| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Apple...
Od: risototh
|
Pridané:
6.6.2011 10:19
Ja si pockam na 10.7.1, alebo lepsie na 10.7.2. V poslednej dobe sa im to na prvy pokus moc nedari :(
|
| |
Re: Apple...
Od: Green
|
Pridané:
6.6.2011 11:05
mno už by sa patrilo lebo doterajšie verzie MacOSX sa technologicky nechytajú ani na XP, celý vývoj zaspal v 90tych rokoch. hlavne by mohli nahradiť Cocoa niečim modernejším, a tiež by mohli zmeniť filesystem za nejaký novší trebárs ZFS alebo BTRFS. a ten cukríkovo lízatkový design z roku 1995 tiež moc nepoteší nikoho kto má viac ako 5 rokov.
|
| |
Re: Apple...
Od: mylankooo
|
Pridané:
6.6.2011 11:11
..ten ZFS by tam uz mohli supnut.. rozpravaju o tom uz 3 roky.. ale ten zvysok co si napisal :D :D :D
|
| |
Re: Apple...
Od: pssp
|
Pridané:
6.6.2011 11:18
snivaj dalej
|
| |
Re: Apple...
Od: Juuuuuuj
|
Pridané:
6.6.2011 11:50
Sme se pobaveli.....Kolko rokov pouzivas MacOSX aby si mohol takto hodnotit pistik moj ?
|
| |
Re: Apple...
Od: pssp
|
Pridané:
6.6.2011 11:52
snivaj dalej
|
| |
Re: Apple...
Od: ,,,,
|
Pridané:
6.6.2011 14:02
daj si banan
|
| |
Re: Apple...
Od: pssp
|
Pridané:
7.6.2011 9:32
snivaj dalej. mnam mnam.
|
| |
Re: Apple...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.6.2011 12:15
cukríkovo lízatkový design vymenili asi tak pred 5 rokmi za metalický, aj keď miestami sa ešte nájdu pozostatky...vtedy sa hodil ku plastovým Macom, teraz ku hliníkovým majú metalický.
|
| |
Re: Apple...
Od: Hiiiiiiiiiii
|
Pridané:
6.6.2011 13:52
Zaaavidiiis, pistik moj ???? :))))))))
|
| |
Re: Apple...
Od: sdfgs
|
Pridané:
7.6.2011 14:15
obliz si pistalku!
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
6.6.2011 13:39
ja by som Ti radil precitat si historiu GUI pre Win a zamerat sa na to co odkudal MS od Apple ..
Inak sa zamyslam ci vies co je ZFS a ci by Ti vobec pomohol, ci?
Apple nieje ziadna miesacka, natrepat vsetko dokopy, pomiesat a vyliat na zakaznika .. on totiz od inych firiem sa snazi dat zakaznikovy stabilny system .. samozrejme mu nemozem odopriet aj to ze sa sprava podla trhu, takze mozno by ten ZFS vedeli spravit aj skor ale trh si pyta aplikacie a prostredie ako iOS ..
|
| |
Re: Apple...
Od: prpr
|
Pridané:
6.6.2011 16:59
XEROX si pocul?
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
6.6.2011 17:34
hej pocul a co si tam robil nebodaj? ..
Inak mozes mi ukazat co je v terajsom OSX nieco z Xerox GUI?
|
| |
Re: Apple...
Od: prpr
|
Pridané:
7.6.2011 9:21
ano, koncept pouzivania mysi a okna na ploche:)
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
7.6.2011 10:01
ukaz mi OS kde sa to nepouziva a tak mozes do mna jebkat
|
| |
Re: Apple...
Od: prpr
|
Pridané:
7.6.2011 12:05
jebkaj si s kym chces.
apropo: tvrdil si ze MS ukradol gui od apple. ono ho ukradlo od xeroxu. a nie, ani MS ani Apple nepouzivam.
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
7.6.2011 22:59
zase ziaden argument, len ma chytas za slova
to ze som napisal ze si pozri historiu GUI pre Win neznamena ze MS skopiroval vsetko od A po Z .. pozri si toto video http://www.youtube.com/watch?v=N-2C2gb6ws8 .. zacni na 0:40
|
| |
Re: Apple...
Od: prpr
|
Pridané:
8.6.2011 1:02
pre mna sa historia pre WIN GUI zacina niekde tu: http://bit.ly/iZCtcR
porovnaj to s XEROX Star http://bit.ly/gbmmo4
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
8.6.2011 9:20
vsimol si si ze na Xeroxe mali uz COM a EXE? ... Inak ano, je pravda ze Apple sa inspiroval Xerox GUI pre prvy Macintosh OS, ale vratme sa do pritomnosti, ja som apeloval na MS a jeho bezne praktiky inspirovat sa u Apple .. to video co som dal je toho len jednym dokazom ..
v skutocnosti sa kazdy snazi napodobnit Apple, vid Samsung phony ..
nevravim ze Apple je modla, ale je to firma ktora vie ako otacat peniaze, ale zase dava pouzivatelovi za to dost, iCloud
|
| |
Re: Apple...
Od: prpr
|
Pridané:
8.6.2011 9:45
s prvou castou suhlasim. v sucastnosti sa navzajom kopiruju jednotlive systemy. ked ale hovoris o historii hovor o historii a nie o poslednych +-4 rokoch.
ale nesuhlasim, ze sa vsetci snazia kopirovat apple. je mnoho inovacii ktore nedosli ani z apple ani ms. napriklad "appstore", ktory bol uvedeny pre mac s velkou pompeznostou funguje napriklad na ubuntu uz asi 5 rokov. dokonca aj prve platene aplikacie tam boli skor. onedlho tuto featurku budu mat vsetci.
apropo icloud. ja momentalne tuto sluzbu ocenit neviem, mne sa skenovanie mojej privatnej zbierky fotografii, videii a hudby nepaci. ale pokial ide o "virtualny disk" poskytovany tvorcom OS, tak to prichadza apple ako posledny z velkych OS.
|
| |
Re: Apple...
Od: hhjg
|
Pridané:
7.6.2011 14:16
aj do mna, aj do mna
|
| |
Re: Apple...
Od: ententicky
|
Pridané:
6.6.2011 18:24
ten apple musí byť fakt na hovno keď ho tu musíš silou mocou obhajovať
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
6.6.2011 19:04
ak nemas argumenty tak sa zdrz kometarov .. alebo mas?
|
| |
Re: Apple...
Od: ententicky
|
Pridané:
6.6.2011 19:57
ja nemam argumenty ani proti applu ani za apple pretoze mi je sumafuk co si kto kupi, nemam 15 a moj svet sa netoci len okolo pocitacov tak ako tvoj.
|
| |
Re: Apple...
Od: sajoman
|
Pridané:
6.6.2011 20:16
si si nejaky isty ze moj svet sa toci len okolo IT? .. nebud naivny a ked uz tak sa venuj teme a nezabrdaj tu zbytocnymi komentarmi
|
| |
Re: Apple...
Od: Hrivis
|
Pridané:
7.6.2011 2:29
haters gonna hate., ak si chcel pustit flame tak si fakt cavo.. o tom Cocoa frameworku si hrozne zadrel chalanko. Pre kazdeho kto vie vo co go si len chrchel v toaletnej mise zivota.
|
| |
Re: Apple...
Od: bnbv
|
Pridané:
7.6.2011 14:18
zasa ten samozvany ritmus
|
| |
Hmmjuuuj
Od: Janiicko
|
Pridané:
6.6.2011 10:26
Som naozaj zvedavy , ci iOS5 pobezi na Ipad 1 alebo na Iphone 3GS, co velmi nepredpokladam.V tom pripade by som ale aspon ten iCloud spristupnil cez update iOS 4.3.3 na 4.3.4 ...
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od reg.: bing.
|
Pridané:
6.6.2011 11:23
ja prave predpokladam, ze na 3GS pobezi. Ved 3Gcko malo posledny iOS 4.2.1. 2G malo posledny 3.1.3. Tak snad este 3GS pobezi na iOS5 i ked urcite nie na vsetkych verziach.
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: Jurkoooo
|
Pridané:
6.6.2011 11:51
No ale podla toho http://www.ohryzok.sk/iphone-3gs-bez-ios-5/ uz nie..uvidime
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: pssp
|
Pridané:
6.6.2011 11:53
snivaj dalej
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 13:57
daj si banan
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od reg.: bing.
|
Pridané:
6.6.2011 11:56
Jo viem, ze su take predpovede, ale popravde malo co sa naozaj splni a vacsinou je to uplne mimo. Takze tieto spekulacie ma nejako nezaujimaju. Tak 3G skocni na 4.2.1 a 3GS na 4.3.3 to sa mi nejako nezda.
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.6.2011 12:17
3G ale kvôli výkonu dostalo minimum noviniek už z iOS4, ja skôr očakávam, že ešte tak iOS5-6 pôjde aj na 3GS a ďalší už rovno ani na štvorke.
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od reg.: bing.
|
Pridané:
6.6.2011 12:20
Ano viem, ze to bolo osekane. Ale ide o to, ze niektore apps vyzadju napr. iOS 4.2 takze idu aj na 3G. Sice nejake novinky uz 3G nedostalo, ale aspon na nom bezia aj novsie aplikacie. Napr. take 2G s iOS 3.1.3 uz nerozbeha aplikacie co idu od 4-ky. Sice je stale dost 3kovych apps, ale predsa su uz aj take co idu od 4ky. Preto predpokladam, ze urcite tam iOS5 este bude, v akom stave to uz netusim.
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: Yesssss
|
Pridané:
7.6.2011 11:44
Supeeer, iOS5 je podporovany na Iphone 3GS, Iphone 4, Ipod touch 3 gen, 4gen, Ipad , Ipad 2..takze parada
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: GBA
|
Pridané:
6.6.2011 13:18
Na iPad 1 pobeží podla mna na 95% nakoľko iPad 1 je hardwarovo takmer to isté iPhone 4 a na ten sa iOS 5 robiť bude isto.
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.6.2011 14:47
Len či bude free, ako na iPhone, alebo tablet považujú za počítač, kde major verzie sú spoplatnené?
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: Alarai
|
Pridané:
7.6.2011 7:22
Peknu kokotinu si zas vyludio zo seba
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: jozi_
|
Pridané:
7.6.2011 14:19
tak nas pouc
|
| |
Re: Hmmjuuuj
Od: llkd
|
Pridané:
6.6.2011 14:55
není, má to iba 256 mb Ram
|
| |
monstercurves dot com
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.6.2011 10:33
vidite a ze kto kopiruje, apple opakuje po druhych. zacali vopred oznamovat co predstavia, kam len to speje..
|
| |
Re: monstercurves dot com
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.6.2011 12:19
lenže iné firmy ti povedia všetko už od prototypov, Apple povedalo len názvy, kto vie, čo vlastne bude v iOS5
|
| |
Re: monstercurves dot com
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 13:58
jasne, takisto to vsetko nahravaju kamerou .. to su ale hajzlici, opakuju po ostatnych ..
|
| |
Re: monstercurves dot com
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.6.2011 16:40
snivaj dalej
|
| |
apple ofce
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.6.2011 10:38
Ovecky budu potesene, to sa bude beeekat...
|
| |
Re: apple ofce
Od: Janosicek
|
Pridané:
6.6.2011 10:41
Beeeeeeeeee meeeeeeeeee , este???
|
| |
Re: apple ofce
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
6.6.2011 12:05
Istý Jožko dnes hádam ani z domu nevínde, bude mu stáť celý deň péro.
|
| |
Re: apple ofce
Od: Hiiiiiiiii
|
Pridané:
6.6.2011 13:55
Ty co maaas s Jozkovym peeerom ?? Ako to suvisi s iOS5 ?
|
| |
Re: apple ofce
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 13:59
jeho peero zaujima akurat jeho a teba ako citam .. napis mu diskretny email ale nas tym nezatazuj ..
|
| |
Re: apple ofce
Od: Hiiiiiiiii
|
Pridané:
6.6.2011 14:00
Si nepoxopil ptaku....
|
| |
Re: apple ofce
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 14:03
co ty mas s kazdeho ptakom ?
|
| |
Re: apple ofce
Od: Diskusia k článku:
|
Pridané:
7.6.2011 14:24
Pán je fajnsmeker
|
| |
Re: apple ofce
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 13:59
ovecka ci nie, nova verzia potesi vzdy .. ale tvoj rozum velkosti makoveho zrna, nespracuje takuto informaciu ;)
|
| |
iOs5 bude
Od: jurijsk
|
Pridané:
6.6.2011 10:47
konečne widgety a notifikácie ako na androide!!!juchu!
|
| |
Re: iOs5 bude
Od: Andoridak
|
Pridané:
6.6.2011 11:21
Už im došli nápady a začnú aj ONI kopírovať? :))
|
| |
posli kveti to apple
Od: JaGut je macfag
|
Pridané:
6.6.2011 11:07
macfags budu mat duhovy pochod.
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
6.6.2011 11:27
Ty si daj pochod do 3. rocnika ZS. Mozno sa da tvoj pravopis este zachranit.
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: JaGut je kokot
|
Pridané:
6.6.2011 11:33
dalsi macfag.
co konkretne sa ti na mojom pravopise nepozdava?
/posli kveti je trademark/
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: ombucman
|
Pridané:
6.6.2011 11:38
applisti majú iný pravopis ako heterosexuáli.
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: macfag no. 1
|
Pridané:
6.6.2011 12:53
minule som trtkal tvojho skulaveho fotra do riti. Chcel aj on mna, len ma takeho maleho vtaka, ze som si to rozmyslel. Ked som sa ho potom spytal, ako splodil syna, tak povedal, ze zoskrabal zo slipov.
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: JaGut je macfag
|
Pridané:
6.6.2011 13:01
hej, aj tvoja matka vravela, ked mi minule fajcila.
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: ...
|
Pridané:
6.6.2011 14:01
asi ho mas dost maleho ked pocas toho dokazala rozpravat ;)
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od: Hiiiiiiiii
|
Pridané:
6.6.2011 13:58
Ty pistinko ak Ti to robi dobre, kludne to robkaj ale preco sa nam tu odbavujes v tejto diskusii k iOS5?
|
| |
Re: posli kveti to apple
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
6.6.2011 14:20
Myslim, ze v tomto vlakne sa odbavuje tych ludi viac. Hlavne jeho zakladatel.
|
| |
ach jaj 1. časť
Od: vajko
|
Pridané:
6.6.2011 11:45
Je veľmi vtipné ako sa ľudia delia na rôzne tábory. Dnes pri čítaní niektorých komentárov v diskusii, som si uvedomil, že ľudia sa sami delia, z nejakej neznámej príčny, na rôzne poddruhy. A najúsmevnejšie na tom je to, že začínajú uvedený poddruh tvrdo obhajovať (ako lev svoje teritórium v afrike). Ešte pochopím, keď sa ľudia segregujú na základe majtetku, náboženského vierovyznania a pohlavia. Ale keď sa začnú ľudia deliť na "mikrosofťákov", "applistov", "ferraristov", "maclarenistov" adť, ju už trochu divné. No najhoršie je, keď uvedená tlupa začne prijímať akúsi modlu, že len produkt jeho vodcu stáda je najlepší, začne to byť fakt na zamyslenie. Aký máte problém pochopiť a priznať, že aj MS, Apple, Linux, Google... môžu vyprodukovať niečo kvalitné. Nemusí to byť celý produkt, stačí len jeho časť.
|
| |
Re: ach jaj 1. časť
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.6.2011 11:56
mac-cleaneristov?
http://www.dsl.sk/article.php?article=11003
|
| |
Re: ach jaj 1. časť
Od: Hrivis
|
Pridané:
7.6.2011 11:40
A vies na co sa to vobec pouziva ? :)
|
| |
Re: ach jaj 1. časť
Od reg.: marha
|
Pridané:
7.6.2011 13:09
viem.
|
| |
Re: ach jaj 1. časť
Od: sten
|
Pridané:
6.6.2011 14:52
pravda, ale ajtak, Opera je najlepšia! :D
|
| |
Re: ach jaj 1. časť
Od: gigolo patedias dva
|
Pridané:
7.6.2011 20:39
operu si strc do pice babe!
|
| |
ach jaj 2. časť
Od: vajko
|
Pridané:
6.6.2011 11:45
No a potom som to pochopil, je to tým, že väčšina užívateľov je za: 1. max 13 ročných a nevedia, kde je sever; za 2. poznajú len produkt, s ktorým pracujú - ostatné su na ... 3. možno nejaká úchylka. Ja pracujem v IT už 12 rokov. Vyberám si produkty, podľa toho na aký účel ich potrebujem, každý má svoje výhody a nevýhody a záleží, kde a v akom prostredí ich budem nasadzovať. Snažte sa to pochpiť a potom pojmy ako macfags, mshit budú pre vás smiešne a naivné, tak ako pre mňa....
|
| |
Re: ach jaj 2. časť
Od: andkoo
|
Pridané:
6.6.2011 16:41
pravopisne okienko: bud napises za a) alebo po 1.
pamataj si;)
|
| |
Re: ach jaj 2. časť
Od: BRTNIK?!
|
Pridané:
7.6.2011 7:26
opravujes a pritom sam Zle. Je za prve, za druhe, za 3., za 4.
A je po a), po b) ...
|
| |
Re: ach jaj 2. časť
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
7.6.2011 8:29
Opravuješ a sám zle. Píše sa veľké písmeno na začiatku vety a potom už len pri vlastných menách.
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: chill
|
Pridané:
6.6.2011 11:48
notifikacie budu formou menenia vzhladu ikoniek na springboarde + zoom na nich tak ze na obrazovke bude vidno iba 4 ikony s notifikaciami
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: fdsir
|
Pridané:
6.6.2011 12:14
A je po prekvapeni..
|
| |
Hlupaci
Od: rooter
|
Pridané:
6.6.2011 13:10
To urcite zas beekaju ti co nemaju nic od Apple, inak by sme vedeli, ze je to 100x lepsia platforma ako blby Windows, ale to bohuzial pochopi len ten co to pouziva a vobec sa nemusite dat ovplyvnovat nejakymi marketingovymi omackami od jobsa.
|
| |
Re: Hlupaci
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.6.2011 13:17
a ked pouzivam aj beekam?
|
| |
Re: Hlupaci
Od: rooter
|
Pridané:
6.6.2011 13:45
Kludne si beekaj ked mas cas? Ja na to cas nemam. :)
|
| |
Re: Hlupaci
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.6.2011 14:08
to znamena ze keby ho mas tak beekas?
|
| |
Re: Hlupaci
Od: Mitolo
|
Pridané:
6.6.2011 13:46
Ano ano, zly mrkvosoft, zly zly.. ze? Si obycajny kreten, chcel by som vidiet, ako by Apfel zastresil taky obrovsky obrat a obrovsku strukturu veci, ktore Microsoft podporuje a zastresuje na svojom OS... Nie som M$ fanatik, ale ani Apple fanatik, kazdopadne milujem kretenov, co nadavaju na M$ a velebia apple... apple robi dobre to, co robi, to iste vsak plati pre Microsoft a to, ze ty do toho nevidis je cisto tvoja dementna obmedzenost.
|
| |
Re: Hlupaci
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.6.2011 14:57
"ako by Apfel zastrešil taký obrovský obrat" - Apple má o polovicu vyšší obrat, ako MS (16,3 vs 24,6 miliárd USD za štvrťrok - http://dopice.sk/s2 )
|
| |
Re: Hlupaci
Od: Mitolo
|
Pridané:
6.6.2011 16:29
Nemyslím finančný obrat, ale obrat softwarového sveta - počet rôznych programov, aktualizácií a celkovo cirkuláciu sw sveta... v tom mu apple nesahá ani po päty s ich počtom užívateľov.
|
| |
Re: Hlupaci
Od: mylankooo
|
Pridané:
6.6.2011 18:56
A myslis, ze ludia z Microsoftu chodia ku kazdemu domov a instaluju aktualizacie? :D Alebo co si tym chcel povedat? :) Microsoft doteraz tazi z uspechov z minulosti a zo stereotypu a zvykov terajsich pouzivatelov - malokomu sa chce skusat nieco nove, ked roky pracuje na jednom OS apod. To vsak neznamena, ze take masivne rozsirenie jeho produktov ma nieco spolocne s kvalitou. Aj ked samozrejme MS ma aj produkty, ktore su skutocne kvalitne. Kazdy Windows pozna, kazdemu vyhovuje a prisosobil sa mu, ale clovek nepride na to, ze mu moze vyhovovat aj nieco ine pokial to nevyskusa - kto je s tym zmiereny nema ani dovod skusat nieco ine, no nic nove sa samozrejme nedozvie a dalej si uziva svoj stereotyp.
Ale mas pravdu, Apple poctom pouzivatelov sice nesiaha MS ani po paty, ale Microsoft by mu mohol zavidiet, ze aj napriek tak malemu zastupeniu dosahuje vyssie zisky :) O tom je biznis ak sa nemylim - o ziskoch :)
|
| |
Re: Hlupaci
Od: Mitolo
|
Pridané:
6.6.2011 18:59
O tom je fico, vedieť z ľudskej blbosti vyťažiť maximum.
|
| |
Re: Hlupaci
Od: mylankooo
|
Pridané:
6.6.2011 19:06
Ja tu teraz nechcem obhajovat Apple, ale v tomto smere si myslim, ze MS ma jednoznacne co dobiehat a ucit sa. Naco je komu 90% na trhu, ked z toho nedokaze takmer nic vytazit. Samozrejme ma na to vplyv rozdielna strategia a napr. aj to ze situacia na trhu mobilnych zariadeni je v sucasnosti opacna...atd....
Este aby som reagoval aj na ostatne prispevky - myslim, ze aj MS aj Apple maju vyborne produkty a kazdy nech si spokojne pouziva to svoje. Hadat sa tu, ze hento a tamto je lepsie, hlavne ked clovek s tym druhym nema absolutne ziadnu skusenost je dost detinske.. Niektori ludia akoby sa zastavili na nizkych prieckach vyvoja.. ale aspon sa je na com zasmiat :)
|
| |
Re: Hlupaci
Od: paan
|
Pridané:
7.6.2011 8:29
Nechapem ako nemozete chapat, ms win a mac os su dva odlisne svety ano maju prienik moznosti co sa s nimi da robit na oboch, ale apple je uzavrety, nepodporuje masy hw a masy pouzivatelov, nie je vsestranny, urcite je to dobry pomocnik ale vsestranny stroj je lem win, z jedneho windowsu moze byt super server, workstation, hracska masina, homecenter, cokolvek sa da pouzit, netvrdim ze vseumiel vie vsetko naj, ale toto musite uznat, a nepaci sa mi ako meni apple prostredia programov z win, taky autocad je tragedia
|
| |
Re: Hlupaci
Od: Hrivis
|
Pridané:
7.6.2011 11:05
Skus zdovodnovat preco by to malo byt tragedia.. zacni uvadzat padne dovody... dalsie produkty Maya od autodesku.. isto tiez tragedia.. Dalej take Modo.. isto taktiez iba tragedia.. bude lepsie ked zacnes tym co odla tvojho neodborneho nazoru nieje tragedia .. lebo sa ohanas takymi argumentami ktore ani nepodlozis.
|
| |
Re: Hlupaci
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.6.2011 11:16
Mozno v par oblastiach ano, no su oblasti, kde to zase plati naopak. Tyka sa to hlavne hracskeho pola, kedze na Maca je tych hier menej. Ale v ostatnych uz to taka pravda nie je. Z OS X mozes mat takisto server (dokonca ma uz predinstalovane niektore serverovske aplikacie, ktore na Windows treba doinstalovat), homecenter detto, ja osobne ho vyuzivam ako dokonaly pracovny nastroj - windows bol menej efektivny a pohodlny.
Apple je uzavrety hlavne co sa tyka spojenia HW s OS, no OS samotny je ovela otvorenejsi ako Windows. Tu poslednu vetu som mozno nepochopil :) Kazdopadne, AutoCAD a napr. Photoshop a dalsie veci, z ktorych sa teraz vytesuje PC svet boli povodne len na Mac :)
Skatulkovat to prilis aj tak nema zmysel, kedze kazdy si vybera nastroj podla svojich poziadaviek a predstav na niektore zo spominanych cinnosti. Len ked napr. nejaky PC gamer povie, ze OS X je shit, cloveku, ktory ho pouziva na pracu a zarobok.. tak to uz je naozaj smiesne :)
|
| |
Re: Hlupaci
Od: kakafko
|
Pridané:
7.6.2011 11:57
mylanko nefetuj.
"First released in December 1982, AutoCAD was one of the first CAD programs to run on personal computers, notably the IBM PC."
http://en.wikipedia.org/wiki/AutoCAD
k dalsim hovadinam snad ani nema zmysel sa vyjadrovat.
ty dokonaly pracovny nastroj.
|
| |
Re: Hlupaci
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.6.2011 17:53
Pravda, ten AutoCAD bol omyl, no Photoshop napr. nie :) Radsej som si to nasiel z ineho zdroja, kedze Wiki zrovna doveryhodna nie je :P ..ale kludne ju pouzi aj ako podklad na diplomovku :D
No a ten zvysok co pises.. mna ten pracovny nastroj nastastie dost dobre zivi, takze skor nez by si ma tym urazil sa na tom len vyborne zasmejem :D
|
| |
Re: Hlupaci
Od: paan
|
Pridané:
7.6.2011 13:02
no priznavam, ze som to napisal inak ako som to myslel, a nevedel som ze z macu sa da spravit aj server, historiu autocadu tiez nepoznam, ale je nafigu ak ma ten isty program na macu ine rozhranie ako na win a nehovorte mi ze pre autodesk je prioritnejsi mac ako windows, tomu neuverim, priznavam, ze v niektorych oblastiach práce je mac vhodnejsi, ale rozhodne nie, ze windows mu nie je rovnocennou alternativou, co sa tyka hw podpory, osobne si myslim, ze hlavne kvoli tejto veci windows kraluje na poli osobnych počítačov, a aj ked je teraz apple vacsi ako ms, apple hlavne zaraba na ios zariadeniach a nie na mac os
|
| |
Re: Hlupaci
Od: kakafko
|
Pridané:
7.6.2011 13:19
autocad na mac je ciste zufalstvo.
je to jeden hnusny pomaly zabugovany sw s tak orezanymi moznostami, ako win acad pred 15 rokmi.
|
| |
Re: Hlupaci
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.6.2011 18:02
JJ.. to ze MS vie rozbehat svoj OS aj na tej osuntelejsej skladacke je vyborna vec. Ja nevravim, ze Mac a PC nie su rovnocene. Ja si myslim, ze vyborne su obe platformy.. zalezi len na preferenciach, niekomu vyhovuje viac to, druhemu tamto. Je to kazdeho osobna vec. Len si myslim, ze vela ludom by vyhovoval OS X, len su prilis zvyknuty na Windows a lenivy vyskusat nieco ine.. a miesto toho budu radsej frflat a tvarit sa, ze zjedli mudrost sveta :) Nevravim, ze teraz vsetci musia prejst na Mac.. Nech si kazdy pouziva co chce, ale dal by som aj ruku do ohna, ze par ludi, co tu teraz kyda na Mac by stichlo, keby ho vyskusali na dlhsiu dobu, nez len pohladili trackpad v nejakej APR predajni :)
|
| |
podpora
Od: dlsjdlsj
|
Pridané:
6.6.2011 14:58
podpora pre 3GS podľa mna skončí, alebo bude nový os aj pen ale ako u 3G so 4.0 skoro žiadna nová funkcia fungovať nebude
wifi tethering fungoval u 4.3 iba na 4ke, pritom by to zvladol aj prvý iPhone
u iPadu 1 budu tiež nejaké funkcie chýbať
|
| |
Zhnile jablka
Od: Apple odporca
|
Pridané:
6.6.2011 16:24
Preco stale pisete o tych zhnilych jablkach ?! Koho to zaujima ? Radsej keby ste pisali o inych znackach, Apple ma aj tak uz teraz taku medializaciu, ze az.
|
| |
Re: Zhnile jablka
Od: siirii
|
Pridané:
6.6.2011 16:28
Žeby preto, že to ľudí zaujíma? Občas zapojiť mozog by určite nebolo na škodu.
|
| |
Re: Zhnile jablka
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
6.6.2011 16:33
Prosim, necitajte to. Hlavne neklikajte na clanky, ktore odkazuju na Apple a ich produkty, lebo potom nadobuda redakcia dsl.sk dojem, ze prave o clanky Apple je najvacsi zaujem, kedze su najcitanejsie/najdiskutovanejsie, a preto sa aj o nich pise.
|
| |
Re: Zhnile jablka
Od: Apple odporca
|
Pridané:
6.6.2011 17:30
Petersonisko hnusne psisko ja si citam clanky ake chcem a nerobim rozdiely. Ty sa chod radsej pripravit, lebo o necele 2 hodiny vystupi stary iDedo na podium...
|
| |
Re: Zhnile jablka
Od: andkoo
|
Pridané:
6.6.2011 16:43
opera si tu na dsl vacsinou ani neskrtne, ale aj tak je najlepsia:P
|
| |
Re: Zhnile jablka
Od: ...
|
Pridané:
7.6.2011 15:01
nepisu stale, len ty si otvaras len tie clanky ..
|
| |
wwdc 2011
Od: martin gera
|
Pridané:
6.6.2011 17:36
Textový prenos s WWWDC2011 na iblogie.sk
|
| |
Re: wwdc 2011
Od: martin gera
|
Pridané:
6.6.2011 20:18
snivaj dalej
|
| |
apple je zlo
Od: mordechaj
|
Pridané:
6.6.2011 21:11
apple je zlo a jobs je upir!
|
| |
Re: apple je zlo
Od: BRTNIK?!
|
Pridané:
7.6.2011 7:30
A ty si unikatny chuj...
|
| |
Re: apple je zlo
Od: šuší
|
Pridané:
7.6.2011 14:20
a ona nema cibulu.
|
| |
Re: apple je zlo
Od: kral sumavy
|
Pridané:
7.6.2011 14:23
ale ma šušulu
|
| |
pojebte ma do huby!
Od: gigolo patedias dva
|
Pridané:
7.6.2011 20:37
Apple je shit!!!!!!!!!!!!!!
madari su lepsiiiiiiiiiiiii
|
| |
Diskusia
Od: romomo
|
Pridané:
10.6.2011 9:28
Mrzi ma to, ze sa tu navzajom osocujete a nadavate si. Ja sa sem zatulam pre info zo sveta IT, ale po citani diskusie aj zabudnem, o com bol clanok. \\\ Osobne pouzivam MS,Linux,iOS. Kazdy z nich mi posluzi na nieco ine. MS a Linux na pracu, iOS na oddych. U MS mi vyhovuje obrovske mnozstvo aplikacii, proste asi na vsetko sa najde nieco. U iOS jednoduchost, rychlost a ucelovost. Aj pre starsich ludi, ktorym staci internet a Skype si neviem predstavit nic lepsie.
|