|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
updatep2p
Od: updatep2p
|
Pridané:
22.3.2011 15:38
Pekne. Mohli by este do toho procesu updatovania zapracovat ale nejaku p2p technologiu nech to nevyzera takto :)
http://goo.gl/W10AX
|
|
Re: updatep2p
Od reg.: bing.
|
Pridané:
22.3.2011 15:47
Stiahni si to cez operu :)
Chybal mi tu koment s operou. Kde vlastne operaci su, na zive.cz uz novy firefox skomentovali :)
|
|
Re: updatep2p
Od: ...........
|
Pridané:
22.3.2011 17:31
nie je co komentovat.........funkcnostou ani vykonnostou operu nepredbehol a dokonca aj novyie je rychlejsi... ff ma jedine stastie ze ho pouziva vela ludi, ktori ho pouzivaju prave koli tomu ze ich je vela :) kto co chce nech si ma....mne je jedno ci si ff maniak alebo mas explorer alebo operu alebo chrome...kto chce kam pomozme mu tam :)
|
|
Re: updatep2p
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:42
Nazor je subjektivna vec, ale ked chces diskutovat, nemal by v komentari chybat ARGUMENT. Takze z tvojho postu viem, ze povazujes Operu za lepsiu a pouzivas ju, ale nedozvedel som sa PRECO. A to by malo pre mna aj pre ostatnych vacsi zmysel.
Nizsie som si uvedomil ze porovnavat "vykon" browsera je na uzivatelskej urovni kravina, tak skus dat lepsi dovod.
Co sa tyka browseru kazdemu vyhovuje/chyba nieco ine, preto je ich viac a nejdem Firefox nikomu vnucovat, mozem len dodat ze som kazdy browser rad vyskusal a ostanem u toho, ktory mi bude vyhovovat viac. Zatial Firefox, prave vdaka kustomizovatelnosti.
|
|
Re: updatep2p
Od: xhc
|
Pridané:
23.3.2011 0:13
zmysel to pre teba bude mať až vtedy, keď vyskúšaš všetky a keď ti jeden pekne sadne... koho zaujímajú kecy??
|
|
Re: updatep2p
Od: Opera is much cooler
|
Pridané:
23.3.2011 21:39
Ked chcete argumenty:
1) Opera je rychlejsia po vsetkych strankach a to je veru citit (dokonca aj net "zrychli" vdaka Opera Turbo, kebyze ma nahodou niekto este stale dialup)
2) Ma integrovane veci, ktore by som si inak FF musel davat pomocou AddOns (Speed Dial, Mailovy klient, Torrenty, Mouse gestures...) - ale uz aj Opera ma obodbu AddOns.
3) Sikovna vecicka - nahlady tabov pri nabehnuti myskou, respektive moznost natiahnut na vysku listu s tabmi a vidiet tak nahlady stranok stale.
4) Vie zoskupovat taby.
5) Subjektivna vec: Je 5 milionkrat krajsia.
6) Vacsinu casu podla mna vacsia podpora standardov, aj ked je fakt, ze som to neratal, len sa mi zda.
Fajn, to boli asi hlavne dovody co mi napadli. Musim uznat, ze je tu aj jedno plus pre FF voci Opere: Firebug a Webdeveloper Toolbar, AdBlock Plus, ale verim, ze aj tie budu coskoro aj v Opere, kedze ako som spomenul, aj ta uz ma obdobu AddOnov (a tusim, ze nejaky odvar Adblocku uz pre Operu dokonca je).
|
|
Re: updatep2p
Od: silly_bobby
|
Pridané:
22.3.2011 15:55
o add-ons si počul? všetko sa dá, keď sa chce: https://addons.mozilla.org/sk/ firefox/addon/firetorrent/
|
|
Re: updatep2p
Od: updatep2p
|
Pridané:
22.3.2011 18:26
Nechcem mat z Firefoxu torrent klienta. Chcem, aby si Firefox tahal updaty cez p2p :)
|
|
Re: updatep2p
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
22.3.2011 16:51
Z repozitara mojho distra za 9 desatin sekundy ;-)
|
|
hzuugfjzfvu
Od: 8487987989
|
Pridané:
22.3.2011 15:48
aj na linuxe je final verzia z RC2? Mam RC1 a netusim ci vobec je/bola RC2-ka.
Pre dsl.sk, pisete, ze "Zoznam tabov sa nachádza nad navigačnou lištou"- to je pravda, ale komu to vadi lahko si prepne taby nazad pod listu, takze to nie je ziadna velka zmena, skor moznost zmenit si vyzor FF.
|
|
Re: hzuugfjzfvu
Od: Mentol
|
Pridané:
22.3.2011 17:02
jebola?
|
|
Re: hzuugfjzfvu
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
22.3.2011 18:04
myslel si toto? http://www.youtube.com/watch?v=F2UjuyCbIbI :D
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: srobik
|
Pridané:
22.3.2011 15:52
Nikdy nezabudnem na slovensky preklad Iceweasel-u (Firefoxu). Nastavenia v menu: "Koláčiky, Príjmať koláčiky z tretích strán."
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: koláčiky
|
Pridané:
22.3.2011 16:33
na takéto domááce žúúúvaniéééé
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 16:37
Nepride mi to trapne ked s takymto "odvec" vtipom pride jeden a ten jeden to "potiahne" vo viacerych komentaroch, ale ti, co si uz neviete vymysliet nic svoje a len kopirujete, a pridate tomu "aaaaakcent" tak ste trapni.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: léma
|
Pridané:
22.3.2011 16:39
upletiem ti sveter vyprany v perwole ak pojdes na ples v hentej krabici.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: pol kabla
|
Pridané:
22.3.2011 17:57
nic nebolo nikdy trapne, boli len ludia ktori to tak museli vidiet
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Mettiu
|
Pridané:
23.3.2011 10:35
OMG to fakt prelozili cookies ako kolaciky?
|
|
firefox 4
Od: jojo2
|
Pridané:
22.3.2011 15:53
download: http://www.mozilla.com/sk/firefox/
|
|
Firefox 4
Od: idaho
|
Pridané:
22.3.2011 15:54
No, tak po beta 12 ci 15 je tu konecne Final. A pravdu povediac, vypada to dobre, takze mojmu Chromu idem dat nacas pokoj. Uvidime, na ako dlho.
|
|
Re: Firefox 4
Od: silly_bobby
|
Pridané:
22.3.2011 15:57
blbosť, po RC1 je tu final.
|
|
Re: Firefox 4
Od reg.: bing.
|
Pridané:
22.3.2011 16:06
Nebola nahodou aj RC2, ktora opravolvala problem s certifikatmy?
|
|
Re: Firefox 4
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
22.3.2011 16:08
Žiadny problém s ním nebol, len zablokovala niektoré neplatné certifikáty.
|
|
Re: Firefox 4
Od: xxxmisko
|
Pridané:
23.3.2011 12:03
problémov som objavil hneď niekoľko. štýly zobrazuje dosť divne, kódovanie, zdá sa, tomu nič nehovorí. zatiaľ je to krok späť oproti 3.6
|
|
Re: Firefox 4
Od: 34535
|
Pridané:
22.3.2011 21:30
Kam by to malo padat?
|
|
Pošli kvety
Od: reg. vietor
|
Pridané:
22.3.2011 15:55
Prechadzam z Chrome na FF4, dufam ze ma (opat) FF nesklame ;)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Retard1234
|
Pridané:
22.3.2011 20:37
Nie si jediný, ten nový ff musí byť fakt dobrý... neveril som vlastným očiam, keď som toto zbadal:
http://bit.ly/es7xDA
|
|
pekne
Od reg.: fakju
|
Pridané:
22.3.2011 15:58
To nove menu cista Opera :) a to je len dobre.
|
|
Re: pekne
Od: jozkoo
|
Pridané:
22.3.2011 16:02
odpera dopera odpera dopera opera a opera :))
|
|
Re: pekne
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
22.3.2011 16:05
Omyl, s tým menu prišla ako prvá Mozilla.
|
|
Re: pekne
Od reg.: fakju
|
Pridané:
22.3.2011 16:13
:D a FF4 z jeho "novinkami"
|
|
Re: pekne
Od reg.: fakju
|
Pridané:
22.3.2011 16:13
:D a FF4 z jeho "novinkami"
|
|
Re: pekne
Od: ulanbatar
|
Pridané:
22.3.2011 16:29
ked porovnas prvy draft firefoxu 4 a finalnu verziu 10.5 opery, tak jednoznacne.
lebo v opere ziadne drafty a testovacie verzie nkdy nemali.
|
|
Re: pekne
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
22.3.2011 19:38
Lenze pred zverejnenym nakreslenym obrazkom, ci nacarbanym draftom menu tlacidla u Firefoxu, to bud uz mala Opera 10 implementovane alebo existovala unikla Opera 10.50.
|
|
Re: pekne
Od: jojo2
|
Pridané:
22.3.2011 16:29
firefox vydal svoj plan a opera ho ukadol a rychlo vyrobil aby si mysleli ze firefox opakuje operu a vy ste nato naleteli ale ja nie
|
|
Re: pekne
Od: hortenzia
|
Pridané:
22.3.2011 16:30
je to sionisticke spiknutie.
|
|
Screenshoty
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
22.3.2011 16:07
Milá redakcia, už by to *fakt* chcelo aktualizovať tie porovnávacie screenshoty, nemyslíte?
|
|
Šetrenie miesta
Od: Michal9955
|
Pridané:
22.3.2011 16:10
No neviem či som slepý, ale fakt tam nejaké výrazné šetrenie miesta nevidím. Zoznam tabov sa síce presunul nad navigačnú lištu, ale tam žiadne šetrenie nie je. No tak neviem. Používam Chrome a keď sa v ňom pozriem na šetrenie miesta, tak je vidieť, že je to o jednu lištu posunuté. Dúfal som aj, že FF upustí od vyhľadávacieho okna a spracujú to nejako ako má Chrome kde na všetko vyhľadávanie a zadávanie adresy slúži jedna lišta. Odkedy to používam tak som si takmer istý, že to nemá chybu. No tak snáď niekedy nabudúce. A keď sa tu niekto začne púšťať do môjho pravopisu namiesto nejakého konštruktívneho komentáru, tak sa bavte. Keď neviete o inom, tak buzerujte za pravopis ;)
|
|
Re: Šetrenie miesta
Od: sadasd
|
Pridané:
22.3.2011 16:23
Hej ja som šetrenie miesta postrehol, tie screeny tu sú staré, mne to vymenilo lištu s tabmi za lištu zadávania adresy, a lišta s tabmi sa hodila hore ako je krížik na zavretie programu, takže ušetrili jeden celý riadok. Konečne nemohol som sa dočkať. :)
|
|
Re: Šetrenie miesta
Od: lolecc
|
Pridané:
22.3.2011 16:25
tak to si potom naozaj slepy, ked tam nevidis setrenie miesta.. Mne FX4 zabera momentalne tolko na obrazovke co chrome, pred tym to bolo ovela viac. Lenze ked chces vidiet efekt musis si okno samozrejme aktualizovat.
Tento Firefox sa mi naozaj zacina pacit, zatial je vsetko tak ako ma byt, dokonca som milo prekvapeny.
Hlavne si vsimnite ako to ma pekne firefox vyriesene ak otvorite naozaj vela okien. Na chrome sa po otvoreni urciteho poctu to tlacitko zblazni a uz sa neda na neho kliknut
|
|
Re: Šetrenie miesta
Od: lolecc
|
Pridané:
22.3.2011 16:27
no zjavne pisem kraviny a ani to po sebe necitam, aktualizovat okno :))
samozrejme som myslel maximalizovat
|
|
Re: Šetrenie miesta
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 16:34
Buzerujem Ta kvoli predsudkom :D:D
|
|
Re: Šetrenie miesta
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
22.3.2011 16:40
ja som to skusal a na windows zabera novy FX4 menej miesta (o par pixelov ale predsa) nez chrome... pod linuxom je to zas naopak :)
|
|
geronimo, jezis, chuck norris a vsetci ostatny
Od: sandokan,
|
Pridané:
22.3.2011 16:23
bolo by moc odveci teraz povedat, ze ff je najlepsi? :D
|
|
Re: geronimo, jezis, chuck norris a vsetci ostatny
Od: kravska fufula
|
Pridané:
22.3.2011 16:30
ano, lebo aj milosrdna loz je loz.
|
|
Re: geronimo, jezis, chuck norris a vsetci ostatny
Od: sandokan,
|
Pridané:
22.3.2011 17:53
mas pravdu, ale skor to mal byt podjeb so zamerom mozneho zblizenia sa :D
|
|
Re: geronimo, jezis, chuck norris a vsetci ostatny
Od: kravska fufula
|
Pridané:
22.3.2011 17:55
firefox je najlepsi vo vesmire a prilahlom okoli!
nech nezerem!
|
|
Hmm.. kopírujem, kopíruješ
Od: Koapa
|
Pridané:
22.3.2011 16:30
Zaujímavé, dizajn okna, prvky a ich rozloženie je až nápadne okopírovaný z Opery...
no čo už
|
|
Re: Hmm.. kopírujem, kopíruješ
Od: Src
|
Pridané:
22.3.2011 16:34
Vsetko sa da pomenit ako chces, ziadny problem. :)
|
|
Re: Hmm.. kopírujem, kopíruješ
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
22.3.2011 22:20
ale ze bol ten dizajn predstaveny este davno pred vydanim vobec prvej alfy Opery s tymto dizajnom, to uz je vedlajsie ;) a vobec, aj tak tento typ dizajnu pouzil prvy MS. sa tu teraz vzrusujete ako male deti
|
|
Firefox 4.0 k dispozícii
Od: sizej
|
Pridané:
22.3.2011 16:36
paci sa mi ako kazdy rozprava ze cele skopirovane z opery...hlavne ze ukazky dizajnu tu boli este mozno aj pred beta1 a o opere ani chyru...az potom vysla opera s podobnym dizajnom a menu...a to menu mal prvy office 2010 sa mi zda...prestante plakat ako ufnukanci
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 16:45
Jadro z opery nie je a to je hlavne, na firefoxacke addony opera nema
Specialne som si stiahol Operu pod linux, aby som si ju mohol porovnat, pouzival som FF 4 RC2 a Opera 11 beta
Vykreslovanie je na velmi podobnej urovni, o zlomok rychlejsi bol firefox
Myslim si, ze by developeri mohli upravit aj debianovsky interface, pretoze pod linuxom ho mam zhodny s verziou 3,6, a v rozhrani (interface) ma Opera 11 navrch
Co sa ale tyka priepustnosti, vedie firefox ktory pakety naozaj spracuva rychlejsie. Viem to preto, lebo uz nemam najnovsi hardver a vysledky speedtest .net sa mi prejavia aj v zavislosti na systeme a prehliadaci.
OT: nemozem merat rychlost na dsl.sk pretoze to ocividne server nezvlada a ukazuje mi vysledok asi 12x pomalsi ako speedtest (download mam 29-33Mbps)
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: lakatos
|
Pridané:
22.3.2011 16:48
pure fail.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:00
Dakujeme Ti za velmi vypovedny komentar, ktory vyrazne pozdvihol uroven tejto diskusie.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: lakatos
|
Pridané:
22.3.2011 17:12
nenapada mi vhodnejsie slovne spojenie ako nazvat benchmark web browserov cez speedtest.
ale nemate za to.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:25
V konecnom dosledku je jedno, ake prostriedky pouzijes. Ja som to uviedol, pretoze rozdiel bol zjavny. Neni to nic presne, je to skorej informacne, ale kvoli tomu, ze na nameranej rychlosti sa podiela aj efektivita algoritmu javascriptu a mnoho dalsich okolnosti. Kazdopadne podmienky som sa snazil vytvorit rovnake a vysledok hovoril za seba (FF cca 30 a Opera 25, samozrejme opakovatelne)
kazdopadne toto malo byt namiesto toho prispevku "pure fail"...
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: lakatos
|
Pridané:
22.3.2011 17:29
ten vysledok je nezmyselny.
prave som uskutocnil seriu merani s opacnym vysledkom.
ale nebudem z toho ani informacne vyvodzovat, ze opera papa rychlejsie pakety.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:35
Mozno mas pravdu, moze to zavisiet aj od hardveru...
Tak sorry, opravujem sa - na mojom PC je Firefox priepustnejsi
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: lakatos
|
Pridané:
22.3.2011 17:38
a co sa ospravedlnujes :)
ja to tu neberiem nejako vazne.
moze to zavisiet od iks veci. od doplnkov, od sw od siete.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
22.3.2011 18:33
Prehliadač ani hardvér nemôže nikdy mať vplyv na rýchlosť downloadu/uploadu. To je čiste záležitosť siete.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
22.3.2011 18:46
ale moze to mat vplyv na ten test.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
22.3.2011 18:53
Nemôže. A už duplom nie na speedtest, ktorý je robený vo Flashi.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
22.3.2011 18:59
ak by bol robeny v JS, tak moze.
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
22.3.2011 19:20
Že ty absolútne nerozumieš, ako fungujú webové technológie?
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: unreg. viva la fico
|
Pridané:
23.3.2011 0:09
A ty ano? Co sa stane s bufrom ked aplikacia prestane citat data z tcp socketu, pripadne bude data citat pomalsie ako prichadzaju? A ako na to zareaguje tcp/ip stack jadra OS? A ako na to zareaguje vzdialena strana?
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: omfgomfg
|
Pridané:
23.3.2011 19:50
lfhklh'khklhklfhkl
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: ......
|
Pridané:
22.3.2011 17:38
tvoj prispevok som zial docital len po bod ze opera je vykreslovanim pomalsia...chlaapce bud si to testoval na 300 rocnej archaickej masine co sa vola prvy osobny pocitac , ale ff sa renderingom opere ani nepriblizuje, a moj nazor je ze nikdy ani nebude...dokonca aj nove ie je lepsie v renderingu ako ff.... ja som robil komplet testy so vsetkymi najznamejsimi prehliadacmi na phenomIIx6 1055t, 8giga 1600 ddr3, ati 5770. to ze si pustis prehliadac na kolene a subjektivne ides daco porovnavat nikoho nezaujima
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:47
A na objektivnej urovni ma to nezaujima tiez, pretoze ci mi stranku vykresli za 0,33s alebo 0,4s mi je jedno...
|
|
Re: Firefox 4.0 k dispozícii
Od reg.: fakju
|
Pridané:
22.3.2011 17:26
ved je to okopirovane. A TO JE DOBRE.
|
|
ff4....
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
22.3.2011 16:59
rychle jak cert prekvapili.
|
|
Re: ff4....
Od: Mentol
|
Pridané:
22.3.2011 18:35
Tiez som prekvapeny, je rychly ako blesk, myslim ze dokonca o zlomok rychlejsi ako IE6.
|
|
\"kto s tym prisiel prvy\"
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:19
Uz cakam na dalsi koment, ze s cim kto prisiel prvy. Je to uplne bezpredmetne, ano, ocenujeme inovativnost developerov niektorych spolocnosti. Ale hadate sa ako male deti.
Je to ako keby som sa hadal, ze ci skorej malo v regaloch cestoviny od tej a tej firmy TESCO alebo LIDL.
V konecnom dosledku je prirodzene, ze prvky, ktore su inovativne, dobre napady sa zavadzaju aj u ostatnych prehliadacov. Este lepsie je, ak da developer na vyber, alebo prekona svojim vytvorom povodny napad (vylepsi ho).
Porovnavajte vysledok namiesto tychto "duchaplnych" hadok.
|
|
Re: \
Od: mam mohutny ud
|
Pridané:
22.3.2011 17:23
ty spina kazdy predsa vie ze vsetko vymysleli sikovni ludia z opery.
daj si facku a chod na chodbu na hanbu.
|
|
Re: \
Od: Budovi
|
Pridané:
22.3.2011 17:28
Ak si ma chcel donutit hadat sa, gratulujem, nevyslo Ti to...
|
|
Re: \
Od: mam mohutny ud
|
Pridané:
22.3.2011 17:33
ty spata spatna! opera je lepsia!
|
|
Re: \
Od reg.: fakju
|
Pridané:
22.3.2011 17:27
Nikto ale nehovori ze ff je preto zly tak co sa riesi
|
|
SQLite databázy
Od: Vergeltungswaffe
|
Pridané:
22.3.2011 18:12
zdar. neviete či je v 4-ke automatické defragmentovanie SQLite databázvých súborov?
|
|
Re: SQLite databázy
Od: marrrtin
|
Pridané:
22.3.2011 21:58
to neviem, ale ja na to pouzivam addon vacuum places.
|
|
Re: SQLite databázy
Od: Vergeltungswaffe
|
Pridané:
23.3.2011 8:29
ja pouzivam sqlite3 a pekne mi to jebe nervy :(
|
|
hehahiii
Od: Zek_15
|
Pridané:
22.3.2011 18:14
Zatial sa mi to paci :)
|
|
Sessions
Od: metall
|
Pridané:
22.3.2011 19:03
Myslel som, ze v tejto verzii uz najdem sessions, tak ako v Opere. Vie niekto ci sa to da riesit nejakym addonom?
|
|
Re: Sessions
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
22.3.2011 19:11
about:home?
|
|
Re: Sessions
Od: metall
|
Pridané:
22.3.2011 19:46
Pozri, v Opere existuju Sessions. Viem si ich ulozit kolko chcem a do kazdej viem ulozit kolko chcem tabov. Jednotlive sessions si viem pomenovat a potom kliknutim na danu session sa mi automaticky otvoria vsetky taby, ktore som do danej ulozil.
Je nieco take mozne aj vo Firefoxe?
|
|
Re: Sessions
Od: sizej
|
Pridané:
22.3.2011 20:20
nerobim s tym ani neplanujem ale skusal si ...panorama ci ako sa to vola? vo ff4 ctrl+shift+e
|
|
Re: Sessions
Od: metall
|
Pridané:
22.3.2011 20:35
Dik za snahu, ale tak si neviem tie skupiny ulozit.
|
|
Re: Sessions
Od: maartinTT
|
Pridané:
22.3.2011 21:53
mne stacilo do vyhladavaca zadat sessions firefox
|
|
Re: Sessions
Od: metall
|
Pridané:
22.3.2011 21:57
No vidis, ja som to nehladal, ale pytal som sa tu;)
|
|
Re: Sessions
Od: marrrtin
|
Pridané:
22.3.2011 22:05
ulozit taby vie aj addon: mozilla archive format.
|
|
ake je ubuntu repo?
Od: ochmonekovci
|
Pridané:
22.3.2011 19:44
ake mate repo pre FF4 @ubuntu? je tam furt RC2 ci uz to updatli?
|
|
Re: ake je ubuntu repo?
Od: ktuhtgdf
|
Pridané:
22.3.2011 21:05
v klasickom firefox-stable to vyzera ze je
http://tinyurl.com/yc94hs2
|
|
Re: ake je ubuntu repo?
Od: ochmonekovci
|
Pridané:
22.3.2011 21:59
uz som si to rucne nainstaloval :)
|
|
cooool
Od: leni
|
Pridané:
22.3.2011 19:49
aka nahoda... ja som si akurat ostrihal chlpy v nose
|
|
Re: cooool
Od: metall
|
Pridané:
22.3.2011 19:59
Ja sa idem prave vysrat.
|
|
Re: cooool
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
22.3.2011 22:22
davaj si pozor, ci mas pevne hovienka
|
|
firefox
Od: xlfs
|
Pridané:
22.3.2011 22:02
krute, naozaj krute. velmi sa mi 4.0 paci.
|
|
jsfhjsfhjs
Od: fhsjfhjsfh
|
Pridané:
22.3.2011 22:16
KONECNE mozem chodit spat a dopredu medzi strankami rychlo a bez ich zbytocneho znovunacitania alebo upozornenia ze stranka bola vygenerovana s POST datami a ze ich musim znova odoslat co proste spravit NECHCEM. Je to konecne ako v opere, firefox je teraz lepsi :D
|
|
horsie pismo
Od: de.ViL
|
Pridané:
22.3.2011 22:17
som sam, alebo aj inym nova mozzila nielen ze zmenila fonty na niektorych strankach, ale hlavne vsetky su akosi horsie citatelne. Nejake rozmazane, roztrasene je to trochu....
|
|
Re: horsie pismo
Od: sizej
|
Pridané:
22.3.2011 23:13
ano, pretoze je defaultne zapnuta hw akceleracia cez direct2D, ktore je od microsoftu a ma v sebe bug, take iste fonty ma na strankach aj IE9 (na tych, kde pouziva d2d), takze bud pockas na ff5 kde to mozno bude fixnute, alebo microsoft vyda konecne update
|
|
Re: horsie pismo
Od: de.ViL
|
Pridané:
22.3.2011 23:16
vdaka za vysvetlenie. alebo este mozem downgrade na 3.x.
|
|
Re: horsie pismo
Od: trgfds
|
Pridané:
23.3.2011 2:55
alebo jednoducho hw akcieleraciu vypnut
about:config a hladat layers tam by to malo byt pripadne by fonty mohlo ovplyvnit este gfx.use_text_smoothing_setting
|
|
Re: horsie pismo
Od: sizej
|
Pridané:
23.3.2011 10:06
a co tak jednym klikom v nastaveniach?
|
|
kvety
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
22.3.2011 22:34
live priebeh stahovania :)
http://glow.mozilla.org/
a ano, aj mne sa paci
|
|
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
22.3.2011 22:44
Ak niekomu chyba F6 shortcut v novej verzii, tak tento addon to riesi http://bit.ly/gxeNx6
|
|
blabalbla
Od: ahl
|
Pridané:
22.3.2011 22:57
Neviem ci to tu uz bolo spomenute, ale Opera je ajtak najlepsia!
|
|
Re: blabalbla
Od reg.: marha
|
Pridané:
23.3.2011 7:00
toto by uz malo byt rovno v clankoch poznamenane. najskor niekde naspodu a postupne pekne hore az pred nadpis. alebo pred samotnym dsl.sk.
|
|
dnes má meniny Adrián
Od: Streda, 23. marca 2011,
|
Pridané:
23.3.2011 0:39
hm, celkom slusne, zhruba kazdu minutu pribudne na svete 3000 pouzivatelov FF 4
http://goo.gl/Epnun
|
|
Re: dnes má meniny Adrián
Od: Mehmed
|
Pridané:
23.3.2011 9:41
Alebo ludi, co si to stiahnu, nainstaluju, vyskusaju a poslu to do prdele
|
|
Súdruhovia,
Od: MuadDib
|
Pridané:
23.3.2011 12:02
máte aj vy pozadie ponúk čierne v GTK+?
Je to zvláštne, lebo len veci od Mozilly toto vykazujú...
Len tak sa pýtam, či sa niekto z Vás s tým nestretol, skôr než budem musieť preložiť a zostaviť ladiace verzie Xulrunnera, Firefoxu, ako aj všetkých závislých balíkov, ako napr. SQLite, no a možno aj ďalšie (GTK+, gdk-pixbuf, libpng, možno aj X.org,...).
|
|
vertikalny priestor
Od: vertikalny priestor
|
Pridané:
29.3.2011 12:32
neviem ci to vidi aj niekto iny, ale toho vertikalneho priestoru nijak neusetrili, kedze ta modra debilita tam stale zavadzia a tie taby nie su vrazene do tej titulkovej listy ako je to u chrome, ale pod nu
|