| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
apple...
Od: just
|
Pridané:
4.9.2011 15:06
Apple by mal zazalovat sam seba,ze tam maju tolko koko..v ako nikde inde...
|
| |
Re: apple...
Od: kubus
|
Pridané:
4.9.2011 18:55
vsetko sa konci tam kde sa zacinaju peniaze resp.ked ide o peniaze...
|
| |
Re: apple...
Od: elvisŽije
|
Pridané:
5.9.2011 18:19
chcel by som byť ten neskorumpovaný sudca čo rozhodoval o tomto spore.
|
| |
Re: apple...
Od: TomBA
|
Pridané:
4.9.2011 20:59
No osobne nemám problém s Apple, skor mi vadí to kam dovedú tento svet právnici, sudcovia a celá chorá legislatíva.....
|
| |
Re: apple...
Od: Cuda
|
Pridané:
4.9.2011 21:49
Čo je choré na ochrane vlastných produktov, patentov a vynálezov a Know-How???
|
| |
Re: apple...
Od: ..........
|
Pridané:
4.9.2011 21:56
a co ma apple patentovany obdlznikovy tvar?...... nemaju dost penazi chudacikovia asi tak preto zaluju koho mozu
|
| |
Re: apple...
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 17:55
Asi si si nevsimol ake produkty a S akym designom vyrabal samsung mobilne telefony a dokonca aj nejaky tablet pred prichodom iphonu. Tak si to laskavo pozri ako sa zrazu produkty samsungu po prichode iphonu zacali podobat na apple produkty.
|
| |
Re: apple...
Od: mmmmmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
5.9.2011 18:20
ale to je irelevantné
|
| |
Re: apple...
Od: samsung jong moon
|
Pridané:
5.9.2011 18:32
ipad vyzera ako zmensena samsung telka z pred piatich rokov.
|
| |
Re: apple...
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 19:55
alebo ako lg prada, joojoo tablet, niektore smartq modely... tych podobnych vzorov sa najde kopec len o tom sa moc nehovori visjak ;)
|
| |
Re: apple...
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 20:32
Ako mozes lg praga alebo praga 2 vobec aj s prvym iphonom porovnavat, ved to su uplne odlisne veci
|
| |
Re: apple...
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 22:28
ako mozes porovnavat galaxy a iPhone? ved to su uple odlisne veci...
|
| |
Re: apple...
Od: smurf
|
Pridané:
5.9.2011 9:38
ja ta zalujem za to ze jazdis v pravom pruhu.. a ze drzist volant iba lavou rukou.. ako nech ide Apple do ri*i.. mam pocit ze uz ani Jobs na toto nemal zaludok tak odstupil..
|
| |
Re: apple...
Od: Iguso
|
Pridané:
5.9.2011 16:18
Sam som vlastne ovca kedze mam ufona, ale toto zalovanie mi pride take detinske a dost podpasove riesenie proti konkurencii a nepaci sa mi to.
Prosim, mr. Jobs nech uz je akokolvek kontroverzna postavicka ma momentalne vazne zdravotne problemy, konkretne rakovinu, preto tato narazka podla mna nebola velmi vhodna a aj ako ironia to bolo dost nepodarene.
|
| |
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: JFK......
|
Pridané:
4.9.2011 15:19
Je mi z jablckarov na grc... Ako si este niekto moze kupit niektory z ich smradlavych produktov? Minimalne z principu.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.9.2011 15:32
to isté si myslím o Samsungoch, ktoré síce používajú skvelé a inovatívne technológie, no princípom sa stále len vezú na módnej vlne...
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: kladivo na tupcov
|
Pridané:
4.9.2011 15:37
nefetuj.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Greno
|
Pridané:
4.9.2011 15:39
Bol by som zvedavý, aký nový design by si pre tablet vymyslel. Apple proste vidí, že samsung je dobrý a že je to vážna konkurencia, tak sa strápňujú pred súdmi.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Sheep
|
Pridané:
4.9.2011 15:46
Povedzme si pravdu, cele je to len ako vravis natahovanie koli strachu pred konkurenciou. Tablet ma tak jednoduchy dizajn ze nie je natom co patentovat, co obdivovat a v neposlednom rade co ochranovat. Proste je to len dotykovy displej zaliaty do kovoveho krytu. Moj osobny nazor je aj ten ze je to zariadenie co sa tyka dizajnu nezaujimave, je az prilis jednoduche jednotvarne.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.9.2011 22:49
Tu nejde o Apple alebo tablet, ale o to, že Samsung síce má inžinierov, no nemá vizionárov. Samsung stále len kopíroval úspešných (myslím ideami, nie technológiami), pred Applom to bola Nokia, keď Apple niekedy padne tak zas budú kopírovať iných. Však to bolo až smiešne, keď Apple ohlásil iPad 2 a Samung pár dni na to povedal, že menia design galaxy tabu a miery budú na nerozoznanie od iPad 2jky. Fakt nechápem, prečo ich svojho času nežalovali RIM a Nokia, keď oni boli na vrchole módnej vlny a Samsung kopíroval ich....
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.9.2011 23:03
preto, ze nik normalny konkurenciu nezaluje ale bojuje kvalitou a cenami. Len apple... Zaluje snad kuchar z viedne inych kucharov, ze varia rovnaky viedensky rezen???? NIE! to je uplne normalna vec, ze 2 (3-5-10...) robia rovnaku vec a konkuruju si. Ty zalujes suseda ze pestuje rovnake ceresne ako ty a dokonca sa ich opovazuje aj predavat verejnosti (tvojim potencialnym zakaznikom)??? Zobudte sa "ovce" apple tu utoci na samotnu podstatu volneho trhu.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.9.2011 7:43
ty o koze, ja o voze.
Mne napríklad absolútne nevadí, keď HTC má podobný tablet alebo mobil, pretože oni sa snažili inovovať trh stále, či už tu bol Apple alebo nie. Samsug ale len vyčkáva na to, čo spraví konkurencia, aby to mohol skopírovať.
Keď Apple zažaluje hocikoho iného, som proti, brzdili by tým inováciu. Ak žalujú Samsung, som rád, pretože tam by tak či tak žiadna inovácia nebola. Akurát tak vyššie technické parametre, no myšlienkami by sme sa nikde ďalej nedostali.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gderg
|
Pridané:
5.9.2011 9:31
ved HTC, Motorola, LG, Toshiba, Asus maju uplne rovnake tablety...placka s displejom okrajmi a zaoblenymi rohmi
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 12:31
neobstojis z nicim. apple by sa mal ist zahrabat. co napriklad hovoris na zalobu na andyho rubina - jedneho z tvorcov androidu - pretoze v rokoch 1989-1992 pracoval pre apple a nabral tak skusenosti aby 15 rokov neskor vytvoril android. z jeho 25 rocnej kariery boli tie 3 roky urcite najdolezitejsie...
k tej inovacii: ok tak nech apple vytiahne nejake inovacne patenty a zaluje. zalovat pre tvar zariadenia a to ze ikony su podobne? kto kedy drzal iPhone a niektory telefon z galaxy serie tak vie, ze sa akurat tak podobaju (asi tak ako sa podobaju dumbphony, auta, pocitace, budovy ...) ale samotny user experience (o ktory tu ide) je o dost iny.
apple produkty som si nekupoval pretoze mne osobne nevyhovuju ( mam rad veci s ktorymi sa mozem hrat ako chcem, s iVecami sa mozem hrat len tak ako chce steve ). Ale vzdy som apple bral ako inovacnu zaujimavu firmu s blbou politkou. ale ako sa z inovatora mohli zmenit na patent trolla mi je zahadou.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
4.9.2011 23:19
Mozno by len stacilo pretiahnut par dizajnerov z TV divizie do Samsung Mobile, ved ich televizory su po dizajnovej stranke daleko pred konkurenciou, hlavne vyssie modely, kde je pouzite sklo/kov/imitacia dreva/bruseny hlinik, a ked si uz clovek mysli, ze to nemoze vyzerat krajsie, vzdy kazdy rok pridu s niecim novym, vid. ich tohtorocny TOP model D8000 s par mm tenkym ramikom...
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Cuda
|
Pridané:
4.9.2011 23:21
Design SAMSUNGu je ďaleko pred konkurenciou???
Sa mi snáď len sníva!
Alebo majú perfektnú špionáž....
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 18:39
T ze ma tablet taky jednoduchy tvar je len vdaka vyvoju applu. Len si dobre pozri ako vyzeraly obdobne pristroje s ovkadanim pomocou pera predtym.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
5.9.2011 23:04
Rozpravky starej matere. Si pozri ten film, na ktory sa odvolaval Samsung a potom nieco dristaj o vynimocnom Apple.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: b2un0
|
Pridané:
4.9.2011 18:23
Treba uznať, že podobne ako s iPhonom sa Apple nebál ísť do nových vecí a ostatným výrobcom v podstate robil pokusného králika. Keď to vyšlo, tí už len pohodlne skopírovali HW aj SW koncept.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: einstein
|
Pridané:
4.9.2011 18:34
a vdaka tomu, ze bol inovativny uchmatol si vacsiu cast trhu. aj teraz dominuje s troma stvrtinami. tak je to spravodlive. ale to co tu predvadza, je uz bohapusta nenazranost a branenie zdravej konkurencii. az odstavia vsetkych konkurentov, tak im prajem aby sa do nich obul protimonopolny urad a nadrbal im parsto milionov pokuty. vsak brusel si uz dovod najde.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 18:41
Tie uz predsa dali pri podplateni sudu. Ziaden clovek s IQ nad 50 by sa nad takou zalobou ani nepozastavoval.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 12:37
takze niesom jediny komu pridu tieto rozsudky a predbezne opatrenia podozrive? keby to boli americke sudy tak sa nad tym ani nepozastavim ale europske sudy maju tendenciu prefackat korporacie za taketo chovanie. viz microsoft, google, intel - akykolvek co i len naznak monopolneho a protikonkurencneho chovania spustil "antitrust" setrenie a zvacsa ho zakoncil mastnou pokutou. a tu sa apple zjavne snazi odstranit svojho najvacsieho konkurenta z trhu a prechadza mu to jedna basen...
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: mordechaj
|
Pridané:
5.9.2011 12:42
klud. je to iba predbezne opatrenie, k samotnemu sudu a dokazovaniu este vobec neprislo.
ja pevne verim, ze sud da zapravdu samsungu a podla prava bude vsetky straty za predbezne opatrenie znasat protistrana.
nasledne sa tesim na riesenie europskou komisiou a miliardovej pokute pre apple.
jobs by bol kvoli takemuto rozhodnutiu schopny bojkotovat europsky trh, lebo je to tvrdohlavy mezek. a upir samozrejme.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 12:58
pozri aj keby vyhrali - bude z nich monopol, v momente ako z nich bude monopol spusti EU "antitrust" setrenie a dopadne to rovnako :) este budu musiet aj na krabici od iphonu mat zoznam konkurencnych modelov :D
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: b2un0
|
Pridané:
4.9.2011 22:43
Divím sa, že ešte nikto nezažaloval pekárne za rožky!!! Také bohapusté kopírovanie tvarov, je mi na grc z toho plagiátorstva...
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: pekar z vidna
|
Pridané:
4.9.2011 22:46
http://dopice.sk/R9
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: rms_
|
Pridané:
4.9.2011 17:21
a ty sa z principu vezies na vlne kokotizmu
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: nieplecha
|
Pridané:
4.9.2011 17:22
surfing kokotism.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ......
|
Pridané:
4.9.2011 19:38
Nebudem ti nadavat ale vysvetlim ti ze si povedal hlupost a poviem aj preco. Pretoze si protirecis, ako moze niekto prist s inovaciou a na druhu stranu sa len "viezt" na modnej vlne? Viezt sa by v tomto pripade znamenalo iba kopirovat to co uz vymyslel niekto iny ale potom to nekoresponduje s tvrdenim ze prichadzaju s inovacnou technologiou. :-) Ked nabuduce budes chciet daco napisat, najskor porozmyslaj o tom ci to ma hlavu a pätu a nejaku tu logiku. Vtipne prispevky tu sice mame radi, no aj tie musia obsahovat nejaku logiku :D
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.9.2011 7:51
Keď niekto vyskúša veci, ktoré už technicky dávno boli možné, no zatiaľ sa u nikoho neujali (ako napríklad mobil bez klávesnice, tablet s OS z mobilu), inovuje tým trh. Keď niekto vyrába len to, čo dobre funguje u konkurencie, môže síce vyvinúť a použiť lepšie technológie (napríklad lepší display), no stále ide na istotu a len sa vezie na úspechu iných.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.9.2011 15:15
no tak skus varit v tvojej restike ako menu len spenat a tekvicovu omacku, lebo v tej susednej maju vyprazane maso. Urcite sa pohrnu ktebe vsetci obedovat, ked ten humus dokaze zjest 2% populacie. Je nad slnko jasnejsie, ze aj ty budes varit rezen, ale ten tvoj bude (minimalne tebe) lepsie chutit => hladni sa pohrnu ktebe a nie k susedom. Ja neviem, ale to je podstata biznisu, predavat co ludia chcu a lepsie ako konkurencia. Vzdy a vsade doteraz to tak bolo, len apple sa to nejak nepaci.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: tmp
|
Pridané:
4.9.2011 23:46
je to chore ale je to trenty, aj negativna reklama je reklama, a preto mam iphone4 klon meizu m9, inak by mi stacil kadejaky htc :)
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 16:13
ak nieco smrdi, tak tvoje trenky, mal by si sa ist umyt a prezliect
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fukalot
|
Pridané:
4.9.2011 17:12
ty smrdis, ty plesnivy jablkovy kompot.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 18:53
okrem toho ze si primitiv, tak ti poviem, ak ti to este nikto nepovedal, ze tvoja nenavist voci Applu prameni z tvojej zavisti a psychickej nevyrovnanosti
ak by ti boli produkty apple pod tvoju uroven, len by si mavol rukov, lenze ty stale vypisujes ako take tupe decko
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 18:55
prepacte, som kokot.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 19:00
Neprepacim, ale si.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 19:03
a ja som este vacsi
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: skafander
|
Pridané:
4.9.2011 19:04
nehon si ega ja som este vacsi kokot
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
4.9.2011 19:06
ale chlapci, ved je kazdemu jasne, ze som to ja
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ......
|
Pridané:
4.9.2011 19:42
Jebe vam? Podte k nam!
Apple Inc.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fukalot
|
Pridané:
4.9.2011 19:03
som impotentny debil
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
4.9.2011 19:05
no prepac to som predsa ja
a este som aj primitiv
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 19:06
to je este v pohode.
ja musim fotrovi fajcit kazdy vecer.
a aj prehltat :(
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
4.9.2011 19:07
to ni nie je
mne roi dobre cucat exkrementy z plienky mojho mladsieho bratceka, je sice debilny, ael chut je vynikajuca
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: krikri
|
Pridané:
4.9.2011 19:08
a mne by si trochu nenechal?
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 19:09
nie, vsetko som si rezervoval uz ja!
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: primitiv
|
Pridané:
4.9.2011 19:10
kecas
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 19:12
ok, kecam. po tretine ma Tempter a JaGut.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ...........
|
Pridané:
4.9.2011 19:17
neklam vsetko si beries sam ked mas malo, tak si naseries nieco navyse sam
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 19:22
priznavam.
ja uz som raz taky bonvivan.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
4.9.2011 19:24
SteveJ je fajn chlap!
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 19:27
to si vravim vzdy, ked si pcham do konecnika ifon4.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: NooN
|
Pridané:
4.9.2011 21:09
Go To Pokec
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: lolwut
|
Pridané:
4.9.2011 21:22
do predneho?
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 17:57
Ty mudrlant ty si asi zabudol kto tu odstartoval viziu ovladania pohybom prsta. Takze bez apple by si si asi vela tych novych smarttelefonov s dotykovym ovladanim neuzil
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 20:01
vy jablckari ste jak pokazena platna. ano prisli prvy s multitouchom (len tak btw kupili firmu ktora sa tomu venovala - nevymysleli ho oni) - a uzili si 2 ci 3 roky exkluzivneho prava na multitouch tak ze konkurencia ho pouzit nemohla. tato doba ale uz skoncila a s nou aj exkluzivita. tak vytahuju svoje dalsie inovacie ale... ziadne niesu...
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 20:27
Exkluzivne to stale bude, lebo vsetky ich produkty vzdy bolinaj su exkluzivne, len sa blizsie priblizili masam ludi. A taky ako ty zabudaju kto tu udal tempo vyvoja a nieco nove vymyslel. Poznam takych hodne co nadavaju na apple a vychvaluju samsung a podobne veci, ale na to kto tu co prvy urobil a ze by samsung alebo htc mozno ani doteraz s nicim novym neprislo tak na to uz nemyslia. Tak taky to maju v hlave pekne pokazene.
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 22:45
pre niektorych totiz vyvoj smartphonov nezacal ani neskoncil iphonom. stale vynechavas dost podstatny detail - okrem multitouchu nepredstavil nic prevratne. a viezt sa na jednej technologii 4 roky - cas prist s niecim novym alebo sa klidit z cesty nemyslis (tak ako tron opustili mnohe ine firmy )?
apple prave ukazuje ze uz exkluzivny nieje. este pred par rokmi mal svoj marketshare vdaka tomu ze robil exkluzivne high-end produkty. Svoje miesto na trhu si vydobil kvalitou. nikto neriesi ze mac os x + safari je este nebezpecnejsia dvojica nez windows + internet exploder. Na trh so smartphonami vstupil s rovnakym postojom zacal inovovat a vytvarat exkluzivny telefon. ale vsetko moze byt exkluzivne iba chvilu. a kazdy dalsi iPhone/iPad prinasa menej a menej inovacie. A apple miesto toho aby sa drzal cesty ktora mu ziskala kopec fanusikov a respekt profesionalov sa pustil po ceste microsoftu (ktory ju opustil lebo pochopil ze to nepojde).
|
| |
Predaj
Od: Lauryl
|
Pridané:
4.9.2011 16:12
Som mimoriadne zvedvy ako to cele dopadne. Po takychto spravach uz ani nebudem uvazovat o kupe nejakeho produktu od apple, aje ked som sa vazne zaoberal rozhodovanim ci IP4, alebo Galaxy s 2. a uz vidim, ze popdporim Samsung. Ak ho zakazu predavat v Europe, tak si ho objednam mimo.
Je to cele len o tom, ze Apple ma panicky strach zo Samsungu.
|
| |
Re: Predaj
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 16:25
suhlasim, ako dalsi telefon ked mi umrie tento stavajuci som zvazoval aj ajfoun /ak planuju vydat tu verziu pre nas chudobnejsich, alebo nejaky o generaciu starsi model/ no po vsetkych tychto zalobach radsej pojdem do Androidu od samsungu alebo motoroly. Aj ked co do ovladania a ergonomie sa na iOS nechytaju, ale snad sa to dovtedy zmeni...
|
| |
Re: Predaj
Od: RIKK
|
Pridané:
5.9.2011 0:11
preco nie htc?
|
| |
Re: Predaj
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
5.9.2011 9:49
Mozno aj HTC ale najradsej Motorola :)
|
| |
Re: Predaj
Od: wtffff
|
Pridané:
5.9.2011 7:28
Vsetci vieme, ze nezmeni. Moj HtC HD je iPhone killer... v konecnom dosledku je to len sracka so slabym spracovanim ktora seka.
|
| |
Re: Predaj
Od: ---
|
Pridané:
5.9.2011 10:05
Sak chod kto ti brany slobodne si vybrat
|
| |
Re: Predaj
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
5.9.2011 10:24
no brani mi Apple tym ze zakazuje predaje inym vyrobcom :)
|
| |
Re: Predaj
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 18:44
Snad to od apple dovtedy skopiruju, otazne je dokedy
|
| |
Re: Predaj
Od: Fabi
|
Pridané:
6.9.2011 8:30
Nezabudni prestat pouzivat aj Google...ten vedie tiez niekolko sporov, dokonca aj RIM, Microsoft, ....v podstate kazdy z vyrobcov vedie niekolko patentovych sudnych sporov a hlada cestu ako spomalit resp. znicit konkurenciu a tym prist k vacsim peniazkom.
Mne sa to s tymi patentami zda sice chore ale aj vdaka tomu ze vyrobcovia tak hodne napodobnuju Apple to vyzera ze iPad je original a ostatne su len klony.
|
| |
je to uz trapas...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 16:22
Apple je uz asi fakt v koncoch... jeho iPad je uz proste zastaraly a to nielen z oblasti vykonu, kde to vedia dohnat optimalizaciou iOS, s prichodom noveho Galaxy straca tam kde to pri tabletoch najviac boli a to v obrazovke. Super AMOLED+ displej s nejakymi featurkami od samsungu je proste to najlepsie co sa momentale na trhu da dostat. Uz starsie Super AMOLED mali nadherne farby a o kontraste a ciernej farbe sa netreba ani bavit. Na nestastie Apple sa aj Android dostava do podoby ked dokaze konkurovat ich (kvalitnemu) iOS. Apple vlastne stratilo uz vsetko v com boli lepsi, dokonca sa pomaly straca aj ten "lesk" apple, jednak z dovodu ze kazde tretie 15 rocne dieta ma svoj iPhone, jednak aj tymito trapnymi zalobami..si kazia image solidnej firmy. Velmi vela ludi ktorym sa Apple pacil ich prestali mat radi prave koli tomuto. Ale oni vedia...
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od: Fanatixx
|
Pridané:
4.9.2011 18:14
Super AMOLED mali nádherné farby? Myslíš ten zelený nádych celého displeja a viditeľný raster? Apple má fakt veľkú konkurenciu, už aj Samsungfunom začína "prepínať" podobne ako iFunom.
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od: fsshh
|
Pridané:
5.9.2011 9:35
super AMOLED plus nema Pentile a teda nema raster, ktory by bol vaj tak idiet iba pri nizsich rozliseniach
vzdelaj sa
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
4.9.2011 21:45
Posledne co ma zaujimalo pri kupe tabletu bol jeho hruby vykon. Asi si stale nepochopil o com su tablety, ked tu tocis o "zastaralosti" iPadu v oblasti vykonu. Viem, ze iPad 2 je postaveny na A5 chipe (upraveny dvojjadrovy procesor Cortex A9@1GHz s grafikou PowerVR SGX543MP2 a 512MB RAM), ale koho to myslis pri kupe tabletu zaujima ?, ked vidi bezkonkurencnu vyladenost a symbiozu HW/SW iPadu na jednej strane, a nejaky Android tablet s vyssou frekvenciu CPU/dvojnasobkom RAM, no pritom pomalsimi reakciami/nelogickejsim ovladanim, pre co sa asi rozhodne ? Dalej tu mame obsah, knizky, SK/CZ casopisy ?, iPad vyse 100 tis. optimalizovanych apps, na Android je ich tak malo, ze ani na Android markete nie je spravena sekcia pre tablety ?!
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
4.9.2011 21:46
...Co sa tyka displeja, radsej kvalitny IPS panel s LED podsvietenim, prirodzennymi farbami pre ludske oko, pri Super Amolede pises o "nadhernych" farbach, ja ich naopak povazujem za neprirodzené a presaturovane, dalej problem s vypalovanim obrazu (vid. Galaxy SII), jedine cierna je skutocne cierna...
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 22:46
ano, tvoje meno hovori za vsetko :)
|
| |
Re: je to uz trapas...
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 13:10
jo paci sa mi ako nikto z vas nedrzal ani ipad ani galaxy tab ale vsetci viete ktory je lepsi. pravda je taka ze nemieria ani na rovnaky segment trhu ale to zjavne neva. ja tu na stole mam iPad2 - je to pekna hracka ale nic viac - len hracka. Vyladenost aplikacii - z tych asi 20tich co som skusil stala polovica za hovno - bugy, zle spracovane ovladanie...
Ano, samozrejme taka BBC aplikacia by mala byt sablonou pre podavanie sprav - ale ta vyzera rovnako aj na android tabletoch. kvalita aplikacie totiz nespociva v kvalite zariadenia - pokial je high end tak to staci (mam low-end android tablet ktory ma na hovno displej a baterku ale zas za cenu ipadu si ich mozem kupit styri). Dolezita je kvalita programatora a IMHO iOS API je omnoho omnoho menej prehladne ako android API.
|
| |
.....
Od: -...-
|
Pridané:
4.9.2011 16:22
Neprehanaju uz to?
|
| |
Strasne
Od: Dragoo
|
Pridané:
4.9.2011 16:50
Applu "odisiel" Jobs, vedia, ze viac "inovativny" nez su uz asi nebudu a vidia, jak im konkurencia rastie pred ocami, takze su v koncoch a uz im zostavaju len patenty a poslusne ovecky, ktorych bude casom ubudat, ak budu s konkurenciou superit cez sudy.
|
| |
Re: Strasne
Od: Pipinka
|
Pridané:
5.9.2011 8:24
A tento poznate? Idu dve nakusnute jablka a aj to tretie je samsung. Inak jablko je pekna skratka: JA BLby KOkot :D
|
| |
vela stastia zdraaviaaaa
Od: bum bac
|
Pridané:
4.9.2011 17:11
zelam stevovi jobsovi vela zdravia a dufam, ze sa dozije toho, ze o 10 rokov samsung kupi apple.
|
| |
Re: vela stastia zdraaviaaaa
Od: bazinga
|
Pridané:
4.9.2011 17:23
a hned by s nim seklo
|
| |
Re: vela stastia zdraaviaaaa
Od: kvikimor
|
Pridané:
4.9.2011 17:25
bazinga!
|
| |
Re: vela stastia zdraaviaaaa
Od: Sheep
|
Pridané:
4.9.2011 20:19
Urcite nie, Samsung je technologicky gigant, apple je nastastie len gadgetovy gigant. Navyse samsung vela vraza do vyvoja a prevadzky vlastnych vyrobnych kapacit. Sam si vyraba displeje aj elektroniku a dalsie veci do svojich zariadeni. Zatial co pre apple to vsetko vyraba Foxconn, oni su vlastne len jedna budova v kalifornii kde su kancelarie a tam sedia. Nemaju ziadne vyrobne kapacity. Jedine z coho apple v minulosti tazil je kradnutie napadov inych spolocnosti. Pravdepodobnym klucom ich uspechu co uznavam je ze dokazali dat veci do tej podoby ze sa stali oblubenymi pre beznych ludi, hlavne v pripade iPadu a iPodu, avsak z technickeho hladiska nikdy nic nevyvinuli tak preto neviem co sa tu ohanaju kradnutim nejakych patentov.
|
| |
Re: vela stastia zdraaviaaaa
Od: ščťščť
|
Pridané:
4.9.2011 22:33
foxconn vyraba pre vsetkych secko
|
| |
Re: vela stastia zdraaviaaaa
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 23:46
foxconn je akurat najznamejsi. najvacsi oem vyrobca je quanta computer.
|
| |
Paent
Od: Cpx
|
Pridané:
4.9.2011 17:47
Treba si dat patentovat hranol s akoukolvek rozlohou stran a moze sa ist na sud.
|
| |
......
Od: Hrivis
|
Pridané:
4.9.2011 17:48
Waiters gonna wait, haters gonna hate!
|
| |
Re: ......
Od: magic trick
|
Pridané:
4.9.2011 17:53
Hrivis stays stupid.
|
| |
Re: ......
Od: kubus
|
Pridané:
4.9.2011 19:01
Waiters gonna serve food...
|
| |
Re: ......
Od: lol internet
|
Pridané:
5.9.2011 0:58
pokial bude laska stat nad usudkom, aky je v tom problem. najhorsie ked sa sekta dostane k prachom, to potom aj tak vyzera - "Num, num... my tak strasne chceme zlepsit kvalitu zivota ludi a posunut ludstvo vpred, a ak nam na to poviete ze je to naukor zivota deti v chinskych fabrikach... vy si snad neuvedomujete, ze niekto to robit musi!? Num, num..."
|
| |
Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: lel
|
Pridané:
4.9.2011 17:56
Takým chudáčikom čo sa tu zastávaju Samsungu by som dal pracovať v Samsungu, aby vedeli o čom to je. Apple je firma, ktorá je úplne inde. Nielen firemnou kultúrou, ale aj spoločenskou zodpovednosťou, kvalitou výrobkov atd atd atd. Samsung len kradne, plieni, vyrába výrobky s životnosťou len záručnej doby a zdiera zamestnancov. Toto sú slová človeka z fachu, ktorý to zažil a nechápe ako môže niekto obhajovať konanie firmy Samsung na úkor Apple.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: maxipes fik fik
|
Pridané:
4.9.2011 18:00
to mi trochu pripomina samozvrazdy pachane pracovnikmi montujucimi apple vyrobky.
o akej kurva firemnej ulture tu pises?
o apple firemnej kulture?
o spolocnosti, ktora sa vsemozne snazi potopit konkurenciu?
o spolocnosti, v ktorej v ktorej sa jobs spraval ku kolegom ako k handram?
o spolocnosti, ktora otvorene priznava, ze nie je pre nich moralny problem kradnut myslienky?
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.9.2011 22:56
Foxconn vyrába pre všetkých, či si myslíš, že v tvojom PC nič od nich nie je???
Foxconn =/= Apple
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 13:16
jj foxconn tusim vyraba aj pre acer, asus, dell, hp... a pre ostatnych "vyrobcov" vyrabaju ine firmy ktore niesu o nic lepsie ako foxconn :). akurat a5 cpu pre apple vyraba samsung ;)
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 18:04
no neviem ale zda sa mo ze apple vyraba v azii a tam na tych ludi kaslu tak ci tak :) keby bol taky super bozsky tak to yvraba v USA a da tam chudakom ludom robotu.. ale oni len hrabu, tak ako samsung tak ako vsetci... a zdieraju. Btw kto myslis ze vyraba suciastky do toho ajfonu.. ano aj samsung.. :)
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: maxipes fik fik
|
Pridané:
4.9.2011 18:07
ozaj, pocul si uz o nelegalnej detskej praci pre apple?
ked zacali konat az potom, ako to bolo zverejnene?
no kultura za 500.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.9.2011 22:59
Vieš o tom, že ty hovoríš o dodávateľovi pre Apple, on o Appli, tj o dvoch rozdielnych firmách sa bavíte? Ja som napríklad nikdy neprešiel všetky kúty všetkých dodávateľov a ak by tam niekde zašité robili deti, ani by som o tom nevedel.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: maxipes fik fik
|
Pridané:
4.9.2011 23:19
ano viem, preco sa pytas?
ja som pisal o tom, ze zacali konat, az ked sa to prevalilo na verejnost. dovetdy na to srali.
ty si naozaj myslis, ze menezeri vyroby a kvalitari z apple o tom vobec nevedeli?
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.9.2011 7:54
myslím si, že nie, pretože Apple na tom nijak nezíska, keď u jeho dodávateľov robia deti...
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: el_kabel
|
Pridané:
5.9.2011 22:49
myslim ze im je to jedno. jedine co ich zaujima je kolko ich bude stat vyroba jedneho kusu. ci to vyrabaju deti je im u prdele (a to samozrejme plati o kazdej firme). tvarit sa ze apple alebo ktokolvek je v tomto lepsi ako konkurencia je smiesne :)
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: irony
|
Pridané:
5.9.2011 1:02
tak preco potom stele pouzivas apple? :D
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 18:08
Nebyt Samsungu, Apple by nemal vyrobcu - resp mali by ineho vyrobcu suciastok ktory by prisiel s podobnym produktom a historia by sa zopakovala. Prajem odhryznutemu jablku krach uz len z principu za stupiditu.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 18:09
A nezabudnime na "nahodne" stratenie ichujovin v krcme.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: Sheep
|
Pridané:
4.9.2011 20:24
A potom prehladavanie bytov "nahodnych" ludi jablkovymi SBSkarmi
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: Fanatixx
|
Pridané:
4.9.2011 18:20
lel, tak to s tou firemnou kultúrou si fakt zabil, asi tak ako sa zabíjali montážnici iBlbostí v Ázii. Ty zjavne ani nemáš poňatia ako, z čoho a kde sú iBlbosti montované, ale vypisovanie premúdrelých príspevkov o niečom, o čom nemáš ani páru ti ide.
|
| |
Re: Vyjadril sa tu vôbec niekto kto tomu rozumie?
Od: Lauryl
|
Pridané:
4.9.2011 20:17
No tak takto.
Co si mal obute?
Co si mal oblecene?
ked si pisal tento prispevok?
Na com sa vozis do prace?
Na com pozeras svoj oblubeny program?
Na com si napisal ten komentar?
A teraz si sam odpovedz, ze pri kupe coho s hore uvedeneho si sa pozastavoval nad firemnou kulturou znacky tak, ako to robis teraz... A keby to aspon nebola tak do neba volajuca hovadina ako v pripade Apple... Ale hlavne, ze sa tomu rozumies ty...
|
| |
cxbcvbc
Od: xcxcbxcb
|
Pridané:
4.9.2011 18:05
cakam kedy sa do toho obuje Cisco Systems a zazaluju apple za nazov ich operacneho systemu
iOS - iphone operating system
IOS - internetworking operating system
|
| |
Re: cxbcvbc
Od: mogon
|
Pridané:
4.9.2011 18:08
asi nezazaluje. cisco malo prava aj na iphone a apple od nich kupil.
ale v apple by si zasluzili riadnych 10 po drzke.
|
| |
Re: cxbcvbc
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 18:09
cisco ma svoju hrdost :) Tak ako kopa firiem ktore uviedli prve telefony, prve smartfony, prve telefony s integrovanou antenou, prve telefony s dotykovym displejom, prve PDAcka, prve slot in mechaniky, prve klavesnice s medzerami medzi klavesami, prve...
|
| |
Re: cxbcvbc
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 18:11
aleho HP za iPaq :)
|
| |
Re: cxbcvbc
Od: jurooooo
|
Pridané:
4.9.2011 20:23
I O S tieto tri pismena su celkom popularne, a je to dost neprijemne staci si zle precitat skratku a uz sa toci o niecom inom
iOS, IOS hore spominane
ISO - standardy
iso - pripona suborov
OSI - Open Systems Interconnection (reference model)
a urcite by sa este niektore nasli
|
| |
Re: cxbcvbc
Od: el_kabel
|
Pridané:
6.9.2011 0:30
cisco licencovalo applu aj ios aj iphone. Pre cisco totiz apple nepredstavuje absolutne ziadnu konkurenciu. povedzme si pravdu - vacsina pouzivatelov iPhonov (a vlastne vo vseobecnosti uzivatelov) o cisco IOS asi ani nepoculo. plus povedzme si pravdu - high end cisco zariadenia su uplne ina cenova kategoria ako iphone :D
|
| |
vampire Jobs
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 18:17
hnusny samsung!
dalsia kopia ipadu!
http://dopice.sk/R2
|
| |
Re: vampire Jobs
Od reg.: Reiki
|
Pridané:
4.9.2011 18:36
ano, a pred sudom povedia, ze je to 10" tablet
|
| |
Re: vampire Jobs
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 18:38
ked moze byt kopia 7,7" tak aj 50"
fotosop to zmakne.
|
| |
Re: vampire Jobs
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 18:37
to je kopia iTV :)
|
| |
Hruška
Od: hmmm
|
Pridané:
4.9.2011 18:32
myslím že Apple už nevie čo so sebóu
|
| |
apple
Od: mordechaj
|
Pridané:
4.9.2011 18:37
apple je zlo a jobs je upir!
|
| |
vampire Jobs
Od: SteveJ
|
Pridané:
4.9.2011 18:50
breaking news!
apple patents iShit!
http://dopice.sk/R4
priaznivci apple sa uz nevedia dockat!
|
| |
den vitazstva
Od: henry ford
|
Pridané:
4.9.2011 18:58
v centrale Apple sa uz zacali oslavy.
http://www.youtube.com/watch?v=XPB0Kf0qnlY
|
| |
Moj nazor na tuhle vec:
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 19:17
Samsung uz stihol odkopirovat aj tajny projekt Apple:
http://goo.gl/UVLrU
|
| |
Re: Moj nazor na tuhle vec:
Od: mordechaj
|
Pridané:
4.9.2011 19:28
ten home button je genialny :)
|
| |
Re: Moj nazor na tuhle vec:
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2011 19:47
tak to bude, ja mam prototyp, nasiel som ho v jednom bare na juhu slovenska :D
|
| |
Re: Moj nazor na tuhle vec:
Od: jonathan ive
|
Pridané:
4.9.2011 20:01
designed by Apple in Zlate Klasy, assembled in Cupertino.
|
| |
Re: Moj nazor na tuhle vec:
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.9.2011 21:21
Presne a iTV nebude používať žiadny diaľkový ovládač lebo pre prepínaní sa na sekundu nekukáš na ich geniálny super výrobok. Všetko ovládanie bude riešené dotykovým ovládaním. A pre američanov čo nemôžu zdvihnúť tlstú prdel a sú zaborený medzi madracmi gauča zasa dodajú iTwig aby dočiahli...
|
| |
sak to nema klavesnicu
Od: Majo 168
|
Pridané:
4.9.2011 20:18
ja by som tam flasol klavesničku kdesi taku vysuvaciu a blisol samolepku a vualá uplne nový dizajn
|
| |
jobs skape
Od: dejv
|
Pridané:
4.9.2011 20:21
sak jobs zachvilu skape...a apple budu riadit este vacsie hovada a sami sa znicia....
|
| |
apple koan
Od: karfiol
|
Pridané:
4.9.2011 20:37
Apple is like sushi:
What was once exclusive is now as common as a lower back tattoo.
|
| |
Re: apple koan
Od: el_kable
|
Pridané:
5.9.2011 22:52
apples new motto:
Think different or we will sue you!
|
| |
Patentove pravo
Od reg.: petreme
|
Pridané:
4.9.2011 20:59
Uz by bolo na case zaujimat sa o korupciu na patentovych uradoch
|
| |
Re: Patentove pravo
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2011 22:54
aj na sudoch
|
| |
Ďakujem dsl.
Od: netload
|
Pridané:
4.9.2011 21:06
Ďakujem všetkým čo čítajú dsl a dávajú + alebo - ku komentárom :) Keď vidím komentáre typu zhnité smradľavé jablká a je to veľmi kladný komentár hneď sa cítim lepšie. A ako apple funs majú do pekiel volajúce - tak to je krása.
|
| |
Re: Ďakujem dsl.
Od: netload
|
Pridané:
4.9.2011 21:14
http://pctuning.tyden.cz/index.php?option = com_pctlongblock#21912 pozrite si isto ich Apple žalovať nebude, lebo žiadna konkurencia :)
|
| |
Apple
Od: applehateclub
|
Pridané:
4.9.2011 21:23
http://go.ezzhole.net/?NQ
|
| |
cele tie tablety mam na haku
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
4.9.2011 21:53
ale ked tak si na cierno zozeniem ten samsung teraz :)
|
| |
patent napady idea prava
Od: ronin225
|
Pridané:
4.9.2011 22:20
sa uvedomte samsung je cista kopirka ktora ryzuje na napadoch a inovaciach zapadu.. scim prevratym kedy prisiel samsung?
okopiruju napad vlozia lacne nekvalitne komponenty a este chcu viest trh?
bol by som zvedavy keby prisli aziati na slovensko a zacali by napriklad vyrabat z kukurice a ryze halusky a zabili celu slovensku vyrobu.. slovaci by si asi zacali narokovat patent halusiek (uplne sprosty priklad)
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: koleno
|
Pridané:
4.9.2011 22:24
nevies o com pises.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: Fanatixx
|
Pridané:
5.9.2011 7:07
Radšej si polož otázku, či apple vyrobil niečo, čo by bolo unikátne. Nevyrobili ani prvý dotykový mobil, ani prvý tablet, ani prvý notebook a nedokázal ani vyrobiť produkt, ktorý by bol parametrami nad konkurenciou. A čo sa týka tých lacných komponentov, tak apple kupuje tie komponenty od Samsungu, LG.... aby mal z čoho tie svoje podpriemerné výrobky vyrábať v ázijských továrňach, kde ľudia radšej páchajú samovraždy. Jedine čo dokázali, dali si patentovať každý tvar, farbu a veľkosť hovna, ktoré Jobs ráno vysral. A tvoj príklad je tak trochu na hlavu, pretože ak by to mal byť ekvivalent apple správania, tak to by kúpili patent na tvar zemiakov a každý kto by chcel pestovať zemiaky, musel by ich pestovať kockaté, hranaté, trojuholníkové...lebo štvorec vymysleli v apple.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: wtfddf
|
Pridané:
5.9.2011 7:41
Odpoved je jednoducha: Nebyt iPhonu tak stale dobes do HTC s Win Mobile a honis sa nad Mlokiou N9XY. Daj si facku pretoze bez Applu by medzi tabletmi a smartfonmi stale zurila doba kamenna.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
5.9.2011 8:44
Áno, a úspech Androidu spočíva v úspechu iPhonu. Ty čo fetuješ? Daj si facku nohou a zalez do jaskyne.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
5.9.2011 8:54
Radšej si polož otázku, či apple vyrobil niečo, čo by bolo unikátne.
Odpoved je jednoducha: Nebyt iPhonu tak stale dobes do HTC s Win Mobile a honis sa nad Mlokiou N9XY.
To je unikátnosť? To je tá funkcia, ktorú nikdy nikto nikde inde nevidel? Mňa vždy pobaví, keď iOvca začne vykrikovať, ako je Apple inovatívny, koľko vecí vymyslel, no keď sa niekto opýta na konkrétne veci, začne prskať a namiesto odpovede sa bude oháňať jeho historickou veľkou úlohou, o ktorej sú presvedčení len ony sami.
Faktom je, že iPhone je úspešný preto, lebo je to iPhone. Apple nikdy nepredával produkty, on predával značky. Keby vyrobil malý plasťák s mizerným výkonom, spracovaním a funkčnosťou, ľudia by ho aj tak v húfoch kupovali, "pretože je to iPhone".
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: robotron
|
Pridané:
5.9.2011 9:24
samsung ma 12 000 mobilnych patentov. apple 1000.
dalsich x tisic hw patentov. vymysla nove pamate, nove displaye, cele nove vyrobne postupy a technologie. a nejaky apple trtko sa tu ide pytat, ze co take inovativne urobil oproti apple?
apple si patentoval design, samsung si patentoval technologie. apple si prakticky patentoval marketing. a teraz nech mi blbecek povie, kto tu brzdi vyvoj a kto ho akceleruje.
ten chlapec je jebnuty jak bagandza.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 20:43
Ty mas asi klapky na ociach. Vsetko co doteraz apple vyrobil, kazdy jeden vyrobok je a bol inovativny. Je jedno co je vo vnutry, lebo komponenty su viacmenej rovnake. Dolezite je ako to je poskladane dokopy a aky funkcny celok to tvori. A ked to nevidis alebo nechces vidiet tak tak ti nikto nepomoze a tvoje hodnoty su na nizkej urovni. Kedze Ti nikto nevie povedat priklad tak tu jeden je, spominas si na pocitac eMac, tak to je inovacia. Ktore PC malo v tej dobe v CRT monitore zabudovany aj pocitac s cd mechanikou?
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: ...
|
Pridané:
5.9.2011 23:11
Ty si si aj precital po sebe co si napisal? Sam si sa zakopal.
A hej smejem sa na tom iPC, kde je teraz? Kto to ma? Kolko je inych desktopov, ktore su uz parametrami omnoho dalej? Inovacia ako svina. Oni jenoducho bednu zavreli do velkej krabice ako stara telka z Tesly. A okrem toho s cim prisli? A oni nezaluju za to ako je to poskladane, ale za to ako to vyzera. Tak sa chod nazrat na ten grun a nech ibaca ta zavrie do isalasa.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: el_kabel
|
Pridané:
6.9.2011 11:48
lol. no jo, nemoznost upgradovat, cpu a gpu natvrdo priletovane k doske, fakt genialne napady ti poviem. tento styl all in one pc zacal apple pouzivat uz v starych macoch (ako myslim takych ktore si nazivo pravdepodobne nikdy nevidel macintosh 128k a tak podobne). btw tento styl - budovat "pc" spolu s monitorom do jednej krabice bol vcelku popularny. skus si napr najst Imsai PVD-80 - mozno aj 10 rokov pred prvym macom ;). goo.gl/32kTQ
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: TMac
|
Pridané:
6.9.2011 18:17
Tak to mi treba k zivotu aby som si v bedni nieco upragoval, je to chore a robia to len fanatici alebo firmy a nie domaci uzivatel.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: el_kabel
|
Pridané:
6.9.2011 18:43
s tebou je sa zbytocne bavit. vsetko je pre teba chore. ked mas cpu priletovane k doske tak to nielenze znamena ze ho nemozes vymenit za vykonejsie ale zaroven aj to ze ho nemozes vymenit vobec. pokazi sa ti procak? cele pc mozes menit. odide ti ramka? cele pc mozes vymenit. fakt vec len pre fanatikov... o tom ze by firmy upgradovali zelezo na desktopoch pocujem prvy krat. firmy zvacsa maju plny sklad lenovo/dell/hp workstationov ktore upgraduju vo velkom v bidoch od dodavatela. jedine co sa vo firmach upgraduje po strane zeleza byvaju servre ale tam apple uz davno pochopil ze nema co hladat...
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: TMac
|
Pridané:
7.9.2011 21:08
Uz si niekedy pocul o upragovani napriklad navigacie co si dnes mozes kupit od 100 aj do 400 euro? Ja nie, lebo navigacia je vyrobok, vsetko je na jednej doske. A p tom to je vsetko je napevno na jednej doske a to je vyhoda lebo to setri priestor, material, vyrobne naklady, je to zaroven aj esteticke. A ked to vydrzi aspon 5 rokov tak je to ok, co sa o pc neda povedat. Ja by som tie debne aj zakazal vyrabat, je to neekologicke, vela zeleza, medi v kabloch. Ale to ludia ako ty nevedia pochopit. Radsej budu mat doma, v robote, alebo aj v obchode pc s hrbou kablov, hlavne ze sa da upragovat.
|
| |
Re: patent napady idea prava
Od: hgttyy
|
Pridané:
5.9.2011 9:38
tie Samsung komponenty pouziva od Samsungu Apple:D
sam by si ich nevyvinul, vie len patentovat tvar 100 rokov stareho fotoramiku:-D
|
| |
Ziskaj zdarma $50 na online poker!
Od: Free Bankroll
|
Pridané:
5.9.2011 10:38
http://tinyurl.com/3ptkbrw
Ahojte,ak ste niekedy rozmyslali nad vyskusanim online pokru,ale nechceli ste do toho investovat vlastne peniaze,teraz je ta prava prilezitost!Pridajte sa do nasej novovytvorenej Facebook stranky a ziskajte $50 zdarma do herne,ktoru si sami vyberiete.Ziskate tiez pristup k denne aktualizovanym privatnym freerollom.Tesime sa na vasu navstevu.
|
| |
Re: Ziskaj zdarma $50 na online poker!
Od: strazca hradu
|
Pridané:
5.9.2011 10:39
nakopem ti do riti ten tvoj referal tak hlboko, ze sa rok nevyseries.
a uz s tym neotravuj.
|
| |
Re: Ziskaj zdarma $50 na online poker!
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
5.9.2011 12:12
S tym online pokrom, si si mal dat meno "Free Bankrot"...
|
| |
zhnitejabko
Od: jaj jabko
|
Pridané:
5.9.2011 11:36
tato posrata odkusena jonatanka vas donuti stiahnut aj gate aby ste ju mohli osrat
|
| |
Bomba
Od: lolecbolek
|
Pridané:
5.9.2011 20:58
http://bit.ly/nA1Myd
|
| |
uz sa nicomu necudujem
Od: jullo
|
Pridané:
5.9.2011 21:28
docital som diskusiu niekam za polovicu. tolko mudrych pravnicky, technicky, manazersky vzdelanych ludi pokope. mali by ste sa spojit dokazete toho fakt vela...
|
| |
Re: uz sa nicomu necudujem
Od: TMac
|
Pridané:
5.9.2011 21:49
Bodaj by ich vsetkych mater skarala.
|