|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jasne...
Od: NooN
|
Pridané:
31.5.2011 9:30
A co cakali? Hrozienka?
|
|
Re: Jasne...
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 9:30
kacicky predsa
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
31.5.2011 9:50
To predplatné si ľudia nebudú kupovať, kým sa nezapojí aj www.hovno.sk
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:28
- Naco si si predplatil to PIANO?
- Ved na ho.no
|
|
Re: Titulok:
Od: m1Chi
|
Pridané:
31.5.2011 10:42
preco ta cenzura?
|
|
Re: Titulok:
Od: NooN
|
Pridané:
31.5.2011 10:53
skor pre HO/NO
|
|
Re: Titulok:
Od: fhdfgh
|
Pridané:
31.5.2011 14:13
ked uz tak HO/NO
|
|
Re: Titulok:
Od: chfjdjyf
|
Pridané:
31.5.2011 14:52
hovienko
|
|
Re: Titulok:
Od: kick-ass
|
Pridané:
31.5.2011 14:55
NhoO
|
|
Re: Titulok:
Od: reklama
|
Pridané:
1.6.2011 2:23
ked tak tak jedine pevne hovienka... zerte frieskies
|
|
Re: Titulok:
Od: hatatitla0.5
|
Pridané:
1.6.2011 13:17
nechcel si napisat HO/NO ?
|
|
Re: Titulok:
Od: ruby.
|
Pridané:
1.6.2011 19:48
http://www.youtube.com/watch?v=Y0toVO_DChM
|
|
Re: Titulok:
Od: 3znaky
|
Pridané:
4.6.2011 18:11
hospodarske noviny?
|
|
Re: Titulok:
Od: sysel123
|
Pridané:
3.6.2011 18:18
Cudne zaluby mas ty uchyl.
|
|
Re: Jasne...
Od: hafanmax
|
Pridané:
31.5.2011 9:55
hh maju uz len stovky takze zarobok natom mesacne maju max 1000euro a reklami im platia menej cize sa.....do...bali :) slôusne povedane ale nic neocakavane
|
|
Re: Jasne...
Od: .......
|
Pridané:
31.5.2011 10:55
pocet predplatitelov bude pravdepodobne tiez v 100kach ako je citanost komentarov. ked sa za nieco plati, psychika nepusti aby si dany clovek nepozrel ten spoplatneny obsah.
v kazdom pripade to prezentuju ako plus, otazkou je ako klesla navstevnost, ci sa plati rovnake mnozstvo reklamy a ci ta strata userov vykryje tych 2,9 - 30% pre prevadzkovatela / tymi vsetkymi mediami a roznymi koeficientmi ;)
nam to moze byt jedno, ked to tym mediam vyhovuje tak preco nie .. ale ja to nezaplatim aj ked mi ta suma pride smiesna, lebo nechcem podporovat tento system .. radsej reklama ako toto
|
|
Re: Jasne...
Od: Hrivis
|
Pridané:
31.5.2011 15:00
Mas recht.. nemali byt nenazrani ale pekne ficat na reklame.. je nasmiech aby nieco spoplatnovali.. drviva vacsina webou globalne zije pekne z reklamy a nasi majstri chceli trieskat peniaze hend dvakrat.
Presne som si v duchu vravel ze ludia to z principu odsudia.. nepotrva dva mesiace a pojdu zas pekne na reklame..
|
|
Re: Jasne...
Od: quix_
|
Pridané:
2.6.2011 17:13
v inych krajinach "zapadneho sveta" to funguje a myslim ze tam tieto firmicky prisli na napad.. nextbig (a kazdy nech si doplni co chce.. napoviem ze prve pismeno je F)
|
|
Re: Jasne...
Od: lukas465
|
Pridané:
31.5.2011 11:25
NooN si zabil :D :D
|
|
Re: Jasne...
Od: hahahahahahaha.....
|
Pridané:
31.5.2011 17:25
Ja som si už od tých spoplatnených úplne odvykol a vôbec mi nechýbajú........tak im treba, nenažrancom...
|
|
Re: Jasne...
Od: Hmm
|
Pridané:
31.5.2011 20:58
Pod tými "hlúpymi príspevkami" asi mysleli príspevky nehodiace sa propagácii určitého názoru daného média. Lebo diskusia by síce mala byť slušná ale otvorená , aby mal príležitosť vyjadriť každý svoj názor "demokraticky" ....
|
|
Re: Jasne...
Od: karoplkoo
|
Pridané:
21.6.2011 11:55
ale houby, prisli o vela navstevnikov, tak sa obhajuju tym, ze tam su uz len slusni ludia :D:D
|
|
€ € €
Od: anon
|
Pridané:
31.5.2011 9:30
ale maju z toho pomaly tisicky eur, tak co by este chceli
|
|
Re: € € €
Od: NooN
|
Pridané:
31.5.2011 9:33
hej, ale az za rok :)
a nie tisicky, ale tisicku
|
|
Re: € € €
Od: pribinacik
|
Pridané:
31.5.2011 12:00
kks, to co su tie "pomaly tisicky"?
|
|
Re: € € €
Od: fugu
|
Pridané:
31.5.2011 12:04
ze ich zaroba velmo pomaly.
pomalsie jak minu.
|
|
vaaazne?!?
Od: ubx
|
Pridané:
31.5.2011 9:31
normalne som zaskoceny. :-) kto by len bol byval bol cakal? zejo. :-) este mohli dat do platenej zony aj prochazkovej epicentrum. :-)
|
|
Re: vaaazne?!?
Od: el nino
|
Pridané:
31.5.2011 19:06
samozrejme aj Janu Shemeshovú a Tódovcov....sa tie propagandistické zvratky nedajú ani čítať
|
|
Re: vaaazne?!?
Od: king crimson
|
Pridané:
31.5.2011 21:23
Zaradiť články Petry Procházkovej do prémiového obsahu systému Piano
http://3veci.sme.sk/Zaradit-clanky-
Petry-Prochazkovej-do-premioveho-
obsahu-systemu-Piano/is/2307
som zvedavy ako sa zatvaria na toto:
Spoplatniť celý obsah Sme.sk
http://3veci.sme.sk/idea_show.php?id_idea=2345
|
|
piano dohralo
Od: prasa
|
Pridané:
31.5.2011 9:32
Toto piano uz hra iba na nervy
|
|
Hmmmmm
Od: jasom.....
|
Pridané:
31.5.2011 9:32
Aj tu by sa zišlo PIANO.. Aspoň na diskusie určite....
|
|
Re: Hmmmmm
Od: tysi....
|
Pridané:
31.5.2011 9:34
Hmmm, prvy predplatitel piana sa konecne nasiel
|
|
Re: Hmmmmm
Od: dnes má meniny
|
Pridané:
31.5.2011 10:51
to bol nielenže prvý ale aj jediný :DDD
|
|
Re: Hmmmmm
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:13
Ano a mali by spoplatnit aj stranku, kde sa prihlasuje na spoplatnene stranky, samozrejme rekurzivne.
A piano moze byt celkom uzitocne, zachranari si nan mozu polozit vsetky univerzalne kluce, ked budu zachranovat UMIERAJUCE DETI, zmesti sa nan PDA, wifi router aj tlaciaren. Dokonca aj nabijacka na PDA a toner do tlaciarne. A piano sa da pouzit aj namiesto lesenia pri vesani billboardov
|
|
Re: Hmmmmm
Od: ...........
|
Pridané:
31.5.2011 12:03
daj si banan, ukludnuje
|
|
komentare
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
31.5.2011 9:35
na SME som aj tak nikdy necital, ale uvazoval by som o tom, keby platili oni mne
|
|
Re: komentare
Od: lolofo
|
Pridané:
31.5.2011 10:02
tak to by museli platit dooooost vela aby som to cital =D
|
|
Re: komentare
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
31.5.2011 10:18
SMEti.sk, kto by za to platil??
|
|
Re: komentare
Od: Etren
|
Pridané:
31.5.2011 10:43
Ktori slovenski dennik by si odporucil ? (zijem v zahranici)
|
|
Re: komentare
Od: ghtdgkiyr
|
Pridané:
31.5.2011 10:47
novy cas.
|
|
Re: komentare
Od: KraskaAzver
|
Pridané:
31.5.2011 12:43
Novy cas?! To bola dufam ironia. Slovensky zabavnik azda nebudeme ratat za noviny? Nicomu co sa tam pise sa neda verit ani len naznakom. Viem o tom nieco. Rozpravala mi redaktorka ako sa to tam robi. Vsetko pre zabavu a predajnost. A neviem co mate proti SME.sk. Ziadny lepsi dennik na Slovensku nieje. A uzasne aky su vsetci mudri. Z niecoho zit musia. Tak skusaju rozne modely. Dospejte ludia! Tiez mozno budete zamestnancom alebo podnikatelom a budete sa pokusat prezit. Ked vam potom slovaci budu hadzat polena pod nohy len tak z narodneho sportu urcite budete na nich hrdy. Budete sa citit ako doma, ze?
|
|
Re: komentare
Od: hehehe
|
Pridané:
31.5.2011 13:39
lol, to je ako hadzanie polien pod nohy ked nemam zaujem o produkt, ktory nie je svojou cenou umerny svojej kvalite??? aj ty chodis trebars do potravin a kupujes si zasadne zhnite ovocie a zeleninu, popadane rozky zo zeme, plesnive salaty a vyrobky po zarucnej lehote len aby si im "nehadzal polena pod nohy"???
|
|
Re: komentare
Od: Dva
|
Pridané:
31.5.2011 18:01
Mne sa sme páči. Je to najlepšia zelenina akú na Slovensku máme. Ale keď si skôr na sladké a tak čítaj Život a žena alebo Macka pusika. Či čítaš radšej niečo pravdivé ako Nový čas? Alternatíva tu nieje. A polená pod nohy sú aj debilné príspevky do diskusie ku ktorej nemáš čo povedať nakoľko nečítaš sme. Skús ty vytvoriť noviny ktoré budú dobré? Vieš len drístať nič viac.
|
|
Re: komentare
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 18:16
Spravne si mu nalozil - Vsak co by SMEtie robilo, bez TASR a podobnych agentur.
|
|
Re: komentare
Od: hehehe
|
Pridané:
31.5.2011 18:45
FYI vobec som nereagoval na prvu polovicu predosleho prispevku tykajucu sa kvality dennikov... ak citas svoj oblubeny dennik s takou pozornostou ako prispevky na ktore reagujes, tak to uz mozes rovno citat toho svojho Macka pusika
|
|
Re: komentare
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
31.5.2011 11:53
Tebe radšej nejaký z tých zahraničných, lebo so slovenčinou máš očividne veľký problém :-)
|
|
Re: komentare
Od: Etren
|
Pridané:
31.5.2011 12:32
Väčšinou píšem podľa gramatických pravidiel, ale tentokrát mi ten ypsilon nejako ušiel. Veď konieckoncov je to aj tak úplne jedno, keď som bol na ZŠ a SŠ ypsilon sa malo rušiť ;)
Samozrejme čítam prevažne zahraničné denníky, ale niekedy sa chcem pozrieť čo sa u nás deje. Väčšinou som len prebehol SME.sk ale očividne to asi nie je najobjektívnejší denník.
|
|
Re: komentare
Od: KraskaAzver
|
Pridané:
31.5.2011 12:46
Je to dobry dennik mozes byt spokojny. Skus sa poobzerat po nete a nenajdes lepsi. Iba ak ti vyhovuje lahsi duch nejakych platkov. Mna teda bleskovky.sk a novycas.sk neberu.
|
|
Re: komentare
Od: RIKK
|
Pridané:
2.6.2011 2:06
skus hnonline.sk
|
|
Re: komentare
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 15:15
TASR alebo SITA. 80% všetkých novín je z ich správ takže, ti neujde nič podstatné.
|
|
Re: komentare
Od reg.: marha
|
Pridané:
1.6.2011 8:08
dolezite.sk :DD
|
|
Re: komentare
Od: fool
|
Pridané:
31.5.2011 10:20
A prosim ta co chces citas novy cas? zena a zivot? Plus jeden den? SME a Hospodarske noviny su jedine normalne mienkotvorne deniky na SVK.
To ze to spopltanili nie je spravny krok a kedze som si piano ja zakupil neskutocne ma vytocilo ked som zistil ze reklamy to neodstranilo, naopak hned po zaplateni na mna vyrukovala reklama cez celu obrazovku na prihriaty T-debil
|
|
Re: komentare
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 10:39
Tak ti treba
|
|
Re: komentare
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
31.5.2011 10:41
nemas byt ako hlupa ovca, tak ti treba
|
|
Re: komentare
Od: VGK
|
Pridané:
31.5.2011 11:07
Troll alert!
A ty si v zivote neuskutocnil platbu, ktoru si potom lutoval? Ty ovca
|
|
Re: komentare
Od: .......
|
Pridané:
31.5.2011 12:04
daj si banan
|
|
Re: komentare
Od: KraskaAzver
|
Pridané:
31.5.2011 12:50
Preco mal byt hlupa ovca? Zato ze si kupil noviny?! Tebe niekto nadava ked si kupis listok na bus? No tak si kupil nejaky produkt. Co na tom ze doteraz bol zadarmo a teraz uz cast nieje? Typicky Slovak si ty, ze? Co je zadarmo to je fajn a co je za prachy tak to je fuj. Kus debila.
|
|
Re: komentare
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 13:48
Nie typicky Slovak je ten, co z nicoho chce vsetko. A to je 90% podnikatelov na slovensku predavajuci nejaky "produkt". Chcu byt zo dna na den bohati a najlepsie bez roboty a to je pripad aj tejto smiesnej sluzby Piano.
|
|
Re: komentare
Od: Dva
|
Pridané:
31.5.2011 18:12
A denník SME ktorý je na trhu odjakživa je presne ten prípad že? :-D Asi sa chcú kúpať v eurách keď zaviedli poplatok 3 € na mesiac aj to len na niektoré vybrané články že? Keď to nieje zadarmo už je to nenažraný podnikateľ? Ty má
š strašne úbohé názory. Skúsil si niekedy podnikať? Skús si to a budeš bojovať o prežitie firmi a nie o to aký bohatý chceš byť. Ibaže by si mal štátne zákazky to je potom iná káva. Vôbec nemáš predstavu o com hovoríš. Ak je to také jednoduché choď podnikať aj ty!
|
|
Re: komentare
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 18:22
Ozval sa ubohy podnikatel lebo mam pravdu? Ano chcu sa kupat v eurach, pretoze ich clanky su kopa hnoja:
1. Tie clanky z drvivej vecsiny vytvoril niekto iny, nie oni
2. Ak je v clanku nieco nove - tak ich zaujaty nazor.
3. Predstavu nemas o com rozpravas ty, kedze vieme ako vyzeraju manazerske platy hovnopracovnikov oproti tvrdomakajucim zamestnancom ktorym sa ti hore neustale vyhrazaju. Takze pokial mozem svojim neplatenim sposobit krach takym sracom, tak ma to bude neskutocne tesit.
|
|
Re: komentare
Od: yanui
|
Pridané:
31.5.2011 19:40
Nemáš pravdu.
1. Články, ktoré sú spoplatnené, sú autorské. Všeobecné spravodajstvo (ktoré je preberané) ostalo bezplatné.
2. Áno, názory niektorých ľudí iní ľudia považujú sú hodné pozornosti a honoráru.
3. Nezáviď, mal si sa v škole lepšie učiť, nemusel si kopať kanál. A sklamem ťa, ale tvoje neplatenie ich krach nespôsobí.
|
|
Re: komentare
Od: Dva
|
Pridané:
31.5.2011 20:25
:-D ďakujem . Povedal si všetko čo by som povedal ja. Ten jeho komentár „ Ozval sa úbohý podnikateľ lebo je to pravda. “ hovorí za všetko. Takému truhlikovi nevysvetlíš nič. Celý život si bude myslieť že šéf nič nerobí lebo ako by mohol keď nemá lopatu no nie? Keby ho tam však posadili tak sa z tej zodpovednosti poserie.
|
|
Re: komentare
Od: rumcajz
|
Pridané:
31.5.2011 23:21
pises kokotiny.
|
|
grafoman
Od reg.: cookie_binary
|
Pridané:
31.5.2011 9:36
Co to je "grafoman"?
Mna napada iba to, ze to je nejaky super-hrdina, ktore super schopnost je kreslit grafy v exceli :D
|
|
Re: grafoman
Od reg.: cookie_binary
|
Pridané:
31.5.2011 9:37
...ahaa, http://cs.wikipedia.org/wiki/Grafomanie
|
|
Re: grafoman
Od: dsjbnsf
|
Pridané:
31.5.2011 9:39
To je take zdruzenie na sme. Grafomani pisu clanky a nechcu aby im ini grafomani komentovali pod clankami
|
|
Re: grafoman
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
31.5.2011 10:10
Chcel si snad povedat, ze tie clanky kopiruju nie? Inak so zvyskom suhlasim.
|
|
Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: pampaladicek
|
Pridané:
31.5.2011 9:42
Hanba!!!! HANBA TYM KTORI SI PREDPLATILI PIANO !!! Mal to byt silny protest, ak by im zaplatili desiatky ludi, zrusili by to za jeden kvartal!
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
31.5.2011 9:56
Osobne sa domnievam, ze si Piano mimo ine predplatili
a) publikacne media, ktore zvazuju vstup do Piana (chcu si overit ako to funguje)
b) entity, ktore premyslaju nad presadenim niecoho podobneho (napr. v zahranici), opat na testovacie ucely
Tieto dve skupiny medzi predplatitelmi o par mesiacov nebudu.
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: miro j.
|
Pridané:
31.5.2011 10:39
bacha...ze stovky ludi ale ti to maju este zadarmo z pociatocnej registracie...takze ked im vyprsi account potom uvidite tie stovky...ze stovka aj to poviem asi vela :D
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Jeden
|
Pridané:
31.5.2011 12:54
A budeme protestovat a za ceny stanicnych hamburgerov? Alebo za cenu mestskej MHD?! Nezijeme nahodou v slobodnej trhovej ekonomike? Oni tvoria produkt a ty si spotrebitel. Ich prodikt ma svoju cenu pretoze maju naklady. Ak nechces platit tak necitaj spoplatnene clanky? Chodis sa aj nadusit teplych rozkov do Tes.a? Zjes a odides? Aj tam je ti draho ze?
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
31.5.2011 14:22
Myslim, ze by pre tuto diskusiu bolo vhodne rozlisovat produkt, pri ktorom su nulove naklady na zvacsenie poctu vyrobenych kusov toho isteho produktu (kam patri v podstate vsetok digitalny obsah) od tych, kde tomu tak nie je (standardna ekonomika).
Aby som to zhrnul, miesate jablka s hruskami.
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Tri
|
Pridané:
31.5.2011 18:23
A to budeš ako robiť? Jedine ak reguláciou cien. No a to cesta do pekla. Keď im nedovolíš slobodne podnikať nakoniec skrachujú. Čo potom? Prikazes im pracovať zadarmo? Nemáš páru o ekonomike firmy. Zato že dokážu produkt kopírovať tak nemá hodnotu? Veď niekto to všetko musí vytvoriť. Síce to prečíta veľa ľudí ale čo z tohto keď nikto neplatí? Ak reklama nevládze pokryť náklady tak ako zabezpečis choď firmy? Povedz mi?
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 18:24
Hlavne, ze ty velky ekonom, paru mas. Ta niekto naucil tu jednu teoriu z 50 a teraz struhas frajera ako tomu vsetkemu rozumies?
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Tri
|
Pridané:
31.5.2011 18:44
No praveze som inžinier ekonóm ešte aj obor Ekonomika a riadenie podniku z EF UMB. Takže viem o čom hovorím. Aj v tomto pracujem preto ma tak rozčuľuje keď ľudia ktorý vôbec netušia aké ťažké je pre firmu prežiť, tvrdia že podnikatelia chcú len zbohatnúť. Jasné že chcú zarobiť ale to je každodenný boj ako o život. Vyskúšaj si to a uvidíš. Ak zbohatnes tak si dobrý. Ale skôr to vyzerá že nemáš páru čo to obnasa.
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 19:46
No vsak som povedal, ze ta naucili jednu teoriu z tych 50 a teraz si velky frajer
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Hotovo.
|
Pridané:
31.5.2011 20:33
No hotovo. :-D tak mi prepáč. Si veľký odborník. Ty si sa učený už narodil. Takých máme v strane KSS-SMER viac. Nechceš im ísť radiť? Tvoj fundovaný názor iste prijmú za svoj. Babrák si obyčajný. Že sa tak zak tu tuposť nehanbíš. Ty to asi neutajis že? :-D
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Hotovo.
|
Pridané:
31.5.2011 20:34
No hotovo. :-D tak mi prepáč. Si veľký odborník. Ty si sa učený už narodil. Takých máme v strane KSS-SMER viac. Nechceš im ísť radiť? Tvoj fundovaný názor iste prijmú za svoj. Babrák si obyčajný. Že sa tak zak tu tuposť nehanbíš. Ty to asi neutajis že? :-D
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: morpheus_trinity_neo
|
Pridané:
31.5.2011 21:25
Ministerstvo Matrixu
Vážený diskutér "Tri".
Dovoľujeme si vás upozorniť na to, že svet, v ktorom sa nachádzate, nie je reálny. Všetci sú tu bohatí, zdraví a mladí. Obchody sú plné digitálnych potravín ktoré si každý môže zadarmo stiahnuť do chladničky. Na pumpách sa kopíruje digitálne palivo, v nemocniciach sa duplikujú digitálni ľudia.
Musím končiť, začína pršať kód
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 23:03
Tvoju uroven nedosahujem, no mam aspon prehlad o tom ako vsetko moze a dokaze fungovat. A kedze ekonomickych teorii je vela - vsak si ich studoval vies o com rozpravam, tak je ekonomia sarlatanstvo. Na margo tej zodpovednosti, su ludia, ktori maju podstatne vecsiu zodpovednost a nie su podnikatelmi - aj x dalsich profesii ma na pleciach vecsiu zodpovednost ako PAN podnikatel. Ale vsak co ti ja budem rozpravat, ty si ekonom, vies vsetko najlepsie, lebo mas zodpovednost.....
|
|
Re: Utorok, 31. mája 2011, dnes má meniny Petronela, zajtra Žaneta Pošli kvety
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
31.5.2011 22:57
Kedze som z Vasho komentara nadobudol presvedcenie, ze ste ten moj komentar nepochopili, skusim Vam to vysvetlit polopatisticky. Je jedno, ci si clanok na Internete precita jeden clovek alebo 100 000. SME s tym bude mat spojene v podstate rovnake naklady. To iste neplati, keby malo SME vydavat novinovu podobu toho isteho clanku. Vyroba jednych novin ich nebude stat rovnako ako 100 000. To je na margo toho, co to znamena rozlisit digitalny obsah od toho, co nie je digitalne. Celkovo mi Vas prispevok pripada ako prispevok grafomana. Vobec nereagujete k tomu, co som pisal. Skuste sa dat vysetrit, to myslim uplne vazne. Ale aby som sa trochu aj vyjadril k Vasmu textu... Ak reklama nestaci pokryt naklady firmy, treba premyslat nad tym, ako danu situaciu zmenit. Modelov fungovania firmy je mnoho, verim, ze keby som bol manazer SME, navrhol by som nieco lepsie ako zapojenie do Piana. Aj by som mal niekolko napadov, ale nie zdarma a nie v diskusii bez podkladov konkretnej situacie.
|
|
PI JANO
Od: FIlipp
|
Pridané:
31.5.2011 9:44
Ake prekvapenie :-D Nenazranost nepozna hranic. Cely projekt PIANA je odsudeny na zanik, je len otazkou casu. Spoplatnit web, kde su stovky nahrad je ako nosit drevo do lesa.
Jasne, ze to nik neprizna, ze vstupili do hovna, ked sa pridali do projektu. Dnes sa to nazyva "zdrzanliva reakcia".
|
|
Heslo12345
Od: MEno1234
|
Pridané:
31.5.2011 9:51
mali by spoplatnit pozeranie 1000 a jednej noci pripadne
Panelak/Susedia/Profesionaly a podobne tiez si myslim ze by sa to odrazilo sledovanosti kludne by mohli dat Dempsey a Make.... skor alebo Mago"r"Zeman hodnotnejsi serial ako nuda pred polnocou :D
|
|
Re: Heslo12345
Od: asfasdf
|
Pridané:
31.5.2011 10:02
profesionali ked uz
|
|
Re: Heslo12345
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
31.5.2011 20:28
JJ Profesionáli sú dobrý seriál - Mne sa ale viacej páčia tí z GB (1977).
|
|
salalala
Od: hmm
|
Pridané:
31.5.2011 9:57
Ja si komentáre čítam a pianko som si nepredplatil. Zarátali aj mňa ? :)
|
|
dfgsdgf
Od: fsdf
|
Pridané:
31.5.2011 10:01
To ze nejake clanky maju par stovak prezreti neznamena ze tie prezretia su unikatne.
nikde nie je povedane ze ten platic si pozrie kazdy plateny komentar na sme.sk napriklad...
no myslim si ze realne platiacich ludi celeho systemu piano si myslim ze je tak do 2000 - 2500 - lebo je to nieco nove, lenze ti ludia si to mozu po mesiaci rozmysliet a predplatenku zrusi.
|
|
Re: dfgsdgf
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:05
Znamena to, ze su unikatne, maju predsa identitu cloveka, co to cital (musel sa najskor prihlasit).
Je mozne, ze by neboli unikatne len vtedy, ak by ratali ludi podlie cookies/IP adresy a nie podla piano uctu. Ale to by si potom museli byt vedomi toho, ze klamu.
|
|
Re: dfgsdgf
Od: sdfasdfasdf
|
Pridané:
31.5.2011 10:06
myslel som to takto:
lognem sa do piana otvorim komentar a idem F5 F5 F5 F5, co to urobi, ak zapocita ako prezretie, naduva to statistiky, ale bezny clovek to nespozoruje lebo refresh je mozno raz za 2 hodiny.
|
|
Re: dfgsdgf
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:16
Ale v takomto pripade, by za mesiac na SME bol prihlaseny jediny pianista s klavesnicou, ktora ma zeseknutu klavesu F5 :-))
|
|
TituloK
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
31.5.2011 10:14
Veľa sme sa z toho článku nedozvedeli. Z tisícov až desattisícov im ostali stovky, tj ostalo im 1-10% návštevníkov. Oni tuším počítali s 5% či koľko? Takže na správu o tom, ako dopadlo piano, si ešte budeme musieť počkať...
|
|
Re: TituloK
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
31.5.2011 10:15
myslim si ze to sa tak skoro ani nedozvies.
|
|
cxvzxcvxzcv
Od: asdfasfsdf
|
Pridané:
31.5.2011 10:14
ludia nekupuju tlac ale chodia na web. no co uz zmenil sa system a pravdepodobne reklama nevytiahne rozpravkove platy pre novinarov.
|
|
Re: cxvzxcvxzcv
Od: prdlajs
|
Pridané:
31.5.2011 13:57
A preco by mali mat rozpravkove platy za taku ubohu pracu? Ved len prepisuju clanky zo spravodajskych agentur cez copy/paste, v pripade clankov zo zahranicia to este aj zle prelozia. Na to vycvicim casom aj orangutana a netreba mu davat ani minimalku. Nie to este "rozpravkovy" plat.
|
|
T-COM DSL
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
31.5.2011 10:18
Máte aj vy problém s rýchlosťou DSL internetu od T-comu? Snažil som sa tam dovolať, no majú linku z technických príčin nedostupnú :D ...
Zabiť je ich málo...
|
|
Re: T-COM DSL
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:19
Treba im rozviest kozu a rozparat sveter :-)
|
|
Re: T-COM DSL
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 10:43
Zabudol si predsa na krabicu
|
|
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
31.5.2011 10:35
Ja im, naopak, držím palce. Svet je neskutočne prepchatý reklamami a ak uspejú, časom sa pridá viac webov, ubudne free alternatív a tj ešte viac ľudí bude platiť. Počítajú s tým, že ak bude platiť 5% ľudí (či koľko) zarobia toľko isto, ako so 100% ľudí a free prístupom. Ak by časom platilo napríklad 50% ľudí, zbavíme sa reklám na internete a je veľmi pravdepodobné, že by sa nejakým spôsobom aj zvýšila kvalita. O to isté sa snažia aj svetové denníky, či už plateným prístupom na web, platenou tabletovou verziou, alebo podporovaním starého, tlačeného formátu.
No zatiaľ sa do projektu zapojili len servre, ktoré mňa nezaujímajú, takže to môžem len sledovať z diaľky :-)
|
|
Re: Titulok
Od: prpr
|
Pridané:
31.5.2011 10:37
nie len ze budes musiet platit aj a to co nechces ale tvoj komentar bude sparovany s cislom tvojej kreditky. no nie je to super pocitovat tu slobodu prejavu potom? :)
|
|
Re: Titulok
Od: x3m
|
Pridané:
31.5.2011 15:53
Ehm, nemylit si slobodu prejavu a anonymitu prejavu.
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 18:23
Vsak slobodne si mozes povedat co chces a slobodne ti to mozu spocitat :)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
31.5.2011 10:52
... svet, ktory prepchaty reklamou, vsetky weby su spoplatenene a bezkontaktne budem platit za vsetko okolo coho prejdem je neskutocne lakavy ...
Mimochodom:
Jogurt - vidim reklamu v televizii, je pekne zabaleny (obal predava - reklama) a nakoniec platim za jogurt + obal + reklamu nan.
Myslim si, ze spoplatnene weby budu na tom velmi podobne
|
|
Re: Titulok
Od: sem
|
Pridané:
31.5.2011 11:17
myslim, ze reklamy sa velmi nebuduchciet vzdat..
|
|
Re: Titulok
Od: Jeden
|
Pridané:
31.5.2011 12:58
Konecne normalny nazor. Suhlasim s tebou. Skusili uvidia. Vsetko ma svoje pre a proti.
|
|
Re: Titulok
Od: gffddd
|
Pridané:
31.5.2011 14:34
reklamy urcite nezmiznu mozno na urcity cas ale potom sa k nim zasa vratia lebo budu nenazrany a budu chciet viac penazi, vsak daky maly text im nebude vadit ale ved co dame daky maly banner zrazu si ani neuvedomis a mas celu stranku plnu reklam, staci si pozriet ako si dovoluju televizie dakedy bola 1reklama za 40min serial teraz mas dakedy aj 3reklamy, ani za 20min serial nebola ziadna teraz mas jednu, a tie vyskakovacie reklamy na filmy pocas filmu tak to je uz sila, ti vravim za par rokov bude pomer reklam a programu 1:1
|
|
Re: Titulok
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 15:11
To zase mna nejako netrapi. TV nepozeram uz niekolko rokov. Jednoducho nie je tam nic pre mna zaujimave, takze aj ked tam bude pomer reklamy k programu 1:0 je mi to ukradnute.
|
|
Re: Titulok
Od: fdbvddv
|
Pridané:
31.5.2011 15:38
to som dal len ako priklad
|
|
piano
Od: sofffos
|
Pridané:
31.5.2011 10:39
Mne ani tak nevadi samotne piano, pretoze nikto nema povinnost robit nieco zadarmo. Ale vadi mi to ze sa tu spoplatnuje nieco co tu doteraz bolo zadarmo a asi to bolo aj ziskove na reklame ked to davali zadarmo. A zrazu bez toho aby nieco pridali, nejaku pridanu hodnotu tak to spoplatnili, prakticky zo dna na den, co bolo zadarmo zrazu sa plati. Neviem preco na slovensku vsetci chcu vela penazi za nic. V zahranici ked sa za nieco plati tak ty co si to platia tak maju pocit ze si za nieco co ma pre nich hodnotu platia. U nas sa vzdy vynecha ta pridana hodnota ostane len to platenie. A toto je ten pripad, podobne ako s platenim za parkovisko v tatrach, co nic neponukaju ani dokonca strazenie toho auta, len proste platenie, tak je to teraz aj s pianom. Nic navyse len platit, a to ma dost na tom vytaca.
|
|
Re: piano
Od: asdfasdfcv
|
Pridané:
31.5.2011 11:11
nic navyse ani nedostanes, lebo to za co si platis vymyslaju zijuce tvory ktore maju doma rodiny. cize potrebuju peniaze na vyplatnu pasku. rozumies mna dufam.
|
|
Re: piano
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
31.5.2011 11:56
Osobné dúfam, že to je tak len zo začiatku kvôli opatrnosti. Keď im to začne vynášať viac (keď), snáď sa dočkáme aj pridanej hodnoty, čo pritiahne zas ďalších ľudí, viac zisku a vyššiu kvalitu. Snáď. Rozbeh bude v každom prípade ťažký, s minimálnymi výhodami, jak pre jednu, tak pre druhú stranu, no keď im to výjde, tak sa uvidí kvalita (nekvalita) tohto projektu
|
|
Re: piano
Od: hehehe
|
Pridané:
31.5.2011 14:01
toto snad nemozes mysliet vazne... takto predsa kapitalizmus nefunguje... bud ponuknes nieco, co ma pridanu hodnotu a nechas si za to (viac) zaplatit alebo skoncis este si ani poriadne nezacal... takto to funguje uplne v kazdom odvetvi, tak nechapem preco by piano malo byt vynimka...
|
|
dufam ze skoncite
Od: dufam ze skoncite
|
Pridané:
31.5.2011 10:45
komunistou typu sme, hospodarske noviny, pravda necitam a necital som ani ked to bolo zadarmo a nie som ochotny platit za nieco co ponukaju aj ine weby mozno aj v lepsje kvalite clankov.Zelam im aby coskoro skrachovali a aby ludia dostali rozum, platit platime ale plus obsah za registaciu nedostanes....
|
|
Re: dufam ze skoncite
Od: Tak určite
|
Pridané:
31.5.2011 18:34
Žiadne noviny nečítaš lebo ty sa prakticky informujes sám. Všade si bol všetko si videl. Ale názor na to máš tak sup sním do diskusie. Že? Dobre všetko zanadávať. To sa ti uľaví. No nie? Sme, HN a komunisti majú asi také prepojenie ako ty s intelektom.
|
|
som za kvalitny obsah
Od: mixal11
|
Pridané:
31.5.2011 11:08
ja som si piano zaplatil na skusku, chcem ich podporit, je to podla mna dobry projekt. Podporujem platbu za kvalitnejsi obsah
|
|
Re: som za kvalitny obsah
Od: bhfdhju
|
Pridané:
31.5.2011 11:13
lol. a co z toho co pijano ponuka splna kriteria kvalitneho obsahu?
ved tie grcky su uplne rovnake ako ked boli zadarmo.
|
|
Re: som za kvalitny obsah
Od: .......
|
Pridané:
31.5.2011 12:54
daj si banan
je prispevok na flame .. ;)
|
|
Re: som za kvalitny obsah
Od: Zubizaretta
|
Pridané:
31.5.2011 11:26
Platiť za kvalitnejší obsah? V čom je ten obsah kvalitnejší od bežných agentúrnych správ? Podľa môjho laického pohľadu takmer v ničom. Keď si odmyslím agentúrne správy, väčšinou sa na dotknutých stránkach jedná o "autorské správy" vyrobené modifikovaním voľne dostupných správ, ich slaboduchým komentovaním, prípadne preložené zahraničné články (väčšinou len české, aby sa to ľahšie prekladalo) alebo sprosto skopírované články z iných stránok.
Kašlať na komentáre a obmedzené diskusie na pravde a sme, ľutujem len mediálne.sk, ktoré som kedysi čítaval, pianom si úplne zrušili čitateľov, lebo zablokovali 90% článkov.
|
|
Re: som za kvalitny obsah
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
31.5.2011 12:07
Zatiaľ síce nič kvalitnejšie nedostaneš, keďže budú radi, ak zarobia toľko, čo predtým, no som rád, že podporuješ rozbeh tohto projektu, aby sme mohli vidieť, či časom príde kvalitnejší obsah, alebo nie :-)
|
|
strýko dolfi
Od: ezio
|
Pridané:
31.5.2011 11:37
škoda že tam ostali vobec nejakí čitatelia. Mali mať nulu a bodaj by mali ľudia aspoň štipku rozumu a prestali ich navštevovaŤ aspoň an rok úplne, skrachovali by a uvedomili by sa. Ale to sa nestane, lebo slovač je po väčšine sprostá...
|
|
Re: strýko dolfi
Od: hocijak
|
Pridané:
31.5.2011 11:44
presne tak, bodaj by im tam nik neplatil a nechodil, ale vies, to su nenazranci, ktori chcu na vsetkom zarabat ako napriklad aj tunelar miloslav durina, a ked uz nezarobi, tak aspon dobre oj*be, lebo su to tunelari a darmozraci, ktorim sa nechce robit.
|
|
Re: strýko dolfi
Od: firenze
|
Pridané:
2.6.2011 0:57
S prvou castou suhlasim, s druhou uz nie. Slovac po vacsine nie je sprosta, lebo len zanedbatelny pocet ludi to plati. To vacsina nie je.
|
|
dobry pojekt
Od: mareksn
|
Pridané:
31.5.2011 11:49
je zjavne ze funclub citatelov Tory vela ludi nepodporilo
|
|
vsak ked to ide aj zadarmo
Od: ale no
|
Pridané:
31.5.2011 12:18
tak preco nie?
http://bit.ly/kRp1yl
|
|
piano na svk
Od reg.: slaYer
|
Pridané:
31.5.2011 12:30
projekt piano bol uz vopred odsudeny na zanik, to by uz viac bolo podla mna efektivnejsie tlacitko donate...
|
|
zapojenie DSL.SK
Od: ajík
|
Pridané:
31.5.2011 12:40
zaujimalo by ma (otazka pre redakciu) ze ci zvazuje aj server DSL.SK vstupit do hovn... eeeh pardon, do systemu PIANO spoplatnenim celeho obsahu podobne ako v pripade stranky Medialne.sk.
|
|
Re: zapojenie DSL.SK
Od: Jeden
|
Pridané:
31.5.2011 13:00
A ty planujes svojim IQ prispevkom vstupit do sveta ludi?
|
|
Re: zapojenie DSL.SK
Od: ajik
|
Pridané:
31.5.2011 19:55
a co som ako napisal zle, ty debilko?
|
|
:DDDDDDD
Od: nonono
|
Pridané:
31.5.2011 13:14
co ti jeb€ platit za vlastny nazor ?
|
|
Re: :DDDDDDD
Od: .......
|
Pridané:
31.5.2011 13:21
v biznise sa zato plati, ale chapem ta, ked nemas co ponuknut tak je to obmedzujuce ..
|
|
Re: :DDDDDDD
Od: nonono
|
Pridané:
31.5.2011 13:32
ze biznis :D
|
|
Re: :DDDDDDD
Od: hehehe
|
Pridané:
31.5.2011 14:21
http://bit.ly/kZd9Vs
|
|
Re: :DDDDDDD
Od: .......
|
Pridané:
31.5.2011 14:44
asi ti nic nehovori PR clanok ci reklama, nevadi ..
|
|
Komentare
Od: lkjhasdf
|
Pridané:
31.5.2011 15:31
Podla mna je to dobre. Aspon tie priblble konspiracne komentare nikto neci a nemagoria nimi ludi.
|
|
Re: Komentare
Od: hehehe
|
Pridané:
31.5.2011 15:59
akokolvek mozu byt konspiracne teorie priblble a vymyslene, maju minimalne jedno opodstatnenie - rozsirit ludom obzor... totiz kazda vlada podvedome tlaci na to, aby sa z obcanov stali ovecky, ktore sa o verejny zivot nebudu vobec zaujimat v hesle "daj pokoj nam, my dame pokoj tebe"... a treba podotknut, ze sa im to docela uspesne dari... tym, ze konspiracne teorie sa pozeraju na veci z inych uhlov pohladu, nepriamo podnecuju ludi, aby sa o veci verejne zacali zaujimat...
|
|
Re: Komentare
Od: smrdim
|
Pridané:
31.5.2011 18:27
daj si facku.. Opodstatnenie? Myslis to, ze ti ludia su klamani a tomuto klamstvu veria? ludia su hlupe stado ovplyvnitelne takmer hocikym a hocicim, ci uz vladou(hlupe slovo), konspiracnymi teoriami atd. Napriek tomu, ze mas milion rozumnych argumentov proti nejakej(nechcem menovat) konspiracnej teorii tak jej veri niekolko percent ludi nemenovaneho statu. A mozme ich pocitat na miliony.
|
|
cena cene ceny
Od: gokuu
|
Pridané:
31.5.2011 17:37
1e mesacne, umoznujuce zobrazenie clankou o 10 hodin skor ako ostatnym uzivatelom. Navstevnost a reklamu by to neovlivnilo vobec, len bonusovy zisk.
|
|
.....
Od: Martin21995
|
Pridané:
31.5.2011 20:02
http://dopice.sk/q4
|
|
Naco platit
Od: Michal000
|
Pridané:
31.5.2011 22:07
Naco budem platit za clanky, ktore mi vecer v spravach povedia moderatori na vsetkych tv aj radio staniciach.
|
|
Re: Naco platit
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2011 23:06
Ale mohol si byt prvy spomedzi priatelov komu sa to paci
|
|
lklklk
Od: anepredplatim
|
Pridané:
1.6.2011 6:43
mne nevadi platenie za piano ale vadi mi ze je to neanonymne...cislo uctu podla toho vedia o vas vsetko adresu meno...takzep okial to je neanonymne nebudem to predplacat. zbohom
|
|
hjhjjhjhj
Od: hjhjhhjhj
|
Pridané:
1.6.2011 6:45
su to blbci..spoplatnili to...tym padom im padne citanost tym padom im padne inzercia a su v r.ti...kto chce kam...nech tam ide..buheheheh
|
|
Pi Jano
Od: Pi Jano
|
Pridané:
1.6.2011 8:13
Chi chi chi, hovoril som to pred mesiacom, piano je velky fail, hra uplne falosne...
Vsetci nenazranci co zacali hrat na piano by si mali uvedomit, ze vacsina Slovakov ma problem pravidelne mesacne platit internet a ziadnu xuiovinu ako piano apod. NECHCU a platiti NEBUDU, tym padom klesna navstevot a pojdet do kytek...Kto chce kam, pomozme mu tam :)
|
|
kapne aspon daco alebo si pripravuju svoj zanik?
Od: rayino
|
Pridané:
1.6.2011 11:40
z kecov, že za príplatok dostaneš vyššiu kvalitu, som už vyrástol. Som zvedavý ako dlho vydrží doteraz "verná" čitateľská obec
|
|
vyhľadávače
Od: lykožrút
|
Pridané:
1.6.2011 22:37
Mne vadí, že sa časť internetu dostáva mimo indexy vyhľadávačov. Bolo by vhodné, keby články po čase odmykali. Inak škodia aj sami sebe.
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
2.6.2011 2:20
platba by nebol problem za nezaujate noviny, to sa o tych zucastnenych v piane velmi neda povedat...
|