|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.7.2011 7:28
FUP, obmedzovanie protokolov, slabé rýchlosti,slabé pokrytie a pomalé rozširovanie siete, nie najlepšia cena, obmedzenia malými písmenkami, to má byť ten najlepší "spasiteľ" operátor? keby to bola aspoň ponuka na LTE, ale toto je stará technológia....
|
|
Re: Titulok
Od: rokki
|
Pridané:
19.7.2011 8:27
ja vyuzivam O2 na telef a sem-tam sms. Cenovo je to vyhodnejsie ako cokolvek ok tiiimobajlu ci pomarancu. Oni rizovali (a stale rizuju) ale LTE nepostavili. O2 je (zatial) low cost operator a zarobit na novsie technologie trva dlhsie...
|
|
Re: Titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2011 8:31
davno nieje pravda, na ciste telefonovanie je davno davno lepsi start od or. alebo funfon.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.7.2011 8:57
a myslis ze kto nam sem prisiel spravit revoluciu? myslis ze kolko by dnes stal start od orindzu ak by sem nikto neprisiel tlacit ceny dolu? a myslis ze kedy zacali vznikat vsetky tie tesco a funfony a podobne? kto im ukazal aky je rozdiel medzi poskytovatelom mobilnych sluzieb a prevadzkovatelom mobilnej siete?
|
|
Re: Titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2011 9:03
a? teraz do konca zivota mam byt u O2 lebo oni stali pred X rokmi na zaciatku padu cien? Zobud sa, zijeme v pritomnosit a dnes O2 nema ani najlacnejsie hlasove sluzby a s datami to riadne prestrelili. O2 ma tu nevyhodu, ze nema viazanych klientov a prenos trva 5 dni. Velmi sa cudujem managementu, ze si dovolili vydat ceny ake vydali.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2011 9:06
a len taka malickost... O2 nemalo na vyber, bud zariskuju a znizia vyrazne ceny alebo koncia, krach bol pred dverami, takze nemali na vyber. Ak by mali, dnes su stale ceny tam, kde aj boli.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.7.2011 20:30
myslíš si, že oni to robili z dobrého srdca? potrebovali získať marketshare. Na tejto ponuke vidíš, ako vyzerajú, keď už nejaké tie % na trhu majú.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:02
funfon? ten rozdiel jeden cent to je fakt vela :) aj tak kazdy kto vola tak si da nejaky balik u o2..idealne 3 euri sto minut vo svojej sieti + potom 10 euro sto minut alebo volat za 13 centov..
ja prevolam mesacne 50 - 100 minut a platim vzdy tie tri eura + jedno dve eura navyse do cudzich sieti ;)
|
|
Re: Titulok
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
20.7.2011 17:51
toot su ponuky robene pre Nokiu 3310 ???
alebo sa mi sniva? v dobe ked trh ovladaju smartphony a tablety zacinaju sa objavovat online navigacie oni daju taketo (♦)
phuuj haňba aki sme sprosti
|
|
je to v pohode?
Od: red-hawko
|
Pridané:
19.7.2011 7:54
niekomu vyhovuje, niekomu nie.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: lolo21
|
Pridané:
19.7.2011 8:35
čo ti na tom vyhovuje? pomalšie, menšie pokrytie, menšia spoľahlivosť a otrasné FUP za väčšiu cenu ako ponúka Orange.
T-mobile nemám, nemôžem porovnať.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: hulo
|
Pridané:
19.7.2011 9:50
Konkrétne prosím. Čo od Orange porovnávaš s čím od O2? Mne sa páči, že k O2 Neobmedzene pridali prvých 500MB vo vyššej rýchlosti za nezmenenú cenu.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: mememe
|
Pridané:
19.7.2011 11:07
konkretne prosim, co? k comu pridali? co hulis?
z neobmedzeneho urobili iba 500MB a potom ta vypnu, 16kb po minuti kreditu je uplne rovnako abo keby ti pribalili kladivo s klincom, to surfovanie bude ako klincom do oka, a pouzitelnost dat ako keby si kladivom tresol po mobile :-)
|
|
Re: je to v pohode?
Od: mariooo
|
Pridané:
19.7.2011 22:37
no presne toto som sa snazil vysvetit prihriatej buzne na ich linke(940). Tipek nevedel co je to port, co je to protokol, prenho je 16 kbit/s (a verim ze aj pre vacsinu operatorov) ako citujem spomalenie na dialnici z 300km/h na 20km/h. Tak som mu vysvetlil, ze zabrzdene tam bude asi nieco uplne ine, lebo ten pomer je uplne iny: je to ako ledva drzat otacky motora na minime, kde nieje mozne ani len zaradit rychlost.
Posrali to.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: MenoX
|
Pridané:
19.7.2011 17:16
Konkretne Orange Start, pausal 0 eur mesacne, volania 0,12 eur/min do vsetkych sieti, SMS 0,06 eur/min.
A k tomu internet:
1 GB 7 eur (O2 8 eur)
2 GB 10 eur (O2 11 eur)
5 GB 16 eur (O2 plus dve obnovenia balika = 30+ eur)
Ano, rozdiel je v tom, ze pri 1 a 2 GB sa data nad platia, ale v 02 je tych 16 kbps nepouzitelne (jedna uvodna stranka dennika = cca 0.5 MB = 5 MINUT!). Plus samozrejme 1 mbps vs 7 mbps a uplne ine pokrytie.
Ano, O2 treba uznat, ze sem do prostredia duopolu prinieslo konkurenciu a napr. tento Start by bez toho nikdy nevznikol, detto paketovy internet na predplatenkach, atd.
Ale za to nebudem O2 uctievat a zotrvavat u neho, ked da horsie ceny za horsie sluzby, ako konkurencia (plusy: po precerpani sa neplati; minusy: nizsie pokrytie, nizsia rychlost, po precerpani nepouzitelna rychlost, horsie ceny). Takze tak.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: MenoX
|
Pridané:
19.7.2011 17:23
PS: Taktiez nechapem preco, ked uz su obmedzene data (tzn. zakaznik zaplatil 500 MB a potom sa mu internet znepouzitelni), preco su nadalej blokovane protokoly. Este pochopim P2P, kde je problemom velke mnozstvo spojeni a "neustavaju to" aj UTP switche za pol miliona starej meny, ale obmedzit cokolvek ne80 je chujovina a to taka dokonala, ze dokonca Opera Mini (pouziva sifrovane prenosy), kde to stiahnu servery Opery na rychlych linkach a skomprimuju, nacitava pomalsie nez Opera Mobile (s vypnutym Opera Turbo), ktora si to taha vsetko sama v plnej velkosti.
O maile na HTTPS alebo takej "stahovacskej" veci ako SSH ani nehovorim.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.7.2011 0:31
SMS 0,06 EUR za minutu? To kde sa da objednat? Potesi to pri masovom rozposielani SMS :)
|
|
Re: je to v pohode?
Od: hulo
|
Pridané:
20.7.2011 8:03
Aha, tak predsa sa dá reagovať aj kultivovanie, že sa dá k Štartu pribaliť aj internet som nevedel, vďaka za jednoduché a prehľadné porovnanie.
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:05
500 kilobajt jedna stranka? to co pouzivas? sak si daj operu mini sa ti nahra stranka zachvilu.
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:06
btw a neviem ci nevies ratat ale 16kbps to je tak 2 kilobajty za sekundu pri 500 kilobajtov stranke by to malo nacitavat dva a pol minuty cca :)
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
22.7.2011 1:07
Ako ratam tak ratam stale mi vychadza 4,16 minuty
500kb (velkost) / 2kb (rychlost) = 250s (cas)
Takze presne je to 4minuty 10sekund
Kup si novu kalkulacku :D, ta sucasna ti to nejako zle vyratala, teda aspon predpokladam ze to bola chyba techniky. V opacnom pripade sa stazuj svojej matikarke :)
(a berte ro s humorom, nie ze ma ukamenujete tymi cervenymi tehlickami co su pod prispevkom :-] )
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
22.7.2011 7:35
4,16 = 5 minut podla teba?
|
|
Re: je to v pohode?
Od: a oni si nedaj rict a nedaj
|
Pridané:
4.8.2011 12:58
fakt. mas pravdu. 4,16 je 2 a pol... krepy su strasne seci
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.7.2011 17:41
Niektorý ľudia sú tu taký blbý že ešte nedokážu pochopiť načo je internet v mobile. Nie na torrent, sťahovanie porna, filmov a idiotín. Kvoli takým ako ste tu dali to obmedzenie lebo by sa ľudia ani na 112 nedovolali kvoli pťaženiu siete. Drvivej vôčšine ľudí ten net od O2 bohate postačuje na to čo chcú a preto spravili taku ponuku. napísať e-mail, pozreť pokec, facebook, nejaký článok na nete... to máš 500MB až až
|
|
Re: je to v pohode?
Od: user11111
|
Pridané:
19.7.2011 17:53
500MB na mesiac, to tak mozno vo sne, alebo s vybitou baterkou :D
500MB na den ked clovek pozera TV
500MB na tyzden, ked to clovek pouziva trosku setrnejsie
4.3" displej sa uz da pozuit trosku zmysluplne, aj ked je to stale dost male
17GB za mesiac je uz ina liga (tolko som spravil na zahranicnej SIMke)
150+GB streamovanej hudby robili kolegovia cez 3G (3G only, ziadna WIFI)
takze so svojimi 500MB chod do doby kamennej
|
|
Re: je to v pohode?
Od: ...
|
Pridané:
19.7.2011 18:17
150GB na 3G ?
cool story bro...
|
|
Re: je to v pohode?
Od: user11111
|
Pridané:
19.7.2011 19:04
ano, spravne
150GB
spottify bezal stale, ked prave nebezal hovor cez Skype
proste ides si zasportovat do prirody (jogging/cycling) a bud ti hra hudba (streamovana, a spottify vie streamovat aj od koncoveho bodu, cize aj tvoj phone moze nacachovanu cast streamovat dalej) alebo mat skype hovor (kludne aj 3 a viac hodin), to ze nic nehovoris, neva, ale ked nahodou niekto ide okolo PC tak prehodite par slov, jednoduchsie ako stale vytacat domov, mas volne ruky
to len ti curaci v O2 si povedali, ze flat program nam netreba
v zahranici 8/2mbps (v realite cca 1/1 mbps, podla vytazenia danej bunky) a ziadny FUP
a ta cela sranda stoji 10e na mesiac
ale SVK je specificky trh, ako nam kazdy hovori
bolo to krasne, nieco take moct pouzivat
|
|
Re: je to v pohode?
Od: jupiii
|
Pridané:
19.7.2011 22:29
S pouzivanim mobilneho internetu by som nesiel, tak "pohodlne" ako ty. Ale za toto by som sa podpisal. Ak chce clovek pocuvat streamovanu hudbu, radio, obcas pozriet video, casto volat cez skype, pripajat sa cez remote clienta na PC doma pripadne v praci (proste vyuzivat zrovna mobilne podmienky), tak tieto Slovenske Bozske Limity, to nikdy neumoznia.
Bezny clovek si musi len zvyknut na NASE sluzby, a hned ako si zvykne, tak mu postupne dvihaju cenu, aby si na nu znovu zvykol a pravidelne platil. A potom takito uzivatelia pisu kade/tade po internete, ze "Co ineho by mal clovek od mobilneho internetu este ocakavat? Ved sa da browsovat!" OVCE!
|
|
Re: je to v pohode?
Od: mariooo
|
Pridané:
19.7.2011 22:42
presne tak, ako pises. Internet nieje len to modre ecko alebo pokrutena cervena vec na ploche. U privital by som skutocne riesenie na cesty, to co skutocne potrebujem, nie 1%sluzieb. To je pristup na web, nie pripojenie k internetu co ponukaju. Hanba!
|
|
Re: je to v pohode?
Od: hm ?
|
Pridané:
20.7.2011 19:45
OVCE ? ukáž mi niečo lacnejšie výhodnejšie a s radosťou idem k nim , alebo sa mám presťahovať do zahraničia ?
|
|
Re: je to v pohode?
Od: jasna palka
|
Pridané:
4.8.2011 13:03
ok. absolutne s tebou suhlasim. takze ake riesenie navrhujes?
ja nechcem byt ovca. a nechcem sa odstahovat zo slovenska.
a nechcem byt bez internetu.
A ochotne zaplatim za dobru radu.
ak vsak nemas riesenie, tak jednoducho tu mutis vodu. alebo uz budujes siet? samozrejme so sluzbami a cenami ktore si spominal....
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:09
rofl ze ma skype hovor aktivny 3 hodiny, len aby si nemusel vytacat. toto je uz cista technologicka degeneracia osobnosti.
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:08
150 giga? ale ty si neni normalny pouzivatel, ty si zdierac, tebe by som dal fup aj na pevnej linke zbytocne zatazujes siet. nenazranec.
kokos sak ja na pevnej linke 40 megabit prenesiem mozno 20 30 giga mesacne.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: user1111
|
Pridané:
20.7.2011 12:48
no ved hej
ja doma na desktope tiez nerobim viac ako 30-35GB mesacne
IPTV v multicaste sa mi do toho nerata
ta robi v domacnosti cca 15-20GB DENNE
predstav si, ze potrebujes pristupit do svojej domacej siete zvonku a nieco si nkopirovat do telefonu
dajako si pozriet IPTV na mobile, ked nemas so sebou desktop/notas
to sa nezda, ale robi to traffic dost
|
|
Re: je to v pohode?
Od: MenoX
|
Pridané:
19.7.2011 18:27
a) Volania su prioritizovane pred datami, tiesnove volania su prioritizovane pred vsetkym. (Mimochodom, uz si volal na 112 videohovorom, alebo aky to ma suvis s 3G?)
b) Problem nie su samotne data, problem je kombinacia vsetkeho. Ok, data same o sebe nie su az taky problem. Ale potom ked su predplatene data, preco je rychlost obmedzena na 0.5 mbps? Preco, ked su raz obmedzene data, sa obmedzuju protokoly? (Obmedzit torrent, ktory mnohymi spojeniami robi problemy aj pevnym sietam - v poriadku, preco je ale spomaleny HTTPS mail? SSH spojenie? Mat zaplatenych 500 MB na 3G a git clone projektu rychlostou 3 kB/s bude parada... Tiez Opera Mini rychlostou 3 kB/s je uzasna vec, to uz rychlejsie stiahne Opera Mobile nekomprimovane.)
Dalej, konkurencia ponuka vacsie pokrytie, nasobne rychlosti a za NIZSIU cenu.
PS: NiektorI ludia su tu takI blbI CIARKA ze nedokazu napisat jednu vetu poriadne, ale budu sa vzrusovat na blbosti ostatnych...
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
19.7.2011 22:18
No a ty si nepochopil ironiu o tej 112ke
|
|
Re: je to v pohode?
Od reg.: Jozoo
|
Pridané:
21.7.2011 8:57
A niektorÍ ľudia sú takÍ blbÍ, že to nevedia ani napísať.
Vráť sa do školy, nauč sa písať a potom súď ostatných.
|
|
Re: je to v pohode?
Od: Carrieann
|
Pridané:
26.7.2011 11:48
You got to push it-this essenital info that is!
|
|
Re: je to v pohode?
Od: Fleta
|
Pridané:
27.7.2011 17:50
Shoot, who would have thouhgt that it was that easy?
|
|
Slabe
Od: MarcoX
|
Pridané:
19.7.2011 7:55
Velmi velmi slabe. O nieco malo lacnejsie ako u Orange ale zato pomalsie s mizernym pokrytim. Klasika O2 asi ako ich cela mobilna siet. Nebyt narodneho roamingu s T-mobile ani si nezavolate. Trapna firma s trapnou ponukou...
|
|
3G dátové balíčky
Od: Admin123
|
Pridané:
19.7.2011 8:13
Už aj O2 prišli na to že sa na Slovensku dá zdierať chudobu nie len Orange a T- mobile ale aj oni.
|
|
......
Od: Ivan654
|
Pridané:
19.7.2011 8:18
Radšej mali investovať do rozšírenia svojej siete ako do tohto onicom 3G.
|
|
sklamanie :(
Od: danusko
|
Pridané:
19.7.2011 8:24
toto je pre mňa veľké sklamanie :(
|
|
wtf???
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2011 8:25
dnes je 1. april? Inak vcerajsie spravy boli presne, aj ked som tomu nechcel verit, ale je to tak, v O2 sa zblaznili. Toto je sanca pre funfon, urychlene treba dat 500MB v oranzovom 3G za 1-2€ s 1024 rychlostou a O2 budu mat velky problem.
|
|
Re: wtf???
Od: lolo21
|
Pridané:
19.7.2011 8:37
bodaj by to tu nejaký zodpovedný človek čítal...
|
|
no marne som cakal
Od: miro j.
|
Pridané:
19.7.2011 8:41
ze sa O2 spameta zo sna a daju FLAT s 1mbit za 6 eur s fup 2gb s rychlostou 256kbit po prekroceni FUP...co sa da robit, po dlhom case zacinam rozmyslat nad navratom k orangu...ale velice sa mi nechce
|
|
Re: no marne som cakal
Od: Kuko123
|
Pridané:
19.7.2011 9:09
Daj si pevnú od T-com
|
|
Re: no marne som cakal
Od: miro j.
|
Pridané:
19.7.2011 9:20
zmysel ?
Si sa aj zamyslel kym si to napisal ?
To by asi velmi mobilne nebolo nemyslis ?
|
|
Re: no marne som cakal
Od: Kuko123
|
Pridané:
19.7.2011 9:31
To len tak keď sa mu nepáči nič tak nech sedí doma pri telefóne,alebo nech si dá špulku káblu na chrbát a ťahá ho za sebou . Tak to robili aj súdruhovia v armáde :-D
|
|
Re: no marne som cakal
Od: suhlas
|
Pridané:
4.8.2011 13:09
konecne niekto k veci.
a ked si predstavim ze kazdy taha kabel - hm zaujimavy namet na reklamu na operatora. aj ked netusim co by boa pointa. po kave skusim domysliet.
|
|
Nic lepsie stale nie je
Od: rado3105
|
Pridané:
19.7.2011 9:21
Vy co sa ohrnate, ze to je zla ponuka a konkurencia ma lepsiu. Tak mi tu ponuku konkurencie ukazte(podotykam bez obmedzenia, aby som po preneseni neplatil za dalsie data, ked klesne rychlost mi vyhovuje), popripade priamo poslite odkaz na ponuku orangu alebo t-mobile. Co sa O2 tyka tak je to stale najvyhodnejsie na volanie, hlavne ak ma vela vasich znamych o2(a dnes ma, lebo kazdy kto mal rozum si dal o2, blbci ostali verni svojmu opeatorovi).
|
|
Re: Nic lepsie stale nie je
Od: niekt0
|
Pridané:
19.7.2011 10:39
orange dava 1GB za 6.95, o2 500mb za 6, o rychlosti skoda hovorit. ked po preneseni nechces platit za dalsie data, jednoducho prestan surfovat, ja mam na mobile 3g watchdoga a keby sa nahodou stalo, ze som cez limit, tak mi automaticky 3g vypne. mimochodom, k limitu sa nikdy ani nepriblizim (1gb) a kludne by mi stacilo 500mb kebyze ich niekto ponuka za normalnu cenu. a na volanie je najvyhodnejsie voip
|
|
Re: Nic lepsie stale nie je
Od: Pocestny
|
Pridané:
20.7.2011 7:24
Budem trocha ryt...
"k limitu sa nikdy ani nepriblizim (1gb)"
Nemalo by tam byt 1GB? Lebo male "g" je gram, a male "b" je bit a nie byte?
|
|
Re: Nic lepsie stale nie je
Od: mememe
|
Pridané:
21.7.2011 0:00
"b" a "g" moze znamenat co len chce, az sa cudujem ako sa ti podarilo desifrovat ze 1gb je prave 1GB, aku neuveritelnu telepaticku schopnost si pouzil? a prave pri clanku o mobilnom internete? kokso co vsetko su schopny ludia trafit Enterom :-)
|
|
Re: Nic lepsie stale nie je
Od: MiVi
|
Pridané:
19.7.2011 15:28
T-mobile: 1.5GB 4.99 EUR po prekloceni platis
2.0GB 5.99 EUR po prektroceni neplatis iba znizia rychlost
|
|
Re: Nic lepsie stale nie je
Od: mariooo
|
Pridané:
19.7.2011 22:46
16kbit/s sa da povazovat za odpojenie internetu. Pochop tuto vetu konecne.
|
|
O2 navrh
Od: Tom211
|
Pridané:
19.7.2011 9:40
Naprd ponuka. Rychlo s tym nieco spravte. Moja predstava:
1) Data 500: 500MB FUP, 3 EUR, 1Mbps, bez obmedzenia na protokoly, po prekroceni 64kbps HTTP+HTTPS+POP3+IMAP / 16kbps ostatne
2) Data 2000: 2000MB FUP, 6 EUR, 1Mbps, bez obmedzenia na protokoly, po prekroceni 64kbps HTTP+HTTPS+POP3+IMAP / 16kbps ostatne
3) Data Neobmedzene 3G: neobmedzene MB, 6 EUR, 1Mbps HTTP+HTTPS+POP3+IMAP / 16kbps ostatne
|
|
Re: O2 navrh
Od: mmxx
|
Pridané:
19.7.2011 9:53
Objednavam si u teba tu variantu 3. ... :)
|
|
Re: O2 navrh
Od: ---
|
Pridané:
19.7.2011 10:25
Kukni si cennik T-comu kolko pyta za DSL net s 2 GB datami a to pri tom nie je mobilne pripojenie (ale na obranu maju vyssiu rychlost, 2x)
|
|
Re: O2 navrh
Od: ....
|
Pridané:
19.7.2011 12:50
ale tiiikom ma 4G :)))))
|
|
Re: O2 navrh
Od: MenoX
|
Pridané:
19.7.2011 23:52
A co? T-com ryzuje na tom, ze niektori ludia su na DSL odkazani, lebo v okoli nic nie je, inak si kazdy da optiku.
Ale spat k veci - pozri si ty, kolko pyta T-Mobile a Orange za 3G a to JE mobilne pripojenie. Menej!
|
|
Re: O2 navrh
Od: ---
|
Pridané:
20.7.2011 8:47
No vidis to, inde to maju lacnejsie, tak tu nerozoberajte kolko za to pyta O2. Najma ked je tu ta konkurencia s vyssim pokrytim. V mestach (miestach), kde je daky lokalny ISP s dobrymi cenami tiez malokto rozmysla nad tym, ze si da DSL od T-com.
A mat jednu SIM navyse nie je problem, dnes ma dost ludi aspon 2 SIM = 2 mobilne telefony (cest vynimkam, ktory maju 2 SIM v 1 MT). Takze dokupit novy MT (alebo nevyhodit stary, ked sa berie novy pausal) a v nom mat 3. operatora a uz len pozerat, kde co maju vyhodnejsie. Vsetci 3 ponukaju nulovy pausal, takze ked nepouzivas neplatis.
|
|
Re: O2 navrh
Od: user111111111111
|
Pridané:
19.7.2011 14:20
presne tak
volba 3) by pre mna bola idealna
aj po okresani rychlosti na 256/256 by to bolo stale super
nechapem akeho sikovnaho cloveka v O2 napadlo schvalne limitovat HTTPS traffic
ale tak zas O2 ....
bol som presvedceny ze ich 3g vymetie s konkurenciou a koncecne budem mat fajn pomaly net v mobile bez datoveho obmedzenia
ale ono to tak vyzera, tam tam uz asi to vedenie je vymetene a s konkurenciou nikto vymetat nebude :(
|
|
Re: O2 navrh
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 11:13
obmedzenia na protokoly nech su. torrenty, peer2peer setky, setky stahovace rapidshare atd..zakazat..zbytocne aby nejaky nenazranec nezatazoval siet.
|
|
Re: O2 navrh
Od: user1111
|
Pridané:
20.7.2011 11:58
mohol by mi tuto pan sikovny a mudry vysvetlit, ako chce na zaklade protokolu vyfiltrovat napr rapidshare?
bezi ten deownload cez HTTP, teda cez port 80
odrez port 80 a ludia sa ti podakuju
dala by sa robit deep packet inspection az po 7. vrstvu OSI modelu, no to by bolo pracne
ak by si to pustil cez HTTPS tak aj DPI je v koncoch
ale napad nie zly
este si zabudol dopisat, ze treba obmedzit web radio, aby ludia nepocuvali hudbu
pre istotu aj maily, aby mali viac volneho casu
mohol by som takto pokracovat s tvojou logikou
uz len to, ze do smartphonu nedas viac nez 32GB kartu je limitom na downloading
ked mas silny procak a dost baterky, preco si dajaky torrent nestiahnut, ked ides v aute?
|
|
Re: O2 navrh
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.7.2011 14:26
da sa ze bloknes priamo konkretny server a jeho IP :)
a btw tahat torrenty do mobilu to uz je uchylarcina nehovoriac o tazkom pirateni a este propagovani na fore :D
nikde som nepisal ze ssa ma obmedzit radio alebo mejly co prekrucas slova?
|
|
Re: O2 navrh
Od: user1111
|
Pridané:
20.7.2011 14:40
no len ze ked trz obmedzme toto, tak zajtra si niekto moze povedat, ze aj tamto
samozrejme mozes zablokovat danu IP adresu kazdeho servera samostatne
potom budes mat niekolko tisic riadkovy Access Control List (ACL) a ked bude kazdy packet porovnavany ci, vyhovuje ACL, tak sa ti mnozstvo packet per seconds (pps) rapidne znizi a na druhu stranu, uz mozno nenudu musiet umelo obmedzovat rychlost zakaznikom :D uz bude obmedzena sama pomocou tvojho napadu
a to ze tebe sa torrent automaticky spaja s piratstvom, neznamena, ze to tak msui byt
ale aspon vidno
podla seba sudim teba
je obsah, ktory sa cez torrent stahuje legalne a je to aj jednoduchsie (skus si cez HTTP stahovat 40GB hash tabulku) aj ked TCP ustoji vela, neustoji vsetko a tam ma torrent lepsie korekcne mechanizmy
|
|
usmoklenci
Od: asfethan
|
Pridané:
19.7.2011 10:11
Neviem co tolko mrncite. Nemate doma poriadne pripojenie alebo co? Ja si myslim ze ponuka je idealna pre mobilne zariadenia. Vhodna na prezeranie webu, mailov a taktiez pre ssh v pripade potreby. Hlavne sa mi paci fakt ze po prekroceni limitu neplati zakaznik ziadne poplatky.
No suhlasim ze rychlost na ktoru je pripojenie obmedzene po prekroceni limitu je naozaj velmi biedna. Avsak ako som sa dozvedel po prekroceni si je mozne pridat dalsi 1GB znovuaktivovanim sluzby (ktore samozrejme nie je zadarmo).
|
|
Re: usmoklenci
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2011 10:16
ono s balickami az taky problem nieje, problem je s ich cenami.
|
|
Re: usmoklenci
Od: mememe
|
Pridané:
19.7.2011 11:13
waw, uff, to sa mi ulavilo, uz som sa bal ze im nebudem moct napchat do gagora dalsie prachy :-)
ale v jednom mas pravdu, tiez sa mi paci ze po minuti kreditu ti internet vypnu, nepotrebujes si instalovat 3g wotchdogy a podobne aplikacie, lebo keby si mal potom platit za kazdy MB navyse to by bolo fakt horsie
|
|
Re: usmoklenci
Od: Mr.G
|
Pridané:
19.7.2011 12:31
Toto je relativne,
Ja za tu dobu co spouzivam mobilne data - 10Mb este na WAPe, neskor 100Mb na klasickom MT a teraz 1G na smartphone som data prestrelil snad raz, ak vobec.
Je to len taky tahak na ludi, ktori nevdia co je to 16kbps.
Na druhej strane si predstav, ze si podnikatel a prevalis sa cez limit a zrazu si nedokazes nic poraidne pozriet na nete, lebo pri tej rychlosti moc nenapozeras. A potrebujs si surne stiahnut daky cennik, alebo poslat fakturu.
Idealne by bolo, keby si si sam ako zakzanik mohol toto nastavenie menit podla seba cez audiotext alebo sms. S tym, ze kazdy by si nastavil co mu vyhovuje.
Taktiez by bolo slusne, keby ti pri 10% do limitu prisla SMS od operatora, ze sa blizi limit.
|
|
Re: usmoklenci
Od: xcvfgerg
|
Pridané:
19.7.2011 15:43
Ak si podnikatel, tak mas par euro na to aby si mal aj normalny internet, neviem co sa vam nepaci na tomto z o2, toto nie je internet ktory sa nasadi v podnikatelskej sfere, na za*rany telefon alebo nb na stiahnutie mejlov ci nejakeho webu kvoli infu to uplne bohato postacuje, toto nie je internet na stahovanie porna z internetu, aspon je vidiet kolko ho tu z vas stahuje ze tu ohrnate noc. Podla mna je to dobra ponuka, cakal som to sice trosku rychlejsie ale ked sa to tak vezme tak 1mbps na telefon bohate bohate postacuje...a mas to bez viazanosti este k tomu, to tu nikto z vas nespomenie, net u ruzovych ci oranzovych je urcite na viazanost tipujem...
|
|
Re: usmoklenci
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2011 8:17
nieje, nemozes ponukat sluzby iba s viazanostou, to by bolo protizakonne.
Ak by som aj suhlasil, ze 1GB do mobilu staci, vysvetli mi, preco mam za 7x pomalsi interent s 3x mensim pokrytim platit o 1€ viac ako u konkurencie?
|
|
cenny
Od: naconato
|
Pridané:
19.7.2011 10:27
Za polovicne ceny sa mozno dohodneme. :D
|
|
Pre mna v pohode
Od reg.: PC-Man
|
Pridané:
19.7.2011 10:41
Sice som cakal nejake baliky aj s nizsou cenou (napr. 100MB za 3€ by pre mna bolo uplne postacujuce), no aj tak je pre mna tato nova ponuka vyhodna, kedze doteraz pre mna prakticky neexitoval ziadny pouzitelny balik - mal som aktivovany 10MB, ktory mi vsak nestacil (musel som sa dost krotit, ale nejakych 50MB mesacbne by uz bolo v pohode) a DN pre mna bol zbytocny, kedze v miestach, kde sa najcastejsie pohybujem, stale funguje iba narodny roaming... takto mam za relativne prijatelnych 6€ nieco, co konecne funguje aj v narodnom roamingu a tych 500MB mne osobne maximalne postacuje
|
|
Vytriezvenie
Od: Mr.G
|
Pridané:
19.7.2011 11:04
V radoch O2 fans prislo k vytriezveniu :)
|
|
Obmedzene data NIE!
Od: fatal error
|
Pridané:
19.7.2011 11:34
Velke sklamanie, ostava uz len dufat ze na zakalde negativneho ohlasu od zakaznikov to rychlo napravia.
Odkial si vycucali to znizenie rychlosti po precerpani dat prave na 16 Kbps ???
Doterajší dátový balíček O2 Data Neobmedzene si už nebude možné objednať ---> posledny klinec do rakve !
|
|
Čakáme ďalej
Od: Up_
|
Pridané:
19.7.2011 12:20
Dokedy neexistovalo O2 Data Neobmedzene, tiež sa ten ich internet nedal použivať. Neviem ako vy, ale ja čakám ďalej
|
|
O2 not fer
Od: gokuu
|
Pridané:
19.7.2011 13:23
Dost hnus, keby aspon nezrusili data neobmedzene, pojdu do krachu takym smerom.
|
|
ajajajaj
Od: zrukynoha
|
Pridané:
19.7.2011 15:09
Tak nic moc no. Velka vyhoda je vsak v nezazmluveni. Inac to nema skoro ziadne vyhody. Ich edge som si dal aj kvoli neobmedzenym datam i ked to islo pomaly, objem dat som vsak nemusel sledovat. S rychlym internetom stiahne bezny uzivatel podla mna viac nez 500 mb.. staci 2-3 videjka v hd a ste v pazi. Smutné, čakal som niečo lepšie.
|
|
milion
Od: |3oris
|
Pridané:
19.7.2011 15:29
no nedavno oslavovali milion zakaznikov a rastli dalej... Asi sa im to tak zapacilo, ze chcu znova dosiahnut milion, ale z opacneho smeru ;-)
|
|
o2 3G
Od: cordy
|
Pridané:
19.7.2011 15:40
Tiez som cakal viac, ale hlavne som ocakaval nejake 3G balicky + telefon + viazanost. Maju celkom pekne ceny za hovory, ale je mi to prd platne, ked si musim kupovat telefon za plnu sumu. Hlavne teraz ked Spustili 3G a na plnohodnotne vyuzivanie sluzby treba dost drahy telefon. V o2 som uplne od zaciatku a zaviazat sa na dva roky by mi nerobilo ziadny problem. Este by zaujimalo ako sa bude ich 3G pokrytie rozsirovat. V nasom meste to zatial nie je (PN). Pockam do konca roka, ak sa nic nezmeni budem tvrdo rozmyslat nad prestupom k zdieracom do orange, co sa mi moc nechce.
|
|
Re: o2 3G
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
19.7.2011 17:05
Preco clanok neinformuje zaroven aj o cenach jednotlivych balickov?
|
|
Re: o2 3G
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
19.7.2011 17:07
sry, nevsimol som si to :)
|
|
O2 3G
Od: jojo2
|
Pridané:
19.7.2011 19:07
no pre mna 500MB je nic skoro to je na akurat tak na 1 den ked nestahujem nic iba surfujem v tedy by som bol spokojny keby dali 100GB na mesiac lebo som si meral data ze kolko presurfujem cely mesiac tak mi vyslo ze 40 az 50GB takze mohli by dat aspon tych 80GB na mesiac a bol by som spokojny
|
|
Re: O2 3G
Od: Intrigar
|
Pridané:
19.7.2011 20:07
aj také bude určite, ale to ty ( ak sa nedáš zmraziť :D) a ani ja nezažijeme ^_^
|
|
Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.7.2011 19:58
nechapem tu poniektorych expertov, co chcu internet !!!V MOBILE!!! pouzivat ako domaci internet. ak potrebujete brutalne rychlosti, dajte si optiku! ak chcete denne tahat na giga, dajte si optiku! internet v mobile je o tom, ze ked nie som doma a chcem nieco na internte (precitat/poslat maily, precitat dsl.sk a ujebavat sa na komentoch, skontaktovat sa s niekym cez IM a pod.), tak na to mi je 500MB mesacne lahoda.
a tym expertom co v mobile presurfuju desiatky giga streamovanim hudby ci nezmyselnymi skype nonstop hovormi - holt, aj take individua sa najdu, ale pre 1 klienta z 10000 sa take vylomeniny neoplatia. ked mate nestandardne potreby, necakajte ze vam ich naplnia standardne sluzby.
ja tiez nemam ziaden datovy plan podla mojej chuti ale nebudem tu teraz vypisovat aky je Or, T-m co O2 dement, pretoze specialne pre mna nepripravil ponuku 50-100MB za 2-3 eura (moj bezny mesacny objem).
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: loooool
|
Pridané:
19.7.2011 20:27
takym ako ty by stacilo aj dial-up spojenie, vrat sa do praveku
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: user11111
|
Pridané:
19.7.2011 20:28
diki za reakciu na moj prispevok
ti ludia co robili 150GB cez 3G mali samozrejme aj optiku
po zisteni, ze ich traffic na optike mesacne robi cca 1TB, som uz aj ja nechapal, co tam robia
kazdopadne 20GB v mobile povazujem na take plnohodnotne pouzivanie
na emaily ti skutocne staci tych 1GB na mesiac
no chem inet radio, online mapy, streamovana TV
obcas pristupit k domacim dokumentom cez VPN z mobilu (vdaka o2 by to bol tak spomalene ze az), ked treba nieco operativne riesit, je jednoduchsie nejake subory nechat tahat ked ides v aute, nez cakat v kancli, kym to stiahnes a nasledne ides
samozrejme Skype, kedze to mas lacnejsie
ale vidim, ze na SVK sa uz ludia naucili, ze ich kazdy o*ebava a radi si za to zaplatia :(
skoda
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
19.7.2011 23:44
preco sa ktosi divi terovemu trafficu na optike? bud som v zivote nezabudol vypnut uT, kde len von prefrci za den 100GB a to je este light optika, ale nech je to aj 10x viac, po tom je kazdeho velke gulove, podla mna je realita taka, ze do 2ch rokov sa tych srackovitych hier co v poslednej dobe vychadzaju a ubohych americkych odpadovych filmov kazdy nazere tak, ze mu je to az nechutne zdielat, dolezita je vsak sloboda. v pripade mobilu bol pre mna neobmedzeny 1500GB 3G net za 6€, pretoze namiesto pacania hudby do mobilu som si vo volnej dobe radsej pustal klipy na YT, skypoval, nijako sa neobmedzoval a nikdy som to nepresvihol, cize opat sloboda
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
19.7.2011 23:52
pdn, jasne ze som myslel 1500MB 3G net:)
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
20.7.2011 0:15
este dodam, ze vtedy cez ten skype nesli hovory po 3G, ale najviac zrejme zozrali mapy, tie som pouzival viac krat denne, no chcel som sa spytat ako je to dnes skype a 3G hovory?
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2011 10:36
ja len tvrdim ze nestandardne poziadavky nesplnia standardne sluzby.
nemozes ocakavat ze sa tebe a minimu dalsich ludi operatori prisposobia. kto ma velku labu, ten si proste topanky musi dat vyrobit na mieru.
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
21.7.2011 6:58
a ja tvrdim, ze neobmedzeny objem dat je standardna poziadavka, napr. digi telka su tiez data a tam sa zda uplne prirodzene nikoho nebuzerovat aky objem casu moze stravit sledovanim kanalov s vysokym datovym tokom a kolko s nizkym
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.7.2011 16:59
este som nevidel nikoho, kto si digi telku vezme so sebou do autobusu alebo na plaz :D
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
21.7.2011 18:25
neviem preco by to nemohlo ist aj cez mobil, ale by ich bolo, volov:)
http://goo.gl/8WTkK
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: MobileUser
|
Pridané:
24.7.2011 10:28
Toľko dát môže preniesť nezamestnaný človek, ktorý má celý deň čas browsovať, pozerať Tv v mobile, počúvať streamované rádio, preto sa tu toľko ľudí sťažuje na ceny, lebo dávky nie sú práve najvyššie. Mobilný telefón na pravidelné aktualizácie, ťahanie aplikácií, kontrolu e-mailov nepotrebuje desiatky GB dát, o.i. existuje aj WIFI pripojenie, o tom sa nezmieňujete a je Vám asi jedno, že najdrahší prenos dát je SMS!
Operátorom je jedno, koľko SMS odošlete, alebo či máte alebo nemáte Fup, je to len o peniazoch, dajú malý program aby málokomu stačil, ale v prepočte drahý. Potom dajú vyšší program ktorý je o niečo drahší ale výhodnejší...a čo urobíme? Zaplatíme si ten drahší a máme dušu na mieste :D
Operátor si potľapká po pleci, že aký je on dobrý a robí všetko pre nás len to najvýhodnejšie. Dôležité je vedieť technicky zdôvodniť, prečo je služba taká drahá a prečo existujú na ňu limity, pričom to nemusí nutne znamenať, že je to pravda.
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: jojo2
|
Pridané:
19.7.2011 20:50
komu:(K-NinetyNine) no mas pravdu ze 1GB staci ked pouzivas len vtedy ked nie si doma ale nech daju potom aj taku cenu ze 500MB = 0,50 eur 1GB = 1,00 eur a 2GB = 2,00 eur tak vtedy by som to bral lebo naco budem platit za 2 internety take velke poplatky ked 1 vyuzivam len sem tam
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2011 10:38
sice som tiez za znizenie cien, ale tam sa neplati za internet. tam sa plati za internet, ktory mas po ruke aj ked v parku krmis holuby aj na kupalisku.
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: Pocestny
|
Pridané:
20.7.2011 7:43
Kamo nie kazdy byva v BA/KE a inych mestach. Kde tiez si musis kuknut ulice ci je tam opticky kabel, ak sa nemilim.
A T-comu je tiez nerentabilne tahat rychly net do kazdej dediny. Preto ak chces rychly net, musis hladat alternativy.
Napr. ja som si vybral pomaranc internet na doma s tym rootrom na sim kartu, lebo som planoval v kratkom case menit bydlisko(odpojis z elektriky a sietovy kabel a ides inde-slusne pokrytie slovenska). A nebolo pre mna vhodne calovat 3000sk za wifi antenu na stenu domu od lokalneho poskytovatela. No bohuzial tych 5GB/mesiac je ako byt o chlebe a vode. Chcelo by to aspon 15+GB/mesiac.
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od: HKJ
|
Pridané:
20.7.2011 9:03
ja som ci tal ze nie kazdy byva v BANKE :D
|
|
Re: Utorok, 19. júla 2011
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2011 10:44
nebyvam ani v BA ani v KE ale v malom 40k zapadakove. a okolite mesta ktorych popka ledva dosahuje 10k maju optiku casto tiez. a ak byvas mimo civilizaciu, kde sa nikomu zavadzat vkalitny internet neoplati, holt zivot je raz taky, ze sa musis prisposobit ty. ja vam tu tiez neplacem ze nemame dialnice, ze nemame elektricky, metro, ze najblizsie letisko je 2 hodky autom.
pokial si myslite ze vsetci by mali mat vsetko narovnako, ze ked v BA je HSPA+ ze by malo byt aj v Novej Sedlici, tak ste ludia poriadne naivni.
|
|
yebem na teba telefonica
Od: branko rádiojebič
|
Pridané:
19.7.2011 20:20
fuck off 02
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.7.2011 20:45
keď T-Mobile dá 2GB a potom FUP na mobilný internet, sú to zdierači a 2GB je maximálne nedostatočné
ak o2 predstaví 500MB a potom koniec (16kbps sa ani FUPkom nedá nazvať, pomalšie ako dial-up), tak to na mobil stačí
keď T-Mobile zvýši rýchlosť na 14 mbps, je to zdieranie, lebo inde už majú LTE
ak o2 dá 0,5mbps, tak to do mobilu stačí
prosím, ľudia, zbavte sa spásonosnej myšlienke o O2 a uvažujte triezvo.
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.7.2011 20:52
ale zase pripravili si vhodné podmienky na neskoršie zlacňovanie, zrýchľovanie a iné zlepšovania :-) pretože ľahšie sa z drahého zlacňuje, ako z lacného zdražuje
|
|
Re: Titulok
Od: hope so
|
Pridané:
19.7.2011 23:31
kiez by to bola pravda..
|
|
fuck fuck fuck
Od: fuck o2
|
Pridané:
19.7.2011 21:20
Kuva sa my ráta keď dakto povie že keď chce dakto poriadny net nech si dá optiku.Šak ty chruno by som si ju dal,keby tu bola,alebo t-com,alebo wimax,wifi.Ale u mňa mám prístup iba na mobilný internet nič viac!Týmto má u mňa o2 dovi,dopo.
|
|
......
Od: Cpx
|
Pridané:
19.7.2011 21:36
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
.....
Od: spdm
|
Pridané:
19.7.2011 21:37
grc
|
|
O2 - Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jupiii
|
Pridané:
19.7.2011 22:38
Toto si O2 slusne pohnojilo, aspon medzi vacsinou IT vzdelanymi ludmi, ktory dost casto ovplyvnuju svoje domace okolie. Myslim, ze po par dnoch bude na Slovensku slusne mnozstvo negativne naladenych ludi.
Tiez posielam krasne pozdravy :-)
|
|
sdasdasd
Od: Intrigár
|
Pridané:
19.7.2011 22:38
O2 balíčky na také to domáce žuvanie..
|
|
16???
Od: hggd
|
Pridané:
20.7.2011 1:54
FAIL 16kbps to co ich napadlo sak to ani neni internet to je odpad keby to padlo na rychlost doterajsieho edge tak sa to da pouzivat
|
|
Re: 16???
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2011 8:22
oni nechcu aby si pouzival najlacnejsiu sluzbu, tak to museli spravit tak, aby si nemohol a musel kupit drahsiu. Lenze to dilinovia spravili zle, pri najlacnejsej mali net odpajat, pri strednej mali dat asopm 64kbit a pri najdrahsej aspom 256. Najlacnejsia s 512..ok, stredna 1024.. dajme tomu a najdrahsia mala byt na urovni konkurencie, 7Mbit. Tieto sluzby su asi taka konkurencia, ako ked ja by som siel za Michaelangelom, ze urobim "rovnaku sochu" ako je David. No urobil by som :) ale ta by vyzerala.. ako 3G net od O2.
|
|
Ha,ha
Od: Fanatixx
|
Pridané:
20.7.2011 8:39
Obdivujem obhajcov 500MB balíka, frčí to na starej Nokii6200, jemu to v pohode stačí, tak všetci s novými smartfónmi sú pre nich automaticky piráti a sťahovači. Týždenne urobia na aute 5km, v nedeľu do kostola a späť a všetci ktorý najazdia za mesiac viac ako 20km sú pre nich mrhači paliva, zbytočne jazdiaci po našich cestách. A keď sme pri tom dostatočnom objeme, 2GB pre notebook je podľa vás dostatočný??? Takto si predstavujem použitie notebooku na blbosti typu facebook, pre prácu je to absolútne nedostačujúce. Toto je ponuka O2 fér pre konkurenciu
|
|
Re: Ha,ha
Od: dexxaaa
|
Pridané:
20.7.2011 11:33
Ked babka nemala este net tak som mal u nej o2 dn...na booku...
rychlost?aspon daco,zvykol som si...
denne som dal na booku cca 300-400MB,a bol som u nej mesiac....a to ziadne stahovanie,len web,sme tam nieco maleho na moje ftpcko a webove radio...takze tak...
a co sa teraz tyka,mam smartfon s androidom,pausal od tmobilu s 1500MB a ak som v 3g sieti rychlosti su OK,cca 2-3Mb/0,5Mb...cestov do skoli pociluvam netove radio,nestahujem nic,len mail,web,radio...a mesacne sa drzim pod 1GB...takze som rad ze som rad :)
|
|
Re: Ha,ha
Od reg.: viperman
|
Pridané:
22.7.2011 7:39
co ma akoze stary telefon so smartphounom? smartphoun ti akoze zere viac data nez stary telefon? aj na starom telefone mozes vela zrat data, ked kazdy budes vela surfovat.
|
|
Na smiech
Od: HKJ
|
Pridané:
20.7.2011 9:01
Lahko sa vam sudi...
orange narizoval tolko, ze 10 rokov by mohol davat veci UPLNE ZADARMO a aj tak by bol v pluse, tj. zlikvidoval by konkurenciu..
a preco?
lebo VY ste mu na to prispeli.. v poslednych rokoch ;)
Trh u nas je tak pofiderne zdemolovany ze to uz nie je mozne aby bolo nieco OK.
Skoda reci, to je ako s masom zo supermarketu - slovak radsej kupi to co stoji o cent lacnejsie, ale to ze je to uz plesnive si nevsimne..
nehovorim ze hura do OuTu.. avsak ORANGE je priserny net.. to uz fakt radsej tmobile (flash), pretoze orange ma otrasne pingy, no a OBAJA jasne zavadzaju v rychlosti, kto kedy mal 7Mbps ?! ja som na tom nedal viac a ko 2,5Mbps bez ohladu v akom centre ci necetre som bol, mozno jedine tak v centre pre mentalne zaostalych by som mal hoci aj az do 7Tbps..
|
|
Re: Na smiech
Od: user111111111
|
Pridané:
20.7.2011 9:32
par rokov dozadu som mali ich 3G nets, co ponukali
5GB na mesiac, 3.6mbps DOWN / 384kbps UP, po precerpani 5GB si neuctovali nic, no rycjhlost ukrojili na 64kbps
mali sme celkom fajn zmluvu, ti co podpisali mesiac po nas uz platili mastne palky za data navyse
mal som obycajny huawei modem na 3.6Mbps, tych 3.6Mbps som aj realne dosahoval napr pri tahani z MS webu
pingy boli fakt ubohe, Skype si mohol zabudnut, online hry tiez
na ine delay-insensitive aplikacie vpohode
tych 5GB na mesiac bolo ale dost drasticke
potom som mal pol roka optiku 10/10 s FUPom 5GB / den a bolo to tiez onicom
teraz mam 70/70 bez FUPu a to je konecne ake ma byt
inac mesacny traffic mam 30-40GB
cize aj ta povodna optika nebola zla, no su dni, ked nespravim skoro ziaden traffic a su dni, ked urobim aj 25GB za den
|
|
Re: Na smiech
Od: Fanatixx
|
Pridané:
20.7.2011 9:37
Tak OR má strašný NET? Hm, mne celkom vyhovuje a pri deklarovanej rýchlosti, ktorú mám 3,6Mbps sa mi hockedy pri meraní podarí dostať takmer k tej deklarovanej hranici, zato oútú NET je pecka, však! Doteraz akože neobmedzený EDGE s FUBkom a teraz tento prepadák. A k tomu či by mal alebo nemal OR rozdávať zadarmo, to nechaj na ich marketing. Keď sem zavádzali ako prvý 3G sieť, ich náklady na technológiu ako novinku v tej dobe boli vyššie ako sú náklady zaspancov z TMO a outú. A možno vďaka tomu budú opäť prvý, kto tu zavedie LTE.
|
|
Re: Na smiech
Od: HKJ
|
Pridané:
20.7.2011 9:54
orange ma otrasne pingy, skus si nieco zahrat ;)
|
|
Re: Na smiech
Od: Fanatixx
|
Pridané:
20.7.2011 9:57
A na EDGE od outú si už čo zahráš? Daj link čo si mám zahrať a teraz to vyskúšam a dám ti vedieť.
|
|
Re: Na smiech
Od: Fanatixx
|
Pridané:
20.7.2011 10:05
Test zaznamenal 10 vrátených paketov z 10 všetkých paketov, čo predstavuje 0.00% packet loss.
Priemerný nameraný ping predstavoval 70 ms.
Pripojené cez WiFi Tethering OR World 1000MB.
|
|
Re: Na smiech
Od: user11111
|
Pridané:
20.7.2011 10:09
wow
to fakt?
tak potom ten Orange 3g okrem FUPU nema ziadnu chybu
ja pamatam ze (bez HSUPA) som maval 350+ a ak bola volna bunka tak 250ms bolo super vysledok
70ms je nieco uzasne
|
|
Re: Na smiech
Od: Fanatixx
|
Pridané:
20.7.2011 10:16
Jediný problém s OR 3G mávam len v Bratislave, tam to fakt nefunguje ako má, zrejme kôli permanentnému preťaženiu siete.
|
|
Re: Na smiech
Od: Leatrice
|
Pridané:
26.7.2011 8:33
Smack-dab what I was loiokng for-ty!
|
|
Re: Na smiech
Od: lepmpfun
|
Pridané:
27.7.2011 13:43
uB6RLB <a href="http://xghnpdihieeu.com/">xghnpdihieeu</a>
|
|
Re: Na smiech
Od: sqldsgrgae
|
Pridané:
29.7.2011 14:40
mnUacK <a href="http://gbyiapvytdfp.com/">gbyiapvytdfp</a>
|
|
Re: Na smiech
Od: Early
|
Pridané:
27.7.2011 20:33
Super informative wrtiing; keep it up.
|
|
Sklamanie
Od: Kotrmelec
|
Pridané:
20.7.2011 9:05
No som dost sklamany s ponuky :( Som asi ocakaval moc
|
|
A1 v Rakusku
Od: kglobvzrd
|
Pridané:
20.7.2011 12:09
V A1 v Rakusku mam 2x 3G net s pokrytim celeho Rakuska (mozno aj 70-80% v Alpach) - mam od nich 2x modem, 2x sim s pausalom po 19GB a viazanostou na 2 roky, mesacne to spolu stoji 22,5€. Kto mi ponukne nieco podobne na Sk?
Vagabundi...
|
|
Re: A1 v Rakusku
Od: mememe
|
Pridané:
21.7.2011 0:09
1. Santa Claus
2. Fico ... nedostanes, ale moze ti to slubit
3. O2 slubilo ze ked mozno, niekdy, ak, postavia LTE
4. ostatny operatory by aj ponukli rovnaku cenu, ale hovoria ze maju malo lopat aby na slovensku postavili Alpy, a ludia ich ajtak nechcu
Aktualizacia: O2 sa podarilo v lekarni kupit par Alp, aj ich postavili na stol, ale bohuzial maju v sebe nemej ako 70%
|
|
funkcnost v narodnom roamingu
Od: littlekubo
|
Pridané:
20.7.2011 12:42
takze balicky Internet pre mobil a Internet pre mobil extra idu aj v narodom roamingu a neplati sa nic navyse?
|
|
Ach jaaj
Od: Heavy
|
Pridané:
20.7.2011 16:04
Tak najprv som prešiel z T-mobile na O2 práve kvôli internetu... a tešil som sa ako to GGG bude rýchle, lacné a neobmedzené. Namiesto toho je pomalé, drahé a obmedzené ako sa to len dá. Super, ešte Orange som neskúšal...
|
|
blbosť
Od: internet...
|
Pridané:
20.7.2011 20:03
v pomaranči mam net do ntb 7mbps s datovým balíčkom 16gb po prečerpaní 64kbps (nikdy som neprečerpal lebo ho používam na cesty, doma mám optiku) platím zaň 14eur , neviem O2 nepresvedčili ste ma o vašom internete čakal som viac
|
|
Re: blbosť
Od reg.: viperman
|
Pridané:
22.7.2011 7:42
pokial viem tak ponukaju najviac 5 giga za 16 euro k hlasovemu pausalu . klames.
|
|
Re: blbosÂť
Od: Stretch
|
Pridané:
27.7.2011 17:49
Many many qaiutly points there.
|
|
3G siet
Od: niekto123456789
|
Pridané:
21.7.2011 23:49
a ja som sa tesil ze nam zavedu 3G v meste... taaa uz som sa dotesil :/
|
|
skype
Od: Mocny uzivatel
|
Pridané:
22.7.2011 19:43
Teda skype mi bude bezat na "3g" pripojeni alebo bude nerfnuty na tych 16kbps?
O mesiac mi konci viazanost v TM a zvazujem o prechode k o2. Robil som statistiku za posledne 4 mesiace: v o2 vychadza cena za rovnake sluzby (minuty + sms) o 49% lacnejsie. Pouzitelny skype by potesil...
|
|
Re: skype
Od: Heavy
|
Pridané:
23.7.2011 23:08
Len to nie, síce som každému odporúčal O2 ale teraz len to nie... blbosť a kravina. Ak chceš net tak Orange...
|
|
DATANEOBMEDZENE
Od: Mattewo
|
Pridané:
22.7.2011 21:50
Aký mám z tých obmedzených balíkov prínos ja, zákazník?
Nemám tu 3G pokrytie, čiže rýchlosť sa mi nezmení, čo sa zmení je cena a to že bude obmedzený na 500 MB. Bral by som nejakú petíciu za nezrušenie programu s neobmedzenými dátami, na ktorom môžem byť od rána do večera a nemusím si sledovať traffic. Určite by ju podpísalo veľa ľudí, potom by sa možno zbadali.
|
|
Re: DATANEOBMEDZENE
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
23.7.2011 14:39
pokial si ho mal aktivovany, tak pri nom kludne mozes zotrvat, pre teba sa nic nemeni. pokial si ho nemal, tak smola, neskoro si sa rozhodol. uz dopredu sa vedelo, ze sa O2 neobmedzene zrusi ale ze kto ho ma, ten si ho moze nechat
|
|
Re: DATANEOBMEDZENE
Od reg.: .::Psichac::.
|
Pridané:
24.7.2011 17:56
na O2 fóre písal jeden užívaťeľ že by sa mohlo spraviť pri 500MB balíčku obmedzenie po prečerpaní na 256kbps (maximum EDGE siete) práve preto,že ak je niekto len v EDGE pokrytí je mu 3G rýchlosť prd platná...aj mu napísal moderátor že to posunie vyššie ale zatiaľ ticho...
nie je to zlý nápad že?
|
|
Re: DATANEOBMEDZENE
Od: Mocny uzivatel
|
Pridané:
24.7.2011 22:02
Nevidim zmysel tohoto. Ved je jedno ci precerpas 500 mb rychlostou 100mbps alebo 10kbps, stale je to rovnake mnozstvo dat.
|
|
Hmm..
Od reg.: allinone
|
Pridané:
24.7.2011 15:21
A to som chcel odísť od Šaniho...
Keby aspoň to pokrytie za niečo stálo a a rozširovali ho rýchlejšie... No keď pozriem na ich mapu, tak to ani nie je mobilný internet...
Mám data neobmedzene, no vyuzivať ich nemôžem vo veľa častiach. Napr. doma v BA mi napíše operátora T-Mobile SK O2-SK ale keďže cez ich národny roaming data nejdú, je to dosť o ničom. A to je len zastaralé GPRS alebo EDGE. Na 3G si treba počkať 2 roky.
|
|
Re: Hmm..
Od: karol_polak
|
Pridané:
15.8.2011 12:05
Musis vo volbe operatora dat natvrdo O2, pretoze ak si nechas automaticku, tak akonahle ti mierne klesne signal cca pod 3 palicky, automaticky ta hodi na silnejsiu BTS aj ked to je narodny roaming.
S tymi novymi balickami ma dojali a rozhodne nebudem menit z data neobmedzene na obmedzene za neskutocne prachy ked sa pozrie clovek na to pokrytie...
|
|
iFPSsmvVPOG
Od: Ladainian
|
Pridané:
26.7.2011 16:30
Just what the doctor odererd, thankity you!
|
|
qFNndyRgsOflX
Od: Tike
|
Pridané:
27.7.2011 20:11
Now that's sbltue! Great to hear from you.
|
|
titulok
Od: pierik
|
Pridané:
28.7.2011 4:35
tak uz aj outu nam preslo z dataneobmedzene na dataobmedzene
to vzdy potesi :(
platit za obmedzovanie je asi nova moda :)
|
|
do dzky
Od: pietrik
|
Pridané:
9.8.2011 20:33
ej veru dali na do drzky z tymi ich extra balickami
|
|
o2500mb
Od: dskskkd
|
Pridané:
18.8.2011 1:07
ja som si na skusku aktivoval 500mb na ipad a je to celkom v pohodke.
|
|
internet
Od: penis
|
Pridané:
19.8.2011 21:58
škoda že vymysleli tie balíčky.
Boli by omnoho férovejší keď si može človek vybrať len z dvoch balíčkov a to 2G-neobmedzene za istú taxu ako ponúkali alebo 3G-neobmedzene za cca 12éčiek na koľko pomaranč ponúka 3G-obmedzene(5000MB) za 15 pri rýchlosti 7,2Mb je super cena pri ich pokrytí.
Skúšam O2 500MB a keďže cestujem do lokalít kde nieje 3g sa to vobec neoplati.
Pouzival som dataneobmedzene len žial keď som sa vrátil na slovensko z dovolenky prepadol mi balicek dataneobmedzene a uz nebolo mozne aktivovat ho znova spat ktory vlastne nezanikol a to si vravia fér :( tato ich politika sa mi nepaci. Hadam to zmenia...
|