|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
posli kveti
Od: james tiberius kirk
|
Pridané:
8.6.2011 10:22
potom s nou odletia na mars a dufam ze tam aj ostanu.
jobs tam potom moze spavat v kyslikovom stane, apple zamestnanci mu budu vyrabat nahradne diely az kym sa nedozije 200 rokov.
|
|
Re: posli kveti
Od reg.: matomato
|
Pridané:
8.6.2011 10:47
nezvonilo uz nahodou na hodinu? sup sup utekaj studovat
|
|
Re: posli kveti
Od: lopuchy22
|
Pridané:
8.6.2011 11:34
na druhom stupni majú iný rozvrh ako vy na prvom.
|
|
Re: posli kveti
Od: rms_
|
Pridané:
8.6.2011 11:55
Uctihodne, ze uz skolkari to vedia.
|
|
Re: posli kveti
Od: fsdfsdf
|
Pridané:
8.6.2011 12:34
a vas uz v jaslickach ucia aj citat a pisat, sanka dole sefe ;-)
|
|
Re: posli kveti
Od: sem
|
Pridané:
8.6.2011 12:44
aby sa nezabudlo na porodnicu.. ze
|
|
Re: posli kveti
Od: kolembus
|
Pridané:
8.6.2011 12:48
zabudol si na prenatalne vzdelavanie.
|
|
Re: posli kveti
Od: sem
|
Pridané:
8.6.2011 13:14
pripadne Sokratovo spominanie
|
|
Re: posli kveti
Od: xcvzxcvzxcv
|
Pridané:
8.6.2011 17:23
jebe vam uz na tie vase pojasene hlavy
|
|
neprihlásený
Od: risototh
|
Pridané:
8.6.2011 10:40
Na zaciatku potlesk od nezaujateho publika/zastipitelstva, potom hra na city, ako Apple pozitivne vplyva na mesto a jeho pokladnu... Rovnaky scenar ako pred par rokmi, ked chceli stavat nieco ine.
|
|
Re: neprihlásený
Od reg.: gunko
|
Pridané:
8.6.2011 10:53
a čo tým chceš povedať ? Aký iný vplyv má mať postavenie budovy, kde pracuje 12k ľudí a ešte pod vplyvnou značkou ?
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.6.2011 15:37
Spolocnost Apple, rovnako ako vsetky ine velke firmy, neplati skoro ziadne dane. Jedine dane, ktore mesto uvidi, su z dani zamestnancov (okrem Jobsa, ten predsa dostava plat tusim jeden dolar). Mno a potom ma mesto este prinos z toho, co si ti zamestnanci v meste kupia. Ale pokial by vsetci ludia boli zamestnani tak ci tak, tak vplyv Apple na mesto je nulovy.
|
|
Re: neprihlásený
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.6.2011 19:39
Mimo ďalších stovák pozitívnych vecí tým získavajú aj popularitu, však kto by poznal Cupertino, nebyť Applu? Ku zvyšku tvojmu príspevku sa ani nemá zmysel vyjadrovať
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.6.2011 22:17
Nic konkretne ste nenapisali. Popularitu nepovazujem za velky prinos pre mestsku pokladnicu. Pokial samozrejme neviete lepsie dolozit, ze su z toho aj solidne peniaze.
Hovorite o stovkach pozitivnych veci, ale nenapisali ste ani jednu. To o niecom vypoveda...
|
|
Re: neprihlásený
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.6.2011 6:42
oukej - popularita - vyšší turizmus (ja ísť okolo, stavím sa)
dane - percentuálne síce neplatia tak veľa, no v absolútnej hodnote sú to obrovské čísla
vyššie priemerné platy=opäť vyššie dane a aj viac ľudia minú
prísun vzdelanejších ľudí s vyšším príjmom=viac minutých peniazí, viac na daniach
ako si spomenul vyšší počet zamestnaných ľudí. Ostatné práce budú v meste tak či tak, toto bude navyše ku nim. Ak by to nebolo, proste by bolo menej zamestnaných ľudí (nezamestnanosť by mohla byť rovnaká, no potom by bolo menej ľudí v meste)
ekologicky priatelnejšie, ako je to v súčasnosti (parkovisko za park)
landmark, ktorý opäť pritiahne viac turistov, vo veľkej miere študentov architektúry
atď. atď atď.
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
9.6.2011 15:01
Ad turizmus, na wikipedii nie su pri odstavci o ekonomike ziadne referencie o turizme. Dopad Apple na turizmus je teda zanedbatelny. Ad dane, Apple neplati vela ani v absolutnuch cislach (ako vsetky velke americke firmy). Jedine poriadne dane, co mesto/stat z nich ma, su peniaze od zamestnancov. Uz v povodnom prispevku som pisal, ze ak by ti ludia boli zamestnani inde ako v Apple, tak by dane platili tak ci tak. Plati Apple zamestnancom viac ako konkurencia? Neviem, na prvych miestach najlepsie hodnotenych firiem ohladom podmienok pre zamestnancov su vsak ini (pamatam si napr. Google).
Aby som to zhrnul, som ochotny uznat, ze by v meste bolo menej zamestnanych ludi nebyt Apple (mozno by odisli). Podstatou mojej reakcie je vsak to, ze pan Jobs robi z Apple pre mesto vacsieho mecenasa akym v skutocnosti je. Uznavam, ze to mesto im prakticky patri. V takom pripade sa mi ale nepaci to divadlo co tam predvadzaju. To je cele. Viac uz reagovat nebudem.
|
|
Re: neprihlásený
Od: mylankooo
|
Pridané:
9.6.2011 20:52
A myslis, ze ak by sa Apple stahoval niekam inam (do ineho mesta - Jobs to naznacil), tak by hladal 12000 novych zamestnancov a vymenil komplet vsetky pozicie? :) Myslim, ze je celkom bezne, ze ludia sa stahuju za pracou, pripadne dochadzaju. Samozrejme vsetci taki nebudu, ale zvysok nie je prikovany k tomu mestu :)
A to divadielko co tam predvadzali je asi formalitka vyzadovana byrokraciou :) Ked sa ide stavat, taky velky komplex, tak tam nemoze predsa prist a povedat, tak toto idem stavat a tchuss. Taky projekt sa musi schvalit a schvalit sa nemoze len tak. Aj u nas musis predkladat kadejake navrhy, aby si dostal povolenie. A ti papalasi co tam sedia s usmevom na tvari pocuvaju zvasty a aspon maju dobry pocit, ze nedostavaju plat len za vysedavanie na vysokopostavenej stolicke, alebo nebodaj este cakaju, ze im z toho nieco kapne :) Keby to bola ina firma, tak sa deje to iste, akurat sa o tom nepise na dsl.sk :) Tot vsjo :)
|
|
Re: neprihlásený
Od: traktorrrr
|
Pridané:
9.6.2011 6:37
keby si poriadne pocuval co hovoria vo videu tak apple je najvacsi platic dani v tom meste... cize ma od nich mesto dost ;)
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hrivis
|
Pridané:
9.6.2011 9:18
Chalanko sak maju 12 000 zamestnancov, a treba sa tu bavit o tom ze to su setko inzinieri - hlava mapa... ty si asi nevies predstavit ake dane sa platia v USA. 12 K zamestnancov, nie robosov... to je tak 1/50 populacie hlavneho mesta Slovenska... Tak sa prosimta uvedom co tu tliachas. Tu nejde o to ze dane. Ti ludia tam ziju, kupuju naftu, platia kadejake veci. Ukaz mi poslocnost ktora tu kdesi zamestnava 12 000 robosov na linke a ake su okolo toho halo spravy ked sa tu daco take deje. Na gebulu ti to .... ?
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
9.6.2011 14:47
Aj ked je tvoj prispevok dost vulgarny a plny invektiv, rozhodol som sa, ze miera tvojej ignorancie je natolko velka, ze ti odpoviem. V Cupertine je 25780 pracujucich. Byt entitou s najvacsim odvodom tu pri 12000 zamestnancoch nie je problem. To ale neznamena, ze odvadzaju vela na hlavu. Vy si tu vsetci asi neuvedomujete, ze Apple plati podnikovu dan mensiu ako 5 % zo zisku (necudoval by som sa, keby to bolo uplne bez dane). Apple neda statu skoro nic. Pokial ide o inych zamestnancov, ako som pisal, pokial by boli zamestnani v inych firmach, davali by statu peniaze tak ci tak. Ti, co sa stavaju voci mne do opozicie, predpokladaju, ze nebyt Apple, tak ti inzirieri - hlava mapa - by asi sedeli na ulici. Co je podla mna blbost a uz v prvom prispevku som pisal, ze "Ale pokial by vsetci ludia boli zamestnani tak ci tak, tak vplyv Apple na mesto je nulovy." A za tym si stojim. Bez ohladu na invektivy.
|
|
Re: neprihlásený
Od: Marvin
|
Pridané:
9.6.2011 17:34
Tak teraz neviem, najprv sa tvaris, ze vies o tych cislach "Apple plati podnikovu dan mensiu ako 5 % zo zisku" a vzapati to popries "necudoval by som sa, keby to bolo uplne bez dane". Moje ekonomicke vedomosti su slabe, ale myslim, ze dan sa plati z obratu, nie zo zisku.
Akekolvek mesto by bolo rado, keby malo u seba zamestnavatela ako Apple.
|
|
Re: neprihlásený
Od: Marvin
|
Pridané:
9.6.2011 17:39
Nedalo mi to, rychly pohlad na web http://finance.yahoo.com
/q/is?s=AAPL+Income+Statement&annual
Mne tie dane vychadzaju niekde okolo 25-30%. Co je o dost viac ako uvadzanych odhadovanych demagogickych 5%
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.6.2011 11:20
Pan demagog,
ja som zasa vychadzal z clankov:
http://goo.gl/S6hBb
http://goo.gl/miesx
To, ako Apple tvori tie cisla v prehlaseni, ktore ste poskytli, moze byt len finta. Je otazkou, ci su to celosvetove prijmy, alebo len prijmy v USA. Cez offshore prevadzaju napr. prachy za predaj hudby. Dalej mozu mat x zliav a podobne.
Ako vidim, vacsina ludi pozrie na cisla podane firmou a povie si, fajn, platia dane. Ale ako su tvorene tie cisla, to uz mnohych netrkne zistovat. Veci su komplikovanejsie ako sa na prvy pohlad zda. Je naivne domnievat sa, ze firma ako Apple nebude chciet obist tusim standardnu 35 % podnikovu dan. Ludia, vy si skutocne myslite, ze sa firma ako Apple nesnazi pri svojich obratoch obist system? Ste fakt taki naivni?
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.6.2011 11:41
Spatne by som ale mal priznat, ze povodne som bol ovplyvneny hlavne pred par dnami vydanym clankom na CT24 http://goo.gl/MIsif
Mozno aj to bude pre niekoho zaujimave.
Ako som to teraz spatne vyhladal, zistil som, ze Apple medzi tieto "top" firmy nepatri. Kazdopadne ale plati, ze cim je vacsia firma, tym ma viac schopnosti a prostriedkov vyhybat sa plateniu dani.
|
|
Re: neprihlásený
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
10.6.2011 11:27
Vy nepoznate vyrokovu logiku? Vyroky "Apple plati podnikovu dan mensiu ako 5 % zo zisku" a "necudoval by som sa, keby to bolo uplne bez dane". si neodporuju. Ono totiz 0 je mensia ako 5. Vieme?
Ad posledna veta, s tym ja samozrejme suhlasim. Akekolvek mesto bude mat rado co najviac ludi zamestnanych. Ci je to Apple alebo JRD Chvojkovice Brod. Pre mesto je rozdiel, ci ma x ludom platit podporu, alebo od nich berie prachy. Aj preto sa asi v SR (ale aj inde) robia pri prichode investorov take ustupky, ze mi je z toho zle (napr. na jedno pracovne miesto prispeje stat 100 000 EUR - to mozu tym ludom rovno dat, nech s tym podnikaju a bolo by z toho mozno viac ako zo zahranicneho investora).
|
|
Re: neprihlásený
Od: ......
|
Pridané:
8.6.2011 16:43
ty trrrrrrrrrrrtko...kazde zastupitelstvo by bolo neviem ake rado, keby tam sidlila spolocnost ako apple.
preto su zo steva taki namakko.
|
|
Re: neprihlásený
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2011 21:52
este ze si konkretny, inak by ti bolo tazko verit ..
|
|
i am the architect
Od: wego
|
Pridané:
8.6.2011 10:59
Akurat dnes rano v buse som si hovoril, ze je skoda, ze (mimo inych) na Slovensku sa velmi malo investuje do eye candy architekury a tato ide na ukor funkcionality. No nebolo by to pekne byvat v meste plnom peknych budov? :)
Pekny sakram si idu postavit, Xena by zavidela.
|
|
Good idea
Od: matthewsnv
|
Pridané:
8.6.2011 11:20
Mať niečo také na Slovensku, tak to živí celý štát a ekonomika aj celková úroveň vzdelania by išla hore. Myslím, že každé mesto by chcelo mať podnik, ktorý zamestnáva toľko vzdelaných ľudí a popri tom dbá na životné prostredie. Nehľadieť na zaujatosť voči Apple produktom jednoznačne vedia čo robia a môžeme očakávať ich ďalší rast v budúcnosti. Steve Jobs je jednoznačne jeden z najlepších manipulátorov ľudskej mysle a zároveň vizionár :-D PS: Páči sa mi ako vedia vtipkovať v miestnom zastupiteľstve aj pri riešení vážnych vecí ako napr. s tým free WIFI :-D
|
|
Re: Good idea
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.6.2011 15:41
Uz si zabudol, ze IT firmy chodia na Slovensko kvoli nizkym platom? Ked sa uz bude setrit na platoch, usetri sa aj na vsetkom ostatnom, ved podla top manazmentu, ak niekto robi za male peniaze, nezasluzi si ziadne vyhody v praci.
|
|
Steve Jobs
Od: Kobo ničitel maďarov
|
Pridané:
8.6.2011 11:24
A dožije sa toho?
|
|
Re: Steve Jobs
Od reg.: BulloDT
|
Pridané:
8.6.2011 11:26
len aby si sa ty dožil večera ty internetovy hero, choď radčej do mekača
|
|
Re: Steve Jobs
Od: klobaska
|
Pridané:
8.6.2011 11:36
bullovi:
preco je internetovy hero?
|
|
Re: Steve Jobs
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
8.6.2011 11:43
precitaj si jeho meno a pochopis...
|
|
Re: Steve Jobs
Od: Kobo ničitel maďarov
|
Pridané:
8.6.2011 12:04
Čo máš za problém? Ja mám len úprimnú starosť o Štafanov stav stav:(((
|
|
Re: Steve Jobs
Od: Coralyn
|
Pridané:
16.6.2011 7:16
Wow, your post makes mine look feelbe. More power to you!
|
|
Re: Steve Jobs
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2011 21:56
no brain, no comment
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.6.2011 11:44
keď naposledy im tam rozprával, vyzeral..... životaschopnejšie.... snáď sa len zle vyspal....
|
|
Kruhová budova?
Od: ..........
|
Pridané:
8.6.2011 11:55
Kruhová budova? Ešte nech to nafarbia na červeno a nech to vyzerá ako ozajstné jablko ;-) samozrejme za podmienky, že to nebude odroda Golden Delicious ;-)
|
|
Re: Kruhová budova?
Od: krokomer
|
Pridané:
8.6.2011 12:09
kruhova budova je neprakticke riesenie.
kruh je 2d utvar a pomestilo by sa tam iba velmi malo apple zamestnancov.
steve mozno hej.
|
|
afafafa
Od: fafaf
|
Pridané:
8.6.2011 12:22
novy kostol?
|
|
ziadny mrakodrap ani nic podobne
Od: rob!n
|
Pridané:
8.6.2011 12:37
mne sa to cele paci, a preco aj nie?
|
|
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
8.6.2011 13:02
chudáčisko Jobs, vypadá nejaký zničený, ta rakovina sa na ňom vyriadila..
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.6.2011 19:47
Snáď jej ale je koniec.
|
|
hm.. .
Od: vkr
|
Pridané:
8.6.2011 13:17
.. to sa mi len zda, alebo ma Steve stale to iste oblecene?
|
|
Re: hm.. .
Od: jeff
|
Pridané:
8.6.2011 13:23
videl si film mucha od cronenberga?
|
|
Re: hm.. .
Od: Juuuuuuuj
|
Pridané:
8.6.2011 13:53
To oblecenie ma podla jeho slov rad.Je to jeho vec.
Aspon nie je zdegenerovany debilnym modnym trendom ze stale nieco nove , drahsie , imidzovejsie....Podstatne je vzdy skryte , imidz mam v pi...
|
|
Re: hm.. .
Od: ....
|
Pridané:
8.6.2011 14:00
Nemáš pravdu, toto je práve jeho imidž, že sa tvari ako mu nezaleží na vzhlade. Má ich viacero kusov tohto oblečenia(a nieje žiadný lacný šunt z tržišta).
Stále takto ale nechodí.
|
|
Re: hm.. .
Od: RIKK
|
Pridané:
8.6.2011 15:08
ale sak mu neberte to geekovske oblecenie ;-)
|
|
Re: hm.. .
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
8.6.2011 18:04
To sa ti nezda, je to tak.
Cital som davnejsie clanok o outfite S.J. On sice vyzera pri svojich prezentaciach produktov ako Jarda, ktory akurat odbehol od lopaty do najblizsej cinskej trznice:)
Ale opak je pravdou. On Stefan ma totiz pekne za usami.
Nepamatam si uz podrobnosti a ani sa mi ten clanok nechce hladat... Ale. Pamatam si, ze cely jeho look vyjde cca na nejakych 300€, teda len botasky, rifle, rolak. Plus teda asi nejake fajnove kvalitny opasok, ponozky, slipky a mozno tielko:)
Cize vyzera jak keby vysiel od činkíra, ale su to vsetko znackove veci z kvalitnych materialov.
|
|
Re: hm.. .
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
8.6.2011 18:05
V tom clanku boli rozne spekulacie, v podstate nikdo nevie, co tym Jobs sleduje, tak ale ide o biznis a psychologiu na ludi.
Proste nema v hlave nasrane a ked v 90. rokoch "znovuozivoval" Apple znacku, tak si snazil vybudovat svoj image. Nieco, co by ho jednoznacne priradilo k Apple znacke. Kuknem a vidim - jj, to je S.J., to bude urcite Apple. Nejaky podobny image, aby zaposobil na masu a ta ho jednoznacne identifikovala, bol Mr. Hitler. Vid. jeho neoholeny podnos a trapna ofina, ktoru si stale pri svojich jednoznacnych gestach co chvila napraval...
|
|
Re: hm.. .
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
8.6.2011 18:05
Dalsia vec je, ze do navratu Stefana v 90. rokoch, to bola v podstate snobska firma. Cize zvacsa nepristupna mase ludi, ako to je teraz. Teda jeho image znamena nieco v tom zmysle "ja som jeden z vas, sledujte ma, sledujte moje produkty a je to uz len na mne, ze vas na kupu nasich produktov ukecam. Ved som jeden z vas!"
On asi S.J. vychadzal uz z pociatkov Apple, ked si ziskala klientelu a meno. Jeho snobsky charakter sa premietol aj do jeho vystupovania, resp. s jednanim s partnermi. Je zname, ze ked Jobs uzatvaral dolezite kontrakty, tak do miestnosti nacpanej kravatakmi v kvadrach prisiel len v keckach, tricku a kratasach. Skratka Apple mal taku poziciu, ze si to tento, podla mna trosku /dost/ bezcharakterny clovek s VELKYM egom mohol dovolit...A asi nieco z tej minulosti preniesol do sucasnej doby Apple. Ale to uz nie je o jeho spupnosti, ale o jeho genialnej schopnosti viest jednu z najproduktivnejsich firiem sveta v oblasti IT.
|
|
Re: hm.. .
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
8.6.2011 18:06
Tento outlook je jednoducho jeho prezentacia firmy. Doma mozno beha v teplakoch:) Aj ked asi za ne zacvakal u prestiznej znacky nejaky ten vyssi kes:)
Neviem, ako sa oblieka teraz, pri jednani s partnermi, ale puberta ho uz asi minula a aj to jeho ostre ego uz bude v jeho rokoch dost obrusene. Ale ved nie je tazke dohladat si foto pri oficialnych prilezitostiach. Skvele stylove kvadro, slusak. A myslim, ze tak je tomu aj teraz pri jeho jednaniach. Vlastne, v dnesnej dobe by si to uz ani nemohol dovolit. 80. roky a zaciatok Apple bola ina doba, bol mlady narcisticky, spupny, egoisticky...
No a este jeden taky postreh. Aj ked je to jeho taky prespekulovany look, ale kazdopadne sa v tych handrach citi pri prezentaciach pohodlne a dobre, takze z toho sa da asi vyvodit, ze ma rad sportove jednoduche oblecenie:)
Este som mal par postrehov z toho clanku, ale uz sa mi nechce vypisovat:))
|
|
Re: hm.. .
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.6.2011 19:46
Podľa mňa to bude mimo iné aj tým, že pochopil, že formality sú pre ľudí dôležité, keď sa hrajú na niekoho významného. Ani taký Bill Gates nezvykne chodiť v obleku :-)
|
|
Sprite
Od: Intrigar
|
Pridané:
8.6.2011 15:05
Image je na nič, počúvaj svoj smäd ! ...
|
|
a kde
Od: dts
|
Pridané:
8.6.2011 15:24
a kde sa vyseru do rohu, ked budu mat kruhovu budovu?
|
|
Re: a kde
Od: koprivka
|
Pridané:
8.6.2011 15:29
nebudu srat.
a na trtkanie na kazdom rohu mozu rovno zabudnut.
|
|
Re: a kde
Od: ...
|
Pridané:
8.6.2011 21:58
stastie ze to tam nebude vyzerat ako u teba doma .. pardon, prepac .. v tvojom podnajme ..
|
|
Re: a kde
Od: vyznam sa
|
Pridané:
9.6.2011 15:20
do rohu sa zle serie.
do kuta je to ovela lepsie.
|
|
applé
Od: xxyz
|
Pridané:
8.6.2011 23:42
mohol to rovno dat do tvaru jablcka vypadalo by to viac apple :D
|
|
titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.6.2011 6:45
keď tak nad tým rozmýšľam, aj Death Star je v tvare gule s "odhrýznutou" časťou...
|
|
Mr fantastic
Od: NototoK
|
Pridané:
9.6.2011 7:24
...ako krasne sa Jobsovi vsetci pchali do ritky...a tie "uzasne" otazky ohladne bezpecnosti pri "poziari" a znecistenie ak budu zamestnanci vonku fajcit....z celeho toho videa mi vysli dva zavery...po prve zaujimava budova...po druhe...boze Ti ludia su tam vazne IDIOTI!
|
|
Re: Mr fantastic
Od: Hrivis
|
Pridané:
9.6.2011 9:33
Samozrejme ty si ten pravy, ktory to moze posudit...
|
|
pekne pekne
Od: mirecko
|
Pridané:
9.6.2011 21:18
pekna budova, kiezby vsetky odvetia tak hladeli na prirodu a ziv. prostredie ako odvetie IT
|
|
HqNehtHoOvyjHyagz
Od: Seston
|
Pridané:
17.6.2011 18:47
Spuerior thinking demonstrated above. Thanks!
|
|
spevpKZHzLlUr
Od: Viney
|
Pridané:
18.6.2011 16:12
Hey, that post leaves me fleeing foolish. Kudos to you!
|