| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Apple
Od: Lord Blade
|
Pridané:
23.8.2011 9:51
normálne neverím, lebo ako sú niektorý zaritý na iŠrot veci tak by som povedal že tam nie sú niektorý ľudia pri zmysloch, ale vyzerá to tak že sú :-OO
|
| |
Re: Apple
Od reg.: kocka1
|
Pridané:
23.8.2011 10:11
a zavidis aj tim ludom co maju BMW, zatial co ty sa vozis na hnilej Felde?
|
| |
Re: Apple
Od: ja.
|
Pridané:
23.8.2011 10:29
Nie, len sa divne pozera na ludi, ktori si kupia zhnitu Feldu za cenu BMW.
|
| |
Re: Apple
Od: fafasffdsaga
|
Pridané:
23.8.2011 10:45
to akoze myslis zhnitu feldu = galaxy / desire za cenu BMW = iPhone ?
|
| |
Re: Apple
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
23.8.2011 10:36
to si akoze prirovnal apple ku bmw?? to si fakt nezasluzili, ako mozes byt taky kruty?
|
| |
Re: Apple
Od: jjffgg
|
Pridané:
23.8.2011 11:20
mas pravdu. Skor k mercedesu. Mozno vyssie rady bmw.
|
| |
Re: Apple
Od: Julmas
|
Pridané:
23.8.2011 22:00
celkom som sa pobavil pri tejto diskusii... porovnavat Iblbost s androidom a tvrdit ze iblbost je lepsie tak ako mercedes od bmw... myslim ze niesom jediny co sa na tomto pobavil :-D ... ze mercedes :-D
|
| |
Re: Apple
Od reg.: cca01
|
Pridané:
23.8.2011 10:30
Kľudne si môžeš robiť z iOs posmešky ale myslím, že Android zariadenia kupuje veľké percento ľudí, ktorí ani nevedia čo je to OS, Smartfón a v živote nikdy si nestiahnú nejakú aplikáciu do mobilu. Ja sám ako IT človek v poslednom čase používam aj android a musím skonštatovať, že napriek tomu, že je to pokročilý systém, celkovo ho hodnotím oproti iOS ako bordel a chaos. Takisto mobily s Androidom majú dosť problémy s konštrukciou. Mal som Samsung Ace, ten sa po zaspatí nedal zobudiť, nebral ani hovory, hoci volajúci si myslel, že vyzváňa. Pozriem na web - a čo nevidím: rovnaký problém majú tisíce ľudí a Samsung sa tvári, že o ničom nevie. Ak by si to dovolil spraviť Apple, tak by ho zožrali. Druhý príklad LG Optimus One. Po týždni máš za sklíčkom prach. Vymenia ti kus za kus, a za týždeň je prach späť.
Zlatý iŠrot...
|
| |
Re: Apple
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
23.8.2011 10:39
no lebo amici uz len veda pouzivat os.....
sak ani navedeli ze cez bluetooth toho moc neposlu.
|
| |
Re: Apple
Od: dfdfdf
|
Pridané:
23.8.2011 11:22
bluetooth? disketovu mechaniku by si nechcel?
bluetooth tak akurat na pripojenie klavesnice, co mimochodom funguje skvele. Pripadne wireless sluchatiek
|
| |
Re: Apple
Od: smurf
|
Pridané:
23.8.2011 15:48
/facepalm
|
| |
Re: Apple
Od: m44
|
Pridané:
23.8.2011 11:10
no nejako si sa rozpisal o konstrukcii urcitych modelov, ale strasne malo o tom androide.
|
| |
Re: Apple
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
23.8.2011 12:15
porovnavas hrusky s jablkami, chces porovnavat telefon za ~200e s telefonom za ~600e? vyber si dva telefony z rovnakej kategorie a mozeme sa o niecom rozpravat
|
| |
Re: Apple
Od: 54651
|
Pridané:
23.8.2011 14:48
"""Zlatý iŠrot... """
hej v markete blbosti typu app so zvukmi prdov a pod. ci spam
Vacsina takych na ifone markete
|
| |
Re: Apple
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 15:22
bohužial, AppStore je na tom kvalitou najvyššie z mobilných store-ov, vďaka tomu, že má oveľa vyššie obraty ako hocikto iný...
|
| |
Re: Apple
Od: wandros
|
Pridané:
24.8.2011 6:51
... a v tom je rozdiel medzi Apple a Google Androidom. Niekto sa potrebuje nehorazne nabaliť na aj už tak predražených prístrojoch a niekto nie. A ver, že o kvalite to nie je...
|
| |
Re: Apple
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.8.2011 20:19
Cenu určujú vývojári a nie Apple, či? Či ako má Apple podiel na tom, aké ceny sú na AppStore?
|
| |
Re: Apple
Od: 7/-+
|
Pridané:
24.8.2011 17:47
Praveze bolo par clankov ze apple market ma najviac blbosti zo vsetkych.
|
| |
Re: Apple
Od: Matooo01
|
Pridané:
23.8.2011 18:43
Radsej budem Apple ovca, ako niekto, kto spravi v jednej vete 3 gramaticke chyby.
|
| |
jaaaaaaaaaaj
Od: oliver g
|
Pridané:
23.8.2011 9:56
ako by som si pozrel reakcie tych ktory sa tu na tomto portali pred rokom, mozno viac, dusovali ze iOS nikdy nic nepredbehne, ze android moze byt mozno v niecom lepsi ale ze ho siroka verejnost nikdy neprijme a ze nie je buducnost ale len nejaky projekt ktory vsetci odignoruju pre jeho komplexnost... ze vsetko bude bezkonkurencne na iOS a ina cesta ani neexistuje ..... hm??????? pani? damy?
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: mixal11
|
Pridané:
23.8.2011 10:17
Android je nedoladeny pomaly nestabilny srot, akurat je zadarmo, tak ho vsetci pouzivaju.
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: fgfdgdg
|
Pridané:
23.8.2011 11:22
max suhlas. Gui dokonca nemaju akcelerovane. A to je rok 2011. Aspon u apple. V google mozno este nie
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: kombucha
|
Pridané:
24.8.2011 12:18
aha, jozef remen zavital takto anonymne!
ty a ta tvoja akceleracia.
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: anywh
|
Pridané:
23.8.2011 12:06
závidíš, že je Android nejlepší, že? :)
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: Lord Blade
|
Pridané:
23.8.2011 14:02
To ti kto povedal že je Android zadarmo? Však si ho spoločnosti ktoré ho chcú dať do telefónu musia zaplatiť :) Sa uvedom
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: m44
|
Pridané:
23.8.2011 14:28
zdroj? pokial viem, tak ho moze pouzit kto chce, zadarmo. len aby si to mohol volat "android" (trademark google), tak to tvoje zariadenie musi google certifikovat - to asi stoji nejake peniaze, ale pochybujem, ze sa plati nejaky poplatok za kazde jedno zariadenie, ktore potom vyrobis.
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 15:24
zadarmo je len jeho časť. Práve tá druhá časť, platená, je zaujímavá, keďže sú tam Google Apps, Android market atď., čiže všetky výhody Androidu. čo si myslíš, prečo si nevidel ešte ani jediný populárny Android phone zložený výhradne len z Open Source častí?
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: m44
|
Pridané:
23.8.2011 16:04
a za tu druhu, proprietarnu, cast sa plati za kazde jedno vyrobene zariadenie? ak ano, kde sa da o tom zistit viac?
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: cinko@home
|
Pridané:
23.8.2011 16:34
uplne spatne. Realita je taka ze android market NIEJE sucastou androidu - je to aplikacia ktora open source nieje. ALE ta aplikacia je free, staci stiahnut apk a nainstalovat (su niektore modely android telefonov/tabletov kde market defaultne nieje).
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: sdvs1s651
|
Pridané:
23.8.2011 14:51
Ak je android najhorsi, preco teda berie si podiel na trhu z symbianu, wp7,ios,webos......
Som zvedavy na odpoved.
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: mixal11
|
Pridané:
24.8.2011 16:05
lebo je zadarmo a bez restrikcii
|
| |
Re: jaaaaaaaaaaj
Od: old whore
|
Pridané:
24.8.2011 16:14
to je aj linux na desktope.
|
| |
porovnavat android a iOS je hlupost
Od: len tak
|
Pridané:
23.8.2011 10:12
Oliver a nebude to v tom ze iOS je len od jedneho vyrobcu a len na troch zariadeniach? Android sa uz dava snad vsade ci uz do telefonov za 1$ az po drahe smartphony. Skor je otazka ci si ludia kupuju telefon lebo ma android alebo preto ze je to konkretny telefon ci uz samsung htc alebo lg.
|
| |
Re: porovnavat android a iOS je hlupost
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 10:19
na tom nezáleží, Apple si zvolil taktiku, akú si zvolil, žiadne výhovorky.
|
| |
Re: porovnavat android a iOS je hlupost
Od: jasomto.
|
Pridané:
23.8.2011 10:35
najpouzivanejsi telefon je iphone 4g a druhy je 3gs... a to ine telefony uz apple ani nepredava... to ze je podiel androidu cez 50% je irelevantne, to su take odrby ako ked orange hlasi ze ma 3miliony aktivnych simiek
z tych 50% androidov by minimalne polovica chcela iphone, ale kedze nan nemaju tak maju "smart" telefony za korunu
|
| |
Re: porovnavat android a iOS je hlupost
Od: ffdfg
|
Pridané:
23.8.2011 11:24
plus je zopar ludi hrdych a nepriznaju si to.
|
| |
Re: porovnavat android a iOS je hlupost
Od: dUfUs
|
Pridané:
23.8.2011 14:40
Teba musi myslenie strasne boliet. Porovnavas predaj telefonu/zariadenia s predajom X telefonov s operacnym systemom. Inak povedane, ano, iPhone moze mat najviac predanych kusov, pretoze Android pouziva vela vyrobcov telefonov.
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
23.8.2011 10:22
Imho, firma ma na to odbornikov ktori rozhoduju aky os by bol pre dany model najvhodnejsi, ktore vyberaju podla toho, aby sa to predavalo co najlepsie. Zda sa ze ich najvcsia cast dal svoj hlas androidovi.
A aj podla mojho nazoru je android lepsi os. Mozem to posudit dost objektivne, vlastnim htc desire s aj ipad 2.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 10:27
s tými odborníkmi si dobre zadrel. Keby sa im iOS zdal byť kvalitnejší, myslíš si, že by si na trhu videl Samsung s iOS??? Vyberajú si tak jedine medzi WP7 a Androidom a dokonca majú na trhu obe naraz.
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
23.8.2011 12:38
ale vacsina mobilov uz funguje na androide(oproti wp7). inac to je samozrejmost ze iOS tam dat nemozu.
btw, preco si myslis, ze keby vyrobcovia mohli vydat iOS, tak potom by to pouzival kazdy? a ked je iOS lepsi tak potom preco kupuju ludia smartphone-y ako sensation, alebo samsung galaxy series? ved by mohli vybrat za tie iste prachy aj iPhone, ktory je jednoznacne lepsia volba... jedna moznost je tiez, ze aj iPhone sa preda kvoli znacke Apple, ako niekto vyssie spomenul.
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 13:31
oni vydajú aj aj a čo sa viac predáva, z toho spravia viac modelov.
"btw, preco si myslis, ze keby vyrobcovia mohli vydat iOS, tak potom by to pouzival kazdy?" - neviem, či čítame tú istú diskusiu, no ja som to určite nepísal.
a že iPhone sa predáva kvôli značke? prečo sa potom nepredávalo MobileMe? Alebo Apple TV? Prečo sa Mac Mini nepredáva aspoň tak isto ako iPhone, keď má rovnakú značku?
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
23.8.2011 14:31
"a že iPhone sa predáva kvôli značke? prečo sa potom nepredávalo MobileMe? Alebo Apple TV? Prečo sa Mac Mini nepredáva aspoň tak isto ako iPhone, keď má rovnakú značku? "
lebo aj u apple sa da rozlisit medzi produktami podla vyuzivatelnosti. produkty ktorych spomenul maju ovela mensiu vyuzivatelnost ako napr. iPhone ci iOS. Tie produkty asi uz nesplnaju minimalne poziadavky apple-maniakov...
Ale ja nic nemam proti iOS, ved som velmi spokojeny s iPad-om. Je to fakt super hracka. Ale s Androidom mam ovela sirsie moznosti (napriek tomu ze apple store ma ovela viac applikacie) a preto ho uprednostnujem.
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
23.8.2011 14:33
Inac som ten iPad dostal ako darcek. Ja by som za to urcite nevydal 500 eur...
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: ghhhhhhhhhhhg
|
Pridané:
23.8.2011 15:50
Prehodnotil by som svojich priatelov. ;)
jk
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 17:53
ty si vyberáš kamarátov podľa toho, či majú rovnaké nároky na telefóny/tablety? kam sme to dospeli....
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 10:18
mňa by zase zaujímal názor ľudí, ktorí tu na diskusiách tvrdia, že Apple má preto taký podiel, lebo si ho kupujú "hlúpi" Američania na tony. Možno predsa len nie sú tí hnusní zlí tlustí američania tak hlúpi.....
a gratulujem Androidu za dosiahnutie pozície "Windows" medzi smartphonami :-)
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 10:23
v konečnom dôsledku sú všetci radi, Apple si so svojím podielom zarába násobne viac, ako všetci ostatní dokopy, Google potrebuje na vytváranie zisku masy a tie majú.
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 10:30
inak celkom dobrý výsledok pre Apple, na to, že za posledný rok nedali do predaja žiaden nový model smartphonu. Dokonca ani nezlacnili a to majú najvyššie prirážky na trhu!
|
| |
Re: Titulok
Od: Lord Blade
|
Pridané:
23.8.2011 14:06
Nj oni tam zmenia 1 vec. Inak je to stále ten istý telefón a dajú tam prirážku o 100€ naviac kvôli tomu že je o 10% lepší ako predošlí.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 15:27
v ktorom svete bol iPhone novej generácie drahší ako predchádzajúca generácia (pred vydaním novej)?
|
| |
Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
23.8.2011 10:35
Ini sa predhanaju v marketshare, a niekto zas generuje 2/3 ziskov s jednym modelom rocne... :)
http://dopice.sk/Od
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od: Nope.avi
|
Pridané:
23.8.2011 10:39
Mne ako spotrebitelovi ale ide o to, co v tom mobile je a nie kolko z neho zarabaju.
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 11:46
Článok je o marketshareoch, príspevok, na ktorý si reagoval, o ziskoch, z toho logicky vyplýva, že sa bavíme o tom, ako sú na tom jednotlivé firmy a nie aký to má vplyv pri rozhodovaní pri kúpe smartphonu
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od: Nope.avi
|
Pridané:
23.8.2011 12:09
Neuvedomil som si ze je to osobitny prispevok, ked sa tu uz rozputala minivojna iOS vs Android tak som sa uz reflexivne naladil na taku frekvenciu, moja chyba :)
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
23.8.2011 18:03
to mozno tebe a par dalsim citatelom dsl, vd beznej praxi to vyzera takto:
"prosim si ajfon"
"nech sa paci, 200$ + 2rocny kontrakt"
"to je vela, iny ajfon nemate?"
"nie"
"a nieco podobne?"
"android"
"kolko stoji?"
"najdrahsi 150, ale su aj ku kontraktu zadarmo"
"tak to beriem"
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.8.2011 20:19
pise sa tam USA nie slovensko...
|
| |
Re: Podiel Androidu sa v USA dostal nad 50%
Od: 541651
|
Pridané:
26.8.2011 13:08
Vravis akoby sa ifonov vyrabalo 100 modelov (na rozdiel od android)
|
| |
Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: PATWISTT
|
Pridané:
23.8.2011 11:18
Čaute, musím súhlasiť s jednm komentárom že android je estabilný srot :-D Keď tam bola na novo 2.1 tam pekne šiel, ale keď som dal nejaké aplikácie s marketu tak sa začal sekať. Keď vydali 2.2 to isté, a pri 2.3 už je možnosť presunúť aplikácie na SD kartu tak som skúsil ale stále to laguje :-D (btw. pri 2.1 a 2.2 sa niekedy nedal ani dvihnúť hovor, tak to sekalo)
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.8.2011 11:35
2.2 pre X10 nikdy nevyšiel. To len tak na okraj.
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
23.8.2011 12:07
To vies. Asi stiahol z netu flashnutu ROMku "upravenu" na uplne iny telefon a HW a potom sa divi ze mu to poriadne nefacha. Takych uz bolo...
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: Nope.avi
|
Pridané:
23.8.2011 12:11
Dost mozne ze ten telefon ani nemal, len kyda...
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
23.8.2011 13:11
no to je najvacsi kamen urazu na androide. Vyrobca ti nedoda aktualizacie, potom kazdy dava rozne neoficialne romky a pod. A vznikaju problemy s nestabilitou. Jednoducho roztriesteny system bez riadenia. Naproti tomu k iPhone mas istotu, ze kym je este tvoj model ako tak aktualny dostanes aktualizaciu (oficialnu a rovnaku, ako na vsetky ostatne zariadenia).
A btw, mam telefon s androidom.
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.8.2011 13:22
ale nejde len o neoficialne romky, pozri sa napr co dal samsung do galaxy s na zaciatku. a potom aj ta 2.2, ved to sa po dlhsej dobe nedalo pouzivat, pokial si instaloval viac apps
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: cookie_binary
|
Pridané:
23.8.2011 13:29
zvlastne, mam htc a tam je vplyv verzie androida na vykon skor opacneho charakteru, cim novsia verzia, tym sviznejsi beh os a aplikacii
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.8.2011 13:58
preto pisem "pozri sa napr co dal samsung do galaxy s"
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
23.8.2011 17:11
mozem potvrdit
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: cookie_binary
|
Pridané:
23.8.2011 13:28
check this: http://www.dsl.sk/article.php?article=10893
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: 151
|
Pridané:
23.8.2011 14:59
To ze napr mobil od firmy X pol roka od uvedenia nerobia updaty, to kydaj na vyrobcu to nie je problem androidu ako takeho. (sony)
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: anonym11
|
Pridané:
23.8.2011 13:15
Moznost presunut aplikacie na SD kartu je uz vo verzii 2.2. Takze kydas.
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: Lord Blade
|
Pridané:
23.8.2011 14:09
Ako toto je fakt super porovnávať plynulosť androidu na telefóne za 200 € oproti iPhone za 600€. Keby tak porovnávali android za 600€ vs iPhone za 600€ tak to by bolo o niečom inom. Android nemôže lagovať ani za nič na takom telefóne takže asi tak, a ak skúša niektoré nestabilné testovacie resp developerské aplikácie a rozhasí mu to systém tak je tiež zaujímavé prečo sa čuduje že mu to ide zle. Demencia nie je iba u amíkov ale už to prešlo aj na slovákov :(
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.8.2011 14:26
klames
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: el_kabel
|
Pridané:
23.8.2011 16:00
mam tu shitny tablet (pov mobii tegra playtab) s android 2.1 a ten nieje nic moc (obcas padne, baterka a display stoja za hovno ale zas stal asi 3500czk takze som od neho nic extra necakal), mam potom samsung galaxy ace s 2.3.4 a nemozem si ho vynachvalit lepsi telefon za tu cenu nekupis. a tak tu mam ipad 2 vdaka ktoremu som presiel zo stadia "tie iPicoviny nemusim" to stadia "tie iPicoviny neznasam" a obavam sa ze ked pre iOS zacnem pisat aplikacie tak dojdem do stadia "tie iPicoviny rozbijam".
|
| |
Re: Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: 1651651
|
Pridané:
23.8.2011 19:40
2.3.+ je to prave orechove
|
| |
new rom
Od: Lord Blade
|
Pridané:
23.8.2011 14:10
PS: To nedodanie novej verzie na niektoré telefóny závisí od Firmy nie od Google že ho nedodali. Keď to majú zle dohodnuté tak to tam potom býva.
|
| |
Re: new rom
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.8.2011 14:27
to snad zakaznikov zaujima?
|
| |
Re: new rom
Od: ja.
|
Pridané:
23.8.2011 18:18
A ako konkretne za to moze Google?
|
| |
Re: new rom
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 19:32
zlými zmluvami. MS si dalo podmienku, že má byť rovnaký HW a SW updaty si tlačia sami.
|
| |
Re: new rom
Od: ja.
|
Pridané:
23.8.2011 20:45
A preto vsetky telefony su Snapdragon, platforma stagnuje a updaty aj tak brickuju telefony.
Ono je to dobra vec, ze Androidy nie su len Snapdragon. Aspon je konkurencia medzi vyrobcami, raz taha pilku Qualcomm, potom Nvidia a teraz v zime bude TI, cim sa Android dostane 2 generacie za hardware pouzivany WP7.
|
| |
Re: new rom
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.8.2011 23:03
Však má to aj svoje výhody. No aj svoje nevýhody, s ktorými neúspešne bojujú.
|
| |
Re: new rom
Od: el_kabel
|
Pridané:
24.8.2011 18:25
ale podla vyjadreni samsungu a google na google I/O vsetky nove handsety budu podporovat updaty "pokial to hw dovoli".
|
| |
Sony Ericsson Xperia X10i Android 2.3
Od: PATWISTT
|
Pridané:
23.8.2011 21:36
Dával som len aktualizácie od výrobcu :-) OK tak som tam napísal že 2.2 proste tá druhá aktualízácia (celkovo boli 3). a akých 200€? Vravíš aktuálnu cenu telefónu
|
| |
pokus
Od: testtest
|
Pridané:
24.8.2011 2:03
koment
|
| |
Nojo - ale vam to
Od: Nojo - ale vam to
|
Pridané:
24.8.2011 22:35
Nojo - ale vam to vsetkym dobre jebe .... telefon, vytukas cislo, zavolas, povies co chces a zlozis. that's it. Ale vam tuna, to uz vsetkym dobre jebe.
|
| |
Re: Nojo - ale vam to
Od: PATWISTT
|
Pridané:
25.8.2011 1:21
Nj, chceme veľa od fónov :D
|
| |
Re: Nojo - ale vam to
Od: ja.
|
Pridané:
25.8.2011 9:33
Vies, ja si tie cisla nepamatam, takze som radsej, ked si v telefone vyberiem meno a telefon si k nemu pamata cislo.
Rovnako sa obcas stava, ze telefon stratim. Okrem toho, ze som nasraty, ze som stratil kus hardware, byval som nasraty, ze som stratil kontakty. Preto ocenujem, ze sa telefony synchronizuju OTA hned, ako zadam novy kontakt. Teraz prejdem na novy kus hw a vsetky kontakty hned nabehnu.
Potom su tu take drobnosti, ako call log, co je na niektorych telefonoch hotove utrpenie a na dalsich super vec. Dalo by sa dlho rozpravat, aky rozdiel v komforte je medzi telefonmi, len co sa tyka jednoducheho "zdvihnes telefon-vytocis cislo-zavolas-povies co chces-zlozis".
No a potom nastupuje integracia s VOIP...
|