| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
dva extremy
Od: ubx
|
Pridané:
18.2.2011 9:40
1. iPhone - 1 OS 1 model a basta. (OK a jedno stado, aby mi nikto nevytykal, ze som si nekopol :-) )
2. Nokia - n+1 paralelne udrziavanych (alebo aj neudrziavanych) OS s roznymi stypnami feature packov, na ktorych chodia/nechodia rozne aplikacie a 1500000 roznych modelov HW, obcas lisiacich sa snad len umiestnenim 3.5mm jacku a tvarom krytu. Clovek si pripada obcas ako kralik v pokusnom labaku.
Ktory pristup je rozumnejsi? Vyrazna cast snobov kupuje iPhone a vyrazna cast beznych ludi zasa Nokie. Takze obchodne to funguje. A co my, vynimocni nesnobi? :-)
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 9:51
porovnanie týchto značiek je celkom jednoduché - Nokia predáva vďaka cenám, Apple vďaka kvalite. Aj keď nie vždy to tak platí, česť tým, čo si kupujú Nokiu, pretože im najviac sadne.
Zaujímavejšie by ale bolo porovnanie Apple vs Samsung vs HTC, kde sa všetci snažia o kvalitu :-) aj keď cenová politika je výrazne odlišná, keď Apple sa snaží byť ďaleko od konkurencie, aby mohol mať poriadné zisky a aby sa to aj napriek tomu predávalo, zatiaľ čo Samsung a HTC bojujú aj cenovo - tj high end za lepšiu cenu, ako konkurencia (alebo vyšší high end za podobnú cenu)
|
| |
Re: dva extremy
Od: cccd
|
Pridané:
18.2.2011 9:58
HTC a samusung sa nesnazia o kvalitu. Keby hej, tak robia telefony poriadne. Zakladne menu trha, browsovanie trha a nefunguju tam klasicke multigestures. Proste nedorobok.
|
| |
Re: dva extremy
Od: Motherfucker
|
Pridané:
18.2.2011 10:39
Ale samozrejme... HTC Desire trhá, DHD trhá, Samsung Galaxy S trhá (veď to na vlastné oči vidím!!), podľa videí dokonca aj ten nový Galaxy S II trhá jak hovado... no a potom si sa zobudil s prstom v zadku a okolo teba skákali škriatkovia, nie?
|
| |
Re: dva extremy
Od: rasputin
|
Pridané:
18.2.2011 12:40
načo by som si kupoval iPhone? keď chcem byť čávo aby som mohol namotávať čájočky, kúpim si radšej ojazdené BMW, hrubú zlatú reťaz vyholím si hlavu a k tomu NOKIU 3310 a budem BIG BOSS!!!
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 13:14
presne! kto chce balitl čajočky, zvolí radšej takúto kombináciu. Ojazdené BMW, vyholená hlava, zlaté retiazky a iPhone som ešte nevidel. Zato nové BMW, normálne oblečenie, bez retiazok a iPhone vídam vcelku bežne :-) Vlastne som ešte ani nevidel nové BMW/Mercedes+Galaxy S...
|
| |
Re: dva extremy
Od: tuxx
|
Pridané:
18.2.2011 22:21
zato ja som videl Favorit a Galaxy S :-)
|
| |
Re: dva extremy
Od: Adrique
|
Pridané:
19.2.2011 19:19
a ja som videl Favorit Galaxy S! :-D
|
| |
Re: dva extremy
Od: piffle
|
Pridané:
19.2.2011 23:52
nove BMW, slusne obleceneho chlapa s galaxy S giorgoio armani si videl?
iphone je hracka pre deti, sice dobry hardware ale system je hrozny...
iOS je presne priklad americkej demokracie, ak akceptujete nase pravidla budete sa moct slobodne rozhodnut :)
android je vedla toho woodstock :)
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
20.2.2011 0:05
ak ma demokracia fungovat a prezit, tak musi mat pravidla, vratane obmedzeni a zakazov.
Bez pravidiel je to anarchia, ktora sice na chvilu zaujme, ale velmi rychlo skonci
|
| |
Re: dva extremy
Od: gfgdfg
|
Pridané:
18.2.2011 14:34
...."Ale samozrejme... HTC Desire trhá, DHD trhá, Samsung Galaxy S trhá (veď to na vlastné oči vidím!!), podľa videí dokonca aj ten nový Galaxy S II trhá jak hovado... no a potom si sa zobudil s prstom v zadku a okolo teba skákali škriatkovia, nie? "....
ak to nevidis, tvoj problem. Programujem na oboje. Ale iphone4 nosim a pouzivam.
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 14:55
Co programujes? Zajeb!:)
|
| |
Re: dva extremy
Od: asdasda
|
Pridané:
20.2.2011 20:10
zajebal by som tebe , za taketo prispevky
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.2.2011 11:46
by ma zaujimalo ake htc si to videl, ked menu trhalo. mozno wildfire, ten je ale naozaj z tej dolnej casti portfolia htc.
ja mam blby LG optimus za necelych 200e, a fachci ako najaty..
a z HTCciek co som mal v ruke usudzujem ze su kvalitnejsie ako iPhony. [tiez som drzal 3 rozne generacie v rukach]
|
| |
Re: dva extremy
Od: peto xxx
|
Pridané:
18.2.2011 12:53
neda mi neprispiet,
osobne vlastnim 2 modely od htc a 2 iphony
chalani, viem ze budete klikat na -, ale to ma nese.e
urcite sa htc s iphonom porovnavat neda, mozno je to iba sugestivny nazor, ale 3 roky skusenosti s oboma mi urcite davaju za pravdu,
a ten kto tu nadava na iphona, ho urcite nevlastnil, ak tak nahodou drzal od kamosa na pol minuty v ruke, a nadava iba preto ze s nim nemal moznost dlhsie pracovat
tot vsio
good luck :)
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 12:57
No napis, ktore mas modely? To pouzivas 4 telefony?
3 roky skusenosti? To ake HTC (HTC jedine s WM, HTC Androidne su nejaky rok, mozno rok a pol)? To aky iPhone? 2G??? Neporovnavaj WM s iOS, porovnavam Android s iOS!!! Debilko!!!
Co to trepes, nic nemas, nikdy si nemal, len trepes ako buzerant, ktory si honi nad obrazkom iPhone a sniva, ze raz ho dostane na vianoce.
|
| |
Re: dva extremy
Od: peto xxx
|
Pridané:
18.2.2011 13:00
a ty vlastnis co?
:DDDDDDDDDDDDDDD
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 13:03
HD2 s WM6.5 (cooked ROM Extreem Edition) Desire HD s Core Droid DHD V2.4.
Apple nemam, stacilo mi par minut, nestoji mi za pozornost.
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 13:32
takže iPhone si nikdy nemal (5min v obchode sa neráta), ale ideš presviedčať dlhoročných majiteľov, aká je to sračka! Obzvlášť niekoho, kto dlhodobo vlastní aj Android zariadenie aj iPhone! A svoj názor prezentuješ pomocou nadávok a urážok, pričom tebe nikto nenadával... aké úbohé....
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 13:35
Kto pise, ze je to sracka? Cituj debilko! Napisal som, ze mi nestoji za pozornost, nie je pre mna, od telefonu jednoducho ocakavam daleko viac ako buzi-look a znacnu obmedzenost aj ked primitivne pouzivanie.
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 13:51
posledný príspevok, keďže sa nemienim baviť s niekym, kto mi bezdôvodne nadáva. Čo zvláda Android a nezvláda jailbreaknutý iPhone?
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 14:12
To ako vážne? (Až) Jailbreaknutý iPhone dokáže to, čo nerootnutý Android.
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 14:23
nerootnotý Android na populárnom HTC Desire nedokáže mať nainštalovaných viac ako pár aplikácií, pretože má extrémne malú internú pamäť a na pamäťovku väčšiu časť aplikácií nepresunieš.
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 14:18
iPhone bol, je a vždy bude najblbovzdornejšie telefónne zariadenie, aby ho dokázali používať aj tí najväčší mobilný analfabeti. Tým je o jeho možnostiach povedané všetko.
|
| |
Re: dva extremy
Od: asdasda
|
Pridané:
20.2.2011 20:19
zariadenie je podla teba cool ked ho vie pouzivat len zlomok uzivatelov ?
|
| |
Re: dva extremy
Od: hola rit
|
Pridané:
18.2.2011 13:20
sugestivny nazor???:))))) To ako keby si chcel niekomu natlacit nieco do hlavy...
Pise sa subjektivny nazor!
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 14:10
Radšej ti malo dať neprispieť...
ROFL, že vraj pracovať s iPhonom! :D Skoro som dostal infarkt.
|
| |
firemne telefony
Od: moje_meno
|
Pridané:
19.2.2011 15:53
mam na starosti firemne telefony, tiez i tablety. asi pol rocnu skusenost. HTC Desire HD a Samsung Galaxy Tab, nie su tak komfortne v obsluhe a prostredi ako napr.iPad. Skutocne je to tak ze iOS je uplne hladky, zariadenie sa neprehrieva pri zatazeni, netrha a nezahlti rychlym sledom roznych poziadaviek, a pod. Je to celkom ine pri reakcii na dotyk a v citlivosti. Len pri porovnani a predchadzajucom vlastneni iOS je to na HTC a Smasungu v Androide 2.2 jasne badat a posobi to velmi rusivo, clovek ma pocit ze je to nespolahlive zariadenie. pokial sa s tym zaobchadza s istou mierou opatrnosti nez v pripade uplne vsemozneho a nahleho viacnasobneho spustania a zahlcovania pri iOS, je to rovnake. rovnake zariadenie s Androidom uz nekupujem. aj bez skusenosti v iOS, su k sucastne ponukanym Android zariadeniam vyhrady. To sa v pripade iOS v takej miere neda povedat, napriek predchadzajucim predsudkom a celkom nepochopitelnej antikampani
|
| |
Re: dva extremy
Od: Shulin
|
Pridané:
18.2.2011 12:28
No mám HTC Desire s Androidom 2.2, prostredím HTC Sense, ale zatiaľ mi to v menu ide plynulo. V porovnaní s iPhonom, by možno HTC malo popracovať na kvalite spracovania, ale Slovákovi (teda aj mne) ide v prvom rade asi o kvalitu za prijateľnú cenu.
|
| |
Re: dva extremy
Od: Shulin
|
Pridané:
18.2.2011 12:31
Teraz mi prišiel na rozum ten Apple prieser s anténou v obrube, takže tú poslednú vetu z predošlého príspevku beriem späť :)
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 13:00
HTC na niektore skutocne dojebavky (kryt na baterku) je spracovane celkom dobre a pojebalo sa najma v poslednej dobe pri Androidoch. HTC vzdy bolo povestne svojou kvalitou spracovania, teraz je vyvoj asi tak rychly, ze semtam nieco nevyjde celkom dobre, ale aj tak spicka.
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 12:53
Vyjadril sa niekto, kto tie telefony nikdy nemal. Nedorobok si Ty cely sam o sebe komplet so svojou rodinou.
|
| |
Re: dva extremy
Od: waveeee
|
Pridané:
18.2.2011 10:11
nechapem ako moze niekto povedat ze nokia je nakvalitna
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.2.2011 10:13
Zalezi model od modelu, niektore su lepsie, niektore horsie...
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 10:19
myslím ako celok, nie len kvalitou materiálov, spoľahlivosťou, ale aj OS, jednoduchosťou, funkčnosťou, prepracovanosťou, HW parametrami, celým systémom a myšlienkami okolo zariadenia atď. Proste Apple sa snaží ľudí presvedčiť, že iPhone je najlepší telefón na svete, aj keby stál hocikoľko. Nokia skôr, že telefón sa dá postaviť aj za rozumnú cenu. Porovnanie Samsungu, HTC vs Apple by ale bolo adekvátnejšie porovnanie
|
| |
Re: dva extremy
Od: Andymon
|
Pridané:
18.2.2011 10:36
Apple predava hlavne koli menu. Kvalita uz bohuzial davno nieje taka ako bola...
|
| |
Re: dva extremy
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.2.2011 10:12
Vela zalezi aj od toho v akej spolocnosti sa pohybujes.
Ludi s iPhonmi,ktorych poznam rozhodne NIE SU snobi. Mozno su to skor presne opacne drzgrosi. Ak vidim nejakeho snoba s iPhonom, tak jedine niekoho, koho nepoznam najcastejsie v nakupnom centre.
To je moja skusenost.
|
| |
Re: dva extremy
Od: nokiovič
|
Pridané:
18.2.2011 11:16
možno apple znepokojila sprava o spojeni nokie s ms.. takze nieco na tom moze byt. to bude pecka potom ked si applisti budu merat penisy tym kdo ma drahsi iphone.
|
| |
Re: dva extremy
Od: xvda
|
Pridané:
18.2.2011 13:26
ich znepokojilo odstaveie konkurenta?
|
| |
Re: dva extremy
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 12:51
To co je za nazor, ze Apple kupuju snobi, sak na akciu ho mam za par stovak. Skor ho kupuju chuji a buzeranti.
|
| |
Re: dva extremy
Od: jajopajo
|
Pridané:
18.2.2011 12:56
no urcite nenadavaj ludom ktorych nepoznas do buzerantov, uz len preto, ze asi ty osobne mas sklony k homosexualite :D
|
| |
titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 9:43
kto vie, čo z toho bude, ale neviem sa dočkať konca tohto roka, ako sa to všetko vyvinie s tabletmi, mobilmi... však ešte pred rokom iOS nemal prakticky žiadnu konkurenciu, za rok zažil Android enormný nárast a to je ešte nič oproti tomu, čo príde tento rok: WP7 sa možno stane konkurencieschopným s pomocou Nokie a updatov, príde WebOS, MeeGo, možno lacnejší iPhone (vlastne o Appli na tento rok toho vieme asi najmenej), Android dostane minimálne jeden veľký update, Google bude vylepšovať marketplace. A to ešte nehovorím o tabletoch! iPad 2, Playbook, skutočné Android tablety, WebOS... s ohľadom na dnešnú dominanciu iPadu to bude veeeeeľmi zaujímavé! Keď si to porovnáme s PC trhom, kde viac-menej len pokračujú pomaličké trendy (prechod na Win7, pomaličky sa zväčšujúci podiel Mac OS atď.), nie sú očakávané žiadne veľké inovácie alebo "breakthrough", minimálny konkurenčný súboj.... je to celkom nuda oproti tabletom a mobilom :-)
|
| |
no neviem...
Od: edenV
|
Pridané:
18.2.2011 9:44
to potom budu delit, ze iPhone Pro a iba iPhone alebo ako, ale snad to neurobia, aj ked biznis je biznis
|
| |
Re: no neviem...
Od: Krakenstein
|
Pridané:
18.2.2011 9:48
WSJ vyvratil tento rumor. DSL je zase strasne aktualne, toto sa pretriasa inde uz niekolko dni. Este sem nedali tu super spravu, ze Steve ma pred sebou uz len 6 tyzdnov zivota.
|
| |
Re: no neviem...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 9:59
môžem poprosiť link? sledujem viac zahraničných servrov, no ani ku ním sa to nedostalo
|
| |
Re: no neviem...
Od reg.: lolec
|
Pridané:
18.2.2011 10:37
http://goo.gl/zzjen
|
| |
opera je nalepšia
Od: opera je nalepšia
|
Pridané:
18.2.2011 9:52
bude sa volať iPhone Mini a snobi s "ozajstným" iPhonom sa budú smiať, že tí čo majú Mini, majú aj mini plat, byt, auto, vtáka...
|
| |
no ano
Od: mswin
|
Pridané:
18.2.2011 9:52
Nakoniec to bude lacnejšie len na výrobu, ale predajná cena ostane nezmenená :P
|
| |
ssdlkjfsdfkj
Od: asldkjaslkdj
|
Pridané:
18.2.2011 10:01
Je to blbost... Mac mini, alebo MacBook ako lacnejsie produkty nie su ani zdaleka tak uspesne ako iMac a MacBook Pro. Tam s tym, ale nie je problem... OS X ako OS X. iOS je o inom a navyse netreba zabudat, ze aj nizsie rady Apple produktov su v konecnom dosledku drahsie ako nizsie rady od konkurencie. Ak bude stat iP5 ja neviem 700€, tak pochybujem, ze iP5 nano, mini, whatever... bude pod 400€. Ja neviem... podla mna, kto da za telefon 400€, tak da aj 700€. A modelova rada bude zachovana. Nepaci sa mi predstava nejakeho pidiPhonu, veruze sa mi nepaci.
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 10:14
zato iPody rozšírili aj smerom dole. A neviem, čo sa tak rozčuľuješ, však stále si budeš môcť kúpiť ďalšiu generáciu plnohodnotnéhi iPhonu.
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 10:22
Mac mini je ešte drahší s monitorom, ako iMac. MacBook má minimálny cenový rozdiel a tj absolútne sa neoplatí. Taký iPod nano je zato úspešnejší, ako Classic
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.2.2011 11:21
700 Eur za iPhone? nuz to mas pravdu, ale jedine u nas. Za skvelych 300 € u nasich fantastickych operatorov s mesacnym plnenim aspon 60 €.
Lenze svet sa netoci okolo bananistanu s nazvom Slovensko. Kukni sa inde, kolko ten iPhone stoji s rozumnou viazanostou a pausalom (tak od 1000 minut a 2 GB dat nahor, od 30 €). Zvacsa dostanes iPhone v takomto pripade za 0 € alebo do 100 €. Rozhodne nie zalezitost pre bohacov a snobov.
Ale ked ako vzdy u nas operatori vidia, ze Slovak kupi cokolvek neviem ako predrazene, preco ho neobrat… (za operatora dosadte banku, predajcu aut, pocitacov, potraviny atd. atd.)
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 14:22
Tým, že si ho kupuje aj za takéto predražené ceny, sa sprostý slovenský národ ojebáva úplne sám, na to nepotrebujú pomoc od druhých. Operátory mu len dávajú možnosť na sebarealizáciu.
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od: omen2
|
Pridané:
18.2.2011 14:34
:D :D ja umrem..
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od: Iguso
|
Pridané:
19.2.2011 22:36
4ka 32GB ma vysla 112,- pokombinoval som zlavy a "vernost" a pausalik. Nadavaj mi, minuskuj whatever. Aspon netliacham zvasty na nete =P
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od: lolo21
|
Pridané:
21.2.2011 12:02
kde?
|
| |
Re: ssdlkjfsdfkj
Od: vreeek
|
Pridané:
18.2.2011 22:45
a co predrazene vyrabas alebo predavas ty? cim sa zivis? s tymto postojom pravdepodobne nepracujes aked aj pracujes urcite nekopes za svoju firmu, ale na nu nadavas. vola sa to, ze zacni od seba a zmen sa.
drzim ti palce
|
| |
titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 10:10
neviem, čo sa tak vzrušujete, však nie je to poprvý krát. Už len z nedávnej histórie to urobili s iPodmi, dokonca to dospelo až ku tomu, že aktuálne majú v ponuke 2 high-end iPody - iPod touch a Classic. Tiež začínali a budovali úspech s jedným iPodom
|
| |
Re: titulok
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.2.2011 11:57
lenze ipody su prehravace. tam je v podstate cim mensie, tym lepsie. vykon tam nieje ziadny, bud to prehrava, alebo nie, rozdiel je len vo velkosti pamate.
iphony maju velkost, tvar, a dajme tomu u istych ludi aj prestiz. navyse uz su verzie vyssie a nizsie [16 a 32GB]
nedivil by som sa keby vydali baby-phone, bez displeja, cely biely par tlacitiek, proste telefon. a znova by objavili ameriku. za 100 dolarov
|
| |
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
18.2.2011 16:42
v prehravacoch ide aj o konverziu DA, takze povedat ze pri prehravacoch je dolizeta pamet, je to iste ako kupovat auto len na zaklade toho aku ma spotrebu. Kto nerozumie : zvuk ti netvoria sluchadla/repro, ale prave kvalitny prevodnik.
|
| |
rozdelenie ceny
Od: real name
|
Pridané:
18.2.2011 11:20
http: //pinus.bloguje.cz/ 881935-iphone-kabelky-cina-zapad-a -rozdeleni-prebytku .php
|
| |
Vtip dňa
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 11:49
"Apple od prvej generácie cieli iPhone ako jeden z najvýkonnejších a tým aj najdrahších smartphonov na trhu."
Skoro som oprskal monitor! :D Už v dobe uvedenia na trh sa na trhu nachádzali výkonnejšie smartphony a postupom času sa tento rozdiel len prehlbuje. Nehovoriac o tom, že iPhone je (len) štýlová kapesná konzola, nepoužiteľná pre akúkoľvek serióznejšiu prácu.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: Matooo01
|
Pridané:
18.2.2011 12:21
Sam si sa vyfailoval. Oni nepisu, ze bol najvykonnejsi, ale jeden z najvykonnejsich. Learn the f. difference :)
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.2.2011 13:24
a coze za pracu na mobile robis? Snad nie editovanie Excel tabuliek a navrhovanie vykresov v Autocade? Ci ano?
iPhone vie volat, mailovat, podporuje Exchange a LDAP, naviguje, existuju pren aplikacie na spravu SAP, Oracle, RDP a VNC klienti, rozne specializovane aplikacie na rozne ucely.
Neviem, co viac od pracovneho telefonu by mal clovek potrebovat…
„Postupom casu sa tento rozdiel prehlbuje.“ Aha, takze Apple vlastne za cele roky nevydal novsi iPhone s novym procesorom a zelezom. Cortex A8 v dobe uvedenia iPhone 4 bol uz zastaraly a vsetci uz mali Cortex A219, alebo zeby som sa mylil?
Okrem toho, vela telefonov dnes uvadzanych ma nabuseny procak. Co z toho, ked na to cele hodia svoju nadstavbu, ktora seka a reaguje pomaly, ze mate chut cely telefon vyhodit. Naco mat nabuseny HW v telefone, ked staci aj menej vykonny, s nizsou spotrebou, ale je to tak vyladene s OS, ze to bezi velmi plynulo a rychlo.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: fgb
|
Pridané:
18.2.2011 13:32
vacsinu z toho v nejakej forme zvladne hociaky telefon na trhu, kvalitu porovnavat nejdem lebo nemam tie applikacie prestudovane
ukaz mi telefon s procesorom 1ghz+ a sekajucim prostredim?
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: veto2
|
Pridané:
18.2.2011 17:07
samsung wave... ked som ho prvy krat dostal do ruk, tak som povedal ze super plynule, ale po iphone je to velky rozdiel v plynulosti
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.2.2011 17:58
Nikde netvrdim v prispevku nieco ine. Reagujem na blbost, citujem: „iPhone je uplne nevhodny na pracu“. Rec je o iPhone a jeho moznostiach, az bude rec o inych telefonoch, mozeme ich rozoberat.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 13:46
súčasný HW na súčasný SW stačí, ale lepší HW je lepší na rýchlejšie browsovanie a hlavne ako brána do budúcnosti, keď vývojári ten výkon aj využijú. Ten lepší HW u tých mobilov má svoj zmysel, aspoň sa nestan tak skoro zastaralými, ovšem pokiaľ sa na nich nevyseriee výrobca a dostanú novšie verzie, inak ostanú len ako spiace princezné.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 14:05
Keby si napr. maklérovi dal na výber medzi iPhone 4 a Desire Z, čo myslíš, čo by si asi vybral?
Strýko ako predák dostal pracovný mobil iPhone 3G. Keby som mal citovať jeho názor na ten mobil, dostanem permanentný BAN.
A ukáž mi aspoň jeden mobil s nabúšeným CPU a spomaleným GUI.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
18.2.2011 15:12
"Od reg.: Terepin | Pridané: 18.2.2011 14:18
iPhone bol, je a vždy bude najblbovzdornejšie telefónne zariadenie, aby ho dokázali používať aj tí najväčší mobilný analfabeti. "
hm, a tvoj stryko PREDAK ho nedokaze ovladat...
|
| |
Re: Vtip dňa
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 15:37
Vie, lenže na prácu, ktorú potrebuje urobiť, je nepoužiteľný.
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.2.2011 17:59
no to ano, murarovi na stavbe sa fakt iPhone moc nehodi
|
| |
Re: Vtip dňa
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.2.2011 19:58
Expedičné oddelenie. Navyše, telefón mu dala sama firma. Vôbec nechápem načo mu dávali kapesné herné zariadenie do práce...
|
| |
Re: Vtip dňa
Od: asdasda
|
Pridané:
20.2.2011 20:26
omg, tak nech ho stryko preda alebo jebne o zem a neonanuj tu nad tym. aj tvoj stryko na tom hakuje NASA? ako vacsina DSL uzivatelov? Tak mu odkaz, ze GOOD LUCK
|
| |
lacnejsi iPhone
Od: ....
|
Pridané:
18.2.2011 11:59
Sikovnym cinskym inzinierom sa uz podarilo skonstruovat lacnejsi iPhone - predavaju ho pod znackou Meizu M9 :-)
|
| |
Re: lacnejsi iPhone
Od: ...
|
Pridané:
18.2.2011 16:44
Lisi sa od skutocneho originalu len tym, ze je plne funkcny a netreba znackovu apple lepiacu pasku na oblepenie
|
| |
hihihi
Od: Matooo01
|
Pridané:
18.2.2011 12:20
Podla mna je to nezmysel jak voda v kosi, hlavne kvoli developerom aplikacii.
|
| |
Re: hihihi
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 15:09
Jediny problem bude s prisposobenim na nizsie rozlisenie displeja, nic viac, ale to, ze to je kokotina suhlasim, to bude low-end apple za high-end cenu, stvorpercentni sa doseru.
|
| |
Re: hihihi
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
18.2.2011 15:15
tvoje homofobne narazky v kazdom prispevku mozu naznacovat tvoju latentnu homosexualitu...
|
| |
Re: hihihi
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 16:20
moze byt
|
| |
Re: hihihi
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.2.2011 18:02
preco, nik nevravi, ze zmenia velkost obrazovky. Staci okresat hornu a spodnu cast, ubrat troska hrubky, displej nemusi byt IPS ale staci TN ako v iPod touch, k tomu A4 procak a 256 MB RAM (do iPhone 5 pojde daco odvodene z Cortex A9 a RAM asi bude 512 MB ako teraz). Nemusi natacat HD video a kapacita moze ostat len 8 GB.
Pani a damy, privitajte novy iPhone mini, cena 200 USD bez viazanosti.
|
| |
iphone
Od: galaxyS
|
Pridané:
18.2.2011 18:00
Mal som cez vianoce na porovnanie iPhone 4 a Samsung Galaxy S, pohral som sa s obidvoma a nakoniec som si kúpil Galaxy.
Chápem, že dôvody môže mať každý odlišné ale moje boli tieto:
1. väčší display
2. možnosť vymeniť batériu
3. micro SD karta
4. podpora flashu po upgrade z 2.1 na 2.2
5. možnosť kopírovať z PC ako na USB
6. cena
iPhone 4 sa mi páčil, bol kvalitnejšie spracovaný a nielen plast, ale inak mi Galaxy prišiel ako lepší telefón.
Používam ho už druhý mesiac a neľutujem ani najmenej.
|
| |
Re: iphone
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.2.2011 18:57
gratulujem - rozumný výber (to hovorí "Apple fanboy") :-)
|
| |
*** Prekročená maximálna povolená dĺžka komentára.
Od: Iguso
|
Pridané:
19.2.2011 23:00
Ja by som ta skor prehovoril na HTCcko Desire / Desire HD.
A to hovori Apple Owner =D
Len jedno mi neda z tych bodov , s ostatnymi viacmenej suhlasim : moznost vymenit baterku. Nosis dve ? Alebo akoze ked ti odide ze si kupis novu ? Lebo ked odide v ramci zaruky /pozaruc. servisu ti ju vymenia aj v ufone, akurat by to mal robit servis, nieje to umoznene bez servisneho ne/odborneho zasahu. A ked chcem nosit "dve baterky" s mojim ufonom, viem ze idem na bajk, na dlhsiu cestu, proste ked nebude moznost dobit mam toto : http://tinyurl.com/ufonbaterka
uFonu by som vytkol BT neposielanie suborov [ zvyknuty som bol, to zvladali/zvladaju low endy uz par rokov dozadu, iTunes - nech si hovori kto chce co chce ja mam ufona, niesom ovecka a nevyhovuje mi to, ale su alternativky ( iFunbox ) , vadi mi ze ked nahram film do fonu tak musim do konkretneho prehravaca a ostatne ho "nevidia", a este zopar drobnosti.
|
| |
Re: *** Prekročená maximálna povolená dĺžka komentára.
Od: Iguso
|
Pridané:
19.2.2011 23:00
Mal som Samsunga Omniu HD (i8910) so symbianom - jeho jediny nedostatok asi, mal som xperijku mini PRO, uplne fajn fon, hadam trosku viac ram by som mu pridal inac OK, a potom prisla moznost vziat 32GB 4ku za 112,- a nevahal som a nemenil by som, proste ma nedostatky ale som spokojny.
Som "ovecka" ?
ostavam s pozdravom =)
|
| |
Re: iphone
Od: tuxx
|
Pridané:
18.2.2011 22:28
aj ja gratulujem (to hovori 'apple fanboy' a Galaxy S owner :-)
|
| |
Inzerat
Od: 2Mega
|
Pridané:
18.2.2011 19:01
Vymenim iPhone4 v plnej vybave (to znamena ze dodam leukoplast znackovy original a aj ten gumenny kondik dookola priesvitny) za akykolvek iny normalny telefon plus doplatim.
Znacka: Z osobnych dovodov, lebo spoluziaci sa mi smiali, ze som priebany buzerant a kupil som si sracku. Len seriozne ponuky, doplatit mozem tak max. 500 eciek.
|
| |
Re: Inzerat
Od: hgf
|
Pridané:
18.2.2011 19:20
mam nokiu 3310 dokonale normaly telefon, neni na nom nic specialne, ten priplatok 500€ mi bude stacit
|
| |
Re: Inzerat
Od: dsgfsdfg
|
Pridané:
20.2.2011 20:46
prIEbany, ano to urcite si.
|
| |
FUD
Od: MenoX
|
Pridané:
18.2.2011 20:54
Pride mi to ako marketing, aby zdvihli akcie ( ktore momentalne idu prudko dole http://yhoo.it/gMNrak ) po tom, co sa zistilo, ze Jobs tu uz zrejme dlho nebude: http://bit.ly/i2ldhB - "Steve Jobs receiving cancer treatment in hospital. May be terminal."
|
| |
Hracka
Od: Budovi
|
Pridané:
19.2.2011 2:15
Na iPhone mozem obdivovat len debiluvzdornost, ale u mna si ziskal nalepku "hracka" a uz ju tak lahko nestrati. Na rovinu - pracovny nastroj to nie je a ked vidim skupinu 5 ludi ako sa hraju, kto rychlejsie odroluje meter toaletaku je mi tak na grc...
Vyslovene sa mi hnusi dizajn dnesnych smartfonov, vsetko su to tehly a kopie iPhone ktory proste vzhlad nezmeni. V tomto ma u mna velke + Nokia.
|
| |
Re: Hracka
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.2.2011 8:41
ešte by si mohol vysvetliť, prečo to nie je pracovný nástroj :-)
|
| |
Re: Hracka
Od: krupica
|
Pridané:
20.2.2011 22:08
nedaju sa s nim zatlkat klince
|
| |
Čo chce vyvíjať?
Od: Spacer
|
Pridané:
19.2.2011 10:31
To si zase na Jobsa vymysleli volovinu vo vývojovom oddelení, aby mali akože prácu. Veď lacný iPhone sa nemusí vyvíjať. Stačí znížiť cenu. ;-)
|
| |
porovnanie
Od: b2d
|
Pridané:
19.2.2011 11:45
iPhone som mal rok, LG Optimus One mam 3 mesiace. Na iPhone nema ani zdaleka. 2Mega, daj sa liecit si zakomplexovany magor, cau :)
|
| |
Iphone
Od: katan
|
Pridané:
20.2.2011 11:23
Som stastnym majitelom iphonu 4 uz asi rok ... Je to najlepsi Smartf co som kedy mal . Vadi mi len ze neni podpora flashu a to ze sa pamat neda vyuzit ako usb flash :/ Inak nema chybu !
|
| |
Re: Iphone
Od reg.: Reiki
|
Pridané:
20.2.2011 15:52
A zaroven prvy SmartPhone co si kedy mal, ze? :P
|
| |
kokos....
Od reg.: shapira
|
Pridané:
20.2.2011 18:50
Ako fakt kukam na diskusiu... sanka dole.. ze aky ste vy len materialisti... jeden sa hada to ze Ifon je najsamlepsi a druhy kvaka ze ina znacka je najsamlepsia...
95% ludi co si kupi telefon si ho chvali, mozno 1 az 2mes ho vyuziva na plno, ale potom z vyuzitia cca 80% ho prestane vyuzivat na plné gule a aj tak ten telefon bude plnit zakladne funkcie cize telefonovanie, sms, mms, sem tam nejake maile a poznamky...
Nech ma nikto nepresviedca ze cely den pracuje len na ifone, ci androide.
Nevravim ze sem tam si pozriet mini 5 min video je ok, ale pre boha pozerat film na tak malom displeji.... zavidim Vam kedze si takto krasne pohodovo kazite oci...
Nie len oci, ale k tomu to vsetko ziarenie kedze sa neviete pohnut nikde bez Vasich HIGH TECH hraciciek ktore tak vychvalujete do nebies a dokazete sa navzajom urazat...
|
| |
Re: kokos....
Od reg.: Reiki
|
Pridané:
20.2.2011 19:20
Uau ty si nam ale dal... :/
|