|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: frape
|
Pridané:
20.5.2011 11:23
Viď Tunis, Egypt, Lybia.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Total offtopic
|
Pridané:
20.5.2011 11:48
Pozrite si stránku shmu.sk. To sú ale kokoti... Deja vu???
|
|
konecne
Od: vladiik
|
Pridané:
20.5.2011 11:51
konecne im doslo, ze starej stranke nic nechybalo :)
|
|
Re: konecne
Od: vedator
|
Pridané:
20.5.2011 12:43
... problem nebol v prechode na lepsiu stranku ale ze im padli serveri, lebo technika bola zastarana a z ministerstva im netiekli dostatocne peniaze, btw aky to ma suvis s cervenym gombikom ?
|
|
Re: konecne
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:16
Nepadli im servre.
Len stale hlasili na vikend skarede pocasie, tak po tretej vystrahe stlacil pan prezident cerveny gombik.
|
|
Re: konecne
Od: 5os5os
|
Pridané:
20.5.2011 16:13
Myslis ten s napisom START? (v SEATe)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: rts
|
Pridané:
20.5.2011 12:02
stary web bol a je stale lepsi ako ta parodia nahodena po vypadku.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Total offtopic
|
Pridané:
20.5.2011 14:48
Kokot mas na cele. SHMU ma velmi obmedzeny rozpocet, preto sa vratili k starsej stranke, ktora je zrejme menej nakladna. Nabuduce si zisti fakty pred tym ako zacnes spamovat diskusie.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: vedator
|
Pridané:
20.5.2011 15:32
... najprv sa naucit citat a potom nadavat, lebo v opacnom poradi to nefunguje ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Total offtopic
|
Pridané:
20.5.2011 16:05
Nepochybujem o tom ze shmu ma biedny rozpocet, ale naklady web musia byt uplne zanedbatelna polozka oproti ostatnym cinnostiam. Cela "prerabka" mi pripada ako keby z linky 112 vyhodili chlapa co dviha telefony (lebo hladaju babu co ma mikrofonicky hlas a vie po anglicky). A za mesiac by bol spat...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: pistiacik
|
Pridané:
20.5.2011 15:38
k tlacitku dufam ze si robia srandu a neviem si to realne predstavit. A k SHMU jupi diky za upozornenie ale mohlo byt nadavok
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jojojojoo
|
Pridané:
20.5.2011 20:28
Ty si teda dement, prave teraz vidno ako sa vsetky ostatne sukromne firmy prizivovali za nase peniaze na pocasi .. ako meteo.sk a spol ... na Chopku 22 stupnov :-)
Ich aktualne pocasie vyzera momentalne rovnako ako ked SHMU spolu spolu so SME urobili test a zacali nahodne davat nezmyselne teploty na rozne miesta a postupne sa tieto nezmysly zacali objavovat aj na sukromnych weboch :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: joo
|
Pridané:
20.5.2011 22:10
hore keby si si vsimol bolo stale napisane :"na stranke sa stale pracuje! dakujeme za pochopoeni"
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: webnick358
|
Pridané:
20.5.2011 13:20
... MY FINGER IS ON THE BUTTON :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: aaaaaaaaa
|
Pridané:
22.5.2011 16:38
PUSH THE BUTTON !!!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Martinc
|
Pridané:
20.5.2011 18:34
orwell ocividne zas tak velmi nekecal...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Element2
|
Pridané:
23.5.2011 10:18
Alebo naopak - niekto sa Orwellom inspiroval
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mirorim
|
Pridané:
21.5.2011 15:00
jj, aj tam bol urcite daky utok :D
inak uz su online ?
|
|
globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: babka olesanovska
|
Pridané:
20.5.2011 11:24
Fico: Omg niekto mi hackol FB, rychlo, zmackni to
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2011 11:30
Ries si svoj politicky komplex inde. Plati to o kazdom politikovi.
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: babka olesanovska
|
Pridané:
20.5.2011 12:27
tak urcite ako
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: 123123123
|
Pridané:
20.5.2011 13:34
..hovorim...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: teatro tatro
|
Pridané:
20.5.2011 14:33
..ze..
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
20.5.2011 14:55
...treba...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: Heavy
|
Pridané:
20.5.2011 15:13
otvoriť
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: qwert.
|
Pridané:
20.5.2011 15:34
pivo
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: srobik
|
Pridané:
20.5.2011 16:11
chladene
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: gustonator
|
Pridané:
20.5.2011 16:47
a to ŠariŠ 12°
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:27
...zo siedmeho schodu...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: rómovia radi bielu fidorku
|
Pridané:
20.5.2011 18:32
letím do obchodu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.5.2011 20:45
zatvorené, nalejem si vodu ...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: myagi alpinista
|
Pridané:
20.5.2011 20:53
jebem to, dám si sódu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: 0dee
|
Pridané:
20.5.2011 22:01
červené tlačidlo a sme bez tohoto kódu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: sauna
|
Pridané:
20.5.2011 22:33
tak zaspievajme ódu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: ritmusz xĐ
|
Pridané:
21.5.2011 18:02
k módu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: :))
|
Pridané:
21.5.2011 23:49
na cervenu diodu?
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: sauna
|
Pridané:
22.5.2011 1:09
prilozme katodu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: TotoMeno
|
Pridané:
22.5.2011 13:44
do správneho bodu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: sauna
|
Pridané:
22.5.2011 21:32
lebo zo spodu
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
22.5.2011 23:24
A Riťmus má nový hit.
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: Tupelo
|
Pridané:
20.5.2011 14:09
Neprud. Nahodou to bolo celkom vtipne. A osobne mam u ***** ake meno politika tam bolo. Takze si bez svoj politicky komplex riesit niekde inde. :)
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: Durinda
|
Pridané:
20.5.2011 15:05
...a kto je FICO ?
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.5.2011 20:53
to sú asi tie nové obvody First In Countless Out ...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: Sudruh Fico
|
Pridané:
21.5.2011 12:05
Sudruh Fico ma nieco co nepotrebuje a da sa to predat za 20.000.000 SK :) Ten kto ho voli je c0c0t...
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: meff
|
Pridané:
20.5.2011 12:34
Aký Fico ? Ved to chce zrealizovat Dzurindova (Radicovej) garnitura.
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: 3r1k
|
Pridané:
20.5.2011 12:58
bože ficovoliči načo komentujete príspevky ktorým nerozumiete.. http://tinyurl.com/3mz9w5d
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: dadada
|
Pridané:
20.5.2011 13:07
napodobne, dzurindovolici su predsa aj na vasej strane
|
|
Re: globálné tlačidleho Internetuo zvažulove
Od: rastafa
|
Pridané:
20.5.2011 16:39
garnitura :))
|
|
co????
Od: ogre
|
Pridané:
20.5.2011 11:25
keby to prislo od sudruha Fica vobec by som sa necudoval, ale od modrych? A budeme znova ludovodemokraticka republika?
|
|
Re: co????
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2011 11:41
Blue is the new Red...
|
|
Re: co????
Od: Mumsito
|
Pridané:
20.5.2011 13:34
Wall-e rulez!
|
|
Re: co????
Od: Heavy
|
Pridané:
20.5.2011 15:13
That spy is an enemy!
|
|
Re: co????
Od: Mehmed
|
Pridané:
20.5.2011 11:41
skor ludovo debokraticka
|
|
Tlačillo
Od: Provokátor
|
Pridané:
20.5.2011 11:26
Prisambohu, v tejto republike to fakticky niekomu generálne jebe!!!
|
|
Re: Tlačillo
Od: trolololo
|
Pridané:
20.5.2011 11:28
a niekto o tom nedavno naspieval taku milu pesnicku
|
|
Re: Tlačillo
Od: NeoV
|
Pridané:
20.5.2011 11:32
hmm idem si tu hitovku pustit... nech viem ze som na Slovensku... :D
|
|
Re: Tlačillo
Od: mamine deti miluju coca colu
|
Pridané:
20.5.2011 11:41
fakt im to geniálne jebe, nie sú aj iné riešenia ako červené tlačítko? sú. no nič to, idem si ja ťahať pomaly kábel do čiech.
|
|
Re: Tlačillo
Od: paso
|
Pridané:
20.5.2011 11:55
Radsej tahaj rychly kabel, naco by ti bol pomaly :)
|
|
Tlačillo
Od: Provokátor
|
Pridané:
20.5.2011 11:29
Škoda, že ju naspieval ešte predtým, než nejakú kokotiu hlavu napadlo toto!!!
|
|
Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 11:31
...v čase vážnych kybernetických útokov na celú krajinu ...
.
Nie je uz nacase, aby sa ministerstvo vnutra konecne zamyslelo, ako su pripraveni na velke zivelne pohromy ako su zemetrasenia alebo tsunami?
Ako budu prebiehat zachranne prace, ked vsetky domy a byty budu pozamkynane a vnutri budu umierat deti. UMIERAT DETI!
Vyzyvam vladu, aby zakonom nariadila, aby kazda bytova jednotka odovzdala funkcnu kopiu kluca od vstupnych dveri na prislusnu policajnu stanicu. Za neuposluchnutie poriadna pokuta.
.
Keby to zachranilo len jeden ludsky zivot, tak to za to stoji.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: sdfgbhdfhg
|
Pridané:
20.5.2011 11:34
myslim ze tie dvere dokazu bez problemov vyrazit aj pri mensich hrozbach ako je umieranie deti vo vnutri
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 11:39
A co ked su to bezpecnostne dvere od Sherlocka so zarukou proti vylomeniu a vnutri ide o sekundy, lebo tam UMIERAJU DETI?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Koumak
|
Pridané:
20.5.2011 11:42
Kazde dvere sa daju otvorit, to nevies? ;)
Spravnej technike neodola ziadna zabrana ... aj panel je len material a hydraulika robi svoje.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.5.2011 16:40
kto neodovzda kluce, nech ich aspon vlozi pod rohozku... to aby za dverami NEUMIERALI DETI...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:29
iste nosti bezny hasic vo vacku baranidlo...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2011 11:43
keby mali 5tkove adlo, rychlejsie prejdu cez stenu, zachranit UMIERAJUCE DETI.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 11:45
Ale pri zivelnej pohrome budu tych dveri stovky a UMIERAJUCICH DETI tisice.
Ja myslim, ze kluce su ferove riesenie.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: ghshsthd
|
Pridané:
20.5.2011 12:14
tak pouziju okna
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Dentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:43
V panelaku? akoze z helikoptery alebo zlanovat? :) dobry joke mentol
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 15:01
Lenze toto je uz smiech cez slzy. Pozri na komentare tych ludi, co nechcu ani zaboha odovzdat kluce. Kolko ich je.
UPLNE SERIOZNE.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Dentol
|
Pridané:
20.5.2011 15:12
Nj.. Ja som minule doniesol na ministerstvo vnutra moje biometricke udaje, DNA s exkrementami, mysliac ze im ulahcim pracu sak pre nasu bezpecnost. A ty IDIOTI ma normalne vyhodili! FAKT je uz nacase aby sa tie ministerstva UVEDOMILI..
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: mr.ja
|
Pridané:
22.5.2011 23:17
Najlepsie sa na zachranne prace pripravili nasi spoluobcania. Na Luniku problem s dverami urcite nehrozi. Takato vola prezit by nas mohla co to naucit...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.5.2011 12:19
V Terminator Sarah Conor chronicles bolo, ze Summer rozyebala stenu lebo dvere by nedala ani ona :) Dakde pri konci druhej serie ak si dobre pamatam...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: sauna
|
Pridané:
20.5.2011 14:12
lenze T-SC Chronicles nema s povodnym nic spolocne, ani len cpu. vtedy ich riadil nejaky "No name" cip, v seriali ich vsak riadi nejaky intel.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: fagtard
|
Pridané:
20.5.2011 18:51
Videl si ty aspoň jednu časť z akýchkoľvek Téčiek? Aké "vtedy"? Oni sú posielaný z budúcnosti (2027+), po nukleárnych útokoch (napr. 2011) už žiadny Intel neexistuje, prípadne nie je v tej dobe činný. Čipi sú približne rovnaké viď. napr T-800 a Sarah v T2 (deleted scene) a x-krát v seriáli T-888, T0K715. Do tretice TSCC nadväzuje na T2 takže má spoločné prvé dva diely.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: sauna
|
Pridané:
20.5.2011 19:02
videl som fotku takej plechovej hlavy s LED-kami hned napravo vedla casu a vety: terminator - pribeh sari konorovovej.
hej, oni boli poslani z buducnosti. ale aby bola buducnost, musi byt aj pritomnost a minulost. teda ak v roku 1990 vyrobili prveho terminatora, v roku 2007 bol svet zniceny, v roku 2027 plechovky stale drtili ludi, mohli sa v roku 2020 napr., plechovky sami vylepsit a vratit sa do minulosti - ked uz svet bol zniceny? ci jako?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Koumak
|
Pridané:
20.5.2011 11:44
Ja a este som zabudol, ze ked je rozum, existuje riesenie vzdy. Ci na oknach predpokladas dalsie zabrany? ;)
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 11:48
Mohlo by byt riesenie aj take, ze kazdy barak musi mat povinne rebrik na fasade s pristupom ku oknam. Ale kluce su urcite lepsie riesenie.
Ale kedze je demokracia, rozhoduje lud. Tak nech rozhodne slobodne v referende, ci si namontuje rebriky alebo odovzda kluce.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: hdxhds
|
Pridané:
20.5.2011 12:16
ocakavas zaplavy vo vyske 4 poschodia a vyssie?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 12:30
12.12.2012
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: fsgfsgs
|
Pridané:
20.5.2011 12:36
kam by ich zachranili alebo kto pri takej vysokej vlne?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 13:10
Ja mam lepsie riesenie, v kazdej domacnosti musi byt jeden zachranar. Bude mat vlastnu vyhradenu jednu izbu, policku v chladnicke a pridelenu jednu skrinu. Na nakladoch za zubnu kefku, pastu a uterak sa bude podielat stat vo vyske 50%, ale maximalne 5 euro mesacne.
Sprchu bude mat vyhradenu kazdu stredu v case od 16.30 do 18.00 v letnnych mesiacoch kazdy druhy den. WC bude mat k dispozii kazdu celu hodinu od nultej do 10 minuty. Naklady za vodu a dalsie hygienicke potreby, okrem zubnej kefky, pasty a uteraka bude hradit stat vo vyske 50%, ale maximalne 10 euro mesacne.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:50
Dobre, ale musi mat vlastne kluce od bytu.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: miro j.
|
Pridané:
20.5.2011 11:38
sa spamataj...tym vrahom,grazlom a zlodejom by som mal dat moj kluc od bytu ? no f*** way !!!
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 11:39
A cervene tlacitko od internetu ano?
Ci?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: ci ci ci
|
Pridané:
20.5.2011 11:57
ci
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:33
cici
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: jupiii
|
Pridané:
21.5.2011 21:01
cy?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: HKJ
|
Pridané:
22.5.2011 11:04
cyclohexyl ?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: debilator
|
Pridané:
20.5.2011 13:22
sestricka pacient vam usiel z lozka,dajte mu lieky, a priputat !
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: zase ja
|
Pridané:
20.5.2011 12:15
Počkaj ako vypnú internet koľko umierajúcich deti tam bude sedieť za PC z snažiť sa pripojiť na WOW,CS,Dota. myslím že to aj veľa zvás postihne a zomriete :D
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: apurinko
|
Pridané:
20.5.2011 12:28
league of legends...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: -...-
|
Pridané:
20.5.2011 13:13
lol
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:34
http://www.youtube.com/watch?v=OSl4mFw4GDo
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 12:46
... kolko ludi, by to stalo prinajmensom majetok, ak by sa k tym klucom dostal niekto nepovolany?
Ale ak by sa tie kluce presadili, tak navrhujem uzakonnit povinne nosenie nehorlavej kombinezy a dychacieho pristroja, ak by nastala nahla zaplava alebo poziar. Pripadne ako odporucanie riesenie este aj padak, ved jeden nikdy nevie.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:41
ja navrhujem kyanidovy zub.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: dagi
|
Pridané:
20.5.2011 12:59
mame novy mem, gratulujem
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: tsss
|
Pridané:
20.5.2011 14:03
Janka Hospodárová, tlačenie cez wifi v kancli a k tomu UMIERAJÚCE DETI. Si sám zriadim jedno červené tlačidlo.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
20.5.2011 16:37
mal by si prejsť bližšie, lebo ten bilboard tuším nevidíš...
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
21.5.2011 1:16
Opera je aj tak najlepšia!
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
21.5.2011 1:17
Hlavne na to domáce žúvanie
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: marha
|
Pridané:
21.5.2011 4:53
hej kedy mas prvu jazdu. mozem sa pozerat?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od reg.: marha
|
Pridané:
21.5.2011 4:55
mas aj trenera?
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: retard+ľš
|
Pridané:
20.5.2011 14:03
Stále si to musí opakovať, aby nezabudol.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: drbe ti ?
|
Pridané:
20.5.2011 13:20
da sa v tomto bananistane niekomu verit ?
a preco by mali ludia davat kluce policii, to uz rovno mafianovi.
ziadny rozdiel
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:22
Vies co, chcel som ti to cele vysvetlit ale vies co?
Nebudem ta ponizovat pred ostatnymi.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: 213213123
|
Pridané:
20.5.2011 13:31
si asi este nepocul o univerzalnych paklucoch co ma kazda firma co montuje dvere.
nehovorim o tom ze bar kedy dojdu hasici natiahnu vysuvaci rebrik az k oknu a su v byte
este neviem ako si prisiel na to ze na slovensko udre tsunami alebo zemetrasenie
ked si vezmes ze najnizsie miesto na svk je 94mnm tak tsusnami by musela mat 100 metrov aby vobec zasiahla slovensko s predpokladom ze prejde vsetky okolite krajiny
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:56
Nie, neverim.
To co pises nemozes mysliet vazne. Ludia, ja mam z vas dost.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: ....
|
Pridané:
20.5.2011 17:34
Najskôr som myslel, že si robíš srandu... ale teraz začínam pochybovať o tvojej kompletnosti. Si myslíš, že dvere sú pre hasičov ten najväčší problém ? Inak som zvedavý ako by si si užil dovolenku, ak by si vedel, že niekde v niečích rukách je náhradný kľúč od tvojho bytu.
|
|
Re: Wine Is Not Emulator
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
22.5.2011 0:06
na cunami sme pripravení! do hodiny vrecujeme!
|
|
Uzke hrdlo ...
Od: Koumak
|
Pridané:
20.5.2011 11:40
Takze okrem toho, ze tymto riesenim prakticky vznikne riziko uzkeho hrdla, resp. POF, tak zaroven poskytne vybornu moznost nasej vlade velmi jednoducho pripojit servery pre monitorovanie komunikacie. Big brother is watching you! :D
Hned sa mi bude lahsie spat, ked budem vediet, ze na mna niekto dohliada vzdy a stale...
|
|
demokracia
Od: prasa
|
Pridané:
20.5.2011 11:42
bohaca toto sa moze len na slovensku diat. namojveru z tejto krjiny sa treba co najrychlejsie pakovat
|
|
Re: demokracia
Od: zase ja
|
Pridané:
20.5.2011 12:17
myslím že inde nie su na tom lepšie.
|
|
Hrozba ? ale kdeze...
Od: pohoda
|
Pridané:
20.5.2011 11:43
Pohoda, este mame sme-cko a pokec, tam je online slovenska inteligencia nonstop, takze sa nemame coho bat. V pripade odpojenia sa mozme formavat cez nich :)
|
|
naco?
Od: asdfghjk
|
Pridané:
20.5.2011 11:46
naco tlacidlo? sak vytahnem zo zastrcky a hotovo ne?
|
|
Re: naco?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 13:03
Nie, vytiahnutie zo zastrcky je pre toho, kto toto vymyslel prilis intelektualne narocne :-)
|
|
dsgsdgdsg
Od: fsdgfsdgds
|
Pridané:
20.5.2011 11:47
preboha ti ludia su dementny
ked je nieco decentralizovane a je to aj tak navrhnute tak preco vymyslaju sproste 1 tlacidlo ktore ho znici.
a pokial sa utoci na dns server je podla mna lepsie ho jednoducho vypnut ako odrezat stat od zvysku sveta, postihnutych bude urcite menej ludi.
skor tu organizaciu sk-nic by mohli odrezat od zvysku sveta.
|
|
Re: dsgsdgdsg
Od: quix_
|
Pridané:
20.5.2011 11:58
sk-nic si nic ine ani nezasluzi len odrezat aa zakopat.
|
|
asdada
Od: jpokopkpo
|
Pridané:
20.5.2011 11:48
ale co si tu nahovarame, aj tak dobre vieme na co ma tlacidlo sluzit...
|
|
Re: asdada
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2011 11:49
Presne tak, v pripade ze sa Slovac uvedomi a vyjde do ulic. Takze to je protiopatrenie - aj ked neviem na co, kedze Slovak vie len drzat hubu a krok, lebo je "spokojny" vtedy, ked ma prist na ciny
|
|
Re: asdada
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2011 11:55
“Those who sacrifice freedom for safety deserve neither.”
|
|
Re: asdada
Od reg.: apurinko
|
Pridané:
20.5.2011 12:31
svoboda!...[borec s modrým ksichtom a holou riťou]
|
|
Re: asdada
Od: vyrivac
|
Pridané:
20.5.2011 21:51
Ty si videl Statocne srdce asi len s ceskym dabingom, ze?
|
|
Banan.
Od: Banan.
|
Pridané:
20.5.2011 11:48
Poviem to tak otvorene bez servitky na papuli. Slovensko ja mala krajina nato aby sme sa bali nejakeho kybernetickeho utoku na krajinu ako celok. Tak sa musim pytat po tych milionovych kobercoch do kancelarii ministerstva financii a milionovych logach takej kvality za aku by ste nedali ani sto korun, naco su nam kurva taketo dalsie kokotiny ktore stat budu urcite stat dalsie miliony ked na ine daleko uzitocnejsie veci peniaze niesu? napriklad preco vrazat peniaze do vystavby DVB-T s podporou formatu MPEG-2 ked uz inde vo svete davno maju LEN novsi format MPEG-4 ako standard ktory je daleko kvalitnejsi?! Toto je snad mozne len v takejto pojebanej bananovej republike a my ako obcania im to vsetko zereme a trpime. -_-
|
|
Re: Banan.
Od: kachna
|
Pridané:
20.5.2011 15:21
malo by dsl.sk zmenit hranicu maximalnej kladnej hodnoty na 100. hodnota 10 nevystihuje dostatocne
|
|
Re: Banan.
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2011 17:56
dsl.sk by to mali spravit ako youtube... zobrazovat pocet plusiek a minusiek pri komentaroch, resp. spravit to na like/dislike.
|
|
Re: Banan.
Od: ja ja aj ja
|
Pridané:
20.5.2011 19:20
snivaj dalej, maximalne to mozu pridat na feature list hned za update.dsl.sk
|
|
Re: Banan.
Od: gdshkff
|
Pridané:
20.5.2011 19:37
podla mna nemaju login na ftp/web spravu hostingu takze nemozu upravovat stranku :D
|
|
Re: Banan.
Od: jjjjj
|
Pridané:
21.5.2011 15:17
Súhlasím so všetkým okrem druhej vety. Na veľkosti krajiny totiž nezáleží. Zober si také Estónsko. V eGovermente je na tom tak, že keby nám išlo oproti ho nedobehneme, proste v Estónsku vybavíš absolútne všetko cez internet. Keď však začali odstraňovať sochy ruských národných hrdinov tak ako "protiútok" prišiel "kybernetický" útok z Ruska a vyradil im väčšinu služieb z prevádzky. Takže sa museli úplne odpojiť od "ruského" internetu. Tak prichádzam k druhej myšlienke, a teda že niečo podobné je možné asi aj bez "červeného gombíka", nakoľko sa to v Estónsku už stalo... Ale zase keby som vyhral také obstarávanie na červené gombíky...
|
|
Re: Banan.
Od: Banan.
|
Pridané:
22.5.2011 13:37
Ja som to skor myslel v takom zmysle ze sme mala a nezaujimava krajina, resp. kto by mal zaujem urobit utok na Slovensko? U nas nie je nic kvoli comu by sa oplatilo robit na nas kyberneticky utok. Slovensko sa ani neangazuje do rozhodnuti ktore by ovplyvnovali chod inych krajin a vztahy medzi nimi, to ze posielame vojakov na misie to je len mala cast skladacky, to robi kopu krajin preto to nebude dovod. Keby vsak slovensko urobilo rozhodnutie ktorym by niekomu slaplo na kurie oko tak ako nikto, to by bolo nieco ine ale to si myslim ze nehrozi, mozno sa mylim ale mne sa to tak zda a preto hovorim ze sme mala a strategicky nevyznamna krajina pre taketo utoky.
|
|
Re: Banan.
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
22.5.2011 23:28
Počkaj, keď množstvo zásob pitnej vody začne byť dôležitejšie ako množstvo zásob ropy, potom budeme veľmi rýchlo strategickou krajinou.
|
|
prihlásený užívateľ
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
20.5.2011 11:51
Pomali už ako v komunistickej číne...
|
|
gkhgkgh
Od: fhjzkgk
|
Pridané:
20.5.2011 11:54
mozno je to hlupa otazka ale ako si predstavuju kyberneticky utok na stat? a nemyslim si ze sme nejaka strategicky vyznamna krajina.
|
|
Re: gkhgkgh
Od: zxcv
|
Pridané:
20.5.2011 13:12
nema,ale po reformach tejto vlady budeme no.1 na svete aj v celej galaxii
|
|
Re: gkhgkgh
Od: ffddd
|
Pridané:
20.5.2011 13:36
pan sa nabalil na ficovych rozkradackach
|
|
Re: gkhgkgh
Od: Banan.
|
Pridané:
20.5.2011 17:29
Ty si take Ficove honitko, vies jak ho vzrusuje ked sa o nom furt keca? Cim viac tym ma hranatejsiu hlavu.
|
|
Re: gkhgkgh
Od: Habo
|
Pridané:
3.6.2011 23:59
Neviem ale v takom stave ako je informačné povedomie na Slovensku teraz, si to všimnú až týždeň po ňom :D (podobne ako to bolo u nbusr123)
|
|
zvlastny pristup
Od: quix_
|
Pridané:
20.5.2011 11:55
nie som ziadny expert na bezpecnost ale odrezat celu krajinu kvoli utoku na niektore prvky "kritickej infrastruktury" mi pride ako odrezat si nohu kvoli pripinacke v chodidle. niekto by sa mal zamysliet a kupit si poriadne topanky. je to proste cele zle.
|
|
Re: zvlastny pristup
Od: rastos
|
Pridané:
20.5.2011 13:34
Vidíš. Ani expertov nám netreba. Stačí premýšľať hlavou. Prečo by som ja mal prísť o pripojenie do sveta, kvôli problémom na nejakom serveri, ktorý nie je na trase?
|
|
Re: zvlastny pristup
Od: Banan.
|
Pridané:
20.5.2011 16:00
Ten niekto si uz kupil milionove koberce tak sa nemusi bat ze si zodere nohy na tych pripinackach ;-)
|
|
Re: zvlastny pristup
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:45
mne chudakovi stacia papuce znacky F&F z tesca.
|
|
Re: zvlastny pristup
Od reg.: marha
|
Pridané:
21.5.2011 4:58
lenze ty si umierajuce dieta
|
|
Slovensko zvažuje červené tlačidlo pre odpojenie od globálneho Internetu
Od: muhehee
|
Pridané:
20.5.2011 11:56
a co tak cervene tlacidlo od parlamentu? to by bolo...
|
|
Re: Slovensko zvažuje červené tlačidlo pre odpojenie od globálneho Internetu
Od: chbcnbc
|
Pridané:
20.5.2011 11:58
...stlacane niekolkokrat denne + po kazdom zasadani
|
|
sdgsg
Od: afaddvd
|
Pridané:
20.5.2011 11:57
keby sa radsej sk-nic zaoberal nasadenim dnssec a ipv6 ako takymito zakonmi...
|
|
Re: sdgsg
Od: .em
|
Pridané:
20.5.2011 11:58
Najprv praca, potom zabava.
|
|
Takuto genialnu chu o vinu
Od: Cerveny tlacic
|
Pridané:
20.5.2011 12:01
Takuto dokonalu vec musel vymysliet sam Lipsic alebo jeho prisluhovac.
|
|
Slovensko zvažuje červené tlačidlo pre odpojenie od globálneho Internetu
Od: jozef32
|
Pridané:
20.5.2011 12:06
uz len lukasenka treba do tejto vlady...
|
|
demokrati najdemokratickejsii
Od: prpr
|
Pridané:
20.5.2011 12:08
robia najdemokratickejsie rozhodnutia. obycajna diktatura. cinsky firewall je zly zly zly. europsky je pre nasu bezpecnost. cenzura v cine je zla zla zla. u nas je to pre nasu bezpecnosti. odpajanie od internetu v egypte je zle zle zle. u nas ide o bezpecnost.
Tí, čo sa dokážu vzdať základnej slobody, aby získali trochu dočasnej bezpečnosti, nezaslúžia si ani slobodu ani bezpečnosť. FRANKLIN Benjamin
|
|
Re: demokrati najdemokratickejsii
Od: mojNAPAD
|
Pridané:
20.5.2011 12:18
to poznate nie?
V roku 2020 sa Slovensko premenuje na MAROKO a to preto ze tu ostanu len madari, romovia a ko**ti...
|
|
Re: demokrati najdemokratickejsii
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2011 16:16
Trochu poopravim - Maciko.
|
|
zmačkanci!
Od reg.: iPrd Šetrný
|
Pridané:
20.5.2011 12:09
Tým čo vymýšlajú takéto chmuloviny by sa malo setsakramentsky silno stlačiť to ich červené tlačidlo medzi nohami až by mali modré gule.
|
|
Re: zmačkanci!
Od: Banan.
|
Pridané:
20.5.2011 17:25
Do toho, ved vies ze len co si spravis sam stoji zato :D
|
|
Re: zmačkanci!
Od reg.: iPrd Šetrný
|
Pridané:
20.5.2011 19:10
Takže už si si to skúsil? Aké to bolo?
|
|
Re: zmačkanci!
Od: Banan.
|
Pridané:
21.5.2011 12:30
Neviem to mi povedz ty :D
|
|
\"srat lidi\"
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
20.5.2011 12:12
Svetove vlady asi chcu naozaj ludi dobre nasrat, aby si zacali budovat sami aj fyzicku sietovu infrastrukturu...
"v prípade vlny kybernetických útokov"
Takuto generalnu kravinu moze navrhnut len niekto kto dostal rychlokurz internetu 10 minut pred tym ako to vypustil z ust.
|
|
Re: \
Od: dadada
|
Pridané:
20.5.2011 12:19
lipshit?
|
|
Re: \
Od: romaldo
|
Pridané:
20.5.2011 12:28
ližpič
|
|
Re: \
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
20.5.2011 13:31
Naco su nam na Slovensku kyberneticke utoky? Tu staci ak sa na vladnu stranku pripoji radovo niekolko tisic uzivatelov a stranka ide dole. Vid stranka danoveho riaditelstva. Ani hackerov nam netreba, pada to skoro samo.
|
|
Re: \
Od: Habo
|
Pridané:
4.6.2011 0:04
Počul som, že to tlačidlo má byť chránené heslom redbutton123
|
|
To snad nie
Od: asdfgh
|
Pridané:
20.5.2011 12:15
Tak hlupy a nezmyselny navrh som uz dlho nevidel. Pani na ministerstve zrejme vobec netusia ako funguje internet, ako je realizovana medzinarodna konektivita atd.
Som napr. zvedavy, ako chcu donutit niektorych Tier1 operatorov so sidlom mimo SK aby takyto nezmysel implementovali. Ako chcu vypnut satelitne linky? Tusia vobec, ze podmienkou funkcnosti DNS je pristup na root servre mimo uzemia SK? Tusia vobec, ze mnozstvo vyznamnych slovenskych webov je hostovanych v Cechach?
Namiesto podobnych hluposti by konecne mali stlacit cervene tlacitko SK-NICu, ktory tu uz roky prevadzkuje takmer nefunkcny system, vybera siroko-daleko najvyssie poplatky za registraciu domen a otravuje uzivatelov neskutocnou byrokraciou.
|
|
Re: To snad nie
Od: Pates
|
Pridané:
20.5.2011 13:12
+++
|
|
Re: To snad nie
Od: Peteb
|
Pridané:
20.5.2011 14:05
Takovy utok muze byt sice organizovan ze zahranici, ale probihat muze autonomne v ramci "vnitrni" infrastruktury .sk. Takze jeji odpojeni od zbytku sveta nemusi problem resit.
|
|
Tlačillo
Od: Provokátor
|
Pridané:
20.5.2011 12:17
Ja furt hovorím, že tak nám treba! Slovač je prijebaný národ, necháme si aj na hlavu srať a diktovať od debilov, čo hovno daným veciam rozumejú, ale majú moc! Vo svete sme na smiech!!! Prisambohu, dobre spravili tí, čo si pobalili dva kufre a včas sa odtiaľto odjebali! Radšej si ani nepredstavujem, kam toto speje...
|
|
Re: Tlačillo
Od: prpr
|
Pridané:
20.5.2011 12:21
otieraj si hubu o svoju mamu.
|
|
Re: Tlačillo
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:38
Pod toto sa podpisem!
(na tie minusky sa vyser, to je len par udov)
|
|
Re: Tlačillo
Od reg.: apurinko
|
Pridané:
20.5.2011 12:32
na takej geriatrii majú problém udržať moč v rukách...
|
|
tuknuty
Od: tukos
|
Pridané:
20.5.2011 12:19
Celaaa diskusia len a len riesi ake je to zleee... preco to riesite?? Vsak v afrike hladuju deti sakra.... to vas netrapi???
Btw wine is not emulator
|
|
Re: tuknuty
Od reg.: iPrd Šetrný
|
Pridané:
20.5.2011 12:44
Si predstav, že ma to trápi a už im posielam veľký balík - VIAGRY. Nech sa tam už konečne postavia a začnú aj čosi pre seba robiť.
|
|
Re: tuknuty
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 12:55
Viagra by nepomohla, vesiak na samopal nepotrebuju ... myslim
|
|
Re: tuknuty
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 14:45
A si si isty tym Wine? Lebo su tu vazne pochybnosti.
.
http://dopice.sk/kF
|
|
Re: tuknuty
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 16:03
Toto o Wine pise wikipedia:
The name Wine initially was an acronym for WINdows Emulator.[3] Its meaning later shifted to the recursive backronym, Wine Is Not an Emulator.[4] While the name sometimes appears in the forms WINE and wine, the project developers have agreed to standardize on the form Wine.[5]
[ http://en.wikipedia.org/wiki/Wine_(software) ]
Ale pochybnosti su na mieste. Ved kolki pochybovali, ze nebudme majsri sveta v hokeji doma a sme. Nasi to vo finale v Kosiciach dali ... ci? :-)))
|
|
Re: tuknuty
Od: Mentol
|
Pridané:
20.5.2011 16:29
Nuz, po tom, ako ma tu minule kritika rozniesla na kopytach arabskych plnokrvnikov by som si veru nedovolil napisat take slovne spojenie, ze "WINdows Emulator", ked vsetci vieme, ze NIE JE.
.
Ale to s tym hokejom, to je pravda. My vzdy v hokeji vedieme a aj budeme vediet ...
|
|
asddasdasd
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
20.5.2011 12:21
NIE!
|
|
@prpr
Od: Provokátor
|
Pridané:
20.5.2011 12:22
Trafená hus zagágala :-DD
|
|
iCrap
Od reg.: apurinko
|
Pridané:
20.5.2011 12:24
potrebovali by červené tlačítko na svoj mozog najskôr. Keď nejaký "terorista" dodá "payload" prostredníctvom netu, tak je na holý k*kot sa odpojiť, lebo cyklus prebieha interne a nie cez aktívne dátové pripojenie. Ach jaj, tí naši bezpečnostní exprdi by si mohli apsoň z času na čas dať pauzu a netropiť volovinu za volovinou...
|
|
škatula
Od reg.: Co ta Potem
|
Pridané:
20.5.2011 12:27
http://youtu.be/sDA1HUmuuJo - prve co ma napadlo, mali by sme im tento patent podsunut
|
|
odpojenie od globálneho Internetu
Od: gbxnxnxfn
|
Pridané:
20.5.2011 12:29
myslim ze egyptanov nasralo prave to, ze im odpojili net
|
|
Re: odpojenie od globálneho Internetu
Od: ja.
|
Pridané:
20.5.2011 12:50
Jop, nesiel im fejsbuk, zacali sa nudit a tak z nudy vysli do ulic.
|
|
Smiešne
Od: Rado2
|
Pridané:
20.5.2011 12:38
len mne sa zdá názov "kybernetický útok" smiešny?
Vie tu vôbec niekto čo to slovo znamená? :))
|
|
Re: Smiešne
Od reg.: iPrd Šetrný
|
Pridané:
20.5.2011 12:46
To keď si istý Lojzo kybernet nasadí modré sluchátka a vydá sa do ulíc....
|
|
Re: Smiešne
Od reg.: yanick
|
Pridané:
20.5.2011 12:48
To je ked na niekto ovali ucebnicou kybernetiky alebo ENIAC-om :-))
|
|
Pripomienka
Od: Janci789
|
Pridané:
20.5.2011 12:56
Nam slovakom by mohli nechat aspon net a nie zvysovat dane... My mame byt odrezaný od okoliteho sveta nech sa vláda spamätá !!
|
|
net netreba odpajat ale
Od: Pali Hak
|
Pridané:
20.5.2011 13:27
hlavne mnohych somarov treba odpojit od slovenska
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
20.5.2011 13:29
Hned ako to namontuju (aspon na Gašpiho linku) poslite mu niekto maila s textom: Posielam ti virus (to je velmi zla vec pre tvoj PC = počítač) a ty s nim nic nezmozes!! HAHA!! Jedine zeby si stlacil to cervene tlacidlo po tvojej lavici...
|
|
Re: .....
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
20.5.2011 13:37
Kym sa docita na koniec tej spravy, zabudne zaciatok a nepochopi. A ked to zacne citat dokola, budeme prva krajina ktora ma zacykleneho prezidenta.
|
|
Re: .....
Od: Banan.
|
Pridané:
20.5.2011 16:03
Ma to hacik! Co ak to tlacitko bude po jeho pravici? o.O
|
|
Re: .....
Od: Snake....
|
Pridané:
21.5.2011 1:54
tak vypne pocitac :)
|
|
Čo sa tí do toho starajú?
Od: rastos
|
Pridané:
20.5.2011 13:37
> Ministerstvo financií pripravujúce
> nový zákon o informačnej bezpečnosti.
Čo sa Ministerstvo financií stará do telekomunikácií, informačných sietí a bezpečnosti ?
|
|
Re: Čo sa tí do toho starajú?
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
20.5.2011 14:13
asi ich uz nebavi stale len zvysovat dane a predavat aj ten zvysok statneho majetku co este zostal...musia sa odreagovat
|
|
Cervene tlacitko moze stlacit len cerveny pan,
Od: No toto, end is close...
|
Pridané:
20.5.2011 13:55
Sudruh fico, radsej by ale mohli investovat do zabezpecenia siete, keby boli na to peniaze, co samozrejme niesu, na nic, hlavne ze ma kazdy audi a8...Taketo sracky pustat do eteru, co nemaju boha pri sebe?
|
|
Re: Cervene tlacitko moze stlacit len cerveny pan,
Od: mracik
|
Pridané:
20.5.2011 13:58
a ty mas boha pri sebe, ked klames? vypustil to snad fico?
|
|
Re: Cervene tlacitko moze stlacit len cerveny pan,
Od: zxcv
|
Pridané:
20.5.2011 16:25
teba teraz rozmrazili??
|
|
Re: Cervene tlacitko moze stlacit len cerveny pan,
Od: socialka 60 e
|
Pridané:
20.5.2011 18:48
rozmrazili ho, ale omylom ho hned jebli na den do mikrovlnky. kysak rulezz
|
|
Offline
Od: Karči
|
Pridané:
20.5.2011 15:03
Ked budu mat na ministerstvach hesla typu admin123 tak to budeme odpojeny furt :D
|
|
nbu123
Od: Stano_K
|
Pridané:
20.5.2011 15:17
áno treba investovať veľa do techniky a technológií a potom to celé chrániť heslom nbu123 ;)
|
|
Re: nbu123
Od: -...-
|
Pridané:
20.5.2011 16:36
Nepodcenuj ich! Take slabe heslo by nikdy nedali! Oni daju nbu12345!
|
|
Re: nbu123
Od: nbu123new
|
Pridané:
22.5.2011 21:40
nbu123new
|
|
sk internet
Od: tretinos
|
Pridané:
20.5.2011 17:39
Ako je to myslene? Odpoja zahranicnu konektivitu? Odpoja SIX? Pojde satelitny internet? Cezhranicny presah wifi? Alebo nam pojdu len nase sk domeny?
|
|
ale ved to tlacidlo uz existuje
Od: tuto
|
Pridané:
20.5.2011 17:55
tu je: http://www.turnofftheinternet.com/
|
|
sdfwefewf
Od: sdfwefwe
|
Pridané:
20.5.2011 17:57
Sa Vás Kurva pýtam, kto z Vás stisnul to červený tlačítko!!!
|
|
tlaciiitko
Od: sedacisko
|
Pridané:
20.5.2011 18:41
Sa Vás Kurva pýtam, kto z Vás stisnul to červený tlačítko!!!
co se tady rozciluju, co mne kurva po nakym madagaskaru....
|
|
orange
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 18:44
myslim si, ze nemaju vela fantazie.
co tak cervene tlacitko v kufriku?
potom si ho mozu hoci aj priputat na ruku.
|
|
Re: orange
Od: socialka 60 e
|
Pridané:
20.5.2011 18:52
kukláči, zelený, muži v čiernom, red button mani... kdo ešte?
|
|
Re: orange
Od: socialka 60 e
|
Pridané:
20.5.2011 18:55
kukláči, zelený, muži v čiernom, red button mani... kdo ešte?
|
|
Re: orange
Od: HKJ
|
Pridané:
20.5.2011 22:21
DeDe
|
|
nodo......................
Od: tocotototo
|
Pridané:
20.5.2011 18:49
zablokuje to aj satelitny internet ????
|
|
Re: nodo......................
Od: atlet
|
Pridané:
20.5.2011 19:08
Tomu kúr že ano, to tlačítko bude mať implementovaný GSM modul a hneď po stlačení pošle všetkým ISP SMS: "Please stop all internet services in Slovakia. For more informations send SLOVAKIA A @ 999."
|
|
otazka ?
Od: nic
|
Pridané:
20.5.2011 19:20
Naco bude toto niekomu dobre ? A tiez sa pytam akym pravom sa snazi mala skupinka ludi ovplyvnit dostupnost internetu ? Aku realnu hrozbu pre SR internet predstavuje ? A o koho bezpecnosti to politici tliachaju ?
|
|
Re: otazka ?
Od: maxmin
|
Pridané:
20.5.2011 19:26
naco im to je dobre? predsa aby v case niecoho zleho stopli ludi. vo vyjadreniach potom uvedu ze bol napor na net a ten to na sk nevydrzal, pritom ovce budu musiet byt pod zamkom. dobre ti curaci vedia ze slovaci konaju ciny hlavne cez internet.
|
|
Otazka (1) ?
Od: nic
|
Pridané:
20.5.2011 19:22
A nebolo by jednoduchsie a hlavne lacnejsie zrusit ministerstvo financii ?
|
|
Re: Otazka (1) ?
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
20.5.2011 22:29
a hlavne by boli ludia zdravsi lebo by nemali take nervy z toho...len je otazne,ci by potom neskrachovalo ministerstvo zdravotnictva uz uplne...vidis aku dilemu musia riesit?
|
|
Stat sa zase stara do coho ho nic nie je
Od: xxxxxxxxx
|
Pridané:
20.5.2011 19:27
Stat sa zase stara do coho ho nic nie je !!! statne institucie mozu mat cervenych tlacitok aj milion (aj tak im to nepomoze ...) ale taketo nieco pre verejny sektor je proste ABSOLUTNE neprijatelne !
A inac by ma zaujimalo ako to chcu dosiahnut - to budu prehladavat hranice a hladat v zemi chranicky ? ci si pani uradnici myslia ze ked vypnu elektrinu v SIXe tak je vypnuty internet ? :))))
|
|
dnes má meniny Bernard, zajtra Zina
Od reg.: David Komolik
|
Pridané:
20.5.2011 20:11
btw. DSL už má webicon :)
|
|
Re: dnes má meniny Bernard, zajtra Zina
Od: FTBL
|
Pridané:
22.5.2011 12:36
mne vo ff furt ukazuje taký list, hárok papírku
|
|
SIX ta+zko niekto vypne sidli na Akademickej pode
Od: dsdsdsdsdsds
|
Pridané:
20.5.2011 20:24
§ 4/3 Zakona o VS.
Na zabezpeèenie akademických práv a akademických slobôd na vysokých kolách sa zaruèuje nedotknute¾nos akademickej pôdy vysokých kôl okrem prípadov ohrozenia ivota, zdravia, majetku alebo prípadov ivelnej pohromy. Akademickú pôdu tvorí priestor vymedzený nehnute¾ným majetkom, ktorý vysoká kola vlastní, spravuje, má v nájme alebo kde sa plní poslanie a hlavné úlohy vysokých kôl a fakúlt. Vstup orgánov èinných v trestnom konaní na akademickú pôdu povo¾uje rektor.
|
|
Slovensko
Od: Ice Cream
|
Pridané:
20.5.2011 20:55
Dúfam že sa dožijem toho dňa ked budeme páliť politikov a všetkých darmožráčov na hranici...Verím že deň kedy bude možné vzniesť do systému námietky raz príde hh
|
|
Re: Slovensko
Od: x_x_l
|
Pridané:
16.6.2011 10:45
http://www.facebook.com/slovenska.revolucia
|
|
dute nic
Od: lolo77
|
Pridané:
20.5.2011 21:12
cielom nieje vypinat alebo zapinat..
cielom je aby vsetka konektivita mohla byt monitorovana (..jasne ze len koli teroristom..) a teda aby isla cez jedno alebo niekolko malo centier..
pre providerov to bude znamenat, ze zahranicnu konektivitu budu musiet otacat z decentralizovaneho riesenia na centralizovane .. nieco podobne sa mrvi v usa ak to uz aj nieje spachane - teroristi su zli zli zli a vsetky internety pokazia.. :)
kto asi tak bude platit naklady za zmenu infrastruktury (isp? = vyssie ceny za internetove pripojenie? ..)
je nejaky priklad ze sa takato strasne vazna vec stala uz vo svete? zli zli zli kyber-hyper hackeri pokazili niekomu pripojenie/? ci sa len nas sk-nic + gov boji toho, ze nesleduju trendy a su daleko daleko od miesta kde by mali byt tak rychlo skusaju presadit ochranu zátkou ? to su veci,.. Kedy bude tlacitko aj na zahranicne radia a tv_? co ak zli zli teroristi budu nahodou nieco vysielat? kupi vlada rusicky_?.. ojojoj
|
|
Re: dute nic
Od: funky lipshit sucked my cock
|
Pridané:
20.5.2011 21:46
no jo, uplne buzny vyjebane su to. to nech uz rovno postavia gulomety popri hraniciach, tie aspon budu chranit realne veci hroziace nam zvonka. ale neee, postavia nam tlacitko na odpojenie od internetu, aky to genialny napad! davam siltovku dole!
|
|
pozor Robko sa vracia
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
20.5.2011 21:39
Tato sprava nasvedcuje tomu,ze podla uspesneho filmoveho navratu "Zorro sa vracia" sa chysta navrat aj Robko I.Pod krycim nazvom "Navrat cerveneho pantera"rozbiehaju jeho prisluvaci pripravnu kampan.Cervene tlacitko symbolizuje farbu jeho kravaty a mozgu bude hrat rozhodujucu ulohu v jeho navrate.Jednoduchym stisnitim tlacitka zabrani stvavej imperialistickej propagande pristupu na slovensko,Zaroven pod krycim nazvom "Piano"zabrani domacim reakcnym silam uverejnie viac ako 3 diskusnych prispavkov vo najviac reakcnych internetovych peroidikach.
Mayovia vedeli.ze rok 2012,bude komcom sveta.pretoze v tomto roku sa Robko dostane opat k moci.
Lide,mnel jsem vas rad,bdete.
Btw,popijam vinko vo farbe tlacitka a Robkovej kravaty
|
|
Re: pozor Robko sa vracia
Od: podivny slovak
|
Pridané:
20.5.2011 21:51
myslis, ze robko stal aj za zrodom piana?
|
|
Tak a dosť
Od: Dusan2
|
Pridané:
20.5.2011 22:14
Takéto sračky si nak nechajú pre zvieraciu kazajku pretože tam patria.
A čo do pekla má ministerstvo financií s bezpečnosťou štátu.
Takže je to jasné Radičová a spol (všetci bývali členovia Sorošovej a iných aj amerických nadácií) tu chcú otestovať ako na ďalšie osekávanie ľudských práv zareagujú bežný občania.
A nie, Fico má fakt nezaujíma za chrbátom má aj tak lokálnych zbohatlíkov takže z blata do kaluže.
A áno, cieľom je zablokovať šíreniu iných ako oficiálne dovolených myšlienok na internete, a hlavne zablokovať diskusiu na rôzne témata. A preto hovorím o ľudských právách. A chcú to dosiahnuť strachom, takým tím nejasným plazivým, aby sme sa nemohli jednoznačne brániť a nájsť zdroje zla pre bežnú populáciu. (ako ináč)
|
|
Re: Tak a dosť
Od: Dusan2
|
Pridané:
20.5.2011 22:37
Čo proti takýmto sračkám robiť defenestrácia alebo čo?
Aby konečne pochopili že oni sú tu pre nás a majú naše záujmy zastupovať a nie len pár vyvolených.
Fakt silno rozmýšľam čo s tým.
|
|
Re: Tak a dosť
Od: ...
|
Pridané:
20.5.2011 23:56
Ja som schopny ist protestovat - palit bratislavu a podobne ako vo Francuzsku. Otazne je, ci sa to dokaze zorganizovat ?
|
|
Re: Tak a dosť
Od: HKJ
|
Pridané:
21.5.2011 0:13
nedokazeme ;)
ale sme dvaja uz.
|
|
Re: Tak a dosť
Od: HKJ
|
Pridané:
21.5.2011 0:13
musime si ale povymienat recepty (na molotov)
|
|
Re: Tak a dosť
Od: pnx4850
|
Pridané:
21.5.2011 3:46
vsak to bolo minule aj v servitke:
850ml izopropylu
250ml benzinu
400ml alpy. to bol priklad od sutazieho cisla dva meno fero.
Sutaziaci cislo 1 sa mi nelubil, hovoril len o 2L vody ohriatej na 40 stup. C a naliatej do plastoveho vrecka. Nejak som mu neveril pretoze voda za normalnych okolnosti nehori a neustale mal v pravej ruke vo vertikalnom smere taky tik so zavretymi prstami a vystretym ukazovakom smerom na klavesnicu ako predavacka v lidli ktora stlaca Enter.
|
|
slovensko
Od: cellfactor
|
Pridané:
20.5.2011 22:24
no joooj ... ako keby mali na slovensku daco pozerat ... vsak tento zasrany stat uz nic nema vsak vsetko predal :D
|
|
tusim
Od reg.: Heady
|
Pridané:
20.5.2011 22:34
tusim si idem zmenit "stop loss" na vyssie urovne...
a inak, co takto openDNS? alebo analogove modemy? satelity (mikrovlnky)?
|
|
Re: tusim
Od: norika iq 200
|
Pridané:
20.5.2011 23:05
zatial nebola zverejnena red book o tlacitku, ale tipujem ze opendns a analogove modemy ti budu na hovno.
|
|
Re: tusim
Od: Roland-zee
|
Pridané:
21.5.2011 12:05
aj *Take profit* tiež :p ;)
|
|
CZ to ma lepsie riesene...
Od: Snake....
|
Pridané:
21.5.2011 1:56
oni maju Veru Pohlovu :)
|
|
red button
Od: asfddsg
|
Pridané:
21.5.2011 11:31
nie nie , ekonomickejšie by bolo postaviť búdku za milion eur ku optickému káblu ktorým je slovensko pripojene a posadiť tam jedného strážnika so sekerou v ruke a jedno svetielko STOP ktore ked sa rozsvieti tak presekne kábel
<joke>
|
|
Re: red button
Od: ...
|
Pridané:
22.5.2011 23:17
Ty sa smejes, ale uvidis ze to nejakeho blba skutocne tak napadne a aj to tak urboia - ako niekto z odrhyznuteho jablka cital dsl.sk a okopcil napad oblepit telefon paskou.
|
|
Naj koment
Od: Zina juliova
|
Pridané:
21.5.2011 11:59
Kym sa docita na koniec tej spravy, zabudne zaciatok a nepochopi. A ked to zacne citat dokola, budeme prva krajina ktora ma zacykleneho prezidenta.
rofl))))) skoro som sa zadrhol pri obede(pad thai)
|
|
odpojenie od globálneho Internetu
Od: Neff R TT
|
Pridané:
21.5.2011 15:42
Však žijeme v slobode, od 1989.
Pomaly sa zobudíme, že nebude nič povolené.
Hanbím sa za svoju národnosť.
|
|
prd vies ako bolo za komancov
Od: Zina juliova
|
Pridané:
22.5.2011 14:02
dnesna doba je uzasna, len krive charaktery a zle povahove a mentalne vlastnosti ludi ju kazia~!!! Demokracia je zodpovednost- za svoje ciny a na to slovaci nedozreli ani nedozreju.Chcu robit zle ale zodpovedna ma byt nejaka vlada ci niekto iny, najlepsie ked sa im nejaky vladko,robko zalieca ze on vieee-))))Rofl aj dnesna vlada dokazuje ze mentalne niesme schopny niest zodpovednost za svoje ciny..proste bordel
|
|
čomu nerozumiete?
Od: 1Elster
|
Pridané:
23.5.2011 14:31
Každý nadávate na tých expertov, som zvedavý keby vám ponúkli kopec peňazí za to, že spravíte takú expertízu, čo by ste povedali? ..... Slováci strácajú moc na telekomom, tak myslia, že tým Nemcom uškodia a zároveň sa zas nabalia na štátnych peniazoch ...
|
|
Re: čomu nerozumiete?
Od: azase
|
Pridané:
23.5.2011 17:27
ta ne?
|
|
revolucia
Od: revolucia
|
Pridané:
24.5.2011 15:02
je to jednoduche. je len otazkou casu, kedy slovakov uz prestane bavit rozkradanie republiky a zacnu hon na zlodejov - uradnici a politici. preto potrebuju mat cervene tlacidlo, aby sa ludia nemohli mobilizovat a zabranit uteku tychto hyjen do zahranicia.
|
|
alebo...
Od reg.: iPrd Šetrný
|
Pridané:
28.5.2011 18:19
Red Dwarf & Red Button
Preklad:
Slovensko & červené tlačidlo
|
|
Riešenie
Od: Annonym
|
Pridané:
4.6.2011 0:27
Vidím to tak, že slováci by teraz mali všetko porno presunúť na zahraničné servery - potom to tlačidlo nikto nikdy nestlačí...
|