| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
.....
Od: asfasdfasdf
|
Pridané:
22.7.2011 11:53
Asi sa niekto z Australie stazoval...
|
| |
Pošli kvety
Od reg.: kocka1
|
Pridané:
22.7.2011 11:54
to "opacne" scrollovanie istu logiku ma, ale zvyk je bohuzial zelezna kosela.
Ono kolecko na mysi bolo urcene na posuvanie scrollbaru, co je v tom pohlade spravne. Apple spravil to, ze kolecko teraz reprezentuje obsah
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: *M*
|
Pridané:
22.7.2011 12:13
Mas pravdu, ale pohodlnejsie sa koliesko na myske skroluje "k sebe" (nadol) ako "od seba" a tiez vacsinou sa stranky skroluju nadol.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
22.7.2011 12:34
No hej, ale myška s kolečkom u Mac userov nie je ani zďaleka tak používaná, ako napríklad touchpad. Tam je to to isté, ako scrollovanie na smartphone alebo tablete a tam som nepočul ešte nikoho sťažovať sa, že by to mali otočiť aby to bolo pohodlnejšie
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: MiVi
|
Pridané:
22.7.2011 14:16
je to vec zvyku, na ipade/iphone mi inverzne scrolovanie pride prirodzene, ale na trackpade, po dnovom skusani, nadalej uprednostnujem klasicke scrolovanie.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: lopuchy22
|
Pridané:
22.7.2011 14:04
tá zmena scrollovania je asi najrevolučnejšia zmena na celom Lione, preto ste o nej napísali celý článok. nebyť takýchto "revolučných zmien" tak by redaktory DSL.sk nemali o čom písať a od Applu by nedostávali peniaze za PR články. týmto zdravím všetkých hlupákov, ktorí si zaplatili za update 11 rokov starého systému aby mohli scrolovať naopak ako boli zvyknutí.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 14:08
Ty si riadny exemplar :D Kleopatra z Turca by bola na teba hrda :)
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: utah
|
Pridané:
22.7.2011 16:47
skor by som povedal ze fanusikovia kleopatry by boli hrdy, nemyslis?
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: lopuchy22
|
Pridané:
22.7.2011 22:17
každá druhá Slovenka má IQ jak kleopatra z turca.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
22.7.2011 16:18
atómové redaktory?
|
| |
Apple v Lione otočila smer skrolovania
Od: Admin123
|
Pridané:
22.7.2011 11:57
A zase máme niečo inakšie ako všetci ostatný, aj keď je to v podstate to isté.Len aby sme sa líšili :-(((
|
| |
Re: Apple v Lione otočila smer skrolovania
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
22.7.2011 12:12
No ale sak to je Apple style, s tym nic nenarobis
|
| |
Re: Apple v Lione otočila smer skrolovania
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
22.7.2011 12:38
Zase Win 8 bude aj pre tablety a keď budú chcieť zachovať konzistentnosť medzi touch ovládaniami (touchscreen a touchpad), tak sa prispôsobia aj oni. Podľa mňa si ale najprv odsledujú úspech/neúspech u Applu a keď to bude dobré, bude to tam
|
| |
magic mouse
Od: ZMRD
|
Pridané:
22.7.2011 12:07
To "opačné" scrollovanie som si skúsil zapnúť ešte v Snow Leoparde. Vlastne len tak, čo to ten Apple chystá :) No od vtedy to používam a úplne som si na to zvykol. Predsa len po pár rokoch používania iPhonu mi to neprišlo divné a zvykol som si na to okamžite. Je pravda, že používam Magic Mouse a tam je to ok, pri myši s klasickým kolieskom by to asi nemalo rovnaký user experience...
|
| |
Re: magic mouse
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
22.7.2011 13:52
pretoze najdolezitejsia vec na svete je user orgasm experience
|
| |
Re: magic mouse
Od: peed
|
Pridané:
22.7.2011 13:56
bodaj by si si na to nezvykol ked vsetky apple produkty su dement-friendly...
|
| |
Re: magic mouse
Od: ZMRD
|
Pridané:
22.7.2011 14:10
:) si veľmi inteligentný jedinec
|
| |
Re: magic mouse
Od: jtw_wtj
|
Pridané:
22.7.2011 16:49
ty si naopak velmi drbnuty jedinec cmuk papa
|
| |
Re: magic mouse
Od: rofofo
|
Pridané:
22.7.2011 17:05
Keby ti Štefan nakázal, že musiš skrolovať prstom pichnutým do zadku, tak re teba by to bol super vynález a na svete by nebolo nič lepšie.. zobu´d sa ty ovečka a maj svoj vlastný názor
|
| |
OMG...
Od: Pates
|
Pridané:
22.7.2011 12:08
rovno nech aj myš otočia. Keď potiahneme myš smerom od seba pôjdeme dole a smerom k sebe hore. Experti.
|
| |
Re: OMG...
Od: ZMRD
|
Pridané:
22.7.2011 12:10
Skúsil si to? Používal si to aspoň chvíľu?
|
| |
Re: OMG...
Od: karolkooo
|
Pridané:
22.7.2011 13:00
Nie, ale pouzivatelia macu by ti vedeli povedat o takychto "ficurach" :D:D:D
|
| |
Re: OMG...
Od: ZMRD
|
Pridané:
22.7.2011 14:08
I am an MAC user =P
|
| |
Re: OMG...
Od: Heavy
|
Pridané:
22.7.2011 16:51
English motherfucker! Do you speak it?
|
| |
Re: OMG...
Od: Pates
|
Pridané:
22.7.2011 20:21
áno
|
| |
Re: OMG...
Od: hocijak
|
Pridané:
22.7.2011 12:11
tak to si poriadnu teraz zavesil, :)) hláška roka. :))
|
| |
Re: OMG...
Od: :))))
|
Pridané:
22.7.2011 15:09
na to nepotrebuješ nič :) otoč si myš o 180 stupnov a maš to naopak
|
| |
Re: OMG...
Od: prpr
|
Pridané:
23.7.2011 11:02
takymto sposobom za to ale nemoze stastne zaplatit:/
|
| |
chybajuca Java
Od: jasomsef
|
Pridané:
22.7.2011 12:10
Neviem ci je to taky velky problem. Pri prvom spusteni LibreOffice mi Lion vyhodil okno s hlasenim ze nieje nainstalovana java ci ju chcem stiahnut a nainstalovat. Dal som OK a bolo to.
Na skrolovanie sa da zvyknut, aj ked zatial s tym pravdupovediac mam problem ale vyrazne mensi ako vcera
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: rofofo
|
Pridané:
22.7.2011 17:08
Štefan ťa osral, a ty si radšej zvykneš na ten smrad, ako by si sa mal osprchovať.... smutné
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 17:20
Ty si aj cital clanok, ale tu len tliachas? :) Nikto nikoho nenuti a clovek ma moznost vybrat si jedno alebo druhe. Ak si clovek zvykne na opacne scrollovanie na iPhone ci Androide, preco by mu nemala byt poskytnuta tato moznost aj na pocitaci? Niekomu moze jednotnost ovladania vyhovovat viac, druhemu nie a clovek si to nastavi ako sa mu zachce. Mne osobne by to prekazalo pri ovladani mysou, ale na trackpade si to celkom viem predstavit.
Vyssie spominas, ake je smutne nemat vlastny nazor, no ty sam ho nemas a riadis sa len kecami apple-haterov, pretoze je to "in". Mac si zjavne v rukach v zivote nedrzal a ak aj ano, kvalitny pohlad na vec si clovek neutvori 5-minutovym pouzivanim kdesi v obchode. V opacnom pripade nerozumiem tomu, ako mozes trepat take hluposti.
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: rofofo
|
Pridané:
22.7.2011 18:26
mylanko môj, ja som len reagoval na komentár, v ktorom sa uživateľ sťažuje, ako má ťažkosti s obratením posúvaním.
Z toho vyplýva že miesto toho, aby používal taký sposob, ako doteraz, je odkázaný na Śtefanovu vôlu a novú ,,vychytávku".
je to ako v prírode, stádo vedie baran a ovce slepo kráčaju :)
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 19:07
A? Co je na tom, ze si chce navyknut na nieco ine? To je hadam jeho vec nemyslis? Snad keby mu to nejak extremne prekazalo, tak si to prehodi naspat - moznost ma. Podla toho co pisal, mi pride, ze mu to az take problemy nerobi a zjavne chce skusit nieco ine a nie ze sa zrovna na nieco stazuje. Ak si navyknuty na jedno tak je logicke, ze teraz prejst na iny sposob nie je ako lusknut prstami. Ale ak sa chce, tak to ide rychlo.
Clovek ma na vyber, alebo si to z clanku nepochopil? Neviem potom, preco tu splietas nejake stado.
Ty mas takisto na vyber akym smerom chces scrollovat, ci nie? :P :D
|
| |
Re: chybajuca Java
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
24.7.2011 1:15
"Ak si clovek zvykne na opacne scrollovanie na iPhone ci Androide, preco by mu nemala byt poskytnuta tato moznost aj na pocitaci?"
Možno preto, lebo pri dotykovom ovládaní pristupuješ priamo a nie sprostredkovane? Je predsa logické, že ak na dotykovej ploche chcem niečo posunúť dole, tak to uchopím a posuniem hore. A je tiež logické, že ak chcem posunúť obrazovku hore pomocou myšky, tak posuniem kolieskom smerom hore.
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.7.2011 2:28
A pocul si uz niekedy o slove trackpad? :)) ak ma velku plochu, multitouch, myslim ze ovladanie je dost podobne a pohodlne ako na iphone/androide.
Druha vec je, ze nerozumiem preco by vdaka tvojmu argumentu mala taka moznost chybat. Je predsa len dobre ak ma clovek na vyber, ci nie? Ma to byt teraz akoze zakazane alebo o co vam tu ide?:)
|
| |
Re: chybajuca Java
Od: jozko r.
|
Pridané:
24.7.2011 2:34
na trackpad a aj na teba sere pes.
|
| |
Opacne scrollovanie
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
22.7.2011 12:18
Mne notebook na starom ubuntu tiez scrolloval opacne a dalo sa na to zvyknut :P
|
| |
toto nie
Od: Marvin
|
Pridané:
22.7.2011 12:28
to si len tak nemôžu meniť, to by bolo ako tlačiť v kancli z tlačiarne do PDA, však to nejde :-/
|
| |
Re: toto nie
Od reg.: marha
|
Pridané:
22.7.2011 12:57
a v malom kancli
|
| |
.........
Od: ..........
|
Pridané:
22.7.2011 12:34
plati to aj na horizontal scroll ?
|
| |
Re: .........
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
22.7.2011 12:40
Hej, myšlienka je, že ty chytíš obsah a s ním hýbeš, presne ako na smartphonoch a tabletoch. Z toho vyplýva, že ak by horizontálne scrollovania nebolo invertované, ale vertikálne hej, urobilo by to extrémny bordel.
|
| |
xxxxx
Od: Mitolo
|
Pridané:
22.7.2011 12:37
Pekne ironický článok :DD
|
| |
_____
Od: ____
|
Pridané:
22.7.2011 12:58
uz to maju patentovane?
|
| |
somari
Od: karolkooo
|
Pridané:
22.7.2011 12:58
To fakt ked na macu posunuli scoller hore, tak sa stranka posunula dole? Uz zacinam chapat, preco sa o majiteloch mac hovori ako o blbcoch :D
|
| |
apple
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 13:02
Nechapem ako moze vobec niekto pouzivat macos. Apple nic nema vlastne, ale len nakupene od inych. Jedine na com pracuju sami je design
|
| |
Re: apple
Od: stic
|
Pridané:
22.7.2011 13:10
a preto je to uplne zle a nepouzitelne? mam taky dojem ze do diskusii tu a na zive.sk sa zapajaju sami apple odbornici, ktori mac os x pouzivali 3 minuty v predajni niekde :)
neviem preco by mi malo ako uzivatelovi vadit to ze apple nieco "nakupil" ked vo finalnej podobe mam system taky, ze s lepsim som zatial nepracoval...ale to sa tu zase len do mna obuju 13-25 rocne deti ktore si myslia ze ubuntu je najlepsie, lebo je zadarmo...
|
| |
Re: apple
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 13:22
Aha takze tiez patris k apple ovcam. V tom pripade som nic nepovedal. ZE mas iphone?
|
| |
Re: apple
Od: krupica
|
Pridané:
22.7.2011 16:36
nehadz sa o zem, ublizis si
|
| |
Re: apple
Od reg.: illon
|
Pridané:
22.7.2011 13:33
Nerád sa zapájam do diskusií ohľadne systémov. Ale dám ti za pravdu. Používam MAC OSX, Ubuntu, Widli XP a 7. A čo sa stability sa na MAC nedá sťažovať aj keď linux je na tom podobne. Ale nechápem, prečo sú tu stále hádky okolo operačných systémov. Každý nech používa čo je pre neho najlepšie. Mám už dlhoročné skúsenosti so všetkými hore spomenutými systémami a každý má svoje chyby a žiaden nie je dokonalý. V práci musím používať XP (hoci si myslím, že je to posledný systém od MS, ktorý sa dá používať). Win 7 nepovažujem za systém, hlavne nie na prácu. Ja potrebujem pružný systém, ktorý mi nezoberie po chvíli používania 4 GB ram. Linux je super. Myslím že ideálny administratívny systém. Pre office prácu nič lepšie. No a MAC vyladený a stabilný domáci systém, no na dosť predraženom železe. No ale to už je v súčastnosti image Jablka a ľudia to žerú.
|
| |
Re: apple
Od: PoWeR_mj
|
Pridané:
22.7.2011 13:46
Vsak nemusis kupovat jablcne zelezo, ja som to napratal na PC a je to stabilne ako na original jablku, len treba davat bacha na update, lebo moze nastat problem (cpu panic)
priklad behu macosX a vin7 cez parallels desktop 6 http://dopice.sk/GV
|
| |
Re: apple
Od: stic
|
Pridané:
22.7.2011 14:06
jasne, sam pouzivam mac os x na MBP a v robote pracujem aj na IBM proliant 6 serveri s debianom, a potom najviac na klasickom win7 s celkom slusnym vypoctovym vykonom. na win7 som nidky nemal skaredeho slovka, funkcny system podla mna, nemal som ani po mesacnom uptime problem s tym ze by chodil nejako horsie...ale ked mam porovnat ergonomiu prace na mac os x a na win7, tak win7 musim hodnotit ako system ktory je peknych par rokov pozadu co sa tyka ovladania.
Co sa mi vsak na mac os x paci najviac je pritomnost unixoveho jadra a konzoly, s ktoru sa mi otvaraju moznosti prace podobne linuxu, no zaroven v plne funkcnom systeme, kde sa nemusim nicoho obavat....
Inak davat do pozornosti komunikacne schopnosti ldui v tunajsej diskusii, kde som nazvany "apple ofcou" len za to ze pouzivam dobry system :) :) mozno by bolo zaujimave porovnat vekovy,inteligencny priemer a dosiahnute vzdelanie medi tunajsimi "prispievatelmi" a dat ich do korelacie s Hw ktory pouzivaju :) :)
|
| |
Re: apple
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
22.7.2011 16:49
Ohľadom XP s tebou nesúhlasím. Neviem, čo máš proti 7, ja ho používam na stroji s 1GB RAM a ide v pohode. XPčka sú staré a deravé.
|
| |
Re: apple
Od: .........
|
Pridané:
22.7.2011 13:46
a vies co je sranda ? ze ked to dokaze kupit apple, dokazu to kupit aj ostatni .. len zial nevedia odhadnut co je dobre, ako to pokombinovat a spracovat ... to je ten zasadny rozdiel, ze apple funguje .. je uplne jedno odkial a ako ... hladaj inovatorov a trap sa, ja hladam nieco co funguje ...
|
| |
Re: apple
Od: regal
|
Pridané:
22.7.2011 14:02
myslite, ze krava dokaze pracovat s pocitacom? v normalnom svete nie, ale dajte jej mac a zvladne to! a o to ide, aby blbeckovia co nevedia rozlisit crt monitor a kriedovu tabulu nakupovali.
|
| |
Re: apple
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
22.7.2011 14:27
Aky je rozdiel medzi tebou a tou "kravou"? Ty tiez nemusis poznat rozdiel medzi karburatorom a svieckou, a napriek tomu mozes soferovat...
|
| |
Re: apple
Od: regal
|
Pridané:
22.7.2011 15:51
karburator a sviecka nie je vhodna paralela k monitoru a tabuli, zamysli sa.
|
| |
Re: apple
Od: .......
|
Pridané:
22.7.2011 14:39
nechapem .. podla teba je cim komplikovanejsie tym lepsie ? :D ci o co sa snazis ?
|
| |
Re: apple
Od: regal
|
Pridané:
22.7.2011 15:52
ani sa nedivim ze nechapes ked mas na vsetko jedno tlacitko, nebrat doslovne.
|
| |
Re: apple
Od: .....
|
Pridané:
22.7.2011 15:54
podla teba je cim komplikovanejsie tym lepsie ?
|
| |
Re: apple
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 16:15
Niekto tu zjavne rad straca cas skrabanim sa lavou rukou za pravym uchom :P ...a mozno ked si po zdlhavom a narocnom rieseni problemu lahne do postielky a povie si "zvladol som to!", tak je to jedina vec, na ktoru moze byt na seba hrdy :D
..ale to zriedkave nie je medzi ludmi, ktori sa o OSX len rozpravaju kdesi v prvej ludovej.. Zjavne maju teraz cez prazdniny vela casu zasieranim diskusii hlupostami.
|
| |
Re: apple
Od: regal
|
Pridané:
22.7.2011 16:43
wov, tieto analyzy na dialku su naozaj poucne, to dokazu asi len ludia so specialnym vzdelanim. sanka dolu.
|
| |
Re: apple
Od: ....
|
Pridané:
22.7.2011 19:36
radsej sa uz konecne vyjadri mojej otazke lebo sa tomu uspesne vyhybas ...
|
| |
Re: apple
Od: Steve Phil Tim Scott Ive
|
Pridané:
22.7.2011 14:25
Zaspievaj si, a pochopis, ze to nie je len o designe...
tinyurl.com/3saofzn
|
| |
eeeee
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 16:24
Je jasne, ze apple nema dobre veci. Zmierte sa s tym, ze na mac OS riadnu hernu masinu nikdy nepostavite, pretoze je to vykradacka s MSDOSU.
|
| |
Re: eeeee
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 16:25
z msdosu...a ked sme pri tom, to na dnesnu dobu nestaci...msdos bol spicka, ale dnes uz slabe (presne ako macos dnes)
|
| |
Re: eeeee
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 16:34
Ty mas asi neskutocne komplexy, ze sa tu potrebujes vylievat takymi kravinami :D Bud prestan brat tie lieky, alebo naopak o ne poziadaj :D Pusti si CSko, WoWko, alebo co to mastis a radsej sa venuj len hram :)
|
| |
Re: eeeee
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 16:40
taketo hry uz nehravam...ja hravam vsetko co vyzaduje high-end PC a nie taketo mrkvosiny.
|
| |
Re: eeeee
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 16:55
..respect :D :D :D
Hadam to len dokazuje, ze PC je vhodnejsie pre deti ako Mac (ktory je tak casto oznacovany v diskusiach na DSL), kedze im otvara neskutocne moznosti na travenie volneho casu :)
|
| |
Re: eeeee
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
22.7.2011 17:10
a pocuvas len bomba ciernu gangstersku hudbu, ze? :D
|
| |
Re: eeeee
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 17:26
kedze mam 30 rokov a zazil som evoluciu pocitacov, tak viem, ze PC je najlepsie. MC je len napodobenina. Ti zaspali dobu uz v roku 1998. Gangsta hudbu nepocuvam, ja som na techno a rave.
|
| |
Re: eeeee
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 17:28
Hlboko verim, ze tvojou snahou bolo len pobavit ostatnych a to ti vyslo :) Dakujem za pekne spestrenie zaciatku vikendu ;)
|
| |
Re: eeeee
Od: reptile123
|
Pridané:
22.7.2011 17:41
viac menej nemam rad apple a ich akoze super produkty
|
| |
Re: eeeee
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
22.7.2011 18:04
A nuti ta niekto cokolvek od Apple pouzivat?
|
| |
ficurina
Od: lordK
|
Pridané:
22.7.2011 19:33
To nie je bug, to je feature
|
| |
Re: ficurina
Od: mylankooo
|
Pridané:
22.7.2011 19:42
Keby slo skutocne o bug, tak je to aj vtipne :)
|
| |
Re: ficurina
Od: karolkooo
|
Pridané:
26.7.2011 13:08
Ono vlastne vsetko, co je bug, MAC nazyva featurou.
|
| |
To je sila
Od: PlutoKOP
|
Pridané:
23.7.2011 2:02
Najviac ma fascinuje to, že applu stačí zmeniť smer scrollovania a hned ma o tom vlastný článok.. O smere scrollovania (!!).
A teraz nech niekto povie, že to Apple nevie. Takúto flame vyvolavajucu firmu sme tu uz dlho nemali :D :D.
|
| |
Re: To je sila
Od: Gertrudo
|
Pridané:
25.7.2011 3:05
No schvalne, aka flame vyvolavacia firma tu bola pred apple?
|
| |
posledne vylepsenie
Od: killroy
|
Pridané:
23.7.2011 20:21
este miesto loga na uvodnom screene stevov konecnik v tvare jablka a lion by bol dokonaly.
|
| |
konzistentnost ovladanie
Od: stormik
|
Pridané:
24.7.2011 12:25
Jeden by povedal, ze Apple robi taketo zmeny len kvoli publicite. Scrollovat opacne, lebo prstami sa tak scrolluje je strasne stupidny argument na takuto zmenu. Kazdemu uzivatelovi tym zneprijemnia zivot, pretoze zvyk je zelezna kosela a kazdy si na to bude musiet dlhsie zvykat. I ked apple useri su fanatici, ktori sa radsej budu ucit scrollovat opacne ako by priznali, ze ich to vytaca. Niekedy mi to fakt pripada ako keby si z nich robil srandu sam velky Jobbs a chcel svetu ukazat ako sfanatizovanych uzivatelov ma.
Pri ovladani prstom je logicke, ze ked spravis prstom smer hore, tak ti obsah stranky ide dole a to z toho dovodou, ze keby to bolo opacne, tak by prst zakryval novo zobrazeny obsah a stazoval nascrollovanie spravneho miesta, ale prisposobovat tomuto scrollovanie na mysi , kde to ma vacsiu logiku tak, ako to robia vsetci, je podla mna uz naozaj zbytocne obtazovanie userov.
|
| |
Re: konzistentnost ovladanie
Od: stormik
|
Pridané:
24.7.2011 12:28
A este som zabudol dodat, ze pevne verim, keby takuto zmenu spravil microsoft vo wine 8, tak by ste vsetci apple useri, ktori to tu chvalite nadavali, ako strasne stazuju pouzivatelom pracu a vymyslaju hovadiny.
Fakt pozoruhodne a jednym slovom genialne, ako apple pracuje s ludmi
|
| |
Re: konzistentnost ovladanie
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.7.2011 13:48
Clovek predsa nie je nuteny vyuzivat iny smer scrollovania :) Vratit to spat nevyzaduje ziadny brutus zasah do systemu a len si to clovek zmeni v nastaveniach :) Samozrejme, ze pri ovladani mysou by to bolo neprakticke ale na multitouch trackpade, ktory poskytuje obdobne ovladanie ako iOS je to uz myslim o inom. Nie je to jedina vec, ktora bola pridana do systemu a ktora bola inspirovana iOS.
Nie je to ani vec, ktoru by tu niekto obhajoval (v podstate je to uplna blbost a zaujimavejsie su ostatne novinky), skor je zvlastne a zarazajuce, ako tu vsetkym vadi, ze ma clovek na vyber. Vravia, ze pouzivatelia macov su ovce, lebo musia vyuzivat to co im je nakazane, co samozrejme nie je pravda a clovek si moze sam vybrat ako to chce mat, a pritom oni sami nemaju na vyber - to uz je trosku ironicke :)
Ak by to MS pridal do W8, myslim, ze by to bolo kazdemu ukradnute - flame vznika hlavne pod clankami o Apple a skor by som povedal, ze par ludi, co tu teraz kyda by stichlo :) Taky scenar by sa neudial prvykrat :P
|