
neprihlásený
|
Streda, 1. apríla 2026, dnes má meniny Hugo |
|
|
Úrad na ochranu osobných údajov vyzýva Štatistický úrad na nenalepovanie sčítacích identifikátorov
DSL.sk, 21.5.2011
|
|
Úrad na ochranu osobných údajov, ÚOOÚ, vyzval vo svojom piatkovom verejnom stanovisku (PDF) ohľadne Sčítania obyvateľstva 2011 Štatistický úrad na upustenie od povinnosti nalepiť na sčítacie hárky číselný identifikátor obyvateľa.
Zber údajov pri sčítaní obyvateľstva, ktorý odštartoval už dnes a potrvá do 6. júna, nie je anonymný a Štatistický úrad má k dispozícii databázu prepájajúcu číselný identifikátor s konkrétnymi osobami.
Ako prvý to zistil a upozornil na to server DSL.sk už v marci. Štatistický úrad to v odpovediach na otázky servera DSL.sk už v marci aj oficiálne potvrdil.
Číselný identifikátor obyvateľ musí automaticky použiť pri elektronickom sčítaní, tu slúži totiž ako prihlasovacie meno. Pri vyplnení papierového formulára má podľa pokynov Štatistického úradu občan identifikátor nalepiť na svoj vyplnený formulár. Osoby neevidované v systéme alebo osoby zúčastňujúce sa sčítavania mimo miesta svojho trvalého pobytu dostanú tzv. rezervný identifikátor, ktorý je tiež prepojený s ich osobnými údajmi.
ÚOOÚ v piatkovom stanovisku okrem iného vyzýva Štatistický úrad aby "zvážil upustenie od povinnosti nalepiť číselný identifikátor obyvateľa na sčítací formulár a nechal túto možnosť na slobodnom rozhodnutí obyvateľa (ak identifikátor nalepí alebo sa elektronicky sčíta, vyjadrí s takýmto spracúvaním súhlas), ako aj od akéhokoľvek iného spôsobu stotožnenia vyplneného
sčítacieho formulára s osobou napríklad prostredníctvom úkonu sčítacieho komisára".
"Ak tento postup Štatistický úrad SR v tomto štádiu sčítania neuplatní (nevie uplatniť), je pravdepodobné, že vystaví celé sčítanie možnému spochybňovaniu," uvádza tiež ÚOOÚ vo svojom stanovisku.
ÚOOÚ sa podľa svojho stanoviska začal zaoberať podobou realizácie sčítania až po podnete fyzickej osoby zo 17. mája. Prečo sa ale ÚOOÚ nezačal zaoberať konkrétnou realizáciou sčítania, výrazne najväčšieho zberu dát o obyvateľoch, a jeho vzťahu k ochrane osobných údajov z vlastnej iniciatívy už výrazne skôr nie je jasné.
Navyše informácie o prepojení boli zverejnené už v marci, po ich zverejnení serverom DSL.sk ich následne odvysielala aj jedna zo slovenských televízií.
Štatistický úrad SR v stanovisku reagujúcom na stanovisko ÚOOÚ kritizuje ÚOOÚ najmä za načasovanie stanoviska a jeho formu, keď stanovisko oficiálne Štatistickému úradu pred jeho zverejnením ÚOOÚ nedoručil. Štatistický úrad zároveň avizuje podanie podnetu na ÚOOÚ Generálnej prokuratúre SR.
V sčítaní majú obyvatelia vypĺňať dáta platné k polnoci zo včera na dnes. Elektronicky sčítať sa dá oddnes do 29. mája, komisári budú zbierať vyplnené formuláre do 6. júna.
Pri prípadnom splnení požiadavky ÚOOÚ môžu byť dáta vyplnené elektronicky naďalej priraditeľné k osobám ale dáta vyplnené písomnou formou nie. Definitívny postoj Štatistického úradu a prípadné zmeny, ak k nejakým príde, je možné očakávať najneskôr v najbližších dňoch, keď Štatistický úrad zvolal na nedeľu brífing pre médiá.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Xavier de La Slovak
|
Pridané:
21.5.2011 12:03
cele to bude aj tak velky fail ako vsetko co sa robi u nas
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: marek1234
|
Pridané:
21.5.2011 12:32
Ja som to uz scital :-) Prehnal som to skartovackou aj spolu s s identifikatorom.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Heavy
|
Pridané:
21.5.2011 12:55
A ja debil som to cez net už ráno vypísal... no ak by som vedel toto tak sa na to vyserem kým sa to nevyrieši.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: VelkyBrat
|
Pridané:
21.5.2011 15:44
mas citat DSL pravidelne a okrem tlacenia cez PDA v komentoch by si vedel o tom uz od marca a teraz si v databaze Echelonu;)
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: PCnityIV
|
Pridané:
21.5.2011 20:46
Je pekne ze to nie je anonymne... A?
Co je na tom? Trochu nechapem tu paranoju. Vsak ani TOR nie je na bezne pouzivanie. Vela ludi ma FB,Linkedin, xing a co ja viem ake este sluzby a maju tam tolko udajov o sebe ze by sa Stat. U. ani nesnivalo.
Tak sa dozvedia par informacii plosne, ktore kebyze maju zaujem, zistia aj tak.
Urcity kompromis medzi sukromim a vseobecnym prehladom statu musi byt, ale uplne odmietanie dodania statisticky zaujimavych informacii je imho tiez nezmysel. No flame, len moj nazor.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
21.5.2011 21:05
Ti ludia tie udaje o sebe na FB, Linkedin, atd poskytuju dobrovolne. Stat ma k tomu nuti, nejde len o poskytnutie udajov do ktorych mu z principu nic nie je ale aj o stratu casu ich poskytovanim - dalsie zdanenie a srob sa pomaly utahuje.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: HKJ
|
Pridané:
21.5.2011 22:49
Go home.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: ...............
|
Pridané:
22.5.2011 7:54
Hlavne by bolo dobre vidiet ten ich "bezpecnostny projekt",
ako sa to bude valat niekde v DB a hocikto z miestnych IT staff si to bude moct dumpnut a odniest na disku domov :)...
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: ericek.111
|
Pridané:
22.5.2011 12:22
a hlavne tam má každý napísané, či má splachovací záchod
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Genius121
|
Pridané:
23.5.2011 8:07
Prosim Ta a co je na tom, ze si to vyplnil. Tie udaje co tam chcu su o nicom, bat by sa mohol mozno len ten kto ma co skryvat, ale pre bezneho cloveka su tie otazky v dotazniku uplne v pohode, aj keby to mal vediet kazdy v tejto republike, ze je to o Tebe :)
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Potmehud
|
Pridané:
23.5.2011 9:53
Problem nieje v statistike, problem je v tom ako sa to na inom servri rozoberalo ze tie data budu pristupne tretim stranam, cize to neostane len "statu". Hladaj.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
21.5.2011 15:37
No ja myslím, že napríklad MS v hokeji rozhodne fail neboli.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: HKJ
|
Pridané:
21.5.2011 22:49
Ktory rocnik ?
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Vivat Slovakia
|
Pridané:
22.5.2011 18:53
No ak myslíš tie posledné, tak výkon našej odchádzajúcej prestarnutej reprezentácie vôbec nebol fail, keďže dokázali vyhrať akurát nad Slovincami a Dánmi. Prestavba "mierne" predraženého zimného štadióna v našej krásavici na Dunaji takisto nebol fail. Prekrývanie toho bordelu v meste plagátmi to nie je žiadny fail. Manažovanie SZĽH harvardovským Ďžej Árom Širokým nie je fail, takisto ako kompletné okradnutie dánskej reprezentácie v hoteli. Aspoň, že Fíni si budú Bratislavu pamätať ako miesto, kde vyhrali MS...
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Hmm
|
Pridané:
22.5.2011 9:42
Nie som žiaden výrobok, že mi budú dávať čiarové kódy, asi to nakoniec spravím tak, že čiarový kód zničím a sčítací hárok vyplním . V zákone o sčítaní obyvateľov nie je žiadna sankcia , ale treba si prečítať aj zákon o ŠTATISTIKE , sekcia pokuty ..... Tam sa hovorí, (nebudem citovať iba postatu len jedného bodu z pokút) a to , že ak sa nezúčastní spravodajská jednotka ( my) nejakého zberu štatistických údajov , ktorý je v zozname štatistických "úkonov" úradu alebo sa nezúčastí v danom termíne, či odpovie nepravdivo , tak môže dostať pokutu a je to max. do 1660 € , alebo 660€ alebo aj nejaké ešte menšia suma....
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 9:55
Ak nenalepíš kód, komisár na odovzdaný hárok nalepí náhradný kód.
Pokuta za nesčítanie nie je. Tie pokuty v zákone o štatistike sa netýkajú konaní v rozpore so zákonom o sčítaní obyvateľov.
Ešte jednoduchšie, pokuta je pre nesplnenie si povinností spravodajskej jednotky, ale spravodajské jednotky sú iba podnikateľské subjekty registrované pre DPH obchodujúce s partnermi v rámci EÚ.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: nasraty user
|
Pridané:
22.5.2011 12:52
a ked tam nalepim kod z horalky?
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 13:53
kód z horalky vyzerá úplne ináč, než kód na sčítanie. Ak by si si náhodou spravil kód, ktorý vyzerá podobne, tak si to pre zmenu všimnú pri spracovaní údajov na štatistickom úrade, keďže budú vedieť, že takýto (tebou vymyslený) kód neexistuje.
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od reg.: wizz hruska
|
Pridané:
24.5.2011 10:16
nevie niekto aky format kodu sa pouziva na kontrolnej nalepke?
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: sten
|
Pridané:
22.5.2011 14:42
Gratulujem, spôsobil si záchvat smiechu sestre :D
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
22.5.2011 11:48
Keď si už čítal ten zákon o štátnej štatistike tak si si isto všimol aj § 15 - Sčítanie obyvateľov, domov a bytov v ktorom je napísané: "Sčítanie obyvateľov, domov a bytov upravuje osobitný zákon." a odvoláva sa na zákon o sčítaní obyvateľov, domov a bytov v roku 2011...
|
| |
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Od: pribinacik
|
Pridané:
23.5.2011 8:17
coby si nebol vyrobok - cislo obcianskeho ti pridelili uz davno (snad).
|
| |
dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 12:08
Je nejaky jednoduchy sposob ako sa na to kompletne vysrat?
.
Minule som tam napisal blbosti ale ta teta, co to zberala si to precitala a o par dni mi zazvonila pri dverach. Prisla mi len povedat, ze to cele vyplnila odznovu za mna (netusim, co tam napisala) a ze som jej urobil zbytocnu robotu a ze by som sa mal hanbit. A potom odisla.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: xxgdd
|
Pridané:
21.5.2011 12:15
hamba ti !
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 12:24
Pohoda, som nehaNebnik.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: PCnityIV
|
Pridané:
21.5.2011 20:48
Hmmm... A nie je take konanie (vyplnenie za niekoho proti jeho suhlasu) protipravne? :) Si mohol skuskit podat podnet.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: webnick358
|
Pridané:
21.5.2011 12:19
Je - nebyt doma, ked to pridu zbierat :D
Ja to mam SOLVED, nebyvam s rodicmi ale trvale bydlisko mam zatial tam, tak im prisli papiere. Nah, nech si povypisuju :D
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: ggg.
|
Pridané:
21.5.2011 12:19
cele scitanie pokazis...!!!
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: einstein
|
Pridané:
21.5.2011 12:39
da sa. mozes tam napisat blbosti, ale take, ktore ako blbosti nevyzeraju. takze sa nad nimi nikto nepozastavi. a patrat po tom, ci si tam napisal pravdu alebo nie, aj tak nikto nebude. pri tom mnozstve formularov a bordeli co v tom maju by to nezmakli ani keby chceli.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: roflmaoc
|
Pridané:
21.5.2011 13:26
Urob to napr. ako ja,..trvale bydlisko mas inde kde akurat byvas. Mozu ti na tu adresu vypisovat,.. chodit ta zhanat a ty mas svaty pokoj,... alebo chod do zahranicia :)
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
21.5.2011 14:02
Samozrejme. Sčítací hárok neodovdáš. Nikto ti nič nemôže.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: AstaKiller
|
Pridané:
21.5.2011 15:35
Jezismarja, co ste ako telce? Normalne stacilo pri prvej navsteve oznamit scitacim komisarom, ze sa scitania nezucastnite. Ide o porusenie zakona bez akejkolvek sankcie. Tento problem som mal porieseny za 30 sekund.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: ghbnjzfkrfku
|
Pridané:
21.5.2011 18:33
Presne toto plánujem urobiť, ale elektronicky, tam mi to žiadna "teta" neopraví. Aj tak ma nikto nemôže donútiť odpovedať na otázky, na ktoré nechcem. A keď na tom budú trvať, tak sa dozvedia kraviny. Čo je koho do toho, aké sú moje majetkové pomery, adresa zamestnávateľa a podobne.
|
| |
Re: dnes má meniny Zina, zajtra Júlia , Pošli kvety
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 21:05
Moj drahy dennicek, prave som zatvoril dvere za scitacim komisarom a scitacou komisarkou.
.
Mam v ruke tie papiere a co teraz?
Ach moj drahy dennicek, ako rad by som sa na to vysral a poslal ich vsetkych doprec ale po tych skusenostiach minule, asi to spravim nejako cez internet. Nebavi ma vyplnovat formulare, boze, ako ma to nebavi. Dost som dufal, ze tomu americkemu dedkovi vyjde ta predpoved na sobotu a scitaniu sa elegantne vyhnem. Ale hovno, ten dedo je senil. Mozno ma v nedelu zrazi auto. Dufajme.
|
| |
jjjsdaf
Od: misho116
|
Pridané:
21.5.2011 12:27
identifikator nalepim, odovzdam prazdny papier a hotovo xD
neexistuje ziadny zakon na zaklade ktoreho ma mozu sankcionovat alebo trestne stihat
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: einstein
|
Pridané:
21.5.2011 12:40
preco nie naopak?
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 12:54
Vysvelim:
Nalepenie - 10 sekund.
Vyplnenie - straaaaasne vela sekund.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od reg.: viperman
|
Pridané:
21.5.2011 12:57
existuje, scitanie je povinnost praveze ;)
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: Barl_jelito
|
Pridané:
21.5.2011 13:38
Povinne je, nastastie u nas na rozdiel napriklad od cechov alebo fasistickeho nemecka za to nie su postihy. Zatial... dufam ze si to niekto nerozmysli...
|
| |
Re: jjjsdaf
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
21.5.2011 14:21
v Cesku tiez nie su postihy
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: AstaKiller
|
Pridané:
21.5.2011 15:37
V CR su postihy a to az pokuta do vysky 10 000 KC, ktora ale nie je vykupenim a neodprostuje od povinnosti odovzdzat vyplnene harky.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
21.5.2011 14:05
A než niekto začne robiť insitnú právničinu, povinnosť nie je ani v zákone o sčítaní obyvateľov domov a bytov 2011, ani v zákone o štátnej štatistike a ani v priestupkovom zákone.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: AstaKiller
|
Pridané:
21.5.2011 15:43
Nechapem ako mozu byt masy ludi take sproste. Zakon scitani ma zopar stran, je dostupny kazdemu a predsa sa najde kopec debilov, ktori Ti budu tvrdit, ze scitania sa musis zucastnit, inak bude pokuta a zle nedobre. Slovensko je krasna krajina, hanbou su ale jeho obyvatelia, ktori su sprosti az to boli a pritom si namyslaju aki su mudri.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: AstaKiller
|
Pridané:
21.5.2011 15:44
Oprava: Zakon o scitani...atd
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: Aladar_1
|
Pridané:
21.5.2011 21:42
Niekto tu klame a zavadza:
http://aktualne.centrum.sk/domov/
zdravie-skolstvo-spolocn
ost/clanek.phtml?id=1228103
"Zákon hovorí o tom, že sčítanie je povinné a každý občan je povinný v zmysle zákona vyplniť sčítací formulár pravdivo a úplne," povedala Benkovičová.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: uzivatel-svk
|
Pridané:
21.5.2011 23:20
ziadne sankcie...
mozu mi vyfajcit mojho malinkeho vtaka
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: AstaKiller
|
Pridané:
21.5.2011 23:22
Ale ak pises A, treba napisat aj B.
takze dodavam pre uplnost:
"Zákon hovorí o tom, že sčítanie je povinné a každý občan je povinný v zmysle zákona vyplniť sčítací formulár pravdivo a úplne," Za porusenie tejto povinnosti neexistuje ziadna sankcia. Cize neexistencia sankcie prakticky neguje danu povinnost.
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: HKJ
|
Pridané:
22.5.2011 2:52
A s ktorym okrskom bankujes Ty ?
|
| |
Re: jjjsdaf
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 8:50
už ti to tu zopár ľudí polopate vysvetlilo. Je to imperfektný zákon, takže ako sa k tomu postavíš, je tvoja vec, nebude to mať žiadne následky.
|
| |
Nechapem dovod na scitanie!
Od: trezor
|
Pridané:
21.5.2011 12:33
Ja stále len nechápem načo to komu je? Ved BANANISTAN predsa ma matriku, kde ma presný počet ludi, kataster pre nehnuteľnosti. Socialku na zistenie ci si zamestnaný alebo nie si. Tak co otravujú ludi??? Chce zistit ci mas PC? Ci kde by sa dalo este viacej osklbat bananovnika?
Je to vsetko hlupost a zase zbytocne vyhodene peniaze!
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: Krisos
|
Pridané:
21.5.2011 12:53
Spionaz obyvatelov, ktomu to sluzi.
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: anti
|
Pridané:
21.5.2011 15:18
A cirkev si musi spocitat ovecky aby dostala cash
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
22.5.2011 11:20
Blbost,
cirkvev dostava peniaze podla poctu duchovnych(farary a podobny ludia) a nie podla poctu veriacich
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: cdd
|
Pridané:
22.5.2011 23:38
to si taku kravinu kde nabral? Samozrejme ze dostavaju podla statictickych oveciek, preto maju aj plagaty a v kostoloch evanielizuju. Dobre rano
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: xcvxc
|
Pridané:
23.5.2011 9:05
momentalne nedostavaju na zaklade toho kolko sa hlasi, k tomu sa ma dospiet v najblizsej dobe
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: siirii
|
Pridané:
23.5.2011 9:12
Nie, dostávajú peniaze na základe počtu duchovných. Skús si o tom niečo zistiť nabudúce.
|
| |
Re: Nechapem dovod na scitanie!
Od: _ISIIS
|
Pridané:
21.5.2011 18:12
Nie chcu zistit ci mas splachovaci zachod :)
|
| |
kopli daniam
Od: noacoked
|
Pridané:
21.5.2011 12:59
cele je to na to, aby nasi krasni politici - aka zlodeji, mohli narubat dane co najefektivnejsie. To znamena aby podchytili co najvacsiu skupinu s co najvacsim prijmom (aby sa moc nefrflalo). A potom uz len staci vymysliet daky tunel a maju peniazky vo vracku... Napriklad , zaujimave su otazky ohladom nehnutelnosti a dopravy do prace....
|
| |
Re: kopli daniam
Od: maggic
|
Pridané:
21.5.2011 13:47
co vyplyva z dojazdnosti do prace?
|
| |
Re: kopli daniam
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 17:58
Zeby cestna dan?
|
| |
Re: kopli daniam
Od: dadada
|
Pridané:
21.5.2011 19:42
kolko ludi by sa asi priblizne malo pohybovat v lokalitach ktore uvedies napr v nocnych hodinach (mame tu nulu, oo aano! mame tu nulu, tu sokol tu sokol, nieco tu nesedi...)
|
| |
otazka
Od: zolike
|
Pridané:
21.5.2011 14:16
da sa to nejako osrat cez net? kedze u nas ta "postarka" alebo kto to nosil...mala len madarske a ciganske verzie vyplnovacih harkov, tak mi dala len tie obalky stym kodom ktory viem pouzit na nete. Povedala mi ze uz slovenske nema a zostali jej len madarske a ciganske, ale to jej mozem osrat, a ze slovenske uz nema a ani nebude mat...takze mi to ostava vyplnit len cez net..da sa to nejako vlastne ojebat? kedze na net sa prihlasujem pod tym loginom a heslo co je v obalke...ked im tam na nete vyplnim zakaldne udaje ako je narodnost a pohlavie a inde napisem ze "JEBAT" tak co z toho?
|
| |
Re: otazka
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
21.5.2011 14:21
osrat sa to da dvomi sposobmi, bud to nevyplnuj, alebo idealne vypln, a daj realisticke udaje, ale nie pravdive, aby si im skreslil statistiku
|
| |
Re: otazka
Od: tvoj__tatko
|
Pridané:
21.5.2011 14:23
vsak skus a uvidis
|
| |
Re: otazka
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
21.5.2011 14:26
Uzávierka internetového sčítania je pred uzávierkou papierového sčítania. To znamená, že keď komisárka pôjde 6.6.2011 preberať vyplnené papierové hárky, bude mať zoznam ľudí, ktorí sa zabudli sčítať cez internet a bude ťa otravovať s papierom.
Ak ťa to skutočne nahnevalo, komisárke pri preberaní papierových hárkov povedz, že nedáš a zavrieš dvere. Pokuta za to nie je, takže pohodička.
|
| |
Re: otazka
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
22.5.2011 12:00
Ak ma bude otravovať s nejakým papierom bude ju pravdepodobne otravovať môj 43kg pudlík. V prípade záujmu jej podá štatistiku o počte a stave svojich zubov, prípadne jej explicitne dokáže že určite vie rýchlejšie behať ako nejaká komisárka.
|
| |
Re: otazka
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 12:27
Ja by som toho pudlíka vytiahol, až keby si nedala povedať. Ak bude akceptovať moju neochotu zúčastniť sa sčítania a nebude presviedčať, nemám dôvod správať sa k nej agresívne.
Každopádne, či toho pudlíka vytiahneš alebo nie, je len na tvojom postoji voči "štátnym zamestnancom".
|
| |
Re: otazka
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
22.5.2011 17:08
Ten pudlík má dovolené konať svoje povinnosti len na mojom pozemku ktorý je riadne ohradený a označený že tam je pes.
Nemám sa k nej dôvod správať agresívne - aj keď predtým robila m. policajtku a múdrejšieho človeka od nej nebol a zrejme ani teraz ešte nie je. Raz štátnym zamestnancom - navždy štátnym zamestnancom. To je tak keď je*ať ľudí je koníčkom a aj povolaním (bývalým).
|
| |
Re: otazka
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 20:13
Tak to je pravda, radšej mor do domu, ako štátneho úradníka. A ak ide o chlapatého, tak to je ešte horšie.
|
| |
Elektronické sčítanie
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
21.5.2011 14:44
Idem na https://www.e-scitanie.sk/, kde na mňa vybafne upozornenie, že "Vypĺňanie elektronických formulárov bude možné v čase od 21. mája do 29. mája 2011." Očividne na Slovensku nie je 21. mája to, čo inde vo svete.
|
| |
Re: Elektronické sčítanie
Od: Src
|
Pridané:
21.5.2011 18:30
Mne to tiez tak ukazuje vo firefoxe, to bude asi bug, treba premazat cache. V Chrome to ukazuje dobre.
|
| |
hmmmm
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
21.5.2011 14:47
najlepsie je to ze mna este stale nezastihol scitaci kominar, teda este som ani nevidel scitacie harky =d
|
| |
gumaci
Od: h14vick4
|
Pridané:
21.5.2011 14:52
Úplne by stačilo keby boli tie identifikátory nepreviazané s menom a namiesto toho by ich komisár pri dodaní vytiahol naslepo zo "sáčku", nemuseli toto riešiť a mali by ošetrené duplicity...
|
| |
Re: gumaci
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2011 22:24
Vsak kazdy inteligentny clovek by k takemu rieseniu prisiel za par sekund. Ale vitaj v spojenych osadach Slovenskych
|
| |
Re: gumaci
Od: asdfvcxz
|
Pridané:
23.5.2011 10:09
nie, ze by som bol zastanca tychto statnych nezmyslov, ale vysvetli mi, na co by potom boli tie kody, keby neboli previazane s menom. Ja to chapem tak, ze je to namiesto koloniek meno a rodne cislo, ako mali napr. v cechach.
|
| |
Re: gumaci
Od: x3m
|
Pridané:
24.5.2011 13:48
Tu ide o to, ze scitanie ma byt anonymne. Co po nalepeni tvojho identifikacne kodu uz akosi nie je. Aj ked UOOU sa vyjadril nejak v tom zmysle, ze aj bez mena (resp. kodu) to nie je uplne anonymne.
|
| |
Internet
Od reg.: RADICOVEJ_KOD
|
Pridané:
21.5.2011 15:07
Takto tu Cesus formularik som uz vyplnil v zahranici, orazka je budem ho musiet vyplnit aj na slovesnku?
|
| |
Náhradná varianta
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
21.5.2011 15:36
Tiež som si zobral iba veci na elektronické vyplňovanie, ale ako to tu všetko čítam, teraz by som to chcel vypísať do papiera, bez tej nálepky. Dá sa ísť niekde, kde by som dostal ešte tie formuláre?
|
| |
Re: Náhradná varianta
Od: wwzqezq
|
Pridané:
22.5.2011 8:42
vydrz, komisarka u teba zrejme zazvoni znova ked to elektronicky nevyplnis. Ona pri zbierani papierovych tlaciv po 29.5 bude vediet ze si to nevyplnil.
|
| |
co chcete riesit?
Od: johnyx
|
Pridané:
21.5.2011 15:48
co sa nad tym vzrusujete? a co ked niekto bude nieco vediet o vas omg? ved o dome si zisti cez katasterportal co je na vas pisane, policia ci sis cokolvek, podsvetie to iste...a to ci mam mobil, pocitac alebo klimatizaciu ci auto...to su naozaj extra doverne udaje... a pripojka na vodu, plyn a ine hovadiny? nechapem co sa kto vzrusuje...nemam problem cokolvek s tych udajov zverejnit, koniec koncov ich kazdy o mne vie...preco by sm sa nemal scitavat-kludne tam rovno napisem svoje meno, neposerte sa vsetci z tych dovernych udajov
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: fail
|
Pridané:
21.5.2011 16:58
a este k tomu povinne vyplnitelne udaje (v elektronickej forme) niesu vobec dake doverne. takze naco sa vzrusujete.
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: uzivatel-svk
|
Pridané:
21.5.2011 23:25
nimandovi ako si ty to nemusi vadit, mne to vadi, nie su sankcie, mozem ich jebat
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
21.5.2011 23:38
Ze spominas tie sankcie, ked o nic nejde tak je kazdy hrdina, vsak. To ze ich zakon explicitne neurcuje este neznamena ze ziadne nebudu, mozu ta odsudit k nahrade spolocenskej skody, a ta moze byt nedozierna. Uz si vymekol?
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: uzivatel-svk
|
Pridané:
22.5.2011 0:17
bojim bojim
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: fwwrwiwiwi
|
Pridané:
22.5.2011 8:46
nahrada spolocenskej skody? To je ako napriklad to ze za 30 milionov eur niekto sprasil cele scitanie? Dostane to statisticky urad k nahrade???? Alebo este lepsie ked sa toho celeho chyti generalna prokuratura a za pripravu scitania v neanonymnej podobe pojde niekto brucat? Alebo odsudia 20-30% slovakov za to ze posluchli urad na ochranu osobnych udajov a nenalepili tam ten kod alebo sa zariadili inac a pisali blbosti? Mam pokracovat?????
A aka je to spolocenska skoda ked napr. v nemecku ani nescitavaju cely narod? Co takto na slovensku odratat tych co neodpovedali spravne a/alebo zamerne pokazili cele scitanie??? Uz si makky z toho , ze???
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
22.5.2011 11:01
Nahradu spolocenskej skody urci sud, len aby sa potom dotycny necudoval ako je to mozne ked mu internetovy pravnik na dsl.sk tvrdil ze je to "v pohode". Zbytok preslovu si mozes nechat ako obhajobu na sud ak by sa z teba nahodou rozhodli spravit ex. pripad, idealne to prednes v pisomnej forme "????" urcite spravia dojem. :)
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 11:34
No davaj paragraf, podľa ktorého niečo také existuje (nielen) v prípade sčítania obyvateľov, domov a bytov 2011.
Ale keď sa ti nechce, nemusíš, pretože niečo také v ASPI nenájdeš ty spoločenská škoda.
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
22.5.2011 12:15
Tomu co sa snazis predvadzat sa hovori Google pravnicina, ale vediet hladat v ASPI na vykonavanie pravnickej praxe nestaci a ani sa to 5 rokov na fakulte neuci, ty potrat. Jeee uz som skoro ako ty, stretneme sa na pokeci?
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 12:31
No ale veď daj paragraf a neošívaj sa. Pouč nás sprostých prostých ľudí.
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
22.5.2011 15:05
420 OZ
(1) Každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 15:46
Komu spravím škodu?
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
22.5.2011 12:10
"To ze ich zakon explicitne neurcuje este neznamena ze ziadne nebudu"
LOL Si ma pekne pobavil. Buď je tvoje právne povedomie malé až žiadne, alebo zámerne zavádzaš.
|
| |
Re: co chcete riesit?
Od: bernard
|
Pridané:
22.5.2011 18:36
skor je jeho mentalna vybavenost na urovni 5 rocneho decka (teda ak nim nieje).
|
| |
UOOU a DSL.sk
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
21.5.2011 15:58
"Prečo sa ale ÚOOÚ nezačal zaoberať konkrétnou realizáciou sčítania, výrazne najväčšieho zberu dát o obyvateľoch, a jeho vzťahu k ochrane osobných údajov z vlastnej iniciatívy už výrazne skôr nie je jasné."
DSL.sk vlastne podalo podnet na UOOU v tejto veci?
|
| |
Serem na to
Od: Gunter Gauner
|
Pridané:
21.5.2011 15:59
Ja to teda nevyplnim a zahodim to. Ked je to scitavanie nech tam je meno a priezvisko a par dalsich veci. Ale udaje o byte o zamestnani a komplet vsetko. Este ze ci mam klimatizaciu. Cisty ustav. No dovi
|
| |
Re: Serem na to
Od: Vzz
|
Pridané:
21.5.2011 18:57
Asi preto je tam tolko veci, ze sa to robi raz za 10 rokov... Potom sa necudujme ked vo vsetkych statistikach skoncime v EU ako posledny zobraci, pricom realita nemusi byt az tak zla, len sa niekomu nechcelo zaskrtnut ze ma internet alebo aj tu klimatizaciu...
|
| |
Re: Serem na to
Od: ezietooeo
|
Pridané:
22.5.2011 8:49
tu nejde o statistiku obyvatelstva, keby ti zalezalo viac na tom ze koncime vzdy na poslednych prieckach v korupcii, rozkradani, podplacani, rodinkarstve, vymozitelnosti prava, byrokracii... To ti nevadi? Ale vadi niekomu ze sa nepriznam ze mam pracku, to uz je podla teba fatalny problem????
|
| |
Re: Serem na to
Od: Squeak?
|
Pridané:
22.5.2011 11:50
Potom je aspoň nádej, že z EÚ dostaneme viac peňazí ;)
|
| |
Problem
Od: Za poslednú hodinu: 480 meraní
|
Pridané:
21.5.2011 16:25
Ked formular niekto nevyplni tak sa nic nestane nijake pokuty sa za to nebudu davat aj ked podla zakona to musis vyplnit ale aky dovod by mal niekto na to aby nevypisal par riadkov?
|
| |
Re: Problem
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 10:00
Každý má svoje dôvody.
Niekto nechce, aby štát vedel o ňom až príliš (prosím, nepliesť si takých ľudí s tvojimi spolužiakmy, ktorý sa Facebooku zdôveria aj o tom, kedy idú na veľkú potrebu).
Niekto si myslí, že ide o bohapusté vyhadzovanie peňazí.
No a potom tu máme rôznych liberálov, minarchistov a pod., ktorí si myslia, že štát by mal zabezpečovať nanajvýš políciu, armádu, súdnictvo a v žiadnom prípade nejaké sčítanie.
|
| |
Ale, ale...
Od: fero158
|
Pridané:
21.5.2011 16:49
Veľké haló z prezradenia osobných údajov - účelová snaha dosiahnuť, aby sa Slováci nesčítali, včítane príslušnosti k vierovyznaniu.
Asi to niekomu prospeje, ale Slovákom nie!
Už sme sčítaní - celá rodina a trvalo to na internete chvíľu. Žiadne rodné čísla, dátum narodenia, dosiahnuté vzdelanie, či ovládam prácu na PC, Internet, súčasný zamestnávateľ, stav (slobodný, ženatý, vydatá), počet detí (vypisujú ženy), bydlisko, z čoho je postavený dom, či je zateplený celý, čiastočne, alebo vôbec. Podobne o byte.
Nuž to sú tie "ohrozené" údaje?!
Iba účelové mútenie vody - kto chce loviť?
|
| |
Re: Ale, ale...
Od: intact
|
Pridané:
21.5.2011 20:35
Problém je v tom, že Štatistický úrad SR zavádzajúco tvrdil, a stále tvrdí, že to sčítanie je anonymné.
Čiže ak niekto múti vodu je to práve ŠúSR a všetky problémy spôsobujú práve oni.
|
| |
dane vs scitani
Od: miro c
|
Pridané:
21.5.2011 17:40
aby ste potom neplakai ze nemate cesty a netreba stavat dalsie !
hlavne ze budete mat farara z vasich dani a dvoj-jazycny nazov dediny !!!!
lebo dochodcovia a mensiny to vyplnia!!!!
|
| |
Re: dane vs scitani
Od: unreg viva la fico
|
Pridané:
21.5.2011 19:01
Je uplne jedno co sa tam vyplni a ake budu vysledky. Ked bude ciganov vela tak im treba vyclenit viac penazi, ked ich bude malo tak im bude tiez treba vyclenit viac penazi na rozne etno projekty lebo sa za svoju identitu hanbia. Atd.
Ked stat potrebuje na to aby vedel kde ma postavit cestu scitanie ludu tak evidentne bude nieco v neporiadku, mozno by ich nemal stavat vobec.
|
| |
Re: dane vs scitani
Od: 89789789484
|
Pridané:
22.5.2011 8:51
na stavanie ciest sa staci zajst pozret v spicke do terenu ako vyzera situacia na cestach, okrem toho sa nikdy na zaklade statistiky cesty nestavaju, to su len dristy ludi co su za to plateni, cakam ze cele vedenie statistickeho uradu pojde hned po scitani svinskym krokom od valova, ine si nezasluzia.
|
| |
Re: dane vs scitani
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 10:07
Môžem potvrdiť. Ešte ako študent som bol počas letných prázdnin na jednej super brigáde.
Autobusom nás porozvážali po celom okrese, mňa vysadili niekde medzi Moravským Lieskovým a Českou hranicou, posadil som sa pod jeden veľký orech a počítal autá, ktoré okolo mňa prešli. Z toho potom v tom ústave v Žiline urobili štatistiku a zistili, že tade prejde okolo 60-120 áut za hodinu.
|
| |
Vysledky
Od: alojz1
|
Pridané:
21.5.2011 18:01
..."komplexné výsledky budú známe najneskôr v marci 2014". Preboha, co budu analyzovat skoro 3 roky?
|
| |
Re: Vysledky
Od: dhjdfjjt
|
Pridané:
21.5.2011 18:41
3 roky to tam budu ti traja ludia co tam su prepisovat do databazy a potom im to okamzite hodi statistiky
|
| |
Re: Vysledky
Od: Ribka
|
Pridané:
22.5.2011 12:59
A posledny udaj bude DROP TABLE...
|
| |
Re: Vysledky
Od reg.: Martinc
|
Pridané:
21.5.2011 19:09
asi cakaju do volieb aby sa potom povedalo ako to vlada zvladla..ak dovtedy vydrzi :-D (autor prispevku je politicky ateista)
|
| |
Re: Vysledky
Od: antirebel
|
Pridané:
21.5.2011 20:06
preinstalovavat win95 na cerstvo zakupene win98
alebo to nebolo v statnej institucii?
|
| |
Re: Vysledky
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
21.5.2011 20:11
za tie 3 roky budu doplnat harky za tych,co ich nevypisali.Takze zbytocne sa tu nadrapujete,katolicka cirkev,madari a cigosi na tom aj tak vyhraju
|
| |
Re: Vysledky
Od: HKJ
|
Pridané:
23.5.2011 12:25
Ako mozem zmenit narodnost?
Chcem nepracovat, chcem mat byt zadarmo, chcem mat nasledne dom zadarmo a chcem vsetko zadarmo.
Staci ist na matriku ?
|
| |
Sobota, 21. mája 2011
Od: Fsfs
|
Pridané:
21.5.2011 18:52
No len sa neposerte z toho...
|
| |
Re: Sobota, 21. mája 2011
Od: Mentol
|
Pridané:
21.5.2011 20:22
Dobre teda.
|
| |
Re: Sobota, 21. mája 2011
Od: ehmm
|
Pridané:
22.5.2011 16:31
neskoro, uz som sa...
|
| |
antirebel
Od: len tak
|
Pridané:
21.5.2011 20:04
no ja som si prebehol vsetky clanky a bol som rozhodnuty odovzdat harok bez kodov. potom som si precital otazky a povedal som si ze kedze tam nie je nic co by som chcel tajit pred verejnostou a cely ten cirkus platim, tak nech su to aspon dobre zuzitkovane prachy.
takze som sa nechal dokonale ostitkovat cez internet, cim som im doplnil aj par nepovinnych udajov - poskytovatela, os a tak podobne ;)
|
| |
Re: antirebel
Od: dadada
|
Pridané:
21.5.2011 20:13
chapem, ale takto sa tento bludny kruh nikdy nepretrhne.
|
| |
Re: antirebel
Od: .............
|
Pridané:
22.5.2011 9:32
Suhlas s tym, ze tam nic extra tajne nie je :), co mi vadi je to, ze vyslovene klamali, sudruzka Benkovicova a dalsia sudruzka so soc. ustavu SAV v nejakej TV debate doslova povedali, ze medzi ludmi koluju povesti, ze v barkode je kompletny identifikator osoby a ze to tak nie je, lebo v barkode je len nejake poradove cislo. To, ze je to cislo unikatne sparovatelne s menom, bydliskom a datumom narodenia uz zabudli povedat :)...
Urad na ochranu osobnych udajov tiez neriesi, ci to ma byt tak alebo onak, len konstatuje, ze to nie je anonymne.
Ked to maju spracuvavat do 2013, tak sa to tam bude kdesi valat po databazach dalsie 3 roky a nejak neverim, ze o to bude postarane tak, ze si to niekto nemoze dumpnut a zobrat. Je to relativne male dokonca aj v obycajnom nekomprimovanom texte to kompletne nebude mat viac ako niekolko stovak MB (a to som uz hodne prehnal - 10KB/osoba)...
|
| |
Re: antirebel
Od: HKJ
|
Pridané:
23.5.2011 12:24
zrarkujes to na 50mb
|
| |
ALTER TABLE
Od: risototh
|
Pridané:
21.5.2011 22:13
A nestacilo by iba v databaze dropnut stlpec s menom pri tych identifikatoroch? Vobec netusim, na co to tam vlastne je. Na odlisenie ludi staci predsa nejaky identifikator ako primarny kluc, na co je tam este aj vazba na konkretnu osobu? Je nejaky set identifikatorov, kazdy nahodne dostane jeden z nich a kazdy sa da pouzit iba raz, v com je problem? Na co tam je to meno s adresou dobre? Z hladiska riesenia redundancie dat je tam uplne na nic.
|
| |
Re: ALTER TABLE
Od: mmxx
|
Pridané:
22.5.2011 7:37
Uz od zaciatku maju chybny koncept. Z jednoznacnych udajov mali spravit Hash a ten pouzivat.Nikde nemaju tie udaje byt spolu...
Miesto identifikatora, mena priezviska,adresy atd by stacilo nalepit hash.
|
| |
tak ma seru
Od: mmxx
|
Pridané:
22.5.2011 6:53
Ak by za tu miliardu radsej poprepajali tie ich urady ako to maju napr. V rakusku. Teraz vzdy ked potrebujem nieco od statu, zo mna spravia postara. Ak ste niekto vybavovali stavebne povolenie alebo papiere po narodeni dietata viete o com hovorim...
Dalsie 3 roky budeme platit zbytocne ludi co to budu prepisovat. Na co tu mame prachy z EU na OPIS ked nie na elektronizaciu a integraciu uradov.
Ta prestrelka medzi ministerstvom vnutra, geodetmi, uradom na ochranu udajov a statistickym tomu dava ... Vsetko podla hesla " niet takej roboty, ktoru by sme nedodrbali"
|
| |
Scitanie
Od reg.: yanick
|
Pridané:
22.5.2011 12:47
Zaujimava stranka o scitani:
http://www.iseco.sk/scitanie-2011/
|
| |
dotaznik
Od: bakalar
|
Pridané:
22.5.2011 12:56
prosim Vas o vyplnenie kratkeho dotazniku na bakalarku dakujem http://dotaznicek.sk/kontrolpanel/dotazniky/dotazn ik.php?idDot=0000001626
|
| |
Re: dotaznik
Od: Najmúdrejší
|
Pridané:
22.5.2011 13:55
Not Found
The requested URL /kontrolpanel/dotazniky/dotazn ik.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
|
| |
SCITANIE
Od: maggot
|
Pridané:
22.5.2011 13:20
Prosim Vas, spocitavajte sa pre istotu aj 2x, lebo budu UMIERAT DETI!
|
| |
jaj takto...
Od: Marianko7785
|
Pridané:
22.5.2011 13:31
kocúrkovo....
|
| |
kde je chyba ?
Od: miki333
|
Pridané:
22.5.2011 13:36
Ja som to vyplnil včera a po potvrdení na odoslanie mi to ukázalo len bielu stránku a nič iné. No keď objednávam cez
net tak mi to aspoň vypíše "Ďakujeme objednávka bola odoslaná"
a tu nič. Asi to bude zase lajdáckosť tých "spriaznených" ľudí
ktorí robili tie stránky. Asi z toho zas nič nebude (z)manipulované, neoprávnené alebo čo no som zvedavý :-(
A podplácanie cig.nov aby priznali maďarské občianstvo ktoré je už známe že sa deje !
|
| |
prihlásený užívateľ.
Od: garcia82
|
Pridané:
22.5.2011 13:41
no povinnost som si splnil... vyplnil som byt aj osobu cez internet... len z detailom ze uvedene informacie niesu pravdive.. ked nas SU klame tak preco by sme ich nemali klamat? ;)
|
| |
scitanie
Od: Stefanredko
|
Pridané:
22.5.2011 13:57
Ak chcú vedieť koľko nás je, tak stačí, aby navštívili matriky. Tam to musia vedieť najlepšie. Kto má prechodný alebo trvalý pobyt.
To bude len finta aby vedeli sociálne pomery a po sčítaní sa sa navrhnú nové zákony, kde našej "menšine" pridajú sociálne dávky a našej "väčšine" vyrúbu vyššie dane.
|
| |
nechapem
Od: Okocha10
|
Pridané:
22.5.2011 14:00
ten identifikator to cislo je urcene pre moju osobu? ked vyplnim nepravdive a nalepim ho tak podla neho zistia kto ho vypisoval?
|
| |
Re: nechapem
Od: ghjsjsjaj
|
Pridané:
22.5.2011 15:13
samozrejme ze ano, oni zistia aj podla neho to ze neodovzdas harok, jednoducho to je ta "anonymita v praxi" co sa ta kredenciozna tetka na cele statistickeho uradu snazi zakryt a tvrdi ze je to len a jedine na zabranenie duplicity. Blbost na n-tu. Ani taki nemci nezistuju ci ich je 100milionov pri scitani, lebo nescitavaju vsetkych, ale u nas sa to musi, lebo sme bohaty narod. A okrem toho keby takyto pravny paskvil vyrobili v takom anglicku tak by tam vypukla asi tretia svetova.
|
| |
ste všetci
Od: tupci
|
Pridané:
22.5.2011 20:35
nechápem vás, ktorí v tom sčítaní hľadáte sprostosti. je to celosvetové sčítanie tak prečo sa nesčíať. aby vymleté mozgy sa môžu nesčitávať. či už majú moje údaje alebo nie mi je ukradnuté.
|
| |
Re: ste všetci
Od: .......
|
Pridané:
22.5.2011 21:24
jj celosvetove, aby ja vymlety mozok sa mohol nescitavat...
|
| |
nescitavam
Od: anti talent
|
Pridané:
23.5.2011 12:21
ja nevyplnim nic. ani papier ani web.
|
| |
Re: nescitavam
Od: HKJ
|
Pridané:
24.5.2011 1:50
cizze vyplnis obe?
ak nevyplnis :nic: tak vyplnis vlastne vsetko okrem "nic"
terba pisat - ja vyplnim nic.
|
Pridať komentár
|
|
|
|