| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
uhmmmm....
Od: zajtra Želmíra
|
Pridané:
22.5.2011 15:34
Aj tak by ma zaujimalo ako chcu prinutit nasich ciernych spoluobcanov, aby sa dostavili na sciatanie.
|
| |
Re: uhmmmm....
Od: nooonot
|
Pridané:
22.5.2011 15:35
Ja som zvedavy ci sa to bude aj Momovi pacit...teda Nonotovi
|
| |
U nas scitanie bude pokracovat BEZ idemtifikatora, nato mozete vziat jed!
Od: rtzrnzumun
|
Pridané:
22.5.2011 23:13
U nas scitanie bude pokracovat BEZ idemtifikatora, nato mozete vziat jed!
|
| |
A nezabudajte ze scitanie robi americka firma IBM a ta musi podla americkeho zakona patriot vydat vsetky udaje ktore ziska v akejkolvek krajine na svete americkej vlade a uradom.
Od: A nezabudajte ze
|
Pridané:
22.5.2011 23:17
A nezabudajte ze scitanie robi americka firma IBM a ta musi podla americkeho zakona patriot vydat vsetky udaje ktore ziska v akejkolvek krajine na svete americkej vlade a uradom.
|
| |
To neveria uz ani sami ze identifikator je koli zdvojenemu scitaniu. Nato staci aby mal kazdy harok vyrobne cislo a nahodny kod-heslo.
Od: To neveria uz ani sami
|
Pridané:
22.5.2011 23:35
To neveria uz ani sami ze identifikator je koli zdvojenemu scitaniu.
Nato staci aby mal kazdy harok vyrobne cislo a nahodny kod-heslo.
A pod tymto sa clovek prihlasi a scita po nete ak chce, a bude to anonymne.
Ak by sa scital 2x tak po nahodeni cisla harku hned vidia ze bol zadany aj elektronicky a odfiltruju.
Takto by bola zarucena anonymita aj to ze nenastane duplicita.
Ale tak to nieje! Preco? Zeby preto ze im nejde o zamedzenie duplicity ale o nieco ine?
|
| |
Re: To neveria uz ani sami ze identifikator je koli zdvojenemu scitaniu. Nato staci aby mal kazdy harok vyrobne cislo a nahodny kod-heslo.
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
23.5.2011 10:10
A ako to zabrani duplicite ked niekto dostane harok v mieste trvaleho bydliska, v mieste kde pracuje a este aj u znamych na chate?
|
| |
Re: To neveria uz ani sami ze identifikator je koli zdvojenemu scitaniu. Nato staci aby mal kazdy harok vyrobne cislo a nahodny kod-heslo.
Od: wayne
|
Pridané:
23.5.2011 13:06
Zla forma od zaciatku, mala by kopa formularov na uradoch a vydavat sa proti podpisu s overovanim rodneho cisla online, nebola by duplicita neboli by ziadne problemy. Ale na to mame kompetentnych privelkych lajdakov, aby trochu pohli rozumom a cosi vymysleli.
|
| |
Re: To neveria uz ani sami ze identifikator je koli zdvojenemu scitaniu. Nato staci aby mal kazdy harok vyrobne cislo a nahodny kod-heslo.
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
23.5.2011 13:19
To by predpokladalo ze sa im podari ludi presvedcit ze scitat sa je ich privilegium a take ovce luda snad zas az nie su.
|
| |
Benkovičová tvrdí, že
Od: Benkovičová tvrdí, že
|
Pridané:
22.5.2011 23:43
Podľa zákona si môže údaje získané prostredníctvom sčítania vyžiadať napríklad vláda, prezident, ministerstvá, Národná banka Slovenska či Slovenská informačná služba. Zákon o sčítaní zasa v paragrafe 13 priznáva, že údaje sú určené aj "na iné ako štatistické účely".
Benkovičová tvrdí, že štatistikmi získané údaje nikdy neboli zneužité alebo poskytnuté tretej strane. "Počuli ste niekedy o tom, žeby od nás unikli nejaké údaje alebo že by bol na základe našich zisťovaní niekto trestaný alebo mu bolo nejako ublížené? My sa vždy správame v súlade so zákonom," povedala.
Vssak o to ide. Podla zakona tieto udaje musia poskytnut, a to ze zatial ich nikto nepytal neznamena ze nebude v buducnosti, a kedze oni sa spravaju podla zakona (len nie toho o ochrane osobnych udajov) tak im tie udaje musia dat!
|
| |
Re: Benkovičová tvrdí, že
Od: Element2
|
Pridané:
23.5.2011 10:37
Navyše, počuli. Svojho času boli na základe sčítania perzekuovaní židia.
|
| |
Re: Benkovičová tvrdí, že
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
23.5.2011 23:17
"a kedze oni sa spravaju podla zakona (len nie toho o ochrane osobnych udajov) tak im tie udaje musia dat!"Mám taký pocit že sa nesprávajú ani podľa zákona o sčítaní obyvateľov, domov a bytov v roku 2011. Zdá sa mi že idú nad rámec tohto zákona, čo by štátna inštitúcia nemala robiť (lebo ústava).
Hľadať či je to naozaj tak sa mi ale v zákone nechce.
|
| |
Re: U nas scitanie bude pokracovat BEZ idemtifikatora, nato mozete vziat jed!
Od: Hmmm
|
Pridané:
23.5.2011 8:09
A co skryvas? Hehehehe...ved to je tak nepodstatne ci s nim ci bez...
|
| |
Re: uhmmmm....
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2011 17:03
komisári vyplnia za nich... Nakoľko sa odmena pre komisára odvíja od počtu vyplnených dotazníkov nikto si nedovolí odovzdať nevyplnení, to ich radšej vyplnia fiktivnými údajmi sami...
|
| |
Re: uhmmmm....
Od: AstaKiller
|
Pridané:
22.5.2011 20:22
To je nezmysel, odmena je urcena vopred a ide o fixnu ciastku...bez ohladu na nejaky pocet odovzdanych scitacich harkov. Kde chodis na tie nezmysly, ktorymi zavadzas ludi?
|
| |
Re: uhmmmm....
Od: gfdhfgh
|
Pridané:
22.5.2011 21:36
Marek Tettinger, hovorca bratislavského Nového Mesta, povedal, že komisári majú motiváciu získať formuláre. „Odmenu majú naviazanú na to, koľko vyplnených hárkov donesú.“
|
| |
Re: uhmmmm....
Od: papanek69
|
Pridané:
22.5.2011 17:04
dobrá deň, chceli by som sa pýtať nám dva ydentyfikátory spapal náš malý psík Štanymko dostaneme nové? Aj sme chceli aby náš psík to vypľul ale nedovolil a zožral ich :) Kde by sme si po nové ydentyfikátori mohli prisť? Ak nedostaneme móžme tam nalepiť hocijakú nálepku aj z Plejboja?
|
| |
pockaj,kym sa psik vykadi
Od: aranya
|
Pridané:
23.5.2011 21:59
a potom obsah nalep na scitaci harok;-)
|
| |
ved to cele s identifikatormi .ebnute
Od: kalamno
|
Pridané:
23.5.2011 21:58
uz vidim, ako bude niekto vyplnat 367 scitacich harkov......takto sa x-tisic ludi vyse.ie na scianie a chyba bude daleko vacia........
|
| |
BLA BLA
Od: mariannnn
|
Pridané:
22.5.2011 15:36
Mne sa nešťastnou náhodou ten identifikátor potrhal v rukách...
|
| |
Re: BLA BLA
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2011 17:04
skôr šťastnou náhodou nie? :)
|
| |
Re: BLA BLA
Od reg.: veldo
|
Pridané:
22.5.2011 18:09
of course, captain Obvious!
|
| |
Re: BLA BLA
Od: Hopla
|
Pridané:
22.5.2011 22:05
Nepomoze ti to, komisar si doma nalepi nahradny
|
| |
cigani
Od: xco
|
Pridané:
22.5.2011 15:37
Stacilo by im ukazat lopatu...
|
| |
papierovo scitanie
Od: miro j.
|
Pridané:
22.5.2011 15:39
je vyriesene...ale ked to vyplnim elektronicky tak ten identifikator mozem "nenalepit" ?
|
| |
Re: papierovo scitanie
Od: einstein
|
Pridané:
22.5.2011 15:57
nie, vtedy to musis nalepit na svoj monitor a nechat ho tam az do konca scitania, keby to komisar chcel skontrolovat.
|
| |
Štatistický úrad
Od: pvt.Train
|
Pridané:
22.5.2011 15:41
Na margo približne 100 študentov zo Žiliny ktorí sa priznali ku Eskimáckej národnosti Štatistický úrad povedal, že z ich hľadiska je to mizivé percento, tým pádom bezpredmetné. Koľko bude duplicitných ščítaní? A k cigáňom. Je síce zakonná povinnosť vyplniť sčítacie formuláre, ale zároveň neexistuje žiadny zákonný postih ak to neurobíte.
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: 040000000
|
Pridané:
22.5.2011 15:52
ako bolo niekde pekne napisane:
zo zakona si povinny harok vyplnit, ale nie si zo zakona povinny byt doma ked to pridu zbierat.
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: einstein
|
Pridané:
22.5.2011 15:59
by som do toho moc nerypal. lebo o 10 rokov bude za nevyplnenie pat rokov vazenia ked sa do toho obuju.
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od reg.: marha
|
Pridané:
22.5.2011 16:20
budu ich vesat na billboardy, ku ktorym ked podides blizsie, zistis ze to boli skutocne eskimaci
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: quix_
|
Pridané:
22.5.2011 19:30
5 rokov za nevyplnenie osobnych udajov? neblazni. myslim, ze niektore zabky si tu horucu vodu okolo zacinaju vsimat a nepaci sa im to. otazkou zostava, aka cast mladej generacie bude ochotna taketo totalitarne sposoby tolerovat alebo brat vobec vazne.
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2011 17:08
v danom konkrétnom zákone (z roku 2008), ktorý pojednáva o sčítaní v tomto roku síce žiadne sankcie nie sú uvedené, avšak v iných zákonoch /napríklad o štátnej štatistike/ sú uvedené aj postihy pri neposkytnutí štatistických informácií. Neviem či sa dá aplikovať aj na tento prípad, čiže skôr ako by som sa poradil so svojim právnikom by som takéto veci nevykrikoval a nerobil ;)
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: garcia82
|
Pridané:
22.5.2011 17:14
v tomto pripade to neplati a neda sa to aplikovat takze ziadny postih nehrozi pokial tlacivo neodovzdas/vyplnis klamlivo...
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 20:33
Máš síce pravdu, ale:
pre štatistické zisťovanie a voči spravodajským jednotkám.
Čo nie je to isté, ako:
sčítanie obyvateľov domov a bytov 2011 a zisťujú sa údaje o obyvateľoch.
Čiže programátorsky:
štatistické zisťovanie != sčítanie obyvateľov domov a bytov
spravodajská jednotka != obyvateľ
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: Moje meno
|
Pridané:
23.5.2011 9:44
1) Scitanie je anonymne (vraj :-) )
2) Ak anonymne vyplnis nespravne udaje, resp. nevyplnis dotaznik, ako ta (teba konkretne) mozu LEGALNE postihovat, ked oficalne nemaju moznost zistit, ze si to bol ty?
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: dadada
|
Pridané:
23.5.2011 10:50
hmm tazko, tazko odpovedat :D
|
| |
Re: Štatistický úrad
Od: Lubo83
|
Pridané:
23.5.2011 13:52
...kazdeho nezapocitaneho LEGALNE "odpocitaju" z tohto sveta, aby im sedeli statistiky :))
|
| |
Bezpredmetna diskusia
Od: Mentol
|
Pridané:
22.5.2011 15:56
Podla mna sa diskutuje o nepodstatnych temach. Ci je zarucena anonymita, ci nas precislia cigani, madari. Ci ma zmysel ta ci henta otazka.
Ale ja si kladiem ine otazky.
Kto si tuto p*****nu objednal, z akeho dovodu, kolko to bude stat a kto to zaplati?
Odpoved mam minimalne na dve.
Kto si to objednal: JA NIE.
Kto to zaplati: JA
.
Ked sa pozeram na to, ako protestuju zdravotne sestry s 500 EUR v hrubom a maju smolu, lebo nie su peniaze, tak mi je jasne, ze kazdy vlastenec, ktoremu co i len trochu zalezi na Slovensku musi hladat sposob ako tie k***y v parlamente a vo vlade vyhladovat. Berte to ako vyzvu na NEPLATENIE DANI.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: einstein
|
Pridané:
22.5.2011 16:01
ako povedala veduca statistakov, oni robia rocne 800 statistickych zistovani. len by som rad vedel na ch.j komu su potrebne tie ich zistenia a preco za to musime platit.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od reg.: Martinc
|
Pridané:
22.5.2011 16:30
politicky ateizmus ako nova forma viery...
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
22.5.2011 16:32
Ohladom neplatenia dani... je treba prestat pouzivat narodnu menu, a nahradit ju niecim tazsie vystopovatelnym. napr. BitCoin ;)
Nad neplatenim dani som uz uvazoval. Nebyt istych okolnosti tak sa na to dam :P
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Cage
|
Pridané:
22.5.2011 16:37
a kolko pocitacov doma robi mining ? 30?
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
22.5.2011 18:44
Zatial ziadne, ale aj to bude raz :P
Pocul som ze na beznom HW sa to financne velmi neoplati. Chcelo by to nvidia tesla, alebo nieco na ten styl.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: pepe1516
|
Pridané:
22.5.2011 20:25
pravda je ze to bezi lepsie na opencl-radeony.
geforce maju nizky hash vykon
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Cage
|
Pridané:
24.5.2011 10:11
Velmi slaby hruby vykon maju Nvidie.. Najlepsie je mat niekolko PC s HD6990 CFX.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Mentol
|
Pridané:
22.5.2011 20:17
Ohladom neplatenia dani.
DOVOD: Tento stat bez ohladu na to, kolko penazi na daniach vyberie ich vzdy spolahlivo VSETKY do posledneho eura minie a este si nieco navyse pozicia.
Napriek tomu, ked idete do nemocnice, musite si doniest vlastny hajzlak.
Tie kurvy stale vymyslaju nove a nove poplatky ale nikdy nemaju dost.
Jediny sposob, ako to skoncovat je vyhladovat ich. Ked nebudu mat dost penazi, mozno potom zacnu s nimi narabat EFEKTIVNE.
.
NEPLATIT DANE. Treba vyuzivat vsetky dostupne a hlavne LEGALNE sposoby, ako dane neplatit. Mihal by vedel dlho rozpravat.
Treba to robit MASOVO. Jednotlivca mozu urady sikanovat donemoty, aj ked mu nakoniec nic nenajdu. Ale tych dvesto tetusiek na danovych uradoch, co uz toho maju aj sami plne zuby nedokazu sikanovat povedzme polmiliona ludi. To uz bude musiet ujo minister obrany porozmyslat, ci si da odhrnat sneh za miliardu alebo nie.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Heavy
|
Pridané:
22.5.2011 20:59
Ale je ti potom jasné že kvôli tvojmu neplateniu daní budú zomierať DETI?
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Squeak?
|
Pridané:
22.5.2011 21:13
Pochybujem, že ty by si súhlasil, aby ťa niekto olúpil za podmienky, že ulúpenými peniazmi zaplatí nejakým deťom operácie...
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Mentol
|
Pridané:
22.5.2011 21:29
Myslel si eutanazie, nie operacie. Ci?
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: M0M0
|
Pridané:
26.5.2011 8:09
Ako hovorí moja svokra: "Aj eutanázia je istý druh pomoci" a potom sa čuduje, že prečo sa jej začínam báť.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: hocijak
|
Pridané:
22.5.2011 22:30
ak by sa jednalo o deti papalasov, tak ver mi, ze by som nedal ani cent, na ich operaciu, lebo z tych sa taky isty hajzli stanu ako su ich rodicia. jablko nepada daleko od stromu a preto ked uz likvidovat prizivnikov, tak aj komplet vyhonky, cize aj s rodinou.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od: Mentol
|
Pridané:
22.5.2011 21:28
Pokial su to deti, co si myslia ze WINE je emulator, tak ich zivot nema ziadnu cenu. Skutocnu cenu ma krasny arabsky plnokrvnik.
|
| |
Re: Bezpredmetna diskusia
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
24.5.2011 0:22
kazdy kon vie predsa ze WINE nie je emulator...
|
| |
scitanie
Od: Cage
|
Pridané:
22.5.2011 16:36
Kto vypise, ze ma internet a notebook moze ocakavat BSA. Kto tam da, ze do prace jazdi autom a vela kilometrov nech ocakava vyssiu dan z mot. vozidiel. Kto tam da, ze ma splach . zachod a pripojky na kanalizaciu bude platit vyssie vodne a stocne..
|
| |
Re: scitanie
Od: peter-123
|
Pridané:
22.5.2011 17:15
a k***a
|
| |
Re: scitanie
Od reg.: viperman
|
Pridané:
22.5.2011 17:29
BSA moze okaslat fyzicke osoby :)
|
| |
Re: scitanie
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
23.5.2011 1:08
Fyzicke osoby mozu okaslat BSA.
|
| |
Re: scitanie
Od: etc
|
Pridané:
23.5.2011 7:16
a kto ten splachovací záchod nemá, bude aj tak platiť vyššie vodnéstočné, pretože vodári kvôli nemu nemôžu dodržiavať hygienické minimum považované za optimálne Európskou úniou.
|
| |
Čo vám vadí?
Od: julo-rs
|
Pridané:
22.5.2011 17:49
Táto diskusia je o ničom. Treba to sčítanie pretrpieť a seriózne vyplniť. Nemyslím si, že tie otázky výrazne zasahujú do súkromia. Veď sa nepýtajú ani na výšku konta v banke, ani na výšku výplaty. Tak neviem komu čo vadí. Kto chce, tak si o vás zistí info aj iným spôsobom. A určite podrobnejšie oproti tým čo píšete do sčítania.
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: Azsh
|
Pridané:
22.5.2011 18:38
Teoreticky suhlasim s tebou,
Prakticky to nevyplnim i ked som to uz vlastne zaplatil aj ja.
Co ma ale zaraza je:
- Vsetok ten papier je taky "novy" keby aspon recyklovany nepoviem a sak jasne pani Radicova setry velmi...
- Napriek tomu ze som povedal ze to podame cez net i tak nechal komisar tlaciva aj na papierovu formu. [dalsie vyhadzovanie nasich dani]
- Vatsinu tych informacii, keby to bolo legalne mozu zohnat z matrik lenze asi to take lachke neni...
BTW To Udaje o byte no konec toto fakt musel vymyslat niekto kto mal par promile ... to zistuju kolko tarzanov abo neandertalcov zije na SVK ? Uz som len cakal ze tam bude aj ako je uchyteny toaletny papier v zachode.
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: garcia82
|
Pridané:
22.5.2011 19:13
mohlo tam byt "Druh toaletaku?" a)Papier b)Lopuch c)Ine
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
22.5.2011 19:17
fuck grammar!
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: hfdfgj
|
Pridané:
22.5.2011 18:54
Lenze je rozdiel zistit si udaje o jednej osobe - to naozaj nieje problem a je rozdiel mat evidenciu o celom obyvatelstve.
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: 34234
|
Pridané:
22.5.2011 19:42
Scitanie je zbytocny nonsens, co uz pochopili ine na staty a seru na neho.
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: d1651cy651c
|
Pridané:
22.5.2011 20:28
MNE VADI
DATUM NARODENIA, ZAMESTNAV., A INE SPOSOBY NEPRIAMEJ IDENTIFIKACIE
to je taka fraska ze na identifikovanie treba tu nalepku.. vtipne, velmi..
|
| |
Re: Čo vám vadí?
Od: lolofonqo
|
Pridané:
22.5.2011 23:08
vcera som pomahal vyplnit scitanie takmer 90 rocnemu dedovi - vdovcovi - na ciu mater zistuju v ktorom roku sa zenil?
kedze je uz skoro 40 rokov na dochodku na ciu mater zistuju posledneho zamestnavatela? ved ten sa uz 100krat odvtedy premenoval a zmenil sidlo!
|
| |
bordeeeeeeel
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
22.5.2011 19:17
sranda, že na jednej strane oni sú legislatíva, na druhej strane porušujú svoje princípy...čo už, schizofrénia zavítala aj do politiky...a možno od veci, ale naši politici sú ako premnožení Pat a Mat :)
|
| |
:))))))))
Od: :)))))
|
Pridané:
22.5.2011 19:46
odstrihnite z identifikatora cisla a ciernou fixkou trosku zeditujte ciarovy kod
|
| |
Re: :))))))))
Od: 123s
|
Pridané:
22.5.2011 20:33
ja pouzivam vyhradne iba bielu ;)
|
| |
paranoici
Od: paranojici
|
Pridané:
22.5.2011 20:40
....žeby ma niekto vymazal???. iba obmezdenci sa nesčítajú. úplne pošahaný paranoici ktorí si nevidia do gatí.
|
| |
Re: paranoici
Od: dadada
|
Pridané:
22.5.2011 20:56
slabe...
|
| |
Zakaz-vstupu-komisarom
Od: Zakaz-vstupu-komisarom
|
Pridané:
22.5.2011 21:51
Nalepka na dvere :) http://goo.gl/4rZGm
|
| |
Ach jo
Od: ojozefko
|
Pridané:
22.5.2011 22:06
Kazdu chvilu dajaky koniec sveta ,doomsday a pod. a oni chcu nieco scitavat . . .
|
| |
jednoduche
Od: cicina
|
Pridané:
22.5.2011 23:03
Mohly by sme ich celkom odprasit - podme spisat peticiu proti tejto uzasnej aktivite. Komu na ky kkt bude ked aj tak presne vedia kto vyplni a nevyplni. Tak hadam vedia kolko nas je. A uz len vediet priemer kolko sa cestuje do zamestnania, je skvele vediet.
|
| |
Re: jednoduche
Od: asf
|
Pridané:
22.5.2011 23:17
Tolko tu rozjimate nad tymi otazkami jakeby len na tom svet stal, prvykrat sa scitavate ?... otazky boli podobne aj pred 10 rokmi a nepocul som zeby sa tak o nich diskutovalo
|
| |
Re: jednoduche
Od: etc
|
Pridané:
23.5.2011 7:17
pred 10 rokmi malo prístup k internetu a jeho agresívnym mémom možno tak 1/3 z toho, čo dnes.
pred 10 rokmi neboli identifikátory.
|
| |
U nas scitanie bude pokracovat BEZ idemtifikatora, nato mozete vziat jed!
Od: U nas BEZ
|
Pridané:
22.5.2011 23:14
U nas scitanie bude pokracovat BEZ idemtifikatora, nato mozete vziat jed!
|
| |
A nezabudajte ze scitanie robi americka firma IBM a ta musi podla americkeho zakona patriot vydat vsetky udaje ktore ziska v akejkolvek krajine na svete americkej vlade a uradom.
Od: A nezabudajte ze
|
Pridané:
22.5.2011 23:18
A nezabudajte ze scitanie robi americka firma IBM a ta musi podla americkeho zakona patriot vydat vsetky udaje ktore ziska v akejkolvek krajine na svete americkej vlade a uradom.
|
| |
Re: A nezabudajte ze scitanie robi americka firma IBM a ta musi podla americkeho zakona patriot vydat vsetky udaje ktore ziska v akejkolvek krajine na svete americkej vlade a uradom.
Od reg.: viperman
|
Pridané:
23.5.2011 8:28
je mi to uplne jedno, co o mne ziska? ze mam internet televizor a notebook? alebo co..mf. strasne dolezite citlive udaje su tam ne?
|
| |
navrh
Od: to je jedno
|
Pridané:
22.5.2011 23:18
Navrhujem aby sa vsetci povinne pridali k romskej narodnosti. Ked sa prihlasi 5 milionov tak romovia nebudu mensina ale vacsina a my bezny ludia mozno ziskame v tomto state naspat to co nam vzali. Statisticky budeme v mensine.
|
| |
Re: navrh
Od: quix_
|
Pridané:
23.5.2011 18:13
zhanas byt co? :D
|
| |
_______
Od: _______
|
Pridané:
23.5.2011 0:41
je to sice trocha offtopic ale zaujimalo by ma ze ked je podla zakona povinne vyplenenie ale nie sankciovane tak moze niekto na mna podat trestne oznamenie ze som porusil zakon?
pretoze aj sudy a pravnik nieco stoja(a este tie slovenkse 10 rocne spory)ale zase mi je ztoho zle ze mam taketo nieco poskytovat.nechapem naco im je napr rozmery kuchyni zachoda a ake kurenie pouzivam.co to ma spolocne so scitanim obyvatelov?
|
| |
Re: _______
Od: Src
|
Pridané:
23.5.2011 0:46
Je to scitanie obyvatelov, DOMOV a BYTOV, otazky boli podobne aj pred 10 rokmi, nevidim v tom problem...
|
| |
Re: _______
Od: etc
|
Pridané:
23.5.2011 7:21
Takéto zákony existujú, nie je to nič nezvyčajné. Pozná to aj právnická prax ako imperfektný zákon.
Niečo podobné existuje alebo aspoň pred pár rokmi existovalo, keď sa zavádzal II. dôchodkový pilier; keď si prešiel do II. dôchodkového piliera, tak je (si mal) povinnosť nahlásiť túto zmenu zamestnávateľov, ale neexistuje (neexistovala) za to sankcia.
|
| |
Pondelok, 23. mája 2011, dnes má meniny Želmíra
Od: Hehehe
|
Pridané:
23.5.2011 0:52
Niektori zjavne trpia chorobou zvanou paranoja :) ostatni to vyplnia a pokracuju v kazdodennom zivote dalej :)
|
| |
Re: Pondelok, 23. mája 2011, dnes má meniny Želmíra
Od: suhlas
|
Pridané:
23.5.2011 8:14
s principu mi trochu vadi ze to nie je anonymne, na druhej strane som v otazkach nenasiel ani jednu ktoru by som s kludnym svedomim nepovedal komukolvek. Resp. ktoru by o mne sused nevedel.
Samozrejme suhlasim s tym, ze tie peniazky by sa mohli usetrit a vrazit do prepojenia databaz ktore uz viac alebo menej funguju - matrika, kataster, policia (dopravna) a pod. a potom nech si scitavaju non-stop....
|
| |
GRAMATIKA KOKOTI !!!
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
23.5.2011 1:48
inteligencia prispievatelov do tejto diskusie sa da odvodit od mnozstva OCI VYPALUJUCIC HRUBOK v ich prispevkoch...
Scitanie je vsade v civilizovanom svete, vsade su aj divne a nezmyselne otazky ale nikde nie je taka koncentracia polointeligentov co si namyslaju ze pojedli vsetku mudrost sveta ako na nasom dobami minulymi skurvenom Slovensku...
|
| |
Re: GRAMATIKA KOKOTI !!!
Od: aaassss
|
Pridané:
23.5.2011 7:30
Seriem ti na gramatiku, clovek s kraaasnou a lubozvucnou slovencinou-hlavne v nadpise
Ak chces dopis si do scitacieho harka aj kolonku dlzka penisu a udaj tam svoju vysku!!!
|
| |
Cezhranicny tok osobnych udajov (IBM)
Od: mimo123
|
Pridané:
23.5.2011 6:56
Tak k tomu IBM by sa zislo nieco viacej zistit. Je naozaj pravda, ze podla nejakeho americkeho zakona moze US vlada poziadat IBM v hociktorom state, kde ma firma zastupenie, o udaje, ktore sa spracovava/spracovala?
|
| |
Re: Cezhranicny tok osobnych udajov (IBM)
Od: quix_
|
Pridané:
23.5.2011 18:15
a nejaky zdroj?
|
| |
bludy
Od: aaas
|
Pridané:
23.5.2011 7:10
Aj tak im tam napisem bludy, vsak statisticka chyba :)
|
| |
Znenie zakona.
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2011 8:55
Ak mi niekto ukaze zakon a v nom miesto kde je spomenute, ze som povinny nalepit identifikator, tak ho tam nalepim. v zakone 263/2008 sa tento identifikator spomina len v kontexte, ze ustredne organy statnej spravy takyto identifikator vytvoria a zabezpecia dorucenie. NIKDE som nevidel pisat o POVINNOSTI ho tam lepit.
|
| |
identifikator
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
23.5.2011 9:01
tie otazky sa mi az tak zas nezdaju zeby privelmi zasahovali do sukromia. Dobre je tam zamestnavatel a take dristy ale bez stitkov by to bolo jedno ci to tam napises, ci si vymyslis nieco a pod.pretoze aj tak by nikto nevedel kto presne to z toho velkeho mesta alebo odkial napisal ak ta firma zamestnava 100-ky ludi takze az taky problem moc v tom nevidim. Neviem preco sa to nerobi tak, ze musis to odovzdat napr. niekde na urade alebo rovno do ruk chlapikovi a oni si len poznacia ze si odovzdal a konec. Nech maju databazu kto kde byva ale ked uz si chcu tam ciarkat tak len odovzdal/neodovzdal a nie kody preboha. potom tu o anonymite nemoze byt vobec rec.
|
| |
Re: identifikator
Od: etc
|
Pridané:
23.5.2011 11:47
Nie celkom, keďže nevyplňuješ mesto, ale mestskú časť, takže azda s výnimkou najväčšej mestskej časti v SR - Petržalky dokážeš podľa údajov dátum narodenia, zamestnávateľ a pohlavie určiť takmer každého obyvateľa.
Spôsobov, ako sa to dá robiť je iks ipsilon, ale keď si úrad vybral takýto a k tomu také klamstvá, tak je to jeho boj (najmä jeho predsedníčky, ktorá zrejme predsedníčkou možno nebude)
|
| |
co tu mam napisat
Od: hafiky af
|
Pridané:
23.5.2011 9:18
http://www.youtube.com/watch?v=c_4S2JYOnL8
|
| |
anonymita naša milá
Od: ........
|
Pridané:
23.5.2011 10:53
Ja nechápem čo riešite, kľudne si tam vyplňte aj bludy. V prípade, žeby vás "pozvali" na súdne jednanie, tak sa môžte dokonale obhájiť tým, že toto sčítanie bolo anonymné a prakticky nemôžu dokázať (keďže ťarcha dokazovania bude NIE na vašej strane), že ten formulár ste vyplnili presne vy resp. dokazovať môžu, ale ten dôkaz sa môže pokojne napadnúť a súd ho na 95% musí prijať ako nedostatočný ;-) konzultované s kamarátom sudcom ;-)
|
| |
Re: anonymita naša milá
Od: :))
|
Pridané:
23.5.2011 11:18
A sudcovia budu mat tolko prace... Budu radostou bez seba :))))
|
| |
Re: anonymita naša milá
Od: ..............
|
Pridané:
23.5.2011 16:21
To je pravda, ale ja som iba opísal prípad extrémneho riešenia danej problematiky ;-)
|
| |
Aj tak budu nesprávne vyplnené
Od: Tinusko
|
Pridané:
23.5.2011 11:33
Myslím, že takých 70% formulárov bude aj tak nesprávne vyplnených, pretože väčšina ľudí si informácie k vyplneniu ku každému bodu neprečítala. Už len miesto narodenia hovorí samo za seba.
|
| |
diletanti
Od: home_made_identifier
|
Pridané:
23.5.2011 12:34
na mojich tlacivach je na zadnych stranach v instrukciach slusny bordel s diakritikou - napr. "ž" tam raz je, raz je tam "z". - kaslem im na to - ako seriozne (a anonymne ;) )mi pripravili oni tlaciva, tak ich pripravim ja pre nich.
akurat ma seru (ale exteremne) tie peniaze, co to stoji.
|
| |
Aky strach
Od: Peter 19
|
Pridané:
23.5.2011 20:41
Zas opantala paru ludi blbost a davaju tu vyhlasenia o zneuziti osobnych udajov. O kazdom sa vedu zaznamy uz od narodenia a v policajnej databaze vedia skoro vsetko. Tak neviem o ake osobne udaje ide ze mas WC a si zamestnany ten kto pracuje na cierno ajtak to tam nenapise. Nerobte zbytocnu paniku. Ide tu len o prieskum pocitacovej gramotnosti a zvazenie ci je mozne uskutocnit referenda cez internet. Ale pri tak malo vyplnenych formulaoch cez internet sa to posunie o dalsich 10 rokov.
Vivat Slovakia.
|
| |
1:10 .....
Od: Ali7
|
Pridané:
23.5.2011 21:27
Ked tak pocuvam a citam posledne dni o tomto scitani, tak priemerne asi tak 10 ludi neni spokojnych s metodami scitania a asi 1 clovek je spokojny. Trochu jednoznacne to je. Ja patrim medzi tych 10 :)
Dopadne to zle a dufam ze najhorsie dopadne ten ktory vymyslel identifikatory...
|
| |
-----------
Od: -----------
|
Pridané:
23.5.2011 21:31
Jak keby niekoho vo vesmire zaujimalo, ci ma niekto identifikovane dve alebo tri kopy hnoja. :) To uz dolezitejsich "ludi" ako ma SVK ani v okoli 10 Gly nikto nenajde.
|
| |
ide o princip
Od: viktor traktor
|
Pridané:
24.5.2011 10:46
kazdy najmansi zarodok nedemokracie je treba zastvit este v pociatku. ani virus nie je zo zaciatku silny protivnik ktoremi je tazke sa postavit, ale ziaden imunitny system ho nepovazuje koli tomu za nepodstatny.
|
| |
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
24.5.2011 10:55
chcel som to vyplnit pravdivo,no anonymne, ale kedze sa to anonymne vyplnit neda, tak to nebudem vyplnat pravdivo. alebo mate niekto navod ako sa to da vyplnit anonymne? cez internet urcite nie, jedine si zamenit kody s niekym inou osobou. Pre offline scitanie by sa dal mozno vytlacit novy, nahodny ciraovy kod + cislo, no v pripadne ze to zadava do systemu priamo scitaci komisar, je mozne ze vie od koho ma harok, a pride k tebe znovu s novym kodom. ma niekto nejaky napad ako anonymne odovzdat formular?
|
| |
Re: Titulok:
Od reg.: wizz hruska
|
Pridané:
24.5.2011 11:09
kod je code 128
|