| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Kto cita?
Od: Robert Podobny Hlas
|
Pridané:
5.4.2011 17:11
Kto cita PC Revue? 4 ludia a teraz to uz nebude nikto...
A Pravda je smeracky odpad..odkedy to kupila JT tak Ficov dennik.
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
5.4.2011 17:29
hlavne ze v tyzdni je reklamy od jt jak nadrbanej.
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: cca01
|
Pridané:
5.4.2011 17:48
Ale je rozdiel, ci je oficialne zaplatena, alebo skryta za "objektivnym" spravodajstvom..
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
5.4.2011 18:11
akoze myslis to, ked sefredaktor suchohrib pracuje v televizii j&t?
stefan sa temami oblukom vyhyba konfliktu s patrikom.
tolko k nezavislej a jedinej najspravnejsej zurnalistike na slovensku.
|
| |
Re: Kto cita?
Od: beeeee
|
Pridané:
5.4.2011 19:10
zem je skorumpovana gula letiaca vesmirom, volnym okom modra
|
| |
Re: Kto cita?
Od: srobik
|
Pridané:
5.4.2011 21:51
Chcem teda vidiet, ako zabezpecia, aby si clovek mohol poziriet maximalne x clankov a prispiet maximalne y prispevkami do diskusie...
To je snad vtip v dnesnej dobe ?
|
| |
Re: Kto cita?
Od: kidos
|
Pridané:
5.4.2011 23:53
to ze sa to da obist este neznamena, ze to nebude fungovat na vacsinu populacie.... a to im staci.
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.4.2011 14:44
surne sa mi paci tato definicia. :))
|
| |
Re: Kto cita?
Od: PetoB
|
Pridané:
5.4.2011 23:05
Hrib konci v JOJke. Neviem presne, ale tusim od buduceho tyzdna zacina relacia Pod lampou opat na STV.
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.4.2011 7:04
uz tento stvrtok o 20 00
|
| |
Re: Kto cita?
Od: quix_
|
Pridané:
6.4.2011 11:04
http://goo.gl/dE919
|
| |
Re: Kto cita?
Od: srobik
|
Pridané:
6.4.2011 21:14
KONECNE, to boli jedna z mala zmysluplnych diskusii o roznych zaujimavych temach s odbornikmi, PALEC HORE !
|
| |
Re: Kto cita?
Od: Artúr Tivadar
|
Pridané:
6.4.2011 13:41
Čuleky si berú na mušku masliaky a kuriatka?
|
| |
Re: Kto cita?
Od reg.: viperman
|
Pridané:
5.4.2011 18:08
plnohodnotne pc revue sa neda citat na nete, iba itnews, to je taky slabsi odvar.
|
| |
Re: Kto cita?
Od: m012
|
Pridané:
5.4.2011 18:40
minule som sa tam docital, ze sa siri daky trojsky kon cez jednu oblubenu onlinovu hru war of warcraft...dokonca az v dvoch clankoch spominali war of warcraft....oba clanky sa tykali bezpecnosti, takze ctr+c a ctr+v a ziadne rozmyslanie
|
| |
Re: Kto cita?
Od: Syseľ
|
Pridané:
5.4.2011 20:11
HN je zase čistá modrá propaganda.... prestal som ho čítať nakoľko je totálny brak a hlásna trúba modrých blbečkov....
|
| |
Re: Kto cita?
Od: ZHHRF
|
Pridané:
5.4.2011 20:22
A čo čítaš? Rudé právo?
|
| |
Re: Kto cita?
Od: Paliiiiinko
|
Pridané:
5.4.2011 20:31
Ahoj Rudá krávo :)
|
| |
Re: Kto cita?
Od: Element2
|
Pridané:
5.4.2011 22:12
Pán bude iste inteligent.
|
| |
Dufam ze nikto nezaplati a ludia budu konecne drzat pri sebe a potom si mozu pisat akurat tak pre seba a svoje rodiny!
Od: Dufam ze nikto nezaplati
|
Pridané:
6.4.2011 0:30
Dufam ze nikto nezaplati a ludia budu konecne drzat pri sebe a potom si mozu pisat akurat tak pre seba a svoje rodiny!
|
| |
Re: Dufam ze nikto nezaplati a ludia budu konecne drzat pri sebe a potom si mozu pisat akurat tak pre seba a svoje rodiny!
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:20
Ja zaplatím. 2,90€ nejak naškrabem. Ostatní nech si čítajú a komentujú pre sebe vhodnejší bulvár, ak nedokážu zaplatiť 2.90€ mesačne.
|
| |
Re: Dufam ze nikto nezaplati a ludia budu konecne drzat pri sebe a potom si mozu pisat akurat tak pre seba a svoje rodiny!
Od: Dufam ze nikto nezaplati
|
Pridané:
7.4.2011 23:33
Tat, tak! Rodinu treba podporiť! ;)
|
| |
Re: Kto cita?
Od: ...................
|
Pridané:
6.4.2011 12:40
.. neurazaj citatelov tohoto casopisu ..
|
| |
hnonline
Od: wolkerr
|
Pridané:
5.4.2011 17:15
tak napríklad kôli hnonline.sk si to asi kúpim. jediný web čo sa dá čítať je hnonline podľa mňa ešte. alebo ich finweb.sk. a 2.90 €mesacne nikoho nezabije.
|
| |
Re: hnonline
Od reg.: rayen
|
Pridané:
5.4.2011 19:11
heh ja mam v pazi, ja citam len dsl.sk :D
|
| |
Re: hnonline
Od: ...................
|
Pridané:
6.4.2011 14:22
.. a iba diskusie ze ? :)
|
| |
Re: hnonline
Od reg.: rayen
|
Pridané:
6.4.2011 16:02
presne tak, len nadpis a diskusiu
|
| |
Re: hnonline
Od: Bee
|
Pridané:
5.4.2011 20:26
A Ty si sa kde vyliahol? :)
|
| |
Re: hnonline
Od: highlanderr
|
Pridané:
5.4.2011 20:52
Isto niekde na dzedzine. Naco mam platit za nieco, coho je plny web. A kvalita clankov na sme, hn, trend je o nicom, propagandisticke sracky.
|
| |
Re: hnonline
Od: intact
|
Pridané:
5.4.2011 22:48
Lenže tým, že si zaplatíš HNonline budeš podporovať aj tie stránky, o ktoré nemáš záujem (a na ktoré ani nechodíš, pretože sú podľa teba nekvalitné)
|
| |
Re: hnonline
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:17
Podľa informácií NextBig z novembra 30% z delenej časti poplatku získa server, na ktorom užívateľ poplatok zaplatí alebo predĺži predplatné. Zvyšok sa delí medzi servery podľa podielu časov strávených užívateľom na týchto serveroch.
Kontrolná otázka. Ak strávený čas na servri bude 0, aký podiel z poplatku získa?
Odpoveď je?
|
| |
Re: hnonline
Od: hulo
|
Pridané:
6.4.2011 8:37
prejdi na eTrend.sk
|
| |
Re: hnonline
Od: ...................
|
Pridané:
6.4.2011 12:42
skus azet.sk, tam za male prachy dostanes vela :)
|
| |
PC Revue
Od: MDrak
|
Pridané:
5.4.2011 17:16
Ked vidim toho sefredaktora Macka v TV tak mi je zle ako sa hra na najmudrejsieho pri tom ten jeho casopis by sa mal davat zadarmo ved to je len sama inzercia...a ked sa k tomu prida Filipko z zive.sk hmm rozmyslam ked pridame kotrcku mam hotovu svatu stolicu...
|
| |
Re: PC Revue
Od: Meliško
|
Pridané:
5.4.2011 19:20
Odbornik...iste. Precita si dsl.sk, a potom to napise v sirsej forme do PC Revue.
|
| |
Re: PC Revue
Od reg.: petreme
|
Pridané:
5.4.2011 22:36
Ty vydávaš lepší časopis ako Macko? Tak sem s ním, nech si ho porovnáme.
A keď ti vadí inzercia, tak sa dohodni s Mackom, že to chceš bez inzercie a že rozdiel mu zaplaťíš aby mal s čoho žiť.
|
| |
Re: PC Revue
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.4.2011 7:06
ty budes asi stary znamy Kozmita
|
| |
Re: PC Revue
Od reg.: fakju
|
Pridané:
6.4.2011 14:55
A ty mas lepsi post ako MDrak ?
|
| |
Re: PC Revue
Od: mojNAPAD
|
Pridané:
6.4.2011 8:44
silne nesuhlasim, PCrevue je tu jediný časpois, ktory sa da citat. p. Macka poznam osobne a mozeme byt radi ze tu taky clovek je pretoze nebyt jeho tak sa neorganizuje vela podujati a daslich veci, samozrejme ze take itnews.sk uz podla mna dost upadlo kvalita clankov ako formou aj obsahom uz nie je to co bolo...no stale lepsie ako citat stary cas alebo hocico ine...dsl.sk je vynimka pre tych co si chcu rypnut.
|
| |
lost twisted people
Od: weasel
|
Pridané:
5.4.2011 17:43
super, aspon sa teraz bude dat lahsie rozoznat, podla znalosti diskusii, kto s kym proti komu :D
|
| |
spoplatnenie?
Od: tgsa
|
Pridané:
5.4.2011 17:48
na sme.sk co chcu spoplatnovat? aktivne prispievanie do diskusii, v ktorych sa mnohokrat daju najst relevantnejsie a presnejsie informacie k danej teme ako v predmetnom 'profesionalnom' clanku? to je mozne naozaj iba u nas, aby si uzivatelia platili za to, ze vytvaraju webu obsah a naproti nim ti, co si chcu len tak pocitat sa prave k tymto informaciam dostanu uplne zadarmo ako doteraz. alebo z tv.sme.sk ktore videa spoplatnia? kordove 'toto sa zas jak podarilo' alebo ako natacal doma z obyvacky burku vydavajuc ju pomaly za tornado? keby ten trulo aspon vytiahol paty z domu, tak na orave ci kysuciach by take burky natocil, ze by sa hento hanbil na web zavesit...
ze 2,90€ mesacne nie je vela a nikoho to nezabije? 2,90 mesacne je sakra ale sakra vela za nieco, co sa da najst rovnako pohodlne niekde inde.
|
| |
Re: spoplatnenie?
Od: Element2
|
Pridané:
5.4.2011 22:18
Super, takže teba sa to nedotkne, tak kde je problém? :)
|
| |
Re: spoplatnenie?
Od: cvok
|
Pridané:
6.4.2011 8:53
s tymi diskusiami by ma to mrzelo. sme s diskusiami nema na slovenskom internete konkurenciu. uvidime kolko prispevkov denne bude zadarmo, paradoxne to moze pomoct kvalite, ka ich bude trebars len 5 tak si rozmyslim ci budem pisat dlhy thread o nicom alebo si svoje prispevky miniem uzitocnejsie :)
|
| |
Re: spoplatnenie?
Od: hulo
|
Pridané:
6.4.2011 9:00
2.9Eurá sú 3 pivá v krčme. Noviny v stánku stoja odhadom 0.5Eura. Je teda 2.9E za mesiac sledovania novín online veľa? Málo? Uvidíme. Ak nájdeš plnohodnotnú náhradu lacnejšiu mesačne o 2.9E, tak je to veľa. Ak ale budeš musieť informácie hľadať kade-tade, a na spoplatnenom webe máš všetko pohromade vo forme, na ktorú si zvyknutý, možno to tak veľa nie je. Som zvedavý, ako tento experiment dopadne.
|
| |
Re: spoplatnenie?
Od: Dufam ze nikto nezaplati
|
Pridané:
7.4.2011 23:39
Dopadne to tak, ze pridu este aj o peniaze z inzercie.
|
| |
polej mamu, pozdrav kvety
Od: silly_bobba
|
Pridané:
5.4.2011 17:51
Od 1.5. spoplatňujem svoje vlastné diskusie aj ja. Kto to kedy videl mať viac ako tri názory raz mesačne... Všechny prachy ke mně!
|
| |
Re: polej mamu, pozdrav kvety
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:23
Bez tvojich diskusi to neprežijeme. Koniec sveta už 1.5.
|
| |
.-........
Od reg.: bing.
|
Pridané:
5.4.2011 18:00
Vdaka tejto sprave viem, ze na nete je stranka pc revue. Ale ako vidim o nic som neprisiel. Ale paci sa mi, ze uz je zlava z 8,90€ na 2,90€ a este sa to ani nezacalo predavat.
|
| |
No to sú dementi
Od: retard+ľšč
|
Pridané:
5.4.2011 18:35
Na tom screenshote sa mi najviac páči tá preškrtnutá cena 8.90 Eur. WTF?? Z čoho chcú dávať zľavu však to ešte nespustili..
|
| |
Re: No to sú dementi
Od: ...................
|
Pridané:
6.4.2011 12:43
.. ved to, skusaju psychologicke triky .. peniaze su peniaze a nikomu sa nechce cakat ani tyzden aby potom mohol dat zlavu. trapaci .. lebo ked prides na stranku a zbadas 8,90 tak tam uz neprides nikdy :)
|
| |
sdhdsrh
Od: tripod
|
Pridané:
5.4.2011 18:39
a od 19.4 sa spusti projekt na ktorom tie ich bonusove clanky budu zverejnene. diky :D
|
| |
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
5.4.2011 18:42
A tak na shledanou, na shledanou...
|
| |
2,90 EUR
Od: shako
|
Pridané:
5.4.2011 18:46
Platit mesačne 2,90 EUR ?
Však ich to prejde keď im návštevnosť klesne o 80% od 18 apríla.
|
| |
Re: 2,90 EUR
Od reg.: petreme
|
Pridané:
5.4.2011 22:41
..ale neklesne, pretože tam môžeš diskutovať zdarma, aj keď síce tému o ktorej budeš diskutovať nepoznáš, pretože bude spoplatnená..
|
| |
Re: 2,90 EUR
Od: ...
|
Pridané:
6.4.2011 0:31
ako na DSL, tiez polovica ludi ani clanok necita ale diskutuje ...
|
| |
haha...
Od: noaco
|
Pridané:
5.4.2011 18:48
Toto je len príležitosť pre iné neplatené informačné weby.
Inak to koho napadlo, že na Slovensku idú spoplatňovať web... ble...
|
| |
Ako..
Od: Ttttt
|
Pridané:
5.4.2011 19:00
Z clanku som nepochopil, ze ako a komu sa rozdeli tych 2.90.
Kvalitny obsah sa zaplatit da, musi vsak byt aj kvalitne zobrazeny, co sa u prezentovanych stranok povedat neda.
|
| |
Re: Ako..
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:25
Ak si nepochopil toto:
Podľa informácií NextBig z novembra 30% z delenej časti poplatku získa server, na ktorom užívateľ poplatok zaplatí alebo predĺži predplatné. Zvyšok sa delí medzi servery podľa podielu časov strávených užívateľom na týchto serveroch. Aká časť poplatku zostane prevádzkovateľom systému spoločnosť NextBig verejne nešpecifikovala.
dsl.sk je nad tvoje možnosti.
|
| |
podivnost
Od: marvin
|
Pridané:
5.4.2011 19:14
Otazka je na mieste, co tam vlastne chcu spoplatnit? Objektivne aktualne profesionálne spravodajstvo? Nezaujate analyzy politickej sceny? Myslel som si ze ciel stranky je ludi prilakat a nasekat im cielenu reklamu, chlapci to ale beru o stupen vyssie a za reklamu daju zaplatit. Niesme applisti aby sme platili este aj za bannery...
|
| |
Bez reklamy?
Od: StanoB
|
Pridané:
5.4.2011 19:15
A ked uz si zaplatim, prestanu na mna pozerat tie flashove blikajuce reklamy, ktorymi sa sme.sk len tak hemzi? Ked platim, ziadne reklamy, prosim!
|
| |
Re: Bez reklamy?
Od: dsfahšč
|
Pridané:
5.4.2011 19:21
zabudni.. este ti tam daju aj zopar silverlightov
|
| |
Re: Bez reklamy?
Od: Sancho
|
Pridané:
5.4.2011 20:00
Skus adblock :)
|
| |
Ako..
Od: Ttttt
|
Pridané:
5.4.2011 19:31
Obsah musi byt tiez prisposobeny na tablety a smartphony, uzivatelsky prijemny a ovladatelny dotykom prstu. Momentalne spravodajske a informacne stranky maju od toho daleko. Takze najprv sa treba nad tym zamysliet, ako to sravit. Nie len zverejnit cenu 2.90 za rovnaky neprehladny obsah. Nevidim dovod platit nieco serveru alebo firme co vlastni server. Platit treba tym co vytvoria obsah upravia ho pre uzivatela. Pre redakciu predsa nieje problem platit si za serverhosting ako doteraz.
|
| |
spoplatnenie
Od: sizej
|
Pridané:
5.4.2011 19:42
Ja osobne nie som za spoplatnenie niektorych sluzieb. peniaze nie su a kazdy ich potrebuje. ale sme na slovensku a preto to treba robit v ramci moznosti. ja som mozno jeden z mala studentov VS na slovensku, ktory je za spoplatnenie denneho studia (kedze som navstivil britske univerzity, viem co to sposobuje), lenze nemozme si dovolit platit za semester 1000€, ani so studentskymi pozickami(napriklad keby na slovensku za semester studenti platili 10€)
navrhoval by som teda aj platbu webu, sice 2,80€ nie je ani zdaleka velka suma, ale kedze to doteraz bolo zadarmo a clovek tym nic neziska - len znova nadobudne to co mal, lepsie by bolo platit 2,80€ za napriklad 3 mesiace, alebo tym ziskat nieco co urcite nebudu mat ti, ktori nezaplatili, co je na spravodajskych weboch asi narocne-islo by teda o pristup k nejakym SUPER rozsiahlym clankom, ako to ponuka portal science, ale zas...kto napise taky clanok na sme alebo pc revue?
|
| |
Re: spoplatnenie
Od: Poletuch
|
Pridané:
5.4.2011 19:47
ak sa ma platit za skoly, nech tie zdvihnu svoju uroven a vybavenost! ak sa ma platit za weby tak nech ich obsah tomu zodpoveda! ked sa hovno snazi maskovat ako zlato je to to najhorsie co moze byt
|
| |
Re: spoplatnenie
Od: jupiii
|
Pridané:
6.4.2011 8:35
Ako myslis, ze skoly dvihnu vybavenost? Bud z nasich dani, alebo z poplatku. Lenze v ani jednom pripade to neznamena, ze sa na tom niekto nabali, alebo to bude zneuzivat vo svoj prospech (nejakej nedavno zalozenej firme, sidliacej v priestoroch skoly). Tu treba prevychovat obrovske stado ucitelov a profesorov, ktorych prednes je casto otrasny, vyzaduju od studentov obycajne drvenie uciva, a staci, ze student/ka pride v minisukni, tak uz ani to netreba.
Sam som si na vysku privyrabal letnymi brigadami v zahranici, tiez som si poziciaval, ale vtedy bola aspon taka uroven, ze cez narocne prijimacky nabrali 400 studentov do fakulty, po prvom semestri ich bolo 280, a skoncilo ich 50-60 (FRI ZU). Teraz ich naberu 500 a 450 ich konci s titulom (Bc alebo Ing.). Spoplatnit rozumnou cenou ano, ale zarucit, ze studentov budu ucit kvalitni profesori. Potom si uz z vybranych penazi, + dane, mozu dovybavovat hocico.
|
| |
Re: spoplatnenie
Od: RE:
|
Pridané:
6.4.2011 8:56
10e za semester? lol :D to by bola taka sleha, ze by z teho ti italiani nadosmrti nespamatovali :D
|
| |
Fantasmagoria
Od: Poletuch
|
Pridané:
5.4.2011 19:46
je mi na grc ked vidim kolko "exkluzivnych" veci sa na slovensku realizuje v tychto casoch, uz nevedia ako trieskat peniaze z ludi, skazena doba skazeni ludia
|
| |
Re: Fantasmagoria
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:30
Treba začať štrajkovať, nech odbori dajú požiadavku ne vládu: všetko pre všetkých (okrem ponikateľov, zamestnávateľov) zdarma a 1000€ mesačne ako bonus.
|
| |
slovačmoušn
Od: činamoušn
|
Pridané:
5.4.2011 20:14
v cine zakazali...u nas spoplatnili...a v amerike sa smeju hihi
|
| |
moj nazor
Od: jojo2
|
Pridané:
5.4.2011 20:25
tak ti co stale citaju spravy alebo kupuju novinky tak tym sa oplati zaplatit ale ti ktori citaju len sem tam tak ti nebudu platit zato lebo sa neoplati a ja citam len sem tam
|
| |
Re: moj nazor
Od: gfrgfff
|
Pridané:
5.4.2011 22:04
a preto si taky negramotny debil
|
| |
SMEti
Od: espreso
|
Pridané:
5.4.2011 20:50
SMEti su zidovsko-americka propaganda.
|
| |
Re: SMEti
Od: Jaľ
|
Pridané:
5.4.2011 22:25
A ty si romsko-mongolsky gay.
|
| |
Re: SMEti
Od: haaiiiii yaaaa
|
Pridané:
5.4.2011 22:39
stale lepsie
|
| |
Re: SMEti
Od: svatopluk
|
Pridané:
5.4.2011 23:09
Ano. Podla majitelov urcite ano.
|
| |
retardi
Od: KonovK000T
|
Pridané:
5.4.2011 21:49
Mali to spustiť prvého apríla.
|
| |
ale no,
Od: diffside
|
Pridané:
5.4.2011 22:09
ale no, netreba to kritizovat, ked to este ani nie je spustene. Ja myslim, ze to okrem ineho moze pomoct zvysit uroven clankov. Ako to prijmu slovaci, to je jasne, no revolucia sa musi nejak zacat :) Potencial to podla mna ma a ak dostanem kvalitne spravy, tak som ochotny si to predplatit tak, ako som si niekedy predplatil Fifika :)
|
| |
Re: ale no,
Od: ...
|
Pridané:
6.4.2011 0:37
Nemusis byt einstein aby si si vedel zratat ako to bude "fungovat". Jediny rozdiel bude, ze za hnoj si zaplatis. Ziadna uroven sa nezvysi. To mas ako s jedlom v u nas v menze - cena stupa, kvalita klesa ale stat stale dotuje rovnako.
|
| |
Re: ale no,
Od reg.: ShaNe
|
Pridané:
6.4.2011 1:13
radsej to mali spravit tak, ze registrovany navstevnik(jeden login na vsetky dane weby) by si nabil kredit na ucet a za dobry clanok by prispel napr 5 centami, ktore by sa rozdelili autorovi a webu, aspon by mali dovod pisat kvalitnejsie clanky. Radsej by som prispel za dobry clanok ako platit tamto.
|
| |
sladke sny
Od: vantage
|
Pridané:
5.4.2011 22:15
Neviem preco Sme opat pokusa. Pred par rokmi spoplatnili cast clankov a sekciu komentarov.
Skoncilo to totalnym fiaskom, lebo kazdy im na to prdel.
Tak PRECO si myslia, ze teraz to bude INAK ?
|
| |
Obsah
Od: kjhgfds
|
Pridané:
5.4.2011 22:23
Pokia za tych 2.9eura ziskam obsah ktory bude v porovnani s tym odpadom ktory ponukaju dnes kvalitny tak je to mozno dobra myslienka. No dnesne spravodajstvo je naozaj velmi divne. Napriklad pri nedavnej katastrofe v japonsku o tom pisali niektore denniky aj niekolko clankov denne a vedcina s toho bol fakt odpad. Maly by sa zamerat na takuto temu s tym ze vydaju kvalitny clanok s objektivnymi informaciami raz alebo 2 krat za tyzden ale nie stylom ze stala sa katastrofa tak teraz o tom budeme vypisovat 2 tyzdne vkuse aj ked neprinesieme ziadne nove infomacie. Mna osobne nezaujmaju tie ich omacky co sa mohlo udiat inak. Ide mi o strucne fakty a objektivne zhodnotenie situacie ale nie citat dlhe clanku ktore mi nepovedia nic viac ako som sa dozvedel z ich nadpisu
|
| |
yxcyxcxycyx
Od: xycyxcycyxc
|
Pridané:
5.4.2011 22:56
dsl.sk spoplatni diskusie a sme v pici
|
| |
Re: yxcyxcxycyx
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.4.2011 7:10
polohu kancla redakcie pozname, keby nieco tak tam nabehneme s rusickami wifi a maju po tlaceni
|
| |
Re: yxcyxcxycyx
Od: rytmusko
|
Pridané:
6.4.2011 22:24
si zabil bratmmm!!
|
| |
NESUHLASIM
Od: niioniio
|
Pridané:
6.4.2011 8:45
uvazoval by som o platbe, keby do toho nevstupoval este treti clanok, ktori si za hovno strhne 30%....
|
| |
Re: NESUHLASIM
Od: tominot
|
Pridané:
6.4.2011 20:27
Urob vlastný systém a všetkým ho ponúkni zadarmo. Plať im aj bankové poplatky.
|
| |
Re: NESUHLASIM
Od: AstaKiller
|
Pridané:
7.4.2011 0:36
bankove poplatky? To take nieco este niekto aj plati? Asi zaspati debili, ktori nezistili, ze existuje alternativa, kde sa za vedenie uctu a transkacie neplati. Kto je jebly, nech plati.
|
| |
....................................
Od: Ivan897
|
Pridané:
6.4.2011 9:41
Čo je na nete má byť zadara spoplatnenie nieje dobrý nápad veď to skoro zistia :D
|
| |
nechcem platiť
Od: Trkvas
|
Pridané:
6.4.2011 9:47
Nestačí to, že platím za internet, ale o chvíľu budem platiť aj zato, že môžem ísť na internet, resp. prezerať si obsah stránok, aj napriek tomu, že som za prístup na internet už zaplatil.
Tie webové portály majú peňazí dosť, ináč by to nerobili. Opičia sa asi po NY Times, (ten mal byť spoplatnený).
Neviem ako to vo svete "slovenského biznisu" chodí, ale ja by som si najskôr urobil nejaký prieskum (dotazníkový, alebo neviem nejakou inou formou) až potom by som sa púšťal do nejakého projektu.
|
| |
Re: nechcem platiť
Od reg.: marha
|
Pridané:
6.4.2011 9:56
myslim ze nejaky dotaznik robili, pohladaj
|
| |
Re: nechcem platiť
Od: YivoSVK
|
Pridané:
6.4.2011 18:56
jop pravda. Dotaznik bol (internetovy) a zevraj skoncil pozitivne ku plateniu. Len ludom sa dobre klikne na "ano budem platit za kvalitne clanky" no ked uz maju zacat platit, neviem neviem. Ja rozhodne platit nebudem. A to si platim Xbox Live, App Store, sfgme.cz a dalsich 500 000 picovin. Ale aby som platil za spravodajstvo, nie diky.
|
| |
no hura
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
6.4.2011 11:37
Ja sa z tohto kroku tesim... konecne ludia prestanu aspon trochu tie sproste noviny citat!!
|
| |
Re: no hura
Od: AstaKiller
|
Pridané:
6.4.2011 15:58
jj, najlepsie vsetok ten hnoj(aj hnojonline) spoplatnit... a idealne tak na 100-200 EUR mesacne, aby ta banda skrachovala.
|
| |
ctrl+v
Od: baklazan
|
Pridané:
6.4.2011 12:26
Pritom staci skopirovat cely obsah clanku do diskusie.A vsetci vedia o co ide a zadarmo.
|
| |
reklama
Od: m012
|
Pridané:
6.4.2011 14:01
inak, by ma zaujimalo, ze ked spoplatnia tie weby ci odstrania reklamu potom, teda aspon pre tych co si zaplatia predplatne...
|
| |
Re: reklama
Od: AstaKiller
|
Pridané:
6.4.2011 16:01
snivajte s nami.
|
| |
Re: reklama
Od: hellokitty
|
Pridané:
6.4.2011 18:44
mrkni na ten ilustracny obrazok vpravo dole hned reklama Etarget... tadaaah
|
| |
dovod spoplatnenia
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
6.4.2011 19:22
je bezhranicna nenazranost. pochybujem ze teraz maju stratu, im ide o to aby zarabali este viac. pochybujem ze sa im to podari takto.
|
| |
konecne
Od: supa
|
Pridané:
8.4.2011 14:53
to ze su spoplatnene NY times a vela US dennikov ktore maju obsah denneho cisla aj cez 100 stran mozno kvalitneho spravodajstva je asi ok ale nasi medialni prekladaci zahranicnych portalov si podpisali rozsudok - ale ma to aj velmi pozitivnu stranku ... moze vzniknut novy dennik ktory ich moze pochovat pod ciernu zem citatelnosti :) a verim ze sa tejto chyby niekto velmi uspesne chyti !
|