristupom k opravam takychto chyb, trvalo minimalne 1-2 mesiace, kym boli opravene a zatial sa objavili dalsie. Na moju staznost mi opdovedala cvicena opica = sefka z marketingu, ze tomu nerozumiem. Sice robim v IT uz 15 rokov, ale ona tomu rozumie a ja vobec nie. V sucasnosti vsetky rozumne firmy sa snazia najst riesenia, ako sa flash-u zbavit a nahradit ho, len TB sa aj napriek odporu svojich zakaznikov snazi za kazdu cenu zaviest farbicky a hluposti tam, kde patria cisla a bezpecnost na 1. mieste.
|
|
Re: sdfgsdgs a flaskovy developa
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 11:11
napodobne. viaceri sme hned vtedy poslali staznost a "prekvapujuco" sme dostali presne ten isty kalerab. :-)
|
|
Re: sdfgsdgs a flaskovy developa
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2011 12:50
Ktory z mojej strany skoncil zrusenim uctu. Takze z mojej strany je to jedno, nech si zavadzaju co chcu - pokazene meno uz maju.
|
|
Re: sdfgsdgs a flaskovy developa
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 13:07
prakticky dotaz - pls kam si sa presunul?
|
|
nuz co ze
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2011 8:02
Nuz co ze. Tatrabanka = krajina zazrakov a divov.
Co v inej banke trva 20 min, tam 2 hodiny. Co v inej banke vedia (prinajhorsom to vie sluzobne starsia pracovnicka co zauca mladu), v TB nevie ani veduci filialky. Co v inej banke mozne je, tam nie. Kto pozna niekoho co v TB robil a prave tam konci, tak dostat zapoctovy list kvartal po odchode je super vec, zatial co dobrym zvykom byva niest si zapoctak v ruke v posledny den v starej robote .... atd atd atd
Krajina dovov.
|
|
oh my got
Od: jurio
|
Pridané:
27.10.2011 8:40
flash no sice pekne ale derave jak emental
|
|
€€€€€
Od: Lastone
|
Pridané:
27.10.2011 9:09
Poprosim posledneho klienta ktory bude odchadzat z TB aby povypinal pocitace a svetla, skoda elektriny.
|
|
Re: €€€€€
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2011 12:52
Nech si to povypinaju ti pracovnici, lebo este mu nauctuju za vypnutie nejaky poplatok
|
|
Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 9:54
Ohladne bezpecnosti: Ano, Adobe flash ma vela bezpecnostnych chyb, tak ako aj ine softwarove produkty. Ale je na to lachke riesenie: zapinajte si flash, len ked pojdete na internet banking.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 10:44
tak toto je fakt riesenie jak svina. nechcete vsetky tieto debilne napady pridat ku FAQ noveho IB na vasom TatraBankingu? aspon sa clovek naserie len raz.
Nakonec poradite ludom, aby si doniesli svoje notasy ku vam do pobocky a tam sa pichli do ethernetu.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 10:55
Preco je to podla teba debilny napad? Je jednoduche zapinat a vypinat doplnok. Mas nejake lepsie riesenie, nevahaj a sem s nim! Bezpecnostne chyby su aj v IE, Chrome, Firefoxe, Opere, Safari a koly tomu prestanes surfovat?
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 11:08
pretoze cela retaz je prave taka slaba, ako jej najslabsie ohnivko. a to je prave flash. to, ze su chyby v prehliadaci (a ze v browseroch ich je vyrazne menej a radovo rychlejsie sa patchuju), predsa neznamena, ze pridane chyby dakym dalsim softom - napriklad flashom - neznizuju celkovu bezpecnost. ten tvoj komentar je podobny ako ruska odpoved na americanom - a vy zasa lyncujete cernochov.
pozri, ked v tom nemas jasno - nechaj si poradit, alebo nemudruj. uz sa k tomu vyjadrilo dost ludi, co sa zivi pocitacovou bezpecnostou. podobne ako sa ja neodvazim vrtat do roboty trebars dochtorovi, tak laskavo prenechaj pocitacovu bezpecnost ludom, ktori sa nou zivia.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 12:14
Ja som reagoval na to, ako zabezpecit, aby bol pristupny IB od tatrabanky a aby nebola ohrozena ich bezpecnost, koly flash doplnku na inych webovych strankach. Jednoducho ho treba vypnut. Ja mam v tom celkom jasno a nemudrujem a pytal som sa ta ci mas lepsie riesenie, nenapisal si ho, tak neviem potom kto mudruje. Ak sa zivis pocitacovou bezpecnostou tak sa k tomu vyjadri :) Ale asi nie, lebo taky nezmysel co si napisal ohladne internetovych prehliadacov, by si v zivote nenapisal. ;)
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 12:26
tak toto fakt nedava zmysel. vies, co ma na tom serie najviac?
ze kvoli luze ako ty budem mat dodrbany internetbanking a fico na jar vyhra volby. lebo vam je po jednej vete vsetko jasne a nadsene tlieskate.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 12:35
Co ti nedava zmysel? Aha, kedze nevies argumentovat, tak uz som pre teba aj luza, pekne :) Inak nikde som nanapisal, ze suhlasim s IB s flashom, to si asi nepostrehol, ale ked uz to raz bude, tak som napisal ako sa da chranit, co ty si nenapisal. A vazne neviem co tu pleties politiku, nieje to ubohe?
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 13:06
to mam kurva pod kazdy diskusny prispevok vypisat zoznam criticalov pre flash + analyzu porovnania s criticalmi browserov + dobou sanovania a naslednou analyzou znizenia bezpecnosti + porovnanie sanovania bezpecnosti flashovych zgrciek s cisto html vecami? ked si taky mastahakafico tak si laskavo na svojich oblubenych strankach zapodievajucich sa sledovanim a analyzou bezpecnostnych incidentov vyhladaj relevante veci sam.
a preco spojenie s politikou? pretoze blbec sa rozhodne vzdy blbo - aj ked voli fica, aj ked podporuje debilne napady v IT oblasti.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 13:35
Ty musis byt vazne uplny "inteligent"! Skus si to este raz precitat, co som pisal. Po prve neviem preco ma spajas s Ficom, ty musim mat asi nejake kompexy z neho, ale s tym ti ja nepomozem, skus lekarov. Co sa tyka bezpecnosti browserov a flash doplnku, nemusis mat obavy, mam v tom dobry prehlad. A ja tu vobec neobhajujem flash ak si si nevsimol, ale asi nie, co je skoda. Ako citam je to tu vysoka odbornost pod clankom, ze ;) A ak sa niekoho nieco spytam a nevie dat priamu odpoved tak pise hluposti ze fico a vulgarnosti, ale kazdy pise len na to co ma, ze jo? Predstav si situaciu, firemne prostredie, prehliadac IE, chcu ist na IB od Tatrabanky. Co im poradis? Ja som napisal ako, no zatial ty nie. Predstav nam tvoje riesenie, tesim sa na tvoju odpoved! :)
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 14:04
nie, nebudem este raz citat, co si napisal. raz mi stacilo.
a otazky typu ako bezpecne pouzivat flashovy internetbanking TB pls smeruj na povodcu - tatrabanku. vo FAQ maju par celkom zabavnych veci, ktore pred par rokmi aj boli aktualne.
ja to odovodnene za bezpecne nepovazujem. ani tvoju moznost. teda povazujem to za prilis rizikove. pokial to dakto (napr. ludia z TB) za rizikove nepovazuje, moze to pouzivat. riziko, ze si dakto na utok vyberie prave teba (v danom case budes chciet internetbankingovat z ip, ktora mu bude vhod), je pomerne mala. ALE riziko, ze ak sa o utok pokusi, je v pripade pridavku ako flash, vyrazne vyssie.
Takze momentalne je asi jedine bezpecne miesto flashbankovania v TB z DMZ, kde lezi frontendovy server. :-)
|
|
Re: Bezpecnost
Od: haluznik.
|
Pridané:
27.10.2011 14:18
Ano da sa na to vyhradit pocitac v DMZ, ktory bude primarne urceny na IB s tym suhlasim. Ale aj tak, vypnunie flash doplnku je najlahsia a najelegantnejsia cesta. Kedze doplnok flash bude vypnuty, nebude sa dat zneuzit chyba v nom. Staci ho zapinat len na IB. :)
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 14:35
myslel som pocitac v DMZ tatrabanky, kde je zaroven ich frontend webserver :-)
utocnik ta moze prinutit browsnut jeho flash kod napr. podvrhnutim DNS zaznamu pre moja.tatrabanka.sk + daky ten DigiNotar-like certifikat pre moja.tatrabnka.sk.
|
|
Re: Bezpecnost
Od: sfaaaaaa
|
Pridané:
28.10.2011 1:37
ale ved tu ide predsa o to aby si bol v bezpeci pri transakciach a nie sa este starat o kazdu ip na ktoru sa napojis. aky to ma zmysel omg si zapinat flash len na IB? WTF, co to vyriesi
|
|
Re: Bezpecnost
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 11:08
a este:
ok, je to lakave - clovek strci do pc/nb instalacne medium, odklika par okienok a hla - zivy windows. to hned zdviha sebavedomie. nebodaj odklika ubuntu a hned sa citi ako maly mastahaka. ale skus mi pls verit, ze schopnost nainstalovat windows alebo ubuntu a prihlasit sa do nich (a pripadne nainstalovat do IE flash) nie su postacujuce pre realne zhodnotenie rizik v ramci IT security.
|
|
eurace
Od: bMHy
|
Pridané:
27.10.2011 10:00
banky nemaju kde vyhadzovat peniaze, tak si hladaju zabavky ako ich minut
|
|
najlepsi idu za nimi...
Od: yogi007
|
Pridané:
27.10.2011 11:53
To zas niekto dooobre nakupil :o)
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 11:56
síce offtopic, ale máme už na Slovensku aj prvú serióznu digitálnu videopožičovňu a digitálny predaj filmov. Opäť to nie je Amazon, Microsoft alebo Sony, ale Apple.
|
|
Re: Titulok
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 12:01
a je to aspon vo flashi? :-)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 12:14
nie nie, oni sú abstinenti
|
|
Re: Titulok
Od: ubx
|
Pridané:
27.10.2011 12:23
aaaa, jasne, zabudol som. a nosia sandale a zeru ovocie :-)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.10.2011 12:40
a sem tam berú drogy :) presne tých som myslel :) aj keď s tými sandálami nie som si istý, sa mi zdá, že na boso...
|
|
TB ThumBs up!
Od reg.: joZCo
|
Pridané:
27.10.2011 17:13
http://slidesha.re/97b6zF
|
|
chlapci chlapci
Od: siroo
|
Pridané:
27.10.2011 18:39
to neviete, ze v roku 2012 ma byt koniec sveta? Na slovensku koniec sveta ale nebude, lebo sme 20 rokov pozadu, preto teraz prisiel aj ten Flash do IB Tatrabanky len teraz. Takze na HTML 5 si pockame, pretoze oni este funguju na Netscape a stahuju hudbu cez Napster.
|
|
Re: chlapci chlapci
Od reg.: joZCo
|
Pridané:
27.10.2011 19:39
A ten tvoj pride tiez, neboj...
|
|
no tb mam v zuboch
Od: hmm
|
Pridané:
27.10.2011 21:48
ale ten flash asi nebude taky problem kedze geniovia zaviedli citacky a tam treba vlozit sumu aj cielovy ucet. teda ziadna zmena tych udajov sa nezrealizuje
ale aj tak nenavidim tb za
- citacky
- flash
- x inych veci ...
|
|
Nam je to jedno...
Od: Holo Briadok
|
Pridané:
28.10.2011 8:33
http://dopice.sk/19m
|
|
no zbohom
Od: majsterko
|
Pridané:
28.10.2011 15:33
Citacku som ako tak prezil lebo je to vyssi stupen bezpecnosti, ale ten diskomfort ma uz par krat prinutil ist urobit prikaz do pobocky. V mesacnom vypise som pochopil ze je to ovela nakladnejsie a teda aj ziskovejsie. Z toho my teda vychadza jediny zaver ze TB ma zaujem, aby sme znova zacali chodit do pobociek. Pouzitie Flash je toho dalsim dokazom. Urobim to co uz vela ludi robi dlhsie. HOTOVOST, HOTOVOST, HOTOVOST. Bude to na rovnakej vlne nepohodlnosti ale bez toho ze budem krmit uzernicku banku. Neviem kde ale chcu nabrat navysenie kapitalu do ktoreho ich bude tlacit EU.
|
|
Re: no zbohom
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
29.10.2011 8:00
to som skusal aj ja,napr pri vyplatach mi treba urobit cca 20 prevodov,ked v IB od TB sa to neda nic ulozit do udajov o obch.partnerovi nic len cislo uctu,este ani stupidna poznamka,dalej ked sa robi hromadny prikaz na uhradu,tak IB nepovazuje natukavanie udajov za pracu s IB,tak uz sa mi stalo,ze som natukal vsetkych 9 prevodov,klikol odoslat(ci aka sa to vola) a prisla hlaska,ze som bol odpojeny pre necinnost.Slak na isiel trafit.
Tak som dal ekonomke urobit hromadny prikaz nauhradu a sup ho do TB.Cesta tam,odstat v rade a kzdy prevod poplatok 1,-eur,bomba.
Momentalne to robim tak,ze si nechavam zobrazit historiu operacii cez elektrnicke bankovnictvo,jedenu po druhej len kliknem zadat rovnaku platbu a upravim potrebny udaj,napr vs,ci sumu.Samozrejme taku bezpecnostnu zalezitost ako potvrdzovanie platieb citackou mam vypnutu,sak by maq porazilo,vsetky tie udaje klikat to tej malej stupidnej veci.
|
|
Re: no zbohom
Od: mimochodom
|
Pridané:
29.10.2011 8:02
tak rada :. HOTOVOST, HOTOVOST, HOTOVOST. bude to novom roku trochu komplikovanejsia s nastupom noveho zakona o registracnych pokladniach.Ja sice pokladnu mam,ale kopec faktur som aj ja hradil cez prijmovy doklad,uz sa nebude dat,len prevodom,alebo vkladom v banke,lebo nie kazdy zivnostik si asi kupi po novom roku pokladnu
|
|
Len pre info
Od: Sancho
|
Pridané:
14.11.2011 17:48
Ak to nahodou este niekto bude citat, tento clanok od Adobe stoji za to:
http://goo.gl/LhNmE
Konkretne otazka:
Does Adobe recommend we use Flex or HTML5 for our enterprise application development?
|
|
flash je fajn
Od reg.: juloagusto
|
Pridané:
27.7.2015 20:38
Kedy Tatrabanka, zastavi flash. Celkom aktualna otazka.
|