| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Konecne
Od: Froggy
|
Pridané:
24.8.2011 8:46
Bolo na case :) Snad uz nebudeme musiet pouzivat Total Commander
|
| |
Re: Konecne
Od: TradeMark
|
Pridané:
24.8.2011 8:48
Samotne zlepsenie kopirovania nestaci... total commander ma pokope kopec uzitocnych "ficur" vdaka comu kraluje u mnozstva pouzivatelov. Ale snaha sa ceni.
|
| |
Re: Konecne
Od: waveee
|
Pridané:
24.8.2011 9:08
ja som tc pouzival odkedy som prvy krat nainstaloval win. ale pri w7 som si povedal ze koniec a uz som sa toho "zlozvyku" zbavil =)
|
| |
Re: Konecne
Od: mika_
|
Pridané:
24.8.2011 9:09
ze zlozvyk :) to si musel rano pojest vela bobul aby si toto napisal :)
|
| |
Re: Konecne
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
24.8.2011 10:03
je to uzitocne pre tych ktori vyuzivaju na beznu pracu kopirovanie cez windows (do tej skupiny patrim aj ja) a na specialne operacie si aj tak volia total commander, winscp, far manager a pod... (tiez patrim do tej kategorie). urcite ma potesi ak to to ukaze viac detialov ale skor by som uvital aby v tom spuchnutom prieskumnikovi vratili volbu kroku o priecinok vyssie a nie len vpred a vzad tak ako to byvalo na xpcku.. potom clovek aby daval shiftci ctrl a sipka nahor ci jak to je.. viac takychto kozmetickych prkotin mi vadi na 7cke
|
| |
Re: Konecne
Od: Budovi
|
Pridané:
24.8.2011 10:19
DO 7dmičky stihli odkopírovať preklikávnie medzi priečinkami v ceste, preto tam už "o úroveň vyššie" nie je potrebné, klikneš si na priečinok v ktorom chceš byť... Je to o zvyku
|
| |
Re: Konecne
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 10:40
Keby si nebol chuj, tak si vsimnes, ze uz od Visty sa da prejst jednym klikom nielen na adresar o uroven vyssie, ale o hocikolko urovni vyssie. Elegantnejsie to tam uz spravit nemohli - proste klikni na hociktoru cast cesty, co sa ti zobrazuje v prieskumnikovi, a hotovo.
|
| |
Re: Konecne
Od: cfwere
|
Pridané:
1.10.2011 20:46
No ved... problem je s tym kliknutim... Ked ja robim so subormi, tak mys ma len a len brzdi a to i ked si presnost a rychlost mysi vytunujem na quake 3... Proste klavesnica je da best na ovladanie pc. (ano, najdu sa aplikacie, ako je explorer, firefox, ci opera, ktore su optimalizovane na pouzivanie mysky. Konkretne v browseroch to vsak ide tazko optimalizovat na klavesnicu, i ked to nie je nemozne - lynks)
|
| |
Re: Konecne
Od: Peter Crouch
|
Pridané:
24.8.2011 13:11
Neni nahodou backspace to co hladas ?
|
| |
Re: Konecne
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
24.8.2011 15:33
ale len za predpokladu, ze do tej urovne presiel postupne ... je to totiz iba krok spat v historii ...
|
| |
Re: Konecne
Od: sdfwefw
|
Pridané:
24.8.2011 16:00
Nie... Backspace, nie je to čo hľadá, on chce ísť o úroveň vyššie, nie späť. To je podstatný rozdiel... A tiež sa prikláňam k postom vyššie, treba si zvyknúť, mne to tlačítko nechýba
|
| |
Re: Konecne
Od: Jerry19
|
Pridané:
24.8.2011 15:37
Napr. taky poradovnik. Ked si pozeram co kam chcem kopnut alebo presunut a len oznacuje ma stlacam F5, F2, alebo F6 a F2 a ked mam vsetko v zozname, idem na pivo, ked sa vratim, vsetko je popresuvane a pokopirovane tam kde ma byt. Pricom ked pridam prvu vec do frontu, pauznem to a az ked mam hotovy cely zoznam spustim a idem prec, aby nebolo zpomalene otvaranie filmov, lebo niektore si musim pozret a preklikat predtym ako sa rozhodnem ci kopirovat.
Nechapem preco tak primitivnu vec nedali do Windowsu priamo uz davno.
|
| |
Re: Konecne
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
24.8.2011 15:48
lebo ked sa o dve hodiny vratis, tak zistis, ze treti subor vo fronte ma konflikt s cielom, tak to potvrdis prepisat a ides zno vu prec ;) ... samozrejme, ze by mohli predikovat cely proces kopirovania vo fronte a pytat sa aj na konflikty, ktore mozu vzniknut v neskorsich krokoch, ale to uz by podla mna bolo prilis komplikovane ... MS robi veci bud dokonale alebo vobec a v tomto pripade by dokonalost znamenala neefektivne mnozstvo prace ...
|
| |
Re: Konecne
Od: Jerry19
|
Pridané:
24.8.2011 16:14
Konflikt nemoze vzniknut, lebo si spravim predtym adresare prazdne na oboch diskoch a vtedy len kopirujem, teda nemoze byt problem, ze pri presuvani nemoze zmazat nejaky subor a vyzaduje potvrdenie.
Ale ide mi o to, ze nic take vo windowsoch neni a musis pouzit TC ked pride k tebe kamarat s diskom plnym HD filmov a chcete si povymienat filmy a zatial co sa to kopiruje ist na pivo.
|
| |
Re: Konecne
Od: Necro
|
Pridané:
24.8.2011 8:52
Tak to v mojom pripade nehrozi. Bez TC ani na krok.
|
| |
Re: Konecne
Od: abecede
|
Pridané:
24.8.2011 11:17
jojo.. totalcommander je strasne premakany...
v linuxe mi obcas chyba... aj ked doublecmd je celkom schopny...
|
| |
Re: Konecne
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
24.8.2011 12:06
doublecmd je dobrá alternatíva, ale je dosť pomalý a prehliadaču po stlačení F3 tiež chýba veľa k dokonalosti
|
| |
Re: Konecne
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
24.8.2011 12:12
skus Krusader
|
| |
Re: Konecne
Od: abecede
|
Pridané:
24.8.2011 13:57
Ano krusader pouzivam na strojoch s KDE... Ale na masinach s XFCE (resp. inym window managerom zalozenom na GTK) si nechcem zasierat system KDE libkami, QTckom a deamonom knotify, ktory v kuse zere CPU.
Preto tam pouzivam doublecmd :-P
|
| |
Re: Konecne
Od: kolesomania
|
Pridané:
24.8.2011 14:04
prejdi na mac.
tam je skvely finder.
|
| |
Re: Konecne
Od: siirii
|
Pridané:
25.8.2011 9:53
Nie, nie je.
|
| |
Re: Konecne
Od: fhgfjsgf
|
Pridané:
28.8.2011 11:44
finder je dobry az po nainstalovani TotalFindera inak sam o sebe az taky super nieje.
|
| |
Re: Konecne
Od: abecede
|
Pridané:
24.8.2011 14:08
http://goo.gl/xG4Z0
|
| |
Re: Konecne
Od: el_kabel
|
Pridané:
24.8.2011 20:12
co vam vadi na starom dobrom mc? :)
|
| |
Re: Konecne
Od: Hmm
|
Pridané:
24.8.2011 16:07
Ach jaj celé to je o tom, že Microsoft nemá vôbec záujem( nielen on) o to, aby vydalo niečo výborné. Tie chyby sú tam úmyselné, hovorí sa tomu "kurvítka". Predsa potrebujú vydávať každé dva roky nový OS a potrebujú ľudí , ktorý sú pekne vycvičený na konzum , aby si stále kupovali každú chvíľku niečo nové, tak ako každý "piatok" nové pc alebo mobil.
Veď to je každému jasné , ako tu aj niekto spomenul, buď majú niečo super alebo vôbec, myslíte si že to vôbec je náhoda ....
|
| |
Kopirovanie
Od: GBA
|
Pridané:
24.8.2011 8:49
Teraz uz len cakam ten o tom ze Windows nekopiruje OS X ktore to ma uz pekne dlho :D
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2011 10:10
Mac OS X je lepšie ako Windows v niektorých veciach, ale kopírovanie súborov medzi ne rozhodne nepatrí. Napr. predstav si túto veľmi bežnú situáciu:
1. Kopírujem väčšiu množinu súborov do adresára, v ktorom už niektoré z nich sú.
2. Chcem nakopírovať nové súbory, ale tie pôvodné tam nechať.
3. Mac OS X mi dá ohľadom súborov s rovnakým menom na výber: prepísať, ponechať oba, zastaviť celú operáciu (WTF??).
Tragédia.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 10:42
Hovoris o WinXP? To co pises ide uz vo Vistach, staci zvolit "ponechat povodne subory" v okne, ktore ti vyskoci, a naspodu okna zakliknut, ze to chces spravit pre vsetky kopirovane subory.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od reg.: veldo
|
Pridané:
24.8.2011 11:15
mas problem s chapanim precitaneho textu.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2011 11:36
Not sure if troll or just really REALLY stupid. Hovorím samozrejme o Mac OS X :)
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: prdlajs
|
Pridané:
24.8.2011 14:26
Nuz, ten prispevok vyznel tak, ze Mac OS X je lepsie ako Windows *, pretoze tam ide robit to co si popisal. A z toho som usudil, ze zrejme nevies, ze to ide aj vo Win 6+. Toz asi tak.
A nauc sa radsej po slovensky. Zide sa ti to viac ako snazit sa dokazat si nieco zlou anglictinou.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: velka kubatura
|
Pridané:
24.8.2011 14:58
trosku si ho nepochopil.
pisal o tom, ze kopirovanie suborov rozhodne nie je prednost osx.
teplo, co?
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: hmm
|
Pridané:
24.8.2011 15:05
naozaj mas problem s chapanim precitaneho textu :D
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2011 15:21
Čo prosím??!!! Z akého dôvodu sa Ty navážaš do mojej slovenčiny, alebo angličtiny? Ukáž mi jednu chybu v tom, čo som napísal.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: krovak
|
Pridané:
24.8.2011 15:23
get to za choppa!
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: deed
|
Pridané:
24.8.2011 16:42
ja som to pochopil. zrejme citas kazde tretie slovo alebo len letmo precitas. ked pisal, ze mac os x je lepsie ako win ale kopirovanie "v mac os x" nie je najlepsie tak uviedol priklad ku mac os x v com nie je najlepsie. ved taku jednoduchu vec s sa neda prehliadnut. boze som myslel ze na dsl chodia chlapici s vacsim iq.
|
| |
Re: Kopirovanie
Od: siirii
|
Pridané:
24.8.2011 16:47
Inak len pre poriadok, ja si nemyslím, že Mac OS X je celkovo lepší ako Windows, len v niektorých oblastiach. Rovnako si to myslím aj naopak.
|
| |
MS kupi TC
Od: tretinos
|
Pridané:
24.8.2011 8:56
A co tak kupit total commander a dat ho ako sucast windoze?
|
| |
Re: MS kupi TC
Od: totaltomas
|
Pridané:
24.8.2011 9:04
No uz len to by chybalo, aby MS dodrbal jeden z najlepsich softov pre windows !!!
|
| |
Re: MS kupi TC
Od reg.: aelem
|
Pridané:
24.8.2011 10:26
...ktory mas urcite kupeny.
|
| |
Re: MS kupi TC
Od: absinth
|
Pridané:
24.8.2011 11:38
ale aj bez cracku je celkom pouzitelny az na to prve vyskakujuce okno takze pohodka :)
|
| |
Re: MS kupi TC
Od: abecede
|
Pridané:
24.8.2011 14:13
ANO... az nato, ze aj bez cracku porusujes licencne podmienky. Pretoze v nich ta jasne ziadaju, aby si po mesiaci pouzivania ho bud odinstaloval alebo kupil.
To, ze ta nechavaju ho dalej pouzivat, je zrejme sposobene faktom, ze vedia, ze inac by i to aj tak crackol :-). Takze zbytocne pracovat na implementacii blokovania po 30tich dnoch :D
|
| |
Taká maličkosť
Od: ejha
|
Pridané:
24.8.2011 9:02
Všimnite si prvý a druhý obrázok. V prvom je X (zatvoriť) normálne ako je na W7, ale na druhom je iné. Viac sa mi páči W7 ako to 2. Ale inak im držím palce nech urobia konečne súci Win! :)
|
| |
Re: Taká maličkosť
Od: menoooooo
|
Pridané:
24.8.2011 9:52
iny typ okna
|
| |
Re: Taká maličkosť
Od: jasom......
|
Pridané:
24.8.2011 10:05
To je aj na Windows 7 keď ostane okno "visieť" v "Neodpovedá" stave....
|
| |
Re: Taká maličkosť
Od: Budovi
|
Pridané:
24.8.2011 10:21
A je tam aj bug keď minimalizuješ fulscreen aplikáciu a si v inej, ktorá má okno... Dá ti tam obe tlačítka, vyzerá to hrozne vôbec to nechápem.... Načo je tam "druhý typ"
|
| |
File archive manager
Od: Olaf Gustafson
|
Pridané:
24.8.2011 9:08
Len som zvedavy ci som jediny co pouziva FAR... podla mojich dlhorocnych skusenosti najlepsi FM aky je (ked sa dobre nastavi na zaciatku)
|
| |
Re: File archive manager
Od: Rado2
|
Pridané:
24.8.2011 9:21
aj ja
|
| |
Re: File archive manager
Od: lobo
|
Pridané:
24.8.2011 9:21
nie si jediny
|
| |
Re: File archive manager
Od: Kent Brockman
|
Pridané:
24.8.2011 9:35
Sak prave to dobre nastavenie zaberie celu mladost, to uz radsej tunovat TC. Ghisler by nemal byt taka sketa a mohol by sa dohodnut s MS. Mal by z toho urcite viac ako za shareware bez time limitu. Windows Explorer ma uroven hojdacieho konika aj keby mal 20000rpm.
|
| |
Re: File archive manager
Od: totaltomas
|
Pridané:
24.8.2011 10:11
...mohol by sa dohodnut s MS...
A naco prosim ta? Je to dobre tak ako to je, aj ked samotny win by mohol vediet viac.
Ghislerovi by MS vyplatil nejake bubaky, a on by na to uz nemal taky dosah. A co by sme z toho mali my ostatny uzivatelia?
Na 99% len dalsi dodrbany softver. Ze by bol na kazdom wine? BFU by to pouzivat nevedel a pokrocilejsi to ma nahodene za 5 sekund!
|
| |
Re: File archive manager
Od reg.: aelem
|
Pridané:
24.8.2011 10:27
V čom je lepší od TC?
|
| |
Re: File archive manager
Od: lobo
|
Pridané:
24.8.2011 15:29
treba vyskusat
|
| |
Re: File archive manager
Od reg.: aelem
|
Pridané:
24.8.2011 17:23
Takže?
|
| |
Re: File archive manager
Od: peter parker
|
Pridané:
24.8.2011 17:31
takze vyskusas a uvidis.
|
| |
Re: File archive manager
Od reg.: aelem
|
Pridané:
27.8.2011 12:32
Takže v ničom.
|
| |
Re: File archive manager
Od: rastos
|
Pridané:
25.8.2011 8:46
- Beží v konzole. To napr. znamená, že konzolové programy v ňom spustené neotvárajú nové okno. Ich výstup možno vidieť priamo v okne Far-u a ten výstup nezmizne keď program skončí. Tiež to znamená, že každý text v okne Far-u sa dá selektnúť a dať do clipboardu.
- Tiež mám pocit, že TC stráca čas pátraním po tom akú ikonku zobraziť pre ten ktorý súbor.
- Far dovoľuje relatívne jednoduchým spôsobom skonštruovať commandline z aktuálneho adresára/suboru/...
Hm?
|
| |
Re: File archive manager
Od reg.: aelem
|
Pridané:
27.8.2011 12:34
Prvé je pre mňa irelevantné a tretie dokáže aj TC. Ikonky sú cachované. Ale ďakujem, aspoň niečo.
|
| |
Re: File archive manager
Od: FMG.sk
|
Pridané:
24.8.2011 11:28
Ja pouzivam Far uz asi 10 rokov... nemam rad omalovanky.. s colored pluginom sa radost programuje :P
|
| |
Tento komentar nie je o Apple ...
Od: Neviem
|
Pridané:
24.8.2011 9:16
A kopirovanie je uz legalne?
|
| |
linux
Od: bernard
|
Pridané:
24.8.2011 9:26
toto mam v KDE uz aspon 2 roky :)
|
| |
Re: linux
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
24.8.2011 10:17
Gnome tak isto :) A po zatvorení (nie zrušení) okna z kopírovaním sa skryje do oznamovacej oblasti lišty.
|
| |
Re: linux
Od: .em
|
Pridané:
24.8.2011 14:11
ale nemas takyto progressbar >> youtu.be/_ngIRRcft30
|
| |
najlepsie kopirovanie
Od: woxodva
|
Pridané:
24.8.2011 9:26
cp [source] [destination]
a nepotrebujem ziadny win 8
|
| |
Re: najlepsie kopirovanie
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
24.8.2011 10:10
to je moc jednoduche to nemoze fungovat :P
|
| |
Re: najlepsie kopirovanie
Od: .em
|
Pridané:
25.8.2011 10:45
lepsie, cp [source] [destination] &
|
| |
a co tak toto? to by pomohlo
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
24.8.2011 9:28
http://goo.gl/i1X97 s tym je dominancia na dlhe roky takme r ista :D
|
| |
haluska
Od: dristy
|
Pridané:
24.8.2011 9:28
ta take dristy tu pisu ale take dvolezite ze Orange nejde kotrola kreditu ze maju tam chybu. Tak to ne.......dsl.sk mohlo by si sa zlepsit v spravach :) papa vas fanusik
|
| |
Re: haluska
Od: lolo21
|
Pridané:
24.8.2011 9:56
dalsi titulok na dsl:
Orange nejde, aj, kontrola kreditu - majú tam chybu, s vyjadrením, video (doplnené)
|
| |
Re: haluska
Od: 20781
|
Pridané:
24.8.2011 9:58
A co ti brani upozornit na to redakciu mailom? Na to nemas ale anonymne picovat v diskusii to ano...
|
| |
Re: haluska
Od: hmmm
|
Pridané:
27.8.2011 1:01
nemôžem sa prestať smiať :D
|
| |
Pošli kvety
Od reg.: kocka1
|
Pridané:
24.8.2011 9:43
Ake asi fotky su ukryte vo foldri "Stacey's photos" ? :))
|
| |
kopirovanie
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
24.8.2011 10:10
som myslel ze novy FS budu mat..
|
| |
from ubuntu
Od: igino.original
|
Pridané:
24.8.2011 10:11
ja by som skor povedal ze sa inspirovali kopcenim presne ako je v ubuntu, len pridali graf
|
| |
linux
Od: sfgsf
|
Pridané:
24.8.2011 10:20
v gnome uz od nepamati...
|
| |
12345
Od: trololoman
|
Pridané:
24.8.2011 10:24
Konecne. A este by to riešenie konfliktov pri existencii súboru s rovnakým menom mohli spravit tak ze ak sa nejaky konflikt vyskytne tak medzi tym bude dalej pokracovat kopirovanie dalsich suborov co v konflikte nie su, pretoze ma neskutocne sere ked dam kopirovat viac dat, necham to kopirovat a idem prec, a ked sa vratim tak zistim ze sa vlastne skoro nic nezkopirovalo pretoze dementne wins sa zastavili s ponukov na riesenie konfliktu a cakaju na moju volbu co s tym.
|
| |
Re: 12345
Od: kleofas
|
Pridané:
24.8.2011 10:28
http://dopice.sk/Os
|
| |
Re: 12345
Od: peter_SK
|
Pridané:
24.8.2011 11:10
Od zapnutého stroja nemáš čo odchádzať, maj ho na očiach, čo keby sa niečo stalo.
|
| |
kopirovanie
Od: Komentol
|
Pridané:
24.8.2011 10:40
Hlavne nech to tie bukvice poriadne nakoduju! Stala sa mi taka vec: kopiroval som rozrobeny projekt a ine suboty z netbooku (win 7) do desktopu (win 7) a stala sa taka vec: niektore subory mali predtym pomenovanie napr. CProjectAppView, po skopirovani mali CPROJECTAPPVIEW a potom mi pri builde vyhadzovalo mnozstvo chyb a ako bonus, niektore sa proste stratili... Win7 s aktualizáciami...
|
| |
Re: kopirovanie
Od: FMG.sk
|
Pridané:
24.8.2011 11:30
Skus FAR Manager a F11 + Case conversion
|
| |
kopy or not
Od: smurf
|
Pridané:
24.8.2011 11:04
no mne je to jedno ak to neprida na rychlosti... je mi to jedno a ostanem pri TeraCopy
|
| |
kopírujú kopírovanie
Od: skladko
|
Pridané:
24.8.2011 11:19
Ešte aj to kopírovanie odkopírujú od iných. Tomu sa hovorí hlavičky z Redmondu.
|
| |
kopirovanie a win explorer
Od: .....
|
Pridané:
24.8.2011 16:56
linux ma take kopirovanie uz roky :-D
|
| |
Re: kopirovanie a win explorer
Od: kvetinar
|
Pridané:
24.8.2011 17:04
gratulujeme a posielame kvety
|
| |
ale ale
Od: el nino
|
Pridané:
24.8.2011 17:28
najlepší je aj tak FreeCommander...TC je ozaj sračka,vyhodil som ho už z Win 3.1
|
| |
Re: ale ale
Od: Tony34
|
Pridané:
24.8.2011 18:21
tak to si spravil riadny downgrade :)
|
| |
Re: ale ale
Od reg.: aelem
|
Pridané:
27.8.2011 12:38
V čom napríklad?
|
| |
Windows 8 M3 build 7898
Od: akim
|
Pridané:
24.8.2011 19:13
Necelych 24 hodin som testoval build 7898, no skoda ze tam toto kopirovanie este nebolo. Viem ze to ma este od finalnej verzie daleko, no az na nekompatibilitu niektorych programov to bezalo fantasticky. V podstate rychlejsie ako 7.
|
| |
ach jaj
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
24.8.2011 21:11
ale na nieco ste zabudli... microsoft predava VO VELKOM!!! cize ak by sa vo win8 objavilo kopirovanie ako napr v TC, tak kazdy z vas by mal denne 5 telefonatov, ze asi nieco zle stlacili a niekde zmizli subory... asi nestretavate tak casto takych ludi ako ja, co sa po par rokoch nenaucili ako premiestnit nejaky subor na USBkluc... po 50tich ukazaniach...
|
| |
HDD multitasking
Od: manager666
|
Pridané:
24.8.2011 22:26
Ja len stale nechapem, preco doteraz nezlepsili tzv. HDD multitasking... Clovek da nieco kopirovat na disk a ked sa pokusam spustit aplikaciu nainstalovanu z disku, na ktory sa kopiruju subory, tak sa doba spustenia exponencialne zvysi... To je take tazke zakomponovat system priorit pri HDD ? Ale pravdepodobne by sa muselo prepracovat aj cele DMA... Snad sa niekedy dockam
|
| |
Re: HDD multitasking
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
26.8.2011 6:37
DMA nema s prioritizaciou nic spolocne. Je to (prioritizacia) zalezitost ovela na ovela vyssej urovni.
Tiez by som nieco take ocenil...
|