|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: matoko
|
Pridané:
24.8.2011 9:33
celý tento systém patentovania by mali zmenit... patent by mal prejst pred zaevidovaním skúmaním, či je autentický, či už sa niečo také nepoužíva a či ho vytvoril naozaj ten kto si to dáva patentovať, ... to už prídem na patentový úrad si dať patentovať koleso a budem najbohatší na svete...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kubiik
|
Pridané:
24.8.2011 9:43
Prepac ale za to koleso ti musim dat minus :D , uz to tu je omlete asi 50x v kazdom clanku, skus si vymyslet nieco nove a patentovat si to ;-), neber to zle
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Mitolo
|
Pridané:
24.8.2011 9:47
chod sa zahrabat
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
24.8.2011 20:03
aaaaaaaaaaa
|
|
Re: Apple
Od: johnyq
|
Pridané:
24.8.2011 20:06
takze znova, co si dali patentovat obdlznikovy tvar, tenke okraje okolo obrazovky, hrubku zariadenia ?
|
|
Re: Apple
Od: skyline
|
Pridané:
24.8.2011 20:09
asi :-), a ked teraz vyrobim lcd tv s milimetrovym okrajom a centimetrovou hrubkou, s tlacitkom na zapnutie v strede dole, tak o rok ked sa technologie rozsiria a vyrobia to aj iny, ich zazalujem lebo mam patentovany milimetrovy okraj, hrubku, ci pomer stran displeja, oble hrany ? ;-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: boris11
|
Pridané:
24.8.2011 10:26
a ty si myslis ze iPad je nieco nove co si zasluzi patent?
tablety tu uz boli pred iPadom tak isto ako boli dotykove telefony pred iPhonom
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 11:53
http://goo.gl/wEPgL
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 11:56
pakuj sa na macblog.
http://www.2imgs.com/6c941c36e5
http://i52.tinypic.com/34ecnjo.jpg
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 12:19
mno neviem kto sa ma pakovat kam skus pozriet kedy bol releasnuty HP Slate 500 a kedy Ipad 1
:)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 12:32
Detto joojoo tablet skus pozriet kedy bol vyrobeny...
To ze niekto vie nieco ukazat na papiery este neznamena ze to dokaze aj vyrobit v takych rozmeroch atd ...
papier znesie
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 12:40
to iste odporucam aj tebe
http://en.wikipedia.org/wiki/JooJoo
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 12:47
z tvojej linky
On November 11, 2010. Fusion Garage announced that Joojoo tablet at its current iteration is at “its end of life” and the company will be exploring several new platforms that will not have backward compatibility.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:00
a zmojho linku pridavam odkaz na protytyp z aprila 2009.
http://techcrunch.com/2009/04/09/
crunchtablet-hits-the-net-a-little-early/
a dizajn z juna 2009.
http://techcrunch.com/2009/06/03
/crunchpad-the-launch-prototype/
ja tam vidim placate zariadenie s obrazovkou na prednej strane. pol roka pred odhalenim ipadu.
ty tam vidis co?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 13:04
Nema to zmysel :))
skus pozriet od kedy je v apple znamy design Ipad-u popripade linku na telefonny...
FreeTibet
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:13
myslis "rpemyselny vzor", ako onehda napisal tupcek?
teda nie ze by vedel, co to znamena a ako hlboko sa myli, ale koncept tabletu je tu uz niekolko desiatok rokov.
to ze jobs urobil nan vseobecny patent je druha vec.
imho nepravom a mam velmi silny pocit, ze samsung to nakoniec odkaze. dokonca to moze viest k tomu, ze patentove us pravo sa konecne dostane do nejakej rozumnejsej formy a to potom mozme vsetci zaplesat, vratane jablkovych zavinov /neratam hovada typu JaGut, SteveJ a dalsi, lebo ti by sa nechali od apple pofakovat do riti a este by im za to zaplatili/
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 13:20
Zrusenie designovych patentov by svetu prispelo ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 13:54
ďakujem ti, že si ma osvietil a konečne si ma vyviedol z omylu, že iPad je prvý tablet na svete!
Ale teraz vážne. Ešte som nepočul nikoho tvrdiť, že by bol iPad prvým tabletom na svete. Jedine tabletom novej generácie, nového druhu tabletu. Prečo vyvraciate niečo, čo nikto netvrdil???
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 14:02
v patentovej reci steva jobsa je ipad prvy tablet na svete.
pocuj, obcas pises ako normalny clovek. mam ti to fakt prekladat? nechce sa mi pisat desat riadkov miesto jedneho.
som leniva svina.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 20:09
len svina
a emocialna troska a socialny invalid
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 20:29
pobavil moc :)
znie to uplne ako sebaprojekcia :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 21:48
lolo
chod nieco robit, pomoze ti to, praca ma zuslachtujuci ucinok
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: SteveJ
|
Pridané:
24.8.2011 21:48
funguje to aj na invalidnych dochodcov ako si ty
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
25.8.2011 0:31
chapem, z tvojim mentalnym postihnutim si akosi mimo obliga :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: SteveJ
|
Pridané:
26.8.2011 21:28
si primitiv a emocny invalid
hlavne si mysli, ako si tu komusi nandal
ver ze neplaceme do vankusa, ale ked ta stretnem rozbijem tu tu tvoju sprostu nevymachanu hubu, aby si mal cas rozmyslat, ked nebudes moct tarat, len neviem co na to povie tvoja mama
asi ti vytne druhu
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:18
inac fanatizmus niektorych jednoduchsich je hadam tak velky, ako ich hlupost.
odporucam na macblogu precitat prisevky o tom, ako je 16:9 rovnaky pomer, ako 4:3.
moc zabavne citanie.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: netload
|
Pridané:
24.8.2011 18:05
kde to tam nájdem?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 19:03
http://dopice.sk/OI
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Sheep
|
Pridané:
24.8.2011 18:34
16:9 je na sirku dvojnasobkom 4:3 takze nejaka podobnost tam urcite bude
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: CucamVzorceZPrsta
|
Pridané:
24.8.2011 18:58
stare dobre matematicke pravidlo a^2 / b^2 = a/b
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ja.
|
Pridané:
24.8.2011 19:09
Teraz neviem, ci to myslis sarkasticky alebo uplne vazne.
Take pravidlo neexistuje. Skus si to vykratit a uvidis. Ti, co mali s matikou problemy, nech si dosadia konkretne cisla (hint: 4/3=1,333; 16/9=1,778).
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: comprende
|
Pridané:
24.8.2011 19:12
skusim decentnu pomocku.
precitaj si sakra jeho nick :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: CucamVzorceZPrsta
|
Pridané:
24.8.2011 19:16
a za spravnu odpoved ziskavas batman equation!
goo.gl/xNmn8
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Sheep
|
Pridané:
24.8.2011 21:18
Netreba vam k tomu matiku, postav vedla seba dva 4:3 monitory a mas ich jak jeden 16:9
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: otazok
|
Pridané:
24.8.2011 21:26
8:3 = 16:9 ?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: necitas?
|
Pridané:
24.8.2011 23:45
ved vravel ze matematiku netreba! :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2011 22:49
ak 16:9 = 4:3 je to fakt "to isté" po prenásobení 4-mi
16:9 = 16:12 to je kúsok rozdiel by som povedal :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 13:05
to co si pastol ako design neni tebou zmenieny JooJoo tablet ale jeho predchodca Cruchpad...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:10
to mozes potom rovno napisat, ze patent apple sa nevztahuje na ipad, ale na itablet, islate, alebo dokonca na messagepad.
odporucam pozriet si meno serveru, kam je linkovane z wiki.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 14:56
a pakuj sa na macblog berem spat.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
24.8.2011 12:43
Spor je o dizajne.
Inak, cinania vyrabali nafuknute "iPhony" davno pred iPadom. Jeden taky mam doma, od vyroby s Androidom.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 13:01
hej hej suhlasim ze hadat sa kvoli designu je uplna blbost ale pokial chceme byt objektivny a clanok hovori o tom kedy vymysleli tablet. Tak zaujimave by bolo sa pozriet na
Apple Newton platformu z 1987.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:03
ak je pda so stylusom tablet, tak potom apple vymyslel tablet.
davno pred hnilym jobsom tu bol aj multitouch, aj tablet pc.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
24.8.2011 13:20
Vaz slova priatelu... Bez "hnileho" Jobsa by dnes nevyzeral trh osobnych pocitacov, animovanych filmov, digitalneho obsahu, hudby, smarphonov a tabletov, tak ako dnes.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:26
slova vazit neplanujem a niesom tvoj priatelu.
jobs ma zasluhy v minulosti /ma sa viac za co hanbit, ako byt hrdy/, ale odkedy prebral znova apple je to jedna velka spina.
wozniaka mam ovela radsej.
v skutocnosti za prelomovymi vecami v apple su uplne ini ludia ako jobs.
moc pekny blog na tuto temu.
http://switch2mac.blog.zive.cz/
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: boris11
|
Pridané:
24.8.2011 14:28
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiOVCA :)
mozno by vizeral este lepsie, netreba zabudat ze apple pocitace boli dost drahe a az IBM(a dalsie kopie ibm-pc) sposobilo ich velke rozsirenie do domacnosti
dalej bez xeroxu by apple nemalo mys a ani GUI :)
a mozno ta najdolezitejsia vec Jobs by vo svete pocitacov bol absolutna nula keby sa nenalepil na wozniaka
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: n8mare
|
Pridané:
24.8.2011 12:45
Ipad je v podstate len vecsi Iphone
A co telefony skus sa pozriet ako vyzerali pred prichodom Apple Iphone
http://goo.gl/Do4p3
(Samsung Galaxy S ako keby Iphone-u z oka vypadol asi tiez nahoda)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: netload
|
Pridané:
24.8.2011 18:16
ako niekde som čítal len teraz nenájdem ten link že Microsoft mal už asi 5-7 rokov predtým ako vyšiel iPhone prototyp zariadenia ktorý vyzeral ako iPhone, takže by som povedal že sa tu nie je o čom baviť. Tiež nemal hw keyboard ako iPhone a tiež vyzeral ako iPhone a to bolo cca ako som písal 7 rokov predtým.
PS: len tak z letma som našiel aj niečo takéto
http://www.tuaw.com/2011/04/28/futurist- predicted -the-ipad-in-1994-video/
takže iHniloba design isto nevymyslela :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: anywh
|
Pridané:
24.8.2011 12:03
tojakože 100x opakovaná pravda přestává být pravdou?
to je tvoje logika?
proč by někdo měl vymýšlet něco jiného, když je to to nejnázornější? to je tvoje logika? ;-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
24.8.2011 13:00
az sa ti podari patentovat koleso, tak potom mozes podobne dristy kydat...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jojojojoo
|
Pridané:
20.9.2011 21:42
no toto uz niekto patentoval ... myslim v Australii a bol to recesista ktory chcel len ukazat ake nezmyselne su patenty ...
ak chces pohladaj, bolo to niekedy 2-4 rokov dozadu ... sa mi zda
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ja ti neviem
|
Pridané:
20.9.2011 21:46
ale bolo by lepsie keby si ty nedristal ale najskor overil, koleso uz patentovane bolo ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Adrique
|
Pridané:
24.8.2011 15:06
esteze si Apple nedal patentovat tlac z PDA cez WiFi vo velkom kancli, kde by sme teraz boli...? :-(
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: marha
|
Pridané:
24.8.2011 19:32
stavali by sa iba male kancle
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dzuroe
|
Pridané:
24.8.2011 9:54
Som pocul, ze koleso sa uz podarilo patentovat nejakemu typkovi v Australii. Preslo mu to za to, ze koleso popisal tak abstraktne a podrobne, ze ludia co ten patent preverovali vlastne ani nepochopili, ze ide o koleso.
Je divne, ze aj taketo patenty dokazu prejst kontrolou.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 5os5os
|
Pridané:
24.8.2011 14:59
K patentu musis predsa predlozit aj jeden funkcny exemplat, tak snad by videli ze je to koleso, nie?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ja.
|
Pridané:
24.8.2011 19:11
Nie, nemusis. By si sa cudoval, kolko je patentov na perpetum mobile.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Adrique
|
Pridané:
26.8.2011 22:14
a nemas predstavu kolko ich je nahovno!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jojojojoo
|
Pridané:
20.9.2011 21:45
nie nemusis, mozes si patentovat aj myslienku, 2x klick mysou ktoru si myslim patentoval sam velky M$ .. pricom ani samotny 2x klik nie je vec ale len pohyb :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 10:07
Problém je v neskutočnom množstve žiadostí o patenty, ktoré sú podané denne. Niekedy sa to takto robilo, no teraz by už značná asť populácie musela pracovať na patentovom úrade, aby sa to stíhalo.
Aktuálne je to celkom dobre vymyslené: patentovať si môžeš takmer hocičo, neskúmajú to až tak dopodrobna, no súd ti môže h
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 10:09
hocikedy patent zrušiť. V prípade nesporných patentov aspoň nemajú veľa roboty a sporné dostanú toľko pozornosti, koľko potrebujú. Už len aby súdnictvo fungovalo, ako má...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
24.8.2011 11:47
Problem je v tom, ze na patentovom urade robia ludia, ktori si ziadnu inu pracu zo skoncenou 10rocnou povinnou dochadzkou nevedeli najst. Prides tam, opises im jablko ako objekt sferoidneho tvaru, s farbou medzi vlnovymi dlzkami 400-600nm (len tak som strelil, medzi zelenym a cervenym), plne biologicky aktivnych latok a ten trulo co tam sedi hned povie ze wow, ake super a da ti stempel a mas patent na jablko. Keby na tych uradoch sedeli ludia ako Einstein kedysi, zarucujem ze 99% patentov by nepreslo :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.8.2011 13:32
Zabudas na to, ze patenty aj nieco stoja a dokonca sa mozu uplatnovat podla oblasti napr. len v SR, v Europe, celosvetovo a pod. Napr. ak by si si chcel prihlasit patent v 10 europskych krajinach, tak ta to moze vyjst na cca 50 000 EUR a to su peniaze, ktore si hocijaky cloviecik nemoze dovolit len tak vyhodit. Nevraviac o tom, ze tie patenty maju obmedzenu platnost.
Im je jedno co si kto patentuje, hlavne, ze za to zinkasuju peniaze.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 13:42
chceš snáď, že by najschopnejší ľudia planéty pracovali na patentovom úrade?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
24.8.2011 15:14
najschopnejsi nie, ale nie taki, co daju patent na vsetko co im stoji na stole
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
24.8.2011 15:19
mne ukončenie "súd ti môže h" postačovalo a nemusel si to ďalej rozpisovať ;) ...
|
|
Dokaz z roku 1968
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
24.8.2011 9:39
Takze Korejci maju okrem kopiratorskeho ducha aj dobry zmysel pre humor... :)
|
|
Re: Dokaz z roku 1968
Od: boris11
|
Pridané:
24.8.2011 10:31
preco by to mal byt humor? ked uz niekto v 1968 vymyslel obdlznikovy tablet tak ako to moze byt inovativana myslienka applu?
navyse tablety sa realne predavali uz pred tym ako apple prisiel s iPadom
to len urcita skupina ludi ma pocit ze vec zacne existovat az vtedy ked sa pred nu prida "i" :)
|
|
Re: Dokaz z roku 1968
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
24.8.2011 12:30
Vymyslel tablet ? Nefunkcnu placku na stole, ktora je len imaginarnou predstavou tvorcov, povazujes za tablet ? To si teraz budu spolocnosti namiesto prinasania vlastnych inovacii pustat stare filmy, aby mohli ako tak argumentovat svoje kopirovanie ? Co branilo Samsungu prist s tabletom v takej podobe aku ju pozname dnes pred iPadom ? Ved vsetky potrebne suciastky (material) na to maju, nemaju, ale vlastne napady, preto to uz roky vyzera tak, ze kazdy caka co predstavi Apple, aby znova definoval nejaky trh, pripravil marketingovu podu, a potom sa ostatni pri nom len zvezu...
|
|
Re: Dokaz z roku 1968
Od: karolkok
|
Pridané:
24.8.2011 12:37
Tento dokaz nepoukazuje na existenciu tabletov, ale na ideu, ze nieco ako tablet bude existovat. Ak by si to ten clovek co to dal do toho filmu patentoval a podrobnejsie rozpisal sposob ovladania a ci dokonca spomenul ovladanie dotykom prstu na displayi ci nejakym nastrojom (perom napr.) su vsetci v p...li.
|
|
Re: Dokaz z roku 1968
Od: RIKK
|
Pridané:
24.8.2011 12:57
v amerike, na schvalenie patentu nepotrebujes predkladat funkcny prototyp. btw apple si robi imidz najcoolinovatorskej firmy, pritom zatial nic nevymysleli, jedine okopirovali, zmensili, dali tomu dobry design a predrazili. boja sa realnej konkurencie a tak patentuju picoviny aby sa potom mohli sudit. myslim ze jedine co apple ma je dobrych dizajnerov a pravnikov.
|
|
dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: AlbHert
|
Pridané:
24.8.2011 9:44
patent skumanim prechadza, ale objektivnost je casto sporna.
Toto su este blbosti, ale patentovanie ludskych genov je podla mna dost nebezpecne
|
|
Re: dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: abecede
|
Pridané:
24.8.2011 10:03
co je z porna ?
|
|
Re: dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: AlbHert
|
Pridané:
24.8.2011 10:06
kde hrala Janka H.?
|
|
Re: dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 10:14
P-cko s anorektickami si dali patentovat uz Nemci.
|
|
Re: dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: lOGIC
|
Pridané:
24.8.2011 10:35
Nemci urcite nie, ti sa preslavili fekal pornom a take anorekticky moc neseru...
|
|
Re: dnes má meniny Bartolomej, zajtra Ľudovít
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 14:41
Ale mozno preto ze tolko seru, tak su take vychrtle.
|
|
Samsung proti Apple
Od: jozef32
|
Pridané:
24.8.2011 10:05
hej praclovek vymyslel koleso a dnes ho vsetky automobilky atd... kopcia... v tom apple su k....
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od: sdfsdfa
|
Pridané:
24.8.2011 11:51
ale ten praclovek si to koleso nedal patentovat
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od: anywh
|
Pridané:
24.8.2011 12:06
protože on nebyl postižený, aby si patentoval každou hovadinu ;-)
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od: sem
|
Pridané:
24.8.2011 14:26
mozno si to patentovat aj dal.. ale na zaklade vtedajsich patentovych zakonov mu to nepreslo. Aj spolu s radou starsich neandrtalcov sa zhodli, ze v zaujme vseobecneho pokroku treba daco obetovat...
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
24.8.2011 15:22
alebo ho zhodili do priepasti, ci utlkli kamenom a jeho patentovy narok zanikol ;) ...
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od: ...
|
Pridané:
24.8.2011 17:08
70 rokov po jeho smrti patent vypršal a jeho dielo mohol bezplatne použiť hocikto...
|
|
Re: Samsung proti Apple
Od: boris11
|
Pridané:
25.8.2011 1:44
nevyprsal lebo praclovek mal platnost neobmedzenu platnost patentov takze nikto jeho patent nemoze pouzit :)
|
|
this is bs
Od: berky
|
Pridané:
24.8.2011 10:11
cele patentovanie sa zvrhlo na jednu velku hlupost, ktora v sucasnosti obmedzuje vyvoj, zdravu konkurenciu a mensie spolocnosti, ktore si taktiky ako defenzivne patentovanie dovolit nemozu... v tomto by som si bral priklad od rusov, ktory na patenty uplne seru :P
|
|
Re: this is bs
Od: berky
|
Pridané:
24.8.2011 10:12
*ktori
|
|
Re: this is bs
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 10:16
Ono to tak bolo vzdy, teraz sa to len urychlilo. To len nam tlacili na skolach do hlavy propagandu, ze je to na "ochranu know-how a zisku z neho". A sam vidis, ze ked sa to robi vo velkom, tak ze sa skutocny dovod ukaze aj sam.
|
|
Re: this is bs
Od: boris11
|
Pridané:
24.8.2011 10:34
cele patentovanie je od zakladu zle, lebo absolutne neberie do uvahy ze viac ludi moze prist sucasne na tu istu myslienku
ked napriklad viaceri ludia investuju cas a peniaze do vyvoja nejakej veci bez toho aby vzajomne konkurecnom vyvoji vedeli tak aj tak si patent moze prihlasit len jeden z nich
|
|
Re: this is bs
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 10:49
snáď nechceš, aby sa teraz ešte aj dokazovalo, či si o tom vedel alebo nie...
|
|
Re: this is bs
Od: sfaf
|
Pridané:
24.8.2011 11:54
ale aj ked este nemas NIC postavene ale mas myslienku a predstavu ako ju uskutocnit mozes to dat patentovat hned
|
|
Re: this is bs
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
24.8.2011 12:15
A toto je prave ten problem. Dam si patentovat nejaku abstraktnu myslienku, ktora popisuje nejaku super hitech vec ktoru som videl v divokom sci-fi filme a ked ju niekto za par rokov vdaka dlhemu a nakladnemu vyvoju aj vytvori a bude fungovat (aspon zhruba) na principoch mojej abstraktnej predstavy tak ho zazalujem ze ma kopiruje??
U nas aspon ked chces patentovat, musis dolozit komplet dokumentacu a FUNKCNY prototyp, inak mozes ist tam kde slnko nesvieti.
|
|
Re: this is bs
Od: zzxx
|
Pridané:
24.8.2011 12:27
to je jeden z problemov. Toto by vobec nemalo byt mozne. Bez funkcneho prototypu by som nic nepatentoval. Obmedzil dlzku platnosti patentu a dal lehotu, do ktorej by musel byt vyrobeny finalny vyrobok inac by som patent uvolnil ako verejne dostupny.
Idealne zrusit patenty a nahradit ich urcitou formou ochrannej lehoty.
|
|
Re: this is bs
Od: boris11
|
Pridané:
24.8.2011 13:25
stale je problem v tom ze ryzovat moze len ten co to prihlasi ako prvy kludne ked len o 1 sekundu
a pritom ten co pride druhy tiez do toho mohol vrazit velke peniaze a ta myslienka/produkt bol cely jeho dielom bez cudzej pomoci
a pri takych softwarovych patentov je to este vacsi problem, lebo sa davaju patentovat absolutne triviality ktore napadnu kde koho ked bude riesit nejak ulohu.
dnes je patentovanych tolko drobnosti ze nieje pomaly mozne nic vymysliet bez toho aby si neporusoval niekoho patent a toto neskutocne vyhovuje starym zabehnutycm firmam ktore sa viacmenej nemusia bat pouzivat cuzdie patenty lebo ten druhy co by sa chcel stazovat urcite poruseje zas nejaky ich patent. a najviac utrpia male zacinajuce firmy ktore pridu s nieci novym ale pritom porusuju nejaky sprosty trivialny(pravdepodbne aj neplatny)* patent starej firmy a nakoniec aby mohli uviest ten produkt na trh tak sa s tou starou firmou budu musiet podelit o svoj inovativny patent vymenou za ich trivialnu sprostost.
|
|
Re: this is bs
Od: jojojojoo
|
Pridané:
20.9.2011 21:55
cele je to sprostost ... ako jeden poliak co si dal patentovat v kanade nejaky slovensky kroj existujuci starocia ... no psycho a pride dilino co si to patentuje
|
|
zaloby
Od: kvak
|
Pridané:
24.8.2011 10:23
teraz by mal ford zazalovat vsetky automobilky
|
|
Re: zaloby
Od: tak
|
Pridané:
20.9.2011 21:55
... ze zacali vsetci vyrabat nekvalitne smejdy :-)
|
|
Samsung galaxy tab 10\"
Od: Mario Samek
|
Pridané:
24.8.2011 10:38
Neviem co sa nad tym vzrusujete? Samsung galaxy tab 10" si vpohode objednate cez eshop aj napriek zakazu predaja v EU.
|
|
Re: Samsung galaxy tab 10\\\\
Od: juroo
|
Pridané:
24.8.2011 11:12
kto hovori, ze si chcem kupit, osobne by mi bol nanic, hracka ktoru nepotrebujem
to ale neznamena, ze sa mi zda spravne, ze si niekto moze patentovat tenku obdlznikovu krabicku so zaoblenimi rohmy.
|
|
patenty
Od: janosik
|
Pridané:
24.8.2011 11:09
čína sa s patentami vôbec nesere, všetko kopirujú bez problémov :D
|
|
apple burn in hell
Od: dejv
|
Pridané:
24.8.2011 11:30
hahah, presne takto treba ist na tych amickych zidov co chcu 50% za svoju posratu znacku , nestabilny posraty macos pre lamerov...patenty to je uz fraska...
a hovorim ze tablet pc tu je uz 10 rokov...
hned by som zazaloval apple na miliardy...
|
|
posli kvety
Od: mordechaj
|
Pridané:
24.8.2011 11:49
tupe prehnite jablko.
wozniakovu technologicku firmu jobs uspesne premenil na patent trolla a marketingovu agenturu.
samsungu potlesk a posielam kvety.
|
|
nejasný zákon
Od: buldozér
|
Pridané:
24.8.2011 11:49
Tieto žaloby sú najmä kvôli príliš voľným definíciám patentov najmä v USA. Napríklad v Británii sa môže niečo patentovať len ak je to novátorské i.e. ostatní ľudia v priemysle o patentovanom vynáleze nevedia a nie je triviálne ho "vynájsť" predtým ako ho niekto začne patentovať. Je absurdné keď niekto žaluje pre podobnosť tvaru a dizajnu tabletu keď všetky tablety vyzerajú viac-menej rovnako.
|
|
Re: nejasný zákon
Od: Mr.G
|
Pridané:
24.8.2011 12:03
Problem ani nie je v tom, ze to vypada rovnako, lebo ako sam pises, moc rozdielne nevymyslis, ale to ze oproti Apple to stoji podstatne menej :)
Keby to SAMSUNG predaval za priblizne rovnaku cenu, tak by sa Apple tak necukal.
A este je problem android, ktory za chvilu rozseka iOS.
Inak ako dalsi tah by SAMSUNG mohol prehlasit, ze to nie je tablet, ale fotoramik s operacnym systemom :D
|
|
Re: nejasný zákon
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 12:18
oni to predávajú za rovnakú cenu....
|
|
Re: nejasný zákon
Od: lacnejsie!
|
Pridané:
24.8.2011 12:24
galaxy tab 10.1 je mozno aj o $50 lacnejsi ;) to je na tom to najviac fucked up - kvalitne tablety s androidom stoja rovnako ako ipad. pri telefonoch je situacia ina dobry android telefon kupis aj za polovicu ceny iphonu...
|
|
tupe ovce
Od: OMGOMG
|
Pridané:
24.8.2011 12:01
DOPRDELE vidi tam niekto nejaky tablet? vidi tam niekto ako s tym manipuluju? dotykaju sa displeya? videli ste vobec vy mudre hlavy ten film? nebol v nom ani naznak ze by to bol tablet s dotykovou obrazovkou. len na tom kukali telku
|
|
Re: tupe ovce
Od: cpt. picard
|
Pridané:
24.8.2011 12:10
jj mas pravdu. mali radsej spomenut padd zo star treku
http://goo.gl/BmVc8
|
|
Re: tupe ovce
Od: kolektor
|
Pridané:
24.8.2011 12:12
to akoze pred apple nemal nikto dotykovu obrazovku?
|
|
Re: tupe ovce
Od: Fatal Nogger
|
Pridané:
24.8.2011 12:19
klidek, daj si zmrzku. v obhajobe samsung pise o designe obdlznika s plochymi plochami, velkom displeji ktory zabera vyraznu cast prednej strany a tlacidlami pod displejom - cize designe napadne podobnom bajnemu zasratemu ipadu.......
|
|
Re: tupe ovce
Od: OMGOMG
|
Pridané:
24.8.2011 12:46
ja reagujem na tie ovce co tu zacali vypisovat a riesit blbosti, to ze samsung poukazoval na dizajn je pravda, ani nikde netvrdili ze je to dotykove. vsetka moja kritika je na tunajsie deti.
a ten somar dalsi nad tebou neviem co tam splietal apple, ten som nijak neobhajoval ani nikdy nebudem
|
|
dnes má meniny Bertalomej, zajtra Ľudovít
Od: hocijak
|
Pridané:
24.8.2011 12:11
toto su k*ktiny prveho stupna co to zdegenerovane apple vymysla. Tak potom to by som nemohol mat notebook, mobil, ci ine zariadenie, lebo kazdy vyzera rovnako, mam na mysli principialne rovnako, cize aj apple by sa mal spamatat, lebo to by si potom aj prvy vyrobca notasa ci mobilu mohol dat patentovat design a uz by ho nik iny nemoho vyrabat? apple je uboha firma, a nevedia ako zarobit, a odburat zdravu konkurenciu tak vymyslaju p*coviny.
|
|
Re: dnes má meniny Bertalomej, zajtra Ľudovít
Od: Apple Lover
|
Pridané:
24.8.2011 12:21
nj, odliv ovečiek = menšie zisky židákom. osobne by som dal zákaz vystupovať tomu plešatému konečníkovi na verejnosti.
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 12:41
môj názor:
inovatívnosť designu iPadu: nie je inovatívny. Tablety boli odjakživa dotykové a občas aj veľmi podobné iPadu (napr. JooJoo). Designový patent by im preto mali zrušiť
Záber z filmu: nepredstavuje dotykový tablet, čiže design je podobný, ale na inom druhu zariadení. Takým spôsobom aj notebook kopíruje design knihy...
kopíruje Samsung? áno, ale legálne. Lídrom na trhu je Nokia, Samsungy sa podobajú na Nokie. Príde Apple, zrazu sa podobajú na iPhony. Príde iPad, Samsung ohlási vývoj tabletu. Príde iPad 2, Samsung ohlási ešte v ten deň redesign tabletu na takmer zhodné miery. iPad nemá USB? nemá ani Galaxy tab. atď atď atď. Nechápte ma zle, Samsung má skvelých inžinierov a perfektné technológie, ktoré im Apple môže závidieť, no nemajú vizionára a preto len napodobňujú úspešných, podhodia ich cenu a pridajú svoje skvelé technológie, čo zákazníkom vyhovuje.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 13:10
Ešte aj tvar konektoru, nabíjačky a balenia sú takmer zhodné. A cenu nie je až taký problém podhodiť, keď vieš, čo vyvíjaš a nemusíš skúšať, či tablet, netbook, dotykový notebook, ARM alebo x86, iOS alebo MacOS atď.
Prečo vlastne Apple žaluje? kasu majú plnú - okolo 80 miliárd USD. Ich trápi presne to, čo tu bolo znázornené obrázkom: pred iPadom mali tablety rôzne tvary, poväčšinou Windows, a aj keď sa niektoré podobali na neskôr vydaný iPad, trh bol rôznorodý a iPad medzi nimi v 2010 žiaril. Teraz nie je vytláčaný inovatívnymi tabletmi (myslím po HW stránke, po SW stránke Android odlišný je, preto nežalujú Google), ale wannabe iPadmi.
|
|
Re: Titulok
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 13:15
"Ešte aj tvar konektoru"
klames. podobne kontentory /dlha strbina s viac ako 5 pinmi/ tu bola este pred ipodom.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 15:53
nehovorím, že Apple boli prvý, ale že ich Samsung kopíruje. Ak sa ti toto nezdá podobné, choď ku očnému: http://dopice.sk/Oz
|
|
Re: Titulok
Od: apple fan no. 1
|
Pridané:
24.8.2011 16:12
takze apple nebol prvy, ale samsung kopiruje apple. no to dava zmysel.
korunu tomu nasadil okopirovany usb port.
no to je vrchol!
|
|
Re: Titulok
Od: netload
|
Pridané:
24.8.2011 18:27
Tak toto si ho riadne odjebal. :) Asi takto všetko vymyslelo apple
|
|
tukos
Od: tuknuty
|
Pridané:
24.8.2011 12:51
Akoze toto kazdeho sere ale to ze namiesto IOS bude na IPhone 5 ubuntu je v pohode?
|
|
Re: tukos
Od: .............
|
Pridané:
24.8.2011 13:44
to musíš písať ako imbecil do každej diskusie? Mňa osobne to napríklad netrápi . . .
|
|
Re: tukos
Od: kladivkos
|
Pridané:
24.8.2011 14:13
a? doteraz tam bezali modifikovane BSDcka tak teraz tam pobezia linuxy. tragedia... plus mozes uviest aj zdroj?
|
|
fdsfa
Od: culios
|
Pridané:
24.8.2011 13:49
patenty sice chrania vyrobcov ale mne sa zda, ze viac brania trhovej ekonomike ako pomahaju, ked dokazu vytvorit produkt dvaja vyrobcovia, preco by ten druhy nemal predavat vyrobok, len preto,ze bol druhy, a nehovorim o tom, ze apple ma dni spocitane, vidime to vsetci na zmene strategie, ze chce prenikat aj medzi lacnejsie znacky, nie preto, ze chce zbohatnut ale ze diverzifikuje riziko, predaj luxusnych veciciek uz nie je, to co byvalo, ked bol sam na trhu v USA, druhi sikovnici prenikli do USA a apple prichadza o "jeho pravom" zakaznikov, treba zmenit cely patentovy system, ved to je legalna korupcia
|
|
213213213
Od: 213213213
|
Pridané:
24.8.2011 14:24
btw v star-treku maju tiez tablet a dokonca ho ovladaju dotykom na obrazovku a to bol rok 1994
|
|
Re: 213213213
Od: cpt. picard
|
Pridané:
24.8.2011 19:00
a uplnou nahodou sa volal padd :)
|
|
Zaloby
Od: josko
|
Pridané:
24.8.2011 14:54
ja byt reziserom filmu tak zazalujem teraz vsetkych. aj patentovy urad. :D
|
|
Re: Zaloby
Od reg.: veldo
|
Pridané:
26.8.2011 9:24
keby si bol reziserom toho filmu, tak si davno mrtvy.
|
|
damn lol
Od: uncle jobs
|
Pridané:
24.8.2011 15:21
http://www.damnlol.com/who-did-that-5715.html
|
|
Tablety a tabletky
Od: ......
|
Pridané:
24.8.2011 16:25
Tak po tomto ich "vystupe" by som si ani od Applu ani od Samsungu nekupil ani hriankovac.. Aby nejaka firma ktora chce byt seriozna zalovala kade tade vsetky mozne ostatne firmy z porusovania patentu a potom dalsia tzv. seriozna firma sa brani obvineniu poukazanim na to ze "a vy drzte hubu lebo sice ste to vyrobili skor ako my, ale aj vy porusujete patent lebo tablet uz vymyslel nejaky reziser DO SCI-FI FILMU v roku 1968?".. No, teda klobuk dole pani z Applu a Samsungu, k tomu ma napada len jedine prirovnanie. Chlapci s mentalnou vyspelostou 5 rocneho dietata a aroganciou starych kokotov nad hrobom sa na pieskovisku biju kvoli ukradnutej formicke ktora vsak nepatri ani jednemu z nich... Apple made a boo boo again? :-)
|
|
Re: Tablety a tabletky
Od: mordechaj
|
Pridané:
24.8.2011 16:35
na rozdiel od apple ma samsung zmysel pre humor.
zober loptu, nie zobracky apple!
|
|
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
25.8.2011 8:03
konecne zvrat v patentovej megalomanii :D
|
|
Nie je tablet, ale prenosná TV
Od: Rasťo Šarišský
|
Pridané:
25.8.2011 10:15
Vo filme nemajú na stoloch položený tablet, ale televízny prijímač! Vidieť to z toho, že na oboch prístrojoch sa zobrazuje presne to isté.
|
|
Re: Nie je tablet, ale prenosná TV
Od: el_kable
|
Pridané:
25.8.2011 16:09
tvoj smartphone/tablet nevie prehravat video?
|
|
Re: Nie je tablet, ale prenosná TV
Od: opop
|
Pridané:
25.8.2011 16:30
1. daj si zobrazovat na pocitaci zabery z nejake online TV a daj si to na celu obrazovku
2. zavri na 5 sekund oci a potom ich otvor
3. niekto ti ukradol pocitac a nechal ti tam len obycajny televizor :)
|
|
Re: Nie je tablet, ale prenosná TV
Od: netload
|
Pridané:
25.8.2011 22:45
a čo ak vtedy pozerali StarTrekTube a pozerali live stream? :PP
|
|
Apple blah blah
Od: Augusto
|
Pridané:
25.8.2011 18:40
Myslim ze cela tato kauza je iba hlupa medialna bublina, samozrejme patentovy system je zneuzivany, ci je to tak aj v tomto pripade je ale velmi otazne, je pravda ze niektore vyrobky Samsungu sa az velmi napadne podobaju na vyrobky Applu - ked som videl prvy krat reklamu na Galaxy S, pozeral som co je to za divny iphone az ma prekvapilo na konci reklamy logo Samsungu.
Je smiesne hadat sa o tom ci Apple vymyslel tablet alebo smartfon alebo hocico, je dost mozne ze nie, ale faktom ostava, ze:
- pred uvedenom iPadu prakticky v obchodoch neexistovala kategoria tablet (nemyslim Tablet PC)
- rovnako pred uvedenim iPhonu prakticky neexistovala kategoria smartfon s dotykovym displejom (a nemyslim tie PDA s GSM modulom)
a to Applu uz nikto nikdy nezobere (ani 200 hejterov v diskusiach na dsl.sk :).
|
|
Re: Apple blah blah
Od: opop
|
Pridané:
26.8.2011 12:30
toto sa mi najviac pacilo
"prakticky neexistovala kategoria smartfon s dotykovym displejom (a nemyslim tie PDA s GSM modulom)"
takze PDA s GSM modulom nie je smartfon ?
je to presne to iste, hadaj co znamena slovicko smartphone.
|
|
Re: Apple blah blah
Od: Alfonzo
|
Pridané:
26.8.2011 15:24
To naozaj nevidis rozdiel alebo ho vidiet nechces? Pouzival si vobec oba typy zariadeni? Chcel som ti najprv dat dalsie priklady, ale necham na uvazeni kazdeho kto ma s obomi zariadeniami skusenosti nech uvazi sam, ked niekto nechce vidiet tak nevidi.
|
|
Re: Apple blah blah
Od: opop
|
Pridané:
26.8.2011 12:35
a tablet PC podobne. ked si si obrazovku na tablet pc otocil tak si mal presne tablet, akurat ze este v kombinaci s hardwerovou klavesnicou.
najvecsim vylepsenim applu bol dobre vyladeny a jednoduchy operacny system pre tablet a smartphone
|
|
o čom to vlastne je?
Od: Larab
|
Pridané:
26.8.2011 13:51
Apple nemá iné patenty ako na dizajn a na software a to sú práve tie najviac pochybné, ale tak skúšajú, čo môžu.
Argumentácia Samsungu je zaujímavá. Lebo to dokazuje, že tento dizajn bol verejne prítomný už dlho. Nejde o popis veci ako funguje, technckých súvislostí a podobne, preto je jedno, že je to len vo filme a v skutočnosti to nefunguje. Lebo o to vôbec nejde. Ide len o to ako to vyzerá.
V skutočni Samsung vlastní na iPad viac patentov ako Apple, keďže Samsung narozdiel od Apple vie iPad vyrobiť a má vyvinuté potrebné technológie.
|