
neprihlásený
|
Štvrtok, 26. marca 2026, dnes má meniny Emanuel |
|
|
V Apple vyvíja čipy 1000 ľudí
DSL.sk, 10.10.2011
|
|
V spoločnosti Apple údajne pracuje na vývoji čipov až tisíc inžinierov.
Tvrdí to TechCrunch na základe informácií od bližšie nešpecifikovaného zdroja, ktorý mal získať v minulosti túto informáciu od bývalého CEO Apple.
Apple začala intenzívne pracovať na vývoji čipov po odkúpení tvorcu čipov P.A. Semi v roku 2008.
P.A. Semi mala ale len približne 150 inžinierov vyvíjajúcich čipy a zvyčajné odhady počtu ľudí pracujúcich v Apple na návrhu čipov sa doteraz pohybovali rádovo v niekoľkých stovkách.
Vývoj čipov priniesol svoje výsledky už v júni minulého roka, keď Apple uviedla iPhone 4 s vlastným ARM procesorom Apple A4. V súčasnosti vo svojich mobilných produktoch využíva okrem A4 aj dvojjadrový procesor A5, oba procesory zatiaľ pre Apple vyrába Samsung.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 10:33
Zacinam chapat ceny pri tej prezamestnanosti.
Pre nechapavych je rec len o vyvoji, ziadnej produkcii. Tisic vyvojarov nemaju ani automobilky.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.10.2011 10:55
a to hovoríme len o procesoroch, pokiaľ viem, tak všetky ostatné designy majú len licencované od iných spoločností, ako napr PowerVR pre grafický čip a podobne.
V každom prípade som rád, aspoň ide vývoj rýchlejšie dopredu :)
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 10:59
Uvazujem, ze odidem do Apple, budem mat dobry plat a nosit tricko s jablkom a je pravdepodobne sa az tak nenarobim:)
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: wakac
|
Pridané:
10.10.2011 13:32
vratnika tam uz maju, jedine ze by potrebovali upratovaca
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: pastika trololo
|
Pridané:
10.10.2011 15:51
hlavne ako upratovac sa nenarobi :D
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: df1a5s646sdf
|
Pridané:
10.10.2011 16:08
Ste strasne naivny. Vyvinut procak je tazke a vyvoj je proste drahy. Ak si niekto mysli, ze 10-100 ludi dokeze realne nieco take navrhnut, tak nech si to skusi... 100 ludi mozno staci tak googlu s samsungu, kde kradnu napady a implementacie z iOS...
Cely zivot pracujem vo vyvoji a chapem, ze nerozumiete, ze vyvoj je castokrat drahsi ako samotna vyroba... Ale tak to proste je. Stiahnut MP3jku z webu, je vyrazne lahsie, ako ist do studia a tu MP3jku nahrat. Aj v nahravacom studiu je 10-15 ludi, hoci spieva castokrat len jeden.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: tebeMusiJebat!
|
Pridané:
10.10.2011 16:16
kktina.. procaky vyvijam na kolene.. nic tazke..
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: ja.
|
Pridané:
10.10.2011 16:24
Ani Intel nema tolko ludi vo vyvoji, tak neverim, ze Apple ano. PA Semi, predtym, nez ich Apple kupilo, malo 150 zamestnancov. Vratane sekretarok. Apple nema zas nejaky extra vyvoj, CPU jadro licencuje od ARM, GPU od Imagination Technologies a zvysna bizuteria na SoC je od Samsungu. Ich pridana hodnota je power management.
A nemyl si, kto od koho kopiruje. Novinky v iOS5 su cista kopirka z androidu a wp7.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: mapple
|
Pridané:
11.10.2011 11:44
iOS5 je cista kopia androidu, ale ovce to nepochopia
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: ........
|
Pridané:
11.10.2011 13:50
spotrebiteovi je jedno co je z coho kopia...kludne nech je kopia ak to este o cosi vylepsia alebo usposobia pre cielovu skupinu zakaznikov...nech sa oni sudia a natahuju za patenty...spotrebitelovi je to jedno.......
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: ja.
|
Pridané:
11.10.2011 18:21
Ale vsak to je v poriadku, ze spotrebitelovi je jedno, co kto prvy vymyslel a co kto vylepsil, ved tak to ma byt. Akurat strasne nasiera, ked ta stale niekto presviedca, ze ista nemenovana firma vynasla od kolesa dalej uplne vsetko a pritom vies, ze je to blbost ako mraky.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: nbusr123_updated
|
Pridané:
11.10.2011 21:21
Intel zamenstnava 96 500 ludi, viem ze robi vselico, okrem vyvoja CPU, ale cislo 1000 sa mi zda byt hodne male.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: MenoX
|
Pridané:
10.10.2011 21:18
"kde kradnu napady a implementacie z iOS"
Procesor je implementovany v iOS? Samozrejme...
Samsung nema tolko ludi na vyvinutie celeho SoC.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: boris11
|
Pridané:
10.10.2011 11:45
a to je apple procesor len upraveny ARM
takze tych 1000 vyvojarov je fakt asi poriadne prehnane cislo
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.10.2011 14:15
ono aj tie a4 a a5 niesu cele z applu... a5 vychadza z cortext a9 (rovnako ako kal-el alebo OMAP4). apple k nim "bali" tie powerVR GPU, nvidia vlastne a v omapoch netusim co je za gpu ;)
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: barney
|
Pridané:
10.10.2011 11:35
dokaz ze apple vsetko okopiroval od samsungu - nabijacka, dock konektor, dokonca aj balenie! dufam ze toto apple oveckam otvori oci
http://goo.gl/pD0MF
"smart cover" na iPad 2 je len lacna napodobnenina toho co mal Samsung uz davno!!
http://goo.gl/FvoDL
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 11:42
Ved si to pozri poriadne, nadpis je ironicky, okopiroval to Samsung. Svojim sposobom aj Apple, lebo podobne riesenia tu uz boli predtym, ale Apple ich rozsirilo. Co Ti na tom nie je jasne?
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: hmmmmm
|
Pridané:
10.10.2011 11:50
hmmmmm, no dobre a co ten iPad 2 cover, chces mi povedat ze este aj s tym prvy prisiel apple?!
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 11:56
Realne uz vsetko bolo vymyslene davno predtym ako s tym prisiel Apple (dotykove displeje, koncept odpajacie kabla na nabijacke, dokonca aj ten magneticky uchyt na booku, aj obdlznikovy tvar).
Apple to len rozsiril a motivoval ostatnych, to je vsetko. Jasne, ze teraz nebudem vsetko pripisovat Applu ako chora ovca, ale suhlasim s tym, ze Apple to rozsiril.
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: barney
|
Pridané:
10.10.2011 11:35
dokaz ze apple vsetko okopiroval od samsungu - nabijacka, dock konektor, dokonca aj balenie! dufam ze toto apple oveckam otvori oci
http://goo.gl/pD0MF
"smart cover" na iPad 2 je len lacna napodobnenina toho co mal Samsung uz davno!!
http://goo.gl/FvoDL
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: tvoja mamka
|
Pridané:
10.10.2011 12:19
tie faily si uz postoval chlapec, ale si si neprecital aj zdroj... toto su dokazy, ze samsung kopiruju a kopiroval..ale samsung fans asi nevedia anglicky, kdezto kopirovanie im ide ako ich firme..
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: megafail
|
Pridané:
10.10.2011 12:29
FAIL jak svina
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: Neviem
|
Pridané:
10.10.2011 12:51
Ja len dodam, ze samsung fans su stari, maju len zakladne vzdelanie, nevedia po anglicky, nesprchuju sa a volia Fica.
Naproti tomu Apple fans su mladi, vysokoskolsky vzdelani, vacsinou drzitelia niektorej nobelovej ceny, hovoria osmymi jazykmi, sprchuju sa denne a volia Sulika.
Uz si to konecne uvedomte a rozhodnite sa spravne,
S laskou vas store.apple.sk
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: wakac
|
Pridané:
10.10.2011 13:30
staci ze ovladaju materinsky jazyk,ze :)
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: dsaeq
|
Pridané:
11.10.2011 1:35
pwned
|
| |
Re: dnes má meniny Slavomíra, zajtra Valentína
Od: rms_
|
Pridané:
10.10.2011 13:06
v skutocnosti ma Apple zisk 2 miliony dolarov na zamestnanca
|
| |
vtipb
Od: rms_
|
Pridané:
10.10.2011 10:58
Z toho 900 v marketingu. :))
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
10.10.2011 11:02
No ale Steve to robil tak, ked sa vratl do firmy, ze nastupil do vytahu, kde boli 2-3 zamestnanci a on sa ich opytal "co tu vy robite?"
a casto sa stalo, ze kym dosli na svoje poschodie, uz boli nezmanestnani.
Cize to musi byt fakt ze tisicka ludi, ktori su spicka v odvetvi..
|
| |
Re: IE users
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 11:08
Tu prihodu si kde pocul? V skole cez velku prestavku? Tak urcite nezamestnavaju debilov, ale tisicka spickovych vyvojarov je len pre CPU prehnane, mozno maju problem s koordinaciou, co je typicke pre velke vyvojove oddelenia, preto je to podivuhodne. Vyvoj sa dava do ruk max. par stovkam ludi, aby bol efektivne koordinovany.
|
| |
Re: IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
10.10.2011 11:09
Dokument na Discovery Science.
|
| |
Re: IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
10.10.2011 11:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs
In the coming months, many employees developed a fear of encountering Jobs while riding in the elevator, "afraid that they might not have a job when the doors opened. The reality was that Jobs(apostrof, blokovane redakciou)s summary executions were rare, but a handful of victims was enough to terrorize a whole company.
|
| |
Re: IE users
Od: pancier
|
Pridané:
10.10.2011 11:19
No dobre, tak bol cholerik..
|
| |
Re: IE users
Od: dshgbmdfg
|
Pridané:
10.10.2011 12:44
Ako sef bol hnusny egoisticky a despoticky hajzel. Staci si precitat knihu iWoz a zistite to medzi riadkami.
|
| |
Re: IE users
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 14:06
Plne s nim suhlasim, preco zamestnavat darmozracov ?!
Tak isto sa ja spravam v nasej firme, kto si nezasluzi a picu robi nech ide kade lahsie.
|
| |
Re: IE users
Od: el_kabel
|
Pridané:
10.10.2011 14:21
jo az na to je jobs casto od developerov vyzadoval 100+ hodin tyzdenne. makal som na par projektoch kde sa posledne 2-3 tyzdne pred releasom makalo od vidim do nevidim a ak by mi nejaky curak sef prisiel este picovat tak by som ho umlatil klavesnicou...
|
| |
Re: IE users
Od: keltak
|
Pridané:
10.10.2011 16:06
a aj si sa tam skamarátil s ostatnými čínskymi deťmi počas toho montovania na linke? a nie, takým sa nehovorí developeri, možno tak "výrobní pracovníci"
|
| |
Apple
Od: -----------
|
Pridané:
10.10.2011 11:15
Apple A4 a A5 není procesor ale SoC
|
| |
Titul
Od: onôôôôôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 17:06
Ten procesor v IP4 nebol od Apple, bol licencovany od Samsungu a na ich potreby si ho nasledne mierne upravali..Galaxy S1 a IP4 maju v skoro rovnaky cpu, takze tvrdit, ze si nieco vyrobili samy, je dost odvazne.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 17:24
Vyrobit a navrhnut architekturu su dve rozlicne veci.
Predtym ako sa nabuduce strapnis skus si nieco nastudovat
|
| |
Re: Titul
Od: ja.
|
Pridané:
10.10.2011 17:28
Ty tiez - A4 a A5 su postavene na ARM Cortex A9 a PowerVR SGX, obidve licencovane od tretich stran. Zvysne cipy na SoC pochadzaju od Samsungu. Medzi A4/A5 a Hummingbird/Exynos nie je velky rozdiel, a nie je to v R&D Applu.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:15
Zase si sa len a len strapnil.
Cely SOC A4 je R&D Applu, len obsahuje hlavny procesor ARM Cortex-A9 a graficky cip ARM Mali GPU
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:27
Mimochodom, podla ARM boli tieco CPU a GPU licencovane applu, takze neviem kto ma lepsie info, co ty alebo ARM.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:12
A co navrhol Apple, ty deges fanboysky applovsky, zasa trepes a hovno vies, ako na sector.sk, pcforum.sk, games.cz a inych strankach...Do boha, uz zalez do tej diery a neotravuj tu slusnym ludom zivot, v kazdej zasratej teme od Applu si a furt pises, ako si suprovi, ako jedini prichadzaju s novinkami, ako vsetko vymyslaju a ostatni ich len kopiruju.
Tak este raz, ty curak, Apple vymyslel hovno, ani ta architektura nie je uch a nie je ani Samsungu, ten ma akurat par patentov, a konkretne to cpu je od nich a od jednej firmy, ktora vlastni Samsung, Samsung ho dodal Applu a ten si ho trocha upravil. Ani samotny Apple sa pri vydani Ip4 tym netajil.
Tak mi zjdedz do boha moj tucny lofas, lebo nemam na teba nervy ty curak, mam na kazdom z tychto for iny nick a furt na mna musis reagovat s nejakou blbostou, ako vsetko vymyslel Apple.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:16
Ty k tym slusnym ludom zjavne nepatris ?
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:20
A ty k normalnym.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:25
Mimochodom blbecku, predtym ako zapotis, ze apple nic nevymysleli resp. nenadizajnovali tak si nieco aspon precitaj -> http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Inc. a clanky aj pod hlavnou strankou.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:32
Boze, topiaci sa aj slamky chyta..
Kde som napisal, ze nic nevymysleli a nic nenadizajnovali? Ty si obmedzeny ? Bavime sa tu cely cas o tom procesore a to co som napisal, sa vztahovalo k nemu a nie k celemu ich portfoliu produktov...Ty si fakt opicka. Tahaj ma teraz za slovicka, ked ti poviem, ze si magor, tak na mna vyletis zrejme so svojim psychologickym posudkom, ze?
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:35
Schyza ?
Citujem, TEBA : "Tak este raz, ty curak, Apple vymyslel hovno"
Na to som reagoval, Apple nevymyslel hovno to si mozno vymyslel ty, Apple vymyslel PC ako ho dnes pozname a taktiez GUI ako ho dnes pozname !
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:49
Mila opicka, vo vyssie spominanom prispevku najdes vysvetlenie, ak ho nechapes, precitaj si ho este raz.
Apple GUI nevymyslelo, je to opakovana loz, ktora sa u hlypych opiciek ako ty, stala pravdou. Takisto ako to, ze Apple vymyslelo mys.GUI bolo uz v Xeroxe v 80 rokoch minuleho storocia. Jobs bol v labakoch Xeroxu, tam uvidel GUI, a neskor tento napad preniesol do Apple pc, cize sa da taktopovediac povedat, ze to obkukal, resp. ukradol, skopiroval, ako vy apple opicky hovorite, ked sa niekto inspiruje u Apple...Budeme pouzivat rovnaku terminologiu ako vy?
A k tomu pc v dnesnom zmysle slova? Zrejme myslis na sposob skladacky komponentov, v tom Apple taktiez nebol prvy, nepamatam si uz presne nazvy modelov spolocnosti, ktore v tom boli na trhu, ale mas to napr. napisane na wikipedii, prepac, ze ti to tu neskopirujem, ale myslim si, ze bude lepsie, ak si to precitas sam, ako by si to mal pocut od takeho velkeho nenavistnika jablcka ako som ja, lebo by si tomu aj tak zrejme neuveril.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:54
Ach ty si proste tupcek :D
Milujem ludi ktori nas nazyvaju ovcami, pritom sme len normalny ludia ktory si kupili vyrobky od Apple, kupil som si to pretoze mi to vyhovuje.
Ak by si studoval IT ako ja pred par rokmi, vedel by si ze Apple vymyslel sucasny koncept PC, to jest monitor klavesnica a mys, to kto vymyslel jednotlive komponenty je vedlajsie.
To je ako keby si sa siel hadat ze mas laptop od Dellu ale komponenty su od niekoho ineho...
Spametaj sa, sa tu nebavis s dalsim so svojich hlupych kamaratov.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:59
A aby si ma nechytal za slovicka, vymysleli prve PC dostupne pre verejnost a ak by nebolo Applu neviem kedy by do sveta PC prerazilo a na com by sme si pisali dnes.
Xerox ma absolutne nezaujima..
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:12
Boze zasa trepes, nevymysleli prve dostupne pc verejnosti ale prve komercne uspesne pc, uz predtym boli na trhu pc roky, ale kvoli vysokej cene sa ich nepredalo tolko, ako Applu a malo diabolsku cenu, 666 cela 66.
Zasa si pleties dojmy s pojmami, ale to je u teba bezne, ale na E pri skuske to stacilo, ako vidim.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:18
A este pre tvoje info, nizsie som ti napisal, ze Apple vyrobky som si kupil aj ja, ako som uz spomenul, kupil som si 3gs, ktory som uz predal a stale ma iPod. Neviem ako ty, ale ja sa nepovazujem za nejakeho specialneho clena privilegovanej socialnej skupiny ako ty, ked si to tu prezentoval predchvilou, ze nechapes, ako sa na nas, teda majitelov Apple pozeraju ludia. Preco sa u mna ta Apple infekcia nerozvinula ako u teba.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:09
Ty si blb?
Xerox mal GUI a s mysou pred Applom...
Este raz sa ta pytam? Si blb?
Ak exstije na trhu spolocnost, ktora ponukala GUI pred applom a ako doplnkovu vybavu si si mohol dokupit k tomu mys, tak ako mohol byt Apple prvy?
Mys ako doplnok uz bolo v 70. rokoch. Ty vole, ja som mal predmet v ramci VS hosp. informatiku a informatiku ale toto ma tam neucili, brali sme historiu pc, v ramci toho Xerox, IMB, HP, Intel ale toto co tu pleties ty.
Ja som tupec, hlavne, ze ty tvrdis, ze Apple vymyslel GUI. KEd ti to vyvratim, tak som tupec. Dobry si.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:13
A brali sme vramci toho aj Apple, aby si mi nezazlievam, ze ich nespominam.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:19
Na
http://www.computerhope.com/issues/ch001083.htm
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:20
the first widely used mouse is credited to being the mouse found on the Apple Lisa computer. Today, the mouse is now found and used on every computer.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:23
Steve Jobs Quotes
Well, Apple invented the PC as we know it, and then it invented the graphical user interface as we know it eight years later (with the introduction of the Mac). But then, the company had a decade in which it took a nap.
Steve Jobs
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:30
mam u riti tvoje trapne citacie, tu mas fakty
http://dopice.sk/13a
The Xerox Star Workstation introduced the first commercial GUI operating system as shown above.
Treba ti aj link na google translate?
Ked cerpas info z nejakych drbnutych stranok, kde pise, ze Apple vymyslelo mys, prve ju pouzilo, vymeslolo gui a bla bla, tak mi to ani nekopiruj alebo sa nauc po anglicky, rychlokurzy su uz po 400 ecok, Iphone ta vysiel drahsie.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 19:26
A po anglicky vies?
Tam nie je napisane, ze celosvetovo, ale first widely, co znamena, po prvykrat masovo.
Chod laskavo na wikipediu, daj si pc mouse a zistis, ze mys predavala ista nemecka firma k pocitacom uz v 68.
So?
Opat od teba chybna interpretacia, je rozdiel prvykrat komercne uspesna a prvykrat vytvoreny a nasledne pouzity.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:40
Ved o to ide, bez Apple by sme asi neboli na dnesnej urovni v oblasti IT a kto vie kedy by sa dostali PC k obycajnym ludom.. ale o tom sa da diskutovat a nemienim to diskutovat tu.
btw z anglictiny som certifikovany, len zrejme ty sa snazis dokazat nieco uplne ine a tak medzi riadkami citas ine veci ako ja ale to je uplne jedno... pointa je ta, ze Apple je bolo a bude inovativne. A v dnesnej dobe to je napriklad Siri.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 20:07
Toto je zas subjektivne, co si napisal. Apple prispelo k rozsireniu k pc, ale nie do takej miery, ako prezentujes. Po tom, co prislo Apple so svojim prvym komercnym uspesnym pc, prisli na trhu dalsi hraci ako napr. IBM ci dalsi, ktori mali velmi uspesne modely a ceny sli dolu. Apple nemal nejaky drvivy podiel na trhu a navyse, neskor sa situacia na trhu vyvinula tak, ze to niektore velke spocnosti vzdali ako napr. IBM a pochopili, ze pc na principe uzatvorenej platformy, resp. znacky, ako je to u Apple, nema buducnost.
Nikde netvrdim, ze Apple nie je inovativna spolocnost, ale to co castokrat predviedla, boli vylepsene napady inych prezentovane v spravny cas.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 20:07
Napr. vyznamnejsie postavenie v pc ere tejto spolocnosti ma Microsoft s Windowsom. Predtym, nez prisiel Windows, bolo na trhu niekolko OS, ktore mali ciastove podiely a nikto nebol dominantny, preto sa nejak nevyplacalo vyvijat sw vo velkom. Lenze prisiel Windows, mohol si si ho naistalovat na co si chcel pomaly, nemal si tam restrikcie ako u Applu a hla, "revolucia", vznikla postupom casu dnesna masova "windows" subkultura. A zas nebudem z toho teraz robit z toho Winu nejakeho pana boha medzi OS, ked v prvych verziach bol niekedy doslova nahovno, a clovek sa az pozastavuje, ze ako je mozne, ze sa tak rychlo presadil atd. Taktiez, ci by tu bol Win ci nebol, pc by tu boli.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 20:09
Pointa je akurat, ze Apple bolo inovativne a je. Ci bude, to je otazka buducnosti. Nakolko keby nie Jobsa, Apple je v kytkach, ked ho vyhodoli, skoro skrachovali, takze uvidime, ako si povedu, lebo Apple bolo spolocnost jedneho muza. Ked skrachuju, plakat nebudem, je to firma ako kazda ina, chlieb lacnejsi kvoli tomu nebude. A taktiez Siri, zas sa z toho robi velke halo, ja hlasove vytacanie a funkcie kolo toho som vyuzival uz roky. Taktiez uz mas davno na trhu sw pre postihnutych spoluobcanov, ktory toto davno robi, taktiez mas na trhu taketo telefony, minimalne v USA, UK, Nemecku, pouzivaju to slepci napr. Oni to akurat opat masovo pouziju, doteraz to napr. pouzivala motorola v telefonoch pre slepcov.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 20:16
Nemam problem priznat, ze je to dobra funkcia a ak by fungovalo tak ako na videach a aj vonku za mierneho hluku, tak by som kvoli tomu do noveho Ip siel, lebo mi to ulahcilo dost zivot.
Ale ked sa to spopularizuje, zas tu bude milion exotov, co budu tvrdit, ze to vymyslel Apple, ze on to prvykrat pouzili atd.
Apple vo svojich zaciatkoch bol celkom ina firma, ponukali dobre vyrobky s dobrymi napadmi za ludove ceny, resp. za nizke ceny voci vtedajsej konkurencii. Teraz je to s cenami naopak, co je aj pochopitelne, lebo vtedy potrebovali ziskat trhovy podiel, ale i tak. Tie ich ceny su predrazene ako cert a po mojej hluposti, ked som kupil 3gs som uz ip4 nekupoval. Tot vsio.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:20
Mimochodom, ak mas vsade iny nick a stale reagujem na teba, mal by si sa zamysliet ake voloviny to vsade trepes :)
Pretoze ak by si mal mozog tak predtym ako nieco vypustis si to najprv overim.
Viem ze si Apple hater a tak diskusie s Tebou cenu nemaju
Ahoj.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:29
Ano, som Apple hater a preto ma iPod a preto, lebo nenavidim Apple, som mal aj 3GS, moje nenavist je taka velka, ze musim kupovat ich produkty za falosne peniaze, ktore si tlacim doma, aby som im znizil trzby a poslal ich do bankrotu.
Opat jeden z tvojich epickych argumentov, ako v kazdej diskusii..
1. bud sa niekto strapnuje a nic nevie, ale ty nenapises k tomu nic ani nicim nedolozis, ze dotycny nema pravdu.
2. alebo je dotycny Apple hater, a tak diskusia nema cena.
Vo svojom prispevku som nikde slovne nezautocil na Apple, takze neviem, z coho usudzujes, ze nenavidim Apple. Rozumiem , opicka na povrazku ako ty nie je schopna zaujat kriticky postoj k znacke svojej elektroniky a to co kupujes, je automaticky naj, vo vsetkom boli prvi a vsetko vymysleli.
Hlavne, ze ty si si nieco overil, ked si vypustil svoju prvu spravu, ty tela.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 18:37
Precitaj si co pisem vyssie kolegovcovi.
Dalej, moje argumenty su aspon podlozene, Tvoje ? Asi velmi nie.
"SOC" (System on Chip) A4 je R&D (Research & development) Applu, na tom nic nezmenis, ako som pisla vyssie obsahuje CPU A GPU od ARM, ktore potvrdilo ze su licencovane Applu, takze uz drz hubu ak nemas skutocne argumenty a chod sa schovat do nejakej diery.
|
| |
Re: Titul
Od: Onôôôô
|
Pridané:
10.10.2011 18:57
Z wikipedie :
The Apple A4 is a package on package (PoP) system-on-a-chip (SoC) designed by Apple and manufactured by Samsung.[2] It combines an ARM Cortex-A8 CPU with a PowerVR GPU, and emphasizes power efficiency
dolezite pre opicu ako si ty:
It combines an ARM Cortex-A8 CPU with a PowerVR GPU
napisem to este raz:
combines an ARM Cortex-A8 CPU
a este raz:
ARM Cortex-A8 CPU
Je to upraveny Cortex-A8...Tento procesor nenavrhlo Apple, chapes, o com tu cely cas rozpravam. SG1 ma skoro totozny cpu, ich vykony su skoro identicke, lisia s akurat v par operaciach, ked si ceknes benchmarky.
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:01
Preco zase to iste ? Kde kto pise ze Apple si dizajnuje CPU?!
Bavime sa o SOC, napisem to este raz, SOC, a este raz SOC !
Ak by si chapal co SOC znamena a aky je jeho development, nepises tu totalne kraviny
|
| |
Re: Titul
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 19:02
A chod uz niekam, nemam cas sa ty bavit s tupcom ktory robi ako upratovacka niekde v nejakej diere.
|
| |
apple zlodeji
Od: klobaska
|
Pridané:
10.10.2011 19:53
apple ziadne cipy nevyvija.
iba upravuju, co uz vyvinul niekto iny.
|
| |
Re: apple zlodeji
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
10.10.2011 20:15
daj si k tej klobaske aj chlieb
|
| |
Re: apple zlodeji
Od: stretnutie
|
Pridané:
10.10.2011 22:49
stretnut ta na ulici, ta zarezem.
|
| |
Re: apple zlodeji
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
11.10.2011 8:16
stretnut ma na ulici tak sa mi pozdravis a budes sa mi klanat
|
| |
12345
Od: Heavy
|
Pridané:
10.10.2011 23:19
Pod tuto ciaru nesmie pisat ziadny fanboy cohokolvek!
------------------------------------
a opera rlz...
|
| |
Re: 12345
Od: prdlajs
|
Pridané:
12.10.2011 0:13
Taketo prispevky by mali byt na zaciatku diskusie pod kazdym clankom :)
|
| |
Cipiky
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
11.10.2011 23:25
Hlavne ze ich pre nich vyraba samsung, co sa teraz odstreluju po sudoch jak neviem co ale vyrabaju im veci do mobilov.
|
Pridať komentár
|
|
|
|