| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Opera
Od: Gulliver
|
Pridané:
16.2.2011 10:49
A firefox zase 2 roky zaostava za operou.
|
| |
Re: Opera
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 10:53
let the flame begin =D
a preco by mal FF zaostavat za Operaou? maju uplne odlisny pristup k browsovaniu, opera je sice najrychejsi prehliadac na trhu, respektive sa predbiehaju s chrome, zalezi od testu ale napriklad opera jednoznacne zerie najviac pamate a trva dlho kym sa to vycisti, v tomto je napriklad FF najlepsi, osobne preferujem operu a pouzivam ju uz dakych 7 rokov a neplanujem zmnit hlavny prehliadac, ale pouzivam zaroven aj FF a aj chrome
Nainstaloval som si RC verziu IE9 a je to ozaj ze bieda, hlavne to vyzera ako len tak naplacane a okopirovane od konkurencie, ale to je len moj osobny ophlad na tento prehliadac
|
| |
Re: Opera
Od: Gulliver
|
Pridané:
16.2.2011 11:39
Vo firefoxe ale ani v inych browseroch mi primerana pamatova narocnost nevadi. Vsak v dobe 2-4GB ramiek sa ta pamatova narocnost neprejavuje, samozrejme kym to nejde do extremov. Raz sa mi vo ff podarilo natocit az 1,5GB.
Ale na ff mi vadi ten pomaly start a postupne spomalovanie pri dlhsom browsovani.
Dalej problemy (nieco s CSS stylmi alebo take nieco) pri ukladani stranok. Kvoli tomuto si musim instalovat addony ako SAVE COMPLETE alebo este lepsi MOZILLA ARCHIVE FORMAT.
Dalej by som uvital keby niektore veci mal ff uz integrovane, napr. ADBLOCK, NOSCRIPT, GHOSTERY... proste addony pre bezpecost
Dalej dowload manager nevie poriadne naviazat na prerusene stahovanie, co musim riesit napr. cez WGET a FLASHGET.
Tieto veci mi hlavne vadia pri roznych LiveCD Linuxoch, kde si to este musim natahat aby mi ff poriadne fungoval.
Opera v ubuntu livecd ako default browser nieje. A tahaj megabajty pri GPRS pripojeni (O2 data neobmedzene).
|
| |
Re: Opera
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 11:52
vela pracovnych PC je dost starsieho data vydania a ma pomenej RAM, takze kazde MB menej potesi a ono to nemusi byt ani az ak starci komp, staci ked ma niekro 2GB RAM a ma tam 7 s aero rozhranim, cez 1GB RAM je fuc a nie je problem dosiahnut 700MB s perhliadacom uz len pri pozerani videi na YT alebo inom streame
|
| |
Re: Opera
Od: Gulliver
|
Pridané:
16.2.2011 12:45
Suhlasim, ale neda sa to aero vypnut na tych starsich kompoch? Funkcnost to neovplyvni a kompom sa ulavi :)
Pri firefoxe som si vsimol ako sa ta pamatova narocnost prejavuje. Ked je na stranke vela jpg obrazkov tak akokeby sa tie obrazky do pamate ukladali v nekomprimovanej podobe ako bmp. Problem je aj v tom ze aj ked taby zatvoris, tak pamat sa neuvolni. Mam to odskusane!
|
| |
Re: Opera
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 12:52
s tou pamatou to mala problem verzia 3.5, mylsim ze presne toto bolo opravene vo verzii 3.6
opera zerie vela asi koli funkcii "Zatvorene listy" kde dokaze obnovit listy ktore uz boli zavrete, neskutocne dobra funkcia, ale kedze sa ukladaju v presne takej podobe ako boli otvorene, asi to bude celkom zataz na pamat
a jasne ze sa da vypnut aero, to som napisal ako prve co my prislo na mysel, napriklad v robote mam XP a mam 512MB ram, nakopnem PC a 430MB je spotrebovanych takze ma celkom aj zaujma kolko zozerie prehliadac =D
|
| |
Re: Opera
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2011 16:40
no vidíš, ja mám doma Win 7 a so zapnutým Aerom mi žerie 450 MB RAM po štarte (keď som doinštaloval ESS tak o 60 MB viac)
|
| |
Re: Opera
Od: fanatikbgk
|
Pridané:
16.2.2011 13:48
tak no najviac mam rad komentar ako je aj tento...... da sa vypnut aero ale preco by si ho mal niekto vypnut??? je tu pokec o prehliadacoch a nie o tom co treba urobit aby prehliadac fungoval hm,..... alebo si mam kupit intel i7 3,3ghz s 8Gb ram ddr3 + daku novu grafiku a este aj s 2 tera diskom??? samozrejme prehanal som. pracujem v jednej nemenovanej firme ako it pracovnik a mam na starosti okolo 100 - 120 PC stoho na
80% pouzivame firefox pre bezpecnu pracu
15% IE (koli bankam ktore obmedzuju prihlasovanie v inom ako IE)
4% google chrome pre rychle prehlidanie
a je tu este nejake 1% kdeje ta opera... a neuhadnete komu fachci najslabsie net... takze tolko na tu operu..
inak nemam proti nej nic to iba zo skusenosti hm.
|
| |
Re: Opera
Od: Palo1970
|
Pridané:
16.2.2011 17:24
Komu fachci najslabsie net? Asi tomu, kde si sa hrabal ty.
Ze Firefox pre bezpecnu pracu. Dufam, ze si zamestnani stahuju najnovsie verzie, pretoze inak ohrozuju svoju bezpecnost.
|
| |
Re: Opera
Od: fanatikbgk
|
Pridané:
16.2.2011 18:34
bezpecnost si neohrozuju pouzivanim firefoxu! a skus si na takej kklasickej pracovnej stanici pustit daku flash stranku a zbadas o com kecam ty rozumus erektus, je to kusok rozdiel pouzit operu na stroji vykonnom a na beznej masine co je dobre ak ma 512 mega RAM na pracu s ekonomickym softom co sa inak pripaja na server. robis s novym ff v pohode a nova opera ti spomaluje stroj. takze ak chces operu tak das staru verziu a ta ti zas bude ohrozovat tvoju bezpecnost. sa ti v praci clovek moze vykaslat na tie doplnky co ma opera.... vela ok veci je tam ale tie zbytocnosti hmm.. spravne nastaveny ff a doplnky ktore su potrebne a mozes sedet a robit v klude.
nechavam ta v tom co si myslis a vo svete hier a fejsbuku a stahovania sprostosti.
|
| |
Re: Opera
Od: Palo1970
|
Pridané:
16.2.2011 19:32
V praci mame notebookove sunky s 512 MB RAM a cast kolegov bezi prave na Opere, pretoze Firefox nie je nich pouzitelny (pomaly a nefunkcny) a naviac na beznu mailovu korespondenciu nemusia mat spusteny dalsi postovy program.
Flash maju chalani vypnuty (v Opere je to hracka), pretoze v prvom rade potrebuju pracovat s informaciami a nie zabijat cas s hrami a k tomu im tam bezi bezny kancelarsky balik a nejaky spravca suborov.
Notebook stale pouzitelny v ramci moznosti a ziadne trapenie s Firefoxom, pri ktorom je poznat akukolvek snahu uvolnit pamat v celom systeme.
|
| |
Re: Opera
Od: fanatikbgk
|
Pridané:
16.2.2011 19:52
unas flash neni vypnuty lebo na to nemam dovod. zamestnanci musia navstevovat casto aj stranku de maju flash... inak vypnut flash je hracka vo vacsine prehliadacov... a to trapenie s firefoxom..... trapenie je skor tebe daco pochopit aj ked viem rokmi u cloveka to je tak :DD bye
|
| |
Re: Opera
Od: Palo1970
|
Pridané:
16.2.2011 20:14
Lenze Opera ma On Demand vypnutie. Kde to je potrebne, tam si to kazdy zapne na lubovolnom flash prvku.
Zrejme si si na to sekanie a pomalost Firefoxu zvykol, je to na ukor mizerneho kodu tiahnuceho sa od dob Netscape. Inak, rychly, jednoduchy a urcite aj bezpecnejsi je Google Chrome. Ale to snad vies, ked si velky spravca.
|
| |
Re: Opera
Od: fanatikbgk
|
Pridané:
16.2.2011 23:58
ja si tam hodim do firefoxu no script a ten je o nieco premna pohodlnejsi.. hm a jednym tahom si zablokujem na stranke co potrebujem hm.... jaj a este ze ja u seba pouzivam chrome ako predvolený prehladavac. a v podstate ma tvoj nazor inak nezaujima a absolutne netankuje hm. som sem napisal svoj nazor a mna este firefox nesklamal a komu som ho dal a nakonfiguroval tak ako som uznal za vhodne tak sa nik nestazoval a kazdemu islo to co potreboval a hlavne nebrzdil stroj vdaka tym lokotinam ktore mozno ty pouzivas na to aby si si stiahol mail a tak..... a ked uz ide o mail tak radsej budem pouzivat thunderbird alebo to co je premna naj teda outlook....radsej budem mat v stroji 300 aplikacii ktore viem ze pracuju ako chcem ako by som mal mat jednu!!
mozno pre teba je vhodne pouzivat operu ale premna nie a kazdemu odporucam firefox alebo to co si spomenul ten chrome...hm
|
| |
Re: Opera
Od: Palo1970
|
Pridané:
17.2.2011 7:41
No ten Thunderbird je podobne, ako keby tam bezal dalsi Firefox a to by nam zabilo stroje uplne. Ja mam radsej prehliadac, ktory bezi aj na 35MHz ARM masine so vsetkymi potrebnymi vecami a nie prehliadac, ktory holy poriadne nebezi ani na 600MHz mobilnom zariadeni a to nespominam, ze by som tam vrazil dalsie podivne kody od tretich stan.
|
| |
Re: Opera
Od: serusbratm
|
Pridané:
16.2.2011 18:20
by som sa hádal lebo nemáš vo všetkom pravdu. lenže s operou mam tiež zlé skúsenosti. správne nastavený firefox je asi ozaj najbezpečnejší no človek musí byť opatrný ajtak.
tie banky to máš pravdu ale dôvod majú isto dáky...hmm aj ked IE ja neverím.
|
| |
Re: Opera
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 18:52
Smiem vedieť, na základe čoho považuješ za najbezpečnejší práve ten prehliadač, ktorý si vybral? Ja sa strašne zabávam na takých, ako si ty, ktorí nemajú absolútne nič, čím by podložili svoje domnienky. Tvoj názor má hodnotu asi takú, ako keby si si hodil kockou a podľa toho vybral ten naj- prehliadač.
K téme by som asi toľko - diery v prehliadačoch sa plátajú rýchlo. Ale môžeš používať, čo chceš, pred sociálnym inžinierstvom ťa neuchráni žiaden prehliadač, tam musíš zapojiť hlavu.
|
| |
Re: Opera
Od: serusbratm
|
Pridané:
16.2.2011 19:44
ty si ju asi tentoraz tiez zapojil :DDD a asi preto si to myslim lebo doteraz som stale pouzival firefox ako hlavny prehliadac a este ani raz som nemal ziadny problem!!! kazda stranka isla v pohode, vzdialene pripojenie cez jednu nemenovanu stranku do hocktoreho kompu co mam pod palcom som skusal na chrome ie ff operu a okrem firefoxu to robilo sarapatu a nefungovalo ako malo, akurat opera ma este neodhlasovala ale inak npc to bolo zo strany tej ze ak som na vzdialenom kompe stlacil alt alebo ctrl tak to ostalo tak aj kebyze sa idem psrat a musel som sa odhlasit a o5 prihlasovat.... vyhovuje premna celucicky firefox ci uz o obsluhe aj po sranke nastaveni po stranke ze si tam doinstalujem doplnky ci uz bezpecnostne alebo aj hocaku debilnu hracku prose vsetko co xcem a co potrebujem priu prehliadani viem s firefoxom doiahnut. a na konec dam teraz sakra velku bodku .
|
| |
Re: Opera
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 19:54
No však ja ti verím, tiež používam Firefox. Ale pýtal som sa ťa, na základe čoho ho považuješ za _najbezpečnejší_. Odpoveď som stále nedostal.
|
| |
Re: Opera
Od: serusbratm
|
Pridané:
17.2.2011 0:02
lebo si svoj ff ponastavujem tak ze je bezpecny a zablokujem si to co chcem aby bolo bloknute a pomocou no script zablokujem kazdy jeden scrip ktory nechcem aby sa spustal a proste lebo tomu verim. doteraz ma nesklamal firefox a dufam vtom ze ma ani nesklame.
|
| |
Re: Opera
Od: serusbratm
|
Pridané:
16.2.2011 19:46
zabudol som na tu tvoju kocku.... ja aj kebyze si hodim tou kockou ajtak by som si vybral lepsie ako ty...
|
| |
Re: Opera
Od: absolutny kokot
|
Pridané:
16.2.2011 13:33
neviem neviem ci opera alebo chrome je najrychlejsi, na viacerych pc som skusal benchmark peacekeeper, a z piatich najpouzivanejsich prehliadacov mi vzdy vysiel safari.
http://clients.futuremark.com/peacekeeper/
btw, firefox je pomalsi nez IE
|
| |
Re: Opera
Od: lolofo
|
Pridané:
17.2.2011 7:36
pozri si kompletny test rychlosti na tomshardawre, su tam dva a opera s chrome jednoznacne dominuju, FF a safari su celkom vyrovnane a IE je jednoznacne na chvoste
|
| |
Re: Opera
Od reg.: viperman
|
Pridané:
16.2.2011 13:34
mozno sice zerie viac pamate ale zlou optimalizaciou to nebude, opera ma v sebe velmi vela funkcii (email, bittorrent, irc, zdiealnie suborov, synchro uctov atd) a je brutal rychla.... a este nedavno by som aj suhlasil ked som mal 2 giga..ale
ale dnes ked stoji 8 giga ram 66 euro, uz je mi to jedno, a pouzivam stale operu :) a vobec sa o pamat nestaram.
|
| |
Re: Opera
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2011 15:14
A mas aj 64 bitovy system, ktory dokaze vyuzit viac ako tie 4 GB ? Inak tam mozes narvat aj 16GB a z toho 12 zbytocne.
|
| |
Re: Opera
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 15:25
Ty kde žiješ? 64bit je dneska vo veľkej väčšine nových počítačov.
|
| |
Re: Opera
Od reg.: viperman
|
Pridané:
16.2.2011 21:00
jasne ze mam, 32 bit som mal vistu, od sedmiciek uz som X64 (amd64) alebo aj x86-x64 (aby tu zas niekto nepisal ako na inom nemenovanom serveri ze existuje iba x86-x64 a treba to uvadzat ako jeden pojem! :)
|
| |
Re: Opera
Od: hgrf
|
Pridané:
17.2.2011 1:46
1. x86-64 nie x86-x64
2. aky je teda rozdiel medzi x64 a x86-64?
|
| |
Re: Opera
Od: NeoV
|
Pridané:
17.2.2011 9:59
HH... No neviem odkial si nabral, ze je x86-64 a x64 su odlisne pojmy :-D
v skratke: x86 je oznacenie rodiny instrukcnych sad (ISA) zalozenych na Intel 8086 CPU. kedysi sa pouzivalo oznacenie x86-16 pre 16bit; x86-32 pre 32bit. V dnesnej dobe je uz ale zauzivane, ze x86 primarne oznacuje 32bit architekturu (ISA). S prichodom 64bit sa teda zacal objavovat i tvar x86-64 a zaroven vznikli i nove oznacenia x64 a amd64. Vsetky tri tieto oznacenia poukazuju na to iste --> 64bit architekturu x86.
|
| |
Re: Opera
Od: Dr.Styx
|
Pridané:
16.2.2011 22:46
Ja som sa na tom zasmial.
|
| |
Re: Opera
Od: jojo2
|
Pridané:
16.2.2011 23:00
Neviem preco kazdy furt tu miesa totu Operu , najmenej ludi to pouziva a stale len Opera a Opera to uz je trapne to tu napisat.
|
| |
Re: Opera
Od reg.: marha
|
Pridané:
17.2.2011 8:14
a aj tak je najlepsia.
|
| |
Re: Opera
Od: e!!
|
Pridané:
17.2.2011 16:31
ze sa vzdy len uzivatel opery ozyva.. aky uzivatel, taky produkt, tak sa zamyslite
|
| |
posli kvety do MS
Od: mordechaj balmer
|
Pridané:
16.2.2011 10:49
komici z mozilly.
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 10:55
ani by som nepovedal, ked MS porovnaval vykon IE8 tak nastavil test tak, aby vysiel perhliadac dobre, pricom v realnych podmienkach konci absolutne na chvoste, teda sa opierat primarne o test ktory napisal MS je dost chabe, treva tych testov viacero pre aspon aky taky objektivny pohlad
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: edi
|
Pridané:
16.2.2011 11:12
a ktora konkretna pani to hovorila?
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 11:48
co spominam to su uz starsie testy hlave ten ktorym sa chcel MS ukazat, myslim ze to bolo zavesene aj na tomto portali, MS chel porovnavat tak ze v prehliadaci otvori a okamzote zavrie stranku a potom az prichadza k nacitaniu, vlastne este raz a toto chcel porovnavat s priamim otvaranim v inych prehliadacoch, absolutna somarina a porovnavanie hrusiek s jablkami a na to aby bolo mozne porovnat dva produkty je potrebne ich porovnavat vo viacerych testoch, tak to je cisto statisticka otazka, to je asi ako porovnavat trabant a bentley cisto na zaklade spotreby na 100km a na tom postavit tvrdenie ze trabant je urcite lepsie auto =D
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: sizej
|
Pridané:
16.2.2011 12:00
hm ale napriklad IE9 ma u mna v sunspideri 267ms, pricom ff4 nightly 401ms...
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: sizej
|
Pridané:
16.2.2011 12:04
sorry potom som pustil este 3x test a vyslo mi na firefoxe 320-350
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 13:39
Testy typu Sunspider nedokážu nič povedať o reálnej rýchlosti prehliadača na bežných stránkach.
|
| |
Re: posli kvety do MS
Od: sizej
|
Pridané:
16.2.2011 14:30
ja suhlasim
|
| |
ebem ci
Od: edi
|
Pridané:
16.2.2011 11:14
Ze to zrovna niekto z mozilly trusi, co pripravuju verziu 4 viac ako 2 roky.
|
| |
Re: ebem ci
Od: lolofo
|
Pridané:
16.2.2011 11:43
ale to je tak, porovnavas sa s konkurentom ktory je este viac za tebou, pohoda =D
|
| |
Vtipny su
Od reg.: pjotor
|
Pridané:
16.2.2011 11:17
HA HA HA HA HA HA, ty su vtipny tak som sa uz dlho nezasmial, keby som v praci nepouzival XP tak uz davno mam IE9 je to excelentny browser, narozdiel od FF ktory pouzivam koly extensionom.
|
| |
Re: Vtipny su
Od: abecede
|
Pridané:
16.2.2011 11:35
HH... som sa dobre zasmial...
ze najlepsi je IE9 ale pouzivas FF :D Treba sa zamysliet co pises...
FF je najvyvazenejsi browser - jeho najvacsou vyhodou je firebug, preto ho pouziva hadam kazdy web developer. Opera ma nikdy nezaujala... Takze ja pouzivam primarne Chrome (kvoli jeho jednoduchosti a rychlosti) a FF kvoli jeho vynikajucim doplnkom :-)
IE sux :-P
|
| |
Re: Vtipny su
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 13:23
Videl si Developer Tools v IE9? Dokážu ešte viacej ako Firebug.
|
| |
Re: Vtipny su
Od: hmm
|
Pridané:
16.2.2011 20:45
nedokazu
|
| |
Re: Vtipny su
Od: 46454
|
Pridané:
16.2.2011 12:41
Do kolov si si hlavu udrel.
|
| |
Re: Vtipny su
Od: tt12345
|
Pridané:
16.2.2011 15:42
Nauč sa gramatiku a štylistiku.
|
| |
lebo nema WebGL
Od: Dimitrij
|
Pridané:
16.2.2011 11:31
pokial viem MS razi cestu cez DX (ak sa nemylim), takze preco by mali mat WebGL? Pokial budu mat rovnake prikazy, tak ci sa to vola WebGL alebo DX, mozem j...t. dolezite pre mna ako kodera je, aby interface na tieto vycihavky bol identicky.
|
| |
Re: lebo nema WebGL
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 13:07
Mýliš si pojmy. Internet Explorer využíva DirectX, ale ako náhradu OpenGL. Ekvivalent WebGL, čo je také 3D kreslenie do canvasu, v Exploreri nie je.
|
| |
offtopic
Od reg.: saekki
|
Pridané:
16.2.2011 11:47
Páni, troška offtopic, ale s prichádzajúcim vypínaním analógových vysielačov, čo bude podľa Vás najlepšia náhrada? Kde je dobrý balík programov, a dobrá kvalita vysielania, príjmem hocičo, ale nie týchto slovenských zdieračov s kvalitou obrazu pre telefón (Towercom), za odpovede ďakujem
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
16.2.2011 16:28
UPC. Aj ked Skylink ma niektore stanice vo vyssej kvalite (Joj+ napr., HBO HD a Nova Sport HD)...
|
| |
IE9 vs Firefox 4
Od: Ivkopivko
|
Pridané:
16.2.2011 11:55
budem sa snazit byt co najviac objektivny kedze niesom "citovo" naviazany na ziadny prehliadac. asi 6 rokov som bol verny Firefoxu. Chrome ma nejak neoslovil a Opera dokonca aj v roku 2010 mala bohuzial problemy so spravnym zobrazenim niektorych stranok. V pondelok som skusil prejst k IE9 a zostal som pri nom. to keby mi bol niekto povedal pred mesiacom ze spravim, tak ho mam za blazna. Dokonca aj proti najnovsej verzii Firefoxu 4 je podstatne rychlejsi. a rychlost startu, to je neporovnatelne. a navyse v spojeni s Win7 prinasa niektore strasne skvele funkcie (napriklad nieco ako Adobe AIR ale aj s notifikaciami na hlavnom paneli Win7), ktore konkurencia vobec nema. takze som prekonal svoju "hrdost" a zostavam zatial pri IE9. uvidime ci nieco podobne tento rok dokaze vyrobit Mozilla. Kiezby
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od reg.: mcClane
|
Pridané:
16.2.2011 12:38
Tak tak.. tiež sa mi IE9 páči . A je fakt rýchla tá deviatka... Úplná pohoda lahoda
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: Macster SVK
|
Pridané:
16.2.2011 13:33
Ohladom tych notifikacii, nieco podobne funguje aj na FireFoxe (a myslim aj na inych prehliadacoch) na Mac OS X ked mas Growl notifications (co je v podstate snad zakladna softwarova vybava).
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: naivko
|
Pridané:
16.2.2011 18:38
nech prejdes na cokolvek z FF, tak uz pri tom ostanes.. ja som ostal pri chrome, naozaj nepotrebujem 15-30 sekundovy start prehliadaca
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: Mehmed
|
Pridané:
16.2.2011 19:24
a hlavne tisic doplnkov, ktore ta budu spomalovat aj ked ich nevyuzivas
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 19:28
Ktoré keď nevyužívam, neinštalujem. Jednoduché.
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: Mehmed
|
Pridané:
16.2.2011 19:41
povedzme si pravdu. Je tu rada ludi, ktori si tie doplnky nainstaluju uz len kvoli tomu, aby ich mali. Nejaky divny sposob "machrovania"
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: Jazykoveď
|
Pridané:
17.2.2011 10:21
Rad
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: meldo
|
Pridané:
17.2.2011 10:56
Firefox otvorim cca 2 krat tyzdenne, kedze primarne pouzivam nieco ine. Ale co ma najviac vytoci ze to furt chce aktualizaciu (po 30 sekundovom starte) tych 5 a pol rozsireni co tam mam. Ked to nainstalujem, zasa restart. Cize realne si mozem otvorit stranku tak po 3 minutach!
|
| |
Re: IE9 vs Firefox 4
Od: jdtjxsjzfv
|
Pridané:
17.2.2011 1:05
ja som to vyriesil jednoducho: do starsieho pc som dal 4gb usb kluc, pripojil ho ako priecinok do program files, nainstaloval som na neho firefox, viacero programov spustanych po starte a niekolko najcastejsie pouzivanych programov. Vysledok: do 5s po logine vsetko nacitane, studeny start ff 3s, opakovany 1s.
|
| |
Linux:O
Od: Mitolo
|
Pridané:
16.2.2011 12:19
Myslíte, že bude IE9 aj pre linux? :(
|
| |
Re: Linux:O
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
16.2.2011 13:58
Našťastie nie :D
|
| |
Pošli kvety
Od: Admin123
|
Pridané:
16.2.2011 12:32
Každá opica si svoje dieťa chváli ,aké je pekné a dobrá :-)))
|
| |
mozilla vs microsoft
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 13:04
Nejdem sa vyjadrovať k tomu, či IE9 je alebo nie je nemoderný, nech si každý spraví názor sám. Ale absolútne sa mi nepáči takýto hnusný konkurenčný boj. Keby sa výrobcovia miesto pľutia síry na seba radšej sústredili na opravu bugov, ktoré často niekoľko rokov strpčujú život webdeveloperom. A týka sa to každého jedného prehliadača.
|
| |
Re: mozilla vs microsoft
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.2.2011 17:23
Vsak Mozilla ich aj opravuje, len ich zrejme maju tolko, ze este dalsich 10 rokov nebude 4. verzia :)
|
| |
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
16.2.2011 13:06
Mňa by zaujímalo, aké nové kurvítka zaviedli v IE9. V každej verzii je niečo špecifické, čo bude strašiť ešte dlhé roky.
|
| |
Re: .....
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 13:14
Mňa to zaujímalo takisto. Tak som si IE9 stiahol už v čase PP1, nahlásil som niekoľko desiatok bugov, väčšina z nich bola opravená. Takže ak by si chcel IE9 bez kurvítiek, niekedy sa dá spraviť aj viac ako drístať pod článkami na dsl.
|
| |
Re: .....
Od: Ja.
|
Pridané:
16.2.2011 15:40
Nemám čo spraviť keďže nie som užívateľom windowsov.
|
| |
Re: .....
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
16.2.2011 16:29
A zujimaju ta kurvitka v IE9.... :-) :-)
|
| |
Re: .....
Od: Ja.
|
Pridané:
17.2.2011 9:57
Lebo som programátor, inteligent
|
| |
výsledky beta.html5testu:
Od: alibaba40
|
Pridané:
16.2.2011 13:08
Opera, FireFox a IE8 aktuálne, Chrome portable 6.0.472...:
Opera: 234
FireFox: 156
Chrome: 244
IE8: 32
O koľko že zaostávajú??? Čo dodať...
|
| |
Re: výsledky beta.html5testu:
Od: alibaba40
|
Pridané:
16.2.2011 13:10
Pardon - ešte dodám - WindowsXP - na ktorom "devina" ani nepôjde no ja nemienim hrať hru Kupujte nové PC a operačný systém každého pol roka!!!
|
| |
Re: výsledky beta.html5testu:
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
16.2.2011 13:40
akeho pol roka? XP tu strasi uz 10 rokov, Vista a 7 tiez budu este pekne dlho. a ked chces mat XP, pouzivaj cokolvek ine, okrem IE9 ti pojdu vsetky prehliadace. a XP ti taktiez bude fungovat este par rokov
|
| |
Re: výsledky beta.html5testu:
Od reg.: viperman
|
Pridané:
16.2.2011 13:44
tento rok myslim koncia updaty na XP-cko ak sa nemylim.
|
| |
Re: výsledky beta.html5testu:
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
16.2.2011 17:04
podpora XP trva do roku 2014, podla MS. konkretne do aprila
|
| |
Zamestnanec je teply....
Od: Mehmed
|
Pridané:
16.2.2011 13:19
osobne si myslim ze IE sa dostal na dost vysoku uroven a FF sa prepadol na samy koniec
|
| |
rychlost zapinania
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
16.2.2011 13:27
To niekto prehliadac aj vypina? Ja ho vypnem raz za den - dva, pricom mi ide o uvolnenie RAMky. Takze ci sa zapina sekundu, dve je podla mna uplne bezpredmetne. Dolezite je ako interpretuje stranku, a tiez aj to, ci ma sam prehliadac donuti ho po pol dni vypnut a zapnut koli tomu ze ide ako "slimak" a odozvy su niekedy na urovni toho zapinania a vypinania samotneho prehliadaca. Pouzival som dlllho mozzilu a ta po dlhsej dobenielen ze zrala kopu ramky, bola tiez pomala a niekedy mala problem aj s vypratanim tej ramky. Kedze mam linux operu netreba riesit to je katastrofa sama o sebe.. chrome/chromium aj ked zeru dost ramky isu aj po 2 dnoch bez vypnutia vpohode a ramku uvolnia okamzite ako ich vypnem. Som zvedavy na FX4, na ktory sa tesim uz velmi velmi ... ba az prevelmi dlho... pomaly prestavam dufat ze sa niekedy dockame aspon RC... :)
|
| |
IExplorer 9
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
16.2.2011 13:38
IExplorer 9 bol už viac ako potrebný. Teraz v dnešnej dobe veľa stránok využíva hojne javascript, a tu IE8 a staršie nestíhali.
|
| |
Podvod ako vždy
Od: Koapa
|
Pridané:
16.2.2011 13:49
A všimol si niekto, že tie testy, kde konkurencia oproti IE9 má zlé skóre, sú len na stránke MS?
HA - HA- HA
|
| |
Re: Podvod ako vždy
Od: mordechaj balmer
|
Pridané:
16.2.2011 14:12
sunspider je stranka IE?
to su veci
|
| |
Re: Podvod ako vždy
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.2.2011 15:28
Všetky majoritné prehliadače sú vo vykonávaní JS už tak rýchle, že vypovedacia hodnota Sunspideru je nulová.
|
| |
Re: Podvod ako vždy
Od: mordechaj balmer
|
Pridané:
16.2.2011 15:36
"A všimol si niekto, že tie testy, kde konkurencia oproti IE9 má zlé skóre, sú len na stránke MS?"
presne na tuto vetu som reagoval. rozumis, ne?
|
| |
trepete
Od: tepo
|
Pridané:
16.2.2011 14:24
opera je velky a robustny prehliadac pri ktorom su ine ako machy v lese! opera poskytuje ovela vacsie pohodlie pri browsovani(znovuotvorenie nahodne zaqvretych tabov cez ctrl+z, hlavne s5 pomocou backspace a kooopu inych). skoda akorat mohla mat aj firebug... mne na linuxe ide nekedy aj tri dnu ked nevypnem pocitac a ide dobre!
|
| |
Re: trepete
Od: yyyy
|
Pridané:
16.2.2011 14:30
dragonfly nestaci?
|
| |
Re: trepete
Od: Mitolo
|
Pridané:
17.2.2011 22:58
A chrome to snáď cez ctrl + shift + T nerobí?... vyberáš tu také banality, ktoré zvládajú všetky konkurenčné produkty (prípadne s určitým množstvom konfigurácie) a vydávaš tu operu, ktorá má minimálne možnosti prispôsobenia (nedovoluje dokonca ani zmenu poradia líšt - choré!). Flame newb. GZ:
Opera je aj tak najlepšia.
|
| |
no co
Od: Cyl
|
Pridané:
16.2.2011 15:31
U IE je to zvykem, IE7 bol starko ked ho vydali, IE8 take, tak prečo to u IE9 měnit? Ale prečo je teraz FF kopiruje to netusim.
|
| |
Re: no co
Od: ooo
|
Pridané:
16.2.2011 18:47
a toto je v akej reci preboha?
|
| |
Re: no co
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 18:54
V akej veci kopíruje Explorer Firefox? No predsa v kopírovaní Chromu a Opery! :D
Teraz vážne, nerozumiem, čo je zlé na kopírovaní dobrých a osvedčených vecí.
|
| |
Re: no co
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.2.2011 18:58
Aha, "reči" si napísal, nie "veci". Lulz. Redakcia, potrebujem zväčšiť písmo v komentároch.
|
| |
Re: no co
Od: hmm
|
Pridané:
16.2.2011 20:53
skus "control +" ;)
|
| |
Re: no co
Od reg.: wizz hruska
|
Pridané:
17.2.2011 19:31
v opere staci "+" :)
|
| |
firefox
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.2.2011 17:26
Mozilla by sa mala sustredit viac na dokoncenie 4. verzie ako na porovnavanie, kto je lepsi a kto nie. Lebo pri rychlosti ich vyvoja v poslednych rokoch sa im velmi rychlo moze stat, ze budu zaostavat oni.
|
| |
Re: firefox
Od: godzilla
|
Pridané:
16.2.2011 20:10
mozilla už dávno zaostáva, mozilla má problém aj s HTML4 stránkami nie to ešte s HTML5 - štandartom ktorý ešte neni ani hotový. v mozdille môžu byť radi keď sa dotiahnu na IE4 z roku 19958 nie to ešte porovnávať s IE9.
|
| |
Re: firefox
Od: foobar0_
|
Pridané:
16.2.2011 20:29
Ako pozerám na tvoju vysokú úroveň vyjadrovania, nepochybujem, že sa v problematike určite veľmi dobre vyznáš. Preto pre teba určite bude jednoduché ukázať takú HTML4 stránku, s ktorou má "Mozilla" problém a IE4 nie.
|
| |
Re: firefox
Od: godzilla
|
Pridané:
16.2.2011 21:00
DSL.SK
|
| |
Re: firefox
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.2.2011 21:25
Dsl.sk ma len HTML 3, bezi v quirks mode :)
|
| |
Re: firefox
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.2.2011 21:43
"v mozdille môžu byť radi keď sa dotiahnu na IE4 z roku 19958"
Neviem síce, čo fajčíš, ale daj aj mne.
|
| |
Re: firefox
Od: ssdfe
|
Pridané:
17.2.2011 2:10
mas urcite pravdu,IE4 z roku 19958 musi byt sila.
|
| |
Re: firefox
Od: Mitolo
|
Pridané:
17.2.2011 23:01
Čo je na tom divné? Však Inevitable Extinction 4
|
| |
Sa tu hadate o blbostiach
Od: skcolibri
|
Pridané:
17.2.2011 7:22
ale ked ma nekto nakodovat webstranku tak mu je z tych prehliadacov na vracanie. Kazdy si to zobrazuje inac a IE zobrazuje iba co chce on. Tu je problem niekde inde. Implementacia standardov nie je dokonala ani v jednom prehliadaci a potom su s toho iba same problemy a kopa kodu na webstrankach. Toto treba vyriesit a bude aj rychlost. Ja pouzivam vsetky prehliadace, ale sam surfujem na chrome, mi pripada taky user friendly. Ale to je iba moj nazor, nedokazem fundovane povedat co je najlepsie. ps. Je to ako s autami, kazdemu sa paci mercedes a BMW ale kupuju si daciu.
|
| |
Re: Sa tu hadate o blbostiach
Od reg.: marha
|
Pridané:
17.2.2011 8:21
predsa Opera je najlepsia, co by si chcel dokazovat
|
| |
Re: Sa tu hadate o blbostiach
Od: Mehmed
|
Pridané:
17.2.2011 10:34
dalsi "yntelygent"
|
| |
Chrome
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
17.2.2011 21:39
Ja som použival dlhy čas Mozillu aj Operu a teraz som prešiel na Chrome ale začína ma štvať. Učím sa teraz XHTML a Chrome normálne ignoruje niektoré elementy, značky a pritom všetky ostatné prehliadače to zobrazia. A ide o úplne banality ako citovaný text ba ani to nevie poriadne zobraziť a to mám poslenú verziu. Idem naspať ku konkurencii
|
| |
Re: Chrome
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.2.2011 23:42
Keby len to, nechci vediet kolko bugov maju v Javascripte. Napr. uz takmer rok maju v bugtrackeri nahlasenu chybu, ze ked submitnes javascriptom z jedneho okna form, ktory je v druhom okne, tak ho submitne prazdny. A opravit sa im to neraci, aj ked o tom uz davno vedia.
|
| |
IE9..
Od: Mitolo
|
Pridané:
17.2.2011 23:06
Neviem čím to je, ale mne sa ti vám nejako ten IE9 páči... je rýchly, ten štart je bleskový a nemá problém so žiadnymi webmi, ktoré ja navštevujem, nemá tu to otravné vyhľadávacie okienko, ani mi nenúti zbytočne žiadne menu, ani nič, čo by zbytočne zaberalo miesto, žiadne lišty... beztak to nepoužívam (a verím tomu, že drvivá väčšina ostatných taktiež nie)... Design je super, rýchlosť je super, neviem ako sú na tom tie štandardy, za ktoré ich tu všetci pitvajú, ale celkom sa mi páči smer, ktorým sa začal Mrkvosoft uberať v poslednej dobe... Ajkeď na windowse strávim minimum času.
PS: Ajtak používam zatiaľ chrome..
|