|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
salkjdas
Od: aslkjlkj
|
Pridané:
10.5.2011 15:03
Pohreb bude kedy?
|
|
Re: salkjdas
Od: lopuchy22
|
Pridané:
10.5.2011 16:09
tak s tou cenou to trosku prehnali, ved google daval polovicu
|
|
Re: salkjdas
Od: lubino2000
|
Pridané:
15.5.2011 11:24
Oni regionalny manazeri microsoftu zas toho Balmera nepochopili, on chcel kupit Skype kredit, nie cely skype, blbci... No cim vecsia firma, tym vecsi komunikacny sum :-)
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od: BlazejV
|
Pridané:
10.5.2011 15:03
Tak toto je uz koniec
http://dopice.sk/ea
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: mmxx
|
Pridané:
10.5.2011 15:39
http://dopice.sk/eb
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: heho
|
Pridané:
10.5.2011 18:00
http://dopice.sk/ek
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: retard1234
|
Pridané:
10.5.2011 20:19
Even deaf people are complaining. :D
|
|
R.I.P Skype
Od: IAS
|
Pridané:
10.5.2011 15:06
R.I.P Skype
|
|
posli kvety
Od reg.: den__
|
Pridané:
10.5.2011 15:06
Pekne. Namiesto vyrabania noveho konkurenta pre Face Time, radsej kupia jednotku na trhu a vypalia rybnik :-)
|
|
Re: posli kvety
Od: YivoSVK
|
Pridané:
10.5.2011 18:40
a mne ako uzivatelovi iPhone 4 to vyhovuje. Este ze Skype podporuje volania na iPhone cez prednu kameru takze facetime som v skutoconosti nikdy neviuzil (iba na skusku). Ale Skype videohovori iOS <> PC vyuzivam casto a tak som len rad ze to bude iOS <> Kinect <> PC. parada :)
|
|
Re: posli kvety
Od reg.: ginnes
|
Pridané:
15.5.2011 14:25
N900 to ma napr integrovany skype, tiez slape OK, symbian ma tiez tusim oficialneho klienta.
Takze Nokia, ktora vyhlasila, ze bude integrovat skype do mobilov sa spojila s MS, a teraz MS kupil skype .... nejako mi to zapada do seba :)
....zeby sme mohli ocakavat Nokie s WP7 a integrovanym Skype???....to by bolo pekne
|
|
microsoft
Od: cube_x
|
Pridané:
10.5.2011 15:06
Ms zase strká prsty kde ho ndtreba
|
|
Re: microsoft
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
10.5.2011 23:36
zavidis, ze?
|
|
sadfasdf
Od: zxcvzxcvzcxv
|
Pridané:
10.5.2011 15:07
Microsoft ma MSNko nie? Teraz aj SKYPE? Pravdepodobne MSNko slo za posledne roky dolu vodou.
|
|
Re: sadfasdf
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
10.5.2011 15:20
niekto este pouziva MSN?
|
|
Re: sadfasdf
Od: jojo2
|
Pridané:
10.5.2011 15:25
no v zahranici to fici len na slovensku nie
|
|
Re: sadfasdf
Od reg.: chicken1
|
Pridané:
10.5.2011 15:34
MSNko alebo windows live messenger je, narozdiel od nasich koncin, pomerne rozsirena sluzba. Okrem ineho v spojeni s ostatnymi produktami od MS ponuka zopar kvalitnych vyhod. Ale spat k clanku, cakal som ze to zozerie google, som prenesmierne zvedavy ako s nim nalozi MS a co spravi s WLMkom...
|
|
Re: sadfasdf
Od: praetorian
|
Pridané:
10.5.2011 15:52
asi 330 mil aktivnych userov kazdy mesiac.
najrozsireniejsi IM.
|
|
Re: sadfasdf
Od: lopuchy22
|
Pridané:
10.5.2011 15:54
msn je najpužívanejší všade na svete okrem .SK .CZ a .SU kde vedie ICQ
|
|
Re: sadfasdf
Od: zase ja
|
Pridané:
10.5.2011 17:15
Takže len kvôli nám to odkúpili:D :D :D
"Ďakujeme" že na nás myslite. :D
|
|
Re: sadfasdf
Od: dandsdas
|
Pridané:
10.5.2011 22:05
uz su to aspon 2 roky co som nepocul zeby niekto pouzival ICQ...existuje vobec?dnes ma uz takmer kazdy skype
|
|
Re: sadfasdf
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
10.5.2011 23:14
Najpouživanejší na svete je Jabber iným menom XMPP takže asi tak
|
|
Re: sadfasdf
Od: Snake...
|
Pridané:
11.5.2011 0:02
you wish
|
|
Re: sadfasdf
Od: ja.
|
Pridané:
11.5.2011 10:05
Jabber/XMPP sa obcas nazyva aj "Google Talk".
|
|
Re: sadfasdf
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
11.5.2011 12:16
Nie. GTalk využíva technológiu XMPP, ale obohacuje ju o ďalšie veci.
|
|
Re: sadfasdf
Od: ja.
|
Pridané:
11.5.2011 16:39
A? XMPP ma jasne definovany sposob rozsireni. Ano, GTalk pouziva rozsirenia. Znamena to snad, ze GTalk nie je XMPP?
Mozes zobrat lubovolny XMPP klient, zadat donho credentials gtalkoveho uctu a bude to fungovat. Rovnako mozes federovat svoj server s GTalkom.
|
|
Re: sadfasdf
Od: jojojojoo
|
Pridané:
14.5.2011 23:33
GTalk NIE je XMPP.
GTalk je klient a XMPP je otvoreny komunikacny protokol.
To napr. ako keby si povedal, ze pevna linka ja T-Com ... co je samozrejme hovadina, leda ak pre tych, ktori okrem T-Com nic ine nidky v zivote nevideli.
|
|
Re: sadfasdf
Od: ja.
|
Pridané:
18.5.2011 14:20
OK, su tu urcite zjednodusenia.
Pozri sa ale par prispevkov nahor a uvidis nieco taketo:
- "Pevne linky sa moc nepouzivaju".
- "T-Com bezi cez pevne linky"
- "Nie, nebezi, lebo pevne linky nemaju SMS"
- "S urcitymi rozsiereniami ano, lubovolny device pre pevne linky funguje s T-Com"
Povodny argument bol, ze Jabber/XMPP sa v praxi nepouziva. Comprende?
|
|
Re: sadfasdf
Od: -kozec-
|
Pridané:
11.5.2011 18:56
Najpouzivanejsi je cinsky QQ, po nom nasleduje XMPP/Jabber, ale len po priratani uctov na GMail (po pripocitani Facebooku by bol mozno aj prvy.) Az potom prichadza MSN, potom vsetko ostatne a nad troj-narodnym ICQ je dokonca aj polsky Gadu-Gadu/
|
|
Re: sadfasdf
Od: mariooo
|
Pridané:
11.5.2011 17:44
ja a cela nasas firma uz niekolko rokov
|
|
Re: sadfasdf
Od: Laco555
|
Pridané:
10.5.2011 16:54
Akým iným spôsobom MS ničí komkurenciu v prípade, že nie je schopný jej dobre konkurovať? Odkúpi ju...
|
|
Re: sadfasdf
Od: miro j.
|
Pridané:
11.5.2011 9:03
popravde...presiel som zo skypu na MSN, kedze Skype mi dost casto blbne...
|
|
Re: sadfasdf
Od: nonke
|
Pridané:
11.5.2011 9:19
msn este viackrat ako skype pre mna
|
|
skype
Od: jojo2
|
Pridané:
10.5.2011 15:23
no jeden jediny najlepsi europsky program odkupia americania uz len cakam kedy odkupia europu keby skype nebolo dobre tak zachrani ma trillian no to dufam
|
|
Re: skype
Od reg.: chicken1
|
Pridané:
10.5.2011 15:35
"jeden jediny najlepsi europsky program"??? gratulujem! zatial najvtipnejsi komentar! :D
|
|
Re: skype
Od: sizej
|
Pridané:
10.5.2011 16:04
jeden jediny najvtipnejsi komentar
|
|
Re: skype
Od: Mentol
|
Pridané:
10.5.2011 21:50
Dobry den, ospravedlnujem sa, ze zneuzivam tuto diskusiu na sukromny inzerciu, ale dufam, ze si to ta kurva administrator nevsimne. (uz si to vsimla, bohuzial)
Kupim starsiu parnu lokomotivu, najradsej typ 387.0 "Mikádo", farba nerozhoduje alebo vymenim za kona. Zn: Arabsky plnokrvnik, stvornohy, 1HP.
|
|
Re: skype
Od reg.: _fuxo
|
Pridané:
10.5.2011 22:09
;)
www.rudos.sk/ rudos.php?sub=aktuality_predajlokomotiva
|
|
Re: skype
Od: jojo2
|
Pridané:
10.5.2011 16:38
a preco je to vtipne luxembursko je kde? ne v europe asi necitas stranky to je v tom problem alebo vtipne
|
|
Re: skype
Od: jojo2
|
Pridané:
10.5.2011 16:48
aj link ti poslem aby si vydel http://about.skype.com/where-is-skype/
|
|
ne-Microsoft platformy
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
10.5.2011 15:38
"Microsoft bude pokračovať v investovaní do Skype klientov pre ne-Microsoft platformy a ich podpory,"...
Tak som zvedavý, či to budú iba verzie pre mobily alebo budú produkovať aj linuxovú verziu. A možno ešte spomalia už aj tak pomalý vývoj linuxovej verzie.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: garcia82
|
Pridané:
10.5.2011 15:44
uz vidim ako MS uteka upgradovat linux verziu.. :DDDD
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: lopuchy22
|
Pridané:
10.5.2011 16:01
MS predsa zaujímajú v prvom rade peniaze a ak im Linux prinesie $$$ tak prečo by ho nepodporovali? pozri si codeplex kde nájdeš kopec open source technológií od MS.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.5.2011 16:26
Pomer Linux userov ku Windows userom je asi 1:90. Pri najlepšom bude podiel investícií MS do Linuxu rovnaký
Pozn.: Skype je určený pre desktopy, preto porovnávam desktop market share a nič iné.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od reg.: Bguardian
|
Pridané:
10.5.2011 18:01
Skype bol urceny pre desktopy, momentalne vo velkej miere funguje aj na smartphonoch a v anglicku sa dokovca predavaju vylucne skype telefony...
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: quix_
|
Pridané:
10.5.2011 21:49
btw jedno co plati je, ze pouzivatelia linuxu ako primarneho alebo jedineho OS su ochotni zaplatit za softver viac ako pouzivatelia windowsu. paradoxne ale je to tak
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: hmm
|
Pridané:
14.5.2011 23:40
cize chces povedat ze uzivatelia M$ Windows ako primarneho alebo jedineho OS nie su ochotnu zaplatit za software nic, tak ho radsej kradnu ... :-DDDDD ... aj ked daleko od pravdy to nebude
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: quix_
|
Pridané:
10.5.2011 21:45
nac je ti open source tool ked platforma na ktoru je viazany je proprietarna?
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.5.2011 16:14
Verím, že Microsoft pomôže Linuxovej verzii viac, ako doterajší majitelia. (Čo iné mi ostáva, že...)
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: adgjmptw
|
Pridané:
10.5.2011 17:29
Tak nad týmto som pousmial aj ja, Windows zakladá divíziu na vývoj Linuxoveho softwaru. :))
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: antirakosnicek
|
Pridané:
10.5.2011 21:04
a co je na tom smiesne? vela ludi vnima MS ako ideologickeho nepriatela Linuxu, Unixu a Open Source. Nielen ze to neni pravda ale je to presne naopak MS je len firma ktora chce zarabat peniaze, ich ziadne ideologie netrapia. ak by im Linux priniesol zisk tak ho budu podporovat, vela ludi ani nevie ze MS kedysi predaval komercne najuspesnejsi Unix (Xenix) ale neskor sa spolu s IBM rozhodli napisat vlastny lepsi sietovy os od nuly (Windows NT / OS 2 Warp) takze Xenix predali SCO.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: quix_
|
Pridané:
10.5.2011 21:54
"ak by im Linux priniesol zisk tak ho budu podporovat" to tak celkom nie je pravda, pretoze ms by v konkurencii na trhu kde nema monopolne postavenie neobstal. nehovoriac o tom, ze xenix nebol open source na rozdiel od gnu/linux distribucii. proste ms je proprietarny dinosaurus a vsetci asi vieme ako to s tym NT bolo :D
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: AKAA
|
Pridané:
11.5.2011 10:40
"pretoze ms by v konkurencii na trhu kde nema monopolne postavenie neobstal."
tak táto tvoja veta je blabol a nedava logiku. tým ze MS obstál v konkurencii na trhu sa mu podarilo dosiahnut monopolne postavenie, alebo si myslis ze MS vznikol ako monopol len tak sibli carovnym prutikom a zo dna na den bol MS monopol? MS ma monopol lebo vyraba kvbalitne produkty ktore ludia chcu kupovat, ziadna alternativa tu zatial voci nim nie je, tam kde nejaka lepsia alternativa je, ms nema monopol(vid napr iOS vs Windows Mobile). MS ma monopol lebo dokaze konkurovat aj softwaru ktory je zadarmo a ludia si radsej zaplatia za MS Office ako by mali pouzivat OpenOffice. MS ma monopol lebo predava OS ktory je urceny pre obycajnych ludi nie pre programatorov. Okrem toho MS je aj velkym producentom Open Source staci pozriet Codeplex.com
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 11:06
suhlasim s tebou ale musis to dat do minuleho casu
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: asfethan
|
Pridané:
11.5.2011 11:58
Ano, pani z IBM sibli carovnym prutikom a spol. MS sa naozaj stala prakticky zo dna na den monopolom ;-)
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: d7yg
|
Pridané:
11.5.2011 14:45
Microsoft spravil nieco prelomove (okna) a tym ziskal vacsinu vtedy este nerozvinuteho trhu. Potom sa to uz len vlieklo pretoze ludia su vmasirovani windowsom a pokial to neni jak vo windowse je to zle (ak vobec vedia o niecom inom).
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: ropucha
|
Pridané:
11.5.2011 18:01
MS hlavne vymyslel cely trh komercneho sw.
dovtedy take nieco neexistovalo.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: dnes má meniny
|
Pridané:
12.5.2011 22:52
MS a jeho sw je vyuzivany hlavne preto, ze "dotuje" skoly svojim sw. Uz od mala sa detom ukazuje, ze dokumenty sa pisu vo worde, na tabulky je excel a na internet je toto modre...
Potom hlupucke sekretarky nedokazu natukat nic v hocicom inom.
Proste su to v prvom rade buzinez mani a az v stvrtom programatori. Hlavne postavenie nemaju preto, ze su najsamlepsejsi. Hlavne postavenie maju preto, ze sa vedia predat.
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: noooooo
|
Pridané:
14.5.2011 23:47
"MS ma monopol lebo predava OS ktory je urceny pre obycajnych ludi nie pre programatorov."
To co tvrdis je nezmysel na n-tu cloveka ktory nic nikdy ine neskusil:
nap. moj syn od 5 rokov fici na linuxe a nema s nim problem, rovnako ako nema problem s windowzom ... a NIE je programator, ani v jednom nema problem ist na net, zahrat flashove hry, a ked sa naucil citat a pisat tak aj posielat emaily ... povedz mi jedniny dovod NACO by mu bol ten "kvalitny" Windows co iny OS nedokaze ?
|
|
Re: ne-Microsoft platformy
Od: XMen
|
Pridané:
10.5.2011 15:57
na potrebuju mat android nejak pod kontrolou a navyse zvysit konkurencieschopnost pre windows phone 7. Preto skupuju Nokiu, Skype a uvidime co este dalsie.
|
|
. . . . .
Od: shedow
|
Pridané:
10.5.2011 15:57
v podstate mi je to jedno, skype málo používam... mám radšej iné alternatívy
|
|
Re: . . . . .
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
10.5.2011 16:15
napr. ruské ICQ cez ruský QIP, aby mali súdruhovia čo čítať
|
|
Re: . . . . .
Od: adgjmptw
|
Pridané:
10.5.2011 17:54
Rusi niesú žiadny súdruhovia, komunizmus do ruska prišiel zo západu tak ako k mám a vymysleli ho židia hlavne Marx. Rusi sú demokratický a slobodumilujúci národ sú predsa slovania a o slovanoch bolo známe že žijú v demokracii a že neznesú pána nad sebou či vlastného či cudzieho. Rusi navyše zohraji v našej histórii významnú pozitívnu úlohu, uštedrili maďarom povestný világoš a oddialili rakúsko-uhorke vyrovnanie a tým aj maďarizaciu a dali slovákom čas na skoncipovanie národného programu. Oslobodili južných slovanov spod tureckej nadvlády a tým zachránili južne slovanske národy pred asimilaciou, podobne plánovali oslobodiť aj slovákov ak by sme si nevedeli pomôcť sami. Prečítajte si prosím dejiny od Jana Bottu - Slováci a vývin ich národného povedomia. Hlavne druhý diel pojednavajuci o atmosfére v Uhorsku 19 storočia. Jan Botto bol súčastnik tak opisoval čo videl. Kniha sa dá stiahnuť na zlatom fonde SME. zlatyf ond.sme.sk/dielo/1045/Botto_Slov aci-vyvin-ich-nar odneho-povedomia-2/4
|
|
Re: . . . . .
Od: lklklklklklk
|
Pridané:
10.5.2011 20:47
Jasne a vdaka Stalinovy ten komunizmus dotiahli sem do strednej europy a chceli aj spät na ten zapad. Si prestuduj nieco o 50 rokoch a potom pis dristy o komunistoch. "Rusi sú demokratický a slobodumilujúci národ sú predsa slovania a o slovanoch bolo známe že žijú v demokracii a že neznesú pána nad sebou či vlastného či cudzieho." :DDDDDDDDDD dovol sa mi zasmiat. Rusi tu poslali v 68 tanky pretoze sa im nepacila politika aku tu viedli Dubcek a reformni komunisti okolo neho - to je nieco co im tak skoro nezabudneme,poslat tanky do SUVERENNEHO A NEZAVISLEHO STATU, navyse svojho spojenca a my sme im nic neurobili a aj vdaka tomu tu je bordel taky aky je, lebo keby sa pokracovalo v Dubcekovej politike tak mozno by nase hospodarstvo vyzeralo inak a po case by sme mali demokraciu a nemuseli prejst bordelom po neznej. A este jedna vec o rusoch - oni v demokracii nevedia zit, musia mat svojho pana - batusku ci je to car alebo diktator, vid Stalin vrah ktoreho chcu vyhlasit za sväteho alebo dnes Putin.
|
|
Re: . . . . .
Od: marsal zukov
|
Pridané:
10.5.2011 20:55
bud od tej lasky a nepis kokotiny.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
10.5.2011 21:48
to iste dnes robia americania.vstupili dokonca do viacerych suverennych statov npr. lybia,irak, afganistan a nespocet vyvolanych prevratov po celej planete. vsetko to aj tak ovladaju bankove kartely a obrovske korporacie. kto sa im nepaci tak toho znicia propagandou a ked to nepomoze tak si najdu zamienku na vstup vojsk.
Situacia je u nas preto taka lebo po zorganizovani prevratu zapad tlacil a pretlacil im vernych ludi ktory su obycajne figurky a maju doslova nariadene okradat vlasny narod a rozpredat strategicke podniky a vlastne vsetko.my uz davnio niesme suverenny stat pretoze nam vo vlastnom state nic nepatri.
Aj lenin, trockij a ostatny boli plateny zo zapadu.vsetko je to plan
|
|
Re: . . . . .
Od: Frosty69
|
Pridané:
11.5.2011 9:19
sa ti lubi Suvereno - propaganda co ? aj mne
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 10:22
o tychto veciach som cital daleko skor ako bola ta pesnicka.treba citat www.dolezite.sk a hlavne diskusie k tym clankom.potom je dobra stranka aj osud.cz, aiall.org a na www.spolocnavec.sk kazdy mesiac vychadzaju videospravy.keby zhrniem vsetky clanky ktore som uz precital tak mi z toho vyde zopar knih.
treba vela citat,hladat,preverovat...
|
|
Re: . . . . .
Od: Frosty69
|
Pridané:
11.5.2011 17:17
hej to poznam tu stranku ale tam pisu slohy to sa mi tam nechce citat :D
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 18:10
najlepsie su na tych clankoch tie komentare ked si tam ludia argumentuju.tam ziskas casto este viac informacii ako z clanku.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 10:30
a su aj ine ko propaganda.skus cistychov album rap/evolucia alebo DNA album revolucionar
|
|
Re: . . . . .
Od: lopuchy22
|
Pridané:
11.5.2011 10:58
ale ved irak libia a afganistan sú primitívni cigáni čím viac ich zabijú tým lepšie, a treba zabíjať aj civilistov lebo to sú budúci teroristi. na mekku hodiť atómku a mohameda osrať oštať a ogrcať. ak niekto nadržiava arabom tak neni slovák ale cigáň.
|
|
Re: . . . . .
Od: lopuchy22
|
Pridané:
11.5.2011 11:00
ale myslím že amíci sú slabí lebo nezabíjajú civilistov. chcelo by to niečo ako srebrenický masaker, spraviť aj v líbii.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 11:10
a ja si myslim ze si hlupy.chod si pozret spravy na markize alebo jojke a daj si k tomu daky kvalitny americky film nech mas aktualne a pravdive informacie.
a skusal si niekedy patrat po povode ciganov?lebo npr. lybicania od nich maju pekne daleko.cigani prisli z indie kde boli najnizsia kasta.a kocovny boli preto lebo ich odvsadial vzdy vyhnali.skoda ze sa usadili akurat u nas.
a mas pravdu ze amici su slaby.teda skor slaboduchy pretoze su viac ohlupeny ako ty.aspon vacsina ich obyvatelov
|
|
Re: . . . . .
Od: lopuchy22
|
Pridané:
11.5.2011 11:24
ja som slovak, BIELY europan a je pochopitelne ze tu nechcem islam staci pozriet do kosova, cecenska, alebo bosny aky bordel tam moslimovia narobili. je len dobre ze amici vrazdia arabov len dufam ze ich zabiju co najviac a ze budu vrazdit aj civilov. ty si cigan a preto ti nejaky islam nevadi, ved moslimovia maju podobnu mentalitu ako vy cigani treba z vas urobit zradlo pre psy.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 11:36
ja som slovak a som na to hrdy.moji predkovia boli slovaci/slovania.ani ja tu nechcem islam ale za to nebudem schvalovat vrdazdenie celych rodin. a uz urcite nie v lybii ktora bola z tychto krajin najvyspelejsia.kde sa budovalo a system sluzil viac ludom ako ten ktory mame my.ale to nevyhovovalo zapadu a nevyhovovalo mu ze im kadafi nechcel predlzit kontrakty na ropu.
http://dolezite.sk/ Proc_je_napadena_Libye__197.html
tak tam vyvolali konflikt,zmanipulovali ludi prostrednictvom medii a zacali vojnu.to iste spravil zapad v kosove.kto tam podporoval albancov.len a len USA a OSN.keby sa do toho nestaraju tak by si to tam srbsko vyriesilo same.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 11:37
a ked si taky hrdina tak si kup zbran a chod si to cistit sam.aj tak vseci teroristi boli podporovany z USA.si myslis ze dvojicky padli same?sak uz len to ako padali.uplne rovno.to je problem aj pri riadenom odpale tak spravit.a zeby 4 lietadla len tak presli cez americku protivzdusnu obranu?smiesne.bol to zamer aby mali zamienku na vojnu,na to aby mohli kazdeho jedneho cloveka stale viac kontrolovat az ovladat.
|
|
Re: . . . . .
Od: lopuchy22
|
Pridané:
11.5.2011 11:54
ja neobhajujem americanov, na americanov som picoval ked dovolili vznik kosova alebo ked umoznili autonomiu moslimom v bosne ale to bolo za clintona. ale niektore veci robia spravne napr. vojna v lybii, iraku a afganistane, mne je jedno ci to robia koli rope. podstatne je ze brania tomu aby sa islam siril do celho sveta a hlavne do europy. za kazdeho mrtveho moslima treba americanom podakovat. a kludne by som isiel niekam kosit arabov keby som mal moznost, aj by som vstupil do armady, ale nasa armada je banda neschopnych primitivov a poslali by ma niekam na humanitarnu misiu.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 12:07
kludne chod do francuzskej legie.
americania chrania europu pred moslimami?tym ze destabilizuju dany stat a vela tych moslimov uteka hlavne do europy?sa pozri na situaciu v afganistane.ked tam vladli moslimovia tak sa tam nevyrabali ziadne drogy.momentalne ked tam amerika vyvaza "slobodu a demokraciu" je afganistan jednym z najvacsich svetovych producentom drog.
tym ze tam vyvolavaju vojnu sa skor umocnuju moslimsku vieru a radikalizuju stale viac ludi.z tych ich vojen nevvznikne nic dobre iba dalsi fanatyzovany ludia.len dalsi ludia budu zit v uplnej chudobe a bez vzdelania a to je najvacsi roblem lebo v takych podmienkach rastie len nasilie a zlocin ktory potom expanduje prostrednictvom utecencov aj do nasich krajin
|
|
Re: . . . . .
Od: prpr
|
Pridané:
11.5.2011 18:59
tvoje nazory su nebezpecne pre akukolvek civilizovanu spolocnost. si nebezpecny. na to su urady.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 20:21
na to je lekar :D
|
|
Re: . . . . .
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.5.2011 11:12
Úprimne dúfam, že to nemyslíš vážne :-) ale aspoň som sa zasmial :D
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 11:12
treva znicit CIA...to su teroristi
|
|
Re: . . . . .
Od: quix_
|
Pridané:
10.5.2011 21:59
ja som teda 50roky nezazil ale jedno viem urcite
"komunizmus" ako bol definovany tu nikdy nebol a to iste plati aj o sovietskom zvaze. stalin bol psychopat a masovy vrah. vsetky opakujem vsetky svetove velmoci si vzdy robili robia a budu robit co sa im zachce. a jedna drobnost, preco si myslis ze demokracia je to spravne pre kazdu krajinu a vsetkych ludi?
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
10.5.2011 22:06
pre nas je spravna demokracia ale nas system neni ani zdaleka demokratycky.len sa tak tvari a media ho tak prezentuju.v podstate to je diktatura bankarov,korporacii a cudzich mocnosti ktore ovladaju koaliciu aj opoziciu
|
|
Re: . . . . .
Od: mariannnnnn
|
Pridané:
11.5.2011 0:43
napísal si to pekne ale ja to zhrniem do jednej vety "Ilúzia Demokracie je urážkou inteligencie" alebo lepšie povedané "Dnešný kapitalizmus vytvára extrémne nestabilný a nespravodlivý systém"
|
|
Re: . . . . .
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
11.5.2011 9:08
Počas histórie ZSSR sa na jeho vedení podieľala len veľmi malá hŕstka Rusov. Nemôžeš hovoriť, že na nás poslali tanky, pretože oni boli utláčaným národom vo vlastnom štáte, tak ako my. Boľševici im zavraždili cára aj s celou rodinou a nastolili boľševickú totalitu.
Stalin, mimochodom, bol Gruzínec, Lenin bol Žid s pôvodným menom Elizer Ben Uljah.
|
|
Re: . . . . .
Od: pedroo 115
|
Pridané:
11.5.2011 10:23
v ZSSR vladli prevazne zidia.dokonca si menili priezviska na rzske aby to nebolo moc napadne
|
|
Re: . . . . .
Od: pato.b
|
Pridané:
14.5.2011 12:51
Teraz Putin? :D Zišla by sa ti nejaká aktualizácia ;)
|
|
Re: . . . . .
Od reg.: TommyHot
|
Pridané:
22.6.2011 11:49
slovania nad sebou neznesu pana? po priklad ani nemusis ist za hranice.. tu sme s pokorou ohynali chrbat uz 1000 rokov dozadu a odvtedy sa nic nezmenilo, akurat sa zmenili ludia ktorym tak pokorne sluzime ;)
|
|
Re: . . . . .
Od: sss
|
Pridané:
10.5.2011 20:48
ICQ je izraelské
|
|
Re: . . . . .
Od: Mentol
|
Pridané:
10.5.2011 21:50
Dobry den, ospravedlnujem sa, ze zneuzivam tuto diskusiu na sukromny inzerciu, ale dufam, ze si to ta kurva administrator nevsimne. (uz si to vsimla, bohuzial)
Kupim starsiu parnu lokomotivu, najradsej typ 387.0 "Mikádo", farba nerozhoduje alebo vymenim za kona. Zn: Arabsky plnokrvnik, stvornohy, 1HP.
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od reg.: iPeterson
|
Pridané:
10.5.2011 16:03
Uz dnes je podpora Skypu pre MAC OS X mizerna, pokial to ti kopiratori odkupia, obavam sa, ze aktualna verzia 5.1.0.922 bude tou poslednou... :(
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: JaGut
|
Pridané:
10.5.2011 16:33
Ziadna skoda, aspon vyhra otvoreny a dokumentovany SIP protokol s kvalitnejsim kodekom H.264 :)
Skype je nocnou morou pre spravcov sieti. Pre tajne sluzby a spiclujuci stat detto, ale to sa da v pripade SIP hravo poriesit AESkom.
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.5.2011 16:57
Isto vyhra :D
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: a tam hore na povazi
|
Pridané:
10.5.2011 17:00
trapny apple FacePalm bude asi taky uspesny ako apple socialna siet Ping.
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: XMen
|
Pridané:
10.5.2011 17:32
neviem o com hovoris ;)
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: Mentol
|
Pridané:
10.5.2011 21:50
Dobry den, ospravedlnujem sa, ze zneuzivam tuto diskusiu na sukromny inzerciu, ale dufam, ze si to ta kurva administrator nevsimne. (uz si to vsimla, bohuzial)
Kupim starsiu parnu lokomotivu, najradsej typ 387.0 "Mikádo", farba nerozhoduje alebo vymenim za kona. Zn: Arabsky plnokrvnik, stvornohy, 1HP.
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: quix_
|
Pridané:
10.5.2011 22:01
pre boha chcelo by to ban alebo elektrosoky :D
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: Mentol
|
Pridané:
10.5.2011 22:21
Beriem elektrosoky. Ban, to by bola surovost.
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: muLd3R
|
Pridané:
13.5.2011 13:26
alebo kopanec od takeho dobreho silneho kona. napriklad arabskeho plnokrvnika...
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
10.5.2011 17:28
A uz sa ti podarilo najst pouzitelneho SIP klienta?
Snazim sa o to uz roky, no neuspesne. Budem vdacny za kazdy napad. ;)
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: timmy12345
|
Pridané:
10.5.2011 22:27
co tak x-lite?
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: Kveri_
|
Pridané:
10.5.2011 17:33
MEGALIKE
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
10.5.2011 18:32
Dnes vyšla verzia 5.1.0.935 http://goo.gl/xiOki
|
|
Re: Microsoft kúpil Skype
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
11.5.2011 22:19
Jak mizerna? Co mu chyba? Podla mna je macovsky skype momentalne zdaleka lepsi ako ten pre windows. Windows verzia vypada hnusne, dementne sa pouziva a pada mi viac ako ten macovsky...
|
|
kvety
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.5.2011 16:18
IMHO lepšie Microsoft ako Facebook.
|
|
Tupcek
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.5.2011 16:22
V IT svete začína byť poriadne horúco, vyzerá to, že za pár rokov bude všetko vlastnené Microsoftom, Applom a Googlom, ostatní jeden po druhom odkúpení. A najepickejší súboj medzi korporáciami za celú históriu ľudstva sa môže začať :-) Každopádne po 8 rokoch útlmu (a príprave - 2001-2009) to opäť začína žiť, no v oveľa väčších rozmeroch
|
|
Re: Tupcek
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.5.2011 16:26
By sa mali poponáhľať, cca rok a pol a končíme ^^
|
|
Re: Tupcek
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
10.5.2011 23:26
kde ini koncia, my zaciname...
|
|
Re: Tupcek
Od: gertrudo
|
Pridané:
10.5.2011 17:58
Ked sa to tak vezme tak tri firmy budu schopne ovladat komplet cely svet IT, co v dnesnom svete znamena ze budu ovladat cely svet.
A inak zabudol sa na najvacsiu IT firmu, IBM.
|
|
Re: Tupcek
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.5.2011 18:28
IBM je gigant, ale stojí hlavne na pozadí. Oni budú vyrábať technológie pre všetkých troch, no do end-user marketu a boja sa pravdepodobne vo veľkom nezapoja.
|
|
Re: Tupcek
Od: Mumsito
|
Pridané:
10.5.2011 18:47
Utlm? Neviem, ktoru cast IT myslis. Za tych 8 rokov sa toho udialo dost vela no to, ze to bol utlm.
|
|
Re: Tupcek
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.5.2011 23:42
udialo sa toho dosť, no v pomere ku rýchlosti vývoja IT sektora v iných obdobiach je to nič. Taký rok 1992 sa vôbec, ale vôbec nepodobá na rok 2000 v IT oblasti. Zato za roky 2002-2010 sa takmer všetko len zlepšovalo, nič ale výrazne nemenilo, možno tak internetové stránky prešli výraznou zmenou. Však ešte teraz používa väčšina ľudí XP a ešte aj IE6 má nezanedbateľný podiel na trhu, atď
|
|
Nedajte sa ocipovat !!!
Od: Mentol - Paranoik
|
Pridané:
10.5.2011 16:43
Podla mna si len vlada spojenych statov kupila za velke peniaze kryptovanie protokolu skype. Microsoft je len nastrcena firmicka, pozna ju vobec niekto?
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od: Mitolo
|
Pridané:
10.5.2011 17:45
Mne sa to veľmi páči - M$ je kvalitná značka, a ak sa snaží, tak vie vytvoriť skutočne dobrý produkt (Win7), a s WP7 sa naozaj snaží, tak verím, že Nokia + Skype + M$ vytvoria skutočne namakaný produkt, nakoľko sa snažia dosť... pevne verím, že to, čo robia teraz s tými WP7 je len nejaká predohra... síce už trvá rok, ale ajtak :D...
|
|
stpspsp
Od: hpfpspos
|
Pridané:
10.5.2011 18:17
skype za posledne mesiace uz takmer nepouzivam, a tato sprava mi dala jasne najavo, ze robim dobre ked si odvykam od skypu.
|
|
Alternativa k SKYPE
Od: Q7Tux
|
Pridané:
10.5.2011 18:19
Zdravim vsetkych,
rad by som touto cestou uviedol, ze mozno tento "akvizicny krok" je vyborny pre objavenie inych klientov a VoIP sieti, ktore su schpne ponuknut rovnake moznosti, ako je Skype a z niektorych aspektov ponukaju aj znacne vyssiu bezpecnost a stabilitu:
1. EKIGA: https://www.ekiga.net/index.php
-- OpenSource klient, ktory je dostupny pre platformy Linux a windows; avsak prostrednictvom inych klientov, ktori zvacsa plne podporuju siet Ekigy je tak dostupnost aj na MacOS a Androide: wiki.ekiga.org/index.php/Ekiga_Interoperability
2. PBXes: https://www6.pbxes.com/index_e.php
-- ide o pobockovu VoIP ustrednu, kde je mozne si vytvorit bezplatne ucet; pricom na jej vyuzivanie je mozne pouzit akehokolvek SIP klienta - tieto su dostupne pre vsetky desktopove platformy, ako aj mobilne platformy
Zelam vela uspechov pri vyuzivani novych moznosti. Rovnako pekny den vsetkym
|
|
Re: Alternativa k SKYPE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
10.5.2011 18:31
som zvedavý, ako presvedčím všetkých známych a budúcich známych, aby používali tieto klienty, najmä ak im Skype vyhovuje.
|
|
Re: Alternativa k SKYPE
Od: PredakNEZNASAM
|
Pridané:
10.5.2011 18:52
Kebyze mi niekto zacne nukat tieto alternativne klienty tak ho rovno vysmejem a poslem dopice.sk kedze to je ta najvacsia nerdovska chyba aku niektori robia. Skype, Live, ICQ, FB. Je pekny vyber, naco to komplikovat nejakymi neznamimi kravinami?
|
|
Re: Alternativa k SKYPE
Od: sdfghj
|
Pridané:
11.5.2011 1:15
you just went full retard, never go full retard!
|
|
Re: Alternativa k SKYPE
Od: mmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
10.5.2011 18:56
interoperabilita je sice pekna vec, ale ked ekiga (klient) ma problemy sama so sebou, nepoznam nikoho komu by to islo v napr. linuxe. Skusal som to raz na siemens gigasete c470IP, boli sme obaja s tymto telefonom a ekiga isla pekne, ale pri volani z telefonu na komp a opacne ani omylom, to nefungovalo.
A samotny ucet ekigy v inych klientoch ide ako sa mu chce. Tusim zrovna ekiga nesplna nejaky standard SIP, (neviem to rychlo najst) a potom vznikaju problemy.
|
|
Re: Alternativa k SKYPE
Od: Mentol
|
Pridané:
10.5.2011 21:50
Dobry den, ospravedlnujem sa, ze zneuzivam tuto diskusiu na sukromny inzerciu, ale dufam, ze si to ta kurva administrator nevsimne. (uz si to vsimla, bohuzial)
Kupim starsiu parnu lokomotivu, najradsej typ 387.0 "Mikádo", farba nerozhoduje alebo vymenim za kona. Zn: Arabsky plnokrvnik, stvornohy, 1HP.
|
|
buducnost je jasna :P
Od: Peter.ke
|
Pridané:
10.5.2011 19:05
http://goo.gl/k2qwK :)
|
|
Re: buducnost je jasna :P
Od: retard1234
|
Pridané:
10.5.2011 20:21
dobry nazov obrazka v url..:D
|
|
Re: buducnost je jasna :P
Od: palko z kvášova
|
Pridané:
10.5.2011 21:07
http://pokec.azet.sk/
|
|
Microsoft kúpil Skype??? :)))
Od: chuck norris
|
Pridané:
10.5.2011 20:50
Microsoft "kúpi" Norris´utility
|
|
biznis
Od: null_som_ja
|
Pridané:
10.5.2011 21:01
Chcel by som byt sukromnym investorom. V 2009 kupit za 2 miliardy a v 2011 predat za 6 miliard. Microsoft to asi prehnal.
|
|
viber
Od: zimors
|
Pridané:
10.5.2011 21:15
www.viber.com - ja som presiel na toto a zatial je to super ... iphone a teraz vysiel aj android ... ak vydaju aj pre pc, tak spokojnost
|
|
mikrosrot ;(
Od: prasa
|
Pridané:
10.5.2011 22:42
No to zas idu dojebat dobry program ... Ale na druhej strane posledna dobra verzia je 4, 5 stoji za dve veci
|
|
Re: mikrosrot ;(
Od reg.: veldo
|
Pridané:
10.5.2011 23:55
ako to, ze verzia 4 a 5? ved v update.dsl.sk je najnovsia verzia Skype 3.0.0.198 (joke)
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Budovi
|
Pridané:
10.5.2011 23:14
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... :!
"Teším sa" na veľmi vyladenú a ohrabanú implementáciu do Windowsov... Už teraz ma Mrkvosoft núti inštalovať kraviny ktoré mi ozaj netreba, som zvedavý v akom "super" balíčku príde Skype...
Ako rád som mal linux, už sa naň znovu teším
K vysvetleniu: nevadí mi ani tak fakt, že to kúpil mrkvosoft ako pohľad na dnešnú "monopolizáciu" niektorých spoločností, sú to nenásytné prasce ktoré len rastú a mám zlý pocit z možnej straty konkurencie a zneužitia...
|
|
Neviem
Od: mariannnnnn
|
Pridané:
11.5.2011 0:58
Neviem ako vy ale Windows som používal od XPčka, každý deň som trieskal a kopal do počítača z výkrikmy pri**baný Windows, až kým som si nekúpil androida a po pár mesiacoch som zo dňa na den prešiel aj na linux konkrétne Ubuntu...no ale aby ste pochopili čo tým chcem povedať: SOM MAXIMÁLNE ZNECHUTENÝ!!!! že to kúpila taká banda diletantovaných koko*ov!!!!
|
|
ale hoši co to tu píšete
Od: šťoural
|
Pridané:
11.5.2011 6:21
vždyť je jestě wengophone a jiné kdyby něco;-)
|
|
Re: ale hoši co to tu píšete
Od: 2Martel
|
Pridané:
11.5.2011 8:23
A už sa Mrkvosoftu nepáči Netmeeting??
|
|
sdfwefwe
Od: sdfsdfw
|
Pridané:
11.5.2011 8:22
V hotovosti LOL... a v malých bankovkách, odvodte mi niekto tie návesovky peňazí. :)
|
|
aňo Blažen(k)a
Od: hafanmax
|
Pridané:
11.5.2011 8:43
Microsoft velmi dobre vie co robi.
Skype je buducnost ... v buducnosti si myslim by mal byt vsade dostupny internet takze kazdy bude pouzivat skype ako operatora a na taky orange sa zabudne :D
|
|
Re: aňo Blažen(k)a
Od reg.: marha
|
Pridané:
11.5.2011 9:08
jaj a kto ti asi tak bude poskytovat konekt do toho telefonu so skypom
|
|
Re: aňo Blažen(k)a
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
11.5.2011 9:52
spojovatelka .. prepoji dva kabliky a budes moct telefonovat
|
|
skype_fail
Od: Roman1988
|
Pridané:
11.5.2011 8:45
no ze microsoft kupil skype som sa dozvedel tak, ze ho nemozem ani zapnut lebo hodi chybu a padne :(
|
|
Re: skype_fail
Od: Alenka v risi
|
Pridané:
11.5.2011 12:23
No aj mne vcera vecer mrzol skype. Predtym nikdy.
|
|
Microsoft mlieko
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
11.5.2011 9:12
Kedysi som čítal takú poviedku, kde jeden otravný agent núkal "kúpte si Microsoft mlieko". Zase sme k tomu o krôčik bližšie :-)
|
|
Skype
Od: idaho
|
Pridané:
11.5.2011 14:48
Pouzivam Skype, je to dobra sluzba, najma pre ludi mimo domova a naopak, na kontakt s nimi. Co nas asi caka pri spojeni s Microsoft? Ucet v Live Mail a legalny Windows na pouzivanie Skype. Snad zostane zadarmo, uvidime.
|
|
toto je konec přátelé!
Od: reg. Imbecilko
|
Pridané:
11.5.2011 15:48
Ja len dúfam, že skype teraz bude fungovať len pod legálnym widnowsom...po zdĺhavom overovaní legálnej kopie windowsu, inak budú všetci nahratí..teším sa naozaj....
|
|
Big brother ....
Od: Koumak
|
Pridané:
11.5.2011 18:01
Nuz, kupenie Skype je sikovny napad. Mimo ineho maju dalsiu moznost ako sledovat nelegalnost software, pripadne si zlepsovat statistiku pri dalsich produktoch a vyvoji v zavislosti na vysledkoch ziskanych od uzivatelov. Ved kedze skype je uzavrety protokol, nikde nie je pisane, ze nemoze odosielat v buducnosti rozne zaujimave info.
It's not a bug, it's a feature. :))))))
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od: Mila.Fu.Face
|
Pridané:
12.5.2011 0:09
MS koupil Skype za 8,5 miliardy dolarů. Jakoby nevěděl, že se dá stáhnout zdarma.
|
|
tak priatelia, po vtakoch
Od: billy goat
|
Pridané:
12.5.2011 10:56
teraz uz konecne prestanete nadavat na spolahlive a stabilne Mrkvosoftove systemy a softwary cez Skype.
teraz uz len vychvalovat. uz aj idem skypovat s kamosom, ze aka je ta Hlista a Fin7 fajnova a spolahliva. :D
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od: psychogenius222
|
Pridané:
12.5.2011 14:50
Podla mna len Bill povedal že by sa mu zišiel skype a vedenie to blbo pochopilo :D
|
|
btw..
Od reg.: Dexter13
|
Pridané:
12.5.2011 21:16
som to vsetko tu precital a rovno aj zabudol na co som chcel reagovat .ste sa riadne rozohnili
|
|
Microsoft kúpil Skype
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
13.5.2011 3:08
pekne opísaná tlačovka Microsoftu xD
|
|
Konečne dobrá správa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
14.5.2011 10:20
Toto bol vynikajúci krok!
Konečne budú mať komunistické (=slobodné) programy šancu presadiť sa voči tomuto deravému kapitalistickému programu, ktorý poskytuje prístup do cez tie diery najmä kapitalistickým vládam.
|
|
načo to
Od: mokr
|
Pridané:
16.5.2011 13:02
načo to kupovali ved sa da stiahnut zadarmo :_D:D
|
|
new meme
Od: didididi
|
Pridané:
20.5.2011 13:02
Zbytocne teraz umieraju deti. Zasadme sa o to aby vlada prijala uznesenie podla ktoreho by bol v kazdom byte Skype telefon aby v pripade poziaru mohli zavolat hasicov. Takto zbytocne umieraju deti, musime to zastavit.
|
|
skype
Od: Medved123456789
|
Pridané:
23.5.2011 18:03
Zajac oprety o strom zbada medveda ako ide nedaleko neho,tak zakrici:"Hej medved pozdravuje ta Hutil."Medved nechapavo pozrie na zajaca a pyta sa:"Aky Hutil?" "Čo ti chvostom krútil." Tak sa to opakovalo cely tyzden.Medved isiel nahnevany za liskou a povedal jej ze zajac si z neho robi srandu.Liska mu na to poradila co má povedat:"Pozdravuje ta sakal,co ti na hlavu kakal."Medved natesený ze vypecie so zajacom,ide naschval okolo stromu a krici:"Hej zajac pozdravuje ta sakal." Zajac na to:"Viem uz mi to povedal Hutil." "Aky Hutil?" "Ten čo ti chvostom krútil
|
|
Re: skype
Od: chlpaty zalud
|
Pridané:
29.5.2011 17:46
lol
|
|
tralala
Od: xxxdsgsdg
|
Pridané:
1.8.2011 23:16
To im nikto nepovedal ze si ho mozu stiahnut zadarmo?
|