neprihlásený Piatok, 20. septembra 2024, dnes má meniny Ľuboslav, Ľuboslava
Google zablokoval reklamu na 60-eurovú stránku o MS, na prvom mieste ďalšia

DSL.sk, 30.4.2011


Spoločnosť Google po upozornení serverom DSL.sk na reklamu na tzv. 60-eurovú stránku sampionat.sk, nachádzajúcu sa vo výsledkoch vyhľadávania tohto vyhľadávača na prvom mieste, stránku prešetrila a reklamu zablokovala.

V stanovisku pre DSL.sk to uviedla Dáša Tkáčová z Grayling Slovakia, mediálneho zastúpenia Google pre Slovensko.

"AdWords tím Googlu na základe upozornení uvedenú stránku analyzoval a vzhľadom na to, že skutočne porušovala oficiálne podmienky reklamného systému AdWords, bol podľa pravidiel súvisiaci AdWords účet zablokovaný," informuje stanovisko Google.

Stránka sampionat.sk je ďalšou z tzv. 60-eurových stránok, publikujúcich informácie voľne dostupné z mnohých ďalších zdrojov na Internete ale podmieňujúcich prístup k týmto informáciám registráciou a za prístup následne požadujúcich platbu v desiatkach eur.

Tzv. 60-eurové stránky začali na Slovensku aktívne fungovať v druhej polovici roku 2009, prvé faktúry začali ich prevádzkovatelia rozosielať v novembri 2009. Na kauzu upozornil server DSL.sk.

Stránka s obsahom o včera začatých Majstrovstvách sveta v hokeji vznikla v druhej polovici apríla, upozornili sme na ňu v článku z 20. apríla. Keďže platená reklama na stránku sa nachádzala na prvom platenom mieste vo výsledkoch vyhľadávania na Google.sk pre výrazy ako "majstrovstva sveta v hokeji", zároveň sme na reklamu upozornili spoločnosť Google.

V prípade aktuálnej stránky jej prevádzkovateľ, seychelská spoločnosť Online Investment Group Ltd., požaduje za 12-mesačný prístup sumu 49.95 eur, ktorá sa po nezaplatení má podľa všeobecných podmienok zvyšovať o pokuty postupne 5 eur, 10 eur a 15 eur aj úroky z omeškania vo výške 0.25% za deň omeškania.

Samotná informácia o spoplatnení opäť nie je priamo viditeľná v registračnom formulári, informácia sa nachádza v odkazovaných všeobecných podmienkach a tiež v rámčeku pod registračným formulárom, ale až po odskrolovaní štandardne viditeľného textu. Tvorcovia stránky opäť užívateľov lákajú aj súťažou o ceny, prvou propagovanou cenou je "3D Plazma televízor 152 cm".

Zväčšiť Zväčšiť
Prvá pozícia novej stránky v Google, titulka sampionat.sk, kliknite pre zväčšenie



Hoci reklama na túto stránku sa už vo výsledkoch vyhľadávania nevyskytuje, aktuálne je na prvom mieste vo výsledkoch vyhľadávania na Google.sk pre viacero výrazov týkajúcich sa MS reklama na inú tzv. 60-eurovú stránku ms-2011.info, ktorá je obsahovo takmer identickou kópiou sampionat.sk vrátane uvádzania starej domény aj vo všeobecných obchodných podmienkach.


Banner na titulke sampionat.sk (vľavo) a ms-2011.info (vpravo)



Jedným z viditeľných rozdielov medzi stránkami je zmena banneru s informáciami o bezpečnostnom balíku Esetu, ktorého úlohou je zrejme zvýšiť dôveryhodnosť stránky. Na novej stránke je pridaný text "Stránka je testovaná" s vizuálnym potvdením. Podľa dostupných informácií viacero antivírusov vrátane Esetu a Avastu stránku sampionat.sk už blokuje.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Ďalšie dva Galileo satelity úspešne vynesené, konštelácia konečne bude v lepšom stave
Apple údajne začne používať svoje bezdrôtové čipy v budúcom roku
Voyo za výpadok ponúka dva týždne bezplatne
V ďalšej sérii sci-fi Black Mirror budú viacerí známi herci
Uvedená dokovacia stanica pre 120-gigabitový Thunderbolt 5
Skupina Markízy kontroverzne zaradila zaujímavý zápas na Nova Sport 6, služba Voyo prenos nezvládla
Notebook s novým Intel CPU má dlhšiu výdrž ako Macy, potvrdilo Lenovo
Chrome prejde na novú verziu postkvantového šifrovania, nie je kompatibilná s doterajšou
Apple onedlho uvedie až päť nových Macov s procesormi M4
Vydaný Linux 6.11


Diskusia:
                               
 

nastastie aj este sampionat.sk zablokoval
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

*eset
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Dobra praca, chlapci.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Nemoze ho niekto teraz zazalovat? Pouziva logo IIHF a obrazok oficialneho maskota. Pochybujem, ze legalne. Chlapec na tom moze este nakoniec pekne prerobit...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

veď preto majú sídlo na Sejšelách... tu pomôže len DDoS útok, poprosil by som Iggiho aby im zhodil server.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Ja sa len divim ze tomu parchantovi z Nitry co to ma nastarosti este nikto riadne chrapu nerozbil. Ved jeho meno koluje casto na nete, nie 60 eur ale 60 krat kopanec do gul a hokejkou do chrbta
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

kopanec korčuľou
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

ten chudak nevie co sa deje je to bliely kon. Treba nakopat tych ktorym chodia peniaze na ucet.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

kto spi hovno hí, tak ze takeho tiez treba kopat.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Som poskytovatel pripojenia a casto mi ludia volaju ci to maju zaplatit. Lebo udajne sa im vyhrazali, ze maju ich IPcky za NATom. Ja sa s toho len smejem... :D
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Ja by som sa "S toho" nesmial.

Z toho, ze si ISP (ci uz s 5-timi al. 500) klientami a NEpridelujes im vonkajsiu IP-cku (ani len dynamicku!!).
Takze im poskytujes http/ftp a par dalsich zakladnych sluzieb/pristupov, ale nie INTERNET, resp. PLNOHODNOTNY pristup k nemu.
:(

Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

lepsie ako 2mbps za 20evri s uploadom 256kbps
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

ze vonkajsiu IPecku,ty si asi tiez riadny odbornik,ale vysvetli mi ako je clovek,ktory je na lokalnej IPecke za NATkom ochudobneny o internet na rozdiel od cloveka,co ma verejnu IP?Vonkajsie IP nepoznam,mozno to je nejaka novinka?
Okrem toho,ze niektore servery ti neumoznia free stahovanie,pretoze uz tam, niekto bol "s tvojou IP adresou".A aka je vyhoda dynamickej IP?Aha,ze restartujes modem a tahas za free dalej.
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

okrem toho ze dost zalezi na tom ako je NAT a Firewall na nom nakonfigurovany a kolko je za nim pripojenych pocitacov mas na takomto DRUHORADOM pripojeni mnozstvo obmedzeni, ktore sa daju CIASTOCNE obist ak mas pristup ku konfiguracii toho NAT-u.

V prvom rade ti taketo pripojenie kompletne znemoznuje vytvorit si server pristupny z internetu a to pre akukolvek sietovu sluzbu, napr. HTTP/HTTPS, SSH, FTP, VNC, remote desktop - to su len sluzby ktore bezia u mna (za NATOM, ale vlastnym a mnou konfigurovatelnym).

V druhom rade nefunguje poriadne ziaden starsi p2p softver, ktory este nezvlada NAT Traversal (Hole Punching) a dalsi softver ako Skype, funguje len s pomocou serverov/PC mimo NAT. Dalsie obmedzenia sa ani nemusia prejavit, kym ich nepotrebujes.

No a nakoniec, ak niekto nastavi NAT+Firewall trocha restriktivnejsie, bude ti fungovat napr. iba jedina sluzba ako HTTP/HTTPS (teda pristup na web stranky) a to je vsetko.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

"V prvom rade ti taketo pripojenie kompletne znemoznuje vytvorit si server pristupny z internetu a to pre akukolvek sietovu sluzbu," Keby si toto potreboval tak by sa zrejme dalo dohodnúť s ISP na DMZ.

Každopádne na moje účely plne postačuje pripojenie cez NAT.
Odpovedať Hodnotiť:
 

DMZ urcite nie, lebo taky moze byt za NAT-om iba jeden. Mohol by ti pridelit IP-cku, samozrejme za poplatok.
Odpovedať Hodnotiť:
 

samotne pouzitie NAT neznemozni tie veci co pises, znemozni ich nastavenie. 99,99999999999% ludi si ale servre nerobi, a teda im NAT plne postacuje, dokonca ich chrani pred kopou havede zvonka. A ti co chcu mat seriozny server, tak sa nebudu doma trtkat s nizkymi uploadmi ale vyuziju nejaku serverhousingovu sluzbu, pripaden dnes uz virtualny server "za par supov".
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Domaci server a externy server housing su dve rozdielne veci ktore nemozes zamienat. Napr. ako chces housingovat 4TB data, s ktorymi navyse nieco stale robis? Rovnako draho ta vyjde tiez keby si chcel testovat rozne operacne systemy, vlastne sietove aplikacie atd. Data, ktore kvoli bezpecnosti nechces mat v cloude...

Ta volnost, ktoru mas na vlastnom stroji a okamzity fyzicky pristup je na nezaplatenie.

Pre bezneho uzivatela je sice vacsina z tychto veci zanedbatelna, ale zaroven aj brani vzniku a rozsireniu aplikacii s inovativnymi funkciami ako napr. Opera Unite.
Odpovedať Hodnotiť:
 

This Jen, this is INTERNET.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nahlasujte aj tú druhú stránku na: http://www.google.com/safebrowsing/report_phish/
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

FAIL, a myslis o com je tento clanok rofl?
Odpovedať Známka: -9.0 Hodnotiť:
 

Tento clanok je o adwords (stopnutie ich reklam), uvedeny link je o blokovani danej stranky cez safebrowsing support v prehliadacoch - browser ti zobrazi ze dana stranka je nebezpecna.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nic take mi opera ani chrome nezobrazuje
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

nahlasujte tých šmejdov.... :X
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

hned jsem se registroval pod jmenem něco jako "Vysersi Voko" pod hodinovým emailem :)
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

No ja mam Chrome a sampionat.sk mi normalne nacitalo :/
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Mne ju zablokovalo s výstrahou že ide o nebezpečnú stránku
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

asi preto, ze mas chrome :D
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Avast blokuje tu stranku tiez
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mne tu stranku v chrome cez vyhladavac www.google.sk naslo a stranku aj nacitalo, takze ake blokovanie? to iste aj v opere
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ok uz to chapem, ale krot sa a nauc sa slusne vyjadrovat, analfabet
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Názov domény sampionat.sk
Držiteľ domény REKL-0026
Registrátor REKL-0026

Identifikátor REKL-0026
Obchodné meno /
meno a priezvisko Reklama GLobal s.r.o.
Právna forma Spol. s ručením obmedzeným
IČO / rodné číslo 36776777
Štatutárni zástupcovia
Kontaktná osoba 1 Juraj Hlaváč
Kontaktná osoba 2
Telefón 1 0905115911
Telefón 2
Mobil
Kontaktný mail
Ulica Ul. Ludovita Fullu 3
Mesto Ružomberok
Pošta 1
PSČ 03401
Štát Slovenská republika
Oprávnení registrátor(i) IPEK-0001 REKL-0026

Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

...a niekto bude mat do rana vylepsene auto o basebalku :))
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Mám pocit, že tomu pánovi dôjde faktúra na 49,95€
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

ak si spravil to, čo si myslím, že si spravil, tak máš u mňa +100 :-D
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

a vsak ta adresa je pre mna na skok :D Toto som nemal vediet :) Ak pojdem niekedy v zlom stave okolo aby sa nieco nestalo :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak by som tam zaregistroval niwkoho iného, dopustil by aom aa trestného činu?
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

ich odporne ksichty

Juraj Hlaváč:
http://tinyurl.com/64dw9xq

Viliam Adamča
http://tinyurl.com/6f7a2zx
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Aby sa zabránilo zneužitiu a zámernému zadávaniu chybných údajov, bude Vaša IP-Adresa [89.240.79.217] a poskytovateľ internetu [89.240.79.217] pri použití uložená. Na základe tejto IP adresy je možné identifikovať danú osobu cez Vášho poskytovateľa Internetu.

to vazne?????????
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

ano, po ziskani sudneho prikazu, co ale tieto "organizacie" nemaju moc lahke, kedze su to tie "organziacie".
to ze maju tvoju ip adresu este nedokazuje, ze to slo od teba, alebo ze to vobec slo od teba.
a aj po ziskani sudneho prikazu, ak by si platbu neuskutocnil, na teba nemaju nic, pretoze v dnesnej dobe je lahke simulovat spojenia. platbu preto, pretoze ta uz relativne dokazuje, ze uz prevdepodobne islo o teba, kedze platba bola uskutocnena a z tvojej strany voci tomu neboli podniknte ziadne kroky v relevantnej dobe (dobe v ktorej by dnesny typicky clovek nahlasil banke, ze ide o nevyziadanu transakciu, resp. nevyvolanu). cize aj keby si zaplatil a zistil, ze ide le o ojeb, nahlas to banke, ze ty si ziadnu taku transakciu nespravil, ze asi niekto zneuzil tvoje osobne a bankove udaje (idealne keby si siel cez nejake proxy, pri platbe) tak nech konaju, ako keby slo o kradez. a kedze tieto stranky su uz relativne zname, tak banka by sa namala velmi a dlho distancovat,



Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Problem je v tom, ze ono to ziskanie sudneho prikazu nie je az taky velky problem, platobny rozkaz musis rozporovat, takze staci pridat fikciu dorucenia a si v r.ti, ze ani nevies akej, pretoze ako ta sud akoze nemohol najst, tak exekutor ta najde okamzite a ani si nevedel o ziadnom konani.

Uz sa parkrat stalo.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Velmi presna a trefna odpoved. Je to presne tak ako pises.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

haha "Vaša IP-Adresa [192.168.111.37] a poskytovateľ internetu [192.168.111.37] pri použití uložená. Na základe tejto IP adresy je možné identifikovať danú osobu cez Vášho poskytovateľa Internetu."
-no to sa trochu sekli s tou IPeckou
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemas pravdu :), platobny rozkaz musi byt doruceny, pokial sa to nepodari, musi byt vytycene pojednavanie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

v idealnom pripade by sa do celeho problemu tychto stranok angazovali.
cim neskor by si to nahlasil, tym nedoveryhodnejsi by si vyzeral. cize cim skor tym lepsie, kedze si to zistil pri beznom prechadzani uctov.
a keby sa to hadam aj dostalo pred sud, tak ti staci dokazat, ze je mozne simulovat pripojenie do siete tvojho poskytovatela internetu, ako keby slo o teba, o registrovane pripojenie teba. dokazat sa to da jednoducho, v priade beznych providerov. najistejsia cesta je si to skusit simulovat. mne staci mac adresa na ktoru mam registrovny net a pripojim sa z akehokolvek compu v ramci lokalnej siete. napr. niekto ti zistil udaje a v ramci napr. cinziaku :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"a keby sa to hadam aj dostalo pred sud, tak ti staci dokazat, ze je mozne simulovat pripojenie do siete tvojho poskytovatela internetu"

je to trochu inak. Sud musi dokazovat tvoju vinu a nie Ty svoju nevinu. Cize musia dokazat, ze s registraciu vykonal Ty a bez pochybnosti. V pripade pochybnosti sud postupuje in dubio pro reo. Cize :V prípade pochybností v skutkovej otázke významnej pre rozhodnutie sa musí rozhodnúť v prospech obvineného.


Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

zistil polohu routru a pak uz no problemo zneuzit tvoje udaje :). v pripade verejnych ip a premakanejsich, bezpecnejsich pripojeni providerov to bude kus zlozitejsie, no staci sa poradit s niekym kto sa v tom vyzna. pak aj keby si bol pred sudom nemaju ti ako dokazat, ze sa to nestalo, ak nesi vol teda a to dobrovole nepriznas, preto "klamat" sa nema :))
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

pretoze "klamat" sa nema*
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ludia, uvedomte si uz konecte, ze z IP adresy NIE JE MOZNE nijakym sposobom identifikovat OSOBU, a to ani so sudnym prikazom a logmi providera. IP adresa sluzi na identifikaciu sietoveho rozhrania stanice (PC), takze aj ked neuvazujeme moznost jej falsofania/podvrhnutia (spoofing), tak "vysetrovatel" nech ma akekolvek technicke udaje a logy, dostane sa maximalne po pocitac, z ktoreho odchadzala dana komunikacia.
A teraz mi dokazte, ze som v tom case za tym kompom sedel prave ja (a nie moj kamarat, sused, niekto z 200 ludi co boli u mna na oslave...), alebo ze som nemal spusteny "virus", ktory robil tuto komunikaciu, alebo ze som nemal pustenu wifi s Open auth...
Dokonca, keby sa aj podarilo dokazat, ze som to fyzicky odklikol ja, tak stale mozem povedat, ze to nebol prejav mojej vole atd... Zavezne by to bolo jedine v pripade, keby som to podpisal elektr. podpisom, ktory vacsina z nas ani nema. Takze klud a nesirte paniku :-)
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

"Dokonca, keby sa aj podarilo dokazat, ze som to fyzicky odklikol ja, tak stale mozem povedat, ze to nebol prejav mojej vole atd."

- no tak to je pekny drist. Na to aby Ti prihliadol na tuto vyhovorku organ cinny v trestnom konani by si musel byt vopred sudom zbaveny sposobilosti na pravne ukony.Ak mas 18 rokov a viac a nebol si zbaveny sposobilosti na pr. ukony, tak ano, aj kliknutie na internete je prejavom Tvojej vole. Koho ineho by to mal byt prejav vole? Spidermana? :D

Tak prosim Ta nepis dristy a nemotaj ludom hlavu demagogiou.
Odpovedať Známka: -5.3 Hodnotiť:
 

Bez zaruceneho elektronickeho podpisu nie je pravne zavazna ziadna elektronicky uzatvorena zmluva, takze pravne ho nemozu donutit zaplatit, aj keby mu dokazali, ze to skutocne odklikol on.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

no ale keby to tak fungovalo, tak nemoze fungovat v zasade ziadny internetovy obchod... alebo teda aspon ja som nikde pri nakupovani z eshopov neposielal svoj elektronicky podpis
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Mas pravdu a ten nad tebou len keca z hladu. Vobec netusi ani co pise. Takto funguju napr, aj stavkove kancelarie, ci kasina, internetove obchody. S tym elektronickym podpisom su to len demagogie.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

South park 1501... :D :D :D on si neprecital podmienky ?? kazdy to cita preboha...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ano, takto funguju aj internetove obchody, ale je to ich riziko - tzv. riziko podnikania :-).
Ak si nieco objednas cez net, ale nepreberies zasielku (a nezaplatis dobierku), tak vsetky naklady su v rezii predajcu a od teba nemoze a nebude nikto nic vymahat.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Presne. Preto všetky tie e-shopy posielajú len na dobierku, s platbou vopred alebo platbou na predajni. Keď totiž za daný tovar zaplatíš, tak sa to právne berie ako vyjadrenie súhlasu kupujúceho s uzavretím obchodu. Rovnako to funguje aj pri bežných nákupoch v obchodoch, kde tiež nepotrebuješ kúpno-predajnú zmluvu, keď si kupuješ rožok, pretože zaplatením vyjadruješ súhlas s daným kúpno-predajným vzťahom.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Asta si mi ty ale pekny hlupak, ukaz mi niektory internetovy obchod ktori po vyplneni tvojich (aj pravych) udajov posle tovar dopredu este pred zaplatenim :).
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Trepete jeden aj druhý. Rozdiel medzi týmto tu a webshopom je ten, že na webshope ZAPLATÍTE - t.j. zmluvu ste uzavreli konkludentne. Určite nie je platná zmluva, ktorú si klikol a nezaplatil, lebo si zaplatiť nechcel, dokonca si bol uvedený do omylu!
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ty ked ides do potravin tak podpisujes nejaku zmluvu o kupe tovaru ? Sa uvedom. Ked si nieco objednas cez internet tak ked ti to pride vyplatis to podotykam dobrovolne. Ak sa ti tovar nepaci alebo si si neuvedomil ze za neho budes platit proste to nepreberies a kontaktujes predavajuceho alebo to do 7 dni vratis. V e-shopoch je "zmluva" uzatvorena vyplatenim tovaru. A v zasielke s tovarom alebo elektronicky ti je zaslana faktura v ktorej su uvedene zakonom dane informacie o tom ze kto kupuje kto predava co kupuje a za kolko kupuje. Popripade informacia ze do 7 dni to mozes vratit. To iste pravidlo sa tyka aj sluzieb. Mozes vypovedat zmluvu ak si si to rozmyslel myslim do 7 alebo 14 dni.

PS rada do buducnosti: Zaujimaj sa trosku viac o pravo a spotrebitelske zakony, lebo v tvojom pripade by si bol asi velice prekvapeny na co vsetko mas zo zakona pravo a kolko toho predavajuci bud prekrutia alebo zamlcuju. ;)
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

čo trepeš? Keď si objednávaš haraburdy z internetu, podpisuješ nejakú zmluvu? Zaväzuješ sa platiť pravidelné poplatky?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ziadny internetovy obchod ti neda tovar/sluzbu bez predchadzajuceho zaplatenia, prave preto, ze by si sa mohol odvolavat na rozne veci a oni nemaju ziadnu paku ti dokazat (bez el. podpisu) ze si prevzal a nezaplatil. Tito curaci ta pustaju na plateny obsah bez predchadzajzceho zaplatenia a tvojej vedomosti ze treba platit. Pocitaju stym, ze sa zlaknes a zaplatis, v skutocnosti ale neexistuje legalny sposob ako by ta donutili zaplatit. Naopak, oni by mali svoj produkt riadne oznacit cenovkou, co nerobia a to je podstata probelmu. Keby tam mali hned na titulnej strane vycapene "registracia je spoplatnena 60€ rocne" ziadny problem s nicim by nebol (ako keby v tescu na natenke skovanej za 50 paletami mineralky je 5kou pismom vylepeny cennik, a na regaloch ceny niesu)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kliknutie mysou nie je pravny ukon, ktory by ma zavazoval k plneniu zmluvy, tak ako podpis.
A co pises o trestnom konani? Pleties si pojmy s dojammi :-)

Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

v VOP www.sampionat.sk je uvedene, ze vsetky prevadzkovatelom poslane emaily, tel. kontakty atd... su doverna a uzivatel nesmie ich (bez suhlasu) poskytnut tretim osobam.
takze uz tu si urobte nazor na toho hajzla. napisal by som nieco ine (oslovenie toho sk4rv1s3na), ale to by potom zmazali.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Napr. urobit nejaku stranku (napr. 60euro.sk alebo pod.) kde by sa zhromazdovali tieto podvodne stranky, a ku kazdej domene by sme vycucli whois, davali dokopy mena, adresy. Mozno by sa na nieco prislo. Urobit komunitu podvedenych ludi, zohnat nejakych 13375, a zacat postupne hackovat tieto podvodne weby. (Ja ako sql injection lama som dokazal aspon na par hodin odpalit login na jednej z nich). Proste nieco robit, lebo dost ma to serie, ze takto niekto zaraba.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

predpokladam ze najviac ta z toho serie ze takto nezarabas prave ty :)
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 


. Na základe tejto IP adresy je možné identifikovať danú osobu cez Vášho poskytovateľa Internetu.

to vazne?????????
Odpovedať Hodnotiť:

--
Mno hej ak to stihnu do doby kym ma provider logy o prideleni IP danom case. Potom by to mohlo byt ciastocne problem.

Som zvedavy ako to budu riesit ked tak bude niekto registrovat niekoho cez TOR alebo wifi nejakom bare este ktomu na volnej wifi napr z auta.

Jedina moznost je ist stym na sud hmm lebo budu musiet dokazat ze to skutocne bol clovek od ktoreho ziadaju "60e vypalne"

Mimochodom treba sa prosit nie na urady ale k IGImu
lebo vsetky tie weby maju jeden a ten isty backend.

A myslim si ze mozno na tych serveroch bezi max frontend a data ale uzivatelske data rychlo niekde posielaju mimo EU a USA law. inak by mohli asi mat problem s zakonom o osobnych udajoch ak im vypovies zmluvu nie :)?

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

pozeral som ich VOP a píše sa tam:
užívateľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy par10 ods4 písmA a par12 ods5 písmA zákona č. 108/2000 o ochrane spotrebiteľa a podomovom a zásielkovom predaji ...
to čo za hovadina?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no je to kravina pretoze ten zakon ma len 4 casti. a pise sa v nom ze clovek ma moznost odstupit od zmluvy do 7 dni bez udania dovodu.

a predavajuci ma poivnnost: poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.
takze minimalne toto nedodrzuju. ono oni s tym na sud ani nepojdu pretoze sami nedodrzuju zakon takze by sud uznal tuto zmluvu za neplatnu. oni len chcu ludi nastrasit aby im zaplatili. na sud a exekutorovi to nikdy davat nebudu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je to hovadina ale z ich strany, pokial napises zmluvu v rozpore so zakonom takato zmluva sa povazuje za neplatnu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

touto formou by som chcel podakovat sikulke, ktora registrovala zamestnancov SOI. berte si priklad
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

fico aj s kalinakom uz su zaregistrovany
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ale ved tato stranka je to iste..:
http://www.ms-2011.info/

medzi originalom http://www.ms2011.info/ je rozdiel len pomlcka

Asi to tiez nebude v poriadku
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

uz maju novu stranku www.ms-hokej-2011.sk, tiez prva v googli
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

tu su debilkovia:

http://kauza.antonak.eu/ juraj-hlavac-na-pojednavani-a-bude-znovu-10-juna/
Odpovedať Hodnotiť:
 

by ma zaujiamlo ci to ma na vlastnom servery. by mu mohol aspon niekto nejake skody napachat. v tomto state uz je naozaj vsetko mozne a najviac je ubohe ze sa slovaci okradaju medzi sebou a inym narodnostnym mensinam s radostou pomozu len aby z toho kes bol...fakt smutne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tie weby bezia v Nemecku, a sefom je znama postavicka Michael Burat, chlapci sa snazia, a celkom im to sype :).
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Eset Family Security Pack", stránka je testovaná.

Byť na mieste ESETu, tak tie svine zažalujem za takéto praktiky.
Oni sú bez chrbtovej kosti, čúráci.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Bez minimálne elektronického podpisu si takúto "zmluvu" môžu strčiť akurát tak do riti a nie ešte aby im niekto mal niketo niečo platiť.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ako sa môžu v tv pretŕčať majitelia podobnej stránky a tvrdiť, že sme zodpovedný, na čo klikneme. A pár dementných prispievateľov s nimi súhlasí. Som zvedavý, ako by mi dokázali, ak je to naklepané napr arialom, že som to bol ja! (bez elektr. podpisu). Elektronické nákupy fungujú na dobrej vôli, pretože prevažne vyhovujú obom stranám. Ak si niekto myslí opak, nech mi to dokáže!!!
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

elektronicke obchody - to je uplne ine. tam sa neda tovar pouzivat PRED zaplatenim. a teda clovek jasne deklaruje svoju volu, tym, ze to zaplati, a az POTOM zacne vyuzivat. nie je to suhlas kliknutim so SKRYTYMI podmienkami. ktore ani nie su text, ale obrazok.

nech uz konecne tiahnu do prdele takito sraci.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nezaplatením poplatku samozrejme zmluva nieje platná. To je to isté ako keď nezaplatíš dobierku. Zmluva nieje platná. A aj od tej môžeš odstúpiť. (ako to už niekto písal 7dní od podpisu zmluvy /zaplatenia dohodnutej sumy peňazí.)

Riadne zmluvy ktoré majú napríklad 30Dňové splatnosti sú cez internet nevymáhateľné bez elektronického podpisu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Platnost ci neplatno je zbytocne riesit, kedze defacto ziadna zmluva nevznikla :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

V noci som šiel okolo bilboardu, potom výpadok a ráno bolesti hlavy. ach tá predprvomajova vatra. práci zdar!
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Maju taketo weby aj v Cesku? Zaujimalo by ma ci je to na tu istu firmu...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ano maju co tak si o tom vyhladat viac na google ach ta lenivost...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokiaľ nie je písomný podpis kupujúceho/objednávajúceho žiadna zmluva nemôže byť uzavretá a tak je to celé neplatné je to podvod na blbých ľudí ktorí sa ľaknú a zaplatia.

Ešte také nebolo aby chodili faktúry bez podpisánia nejakej zmluvy...

To aj tovar nakupujete cez internet bez podpisu ? alebo uzatvárate zmluvy ? pokiaľ viem vždy sa podpisuje (či už doklad o prevzatí kuriérovi, alebo nejaká zmluva pre operátora ktorá sa posiela spätne na jeho adresu a pod.)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz pol roka si bucham hlavu o stenu :).
Kamos (znamy vymyslenik) prisiel s velmi podobnym napadom tak okolo roku 2004, aj ja som sa zamyslel a zrusil som ho ze to nepojde, ze ludia predsa "nemozu byt taky blbi" :).
A to sme secko mali k dispozicii, sro-cky, konikov aj aj servery.
A este taka pikoska z policajnych kruhov:
Jeden clovek (boli to 90roky), rozposlal listom 2000 faktur za nejake upratovacie prace, zaplatilo to asi 10% firiem, chlapik trhol celkom slusne peniaze, ale nemal dostatocne krytie tak ho potom potahovali za podwod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ľudia SÚ takí blbí. Tak isto fungujú nigérijské listy, falošné antivírusy atď.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechapem naco sa toto furt dokola riesi, riesenie je uplne easy - akykolvek list od tychto firiem treba proste zahodit (predtym roztrhat) a ignorovat :) tot vsio. Nechapem preco to raz a navzdy nie je mozne priamo napisat aj do clanku, namiesto toho sa vsade pisu iba strasne kecy.

Tu firmu treba jednoducho ODIGNOROVAT a to aj v pripade ze ste sa tam zaregistrovali. Nemozu vam nic ! a blbcov co zaplatia pred ich blbostou neochrani nic, to by sme museli vypnut cely internet.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nic sa nebojte ludia.. v roku 2009 sa mi to tiez stalo a chodili mi aj vyhrazne maily, a potom po odmlke asi mesiaca sa cuduj svetu prisiel od nich mail, ze mi dakuju za vyuzivanie ich sluzieb a odvtedy mi uz nepisali.. mozem niekam zavesit tie maily ak chcete..
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

poviem takto, ja sa snazim edukovat mamu aby neposielala stale hoaxy, ale nepomaha, vzdy mi posle daco a aj ked ja v tom vidim hoax jej sa to zda normalna sprava.
a to iste by som povedal aj o tychto strankach.
niekomu sa to zda normalne a zlaknu sa ak im pride mail.
ale netreba odsudovat tychto ludi ze su blbi, treba im pomahat. Lenze na tomto svete kazdy na kazdeho drbe.. a potom to tak vyzera
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

zalozil som si web s jednoduchym prihlasovacim formularom ktory ked vyplnite zaviazali ste sa mi poslat 120 €. A teraz z kaviarne som sa zaregistroval v mene seyselskych hajzlov na mojom webe a posielam im samozrejme fakturu lebo to uz je ich problem ze sa mi prihlasili.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

prave si sa priznal k podvodnemu jednaniu. redakcia DSL poskytne tvoju IP-cku policajnym zlozkam.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

prave sa mi vasa redakcia prihlasila na moju platenu webovu stranku a tak vam zasielam fakturu na 1 melon
moja ip - free wifi
cha-cha-cha
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam to zaplatit? z toho mailu ma skoro porazilo... co s tym dalej treba robit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ODKAZUJEM AUTOROVI TOHTO CLANKU A CELEJ SERIE O PODVODNYCH WEBOCH, ABY MA URYCHLENE KONTAKTOVAL!

bol som cielom utoku, ku ktoremu doslo so zamerom donutit moju osobu, aby som zaplatil 60eurovu fakturu, pricom som sa nikdy neregistroval na sampionat.sk ani na iny podobny web.

bohuzial, ten clovek, ktory celu tuto operaciu zahajil urobil chybu. Chybu, vdaka ktorej som sa vygooglil az po citlivejsie udaje urcitej osoby, ktora to ma pravdepodobne cele na slovensku na starosti.

ten clovek je prepojeny na dalsie projekty, o ktorych dalsi ludia ani len netusia.

Kazdy z tych dalsich projektov je podvodny a vychadza z ilegalneho zarobku prostrednictvom internetu.

poprosim teda admina, alebo autora clanku, aby ma ASAP kontaktovali. budem komunikovat len s nimi.


email: myvision@azet.sk



dovi
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár