| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Filip
Od: FrantoPepo
|
Pridané:
24.1.2011 11:22
Som za to, aby po tretom takomto stupidnom navrhu odpojili Filipa od internetu a preplatili mu liecenie.
|
| |
Re: Filip
Od: mswin
|
Pridané:
24.1.2011 11:23
myslis Jara Filipa? Toho uz neodpoja...
|
| |
Re: Filip
Od: lolofo
|
Pridané:
24.1.2011 11:27
z toho si mozu brat sucasny umelci priklad, myslim ze by bol na cele tych co by hladali sposob ako spristupnit uzivatelom skladby zadarmo a financovat projekty inym sposobom ako len z predaja albumov/skladieb
|
| |
Re: Filip
Od: Ramonson
|
Pridané:
24.1.2011 13:46
Jara Filipa si do huby láskavo neber...
|
| |
Re: Filip
Od: Fortis
|
Pridané:
24.1.2011 21:31
Kokutek si riadny. A s teplym nickom k tomu ty buzna.
|
| |
Re: Filip
Od: Element2
|
Pridané:
25.1.2011 10:45
Lebo Fortis je nick studeny jak svina :)) Priznaj, co mas radsej, klobasy ci parky?
|
| |
Re: Filip
Od: hmm
|
Pridané:
25.1.2011 19:51
to je jedno..hlavne nech su fortis :)
|
| |
Re: Filip
Od: srobik
|
Pridané:
24.1.2011 23:14
A co ked si tu streamovanu hudbu nahram pri streamovani ? :-)
|
| |
Re: Filip
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 2:04
Dostanes 5-10 rokov ako ten co minule chlieb potiahol, lebo tvoje pravo je len platit alebo skapat.
Ale potkan co potiahol polke slovakov desiatky miliard posle do basy svojho poskoka a sam sedi vo vlade.
A prasa za volantom co zrazal, lupil a potom zaje|3al 2 nevinne skolacky sa basy boji a za 2x zabitie dostane max 5 rokov.
Je toto spravodlivost? Je toto demokracia?
|
| |
Re: Filip
Od: Miloshik
|
Pridané:
27.1.2011 15:00
..a blíži sa doba temna ...bud sa paliť knihy a kazdý si vybudje svoju pevnosť a buedme sa izovolať od seba ....
|
| |
zdielanie
Od: kalucifer
|
Pridané:
24.1.2011 11:23
No kto uz len v dnesnej dobe daco priamo zdiela ked vsetko bezi cez rozne *****share sluzby.
|
| |
Re: zdielanie
Od: georgius
|
Pridané:
24.1.2011 11:26
za zdielanie sa pocita aj ked tahas cez torrenty, lebo pri tom zaroven aj odosielas ;) a aj na tie *****share sluzby to musi niekto nahrat, cize v tom pripade zdiela on
|
| |
hmmmmmm
Od: lolofo
|
Pridané:
24.1.2011 11:25
konecne by sa hudobny priemysel mal vzchopit a prestat len plackat, nie aby hladali riesenie, su absolutne lenivy aby hladali nove sposoby distribucie a aby nieco vymysleli, radsej *ebat uzivatelov
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2011 11:31
Nehovoriac ze z 90% su to sracky.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:30
tak potom načo ich dakto sťahuje?
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: element4
|
Pridané:
25.1.2011 7:19
aby som ju s pocitom zadostucinenia mohol zmazat
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 11:53
ale co maju vymysliet? Vsak uz si mozes vsetko kupit online (amazon, etunes, rhapsody, reverbnation, tmobile, ...)
ale kto si kupi album, ked to stiahne aj zadarmo? Cenovy argument tiez moc neplati, lebo je to lacne. Ani z daleka nie tak drahe ako fyzicke nosice.
ja myslim, ze v hudobnom svete uz mas moznost stahovat legalne a distribucia je vyborna. Horsie je to s filmami/serialmi. Tam tato moznost absentuje.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 13:16
co maju vymysliet? Nech sa idu poradit od chlapcov z rapidu. 3894568 sluzueb je od nich odkukanych. Hudobny filmovy a herny priemysel by sa mali spojit a vytvorit si vlastny *share s mesacnym pausalom.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 14:57
tato reakcia na moj prispevok vyzera ako ked by sa to mojho prispevku netykalo...
ako vie know-how od rapid pomoct hudobnemu priemyslu? Sam pises, ze uz sa od nich vsetky sluzby okopirovali. Ja som pisal, ze je X online predajni hudby za dobre ceny. Aj tak si ludia radsej stiahnu zdarma, ako by mali platit. Cest vynimkam, ale vacsina ludi sa da radsej do kolena vrtat ako by mala platit za nieco co mozu mat aj zdarma.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: lolofo
|
Pridané:
24.1.2011 15:07
drtiva vascina slovakov zaraba podporu v zamestnanosti, tj aby mali tolko aby zaplatili energie, najom, cestovne a abyim este nieco malo zostalo na ine ucely, ked budeme zarabat primerane k vykonom ktore mame, potom sa mozeme bavit o nakupovani hudby
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 15:30
viac menej suhlasim a preto mi pridu tieto prispevky typu "hudobny priemysel je sam sebe na vine" ako piratske klise.
proste je to tak, ze to, co moze clovek ziskat beztrestne zadarmo nebude kupovat.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Element2
|
Pridané:
24.1.2011 16:03
To je pravda, na druhej strane ak chce tomu hudobný priemysel zabraňovať protiústavnými, vydieračskými, výpalníckymi a inými mafiánskymi metódami, potom mu neželám nič iné, ako čo najviac pirátov.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Meldo
|
Pridané:
24.1.2011 16:26
Netreba zabudat na to, ze z kazdeho MB ulozneho priestoru ktory si kupim (hdd, cd, dvd, usb a i.) uz platim preventivne poplatok zato, ze tam "asi mozno niekedy" budem mat nelegalny obsah.
Príde mi to ako mafiánska výpalnícka praktika, takze nevidim dovod aby som im platil 2x.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
24.1.2011 16:55
koľko platíš ten poplatok? pol centa v prepočte na veľkosť pesničky, či ešte menej? Ten poplatok je úplne totálne megazbytočný.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Element2
|
Pridané:
24.1.2011 16:56
Tak nech ho zrušia a potom sa môžme o niečom rozprávať.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:36
som za.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
25.1.2011 14:23
Z toho poplatku sa každoročne vyzbiera cca 40 miliónov EUR, ktoré si potom rozdelia tzv "autorské" organizácie. Ale skús sa ich opýtať, komu a za čo tieto VEREJNÉ prostriedky dali.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: meldo
|
Pridané:
25.1.2011 23:06
Nejde o to ze kolko platis. Ide o to, ze vobec nieco platis a si uz vopred odsudeny ako pirat.
A co ak sa zrazu rozhodnu, ze ten poplatok je prilis nizky a zdvihnu ho 10 nasobne. Alebo 100 nasobne. Nieje to az tak nerealne.
Ja osobne mam 2100GB v 7 hdd. Za kazdych zacatych 40GB sa plati cca 0,3€/10sk. Pri beznom 400GB disku je to uz 3€. Ak ich mam 7, zaplatil som 21€.
|
| |
Re: hmmmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 7:43
no ta si 2 CD hudby kľudne stiahni :D
skôr mi pripadá reálne, že ten poplatok zrušia, ako že ho zvýšia. Nemá žiadnu logiku...
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: entita s cervenymi ocami
|
Pridané:
25.1.2011 8:13
Lacne? LACNE? Hadam nechces aby som platil za sku*venu mp3, alebo iny sit tolko ako za CD! Ktory internetovy obchod ponuka hudbu v cd kvalite s bezstratovou kompresiou za cca 7 € za album?
|
| |
Re: hmmmmmm
Od: rtrd
|
Pridané:
25.1.2011 22:15
tys odkud spadl?
|
| |
HA HA HA!
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
24.1.2011 11:26
Tak rovno zrušte internet! :D
|
| |
Re: HA HA HA!
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 1:23
... moment hned to bude uz sa na tom pracuje. Presnejsie na konverzii Internetu na American OnLine Saling Network
|
| |
Re: HA HA HA!
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 2:05
sorac tam malo byt Selling :/
|
| |
a nezastavia
Od: .em
|
Pridané:
24.1.2011 11:26
Stahovacov nezastavia ani hrozbami.. vzdy si najdu cestu. Deal with it.
|
| |
Re: a nezastavia
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:35
ide o to, aby sa to dostalo pod pár %... proste aby to bol tak ťažké, že to bežný BFU nezmákne.
|
| |
Re: a nezastavia
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2011 10:30
tak sa objavia casy spred par rokov ked internet nebol az tak rozsireny a podstatne pomalsi. Chcel si hru, tak si napisal nejakemu "typkovi" a on ti poslal na dobierku pekne CD aj s obalom. To znamena ze ti, ktori sa k tomu dostanu zacnu na tom zase zarabat.
|
| |
Re: a nezastavia
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 11:51
avšak bežný človek nemal doma gigabajty chráneného obsahu a mal niekoľko desiatok kúpených CDčiek, kaziet a podobne. Dnešný bežný downloader keď si za 4 roky kúpi jedno CD, tak veľa.
|
| |
uz len 22 dni
Od: matti
|
Pridané:
24.1.2011 11:28
by som dal mekymu na to aby si to cele rozmyslel. Na druhej strane chalan prichadza cez p2p siete o miliardy.
|
| |
Re: uz len 22 dni
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.1.2011 11:43
ehm, miliardy? :-D
dobry vtip takto po ranu
|
| |
Re: uz len 22 dni
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 1:25
ved samozrejme ze miliardy $$$, ... presnejsie Zimbabwe dolarov
|
| |
Re: uz len 22 dni
Od: užívateľ.
|
Pridané:
24.1.2011 11:43
o miliardy coho? bajtov? suhlasim...
|
| |
jahahaha
Od: jajajaaa
|
Pridané:
24.1.2011 11:43
paci sa mi napad s online hudbou zdarma a moznostou kupi pre offline pocuvanie,keby databaza tej hudby bola fakt bohata,tak by to bolo fajn, ale ceny by mohli dat nejake.. primerane tomu ze si clovek chce vypocut pesnicku a nie zaplatit interpretovi a vydavatelovi dovolenku :D
|
| |
Re: jahahaha
Od: JozoRemen
|
Pridané:
24.1.2011 11:54
no, ako pozname „odbornikov“ na digitalnu technologiu vo vydavatelstvach, tak to bude robene nasledovne:
1.) WMV format, 64 kbit/s + DRM pre stream
2.) WMV format, 96 kbit/s + DRM pre offline download
3.) Platba formou SMS, cena za skladbu 2 €, pripadne 50 Kc
4.) Registracny formular s pozadovanymi udajmi o velkosti penisu, topanok, IQ, EQ, rodne cislo, telefon domov, do prace, na mobil, cislo uctu
5.) Registracny formular dodatocne zaslany aj postou a faxom s 3x overenim telefonicky a nasledne obdrzanie specialneho sieracieho kuponu, kde bude uvedeny specialny kod na stahovanie hudby. Ten zadate do formularoveho pola na webovej stranke, podporovany vylucne IE 6 s Active X a MS Java.
|
| |
Re: jahahaha
Od: quix_
|
Pridané:
24.1.2011 12:24
no vyborne, teraz vedia ako na to..
|
| |
Re: jahahaha
Od reg.: marha
|
Pridané:
24.1.2011 12:28
tak to si dobre zajablcnil
|
| |
Re: jahahaha
Od: onomatopoje
|
Pridané:
24.1.2011 12:42
jozko.
len ma zaujima, co by si dal do kolonky velkost penisu.
obvod hlavy?
|
| |
Re: jahahaha
Od reg.: cipo11
|
Pridané:
24.1.2011 18:39
...a na koniec to aj tak vyhodí hlášku error alebo download failed...:-)
|
| |
Re: jahahaha
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
24.1.2011 18:46
Ešte je to len vo forme myšlienky (dobrej myšlienky) a už tu pičujeme. Je fajn že sa snažia situáciu aspoň nejako riešiť okrem zakazovania a odpájania. Celkom dobrý projekt mal u nás myslím T-com, keď sprostredkoval hudbu za poplatok ktorý si určí sám nakupujúci, no nejako to zapadlo do zabudnutia.
|
| |
Re: jahahaha
Od: Shulin
|
Pridané:
24.1.2011 21:10
No zasmial som sa pekne, ale v podstate máš pravdu.
|
| |
Re: jahahaha
Od: Menonem
|
Pridané:
24.1.2011 14:26
Ak nahodou pripadne nedopatrenim netusis tak pozeraj (to je priklad, podobnych je viac a uz pomerne dlhy cas): www.jamendo.com
Hudba zadarmo. Na pocuvanie aj stiahnutie. A za 48 dolarov rocne ti predaju stream aj do restauracie atd ..
To nie su hudobnici ktorym ide o gate (jachty a palace). Oni vediet hrat neprestanu (ak to vedia).
|
| |
Re: jahahaha
Od: entita s cervenymi ocami
|
Pridané:
25.1.2011 8:28
Tak toto je jedina hodnotna informacia ktoru som z tohto clanku ziskal.
|
| |
LEGALNY OBSAH
Od: McJ
|
Pridané:
24.1.2011 11:55
Hlavne ze ked si chcem zaplatit za hudbu cez iTunes Store tak to nejde! preco ???? preco ked stahujem som kriminal a ked chcem music legalne tak si musim riesit tupe CD alebo riesit nejaky kretensky format divnej kvality s cudesnych webov za silene prachy za song! NONSENSE!!!
|
| |
Re: LEGALNY OBSAH
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.1.2011 16:27
ja by som veru ostre CDcka nechcel..
|
| |
zla doba..
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
24.1.2011 12:03
..ked zakony robia ekonomicke zaujmove skupiny a nie obcania. treba to ignorovat a stahovat kym sa da.
|
| |
posli kvety
Od: dve strasne pice
|
Pridané:
24.1.2011 12:27
ako chcu dokazovat, ze cez p2p spristupnili do siete akurat chraneny obsah?
ci na dokazanie skutku bude stacit vyuzivanie akehokolvek p2p protokolu?
|
| |
Re: posli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
24.1.2011 14:17
Ze by tak ze si trochu stiahnu.
|
| |
Re: posli kvety
Od: dve strasne pice
|
Pridané:
24.1.2011 14:26
ze si stiahnu co?
chraneny obsah?
na overovanie toho co tahas treba suhlas prokuratury pre kazdy jednotlivy pripad.
|
| |
Re: posli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
24.1.2011 14:30
Ano, chraneny obsah. Netreba nic, ty sam ho dobrevolne ponukas kazdemu kto sa pripoji na tracker.
|
| |
Re: posli kvety
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 14:34
je dokaz ziskany trestnym cinom pripustny? Ak je stahovanie trestny cin a dokaz je stiahnuty subor, ktory musel niekto stiahnut... chapes kam tim mierim?
|
| |
Re: posli kvety
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 14:36
tim... preboha! spravte uz konecne tu editaciu. Tym samozrejme.
|
| |
Re: posli kvety
Od: viva la fico
|
Pridané:
24.1.2011 14:40
Stahovanie nie je trestny cin, nelegalne je len zdielanie, lenze oni vlastnia prava alebo to robia so suhlasom ich vlatnika, takze...
|
| |
ved take uz je.
Od: Mato H.
|
Pridané:
24.1.2011 12:39
http://listen.grooveshark.com/
... ale tesim sa, ze moze byt nieco take aj v Cesku, verim, ze sa to bude sustredit hlavne na Cesko-Slovensky trh a to je to super... :)
|
| |
len tak dalej.
Od: kubus
|
Pridané:
24.1.2011 13:03
konecne ak ma niekdo na pivo a cigarety tak si moze kupit aj tie tracky za par eur ci dolacov...
Skuste si kupit co len ableton live a komplete 7 soundcard,repraky napr. krk rokit 8 a uvidite kolko robenie hudby zabere casu a penazi a to este dat vymasterovat a este stale mate malu sancu aby Vam to niekdo vyda.
A ked sa to podari tak nejaky dezovia,ktory ani ponatie nemaju kolko casu ste investovali a penazi to v pohode stahuju zadara...
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 13:21
nie, ty budes zbierat bubaky dokonca zivota, preto ze si 2 tyzne masteroval :) Konsky kabel ti do rite! Treba limitovanu dobu spoplatnenia multimedialnych diel, na rok/dva. Potom by museli byt zdarma. Aby si ti darmozraci uvedomili, ze taky murar musi robit cely zivot, kazdy mesiac, kazdy den. A nie 2 tyzne masterovat.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: jano lopata zo zipova
|
Pridané:
24.1.2011 13:25
murar by mohol pozadovat tantiemy za uzivanie domu, ktory postavil.
pravidelne kazdy mesiac.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 14:11
presne tak, a ked budes chciet dom predat, tak len s jeho suhlasom, a samozrejme 40% proviziou pre murara. A ked budes chciet pozvat navstevu tak od teba bude pytat murarska SOZA 600 korun rocne. Zdochliny darmozracske spinave.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: jano lopata zo zipova
|
Pridané:
24.1.2011 14:27
a to je iba murar.
si predstav, ze sa svojho dielu bude dozadovat architekt.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: jablko
|
Pridané:
24.1.2011 15:58
Či elektrikár, bez ktorého by si nenapísal tento príspevok ani nemasteroval 2 týždne :)
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:42
najlepší architekti sveta ale berú také peniaze za jednu stavbu, že až :) ale zaslúžia si to :)
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: marc de portzamparc
|
Pridané:
25.1.2011 17:08
najlepsi architekti sveta je rovnaky ojeb ako apple.
neberu preto, ze su najlepsi, ale preto, ze maju nejake meno a maju schopny marketing.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: kubus
|
Pridané:
24.1.2011 13:40
je vela ludi,ktory z daleka nie su taky slavny ako lady dada alebo elfon jon,je vela malych a neznamych producerov,ktory maju len zopar supov za mesiac :) a nie melony...a vermi ty nebudu cely zivot zit z toho co spravili pred 5 rokmi alebo 30 :)netreba sa pozerat len na velke cele brity a na velke peniaze.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: AstaKiller
|
Pridané:
24.1.2011 23:21
kubo ty hlupak. A prave taketo male ryby vobec tie vypalnicke organizacie nezastupuju. Len v ich mene vypaluju ludi. a hudobnici dostanu od nich barani kkt. Viem to velmi dobre, mam v rodine hudobnika, ktory s tymi vypalnikmi nechce mat nic spolocne, no aj napriek tomu je nuteny mat. Dal svoje skladby na p2p a uz sa mu vyhrazali.Len naprosty idiot moze obhajovat tych zmrdov.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:48
prosím ťa, nenadávaj niekomu len za to, že má iný názor, ako ty. Že hudobníci dostávajú malé % z predajov? Je to pravda, ale pokiaľ sa ti to nepáči, nič ti nebráni založiť si vlastné vydávateľstvo, ktoré dá viac. A predpokladám, že ten hudobník najprv predal práva na distribúciu nejakej firme a potom to dal na P2P...
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: AstaKiller
|
Pridané:
25.1.2011 14:49
Aj Ty si hlupak, pretoze ja nevravim o vydavatelstve, ale o tej samozvanej vypalnickej organizacii, ktora si uzurpuje pravo zastupovat vsetkych hudobnikov, cize lepsie povedane, vyberat v ich mene prachy, na ktorych sa prizivuju. Samotni hudobnici vidia z tych penazi barani kkt...omrvinky.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 7:44
potom nechápem, akým právom mu zakazovali jeho hudbu nejak šíriť :) a tvoje nepresné vyjadrovanie nie je moja hlúposť :)
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 16:04
vies ty o com pises vlastne? Podla toho co si napisal, tak nevies o tom nic a si natolko hlupy, ze si to ani neuvedomujes.
ked uz sa mame o niecom bavit, tak to funguje tak, ze autorske honorare "na cely zivot" su iba z hranosti v radiach/televiziach a tie neplati posluchac, ale radio. Cely clanok pojednava o predaji hudby posluchacovi. Tj. zaplatis za mp3 raz autorovi a ty ju pocuvas cely zivot.
alebo si chcel povedat, ze kapela vyda album, kazdy rozumny pocka s nakupom 2 roky a potom to ma zadarmo? Alebo, ze softwareova firma moze predavat svoj program 2 roky a potom ho ma rozdavat zadarmo??
ja som si myslel, ze na DSL chodia ludia s vacsim IQ ako 60...
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: piratska daň
|
Pridané:
24.1.2011 17:09
no to si ale riadne nepochopil spôsob ako autorské zväzy neodôvodnene vyberajú poplatky od užívateľov, ktorí platia len za to, že si kúpia HDD a odvedú daň zväzu a teraz my vysvetli za čo si to zaplatil. Zaplatil si niekomu kto nič pre teba neurobil "autorom". Na tom HDD máš len svoje dáta tak prečo si zaplatil pirátsku daň? sa zamysli. Ano rádio platí tiež ale prečo potom SOZA chce od podnikateľa zase poplatok za rádio? A ešte keď pustené rádio je zahraničné a je internetu? Niekoľkokrát sa prepláca to čo už bolo zaplatené a to je zákonné!
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 18:33
ten zakon je totalne chory a pokial viem, uz mu ma odzvonit. Pevne v to dufam. V tomto zmysle, ked si v zivote nakupil tolko datovych nosicov, ze tie percenta odpovedaju hudbe ktoru si stiahol, tak to stahovanie maximalne schvalujem. Pokial viem, tak tie poplatky boli halierove, tak o tom znacne pochybujem.
len poznamka: fun fact! wait for it......
nie kazda kapela je zastupovana autorskym zvazom. Verim, ze vsetci co stahuju v tomto mene maju zistene, ci danu kapelu zastupuje nejaky autorsky zvaz a ci ma teda sancu poplatok z toho HDD prist k danej kapele.
s tou podnikatelskou danou z radia je to podobne chore, ale neviem ci ma teraz kvoli chorej legislative kazdy pravo bezbreho stahovat hudbu (aj) kapiel ktore nemnozu ani za legislativu.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: daň
|
Pridané:
24.1.2011 19:02
pokiaľ ja viem tak tie poplatky sa odvíjajú o kapacity a su asi za 1 MB. Ked spočítaš na terajšie kapacity stoviek GB až niekolko TB to môže dosiahnúť aj niekoľko euro a to už nie je len tak zanedbateľné. A ani predtým to nedosahovalo halierové ceny ale desiatky až niekoľko korún. To že nie je kapela v zväze nemá s tým nič spoločné a teba to nemá čo trápiť, lebo ty platíš a to je všetko. To je to isté, keď si kúpiš pomaranče zaplatíš a netrápi ťa koľko dostanu pestovatelia. A ešte kapela sa má starať o to aby koncertovala a potom za to doslata honorár.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 19:11
hovorim, ak si nakupil v zivote vela TB a zaplatil tak adekvatnu sumu autorom, tak to moralne z tvojho pohladu plne schvalujem. To ze sa to nedostalo tej ktorej kapele je ina vec, to je ako s tymi pomarancmi. Este raz - legislativa je v tomto chora a coskoro sa ma zrusit.
Ako som inde pisal: ako ma tato logika o koncertujucich kapelach doriesene studiove projekty (nekoncertujucu hudbu), ktore robia napr. ludia, ktori nemaju dobre zdravie na to aby zvladli turne? Popripade skladatelia, ktori nehraju v kapele. Textari, ktori nehraju v kapele, pricom ich hudba v radiach nezaznie.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 17:26
kym bude 95% a viac % ceny pre vydavatelstvo, nekupim ziadne cdcko za kolkokolvek penazi. Az budem moct autorovi poslat rovno lowa na ucet a bude tam normalna suma, tak mu rad poslem. Tucnych vypasenych darmozracov, co len py*cuju do ludi, lebo si nemozu kupit najnovsie ferrari hned ale az o mesiac podporovat nemienim. 99% casu pocuvam online radia a ceny za cdcka neriesim.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 18:39
velmi dobru spravu mam pre teba, ako pises, z CD sa autorom dostane len velmi malo. V pripade digitalneho predaja vsak ide kapele v pripade najhorsich zmluv 50%. Vacsinou je to viac ako 75%.
Ze nekecam, mozes si overit napr. tu:
http://goo.gl/etfV7
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 7:40
Vo svete funguje tzv. slobodný trh. To znamená, že pokiaľ vydávateľstvá berú veľké peniaze za nič, nahrnie sa tam kopa ľudí a založí milión nových vydavateľstiev, aby sa aj oni priživili. Tým klesnú zisky na minimum, keďže každý by zháňal zakázky nižšou cenou. Takže asi niečo tie vydávateľstvá robia, keď si hudobníci vyberajú ich a nie nejaké menšie, menej nenažraté vydávateľstvá.
BTW: autor si vybral, že chce tak málo zarábať za CD, takže keď ho máš rád, mal by si to rešpektovať.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: hmm
|
Pridané:
25.1.2011 20:04
ehm... v dnesnej dobe si hudobnici nevyberaju vydavatelstvo...je to naopak, a skor ich aj vyrabaju... napr. ako taky justin bieber... ten sa nedostal asi hore po dvadsiatich rokoch posielania demo nahravok do vydavatelstva, a inom pomalom undergroundovom postupovani pomaly hore...a hudobnici ktory sa chcu dostat hore nemaju moznost... totizto ide o to ze velke vydavatelstva maju peniaze na marketing...a bez toho su hudobnici garazove nuly :(
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 7:48
ale ty si stále vyberáš, či podpíšeš s nimi zmluvu alebo nie. Ak ti dajú ponuku, ktorú si si istý, že nikto netromfne, logicky že ju odsúhlasíš. Ako napr Bieber, byť ním, ani na sekundu nezaváham :)
a presne jak píšeš, vydávateľstvá robia obrovský kus práce, z garážovej nuly spravia celosvetovú superstar. V tom prípade sa hudobník nemá čo sťažovať, aj keď dostane len 5% z predajov, aj tak to budú milióny :)
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: dnesjetimotej
|
Pridané:
24.1.2011 14:47
Skus sa zivit poctivou pracou od rana do noci ako normalni ludia, kup si PC a zamestnavaj par ludi, zhanaj si zakazky, tvoj soundcard a gitarka nech stoji aj 3000 euro je ako skoro zadarmo. Umelci su darmozraci, nech koncertuju a tak sa zivia, proti tomu nic nemam.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 16:32
napis mi prosim rozdiel medzi kapelou, softwareovou firmou co vyraba hry!
ja v tom ziadny rozdiel nevidim. Vystupom je oboch je digitalny produkt, ktory sluzi na zabavu. Podiela sa na tom viacero ludi a zakazky v prenesenom zmysle slova zhanaju tiez. Dufam, ze si vo svojich nazoroch konsekventny a ocakavas, ze aj pocitacove hry maju byt zadarmo, akykolvek software zadarmo, filmy zadarmo.
V tom pripade si nejaky druh bolsevika, s najvacsou pravdepodobnostou ficovolic, ktory nedokaze pochopit, ze zivit sa da aj inak ako lopatou.
Ak si jeden z tych blbecov co si myslia, ze niekto napise pesnicku a cely zivot z toho zaraba miliony, tak si precitaj moj prispevok vyssie.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: user1111
|
Pridané:
24.1.2011 16:54
dovolim si nesuhlasit
vysledkom hudobnika je digitalny produkt, ktory sluzi na zabavu
vysledkom SW firmy je produkt, ktory sluzi hlavne na pracu (kedze predpokladam ze sa nezivis hranim hier)
osobne ak je App fajna a neexistuje ku nej freeware alternativa a skutocne bez nej nedokazem zit, som ochotny zaplatit
vid market pre iPhony / Android
tam su apps za par eur a ak si ju odskusas a sedi ti, tak si ju kupis (lebo ju potrebujes)
kdezto ak chces hudbu na zabavu, tak si ju pustis z Inet radia / youtube a hudibnika podporis tym, ze prides na jeho koncert
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: Fister
|
Pridané:
24.1.2011 17:12
Veľké guľové. Inet rádio / youtube neposkytujú dostatočnú kvalitu zvuku. V paralele to je rovnako výstižné púšťať si streamy na počúvanie asi ako keby ty si nakupoval softvér pre svoje japonské hodinky s kalkulačkou. Žiadna kvalita.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: user1111
|
Pridané:
24.1.2011 17:29
chapem
niekto ma taku audio aparaturu, ze ten rozdiel skutocne postrehne a potom mu to nestaci
mne ako cloveku, co taku nema uplne staci dajaky 48kbps stream na hovorene slovo a 192-256kbps na audio
mozno preto ze som nemal moznost pocut to na dobrych reprakoch mi to staci :D
kazdopadne to staci mne a je to free
aj tak vpodstate nieje co domace pocuvat
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 18:53
no hej, klasicky argument o tom, ako netreba hudbu kupovat, len staci chodit na koncerty. Verim, ze mas doriesenu vec okolo hudobnych skladatelov, ktori pre kapelu len pisu hudbu, ale v kapele nehraju. Alebo co sa tyka studiovych projektov ludi, ktori nemaju zdravie na to aby vymetali zafajcene kluby.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
24.1.2011 20:10
keby nebolo stahovania tak nechodim na koncerty lebo o tych skupinach ani neviem, tiez by som si na ich koncerte nekupil cd. vypocut si album 10 krat pred koncertom alebo kupou je prakticke, a nechcel by som to uz robit inac.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 19:01
a este jedna vec: ked tvoj posledny prispevok zosumarizujeme, tak podla teba sw firma, ktora programuje hry si zaplatit nezasluzi, plati sa len sw firmam, ktore robia program potrebny pre pracu.
myslim, ze tu skoncila akakolvek seriozna diskusia a clovek moze len zasnut...
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: user1111
|
Pridané:
24.1.2011 19:34
hej, uznavam, mohlo to tak vyzniet (SW vs Game)
myslel som to tak ze mas SW bez ktoreho meozes zit --> kupis si ho
mas hru, ktoru mas pre zabavu
viem si realne predstavit ze bez nej dokazes zit a ked ju nebudes mat, neznamena to pre teba koniec sveta
teda si ju nekupis a nehras, zabavas sa inac
ak to tak nieje --> kupis si ju
that is all for this from me
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 6:54
presne! páči sa, kúp si. nepáči sa, nehraj. Kde je tam miesto na nelegálne zdarma sťahovanie?
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: vceraboltimotej
|
Pridané:
25.1.2011 0:09
Na zaciatok si vyrovname ucty, dementny ficovolic si ty..navyse si sa namotal na moj provokativny post :P.
Este musim dodat k tvojmu komentu, ze ak nazyvas svojich fanusikov dezovia, tak si ani ziadnych nezasluzis. Mal by si vediet, ze statisticky z tych dezov si to kupi nejaka cast ludi, lebo inak by sa o tom nedozvedela ako tak, ze si to stiahne z netu. O tom sa uz robili nejake studie a je to tak a vzdy to tak bolo, lenze predtym bolo len radio a kopirovali sa vselijako po kamaratoch kazety.
Dalej k tomu systemu tantiemov atd. - nech ti platia radia a ja neviem kto, ja ti nezavidim, aj tak na slovensku na tom nezbohatnes, ale preco musim platit vypalne na mediach? Akym pravom? Otec je na dochodku, foti a neviem preco si to vsetko uklada ked sa k tomu podla mna uz nevrati, ale uklada si aj RAW a to zhltne pekne vela miesta. Ja mam tiez asi 2 disky na zalohy. A preco mam financovat nejaku SOZU?
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: vceraboltimotej
|
Pridané:
25.1.2011 0:10
Dalej - ako si napr. kamarat z Kosic ma vypocut nieco co mu napisem cez skype ze je dobre? Nebudem sa ondiat, dam link...teraz si zober, ze by ta za to sli odpajat. Aj hudobnici si takto sharuju hudbu (oni to volaju "napady,inspiracie" atd.), poznam par, tak viem.
Ja si napr. naklikam v groovesharku co sa mi paci, radio nepocuvam, mam problemy s zlcnikom...inak moc nemam cas nieco hladat po warforach.
K SW - ak sa bavime o "starych" hrach, tak v tom rozdiel z pohladu zakona moc nie je, ale rozdiel je, ze (dobra) SW firma ti poskytne support, updaty..stale na tom robia a pritom si im zaplatil len raz. Hudobne vydavatelstvo ta akurat tak zazaluje pri prvej prilezitosti (a odpoji od netu) a nehovor, ze hudobnici s HV nic nemaju, zivite sa navzajom..
Hudobnici by si mali uvedomit, ze ak sa ich hudba nehra kazdy den v radiu, tak bez zdielania medzi ludmi (a je jedno akou formou) by o nich nikto nevedel.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 7:56
plno autorov vie, že treba zdieľať hudbu, aby o nich vedeli. Preto ju dávajú na youtube.
Ich reklamná taktika ťa však nijak neoprávňuje robiť rozhodnutia za nich. Ak by nechceli ju dať nikde zadarmo, je to ich rozhodnutie o ich produkte, nemáš právo ho zmeniť, lebo ty si myslíš, že to je pre nich lepšie.
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: anositupcek
|
Pridané:
25.1.2011 15:39
Lenze to sa mylis, ja hovorim o stahovani a zdielani medzi kamaratmi, a kopiu na neobchodne ucely si urobit mozes a uz je asi jedno akou formou (pozri stranku SOZA).
Teraz k tym nenazrancom, pre ktorych je sukromie neznamy pojem...predstav si, ze posles zasielku postou a oni ti to otvoria ci tam nahodou nie je CD. Paci?
|
| |
Re: len tak dalej.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 7:52
ale keď ju máš na youtube si ju môžeš pustiť aj 500 krát a pritom stále ťa to motivuje ku kúpe, aby si to mal aj offline v playlistoch a na MP3jke, v aute na CD a podobne. Keď si ju stiahneš, zbytočne ti je ju kupovať. Preto si vybrali možnosť, kde ich môžeš spoznať a zároveň ťa motivujú ku kúpe.
kópiu si môžeš robiť, ak vlastníš originál.
mne otvárali aj ochranné nálepky na mobil, neboj, poznám to :)
|
| |
Re: len tak dalej.
Od: dnesjetamara
|
Pridané:
26.1.2011 16:32
Ja to chapem z tej ich stranky tak, ze nemusis mat original. Netvrdil by som, ze ked niekto nieco stiahne, uz si to nekupi. Tzv. fanatici si CD kupia, kupia si aj 10x remixy kde je to iste, uz tam ani tak nejde o tu hudbu...ja si nekupim, lebo dnes to byva tak, ze z celeho albumu su dobre 2 pesnicky..digitalne len jednotlive skladby by som asi kupil.
Neviem ako ty, ale ja si z youtube dobre veci stahujem, hlavne zive vystupenia, lebo uz sa mi stalo, ze niektore zmizli.
Ten mobil - neviem detaily, tak sa nemozem vyjadrit..
|
| |
som za!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2011 13:13
Ja som za! Ked sa im nepaci, nech ich odpoja od internetu!!! Cely hudobny priemysel. Komplet.
|
| |
aaaaaaa
Od: FLACdvda
|
Pridané:
24.1.2011 13:35
tie shity s 192 kbps bitratom si mozu streamovat sami
|
| |
Re: aaaaaaa
Od: .em
|
Pridané:
24.1.2011 14:33
s orezanym intro/outro a reklamou v polovici tracku...
|
| |
Nech idu niekam
Od: nechidu
|
Pridané:
24.1.2011 14:44
Kto vladne, vydavatelstva, alebo ludom voleni zastupcovia? Fuj!
|
| |
Meno: marha
Od reg.: marha
|
Pridané:
24.1.2011 14:59
no toto je marha! zachvilu si bude uz aj Maestro narokovat
|
| |
Ako na to
Od: whistlerova matka
|
Pridané:
24.1.2011 15:10
Hudobny priemysel by si mal brat priklad z open source:
ak vytvoria nieco kvalitne, ludia radi kliknu na ich webe na tlacidlo "DONATE" ...
|
| |
Re: Ako na to
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 7:52
napriek tomu väčšina kvalitného SW nie je open source.
|
| |
assaasf;l;sdmaf
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
24.1.2011 15:23
Najdolezitejsie podla mna je aby vznikla nejaka globalna stranka, kde bude vsetka hudba ktora uz je vo vlastnictve vsetkych - public domain.
Ak sakra Brahms alebo The Beatles zlozili/nahrali album pred viac ako 50-150 rokmi tak uz kurva na to nema nikto pravo. Ano ak to zahra ten ci iny orchester tak za to mozu pytat peniaze, ale ked sakra Steppenwolf nahrali Born To Be Wild pred 40 rokmi tak ta nahravka by uz hadam mohla byt v public domain, ani patenty netrvaju tak dlho(ak ich nahodou nepozmenia, ale to je uz tiez mimo temu)!
Proste globalny zakon, nahravacie studio a umelec maju 10-15 rokov aby zarobili kolko mozu na svojej tvorbe od vstupu tejto tvorby na trh. Ak sa ti nepaci ze tvoje vnucata nemozu zit zo starkeho hitu tak mas smolu.
|
| |
Re: assaasf;l;sdmaf
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 7:52
Lenže staré pesničky nijak nebránia novej tvorbe. Patenty by boli aj doživotné, ale problém je, keď si niekoľko schopných ľudí značne nadhodí ceny za svoje patenty a potom každý musí vymýšľať menej efektívny workaround, aj keď na ten patent by za toľko peniazí prišiel aj sám. Keby tak robilo veľa ľudí, dokonca by sa pokrok v niektorých oblastiach mohol aj zastaviť, lebo všetky workaroundy by boli tiež patentované a príliš drahé na efektívne využitie. Čím kratšie trvanie patentu, tým nižšie investície do vývoja, ale menej brzdený rozvoj a naopak. Pri hudbe doživotnými právami nič nestratíš.
|
| |
Re: assaasf;l;sdmaf
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
25.1.2011 9:37
Pri hudbe, ak by bolo pravo uz len na 5 rokov, tak sa hudobny priemysel nezruti a ludia neprestanu skladat a tvorit...
|
| |
Re: assaasf;l;sdmaf
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 11:58
prečo im doživotné právo upierať? pri patentoch musí byť upreté, lebo inak by bol pokrok násobne pomalší
|
| |
celévrity
Od: prpr
|
Pridané:
24.1.2011 16:49
Treba sa vyhybat komercnym celévritiam.dobra hudba na jamendo.com zadarmo a nekomercne. Alebo na sk scene horkyze slize.album zadarmo,vela koncertuju a ludia ich maju stale radi.
|
| |
Re: celévrity
Od: Page Middle
|
Pridané:
24.1.2011 17:13
Hmm, dík za radu že kde zhánať kvalitnú hudbu!
|
| |
Re: celévrity
Od: hoplahopla
|
Pridané:
24.1.2011 23:11
Presne, na HS mozem hocikedy, vedia spravit atmosku a este si robia z komercie piiiip a tak to ma byt.
|
| |
Re: celévrity
Od: Page Middle
|
Pridané:
25.1.2011 10:42
hm, a co dalsich 100 skupin ktore tak rad pocuvam, hlavne tych z inych koncov sveta? Keby chcem ist na vsetky koncerty, musel by som vyhrat loto.
|
| |
piratska daň
Od: piratska daň
|
Pridané:
24.1.2011 16:56
no jasne,že vydavateľstvá a autor hudby nemajú nárok dožadovať sa odpájania ani na žiadne poplatky od kohokoľvek, lebo u nás a aj v Čechách sa platí pirástka daň z každého pamäťového média autorskému zväzu. toto je absurdná vec platiť za to že mám HDD,USB klúč, DVD a iné nejakým zasraným autorským zväzom, ktoré chcu ešte raz zaplatit. A patenty platia len a to zdôraznujem len 20rokov čo je nehorázne málo, ked si predstavíte miliardy do vývoja technologie. A nejaky speváčik tu zahavká a žiada doživotnu ochranu na jeho výplody.
|
| |
navrh
Od: iKEBAB
|
Pridané:
24.1.2011 20:04
Ja som za tento system:
Vsetko zadarmo a ked sa mi nieco paci, poslem im DONATE.
Osobne by som poslal hoci aj 100 Eur spevakovi alebo skupine, ktora je naozaj dobra.
Priklad:
Rammstein, Eminem, Tiesto.. alebo cast by som dal aj menej znamemu, ak by sa mu pesnicka podarila, nech ma vyssiu motivaciu.
Tymto by sa vydavatelstva, rozumej uzernici, vymazali z povrchu zemskeho, kam pochopitelne neptaria, vykoristovatelia.
|
| |
Re: navrh
Od: cfpl
|
Pridané:
24.1.2011 20:31
no vazne neviem, pri akej prilezitosti sa tam ocitol tiesto, ten nema s hudbou nic spolocne.
|
| |
Re: navrh
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 8:01
Lenže systém, ako si zarobiť, je na autoroch, nie na tebe. Ty ale ovplyvňuješ, ktorý systém je úspešnejší. Takže pokiaľ chceš, aby to tak bolo, počúvaj tých, čo takto šíria hudbu.
a za to, že ty nerozumieš, čo robia vydávateľstvá, neznamená, že berú peniaze za nić. Aj tvojí obľúbení interpréti si ich vybrali vedome a vedome si vybrali aj spôsob distribúcie a platenia. A hlúpi nie sú. Vedia, prečo tak spravili a prečo si to radšej nevydali sami.
|
| |
Re: navrh
Od reg.: roman2
|
Pridané:
25.1.2011 14:45
myslim ze interpreti si vyberaju vacsinou vydavatelstva, lebo nemaju inu moznost. toto prostredie vytvorili prave velke vydavatelstva, ktore na tom dobre ryzuju.
je pekne vidiet aku revoluciu urobil v indie hrach(a vseobecne pc hrach) steam. bol by som rad keby sa nieco take udialo v hudobnom priemysle, pripadne vo filmovom(filmy/serialy).
proste globalny obchod, s mp3 aj flac/waw kvalitou, dobrym vyberom a ferovymi poplatkami, podpora neznamych a novych autorov. dobre fungujuci system odporucani, s dorazom na narodnu rozmanitost autorov. a hlave dobrych cien. nech nestoji album v 128kbps mp3 80-90% ceny CDcka.
lenze nieco taketo sa v zivote nestane. hlavne koli firmam ako apple, ktore si presadzuju svoje metody a ludstvo je uz uplne otupele softwarmi ako itunes..
|
| |
Re: navrh
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 8:05
Apple a im podobný robia len distribúciu, reklamu robia na základe ziskovosti. Nebudú predsa prezentovať niečo, čo im peniaze neprinesie. Ale tak isto, ako Steam, to zjednodušili pre neznámych autorov, že majú 100% dostupnosť všade, netreba to pretláčať do obchodov, aby sa to vôbec niekde dalo zohnať. Také indie hry si napríklad veľmi málokde kúpil.
Jediný, kto môže konkurovať veľkým vydávateľstvám, sú malé vydávateľstvá. Ponúknu lepšie podmienky, vrazia všetko do reklamy a keď pretlačia jednu veľkú star, sú za vodou :) Inak práve iTunes ponúka celkom schopnú kvalitu (tuším 196kbps pri AAC, což je viac jak MP3), majú najlepší výber, vcelku férové poplatky, skvele fungujúci systém odporúčaní (Ping) a vcelku normálne ceny (0,79 za pesničku). Problém je, že oni vyberajú do featured tie, ktoré by im mali priniesť najviac peniazí, netlačia silou neznáme kapely.
|
| |
a kdeze sa to da kupit
Od: cfpl
|
Pridané:
24.1.2011 20:26
nech mi tu este ti mudrlanti, co chcu odpajat napisu, kde v cechach alebo na slovensku sa da nakupovat v lossless kvalite hudba na nete a nie je to lisovane cd a ja uz aj upalujem kupovat.... zohnat kvalitnu hudbu, myslim nie obsah, je ale naozaj dost problematicke, hlavne pre tych, pre ktorych je hudba naozaj konicek a su schopni pre to obetovat takmer vsetko. ja osobne nepoznam iny sposob ako hladat na ****share, pretoze ak chce clovek na cz/svk naozaj kvalitu, tak si za nu sakra zaplati. v minulosti som spravil zopar preslapov, kedy som zveril svoje nadeje k tazko zohnatelnym cdckam zo zahranicia slovneskym firmam, ktore ziju z predaja nosicov a cena bola dva az tri krat vyssia ako v zemi, kde vysla. prosim vas pekne, ved toto je maximalne na smiech alebo mozno na zaplakanie, ja by som im naplul do xichtu, nenazrancom, jak ma to vytocilo.
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: cfpl
|
Pridané:
24.1.2011 20:26
este podotykam, ze lady gaga, beyonce, beiber ci jak sa vola to nie je hudba. preto aj poradim rodicom, nekupujte svojim detom, mp3, lebo to len kvoli nim sme sa dostali tam kde sme...
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: Ronnie König
|
Pridané:
24.1.2011 20:35
moja kapela :-) http://tinyurl.com/4o45lmw
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: Ronnie König
|
Pridané:
24.1.2011 21:00
inac nebudem sa hrat na ziadnu hviezdu a prezradim na rovinu: zatial sme mali len jednu jedinu objednavku na hudbu v digitalnej podobe. Bol to niekto z Turecka.
Aj ked si asi budu robit mnohi z toho srandu, ale nie sme ziadny amatersky odpad. Mame kopec posizitivnych zahranicnych recenzii, pisu nam fans, mame aj koncerty za sebou, v googli najdem mnozstvo torrentov, rapidshare, hotfile liniek na forach.
ale ako citam reakcie, tazko niektorym vyhovorim, ze nie som milionar, ktoremu sa plni konto platbami zo SOZA. Ale kaslem na to a aj na piratov, zivim sa niecim uplne inym, do hudby davam srdce, peniaze, skoro vsetok volny cas. Ci je to spravodlive, necham posudit druhym.
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 1:56
Bracek, ale ty si ani nemozes stazovat, ze nezarabas. Ved ti tam, na sajtu zabudli primontovat [DONATE] button. Alebo `aspon` [Darovat] tlacitko ;) Dik za komenty a link. Zelam ti milionarsku penazenku :)
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: Ronnie König
|
Pridané:
25.1.2011 8:54
to donate tlacitko sme tam mali dva roky, ked za celu dobu nikto nic neposlal, tak sme to stiahli :-) Kto chce kapelu podporit, moze si kupit hudbu priamo na nasej stranke. Zisk ide kapele.
Ale stazovat si nechcem, len pisem, ze v praxi je zmyslanie ludi trochu odlisne od tych idealistickych predstav, ako ludia ochotne posielaju peniaze priamo neznamym umelcom, ktorych maju radi. A ze za vsetkymi problemami a nespravodlivostami stoji autorsky ochranny zvaz, nenazrane vydavatelstva a celebrity.
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: user11111
|
Pridané:
24.1.2011 23:30
este si asi zabudol dopisat ze Rytmussss je najlepsi
noze daj daco kvalitne slovenske
nh viem o co prichadzam
ale myslim fakt kvalitne (pre mna skor obsahom)
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od: cfpl
|
Pridané:
25.1.2011 17:53
no ja svk/cz hudbu nepocuvam, teda az na jednu skupinu, ktora sa vola ears, mam dve cd, obe original, nic ine som doteraz na pocuvanie nenasiel, ale je pravda, ze o nasu hudbu sa ani moc nezaujimam, je prilis jednoducha.... na svk je zvacsa len komercia, nic ine sa v nasom malom statiku ani neuzivi a potom najviac asi metal/punk ale to nie je moja salka kavy.
|
| |
Re: a kdeze sa to da kupit
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 8:06
punk ešte možno, ale metalové a slovenské a zároveň dobré ťažko. Keď tak hip-hop na slovensku letí. Aj slovenský punk už prežil svoje zlaté obdobie.
|
| |
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
24.1.2011 22:17
no tak toto nech uz spravia a neslubuju, bo fakt to je strasne jak hudobnici uz ani na hamre nemaju diely napr. desmod. vzdy sa nad majstra majster najde a najde sa iny sposob, no boze tak si clovek pojde youtube a stiahne uz je to celkom dobra kvalita, no boze aj tak nasa hudba stoji za prd a cudziu vzdy rusia bude mat a tam nezakazu mimo dosah americkych debilkov, no co uz ale ako vystrel do tmy celkom fajne, najskor prepoja svet internetom a potom chcu ist proti milionom ludi? ktomu dodat len hahaha. pobavili sme se
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Od reg.: ZZZabc
|
Pridané:
24.1.2011 22:25
Brano, Nora, ta ci to vy, osobne? :)
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Od: BoolSheet
|
Pridané:
25.1.2011 2:00
Slovensku hudbu zmrdavatelstva rovno zakazu.
Radsej Darujem slovakovi alebo budem radsej ked bude davat hudbu zadarmo nech nasa kultura prezije ten Americky bizholokaust. Ina cesta nam na slovensku neostava kedze nie sme ochotni podpalit polku Bratislavy, aby nase nazory niekto bral vazne.
|
| |
Subla
Od: blablablabla
|
Pridané:
25.1.2011 3:16
Tu ide podla mna skor oto ze sa rozsiruju sluzby ako http:// bandcamp.com/ a celkovo aj itunes na Slovensku takze hudobnici uz nebudu potrebovat nejak extra vydavatelstva nato aby boli v obchodoch kedze si to budu moct predavat sami...
|
| |
Re: Subla
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.1.2011 8:02
keby prišiel oficiálne na slovensko iTunes music store, alebo digitálny predaj hudby cez Amazon, tak by som asi prerazil strop od radosti. Bohužial, Slovensko im na mapu zabudli nakresliť.
|
| |
odpojeny
Od: hmmmm
|
Pridané:
25.1.2011 5:18
som zvedavy co budu robit ked vsetkych odpoja :D
|
| |
Hudba 320
Od: 1Well1
|
Pridané:
25.1.2011 6:19
http://darktin.szm.com
2777 roznych songov v kvalite 320 cez hotfile ( hyperlinky )
ked uz tu vypravame o wareze :-D
staci stlacit ctrl+f a hladate hudbu zadarmo...a ja by som tiez mohol povedat ze mi poskladanie tej vyberovky zabralo pol roka tak nech mi platia... :-D
|
| |
janko hrasko
Od: falbala
|
Pridané:
25.1.2011 7:07
preco 3? preco nie 7?
|
| |
Navrhujem vytvorit vymennu siet
Od: Tester2
|
Pridané:
25.1.2011 15:18
Kazdy ma predsa nejake original media (knihy, DVD, CD) kde nikto nezakazuje aby sme ich pozicali priatelovi, ktory si ich pozrie alebo vypocuje. Kazdy sieti by teda zdielal iba legalne zakupeny obsah a sucasne by si ho od neho pozical iba jeden iny uzivatel tejto siete. Po prezreti alebo vypocuti by tento uzivatel vec vratil a mohol by si ju zas pozicat niekto iny. Neodporuje to nijakemu zakonu a nikto nemoze tvrdit, ze dany uzivatel nie je moj priatel. Zefektivnilo a rozsirilo by sa to co je vseobecne akceptovane a nezakazuje to ziaden zakon. Pri dostatocnom pocte pripojenich ludi by bola ponuka dost siroka a kazdy by si prisiel na svoje. Na stahovanie by bolo mozne pouzit nap. BitTorrent a tahat to od viacerych vlastnikov po jednotlivych segmentoch naraz aby sa doba stahovania co najviac skratila. Uz len aby niekto naprogramoval takuto aplikaciu vo forme P2P a pripojilo sa do nej co najviac uzivatelov.
|
| |
Re: Navrhujem vytvorit vymennu siet
Od: omen
|
Pridané:
25.1.2011 15:42
Ako by si to "iba jeden" a "potom vratil" chcel zabezpecit? Treba byt realistickejsi trochu..
|
| |
Re: Navrhujem vytvorit vymennu siet
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 8:07
tuším že amazon to robí s knihami, skús sa ich opýtať (inak povedané DRM, pričom pri požičaní tebe zakážu a jemu povolia)
|
| |
A ja som zas
Od: Fanatixx
|
Pridané:
25.1.2011 17:55
za odpájanie od českého chudobného priemyslu, chválabohu, ja som od neho odpojený už od narodenia. Práve český chudobný priemysel považujem za najväčšieho plagiátora, ktorého by som odpojil od svetového hudobného priemyslu.
|