| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Odsúdené na zánik
Od: Mirekbu
|
Pridané:
12.4.2011 14:32
Celý projekt spoplatnenia je odsúdený na zánik. Prajem to tým, ktorí to pri svojej nenažranosti navrhli, i tým, ktorí do toho vstúpili. A prajem menej známym médiam viac získaných reklám. Už z princípu si to neobjednám!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ghh5hy5u
|
Pridané:
12.4.2011 14:33
taky tak.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
13.4.2011 1:57
http://bit.ly/ieIFFZ
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Jozef Majský
|
Pridané:
12.4.2011 16:37
myslím že by mali spoplatniť aj dikuziu na DSL sk myslím že jej úroveň by prudko stúpla.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ščťščť
|
Pridané:
12.4.2011 16:42
skor klesla
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Jozef Majský
|
Pridané:
12.4.2011 17:03
stúpla, chodili by sem iba finančne zabezpečení - inteligentní ludia a nie kdejaké indivíduá
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 17:05
odkedy je konto meritkom inteligencie?
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Mehmed
|
Pridané:
12.4.2011 17:08
odvtedy, co sme slovensky narod, ktory zavidi aj jedno zvysne zrniecko slnecnice na susedovom pecive.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: $cash$
|
Pridané:
12.4.2011 17:13
odjakživa, ak má človek dostatok vedomostí a inteligencie tak vie ako má zarobiť peniaze.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 17:19
taki ucetelia a vyskumni pracovnici by ti vedeli porozpravat.
mozno budes sokovany, ale nie vsetci ludia robia veci iba pre peniaze.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 18:16
Slovenski ucitelia su sprostrejsi ako ziaci, vsetko postkomunisticka geriatria. Tym by som este ubral, dostavaju svoj plat len zo solidarity.
A neurveris, ale skutocni slovenski vedci tie lowe maju a cestuju po celom svete.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 18:35
ucitelia a vyskum ma problem s peniazmi vsade.
a slovenskym ucitelom krivdis. je 20 rokov po revolucii. geriatria je davno na ustupe.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 18:46
Geriatria este stale v skolstve preziva lebo ten kto je mlady a nieco vie tak si bezproblemov najde job, ktory je daleko lepsie plateny. A o mladych by som pomlcal, na skolach ostavaju (myslim tych na doktoranskom) zase len tupci, ktori maju minimalne problem s jazykmi a nie su schopny sa zamestnat v zahranicnej firme alebo vypadnut. Poznam takych viacero.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 18:48
Netusis o com rozpravas. Nie je to pravda. Mladi maju problem najst si pracu aj cerstvi absolventi by ti vedeli rozpravat, ze najst si pracu nie je zas az tak ruzove.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 18:53
Blbost, ten kto chce si job najde ak nie je vymlety. Kopec studentov uz maka popri skole, aby malo prax. A ten kto ma ten problem, ze zije niekde v riti ma stale moznost kamkolvek odist.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Sobeslav Safe
|
Pridané:
12.4.2011 19:19
Chlape, ty si ťažký stav. Vidím, že si jeden z tých tipov, čo žijú "v Meste", rodičia prachatí a tak je život gombička. Môj zlatý, ja som za to, aby mladí mali ambície, aby robili všetko preto, aby sa mali dobre, ale také ideálne to isto nie je, ako si ty predstavuješ!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:27
Si na omyle, uz cele roky makam sam na seba. A poznam vela ludi, ktori sa "vyhrabali" sami. Netvrdim, ze vsetko je jednoduche ale ak sa chce tak aky problem? Poznam mladych chalaniskov, ktori dokazu splacat hypoteku a leasingy. Je pravdou, ze v BA, ale nemyslim, ze inde by to bolo nemozne.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 19:33
Pozri si udaje o praci v BA a pozri si ju na zvysku slovenska kde zacina nezamestnanost dosahovat 30%.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:37
Ja to vidim inak, ten kto chce, ten robi. Aj indiani v osadach maju moznost cistit potoky a chodniky, len sa im nechce.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 19:40
Vidno, ze si sveta znaly, vies ako to vsade chodi a ako povedal ktosi nad tebou: svet gombicka.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 19:57
Hmm, chapem ta spravne? Pracovat sa chce len ludom v BA pretoze vsade inde na SK je niekolko nasobne vyssia nezamestnanost. Pretoze tvrdis, ze ak nie je problem najst si dobru pracu v BA nemoze to byt problem ani inde.
Btw, a uplne zabudas na veci ako "rodina"
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 20:04
Blbost, aj v tej najvacsej slovenskej diere ziju taki, ktori tie lowe maju, cestujem tak viem.
Takze miesto nie je vyhovorka. Skus sa poobzerat po svojom okoli a urcite tam najdes takych, ktori s lowe nemaju ziadny problem.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 20:07
Ano a potom na kazdeho takeho najdem 500 takych co ich nemaju
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:28
Clovece, ved ty si uplne mimo. :-) Ale uplne. Fakt. Sa nesmej. Kokos, to si ako mohol doteraz prezit? Rarita!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: rwhfbngdh
|
Pridané:
13.4.2011 0:44
podla mna ma 16 rokov, maka v MCDonalde aby mal "karierny postup", kupil si iPhona za prvy a druhy plat a nevystrcil paty z bratislavy. Ale aj tak nerozumiem preco si mysli, ze ta obrovska nezamestnana kopa ludi je cela leniva a iba v bratislave su usilovni a zamestnani ludia :)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
13.4.2011 11:01
ja zijem v bratislave od narodenia a istu dobu som mal problem najst si zamestnanie zhruba dva roky ak neratam take ponuky ako call centrum mc donalds alebo vykladanie kamionov o ktore som sa nezaujimal...
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.4.2011 0:15
Vážne? Dokáž mi, že súčasný pracovný trh nie len že dorovnáva, ba dokonca prekonáva pracovnú silu!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: cccccc
|
Pridané:
13.4.2011 9:59
tak ked si vybrali taku skolu .. ekonomicka BA pripadne ina kvalitka so socialnym zameranim .. a potom sa cuduju ked takych ako oni je 90589347853845783 .. popri skole pracovat nie pretoze by nebol cas sa opijat po veceroch a nakladat priatelku na intraku
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
13.4.2011 13:35
Neviem ako to chodi na skolach s podobnym zameranim, ale ja na tej technike akosi nemam cas na brigadu pomimo. Bud brigada a nestihanie v skole, alebo skola a ziadne peniaze. Alebo tretia moznost naucit sa nespat a mozem si privyrobit.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: zxcvb
|
Pridané:
13.4.2011 13:54
no ja som absolvoval techniku a videl som, ze kto chcel robit popri skole, tak robil, ci uz slo o zamestatnie vo firmach alebo vselijake brigady. Pravda je, ze za prvaka to nie je dobry napad. A ako pisal ten vyssie, ti co nepracovali mali vzdy primitivne dovody, jeden z nich aj ucenie a clovek ich videl skoro stale napitych alebo ich pocul, ako sa boli zhulit a podobne.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
14.4.2011 12:47
To nepopieram ze taki nie su. Su a je ich dost vela, ale hovorim o sebe a o mojich znamych. Su lahsie a tazsie semestre - Vidim to na kamaratoch, ja to len tak tak stiham oni maju sice brigadu, ale tiez medzirocnik isty...
A to nepijem, nefajcim, nedrogujem ani nikam nechodim a musim vyzit zo 100€ na mesiac.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 19:02
nevies citat ja som jasne napisal, ze su ludia, ktorych prvou prioritou nie su pri praci peniaze. preto ostavaju v skolsvte a vo vyskume.
ale ty to asi nepochopis.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:18
o.k. Na zaciatok oddelime slova skolstvo a vyskum. Na slovensku neexistuje nic take, kde je to nejako prepojene (mozno este technika v BA).
Problem je v tom, ze lowe nie su ich priorita lebo nemaju na vyber. V realnom zivote by sa nedokazali zamestnat aj ked su docenti, tych chujkov si zo skoly pamatam, boli sprosti, cely zivot melu to iste dookola. Taki sa radsej uskromnia. A na ich mieste by som bol ticho, aj tak dostavaju viac ako by realne mali, okrem toho nehovorim o pracovnej dobe (par hodin denne) a o letnych prazdninach.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 19:27
1. preco ich chces delit? vsak som ich napisal samostatne ako priklady, oblastti najdes viac.
2. este raz: je kopec ludi, ktori v nekomercnom sektore ostavaju, lebo to neberu ako zamestnanie, ale ako povolanie. preto napr kopec ucitelov uci a kopec ludi robi v zakladnom vyskume. lebo ich to bavi aj za menej penazi a vidia v tom zmysel. a su dost schopni na to, aby ziskali lepsi job v komercnej sfere.
je ti to jasnejsie?
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:44
Takych urcite nie je viac ako 1%. Ostatni sa radsej uskromnia s tym co maju, lebo nemaju na vyber.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 19:46
nemas o tom ani velmi hmlistu predstavu.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: nananananananan
|
Pridané:
12.4.2011 21:43
bojujes, ale opatrne :)
"And thus he has encountered his second enemy.
That clarity of mind, which is so hard to obtain, dispels fear, but also blinds. It forces the man never to doubt himself… If the man yields to this make-believe power, he has succumbed to his second enemy and will fumble with learning… The man may turn into a buoyant warrior, or a clown…, but he will no longer learn, or yearn for, anything."
http://tinyurl.com/5rc5zpm
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:59
Your bedtime story?:D Or dildo in Your bunghole?:D
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:29
Sa opakujem, ale clovece, ved ty si uplne mimo. :-) Ale uplne. Fakt. Sa nesmej. Kokos, to si ako mohol doteraz prezit? Rarita!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 22:36
Chod si vyfajcit svoj maly kokot. Taky ako Ty nikdy nebude mat ani lowe a ani zenu, len svoj maly kokot:DDD
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:39
Krasa, parada! Napis este nieco. :-) Ze lowe! Sa smejeme. :-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.4.2011 0:12
"Táto reakcia bola nominovaná na výkona roka 2011."
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Zmurko.
|
Pridané:
13.4.2011 17:25
S tymto predbehne aj Mojseja, Kleopatru z Turca a dokonca aj (ch)Rochniaka s jeho hlaskou, ze ked svetove celebrity mohli nafotit akty moze aj on.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Zariel
|
Pridané:
20.4.2011 5:31
Ppl like you get all the brains. I just get to say tahkns for he answer.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.4.2011 0:16
"geriatria je davno na ustupe."
"Geriatria este stale v skolstve preziva"
To je to isté.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 20:38
No ty si uplny vykvet geniality ti poviem... ty si asi jeden z tych ktorim to v skole velmi nejde a si vzdy presvedceny o svojej pravde co? skutocni vedci ? a existuju aj neskutocni ?? nie kazdy moze opustit svoj domov su ludia ktori tu maju zavezok a jednoducho odist nemozu tak tu netrep nieco o skutocnych vedcoch... a co sa tyka tej postkomunistickej geriatrije :D volas tak aj svojich rodicov ?? ci oni akoze zili v bubline nekomunizmu??
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 20:48
Typicky slovensky obmedzenec. Vsade vo svete je cestovanie za pracou bezny jav.
Ak sa niekomu nechce opustit svoj dvor tak nech sa preorientuje na agro turistiku. Zacni chovat ovce a ludia z miest sa budu na ne chodit pozerat.
Na vsetkom sa da zarobit, ale takym ako Ty neostava nic ine len nadavat a stazovat sa, ze to nejde.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 21:01
:D ty si obmedzenec si totalne presvedceny o svojej pravde a iny nazor je pre teba nepripustny.. si po sebe precitaj diskusiu, sak si z teba robia vseci prdel.. Ja problem s pracou nemam som dostatocne uspesny clovek aby som mal vlastny dom dve auta a vynikajucu pracu takze tvoje dementne reci si nechaj pre seba... niekto nemoze opustit svoj dvor napriklad z dvovodu, ze sa musi starat o rodicov co su chory alebo ma manzelku na invalidnom voziku odkazanu na lekarov... uvedom si co trepes a ze davas kazdeho do jedneho vreca... nemas absolutnu predstavu o svete tak si vylez z tej tvojej BA aj niekam inam... pripadas mi ako rozmaznany synacik co vsetko vzdy dostal a tvoje reci o tom, ze si sa sam vypracoval su pre mna na smiech...
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:08
Hovor si co chces, je to jednoducho tak, ze ten kto nadava, ze mu je zle, je jednoducho neschopny.
Ten kto chce si vzdy najde cestu, aby mal to po com tuzi.
A vacsinou nadavaju ti, co nemaju lowe a vedia len zavidiet namiesto toho, aby pohli ritou a rozumom. Tak to jednoducho je!
Evidentne si zauzleny v tom svojom mikrosvete a nemas predstavu ako to chodi, taki ako Ty sa maju tendenciu len lutovat a na inych nadavat.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 21:05
highlander, kolko zarabas?
pytam sa preto, aby som sa dozvedel, o com sa tu vlastne vsetci s tebou bavia.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:11
Nezarabam nic moc, dostavam od 1200 do 1300, podla mesiaca. A mam kamaratov, ktorym pride moj plat smiesny. Ale nemam problem si privyrobit, hladam moznosti kde len su.
A nemam potrebu sa stazovat, namiesto toho radsej uvazujem ako sa mat lepsie.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 21:12
v tom pripade mi tvoje prispevky absolutne nedavaju zmysel.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:16
Ale ja sa nestazujem, ze to nejde. A v tom je pointa. Ja cely cas narazam nato, ze nechapem ludi, ktori sa len stazuju namiesto toho, aby s niecim pohli.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 21:55
Ked zratam plat u nas 3 ludi, nedostanem ten tvoj plat. Odist nemozu, maju rodiny a ine zavezky a su vobec radi, ze vobec maju pracu. To nie je o tom, ze si niekto dokaze urobit posvojom - do istej miery sa to da, ale to casto krat nestaci.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 21:17
Jasne a svist ju potom balil do folie ;-) ty tu teraz nakecas vsetko mozne aby si nevyzeral smiesne.. co si potom tvoji uchvatny kamaradickovia myslia o ludoch co robia za 400 eur ? ze su to retardi ?? Ja mam plat ako prezident zemegule a sviste mi kazde rano umyvaju auto... proste ako ti to uz vela ludi napisalo ty mas svoj svet a niesi ochotny pripustit ziadnu inu pravdu argumenty nevyvracias len stale nove bludy dokola.... si na smiech !!!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:25
No neviem, ze kto dnes robi za 400, u nas ma aj upratovacka podstatne viac. Neviem kde Ty zijes, ale sa trosku preber. Nie je nic vynimocne, ze 25 rocny chalanisko si vezme na leasing auto za 50 tis., nie je to nic vynimocne.
A to nehovorim o tych, ktori mali v zivote viac stastia a stavaju si v raci domy, vsetko mladi ludia do 30 rokov. Nie je ich vela, ale su, jednoducho narozdiel od Teba vedia, Ty sa vies len stazovat.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 21:29
ze ty byvas este z rodicmi.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:34
Chod sa najest, mama ti natrela rozok. Nemal si uz spat? Ale vzhladom nato, ze podla vsetkeho nemas viac ako 18 mas to vsetko pred sebou. Tak ked nebudes viac nadavat ako robit, tak do 25 sa stihnes odstahovat.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 21:40
takze byvas. ok.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: deed
|
Pridané:
12.4.2011 23:18
normalny plat takeho ucitela MS na vychode je okolo 500€ , upratovacky maju o nieco nizsie. to je fakt. tie sumy, ktore ty tu pises su v BA, pretoze tam sa najviac vraza penazi. to je fakt. takze, radsej uz nepis lebo tieto tvoje prispevky asi dostanu nejaku cenu kuriozit.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
13.4.2011 0:58
A na severe priemerny ucitelsky plat je cca 400€ - zavisi od skoly este
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 21:45
Noo si predstav ze poznam 25 rocnych chlapcov co nemaju problem si kupit auto za 50 tisic za hotove :D a aku to ma vypovednu hodnotu?? ziadnu ;-) a predstav si ze su ludia kotry robia za 400 eur cisteho... ale to je asi nepredstaviteln vsaaaak lebo ty mas 1 miliardu eur mesacne a este aj hladas dalsie moznosti ako sme tu uz mali moznost si to precitat :) ale aspon mi sprijemnujes vecer, da sa na tebe dobre pobavit :) Ja sa tu nestazujem :DDD ty ani necitas co pisem, ja svoj domcek uz mam aj sa mozem vozit a dokonca mam aj na benzin waaau :) ja nema najmensi dvovod sa stazovat ale natrep si to do hlavulienky, ze su proste ludia, co maju smiense platy a nevedia s tym spravit nic lebo maju v zivote take prekazky, ktore im to neumoznia
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 22:08
Ja nechapem, ze o co Ti ide. Ved to je uplne prirodzene, ze mas ludi, ktori maju menej a mas ludi, ktori maju viac.
Vzdy to tak bolo, od starych cias, v kazdej dobe a v kazdom zriadeni.
Kazdy ma vsetko vo svojich rukach, ak sa niekto uspokoji s malom a je stastny, tak aj to je v pohode, ak niekto chce vela a zenie sa za tym, aj to je v pohode. Je to uplne prirodzene.
Ty si nejaky socialista komunisticky, ktory by chcel, aby boli vsetci na tom uplne rovnako.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 22:15
Ak bohatnes, vzdy bohatnes na ukor niekoho. Ano kazdemu z nas je tu jasne, ze niekto ma malo a niekto vela, lenze ty si myslis, ze ten co ma malo, ked chce moze sa mat tak ako ten co ma vela. Iste % ludi to dokaze, no otazne je ako. A ten kto si chce zachovat chrbtovu kost, tak to takto nepojde ako si ty predstavujes
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 22:23
Nie si Ty tak trosku naivny? Je normalne, ze clovek musi byt asertivny, nedat sa a predierat hore. Ale to nesuvisi s moralkou. Aj pri takom postupe sa da zachovat ludsky pristup.
Z mojho pohladu si rodeny pesimista, ktory hodil flintu do zita a vidi vsetko ciero-bielo.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:32
Kamo, ty musis mat na cele vytetovane, ze debil, lebo si fakt debil. Ale bez urazky. :-) Normalne si ma pobavil, lebo som netusil ze taky clovek naozaj moze normalne fakt, ze prezit. Teba by mali vystavovat, chlape! :-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 22:37
A Ty si kokot, ktory nema lowe a cely zivot sa bude stazovat, ze nema lowe, lebo je kokot.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:44
KRASA!!! :-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: deed
|
Pridané:
12.4.2011 23:21
skor realisticky narozdiel od teba :)))))
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Zmurko.
|
Pridané:
13.4.2011 17:31
Skus si teda v nasej Bratislave skocit do Billy alebo kde si kupujes pecivo a pasteky a opytaj sa tety predavacky/pokladnicky ci aj ona zaraba len nejakych ubohych 1200E (alebo aspon "priemernych" 750E). Asi od nej dostanes konskou salamou po hlave aby si sa prebral.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: alojzisko
|
Pridané:
12.4.2011 21:06
Ty si riadne zahladeny sam do seba a do svojej pravdy :D ako male decko a aj cierna je biela ked sa ty rozhodnes a proste to tak bude a inak nie lebo ty si povedal :) mat teba za suseda tak sa prestaujem :D popremyslaj nad sebou a precitaj si ake bludy tu vypisujes
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 21:13
Nemusis sa skryvat za 10 nickov;)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 21:23
:DDD jasne v tejto diskusii si len ty a jedna osoba ktora ti oponuje a ma miliardu a pol nikov no nie ? si fakt smiesny
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Gerri
|
Pridané:
20.4.2011 12:46
Great thiinkng! That really breaks the mold!
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 19:46
To, ze vie, este neznamena, ze to aj urobi, zabudas na pojem "chrbtova kost". Medzi najbohatsimi ludmi na svete je velmi vela vzdelanych a inteligentnych .... hajzlikov.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 18:14
Ale tak to jednoducho chodi, ten kto ma rozum ma aj lowe. Ten kto ho nema, nema ani lowe a dokaze len zavidiet a trepat chujoviny namiesto toho, aby nieco robil.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 18:46
Moze povedat len totalny blbec. Aj ja viem okradat druhych, ale nerobim to, hoci sa da na tom zarobit. Lenze k inteligencii nepatri len vlastna chamtivost.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 18:56
Vzdy to tak bolo, ten kto mal rozum mal aj lowe. Somraci budu stale len nadavat a vyhovarat sa. A nato, aby si zarabal, nemusis okradat, mozes si najst dobre plateny job, mozes si zalozit firmu, mozes ist na ropnu vezu.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 19:31
Si jednoducho uboziak. Nikdy to nie je take lahke. Niekedy ti okolnosti nedovolia ist len tak prec, neumoznia ti studovat, lebo tvoji rodicia penazi ani na ten internat nemaju, popripade ine okolnosti. Ale to clovek co sedi doma u mamkinej sukni a zije z tatkovych penazi tazko pochopi. Dalej tiez nie kazdy ma na to, aby mohol studovat a taky clovek co? Podla teba usudzujem, ze je len nepotrebny odpad. Zalozit si firmu - fajn a z coho? nehovoriac o riziku - a ty hovoris nieco o rozumoch? Musis mat hlavne stastie a na danu vec schopnosti a halvne kapital na zaciatok.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:41
Ako som napisal skor, ten kto je lenivy neschopak stale bude hladat len vyhovorky, nejde to, neda sa, neviem, nemozem.
Tebe by take reci zrali indiani v osadach, s nimi by si si mohol pokecat na temu "praca".:D
PS: Dik za minuska!:)))
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 19:44
Zasluzis si ich. Ano ten kto je lenivy, tak jeho problem, ale to ci je niekto neschopak uz uplne ina kategoria a vylez z tej BA prid na sever alebo na vychod slovenska a skus hladat. Clovek s tvojimi (ne)schopnostami si tu urcite najde okamzite pracu, vsak je to take lahke....
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 19:52
Este nikdy nemali ludia take moznosti ako teraz, sme v unii, mozes vycestovat, mozes cokolvek.
Bud rad, ze okolo slovenska nie je osnaty drot ako za komlosov. Ak teraz niekto nadava tak len ten, ktory to nevie poriesit. A mimochodom v BA je mrte ludi z vychodu. Jednoducho kazdy ma rozne moznosti, len musi sam chciet.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 19:58
Chciet nestaci. Ten kto ma rodinu asi tazko len tak niekde vycestuje. Ten kto nema peniaze, tak si vezme co pozicku? Ty nie si z tych co niekedy trpeli nedostatkom penazi a tak to aj vyzera, nemas ani sajn o com rozpravas.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 20:07
Ani rodina nemoze byt problem, zenu mozes predsa zobrat so sebou. A slovensko nie je take rozsiahle, aby si kazdy vikend nemohol chodit domov.
A myslim, ze kazdy sa svojim sposobom trapi (ak nevyhral jackpot). Ide mi o to, ze nema zmysel nadavat a hovorit, ze sa neda. Urcite sa vsetko da, len treba chciet.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2011 20:11
Ty mas velmi jednoduche predstavy o zivote. Mat tvoju naivitu hned by sa mi zilo lepsie. Zenu vezmes zo sebou, no dobre. Co deti? vezmes zo sebou? kde budete byvat? dochadzanie je zadarmo, takze s tym problem tiez nie je ze? Ja ti uz k tomu nemam co povedat a chciet niekedy jednoducho nestaci.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 20:15
Nechcem byt k Tebe sprosty, ale aby Ti raz zena nezdupkala za niekym kto to vie poriesit:D Lebo taka je realita, nane lowe nane laska:D
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 20:58
>> "Lebo taka je realita, nane lowe nane laska"
Hm, pripomenul si mu jednu pesnicku na temu tazby jedneho konkretneho nerastu od jedneho z novych porotcov superstar ... :-))
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 21:09
Ooops, preklep:
Hm, pripomenul si m_i_ jednu pesnicku (...)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Telemark
|
Pridané:
12.4.2011 21:58
hmmm takze podla toho co tu pises je aj tvoja zena s tebou len kvoli lowe ? :)) ak ano tak ta fakt lutujem :)) Ta moja ma mala rada aj ked sa nam nedarilo takze viem ze na lowe nieje ;-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: meff
|
Pridané:
12.4.2011 23:20
On nema zenu. On je mozno este panic. Ved byva u rodicov.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: balti
|
Pridané:
13.4.2011 12:53
highlanderr, prepac mi to, ale ty si totalny dement.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 20:13
S casti s tebou suhlasim a aj entuziazmus je fajn, len dokedy ti to vydrzi ...
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: highlanderr
|
Pridané:
12.4.2011 20:17
Je jedno ci sa smejem alebo nadavam, stale to mam za tie iste lowe. Tak sa budem radsej smiat.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.4.2011 21:42
Nechcem ti priat nic zle, ani ta strasit. Ale s tymto postojom ako mas to moze skoncit tak, ze ten smiech raz bude cez slzy ... a mozno bez smiechu.
Peniaze nie su vsetko.
Ak by sme zili v tvojom svete, tak nemame hasicovm, zachranarov, doktorov alebo sestricky, ved kto by to, navyse s istym rizikom, robil za tie peniaze.
Naviac, ak by sa ti, nedajboh, cosi stalo a musel by si ist na marodku, tak prides o peniaze a podla toho, co si pisal inde aj o lasku ... a predpokladam, ze aj o kamosov. Smutna predstava, ze?
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.4.2011 0:34
PS: ... a aby si ma zle nepochopil. To, ze sa nechces vzdavat a veris, ze ak si budes hladat robotu si najdes je chvalyhodne. A urcite mas z casti pravdu aj v tom, ze na SK su ludia, ktori si mozu sami za to v akej ekonomickej situacii su.
Ale problem su tvoje priority a ocividne mizerny prehlad o situacii za vlastnym plotom, napriek tomu, ze tvrdis, ze cestujes po SK.
Proste, otvor oci. To je cele ;-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
12.4.2011 22:34
Kokso, to je zachvat? Nepotrebujes nejake lieky? :-) Ale nie, vazne, sak si to cele skus po sebe precitat. :-) Sa nasmejes. :-)
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Ice Cream
|
Pridané:
12.4.2011 23:36
Len pre predstavu tuto všemohúcemu... mama mi chodila za 290 eur 3 km pešo cez les do hotela kde robila
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: deed
|
Pridané:
12.4.2011 23:24
z teba mam pocit, ze si to uzivas a robis si prcu. asi si zrejme nedavno vysiel z psychiatrickej liecebne.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
12.4.2011 19:39
patrik, to si ty?
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Ignacius
|
Pridané:
13.4.2011 2:20
Asi si trafil,..
odpovedalo by to...
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: Zmurko.
|
Pridané:
13.4.2011 17:36
Neviem v akej realite zijes, ale v tej nasej maju prachy hlavne ludia, ktori nemaju rozum, charakter, chrbtovu kost atd.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: dušan R.
|
Pridané:
12.4.2011 21:04
a ty sa kam zaraďuješ; jasné, že medzi tých geniálnych slovákov!
Že o tom pochybujem....
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: miro j.
|
Pridané:
12.4.2011 21:14
praveze ti menej inteligentni by si to zaplatili aby sa mohli prist primitivne vyburit na diskusii a ti viacej inteligentni by si povedali ze kaslat na nich.
|
| |
Re: Odsúdené na zánik
Od: dagi
|
Pridané:
13.4.2011 9:39
Spoplatnenie sa myslim netyka obsahu ale moznosti pridania viac ako 3 prispevky denne. To by urcite skvalitnilo diskusiu, lebo teraz sa tu hlavne chodia odbavovat rozni... neviem co
|
| |
Posli kvety
Od: gh346
|
Pridané:
12.4.2011 14:33
uz to zacina :)
|
| |
Re: Posli kvety
Od: rms_
|
Pridané:
13.4.2011 1:05
Ja som sa zlakol ze stratil SMER TV.
|
| |
dobrymirek
Od: mirekdfh
|
Pridané:
12.4.2011 14:35
mudre slova bratu, najhorise na tom je ze mas pravdu, som zvedavy na tych debilkov co si to budu platit, miesto nejakej alternativy budu napchavat nenazratych...
|
| |
blbost
Od: perioti
|
Pridané:
12.4.2011 14:44
cele je to taky mackopes. ved spoplatnia iba cast kazdeho z webov, aby neprisli o reklamu. Ani samotne weby neveria ze sa o uchyti. Takto spoplatnia kadejake casti diskusii ci ine uplne minoritne veci v ramci portalu.
Pridavam sa k zastupu gratulantov a zelam skory krach nezmyselneho projektu. :)
|
| |
Re: blbost
Od: bella vista
|
Pridané:
12.4.2011 14:47
nextbig su obycajni darmozraci.
|
| |
pokrok internetu
Od reg.: noobik
|
Pridané:
12.4.2011 15:06
novinari tiez nerobia zadarmo a naklady na prevadzku takeho portalu tiez nie su zanedbatelne.. Podla mna peniaze z reklam nie su jedine riesenie za kvalitne sluzby na internete. Vidim to skor tak ze sa skusa kolko si voci konzumentovi internetu dovolit a hladaju sa sposoby. Ja na to pozeram ako na pokrok, uvidime co z toho sa osvedci.
|
| |
Re: pokrok internetu
Od: orieskova cokolada
|
Pridané:
12.4.2011 15:15
"Podla mna peniaze z reklam nie su jedine riesenie za kvalitne sluzby na internete."
prekvapujuco, komercne televizie z toho dokazu vyzit.
|
| |
Re: pokrok internetu
Od: rastos
|
Pridané:
12.4.2011 16:55
A keby s tým mali problém, tak prihodia reklamu aj počas filmu. Niekam do rohu. Napríklad vpravo dole. Veď len sam tam, na pár sekúnd. To nebude rušiť. A keď to bude málo, tak by to tam mohlo byť furt.. A v krajnom prípade sú ešte ďalšie tri rohy.
(musím ísť, ... patentový úrad zavrú za 4 minúty)
|
| |
Re: pokrok internetu
Od: Shulin
|
Pridané:
13.4.2011 11:18
Alebo nám vložia sem tam niečo na pár milisekúnd priamo do filmu. Viď TV made in USA...
|
| |
Re: pokrok internetu
Od: Mehmed
|
Pridané:
12.4.2011 17:06
Jasne, ze z toho vyziju, ked pustaju same priteplene reklamy, do toho seredne zada a ostatne najlacnejsie sracky, ake sa daju zohnat.
|
| |
Re: pokrok internetu
Od: ehm
|
Pridané:
12.4.2011 15:59
keby aspon napisali to co bolo skutocne povedane a nie ako manzelka po 20 rokoch si zobrala z vety iba co che aby mohla pindat :) ..v tomto pripade aby pindali citatelia :) ..osobna skusenost napr. v sme ..jeden napise serioza clanok a dalsi traja na tom istom liste to od neho opisu a vznikne z toho JPP... a ked ze sa ani ten povodny clanok nedrzal skutocnosti tak neviem za co chcu platy ..to radsej zalozim noviny a budem od decak v skole kupovat slohove prace na daku temu..bude to mat vacsiu vypovednu hodnotu...(cest vynimkam)
|
| |
Re: pokrok internetu
Od reg.: panco
|
Pridané:
12.4.2011 16:18
pamtam si ako uzavreli komentare politologov len pre predplatitelov. no a ako to dopadlo??? Po dlhom case ich zase spristupnili vsetkym ale dlhy cas aj tak nemali vela komentarov pod nimi... Sme TV vypustili lebo vedia preco. Este viac by im klesla sledovanost ako maju doteraz.
|
| |
Re: pokrok internetu
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.4.2011 0:50
"Podla mna peniaze z reklam nie su jedine riesenie za kvalitne sluzby na internete."
Ja pojem "reklama" vďaka ADBP nepoznám už roky.
|
| |
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
12.4.2011 15:13
Ten, kto navrhol tento napad zabudol asi na fakt, ze nie sme na americkom trhu, ale na ubohom Slovenskom, kde tento projekt je uz teraz skor, ako zacal odsudeny na zanik.
|
| |
Re: u mad.
Od: ja.
|
Pridané:
12.4.2011 16:05
Ono to nefunguje ani na americkom trhu. Aby si si mohol nechat platit za spravy, tieto musia byt a) kvalitne, t.j. nie prestylizovana agenturna sprava a za b) nemozu byt nikde inde, t.j. zvycajne nejaka investigativna zurnalistika alebo prieskum. A to vsetko sa musi trafit do cielovej skupiny. Aj v US s ich velkym trhom je to problem, na SK cira fantazia.
|
| |
Re: u mad.
Od: prpr
|
Pridané:
12.4.2011 17:05
vyborne redakcia. slovensko moze byt ubohe ale prispievatel do diskusie nie...
|
| |
Re: u mad.
Od: prpr
|
Pridané:
13.4.2011 10:06
vyborne. dovidenia!
|
| |
sdhfdfhd
Od: dfghdfhd
|
Pridané:
12.4.2011 15:44
myslim ze toto je celkom dobry sposob ako pomoct menej znamym no i tak kvalitnym novinam :D vdaka za to :D
aspon sa dostanu do popredia nejake kvalitne blogy.
a neviem preco chce PCrevue spoplatnit tie ich minimalne mesiac stare "novinky" :D
|
| |
Projekt spoplatnenia slovenských webov stratil Sme TV
Od: muheheee
|
Pridané:
12.4.2011 16:33
stranok je dost..... ked spoplatnia najdeme ine...aj tak vsade o tom istom....
|
| |
Re: Projekt spoplatnenia slovenských webov stratil Sme TV
Od: u mad?
|
Pridané:
12.4.2011 16:43
To nie je tak celkom pravda. Stranok je sice dost, ale jedna sa o kvalitu. A to je bohuzial na drvivej vacsine slovenskeho webu na mizernej urovni.
|
| |
spoplatnenie
Od: xlfs
|
Pridané:
12.4.2011 16:53
NextBigFailure nic ine to nebude
|
| |
56464
Od: dsfdf
|
Pridané:
12.4.2011 16:53
Takze budu spoplatnovat len diskusie
|
| |
ach jajajaja
Od: TOmaxxko
|
Pridané:
12.4.2011 16:59
Ok fajn, už som sa bál že si nebudem môcť kuknúť jedno vtipné video týždenne od Grausa :D
|
| |
ziadny strach
Od: Meldo
|
Pridané:
12.4.2011 18:33
Nebojte sa, do 5, maximálne 10 rokov bude spoplatnenie obsahu na webe uplne bezna vec. Jednoducho náklady sú príliš vysoké.
|
| |
Re: ziadny strach
Od: Hmm
|
Pridané:
12.4.2011 18:49
Alebo skôr zisky podľa ich majiteľov prinízke... Spoplatnenie - žiadne reklamy beriem ... Ale aby spoplatnili a ešte nacpávali reklamy všade pred oči , tak to si môžu nasrať. Za tie reklamy berú pekné peniaze...
|
| |
Re: ziadny strach
Od: Hmm
|
Pridané:
12.4.2011 18:51
Ešte som zabudol dodať , že ako TV. Platené TV nemajú väčšinou reklamy a neplatené majú. Nerátam časopisy a noviny keďže majú nízku cenu iba pre to , že sú hlavne tie časopisy polovica obsahu reklamy...
|
| |
Re: ziadny strach
Od: HKJ
|
Pridané:
12.4.2011 21:47
adblock to isti
|
| |
Re: ziadny strach
Od: http://tinyurl.com/2ek2qd
|
Pridané:
12.4.2011 21:58
jj lol, milujem stranky, ktore od teba zobraju aby si ho vypol :)), sem tam vypnem no :)
|
| |
Nazor
Od: idaho
|
Pridané:
12.4.2011 19:38
Myslim, ze spoplatnovat webove stranky u nas sa nestretne s pozitivnou odozvou. Nemame take stranky, bez ktorych si neporadi vacsina pouzivatelov. Spoplatnene nech su odborne, specializovane a kvalitne stranky pre dobre zarabajucich profi ludi, ale nevidim dovod platit sme, ci pc revue, ked maju mnoho alternativ, neraz este lepsich, ako su oni sami.
|
| |
Je to dosudene na zanik, to je jasne.
Od: IvanALPHA
|
Pridané:
12.4.2011 19:51
Spoplatnovat to nema vyznam. Na nete je plno dalsich zdrojov informacii a casto lepsich. Cele je to odsudene na velmi rychly zanik. Otazka je, ci sa citatelia po zruseni spoplatnenia znovu vratia. Podla mna nie, kedze stratia doveru v zapojene webstranky.
|
| |
Delenia sveta
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
13.4.2011 0:07
Svet sa delí na dva typy ľudí: na highlanderra a na ten zvyšok. highlanderr žije vo svete, kde nezamestnanosť neexistuje, 1200€ mesačne je minimum, inteligencia je ekvivalentná mesačnému platu, za lásku sa platí, majitelia firiem žobrajú na Hlavnej o pracovníkov, 50% ľudí má Porsche, tých zvyšných 50% súkromné lietadlo, lusknutím prstov je možné všetko a čo všetko chce, to všetko má.
No a ten zvyšok doteraz žije vo svete, kde je všetko naopak...
|
| |
Re: Delenia sveta
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
13.4.2011 0:45
skoda si ho vsimat, highlander je rozmaznany synacik, ktory byva u fotrovcov a ocinko mu kupi vsetko, za co si zapisti a slahne sa o zem. a ked ho pustia fotrovci na internet, vypisuje tu, ako by raz chcel byt velky boss :)
|
| |
Re: Delenia sveta
Od: Jaylyn
|
Pridané:
20.4.2011 16:17
Great thinking! That really baerks the mold!
|
| |
Terefin
Od: n1n1
|
Pridané:
13.4.2011 1:17
n1
|
| |
medialne.sk
Od reg.: roman2
|
Pridané:
13.4.2011 5:54
som zvedavy ci si taky specificky server ako medialne.sk zarobi viac ako doteraz z reklamy ked zamknu 99% webu.
|
| |
Kto si mysli ze highlanderr je debil nech tu napise ANO
Od: Biny
|
Pridané:
13.4.2011 9:32
ANO
|
| |
higlander je debil????
Od: dadoprom2
|
Pridané:
13.4.2011 11:26
...nehovorim ze sa stotoznujem s jeho vulgarnym prejaovom, to urcite nie. Da sa to napisat aj menej arogantne. Ale 90% odpovedi k higlanderovim prispevkom je nepravdivych. Higlander propaguje vo svojich prispevkoch realne veci, pristup k zivotu.Mozte byt kym chcete a mat co chcete, vsetko je to len o pristupe o tom ako premyslate cim sa nechate ovplyvnit. Pozitivne myslenie, usmev na tvari a hladanie moznosti je zaruceny vzorec stastneho zivota. Stastie je samozrejme subjektivna vec, niektorym staci laska ini potrebuju ku stastiu peniaze. Ale naozaj sa to da, mozete mat cokoolvek, je to vsak na vas a nikto to za vas neurobi. Mozete zmenit vsetko, svoju osobnost, pocet jazykov ktore ovladate, mozete si vybrat krajinu v ktorej chces zit, partnera/partnerku, financnu pohodu - slobodu... zmenit tie okolnosti koli ktorym sa NIC NEDA... vsetko sa da a je to velmi jednoduche. Mate predsa slobodnu volu!
|
| |
Re: higlander je debil????
Od: ...
|
Pridané:
13.4.2011 13:42
Mna by zaujimalo, kolko prekazok a akych si mal ty, ked si myslis ze 90% reakcii na higlandera je nepravdivych. Pretoze v niecom pravdu mal, ale zivot nie je taky jednoduchy. A ked si budem hovori, ze nebudem rozmyslat nad vecami ktore ovplyvnit neviem, tak ich skutocne neovplyvnim. Hlupakovi ktory sa nezaujima o ostatne veci lebo ich "nevie" ovplyvnit, sa zije podstatne lahsie, pretoze si neuvedomuje rozne dosledky. Bez urazky.
|
| |
...pokracovanie
Od: dadoprom2
|
Pridané:
13.4.2011 11:26
Chce to len zmenit myslenie. Na zaciatok prestante sleovat bulvar. Nerieste veci ktore neviete ovplyvnit. Odbremente sa, budete spokojnejsi. Rieste len veci ktore viete ovplyvnit a to veci ktore sa tykaju vas. A higlandera by som bral za suseda, mam rad ludi s pozitivnym pristupom k zivotu... a vas, ... za suseda ani za nic, ved to by ste mi robili zo zivota peklo,a to naco :) A pisat ze nechce byt niekto bohaty lebo sa to neda cestne... mno, ehm... sranda nazor. Tak drzim palce a nelutujte sa tolko.
|
| |
Re: ...pokracovanie
Od: taattaa
|
Pridané:
13.4.2011 12:51
ja som skor mal pocit, ze sa zbavoval svedomia. inak jedna reakcia ohladom lenivosti, ktrou kritizoval, to cele perfektne vystihovala. jeho nazorove pre a proti.
zbavovanie sa svedomia, trend dnesneho sveta, nic viac... btw vy uz asi susedia budete (bez urazky :)
|
| |
odpoved
Od: dadoprom2
|
Pridané:
13.4.2011 14:39
No samozrejme, zi si zivot akokolvek len chces, ries co len chces... mne je to srdecne jedno, naozaj ta nebudem o nicom presviedcat, nakoniec je to jedna z tych veci ktore neviem ovplyvnit a nielen ze neviem ale ani nechcem a nebudem tomu venovat ani len sekundu mojho casu... ale tak ty po tom netuzis tak isto ako ja nie :) A prezil som kadeco... stryri umrtia v rodine, z toho dve deti - vsetko tragicke a necakane umrtia, prekonal som tazku chorobu a rozpadol sa mi dlhorocny vztah... ale to je jedno, ani som to nemal pisat. Ale tak zivot ide dalej a nebudem si ho zneprijemnovat... tak drzim palce :)
|