|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 11:15
pri súčasnej miere pirátstva sa asi fakt len pokúša :D v každom prípade väčšina legálne kupujúcich (nie všetci - niektorí chcú mať od všetkého aj CD) musí mať radosť, že ku nám prišiel prvý digitálny obchod s hudbou :)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 12:02
Nakoľko na Slovensku neexistuje žiadna reálna možnosť legálne kúpiť (najmä slovenskú) hudbu, myslím si, že zabodovať môžu. Okrem toho je tam kopec hudby, ktorú nezoženieš ani na torrentoch ani na file sharing serveroch (teraz tým myslím najmä klasiku).
|
|
Re: Titulok
Od: čťščťšč
|
Pridané:
29.9.2011 16:18
taku klasiku som zohnal prave z torentov a file sharing serverov. a je jej tam habadej
|
|
Re: Titulok
Od: bbvbvbc
|
Pridané:
29.9.2011 19:23
daj link
|
|
Re: Titulok
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
29.9.2011 17:25
http://isohunt.com/torrent_details/ 182135445/1812+flac?tab=summary napr
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 12:08
Ja ako legalne kupujuci tam nic nekupim, lebo kvalita stratoveho formatu je pre mna nepocuvatelna. Nechapem preco v dobe mega mega rychlosti na nete sa musi predavat hudba v stratovom formate.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Kabarto
|
Pridané:
29.9.2011 12:15
a fakt ta hodba ma stratovy format? Aky sa tam pouziva?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:20
všetká digitálna hudba je stratová, keďže premieňa plynulú vlnu na neplynulé jednotky a nuly
|
|
Re: Titulok
Od: Tome
|
Pridané:
29.9.2011 12:45
OK, ale stale mame formaty FLAC, M4A, ktore sa aspon tvaria bezstratovo.. Aj ja si myslim ze v dnesnej dobe by nebol problem ponuknut aj takyto format...
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:05
Nemozem s tebou nesuhlasit, ale on myslel stratu v kvalite CD oproti zivej hudbe bez mikrofonov, kablov, mixpultov, zosilnovacov a reproduktorov.
|
|
Re: Titulok
Od: suxi
|
Pridané:
30.9.2011 8:08
ano, on myslel, ze aj keby to bolo vzorkovane frekvenciou 192kHz, aj tak by tam pocul schody... no, su aj taki ludia... nastastie vacsinou skoncia v ustavoch.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
29.9.2011 12:53
To ale dnešnej 3D full Há Dé digitálnej mládeži nevysvetlíš
|
|
Re: Titulok
Od: horkýže
|
Pridané:
29.9.2011 22:37
Vysvetlujte zdrogovanej mládeži, že sa im nenačíta brúsny kotúč na veži.
|
|
Re: Titulok
Od: hmm
|
Pridané:
29.9.2011 13:28
v podstate mas pravdu, ide len o to, ci dokazes rozoznat kvalitu. Su ludia, ktori nepocuju rozdiel medzi SACD/DVD audio/CD a mp3 128kbit. Tak isto, ako mozno nezbadas rozdiel na TV, ktory nedokaze zobrazit tolko farieb ako iny.
|
|
Re: Titulok
Od: Adrique
|
Pridané:
29.9.2011 14:30
suhlas: pokial nie je hudba napocuvana alebo video napozerane a pokial nie je kvalita ozaj vyrazne degradovana, neskusenemu sa tazko hodnoti kvalita reproduckie.
Najjednoduchsie pre porovnanie (a zaroven dost tazko realizovatelne) je priame porovnane: TV vedla TV, alebo hudba pustena z dvoch aparatur/zdrojov po sebe.
Potom aj takmer hluchoslepy zbada rozdiel.
|
|
Re: Titulok
Od: Mocny uzivatel
|
Pridané:
29.9.2011 17:20
Hlavne zalezi z coho to pustas. Pokladam sa za cloveka s hudobnym hluchom a nepocul som rozdiel medzi 128bit a 180.
Stacilo kupit do auta lepsie radio a vecsina cd isla prec a zhanal som kvalitnejsie verzie.
|
|
Re: Titulok
Od: hmm
|
Pridané:
29.9.2011 18:34
a nie len to. Kazdy clanok v sustave je dolezity a moze zasadne ovplyvnit vysledok - zdroj, prehravac, kabel(nf), zosilovac, kabel, repro, umiestnenie repro v priestore, podlozka pod repro(kachlicky, koberec, spice), tlmenie/odrazy v izbe (nabytok, zavesy) a v neposlednom rade poloha pocuvajuceho. Staci si vyskusat, ako meni zvyraznenie basov pri umiestneni subwooferu do kuta ako ked je niekde v strede izby.
|
|
Re: Titulok
Od: eleo
|
Pridané:
29.9.2011 20:27
ty koki, expert na audio! ten kabel do repro ako ovplyvnuje kvalitu?
|
|
Re: Titulok
Od: lopuchy22
|
Pridané:
29.9.2011 22:12
ovplyvnuje. nekvalitny kabel ti nevie preniest taku velku sirku pasma ako kvalitny. a na kvalitu vplyvaju rozne faktory napr. kapacita medzi vodicmi, odpor, tienenie odolnost voci ruseniu atd.
|
|
Re: Titulok
Od: Franto123
|
Pridané:
30.9.2011 8:04
Ale to už hovoríte o hudbe v štúdiovej kvalite počúvanej človekom s hudobným sluchom v špeciálnej odhlučnenej miestnosti ..... atď.
Trúfam si tvrdiť že ani 5% z tých čo si to o sebe myslia tieto podmienky nespĺňajú a z tých 5% nedá toľko peňazí, aby si mohli uvedené podmienky dopriať.
Stiahnete si *.flac do iPhone a budete počúvať operu v autobuse, alebo aute :) Srandisti.
|
|
Re: Titulok
Od: suxi
|
Pridané:
30.9.2011 8:10
ano, kabel z plastu nepreniesie dokonca vobec nic
|
|
Re: Titulok
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:14
Pri lakocinkach reprakoch kde len spicka pod repracik stoji tak 1000e ti pankovia v plastoch v byte vymeraju aj dlzky kablov a nastvia ich odpor ak sa nemylim... Preto ze na kabloch zalezi!!!
|
|
Re: Titulok
Od: lopuchy22
|
Pridané:
29.9.2011 22:09
128 kb je kvalita na urovni telefonneho sluchatka. to uz musi aj hluchy pocut rozdiel. ja pocujem rozdiel aj medzi 320 kbps a FLACOM preto stahujem vsetko vo flacu. nepotrebujem pocuvat hudbu ktora bude zniet ako svrkanie z brucha cez vankus
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
30.9.2011 15:48
telefónne slúchatka boli designované na to, aby v pohode zvládli kvalitu hovoru. Hovor po GSM sieťach má 13kbps. Tam už rozdiel fakt počuť. V tvojej hlave máš ale predstavu, že 128kbps je totálna sračka, minimálne ako telefónny hovor, alebo horšie. Z toho vyplýva, že netušíš, že väčšina ľudí nerozozná medzi 128kbps a CD kvalitou, ak ich nepočujú hneď po sebe. O 256kbps ani nehovoriac...
|
|
Re: Titulok
Od: Metadon club
|
Pridané:
29.9.2011 20:33
nejak si sekol v priklade, niekto totiz ma nadpriemerne vyvinuty sluchovy vnem, niekdo obrazovy, takze neznamena ze super sluch = super zrak
|
|
Re: Titulok
Od: hmm
|
Pridané:
30.9.2011 10:09
nesekol, ale ty si to zle pochopil, ja som tam ziadnu implikaciu nedal, bolo to iba prirovnanie.
|
|
Re: Titulok
Od: Furty
|
Pridané:
29.9.2011 13:40
az na to ze vacsina hudby je uz pri vyrobe digitalna takze vlastne plynula vlna uz vtedy neexistuje
|
|
Re: Titulok
Od: dagi
|
Pridané:
29.9.2011 14:39
3/10 troll harder next time
|
|
Re: Titulok
Od: Metadon club
|
Pridané:
29.9.2011 21:34
Tupcek, tie "plynulé vlny" a "neplynulé jednotky a nuly" si kde študoval, v nejakej Apple iSchool? Nabudúce skús spojitý(analógový) a digitálny signál, bez nejakých halucinogénnych vlnení :)
|
|
Re: Titulok
Od: Element2
|
Pridané:
30.9.2011 10:56
Wow, ty si frajer, žeriem ťa! Dokonca si vtipným a nenásilným spôsobom znemožnil firmu Apple, keď si vymyslel iSchool, čo je narážka na to, že v tej firme sa všetko začína na i. Super!
|
|
Re: Titulok
Od: skx
|
Pridané:
30.9.2011 13:14
Uz vazne neviem kdo je viac jebnuty, element alebo mentol? zda sa mi ze su rovnocenne jebnuty, zahlasujeme?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:18
vieš o tom, že aj CD je stratový formát, pretože už len digitalizácia sama o sebe znamená, že sa prevedie na stupňovité jednotky a nulky z plynulých analógových vĺn. A, bohužial, na vinyloch všetko nezoženieš a sú aj nepraktické vzhľadom na použitie v mobiloch atď.
Takže podľa teba je strata pri digitalizácii na audio CD prijateľná, na 256 kbps AAC (ekvivalent asi 320kbps MP3) nie. Osobne by som bol veľmi zvedavý, či by si mi vôbec vedel povedať, keby som ti pustil 256kbps AAC pri normálnej hlasitosti, že to nie je CD kvalita. Bez upozornenia, že sa máš sústrediť na kvalitu. Som si na 99% istý, že by si mi na to nič nepovedal. Pri najlepšom by si si nebol istý. Rozdiel môžeš možno tak počuť, keby sa tie kvality striedali, chvíľku vyššia, chvíľku nižšia, inak nemáš šancu.
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 12:23
Uz som to tu pisal, ale napisem este raz. Rozdiel v kvalite hudby z Applu a z CD rozoznam aj na prehravaci za 10€.
A ano, ani CD nie je dokonale, ale bitrate cca 1000-1200 je omnoho lepsi ako 256. tych par pasazi, ktore ani kvalita CD nezvlada a nie su uplne ciste a jasne, som ozelel, lebo na High-end u DVD audia jednoducho nemam.
|
|
Re: Titulok
Od: qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
29.9.2011 12:31
toto moze napisat len hlupak
|
|
Re: Titulok
Od: loozer
|
Pridané:
29.9.2011 12:37
preco?
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:13
Pretoze pre hlupaka, kazdy hlupy.
|
|
Re: Titulok
Od: Sheriff
|
Pridané:
29.9.2011 16:11
Lebo nemozes porovnavat bitrate medzi dvomi uplne inymi formatmi. Jablka a hrusky. Takze az taky audiofil nebude
|
|
Re: Titulok
Od: CEM3HC
|
Pridané:
29.9.2011 16:20
Lol no to je pako, porovnavat bitrate u nekomprimovaneho a komprimovaneho formatu, aaaa, vsetkym jebe! Hlavne pseudo-audifilom. Este by mohol napisat ze najlepsie hraju toony do 200Hz len piezomenice!
|
|
Re: Titulok
Od: gidy
|
Pridané:
29.9.2011 13:34
Uz som to tu pisal, ale napisem este raz. Rozdiel v kvalite hudby z Applu a z CD rozoznam aj na prehravaci za 10€.
Hovno-nerozoznas.
Netrep glupociny
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:41
Par ludi uz vyhorelo, ked sa so mnou stavili.
|
|
Re: Titulok
Od: paranormal dementol
|
Pridané:
29.9.2011 14:11
to je nejaky argument? tiez mozem povedat za seba ze zo sto ludi mozno traja maju trosku lepsi sluch a nemaju radi veci ako mp3, low bitrate formaty, audio techniku za 4 koruny. ostatnych 97 kludne vali aj na sluchadlach sencor so 96kbit mp3 a neznamym playerom odniekal od ryzakov
|
|
Re: Titulok
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 15:11
Nikto ti jednoducho neverí.
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
30.9.2011 11:54
To je pochopitelne, ked vacsina je "hluchych".
|
|
Re: Titulok
Od: upozornenia
|
Pridané:
29.9.2011 12:26
Bezna hudba, je jedna vec. Jazz, klasika, alebo metal druha. Su skladby ktore pri beznej hlasitosti odhalis na prve pocutie. Metal sa rozhodne pri beznej hlastitosti nepocuva. Ked pocuvam klasiku v 320 MP3, je skreslenie niekedy az bolestive. Ale suhlasim, ze na ladygaga-desmod je 256 kbps zbytocne vela. :-)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 13:11
možno som nejak výnimočný, no mám rád svoj sluch a preto počúvam metal pri bežnej hlasitosti. Okrem toho neviem si predstaviť, že by som si niekoľko hodín každý deň púšťal hudbu "na pecky"
|
|
Re: Titulok
Od: axiom
|
Pridané:
29.9.2011 13:28
na plne pecky nemusis, staci si prehnat audio cez normalnu zvukovku (napr. sb titanium) a normalne sluchatka (napr. koss)...
nemam sice ing z audia, ale 256 aac mi znie jak zo stareho hrnca...
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:33
Uff, uz som sa bal ze som na svete sam. Vitaj v klube. :)
|
|
Re: Titulok
Od: axiom
|
Pridané:
29.9.2011 18:22
zase flac tiez nie je to prave orechove...
holt platna je platna :)
|
|
Re: Titulok
Od: Meldo
|
Pridané:
30.9.2011 5:01
No ja by som sa tak na vasom mieste nechvalil. My bezny smrtelnici sme spokojny s 256 a usmev na tvari. Vy musite sediet v studiu aby ste si uzili trochu hudby. Blbe chlapci blbe...
|
|
Re: Titulok
Od: suxi
|
Pridané:
30.9.2011 8:14
oni sedia v celach v ustave, nech ta nepomyli, ze ich teraz pustili na 5 minut na internet
|
|
Re: Titulok
Od: loozer
|
Pridané:
29.9.2011 12:26
na zaklada coho predpokladas ze dotycny hovori o CD kvalite resp. ze si neuvedomuje rozdiel medzi analogom a digitalom?
a len dufam ze mu to ches pustit na naozaj kvalitnej zostave sa podla mna da pocut rozdiel medzi mp3 320 a CD. Staci zovlit tu spravnu hudbu.
A samozrejme ucho sa adoptuje a ludksa mysel domysli co jej chyba. to mas ako rozdiel full hd a hd - kym to nemas vedla seba na stole tak nie kazdy vidi rozdiel... nehovoriac o kvalitach zdrojov signalu...
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 13:05
presne ako píšeš v poslednom odstavci - neuvidíš rozdiel, kým nemáš vedľa seba. Aj keď hd-full hd je asi ako rozdiel 128kbps a 320kbps, 320kbps a CD kvalita je asi ako full hd vs super-hi vision či ako sa to volá (7k x 4k)
|
|
Re: Titulok
Od: loozer
|
Pridané:
29.9.2011 13:11
ok, su ochotny ustupit asi o polovicu (pravda bude niekde medzi).
|
|
Re: Titulok
Od: smartONE
|
Pridané:
29.9.2011 12:28
256k aac je vcelku fit. a tebe to aj tak moze byt jedno lebo to pocuvas na zvukovke za 5€ a sluchadlach za dalsich 5 od sikmaca
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:10
Bol by som stastny, keby mojim usiam stacilo ku stastiu to, co staci tvojim.
|
|
Re: Titulok
Od: smartONE
|
Pridané:
29.9.2011 13:33
este ze vies na com pocuvam, takze zostava: mp3 player napodobenina ipodu za 55usd z cinskej sajty a sluchadla genius z mediatipu. Im kong of sound!
|
|
Re: Titulok
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 13:15
Ty si skor vynimka ako bezny potencialny zakaznik, ked tvrdis ze rozoznas 256kbit AAC od CD kvality.
Vacsina zakaznikov iTunes store pouziva iPody s original sluchadlami a zameriava sa skor na samotnu hudbu ako na technicke detaily okolo.
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:21
No uznavam, ze nie som obycajny posluchac. Musim sa priznat ze High-end zostavu mam aj v aute, a najviac ma potesilo, ked po sa po tyzdni vratilo auto s novym audiom a zena mi povedala. No, dobre ti to hra.. :)
|
|
Re: Titulok
Od: hmm
|
Pridané:
29.9.2011 13:32
a preco myslis ? keby povedala, ze to hra na ****, tak by si siel kupit novu zostavu :))
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 13:38
No to asi nie, lebo lepsiu by som hladal asi tazko. Tam ide o to, ze pre niektorych ludi hra vsetko dobre a nepocuju rozdiel.
|
|
Re: Titulok
Od: dardalok
|
Pridané:
29.9.2011 14:59
"dobre ti to hra" mozno myslela tuc tuc bassy, to je u dnesnych ludi kriterium dobreho hrania... a nie ,ze waaaau, to je ale cisty a krasny zvuk... nic v zlom ale podla mna to zenuska myslela tak ako bolo spomenute na zaciatku... a pochybujem ,ze mas najlepsiu zostavu ked pises ,ze lepsiu by si hladal tazko ;) taka zostava by ta stala viac ako auto
|
|
Re: Titulok
Od: 5os5os
|
Pridané:
30.9.2011 11:56
Vsak aj stala, ty tuc, tuc.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
29.9.2011 16:11
Súhlasím, ale AAC s bitrateom 256 kbps je naozaj kvalitná kompresia.
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 11:17
milovníci Michala Tučného zjavne obsadili music store, druhá najpredávanejšia pesnička "Báječná ženská" :D V pohode pesnička, ale keby nejaký američan pozrel ku nám do store ta by si o nás pomyslel, že sme ťažkí vidláci :D
|
|
Re: Titulok
Od: Hmm
|
Pridané:
29.9.2011 11:21
Vidlák je podľa mňa skôr ten čo počúva tie sračky čo teraz letia v komerčnej sfére...
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 11:36
skôr vymletý mozog, ako vidlák :) moju knižnicu síce tiež tvoria poväčšinou roky osemdesiate a deväťdesiate (aj keď svetová, nie československá scéna), no keby som videl niečo ako Michala Tučného v top hitparádach nejakého Rumunska, tiež by som si niečo pomyslel :)
|
|
Re: Titulok
Od: hratsch
|
Pridané:
29.9.2011 11:37
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: Titulok
Od: rms+
|
Pridané:
29.9.2011 11:42
toto nie je to-do list
|
|
Re: Titulok
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 11:32
A co sme ako narod? Mienkotvorna vrstva na urovni zlomku percenta. Sam vidlak, buran, malomestan. A ti, ktori to vnimali inak su uz davno prec.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 11:49
no vidis co sposobuju blavaci na nasich weboch
|
|
Re: Titulok
Od: Adrique
|
Pridané:
29.9.2011 14:34
a co by si chcel? ked najvacsia slovenska dedina ma len 450-tisic obyvatelov?
|
|
Re: Titulok
Od: Meldo
|
Pridané:
30.9.2011 5:08
Ono zase pozor :)
Od 1.9 do 22.12 a potom zasa od 3.1. Do 30.7. ma kazdym rokom viac a viac. Aktualne podla mna aj cez milion. Pretoze nas navstevuju cezpoľný, ktory na nas radi nadavaju.
|
|
:-) :-)
Od: majo336
|
Pridané:
29.9.2011 11:18
nech sa páči.
|
|
Ja som spokojny
Od: Nu Suey
|
Pridané:
29.9.2011 11:48
Kupil som si akurat album OK Computer od Radiohead za 5EUR z iTunes.
Ja som spokojny. Cenovo je to skvele, ostane mi to v "Purchased" a tym padom si to mozem kedykolvek stiahnut z iTunes.
Hovorte si co chcete, ale ja som spokojny, ze si to mozem uz kludne legalne kupit.
|
|
Re: Ja som spokojny
Od: sdafasdfdsa
|
Pridané:
29.9.2011 12:18
caf hrk1 :D
|
|
Re: Ja som spokojny
Od: hakerr
|
Pridané:
29.9.2011 15:48
nie ked ti hacknem acc a comp, to ti to znemozni tak na mesiac ak si budes pametat udaje od uctu :D
|
|
132122121
Od: 212132123
|
Pridané:
29.9.2011 11:49
fakt kvalitnu muziku si kupim na cd v bezstratovom formate, casto zo zahranicia, aby som to mal na policke,
ked chcem mat hudbu z netu tak si to upiratim cize iTunes zabudni,a cz-sk hudba ma nezaujima cize ani v tomto smere
|
|
Re: 132122121
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 11:50
aj ty niekedy dospejes.
|
|
Re: 132122121
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 11:52
inak som ani nevedel ze zo zahranicia je menej stratova hudba na CD
|
|
Re: 132122121
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 12:19
Zjavne si ho nepochopil. Rozdiel medzi hudbou z Applu a z CD rozoznam aj na prehravaci za 10€. Ale to sa tazko vysvetluje hluchemu, ze?
|
|
Re: 132122121
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 12:22
Vazne hej ? Wow.
A cenovo je to taktiez lepsie nie ?
Ty si skvely.
|
|
Re: 132122121
Od: 5os5os
|
Pridané:
29.9.2011 12:31
Skvely nie som, ale usi mi funguju velmi dobre. Zial.
|
|
Re: 132122121
Od: Sheriff
|
Pridané:
29.9.2011 16:18
Zboznujem ludi, ktori lutuju samych seba aky su dokonali a esre im to dokonca vadi, aby nevzbudili zly dojem u ostatnych. Si ta viem uplne predstavit vratane tvojej hifi zostavy doma, v zahrade, v aute a atd.
|
|
Re: 132122121
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:25
prehrávač za 10€ ti ich prehrá rovnako...akurát hudba v 256kbps ti nevyvolá autosugesciu, že je to kvalitnejšie.
|
|
Re: 132122121
Od reg.: fabka
|
Pridané:
30.9.2011 9:01
Kokos preco to skusas v niekolkych threadoch? Tu sa asi s tebou o ten vynimocny sluch nikto nestavi...ale mozes to skusit na pokeci ked chces, tam niekoho urcite najdes :-)
|
|
Re: 132122121
Od: 21212121
|
Pridané:
1.10.2011 11:51
hudbu co pocuvam dost tazko zohnat na slovensku/cz na CD cize preto to berem zo zapadu
|
|
Re: 132122121
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 11:56
Kupujem zo zasady len vinyly, vsetko ostatne stahujem. Ak ma niekto potrebu davat Applu kurvam dalsie lowe, aby si mohli mocit vajca a platit stetky, tak to je jeho problem.
|
|
Re: 132122121
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:05
ja zaplatím Applu už len z toho dôvodu, že ako prví našli na mape Slovensko. Ak by prvý digitálny obchod s hudbou na Slovensku bol MS Zune marketplace, kupujem od nich. Keby Amazon, tak od nich. Viac-menej je to aj tak všade rovnaké.
|
|
Re: 132122121
Od: loozer
|
Pridané:
29.9.2011 12:19
no este stale je tu moznost neplatit... ci?
|
|
Re: 132122121
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:25
a keď chcem dať peniaze autorom, producentom, nahrávacím štúdiám aj s ľuďmi obsluhujúcimi tieto štúdia, distribútorom aj všetkým ostatným, ktorí sa podieľali na tom, aby sa mi dobrá hudba dostala domov a podporiť ich v ďalšej tvorbe?
|
|
Re: 132122121
Od: loozer
|
Pridané:
29.9.2011 12:36
mas pravdu. ale ak im chces vsetkym zaplatit, tak si kup cd, inak si vynechal polovicu retazca ;)
ani neviem preco som sa nad tym prave pred vcerom zamyslal. Co tak zalozit nejake studio (asociaciu) ktore by sluzilo pre vsetkych umelcov na slovensku aby nemuseli zivit svojim umenim cely nenazrany priemysel. nechce sa mi verit ze na vydanie kvalitneho cd potrebujes nieco viac ako par hodin nahravacieho studia a jeden stroj co to vylisuje. tak by sa dostali vsetky peniazky umelcom. A uvodna investicia by sa potiahla s nejakeho supermegakoncertu ktory by potiahli zakladuce kapely.
aleo som uplne mimo?
|
|
Re: 132122121
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
29.9.2011 13:26
zachvilu by sa sa stal sam nenazratym... system by ta donutil...
|
|
Re: 132122121
Od reg.: marha
|
Pridané:
30.9.2011 8:57
sa sa stal sam :D
|
|
Re: 132122121
Od: Sharp
|
Pridané:
29.9.2011 14:16
este ze si kvoli dalsiemu biznisu nasli aj slovensko, to je fakt pekna myslienka
|
|
Re: 132122121
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.9.2011 12:03
ja si svoje najobľúbenejšie albumy taktiež kúpim na CD, no sú interpreti, od ktorých sa mi páči len jedna pesnička a úplne mi stačí 256kbps AAC kvalita. No a tam možnosť kupovania po pesničkách + pohodlie nákupu cez internet a okamžitého stiahnutia je proste skvelé. Pirátenie mi pripadá, ako by si si v potravinách zobral tovar a zaplatil im len ich nákupnú cenu s argumentom, že inak by si si to aj tak nekúpil.
|
|
iTunes
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 12:13
... vsetko by bolo fajn, keby to vsetko nepadalo na aplikacii iTunes. Vacsinu casu doma travim na platforme, ktoru iTunes nepodporuje :-(
|
|
Re: iTunes
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 13:19
Dost dobry dovod prejst na normalnu platformu, kde funguju uplne bezne veci. :D
|
|
Re: iTunes
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 15:10
Uplne bezne veci? To je prave to, po com netuzim. Jedna z uplne tych beznych veci je napriklad dovod, kvoli ktoremu profituju firmy ako ESET.
Je to moja volba, velmi dobre viem preco som si ju vybral, tak neryp, ok? ;-)
|
|
Re: iTunes
Od: hlupakhlupakhlupakhlupakhlupak
|
Pridané:
29.9.2011 15:20
hlupacik, on hovoril o OS X
|
|
Re: iTunes
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 15:57
K OS X mam pozitivny vztah, ale napriek tomu si nemyslim, ze jednotlacitkova mys alebo scrolovanie na opacnu stranu je uplne bezne :-))
|
|
Re: iTunes
Od: mys
|
Pridané:
29.9.2011 16:02
smer skrolovania sa da prepnut, mys dodavana k macu je dvojtlacitkova, cez usb a bluetooth sa da pripojit akakolvek mys
|
|
Re: iTunes
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 16:24
Ja viem, ale je toho viac. Chcel som pripomenut heslo Apple "Think Different" v praxi.
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:22
No pravdou stale ostava ze tu neprisiel Linux ani Bill ani Balmer kto tu spustil prvy kvalitny online nakup za prijatelnu cenu.. Waiters Gonna Wait!
|
|
Re: iTunes
Od: ja.
|
Pridané:
29.9.2011 16:56
Aha, takze na OSX uz funguje Revit, Sketchbook a 3DS Max? Pre niektorych ludi su to tiez uplne bezne veci a casto krat potrebnejsie, ako nejaky iTunes ;).
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.9.2011 20:35
Co sa tym snazis naznacit je uplne irelevantne, pretoze nie kazdy potrebuje k praci 3DS. Jednak su ludia, ktori modeluju a su navyknuty na iny software (v com myslis, ze su robene animaky od Pixaru, ked tam nenajdes nic ine ako Mac?) a za druhe su ludia, co to nepotrebuju vobec :D Tym, ze je 3DS dostupny na Windows si chcel povedat co? Ze Windows je teraz kvoli tomu lepsi? ..lepsi aj pre cloveka, ktory vobec nemodeluje? Myslis, ze pre Mac neexistuje profesionalny SW, ktory nenajdes na inej platforme ako OSX? Existuje napr. audiotechnika, ktoru najdes v profesionalnych nahravacich studiach a ktorej podpora je len na OS X. Logic Pro je tiez len na Macu. Znamena to teraz, ze je lepsi OS X? Asi nie. Potom su veci, kde sa da vyuzit akakolvek platforma a ktora z nich je najlepsia? Predsa ta kde sa sam citis najlepsie. Aj s kladivom, ktore ti sadne do ruky urobis viac roboty, ako s tym z ktoreho budes mat hned mozole. To iste kladivo vsak druhemu uz nemusi tak dobre sediet v ruke ako tebe ;)
|
|
Re: iTunes
Od: kvargla
|
Pridané:
29.9.2011 20:46
animaky od pixaru su robene na win a linuxe.
ci co si chcel vlastne mylanko povedat?
osx tam pouzivaju mozno na 2d mapy.
si moc pobavil s tym, ze v pixare nenajdes nic ine ako mac. job tiez nie je jebnuty. nestaval by pixar na niecom, co je pre dany ucel nahovno.
nerozumiem, co sem pleties logic pro. sak to je kurva produkt apple. tak je uplne logicke, ze je iba na mac. ty si fakt jebnuty jak bagandza.
audio je asi posledna basta osx. dtp je davno minulost. video dtto. je tam vyssi podiel macov, ale rozhodne nie ziadna dominancia.
a ty sa daj liecit, ty faggot drbnuty.
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.9.2011 21:18
Zjavne si nepochopil co som tym chcel povedat :) Ja viem, ze Logic Pro je len na Mac, pretoze je to produkt Apple :) Chcel som tym vsak povedat, ze hudba sa da robit aj na alternativach, ktore su dostupne na PC, tak isto ako aj 3D sa da robit na alternativach dostupnych na Macu :) Ktora alternativa je lepsia a ktora horsia je na uvazeni toho, kto s tym pracuje a na co je zvyktnuty.
A pokial viem, tak Pixar ma v oblube na modelovanie nastroj Maya, ktory je dostupny pre OSX platformu a na renderovanie vyuziva vlastny nastroj, ktory je doplnkom pre tento SW :) To, ze pouzivaju vyhradne Macy bolo v nejakych clankoch s rozhovormi s ludmi odtial :)
Snaz sa pochopit suvislosti predtym nez zacnes kydat hnoj zo svojich ust. A ak tu chces hrat na hrdinu tym, ze budes zo seba chrlit nadavky, tak sa mozme kludne stretnut aj osobne a mozes mi to povedat do oci ;) Spapkaj lieciky na ukludnenie a sup do postielky ty geroj :D
|
|
Re: iTunes
Od: full on
|
Pridané:
29.9.2011 21:26
ked sa stretnete, ukaze mylankoooo svoj ipod a v nom uzitocny sw?
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 16:17
Animakov vychadzali z SGI-IRIX masin, Alias Wavefront --> Maya@Pixar-RenderMan, unixaci volili na pracu s Mayou linux kde si setko pekne skompiluju na svoje zelezo, postprodukcia Mac OS,-X. Preluskal som nespocetne mnoho videotutorov ohladom Mayi v case ked si horko tazko nasiel na nete tutor vobec v textovej forme s par obrazkami a ked som narazil na Pankov co priamo spolupracovali na vyvoji Aliasom ich tutory boli este z SGI a Linuxov. Apple po roku 2000 portoval postprodukcny nastroj na linux (na nazov si nevspomeniem uz ale je to kvazi predchodca Apple Motion), cele renderfarmy postavene na linuxe. Nepouzivali Widli a konkurencne nastroje, portli si svoje. Widli az neskor. Inak kontraproduktivne. Na RISC-och multitasking. Na widli portli mayu ked novy sef SGI potopil spolocnost.
|
|
Re: iTunes
Od: kvargla
|
Pridané:
2.10.2011 16:43
neviem ci si to zaregistroval, ale maya uz nejaky ten patek patri autodesku.
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
3.10.2011 2:32
Hej ako sa do toho oprel autodesk tak to dobre k*rv*a! Kazdy stary Mayar ti povie presne to iste (Preco to Alias predal tomu Autodesku? :( ). Z Maye co sa dalo pokradli do Maxu, no s5 ide vsetko pomalsie. Ja tu hovorim o celej dekade a nie o poslednych marnych 3-4 rokoch. Reagujem tu na to ohladom pixaru ze na com Punkovia robili animacie. Widli to isto neboli... Nakolko Widli zacali mat dostatocny vykon az v dobe po pade SGI nejake dva roky aj to treba hovorit o kompoch ktore stali v tej dobe pol mega Slovenskych koruniek. Widli sa dostali vobec do nejakeho povedomia cez tabulkove procesory uctovne softy a t602 a podobne budeovatelske programky. O viziach nejakeho Silicon Artu sa v tej dobe ani nesnivalo. Uz len to ze prva Maya mala poziadavky NT system a bola nestabilna jak slak. Mesiac som sa ucil nainstalovat nVidiu na RedHat linuxe 8, dalsie tri tyzdne som sa ucil terminal a prostredie ako instalit Mayu pod linuxama ale stalo to za to. Krasna doba ALiasu a nie tohoto monopolistickeho Autodesku!
|
|
Re: iTunes
Od: ja.
|
Pridané:
29.9.2011 23:08
Tebe zase uslo, co som chcel povedat. Vies, co maju spolocne Revit, Sketchbook a 3DSMAX? To, ze su od Autodesku, rovnako ako AutoCAD, a ze su spolu integrovane. T.j. vobec nejde o modelovanie do filmeckov, ale o projektovanie ci uz budov, infrastruktury, vyrobnych zavodov, ale aj produktov a ano, filmecky a hry su jedna z moznosti. Ver alebo never, tieto cinnosti zivia pomerne dost ludi na Slovensku.
Kolko ludi na Slovensku sa zivi modelovanim v Mayi alebo inych softoch na OSX?
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
30.9.2011 1:07
Ja viem, ze su to produkty Autodesku:) Ale napr. AutoCAD alebo Sketchbook najdes aj na Macu :P O tom sa tu vsak hadat nechcem :) Sam poznam par architektov a takisto mam kamaratov, co robia 3D grafiku do pocitacovych hier alebo robili napr. novu reklamu pre ESET a naozaj musim uznat, ze mnoho z nich uprednostnuje AutoCAD resp. 3Ds pred Mayou. No ty to podavas tak, ako by sa touto cinnostou mali zivit vsetci a teraz vsetci musia mat Windows len preto, ze sa v tom 3Dcko modeluje lepsie aj ked sa 3D modelovanim nezaoberaju. To ma byt teraz Windows kvoli tomu lepsi system? :) Tak to totiz podla mna vyznieva :)
Cim sa zivim ja sa da robit na oboch platformach a roky som na to vyuzival Windows, no viac by som si to zopakovat nechcel, pretoze mi neposkytoval take pohodlie a efektivitu pri praci ako OS X. Ze ma niekto opacny nazor, to nikomu neberiem. Moje poziadavky vsak nesplna.
|
|
Re: iTunes
Od: kvargla
|
Pridané:
30.9.2011 8:49
autocad na mace mozno najdes, ale je uplne a kompletne nahovno. lebo je to uplne iny autocad ako na win.
je to jednoducho osekany polofunkcny chudak, ktory je spomaleny ako par divych svin.
nie dakujem.
architekti maju macy na paradu. nie na pracu. lebo pod osx s tym urobis velke hovno.
osx je co sa tyka prace jedna velka tragedia. neda sa s tym poriadne robit. praca s oknami je nieco, co zabije akukovek vyhodu osx.
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
30.9.2011 12:55
O kvalitach AutoCADu na Mac OS sa bavit nebudem, pretoze ich nepoznam - nepracujem s nim, takze mozno mas aj pravdu, mozno nie. Nechce sa mi vsak verit, ze si mal moznost vyskusat si to na vlastnej kozi, ked sa na jablko nedokazes ani pozriet :) Ja sa rad necham poucit aj o zaporoch OS X no radsej od niekoho, kto s tym ma aj nejake skusenosti hoci ma to zase az tak nezaujima, kedze s tym nerobim a vyhody/nevyhody v mojej oblasti si viem vyhodnotit sam.
Ci je praca s OS X tragedia alebo nie mi vykladat nemusis. Moj Mac mi zaraba nemale peniaze a myslis, ze by som zvolil alternativu, ktora by mi ich zarabala menej pohodlnym sposobom? Win som pouzival vyse 15 rokov. Teraz ked si obcas zan sadnem, som velmi rad, ze ho nemusim mat instalovany na svojom pocitaci. Samozrejme je par veci, ktore ma Win vyriesenych lepsie. No vzhladom na moje poziadavky ich je daleko menej ako tych, v ktorych zaostava a za poslednych 5 rokov sa situacia skoro nezmenila. Takze tvoja posledna veta ma celkom pobavila :)
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:39
kokoz to ma cveng akoby to povedal sam terminator s brokovnicou na pleci... chod sa utopit v toaletnej mise zivota... a odpis sa z dani!
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
30.9.2011 1:27
Chapem, ze tebe vyhovuje viac Windows a ze sa ti v nom pracuje lepsie. Dobre pre teba a zelam ti to :) Ja sa vsak venujem inej cinnosti a na jej realizaciu som vyskusal obe platformy. Viem ake pre mna prinasaju plusy/minusy a v com sa mi pracuje lepsie. Windows z toho vysiel ako menej vyhovujuci system a ze je na nom mozne instalovat Revit, Sketchbook ci 3Ds Max to skratka nijak neovplyvni :)
|
|
Re: iTunes
Od: ja.
|
Pridané:
30.9.2011 12:20
1/2
Ja som za 20 rokov presiel koleckom DOS - Windows - Linux - Mac OS - Mac OSX - Windows, takze pomerne dobre viem, co kazdy system poskytuje a coho sa treba vzdat. Ano, mnohym ludom vyhovuje OSX alebo Linux a mne vyhovuje Windows (7 je vazne dobry, zverejnene info o 8 vzbudzuju obavy). Ano, musel som sa niektorych veci vzdat. Ale celkovo vyhody prevazili nevyhody a ked naozaj potrebujem nieco z ineho systemu, tak bud spustim virtualny linux alebo vyhrabem svoj stary powerbook (teda, pokial existuje ppc verzia).
To, ze som spominal AutoCAD+prislusenstvo je tym, ze pracujem vo firme, ktora sa tym zivi. Za X rokov som videl jedneho-jedineho architekta, ktory pouzival Mac a ten bol limitovany na ArchiCAD :(.
|
|
Re: iTunes
Od: ja.
|
Pridané:
30.9.2011 12:20
2/2
Macovy AutoCAD som este neskusal, nie je na to priestor, existujuce riesenie splna vsetky poziadavky plus ma rezervy navyse. Co si ale este stale pamatam, tak Mac Excel bol funkcne osekany a pomalsi voci Windows verzii. Mal ale krajsi design a robil krajsie grafy... Takze ako vsade inde, je to o prioritach a schopnosti urobit kompromis.
Nie som ziadny principialny hadac, takze ked ti vyhovuje Mac, tak good for you. Od toho mame na vyber rozlicne systemy, aby kazdemu vyhovelo to, co potrebuje. Konkurencia medzi nimi je dobra vec a prospeje kazdemu pouzivatelovi.
|
|
Re: iTunes
Od: mlyankooo
|
Pridané:
30.9.2011 13:20
Som velmi rad, ze sa tu najde clovek, s ktorym sa da normalne porozpravat hoci ma opacne zaujmy. V podstate mam na vec uplne rovnaky nazor a uz asi ani neviem, co este by som mal k tomu dodat. MS Office pre Mac sa skutocne neda s Windows verziou ani porovnat, no nastastie nie som nuteny pracovat s takym typom dokumentov :) A ja byt architekt, tak sa asi na jablko takisto vykaslem :) Zelam pekny den a dakujem za diskusiu ;)
|
|
Re: iTunes
Od: kvargla
|
Pridané:
30.9.2011 13:39
ako mozes mat na vec rovnaky nazor, ked nevies posudit acad pod osx.
ja som s nim skusil tri mesiace pracovat. akoze naozaj pracovat. po dvoch servis pakoch a jednom update to stale nejde. je to kokotina jak traky.
jediny sw s ktorym som bol spokojnejsi pod osx ako pod win pol prave office. od microsoftu.
aj tie sw co maju alternativy su pod osx horsie. vratane vykonu adobe balika.
|
|
Re: iTunes
Od: mylankooo
|
Pridané:
30.9.2011 15:36
Preco si musis vzdy vytiahnut len to, co sa ti hodi a myslis si, ze o tom je cela diskusia? :)
Za svojim nazorom ohladom MS Office pre Mac si stojim a s vykonom Adobe balikov by som si dovolil nesuhlasit :) Oproti Windows verzii mi prekaza zvlastne spravanie niektorych dropdown selectov v Illustratore, ale co sa tyka vykonu, tak nebadam nejake rozdiely.
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:30
OSX@MAYA, predtym roky Linux@Maya a poznam dost ludi z ceskoslovenska...
|
|
Re: iTunes
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:26
Funguje Maya, Autocad, ArchiCad, Modo aj Sketchbook... neviem co si skostnately ... imho dost kvalitne nahrady... Predpokladam ze robis v revite ale koli pomalemu mentalu to mrskas do Maxu koli Vrayu a nechce sa mi verit ze mas tie softy kupene... STFU!!! luza
|
|
klasicky format
Od: fer
|
Pridané:
29.9.2011 12:20
da sa pls s itunes hudba dat aj na mp3 prehravac ? nemyslim iprehravac ci dostanete teda klasicky subor s formaton aac
|
|
Re: klasicky format
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 12:24
Po stiahnuti pesnicky dostanes MP4/AAC filer ktory si mozes kopirovat kam chces pokial viem.
|
|
Re: klasicky format
Od: qwerrrrrrrwerqwer
|
Pridané:
29.9.2011 12:24
potvrdzujem
|
|
Re: klasicky format
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 13:46
Práve som kúpil album, cez total commander skopcil na android, a hra tak ako ma...
|
|
Re: klasicky format
Od: totaltotaltotaltotaltotaltotal
|
Pridané:
29.9.2011 14:15
toto je asi to co mi vadi najviac, pouzivat total commander ako manazer hudby je dost zvratene.
|
|
Re: klasicky format
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
29.9.2011 14:34
Co ti na tom akoze vadi? Ved je uplne jedno, ci si tu hudbu z HDD skopiruje cez win explorer, TC, salamander, alebo hociaky "mp3 manager". Pripoji telefon k pc ako mass storage, v TCc vyberie v jednom okne adresar s hudbou, v druhom adresar na pam. karte v telefone, COPY, disconnect a vybavene.
|
|
Re: klasicky format
Od: managerMp3managerMp3
|
Pridané:
29.9.2011 14:37
taketo manazovanie hudby je chore.
ja si pripojim zariadenie a povedzme ze idem na chatu a chcem aby mi tam dalo vsetky skladby co som si oznacil ako 5 hviezdickove a plus vsetky albumy od vybranych interpretov. Manazovat hudbu prenasanim suborov je velmi nelogicke.
|
|
Re: klasicky format
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 14:41
Ja mam oblubene skladby v oblaciku, hocikedy, hocikde, hocijako..
|
|
Re: klasicky format
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
29.9.2011 18:19
No neviem ako ty ale ja mam hudbu organizovanu v priecinkoch (Autor - Album [rok]) a az tak to importujem do iTunes. Ked hazdzes vsetko do jedneho priecinka tak tam musis mat riadny bordel :D
|
|
Ovocie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 12:24
Myslim, ze jablko skrizilo plany citrusovemu plodu :-)))
( http://www.ohudbe.sk/musicjet )
|
|
SOZA.
Od: lol^2
|
Pridané:
29.9.2011 12:26
Co na to SOZA ? :D
|
|
titulok
Od: meno1227
|
Pridané:
29.9.2011 12:27
Na mojom PC sa Windows nenachadza. Jedina moznost je, ze by to fungovalo pod Wine.
|
|
Re: titulok
Od: meno1227
|
Pridané:
29.9.2011 13:12
Pod Wine 1.3.21 bezi, ale nie je mozne vytvorit konto.
|
|
dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 12:43
Kurva kazdy sa tu tvari, ze si hudbu kupuje a drviva vacsina nema ani legalny Windows.
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
29.9.2011 12:46
Win-doze (:o)=|
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: legal fekal
|
Pridané:
29.9.2011 15:23
a co ma os spolocne s hudbou? okrem par systemovych zvukov? ty si nemormalny chuj.
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 15:25
Ty si nenormalne tupy kokot, ak niekto povie, ze kupuje hudbu a nema ani na legalny Windows tak trepe.
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: legal fekal
|
Pridané:
29.9.2011 16:13
no ostry kokot by mi vadil, ale to urcite vlastnis ty, preto si tak zabrdeny a podrazdeny. ja napriklad pouzivam linux a kupujem orginaly cd, co na ty primitivne nechcene decko z hor?
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 16:19
A koho zaujima co Ty pouzivas? Zavolaj svojmu dealerovi, lebo z toho abstaku Ti totalne jebe.
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: legal fekal
|
Pridané:
29.9.2011 18:19
typicky komplex menejcennosti, popripade syndrom uplneho chuja. koho zaujimaju tie tvoje neskutocne primitivne prispevky?
|
|
Re: dnes má meniny Michal, Michaela, zajtra Jarolím
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 18:21
Si trapny, vies o tom?
|
|
spoločné majú
Od: trezor
|
Pridané:
30.9.2011 11:00
autorské práva :-)
|
|
.....
Od: VGK
|
Pridané:
29.9.2011 14:01
Kupil som si na "ochutnavku" jednu, od Ceskej Filharmonie - Battlefield (1942 + 2) znelku za 0,99 eur.
Nelutujem :)
|
|
Re: .....
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 14:03
Ked si debil..
|
|
Re: .....
Od: VGK
|
Pridané:
29.9.2011 14:05
Co ma tvoj bezduchy koment s tym spolocne?
|
|
Re: .....
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 14:12
Klasika v AAC to uz je nieco a ked je to za euro z iTunes tak to uz je nenormalna pecka.
|
|
Re: .....
Od: Vgk
|
Pridané:
29.9.2011 14:17
Pozri, to mi je fuk :)
Stiahol som si len jednu, mienim ju pocuvat na telefone, resp. PC. Zas tak vyborny sluch (a sluchatka) nemam aby som rozlisil 256kbps AAC od ja neviem, flac alebo ake.
Peace
|
|
Re: .....
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 14:13
Ako sa to vola ? Neviem najst ;(
|
|
Re: .....
Od reg.: .H4wk
|
Pridané:
29.9.2011 14:17
A uz mam :) Czech Philharmonic Orchestra Battlefield (Live)
|
|
Re: .....
Od: VGK
|
Pridané:
29.9.2011 14:21
Play! A video game symphony - Battlefield
|
|
12345
Od: don baklan
|
Pridané:
29.9.2011 14:17
kedysi som mal Sound blaster Audigy 2 titan ium edidion...ano tu za 17 000 Skk...hrala celkom dobre z domacim kinom bose acousticmass....
|
|
Re: 12345
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 14:20
A? Chcel si naznacit, ze si sa z toho vtedy zvaldol sam pojebat?
|
|
Re: 12345
Od: don baklan
|
Pridané:
29.9.2011 14:33
aj susedov aj teba..ten sound pojebe kazdeho...do riti sefko
|
|
Re: 12345
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 14:36
Tak to je dobre, ze som tam vtedy nebol, urcite by si mi natrhol rit.
|
|
Re: 12345
Od: don baklan
|
Pridané:
29.9.2011 14:32
zvukovka:
http://dopice.sk/YK
repro:
http://dopice.sk/YJ
a na tomto uz je stratovy format rozoznat!
|
|
Re: 12345
Od: fdsafsf
|
Pridané:
29.9.2011 14:56
No na tych repracikoch urcite;)
Veriiiiiiime
|
|
Re: 12345
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 15:18
To máš zle obrázky. Naozajstné repro vyzerá (o tom ako hrá radšej nehovorím) približne takto:
http://tinyurl.com/69cype4
|
|
Re: 12345
Od: asdf22
|
Pridané:
29.9.2011 15:41
hore na tých reprákoch - tá mriežka to slúži ako pec na grilovanie?
|
|
Re: 12345
Od: axiom
|
Pridané:
29.9.2011 18:20
a poriadnu zvukovku si predstavujem nejako takto> http://goo.gl/bkNnY
|
|
Re: 12345
Od: čak noriz
|
Pridané:
30.9.2011 11:33
http://cut.sk/1f38
Takto sa predavájú reprá, a nie s obrázkom a textom:
___________________
Dimensions
Cube speakers
6.25"H x 3"W x 4"D ( 15.7 cm x 7.8 cm x 10.2 cm )
2.4 lbs (1.09 kg)
Acoustimass module
14"H x 19"W x 7.5"D ( 35.5 cm x 48 cm x 19 cm )
18.8 lbs (8.5 kg)
Total shipping weight
30.8 lbs (14 kg)
_____________________
Na reprá treba citlivosť, impedanciu, "watáž", pouzité materiály....., iba úplný laik si kupuje tovar podľa toho ako vyzerá...
|
|
Re: 12345
Od: b-girl
|
Pridané:
30.9.2011 17:48
ja som blond a preco to nie je ruzove?
|
|
Re: 12345
Od: asdf22
|
Pridané:
29.9.2011 15:37
aká je to zvukovka?
|
|
Re: 12345
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 16:05
http://goo.gl/CBsc3
|
|
Re: 12345
Od: asdf22
|
Pridané:
29.9.2011 16:12
aňo, za ten dizajn si vypýtali 100 000$
|
|
captain obvious
Od: prasa
|
Pridané:
29.9.2011 15:00
seriously joke...
|
|
neposli kveti
Od: kvargla
|
Pridané:
29.9.2011 15:04
lol, ze jaky nadpis :)
apple sa pokusa :) ha ha ha.
|
|
Re: neposli kveti
Od: rivis
|
Pridané:
2.10.2011 15:35
hej fesaci zas pobavili... ze pokusaju.. myslim ze vhodnejsie by bolo "predava"...
|
|
Záver
Od reg.: cca01
|
Pridané:
29.9.2011 15:20
Záver z diskusie:
Je jedno či počúvaš Michala Tučného alebo London Symphonic Orchestra/von Karajan, hlavne aby to bolo v bezstratovom 10000 MBIT dátovom toku, pretože AAC 256 kBit už dnes nepočúvajú ani škôlkari...
|
|
Re: Záver
Od: zatvárač
|
Pridané:
29.9.2011 15:29
dement, ani suhrn nevies napisat. co tak takto: dsl audiofili vedia co je kvalitka, dsl priemerny posluchaci sa zabavia aj s 256k aac a tupcek ma zbierku 80/90tich rokov.
|
|
Re: Záver
Od: asdf22
|
Pridané:
29.9.2011 15:43
Správny audiofil má doma zostavu za 2000€ aby sa mohol pochváliť pred kamošmi.
|
|
Re: Záver
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 16:46
Spravny zoofil ma doma vela zvierat, spravny pedofil pracuje v skolke a spravny audiofil ma doma desiatky deravych reprakov ...
|
|
Re: Záver
Od: pancier
|
Pridané:
29.9.2011 16:55
Takze robis v skolke a doma pretahujes skreckov?
|
|
Re: Záver
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.9.2011 17:22
Teba uz asi opustili aj posledne zvysky inteligencie v podobe korytnacky ... ostal len pancier ;-)
|
|
ked uz vravite o kvalite aha:
Od: ujo Jano
|
Pridané:
29.9.2011 15:42
www.techbox.sk//audio/c3377/ nieco-pre-fajnsmekrov.html
|
|
IE users
Od: Trapasak
|
Pridané:
29.9.2011 17:18
Kvalitny zosilovac (Made in DE)
Sapphire Carat Audio 24bit prevodnik
HD800
+ nie CD alebo mp3 z netu
=
instantna zavislost na audio, strata chuti pocuvat hoci aj "háj end" slochadla zaudioshopov za radovo stovky eur
avsak takyto masaker bude niekde okolo 100 000 Sk pre predstavu.
A to som sa este krotil. (o slochadlovej(!) audio zostave za desiatky tisic eur radsej pomlcim)
tam uz rozozna kvalitu snad kazdy :D
tiez suhlsim, ze kvalitna (nie ladykaka) hudba sa neda pocuvat na reprakoch PIMP (ci PMPO?) 5000W za 97evri
alebo za 97centov z "1euro za vsetko" obchodu
alebo z notebooku
alebo z hiend tv
alebo hoci aj reprakov za x-tisic (vseobecne si myslim, ze sluchadla si 3 az 5 krat lacnejsie riesenie ako repro sustava, porovnatelna kvalita)
pokial ma clovek hudbu naozaj rad (a mozno ani nemusi), je to zazitok.. kazda jedna sekunda, kazda jedna nota.
|
|
Re: IE users
Od: Trapasak
|
Pridané:
29.9.2011 17:22
Ale pokial chce niekto mp3 na svoj iPhone a na svoje Apple origos sluchadla (co stoja za vyslovene lajno) tak to je v pohode riesenie.
Tiez zavidim ludom, co si vychutnaju hudbnu "na plne pecky" vo vlaku/buse na default, zakladnych sluchadlach od "supa priemioveho a ZNACKOVEHo apple"
ved tie sluchadla su HNUS(!) (mam ich, resp uz nie, myslim ze som ich radsej daroval niekomu)
pokial hudba nie je kvalitna a neda sa pri tom relaxovat (alebo sa sustredit na pocuvanie), tak to nema zmysel. to je ako pozerat porno na TV, ktore mam za chrbtom a este k tomu ma znizenu hlasitost na 0, cize "mute".
|
|
Re: IE users
Od: jebnutý pancier
|
Pridané:
29.9.2011 18:24
však porno bez hlasu sa kľudne dá, tak isto sex bez hulákania. čo pozeráš šukanie metlalistov?
|
|
Re: IE users
Od: random dude
|
Pridané:
29.9.2011 19:02
lol :) a kde, ak nie v porne, sa podla teba da efektivne ucit anglictina? taku mega uzitocnu frazu: "put your lipstick on my dick stick" ta v ziadnej skole nenaucia...
|
|
Re: IE users
Od: degenerovaný pancier
|
Pridané:
29.9.2011 20:46
a vari musis mat porno naplno aby aj susedi poculi taketo frazy? inak ja ho mam na rozumnej hlasitosti, keby nie, tak by okrem ludi na dsl aj susedia vedeli aky som jebnuty.
|
|
Re: IE users
Od: axiom
|
Pridané:
30.9.2011 16:45
jasne!
zaklady anglickej gramatiky pre cely barak! a to absolutne zadarmo! heh, mali by mi byt vdacni, luzri, a ne vyklepavat klucmi po radiatore, alebo trepat metlou o plafon!
|
|
Re: IE users
Od: tankodrom
|
Pridané:
30.9.2011 1:08
necitas
pisem ze "za chrbtom"
tj. nevidis ho, ale je tam.
|
|
zvukovka
Od: Prispievajte do diskusií ako
|
Pridané:
29.9.2011 20:34
co tu trepete o kvalite vselijakych blastrov, audigov, asusov atd... viete vobec co je kvalita zvuku na pc?
z tych starsich a lacnejsich: M-Audio FireWire 410
a z tych drahsich: Apogee Ensemble
este je vela toho aj medzitym... a ziadny blaster sa nechyta... uz pri firewire 410 od m-audia je pocut veeelky rozdiel v kvalite...a urcite nie mp3
|
|
Re: zvukovka
Od: pgj
|
Pridané:
29.9.2011 20:48
vsak jasne, nasrat mp3. my profici pouzivame amr!
|
|
Re: zvukovka
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
29.9.2011 21:12
ja som zas stará škola, ostavam verný midi
|
|
Re: zvukovka
Od: edit
|
Pridané:
29.9.2011 21:07
podporuje to vobec hardverovo EAX 5.0. ak nie, tak je to do priemerneho herneho pc absolutne zbytocne :)
|
|
Re: zvukovka
Od: asfdgasfg
|
Pridané:
29.9.2011 21:16
bavime sa o technickej kvalite hudby, nie o hrajkani sa...
|
|
Re: zvukovka
Od: lost soul
|
Pridané:
30.9.2011 5:10
bavime sa o playbacku a ne profesionalnych audio strizniach...
|
|
jkhkfhg
Od: jajajaou
|
Pridané:
29.9.2011 22:22
sa zobudte.. tu trepete ze 256AAC je strasne malo lebo ked si to pustis na super kvalitnych "kossoch" hned počujes rozdiel.. koss su take napiču sluchatka.. a polka zvas sa tvari jak najvecsi audiofil ale ked vam niekto pusti 180kbs a 320kbs tak nenajde absolutne ziaden rozdiel..mozno par ludi.. ale vecsina zvas odbornikou nato nepride.. ach..
|
|
Re: jkhkfhg
Od: grammar nazi
|
Pridané:
30.9.2011 16:43
Ja by som si teda v prvom rade uvedomil, ze vacsina tych odbornikov uspesne vystudovala aspon tych par tried ludovej, ktore im poskytli potrebne zaklady toho, aby si uspesne uvedomili a pouzili gramaticke minimum na to, aby ich ostatni na zaklade ich pisomneho prejavu nemuseli oznacit za "nedorobene decko z pomocnej skoly", teda presne tak, ako si ja teraz tu nalepku dovolim aplikovat na teba.
S pozdravom,
GN
|
|
posli kvety do ms
Od: fakju.
|
Pridané:
29.9.2011 22:46
srat cely apple store.
nech sem dojde zune pass. 10 dolarov na mesic, to je ako zadarmo.
|
|
dizkuzja
Od: Kyblik
|
Pridané:
30.9.2011 1:46
Presne kvoli tymto diskuzjam chodim na DSL :D
|
|
.....
Od: zxcv
|
Pridané:
30.9.2011 13:27
ze su to odbornici na IT,vedu,vesmir,sex,som vedel..ale ze tu mame aj odbornikov na hudbu,je pre mna nove
|
|
Re: .....
Od: axiom
|
Pridané:
30.9.2011 16:37
nah, klasicka zostava ako pri vsetkom>
fanboys, pre ktorych je kazdy, kto spomenie meno konkurencnej znacky debil;
niekolko prakticky zmyslajucich ludi, ktori maju priemerne a/alebo lepsie zelezo, a vedia si jeho ucel obhajit, ako aj proc im viac netreba; a nemaju radi tych hore, bo kupuju veci podla mena a nie podla praktickeho vyuzitia;
par ludi, ktori vedia o com tocia, bo je to ich hobby, a ti nad nimi su pre nich blbci, bo nemaju nieco lepsie, vykonnejsie a modernejsie;
zopar expertov, pre ktorych je vsetko co sa neda kupit v tescu pod 10 eur je absolutna zbytocnost, a pre ktorych su vsetci ti hore absolultni k****, nenazranci, raubiri a blbci, ktori nevedia co s peniazmi (nehovoriac o tom, ze by radi vedeli, z kade ich maju)
flameri a deti, ktori nemaju radi ani seba sameho :)
milujuce a zabavajuce sa publikum.
|
|
Ako ako ako ako
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
30.9.2011 17:30
nechapem.. interpret nieje v slovenskom obchode.. v americkom samozrejme je. aj britskom.. na co mi to je ako
|
|
Re: Ako ako ako ako
Od: axiom
|
Pridané:
30.9.2011 17:43
obchodna taktika - usa chybaju mudri ludia, tak sa ich takto snazia donutit k emigracii :)
|