|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
viac ziskové segmenty
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
19.8.2011 9:19
Sa mi zda celkom zaujimave, ze HP napisala, ze medzi viac ziskové segmenty patri verejny sektor. V podstate tym hovori, ze oproti maloobchodu tam tak dobre nefunguje konkurencia (maju vyssie zisky a teda aj vyssie ceny ako by mali v maloobchode).
|
|
Re: viac ziskové segmenty
Od: ljksdfjas
|
Pridané:
19.8.2011 13:31
POZOR! Bolo na nahlasene ze decka sa vratili z tabora. Tento clanok bol zasiahnuty asi najtazsie. Diskusia po do mnou neobsahuje nic vtipne, nic poucne a moze ohrozit vase mentalne zdravie. Prajem pekny zvysok dna..
|
|
....HP
Od: no jo
|
Pridané:
19.8.2011 9:22
konecne tie Hovno Produkty zmiznu aj notebooky by mohli
|
|
dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 9:29
to si potom HP-cko v zivote ani nevidel. Pre mna naopak, ked HP skonci, uz si v zivote nekupim ziadny notebook, lebo HP-cka boli jednoznacne najlepsie. Ja som mal s nimi len a len dobre skusenosti. A iny by som v zivote nexcel. Momentalne mam Elitebook, a so ziadnymi sa neda ani len porovnat. To vypracovanie, ergonomia, kvalita, vykon, skratka lepsie som nenasiel co by mi sadol.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: Necum
|
Pridané:
19.8.2011 9:34
"To vypracovanie, ergonomia..."
Hovoris o nom ako o zenskej :)
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: i am huge metal fan
|
Pridané:
19.8.2011 9:39
imho si vela inych notebookov v ruke nedrzal.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 9:51
ver tomu, ze nie len drzal, ale aj som mal, no nikdy som nebol tak spokojny ako s HP-ckom. Skratka kolko ludi, tolko chuti, ale kazdemu nieco ine sadne. Ale mna HP-cko nikdy nesklamalo. S IBM-om uz teraz Lenovom, som mal len same trampoty. Toshibu som velmi rychlo zanechal, a Vaio od Sony mi nikdy nesadlo. Fakt jedine co mozem este pochvalit bol Dell, ten mi dlho vydrzal, tiez nebol s nim problem, az na to ze bol trocha velky na moj vkus.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: i am a huge metal fan
|
Pridané:
19.8.2011 9:53
v tom pripade mas neuveritelnu zivotnu smolu.
99/100 by take nieco nenapisali.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
19.8.2011 10:02
konecne sa nebudu vyrabat tie spuchnute pavilliony..
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: _xxx
|
Pridané:
19.8.2011 10:48
so true, paviliony boli jak z vyrobnej linky aceru.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: mArtinko5MB
|
Pridané:
19.8.2011 12:44
to je to, hp ako značka výborná, škoda že tie nepodarky kazia meno
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
19.8.2011 22:43
presne..
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: dlb
|
Pridané:
22.8.2011 19:00
Čokoľvek som mal ja alebo moji známi od HP, sa buď pokazilo, alebo už rovno bolo nahovno vymyslené
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.8.2011 10:50
Jj, cely Pavilion, celkovo "dV" rady bol jeden velky priekak. Blee.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: dlb
|
Pridané:
22.8.2011 19:02
Nemyslíš "dy" ? :D
Tak kreténi čítajú značku hp dolu hlavou
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 10:06
zivotnu smolu ma clovek co napise taky blud, ci si teraz pleskol. ked podla takychto veci urcujes, kto ma zivotnu smolu, tak si na tom dusevne velmi plytko.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: i am a huge metal fan
|
Pridané:
19.8.2011 11:37
bavil som sa s tebou slusne ty susen.
podla tvojich detskych reakcii a peral co su pohadzal ti rovnoa bez prikras napisem:
notasov si mal malo, nepoznas ich a si chuj jak rampa. nemas predstavu o mdeloch, triedach ani jednotlivych vyrobcoch.
ale hp sem budes hadzat jak autista.
opytaj sa kurva servisakov, oni ti povedia.
hadan by to takto stacilo.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: marha
|
Pridané:
19.8.2011 12:12
nemas predstavu.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: mordechaj
|
Pridané:
19.8.2011 12:13
ale sak ja viiiim.
lemma nasrau.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 12:33
aj ja som sa slusne bavil, nijak som ta neurazil, len som reagoval adekvatne k tvojej ubhej reakcii, kto tu niekoho urazil si ty, ziadnu nadavku som na teba nepouzil, takze s tebou tu nemam co riesit a susen ta vyprdol na tento svet. takto sa mozes bavit s tym kto ta vychovaval ty bastard. ani netusis kolko mam rokov tak drz hubu. urcite mam vacsi obzor okolo IT ako ty. a urazky ake si pouzil, si nechaj pre svoje deti.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: Stano EEE
|
Pridané:
19.8.2011 19:04
ale toto uz bolo dost hrube spravanie , :D
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: apostol
|
Pridané:
21.8.2011 0:47
Hrube spravanie mal aj ten uboziak pred nim. Len si to precitaj, a az potom sa vyjadruj.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: navstevnik10009
|
Pridané:
19.8.2011 12:43
Prepáč toto bol fakt debilný príspevok od teba. Mám pocit, že nám chceš navodiť dojem, že ty si najlepší odborník? Dobre som to pochopil? Je mi jedno či si nejaký servisák alebo hocikto iný. Nevyvyšuj sa nad ostatných! Pre mňa si idiot.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 14:20
o nic debilnejsi nebol ako tvoj alebo ten nad tym co mi napisal. ja nexcem nikomu navodit ziadny dojem, je tu diskusia a kazdy si moze zdielat svoj nazor, nikomu nekazem aby pouzival HP, len som napisal, ze mne HP najlepsie sadlo, a napisal som aj ze inym ine sadne kolko ludi tolko chuti, ale idiotom si nazyvaj toho kto ta vychoval, ja som s tebou husi nepasol, takze tie slova si nechaj pre svojich. Ja sa nad nikym nevyvysujem, ale so spodinou ako si ty sa bavit nebudem.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: apostol
|
Pridané:
21.8.2011 0:49
Plne s tebou suhlasim. Ten nad tebou je totalny debil a magor.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: apostol
|
Pridané:
21.8.2011 0:52
debilna je tvoja prostata. Pozri sa na zebracku reakciu ala ty nad nim a potom uvidis, ziaden normalny nick, len urkyty, nic originalne, tak drz hubu...
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: Sky007
|
Pridané:
19.8.2011 13:06
lol to si co vypotil? su to spatne notebooky, a kur*a nekvalitne. Staci si pozriet statistiky a hp je najhorsie vsade
http://bit.ly/a0KHAG
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: Stano EEE
|
Pridané:
19.8.2011 19:01
kokso ty mas sto rokov ? že si vymenil tolko bookov ?
lebo kvalita notebooku sa podla mna za par mesiacov neda posudit , HP čko je z rady PAVILION na hovno ProBook sa ukaze po roku a pol a uvidi sa . Nepiš blbosti a daj si facku .
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
22.8.2011 8:43
facku dam tebe, nemam vo zvyku sa fackat, a ine nepoznas len pavilion a probook? Netvrdim, ze Pavilion je kvalitny, ale tak isto ma kazda znacka svoje silne a slabe stroje, adekvatne k cene. No mam jedbno 4 a pol rocne HP G7000 nizka kategoria, ktore dodnes ide ako hodinky, ziaden technicky problem na nom nie je, ani panty nie su polamane, aj sasi drzia pokope, skratka starucka masina a w7 na tom ide jak lusk. Aktualne pouzivam uz takmer rok elitebook, probook som neskusal, a este mam zopar inych HP, no kazdy ide ako hodinky. Cize este rok pockam, a uvidim, co sa bude diat s elitebookom, ak nic, tak ti dam facku.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: Mumsito
|
Pridané:
19.8.2011 9:42
Ked padne HP, tak v PC segmente ostava Dell. Ale aj tak by som si radsej kupil jabko ako HP. :P
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: trombon
|
Pridané:
19.8.2011 9:51
to uz radsej toshibu alebo poriadne vajco.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: Mumsito
|
Pridané:
19.8.2011 10:11
Na Sony som zabudol. ;)
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 9:56
tiez by som jablko nekupoval. Za tu cenu dostanes uz poriadne namakane HP-cko. A nech mi nitko nehovori, ze ale jablko je kvalitnejsie, lebo to je p*covina, take iste sasi a vypracovanie ma aj HP ak jablko. jablko je max na image, nic viac. Jedine co sa mi paci z jablka je prostredie, ale to iste mam aj na HP-cku. Staci len apple tema do linuxov trocha scustomizovat a vsetko je ako na jablku. :))
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: mArtinko5MB
|
Pridané:
19.8.2011 12:45
jabko do ktorého dáš Win a máš z neho pekný asus nie ?:)
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: Stano EEE
|
Pridané:
19.8.2011 19:06
japko néééééééé :D , čo stym budes robit :D
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: einstein
|
Pridané:
19.8.2011 9:55
jo, uz si ziaden nekup. budes naveky fachcit na svojom elitbuku :-) zmena je zivot a kto ju neakceptuje, zostane pozadu. hp=huge problem. lenovo alebo toshiba je moja volba. a cuduj sa svete, som nadmieru sopokojny so svojim terajsim packard bellom.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 10:01
preco by som mal fachcit na tom. potom sa vratim ku klasickemu stolovemu PC. Ja zmeny akceptujem. No vidis pises tiez, ze si nadmieru spokojny, tak isto ako som aj ja so svojim HP resp. so svojimi HP, ktore som mal. Nestriedal som ich pre to, ze by boli zle, mam ich doteraz, ale po pa rokoch kazdy stroj ostarne.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.8.2011 9:59
ja mam tiez hpcko compaq nx7400, kupovany v 2006. bol to lepsi book okolo 36 tisic na slovenske a ficis tale paradne :) spokojnost
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 10:05
na tie stroje sa pamatam, nx-ova seria bola velmi vydarena. s tym bola radost pracovat. A tie stroje aj nieco vydrzali. Vo firme kde som pracoval, sa tyzdenne menili toshiby, ibm-y, asusy, ale HP a compaqy tie ficali vzdy nikdy nebol ziaden problem. Tam max raz za rok som im reinstalovat system, ale ostatne notasi mi notoricky menili, vzdy mali nejaky problem, a to sme mali okolo 90 notasov a z toho bolo asi 40 HP a ostatne rozne znacky a percentualne by sa mali teda viac HP kazit, a vzdy mi doniesli ine znacky ak HP.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: mmmmm
|
Pridané:
19.8.2011 11:06
Ja teraz za jednym (firemnym) hapeckom sedim pouzivam ho uz dlho a mozem na zaklade dlhorocnych skusenosti zodpovedne prehlasit ze je to katastrofa. V zivote by som si notebook znacky hp nekupil!!! Pocas svojej cca 23 rocnej kariery som vyskusal a aktivne pouzival rozne znacky notebookov aj desktopov ale hp je to najvecsie nemehlo co som mal v ruke... Ked som ho prvykrat zapol musel som ho hned kompletne preinstalovat cistym systemom bo tie tony softwaroveho balastu znacky hp co tam boli predinstalovane pri kupe to bolo nieco neuveritelne... hp nie dakujem...
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 11:25
no to je len softwerova vec. ja tiez takmer 20 rokov aktivne denne pracujem s PC, no HP by som nemenil za nic. Ako web developer, si nikdy nenechavam ten system, co je pred instalovany, aj tak vzdy si nainstalujem linuxy, takze to co pises, a na zaklade tych zasratych softwerovyc hbalickov odsudzujes PC, tak to je dost ubohe. to ti vo firme potom kupovali asi nejake podradne rady hp-cok, kazda znacka ma aj svoju nizku, strednu aj vysoku kategoriu. ked sa clovek zameria na urcitu seriu, ver mi, ze HP ma svoje kvality.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: ja.
|
Pridané:
19.8.2011 13:53
Ver tomu, ze aj ProBooky a EliteBooky treba odvsivit, co tam HP pcha, to je neskutocne.
Este aj ten iritujuci "HP Support Assistant", clovek to vypne a za chvilu to zacne vyskakovat znova.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hocijak
|
Pridané:
19.8.2011 14:17
ale uz som pisal, ze ja ten system co tam HP pcha nepouzivam. Vzdy Widli odpalim aj s HP recovery particou ak tam je a instalujem si Linuxy, widli dodane k pocitacu nepozuivam.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: ja.
|
Pridané:
19.8.2011 16:43
OK, ty dodany Windows nepouzivas, ale vacsina zakaznikov ano. A odkedy zacali blbnut s recovery particiami, uz aj cista instalacka Windows je problem zohnat. No a potom trpime "vylepseniami" HP.
Osobne mam aj ProBook (firemny) aj Thinkpad (sukromny) a podla mojho neskromneho nazoru, Thinkpad ma lepsie spracovanie.
|
|
Re: dnes má meniny Lýbia, zajtra Analfabeta
Od: hellokitty
|
Pridané:
19.8.2011 11:53
a to ja zas nedam dopustit na thinkpady :)
|
|
webOS
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
19.8.2011 9:33
webOS - mizerny marketing, ziadne aplikacie, dizajny ala plastove vaňe... Inak to skoncit ani nemohlo... :)
|
|
Re: webOS
Od: Deafboy_
|
Pridané:
19.8.2011 10:03
Suhlas. Neviem ako si ti kokovia predstavovali uspech bez nuloveho marketingu... Ved to bolo jasne uz od zaciatku. Je to skoda, do WebOS som vlkladal velke nadeje po tom ako nokia oznamila smrt maemo, potom meego... To sa firmy popritom odkukovani od Apple nenaucili tu najdolezitejsiu vec? Produkovat malo typov zariadeni a silno ich propagovat az do zblbnutia.
|
|
chlapci chlapci
Od: chlapci
|
Pridané:
19.8.2011 9:50
HP nekonci..proste zisk z HW uz nie je to co byval...ponechaju si tlaciarne, servery a ostatne HP silne oblasti. Prida sa SW divizia a zlepsi sa konkurencie schopnost. Personalne PC sa mozno zacnu vyrabat ako HP+ASUS/ACER/LENOVO????
|
|
Re: chlapci chlapci
Od: lempl
|
Pridané:
19.8.2011 10:51
kludne by mohli obnovit znacku compaq ktoru kupili davnejsie , znova ju oddelit a spravit z nej dcersku firmu pre PC segment
|
|
HP ? predražený výrobca PC
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 9:55
Ja si aj tak skladám PC sám, nebudem za vyskladanie platiť ešte HP, ktoré mi to predá nehorázne predražené a aj tak HP ani jeden komponent nevyrobilo z toho PC a ja si vyberiem komponenty podľa seba, aké chcem a nie aké mi ta dá HP, veď všetko je vyskladané a nakúpené od iných výrobcov, každý komponent, tak ďakujem za také HP neprosím.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.8.2011 10:00
LOL
aj notebook si postavis sam ?
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 10:05
Keď už notebook tak od TOSHIBY, alebo iných a nie od HP.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 10:09
A ja sa bavím o PC kamarát keď si si nevšimol.
Radšej si vyskladám PC sám, ako by mi to vyskladalo HP a ešte si za to vypýtalo nehoráznu sumu, a ten kto si nevie vyskladať, tak lepšie je kúpiť nejakú vyskladanú zostavu prípadne aj na želanie z nejakého internetového obchodu, kde to víde stále lacnejšie.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: pikacu
|
Pridané:
19.8.2011 10:39
Notebook podla teba nieje PC? http://sk.wikipedia.org/wiki/Osobný_poč%C3%ADtač
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.8.2011 11:15
a notebook podla teba nie je pc? ak skonci hp s PC tak logicky prestane robit desktopy & notebooky.
to ze ty si vies postavit pocitac tu nikoho nezaujima, to vie uz dnes aj 10 rocne dieta.
vacsina ludi si od HP kupuje prave tie notebooky, kedze vacsi dopyt je uz dnes prave po notebookoch, oproti desktop PCs.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 13:39
Tak potom je PC aj tablet nie ? Ja rozlišujem stolný PC a prenosný PC, nebudeme predsa sa tu chytať za slovíčka a jasné že mám na mysli desktopy, keď už toto nepochopíš tak je mi ťa ľúto a mudrovať s odkazmi z wikipedie vie každý.
No asi tažko si vie každý a každé 10 ročné dieťa vyskladať počítač, sú ľudia čo vedia tak zapnúť PC ísť na facebook a pod. a vypnúť PC nie kazdy je pocitacovy znalec sa preber z toho.
Mna nezaujima čo si kupuje vacsina ľudí ja by som notebook nechcel doma už len kôli jeho slabšiemu výkonu a menšiemu displeju atď.
Keby mi bolo treba prenasat pocitac tak iba vtedy notebook inac nie.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.8.2011 15:19
ale vacsina ludi kupuje hp ako noteboook, malo ludi kupuje na doma hp pocitace....to vacsinou ide do kancelarii alebo tak
a ja som nic nepisal o wikipedii to neviem skadial mas.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: pampo
|
Pridané:
19.8.2011 11:31
Sonic3 ty si ale dobry RETARD
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 13:31
No hodnotný príspevok si sa ukázal to nie len nadávať ty primitív choď do ústavu.
čo je na tom zlé vyskladať si PC kde si vyberieš komponenty a víde ta to lacnejšie, ako platoiť za značku. ? keď toto nepochopíš tak si úplny magor.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od: ja.
|
Pridané:
19.8.2011 13:56
HP desktopy nie su urcene pre tych, co si vedia poskladat vlastne PC.
Su urcene pre firmy, ktore chcu desiatky/stovky identickych kusov (nebudes instalovat system individualne, mas jeden image pre vsetky a vymalovano) a to nielen teraz, ale aj ked sa nieco pokazi o dva-tri roky. Toto so skladackami nespravis.
|
|
Re: HP ? predražený výrobca PC
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.8.2011 21:56
podla toho ake pc, kam a za kolko. Najvacsiu cast pc tvoria kancelarske pc, dnes tak okolo 300-400€ a tam prakticky lacnejsie naposkladas, lebo ty dokazes kupit win za 100€, kdezto HP ho ma za "ovela ovela ovela" menej. Takze to co usetris akoze na skladani, zaplatis navyse na windowse.
|
|
re.......
Od: dandooo1111
|
Pridané:
19.8.2011 11:42
sonic3> NIKDY NEVYSKLADAS PC TAK LACNO AKO KED KUPIS KOMPLET Z AKCIE
HP ma aj tak viac ziskov zo serverov, v tomto segmente nema okrem dellu konkurenciu
|
|
Re: re.......
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 13:43
Ze nikdy nevyskladam lacno PC ? :-D dobry vtip. No z akcie kupis nejaky smejd akurat tak inak si uplne mimo a nevies jak svet bezi.
Co sa tu ohanas so ziskami HP zo serverov ? co ja mam z toho ze nejake HP zarobi kopec penazi v tomto segmente, akurat tak prd.
|
|
Re: re.......
Od: ...........
|
Pridané:
19.8.2011 16:16
typická otázka trolla, ktorý sa dokáže tak maximálne sťažovať v krčme kamarátom: "a čo ja z toho mám ... ?"
|
|
Re: re.......
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 16:43
Ty si magor asi je pre teba dolozite ze HP fajne zarobi niekolko milionov gratulujem !!! :D budes mat asi lepsi pocit ze to dosiahlo HP a budes sa tym chvastat :D
|
|
Re: re.......
Od: Sonic3
|
Pridané:
19.8.2011 16:43
Veď aký podpis taký príspevok.
|
|
Foxconn
Od: Tester2
|
Pridané:
19.8.2011 13:00
Nakoniec to od nich kupi nejaky Foxconn alebo nieco podobne a najvacsi vyrobcovia PC budu v Azii. Ktovie ako dlho vydrzi Dell?
|
|
koniec smartphonov
Od: Mettiu
|
Pridané:
19.8.2011 13:31
Mna na tom mrzi jedina vec a to je koniec smartphonov s WebOS. Mal som v plane kupit si nejake to zariadenia s WebOS no teraz sa budem musiet poobzerat po nejakej alternative.
|
|
sdgargaergagagagagarga
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.8.2011 16:46
akoze ked jednotka na trhu PC chc skoncit s PC, tak to je dostp pruser. A webos bol odsudeny k zaniku uz davno... tablety snim vobec nemali vydavat.
|
|
tak tak
Od: gunko_
|
Pridané:
19.8.2011 16:48
Po IBM konci aj HP ... cakam kedy tak spravi este Apple, asi ked vyzmyka aj poslednu kvapku.
Ale je to pravda, era PC uz konci ...
|
|
filozofia HP
Od: kto
|
Pridané:
19.8.2011 18:51
Z hp mam aj dobre aj zle skusenosti tak isto ako z kazdym inym vyrobcom co sa tyka kvality prevedenia tak naj kusi boli radi nx pred nedavnom som si zohnal elitebook ako vlajkova lod hp ma sklamal proste je to nadupany sroj ale ako by ho vyrobila neaka cinska firma ktora len nieco skopci z vonku pozlatko ale to je vsetko proste z vrchu aluminium ale zo spodu platy ako z aceru jedno viem urcite Hp ma najlespie ceny pre partnerov aj ked nechapem ako mozu byt ziskovy pretoze tie ceny su naozaj smiesne ja ako partner hp som bral priamo od hp samozrejme to chvilu trvalo ale ceny oproti agemo edsystemu a podbnym su na niektore vyrobky o 50 percent nizsie vid priklad pc compaq co stoji v BGS 240eciek sa da v hp kupit za 150 a za 150 eciek comp z legal win nevyskladam ani keby som sa potento
|
|
Re: filozofia HP
Od: 0dee
|
Pridané:
20.8.2011 0:06
clovece, hod mi mail na admin@room.sk prosim ta ohladom tych cien
|
|
trapas
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
20.8.2011 20:58
Niet divu, ze to ludia nechcu, ked WebOS bezi na konkurencnom HW, ktory ma papierovo horsie parametre 2x rychlejsie
http://goo.gl/IHZvk
|
|
Compaq ... here we go again
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
22.8.2011 9:57
Nie je to tak dávno čo HP kúpila firmu Compaq, známu najmä desktopmi. Nejaký čas sa to potom aj volalo HP Compaq. A teraz sa idú desktopov zbaviť... Irónia...
|
|
zbytocnost
Od: Lukasx
|
Pridané:
23.8.2011 23:45
cela tato debata ktora je lepsia je nezmyselna,lebo nikdy sa nezhodneme,ja mam hp a som s nim nadmieru spokojny,s tym softverom co ste tam pisali tak nechapem co si to nedate prec,nic take nemam ani naistalovane. Hadat o tom ktora znacka je lepsia je nezmyselne lebo kolko ludi, tolki obranuju svojho milacika a tak to aj ma byt..takze HP probook 4510s vo svojej triede kvalita za super cenu...tak prosim hadajte sa..
|