| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Pošlem im kvety
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
24.8.2011 17:58
Dividendy nevyplatené, za frekvencie sa neplatí... Šak čo, sme špecifický trh.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: P€ter
|
Pridané:
24.8.2011 18:06
+ O2 v Cesku zavadza bezplatne VDSL2. U nas T-com zavadza taky bacov kkt...este zrusia papierove faktury aby usetrili.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: blizz
|
Pridané:
24.8.2011 18:42
Tak im proste tie frekvencie treba zhabať a dať ich tým čo budú platiť - trebárs Vodafone alebo DoCoMo. Orange a TMobile sú tak či tak štátne podniky (France Telecom a Deutsche Telekom) nechápem ako môže štátny podnik sprivatizovať štátny podnik, veď to je Oxymoron.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: Mobilak
|
Pridané:
24.8.2011 23:46
Uz vidim tondocomo ako sa sem hrnie:) chlapci mate prilis skreslene predstavy o fungovani telco biznisu. Ak by mal docomo ale hocijaky iny velmi operatorbzaujem o europu garantujemti ze na to nepojde cez slovensko:))
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 10:50
Prečo myslíš? Čínsky stavebníci mali záujem stavať diaľnice v západnej Európe a ich "priepustka" mala byť diaľnica v Poľsku. Ako to dopadlo vieme, ale podstatou je, že keď oni to mohli "testovať" v Poľsku prečo nemôžu aj na Slovensku? Rozlohou sme predsa malá krajina a vhodná na "testovanie", viď. ostatných operátorov.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: 3453454
|
Pridané:
24.8.2011 19:52
precitaj si ako TU stanovil cenu kym zacnes rozumy rozdavat
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: Matelkos
|
Pridané:
24.8.2011 20:46
Aj keby to pocital za pomoci hrusiek a jablk, ta cena ktoru za to zaplatia je totalne ale totalne trapna voci tomu co za ten cas zarobia !!!
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: matkooo
|
Pridané:
24.8.2011 22:36
tak si pozri za kolko kupovalo siete o2, za 5mil. evro na 20 rokov. takže niekde je pes.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: ...
|
Pridané:
24.8.2011 22:37
nemas papat zvierata z kafilerie a mozno sa ten pes aj najde.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: loliks
|
Pridané:
24.8.2011 22:40
Ale oni ich nekupuju prvy krat teraz mojko.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: Mobilak
|
Pridané:
24.8.2011 23:50
Okrem ineho prave to co pises je jednym z dovodov preco by za predlzenie licenii nemali platit x nasobne viac ako teti operator. Vies ze je kopec statov v europe kde stat predlzoval licencie bezplatne? Anclanok je dost zavadzajuci lebo co som cital na inych weboch nasi operatori meodmietaju platit ale odmietaaju len to aby cena za predlzenie licencie nebola stanovena bulharskou konstanou. Myslimmze je to celkom logicke. Ani tebe by sa nepacilo keby ti ako podnikatelovi danovy urad povedal ze bude platit 56 percentnu dan hoci ostatni platia 19.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: Vrtzlich
|
Pridané:
25.8.2011 2:09
Taras hluposti a sam si sa s tou danou vysachoval. Ked stanovis danovu sadzbu, tak vyska dane zavisi od vysky prijmov. Cim mas vacsi prijem, tym vacsie dane odvadzas. Cize z tohto hladiska je vypocet poplatku za licencie celkom v poriadku: berie do uvahy trhove postavenie, prijmy a vyhliadky do buducna (zasa logicke, kedze sa plati vopred za licenciu udelovanu na roky buduce).
skutocna realita sa ma tak, ze keby vyrubili poplatky dvojnasobne, operatori maju drzat hubu a krok... a platit. vdaka tomu oblubenemu "specifickemu trhu" si tu dovolili nasadit ceny a podmienky, ake nemaju obdoby v zapadnych krajinach kde su prijmy 2-3 nasobne. U nas nesputane ryzuju a este im bude vadit ak maju raz za 10 rokov zaplatit pakatel. Dobre citas, PAKATEL oproti tomu, co za relevantne obdobie zarobili a zarobia.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: lolo21
|
Pridané:
25.8.2011 9:08
Suhlasim, ak by u nas stal balik 5000 minut + neobmedzene SMS + par GB dat 10 EUR, potom nech sa niekto stazuje na 10-rocne licencie. Beznemu slovakovi sa o baliku za taku cenu ani nesniva a nie aby si ho chcel este vydupavat.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: spooxik
|
Pridané:
25.8.2011 9:38
kde je taky baliiik?
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: jelito
|
Pridané:
25.8.2011 10:57
Nie som si isty ale v Reichu by mal mat T-Tunel nieco taketo. Je tam sice minutova tarifikacia ale pri tom pocte volnych minut by ma to asi nesralo
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: rastos
|
Pridané:
25.8.2011 8:54
To vieš: prvá dávka je zadara.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: tsss
|
Pridané:
25.8.2011 10:50
Aj keby to tak bolo, O2 vstupilo na trh kde vladol duopol TM-Orange, cim bolo dost znevyhodnene. Budme radi, ze sa im chcelo dat aj tych 5mil a este tu nieco zacat budovat.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: jhh
|
Pridané:
25.8.2011 16:22
no a ? prave preto boli 5 rokov zvyhodnovani, aby sa mohli rozvinut. Alebo chces povedat ze ma byt o2 zvyhodnovane kvoli tomu dalsich 15 rokov ?
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 10:57
pes je tam, že aké bude mať (resp. malo v tom čase) investičné náklady O2 na rozbehnutie biznisu a aké budú mať teraz T-Mobile a Orange? Tender v ktorom O2 vyhralo nemal za cieľ čo najviac zarobiť na frekvenciách (cena za frekvencie nebola rozhodujúca pri vydaní licencie) preto sa našli aj takí, ktorí ponúkali za dané frekvencie viac ako O2. Rozhodujúce bolo za aký čas dokáže nový investor vybudovať a sfunkčniť svoju sieť a poskytovať služby a robiť konkurenciu ostatným (preto v zmluve boli konkrétne dátumy dokedy musí mať O2 určité pokrytie vlastnou sieťou). A keďže náklady na vybudovanie vlastnej siete sú enormne vysoké je prirodzené že prvý krát za licencie neplatili toľko čo teraz pri ich predĺžení majú ostatní, ktorí tu už roky ryžujú a chcú mať ďalších 10 rokov o zisk postarané.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: router
|
Pridané:
24.8.2011 20:42
Ja tiez, ale hlavne nech si zbalia svoje naradicko a vypadnu, dost nas tu zdierali uz len minuty ktore prepadavaji a nehovorim o dalsich veciach. Ako neviem o com sa tu bavime, sak ked nechce niekto kupit prosim, nech vypadne z trhu. Toto je snad humor je este sa idu odvolavat, ja by som ich hned poslal do riti.
|
| |
Re: Pošlem im kvety
Od: čoby
|
Pridané:
25.8.2011 9:43
...nielen špecifický trh ale aj špecifická vláda.....
|
| |
Vynosy
Od: Radar67
|
Pridané:
24.8.2011 18:15
Kazdorocne pocitaju vynosy v mld a v porovnani co zarobia za desat rokov by mohli za licenciu platit aj kazdy rok a stale by boli ziskovy, do pekla s nimi, nic nepredlzit a sifon2 :D
|
| |
Re: Vynosy
Od: blizz
|
Pridané:
24.8.2011 18:44
treba im zhabať frekvencie a majetky a dať ich súkromným firmám.
|
| |
hmmmm
Od: Sonic3
|
Pridané:
24.8.2011 18:32
Nech sa berú z trhu preč, keď nechcú platiť. Prídu iní.
|
| |
Re: hmmmm
Od: cpt. picard
|
Pridané:
24.8.2011 18:36
keby to bolo tak jednoduche...
|
| |
Re: hmmmm
Od: blizz
|
Pridané:
24.8.2011 18:46
je to veľmi jednoduché len nemôžeš šetriť na úplatkoch. lebo bez uplácania u nás nemáš šancu. myslíš že z čoho si politici kupujú vilky a limuzíny.
|
| |
Re: hmmmm
Od: jkdofl
|
Pridané:
24.8.2011 20:41
No, pri tych ich platoch a odmenach by som sa necudoval.
|
| |
Re: hmmmm
Od: ferry
|
Pridané:
24.8.2011 21:25
vidíš, to mi nenapadlo
|
| |
Re: hmmmm
Od: blizz
|
Pridané:
25.8.2011 1:54
platy majú vysoké ale ak si myslíš že politikovi stačí jeho plat tak si veľmi naivný.
|
| |
Re: hmmmm
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 10:59
s jedlom rastie chuť...
|
| |
Neverim
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 19:04
Neverim, ze operatori budu musiet zaplatit plnu cenu.
.
Nikto neodmietne 10 milionov eur za hlupy podpis. Cela rodina bude zabezpecena na n-generacii. Len za jeden hlupy podpis. Nikto nie je taka svina, aby v tychto tazkych casoch ukracoval vlastnu rodinu na ukor milionov neznamych ludi.
.
Je demokracia, vsetci maju rovnake sance. Nestazujte sa. Aj vy ste mohli korumpovat ci kradnut, keby ste sa snazili viac. Ale to ste si mali rozmysliet skor, nez ste isli na prve svate prijimanie. Teraz ste uz v riti, uz musite ist do neba ...
|
| |
Re: Neverim
Od: blizz
|
Pridané:
24.8.2011 19:11
všetci majú rovnaké šance chcelo by to defenestráciu.
|
| |
Re: Neverim
Od: caesar1987nz
|
Pridané:
24.8.2011 19:16
a ty si co za de*ila?
|
| |
Re: Neverim
Od: blizz
|
Pridané:
24.8.2011 19:20
veď ho nechaj raz skončí zavesený na kandeláber.
|
| |
Re: Neverim
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 19:32
Ja som debil so zmyslom pre recesiu. Ostatne ako vacsina tunajsich diskuterov v case mimo prazdnin.
Ale co si ty za debila ???
|
| |
Slovensko
Od: Nasty
|
Pridané:
24.8.2011 19:18
Tak a nech zije Slovensko...
Zopar vyvolenych kazdy po 10 milionov EUR ako kolega hore pise a my zbytok hor sa na panske ako za madaronov...
|
| |
Re: Slovensko
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 19:39
Mas pravdu ale Slovensko by som do toho netahal.
S vynimkou nejakych bajnych krajin ako je Atlantida, Norsko, Svedsko, Finsko je to vsade priblizne rovnake alebo mozno aj horsie.
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 19:54
to je čo za zákon, že umožňuje vôbec podať rozklad voči tomu? Však TÚ SR si môže stanoviť ceny, aké chce a mobilní operátori majú možnosti buď zaplatiť alebo nezaplatiť a odísť, rovnako, ako ich zákazníci...
|
| |
Re: Titulok
Od: Mr.G
|
Pridané:
24.8.2011 20:33
Ak by odisli, tak by to cele muselo zatiahnut O2, to by sme este len boli v prdeli.
Nepaci sa mi ta metoda TU, vypicitat to podla zisku a odhadu. Ked prise dalsi operator s malym ziskom, ta bude mat za kanal platit menej?
Ceny maju byt stanovene pevne. A nie taketo nenazranecke systemy
|
| |
Re: Titulok
Od: to co je za reakcia?
|
Pridané:
24.8.2011 20:44
si si precital po sebe?
|
| |
Re: Titulok
Od: Mr.G
|
Pridané:
24.8.2011 20:54
Nie, pisal som to na mobile a vyliezla mala z postele, tak som to odklepol a siel uspavat. Stava sa.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
24.8.2011 23:28
Proste len zjednávajú. Normálka. Dúfam len, že im to nevyjde a zacálujú plnú sumu. Predsa si chcú prenajať náš majetok.
|
| |
Re: Titulok
Od: Mobilak
|
Pridané:
24.8.2011 23:56
TU si ne,oze ceny stanovovat ako chce. Jeho ulohou zo zakona je vytvarat take prostredie ktore posunie telekomunikacny trh dopredu a nebude nikoho zvyhodnovat ani diskriminovat. Mimochodom o2 tu malo umelo 5 rokov zvyhodnenia ale nemaam pocit ze by tuto sancu naplno vyuzili lebo stat od nichndoteraz nevidel ani cent dani.
|
| |
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 8:02
Trakto funguje vecsina firiem na slovensku. Maju danove prazdniny, po skonceni podnik sa len premenuje, zmeni sa par ludi v manazmente - porehodia si pozicie a hura dalsich x rokov danovych prazdnin. Takze sral pes taky argument. To co pytaju za "sluzby" Tcom a Orange si nikde inde pytat nedovolia, lebo by ich poslali do riti. Tu maju hlupych Slovakov, tak uz z principu by mali drzat hubu a krok.
|
| |
kto je kto?
Od: ccv
|
Pridané:
24.8.2011 21:24
Averziu voči operátorom ešte ako-tak pochopiť dokážem, ale vzhľadom na údajný spôsob výpočtu ceny za prenajatie frekvencií TÚ neviem kto je tu vlastne zlodejom, a to sa ešte radšej nezamýšľam nad tým, ako sa získané peniaze vlastne použijú.
|
| |
asdl;kfjsfd
Od: asdadf
|
Pridané:
24.8.2011 21:55
Nech sa tymi peniazmi zadrhnu... :-*
|
| |
pravny stat
Od: peter23
|
Pridané:
24.8.2011 21:55
V pravnom state to ale vyzera inak. Orange a T-com vstupovali na trh za istych podmienok a teraz, ked sa im dari, zrazu ich chcu vsetci zodrat. Este aj zakon menili ked jedna ziadost o predlzenie licencie bola uz podana...takto sa to robi iba v kocurkove. To je ako kupit si listok z Kosic do Bratislavy a v Nitre vam povedia, ze cena je 5x vyssia. A ak sa vam nepaci, mozte vystupit - tiez by ste sa branili. A system "hura bulharska konstanta" pouzity TU im len nahrava do kariet.
|
| |
Re: pravny stat
Od: Marian je uz v slohnuty
|
Pridané:
24.8.2011 22:09
Ty budes asi nejaky zazobany curak z predstavenstva Orange ale T-comu...Byvali Eurotel bol posraty statny monopol, ktory zdieral ludi, dokym neprisiel Orange a neponukol mobili za 1 korunu...Potom jak predali Eurotel do sukromnych ruk, lebo ako je na Slovensku zvykom, vladni nominanti vedia len vytunelovat a kradnut...Potom povieme, ze stat je zly vlastnik a za babku to predame dalsiemu statnemu monopolu, akoze "sukromnemu" investorovi...Ten tam dosadi akurat inym manazment, preinvestuje absolutne minimum a na druhe uctovne obdovie ma vysoke zisky...Takze, ked predali Eurotel tym ruzovym buzerantom, tak medzi T-mobilom a Orangom vznikla ticha kartelova dohoda a ceny sa roky nehybali, boli neumerne vysoke, boha ti...
|
| |
Re: pravny stat
Od: Marian je uz v slohnuty
|
Pridané:
24.8.2011 22:09
Potom prislo O2 a zrazu neni problem hybat s cenami...Sa do boha pozri laskavo, ako su drahe sluzby na svk...Tcom, Orange, jedna spinava kartelova banda...
Keby toto bol pravny stat, tak Orange a aj ruzovy buzici z Tmobilu, resp. Tcomu sedia v base a maju take pokuty, ze az...Uz len ty mi tu hovor daco o pravnom state.
|
| |
Re: pravny stat
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 22:14
Si mi pripomenul ako dlhe roky nebolo technicky mozne oddelit dsl od hlasovych sluzieb. A cuduj sa svete, kurvy buzerantske, nakoniec pokrok zvitazil a uz sa to da ...
|
| |
Re: pravny stat
Od: peter45
|
Pridané:
24.8.2011 22:21
tvoj slovnik zodpoveda tvojim argumentom (a asi aj IQ)
|
| |
Re: pravny stat
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 22:28
Dakujem, ved ma to aj stalo mnoho usilia, kym som sa vypracoval ...
|
| |
Re: pravny stat
Od: Marian je uz v slohnuty
|
Pridané:
24.8.2011 22:28
Ou, to si ma dostal, na hrube vrece hruba zaplata...Ked nemas s nicim inym prispiet, tak chod laskavo do riti. Rozumny clovek T-mobile, resp. dnesny Tcom, Orange obhajovat nebude...Tcom je obycajny statom garantovany monopol, ktory namiesto toho, aby investoval do sieti, potichu v novych zmluvach prida zakaznikom FUP...Byvaly Tmobile s Orangeom su obycajni kartelaci, ktori si potichu rozdelili trh a dlhe roky tu parazitovali na ludoch s ich vysokymi cenami...Sa laskavo pozri, ake ceny su v CZ a ako tam konkurencia pracuje...Ci mi chces povedat, ze tie tendre na tretieho telekomunikacneho operatora len tak nahodou tu dlho neboli, pripadne len nahodou boli s nimi take opletacky...Daj sa vypchat, ty parazit.
|
| |
Re: pravny stat
Od: matkoo
|
Pridané:
24.8.2011 22:41
no Orange aspoň vypracoval 3g sieť takmer po celom slovensku, keby ponúkne niečo na štýl 8-12e za neobmedzený internet v mobile určite by mal zrazu nových zákazníkov. O2 a ST na to serú a pokryjú si tak blavu a okolie
|
| |
Re: pravny stat
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 11:09
Pred privatizáciou Slovenských telekomunikácií štát investoval do DSL a Nemci prišli už na hotové - žiadne investície neboli potrebné. A pritom sa štát zaviazal, že v prípade nízkeho zisku danej firmy, rozdiel do dohodnutej sumy doplatí. Kua to bola privatizácia... A to už nespomínam výročné správy SIS kde tvrdila, že štátne firmy pred privatizáciou sú zámerne privádzané do straty a znižuje sa účtovná hodnota aby mohli byť privatizované za nižšie sumy... Ale čo sa týka CZ tak podľa prieskumov (aj podľa môjho názoru) sú tie ceny horšie ako u nás (u nás sú druhé najhoršie v EÚ). Pomaly je lacnejšie volať do ČR zo Slovenska (O2 13c/min) ako z ČR do ČR...
|
| |
Re: pravny stat
Od: Marian je uz v slohnuty
|
Pridané:
24.8.2011 22:10
Oprava, byvaly...
|
| |
Re: pravny stat
Od: gtx
|
Pridané:
25.8.2011 15:40
toto si napisal tak ako to je jasne a strucne ja by ich zajebal lopatami kktov....
|
| |
bulharska konstanta
Od: Markoman
|
Pridané:
24.8.2011 22:25
ja by som im to dal zadarmo a na 100 rokov a aj by som im este nejaku pribalil, taky som ja dobrak, kazdopadne cena pre nich sa nemusi pocitat rovnako ako pre potencionalne novostupujuceho na trh ? inak to nie je podnikatelska diskriminacia ? cena za vymedzene pasmo v platenej dimenzii nema byt jednotna pre vsetkych ? regulovana ? transparentna ? to bude vzdy neitota, tak viete co ? my vam teraz povieme, ..a zaplatite nam milion ked to chcete predlzit, bo viete mi sme si to terazky takto pre Vas vypocitali, ..co poviete ? divne nie ?
|
| |
Re: bulharska konstanta
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
25.8.2011 8:51
TÚ má "podporovať rozvoj" telekomunikačných služieb. Podpora konkurencie je takisto podpora rozvoja.
|
| |
Re: bulharska konstanta
Od: spooxik
|
Pridané:
25.8.2011 9:58
co to trepes?.. kupovali licenciu na 20 rokov za cca 5 mil € .. to je polmiliona € na cca rok.. to je zadarmo ty trupkeles... na zaciatku malo mobil asi tak 100 000 ludi /mafiani a manazeri-teraz je to to iste :-)/ ... teraz je viac simiek jak ludi .. T aj O maju rocne prijmy kolo 300 mil € .. a tebe sa zda cca 1.5% z toho za rok vela?... ziadny pokrok to nehrozi zeby zainvestovali do technologie.. tu sa len testuju veci /flarion/ lebo si za to nechaju zaplatit a ty robis veci zadarmo .. ked sa daco poserie tak kricanie zo slovenska taaaazko niekto pocuje ... myslim si ,ze to vyciciavanie Slovenska by uz malo prestat /tazko/ alebo si nechat aspon malicko ... tu uz nejde o biznis-tu uz ide aspon o trochu hrdosti .. keby tie peniaze platili rocne bolo by to spravodlive ... a prepocty nejake ?.. prepravca plati benzin .. vyrobca suroviny .. Operator frekvenciu .. tu ma garantovanu na 10 rokov za 1.5% prijmov ..toto je uz len biznis ..
|
| |
Re: bulharska konstanta
Od: spooxik
|
Pridané:
25.8.2011 10:00
NECH ZIJE ANTIK-KoSICE
|
| |
pekny vtip
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
24.8.2011 22:52
to akoze ked pridem do obchodu urobim nakup a ked sa mi nebude pacit cena podam nejaky rozklad, podplatim niekoho a dostanem to za polovicu ?
sak trh je trh nech odidu ked sa im nepaci..
za vsetko hovori internet .. to t-com/t-mob akoze dsl komplet v riti .. a pokrytia len velke mesta , no a orange podobne aj ked pokrytie ma vacsie. a ta statistika ze 4.8mbps priemerne pripojenie je asi len vdaka tomu ze ked si niekto zoberie 7.2mbps pripojenie od jedneho z nich tak sa to zdvihne , ale neviem kolko z toho casu mu to aj ide tak rychlo a DSL s 2.5mbps/512kbps to co je .. ale skoda sa rozculovat slovensko .. nejdeme si aj my zalozit nejake telekomy ? :D kto ide do toho
|
| |
Re: pekny vtip
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
24.8.2011 22:54
pokrytiami som myslel uz na mobilne sluzby samozrejme pripadne optiku
|
| |
Zavadzajuci clanok
Od: Mobilak
|
Pridané:
25.8.2011 0:00
Neviem odkial zobral autornclanku ze operatori nechcubza licencie platit. Oni nechcu len to aby bola cena stanovena nejakou bulharskou konstatntou. To je ale sakra rozdiel nemyslite?
|
| |
Radio
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 7:09
Ked nezaplatia, nech im tie frekvencie zoberu, daju slovenskemu rozhlasu a moze na nich vysielat radio devin :-)
|
| |
ich problem ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 8:10
Ich problem, ked mam byt egoisticky narcista a pisat o sebe, ja mobil v podstate ani nepotrebujem. Pouzivam ho hlavne ako hodinky, resp. sem-tam na pocuvanie mp3. Dalej clovek ma telefonat (resp. potrebuje byt zastihnutelny) ozaj len ked nieco vybavuje, resp. stalo sa nieco surne a pohodlnost typu "zlatko volam ti z billy, maju to hento a hento, mame? kupime? kolko?" sa da eliminovat vnesenim trocha vacsej organizacie do nakopuvanie, nie chaotickeho bordelu sposobeneho pretechnizovanostou a nej vyplyvajucou pohodlnostou (zaujimave ze pred 20 rokmi to krasne slo). Aj zastihnutelnost v pripade toho ze napr. nieco prave inzerujem sa za "osetrit" volanim vtedy a vtedy (hoci aj na pevnu linku) ... atd. O nekonecnych volaniach ani pisat nemusime, existuje Gtalk, Skype a ina haved, kde sa da volat donekonecna naozaj, nie len 2000 minut mesacne...
|
| |
Re: ich problem ...
Od: Komentol
|
Pridané:
25.8.2011 12:34
A na aute tiez jazdis len v pripade nutnosti, ze ano? Predsa sa nebudes len tak obcas prevazat, taktiez s ludmi komunikujes len ked je to nutne, naco budes minat energiu a opotrebovavat hlasivky...
|
| |
Re: ich problem ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 15:24
Mojenko zlate, ja auto vobec nemam. Na temu tych smradlavych krabic na 4 kolesach viem debatovat dlho. Vsade je ich nas**tych jak maku ze clovek sa nema ani kde na chodniku pohnut. Pol storocia v nasej krajine totiz nikto nikdy nepocital s tym, ze kazda rodina bude mat raz auto. Niekedy dokonca aj viac (kazdy clen rodiny svoje).
Status auta presiel od rodinneho majetku/sperku s cenou celeho bytu ci 10-rocneho priemerneho platu v komunizme az po takmer spotrebny tovar s cenou cca 15-mesacneho priemerneho platu dnes (vzdy pocitam s jednymi z najlacnejsich aut, nie Audi za sto tisic €). Preto je ich dnes tolko nas**tych. Nase mesta ani cesty nie su stavane na to, aby mala kazda rodina auto. BOHUZIAL.
|
| |
Re: ich problem ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 15:25
Na druhej strane z pohladu motoristov by som iste nadaval prinajmensom na chodcov a cestarov. A mozno aj na tu zalostnu situaciu celkovo. Bohuzial v dnesnej prekonzumovanej spolocnosti je holy fakt, ze pre mladu rodinu je auto nutnost a v buducnosti nevylucujem jeho vlastnictvo. Problematika samozrejme suvisi aj s verejnou dopravnou infrastrukturou krajiny, t.j. jednoducho povedane so spojmi. A tie akosi ubudaju.
|
| |
Re: ich problem ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 20:00
S verbalnou komunikaciou s ludmi myslim problem nemam, dokonca mam problem opacny. Akonahle zistim ze mi niekto intelektualne ako-tak staci, hocico mozeme rozoberat aj hodinu. Amok ma chyta, ked niekto az prilis dospely nema logicke pochody ani na urovni 6. triedy ZS.
|
| |
Re: ich problem ...
Od: Komentol
|
Pridané:
26.8.2011 15:35
Tvoje prispevky su cuduj sa svete pravdive, ale uplne off topic. Chces ty nariadovat niekomu kolko ma telefonovat, kolko ma vlastnit aut? Myslim ze ti to moze byt ukradnute pretoze aj tak s tym nic nespravis...
|
| |
Re: ich problem ...
Od: Komentol
|
Pridané:
26.8.2011 15:41
Btw, ty intelektualny levelista, series si do huby.
Pises ze nemas problem s komunikaciou, dokonca mas problem opacny - si nadmerne komunikativny ale komunikujes "aj hodinu" s tymi intelektualmi. Takze v podstate v praci, vonku, na feste alebo hocikde inde komunikujes len s ludmi na tvojej urovni, barieru v komunikacii problem mas... Vidim aj ze si klesol na moju uroven 6r. ZS...
|
| |
Re: ich problem ...
Od: Komentol
|
Pridané:
26.8.2011 15:43
Este jeden dodatok, odpusti si to "mojenko zlate", tak sa mozes oslovovat so zenou, popriade na konferencii inteligentov.
|
| |
ich problem
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 8:10
Ludia len hladaju dovody preco mobily vlastne musia mat, ale ako keby uplne zabudli, resp. uz neboli schopni vo svojich motgovych zavitoch nasjt sposoby, ako by bolo mozne mobil nepotrebovat. Z mojho pohladu pokojne mozu vsetci traja operatori odist :-) chybat mi nebudu :-)
|
| |
Re: ich problem
Od reg.: slaYer
|
Pridané:
25.8.2011 8:26
internet v mobile by mi chybal, nemal by som potom ako citat dsl.sk na zachode :)
|
| |
Re: ich problem
Od: zachod3
|
Pridané:
25.8.2011 10:36
Ak chces na svojom sprav si po dome wifi, ak chces na inych mas pravdu :)
|
| |
pravnicke teminy FTW
Od: rouen
|
Pridané:
25.8.2011 8:31
k absurdite celej situacie sa vyjadrovat nebudem... ale co ma fascinuje je ten pravnicky slovnik.. podali ROZKLAD ? to uz co je za vyraz? v rozklade je akurat tak slovensky pravny system na cele so sudnictvom.. celkovo ti pravnici su asi pekne retardovana banda, stacil mi semester prava na vyske, aby som zistil nevedia veci ani normalne nazvat (kto neveri, nech si pozrie co znamena v pravnickej reci slovo zlahcovanie ako trestny cin)
|
| |
Re: pravnicke teminy FTW
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 11:22
a ako by to bolo vhodné nazývať podľa teba?
|
| |
Re: pravnicke teminy FTW
Od: rouen
|
Pridané:
25.8.2011 11:23
odvolanie, namietka, protest, nesuhlas s rozhodnutim... hocijako, co v slovenskom jazyku semanticky aspon priblizne zodpoveda tomu co to je, a nie ROZKLAD
|
| |
Re: pravnicke teminy FTW
Od: ...
|
Pridané:
25.8.2011 17:46
ako ja netvrdím že by sa na to nenašlo vhodné pomenovanie ale problém bude asi tam že úkony ako odvolanie, námietka, rozklad... sú inak definované a znamenajú iné kroky a asi nenašli vhodnejšie pomenovanie, ktoré by ešte nebolo definované... A v zákone treba všetko konkrétne definovať, nemôžu používať rovnakú definíciu pre viac výrazov. Preto máme trestný čin vraždy, usmrtenia, ublíženia na zdravý s následkom smrti... aj keď všetky znamenajú pre poškodeného to isté...
|
| |
nuz ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 8:34
Za 20-30 rokov si ludia uz ni len nespomenu na casy bez internetu a bez PC/NTB/netbookov/tabletov/smartfonov ci bohvieco vsetkeho ineho co vtedy bude existovat a ked vsade bude pichnuty 10 nm 64-jadrovy CPU s 4 TB internej pamate. Ani im len na rozum nepride, ze ludia exitovali bez toho vsetkeho, a ani im len na rozum nepridu dalsie kontexty. Podobne, ako dnes ludom mladsim ako 40-50 rokov vobec nepride, ze ludia existovali bez kombajnov, resp. rucneho polnohospodarsrva. Ze sa vtedy (a to uz bolo 20. storocie) chlapi na dedine zobrali a kosili v 35C horucavach cele role hektare rucne rucnymi kosami, zeny snopovali (= nakosene sena viazali do snopov). Tie sa potom mlatili, aby vypadalo zrno. TOTO bola realita U NAS na Hornych Uhroch este pred par desiatkami rokov (mene ako sto)! Koho to dnes trapi? Kto sa nad tym zamysla? A kto dnes o tom vlastne vie? Iba 80 rocni ludia.
|
| |
Re: nuz ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 8:34
Mechanizacia a techika umoznili cloveku odbremenit sa od polnohospodarstva tak, ze v nom nepracovalo napr. 40% populacie, ale iba 5% populacie. Konieckoncov zavislot vyspelosti spolocnosti od miery ludi pracujucucich v polnohjospodarstve. bola krasne vysvetlena aj v dokumente Home. Takze ze tych par desatroci budeme my v ulohe tych, ktori budu pamatat casy bez IT (a teda aj bez mobilov), ako napr. dnes ti, ktori pamataju casy napr. aj bez tych kombajnov :-)
|
| |
Re: nuz ...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 9:08
No ved ... za nasich mladych cias ine hry byvali :-)
http://www.youtube.com/watch?hl=sk&v=uyLWs0abBbw
|
| |
Re: nuz ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.8.2011 11:22
no ja som na mysli s tymi rolami nieco taketo:
http://www.kovalovec.
estranky.sk/stranka/polnohospodarstvo
mechanizacia zacala prichadzat az po WWII
A este tak nahravanie hry z MG katery 10-12 minut do Sinclairu a pocuvat tie piskoty a potom to hrat na malinkatom cierno-bielom TV Pluto na 25 cm obrazovke :-)
|
| |
Re: nuz ...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 12:37
Chapem, len som pripomenul, ze oproti napr. polnohospodarstvu ma IT ovela rychlejsi vyvoj. To, ze sme nahravali hry z kazety , nastavovali hlavu a podla sluchu uz poznali chybu pocas nahravania nam dnesna mladez snad ani neuveri ... a je to len par rokov dozadu :-))
|
| |
Re: nuz ...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
25.8.2011 12:40
... kua, uz som stary, prepadla ma nostalgia :-)))
|
| |
je to jedno
Od: Stock
|
Pridané:
25.8.2011 8:53
Poplatky, ktoré štát vytiahne od operátorov, zaplatí v konečnom dôsledku aj tak koncový zákazník. A to čo získa štát, zase prežerú tí papaláši. Nebojte sa - zaplatíme im to všetci z našich vrecák...
|
| |
Re: je to jedno
Od: spooxik
|
Pridané:
25.8.2011 10:09
nech nezaplatia,... konecne sa to precisti.. na chvilku bude O2 monopol ale budeme priklad ako vybehnut s nenazrancami.. mozno sa rano sebavedomejsie pozrieme do zrkadla..a nezaplatime.. neverim ze dvihnu aj tak vysoke ceny ked dvihnu obaja velki tak to bude kartel jak svina..
|
| |
Navrhujem
Od: Peterdd
|
Pridané:
25.8.2011 9:03
Kedy nemecky akcionar ST vyplati slovensku dividendy?
|
| |
Návrh riešenia problému
Od: Dabac
|
Pridané:
25.8.2011 10:09
Do TÚ treba dosadiť Gaba a je po probléme.
|
| |
jeden den
Od: mojemeno
|
Pridané:
25.8.2011 12:08
Keby tak vypli svoje sluzby na jeden dva dni. To by sa s toho zrazu vsetci posrali. Hned by to bolo brane ako vydieranie. Ale to ze ich nejaky ten urad pekne skasiruje sumou ktoru ziskal z nejakych zahadne-magickych cisiel je v poriadku ze?
|
| |
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
25.8.2011 12:34
sluzby naprd, ceny predrazene, spravanie k zakaznikovi otravno-ignorantske..... nech im vyrubia ceny priamo umerne sluzbe, drahsi ako nemecko/rakusko = drahsie licensie ako nemecko/rakusko
|
| |
Co ak
Od: HKJ
|
Pridané:
25.8.2011 21:19
Vyzyvam vas, ihned podajme ROZKLAD voci CENE 2 MBPS TURNO DSL..
Pekne kazdy jeden uzivatel by mal byt povinny odoslat email do T-comu (ja som uz odoslal, seriozne) a aktivnejsi mozu poslat aj doporuceny list predstavenstvu T-comu.
To iste mozeme urobit na Orange a ich supa 7,2Mbps netu s neobmedzenymi datami...
Rozlozme ich..
|
| |
žebráci
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
25.8.2011 23:10
Hlavné že rozdávaju 50 autá magori. A ani poriadnu reklamu si nevedia spraviť ale koze svadbu vystrojiť to hej.
http://goo.gl/lhLsL
|