|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tik com
Od: abakuko
|
Pridané:
31.1.2011 22:39
hehe a my zaciname poskytovat 1000/1000Mbit za 30 Euro :)
aspon vidiet za tahun internetizaciu su lokalne firmy a nie telekomunikacne molochy
|
|
Re: tik com
Od: asddsvadfv
|
Pridané:
1.2.2011 0:18
Zavedte mi to na dedinu a s 1/100 rychlosti k vam s radostou prejdem pri rovnakej cene.
|
|
Re: tik com
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 6:33
to asi nebude reálne, ale keby všetci boli ochotní prejsť aj pri 2 krát rýchlejší internet, asi by sa aj dalo :) len či by boli ochotní prejsť všetci :)
|
|
Re: tik com
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
1.2.2011 23:04
Keď poskytujete 1000/1000 od koho mate pripojku vy?
|
|
Re: tik com
Od: Mehmed
|
Pridané:
2.2.2011 12:02
od Chucka
|
|
Re: tik com
Od: Kveri_
|
Pridané:
2.2.2011 16:52
kabel s 1000/1000 Ti dam aj ja, napojim na neho ale dalsich 10 000 ludi. Bude to 1000/1000, ale nikdy to nedosiahnes. Je to vysoko agregovane a negarantovane
|
|
Re: tik com
Od: jjsanko
|
Pridané:
1.2.2011 7:43
a este mi povedz ze mas garanciu linky do 99.6% a poskytujes aj dedikovane linky... pre ozaj velke firmy su zial len velki operatori
|
|
Re: tik com
Od: kcklnckn
|
Pridané:
1.2.2011 8:29
bytom negarantujeme nic.. nema to zmysel koli natahovackam o 3 minutovy vypadok pri vymene switchu alebo niecoho..
ale so svedomym mozem povedat ze sa snazime vzdy drzat aspon 60% percent rychlosti a max uptime...
vylky vypadok si nepamatam uz asi 3 roky...
ak niekde prdne elektrika tak sa samozrejme neda garantovat nic...
|
|
Re: tik com
Od: marek1234
|
Pridané:
1.2.2011 10:00
Ja tiez pouzivam T-COM a s lokalnymi mam i pri vyssej rychlosti a nizsej cene len zle skusenosti. Specialne ani jeden mi nezagarantoval to, co mi v praxi funguje. Totiz VoIP a SIP2 protokol. S T-COM ani 20 minutovy rozhovor cez Justvoip cez SIP2 nevypadne. S lokalnymi mi velakrat sa telefon nevedel ani nalogovat. Ale rychlost bola uchvatna, to je fakt. I kvoli tomuto faktu zostavam u T-Com. Nie vzdy je rychlost dolezita. Kludne si vystacime i ako firma s Turbo 3 a to bezi Skype i SIP2 telefony.
|
|
Re: tik com
Od: muld3r
|
Pridané:
12.2.2011 11:42
zober si priemerneho cloveka v domacnosti ktory si mysli ze internet je ta ikona na ploche ktoru ked otvori tak mu vyskoci goole. alebo este lepsie microsoft.com :D:D
predstav si ze nie kazdy doma potrebuje mat internet bez vypadku 25 hodin denne. ked ma raz za rok vypadok 3 minuty tak mu je to jedno. s najvacsou pravdepodobnostou o nom ani nebude vediet.
predstav si ze nie kazdy doma potrebuje telefonovat cez Justvoip SIP2 a podobne veci. drviva vacsina ludi ani nebude vediet co to je voip.
a predstav si ze vela domacnosti si nemoze dovolit platit 999999eur sprostemu t-comu za rychlost ktora by uchvatila tak pred 5-8 rokmi. tento clanok nepise o tom ci je to internet spolahlivy a ci su lokalni provideri nespolahlivi. v clanku sa pise o tom, ze vo svete internet zlacnuje, zatial co na slovensku zdrazuje. a to je uz podla mna dost smutny ale zavazny fakt. rychlostou si plno ludi vystaci s Turbo3 akurat ta cena je neprimerana.
|
|
Re: tik com
Od: muld3r
|
Pridané:
12.2.2011 11:45
a este si predstav ze v t-come ti budu o dusu tvrdit ze ked si das magio TV k internetu tak budes vediet vyuzivat vsetko, v nicom nie je ziadny hacik, nicim sa to nelisi od klasickeho internetu. na to ti prinesie kurier router, na ktorom si SAMOZREJME nemozes nastavit ani poondiate VPN pretoze to je rezervovane pre magio TV.
asi aj v T-come ked povies ze chces internet tak to beru tak ze chces mat tu ikonku s E-ckom na ploche a ked ju spustis tak ti nacita ksichtoknizku alebo pokec a ty budes stastim cely bez seba.
trapne
|
|
Re: tik com
Od: opravar
|
Pridané:
7.2.2011 14:05
Daj mi prosim Ta kontakt na tvojho nadriadeneho, ktory ti s kludnym svedomýýýým dal povolenie vyjadrovat sa v mene spolocnosti.
Dakujem
|
|
Re: tik com
Od: den____
|
Pridané:
1.2.2011 9:16
Mozno prave o to ide T-Comu - podporit lokalnych providerov :-)))
|
|
Re: tik com
Od: zurppp
|
Pridané:
1.2.2011 11:11
to sa im dari uz aspon 10 rokov, nebyt nenazranosti tkomu nemali by sme ziadnu konkurenciu, takto donutili konkurentov natahat si vlastne kable, s tym asi nemecki blbeckovia neratali, mysleli si ze su nenahraditelni a oni nie su.
|
|
Re: tik com
Od: Petki1
|
Pridané:
1.2.2011 10:09
abakuko, kde vsade mate pokrytie? Lebo my ako zakaznici mame prave opacny problem - nevieme najst ziadneho normalneho poskytovatela ktory by dal aspon nejakych 10/10 mbit za rozumnu cenu. Jedna sa pritom o business centrum pri Avione, kde by clovek cakal ze je k dispozicii aspon 10 roznych providerov... pripadne sa mi mozes ozvat na petki(at)coolweb.sk
|
|
Re: tik com
Od: Fortis
|
Pridané:
2.2.2011 19:23
Skusil si British Telecom? ;)
|
|
Re: tik com
Od: soron
|
Pridané:
1.2.2011 15:39
tahun internetizacie su lokalne firmy??? sa zobud. keby bolo vsetko len na lokalnych firmach, tak by sme internet mali len v 10 percentach Slovenska. sice T Com nenasadzuje vysoke rychlosti, ako vasa firma a hraje sa s cenami ako sa mu zachce, ale aspon je dostupny pre vacsinu obyvatelstva. a nezabudajme, ze vela mensich poskytovatelov berie pripojku prave od tychto velkych poskytovatelov. podotykam nie som T Com fan (mam Magio net, lebo nemam na vyber), ale snazim sa pozerat na veci objektivne.
|
|
Re: tik com
Od: soron
|
Pridané:
1.2.2011 15:40
tahun internetizacie su lokalne firmy??? sa zobud. keby bolo vsetko len na lokalnych firmach, tak by sme internet mali len v 10 percentach Slovenska. sice T Com nenasadzuje vysoke rychlosti, ako vasa firma a hraje sa s cenami ako sa mu zachce, ale aspon je dostupny pre vacsinu obyvatelstva. a nezabudajme, ze vela mensich poskytovatelov berie pripojku prave od tychto velkych poskytovatelov. podotykam nie som T Com fan (mam Magio net, lebo nemam na vyber), ale snazim sa pozerat na veci objektivne.
|
|
Re: tik com
Od: enol
|
Pridané:
8.2.2011 22:09
neprehnal si to s tou rychlostou trosku?????
|
|
Re: tik com
Od: wx2
|
Pridané:
1.3.2011 0:01
http://www.speedtest.net/result/1178519930.png
Cena je 6,80 na mesiac bez viazanosti. Poskytovatel nerobi ziadne obmedzenia v mnozstve prenesenych dat ani case kedy data stahujes.... neoplati sa to? ;-)
ynet.sk
|
|
ceny a technológie
Od: minisd
|
Pridané:
31.1.2011 22:41
Aj tak s tým nič nespravíme.
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 6:34
jak by nie? však stačí prejsť ku niekomu inému všade, kde je na výber. a popýtať nejakého iného providera, aby tam prišiel, hoc aj s rovnakými cenami tam, kde nie je na výber.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: .em
|
Pridané:
1.2.2011 9:34
ano... a este chod po domoch a pytaj sa minimalne v 200 domoch, ci chcu pripojku na rychlejsi net (ze by aj prisiel lepsi provider)... s radostou ti odpovedia nie, ze im staci tikom, lebo to by nebodaj museli vystupit zo svojej komfortnej zony... toz, slovaci...
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2011 10:25
to nieje take jednoduche, lebo polka ludi ma viazanost. Napr u tcomu maju dlhodobo podchytenych klientov a kopec "prizivnikov" vyvolava ludom par dni pred koncom a nahovoria ich na vyborne akcie zas na 2 roky. Aj upc to tak robi, a snad vsetci velki.. Takze stylom "zozen 200 ludi, zavedieme ti optiku" sa to tu neda. Treba najprv zaviest optiku a ludia budu - ale to zas nik nechce zafinancovat. Zacarovany kruh.
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 14:35
práve na to som chcel poukázať - chyba nie je v T-paine (či jak nazvať zážitok z ich internetu), ale v hlúposti ľudí, že oni vlastne ani nechcú nič lepšie. Niektorí si to potom musia odskákať s nimi, ale to nie je chyba t-comu
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
1.2.2011 17:36
Nieco ako "jeden teplos zabije dve skolacky" a potom si cela republika musi hladat spolujazdcov na 1 rok po vydani VP ?
|
|
Re: ceny a technológie
Od: kuboooooo
|
Pridané:
2.2.2011 0:10
pretože jeden teploš nieje jediný teploš vies tak asi preto, na fb som videl aj take skupiny kde chcu vodicak uz do 16tky, zasmejme sa, mam po krk gadži-tunerov ktorí na polozhnitej škatuli na 5. prevodovom stupni si to peru niekde v meste 110.
Mimochodom nemusis si hladat spolujazdca ak uz mas vodicak, retroaktivita nebavi.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: MenoX
|
Pridané:
3.2.2011 0:40
"Mimochodom nemusis si hladat spolujazdca ak uz mas vodicak, retroaktivita nebavi."
Hahaha. Skus to vysvetlit Lipsicovi. A nenapadne pritom spomen zakon o zbraniach.
Ten ti retroaktivitu vysvetli tak, ze pokial je nieco dane zakonom a zmenis zakon, tak to retroaktivita nie je. Takze si moze robit co chce.
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.2.2011 12:47
1. nebola to az tak teplosova chyba, zavret by mali aj toho co dal do stredu autobusky prechod a aj prevadzkovatela autobusu, ze nema na riti (ten autobus) svetlo STOP.
2. keby siel 50, tak ich zrazi tiez
3. prve co treba spravit je ZRUSIT PREDNOST CHODCOV NA PRECHODE
5. dementnych ludi treba naucit, ze ked vystupim z autobusu, tak pockam kym odide a az potom idem na cestu, pripadne idem na cestu ZA autobusom, kde vidim co ide.
6. system autoskol je brutalne zly, vodici by mali najazdit aspom 3-5 tisic km, kym by dostali vodicak. Potom by nebolo treba spolujazdcov.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: ...
|
Pridané:
2.2.2011 13:33
Nesuhlasim ze treba zrusit prednost chodcov na prechode, pretoze z drvivej vecsiny vodici na prechodov zastavuju vynimocne a su taki, ktori nezastavia vobec. Ale suhlasim, ze by sa malo prihliadat na okolnosti ako ten chodec vstupil na prechod.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: kuboooooo
|
Pridané:
2.2.2011 13:59
podla mna by sme mali zrusit prednost chodcov ale takym sposobom, ze vsade sa daju semafory, osobne zastavujem ludom ked je ich viac alebo matka s dietatom, samozrejme nie RÓMOM a ani nikdy nebudem im zastavovat, naucil ma to instruktor v autoskole :D je to rasisticke ale nezaujima ma to. Mylsim si ze niesom sam :-)
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
3.2.2011 2:32
"Nesuhlasim ze treba zrusit prednost chodcov na prechode"
tiež som toho názoru, ale nepáči sa mi, že všetká vina pri strete chodca (a je jedno či triezveho alebo "ožratého") je na strane vodiča auta. Malo by sa zaviesť, že ak vkročí chodec na vozovku mimo prechod, robí tak len na vlastné riziko.
PS: milujem keď policajt povie : "Mali ste predvídať..."
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.2.2011 8:12
samozrejme ak stúpi mimo prechodu, nie je to len vodičová chyba.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:24
Najsk***rvenejsia ALBISTICKA 3,1415covina ze "prisposobit povahe blablabla"
ja mu jednu vrazim a nech prisposobi jeho hlavu povahe drahy mojej pasti..
V autoskolach by mali vyucovat aj bosoractvo, resp. predvidanie..
Potom ked budme jazdit 30km/h medzi mestom, lebo na kazdom kusku cesty PREDVIDAM vytlk, tka nech sa necuduju, ved co, predvidam, na ne? :D
|
|
Re: ceny a technológie
Od: Cpx
|
Pridané:
3.2.2011 9:02
Ach jaj deticky, zakony nepoznate, uz davno chodcovia nemaju prednost na prechode, ale to by ste museli byt zamestnany a absolvovat skolenia vodicov s povolania kazdy rok.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: ...
|
Pridané:
3.2.2011 13:03
daj paragraf a nemudruj
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:25
Nezmysel!
Ak chodec skoci na prechod, ma prednost, pochopitelne nie jeden meter pred vozidlom, ale ak je na tom prechode, ma prednost.
Skus vysvetlit policajtom, ze "ale ved som mal prednost"
len to skus, potom hovor ako to dopadlo ;)
ak budes este disponovat slobodou slova.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: vodic z pohnojenia
|
Pridané:
10.2.2011 6:04
no ty si ale ozembuch ty vodic z povolania, neni si to ty ten vodic z povolania co minule jazdil kamionom v protismere a ked ho policajti zastavili namerali mu vyse dve promile alkoholu? takych ako ty a tvojich kolegov by mali pozatvarat do basy!
|
|
Re: ceny a technológie
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.2.2011 19:40
1) chodec zastavi skor a lahsie ako auto - rovnaky princip plati pri zeleznicnom prechode. Ja ked idem cez cestu, tak kuknem ci daco ide, ked ide, stojim, ked nejde idem.
2) chodci to zneuzivazivaju, nepozeraju sa ci nieco ide, idu, lebo oni maju prednost. Niekedy mas co robit aby si zastal, najma teraz ked sa smyka. Aj dnes typkovi piskali gumy ze to bolo pocut na 100 kilometrov, lebo pyca sa rozhodla ze ide cez cestu.
3) znizil by sa pocet mrtvych chodcov. Mna to az tak nesere ze ten chodec zdochne, ale rozbijem si auto a zavru ma!
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:28
Ano suhlasim, RESPEKT z oboch stran.. ak je auto na 100 metrov a priechod je v meste, tj auto ide 50km/h co je z brucha 16m/s co je z brucha 7 sekund - to ist moze..
ak je to 50 metrov, tak neviem neviem, ak to je bezec, tak fajn.. a to auto nemusi ist stale 50kmh, moze spomalit, ubrat plyn na 40 az 30kmh a chodec prejde..
ano je to na chuja, ak mi rozbije auto za par milionov, nasralo by ma to riadne, chcel by som nove auto od neho (bez srandy, ak to nie je moja vina, preco by mi to malo znicit auto)
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:22
50% ludi nepouziva smerovky ked vychadza z kruhacov.
vzdy cakam ako DEBIL kedy uz viem na 99% ze ten ignorant nezatoci na mna.
ver mi, ze ak sa mi co i len raz stane, ze na mna zatoci, nepouzije smerovku a zatrubi, zlomim mu nos.
1. ano cestarov a kvaziinzinierov by tiez mali zavriet
2. zrazi sa nerovna ZABIJE
3. vies co mi hovori cesky kamos ked je na SR? "U vás ti lidi na prechode nejak utíkaj"4
4. bod tam nevidim :) kde zmizol? :P
5. deti su deti, deti, opakujem, DETI (!)
6. maximalne suhlasim, 31 30az50 minutovych kvzihodin nestaci, jazdi sa stale rovnako, len aby ziak presiel skuskami. kde su jazdy vecer, v noci, za dazda, narocne nasimulovane situacie, dialnica, a ine ktore ma nenapada, kedze nie som dopravny expert.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: ľuboš
|
Pridané:
5.7.2011 19:43
To v ktorej autoškole sa toľko jazdí?! Na osobnom som mal asi 4-5 jázd, na C, po 13 rokoch asi 2, aj s traktorom.
Ale súhlas, podpísal a ZAPLATIL 30..., ešte dobre, že nie som sám..:(
|
|
Re: ceny a technológie
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:22
Chodec ma 80kg, auto ma 20 krat viac. Jeden zivot za par sekund, alebo minut meskania za to nestoji.
Dalsieho koho by trebalo zavriet je zodpovedneho za neschopnost hromadnej dopravy. vlaky sa rusia, rychliky su preplnene, o autobusov ani nevravim. proste je to v 3,1415ci. nemozne nic opravit u nas. musel by to byt iny genius ktory by to vyriesil. ale zacat treba asi u seba. to je krok cislo jeden.
|
|
Re: ceny a technológie
Od: .......
|
Pridané:
1.2.2011 10:14
chcem vidieť, že ako by si na to nahovoril 80% slovenského ľudstva, ktorí o slovách ako FUP nemajú ani tú najmenšiu šajnu . . . navyše, presne ako v dedine, kde majú dom moji rodičia a kde občas zájdem na víkend, neni absolútne iná možnosť ako T-Com. Je tu síce jeden provider s mikrovlnkou, ale dávať FUP 5GB na deň je totálne nenormálne. Navyše podľa mojich doterajších zistení tá mikrovlnka je kvalitná asi ako keby boli na semaforoch windowsy ;-) vízia je to pekná, ale neuskutočniteľná. Keby EÚ zariadila školenia pre jednotlivých ľudí aspoň o základoch IT, tak by to možné bolo, ale my žijeme na Slovensku . . .
|
|
hhhhh
Od: martinc
|
Pridané:
31.1.2011 22:50
Kto dal kur*a v tej ankete nie?Mu prajem mat internet od t-comu aspon na mesiac..ked mi nevypadne 20 krat za den tak ani raz!!!
|
|
Re: hhhhh
Od: odjspds[pp
|
Pridané:
31.1.2011 23:36
ja
a tym co si napisal dokonca podporuje internetizaciu... mozes dat skludom vypoved a najst si lokalneho hraca ktory za tvoje peniaze bude poskytovat stale kvalitnejsie sluzby...
;)
|
|
Re: hhhhh
Od: jajajaj
|
Pridané:
31.1.2011 23:41
vysvetli mi preco nebrzdi internetizaciu slovenska???? podla mna brzdi, logické nizká rýchlosť vysoká cena a a menej ľudí to kúpi ako keby to davali npr. za polovičnú cenu
|
|
Re: hhhhh
Od: waveee
|
Pridané:
1.2.2011 0:06
nemyslim si ze clovek si neda internet lebo je drahy. dam si lacnejsi program, ale aj tak si ho dam.... Ale je to skurveny "monopol" ajtak
|
|
Re: hhhhh
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 6:35
on to myslel tým, že ak by mali priemerné podmienky, konkurencii by sa ťažšie rozvíjalo. ak majú extrémne zlé, ľudia sa uvedomia a idú inde a tým sa podporuje internetizácia slovenska :)
|
|
Re: hhhhh
Od: de.ViL
|
Pridané:
1.2.2011 10:48
zabudol si na tych, ktori nemaju inu moznost okrem t-comu, ako napriklad ja.
Preto niekto kto doteraz nemal net a ma jedinu moznost t-com, ked pozrie na cenu, tak si to aj rozmysli.
Tvrdit, ze niekto si da radsej lacnejsi net je trocha odveci. Normalny clovek si neda tie smiesne programy s 2GB limitom na mesiac, ci kolko to tam je.
V dnesnej dobre je uplne prirodzene mat neobmedzeny net. Ja nemam inu moznost, len platit t-comu kazdy mesiac 20 posranych eur za rychlost 2Mb/s. A maju v tom kvalitny bordel. Ked doteraz boli tety sliepky v pobockach malo informovane, tak teraz budu duplom.
Nasrat na cely T-com.
|
|
Re: hhhhh
Od: ramzees
|
Pridané:
1.2.2011 18:57
+1 on that!
|
|
Re: hhhhh
Od: miro01
|
Pridané:
19.2.2011 10:50
nepreháňaj...
|
|
kktovo
Od: fhkgkk
|
Pridané:
31.1.2011 22:58
ako na keru pi*cu mame v tejto zaostalej republike regulacne urady? Toto je uz moc, nieze ponukaju najhorsi net u nas, ale este aj taky predrazeny ... pojebane germanske ku*rvy to su ... s chutou a bez vycitiek by som rozbil papulu a polamam paprce kto toto schvalil ...
|
|
Re: kktovo
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2011 0:22
Regulacne urady padli zhruba vtedy, ked odisla tak nenavidena Ficova vlada.
|
|
Re: kktovo
Od: siirii
|
Pridané:
1.2.2011 9:16
A to si vymyslel sám, alebo Ti to súdruh Robko povedal?
|
|
Re: kktovo
Od: ufools
|
Pridané:
2.2.2011 2:52
nenavidena je len minimom jedincov, ktori maju potrebu sa prezentovat ako vecsina
|
|
Re: kktovo
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
2.2.2011 7:03
a predsa súčasná koalícia dostala viac hlasov, ako Fico
|
|
Re: kktovo
Od: ...
|
Pridané:
2.2.2011 8:54
Ano lebo matematika nepusti 40% je << ako 15% ktori boli druhy. A to ze sa dokazali zlepit za jedinym ucelom je obdivuhodne. Drzime sa mottom:" Peniaze spajaju" a preto mame zvysene dane, plyn siel rapidne hore, nehovoriac o vsetkych energiach co sa vzdy zaciatkom roku cakat da, ale nie tak rapidne.
|
|
Re: kktovo
Od: aezqezqz
|
Pridané:
2.2.2011 18:53
a za prazdnu kasu moze tvoja stara mater????
|
|
Re: kktovo
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.2.2011 8:14
čo snáď SDKU je pri moci? však keď si oni niečo zmyslia a KDH+SaS+Most-Híd im to neschváli, tak môžu ísť do riti. My sme vedome volili túto koáliciu, aj keby bola rozdelená do 100 politických strán (no vtedy by to asi nefungovalo, ale čo už :) )
|
|
Re: kktovo
Od: Ja2
|
Pridané:
14.2.2011 17:55
Ty Kokot s veľkým K, keby voliči tých strán, ktoré sa podľa teba účelovo (a ako inak?) zlepili, chceli voliť zločinca Fica, tak zločinec Fico nemá 40 percent ale 80. Kapišto?
|
|
Re: kktovo
Od reg.: hrnco
|
Pridané:
1.2.2011 2:52
regulacne urady uz nie prosim... preco by mal za nas vsetko vybavovat stat ?? tak to bolo aj za komunizmu... naucme sa radsej kupovat zodpovedne - kvalitu za dobru cenu a firmy budu velmi ochotne sa prebijat s cenami... ale ak najivne kupujeme drahy net, tak potom sa necudujem, ze stale zvysuju.. a zvysovat budu vzdy ak budeme ochotny kupovat tak..
|
|
Re: kktovo
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
1.2.2011 12:51
Vidiet, ako to funguje.
|
|
Re: kktovo
Od reg.: fakju
|
Pridané:
1.2.2011 15:25
Kto nemusi to nekupuje
|
|
Re: kktovo
Od: kjfcksjfdk
|
Pridané:
1.2.2011 8:26
internet je najkonkurencnejsie oblast podnikania na slovensku.. preco mas pocit ze by bolo nutne regulovat ceny?
mas na vyber z kvanta internetov..
a ak by vas na lazoch dohodni sa s kamosmi spravte si wifi siet na dedine a kupne si konekt alebo predrazene DSL a zdielajte pripojenie za par susnov...
|
|
Re: kktovo
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
1.2.2011 23:39
Ty si musel prist rovno z Pokecu.......
|
|
T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od: zelo81
|
Pridané:
31.1.2011 23:15
je uplne zjavne, ze chce odstranit male siete a pritom kedysi ake mali velke reklamy "pripojte aj suseda na wifi", a teraz tym zamerom sa snazia pripojit tych ludi, co sa dokazali odpojit z takychto sieti, lebo tieto lokalky budu nutene ukoncit svoju arbitraz uz aj zavedenim FUP, ich marketing je naozaj fasisticky, no na slovensku je vsetko mozne, dalej ako zacalo magio tv tak sa im permanentne sere aj internet, tolko bordelu co maju v tej svojej metalike by som nechcel vidiet ani z rychlika, mor!
|
|
Re: T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od reg.: hrnco
|
Pridané:
1.2.2011 2:54
a vrchol vsetkeho je, ked povedia technici, ze u nich je vsetko v poriadku... pomaly zo mna robia klamara, ked sa stazujem ze mi ide velmi pomaly net, pripadne ze nejde.
|
|
Re: T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od: ubx
|
Pridané:
1.2.2011 8:27
s tymi malymi sietami sa este riadne pobavime, ked prijde ipv6 a zacnu vsetci robit obstrukcie per zariadenie(=IP), ako to robilo svojho casu UPC.
|
|
Re: T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2011 10:30
ipv6 stym nema nic spolocne, NAT ostane ako bol doteraz. Zrejme bde mozne nadalej pouzivat ipv4 adresy na vnutornej sieti a iba WAN port routra bued ipv6.
|
|
Tcom 4ever
Od: xnxx
|
Pridané:
31.1.2011 23:16
Tak toto ozaj ani nepotrebuje komentar... co si uz dovoluje tento poj*bany monopol to uz hranici so zdravym rozumom... za taku cenu by som cakal aspon 20 Mbit net pri Turbo 1/2jke... vidim ze download asi tak skoro nezvysia, a ci este vobec niekedy zvysia... upload je len kozmeticka zalezitost nic viac, keby to aspon realne islo tych 512 kbit/s, aj tam setria kde sa da, a ani sa neunuvaju adekvatne upravit profil linky... mam fakt dost
|
|
Re: Tcom 4ever
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 6:36
monopol? no ešte som nevedel, že na slovensku je len jeden poskytovateľ pripojenia.
|
|
Re: Tcom 4ever
Od: _xnxx
|
Pridané:
1.2.2011 12:03
Kamo nehnevaj sa, ale ten tvoj login to asi nie je nahoda ze? Ak Tcom nie je monopol, tebe pride normalne taketo narazove zvysenie cien, v jednom pripade skoro o polovicu? Myslis, ze keby tu bola vsade riadna konkurencia, by si mohli toto dovolit? Bohuzial, nie kazdy ma na vyber z optiky, a na dedinach ci mensich mestach je Tcom castokrat jedina moznost ako mat aspon ten 2Mbit DSL net, a ak sa aj najde nejaky lokalny wifi provider, castokrat je kvalita a rychlost jeho siete na mizernej urovni ...
|
|
Re: Tcom 4ever
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 14:43
presne si vystihol o čo ide - často sa malý provider o niečo v nejakej dedine pokúsi, ale nemá šancu, lebo pri tak malom trhu sa buď dá neposkytovať internet alebo poskytovať predražene. Pokiaľ sa nedá nájsť provider s lepšími podmienkami, tak si asi nikto nemyslí, že by sa to dalo spraviť lepšie. Pokiaľ sa to nedá spraviť lepšie, síce môže byť predražené voči mestám, ale čo už, lepšie sa nedá, buď takto alebo nič
|
|
Re: Tcom 4ever
Od: medooo
|
Pridané:
1.2.2011 13:34
studuj chlapce, studuj... monopol nie je o pocte, ale o dominancii... microsoft je tiez monopol a pritom existuju aj OS od inych firiem...
|
|
Re: Tcom 4ever
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
1.2.2011 14:44
nemyslím si, že by cez 90% prípojok na Slovensku poskytoval tcom
|
|
Re: Tcom 4ever
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:29
v kazdej druhej dedine nie je nic ine ako tcom
a tam kde nic ine nie je, nie je tam ani tcom
je tam len na papieri, a papier znesie velmi vela
|
|
bleeee
Od: prdlajs
|
Pridané:
31.1.2011 23:20
Taky internet by nechcela ani Janka Hospodarova. Sok!
|
|
anketa
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
31.1.2011 23:27
v ankete asi hlasovali aj akcionari t-comu :D
|
|
Telekom
Od: iKEBAB
|
Pridané:
31.1.2011 23:27
Podla mna im priserne zhrdzaveli kable cez zimu.
Preto chcu aby kazdy fical na 2Mbps
Vid FUP, znizenie ceny na 2Mbps, zvysenie vsetkeho ostatneho.
Poznam asi troch az piatich technikov z T-comu, kazdy mi povedal ze tie kable su (bez slova, len sa usmiali velmi sikoro)
Linka zahadne pada, rychlost je OK (na Magio2), ale vo vela lokalitach BA hlavne (stare a nove mesto) nie je mozne ziskat viac ako 6-8mbps, cize ten 12mbps ci aky to odvar je takmer totalne zbytocny...
je to hnus, skoda ze mam este 6 mesiacov viazanost, potom nadobro koncim.
|
|
Od reg.: Nadeo4441
|
Pridané:
31.1.2011 23:44
Je slovanet menšie zlo ako tcom? :D
|
|
Re:
Od: phoenix15
|
Pridané:
31.1.2011 23:46
mam slovanet a NIKDY VIAC
|
|
Re:
Od: phx
|
Pridané:
31.1.2011 23:47
mam slovanet a NIKDY VIAC
|
|
Re:
Od reg.: jakub89
|
Pridané:
1.2.2011 0:58
T-COM internet som nemal. Slovanet mozem len odporucat, ak si vsak z Popradu. Tu robila siet ina firma :)
|
|
Re:
Od: zase ja
|
Pridané:
1.2.2011 2:51
JJ v PP je slovanet jednička medzi internovaných providermi
a to ďaka aminetu a jej neojebujucou politikou kde zakaznici sú len tovarňa na peniaze.
|
|
Re:
Od: Danko01
|
Pridané:
1.2.2011 9:16
Slovanet používa káble T-Comu, aj keď knim prejdeš, nespravíš žiadnu zmenu v padaní internetu... :(
|
|
Re:
Od: karolko1
|
Pridané:
1.2.2011 16:12
to uz daavno nieje pravda, teraz sa sustreduju na optiku v niektorych mestach ako PP,PO a dsl uz ma len kto chce...
|
|
Re:
Od: GAZ
|
Pridané:
2.2.2011 12:13
alebo este stale kto musi. proste aj ked byvas v meste, ale napriklad v centre mesta v rodinnych domoch ako ja, nikto ti tam kable tahat nebude, cize pravdepodobne az do konca sveta bude na vyber T-kok/Slovanet/Mobilny internet (ktory je vdaka limitu na normalne pripojenie nerealny)
|
|
Re:
Od: dnes má meniny Tatiana
|
Pridané:
1.2.2011 13:24
No ja som teraz cca rok u slovanetu kedze odkupili byvali roburnet a nemozem sa stazovat. Rychlost je fajn o fup-e neviem kde je :)
|
|
aaaaa
Od: phx
|
Pridané:
31.1.2011 23:46
mozem otazku?
vsetci tu pindate na metaliku ako blbne... ale ma tu niekto aj optik2 alebo optik3 ze ako to ide? lebo si planujem dat....dikes
|
|
Re: aaaaa
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
1.2.2011 1:13
Mám tu v Petržke Optik 3 , mám ho pol roka a zatiaľ ani jediný problém a rýchlosť je stále super ako má byť :)
|
|
Re: aaaaa
Od: sizej
|
Pridané:
1.2.2011 1:24
nevyznam sa v tychto provideroch velmi ale teraz som si pozrel ze fibernet 40/4 stoji este menej ako optik 3 ktory je udajne 40/2, tak okrem dostupnosti je nejaky dovod preco uprednostnit tcom? nerypem len ma to zaujima
|
|
Re: aaaaa
Od: fwefw
|
Pridané:
1.2.2011 8:51
Cekni si na forach hlavne aku maju podporu (ochota, odbornost operatorov o tretej rano) a pripadne veci ako nutenie do elektronickej faktury, poskytovane sluzby, shaping, blokovanie smtp, cena verejnej IP, nasadzovanie (plany) ipv6 a spodobne.
|
|
Re: aaaaa
Od: telefon
|
Pridané:
1.2.2011 11:16
Orange je výrazne lepší ako optika od T-comu (Cena/Rýchlosť). Shaping nie je, aspoň mne ide p2p naplno (privátne trackery), smtp nepoužívam, ale pochybujem, že by to obmedzovali a cena verejnej IP nie je až taká vysoká a väčšina zákazníkov verejnú IP ani nepotrebuje. IPv6 nemá v pláne zatiaľ nasadzovať nikto z veľkých poskytovateľov v SR.
|
|
Re: aaaaa
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
3.2.2011 21:17
nezavadzajte...
kazdy, kto ma optiku od Orange na Slovensku, tak ma verejnu IPv4 adresu. Za priplatok je STATICKA verejna adresa.
Interval zmeny adresy je pritom niekolko mesiacov (ak nemate staticku).
Pred 2 tyzdnami som obnovoval zmluvu, nikto ma do el. faktury netlacil - len mi ju (logicky) ponukol ako prvu moznost - ostal som u papierovej.
AD blokovanie SMTP - citali ste v tej dobe cennik/zmluvu a aky bol rozdiel medzi Business a "Home" programami okrem vyrazne vyssieho uploadu ?
Bolo nim prave povolenie poskytovat SERVEROVE SLUZBY. Spominam si, ze som pred par mesiacmi (tusim v prilohach) cital v poznamke vypisane najma o ake sluzby sa jedna (http, ftp, mail, IRC server)
V sucasnom Orange doma cenniku / zmluve som toto obmedzenie uz nenasiel avsak pri Business programoch (15/10 a 50/50) hlaska o povoleni vyuzivania na serverove ucely ostala.
- ak niekto v sucasnosti nasiel zmienku o obmedzeniach vyuzivania sluzby tak nech sa o to podeli.
|
|
Re: aaaaa
Od: phx
|
Pridané:
1.2.2011 17:06
jj dostupnost je problem...ten pnak pomarancovy nenatiahol optiku :(
|
|
Re: aaaaa
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
1.2.2011 19:13
Ja som uprednostnil T-com pred Orangeom z dôvodu, ak by som menil bydlisko tak mi internet prenesú na inú adresu za 1€, pričom v Orangei by to stálo 200€
|
|
Re: aaaaa
Od: Danko01
|
Pridané:
1.2.2011 9:19
Mám ju cca pol roka v Petržalke , bez jediného výpadku. Samoinštaláciu zvládne aj desaťročné dieťa.
|
|
Re: aaaaa
Od: phx
|
Pridané:
1.2.2011 17:08
dikes...chodim na tuke odbor telekomunikacie takze instalacia je ten najmensi problem myslim :D:D
|
|
nejak
Od: iKEBAB
|
Pridané:
1.2.2011 0:59
nejak nam pada aj samotne dsl.sk
kto stupil na kable ?
|
|
Na zamyslenie
Od: Donnie Darko
|
Pridané:
1.2.2011 1:31
Celá svetová ekonomika brzdí vývoj.
|
|
Re: Na zamyslenie
Od: ubx
|
Pridané:
1.2.2011 8:25
cela svetova ekonomika brzdi vyvoj svetovej ekonomiky :-)
|
|
5znakov
Od: Dano91
|
Pridané:
1.2.2011 2:32
Mne tie spiny bez udania dovodu znizili profil linky zo 7 Mb/s na 4.5 Mb/s a to mam v zmluve 6016/512 kb/s..
|
|
T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od: zelo81
|
Pridané:
1.2.2011 2:54
znizenie profilu znamena ze ich atm siet v dobe aku si podpisal zmluvu hovori technicka specifikacia adst, vid tento graf: http://www.internode.on.net/ residential/broadband/adsl/extreme/performance/ teda link bez medzery
|
|
prechod od tdebilov
Od: LuCKy69
|
Pridané:
1.2.2011 7:00
Nastastie som presiel ku konkurencii. Cenova politika tdebila je na bode mrazu a toto je uz vrchol.
Vsetci co mate pripojenie cez tychto darmozracov mate aj alternativnu moznost. Ja som presiel ku Swan. Pre zaciatok som si dal rovnaku rychlost ako som mal u tdebilov kvoli otestovaniu. Musim povedat, ze je to v priemere rovnake az lepsie a za nizsiu cenu nez tdebil! Teraz si mozem este zvysit rychlost a stale to bude lacnejsie nez u tdebilov nizsia rychlost...
Skuste sa poobzerat po alternativach, nejake tu su.
|
|
T-Com zdražil
Od: Admin123
|
Pridané:
1.2.2011 7:20
Kríza v Nemecku zastala tak treba Slovákov zpdrať
|
|
dovod?
Od: ubx
|
Pridané:
1.2.2011 8:25
zjavne chcu odprdelit cele DSL a natlacit ludi do optiky. A male firmy, ktore vyuzivaju 4ku motivovat ku kupe "kvalitnych firemnych programov". A uspech 2 mini si zjavne dakto v t-come zlizne. asi mali odoliv z klasickej 2. co uz. konkurencny boj je tvrdy a nas zakaznik je vyberavy. nechce lacne veci. ze kotrcka. :-)
|
|
Re: dovod?
Od: telekomak
|
Pridané:
1.2.2011 9:30
Politika T-Comu:
- pozastavená, teda žiadna investícia do medených káblov (ak niekto v poslednom roku videl nejakého kopáča kopať jamu pre nový kábel, nech dá vedieť )
- postupný prechod v mestách na optiku , min. Turbo2 ( cena rovnaká pre obe produkty , rozdiel v rýchlosti neporovnateľný)
- montáž samoinštaláciou
- postupný prechod hlasových služieb na VOIP
- postupné zdražovanie DSL programov ( pomalý, ale nútený prechod na optiku) , menšie mestečka a dediny.... smola)
|
|
Re: dovod?
Od: ubx
|
Pridané:
1.2.2011 9:44
hej, tiez mi to tak pripada.
|
|
Re: dovod?
Od: Cage
|
Pridané:
1.2.2011 10:35
ostatnych ludi idu odpojit, to je ich politika :)....
Inac ta ziadna investicia, nie je az tak pravda :) : http://www.presov.sk/portal/?c=12&id=15374 :)
Ja byvam len daleko od centra, ale kable sa ani nechystaju menit....(kapacity DSL Slamu su uz dosiahnute, takze uz ani viac pripojok nedaju) a mozem tiez zabudnut na to ich zazracne Turbo 4 na aDSL.
|
|
Nenormálne
Od: siirii
|
Pridané:
1.2.2011 9:22
Tam to musia vymýšľať totálni magori, dúfam, že ľudia začnú vo veľkom odchádzať, aj keď viem, že žiaľ vo veľa lokalitách nie je na výber. Za príklad totálnej demencie možno považovať program Optik 2 Mini s rýchlosťou 20 / 1 Mbps a FUP 1 GB za mesiac (!!!), pričom po jeho prekročení ide rýchlosť dole na 256 / 256 kbps. 1 GB sa na tej rýchlosti dá stiahnuť za necelých 7 minút. To už musí byť prípad pre psychiatra, kto toto vymyslí.
|
|
Re: Nenormálne
Od: siirii
|
Pridané:
1.2.2011 9:24
Aha a zabudol som na to najlepšie: 13€ :-D
|
|
Re: Nenormálne
Od: medooo
|
Pridané:
1.2.2011 13:41
do fakt existuje FUP 1GB? to je naco komu taky internet.. 20/1M a po pozreti 2-3videi na YT hotovo...
Ved to aj moja mama spravi za mesiac vacsi traffic...
|
|
Re: Nenormálne
Od: sizej
|
Pridané:
1.2.2011 20:04
odkial mas take info? na stranke tcomu pisu, ze s optikom2 mozes tykovat neobmedzene
|
|
Re: Nenormálne
Od: siirii
|
Pridané:
7.2.2011 10:37
http://www.t-com.sk/internet-a-televizia-na-optike klikni na záložku Magio internet Optik a úplne dole.
|
|
upload
Od: Lumiere
|
Pridané:
1.2.2011 11:00
neviete ci sa upload zvysi aj ludom ktori su uz viazanosti? teda myslim kazdemu automaticky kto uz je pripojeny
|
|
Re: upload
Od: lumiere
|
Pridané:
1.2.2011 11:01
*vo
|
|
Re: upload
Od: Cage
|
Pridané:
1.2.2011 11:36
Pochybujem, samozrejme,ze to bude len pre novych.
|
|
Re: upload
Od: fero.1984
|
Pridané:
1.2.2011 12:44
vsetkym. z 256 kbit/s to pojde na 384 kbit/s pri Turbo 1 a 2 a z 256 na 512 kbit/s pri Turbo 3. pre vsetkych.
Kto ma 512 kbit/s za jednorazovy poplatok alebo si plati mesacne pri turbo 2, bude mat nadalej 512 za nezmenenych podmienok.
|
|
Re: upload
Od: Lumiere
|
Pridané:
1.2.2011 19:07
no ja mam turbo 3 tak som zvedavy kedy to dvihnu...
|
|
otazka pre DSL.sk
Od: dazqezqez
|
Pridané:
1.2.2011 11:25
pozeram na tkom strankach internet, a nikde nevidim ziaden upload 384kb. A to je ponuka od 1.2.2011 do 31. 5. 2011
som z toho jelen
|
|
T-com a zmluvy
Od: Cage
|
Pridané:
1.2.2011 11:35
T-com si robi take zmluvy aby s nimi mohol volne hybat podla situacie.
|
|
hovna
Od: sasas
|
Pridané:
1.2.2011 12:21
Rychlost je na hovno a ceny su jak u debilov
|
|
Slovakia
Od: poisson
|
Pridané:
1.2.2011 13:49
Na Slovensku sa zdrazuje vsetko, T-com zdrazuje aj to, comu sa da spravit slusna konkurencia.
Vivat kartel Slovakia.
|
|
fail??
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
1.2.2011 16:16
Magio Turbo 2 s hlas. prog. ze prvych 6 mes. 0,00e uvadzate v tabulke. Pokial viem tak bolo za polovicu cize 9e ak sa dobre pamatam ked si bol to davat. takze nejako vam tie cisla tam nesedia, alebo ja zle pozeram.
|
|
extrémne - exkrementne
Od: Opera Tor
|
Pridané:
1.2.2011 17:53
Oni si akosy veria, som myslel, ze tieto vyjeb. ceny budú platit maximálne mesiac. Bohužial nemám viazanosť a už teraz za turbo 2 platím aj 25 €!!!
"Právne informácie
akciová ponuka je platná od 1. 2. 2011 do 31. 5. 2011 alebo do vyčerpania zásob koncových zariadení
uvedené ceny sú v € vrátane DPH
akciové ceny platia pri záväzku využívať službu Magio internet počas 24 mesiacov
akciové ceny platia ešte 6 mesiacov po skončení viazanosti"
|
|
nie je volná linka!
Od: MM2011
|
Pridané:
1.2.2011 17:56
Kašlať na cenu, keď nie je voľná linka! Áno, aj v roku 2011 sa stáva, že po objednaní Turbo3 v mieste, kde je Magio vám oznámia, že internet a telefón vám nezavedú, lebo nie je volná linka, pretože všetci susedia majú internet zavedený a na vás už nezostalo miesto na kábli, alebo v rozvodni. A iný, lokálny provider? Od toho utekajú všetci do T-srandy.
|
|
Re: nie je volná linka!
Od: Cage
|
Pridané:
1.2.2011 19:08
A odkial si? Na nasej ulici maju s tym ludia problem.. Ja nastastie este mam pripojku...
|
|
Re: nie je volná linka!
Od: suhlas
|
Pridané:
3.2.2011 9:44
Pridavam sa, skusal som to tiez - 3x,
raz nas dokonca natahovali mesiac - forrmalne akoze vsetko maju pripravene (aj podla adresy to "sedelo", max. do 12Mb),
ked malo prist k cinu volal technik, ze to z technickych dovodov nie je mozne..
A to najlepsie:
- Zaslali mail (den, cas), kedy pride technik instalovat, (tak som cakal, nesiel rano do prace..), technik volal v tu hodinu ze z toho nic nebude...
BORDEL...!!!!!!!
|
|
Fresh
Od: Prihlaseny pouzivatel
|
Pridané:
1.2.2011 19:18
Ja mam 100/100 za 10€ mesacne a som obycajny chalan z Petrzalky.
Kto ma este v dnesnej dobe T-Com? Aha, uz viem, sedlaci, ktori este neprisli do Mesta!
|
|
Re: Fresh
Od: name (required)
|
Pridané:
1.2.2011 19:38
A koho zaujíma tvoj trápny názor, ty kokot z Petržalky?
|
|
Re: Fresh
Od: nez
|
Pridané:
1.2.2011 20:08
no nemozem si pomoct ale zatial najlepsi prispevok v celej diskusii
|
|
Re: Fresh
Od: 0101010
|
Pridané:
13.2.2011 21:54
:D
|
|
Re: Fresh
Od: sizej
|
Pridané:
1.2.2011 20:02
ked takto vyzera "obycajny" blavak tak slovensko boh ochranuj...
|
|
Re: Fresh
Od: staffy
|
Pridané:
1.2.2011 20:38
A prečo si mesto napisal s velkým M? Asi preto že si Blavák...
|
|
Re: Fresh
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
1.2.2011 20:50
jo, si kapo lebo si z BA, idem sa po...t z teba.
|
|
Re: Fresh
Od: rayen11
|
Pridané:
1.2.2011 20:52
a som tiez sice z Blavy, ale tak toto uz je moc fakt...=D
|
|
Re: Fresh
Od: iKEBAB
|
Pridané:
2.2.2011 10:21
A od Preśóóóóva a od Preśóóóóva ...
|
|
Re: Fresh
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
2.2.2011 12:34
a od Prešova v tej roli, neše še.. . :D
|
|
Re: Fresh
Od: orangetmobilekartel
|
Pridané:
2.2.2011 13:03
Janka Hospodárová rulezzzz :))))))))))))))))))))))))))
|
|
Turbo4 cena
Od: Turbo4 fiha
|
Pridané:
2.2.2011 12:21
Neviete nahodou ako to bude, ked mi v T-come skonci 24 mes. viazanost s Turbo 4? Lebo momentalne im platim za 8Mb/0,67Mb cca 30€ mesacne ale pozeram, ze noa cena sla na uroven uzery... Ked mi skonci viazanost nabehne klasicka cennikova cena bez viazanosti, alebo budem nadalej platit 30€?
Aby som to zhrnul, najskor mi bezdovodne znizili download z 11Mbps na 8Mbps a teraz este aj cena rastie. Medzicasom stihli zaviest pre nove programy FUP. Takze terajsi produkt v porovnani s povodnym sa neda vobec porovnavat... len tak dalej nenazranci!
Najlepsie je, ze unia nam schvalila velice slusne lowe na pokryvanie menej lukrativnych oblasti, ale nase vlady a velke firmy to uzasne vyuzivaju... momentalne pojdu peniaze na dialnice namiesto planovanej informatizacie, tak nakoniec urcite unii zaplatime pokutu za to, ze schvalene peniaze boli pouzite na iny ucel ako bol odklepnuty. Asi je najvyssi cas sa odstahovat do vyspelejsej casti sveta.
|
|
Re: Turbo4 cena
Od: LuCKy69
|
Pridané:
2.2.2011 14:33
Ak nechces u nich pokracovat, tak si podaj ukoncenie zmluvy najneskor mesiac pred jej ukoncenim (myslim, ze len osobne tdcentre), pretoze tdebili maju mesiac na jej spracovanie a ver mi, ze toto obdobie aj vyuziju. Logicky (???) by si mal platit po skonceni viazanosti a neukonceni zmluvy sadzbu ako bez viazanosti ale treba si to pozriet, pretoze napr. ja som isiel okolo dvadsat dni mimo viazanost a cakal som kolko mi pride vyuctovanie, no konalo sa velke prekvapenie... Prisla mi faktura na 0€ (ano, NULA EUR)! :D No mozno mi este nejaka ta fakura pride,co by ma fakt neprekvapilo, u nich clovek nikdy nevie...
|
|
Re: Turbo4 cena
Od: Turbo4 fiha
|
Pridané:
2.2.2011 19:19
Vdaka za info. Zatial mam na to sice este cas, ale v jeseni sa rieseniu novej zmluvy zrejme nevyhnem. Uz som si s nimi uzil dost pri nastavovani profilu linky, tak sa na to chcem psychicky pripravit uz teraz...
Mam pocit, ze bandwidth mi klesol odkedy tu par ludom zaviedli kablom Magio TV. Mozno to je dovod, preco Turbo 4 ani moc neprezentuju v momentalnej akciovej ponuke na stranke.
Predpokladam ale, ze ako obycajne, najlepsie ceny nastavia niekedy cez leto alebo v jeseni. Na jar maju vzdy desnu ponuku. Vlastne vzdy maju desnu ponuku, ale lepsie ako nic :-)
|
|
100 %
Od: sega
|
Pridané:
2.2.2011 15:08
ja mam optik 4 a vôbec sa tý rýchlosť nedá využiť pretože veľa servrov ku ktorím sa pripájam nie je tak rýchlo nastavená!! pre bežného užávateľa 80/4mbit uplne zbitočná vec!! tento rok mi končí viazanosť a na 100% viem že od t comu internet nekúpim!! nehovorím o tom že čo všetko naslubovali ale v zmluve ked ju clovek prestuduje zisti ze je napriklad datovo/rýchlostne obmedzený a že mi ani 60 mbit download nikto nezaručuje!! ale oni mi neodpustia kolisanie platieb za internet!!! a teraz ešte idu hore s cenou uch nech si ho platia nemci !! tak že ja v tcome končím asi iba tolko
|
|
Re: 100 %
Od: MenoX
|
Pridané:
3.2.2011 0:45
Lol, ano, odporucam nakup garantovanej 80 mbit linky. Dufam ze mas aspon tak desatnasobok priemernej mzdy SR a tvoje zivotne naklady okrem internetu su k tomu 100 eur mesacne...
|
|
http://www.dsl.sk/prices.php
Od: http://www.dsl.sk/prices.php
|
Pridané:
2.2.2011 15:10
http://www.dsl.sk/prices.php
|
|
Na..zerte :-D
Od: Patricius
|
Pridané:
2.2.2011 17:20
My.. resp. v tomto case uz moj iba rodicia maju doma Turbo 2 za 4 euri mesacne :-) Sharuju tam internet tri domy. Rychlost dostatocna, cena prijatelna. Za 5 - 6 rokov co tam je jeden vypadok. Dovidenia.
|
|
Re: Na..zerte :-D
Od reg.: fakju
|
Pridané:
2.2.2011 23:31
nj ked maju mesacny traffic 1GB tak im staci.
|
|
Suhlas so \"sega\"
Od: Patricius
|
Pridané:
2.2.2011 17:25
Hej hej ..vyzera to ze Big T sa snazi sem doviezt zapadniarske trendy ... hlavne ze svojim ludom (povacsine) platia vychodniarske platy ... Osobne by som sa tiez na nich vykaslal... Moj otec vsak ma carovny dar vychytat vsetko so zlavami a akciami ake ani nemaju :-P... Pre mna su vsak postacujuce aj mensie rychlosti nakolko som neni odveky downloader Takze hura do cohokolvek okrem Orandzovych debilizacii a Ruzovych auticiek...
|
|
T-Com extrémne zdražil najrýchlejší Internet
Od: zelo81
|
Pridané:
3.2.2011 0:38
TkokotCenter/Mobile stoji celkovo za milu Jarmilu vsetkym sposobom, co robia a ako to robia...
|
|
A co by ste chceli? Vencek s kakaom?
Od: MenoX
|
Pridané:
3.2.2011 0:43
Odkedy Dzuri Mikinda predal telekomunikacie aj so vsetkymi drotmi, lebo vraj "stat je najhorsi vlastnik", tak ich dal do ruk zahranicneho STATNEHO podniku, tak sa niet co cudovat, ze zahranicna kvazisukromna spolocnost chce tvorit zisk, pre dobro obcanov tu nie je.
Ale zvolte ho este desatkrat a potom nadavajte, ze za vsetko moze ten zly telekom...
|
|
mkkkkkm
Od: cedic
|
Pridané:
3.2.2011 10:08
netrep hluposti ty magor
stat je najhorsi vlastnik. ak by t com bol statny tak kradne rovnako...navyse je v cervenych cislah este..problem je v tom ze protimonopolny uradnici si skrabu za nase dane gule a nerobia svoju pracu
|
|
Re: mkkkkkm
Od: steel
|
Pridané:
3.2.2011 11:41
stat je najhorsi vlastnik, ale preco je stat najhorsi vlastnik. ludia ktori ho riadia ti povedia, ze stat je najhorsi vlastnik. nesedi ti tu nieco?
|
|
Re: mkkkkkm
Od: arzzqz
|
Pridané:
3.2.2011 12:30
sedi vsetko, ked pride manazer do statneho podniku aku ma snahu? Ved vie ze dostane svoje miliony ci je podnik v cervenych alebo ciernych cislach, tak preco by sa snazil. Vzdy je to len politicky nominant. V sukromnej firme ide len a jedine o zisk, manazer ak neplni ciel poslu ho razom do prdele a nedostane nic. Toto je rozdiel vo vnimani pojmu sukromny a statny podnik. V statnej firme je dalej problem so zakazkami, nikdy sa nehladaju efektivne aby sa usetrilo, ale aby zarobil kamarat, pribuzny a podobne. Najdi mi jeden priklad ako super dobre funguje nejaky statny podnik!
|
|
Re: mkkkkkm
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:31
ak by slovac nebola BLBA, tak By tahali za JEDEN POVRAZ...
preco je to take kua narocne aj DAT a nie len BRAT ?
nepochopim tuto vec.. kam si to zoberie ? do hrobu?
peniaze nie us vsetko, ver mi, nie su, nebudem vysvetlovat preco, ale nie su.
|
|
Re: mkkkkkm
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.2.2011 22:32
ale suhlasim, mas pravdu, len nechapem PRECO su ludia taki egoisticky, az tak kua moc.
|
|
tak toto
Od: Batman12
|
Pridané:
3.2.2011 14:37
A u nas internet a hlavne od T comu je oničom sak 2048kb/s za 20 eur to kde sme ??? v madarsku či v čechach maju omnoho rychlejsie internety za taku sumu len skoda že nie vsade je optika a cez DSl viac než 12 288kb/s aj tak nebude takže smolu mam ja lebo byvam na dedine a vela vyberu na internet nemam ale aspon by mohli stabilizovať kolisanie pri stahovani. A tie mikrovlne dakujem nechcem princip cez IP je oničom
|
|
nfdksnfdls
Od: bnfjdsk
|
Pridané:
3.2.2011 17:41
Ako na dedine nieje o com, je tu lokalny provider (wifi) ale ten ma este horsie ceny s mensou rychlostou oproti t-comu. A navyse wifi :-(.
Teraz mozu dakovat bohu ty co si mozu vybrat aj z mensich poskytovatelov, ktory maju ovela priatelnejsie ceny a ovela menej zakaznikov ( akoto ze potom t-com s obrovskym mnozstvom zakaznikov ma este drahsie ceny? :D )
Neviem co tu splietate firmy....ano tie nemaju na vyber, ale povedz mi ktory lokalny provider ti poskytne garantovanu rychlost napr. 10/10 Mbit a 24h servis s pridelenym technikom. Ked mate server a veci okolo toho vo firme nemozete si dovolit cakat dva dni na technika kym vam to pride opraviť.
|
|
fdhsjfnhsdj
Od: fndsjfnsdk
|
Pridané:
3.2.2011 17:42
a k tomu zdažovaniu :-) zlate porekadlo hovori: ten kto ma vela chce ešte viac :D a ty nemčuri vyditelne nemaju dosť :D tak hrabu kde sa da.
|
|
ooooooooooooo
Od: OOOOOOOOOOOOO
|
Pridané:
3.2.2011 20:48
su to hajzli
|
|
extrémne - exkrementne
Od: Opera Tor
|
Pridané:
3.2.2011 23:14
Nemci nejsú sprostý. Vyjeb. Slovač sa nechá otlkať a zdierať až do krvy. Nemcim chcete robit viac, pridajte na plat, inak ostrý štrajk!!! alebo nebude norma
|
|
Sranda
Od: Jaa100
|
Pridané:
4.2.2011 2:06
To už je 1. apríl ?!
|
|
Zacinaju sa bat....
Od: elbeka
|
Pridané:
4.2.2011 8:14
Ten turbo 4 je zo zlata, ze za neho chcu tolko? Niet nad antik, za 18ecok si na optike aj s telkou. Trosku sa rozbehne antik do viacerych miest a monopol ako T moze ist balit kufre alebo menit ceny. Jedine co mu tam potom udrzi ludi je ta viazanost, ktora mimochodom v antiku vobec nie je. Hanba aky je T nenasytny :(
|
|
ahagsdgsdfg
Od: Batman12
|
Pridané:
4.2.2011 10:27
mi tu mame tiež poskytovateťov ktory ponukaju mikrovlny internet zavedenie neni drahe lenže rychlosť je tiež oničom a veľa je vypadku takže moc sa to neoplati mi mame tusim možnosť aj na Slovanet lenže zas nepoznam nikoho kto by mal slovanet takže neviem aky sú je tam 2048kb/s za 12 eur.
|
|
xxxxxx
Od: bxx
|
Pridané:
5.2.2011 6:14
nech nam je Egipt vzorom !!!!!
|
|
dakujeme
Od: bukekela
|
Pridané:
5.2.2011 11:30
Dakujeme vam za to a posielame dakovne video !
http://tinyurl.com/4j2vgfh
|
|
nenazranci
Od: kmkmkm
|
Pridané:
5.2.2011 11:32
ja som sa nastastie t-srandy zbavil uz davno pri stahovani. Teraz bezim na optike 50mbps symetrickych bez fup za 10,29 EUR mesacne bez viazanosti. No poviem len tolko, obdivujem vas vsetkych co mate net od tej t-srandy kotra do obnovy svojich vedeni neinvestuje asi nic a to si este dovoli takto brutalne zvysit ceny a znova zaviest fup. Niet sa co cudovat ze ceny rastu a rychlosti da sa povedat klesaju (hlavne znizovanim profilu liniek), treba si uvedomit ze linkove rozvody su stare ich kvalita rapidne klesa. No to co t-sranda urobila s optikou to nema obdobu, podla mojho nazoru brzdy rozvoj sk netu v maximalnej moznej miere.
|
|
drahy internet
Od: netik
|
Pridané:
5.2.2011 13:39
T-com je jedna velka zlodejkska banda ktora okrada ludi a chce od nich vydojit co najviac penazi.Plati sa tam nekrestanskymi prachmi a internet je na hovno s takym down/upload.
Fuck you mame najdrahsi internet na svete.Som zvedavi kedy ty buzeranti zo slovenskych telekomunikaci zmenia cenovu politiku.
|
|
zapalkari
Od: hrmelo
|
Pridané:
5.2.2011 19:37
No mam Turbo 4 udajne 12mb neobmedzeny ALE rychlost nepresiahne 8mb, do zmluvy doplnili FUPko a vsetko brania tym ze nevedia poskytnut plnych 12mb. Este dufam ze mi zvysia cenu a to uz bude konecna. Zapalkari ...
|
|
Re: zapalkari
Od: Negarant
|
Pridané:
5.2.2011 21:30
12mb na Turbo 4 nie je garantovane, preto si to mozu dovolit. Mne to nikdy nebezalo 12mb, ale 11mb som zazil po niekolkych telefonatoch s technikmi. Po case som ale dopadol podobne. Ked som bral program, este nemali nikde zverejnene FUP a ak ano, tak iba hmlisto. Ale doteraz som nestiahol za mesiac viac ako 205GB, tak neviem posudit, ci by to na staru zmluvu uplatnili. Mam ale pocit, ze do buducnosti bude lepsia volba Turbo 3.
|
|
Re: zapalkari
Od: zelo81
|
Pridané:
6.2.2011 3:48
uz len do buducna riesit spolocnost t-com je blbost! nikdy viac, sediveju mi z nich vlasy a ich marketing = vydrankavanie prachov z obycajnych ludi co posobia na Slovensku, zle postavene prava a isto nebude platit v ich sieti ochrana spotrebitela..
|
|
Re: zapalkari
Od: dsl turbo4
|
Pridané:
10.2.2011 10:44
Tak jedine Turbo3 pretože T4 je predražené a zbytočné,po roku mi dali na to FUP...380GB som mal a 20.v mesiaci mi to do 29. išlo 256/256 kbit/s ale to v kuse vypadavalo až po 4 dnoch prišli na to prečo a to mam zmluvu pred datumom kedy FUP dali.Tak som písal sťažnosť,že rok mi daju pokoj a teraz zrazu im tie data chýbaju?Ja že zneužívam linku a obmedzujem iných mi odpísali,hm a predtým som nie?Tak som im poradil že som ochotný si priplatiť,nech idem do konca mesiaca rychlo ale že individualne zakazníkov neriešia.Zbohom oni nechcú ani peniaze tak je fakt najlepšie kto má možnosť si dať inu linku alebo ako pako objednať 2 T3..ky a ked dojde limit dat prehodiť heslo?....non sens ich obchodný duch je v r....tiiiiii..-))
|
|
Tuto diskusiu treba poslat...
Od: Dorota, zajtra Vanda
|
Pridané:
6.2.2011 15:14
Kokopentnym do zmykajtomu
|
|
Zacodh
Od: NAcoghj
|
Pridané:
6.2.2011 15:17
Preco potrebujem kooktnu pripojku od tsrackomu ked chcem ineho poskytovatela?:D boha jeho, je nacase nakupit zbrane a vystrielat republiku, inac tu spina bude az do skonania sveta, taky fico zabezpecil vlastnou hlavou min. 2 generacie bastardov z penazi danovych... nas...
|
|
Stranka T-comu
Od: jurto
|
Pridané:
8.2.2011 22:18
Ja sa pokusam na strankach T-Comu nieco docitat ohladom tych cien ale maju tam uplne nieco ine a okrem toho strasne nepriahladne a velky bordel. Mozno, ze zajtra tam bude zase nieco ine
|
|
iugufizg
Od: rfuvizgi
|
Pridané:
9.2.2011 21:25
Tcom-najvyj.... kok....!!!!!!!!!!!!!!aby im do rana zhoreli vsetky kable a ocitli sa pod mostom.
|
|
turbo 3
Od: Lukas258
|
Pridané:
11.2.2011 13:07
kolko vlastne stoji turbo 3 solo
|
|
ceny na slovensku
Od: muld3r
|
Pridané:
12.2.2011 11:52
trapne je ze taky zakladny internet uz pre 5 rokmi stal okolo 20-30 eur.
a kde je t-com teraz? hmm cena tak 20-30 eur. ved je to smiesne.
vsade kde sa pohnem mam k dispozicii internet. povedzme ze niekto doma potrebuje internet mozno par hodin tyzdenne. ma za to platit 20 eur mesacne? blbost. preco neposkytnu program povedzme s rychlostou 512kbps? neobmedzeny... za cenu povedzme 10 eur? lebo su to nenazranci.
a kym im to ludia budu kupovat tak je jasne ze sa nic nezlepsi. veci v dnesnej dobe stoja tolko, kolko su ludia ochotni za ne zaplatit.
|
|
antik
Od: marcelius
|
Pridané:
17.2.2011 8:01
Na Antik v Košiciach nič nemá 64/64 Mb a za rozumnú cenu 17,92 Eur ale len v meste a je v tom aj telka a telefón taký telekom sa môže skryť so svojimi predraženými službami
|
|
To su mantaci
Od: Jaroslav Kuba
|
Pridané:
21.2.2011 10:33
v tom T-COMe im to uz lezie na mozgy sa mi zda, ale co narobim som rukojemnikom, kym tu nepride konkurencia o com dost pochybujem, ze pride
|
|
Miklos
Od: Peter 22
|
Pridané:
21.2.2011 15:49
Tusim v T-Com-e zamestnali Miklosa :)
|
|
optik 4
Od: pmaster1
|
Pridané:
21.2.2011 23:32
kolko vlastne stoji tato sluzba lebo na stranke t-comu pozeram cca 100E a tu je prianiva cana okolo 40E
a fup 240gb sa pocita spolocne pre ci individualne up/dwn ?
|
|
T-COM
Od: pumy
|
Pridané:
17.3.2011 20:53
T-COM je v troskach ovladaju ho idioti,vsetko co malo hodnotu predali,vyhadzuju ludi,firmu vykradaju slovensky "manageri"cez dodavatelske sluzby
|
|
t-com
Od: iwann
|
Pridané:
23.4.2011 19:26
Tiez mam turbo 4 a teraz ma po roku spomalili na 256kb tak vam poviem zbohom t-debil idem ku konkurencii za toto mam platit 36 euro mesacne?DAKUJEM NEPROSIM VY NENAZRANCI DOVIDENIA.
|