| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
akyy to ma vyznam
Od: rado3105
|
Pridané:
22.9.2011 9:14
No a co? Bude mat krajsiu zlatu truhlu ked zomrie. Mozem mu ju osrat. Aj tak su to vsetko Zidia, ktori sypu vsetky prachy do Izraela a na vyvolavanie nepokojv NATOM.
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: naivko
|
Pridané:
22.9.2011 9:18
CTJB???
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.9.2011 11:01
zuckerberg na hrad
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: ehm
|
Pridané:
22.9.2011 12:52
zoijberg na hrad
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: 52-ka
|
Pridané:
22.9.2011 13:40
Salzberg na hrad, veď ako bude Soľ nad zlato??
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: jaj jou
|
Pridané:
22.9.2011 17:42
zoidberg, debile, zoidberg
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: národniar
|
Pridané:
22.9.2011 19:00
Zuckerberg je ŽID napriek tomu že nemá krivý nos. píše sa to aj na Wiki a dá sa to zistiť aj podla mena, židovské mená zvyknú končiť na berg alebo stein. Keby nebol ŽID asi ťažko by vybudoval FB bez židovských peňazí.
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
22.9.2011 19:44
alebo mann
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: Rastafari
|
Pridané:
23.9.2011 11:58
Feels bad mann :(
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od reg.: tom999
|
Pridané:
23.9.2011 8:18
No, tak keď píše aj Wiki, tak to predsa musí byť 10000% pravda, že ... Lebo tam ot nepíšu ľudia, ale stroje generujúce informáciu na základe svetových databáz, že ... Tu nejde o to, či to pravda je alebo nie, ale o to, že ľudia vo veľkom začínajú tvrdiť o niektorých veciach, že je to určite pravda, lebo to píše aj Wiki. To je choré. Keď ja napíšem na Wiki článok, je to automaticky pravda?
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: naivko
|
Pridané:
23.9.2011 9:16
skratka rovno napis ze je to UBERMENSCH a okrem ineho ti odporucam preventivne navstevovat psychiatriu
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.9.2011 13:33
aha takze jediny dovod preco ty si xenofobny narodniar je len preto ze nemas tie "zidovske" peniaze vsak?
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: balmer
|
Pridané:
22.9.2011 13:43
Na hrade už je teraz dosť kockáčov a tiež sa tvária ako pocukrovaní
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od: locke
|
Pridané:
22.9.2011 10:04
Ak by si sa náhodou k tej truhle dostal, tak ťa ochranka spacifikuje skôr, ako si stihneš stiahnuť trenírky...
|
| |
Re: akyy to ma vyznam
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
22.9.2011 10:45
preto treba prist uz pripraveny, bez trenirok a s tlakom v ri*i
|
| |
Zbožné prianie
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
22.9.2011 9:14
Reálna hodnota Facebooku v takej výške je len zbožné prianie. Keď príde na burzu, tak sa ukáže, akú má hodnotu.
|
| |
Re: Zbožné prianie
Od: mattti
|
Pridané:
22.9.2011 11:11
jedine co im zostane je databaza priatelov niekoho priatela ktoreho virtualne spoznal cez ineho priatela a ich nekonecne statusy a zvasty
|
| |
Re: Zbožné prianie
Od: ad25
|
Pridané:
27.9.2011 14:41
a osobné údaje 500 miliónov užívateľov.
|
| |
Re: Zbožné prianie
Od: rms_
|
Pridané:
22.9.2011 13:26
jj je to len velka bublinka, samozrejme, stale je velmi bohaty hajzlik
|
| |
Re: Zbožné prianie
Od: ...
|
Pridané:
22.9.2011 16:01
raz som čítal na finwebe komentár k odhadovanej hodnote akcií Facebooku. Podľa ich zisku keby si si kúpil jednu akciu tak by si musel čakať sto rokov kým by si na dividendách dostal to, čo si za akciu zaplatil. Samozrejme žiadny investor toľko čakať nebude a že by za rok, dva dokázali zvýšiť zisk stonásobne je tiež utópia, takže aj celá odhadovaná hodnota je pekná bublina a podobne to bude aj s informáciami o jeho bohatstve...
|
| |
Re: Zbožné prianie
Od: tralallator
|
Pridané:
22.9.2011 19:34
nechapes pointe...
|
| |
na co mu to bude ?
Od: meff
|
Pridané:
22.9.2011 9:16
Ak bude este zit 70 rokov, tak moze denne minut skoro 685 000 dolarov. To je zhruba 503 000 Euro. Denne ! To je 150 milionov slovenskych korun denne !
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: meff
|
Pridané:
22.9.2011 9:17
Preklep: nie 150 ale LEN 15 milionov korun denne.
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: ubx
|
Pridané:
22.9.2011 11:02
predstav si, ze by to musel minut v tescu a vsetko si to sam nalozit a odviezt. :-)
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: acmmm
|
Pridané:
22.9.2011 21:33
no co...tak by kazdy den vybielil jeden hypermarket :)
|
| |
bubble
Od: trololoman
|
Pridané:
22.9.2011 9:16
A zajtra bublina splasne a pojde zobrat na ulicu :D
|
| |
Google
Od: trigger.*
|
Pridané:
22.9.2011 9:17
hodnota facebooku je nerealna ako nekryte peniaze
|
| |
Re: Google
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
22.9.2011 9:43
ako burzova cena kazdej firmy.. je to len o dopyte a ponuke, nic viac. realny majetok fb nema, mozno par budov a aut. keby si chcel teraz zucky nieco kupit, tak by musel predat kusok fb, co sa nestane lebo sa neobchoduje na burze. takze on vlastne teraz nic nema, len par "drobnych" z reklamy co fb zaraba
|
| |
Re: Google
Od: misogsk
|
Pridané:
22.9.2011 10:16
Sa v tom evidentne vyznas. Facebook moze predat kedy chce a akukolvek jeho cast. Akcie facebooku nie su verejne obchodovatelne, to ale neznamena, ze sa s nimi neda obchodovat.
|
| |
Re: Google
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
23.9.2011 1:10
Je pravda, ze majetku maju malo. Bol som u nich v budove a je fakt otrasna. :) Mala, skareda, umiestnena v dedinke 50km od SF, ale hlavne nie je asi ani ich. Z tejto strany mas pravdu, ale na druhu stranu - Facebook ma uz skoro 500 vlastnikov, aj ked sa neobchoduje. Akcie sa kupit daju. No druha vec je, ci je to ziskova firma. Co samozrejme nie je. Na trhu su stovky zaujimavejsich firiem ako FB.
|
| |
na co mu to bude ?
Od: meff
|
Pridané:
22.9.2011 9:22
Slovak s priemernou mzdou 700 EUR mesacne by mal tolko penazi, keby robil takmer 1,6 miliona rokov. Pred 1,6 mega rokmi nebol ani clovek. Mozno akurat nejake opice. Samozrejme, aby tolko nasporil, nemohol by nic v tom case minut. A nemohla by byt inflacia.
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: bismarck
|
Pridané:
22.9.2011 13:07
"slovak s priemernou mzdou 700 EUR" - uz to je pekny zajeb. Vynasob tvoj vypocet *2.
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: Nope.avi
|
Pridané:
22.9.2011 14:16
To sa chvalis ci si nikdy nevyliezol z bratislavy?
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: hmm
|
Pridané:
22.9.2011 15:47
to len ja som to pochopil tak, ze myslel vynasobit vysledok x2 a teda myslel, ze pri vypocte sa malo uvazovat s priemernou mzdou 350 eur ?
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: bismarck
|
Pridané:
22.9.2011 16:05
blatisravu si strc niekam. hovorim o niecom uplne inom, ale o tom ty nemas potuchy.
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: jahôdka
|
Pridané:
22.9.2011 18:37
na to nemame dostatocnu mnzdu, aby sme mohli chapat
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: botanic
|
Pridané:
22.9.2011 19:32
vsak to je jasne, za 700e, to asi budes nejaky cerstvy posraty inzinierik ktory cez vs brigadoval po tescach, ale teraz je ina klasa.
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: hmm
|
Pridané:
22.9.2011 23:49
...presne taky je postup. Najskor si dole a potom ides hore, teda ak nieco pre to robis. Co sa ti na tom nepozdava? Ak si si nevsimol, konkurencia je velka, tak sa radsej snaz a nevypisuj blbosti.
Navyse nechapem tu reakciu, pouzil cca oficialnu hodnotu, nikoho umyselne neurazil, iba chcel poukazat na velkost majetku...
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: jahôdka
|
Pridané:
23.9.2011 12:05
uz neleti mnzda, ci som ju iba zle pouzil? :-(
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od: tralalaltor
|
Pridané:
22.9.2011 19:36
zato ty sem chodis pravidelne...
|
| |
Re: na co mu to bude ?
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
23.9.2011 12:05
Tomu sa hovori rovnost medzi ludmi. :D
|
| |
neposli kveti
Od: mordechaj
|
Pridané:
22.9.2011 10:36
zid ako zid.
|
| |
Zuckerberg je už bohatší ako zakladatelia Google
Od: Golem
|
Pridané:
22.9.2011 10:50
Je pravda, ze keby chcel ziskat okamzite hotovost s ktoru by sa chcel niekde zdekovat, tak ju odhadujem na max. 100 milionov, aj s tym by mal problem.
Nie je nic vynimocne, ze hodnota akcii niektorych firiem v minulosti klesla z 1000 dolarov na jeden a zo 17 MLD je hned len drobnych 17 milionov a fuckbook by ani nestihal platit svoje zavazky a cukorbergovi by ostala len slucka. Je to typicke pre IT firmy, ktore narozdiel napr. od ropnych, oceliarskych a pod. firiem nedispunuju hmotnym majetkom. Fuckbook je par budov a nejake servery.
|
| |
Ako ofca
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
22.9.2011 10:55
Nech má peňazi koľko má, stále sa nedá inak ostrihať ako na ovcu.
|
| |
xxxxx
Od: rado3105
|
Pridané:
22.9.2011 10:56
Ak neverite ze su zidia, staci si pozriet ich povod na wikipedii. Dalsi zidia: Larry Page, Sergei Brinn, zakladatel wikipedie, majitel eayu, majitel jednych z najvacsich bank vUSA: Morgan, no a tu je par zidakov v holywoode, wait::cely holywood? Seth ROgen, James Franco, Matthew Broderick, David Duchovny, Ben Stiler, Adam Sandler, Sasha Cohen, Steven Seagal, to je len par. Je ich cely holywood. Potom clovek si povie? fakt boli taky sikovny alebo to maju po znamosti. Ked spoznate mentalitu zidov, zistite ze sa navzajom pretlacaju a pomahaju si. Preto ak jeden zid vlastni nieco vyhdone potiahne aj ostatnych. A preto su vsade kde su prachy. Odporucam si pozriet film: Eternal Jew. V nemecku bolo 120 zo 150 doktorov zidov, podobne aj pravnici. Ale ani jeden robotnik nebol Zid. Zidia manualne robit nebudu, lebo sa beru ako nadnarod. Ak ma u vas v robote niekto zaujimavo rychly postup a hovorite si preco taky blbec, tak zistite si jeho povod.
|
| |
Re: xxxxx
Od: mordechaj
|
Pridané:
22.9.2011 11:15
najkratsi vtip na svete:
zid bannikom.
|
| |
Re: xxxxx
Od: Squeak?
|
Pridané:
22.9.2011 16:01
A keby si to napísal dobre, ešte mohol byť o písmeno kratší...
|
| |
Re: xxxxx
Od: einstein
|
Pridané:
22.9.2011 12:13
no tak sa od nich len ucit, nie? aj cigani maju vacsiu sudrznost nez slovaci. a potom, ze preco sme v prdeli.
|
| |
Re: xxxxx
Od: ...........
|
Pridané:
22.9.2011 12:19
nejak podobne začal zmýšľať aj Hitler v mladosti . . .
|
| |
Re: xxxxx
Od: Eternal Mentol
|
Pridané:
22.9.2011 13:04
o tom postupe vo firme je to aj u nas podozrive, mozno zistim ze vsetci su zidia. ale ako to zistit? mame tam aj par buzien a kokotkov, to je jednoduche, ale ako odhalit zida? mam na hajzli pozerat cez prepazku ci mu chyba cast koze?
|
| |
Re: xxxxx
Od: Elemental
|
Pridané:
22.9.2011 13:20
A mozno bude chyba na opacnej strane...
Vinit druhych nie je vzdy najlepsie riesenie
|
| |
Re: xxxxx
Od: lucimrd
|
Pridané:
22.9.2011 13:37
mas pravdu, vzdy nie, ale na slovensku dost casto ano.
|
| |
Re: xxxxx
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
22.9.2011 14:08
jeden hollywoodsky herec raz povedal: Ak chcete prerazit v Hollywoode, musite byt zid alebo teplos, no a ja som obidvoje :D
|
| |
Re: xxxxx
Od: el_kabel
|
Pridané:
22.9.2011 15:10
jo no mas pravdu. mali by byt viac ako slovaci a vrazat si navzajom valasky do chrbta... mas to uplne pomylene chalanko. ani ja nebudem robit rukami. a , ano , je to pod moju uroven. mam to stastie ze mam mozog ktory vie rozmyslat tak ho snad nebudem nicit pri lopate. spytam sa ta inak - ukaz mi prosim nejakeho neschopneho patlala ktory je zid a na nejakej vyznamenj pozicii... taketo hluposti nerobia pretoze "blbec" business kurvi a to nevynasa prachy. skus sa miesto sirenia antisemitismu zapisat na nejake skolenie/kurz a mozno sa ani ty nebudes musiet ohanat lopatou...
|
| |
Re: xxxxx
Od: detektor kokoti, detektor
|
Pridané:
22.9.2011 19:37
kabel, aj prezdradis v com je tvoja mozgova kapacita tak vynimocna a v com zarabas? myslim ze iba capujes pivo saris do kelimkov u jeblych vychod*arov.
|
| |
Re: xxxxx
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.9.2011 13:23
keby si cital co tu pisem tak by si vedel ze nezijem na slovensku a vedel by si aj moju oblast kde sa pohybujem. ale ano svojho casu som aj capoval pivo a nalieval panaky. nemysli si ze som si nevyskusal fyzicku pracu...
|
| |
Re: xxxxx
Od: ...
|
Pridané:
23.9.2011 17:01
to je uz len kurva fyzicka praca to capovanie piva a nalievanie panakov.
|
| |
Re: xxxxx
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
23.9.2011 2:13
Vies el, pokial mas taky pocit zo Slovakov, asi ho budes mat vsade kde prides, ja uz viem, ze to nebolo stastie, ze vsade kde som, sa stretavam s cestnostou, uprimnostou a ludia, ktorych obdivujem, pre to, kto su, mi sami od seba povedia, pod so mnou, opat mam pre teba nieco, cim ti chcem pomoct a urobim pre teba vsetko, co mozem. Mas celkom zdrave sebavedomie, nemusis ho nikomu dokazovat, ja osobne by som od 2500€ mesacne isiel na 8 hodin aj hnoj kydat, ved bola by pohodicka a mne by urcite tie € nesmrdeli, neverim, ze tebe ano, ak sa mylim, tak tych nenahraditelnych je plny nielen zidovsky cintorin, a inac ti neschopni su aj zidi aj nezidi na vsetkych poziciach, myslim si, ze cely rasizmus aj antisemitizmus je zidovsky vymysel na ospravedlnenie sucasneho hyenizmu, pozrite co robia ti, co vladnu svetom s ludmi, spravaju sa k nam ako k menejcennym a na rozdiel od Hitlera vyhladzuju humanitarne
|
| |
Re: xxxxx
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
23.9.2011 2:32
Tak potom kto je tu rasista a ubermensch? Normalni ludia nevrazdia inych ludi koli rope, peniazom a snahe o svetovladu, nehodnotia a nepresadzuju cloveka najma podla rasy, ale opovazte sa vyjadrit k holocaustu, este by ste mohli prist na to, ze vas vodca bol polovicny zid a jeho myslienok sa niekto, komu vraj odjakziva vadili drzi do bodky a uplatnuje ich po celom svete, nazvite to co sa dnes deje pravym menom, teda fasizmom a novodobym holocaustom a ktosi vas bude presviecat, ze to popierate a ste rasista, to su triky, ze? :)
|
| |
Re: xxxxx
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.9.2011 13:32
...ale tu som ta uz stratil :)
|
| |
Re: xxxxx
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.9.2011 13:27
pravdu povediac? aj keby som zarobil viac kopanim kanalov tak by som to robit nesiel. povazujem sa za stastneho ze ma moja praca naplna. nieje to tak celkom o peniazoch... inymi slovami - fyzicky by som siel pracovat jedine keby som inak pracovat nemohol bez ohladu na nejaky socialny status alebo finance ohodnotenie.
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
22.9.2011 11:08
No ja svoj zivot mozem tiez ocenit na 50 Bilionov, ale potom mozem maximalne tak zistit, ze mam mokre pyzamo :D
Sucker nie je na tom nijak inak..
|
| |
Re: IE users
Od: muLd3R
|
Pridané:
22.9.2011 11:39
50 bilionov coho? milisekund? :D
|
| |
J and T
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
22.9.2011 11:36
A kde židia sú Jakabovič a Tkáč??? Ach všade samý žid...
|
| |
Re: J and T
Od: Golem
|
Pridané:
22.9.2011 13:07
Oni nie su zidia, su to len deti komunistov a len zarobili na slovenskej kokotskej realite v case ked sa dal cely narod ojebat kuponovou privatizaciou a kadejakymi fondami.
|
| |
Re: J and T
Od: ubx
|
Pridané:
22.9.2011 13:27
strucne a jasne. a nielen oni. :-(
|
| |
fadfaf
Od: rado3105
|
Pridané:
22.9.2011 13:30
presne tak JandT nie su zidia, ale vacsina slovenskych hercov, media: napr: banasovci, nema vyznam to vymenovat: chod sa pozriet na cintorin na Zochovu do bratislavy ked budu mat nejaky sviatok a uvidis kto vsetko je a padnes na nohy. Preto postavili JandT kempinsky tam lebo tam chodia zidia z celeho sveta, maju tamnejaky pomnik ci co. Nad nim je zidovsky cintorin. Ked su vsade zidia tazko sa medzi nich dostanes aj ked si sikovnejsi(za vojny mali obchody, krcmy, poskytovali pozicky) na tom zbohatli. Teraz vlastnia skoro vsetko. Ak ich stretas viac daju sa rozoznat podla vyzoru: daj si do google: zidia metapedia. Prides k mnozstvu informaciam.
|
| |
Re: fadfaf
Od: ja ambroz
|
Pridané:
22.9.2011 14:21
ty musis byt dobry pako, ked nevies, ze ta hrobka a cast dolneho cintorina je hrobom chatama sofera.
tam chodia uplne ini zidia, ako do hotela.
uz za komunistov tam chodili zidia z izraela.
cierne kabaty, klobuky a pajchelesy az po pleca.
porovnavat to so zidmi v showbiznise je komicke.
|
| |
Re: fadfaf
Od: Golem
|
Pridané:
22.9.2011 14:31
Sak zid ako zid..
|
| |
Re: fadfaf
Od: rado3105
|
Pridané:
22.9.2011 14:38
zid ako zid, akurat u nas to zidia nedavaju najavo, boja sa(pozostatok vojny). Chod do londyna a tam ich uvidis v capickach chodit po ulici. Inak v Bratislave otvorili prvu zidovsku kosher restauraciu. Zoberete si ake su to svine: nebudu jest ani jedlo co im niekto iny pripravy, musi byt kontrolovane rabinom. Ale my ich sracky z tesca jeme(a je tam riadny bordel). To svedci o tom ao veria druhym ludom.
|
| |
Re: fadfaf
Od: ja ambroz
|
Pridané:
22.9.2011 15:06
ty si vazne jebo
|
| |
Re: fadfaf
Od: cccccc
|
Pridané:
22.9.2011 15:15
Preco?
|
| |
Re: fadfaf
Od: ja ambroz
|
Pridané:
22.9.2011 15:20
odkial mam vediet preco je jebo?
mozno sa tak uz narodil.
|
| |
Re: fadfaf
Od: analmaster
|
Pridané:
23.9.2011 0:06
co mate proti skurvenym zidom?
|
| |
Re: fadfaf
Od: sedlák socka paštikár
|
Pridané:
25.9.2011 21:48
vyjebat sa na zidov
|
| |
Re: fadfaf
Od: asdfgh
|
Pridané:
22.9.2011 15:56
co je toto za chory pristup, nech su aj mongoli. Presne ako pises, nieco robili (a vojny mali obchody, krcmy, poskytovali pozicky), preto sa maju niektori aj lepsie. Lahsie je sediet doma na riti a ipa nadavat na vsetko, ako ten gadzo, co iba place, ze nie je praca a ked sa ho opytaju, co vie, tak je ticho.
|
| |
inakk
Od: itsthejewsstupid
|
Pridané:
22.9.2011 13:46
ked uz sme u toho vyvoleneho ludu a svedomi narodov (LOL) momentalne sa idu na TA3 posrat z dalsieho vychodoeuropskeho zida Larry Kinga (samozrejme zmenene meno), myslim ze by mal prijst aj Kraus z Ciech, mozno su rodina :D Ale tak vazne, najvacsim uspechom tohoto kmena bolo duchovne premenit velku cast nezidov-gojov na zidov a tak splynut do spolocnosti - to co by bolo pred 60-70 a viac rokmi povazaovane za typicky zidovske spravanie, je dnes mozne najst u kazdeho x-teho Slovaka a podobne po celom svete.
|
| |
fsdafasa
Od: tsfg
|
Pridané:
22.9.2011 15:18
presne tak, media maju ony tak preferuju svojich. Staci si vsimat ich mena alebo priezviska: larry, lewis, zimmerman, stein, bernstein, seth, spielbelg, spielman, zimmerman, cohen, ..
|
| |
Re: fsdafasa
Od: digitalny svet pod lupou
|
Pridané:
22.9.2011 16:00
zimmermana poznam len jedneho :)
|
| |
Re: fsdafasa
Od: el_kabel
|
Pridané:
22.9.2011 16:35
ale ja absolutne nechapem o com hovoris. tie mena ktore tu menujes su vsetko respektovany ludia v ich oboroch. niesu to ziadni dosadeni debilkovia. chces povedat ze tebe v kariere/zivote nikdy nepomola nejaka znamost? kazdy da radsej zarobit nejakemu znamemu nez niekomu koho nepozna. nieje to vyhradna zalezitost nejakeho etnika...
|
| |
Re: fsdafasa
Od: el_hadica
|
Pridané:
22.9.2011 17:19
suhlasim... popriet prinos kohokolvek z nich pre spolocnost by bola hlupost...
|
| |
hejže
Od: madkid
|
Pridané:
22.9.2011 16:05
Aj Jobs je zid podla mna
|
| |
Re: hejže
Od: kvadratura bicigla
|
Pridané:
22.9.2011 16:33
upir sionista!
|
| |
Re: hejže
Od: el_kabel
|
Pridané:
22.9.2011 16:35
celosvetove spiknutie zidobolsevikov!
|
| |
Aj Zuckimu splasne hrebienok
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
22.9.2011 17:46
a moc dlho to trvat nebude...
Ako tu uz bolo spominane, je to len imaginarna hodnota celej firmy. V podobe naliatych penazi do facebooku od investorov, trzieb, samotneho fyzickeho majetku, potencialnych nadhodnotenych trzieb do buducnosti, znacka...
Neviem, ale facebook asi uz zaziva svoj TOP a Zucki to dobre vie. Ulovil masu ludi, ktora sa dala ulovit, ale dalej to asi uz nepojde. Cina ma v podstate svoje uzatvorene prostredie, so svojimi sietami. India tak isto. Ostatne trhy, kde sa facebook nepresadil su sice tiez zaujimave, ale okrajove.
Zuckimu uz asi zacina dost stiskat ritku. Je to sukromna firma, takze vysledky cistych ziskov nemusia uvadzat, ale co som cital odhadom, tak je to v rozpati 1,5-3mld. USD v poslednych dvoch rokoch, co je dost bieda, na takeho molocha s hodnotou, aka sa uvadza. Cize uspokojit z tejto sumy cca 500 investorov, ktori do fb vlozili svoj vklad a ocakavaju navratnost investicii plus dalsi zisk asi lahke nebude.
|
| |
Re: Aj Zuckimu splasne hrebienok
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
22.9.2011 17:46
Proste takyto moloch sa udrzat v sukromnych rukach neda, bez vysokych realnych cistych ziskov, ktore teda fb zatial nema. A otazka je, ci bude mat aj po emisii akcii na verejny trh. Sice ziska dalsi kapital na chod a rozvoj firmy, ale...
No neviem a netusim, co bude s fb v buducich par rokoch. Je to v podstate taka "virtualna" firma, ktora sa hraje vo "virtualnom" prostredi internetu a to moze byt do buducnosti aj jej koniec. Internet je medium, ktore ponuka nespocet moznosti "nabalit sa", ale aj slusny pad na hubu. Chcem tym povedat, ze to jednostranne zameranie fb len na socialnu siet moze Zuckiho neskor polozit... Ale uvidime, mozno po ziskani dalsieho kapitalu rozhodi siete aj do inych trhov. Vid. napr. Google.
|
| |
Fakt nechapem
Od: Neviem
|
Pridané:
22.9.2011 20:30
Pocuvajte geniovia, zidobijci, co im vadi, ze zidia o*ebavaju cely svet.
Co nam, slovakom brani uprednostnovat za kazdych okolnosti a vsade inych slovakov. Ja pomozem slovakovi a niekedy iny, neznamy slovak pomoze mne. Je nas len 5 milionov ale takymto stylom by sme sa nikde nestratili a vsetci by sme prosperovali. Slovenska celosvetova klika, preco nie?
Ale aka je realita?
Nas najlepsi priatel a brat je cinan, za nim nasleduje levny pepa a jacek. Tam ide nasa podpora.
Vsetci su k*rvy, len ja som Slovak gold.
|
| |
Re: Fakt nechapem
Od: Meniek
|
Pridané:
23.9.2011 12:14
Kym Slovaci tancuju folklor, Zidia vyvijaju nano technologie. Slovaci vedia akurat kritizovat a rozoberat problemy, bez toho aby sa snazili dosiahnut riesenie. Nas jazyk je zastaraly a nema potrebne konstrukcie na to, aby sme dokazali vytvorit nieco solidne a konstruktivne (porovnajte s Nemcinou, o Hebrejcine toho vela neviem). Zidia nemaju problem s porusovanim etiky, Slovaci su viac ohladuplni a velakrat sa nechaju zneuzit. Zidia vedia dosiahnut svoje ciele pretoze sa spoliehaju len na to co skutocne existuje. Vedia, ze ked dnes obsadia Palestinu, zajtra ich odtial nikto nedostane, pretoze firmy a infrastruktura tam uz budu postavene. Riesenie pre Slovakov spociva v modernizacii komunikacnych kanalov (jazyk, knihy, skolstvo, pripojenie do Internetu), rozsireni nasich vedomosti (napr. rozsirenie Wikipedie), odstraneni socialno-kulturnych zabran (krestanstvo, podradnost, detinska hasterivost, korupcia).
|
| |
hmmmm
Od: KOFE ^_^
|
Pridané:
22.9.2011 23:25
na pajcu su im tolke bubaky, toto je ten super kapitalizmus, nerovnomerne rozdelenie bohatstva. Inak je fakt ze napr cela Amerika je banda judasov. Vsade sa budu yebat ale na Izrael robia iba na oko "no no no" ale inak si na vlastnych nedaju dopustit.
|
| |
tienostrom
Od: THC Dezider
|
Pridané:
23.9.2011 12:58
Marc Zuckerberg ma viac penazi jak bradavic pani Majda
|
| |
Re: tienostrom
Od: Meg Mešuge
|
Pridané:
23.9.2011 13:00
Ja kebyže som Marek Cukrokopec tak si zmením meno na Cukrokupec, kúpim za tie krásne peniažky veľa cukru a rozdám ho deťom v Adela Šou.
|
| |
Facebook je len bublina
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
24.9.2011 11:43
Obsahuje len kopu blbostí, reálny prínos žiadny. Iba ak ten ak niekoho zaujíma čo "môj priateľ" vysral po raňajkách.
|
| |
No a?!
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.9.2011 20:31
O chvíľu pôjde ten jeho Fuckbook do riti a Cecerbong sa rozpustí ako homeopatické liečivo.
Jeho majetok totiž stojí a padá na Fuckbooku. (Koľko tam má, 2/3 – prinajmenšom, tuším) A ten v poslednej dobe skôr padá, takže tak.
Jeho bohatstvo je tak v podstate len bublinou...
|