| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Procesor Intel
Od: Cuda
|
Pridané:
16.8.2011 13:42
Stále sú neuveriteľne pažravé aj tie najnovšie procesory. Prečo nejde výrazne znížiť aj spotrebu?
|
| |
Re: Procesor Intel
Od: deadwood
|
Pridané:
16.8.2011 13:46
Lebo majú nízké mnzdy.
|
| |
Re: Procesor Intel
Od: random dude
|
Pridané:
16.8.2011 17:07
lebo mas na vyber>
a/ znizit spotrebu pri zachovani rovnakeho vykonu...
b/ zvysit vykon procesora na 1w...
otazka...
AMD sa snazi pretlacit novy procesor s mrte vela niggaherzami, ktoru moznost si vyberies?
tip: ber v uvahu, ze pre 9/10 ludi je to vacsie cislo vzdy lepsie :)
|
| |
Re: Procesor Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
16.8.2011 19:02
O com tocis?
Rok 2004: 1-jadrove Pentium4 3,8 GHz, TDP 130-140W ... Intel nevydal 4,0 GHz lebo neexistovala doska co by to utiahla.
Rok 2011: 6-jadrovy, 12-vlaknovy Ci7 990X, 3,4 GHz-3,8 GHz, TDP 130W, kumulativny vykon cca 15-20x (slovom PATNAST az DVADSAT nasobne vacsi), ako ten kusok z roku 2004.
TDP spicky a snob-endu sa poslednych 7-8 rokov vzdy snazia udrzat na 125-130-140W.
|
| |
Re: Procesor Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
16.8.2011 19:03
Samozrejme je nesporne ze pri ceste do ovela hlbsej minulosti ako 2003-2004 TDP CPU klesa (aj chladica sa zmensovali), na Pentium I ci K5 stacila 4-5 cm vrtulka (ktora sa ani nemusela tocit na 5-6 tisic rpm a hucat jak tajfun) a 150 g pasivcek. Samozrejem vykonnesjie modely ten 5-6 tisic rpm tajfun potrebovali. Ak si vsak clovek uvedomi a da do suvislosti kvalitu a efektivitu chladicov spred 15 rokov (ziadne heatpipe voobec neexistovali, dokonca ani Cu-Al hybridy), tak ozaj prideme k zaveru ze vo velmi hlbokej minulosti (tvoriacu nadpolovocnu cast zivota drvivej vacsiny citatelov) to TDP bola ozaj male. 80486tky pod 100 MHz dokonca akticvne chladenie nepotrebovali, stacilo pasivne. No ale ako som skonstatoval vyssie, posl. 7-8 rokov sa vyrobcovia po fatal error ala Pentium4 poucili - keby nie a tempo zvysovania TDP pokracovalo rovnako ako v rokoch 1996-2004, tak by sme tu dnes v 2011 mali CPU s TDP 300-400W.
|
| |
Re: Procesor Intel
Od: Cuda
|
Pridané:
17.8.2011 14:06
No vieš...
Pred kúpou i7-950 som sa tešil, že čoskoro bude aj 6-8 jadierko s 32nm a nízkou spotrebou... Lenže výrobcovia držia maximálnu spotrebu približne rovnakú!!!
Som čakal u niečoho obdobného ako i7-950 max. spotrebu do 65W.
Na to by stačil aj väčší trubicový Cu/Al chladič s odstavenou vrtuľou. Toto funguje iba ak u i5-2300-viek.
|
| |
Re: Procesor Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.8.2011 14:27
No ako pisem, resp. co si na tom nepochopil? Posl. 8 rokov maju high-end desktopove CPU TDP vždy okolo 125-130 W. Je to este rozumna hranica, ktoru uchladia vzchudove chladice a pritom su este celkom tiche (kedze idu do 1500 rpm), lebo su to velke 3/4 kiloge hebeda s 12 cm ventilatormi.
Pri tom konstantdom TDP pre high-endove CPU sa ale vykon a teda aj vykon na watt krasne zvacsuje.
|
| |
Re: Procesor Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.8.2011 14:30
Cakat v 2011 8-jadrove delo od AMD s TDP 65 W, ci v 2012 nejaky ten 10-jadrovy upgrade Bulldozera s TDP 65 W je rozpravka. Podobne rozpravka su aj high-endove 6- ci mozno neskor aj 8-jadrove Ci7 generacie 3XXX v 2012. Jednoducho uvedeny vykonny high-end je ma vzd svoje TDP.
Az casom sa MOZNO po vypilovani celej celeho vyrobneho procesu do bozskej dokonalosti mozno doskac modelu, ktory je o 2-3 cisla pod absolut high-endom a mal predtym 125 W a cul sa im ho teprve podarilo vyrobit ako 95 wattovy.
Co nesledujes dianie?
|
| |
vie niekto
Od: siriusray
|
Pridané:
16.8.2011 13:46
ci LGA 2011 je novou nahradou socketu 1155 alebo socketu 1366?
|
| |
Re: vie niekto
Od: .:.............
|
Pridané:
16.8.2011 13:54
1366.
|
| |
Re: vie niekto
Od: Cuda
|
Pridané:
16.8.2011 14:02
Malo by byť k nim aj podpora v čipsete pre 4-kanálový pamäťový radič DDR asi 3 a low Voltage, PCIex-3.0, USB 3.0, STA 5Gbps a čo ja viem čo ešte...
|
| |
Re: vie niekto
Od: omg fg
|
Pridané:
16.8.2011 14:25
Čo má spoločne integr.pamatovy radič s cipsetom ?!
Si zaspal v dobe P4 ?
|
| |
Re: vie niekto
Od: Cuda
|
Pridané:
17.8.2011 9:20
A kde podľa Teba bude, v CPU??
|
| |
Re: vie niekto
Od: fja
|
Pridané:
17.8.2011 12:17
To mi pripomína tento vtip:
Pane doktore, mám zácpu," stěžuje si pacient.
Doktor mu tedy předepíše čípky.
Pacient je doma sní, zapije a další týden je zas u doktora a stěžuje si, že ty čípky vůbec nepomáhají.
Doktor tedy předepíše další čípky, situace se opakuje a další týden je pacient opět v ordinaci.
Doktor jen tak mezi řečí prohodí: "Chlape, vy ty přášky snad žerete."
Na to se pacient rozčílí a odpoví: "A to si snad myslíte, že si je strkam do prdele?"
|
| |
Re: vie niekto
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 17:43
pamatovy radic je v cpu u AMD od K10 a u intelu od core i.
|
| |
Re: vie niekto
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.8.2011 7:33
ak sa nemylim u AMD od K8 (prve Optetony a Athlony 64, samozrejme este jednojadrove) a to bolo trosicka skor (2003) ako K10 (2007)
|
| |
Re: vie niekto
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.8.2011 16:37
nj, zrejme mas pravdu, preto aj menili s754 ktory podporoval (nie doska ale cpu) ddr1 na 939, kde uz sli ddr2.
|
| |
No krasa..
Od reg.: Intrigár
|
Pridané:
16.8.2011 13:50
..a to som si ani nie pred mesiacom kúpil i7-2600k ... ale myslím si, že aj to stačí...či ? nejaké odborné slovo (rozumné) by pomohlo
|
| |
Re: No krasa..
Od: Sand
|
Pridané:
16.8.2011 14:18
a?
|
| |
Re: No krasa..
Od: bytes
|
Pridané:
16.8.2011 14:21
ja som si pred mesiacom kupil 4 pary ponoziek, staci mi to?
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
16.8.2011 14:28
Ja som sa dnes ráno kvalitne vysral.
|
| |
Re: No krasa..
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.8.2011 14:52
A mal si pevné hovienka?
|
| |
Re: No krasa..
Od: trombon
|
Pridané:
16.8.2011 14:54
ako cokoladovy kolacik.
kvalitka.
|
| |
Re: No krasa..
Od: TradeMark
|
Pridané:
16.8.2011 14:41
Nemate niekto nejaky fajny recept na strudlu?
|
| |
Re: No krasa..
Od: niektoniekto
|
Pridané:
16.8.2011 16:57
Mám.
|
| |
Re: No krasa..
Od: slabikar amateur
|
Pridané:
16.8.2011 17:00
ty sa máš.
mama má emu. ema má lepru. ó my sa máme.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
16.8.2011 22:22
ema má uja, ujo má chuja.
|
| |
Re: No krasa..
Od: mikhail
|
Pridané:
16.8.2011 15:05
staci.. pokial na tom robis obycajnu robotu. Alebo ked nechces robit vedecke vypocty a nenahanas sa za kazdou sekundou pri prevode videa. Honici za vykonmi ale stale budu :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Intrigár
|
Pridané:
16.8.2011 15:15
konečne normálna odpoveď, ďakujem .. takých ako ty tu je málo..fakt dík..myslel som to tak, že na hry, príp. na nejaký softík to ešte hádam vydrží nejakú dobu, nie ? .. a ešte raz dík ..
|
| |
Re: No krasa..
Od: Vlado76
|
Pridané:
16.8.2011 17:10
Buď kľudný a blbečkov si nevšímaj. Máš procesor, ktorý ti vystačí pekných pár rôčkov... Tu ťa maníci skritizujú, robia si z teba srandu ale väčšina by neviem čo dala, keby mala takú mašinu ako ty, to ti garantujem. Holt, slovenská závisť...
|
| |
Re: No krasa..
Od: ktzzpo
|
Pridané:
16.8.2011 18:54
Slovenska zavist vs namyslenost...
"ale väčšina by neviem čo dala, keby mala takú mašinu ako ty, to ti garantujem." co ja viem... 230€?
|
| |
Re: No krasa..
Od: evil one
|
Pridané:
16.8.2011 21:15
niektorym je len ten masiny luto :)
to ako keby vidis mrte sportovo vytunovane porsche, pomenene hadam vsetko okrem hlavy valcov, nitro, karbonove telo, 800+ koni pod kapotou - proste vsetko tak ako ma byt.
a jazdi na nom niekto len 5 minut do roboty, potom do tesca, a nakoniec spat domov :)
nebolo by ti luto toho nevyuziteho potencialu?
|
| |
Re: No krasa..
Od: Cuda
|
Pridané:
17.8.2011 14:01
Nie.
Porsche je imidžovka, nie na bežné vozenie sa...
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.8.2011 15:35
Zbožňujem ľudí, ktorí si kúpia výkonný hardvér za nemalé peniaze, ale o jeho možnostiach vedia hovno.
|
| |
Re: No krasa..
Od: Effe
|
Pridané:
16.8.2011 17:05
Buď kľudný, ten ti vystačí na pár rokov, a neskôr ho ešte krásne nataktuješ... Mrkni na Youtube čo s ním dokazujú... Ja si ho tiež za 1-2 mesiace kúpim... A ani nebudem čakať, bohužiaľ až toľko nezlacnie, aj keď výjdu tie nové procesory, je to predsa Intel...
|
| |
Re: No krasa..
Od: random stalker
|
Pridané:
16.8.2011 17:13
mno.. ja bych radsi pockal ten novy i7-2800...
ako, nechap ma zle, i7-2600k je delo /a to poriadne - mmt najlepsi all-rounder procesor/, ale zase ten chladic, co to ma v boxe nie je zrovna z najtichsich (a ani z tych vykonnejsich nie).
plus tie nove intelacke hracky sa budu dodavat bez zbytocneho zeleza (rozumej chladic). takze... nasadis na to nejaky lepsie chladenie a party on :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.8.2011 19:52
koho trapi box chladic na 2600k?? to je pretaktovavacsky procesor, ten si kupis len ked ho chces taktovat a tam sa priplaca za chladice od 40-50€ hore.
|
| |
Re: No krasa..
Od: random stalker
|
Pridané:
16.8.2011 20:43
mna? napr?
a/ lebo ked mam mat za cca rovnaku cenu boxovany procak a o kusok lepsi procak bez chladica, tak si zoberiem ten druhy... lebo do dobreho chladenia musim tak ci onak zainvestovat....
b/ ten chladic fakt bzuci ako hniezdo srsnov, takze, ak chces na pocitaci aj z casu-nacas vecer pozriet nejaky film, tak kazdy zvuk navyse vie byt poriadne otravny...
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.8.2011 23:03
ved to pisem, ze ten box chladic je uplne zbytocny... Aj tak ho nikto nepouziva, urcite nikto, kto si kupi "k" procesor. Resp. BFU co kupuju tesco zostavy aby mohol frajerit, ze ma najdrahsi procesor na beznom trhu a potom ho ma na default frekvencii. Ale na to je rovnaky model "bez k"
A inak cena toho box chladica je pri tych objemoch zanedbatelna, takze v konecnom dosledku je jedno ci tam je/nieje, procesor by nebol lacnejsi ani bez neho.
|
| |
Re: No krasa..
Od: Cuda
|
Pridané:
17.8.2011 9:48
Ale je to perfektný chladič na výkonové diódy či tyristory/triaky...
Má súper navrhnutú vrtuľu a BIOSy majú kontrolu prispôsobenú práve na tento INTEL chladič s vrtuľou...
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
16.8.2011 19:55
Ci7 2600K a naco preboha? 2600K je o 60% (!!!!!!!!!!!!) drahsi ako 2500K (180 € vs. 280 €) a ma len o cca 7% vyssi vykon (uvazujem o nominalnej frekvencii). Pridana hodnota je jedine HT (8-vlakien). Podla mna je uplna chujina dat o 60 % viac penazi a mat len o 7% viac vykonu. Podla mna 2500K staci vylepseny z 3,3 na 3,8 GHz v zaklade.
BTW. ked sa niekto pyta nie prilis normalnu recnicku otazku ci len tak mimochodom Ci7 2600K (najrychlejsi 4-jadrak na planete) staci, tak asi pozna odpoved. Moja je tato: na vsetko okrem spracovavania (pozor nie pozerania, tam staci este menej) multimedii (a zasobovanie GPU s cenovkou nad 300 €) dnes staci vykon na urovni Phenom II X2-X3 s 3,2-3,3 GHz na jadre (za 60-90 €). Dalsie otazky?
|
| |
Re: No krasa..
Od: Paviel de Krochnyak
|
Pridané:
16.8.2011 20:15
ze kedy mas narodeniny aby som ti poslal kvety.
|
| |
Re: No krasa..
Od: evil one
|
Pridané:
16.8.2011 21:01
a prave tie 2MB L3 cache, 100MHz a 4 virtualne jadra robia taky maly, nepatrny rozdiel. ale iba pokal nie je umoznene aplikacii vytazit z tej i7-2600k cpu maximum...
a ak si mozem dovolit otazku:
keby si dnes skladal pociac pre znameho, co by si do neho dal?
taka ta standardnu masinu:
prehrava bez seknutia to poctive 25GB full hd bd ripy,
da sa na tom z casu nacas nieco zahrat,
plus-minus office, nejaky ten photoshop...
cili, take normalne veci, ktore robi hadam kazdy.
a nechcem, aby mi o nejake 2-3 roky pindal jak chroma krava, ze mu nejde rozbehat nejake demo alebo plna hra zo score, ci levelu, ci kery herny bordel to odobera?
|
| |
Re: No krasa..
Od: retarder
|
Pridané:
16.8.2011 21:07
barsjaku i5 za par supek a aspon 4giga pamate.
|
| |
Re: No krasa..
Od: quote
|
Pridané:
16.8.2011 21:19
"dnes staci vykon na urovni Phenom II X2-X3 s 3,2-3,3 GHz na jadre (za 60-90 €)." (reg.: Pjetro de, 16.8.2011 19:55)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.8.2011 23:15
podla koncovej ceny za celu zostavu. Mozno aj i7 980x, 24GB ram a 2x 250GB intel 510 do raid0 na system a 1TB OCZ do PCIe ako pracovny a povecme zopar 3TB diskov do raid10 na data. Ktomu 2x ati/amd HD6990 a 6x 24" Eizo do ati eyefinity. Vsetko zalezi na koncovej cene za celu zostavu.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.8.2011 8:39
:-))))))))) chudak to by sa nedoplatil a musel by ist do banky pre minimalne 6-8 ks 500 euroviek ...
|
| |
Re: No krasa..
Od: Cuda
|
Pridané:
17.8.2011 9:40
Neviem aký vôl by kupoval tuctové STA 3TB disky do RAID poľa. Ty asi nemáš moc predstavu o RAID a jeho požiadavkách však?
A také SCSI alebo SAS rozhranie by lepšie zdvihlo cenu, najmä s 2 procesorovou serverovou základovkou...
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.8.2011 15:02
No comment ... ale predsa len comment. Ano mam predstavu. Exsituju HDD specialne do RAID poli, ktore su aspon 4x drahsie ako tie tvoje jak si ich nazval "tuctove" HDD. Lepsie vsak tuctove HDD v RAID, ako tuctove HDD uplne same.
Ak si si nevsimol, lajtmotiv nebolo rozobrat ake disky su vhodne do RAIDu ale ten, ze taka snobska zostava by vysla aspon na 4-5 tisic €.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 18:23
jo... za tie eizo monitory a potom este vela bankoviek za pocitac :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.8.2011 8:49
No takto, nechcem ti kazit predstavu o vykone APU AMD Liano AMD A8 X4 3850 so 4-jadrami K10.5 a grafikou so 400 SP s vykonom este vacsim ako kedysi HD3850 s 320 SP (na cca podobnej frekvencii ci inymi sucastami v este mensom mnozstve), ale vsetko co si popisal (okrem "da sa na tom z casu nacas nieco zahrat"), zvlada aj APU AMD E350, ano aj to 25 GB full hd rip MKVcko bez trhania nevynimajuc. Jedine s hrami by bol problem, to je ale vzdy - hry hybu vyvoj VGA dopredu a preto existuju 1-GPU hovada ako nVidia 580GTX a AMD HD6970, ci nebodaj 2-jadrove superhovada 590 a HD6990 - absolut hign-eng (cili snob-end ) ale nie je pre normylnych ludi.
|
| |
Re: No krasa..
Od: Masquerade
|
Pridané:
17.8.2011 16:08
E350 je troska pomale, sice vhodne do netbookov a moj osobny tip na htpc, ktore ti nezozerie aj vlasy z hlavy.
Liano sa tvari vcelku prijemna rada procesorov na vsestranny pocitac (pre tych nerozhodnych) alebo htpc (ovsem nan mi je trocha prilis pazrave).
ale: ak sa chcem nieco zahrat potrebujem trosku silnejsiu diskretnu grafiku, a tu mi bude ten cpu dost brzdit (a zase asymetricky crossfire nie je az taka vyhra imho).
a keby som sa nechcel vobec hrat, by som si v stejnej triede radsej zvolil intelacky i3-2105. vykon procesora je o dobry kusok vyssi, a integrovana intel HD 3000 nieco znesie. plus ma o 20-40W nizsiu spotrebu pri zatazi :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 18:31
suhlasim, az na to i3. I3 ma vyssi vykon v 1vlakne, ale vo vseobecnosti je ca +/- rovnake az pomalsie pri viac vlaknach. Osobne keby som nechcel hrat volim x4 840 + 4-8GB ddr3 1600 a nejaku 760G dosku, alebo akukolvek co ma usb3. Llano nie.
|
| |
Re: No krasa..
Od: Masquerade
|
Pridané:
17.8.2011 19:16
ked pozeram na tu x4 840, vobec nevyzera az tak zle. ovsem, neviem, ci by som radsej nezalovil v radach konkurencie a nesiel do Pentia G850. aj ked je stale viac a viac dobre napisanych aplikacii efektivne vyuzivajucich viac vlakien, stale ich, zialbohu, nie je az tolko, aby mi opodstatnilo tych 30W spotreby naviac (aj ked za 2 jadra naviac) :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 20:39
x4 840 ma na 690G 4rocnej doske, 1G+2G+512+512 modulmi, 80GB+500GB diskmi v klude 65 a v zatazi 145W. Taktnuta na 3680 MHz uz s jemne zvysenym napatim ma v zatazi 180W. Neviem kolko ma to pentium, ale kolko w ma v zatazi je nie moc dolezite, kedze je vykonnejsi. Samozrejme dana zostava je dnes nizsia stredna trieda, ktora poskytuje dostatocny vykon na strih fullHD videa. Dost ho ale brzdi ta stara doska, napr. v druhom desktope mam nforce5 dosku s x4 620@3250 a vykonovo je na tom velmi velmi podobne s o 300mhz viac taktnutou 840tkou :(
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 20:44
inak G850 je od x4 840 tak o 30% pomalsi napr v H264 benchmarku, a to je to co ja potrebujem. Ked tak fakt uz potom tu i3, ked silou mocou musis mat intel.
|
| |
Re: No krasa..
Od: Masquerade
|
Pridané:
17.8.2011 21:37
alebo potom x4 955 black edition, keby si ma nahodou prehovoril na kupu amd (alebo by som potreboval len maly upgrade procesora)... samozrejme vsak s mierne zvysenym multiplierom v biose :)
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 23:26
problem x4 955 je, ze ma TDP 125W, cize je na hranici, co zvladaju dosky. Ak to nataktujes, potrebujes mat kvalitnu dosku, co ja nemam, a este ktomu uz ma 4 roky nonstop, lebo od leta 2007 som to mal ako server. Takze preto som volil 95W x4 840. Inak 955BE je paradna volba dnes pre herny pc s procesorom okolo 100€.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.8.2011 23:35
a len tak btw. FM1 pre llano konci buduci rok, je to nieco ako opakovanie s754, ktory bol rychlo nahradeny s939 a hned zas am2. Takze AMD straca svoju najvacsiu vyhodu -> kompatibilita procesorov s doskami dlhy cas. Dokonca AM3+ ktory uvedu na jesen s bulldozerom (ok viem ze su uvedene, ale nieje doovd ich kupovat, kym nebude bull) komplet zahodia a 2012 pride sFM2, ktory tu zrejme bude do rozsirenia ddr4. Ak mi nahodou medzitym odide primarny desktop (asus m2n-e uz taha 5ty rok a boli vnej 4 rozne cpu), zrejme budem po dlhom case ako fanusik AMD rozmyslat nad intelom :/ kedze tak ci tak nevymenim v doske procak.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.8.2011 7:45
Plne suhlasim. Je dost blbe drzat 2 ci dokonca 3 sockety pre desktop, aspon AMD to nezvlada dost dlho. Intel je "akosi iny", ten na desktope zivi 775 (kolko vlastne uz, 6-7 rokov?), 1366 (vyse 3 roky), 1156 (vyse rok), 1155 (uz par piatkov). AMD to jednoducho nevie a s. 754 zakapal asi po 2-3 rokoch. Odvtedy sleduje liniu AMx(+) socketov tj.j AM2, AM2+,AM3, ktore su so sebou vsialiako kompatibilne, hlavne ten stredny AM2+ je uzasny, nakolko don ide vsetko nielen len AM2+, ale aj prastere 7-8 rocne kusky do AM2 aj novucicky Ph II X6 1100T do AM3 ... to všetko sc. AM2+ zvlada.
AM3+ zasa zvlada vsetko co ide do AM3, opacne nie (v AM3 doske by AM3+ Bulldozer nesiel).
Priznam sa nevedel som o tom, ze AMD chce zahodit sc. AM3+ po roku, sak to je choroba najhrubseho zrna !!!!!!!!! To potom ten socket bude mat zmysel asi len 3/4 roka, ked budu na trhu LEN 8-jadrove Bulldozery. V 2012 sa AMD chvali s 10-jadrovymi Komodo (upgrade Bulldozerov) a bol som v naivnom presvedceni, ze to bude do cs. AM3+.
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.8.2011 16:44
v sAM3 bull pojde ;) teda apom vacsine. Problem bulldozerov je, ze buduci rok vyde "trinity" co je spojenie bull+gpu. Dnesne llano je athlonII x4+gpu a tomu vyrobili FM1 socket. Neviem ci na schval ci nahodou, trinity bude uz na socket FM2. Cisty blazninec. Je mozne, ze potiahnu aj radu "cistych buldozerov" bez grafickeho jadra, a tie stale budu pre sAM3, ale kto by to kupoval ked sAM3 niesu a nebudu dosky s integrovanou VGA?
|
| |
Re: No krasa..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.8.2011 16:47
..a tie stale budu pre sAM3+, ale kto by to kupoval ked sAM3+ niesu a nebudu dosky s integrovanou VGA?
kua ta editacia by sa vaaaaaazne hodila!!!
|
| |
tesim sa!
Od: kyklop-klop
|
Pridané:
16.8.2011 14:30
uz sa tesim, ako si to vymenim v mojom iMacovi, ktory som si kupil za 2000 eur.
to bude rychlost!
|
| |
Re: tesim sa!
Od: ......
|
Pridané:
16.8.2011 14:51
ano ano...hlavne ked maju novy socket.
cool story, bro
|
| |
Re: tesim sa!
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
16.8.2011 14:57
Som nevedel ze tvoj iPedoBear ma aj procesor.. kto vie co po noci robi..
|
| |
Re: tesim sa!
Od: Neviem
|
Pridané:
16.8.2011 16:06
Necakaj, ze tu niekto takyto humor pochopi. Ludia su tu povacsinou jednoduchi, pracoviti ****ti.
|
| |
Re: tesim sa!
Od: kyklop-klop
|
Pridané:
16.8.2011 16:08
uz som zistil :)
|
| |
Re: tesim sa!
Od: -...-
|
Pridané:
16.8.2011 17:01
Chapeme ho... Len je blbo podany.
|
| |
Re: tesim sa!
Od: roberto carlos
|
Pridané:
16.8.2011 17:01
napis ako :)
|
| |
Re: tesim sa!
Od: ssdghshfgh
|
Pridané:
16.8.2011 17:17
ved to napisal. blbo.
|
| |
Preklep
Od: JohnyTR
|
Pridané:
16.8.2011 15:45
Treti odstavec, prva veta preklep:
súčasnPu -> súčasnOu
|