| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ffftttttt
Od: htc
|
Pridané:
27.5.2011 10:10
Na paraadu !
|
| |
Re: ffftttttt
Od: Rado2
|
Pridané:
27.5.2011 10:28
odkiaľ to je? Nejak si neviem spomenúť
|
| |
Re: ffftttttt
Od reg.: _wardo
|
Pridané:
27.5.2011 10:42
SOS - Prcavé príležitosti
http://tiny.cc/mytbb
|
| |
Re: ffftttttt
Od: jasones
|
Pridané:
27.5.2011 12:05
taký chleba kúpim že až !,,,,,ja sa vrátim, ja sa vrátim
|
| |
.HTC.
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
27.5.2011 10:15
ďalší dôvod prečo ostať verný HTC
|
| |
useri
Od: Snake...
|
Pridané:
27.5.2011 10:20
Chlapi, mali ste vidiet ofiko fb stranku ked sa doslo na to ze bootloader je uzamknuty. Nadhera to bola, 1000 postov za hodinu s textom You lock, we walk. Ale som rad ze sa HTC Uvedomilo.
|
| |
Re: useri
Od: PeePay
|
Pridané:
27.5.2011 10:42
1000 postov za hodinu? To je pri stranke rozmeru HTC dost malo. Mnohe ich statusy maju tolko commentov za par minut.
|
| |
Re: useri
Od: anti talent
|
Pridané:
28.5.2011 1:54
netrep
|
| |
nieje ustupok ako ustupok...
Od: uctihodnyobcan
|
Pridané:
27.5.2011 10:34
toto je typicky priklad firmy, ktora spravi ustupok len preto ze kripli co hackuju ich fw nejsu schopny prelomit ochranu...potom zacnu plakat a htc ustupi.... apple nikdy neustupila, a chvalabohu preto mame takych hackerov akych mame :D
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
27.5.2011 10:56
Aj Sony si myslela zrejme daco podobne...
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: Nasty
|
Pridané:
27.5.2011 11:22
To si zabil :-)))
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: ja.
|
Pridané:
27.5.2011 10:58
Vies, niektori z nas maju aj normalny zivot a nebudu kupovat nieco, co nefunguje a zabijat cas zfunkcnovanim, ked mozme kupit nieco, co je v poriadku out of the box.
Aspon vidis, ako pocuva HTC svojich zakaznikov a ako pocuva Apple.
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: siirii
|
Pridané:
27.5.2011 12:40
Tá prvá veta hovorí o čom? Nejako v tom neviem nájsť zmysel. Apple produkty nefungujú out of the box? Som si myslel, že práve preto ich ľudia kupujú...
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 12:52
to ako dobre su nejailbeaknute iphony sme videli ked v tmobile showroome predvadzali jailbreaknuty iphone.
iOS je najuzavretejsi shit. to ani nehovorim o ich appstore.
do ktoreho sa napriklad mesiace pokusal dostat sygic so svojou vtedy prvou iOS point-to-point navigaciou. nakoniec zacali svoj produkt predavat na cydii a az neskor ich konecne pustili na appstore.
alebo to ked na appstore zrusili google voice app bez udania dovodu.
GO APPLE ... not..
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: jjsanko
|
Pridané:
27.5.2011 16:17
Na cydii ju zacaala predavat ruska spolocnost ktora na to nemala licenciu. Sygic cakal az na ios 3 kde sa navigacie oficialne povolili
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 17:58
ano apple je "uzasny". stavim sa ze k tomtom-u pristupovali uplne inac.
„Oficiálny vstup do App Store je samozrejme našou prioritou.“, uvádza. Sygic sa o neho snaží už dlhší čas a otvorene priznáva, že naráža na neochotu. „Zaráža nás prístup zo strany Apple, ktorý odďaľuje tak žiadané aplikácie pre iPhone a tým vlastne využívanie jeho vlastných možností.“, hovorí Hurbanič s tým, že skúšali komunikáciu so spoločnosťou všetkými dostupnými spôsobmi počas šiestich mesiacov. „Na naše e-maily sa odpovedalo len zťažka, po nekonečných výzvach na odpoveď, a odpovede boli takmer vždy pravdepodobne len výstup generovaný systémom“, komentuje pre MobilMania.sk.
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 18:02
tomu hovorim podpora. so ziadnym systemom nemali taketo problemy. ci uz sa jednalo o certifikaciu na windows mobile alebo symbian. pochybujem ze teraz google robi firmam nejake problemy. apple su arogantni a ide im iba o zisk. vrchol arogancie bolo ked Jobs odpisal na problem so signalom pri iphone4 - ked sa mobil drzal v ruke. "Just avoid holding it in that way."
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: Tvoj oco
|
Pridané:
27.5.2011 11:02
Už som videl iPhone 2G s OS Android ;)
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
27.5.2011 13:43
To bol celkom zaujímavý projekt. Keď som to videl, plánoval som si nejaký starší iPhone zaobstarať. Dizajnovo sa mi ale oproti 4-ke zdá nepekný a HW slabý. Asi počkám, kým bude 4-ka outdated :)
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: Mentol
|
Pridané:
27.5.2011 12:36
Dal som +
za duchaplny humor.
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: Rado2
|
Pridané:
27.5.2011 14:26
a Ty si asi typický príklad Apple ovce... Ešte aj bezpečnostné diery využívané na jailbreak sa Ti zdajú super featura :)) A keď sa nejaká diera objaví vo win, vtedy je to zle
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od: stormik
|
Pridané:
27.5.2011 17:35
Skor je to typicky priklad diametralne odlisneho zamerania oboch spolocnosti. Myslienka androidu je, ze si s nim mozes robit , co uznas za vhodne a HTC to podporilo. Apple ta postavi pred hotovu vec v style bud ber alebo neber a pokial neberies, tak sa ta snazia znamipulovat, ze tak ako to spravili je to najlepsie na svete.
|
| |
Re: nieje ustupok ako ustupok...
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
30.5.2011 9:36
Ale ved jasne,Apple ma vsetko najlepsie,aj hackerov....
:-D
|
| |
HTC končí so zamykaním ROM
Od: HTC končí so zamykaním ROM
|
Pridané:
27.5.2011 10:45
nechapem preco by mali zamykat bootloader, aj tak pri zmene firmwaru na neoficialny stratis zaruku a odomknuty bootloader im akurat zvysi predajnost..
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
27.5.2011 10:55
stratis zaruku??? a co taka vratit tam oficialny
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od reg.: viperman
|
Pridané:
27.5.2011 11:05
ked sa ti to pokazi a mas tam iny fw ako ho tam nahras ked zariadenie nefunguje ;)
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od reg.: marha
|
Pridané:
27.5.2011 11:17
a v servise im to asi takisto nepojde, nie? takze nato prist nemusia
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od reg.: marha
|
Pridané:
27.5.2011 11:18
myslim v ramci zaruky, u vyrobcu
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od: RIKK
|
Pridané:
27.5.2011 17:45
ak sa ti pokazi htc telefon, mozes ho poslat rovno do htc na opravu, v ramci zaruky ti ho opravia. ked som kupoval touch hd niekto riesil pokazeny telefon na xda a kontaktoval htc ci mu to opravia s tym ze tam bol homebrew firmware, odpoved htc bola ze ich zaruka sa vztahuje na hardware a ten firmware ich vobec nezaujimal. ostatni vyrobcovia by si mohli zobrat priklad aj zo servisu a aj z tohto pocuvania svojich zakaznikov v daka ktorym je htc tam kde je.
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od: soaron
|
Pridané:
27.5.2011 23:43
pred tyzdnom som reklamoval HTC Desire. prestal citat SD kartu. samozrejme som mal telefon funkcny, tak som tam nahral oficialny soft a poslal som na reklamacku. presiel bez problemov. neviem co by sa stalo v pripade, ak by som tam mal custom ROM, ale neverim, ze by to riesili. hlavne keby ho neslo ani zapnut. proste vymenia MB a ficis dalej.
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od: RIKK
|
Pridané:
28.5.2011 2:11
skusal si tu kartu formatovat sdformat-om ? htc telefony toto lubia robit ked sa karta preformatuje na pc.
|
| |
Re: HTC končí so zamykaním ROM
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
28.5.2011 13:41
Hej, akurát že "výmena základnej dosky" je u nich všeliek riešiac absolútne všetko a nestarajú sa, či bola chyba naozaj opravená.
|
| |
vyborne
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 10:51
na xda devs som uz videl par viac aj menej doveryhodnych informacii o tom ze sa budu venovat aj unlockovaniu uz vydanych telefonov (napr desireS, incredibleS).
ved aj HTC Sensation je uzamknuty presne tym istym sposobom ako ostatne nove mobily HTC. tieto zariadenia uz sedia niekde na skladoch a je nepravdepodobne ze by ich odomykali pred vydanim buduci tyzden.
osobne tento krok vitam. rad skusim CyanogenMod a sam sa rozhodnem ci chcem to, alebo sense3.
|
| |
Re: vyborne
Od: 2Martel
|
Pridané:
27.5.2011 11:30
A načo je to celé dobré? Aj auto si každý doma prerába a preprogramováva čo sa len dá, či ako???
|
| |
Re: vyborne
Od: louler
|
Pridané:
27.5.2011 12:32
Ano... das si nove potahy (volant, sedacky), vymenis elektrony za krajsie, vyfuk, nainstalujes lepsie autoradio.. ked nieco podobne chces urobit s HTC telefonom (podobne male upravy, ktore nemozes vyriesit aplikaciou) nainstalujes si custom ROM s priddavnymi funkciami (zlepsenie podpory bluetooth protokolu napr). Ked sa v tom nevyznas, radsej bud ticho a uzivaj si svoj dumbphone alebo iphone..
|
| |
Re: vyborne
Od: 151651
|
Pridané:
27.5.2011 14:07
android 2.2.3 elelinux
baterka drzi dlhsie, celkovo lepsia odozva bez kill task managera
|
| |
Re: vyborne
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 12:45
ak by si vedeli urobit ludia z felicie BMW zadarmo a za 10minut, tak si myslim ze by to urobili vsetci.
take iste je to v pripade niektorych vyrobcov(nie HTC, sense je este celkom v pohode) a ich addonov na android, pripadne fuserskych modifikacii mobilnych operatorov. do telefonov su vacsinou pridane zbytocnosti, ktore akurat tak zeru baterku a RAMku. osobne vitam moznost upravovat si ROM ako uznam za vhodne. a lameri ako ty, co si ani nevedia jailbreaknut svoj 2nd hand iphone3g si musia vystacit s tym co maju.
|
| |
Re: vyborne
Od: 2Martel
|
Pridané:
27.5.2011 12:55
Mne stačí staručký telefón na telfonovanie. Načo iné by mi aj mal byť??
|
| |
Re: vyborne
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
27.5.2011 13:26
a tvoje PC je na pisanie vo Worde nie v diskusii na internete.
|
| |
Re: vyborne
Od reg.: roman2
|
Pridané:
27.5.2011 17:52
tak sa vrat spat do jaskyne. naco nam je pokrok ked vsetko co potrebujeme je slnko, voda, vzduch a jedlo?
|
| |
Re: vyborne
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
28.5.2011 2:15
zabudol si na to hlavne... na SEX...
|
| |
Re: vyborne
Od: Cuda
|
Pridané:
28.5.2011 7:45
A načo je telefón?
To aj mne vysvetlite...
Veď hádam na telefonovanie, nie?!
|
| |
Re: vyborne
Od: tvojtato
|
Pridané:
28.5.2011 8:47
Tamto su smartphony, nie phony. Takze je to pre chytrych ludi. Ruky prec...
|
| |
Re: vyborne
Od: Cuda
|
Pridané:
28.5.2011 15:33
A slovko "smart" čo znamená?
Stále je tam kľúčové slovo telefón...
|
| |
Re: vyborne
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
28.5.2011 20:18
ze je to chytry telefon. tzn. vie toho ovela viac, nez bezny stupidphone...
|
| |
Re: vyborne
Od: hrtgsda
|
Pridané:
29.5.2011 3:25
a preco pouzivas pocitac na pripievanie do diskusii? ved pocitac je na pocitanie
|
| |
Re: vyborne
Od: soaron
|
Pridané:
27.5.2011 23:48
ja vidim hlavnu vyhodu v custom ROM, ze si mozem odinstalovat/nainstalovat aplikacie ake chcem. hlavne mi ide o to, aby som tam nemal balast ala: places, facebook, friends, footprints. tieto veci zeru v prvom rade miesto a v neposlednom rade aj bateriu. s custom ROM mi vydrzi Desire 4 dni. predtym drzal 2. je to obrovsky skok. a nesmiem zabudnut na najlepsiu ficuru: Apps2SD.
|
| |
Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
27.5.2011 12:40
Thumb up. ten kto vie nech si customizuje...
Mne napriklad staci moj dumbphone. Vie telefonovat, posielat sms,mms a ma radio. nic mu nechyba :)
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: hypo
|
Pridané:
27.5.2011 13:03
čože, žiadne hry? načo ti je potom telefón?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
27.5.2011 13:09
hehe. +1
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: datagate
|
Pridané:
27.5.2011 17:44
fiha, ironia je tusim out
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Rado2
|
Pridané:
27.5.2011 14:27
Načo MMS? Mojej N3310 nič nechýba :)
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.5.2011 16:34
tiež nechápem ľudí, čo si kupujú telefóny s farebnou obrazovkou. Zbytočne vyhodené peniaze, všetko spravíš aj na čiernobielom, vhodné akurát tak pre deti (aj také názory boli pri prvých mobiloch s farebnou obrazovkou ;-) )
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.5.2011 19:18
<sarcasm>mas pravdu, na precitanie dsl.sk a pripadny koment mi staci jednoriadkovy display. dlhu chvilu cakanim na znamych niekde v parku na lavicke si radsej skracovat hranim Worms nebudem (sak cumiet na najblizsie mravenisko je vacsia zabava). emaily s prilohami nepotrebujem riesit ani ked som dlhsie mimo PC, ved naco. navigacku si kupim radsej osobitne, aby som mal 2 zariadenia 9lepsie v pripade straty) a na plecia hodim batoh s knihami, ak by som sa v autobuse nudil - ono citacka knih len zerie baterku. a co sa hudby tyka, je ovela pohodlnejsie prehrabovat sa mnozstvom pesniciek podla nazvu. ono ak ti to ma hodit obrazok albumu, aby si vedel co je co, tak to cloveka iba frustruje...</sarcasm>
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
27.5.2011 16:28
Moja stara N5110 sice nevie posielat MMs, ale mozem ju pouzivat na sebaobranu.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Spoteny
|
Pridané:
27.5.2011 16:29
Hej ale to isto nemas Andorid. Moj HD2 beziaci na Androide 2.3.3 pouzivam na to iste co ty plus:"
ako bike computer, navigaciu, vodovahu!!!, pre diagnostiku auta, dialkove ovladanie na moj PC, osobny trener, memoar, citacku knih...a vlastne kua co ja viem co este...300 000 aplikacii na Markete ma svoje caro :)
|
| |
phone os
Od: daawit
|
Pridané:
27.5.2011 16:48
super! dalsi krocik k dobe ked si budeme moct slobodne vybrat os na telefon podla seba ako je to teraz napr. na PC. jeblka budu stale zavrete, ale to neva.. ;]
|
| |
Re: phone os
Od: Mitolo
|
Pridané:
27.5.2011 20:42
Tiež sa na to teším, rád skúšam nové veci, aj keby som si ich napr. nechcel kúpiť (WP7 / WebOS)... :)
|
| |
Supééér
Od: ericek.111
|
Pridané:
27.5.2011 20:35
sice teraz by som sa necudoval, keby prisiel Brano C. Obalka a davaj filmvér do HTCky aby sa tam dal dat ten Lunex. no a potom ked sa mu otvori konzola, nebude mat zaluzie.
no ale k teme:
Apple zariadenia su dobre v tom, ze ked sa nieco dose*e, tak staci dat iDevice do DFU modu (3 sek. Power, 10 sek. Power+Home, <15 sek. Home) a nahrat tam odznovu iOS. skratka pri Apple si mozes robit co chces, ako chces. staci na par sekund podrzat tlacidla a kliknut dva krat v okne itunes, ktore po pripojeni iZariadenia vyskoci aj samo.
Android na iPhone sa dal dat na iPhone 2G, 3G (to jest prva a druha generacia).
|
| |
Re: Supééér
Od: Mitolo
|
Pridané:
27.5.2011 20:47
Za 1.) s iPhone si NEMÔŽEŠ robiť čo chceš - nemáš prístup do filesystemu, nemôžeš sťahovať vlastnú hudbu, používať streamy na video / mp3 (grooveshark napr. nemôžeš), atď., za 2.) už som si dosral android nechutným spôsobom a ajtak sa mi to podarilo opraviť - napr. som odfajal bootloadery, znižil MBR (partičnú tabuľku) a podobne... android je tiež dosť ťažký na bricknutie, je len minorita spôsobov, ktorými ho dokážeš zničiť a ešte k väčšej minorite týchto spôsobov sa bežný človek dostane, človek na tvojej úrovni by sa zrejme nedostal ani k tomu flasheru, podľa toho, ako tu vychvaľuješ apfel.
A hlavne - u Applu jailbreak síce umožní spúšťať mnoho vlastného kódu (avšak posielať súbory cez BT stále nejde a takisto nejdú všetky downloadovacie stránky), ale táto operácia výkonnosť a výdrž ZNIŽUJE a zariadenie degraduje, u Androidu je to pravý opak - flash custom romky ti pridá brutálnu rýchlosť, výdrž, grafickú akceleráciu, bezpečnosť, featury...
|
| |
Re: Supééér
Od: ericek.111
|
Pridané:
29.5.2011 7:45
Pristup do fikesystemu ziskas jailbreakom (na androide rootom)
Na stahovanie hudby su aplikacie ako Downloads
Streamy na video/hudbu? Ako to ze vcera som pozeral markizu cez iPod (mam dva touche)? No jednoducho, otvorit safari napisat iphonetv.antik.sk (na televiziu - STV 1, 2, 3; Markiza, Doma, JOJ, JOJ Plus, TA3, ČT1, ČT2) alebo icuda.tym.sk (tak isto a navyse mozem pozerat ČT24 a pocuvat radia).
Ja dobre viem, co hovorim, som zaryty linuxak a ak sa nemylim je MAC OS X unix-based system.
|
| |
Re: Supééér
Od: ja.
|
Pridané:
29.5.2011 11:39
Nevies, co hovoris, pretoze do filesystemu mas na androide pristup by default, bez roota.
|
| |
Re: Supééér
Od: Mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 12:19
Netrep, na pristup do fs root nepotrebujes, root mas hlavne na custom kernel. A super, cize iphone je az tak prisposobitelny, ze ak chcem spravit aj taku primitivnu vec ako stiahnut song musim na to hladat aplikaciu a odvykat si od mojich webov... tomu hovorim pohodlie. Uz ani nehovorim o absencii flashu... odkotulaj si jablko do zelovocu a netrep tu.
|
| |
Re: Supééér
Od: ericek.111
|
Pridané:
29.5.2011 7:52
Mal si niekedy iDevice?
Samozrejme, ze jailbreak znizuje vykon. Ale necuduj sa ze mas pomaly iP/iPt/iPad, ked ho mas zahlteny vylepseniami (ja som si tak zahltil iPt 4G a potom bol nepouzitelny.
|
| |
Re: Supééér
Od: mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 12:14
Mam iFawn 4 a system ti zalaguje aj nevyhnutny sbsettings... preto pouzivam radsej galaxy S... na iFawne cakam na ios 5, mam twin sim tak je mi to jedno, kazdopadne aspon to mozem porovnat objektivne a jbnuty ifawn sa rootnutemu galaxu nerovna ani po paty, s aderoidom 2.3 uz ani ten root netreba.
|
| |
Re: Supééér
Od: dtytr
|
Pridané:
27.5.2011 22:47
1. no ak ide zapnut
2. android ide dat na hocico, pretoze je otvoreny a ma podporu pre skoro vsetok hardware
takze to neni vdaka iPhobu ale androidu
|
| |
Re: Supééér
Od: ericek.111
|
Pridané:
29.5.2011 7:48
A este sa dal android dat na 1. Generaciu iPod touch. Niekde som cital, ze andoid na nove zariadenia pride v juni. Vsade sa da najst, ze ho testuju na novych zariadeniach.
|
| |
Htcggf
Od: srttgdr
|
Pridané:
27.5.2011 22:48
HTC su rasisty, zamykaju romov
|
| |
HTCcc
Od: Fferdo
|
Pridané:
28.5.2011 10:17
HTC je urcite dobra znacka, ale teraz im slape na krk Samsung. Ja idem do Galaxy S2. Myslim, ze odpovedou HTC je Sensation, lenze je o nieco menej vykonny, ma slabsiu bateriu a nema Super Amoled.
|
| |
Re: HTCcc
Od: mariannnn
|
Pridané:
28.5.2011 19:44
No ja som si pred rokom kupoval Galaxy S len koli Amoledu :D tyzden som sa nevedel rozhodnuť medzi HTC desire alebo Galaxy S a až ked som videl ten display som si vybral :D ale rozmýšlam už nad Nexusom S tan ma tiež amoled
|
| |
Re: HTCcc
Od: Mitolo
|
Pridané:
28.5.2011 22:37
Nexus S je prezlečený galaxy S... tam to nemá význam... každopádne vylepšený display Sensationu (rozliško) mi príde rozhodujúce. Keby si kupujem nový fon teraz, určite to bude Sensation.
|
| |
Re: HTCcc
Od: tzhrgf
|
Pridané:
29.5.2011 3:36
vysvetli mi niekto toto honenie rozliesenia sucasnych displeyov?
to naozaj vsetci vidite taky rozdiel v tom ci bude na 1 mm2 10x10 pixelov alebo 5x5 pixelov?
hlavne ze mobily maju rozlisenie pomaly 1/4 z bezneho ntb ale velkost ani nie 1/16
|
| |
Re: HTCcc
Od: ericek.111
|
Pridané:
29.5.2011 9:52
tu ide hlavne o citatelnost a jemnost. skratka trojriadkovy ciernobiely displej Siemensu A35 nie je retina iPhonu 4. ide o detaily, hladkost pisma
|
| |
Re: HTCcc
Od: lgk
|
Pridané:
29.5.2011 14:11
hovorim tu o rozliseni nie technologii a modernych displeyoch a osobne naozaj nevidim na ziadnom novsom telefone deformaciu sposobenu rozlisenim pokial sa vyslovene nesustredim aj citatelnost pisma je skor obmedzeba jeho velkostou...
|
| |
Re: HTCcc
Od: mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 12:24
Ja osobne som vzdy potreboval vyssie rozlisenie, ked som robil grafiku atd, na notase mam na 1600x900 na 14" a na ifone retinu a wvga tomu uz jednoducho nestaci... na vyssie rozlisko sa zmesti viac dobre citatelnych informacii.
|
| |
Re: HTCcc
Od: ehdhhdn
|
Pridané:
29.5.2011 14:20
to robis grafiku na iphone? ake viac info? ako ze pismo bude mat 1 mm miesto 2 mm velkost? no vela stastia s ocami o 10 rokov... a stale ten iphone co ti nestaci ma znacne vacsiu hustotu pixelov na cm2 ako tvoj ntb...
|
| |
Re: HTCcc
Od: mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 15:20
Ja osobne som vzdy potreboval vyssie rozlisenie, ked som robil grafiku atd, na notase mam na 1600x900 na 14" a na ifone retinu a wvga tomu uz jednoducho nestaci... na vyssie rozlisko sa zmesti viac dobre citatelnych informacii.
|
| |
Re: HTCcc
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
29.5.2011 16:57
http://goo.gl/g83v7
|
| |
Re: HTCcc
Od: Mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 18:52
A Sensation používa PenTile?
|
| |
Re: HTCcc
Od: Mitolo
|
Pridané:
29.5.2011 18:56
Odpoveď: nie nepoužíva... má RGB, čiže stále je pre mňa naj.
|
| |
Re: HTCcc
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.5.2011 10:57
Nie, ale nie kvôli tomu som ten odkaz uviedol. Si všimni model úplne vľavo, ktorý má qHD a porovnaj ho s vedľajším modelom.
|
| |
Re: HTCcc
Od: Mitolo
|
Pridané:
30.5.2011 11:40
Jn, ale na konci ajtak vraví, že je to lepšie ako tie stariny a že s tým displayom bol nakoniec totálne spokojný a z normálnej dialky nie sú tie pixely vidieť...
|
| |
Re: HTCcc
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.5.2011 19:18
Tu ale nejde o pixely, ale využiteľný priestor, ktorý je pri qHD väčší.
|
| |
Re: HTCcc
Od: Mitolo
|
Pridané:
31.5.2011 8:15
Však ale to je dobre, nie?
|
| |
Re: HTCcc
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
31.5.2011 11:51
Veď práve o to ide.
|