| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: ...vedator ...
|
Pridané:
28.7.2011 11:35
... tak im treba teraz su bohaty az im z usi trcia jednodolarovky a polovica sveta nadava na ich OS (Astala)Vista ...
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: .....
|
Pridané:
28.7.2011 11:54
Pravda. Ale stále lepšie ako nadvláda (čítaj diktatúra) Applu...
Frasier Crane má niekedy problém zanalyzovať svoj problém nieto ešte tento... :D
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: eax
|
Pridané:
28.7.2011 12:14
v com je horsia diktatura M$ od applu ?
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: čľščľšč
|
Pridané:
28.7.2011 12:17
v otazke
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: eax
|
Pridané:
28.7.2011 12:23
nemyslim momentalne vsetci su rukojemnikmi M$.
Netlaci sice na koncovych userov ale na firmy vyvijajuce soft. Takze kazdy chtiac nechtiac musi pouzit ich soft...
Apple by bol vzdy iba imidzovka. Ak by tu nebol M$ skor by sa ujal OS2/warp.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: Cuda
|
Pridané:
28.7.2011 12:45
Čo trepeš. Ja chtiac používam ich soft a táto "nadvláda" mi naozaj nevadí.
Mal by si radšej ruský OS, napr. s kľučkami pre KGB a pod?
Ostrahu od Kaspersky, resp. nejakú ukradnutinu z Ukrajiny?
Ani zadarmo nie!!!
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: eax
|
Pridané:
28.7.2011 12:52
mal by som radsej slobodny softver kompatibilny s ostatnymi, ktory by som mohol prisposobit na svoj ucel....
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: Cuda
|
Pridané:
28.7.2011 12:59
Prispôsobiť na svoj účel? A to je akože čo??
A v čom je tento softvér neslobodný?
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: eax
|
Pridané:
28.7.2011 13:25
naux sa pouzivat linux a mozno pohopis skalovatelnost.
ze ten si mozem odladit aj na superpocitace aj na pdacka.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: sddsada
|
Pridané:
28.7.2011 15:57
ale my čo zarábame na svoje zadky nemáme čas sa hrajkať s OS a robiť si ho na svoj obraz.
ja si buchnem W7 64 bit, 8GB ram, 64 bit program napr. catia a všetko mi nastaví predajca cez vzdialenú správu a ja už len pracujem, nemám čas si programovať OS ani nastavovať catiu.
ak sa ti nepáči sprav si vlastný OS
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: eax
|
Pridané:
28.7.2011 16:14
ja by som si aj spravil lenze mam 2 moznosti:
1. spravim os nekompatibilny s M$ a nic tam nepojde lebo nebudu softy
2. spravim os kompatibilny s M$ a zazaluju ma za patenty..
cize nemam na vyber...
taisto okolie ma donuti pouzivat M$ shity.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: ze by ?
|
Pridané:
28.7.2011 16:36
tak podla tvojho prisveku by si nebol schopny spravit ani "Hello world" aplikaciu. To akoze M$ moze za to, ze tvorcovia sw neportuju svoje veci aj pre ine OS ? A to, ze ty chces pouzivat nejaky sw, ktory je iba pre win, je chyba M$ ? Zmyslanie maleho dietata. Stan sa maliarom a nikto ta nebude nutit pouzivat produkty M$.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: fajcisklacky
|
Pridané:
28.7.2011 20:27
tak to ta vazne lutujem, ze nemas cas a mas taku naprd robotu. Ale cas na napisanie takehoto stupidneho komentaru si si nasiel.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od reg.: aelem
|
Pridané:
28.7.2011 23:18
Podľa teba upravovanie OS a napísanie jedného komentu trvá porovnateľný čas?
|
| |
fajcisklacky2
Od: fajciklacky2
|
Pridané:
29.7.2011 11:18
Nie každému prváčikovi na VŠ kúpili fotrovci noťas bez OS (čiže s Linuxom) kvôli cene.
Už vidím, ako to tam "ladíš" cez prednášky, aby tam vôbec niečo išlo okrem porna a MP3. Pri tom sústavnom "ladení" síce nadobudneš pocit, že si už programátorský guru, ale uvedom sa.
Doba, keď si ľudia skladali PC na kolene a nastavovali všetky periférie, je na úpadku. PC dnes má hlavne slúžiť! To, že Ty študuješ niekde socku a nudíš sa tam, neznamená, že aj všetci ostatní majú čas "ladiť" svoje kompy na svoj obraz. Ale neboj, aj Ty raz dorastieš, vyzreješ a hlavne ťa prestanú živiť rodičia ale Ty budeš živiť svoju rodinu. Ladením svojho Linuxu to ale určite nebude ;-)
|
| |
Re: fajcisklacky2
Od reg.: philippus
|
Pridané:
30.7.2011 21:31
linuxovi admini zarabaju viac ako windowsacki :-)
|
| |
Re: fajcisklacky2
Od reg.: weiss
|
Pridané:
31.7.2011 13:19
O dovod viac si davat Win server :DD
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: 3 znaky
|
Pridané:
28.7.2011 21:23
nauci sa pouzivat linux a pochopi nekompatilitu, nestabilitu, roztriestenost linuxovej platformy a vsetky ostatne veci, ktore zabedneni lunixaci nechcu / nevedia pochopit
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: tajný
|
Pridané:
28.7.2011 13:04
Čo trepeš. Ja chtiac používam ich soft a táto "nadvláda" mi naozaj nevadí.
Mal by si radšej ruský OS, napr. s kľučkami pre KGB a pod?
Ostrahu od Kaspersky, resp. nejakú ukradnutinu z Ukrajiny?
Ani zadarmo nie!!!
....ja milujem SiAjNejsi a eFBíáI....
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
28.7.2011 14:47
Nechapem aka dikatatura Applu? Nuti ta niekto od nich nieco pouzivat alebo kupovat? Lebo mna nie, ale od MS ano...
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: balmer
|
Pridané:
28.7.2011 15:20
ak by mal apple 90% trhu, tak by si este so slzami v ociach spominal na slobodu s MS.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: rewq
|
Pridané:
28.7.2011 16:28
a este prezrad, ako ta nutia...
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
28.7.2011 12:23
Tak tak :D Oporúčam pozriet film podľa skutočnosti ako to bolo - Piríti zo Silicon Walley
Zhnusil sa mi Mrkvo$oft po zhlianutí :D
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
28.7.2011 12:59
Pokial je to tak, radsej ani nepozeraj film/dokument "Korporacia". Potom by si prestal jest, pit, pouzivat akukolvek kozmetiku, alebo cokolvek ine a vobec vratil by si sa na strom :D
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od: repelent
|
Pridané:
28.7.2011 14:17
no lebo si primitiv.
pirati je sice pekna bachorka pre stredoskolakov, ale s realitou to malo pramalo spolocne.
|
| |
Re: ... a v seatli frasier crane analyzuje preco to urobili ...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
28.7.2011 19:07
Očividne ty máš ešte menej
|
| |
apple
Od: devinko
|
Pridané:
28.7.2011 12:27
zaujmave ze na apple nadavaju vzdy len osoby co s macom a ios do kontaktu nikdy neprisli :) zato na MS nadava kazdy aj ten co ho pouziva :P
|
| |
Re: apple
Od: seventy four
|
Pridané:
28.7.2011 12:45
na tuto tvoju homosexualnu teoriu si ako prisiel? aha, uz chapem, because youre mac.
|
| |
Re: apple
Od: :D :D :D
|
Pridané:
28.7.2011 22:38
"homosexuálna teória" no ja sa smejem :D ako môže takáto debilina niekoho napadnúť :D
|
| |
Re: apple
Od reg.: aelem
|
Pridané:
28.7.2011 23:20
Zato ty si borec alfasamec. Because youre pc.
|
| |
Re: apple
Od: seventy four
|
Pridané:
29.7.2011 9:30
vobec z toho nerobim vedu ze because iam pc, to je rozdiel, pretoze pouzivam win aj lin.
|
| |
Re: apple
Od: sss
|
Pridané:
28.7.2011 12:46
mozno v internetovych diskusiach ale v realnom zivote nadavaju obe strany, asi to bude tym, ze cim vacsi dav tym vacsi hluk :)
|
| |
Re: apple
Od: smurf
|
Pridané:
28.7.2011 12:48
ja nie ja som rad.. este ze je MS inak by sme seci mali Jablka :S a by ste potom imidzaci mali ?
|
| |
Re: apple
Od: .....
|
Pridané:
28.7.2011 12:58
Ja som prišiel do (nadmerného) kontaktu s Macom aj iOS a celkom dosť to ľutujem...
|
| |
Re: apple
Od: fggg
|
Pridané:
28.7.2011 13:30
co potom robis pri kontakte s Windows? Zvracias?
|
| |
Re: apple
Od: citrón de luxe
|
Pridané:
28.7.2011 13:43
pri kontakte s windows má užívateľ možnosti, pri kontakte s makom len pár primitívnych detských ovládacích prvkov...
|
| |
Re: apple
Od: aaa43
|
Pridané:
28.7.2011 13:52
rofl
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.7.2011 22:53
Mas na mysli ten, co len nedavno pridal podporu RAW formatu, ten, co nevie otvarat nahlady PSD, AI, EPS, PDF atd. bez dodatocneho softveru, nativne citat disky s inym FS ako Windowsackym, ukladat do PDF bez "tlaciarenskych hackov" a opat dodatocneho SW, ktoreho vyhladavac horko tazko vyhlada pozadovany retazec a vrati ti nazov suboru, ktory ho obsahuje, do ktoreho treba doinstalovat dodatocny sw, aby sa dal vyuzivat ako server, v ktorom nemas moznost doprogramovat si vlastnu funkcionalitu, ktory treba obrnit ochrannym SW, aby sa clovek nebal pripojit na internet, ktoreho precackane Aero sa ligoce a zozerie viac pamate ako je jeho pridana hodnota, po ktoreho cistej instalacii clovek stravi este dalsie dve hodiny instalovanim softveru tretich stran, aby sa dal aj pouzivat? atd atd. :)
Narozdiel od vacsiny, ktory tu nadavate na OS X mam skusenosti s oboma systemami a proti Windowsu nemam nic proti, ale oznacovat OS X za primitivny je veru silne kafe :D Cim zlozitejsie =/= tym lepsie :P
|
| |
Re: apple
Od: pukandur
|
Pridané:
29.7.2011 0:19
nebola pridana podpora raw do systemu, ale do balika ms aplikacii. nahlady na psd, pdf a eps ma pple iba daka zmluvam s adobe. ano, to su ti, ku ktorym sa teraz apple chova ako k poslednej slapke.
" ukladat do PDF bez "tlaciarenskych hackov"
trepes somariny, na win generujem pdf absolutne bez ziadnych problemov.
vyskusaj si pre zmenu vygenerovat pod osx pdf nestadardneho formatu, porod na pol dna. ani pojebanu free postcriptovu tlaciaren nejde pridat normalnym sposobom.
" dodatocneho softveru, nativne citat disky s inym FS ako Windowsackym,"
megalol. pod win viem citat filesystem osx, pod osx neviem bez dodatocnych aplikacii precitat ntfs a ani to nefunguje poriadne. o zapise radsej pomlcim.
"do ktoreho treba doinstalovat dodatocny sw, aby sa dal vyuzivat ako server"
no ty si iny trulo.
|
| |
Re: apple
Od: pukandur
|
Pridané:
29.7.2011 0:20
ja mam tiez skusenosti s oboma systemami a ty kecas.
"toreho precackane Aero sa ligoce a zozerie viac pamate ako je jeho pridana hodnota"
debilita na n. aero je normalne akcelerovane kompozitne prostredie rovnake ako pod osx. to nie je o efektoch.
praca s oknami je pod osx oproti win totalne zufalstvo, ktore dodatocne nezaplatalo ani expose.
atd atd.
osx ma oproti win vo vela veciach velky kopec minus. a funguje to aj naopak.
finder je tragedia.
systemove hlasky a ich chovanie este vacsia.
nefunguje vsade obycajne prepinanie medzi jednotlivymi dokumentami aplikacii cez keyboard.
preco okna aplikacii nejdu stiahnut pod dock, ale pri pri itunes uz to ide?
preco nemozem vyhladavat uz len taku chobotinu, ako je radio v zozname netovych radii v itnues?
atd atd.
preco na osx nemozem doteraz najst free uplne pitome male aplikacie na beznu pracu, aby boli aspon akoutakou nahradou za rovnake aplikacie pod win?
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.7.2011 2:27
V par bodoch mas pravdu no vo zvysku neskutocne prekrucas a zavadzas, pretoze tvoje riesenia vyzaduju dodatocny software :) Pravda je taka, ze v mohych pripadoch by si sa s cistou instalaciou Win takmer nikam nepohol (na web by si sa neodvazil, video si iba vypocujes :P) a s OSX by si zvladol aspon nieco. Je vsak samozrejme, ze system je na to, aby si tam clovek doinstaloval co potrebuje. Mne je jedno co kto pouziva, kazdy pouziva co mu vyhovuje a nemam nic proti Windowsu, Linuxu a ostatnym OS. Len som chcel dat par prikladov cloveku, ktory si mysli, ze Mac je hrackarsky plastovy telefon s dvoma tlacitkami :) V ziadnom pripade vsak nepovazujem OS X za najlepsi system, ktory sadne vsetkym :) Kazdy OS ma svoje muchy, svoje pre a proti a je na kazdom z nas, aby si to najlepsie pre seba vybral sam :) ...takze sa hned nemusis certit :)
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.7.2011 1:58
Keby si tak nezavadzal :) Nahlady suborov nie su kvoli nejakym zmluvam, take PSD si priamo uklada nahlad ako aj ine informacie (napr. o vrstvach atd.) ..staci tie udaje jednoducho precitat. Je to otvoreny standard. A bodaj by sa k nim tak nechovali, ked Adobe chce na webe presadzovat uzatvoreny standard, pricom web mal byt odjakziva otvoreny!
Ano, do PDF ide ukladat z niektorych aplikacii, no dost ich stale vyzaduje dodatocny plugin. Na Macu PDF ulozi aj posrany TextEdit (obdoba Notepadu).
Na Macu ide pridat virtualnu postscriptovu tlaciaren velmi jednoducho cez nastavenia - ze to nevies je cisto tvoj problem :)
OSX cita NTFS bez problemov, no zapisovanie je uz vacsi problem a preco? lebo NTFS je prorpietarne a uzavrete! Na Windowse precitas HFS+ preco? Lebo mas MacDrive? Windows nema nativnu HFS+ podporu.
Okay, zober si cistu instalaciu windows a rozbehaj mi na nom webserver :D ..kto je trulo teraz? :D
|
| |
Re: apple
Od: amice
|
Pridané:
29.7.2011 7:16
Hádate sa o nepodstatných veciach.
...a ten webserver = pár kliknutí myšou(html,php,aj aspx), samozrejme nie vo win95
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.7.2011 2:11
Aero - vzdy som myslel ze Aero a Expose ma sluzit na jednoduchy nahlad obsahu okien - Aero vsak prekryje obsah jedneho okna druhym - to je potom o com? :D ..asi iba o wowefekte :D
RAW - skus sa spytat nejakeho fotografa ako riesil podporu RAW pod Win a kolko softveru instaloval a testoval. Na Macu otvoris a ides.
Praca s oknami ako aj ovladanie celkovo je myslim cisto subjektivna vec - napr. v mojom pripade jednoznacne preferujem sposob ako to funguje na Macu. Jednemu vyhovuje to, druhemu to. So systemovymi hlaskami mas vsak pravdu - to je zloba.
Prepinanie medzi oknami sa vsak da velmi jednoducho cez rozne klavesove skratky.
Ohladom okien a Docku sa mylis a posledny argument nema ziadnu vypovednu hodnotu. To iste som mohol napisat aj ja :)
|
| |
Re: apple
Od: rododendron
|
Pridané:
29.7.2011 11:02
mylanko, ale ty mas zle informacie. analogia win aero u osx je quartz. nie expose.
|
| |
Re: apple
Od: stanox
|
Pridané:
28.7.2011 13:11
ja som Mac OS X používal 3 roky ako grafik a už nikdy viac. Aj na Apple inštalujem zásadne len Windows.
|
| |
Re: apple
Od: cccd
|
Pridané:
28.7.2011 13:29
tak to ta lutujem. Chyba bude medzi stolickou a monitorom
|
| |
Re: apple
Od: Txet
|
Pridané:
28.7.2011 13:44
v klávesnici?
|
| |
Re: apple
Od: lolll
|
Pridané:
28.7.2011 17:18
si zjavne veľmi úspešný, keď si kúpiš macbook a potom si tam dáš windows, lebo iOS ti je zlý :D
|
| |
Re: apple
Od: TMac
|
Pridané:
28.7.2011 17:57
Ja si myslim ze bezny uzivatel, podotykam bezny a tych je vela, ziaden expert co si potrebuje system nejako vyladovat, doma MS Windows vobec nepotrebuje, ba naopak je len na pritaz. Mac OS je uplne idealny pre väcsinu domacnosti spolu aj so zakladnym iMacom. Za cenu okolo 1000 Eur dostane jednoduche a funkcne riesenie minimalne na pät rokov. Ja windows pouzivam naozaj len v praci a tam na tie ucely je momentalne z apple nezamenitelny hoci radsej by som pracoval na hardware od apple. Su pracovIska kde ma aj mac os svoje uplatnenie a podava super vykon. Ale cudujem sa vsetkym co si kupia domov alebo pre deti hlucnu plechovu bednu a k tomu lacny lcd monitor a hrbu kablov a daju za to aj 800 € a potom na tom pozeraju len internet a fotky z dogitalneho fotoaparatu. Za dva roky to uz musia upragovat.
|
| |
Re: apple
Od: mordechaj
|
Pridané:
28.7.2011 18:11
fuj ty nechutne tupe jablkove pure.
tipnem si: wallpaper jobsov konecnik?
|
| |
Re: apple
Od: fajcisklacky
|
Pridané:
28.7.2011 20:34
od ujebu kapem :D
|
| |
Re: apple
Od: dĺžku aspoň 3 znaky
|
Pridané:
28.7.2011 19:23
Respektujem to co si myslis a v podstate nemas pravdu. Za 800 € sa da kupit pohodovy bezudrzbovy pocitac s win7 a slusnym monitorom. Za 1000 € sa da kupit priemerny MAC.
Vykon pocitaca obvykle neurcuje platforma ale jeho cena.
|
| |
Re: apple
Od: TMac
|
Pridané:
28.7.2011 20:11
Silne pochybujem o tej bezudrzbovosti a aj o tom ci bez udrzby vydrzi aspon 5 rokov. Ja si radsej doplatim 200€ a mam prijemne s uzitocnym v izbe. Bohuzial si kazdy mysli ze domace "PC" musi byt len PC. Po troch rokoch bude pomale a budu musiet znova upragovat alebo kupia nove takze na tom prerobia. Nepracujem momentalne s V7 ale ked som si sadol za vistu tak som mal pocit silnej neprehladnosti na monitore a zbytocne prehnane vysperkovane uzivaatelske rozhranie s mnozstvom pomocnych textov v porovnani s XP. Volba je vsak na kazdom.
|
| |
Re: apple
Od: madrfak
|
Pridané:
28.7.2011 20:37
Vo vlastnom zaujme uz nic nepis, lebo aj ostatni zistia, ze si tupec.
|
| |
Re: apple
Od: TMac
|
Pridané:
28.7.2011 21:03
Tupci su vsetci ostatni vratane teba
|
| |
Re: apple
Od: ochmonek
|
Pridané:
28.7.2011 21:07
len ty si najmudrejsi
|
| |
Re: apple
Od: TMac
|
Pridané:
28.7.2011 21:47
Ja som napisal normalny prispevok, jeden normalny odpovedal a ostatni idioti tak ako byva na tomto fore bezne napisali len idiotiny a nic normalne.ale co uz ...
|
| |
Re: apple
Od reg.: gunko
|
Pridané:
28.7.2011 20:42
Joj ty si strašne mimo ... Až mi je Ťa ľúto.
Ale ak kupuješ PC v Tescu, alebo kde, tak celkom chápem tvoj pohľad na svet.
Skús teraz trošku ponamáhať uja Googla a zistíš, že to iste prevedenie tvojho 1000E Macu, dostaneš na trhu rádovo za 600E + V7 /do 100E/..
|
| |
Re: apple
Od: TMac
|
Pridané:
28.7.2011 20:55
Milipy moj zabudol si ze tvoje super PC je same zelezo, hrba kablov a za par rokov v nom bude aj hrba prachu, tak radsej tu neporovnavaj neporovnatelne. Treba porovnavat pridanu hodnotu. Ja tu opisujem alternativu pre domacost a ty tupci co my tu odpisuju to nevedia akosi pochopit. Takze podla teba dostanem za 700€ to iste ako je iMac aj ked len ten najlacnejsi.
|
| |
Re: apple
Od: prach???
|
Pridané:
29.7.2011 2:22
"Milipy moj zabudol si ze tvoje super PC je same zelezo, hrba kablov a za par rokov v nom bude aj hrba prachu, tak radsej tu neporovnavaj neporovnatelne."
A to ako v MACu sa prach nezbiera?
|
| |
Re: apple
Od reg.: aelem
|
Pridané:
28.7.2011 23:24
Zabudol si pripočítať monitor, chlapec.
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.7.2011 23:41
Porovnavaci cien PC vs Mac si casto neuvedomuju jednu vec a to, ze Macy sa aj po piatich rokoch daju predat za skvelu cenu, zatial co PC skladacka je vo vacsine pripadov pomaly nepredajna a zapadne prachom :) Clovek mozno na zaciatku par peniazkov usetri pri kupe skladacky, ale na konci je hlboko v strate :)
|
| |
Re: apple
Od: Roman XXX
|
Pridané:
30.7.2011 13:55
A komu predas 5 rocny mac, ktory uz v case kupy je zastaraly, za skvelu cenu???
Len takym macfagom ako ty...taze opat si na tom stratovy, lebo kupis od kamarata 5 rocny mac za vysoku cenu!!!
Ked povies A, povedz aj B!
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
31.7.2011 13:22
To by si sa cudoval :D Poradim ti.. pozri si nejaky PC bazar a potom si pozri ten, kde sa predavaju Macy a uvidis za kolko sa predavaju 5 rocne stroje a ze ludia ich naozaj kupuju:P A neboj sa.. mal som aj PCcka, takze mam trosku prehlad :) ..vlastne ich mam doteraz :D
Ja nekupujem pouzivane Macy a navyse aj nove mam za skvele ceny :P Ci to kupi macfag alebo nie, tak to uz je uplne jedno :) ..hlavne, ze sa to preda, no nie? :D :D
Stratovy nie som ani nahodou :) Vidim to pekne aj na znamych, ktori si kupovali PC cca v dobe kedy ja Mac a situacia je presne taka ako som pisal vyssie :P Ja som sice povedal len moznost A, ale moznost B skratka neplati :D Zmier sa s tym :P Na trhu PC je velka ponuka a nizky dopyt - na trhu Macov je tomu opacne a ak nad tymto pouvazujes, tak pochopis :) Ze sa ti to nepaci a serie ta, ze koniec-koncov utratis viac penazi je uz vec druha :D :D
|
| |
Xenix
Od: Cpx
|
Pridané:
28.7.2011 13:15
Nebolo to nahodou tym ze CEO xenixu povedal ze ludia odcenia kvalitnejsi OS a radsej si priplatia, ako keby mali kupovat lacne naprd OS ala DOS.
Zial blb nechcel dat nizsiu cenu a vznikol microsoft. Miesto kvalitneho os mame lacny a rozsireny srot, ktory zdrazel lebo je jediny na trhu.
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU.jpg!
|
| |
@ redakcia
Od: kve
|
Pridané:
28.7.2011 14:20
dobry den,
chcel by som sa spytat redakcie, preco odstranila moj prispevok o tom, ze uspech MS nezacal pri dose, ale zacal vyvojom a predajom basicu + s odkazom na clanok.
dakujem za odpoved.
|
| |
Re: @ redakcia
Od: mrdacanalov
|
Pridané:
28.7.2011 20:39
odpoved je jednoducha - admin je k0k0tár
|
| |
Re: @ redakcia
Od: tfuj admin tfuj
|
Pridané:
29.7.2011 13:55
kokotár je slabé slovo. chalanovi som napísal že nech sa nič nepýta lebo sa nič nedozvie a ten zajebaný zmrd mi to zmaže, real cock, maďarský chuj
|
| |
Re: @ redakcia
Od reg.: weiss
|
Pridané:
31.7.2011 13:21
Co to ma k***a spolocne s madarmi?
|
| |
Re: @ redakcia
Od reg.: gunko
|
Pridané:
28.7.2011 20:45
Zvykaj si, ak postneš niečo, čo je v rozpore s článkom a nebodaj máš ešte podložene zdroje a pravdivosť, si jednoducho nežiadaný, DELETE
|
| |
Re: @ redakcia
Od: anon
|
Pridané:
29.7.2011 12:44
http://goo.gl/sWbl7
|
| |
vy debili
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
31.7.2011 15:09
no, serem ja na vase flejmy, ja hovorim tolko, ze microsoft spravil tedy dobry kseft, ale nemali prehadzovat Xenix cez bordel, tam ten Xenix mal buducnost, keby bol Winows postaveny na Unixe a nie na DOSe, tak by sa dychalo lepsie, sice teraz maju skrz SFU POSIX interface, cize teraz windows uz je, ale iba tie drahsie verzie a vlastne uz je neskoro.
ani ten ich posraty Windows Power Shell nikdo nepouziva, hoci je to udajne celkom genialne.
|