|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zla sprava
Od: global
|
Pridané:
12.9.2011 12:01
Nechcem byt prorokom ale myslim ze ak toto schvalia o par rokov nam zakazu co im len pride na um stahovat nelegane hry,filmi,nelegalny softver,torrenty atd....Aj ked dufam ze sa to nikdy nestane ale poznate to na Slovensku je setko mozne :D
|
|
Re: zla sprava
Od: azase
|
Pridané:
12.9.2011 12:02
A naco by ti bol potom net? :D na chatovanie mozes aj postoveho holuba poslat... ak si odmyslis delay
|
|
Re: zla sprava
Od: lucka3D
|
Pridané:
12.9.2011 12:11
no vseliake curacke napady ohladom blokovania netu sa stale objavuju, treba vsetkych tychto unikatnych zakonotvorcov nakopat do riti a vyhodit z vlady.
|
|
Re: zla sprava
Od: :)))))
|
Pridané:
12.9.2011 13:48
takych curakov treba mlatit duralovou palkou po hlave
|
|
Re: zla sprava
Od: weeeeeeeeeeeeeeeestadfgaryseta
|
Pridané:
12.9.2011 15:32
Jezis nestresujte... vsak na co vymysleli proxy servery? vsetko sa da ojebat len treba vediet ako ...
|
|
Re: zla sprava
Od: el_kabel
|
Pridané:
12.9.2011 15:44
no tak to by som ta chcel vidiet u mna na sieti ;)
|
|
Re: zla sprava
Od: Golem
|
Pridané:
12.9.2011 15:56
Je vela portalov na ktore sa cez verejne dostupne proxy nedostanes kvoli bezpecnosti a uz vobec nie cez anonymazery a pod.
Cez proxy mozes tak tu vypisovat kokotiny ked ostatnes IP ban.
|
|
Re: zla sprava
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
13.9.2011 7:54
Typicky Slovenské "riešenie" problému: Tváriť sa ako keby sa nič nedialo však s tým potom nejako vyjeb*me.
Neviem prečo by sa mali takéto kktiny dostať do zákona a neviem prečo takí čuráci ktorí ich navrhujú sú volený.
|
|
Re: zla sprava
Od: 52-ka
|
Pridané:
14.9.2011 7:11
A aké je Tvoje riešenie problému??? Súčasné decká a nastupujúce generácie vidia iba seba, chcú mať a dovoľovať si všetko. Žiadne morálne, etické a ani právne hodnoty ich nezaujímajú... Nič čo je a bolo doteraz. Žiadnu zodpovednosť nechcú, iba svoje práva, výhody, užívanie si. To je ANARCHIA.
Prečo by sa mali dať kradnúť filmy z Internetu?
Prečo by mali byť všetkým ročníkom dostupné všakovaké stránky?
Či už porno, brutalita, politická anarchia, fašisti protižidovské témy a mnoho ďalších? Frkanovi povieš, aby nefajčil a on na Teba že aký si komunista! Dobré nie?
Vraj jemu nebude vadiť, keď jeho decko bude v 14-tich už dávno fajčiť či huliť. Že prečo by mu to malo vadiť?
Je mi na grcanie z tejto doby jogurtov, ktorých si pestujeme ako zmije na hrudi...
Bohužiaľ.
|
|
Re: zla sprava
Od reg.: aelem
|
Pridané:
14.9.2011 14:14
Dám ti radu. Staraj sa o seba, nechaj ľudí, ktorí chcú pozerať porno, aby ho pozerali, a staraj sa hlavne o svoje hodnoty a nie hodnoty iných. A neber im slobodu, sloboda je hodnota najvyššia, to, že ty tomu nerozumieš, je smutnejšie ako 14ročný fagan, čo si sem-tam potiahne a v 18ke ho to prejde.
|
|
Re: zla sprava
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
12.9.2011 12:43
no ten holub ma dost silnu latenciu, a pakety sa zvyknu dost casto stracat. Viac info tu: http://goo.gl/eKVNa
:-D
|
|
Re: zla sprava
Od: Xavier de la Slovak
|
Pridané:
13.9.2011 11:57
mal som holuba od T-comu a strasne to lagovalo,
ping meter na dsl.sk este nedokoncil meranie.
|
|
Re: zla sprava
Od: boris11
|
Pridané:
12.9.2011 12:37
mnohe stavkove spolocnosti maju licencie z Malty tak bude zaujimave sledovat ako sa k tomu postavi EU v ramci jednotneho EU trhu
to uz potom mozu rovno zakazat online nakupy z inych clenskych statov EU, lebo ved predsa ked si niekto kupi nieco z z ineho statu EU tak slovensko prislo o DPH + dan zo zisku co by odviedol obchod
|
|
Re: zla sprava
Od: sdfssd
|
Pridané:
13.9.2011 10:04
ved dph doplatit musis, ale az od urcitej vysky, teraz sa to menilo , neviem presnu sumu, ale kym nedoplatis dph colnica ti to nevyda
|
|
Re: zla sprava
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
13.9.2011 14:43
Z UK/DE to ide cez colnicu odkedy? Písal z EU, nie USA.
|
|
Re: zla sprava
Od: miro j.
|
Pridané:
12.9.2011 14:11
vzhladom na to ze kazdy si platime "autorsku dan" z kazdeho predaneho dvd, napalovacky atd...takyto software vlastne mame pausalne zakupeny vsetci cize nikto nic nepirati na Slovensku.
|
|
Re: zla sprava
Od: 52-ka
|
Pridané:
14.9.2011 7:12
To je daň z nosiča, nie z autorského diela!!!
|
|
Re: zla sprava
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:18
Netaraj, po prvé to nie je daň ale poplatok, po druhé to ide soze čiže je to kompenzácia za kópie diel.
|
|
Re: zla sprava
Od: taki
|
Pridané:
13.9.2011 11:08
Pokial bude ministrom vnutra henten nacek kadehacky mozeme cakat len a len stupnovanie represii. Nie ze by jeho predchodcovia boli nejako zasadne lepsi, ale tento sliziank je doslova nebezpecny. To, ze patri kdh je len ceresnicka na torte.
Ten clovek nedokaze riesit ziaden problem. V jeho repertoari su len zakazy, obmedzovanie a tresty. Riesenia ziadne....
|
|
Re: zla sprava
Od: Spejbl
|
Pridané:
14.9.2011 7:13
Aké zákazy? Veď máte dovolené všetko!
A tak to predsa nemôže fungovať!!!
|
|
suhlasim
Od: global
|
Pridané:
12.9.2011 12:10
presne tak provideri nam ponukaju giganticke rychlosti cez opriku 100/100MB ale naco nam to vlastne bude ked nam zakazu stahovat a v dnesnej dobe vsetko co za nieco stoji je chranene neakym autorskym pravom freeware programi maju fakt vecsinou len par MB. Cize ak si niekto zaplati 100/100Mb a ked to bude cet vyuzit bude nuteny porusit zakon :d Potom sa pytam naco provideri ponukaju taketo rychlosti beznym domacnostiam sak im musi byt jasne naco sa takto rtychli internet bude pouzivat :D Nevravim ze to nepotrebuju neake firmi ktore si napriklad pomocou serveru zalohuju pre nich dolezite dokumenty
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: holden
|
Pridané:
12.9.2011 12:15
To podla teba vsetky velke objemy pre jednotlivca su nelegalne? Co tak napriklad Steam? Je nelegalny? Hry tam maju X gigabajtov dat.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: global
|
Pridané:
12.9.2011 12:42
Nehovorim ze vsetky ale vela ludi stahuje hry nelegalne a to tvvori velku cast dobre nevravim ze vsetci ale kto moze povedta ze vzivote si nestiahol neaky film nelegalne akonahle sa sprisni zakon a snad sa to nestane tymto ludom bude proste hrozit postih zato ze si stahnu film a takto radsej ani neurobia
Pozri ja nevravim ze je to dobre takto nelegalne stahovat hry hoci to sam robim ale ja hry aj kupujem ale lken tie co zato stoja. Proste stahnem si hru zahram si ju hodinu a ked je dobra aj ju kupim. JA nikdy nekupujem macku vo vreci. Mozno budes oponovat ze existuju recenzie ale minule som si cel kupit Ghotic 4 lebo vyzerala skvelo ale nastaste som ju najprv stahol po hodine hrania som ju odinstaloval lebo som proste zistil ze je to blbost.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: global
|
Pridané:
12.9.2011 12:42
Ak by som ju rovno kupil boli by to zbytocne vyhodne peniaze. A pritom ta hra mala recenziu celkom dobru a len podla nej by som to kupil. ZAto napriklad Crysis 2 som po dohrani este vtedy bety rovno kupil. To iste s Deus Ex Human revolution uz po prvom prdejdenom kole som sa rozhodol ze si ju objednam.
Takze urcite netvrdim ze vsetko co ludia stahuju je nelegalne ale len ze je toho dost
|
|
Re: suhlasim
Od: RIKK
|
Pridané:
12.9.2011 13:24
ty to vidis len na hry, u nas v dome sa denne streamuju cele dokumentarne filmy ktore pozeraju nezavisle traja ludia, dalsi tu visi nonstop na skype alebo cumi na youtube. traffic spravis aj inak ako tahanim nelegalnych veci.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: global
|
Pridané:
12.9.2011 19:20
na to co pises kludne staci aj 12Mbps netreba ti 100Mbps ak si nekto da takuto rychlost tak hadam ze to planuje vyuzit patricne k tej rychlosti
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.9.2011 21:10
v polovici tvojho prispevku som to vzdal. interpunkcia nebola vymyslena len tak, zo srandy a dava vetam konkretny vyznam.
az sa nabuduce budes chciet vykaslat na interpunkciu, skus si predstavit, ze si vezen a spravcovi veznice pride od sudcu list, v ktorom stoji: "Obesit nie popravit" a nikto z pritomnych nebude vediet, kam doplnit ciarku.
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
12.9.2011 12:15
Co mas velku prestavku v skole?
|
|
Re: suhlasim
Od: einstein
|
Pridané:
12.9.2011 12:19
tak napriklad na to, aby ignoranti ktori nepoznaju pravopis mohli dialkovo studovat na internetovej univerzite a nerobili si prdel svojim ubohym prejavom z vlastnej materciny. to chce riadny datovy tok, ci?
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: global
|
Pridané:
12.9.2011 12:47
nemam cas pisat pravopisne soravne prave doma menime okna :D cize pisem rychlo nekontrolujem sorry inokedy to robim ale teraz mam vela prace :D
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
12.9.2011 15:56
nie je treba kontrolovat alebo vies gramaticky spravne alebo nevies tu neexistuju vyhovorky, jedine preklep ked kliknes vedlajsie pismeno
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.9.2011 21:12
ale na tento pointless comment si si cas nasiel ^_^
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: global
|
Pridané:
12.9.2011 21:51
No ano 15 sekund casu som si nasel xD neviem ako to chodi u vas ale u nas ked sa maka tak sa nesedi za PC takze ked som chcel odpisat bol som pri PC celkovo asi 20 sekund :D
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.9.2011 22:36
u nas pkial nemame cas, tak proste vsetko, co je pointless ignorujeme... ale kazdy setri inac. niekto ak nema peniaze, tak nenakupuje, iny zas zacne vo velkom nakupovat z vypredaja... nu co, rovnaky byt nemozeme vsetci :P
|
|
Re: suhlasim
Od: XMen
|
Pridané:
12.9.2011 12:31
ale ved to je jednoduche naco ti je taka rychlost, Aby si mohol pozerat sezerehadu vo FullHD, prip. vyssom rozliseni.
|
|
Re: suhlasim
Od: ssssssadddd
|
Pridané:
12.9.2011 18:58
idealne super vision alebo super hi vision :D
|
|
Moj film zadarmo
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
13.9.2011 19:50
Kludne ti nazdielam film ako som tocil lenocha trojprsteho, ktory lezie na strom. Video ma 3 hodiny, lenoch presiel 2 metre.
|
|
text navrhu zakona
Od: Stevo s
|
Pridané:
12.9.2011 12:18
Text navrhu zakona je mozne najst aj tu:
http://goo.gl/vyFR3
Dnes rano ten text zahadne zmizol z Portalu pravnych predpisov, pricom odkaz na uvodnu stranku materialu nadalej funguje a stale sa tam pise, ze je v stadiu pripomienkoveho konania:
http://goo.gl/Nl6Xk
|
|
Re: text navrhu zakona
Od reg.: aelem
|
Pridané:
12.9.2011 12:29
Zatiaľ je samotný text možné nájsť cez google cache aj priamo u nich; ak má niekto blokovaný v práci filedropper:
http://bit.ly/rq17Av
|
|
..a co dane?
Od reg.: petreme
|
Pridané:
12.9.2011 12:42
No mne sa to moc nepozdava, ked nasi ludia posielaju miliony EUR zahranicnym kasinam cez internet a stat z toho nema nic, akurat nam danovnikom to potom spocita.
|
|
Re: ..a co dane?
Od: co dana?
|
Pridané:
12.9.2011 12:53
No tak nech tam daju nejaky pristup na zaklade povinnej registracie, ale nie cenzuru.
|
|
Re: ..a co dane?
Od: RIKK
|
Pridané:
12.9.2011 13:28
ak by si si precital aspon prvych par riadkov toho zakona.....
t) zakázanou ponukou hazardná hra dostupná na území Slovenskej republiky prevádzkovaná bez licencie podľa tohto zákona prostredníctvom elektronickej komunikačnej siete.“.
|
|
Re: ..a co dane?
Od: taylor
|
Pridané:
12.9.2011 13:31
Lenze ti ludia z tych "milionov EUR" uz dan zaplatili!A teda snad maju pravo ich minut kde chcu co myslis?Rovnako aj zahranicne spolocnosti ktore ponukaju hazard su legalne a odvadzaju dane rovnako ako predavac v chorvatsku co ti preda zmrzlinu!Ci aj to zacne politikom prekazat a slovaci dostanu zakaz nakupovat v zahranici?
|
|
Re: ..a co dane?
Od: boris11
|
Pridané:
12.9.2011 14:07
a tie miliony co utekaju do zahranicnych eshopov? to akoze teraz zakazu nakup zo zahranicnych eshopov?
ked si nieco kupis z ineho statu tak pripravis slovensko o 20% DPH
potom uz mozu zakazat aj rozne platene online hry aj tam im predsa utekaju peniaze
|
|
Re: ..a co dane?
Od: locke
|
Pridané:
12.9.2011 14:09
Zakážu celé "internety".
|
|
Re: ..a co dane?
Od: el_kabel
|
Pridané:
12.9.2011 14:42
toto ma strasne serie. miesto toho aby sa politici (nielen slovensky) snazili pripravit podu pre medzinarodny obchod sa snazia nasrat co najviac ludi. len aby sa nezopakoval nbusr123 ...
|
|
Re: ..a co dane?
Od: Sheep
|
Pridané:
12.9.2011 20:06
Keby na slovensku nebolo 20% DPH, vsetko predrazene koli daniam, prirazkam, vela tovarov u nas nedostupnych a podobne. Nemuseli by sme kazdu ptakovinu nakupovat z internetu. Co teraz chcu teda?
|
|
Re: ..a co dane?
Od: quix_
|
Pridané:
12.9.2011 20:17
nie je to vyskou dph je to s prepacenim za vyraz kvoli nenazranosti sloveskych akoze obchodnikov,co si myslia,ze zbohatnu za mesiac.. a marza ked nie je 400% ani sa nerata ;-)
|
|
Re: ..a co dane?
Od: Komentol
|
Pridané:
12.9.2011 21:02
Konkretne mas aj nejaky prakticky priklad s tou 400% marzou? Ci len tak "jebes" do vetra?
|
|
Re: ..a co dane?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.9.2011 21:18
trojuholnicek pizzy za 2 eura v BA na namesti (asi 50 metrov od bageterie s bagetou za 2 eura, z ktorej sa najedia aj dvaja), ktoreho chutova kvalita je prirovnatelna k pizzy za 3 eura v zapadnutej druhotriednej pizzerii na periferii mensieho mestecka.
|
|
Re: ..a co dane?
Od: Komentol
|
Pridané:
13.9.2011 2:31
3-uholnicek pizzy? husty priklad, fakt klobuk dole..
|
|
Re: ..a co dane?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.9.2011 17:08
jop, po tej pizzy sme este zasli na spominanu bagetu. bola zapekana a dobra ^_^
|
|
Re: ..a co dane?
Od: sme geometri
|
Pridané:
13.9.2011 22:09
trojuholnik je 2d utvar. neviem, ci by som sa z takej pizzy najedol.
|
|
Re: ..a co dane?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.9.2011 21:07
tak pardon, pre upresnenie, jednalo sa o trojuhlnik beznych pizzovych rozmerov, vytiahnuty do tretieho rozmeru po osi Z o menej nez 1 centimeter, cim z toho vznikol 3 rozmerny objekt, ktory pri pohlade z hora aj z dola (pohlad z bodu [x=0;y=0;z!=0]) vyzera ako trojuholnik (ukazka: http://dopice.sk/TS ), a pri pohlade z boku (pohlad z bodu, v ktorom je bud x!=0 alebo y!=0, pricom zvysne 2 hodnoty su rovne 0) vyzera ako obdlznik, za predpokladu, ze zanedbame okraje (ktore su casto aj tak suche a nepozivatelne).
pre ziskanie blizsej predstavy staci zadat do akehokolvek vyhladavaca obrazkov na internete (napr. www.google.sk/imghp) vyraz "pizza triangle"
|
|
Re: ..a co dane?
Od: azase
|
Pridané:
13.9.2011 9:49
Tym "mestecko" myslis Senec ? :D
|
|
Re: ..a co dane?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.9.2011 17:07
tym mesteckom som mal na mysli opacny koniec republiky, ale predpokladam ze podobne je to takmer vsade...
|
|
Re: ..a co dane?
Od: 52-ka
|
Pridané:
14.9.2011 7:14
Pizza je jedlo??
|
|
Re: ..a co dane?
Od: sensatione
|
Pridané:
12.9.2011 21:34
ja mam jeden priklad.zhanal som pamatovu kartu micro SD 32gb ale nie cez net 1) predajna s pc komponentami kde mali aj net kafe.karta za 40e. 2) predajna s pc komponentami ktory robia providerov a spravuju siet v meste.karta za 42e.3) predajna mobilov a doplnkov na mobily v obchodnom centre 16gb pamat za cca 38e!!! 4) BEST OFF CENA - predajna mobilov v bude v meste 32gb pamat za 78e !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: ..a co dane?
Od: ja.
|
Pridané:
12.9.2011 21:07
Nielen vyskou dph, ale aj dalsimi nakladmi, musis splnat vselijake 3,14coviny, platit vselijake poplatky a vypalne, mat taky a hentaky certifikat, kupovat to alebo hento od tejto konkretnej firmy, pretoze ona jedina ma licenciu od statu a zo zakona to musis... tak ked si to cele zoberies, tak sice sa zda, ze mas vysoku marzu, aj tak prd zarobis.
|
|
Re: ..a co dane?
Od: el nino
|
Pridané:
13.9.2011 1:15
človek môže svoje peniaze posielať kam len chce,ale našej dementnej vygumovanej vláde to evidentne vadí že to nenechávajú v štátnom vytunelovanom Tipose...
|
|
dementi
Od: Dementi
|
Pridané:
12.9.2011 12:51
Nech to ani neskusaju. Som za zvrhnutie vlady, toto je uz moc.
|
|
gfdgfdgd
Od: dfgdfgdfg
|
Pridané:
12.9.2011 13:20
no co, uz sa nebude platit za internet len poskytovatelovi ale aj za dedikovany server kdesi v svajciarsku, holandsku kde bude druha strana sifrovaneho tunela :D
|
|
Diskusia k článku
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
12.9.2011 15:13
welcome to china...
|
|
cenzura
Od: anonym8888
|
Pridané:
12.9.2011 15:13
este ste si nezvykli na policajny stat??? Vsak nikde nie je tojko policajtou a cenzuri v okoli ako u nas. Chodim vonka a nikde sa tolko nebuzeruje ako na slovenku... Pomoli zacnu cenzurovat i vzduch
|
|
Re: cenzura
Od: hahahahahha
|
Pridané:
12.9.2011 23:31
najhoršie je že buzerujú len slušných ludí. kúpiš si plechovkové pivo otvoríš si ho a hneď pri tebe pándle že v centre je zakázané piť alkoholické nápoje a že nech zaplatíš 10 € pokutu. ale keď ti nejaký cigáň vstúpi na pozemok a kradne ti tam a ty ho zastrelíš tak ešte teba pošlú do basy za neprimeranú obranu.
|
|
Re: cenzura
Od: el_kabel
|
Pridané:
13.9.2011 8:41
to kde zijes ze verejny chlast mate taky drahy? pokial si dobre pamatam tak v presove to pred par rokmi bolo az do 40eur. A pri tom taka hlupost, v cechach aj nemecku je to uplne bezna prax. tu v cechach aj posledne taketo romske napadnutie riesia ako rasovo motivovany trestny cin. ja dufam ze raz sa slovensko spamata aby sa tam dalo znova zit.
|
|
mrokár
Od: mrokár
|
Pridané:
12.9.2011 15:25
zablokovat treba tuto vladu,lebo skoncime ako otroci pre nemcov,anglicanov,korejcov.........
|
|
Abrakadabra
Od: Treba citat pomaly, pozorne...
|
Pridané:
12.9.2011 16:10
Tento clanok je na zamyslenie. Ministerstvo financií dalo návrh, nemala by sa takouto problematikou zaoberať iná inštitúcia? V kazdom pripade by som toho dreveneho pritepleneho lipsica kopol do guly minimalne, dalej som si isty ze s blokovanim pridu prvy orange a t-mobile, a v neposlednom rade by som celú vládu vymenil, to je banda nebude pracovat nikdy! Miesto toho aby sa zaoberali zlepsenim infrastruktury alias pokrytie uzemia celeho sk optickym kablom, znizenim cien za smiesne rychlosti, tam riesia taketo sracky, co kazdy clovek ktory ma len trocha rozumu neriesi...
|
|
Re: Abrakadabra
Od: Dementi
|
Pridané:
12.9.2011 18:49
Plne suhlasim
|
|
no totok
Od: vajko
|
Pridané:
12.9.2011 16:18
internet je posledné slobodné médium a miesto na svete (aj keď virtuálne) a to je možno tŕňom v päte mnohým politikom. Vždy sa to začína sladkými rečami typu: musíme zakázať pornografiu, musím zakázať hazardné hry... Väčšina ľudí s tým súhlasí, pretože si naivne myslia, že niekomu ide o dobrú vec, ale skončí to tak, že budeme cenzurovaní a kontrolovaní a zvieratá. Potom prídu ďalšie reči typu: musíme Vám očipovať deti, aby sme ich mohli nájsť keď ich unesú, alebo ich stratia....
|
|
Re: no totok
Od: vajko
|
Pridané:
12.9.2011 16:19
má tam byť ako zvieratá nie a :-D
|
|
Pamparam...
Od reg.: Intrigár
|
Pridané:
12.9.2011 16:20
Ma tak napadlo, jak si tu čítam vaše komenty nech padne vláda.... http://odplata.tk
|
|
Re: Pamparam...
Od: HKJ
|
Pridané:
12.9.2011 17:49
radsej ich lietadlo, len skoda pilota, alebo nie, nech pilotuje ten s benzom.. prispejem in ma naftu/
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
12.9.2011 17:48
Ja som za zakaz vstupu do Tatier, preco by nam mali ZAHRANICNI ludia zarabat?
|
|
legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od reg.: tom999
|
Pridané:
12.9.2011 17:52
Je až neuveriteľné, ako sa viacerí diskutujúci stavajú k problému nelegálneho sťahovania čohokoľvek cez internet. Argumentujú tým, že načo je rýchle pripojenie, keď nemôžeme sťahovať veľké súbory zadarmo. Pýtam sa, načo je ľuďom auto s rýchlosťou bez problémov nad 130 km/h ak v meste sa dá ísť maximálne 50 a na diaľnici 130. Málokto ide v meste nad 100, lebo ak nás chytia, platí pomerne dosť, niekdy aj vodičák. To všetci vedia a väčšina to aj rešpektuje. Prečo je to pri sťahovaní cez internet inak. Lebo nie sú (zatiaľ) za to pokuty? Nie je to trochu scestné? Nie, ani ja nie som anjel, ale považovať to za samozrejmosť a dokonca ochranu autorských práv otvorene kritizovať a chválenkársky porušovať sa mi zdá byť choré. Je krádež v obchode niečo iné ako krádež cez internet? Podľa mňa je to stále len krádež.
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: HKJ
|
Pridané:
12.9.2011 17:57
Ty nepoznas slovakia ring? :D
Ty nepoznas 3d fullhd videorozhovor? :D
Preco si UKRADOL niekomu nazor?
Pochybujem ze si PRVY clovek, kto povedal:
"Pýtam sa, načo je ľuďom auto s rýchlosťou bez problémov nad 130 km/h ak v meste sa dá ísť maximálne 50 a na diaľnici 130"
Ako sa ty, zasrn.n krpaty opovazujes niekomu UKRADNUT jeho VYROK ?????
Farizej, alebo ake je cislo tvojho kresla ?
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: arius
|
Pridané:
12.9.2011 18:45
Mrdat cele filmy a hudbu o tom toto nieje, problem je v poskytnuti moci cenzurovat dle libosti. Internet je este stale viac menej slobodne medium, nepridme on.
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: Element2
|
Pridané:
12.9.2011 20:09
To čo vravíš má dve roviny. Po prvé, hoci to podsuvas, sťahovanie videá a audia nie je u nás nelegálne. Po druhé, pokial platíme z každého cd vypalne soze, nepovažujem sťahovanie ani za nemorálne. Keď toto vypalne zrušia, potom sa môžme o nejakej moralke baviť.
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: ...
|
Pridané:
12.9.2011 22:25
z kazdeho CD, tlaciarne, mechaniky, HDD, a vsetkych moznych uloznych kapacit a to je v tom zahrnuty este aj likvidacny poplatok, ci recyklacny ci ako sa tomu nadava. A to este neviem ci aj z papiera nahodou toto neplatis.
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od reg.: tom999
|
Pridané:
14.9.2011 9:04
Pri sťahovaní videa a audia ide skôr o to, že ten, kto to na internet zavesil, to určite neurobil legálne. Na každom nosiči je totiž napísané, že jeho šírenie bez súhlasu majiteľov autorských práv je zakázané. SOZA je na to, aby platila napríklad hudobníkom za to, že ich piesne sa hrajú v rádiu. A tí hudobníci z toho potom žijú, platia si byt, jedlo, ... Znie to možno čudne, ale je to tak. To sú tie tzv. tantiemy. Takže nejde o výpalné, ale o zaplatenie niekomu za to, že "vymyslel" skvelú pieseň, ktorú mnohí radi počúvajú. Prečo by to malo byť zadarmo? Prečo by duševná práca a jej výsledky (chránené autorským právom) mali byť zadarmo ale za fyzickú prácu by sa malo platiť? Čo potom všetci tí IT-čkári, ktorí robia pre niekoho, kto potom predáva napríklad nimi vymyslený software. Ak nepredá, bude ich musieť prepustiť.
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: el_kabel
|
Pridané:
14.9.2011 11:00
Zjavne nevies ako SOZA funguje.
1. SOZA sice hudobnikom da peniaze ale len ked si zaziadaju
2. SOZA tiez ziada peniaze za hudobnikov ktory NIESU clenmi sozy a teda SOZA nema ZIADNE prava na ich hudbu.
aby som dal tvoje IT prirovnanie. co by si povedal keby ti kamos naprogramoval program a tak by prisla nejaka SOZA a oznamila ti ze mas platit za ten software (nie tvorcovi ale im). 90% zarobkov hudobnikov pochadza z koncertovania. pri vsetkych ostatnych cinnostiach zrabaju len smiesne percento kedze sa na ich praci prizivuje SOZA a jej podobne organizacie. spytaj sa hudobnikov co pre nich kedy SOZa spravila...
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od: 52-ka
|
Pridané:
14.9.2011 11:29
Mudrlant, však trochu porozmýšľaj čo si to tu práve popísal...
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od reg.: aelem
|
Pridané:
14.9.2011 14:17
To, že máš svoj vek z teba mudrca nespraví. Nabudúce skús argumentovať ;)
Mimochodom, na SW platia úplne iné pravidlá ako na hudbu, takže IT príklad je trochu od veci. ;)
|
|
Re: legálne vs. nelegálne sťahovanie
Od reg.: tom999
|
Pridané:
16.9.2011 7:48
Odporúčam pozrieť http://www.soza.sk/index.php?id=148. Tam je presne uvedené, ako SOZA rieši vyúčtovanie autorských odmien. Tu nejde o to, či sa autorove veci hrajú viac na koncerte alebo v rádiu (napr. Beatles už z koncertov dlhšiu dobu nezarábajú ani korunu, ale majitelia autorských práv z nich zarábajú stále; kým nejaká menšia kapela, ktorá sa v rádiách nehrá a CD nevydala si zarába najmä na koncertoch). Ako by si autor hudby naháňal peniaze za skladby hrané v rádiách po celom svete, keby neboli podobné organizácie? Mimochodom, pre niektorých hudobníkov je to nezanedbateľný príjem aj dnes. Chceš príklad? Marika Gombitová. Že je to možno extrém? Ale kto by ju chránil, keby nebola taká organizácia? SOZA nemá práva na žiadne dielo, ktorého autora zastupuje. Ak niekto využíva autorské práva, mal by za to platiť. Čo by povedala pani Rowlingová, autorka Harryho Pottera, keby za použitie predlohy k filmom, ktoré zarobili obrovské peniaze, nedostala ani libru?
|
|
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
12.9.2011 18:00
preco nezakazeme hotovost?
aha, to by nemali henti 3,14cusi ako strkat uplatky do vacku, ze ?
preco nezakazeme cyprus ?
aha, -||-
|
|
aaaaaaaaaa
Od: jaaaaaaa
|
Pridané:
12.9.2011 18:03
bastardi, zase im ide len o prachy.
|
|
Re: aaaaaaaaaa
Od: rastos
|
Pridané:
12.9.2011 21:47
Oprava: Tentokrát ide zasa len o prachy.
|
|
obmedzenia
Od: vreek
|
Pridané:
12.9.2011 18:27
myslim si, ze casom urcite pridu obmedzenia a ja s nimi suhlasim.
je scestne si stahovat nelegalne filmy, ked mozem ist do kina, mam TV a videopozicovne a pod.
hazardne hry by bolo vhodne uplne zakazat, pomohlo by to vela rodinam a ludom so spackanym osudom, ktory mohli zmenit
treba viac zit vonku v prirode, sportovat a rozpravat sa s ludmi a potom zistite, ze internet vam staci na maily a obcas si precitat nejaky ten clanok
a ti, co profesionalne pracuju s internetom a sa tym legalne zivia, tym tie obmedzenia pridu tiez vhod.
vsetko musi mat svoje pravidla, tak ako tu niekto mudry napisal o dopravnych pravidiel a tie maju tiez svoje obmedzenia
ahooj s uctou k vam
|
|
Re: obmedzenia
Od: taylor
|
Pridané:
12.9.2011 19:56
Nehnevaj sa na mna ale Ty mas uctu akurat tak k sebe samemu.Ved nech to zakazu ked teba sa to netyka vsak?To ze mas rad prechadzky v prirode, sport a internet pouzivas len na mailovanie je tvoja osobna vec ktoru ti nikto neprikazuje a ani nezakazuje
|
|
Re: obmedzenia
Od: Element2
|
Pridané:
12.9.2011 20:12
Prosím ťa, čo sú to tie nelegálne filmy? Aha, ty máš na mysli tzv nelegálne sťahovanie. No ale veci sa majú tak, že sťahovanie filmov je u nás legálne. Dostuduj si zákon.
|
|
Re: obmedzenia
Od reg.: tom999
|
Pridané:
14.9.2011 9:23
Spýtam sa len jednu vec - tie filmy, ktoré legálne sťahuješ boli na internet zavesené legálne? Dám Ti príklad z úplne iného "súdka", ale má s tým veľa spoločné. Prostitúcia je u nás legálne, ale pasáctvo nie. Súhlasíš s touto častou zákona? Ak áno, prečo Ti nevadí nelegálne umiestňovanie vecí na internet, ktoré potom môžu ľudia legálne sťahovať?
|
|
Re: obmedzenia
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:30
Ja neviem ako tam boli zavesene a ani má to nezaujíma. A netuším ako si prišiel na to, že mi nevadí nelegálne čokoľvek. Asi si rad vymyslas veci, ok. A mimochodom, prostitútka môže fungovať aj na vlastnú past :)
|
|
Re: obmedzenia
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
12.9.2011 22:54
Tu predsa nikto nezakazuje hazardne hry. ZAKAZUJE len a len zahranicnu konkurenciu. Preco asi... V zaujme 5.5% odvodu pre stat alebo v zaujme 94.5% zisku pre prevadzkujucu firmu?
|
|
Re: obmedzenia
Od: xx2123
|
Pridané:
13.9.2011 8:14
Na SK sa v poslednom čase dejú zvláštne veci okolo zákona o haz. hrách. Vyzerá to tak že nejaká veľká zahraničná firma chce zrušiť všetku konkurenciu na SK (ako vidno tak už aj virtuálnu) a naša milovaná vláda ich v tom podporuje a pred verejnosťou sa ešte hrdo chváli že to robí v prospech občanov.
|
|
......
Od: .....
|
Pridané:
12.9.2011 18:30
Aký je rozdiel keď vycestujem do zahraničia a tam si na internete zahrám hazardnú hru, a keď si ju zahrám v tej istej spoločnosti, ale po internete u nás doma? Alebo mi zakážu i cestovať?
|
|
Re: ......
Od: ssssaaaddddd
|
Pridané:
12.9.2011 19:00
jasne ze ano, sak s tym je uz bohata skusenost od totaca
|
|
Re: ......
Od: Elemnt2
|
Pridané:
12.9.2011 20:14
Good point!
|
|
FUCK THIS SHIT
Od: Sage
|
Pridané:
12.9.2011 21:19
Jebem ja vase picoviny, mila vlada, kradnite si navzajom co chcete od inych politikov a podobnych buzerantov, ale do internetu sa nepchajte.
Kedy sa ludia poucia, ze vzdy vo vsetkych konfliktoch najviac doplatia oni? Druha svetova vojna - miliony mrtvych VOJAKOV, ktorim mohlo byt ukradnute, co si kto mysli, kym maju kde byvat, co jest a kam chodit so svojimi detmi. Hitler zomrel.. A co? Jeden clovek nikdy nevrati spat ineho mrtveho, nieto miliony dalsich.
Toto je presne o tom istom - ludia zabudnite vy na vladu, ta si zije len pre seba. Nema s nami nic spolocne, robi si co chce a usmieva sa z nasich slz.
Nech si radsej idu hrat sachy spolu s dalsimi politikmi a neseru sa nam do zivota.
|
|
Trošku zamyslenia sa
Od: 52-ka
|
Pridané:
14.9.2011 7:21
Ty čo tu aké somariny píšeš? Asi moc rokov nemáš a písať o Hitlerovi je scestné. Akí vojaci? Zomreli milióny civilov.
Áno, aj vojak je človek. Ale kto raz oblečie uniformu, musí počítať aj s najhorším... Také sú pravidlá vojen, aj v dnešnom svete. Aj vedenie vojnových konfliktov má svoje pravidlá. "Majú" si to vybaviť predovšetkým vojská medzi sebou s minimálnymi stratami civilistov.
Aj ja som onoho času "musel" a aj podpísal mobilizačný rozkaz.
Kdyby neco...
Aby sa sťahovači na nete mohli smiať, ako za týchto flákačov ide niekto nasadiť aj svoj vlastný život...
To by tí dnešní CounterStrikový zahulený mládežníci sotva urobili!
|
|
Re: Trošku zamyslenia sa
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:32
A možno by urobili viac ako niektorí internetovú diskusni hrdinovia tvojho formátu.
|
|
no teda
Od: prostor
|
Pridané:
12.9.2011 21:21
tak pokiaľ sa nemýlim niečo podobné s licenciami v jednotlivých štátoch funguje už dlho s online televíziou .. napr. ORF nemá licenciu na šírenie programu po internete v iných štátoch tak smola, pozriete si ho iba z IP patriacej pod Rakúsko
|
|
Re: no teda
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
13.9.2011 0:43
to je úplne niečo iné... ORF obmedzuje šírenie svojích informácií zo strany prevádzkovateľa stránky. To je fér, ako keď sa aj na platenú stránku musíš prihlásiť.
Ale nie je fér, ak niekto poskytuje dáta/informácie,či ako to už nazvať širokospektrálne a niekto tretí vstupuje do informačného toku medzi užívateľom a serverom. To je už porušovanie princípu slobodného internetu. Vždy je tu inakšia cesta, ako pokutovať nelicencované stávkové kancelárie, len aby toto nebola zámienka na lepšiu kontrolu ľudí. že by opäť sa vracala totalita?
|
|
Uz toho mam plne zuby
Od: AstaKiller
|
Pridané:
12.9.2011 23:23
Tak tito modri zidacki kokoti pokutnym sposobom vypredali statny majetok zo socializmu do inych zidackych ruk, cim sa de facto pripravili o vacsinu prijmov do st. pokladnice a este tu idu teraz picovat, ze unikaju od obcanov uz raz zdanene prachy do zahranicia. Nech tito farizejski zlodeji skapu do rana. Ich drzost nema hranic. Je kazdeho obcana vec, do coho vrazi svoje peniaze za ziadni curak z vlady im to nema ziadne zakazat a obmedzit. CENZURA je vrchol a ked sme pred par rokmi na toto upozornovali, tak naivna banda hlupakov sa smiala a mala nas za konspiracnych teoretikov. Kvoli Vam si to zachvilu vyzerieme vsetci!. Banda pojebana zaostala, naivna. Zamyslite sa uz konecne a prestante hltat tie lzi zo zidomedii, pretoze nas system rozomelie na prach a to len kvoli tomu, ze ste ako neprebudene ovce.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: el nino
|
Pridané:
13.9.2011 1:25
vieš toto nikto nechce počúvať lebo je kopa politicky korektných a predposratých ktorí nechcú aby sa na nich nosatí krivo pozreli...raz vládnu svetu cez financie tak je to vidieť vo všetkých oblastiach
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Element2
|
Pridané:
13.9.2011 1:48
Poopravim ta. Majetok rozpredal Meciar a rozkradli slota s ficom.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
13.9.2011 2:32
Po prestudovani zakona ho odmietam ako celok. Ako vidim, chrapuni pri koryte musia vzdy pocuvat zaujmy niekoho, kto ide za kazdu cenu, kazdym zakonom, kazdym cinom a kazdym dnom postupne proti ludom, proti mne a proti nam. Toto nie je a ani nikdy pred tym uz od 89. nikdy nebola vlada pre nas. Takze navrhujem riesenie a ziadam vas, ci by ste boli ochotni nan obetovat aspon 1 den v tyzdni:
1.) NENASILNYM protestom pozadovat odidenie vlady a nominovat do volieb tych odbornikov, ktorych MY urcime ako kandidatov, takisto ako nominovat odbornikov do vyboru na kontrolu NASEJ vlady, ktori budu denne prostrednictvom slobodneho internetu informovat obcanov, ake kroky v ich prospech planuju podniknut skor ako ich uskutocnia, a ak s nejakym nebudeme suhlasit, neuskutocni sa
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
13.9.2011 2:32
2.) Vystupenie z paktu vrahov NATO
3.) Odmietnutie splacania statneho dlhu a pozadovat splacanie od ludi, ktori ho vytvorili
4.) Prehodnotenie vsetkych krokov vsetkych doterajsich politikov a v pripade ich neschopnosti preukazat povod majetku, umoznit im pravo na demokraticky a spravodlivy proces, pravo sa vztahuje aj za vsetky kroky nimi podniknute proti ludom (privatizacia) a vsetky protiludske zakony
5.) Sami navrhnite dalsie kroky, odo mna este vzdanie ucty Mahatma Ghandimu, ked mu hadzali hovna pod nohy, vyzul si topanky a takto si to predstavujem, budu sa nam smiat, vyhrazat a zastrasovat nas, avsak, ked to dokazali ti isti OBYCAJNI LUDIA ako vy alebo ja na Islande, uz je rada na nas a uz je kazde nicnerobenie nebezpecne, zatial mame este sancu, pouvazujte kazdy prosim
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Element2
|
Pridané:
13.9.2011 8:52
1 a 2 určite nie.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: honecker25
|
Pridané:
13.9.2011 16:18
tak ty si potom načisto povysávaný.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: AstaKiller
|
Pridané:
13.9.2011 18:55
A ty sa divis ze je taky obmedzeny? Ved to je len nasledok mozgoveho vyplachu a debilizacie, ktora je na smetisku dennym standardom. To sionisticke hniezdo obdivovatelov vojnovych zlocincov USA a Izrahella by v pravnom a slusnom state bolo davno nepripustne a schvalovaci vojnovych zlocinov a vojnovi stvaci by sedeli v base. A to mame dnes vo vo vedeni vlady zradcov krajiny, ktori su clenmi sionistickej sekty B´nai Brith.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: ferofak
|
Pridané:
13.9.2011 23:00
skoda, ze nie je viacej ludi, co vidia za oponu. Masmedia uz vymyli mozgy vacsine z populacie. Prave zazivame vrchol materializmu a ludskej sprostosti. Dufam, ze sa coskoro zobudime a zacneme s tym konecne nieco robit.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:45
Ty si fakt myslíš, že vieš viac ako ostatní, naivka. Aj s tým deckom astakillerom. Tak si ďalej zite vo svojich snoch, detských predstavách a hadzte plamenne recicky do diskusii.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:40
Nie, povysavany si ty a zrejme si aj masochista, keď chceš, aby tu robili bordel socialisti.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: AstaKiller
|
Pridané:
13.9.2011 18:49
Velke hovno synku, Ty si tym zidovskym platkom SMEtisko tak zdebilizovany, ze nevidis pre brvno v oku cely les. Nielen Meciar, Nielen Slota a Fico, ale vsetci ti, ktori boli od 1989 pri korytach. Ale takym uderenym chujom ako si Ty je to skoda pisat. Tebe staci, ze Ti Masážnikov a jeho spol napisu bajky o tychto troch debiloch a tym uspesne krujy chrbaty modrym zlodejom. Na ukazku toho aky si vygumovany staci, aby si o tebe prisli ludia urobit obrazok na smetisko a pozriet do profilu tie exkrementy, ktore si tam dosial vyplodil. Ty si chlapce bud nadobro debil, alebo si zaplateny provokater. Ucelovo nadavas na zlodejov z ineho spektra a zaroven kryjes chrbat a obhajujes zlodejov inej farby - castokrat este horsich. Radsej sa uz na to vykasli, pretoze vidno, ze o slovo "objektivita" si v zivote ani len nezakopol.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:38
Neboj sa, jedného dna zistia, že.už nie si v puberte, že nie za každým rohom sa skrýva zid, ktorý robí bububu, ba ani soros nezerie malé deti, neskôr zistis, že meciar je vrah a že komunisti zničili viac životov ako fasisti. Ale to iba vtedy, ak sa budeš dostatočne vzdelávať. Tak citaj, chlapče, miesto plutia zlce, citaj.
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 12:23
Ale celkom pobavilo, že si myslíš, že vieš, čo ja píšem na sme :)
|
|
Re: Uz toho mam plne zuby
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 12:49
Ak takto vyzerá aj tvoja sionisticka "investigativa", tak je jasne, prečo si naivka vypatlana :)
|
|
kampan
Od: ...
|
Pridané:
13.9.2011 9:59
http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=589565
|
|
KDH + KSS = VLPP
Od: ubx
|
Pridané:
13.9.2011 11:33
dalsia krasna ukazka komunisticko-kdhackeho myslenia - poroucime vetru desti, problemy zakazeme a zmiznu.
|
|
co z toho ..
Od: nmb
|
Pridané:
13.9.2011 15:42
IPSec / VPN na nich ..
|
|
madrfak
Od: ferofak
|
Pridané:
13.9.2011 16:15
http://blok.hrach.eu/
na tejto stranke zistite, ci vas ISP cenzuruje internet.
|
|
Re: madrfak
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
13.9.2011 21:13
dajte navrhy na nejake stretko, aspon ti, ktorym vam zalezi nie na buducnosti tejtokrajiny, ale na buducnosti Slovenska, ved vidite kam smerujeme, zachvilu sme na dlazke, ci podnikate alebo ste zamestnani, zamestnanci, viete, ze mate v penazenke stale menej a menej a podnikatelia, ako budeme dalej podnikat? Rutime sa uplne do sraciek, nikoho to neminie, ked budeme zlomeni a na dlazke, tazko este nieco zmenime, teraz je posledna minuta, teraz sa to este da...
|
|
Re: madrfak
Od: ferofak
|
Pridané:
13.9.2011 23:16
ono by sa to dalo, keby 90% obyvatelov nepodstupovalo dennodenne brainwashing z TV a bulvarnych novin. Ale je to ich vlastne rozhodnutie, oni nechcu a nepotrebuju vediet pravdu. Uz sa adaptovali na tento s*urveny system a vacsina v nom ani nechce vidiet chyby.
Treba uz zorganizovat nejake masove protesty, lenze nas je zatial zalostne malo. Media by nam ani nevenovali pozornost, pretoze su len nastrojom propagandy hrstky ultrabohatych hajzlov, ktori robia vsetko len pre vlastny profit.
|
|
Re: madrfak
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
14.9.2011 1:15
Ja si myslim, ze je nas dost, ked sa pozriem okolo seba, aj ked citam vase komenty, akurat za kb to vie kazdy riesit, preto potrebujem vediet, kto to aj chce skutocne riesit, kym je este cas, takze?
|
|
Re: madrfak
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 2:48
Hana, normálne ste zabavni dneska :)) A inak ako v škole?
|
|
Riešenie
Od: Dabel
|
Pridané:
16.9.2011 21:34
rozmýšľal som dlho, jediné reálne riešenie: Dragunov (SVDS) sa dá zohnať aj cez net z ruska alebo ukrajiny posielajú postupne, doma stačí poskladať, k tomu dve bedne nábojov a po jednom ich dávať dole zmrdov, začal by som eu komisiou rompuy a spol....
|
|
Re: Riešenie
Od: Elementt
|
Pridané:
17.9.2011 12:19
No tak do toho, frajer, netreba sa zbytočne vykecavať na nete, treba konať. :).
|