| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nezavisly nazor
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
11.4.2011 14:01
nemienim tu propagovat apple, ale dlhe roky som bol spokojnym uzivatelom symbianu a windows mobileu. pol roka dozadu som natrafil na iPhone4 ako slepe kura na zrno a odvtedy az na par veci som za, ze je to asi to naj, co len moze byt. jasne, chyba tomu trosku viac customizacie a par drobnosti, co su v inych telefonoch samozrejmosti, ale co sa stability a spolahlivosti tyka, nehovoriac o kvalite a image je apple v inej lige. to iste aj s tabletmi, mal som moznost pouzivat sucasne Galaxy Tab a iPad prvej generacie a je to rozdiel. treba vyskusat...kto neskusil, mi samozrejme, ze da minusku, ako je to v tomto fore zvykom, ale kto ma moznost priamej komparizacie, mi da za pravdu, ze plusy vysoko prevysuju minusy :)
|
| |
Re: nezavisly nazor
Od: adadad
|
Pridané:
11.4.2011 14:07
a uz ten tvoj aj fon budi spravne ?
|
| |
Re: nezavisly nazor
Od: Mitolo
|
Pridané:
11.4.2011 14:32
a ako sa majú tvoji trojani?
|
| |
Re: nezavisly nazor
Od: MiVi
|
Pridané:
11.4.2011 14:35
A iphone user and android user meet: Sorry Im late my alarm didnt work
Android user: meeting was canceled - didnt you get the text?
|
| |
Re: nezavisly nazor
Od reg.: sclavux
|
Pridané:
11.4.2011 18:42
no pokial Tebe odosiela sms na spravne cisla, tak budi:)
|
| |
Re: nezavisly nazor
Od: jobs je upir
|
Pridané:
11.4.2011 15:37
no vidis. az prednedavnom si o sebe zistil, ze si jablkova ovca. na to mie je nic zle.
co si vojin kefalin predstavujete pod takym slovom ze "komparizacia" ?
|
| |
tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 14:34
Nepochybujem, že iPad bude najpredavanejší tablet aj v roku 2020 ale, že by mal mať viac než 50% podile až do roku 2015? Za rok začnú dávať Asus, Acer a ďalší slušne tablety do elektro obchodv za 200-300 eur(Eee Transformer teraz začína na 399 eur a pôjde dole) a to si už kúpi možno aj človek, ktorý tablet nepotrebuje. Na obyčajne surfovanie do domácnosti.
|
| |
Re: tablety
Od: iPad
|
Pridané:
11.4.2011 14:51
No problem je ze tablety od Samsungu a spol stoja minimalne tolko co iPad. Spominany tablet od Asusu stoji 399eur co je len o 100 eur menej ako iPad. Uprimne tych 100 eur clovek priplati za "original". Otazka je ci v USA bude stat Eee 399 USD alebo to bude prepocitane na realny kurz. Tym padom by to bolo drahsie.
|
| |
Re: tablety
Od: .em
|
Pridané:
11.4.2011 15:25
alebo aj viac... http://www.carphonewarehouse.com/ broadband/tablet/buy/HTC-FLYER
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 16:07
hovorím o cenach za (pol)rok, aj ten Samsung čo spomínaš išiel po štvrtroku na polovicu ceny
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 15:31
Myslis takyto Acer?
http://goo.gl/MnADX
Stoji to o 50 USD menej ako iPad, je to hrubsie, z lacneho plastu. Displej asi tiez nebude IPS, bateria a Acer je odjakziva kapitola sama o sebe.
A software? Nedorobeny Android 3 s cca 20 optimalizovanymi aplikaciami?
CLovek by musel byt uplny mimon totalne nenavidiaci Apple (vzdy bez zjavnej priciny) aby si kupil nieco taketo.
|
| |
Re: tablety
Od: kumbaja
|
Pridané:
11.4.2011 15:39
staci takyto RIM:
http://us.blackberry.com/playbook-tablet/
ty jablkova hnacka.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: efrafa
|
Pridané:
11.4.2011 15:45
Az nato ze ipad sa da kupit od 350e, henta blackebrry hnacka bude najlacnejsia za 500.
|
| |
Re: tablety
Od: kumbaja
|
Pridané:
11.4.2011 15:48
co sem tahas vypredajove verzie?
daj sem podobnu specifikaciu ipad2
wifi+3g, rovnaka pamat.
nabuduce sem das nejaky hlod o tom, ze ifon stoji 1 euro, lebo za tolko ho maju na pausal v orange, nie?
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 15:57
On porovnáva asi rovnako scestne ako ty, keď porovnávaš 7 palcový tablet s 9 palcovým. Playbook bude pecka hneď po tom, ako si uvedomia, že 7 palcov je málo. OS vyzerá byť skvelý
|
| |
Re: tablety
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
11.4.2011 20:56
ja som iPhone kupil za 50 centov :D ale stale je dobry ne? :D
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
11.4.2011 16:01
pockat, nie je to ten PlayBook, na ktory sa caka uz viac ako 7 mesiacov? Ten PB, ktory sa ma zacat predavat o tyzden, no asi sa to opat odlozi? http://goo.gl/wuf4a
Ten PB, ktory pri uvedeni nebude zvladat mail, kalendar, kontakty, poznamky,... ?
Ano, prototyp a vyrenderovane obrazky vyzeraju fajn, ale ak to niekomu staci, tak je fest clen stada.
|
| |
Re: tablety
Od: umberto
|
Pridané:
11.4.2011 16:15
netrep kokotiny.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
11.4.2011 16:22
ktore moje tvrdenie nie je pravdive? Daj dokaz, inak si chudak, ktory sa zmoze len na vulgarizmy.
|
| |
Re: tablety
Od: umberto
|
Pridané:
11.4.2011 16:24
tieto dve ty kokot:
- Ten PB, ktory pri uvedeni nebude zvladat mail, kalendar, kontakty, poznamky,... ?
- Ano, prototyp a vyrenderovane obrazky vyzeraju fajn
este nejake otazky?
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Osiris
|
Pridané:
11.4.2011 16:43
Vidno, ze cim ta foter zrobil, tym si aj ostal. A este ti ko..ty aj z ust v jednom kuse lezu (asi ti ich tam casto strkaju)
To, ze PB pri uvedeni na trh nezvladne mail, ... je fakt. Teda, zvladne, ale len s telefonom BB. Pre ostatnych bude koncom roka update (vraj)
|
| |
Re: tablety
Od: umberto
|
Pridané:
11.4.2011 16:49
vie tvoj foter, ze sa teraz nemoze vystat?
lebo mu curak diksutuje na dsl.sk
|
| |
Re: tablety
Od: mato-snk
|
Pridané:
11.4.2011 17:03
ze ty si sak klikas na pluska?
|
| |
Re: tablety
Od: mato-snk
|
Pridané:
11.4.2011 17:02
ty si pojebany retardovany o mur otrepany kokot.
no a tymto som klesol na tvoju uroven. ale len na chvilu...tak sa zas maj
|
| |
Re: tablety
Od: umberto
|
Pridané:
11.4.2011 17:07
1. napisal som mu, ze trepe kokotiny, co nie je urazka. to je hodnotenie informacii v jeho prispevku.
2. na to mi on odpisal, ze som chudak.
3. odpovedal som v podobnom duchu, ze je kokot.
aky mas problem?
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 18:49
ake kokotiny? Preco ho urazas?
Je faktom, ze Playbook NEBUDE vediet kontakty, kalendar a mail ani poznamky bez BlackBerry telefonu.
TO JE FAKT.
A je FAKT, ze zatial sme videli len 1 video a renderovane obrazky. V rukach ho realne nemal ziadny novinar na otestovanie.
|
| |
Re: tablety
Od: umberto
|
Pridané:
11.4.2011 19:29
preco klames?
ty si strasna jablkova sracka. a to nie je urazka. to je konstatovanie faktov.
tu mas ten render, ty jablkova strudla:
http://www.youtube.com/
results?search_query=playbook&aq=f
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 21:21
este raz to napisem pre menej chapavych ako si ty:
videli sme len 1 video. Ano, presne to, ktore si postol.
A este raz napisem: tento tablet nemal v rukach NIKTO NA TESTOVANIE. Preto sa je velmi tazke vyjadrovat o nom ako o niecom skvelom, super atd. NEPREDAVA SA, NEDA SA KUPIT.
A naposledy napisem: Playbook NEBUDE PODPOROVAT MAILY, KONTAKTY, KALENDARE A POZNAMKY BEZ Blackberry telefonu.
Co na tom nie je jasne? Co ma toto spolocne s Apple ci neApple? Chlapce, zijes v realite, v realnom svete? Lebo ja ano, aj ostatni asi ano. A nikto z nas si Playbook kupit NEMOZE, LEBO NEEXISTUJE!!! Tak uz to pochop doriti!
|
| |
Re: tablety
Od: uberto
|
Pridané:
11.4.2011 21:25
si obycajny klamar.
o akom jednom videu tu hovoris?
este si ty trkvas prejdi raz tie odkazy. mas tam realny odladeny multitasking. plus dalsie. o com to do pici meles, ze ho nikto nemal v rukach? prejdi si engadget. este raz: o akych rendroch si to splietal?
- tvrdenie, ze nepodporuje kontakty, kalendar, mail je loz.
jedoduho je to tvoj vymysel.
a co ze si ho nemozes kupit? o par tyzdnov bude v predaji. este raz si precitaj clanok, trim pysk a suchaj nohami pod stolom.
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 18:46
aha, a kde si ho mozem kupit?
A kde nan ziskam software (aspon teda par tisic aplikacii, vratane pokrocilych na tvorbu hudby a grafiku)? A kolko to vydrzi na bateriu a kolko to stoji (teraz, v obchodoch)? A kde zozeniem 9.7" verziu?
Jo a este by som chcel vediet, ako na tom mozem pracovat s mailami a kalendarom. Lebo Blackberry telefon nemam a kupovat nemienim. A bez neho to fungovat nebude.
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 16:20
Ako píšem hore, hovorím o cenach po pár mesiacoch, Honeycomb sa vyladí a aplikácie pribudnu(ako to bolo u mobiloch), bez tak to budú ľudia používať na web
inak ten Acer nemá obyčajný TN displej, pravdepodobne MVA panel(alebo nejakú inú formu IPS), farby a uhly vraj výborne, plast to není ale leštený hliník, baterie sú tam dve 3260 mAh, hrúbka je síce rovnaká ako u prvého iPadu(13 mm vs 13,3 mm) a vďaka nej tam je aj Full USB s USB host(+dock konektor, hdmi, micro usb), kvalitou bude na tom podobne ako rada Acer Timeline.
Ak za tu cenu wifi modelu to nakoniec bude mať 32 gb(+micro sd) a gps, tak môžu uspieť. Hlavne ak pôjdu na jeseň dolu s cenou o 100 dolárov/eur.
Ak nakoniec
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 18:50
cena 450 usd je za 16 GB verziu bez GPS a bez 3G.
A bez software, co je pri tabletoch uplne kriticke. O lestenom hliniku nikde nepadlo ani slovo, ani o type displeja. Tolko k faktom.
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 19:28
wifi(A500) verzia, ktorú teraz testuje nemecký netbooknews(na youtube už je od nich dosť videí) má GPS a podľa redaktora leštení hliník(porovnáva to tam aj s novým iPad 2), displej tam chváli(síce nieje presne povedané či je to IPS alebo MVA ale TN nie). Jedná sa samozrejme o europskú verziu s 32gb, ktorá by mala stať 450eur(v anglicku 450 libier). Amíci síce avizujú 16gb verziu ale je možne, že to je len chybný údaj, ktorý omylom vydal Best Buy.
toľko k faktom
Základný software tam máš rovnaký ako u iPadu(dokonca zdarma Movie Studio na strih videa).
Ďalšie aplikácie budú pribudať, rozširia sa ako na android mobiloch.
A že je ho momentálne menej? Pri kúpe Macbooku ti nevadí, že je naň 1000x menej softu ako na vybavenejší notebook s windows?
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 21:23
Movie Studio nespominaj, to je voci iMovie na smiech.
Ja nechcem prislub moznych aplikacii pre nedorobeny OS. Mna zaujima, co si ako zakaznik mozem kupit TERAZ.
A faktom je, ze aj pre Android pre mobily je ten software v porovnani s iOS neuveritelny sunt.
Pre MacBook menej softu? kde zijes? Mas tu aplikacie pre Mac OS X, mas tu MacPorts a FINK, mas tu virtualizaciu pre Windows. Mozem pod Windows pustit legalne, bezproblemovo, kvalitne Mac OS X a aplikacie pren? Nie, nemozem.
|
| |
Re: tablety
Od: gormogon
|
Pridané:
11.4.2011 21:26
nj, vsetci budu strihat video na ipade, skladat hudbu v garazbande a samozrejme editovat fotosop iba prstami.
naivita jobs ass lickerov je neskutocna
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 21:29
kde o tom hovorim? Ide tu o moznosti, potencial.
|
| |
Re: tablety
Od: reg.: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 21:33
prepacte, som kokot.
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 22:34
software pre android v porovnaní s iOs šunt? kde to berišieš, soft na androide je oveľa komplexnejší a funkčne omnoho ďalej ako na iOs už len vďaka možnostiam androidu a otvorenosti
aplikácia na androide dokáže vo väčšine prípadov toho viac ako u iOs
čo s MovieStudio nespravím, čo sa dá s iMovie? mal š nejaké skusenosti s Movie Studio?
|
| |
Re: tablety
Od: roooooou
|
Pridané:
12.4.2011 0:57
hej, dokazu toho omnoho viac pretoze trojan na iOS sa len tak nedostane kdezto v android markete boli desiatky trojanovych aps :D
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 22:36
softu pre MacBook je omnoho omnoho menej ako pre win, to, že môžeš virtualizovať win sem nepleť, tie aplikácie bežia vo win nie mac so x
u androidu môžeš emulaovať tiež niektoré platformy
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 22:47
pozri si, čo dokáže také parallels, to nie je, že v okne ti beží windows, to je integrácia Win aplikácií do Macu. Všetky výhody Macu pri tom ostávajú. Používam tak účtovný soft a žiaden problém, takmer ako by bola natívna (dokonca ju mám aj v docku). Android nedokáže spustiť iOS aplikácie. Pri mobile to je jedno, pretože okrem hier, všetko, čo stojí za zmienku, je na oboch platformách. No pri tabletoch to nie je jedno. Proste väčšiu plochu oproti telefónu nevyužiješ
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je kokot
|
Pridané:
11.4.2011 22:50
netrep. pusti si cez paralles autocad, alebo nejaku komplikovanejsiu aplikaciu a mozes ist rovno do riti.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 23:01
v grafike nerobím, ale keď tam idú slovenské, totálne biedne napísané komplikované účtovné programy, nevidím dôvod, prečo by nemohla ísť profesionálna aplikácia. Či snáď sa bojíš výkonu? Aj Crysis sa tam dá hrať, ide síce pomalšie ako natívne, no je to asi to isté, ako keby si mal o rok starší pc
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je kokot
|
Pridané:
11.4.2011 23:05
jaj, keby si netrepal chujoviny.
pls, setri si to na macblog.
rovno napis, ze mastis crysis na mbp cez paralels.
uvedomujes si, ze crysis je este stale benchamrkom na grafiku a apple len nedavno zacal podporovat o nieco modernejsie grafiky, ale stale zaostava o jednu generaciu?
a cez paralels. no moj ty boze. co to beries? velmi ti to skodi.
to ze si crysis spustis, neznamena, ze je to hratelne.
nechaj si snivat na 12 jedrovej xeon masine mac pro s novou grfikou, ale na normalnom desktope alebo laptope, na to rychlo zabudni.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 10:11
Jak som spomínal, ja mám cez virtualizáciu len účtovný software.
A uvedomujem si, že Apple nevyrába herné stroje, neboj sa :-) Podstata môjho príspevku bola, že s výkonom pod virtualizáciou nie je veľký problém. Spomalí, ale stále je to dostatočne rýchle na prácu.
Inak myslím si (neskúšal som), źe by som na minimálnych detailoch aj na svojom trojročnom najlacnejšom Macbooku spustil Crysis cez virtualizáciu :-) ale to už sú len dohady, ani ja ani ty sme to netestovali ;-)
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je kokot
|
Pridané:
11.4.2011 23:08
a este k tomu autocadu
nie, naozaj to nie je pouzitelne ani cez paralels, lebo apple ma problem s 3d akceleraciou a nativny autocad pre mac je taka nenormalna sracka, ze si ju autodesk mohol naozaj odpustit.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 10:19
Apple nemá žiaden problém s 3D akceleráciou, dokonca aj virtualizácia celkom slušne zvláda 3D. Je pravda, že Apple nie je výkonnostne po grafickej stránke no1, ale zaujímalo by ma, na čom si ty testoval výkon pod virtualizáciou a bol nepoužiteľný
O natívnom autocade nebola reč, mimochodom a ani nesúvisí s témou virtualizácie
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je registrovany kokot
|
Pridané:
12.4.2011 10:28
na mac pro, presne ten 12 jadorvy double xeon co som spominal. jednoducho niektore druhy akceleracie apple nezvalda a medzi ne patri virtualizovane dx, alebo opengl.
nativnu akceleraciu samozrejme zvlada, ale o tej sa nebavime.
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je registrovany kokot
|
Pridané:
12.4.2011 10:30
teda okrem ineho. skusal som to aj na celej rade iMac. ale mac pro mi pride ako test s najvacsiou vypovednou hodnotou.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 10:35
S ktorou verziou Parallels? A bolo to pomalšie, alebo nepoužiteľné?
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut je registrovany kokot
|
Pridané:
12.4.2011 10:40
verziu si nepamatam, ale dajmetomu, ze rok stara.
bolo to nepouzitelne, lebo 3d akceleracia uplne skolabovala.
inac skusal som pustit nativny acad na tri roky starom mac pro s vymenenou kartou a bolo to tiez nepouzitelne, lebo akceleracia nefugovala vobec.
to sa fakt s uctovnictvom po paralels neda zrovnat. to je jednoducha apliakcia nenarocna na vykon.
ale naozaj staci komplikovanejsia a uz je to v riti. si predstav, ze mas nakupene licencie na adobe pod win. cez paralels s tym mozes robit iba jednoduche veci. a 3ds uz vobec nespominam, to je kapitola sama o sebe.
na jednoduchy soft je parallels ok. ale celkovo mam pocit, ze pod osx ma akceleracia znacne slabiny.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 12:44
Mimochodom to nesúvisí s Mac OS, ale s programom na virtualizáciu. V poslednej major verzii bol násobne zvýšený výkon v 3D. Otestuj zas :-)
A účtovný soft zas nie len len taká hračka. Aj pri maličkom maloobchodíku si vyžaduje viac, než len nejaký netbook, pri veľkých firmách sú na to vyhradené servre...
|
| |
Re: tablety
Od: klkld
|
Pridané:
11.4.2011 23:04
parallels je ako wine(pravdepodobne bude časom pre honeycomb) u linuxu, ale povedať, že má linux kvôli tomu toľko aplikácií ako windows je blbosť
Na androide nespustíš iOs aplikácie, lebo je iOs značne uzavretý, ale AIR a rôzne konkurenčne platformy dokáže spustiť. A jak vravíš na všetky platformach najdeš všetky dôležite aplikácie a tak to bude aj u Honeycomb a RIM tabletov, hlavne keď bude Playbook podporovať aj android 3.0, AIR, Flash a ďalšie multiplaformové riešenia. Všetky známe enginy pre tvorbu hier(unreal engine, unity,havok engine atd) sú už v podstate na každej platforme, takže developeri začnu robiť spoločne pre všetky platformy, datumy vydania sa budú lišiť iba podľa toho, kto komu zaplatí za skoršiu exkluzivitu(Apple tak robí často, SE to teraz praktikuje u Xperie Play atd)
|
| |
Re: tablety
Od: YivoSVK
|
Pridané:
12.4.2011 0:15
To je pravda a preto by som si Mac nekupil. Ale rovnako tak by som si nikdy nic ine ako iOS nekupil. Jednoducho chcem vždy tu najpodporovanejsiu a najrozsirenejsiu platformu (doteraz som frcal na nokii) a to je Windows - Xbox - iOS. Najlepšia možna (momentálne) kombinácia.
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 10:33
Parallels s Wine nemá nič spoločné, pod Wine nemáš žiadnu istotu, že ti daná aplikácia pôjde a že pôjde správne. Sú celé dlhé zoznamy aplikácií a ich workaroundov. Prallels systém virtalizuje a tj všetko beží natívne pod virtualizovaným OS, bezchybne. Bol by som zvedavý, ako by si sfukčnil tlačiareň bločkov skrz Wine, keď ovládače sú len pre Windows. Pri Parallels stačí dať prístup k portu Windowsu a všetko beží, ako má. A ako bonus, aplikácie Windowsu sa nádherne integrujú do Mac OS X a pomaly si ani nevšimneš, že máš virtualizáciu.
A to, že všetky aplikácie budú dostupné na konkurenčných platformách, ma začne zaujímať, až to tak bude. Tablet si nekúpim preto, aby mi pol roka stal v poličke a potom ho až začnem používať.
Mimochodom, Apple nikomu za exkluzivitu neplatí - preto má tak málo exkluzivít. Dôvod, prečo hry ako Infinity Blade nie sú na Androide, je ziskovosť App Store
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
12.4.2011 13:43
ale prosím ťa Parallels je na tom uplne ako WIne
Aže Apple neplatí za exkluzivitu je snaď vtip, Infinity blade v markete nieje ale hotový je dávno(bezproblemov spustený na tegra 2 tabletoch a mobiloch aj Galaxy S), vydávať ho už nebudú, je to technologické demo, chystajú sai iné s UE3
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.4.2011 1:04
Pod Wine máločo funguje, aj to nie bezchybne. Pod virtualizáciou beží všetko, keďže beží natívne na virtualizovanom OS.
Infinity Blade sa predáva za 5€. Na Android marketplace by to nekúpil nikto. To je dôvod, prečo to tam nie je.
|
| |
Re: tablety
Od: haha
|
Pridané:
13.4.2011 10:42
ani náhodou tam nebeží všetko, veď sú plné fóra problémov kompatibilitou
ani nikto by to nekupil, 5 euro za peknú animáciu môže dať iba idiot
|
| |
Re: tablety
Od: naivko
|
Pridané:
11.4.2011 21:17
tak daj naco ten tablet potrebujes:)))..lebo okrem surfovania a hrania sa to da nosit este ako buzi kabelka
|
| |
Re: tablety
Od: JaGut
|
Pridané:
11.4.2011 21:28
tvorba hudby? Praca s PDF (poznamkovanie daleko prijemnejsie ako na pocitaci). Citat knihy? Vzdelavat sa? Zlate stranky? IMDB, daleko prijemnejsie nez na pocitaci? ovladanie pocitaca na dialku? mapy? grafy, chemia? kreslenie?
Pozri, Ferrari tiez nikto nepouziva na prevazanie cementu. Ale rad sa na nom kazdy prevetra, ked si chce uzit jazdu. Nie kazdy vzdy potrebuje pracovne vozidlo. Nejde tu (v pripade aut a tablet vs. pocitac) o to CO, ale AKO.
A to browsovanie a ostatnych 90 % cinnosti vacsinou robenych za stolnym PC je na tablete vyrazne o niecom inom, o vacsom pohodli.
|
| |
Re: tablety
Od: naivko
|
Pridané:
11.4.2011 21:59
niektore veci beriem ale oproti laptopu to bude stale iba pomocny zapisnik
dotykove ovladanie a pohodlie mi nejde velmi do kopy, tu vyhrava stale obycajna mys
Do buducnosti je koncept tabletu ako kompletne prenosneho pocitaca urcite zaujimavy ale na to hardwer este nieje uplne pripraveny
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 22:58
browsovanie je omnoho pohodlnejšie dotykom, ako myšou. No to ty vedieť nemôžeš, keď si žiaden tablet neskúšal.
Mobilita je oproti notebooku tiež neporovnateľná, no to tiež pochopíš, až keď ti na stole bude ležať tablet vedľa notebooku.
iPad 2 je omnoho výkonnejší, ako iPad 1. Napriek tomu väčšina majiteľov iPadu 1 neupgraduje. Prečo? Lebo výkon je dostatočný, chýba jeho poriadné využitie. Keď prídu aplikácie, ktoré budú obmedzené výkonom iPadu 2, až vtedy sa začne zase hýbať výkon vpred.
Okrem toho tablety nachádzajú uplatnenia, kde notebooky nikdy neuspeli. Napríklad e-reading (ak nechceš na všetko nosiť zvlášť zariadenie), alebo hudobné nástroje na pobavenie (zatiaľ nie na profesionálnu prácu). Ďalšie unikátne využitia budú pribúdať
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
11.4.2011 23:11
no to stým browsovaním až taká pravda nieje, scroolovanie a taká bežna činnosť ide ľahšie, ale behanie prstom po displeji unavuje, operat ruka na stole o myš tak nezaťaží ako neutále behanie po displeji pohodlne není, na presne kliknutie(niektoré html a flash prvy občas neidu zväčšiť) je myš lepšia
nehovoriac o písaní v diskusiach a inde na webe, tam aj netbooková klavesnica je lepšia ako uzke dotykové klávesy(nepočítam swype ale to je iný štýl písania)
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
12.4.2011 10:41
Zjavne si tablet v ruke nemal. Div sa svetu, ale ja mám opreté ruky a je to pohodlnejśie podľa každého človeka, ktorý si môj iPad skúšal.
Inak všetky prvky idú zväčšiť. Na presné kliknutie je myš lepšia, no preto sa stránky dajú extrémne jednoducho a rýchlo zoomovať a všetky aplikácie majú väčšie tlačítka :-)
Nehovoriac o klávesnici, keď ti funguje hocijaká Bluetooth klávesnica, ktorá je 100 krát pohodlnejšia jak hocijká netbooková. A o úzkych klávesách zjavne si maximálne tak čítal, problém s klávesnicou je, že necítiš fyzicky tlačítka a nie to, źe sú malé
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
12.4.2011 13:40
neboj sa mal som jak iPad, Tab, XOOM, Folio ale na klasickú alebo netbookovu nemá ani jden, najbližšie k nej to mal XOOM
|
| |
Re: tablety
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
13.4.2011 1:05
Ja som pilotoval lietadlo, vrtuľník, aj UFO. ale na auto to nemalo.
|
| |
Re: tablety
Od: 2015
|
Pridané:
13.4.2011 10:41
haha vtipný
|
| |
Titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 16:13
Tie predpovede sú tak nenormálne zcestné, ako keby v 2006 predpovedali situáciu na 2010. PC trh sa uberá pomerne stálym smerom, ale u mobilného netušíš, kto každý zanikne/vznikne za rok, bežné sú 20% rozdiely v marketshare z roku na rok, obraty, keď po roku neúspechu sa zrazu stane najpredávanejšia platforma za ďalší rok, vznik nových kategórií, či zmena taktiky z najdrahšieho hráča na najlacnejšieho. Mobilný trh je tak dynamický, že keď sa trafia na rok dopredu, môžu byť radi. Hádať, čo bude o 5 rokov v mobilnej oblasti je asi rovnaké, ako hádať design oblečenia v roku 2150. Ruku do ohňa by som dal asi jedine za to, źe iOS bude existovať, s podielom medzi 0,01% a 99,9%
|
| |
Re: Titulok
Od: ščťščť
|
Pridané:
11.4.2011 18:06
Kno tablet bude mat najvatsi podiel ak sa presadi v skolach:)
|
| |
iPad 2
Od reg.: Jozef Remen
|
Pridané:
11.4.2011 17:18
Co viac dodat. Milujem Apple..
|
| |
Re: iPad 2
Od reg.: fakju
|
Pridané:
11.4.2011 20:54
*fap fap fap*
|
| |
jazykové okienko \"prioritizujú\"
Od: TomTom
|
Pridané:
11.4.2011 18:09
Milé DSL, slovenčina nepozná termín prioritizovať, ale priorizovať.
Prípadne môžte použiť: uprednostňovať, dávať prednosť, preferovať, favorizovať, stavať do popredia.
Zdroj: Synonymický slovník slovenčiny, Tretie, nezmenené vydanie, Veda 2004
http://www.juls.savba.sk/ebooks.html
|
| |
Re: jazykové okienko \\
Od: tinyurl.com/633wdq9
|
Pridané:
12.4.2011 2:14
whyy? prioritity ti neznie dost fajnovo? :D
|
| |
naco taky clanok?
Od: naivko
|
Pridané:
11.4.2011 21:30
pred stvrtrokom mal apple 75% dnes ma 50%, cize tendencia je jasna, nemusim mat vestecku gulu aby mi bolo jasne ze apple sa uz o rok uspokoji s 15-25% ale s najvyssou marzou.
|
| |
Re: naco taky clanok?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
11.4.2011 23:04
dnes má 50%? a kto mu ubral? Xoom s 300 000 predajom? vyspi sa, prosím ťa
|
| |
Re: naco taky clanok?
Od: YivoSVK
|
Pridané:
12.4.2011 0:18
Netrep picoviny. Ani len do konca tohto roku neklesne iPad na 70%. A v tvojom svete ma uz dnes 50 :D chod naspäť do školky ty decko
|
| |
eternal stupidity
Od: nananananananan
|
Pridané:
12.4.2011 14:08
bude, ci by mal byt? :)
|