| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
same tlacidla
Od: jano33
|
Pridané:
30.8.2011 9:54
Strane mi na win vadi velky pocet tlacidiel. Uz len ked si pustim outlook vs. apple mail => milion tlacidle vs. 4 zakladne. Podla mna je to tam zbytocne. Na kopirovanie pouzijem mysku alebo skratky, a na obrazky je dobre ked je nahlad. Co viac treba?
|
| |
Re: same tlacidla
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
30.8.2011 10:12
Ja som si na Ribbon nikdy nezvykol, nevyhovuje mi to, ale keď pozriem na ten screenshot, tak 80% akcií na zobrazených tlačidlách by si spravil bez Ribbonu na väčší počet klikov. To ovládanie vyzerá intuitívne, myslím, že užívatelia nebudú mať problém s tým, že v záplave tlačidiel nenájdu to správne. Omnoho horšie sa IMHO orientuje v kontextovom menu (pravé tlačítko), kde jednotlivé položky nie sú nejako graficky odlíšené a aby si našiel tú správnu položku, čas ti zaberie čítanie popiskov.
|
| |
Re: same tlacidla
Od: einstein
|
Pridané:
30.8.2011 19:02
ak ho nedaju do opery, je mi to jedno. ostatnym ten ribbon doprajem.
|
| |
Re: same tlacidla
Od: sam si taky
|
Pridané:
30.8.2011 20:48
clanok je o "windows explorer", nie internet explorer.
|
| |
Re: same tlacidla
Od: smurf
|
Pridané:
30.8.2011 13:06
chcem vidiet takych seniorov co pouzivaju klavs. skratky...
|
| |
Re: same tlacidla
Od reg.: yanick
|
Pridané:
30.8.2011 14:38
Bez mysi sa vo windows zaobides, bez klavesnice nie.
|
| |
Re: same tlacidla
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
30.8.2011 17:35
Vážne? No ja som teda videl dosť ľudí, ktorí aj kopírovanie robili cez menu pravého myšítka. Neefektívne, ale vieš ako, nie každý má rovnaké zvyky a rovnaký skill (áno, aj na bežnú prácu s Explorerom treba nejaký skill) ako ty ;-)
|
| |
Re: same tlacidla
Od reg.: yanick
|
Pridané:
30.8.2011 19:17
Najskor sa musim opravit, zabudol som, ze od visty sa da bez klavesnice uz aj prihlasit. Takze tych obmedzeni uz asi nebude vela. Jedine obmedzenie, ktore mi teraz napade je asi klavesova skratka CTRL+ALT+DEL. Ked ju naozaj treba neda sa naklikat na virtualnej klavesnici :-)
Ved ok, ja to beriem. Mna len zarazila myslienka, ze klavesove skratky pouzivaju len seniori. Ale mozno je guru v pouzivani mysi a dokaze efektivne pracovat aj bez klavesnice. A mozno ma pocitac len na facebook a hry a klavesnicu pouziva len na napisanie hesla do windows, statusu/commentu na facebook a potlacenie hlasky:
Keyboard not found. Press F1 to continue.
:-)
|
| |
Re: same tlacidla
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
30.8.2011 23:18
tablety maju bezpecnostne tlacidlo, ktore nahradza CTRL-ALT-DEL ;) ...
|
| |
Re: same tlacidla
Od: Drahoslava, zajtra
|
Pridané:
1.9.2011 17:24
nevýhoda klávesových skratiek je tá, že si musíš prestať škrábať vajcá a naťahovať aj druhú ruku na stôl, preto radšej preferujem mouse gestures
|
| |
Neda sa ujst ...
Od: Neviem
|
Pridané:
30.8.2011 9:59
Doteraz sa mi darilo Vyhybat sa programom s Ribbon. Bohuzial, uz to nejde. Nie koli Exploreru, na ten kaslat ale napriklad novy Autocad sa uz neda prepnut do klasiky.
Su ludia, co tvrdia, ze ribbon je super, len si treba nanho zvyknut.
Vas nazor?
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: republic du Cad
|
Pridané:
30.8.2011 10:00
preco by sa nedal prepnut do klasiky?
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: Neviem
|
Pridané:
30.8.2011 10:16
Hm, teraz som to pogooglil a zda sa, ze to ide (v 2012).
Asi som to mal z nejakeho blogu, uz neviem.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: republic du Cad
|
Pridané:
30.8.2011 10:20
aj tak nechapem, naco ti je klasicke rozhranie.
skovaj ribbon a pouzivaj shortcuty, ako vsetci ostatni.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: Neviem
|
Pridané:
30.8.2011 11:44
Poviem ti to otvorene aj ked sa za to hanbim. Mam ho dost maleho.
.
Monitora.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.8.2011 11:53
A ten malý monitor ti bráni schovať si Ribbon, hej?
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: republic du Cad
|
Pridané:
30.8.2011 12:05
ta a co. kazdy sme nejaky.
ja napriklad vzdy ked sa idem vysrat musim pozriet pod dekel, ci tam neni pavuk.
a teda nie ze by sme mali doma pavuke.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.8.2011 12:09
Ako konkrétne ti malý monitor bráni v schovaní Ribbonu?
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: republic du Cad
|
Pridané:
30.8.2011 12:13
to sa spytaj Neviem.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: Neviem
|
Pridané:
30.8.2011 12:37
Maly monitor je dovod, preco mi ribbon zavadzia. Samozrejme, da sa schovat. Aj monitory predavaju vacsie.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: parena buchta
|
Pridané:
30.8.2011 12:40
slub mi, ze si pod stromcek urobis radost a kupis si vacsi monitor :)
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: Neviem
|
Pridané:
30.8.2011 13:13
Maly monitor patri k mojmu stylu. Som socka.
.
Samozrejme, nemusim byt silou mocou socka ale potom by som si musel zase kupit iPhone. Tak este neviem. Ale do vianoc ti dam urcite zavazne stanovisko.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: sizej
|
Pridané:
30.8.2011 12:21
jeho mala velkost
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: marha
|
Pridané:
30.8.2011 14:29
velka malost
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: bvmnbje
|
Pridané:
30.8.2011 10:05
ja som si na ribbon nenasilne zvykol este v office a pracuje sa mi dobre a myslim aj efektivnejsie. Ale v exploreri to zbytocne zabera vertikalny priestor,navyse vacsina ludi pouziva skratky tak neviem neviem ci sa to ujme.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: Jaro01
|
Pridané:
30.8.2011 10:49
No sklamem ta ale nemas pravdu...vecina ludi nepouziva skratky a ani nevie poriadne ovladat pc...hovorim o vecsine ludi ktory sa o IT vobec nezaujimaju a na pc vedia len ist na net. Pre nich bude Ribbon dobry.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: veldo
|
Pridané:
30.8.2011 10:49
ribbon sa da minimalizovat a mozes valit ako vo win7. u mna to tak aj bude. skor mi vadi hruba horna lista a okraje.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.8.2011 11:38
Tu je o tom siahodlhý článok: http://goo.gl/GbwCQ
Na margo menej vertikálneho miesta, pozri si tento obrázok: http://goo.gl/9ocWT
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
30.8.2011 11:44
To že dementi v sedmičkách tam dali ikonu na spodok, ktorá zaberá miesto možno pre 10 súborov neznamená, že ribbon ušetrí miesto...
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.8.2011 11:47
Ja som ani netvrdil, že Ribbon ušetrí miesto.
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: 585
|
Pridané:
30.8.2011 16:36
menej miesta? to, ze v MS NEvedia, ze ta spodna lista sa da este zmensit a aby akoze "viac" miesta zaberal explorer vo W7, tak este daju zobrazovat nazov adresara nad subormi, to ma dokazat, ze vo W8 (explorer) bude viac miesta? nie. realne to pri zmensenej spodnej liste (status bar) a pri NEzobrazovani nazvu adresara (toto kto pouziva je NEmudry clovek) vychadza, prirovnajuc k tomu obrazku, na 27 suborov pre W7 a 24 pre W8 (i ked ten NEchutny ribbon pojde urcite schovat, co aj spravi 80% normalnych pouzivatelov). silou mocou si MS chce presadit hlupe veci. akoby nestacilo, ze explorer vo W7 dodrbkali oproti XP v tom, ze odtial vyhodili bar s tlacidlami, nedaju sa pridat, upravovat tak, ako v XP (a v nizsich MS Oknach).
Dat tam listu s tlacidlami a povedzme vzhlad z W7 (osobne by som bol skor za XP look), ZBAVIT sa raz a navzdy ribbon listy a je to tak ako by to mohlo byt, kedze MS na viac NEmaju. moj nazor. samozrejme, 100 ludi, 100 chuti...
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od: EDdf
|
Pridané:
31.8.2011 16:01
s tym nesuhlasim, zober si skratku CTRL+SHIFT+N - vytvorit novy priecinok... bezne by si to stlacil s dvoma rukami, efektivnejsie je 1x kliknut... takychto pripadov je aj viac, niekedy proste nemas cas/nechce sa ti stlacat ani jednorukovu kombinaciu a velky button na liste potesi.
inak, mne sa najprv zdal prvy office priliz "iny", potom som prisiel na podstatnu vec - netreba v nom hladat stary office, co sa tyka GUI. ribbon v nom je vynikajuci v porovnani so starym menu - dajte dvom novacikom ribbon a nerribon a mozme uzatvarat stavky, kto bude napredovat, 50€ na ribbon.
explorer vo windows7 ma ale iny problem ako stary office - je prehladny, ale ma viditelnych malo klikacich funkcii, preto sa tesim na novy (nie sme predsa nejaki nenarocni, minimalisticki MAC OS-aci)
|
| |
Re: Neda sa ujst ...
Od reg.: aelem
|
Pridané:
30.8.2011 10:49
Áno, ako obvykle, je to o zvyku.
|
| |
hmhmhm
Od: KARALACHTY
|
Pridané:
30.8.2011 10:10
Podľa mňa toto už robia pre debilov.
|
| |
ja grcam
Od: mudrlant
|
Pridané:
30.8.2011 10:33
nieco tak nechutne preplacane...
|
| |
naco ?
Od: Markoman
|
Pridané:
30.8.2011 11:13
ako sa hovori, v jednoduchosti je krasa. win je a vzdy bol preplacany, ale toto ?
|
| |
posli kvety
Od: hranostaj
|
Pridané:
30.8.2011 11:25
fuj
Dalsia feature pre debilov ktoru budem muset vypinat hned po nainstalovani windows...uz asi dvadsiata
|
| |
Re: posli kvety
Od: orieskova cokolada
|
Pridané:
30.8.2011 11:44
takze sa stazujes, ze mas v systeme viac funkcii, ako pouzivas.
zaujimave.
|
| |
Re: posli kvety
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.8.2011 11:48
Ty musíš Linux vyslovene nenávidieť.
|
| |
Re: posli kvety
Od: m44
|
Pridané:
31.8.2011 7:30
dovod?
|
| |
Re: posli kvety
Od: Rori
|
Pridané:
30.8.2011 12:08
Toz tazky zivot s jednym jedinym clickom navyse ...
|
| |
Keby aspoň
Od: Budovi
|
Pridané:
30.8.2011 13:19
Keby aspoň neoblbovali, "ušetrili" tak akurát v knižniciach kde je ten obludný nápis, a taktiež šetrili na spodnej lište
Inak ako nápad to síce naozaj nie je vyslovene zlé, podľa mňa to je aj praktické a dá sa zvyknúť ale ten konečný vzhľad je grc, bordel, množstvo neusporiadaných rôzne veľkých tlačidiel na kope ...
a zaujímalo by ma ako si robili ten "prieskum" používania tých príkazov
...tí čo vedia budu naďalej používať klávesové skratky...
|
| |
Re: Keby aspoň
Od: lopuchy22
|
Pridané:
30.8.2011 14:15
mohli by pridať ribbon aj do total commandera.
|
| |
otázôčka
Od: jahôdka
|
Pridané:
30.8.2011 14:48
bude vo win8 aj win98 tema?
|
| |
Re: otázôčka
Od: kokodil
|
Pridané:
30.8.2011 15:09
dufam ze nie.
|
| |
Re: otázôčka
Od: foobar0_
|
Pridané:
30.8.2011 15:28
Prečo?
|
| |
Re: otázôčka
Od: kokodil
|
Pridané:
30.8.2011 15:34
lebo w98 je jedna odporna hnusoba. z duse nenavidim ten system.
ak temu, tak z w2k.
|
| |
Re: otázôčka
Od: jahôdka
|
Pridané:
30.8.2011 16:54
mozno som sa zle vyjadril, ale myslim to ked sa nastavi vzhlad na klasicky.. mne on pride najprehladnejsi a pre dusu najuspokojivejsi, nepacia sa mi tie ich bublinkove, komixove tlacidla apod
|
| |
Re: otázôčka
Od: kokodil
|
Pridané:
30.8.2011 16:55
ja som ta pochopil.
len mi pri zmienke o w98 naskakali pupaky.
|
| |
Re: otázôčka
Od: cocodil
|
Pridané:
30.8.2011 23:14
ty truba win98 je dodnes neprekonany os oni vymysleli ikonky a tlacitka dovtedy tu boli len cirne obrazovky a zelene pismenka ako v matrixe
|
| |
Re: otázôčka
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
31.8.2011 6:38
som to dal + za originálny vtip :-)
|
| |
Re: otázôčka
Od: fdfsdf
|
Pridané:
31.8.2011 16:13
no, ked uz, tak zelene neboli... a zabudol si na win95, ktory uz obsahoval "ikonky" a "tlacitka"
|
| |
LoLdows
Od: hmmmm
|
Pridané:
31.8.2011 18:25
Copy,Paste,Cut,Delete,Rename,Select,New Folder,New Item, . . . načo ?
|