| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
posli kvety
Od: j7650846
|
Pridané:
18.4.2011 16:11
fuuu tak to sa zasa predviedli ... najskor osekavaju EDGE (podla nich "prioritizacia") a teraz pustia 3G na 1 Mbps ... trapas jak svina
(a to som ich zakaznik, bohuzial)
|
| |
Re: posli kvety
Od: fgdsr
|
Pridané:
18.4.2011 16:13
pri nezmenenej cene a neobmedzenych datach by to absolutne stačilo na surfovanie po nete. ved ešte uvidime, ale zatial to vyzera dobre.
|
| |
Re: posli kvety
Od: frrefef
|
Pridané:
18.4.2011 16:53
suhlas na surfovanie to uplne staci. potom by bola siet pretazena a ludia by stahovali filmy a ine veci... uplne to staci... aj tak je tam narast oproti 256kb co mali... cize 4 x rychlejsie... a mozno budu mat aj daky balik kde bude vyssia rychlost :)
|
| |
Re: posli kvety
Od: lostpacket
|
Pridané:
18.4.2011 22:24
Plny suhlas. 512kb je uz pouzitelna rychlost, na maily mozno stacia aj ta aktualna varianta, toto bude stacit aj na mensie/ stredne subory :) Ak nezvysia ceny, vsetkym ostatnym vytru zrak
|
| |
Re: posli kvety
Od: Fanatixx
|
Pridané:
18.4.2011 17:15
No keď tam píšu o dvoch DÁTOVÝCH BALÍČKOCH!!!, tak asi ťažko budú dáta neobmedzené. Máš pocit, že ten druhý dátový balíček s polovičnou rýchlosťou bude pre obmedzených zákazníkov???
|
| |
Re: posli kvety
Od: lolecc
|
Pridané:
18.4.2011 18:47
ty bulo sak aj O2 data neobmedzene je datovy balicek. Ci ako by si to ty nazval truhlik? Predved sa
|
| |
Re: posli kvety
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
18.4.2011 21:46
Lenze spolu zo spustenim 3G budu uvedene dalsie 2 datove balicky !!! Cize uvidime co bude...
|
| |
Re: posli kvety
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
18.4.2011 16:53
stale lacnejsie a kvalitnejsie ako Orange alebo tmobile... a aj tak potrebujem len na google maps a na facebook a na zakladne internetove srandy
|
| |
Re: posli kvety
Od: FilipSK
|
Pridané:
18.4.2011 17:01
ako vies ze to bude lacnejsie ked cenu nezverejnili?
|
| |
Re: posli kvety
Od: Fanatixx
|
Pridané:
18.4.2011 17:16
A prečo by to malo byť kvalitnejšie, keď to má byť 14x pomalšie ako má Orange.
|
| |
Re: posli kvety
Od: spock
|
Pridané:
18.4.2011 17:57
mi chces povedat ze orange ide na plnych 14.4Mbps? in what universe? :)
|
| |
Re: posli kvety
Od: ertz
|
Pridané:
18.4.2011 23:44
Orange ide niekolkonasobne rychlejsie ako je maximum O2 dokonca aj v situacii ked je siet pretazena...
|
| |
Re: posli kvety
Od: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
|
Pridané:
19.4.2011 9:25
kvalitnejsie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
| |
Re: posli kvety
Od: HKJ
|
Pridané:
18.4.2011 17:24
co myslis, aku ma rychlost orange ?!
on ma 14.4mbps hej ?
|
| |
Re: posli kvety
Od: user1111
|
Pridané:
18.4.2011 19:54
a ty naco potrebujes 14mbps pripojenie ked ti daju trapny FUP ma 5GB?
ja by som si uplne vystacil s 512/256 ked to bude bez datoveho obmedzenia
ten net nieje na tahanie filmov a torrentov, a na browsovanie uplne staci
ak ale daju FUP tak to bude smutne
|
| |
Re: posli kvety
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
18.4.2011 20:59
Ved ked to je len na browsovanie tak ti nemoze vadit nejake FUP. Ja mesacne cez 3G pre potreby mobilu neprenesiem viac ako 600MB a to sa musim sakra snazit, samozrejme kazdy pouziva telefon na ine. Nadavajte si kolko chcete, ale FUP je v pripade mobilnej siete rozumny krok.
|
| |
Re: posli kvety
Od: user1111
|
Pridané:
18.4.2011 21:04
ok, no u mna napr internetove radio denne robi 500MB
ale to je len cez wifinu
cize ak by som mohol pocuvat aj niekde cestou tak asi aj viac
|
| |
Re: posli kvety
Od: jojo2
|
Pridané:
18.4.2011 21:44
ano mas pravdu lebo ten kto pocuva radio tak tomu zerie viac ja napriklad robim aj kamerove a zerie to viacej a este ked zapocitam youtube tak aj to zerie dost a este pocuvam zahranicne radio denne to vsetko zerie preto je lepsie neobmedzena siet
|
| |
Re: posli kvety
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
18.4.2011 21:58
A to co pocuvas, pri akej kvalite? Pri 56kbps by si musel pocuvat to radio 20 hodin denne, pri dvojnasobnej je to 10 hodin.
|
| |
Re: posli kvety
Od: user1111
|
Pridané:
18.4.2011 22:09
192kbps a 256kbps trance
|
| |
Re: posli kvety
Od: ale
|
Pridané:
18.4.2011 21:53
Tak chod ku konkurencii! mas na vyber uzasnych dvoch operatorov ktori ponukaju neuveritelne vyhodne sluzby.
|
| |
Re: posli kvety
Od reg.: cca01
|
Pridané:
19.4.2011 8:59
Radsej spolahlivo 1mbps ako zrutena siet. Ja s tym suhlasim, ak je to uvedene v podmienkach. Na bezne pouzitie (surfovanie, semtam nejake video z YouTube) to aj tak uplne staci.
|
| |
O2 fer
Od: klksdlk
|
Pridané:
18.4.2011 16:11
takže na O2 fer a data neobmedzene to nebude platiť?
|
| |
122 výročie
Od: Výročie
|
Pridané:
18.4.2011 16:12
Tento rok budeme oslavovať 122 výročie,
22 rokov po revolúcii a 100 rokov za opicami
|
| |
me gusta
Od: limki
|
Pridané:
18.4.2011 16:13
maju vobec mobily a tablety dostatocny vykon na to, aby 1Mbit bol obmedzujucim faktorom pri browsovani?
aj na 480p youtube by to malo stacit
|
| |
Re: me gusta
Od: roflmaoc
|
Pridané:
18.4.2011 16:40
ked sa pripojim na moju wifinu kde mi mobil ukazuje rychlost downloadu nieco viac ako 10 Mbit/s tak je to sakramentsky citit ked si to porovnam s mojim 3Gckom /cca 1.3Mbit/s /
|
| |
Re: me gusta
Od: mobiljous
|
Pridané:
18.4.2011 19:41
to je fantastické porovnanie. ak chceš tú wifi rýchlosť tak budeš musieť zo sebou ťahať to wifítko, keďže ti 1mbit v teréne a mobilne nestačí.
|
| |
Re: me gusta
Od: Gertrudo
|
Pridané:
18.4.2011 20:56
Ale to nie je rychlostou pripojenia ale pingom.
|
| |
Re: me gusta
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.4.2011 10:15
Určite majú :-)
|
| |
Re: me gusta
Od: EthanBB_
|
Pridané:
19.4.2011 10:53
na48p to stacit nebude to je 1-2Mbps ale 360p ja 0,5-1,2Mbps takze tam by to malo stacit ... a na mobile fakt viac netreba ... a na NTB v terene aj tak nekukam YT :-D
|
| |
Re: me gusta
Od: EthanBB_
|
Pridané:
19.4.2011 10:54
"480p" samozrejme :)
|
| |
3g od o2
Od: mmxx
|
Pridané:
18.4.2011 16:15
1MB/s resp. 512 mi pride ok ked sa clovek pripaja mobilom.
Dolezite je ci bude tomu okliesteniu zodpovedat i cena a pripadne FUP.
|
| |
Re: 3g od o2
Od reg.: chill
|
Pridané:
19.4.2011 0:48
chlapce je to ku*va rozdiel ci 1MB/s alebo 1Mbit/s ... 1Mbit/s je tak maximalne 140 KB/s... pre porovnanie 1MB/s je okolo 9Mbit/s teda priblizne 8-nasobok
|
| |
Re: 3g od o2
Od: mmxx
|
Pridané:
19.4.2011 8:04
Sorry nebol umysel, samozrejme som mysel bity.
|
| |
Re: 3g od o2
Od: lolo21
|
Pridané:
19.4.2011 13:17
kto by to len povedal ze medzi bitmi a bajtami bude PRIBLIZNE 8-nasobny rozdiel. neprehnal si to nahodou s ucenim statistiky?
|
| |
o2 3G
Od: Cage
|
Pridané:
18.4.2011 16:16
Treba si uvedomit,ze zatial nema dostatok kapacit na vysoke rychlosti, ked sa rozsiria vysielace, zvysia rychlosti.
|
| |
Re: o2 3G
Od: maxos
|
Pridané:
18.4.2011 18:08
Aj keby to urobili cenniky menit nebudu vid jedno z vyhlaseni kde sa dusovali ze ak budu prepojovacie poplatky nizsie premietnu to do konecnych cien co nakoniec neurobili.
|
| |
jeden bug
Od: networ
|
Pridané:
18.4.2011 16:22
to akoze budu na 3g pocitat objem prenesenych dat ? tak to nech si strcia ...
|
| |
Re: jeden bug
Od: cronjob
|
Pridané:
18.4.2011 16:28
Tak sa chod strcit, pretoze ani citat nevies. V clanku nic take nie je.
|
| |
Re: jeden bug
Od: Liberalergoshit
|
Pridané:
18.4.2011 18:05
Ak budú mať dva paušály a obmedzenú rýchlosť na oboch tak logicky sa líšiť musia len objemom voľných dát. Uvidíme čo to bude ale menej ako 2GB by som (na youtube a netradio) nebral.
|
| |
Re: jeden bug
Od: Mentol
|
Pridané:
18.4.2011 19:54
Ty by si mal logiku ucit na harvarde. A co tak, keby sa "logicky" lisili cenou a boli by oba neobmedzene, rovnako ako ten sucasny za sest evri?
|
| |
Re: jeden bug
Od: ulyssess
|
Pridané:
19.4.2011 8:58
tez si myslim...
8e za 512,
12e za mbit,
by bolo podla mna cenovo priatelne.
ovsem ostanem u 6e verzii, fora, maily, e-booky ficia cez operu mini v pohode a ked chcem nieco tahat, lognem sa z mobilu doma na pc a dam tahat tam...
|
| |
Re: jeden bug
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
18.4.2011 18:09
on si precital len nadpis a hurá do diskusie pridať koment.
|
| |
Re: jeden bug
Od: networ
|
Pridané:
19.4.2011 7:30
Od 1. júna bude pokrytie siete dosahovať 20% populácie, do konca júla má dosiahnuť 33%. Spusteniu ostrej prevádzky bude predchádzať májové spustenie vo vybraných lokalitách, 3G sieť v máji budú môcť využívať zákazníci na hovory a na dáta zatiaľ len zákazníci platiaci za dáta podľa preneseného objemu.
trpak ty si riadne precitaj clanok ... 3g bude pre zakaznikov platiacich podla preneseneho objemu dat ... pri neobmedzenom nete sa neplati podla objemu dat.
|
| |
rychlost mi az tak nevadi
Od: Jelenik
|
Pridané:
18.4.2011 17:02
Rýchlosť mi nebude vadiť v prípade, že to bude použiteľné tak, že nebude problém využívať skype a podobné záležitosti bez nejakých väčších obmedzení... Je mi úplne jedno, že nejakú stránku mi nenačíta za 1s, ale za 3s. Podstatné je pre mňa aby tá rýchlosť bola ako tak stabilná.
Ono to smeruje zrejme k tomu, že operátor bude neskôr iba poskytovateľ dátových prenosov za nejaký paušál a platenie za minútu hovoru bude prežitok.
Za cca 3/4 roka budem meniť/prípadne ostanem u tohto súčasného operátora a budem vyberať hlavne podľa stavu siete pre dátové prenosy a balíčkov v ponuke.
Ak by bol ten 1mbps flat a do nejakých 10€ mesačne, tak by to bola pre mňa momentálne jasná voľba.
|
| |
Re: rychlost mi az tak nevadi
Od: Testy
|
Pridané:
18.4.2011 17:50
Na Skype staci aj ich sucasne Edge. Z mojich praktickych skusenosti sa da v pohode rozbehat aj videohovor za cenu horsieho obrazu a asi 1-2 sek. oneskoreniu oproti realtime a half duplex prenosu zvuku.
|
| |
Re: rychlost mi az tak nevadi
Od: ja.
|
Pridané:
18.4.2011 22:42
Nestaci, cez EDGE sa to neda pocuvat. Na wifi uplne v pohode.
Aby sme si to upresnili, hovorime o skype na mobile, nie cez pocitac. S tou latenciou co ma EDGE, slabuckymi procesormi a pomalymi ramkami v mobiloch sa to jednoducho nestiha vcas dekodovat.
|
| |
Re: rychlost mi az tak nevadi
Od: Testy
|
Pridané:
19.4.2011 6:01
staci, nestaci... Ja ked som to potreboval ako nutnu zalohu za vypadnute pevne pripojenie, tak mi to stacit muselo :) Netvrdim, zeby som cez to chcel pocuvat koncert alebo ze to vdaka half duplexu bolo ako bezny telefonat, ale s mojim HTC Touch Diamondom 2 sa to pouzit dalo a s priatelkou som sa bez vacsich problemov porozpraval.
|
| |
Re: rychlost mi az tak nevadi
Od: ja.
|
Pridané:
19.4.2011 11:15
Android 2.1-2.3, Skype pre Android, ZTE Blade (alias Orange San Francisco).
Cez EDGE O2 nepouzitelne, polovicu slov nerozumiet, cez 3G a Wifi v pohode.
Je dost mozne, ze za to moze O2 a nie EDGE, to ich shapovanie na 4kB/s vsetkeho, co nie je http.
|
| |
Re: rychlost mi az tak nevadi
Od: sakesper
|
Pridané:
20.4.2011 8:37
to ste boli asi pohádaný, ak by ste sa udobrovali, tak by ti tá rýchlosť nestačila
|
| |
O2 LTE
Od: juan antonio
|
Pridané:
18.4.2011 17:51
no ved co ste cakali ? Takto to dopadne kto si niekto pod vystavbou 3G siete predstavuje stavanie anten :D Nikoho z vas nenapadne ze tie data treba nejakym sposobom do a z internetu aj dopravit a tam uz hovorime aj pri EDGE, nie to pri 3G o stovkach megabitov a gigabajtoch ktore treba rychlo preniest. Kym O2 nevyriesi transport tak sa len budu hrat na 3G - na efekt, ved vysielat 3G budu, akurat pod ruskom "ferovosti" budu skryvat to ze ich transportna siet viac nezvladne.
|
| |
Re: O2 LTE
Od: Testy
|
Pridané:
18.4.2011 19:30
Okrem GSM a UMTS licencie dostali i licenciu na dalsie prenosove pasmo prave na ucely prenosu dat medzi castami siete, ktore plne staci na dane potreby. Toto nie je o obmedzeniach ich prenosovej siete, ale o nizsom pocte zakladnovych stanic a teda vyssom pomere poctu uzivatelov na jednu stanicu.
|
| |
Re: O2 LTE
Od: jankonovy
|
Pridané:
18.4.2011 23:43
to ze to staci si myslis ty resp tieto nezmysly tvrdi Telefonica sama. Co myslis precto tecko a orange nahradzaju mikrovlne spoje medzi stanicami kablami a optikou ? Telefonice ta kapacita nestacila uz ani na EDGE preto musela pristupit k obmedzeniam a shapovaniu ktorom sa tu hojne pisalo. UMTS im bude generovat niekolkonasobne vyssiu prevadzku.
|
| |
Re: O2 LTE
Od: Testy
|
Pridané:
19.4.2011 6:17
Preco? Lebo latencia, vplyvy pocasia, radiovy "smog". To, ze si myslis, ze to nestaci tvrdis ty... Telefonica ma tych BTS o dost menej ako konkurencia a ich prekryv je podstatne mensi, preto obmedzenia a shapovanie, aby vedeli poskytnut aspon nejaku rychlost co najvacsiemu poctu aktivnych zariadeni na jednu stanicu pri pokryti co najvacsieho uzemia a ten isty ciel ma obmedzenie rychlosti u 3G.
|
| |
O2 bude mať dáta na 3G najmä pre mobily, iba 1 Mbps
Od: cube_x
|
Pridané:
18.4.2011 20:42
nevie niekto, ze kde vsade bude pokrytie? Mapa by velmi pomohla
|
| |
Re: O2 bude mať dáta na 3G najmä pre mobily, iba 1 Mbps
Od: dshsdh
|
Pridané:
18.4.2011 20:49
co tak pouzit mozog a google?
http://goo.gl/5Zv0v
|
| |
Re: O2 bude mať dáta na 3G najmä pre mobily, iba 1 Mbps
Od: rukolev
|
Pridané:
18.4.2011 20:54
z prvej ruky mám info že by to mala byť oblasť medzi čechámi a ukrajinou
|
| |
Re: O2 bude mať dáta na 3G najmä pre mobily, iba 1 Mbps
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
18.4.2011 21:01
takze so zapadnym Slovenskom sa nepocita...
|
| |
Re: O2 bude mať dáta na 3G najmä pre mobily, iba 1 Mbps
Od: miro j.
|
Pridané:
18.4.2011 21:08
bacha na to co hovoris lebo podaktori by ta mohli pochopit asi tak ze od ceskej hranice po koniec BA, ci maximalne este tak po Trencin a zvysok je uz ukrajina ;)
|
| |
V Prievidzi
Od: Robert Podobny Hlas
|
Pridané:
18.4.2011 20:48
V Prievidzi uz mobil vyhlada O2 3G siet.
|
| |
blackberry
Od: riso obsadeny nick
|
Pridané:
18.4.2011 21:08
a nejake info o blackberry BIS sluzbach ??
|
| |
Re: blackberry
Od: mariooo
|
Pridané:
18.4.2011 22:13
budú, budú.. ;-)
|
| |
telefonica rozflakala
Od: jozoz NR
|
Pridané:
18.4.2011 23:48
Telefonica rozflakala peniaze na O2 Fer dobrodruzstvo kde si zakaznikov musi kupovat penaznymi bonusmi a tak nezvysilo na dotovane mobily ani na poriadnu siet.
|
| |
Re: telefonica rozflakala
Od: sakeper
|
Pridané:
20.4.2011 8:42
ty si pekný kus ch.j, ak ti niekto poskytuje lacné služby, ten je flákač?
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.4.2011 1:19
Neukamenujte ma, ale nájde sa tu aj niekto, kto má iné potreby, na ktoré u o2 si ešte počkáme. Menovite čím rýchlejší internet. Je mi jedno, že nebudem môcť sťahovať torrenty alebo navigácie s komplet mapami cez 3G (aj tak by to bolo utrpenie), s bežnou prevádzkou si vystačím do 2GB (rádio počúvam len v aute a tam mám autorádio). Dôležité ale pre mňa je, aby som čo najviac skrátil neproduktívny čas čakaním na načítanie stránky. Keď o niečom kecáš a chceš to počas rozhovoru zistiť, nie je jedno, či to bude trvať minútu alebo 5 minút, keď máš 5 krát pomalší net. Keď chceš kamarátovi zistiť , kedy mu ide bus, tiež nie je ideálne čakať 5 minút, to už mohol za tú dobu zmeškať nejaký. Keď dostaneš nejakú dobrú ponuku, tiež si musíš rýchle zistiť čo a jak. Keď čakáš u doktora 10 min, pri 5krát pomalšom nete si vôbec rozmyslíš, či sa ti oplatí pripájať. Ale chápem, že oproti Edge je to pokrok. No a teraz ma mínuskujte, lebo kto nie je o2, musí byt´ten zlý, bez ohľadu na argumenty
|
| |
Re: Titulok
Od: .Karci.
|
Pridané:
19.4.2011 8:32
Prosim ta ktora stranka sa ti nacitava 5 minut? Pri rychlosti 1Mb/s je to max. 10 sekund.
Ja som volakedy mal aj dial-up s 30 korunami za hodinu a mal som aj Orange internet na doma s tym trapnym 5GB fupkom.
A poviem ti to bol fakt zazitok, vzdy si na papieriky pisat kolko casu som pri dialape presedel, alebo pri orange predrbal dat.
Taky net s fupkom uz nechcem nikdy v zivote vidiet, pisat si na papieriky ako k.k.t.
Rozrataj si tych 5GB na 30 dni a zistis, ze ako sa musim pri surfovani strachovat aby ti nieco ku koncu mesiaca aj zostalo.
|
| |
Re: Titulok
Od: .Karci.
|
Pridané:
19.4.2011 8:55
Ten orange net s fupom, je naozaj pop.p.ci vec, to je ako keby mi dali ferrari s jednodecovou nadrzou.
Odkial mam dopredu vediet, ci tych 5GB precerpam alebo nie. Ak polovicu nevycerpam, tak by sa mi mala pripocitat do nasledujuceho mesiaca, nie? Inak sa jedna o nezakonne obohacovanie.
Radsej budem mat 4x pomalsi net a bez fupu a inych p.covyn a vzdy k dispozicii, ako pocitat prenesene data ako k.k.t.
|
| |
Re: Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.4.2011 10:22
No lenže ja prechádzam viacerými stránkami, neostávam pri prvej :-) a čakať 10 sekúnd po každom kliku, díky pekne.
Inak na doma ani bohovi nechcem net, kde sa čo i len z diaľky priblížim ku FUP (ak by bolo napr 200GB na deň, je mi to jedno), no na 3G mobilný net je to v poho, lepšie, ako čakať násobne dlhšie po každom kliku, potom je to fakt len na núdzové použitie
|
| |
roflmao
Od: sajzekace
|
Pridané:
19.4.2011 15:41
Hej deti pristante na planete zem. Ani t-shyt ani pomaranc nema to 3g bohviejake. Kvalita signalu 3g 0bodov v kosiciach vkuse sa mi prepina siet na edge.
A k vasej teme o rychlostiach. Mozem mat aj 1gigabit do mobilu ale ked mam raz pingy cez 500ms tak je 1000x lepsi 1mbit s pingom 5ms na surfovanie :)
Ps mam t-shyt a ping na 3g okolo 350 a je to bieda.
|
| |
Re: 3g od o2
Od: hmhm
|
Pridané:
20.4.2011 7:47
nehovoriac o tom ze 1 krat osem je nejakym zazrakom 9 :D
|