neprihlásený Piatok, 24. januára 2025, dnes má meniny Timotej
"Kde je Šani" porušuje Kódex reklamy

DSL.sk, 22.7.2011


Reklama spoločnosti Slovak Telekom s podtitulom "Kde je Šani?" porušuje Kódex reklamy. Na svojom štvrtkovom zasadaní o tom rozhodla Arbitrážna komisia Rady pre reklamu, AK RPR.

Voči reklame sa sťažovala spoločnosť Orange aj viaceré fyzické osoby.

Sťažnosti fyzických osôb boli namierené proti použitiu textu "Keď nie si online, neexistuješ," ktorému vytýkali "vytváranie diskriminačného tlaku na osoby, ktoré nie sú online ako aj skutočnosť, že existencia človeka je širší pojem, ako to či je alebo nie je online."

So sťažnosťami fyzických osôb sa AK RPR nestotožnila.

Spoločnosť Orange reklame vytýkala použitie superlatívov "najrýchlejší" a "neobmedzený". AK RPR v minulosti povolila reklamy, ktoré označovali pripojenie k Internetu ako neobmedzené napriek výraznému zníženiu rýchlosti po prenesení určeného objemu dát. V prípade reklamy "Kde je Šani?" je problematickým súčasné použitie superlatívov "najrýchlejší" a "neobmedzený", ktoré už AK RPR považuje za použitie nepreukázaných superlatívov a porušenie Kódexu reklamy.

"Využitie spojenia dvoch superlatívov v rámci reklamného sloganu Najrýchlejší neobmedzený Mobilný internet nie je opodstatnené, nakoľko ako aj zadávateľ uvádza, rýchlosť prenosu dát je závislá od množstva ich stiahnutia a znižuje sa po prečerpaní ich voľného objemu vo veľkosti 10 GB/Mesiac. Užívateľ môže síce dáta sťahovať neobmedzene, ale po prečerpaní vyššie uvedeného objemu sa rýchlosť sťahovania znižuje a službu preto nie je možné označiť ako najrýchlejšiu," uvádza v rozhodnutí AK RPR.

RPR je samoregulačným orgánom, Slovak Telekom ako jej člen by mal ale rozhodnutie AK RPR rešpektovať a reklamu upraviť alebo stiahnuť.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Na hackerskej súťaži hackli ďalšie nabíjačky elektromobilov, aj od Tesly
Sony oznámila ukončenie výroby Blu-ray a ďalších médií
Canon vyvinul 410-megapixelový full frame senzor
Štát sprístupnil obnovené dáta katastra cez Internet, web je preťažený
Na hackerskej súťaži hackli štyri nabíjačky elektromobilov
K dispozícii upgrade na Linux Mint 22.1
Netflix na domácom trhu opäť zdražuje
Seagate začala dodávať 36 TB disk, v laboratóriu demonštrovala viac ako 60 TB
Microsoft opäť automaticky upgraduje Windows 11
Kapacita verejných nabíjačiek elektromobilov v SR sa zvýšila o 52%


Diskusia:
                               
 

ha ha, tak im treba
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

To všetko je fajn, ale nevideli ste Šaniho?
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

bol som teraz curat, tak asi vies co som videl, ale ja ho nevolam Sani.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Tá reklama ale dodržuje kódex absolútnej stupidity reklamnej kampane, tak ako všetky kampane T-Mobilu a Orangu.

Keby mi ako šéfovi marketingu kreatívci predstavili takúto kampaň ako ich finálny produkt, von by ich vyvádzala ostraha.


A čo ma štve najviac, že sa im na tie kampane skladáme my
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Imho si myslim, ze ta reklama je dobra.
Ako sef marketingu ti isto hovori nieco pojem target audience.
Vezmi si, ze aky je (nielen na svk) pomer intelektualov a priemernych ludi. Intelektualov bavi hladat skryte joky,
pripadne veci, ktore sa mu ukazu az po nejakom case rozmyslania.
Priemerneho cloveka presvedci to, ze vidi, ako sa niekto bavi s propagovanym produktom a nadobudne pocit, ze ak bude mat ten produkt aj on, tak bude rovnako sucastou tej zabavy.
Myslim si, ze tato kampan sa nikajo nelisi od hociktorej inej zavedenej Orange, ci T-com.
To, ze absolutne pohrda mojimi mozgovymi bunkami je uz vec druha.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Vieš, tá sťažnosť je úplne scestná, pretože takto stupídne reklamy sú u všetkých mobilných oprdátorov.

Brať vážne a doslovne tie otrepané lží o najrýchlejšom a neobmedzenom internete môže už asi len prudký obmedzenec.

Veď ja som za, aby sa reklamy prísne a doslovne posudzovali. Ale to by bol neodvratný koniec reklamy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zijeme svet plny klamstiev. Reklama nie je pravdiva, lekar vas nechce vyliecit, v ryze nie je vitamin A, v KIK maju akciovu cenu na kus odevu z 200 na jednom mieste zavesene, USA napadli samych seba atd atd atd..

kto berie reklamu vazne, mal by sa dat liecit..
Odpovedať Hodnotiť:
 

dolamem ti nohy aj tvoj pridrbany mobil,
vsetci aj tak vedia ze si obycajny debil,
rozkopem ti hlavu aj tvoj poj3bany mobil,
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ty debil;)
Odpovedať Známka: -3.4 Hodnotiť:
 

Makarena?
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

Vidim ze tu mame druheho Riťhnusa...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Šani bol dnes na Počúvadle u Blažkovcov
Odpovedať Známka: -6.3 Hodnotiť:
 

Sani jebe Bronu...
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Videl som ho -- kupoval si v O2 mobil :p
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

chuck norris vie kde je sani.
Odpovedať Hodnotiť:
 

EXISTUJEM!!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

taak a teraz uz toho saniho naozaj nikto nenajde..
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

Chuck Norris vie kde je Sani
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

to je sice pekne ale nemozes sa ho spytat, lebo ani prezident nevie kde je Chuck Norris ;-)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

lol, ci cakas od zleho gaspara ze bude vediet?
Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

Tak pozor, Gasparko je nahodou velmi dobry v predpovedani buducnosti. Kto okrem neho v roku 2009 vedel, ze raz budeme Google pouzivat na komunikaciu s ludmi?
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Nechcem ripat ale gmail tu mame uz od marca 2004 gtalk tu uz vtedy bol ties.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokial nerozumies sarkazmu, tak naozaj nerYp.
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze ked UPC ludi, ktorym neostavalo nic ine ako dial-up prirovnavalo k [ehm, povedzme ludo-opom] ... to bolo v poriadku?
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Reklama UPC nebola drza a v tej dobe ked bezala bol dial-up riadne zastaraly.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Jedna z najtrapnejsich reklam ake som kedy videl. Keby tie peniaze co vyhodia za tieto ubohe reklamy radsej investovali do svojej DSL siete a urobili konecne nieco s tymi rychlostami. Ale jasne oni radsej budu dalej ludi zdierat, pricom vyuzivaju prave to, ze vela ludi nema inu moznost pripojenia do netu, pripadne len nejakeho lokalneho wifi providera co stoji aj tak za hovno :( .
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

nemozem suhlasit, v BB mame lokalneho wifi providera na ktoreho orange a ani šani nemaju. netreba vsetky lokalky hadzat do jedného vreca
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

ak mas k dispozicii wifi providera, ktoreho rychlost a stabilita siete je pocas celeho roka na urovni kabloveho pripojenia, tak to ti mozem zavidiet... ja tu mam bohuzial v okoli len samych sracov, a viem ze dost ludi je na tom podobne, ale nehovorim ze vsetci samozrejme
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Vždy som myslel, že peklo neexistuje. Ale toto je krutá realita v končinách Slovenska...
http://goo.gl/M8zP3
Nie je to printscreen z dôvodu originality.

Varovanie: Prosím nepozerajte na objem sťahovaného obsahu v 2. snímke. Aj keď je už skoro 50%. Na internete som našiel premium, tak to dokáže pokračovať.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

lool, zacal si stahovat v minulom storoci ten subor? :P
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Asi v rozpätí pred 7-10 dní. "Našiel som premium, tak mám k dispozícii plnú rýchlosť, čo je veľká výhoda a uštrilo mi to kopu času." :D
Niekedy to ide aj 60KB/s a ráno aj 100KB/s.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

presne takychto providerov mam na mysli :( mal som cosi podobne niekedy...
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Čo to znamená "printscreen z dôvodu originality"? :D
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Printscreen ľahko upravíš a pochyboval by som, že by mi niekto veril. Pretože asi málokto by bol na podobnom bode ako ja.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Hej, ale čo by ti bránilo odfotiť upravený screenshot? :)
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Presne :) Staci najskor nakreslit a potom fotit...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Presne tak, chce to natocit dvoma kamerami z dvoch uhlov ako test prebieha. Dovtedy ti neverim ani nos na tvari.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

a samozrejme aby pri tom bola prítomná pani notárka!
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

A najnovsie cislo novin samozrejme prilozit vedla k monitoru...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Viem co zazivas, sucitim s tebou...
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

ale ten prach by si mohol utriet
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Neviem komu dať reply.
Ale je tam výkričník pri pripojení k internetu. :)
Zas môže padnúť odpoveď (Čo ak si vytiahol kábel).
Mal som dať len printscreen a nikto by asi neriešil, či je to pravé. :)

A k tomu prachu. Vieš si predstaviť ako rýchlo plynie čas pri takej rýchlosti. :D
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

To je pohoda. Aj take anomalie existuju.
Mne sa zase vyskytlo nieco taketo v suvislosti s FF:

http://bit.ly/oULokM

http://forum.mozilla.sk/viewtopic.php?f=4&t=3537
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To mas pravdu su to zdieraci no v SNV mame spolocnost Rup.. Za 12 € neobmedzeny a rychlost no posud sam.

http://cut.sk/1c10
Odpovedať Hodnotiť:
 

To máš šťastie, že si natrafil na ľudí, ktorí dokážu dať niečo aj za dobrú cenu. Lenže na väčšine území sú len zdierači. To neplatí len pre ISP, ale aj pre úrady a iné orgány SR.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

tohto týpka nepoznám odkiaľ je ??
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Teraz sa vážne pýtam. Kde je Šani?
Odpovedať Známka: -7.7 Hodnotiť:
 

šani bol zmazaný antivírom a nie je online a neexistuje!
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Šani je offline, pozerá porno...
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

no kde je šani.. kde by bol.. vo vlaku zo žiliny ide..
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Šani Mak? :D
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

ta kery iny..
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Sani Mach - zopakovat latku dejepisu zakladnej skoly
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

vsetky reklamy na telekomunikacne sluzby v Bananistane su najtrapnejsie ake som kedy videl (a to telku skoro nepozeram)
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Neexistuje televizor co by sa pocas reklam prepinal (vypinal) do usporneho modu a po skonceni reklami naspat?
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

...hmm, ak by moja tem ana bakalarku bola nevhodna, urcite vyuzijem tvoj napad, kedze tam nemas (c), (r) ani nic podobne, taky prachy z buduceho uspechu si necham..
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Otazka ostava existuje uz taky model?
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

taky napad tu uz bol, na vhs videach. pozri wikipediu co to to vhs vlastne je
Odpovedať Hodnotiť:
 

Teraz nema cas,obraba blondinku...
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

no mna osobne na tej reklame najviac vytaca to ze mi nedavala zmysel. Ked Sani skocil ako offline tak je pocut zvuk odobratia USB zariadenia vo Win XP, co mi skor evokuje ze chalanom sa z notasu vytiahol TMobile huawei na rychly internet a stratili connect na skype > teda ze vlastne notebook stratil pripojenie a vsetci to chybne interpretuju ako ze sani sa odpojil ... a z logiky reklamy by som teda skor povedal ze to nie sani neexistuje ale ti za tym TM notebookom neexistuju lebo to oni nie su online
Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

Pecka :) pekne napisane :) aj ja som sa cudoval tomu zvuku...
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Presne tak, to je cela tato luza.Nieco doyebe a chybu hodi na druhych. A v tom dochu sa tocila aj ta reklama. Tocila ju luza s luzou o luze pre luzu.A vo finale je z toho trapny bullshit made by Bananistan Pseudotelecom.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Sanimu prisla faktura za pripojenie od T-Comu a radsej presiel do O2.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

ty wole, posli toto prosim do O2, taky slogan chcem v TV vidiet, toto by ich tak doyebalo ze az .... ty si Genius clovece !!
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

uz vidim tie modre bublinky a do toho ten tipek "Aj vy sa sami seba pýtate, kde je Šaňi? Šani je u nás. Pridajte sa k nám aj vy" :D rofl
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

ZAKLINCOVAL SI TO :D
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Hlaska roka :D
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Podobna situacia ako tu: goo.gl/Q5Pdt
:)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Šani je*e Broňu! Sánka dolu šéfe!!
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

to vieš skúsenosti
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Milujem DSL.sk!!! :D:D:D
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

"...existencia človeka je širší pojem, ako to či, je alebo nie je online."

Samozrejme, ja by som sa dokonca odvolal na kvantovu mechaniku a princip neurcitisti. Dovedene do krajnych dosledkov, existencia je len iluzia a neexistuje nic, pokial si to neuvedomi nejake vedomie a nezacne to pozorovat. Dobre prirovnanie: ak v lese nevidime padnut strom, tak nepadol. Resp. cim Einstein provokoval kvantovych fyzikov: neverim ze Mesiac existuje len preto, ze sa na neho teraz diva nejaka mys.
Takze vlnova funkcia nejakeho jedneho konkretneho Sanino pre mna nedekoherovala a stale je v kvantovom medzistave nespocetneho mnozstva najroznejsich Sanov. Kvantove prejavy vo svete nasich beznych mierok su sice nesmierne male a nepravdepodobne, ale nie su nulove! Proti tomu bohuzial nemoze nikto nic povedat. Sani je "len" celok radovo z 10^28 atomov C,H,O,N,P,S a dalsich prvkov.

Takze s pojmom "existencia" sa nemozno zahravat, lebo ako sa zda, ani nevieme co to je.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Chlape, daj si ziadost do AK RPR, ked toto uvidia od teraz pre nich makas ty za 2000€ mesacne.
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

a ty sa vysti donadrze
Odpovedať Známka: -8.6 Hodnotiť:
 

Orange by mala drzat 3,1415cu s tym "neobmedzený" kedze rovnake bludy vratane "az do 7.2mbps" je tiez 3,1415covina
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

Vyraz "az do 7.2mbps" znamena, ze pokojne moze mat "0.016mbps" a stale to bude pravda
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Keď mám byť úprimný, tak po tých niekoľko miliónov videní v TV tejto otravnej reklamy, mi je už teraz srdečne jedno či porušuje nejaký kódex alebo nie. S týmto mali prísť hneď a nie až teraz.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

To je pravda, ale pokutu by dostat mohli za kazdou reklamou len tak preventivne.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Určite hej.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

http://goo.gl/8H7w7
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

100 Bodov,hehehe
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Cize pouziva 3G balik od O2 a precerpal ho :-D
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Šani pouziva Comic Sans :(
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Goooood :))))))
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no do tyzdna ju prerobia a budu pustat upravenu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

to si vazne myslite ze hladaju saniho? to len v reklame vymysleli jedno meno a kazdy ho hlada alebo robia s toho somariny ja velmi ani nesledujem reklamy , reklamy su nato aby ste mohli ist na zachod alebo nieco ine to je moj nazor
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

tiez som si to myslel. ale pred par rokmi som zistil, ze reklamy sluzia na to, aby ti uplne znechutili telku a viac ju nesledoval. vdaka reklamam viac piratim filmy...
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

detto
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

tritto
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

štyritto
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Quatro formaldehydo.
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Tetrahydrocannabinol? :D
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

polytetrafluoretylén!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

fornetti... mmmmm
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Presne tak, pozerat film ktory je pomaly kazdu stvrthodinu prerusovaný reklamou je dôvodom pre ktory uz TV nepozeravam odkedy mám net. Aj tak tam davaju iba stare a otrepane filmy.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Mne skor vadi, ze v tej zidovizii klamu jak kdyz tiskne. A to vo vsetkom! A to pre vacsinu luzy je TV bedna pomaly posvatna.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

5to
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

co ma furtom hladate sag tu som!
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

ta reklama uz ide snad kazdemu nanervy. idiotina ...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tie reklamy od Orangu, a aj Tcomu/Tmobilu su uz ozaj retardovane, O2 este celkom rozumne pristupuje k pojmu reklama. Inak, poslednu dobu mi kazdu chvilu volaju s dajakymi prieskumami koli operatorom, sa to stava aj vam?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nielen. Otravujú aj neprofesionálnym prístupom chalani hocikde na chodníku. Takí, čo nevedia nikoho osloviť, takí, ktorí nikdy nenosili oblek a podobne. Takí, ktorí vám kľudne do očí povedia, že na vás majú len 20 centov. Takí, čo sa čudujú ako Marťania, ak nemáte mobil.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Ano , aj mne volali kadejaki kkti s prieskumom, kym som nepresiel do O2.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

mne volali či nechcem ponožky z nejakých bambusovích vlákien, a keď som im povedal že chcem tak sa opýtali že načo :D no načo na kokos si ich natiahnem
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

aby si si mohol doma vyleštiť bambus
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ked si chcem večer pozrieť televízne reklamy tak mi do toho furt púšťajú nejaké filmy kua
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Tiez si myslim, vrchol .. clovek si chce vychutnat vecer plny peknych reklam a oni mu do toho pustaju az celu polovicu filmov, hnus! Keby tych filmov bolo maximalne ale 5%, ale hentolko ...
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Kde je Šani?
Trtká Broňu
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

uz zase?
a kikus ostala na ocot.. o-/
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre vhodný a/alebo slušný obsah.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

im už všetkým načisto jebe na tú lebeňu :D
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

tmobile a jeho najtrapnejsie reklamy. By som ju stiahol a tvorcov zatvoril na 8 rokov do basy !!!! a zrusil tmobile. Len kecaju a skutek utek
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

tcomaci s tym mali vyebat tak ako orange so sloganom "orange ma vacsina firiem" ci ako to bolo a vtedy im to uznali ze ako vacsina zakaznikov orangu su firmy... Teraz tcom mal povedat ze mysleli najrychlejsi od tcomu. Alebo mali pridat do vety - najrychlejsi net od tcomu...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ako toto je uz co za debilina. To ako kam spejeme??? Kokos ja by som tych ludi poslal zametat na slnko. Akoze mana uraza znak volkswagnu zakazme im vyrabat auta. Mam pocit ze som asi mimozemstan. To je ako rozculovat sa nad vtipom. Fakt chodte do riti vsetci takyto dementny ludia. Presne vy porusujete nas kodex. dementiiiiiiii

Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

ucite sef marketingu t-comu bude asi teply, lebo taketo reklamy mozu vymyslet len buzici co nam otravuju zivot chce
sa my grcat ked to vydim
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Neviem co stým vyriešili keď aj naďalej to chodí a bude to aj chodiť...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

neznasam tu reklamu. je strasna.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

ako vsetky slovenske
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ja som asi jediny ktory ju este nevidel/nepocul a som STASTNY :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ja som si ju pozrel raz na Youtube, aby som pochopil vtip z jedného obrázku (paródie na túto reklamu) a tiež mi nijak netrhá žily, že tieto stupídne reklamy sa ku mne vďaka nesledovaniu televíznych staníc nedostanú. Človek sa cíti vyrovnanejší. :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tak isto tym nic nestracas. Tiez som ten bullshit videl na YT, aby som vedel o akych srackach sa toci v diskusii.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Blasphemy!
Odpovedať Hodnotiť:
 

"kde máš mater?"
Odpovedať Hodnotiť:
 

nevim co sa ide skurv.ny orange stazovat, ked sam na klamlive reklamy.. mne dali navigaciu "zadarmo" a nauctovali si 1200e .... vsetci su odrbavaci!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby im ten internet fungoval poriadne, tak je Šani online.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

denne vidim typkov z telekomu na obede, vobec sa necudujem ani intelektualnej urovni tejto reklamy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takze slovo "neobmedzeny" im nevadi u seba, ked svoj net filtruju na zaklade IWF??
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár