| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nieco
Od: name entity
|
Pridané:
17.1.2011 13:35
no to co ine sa dalo od tych zabozrutov cakat....
|
| |
Re: nieco
Od reg.: DeeerDancee
|
Pridané:
17.1.2011 16:27
jj hlupaci, nechcu ostat bez navigacie ak sa USA naserie
|
| |
Re: nieco
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
17.1.2011 17:31
Janke Hospodárovej žaby chutia
|
| |
Diskusia k článku
Od: Prispievajte do diskusií ako
|
Pridané:
17.1.2011 13:40
hlupy nehlupy, kym im platia, je to jedno :)
|
| |
Opozicia
Od: Nasty
|
Pridané:
17.1.2011 14:07
Francuzsko ako jedine z EU! sa snazi vzdorovat u.s.a. To sa samozrejme u.s.a. panom nepaci...
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
17.1.2011 14:20
vsak prave, kazdy zaostali stat z EU sa ide opicit a pocuvat co USA nakazuju, a to nie je zle, lebo ziju na ukor nas. Aspon, ze francuzi vedia, ze co robia. Lebo ked pride k najhorsiemu, USA si svoj GPS vyuziju proti nam.
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
17.1.2011 15:38
blbosť, GPS je československý patent, Gde v P..i Sme, tak aka amerika? :D LOL
|
| |
Re: Opozicia
Od: waveeee
|
Pridané:
17.1.2011 19:01
ked pride k najhorsiemu tak nas iste nejake GPS srat nebude =)
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
17.1.2011 20:00
no mozno, ale hlavne ked raketu vypustenu na slovacko bude naviguvat dajaka GdePicaSu, tak potom nevim, nevim, ako budes vartuvať našu zem slovácku. :))
|
| |
Re: Opozicia
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 6:54
Mas ty vobec predstavu KOLKO taka raketa stoji ?
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
18.1.2011 10:14
ee nemam, ale xcel by som mat tolko gobrezy. :))
|
| |
Re: Opozicia
Od: Rianus
|
Pridané:
18.1.2011 14:30
Len nech ju vypustia na Lunik 9.
Skor ako dopadne, bude rozobrana a odvezena do srotu.
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
17.1.2011 19:58
no skoro mas pravdu kolega, ale misim Ta opravit, nakolko je to ceskomoravskoslovensky patent, a GPS znamena: Gde Pica Su?. :)) sak Bohušu ze šenku ti to poví. :))
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
17.1.2011 15:01
Ciastocne suhlasim. USA hlasi ze system GPS je dostacujuci pre europu. Ale kto ma "tlacitko" od GPS? V pripade DNS systemu na internete plati rovnaka otazka. Druha vec je, ze miesto navigacneho systemu za 10 miliard eur sa mohli radsej splatit nejake tie dlhy.
|
| |
Re: Opozicia
Od: .em
|
Pridané:
17.1.2011 15:16
dns od icann ta nikto nenuti pouzivat len preto, ze ho pouziva kazdy isp... stale tu su "alternativne" servre a ja drzim prsty aj p2pdns. (alebo si mozes pamatat IP.. v pripade IPv6 to bude este vacsia sranda)... Vote for net neutrality.
|
| |
Re: Opozicia
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
17.1.2011 21:49
Ja byť Francúzmi tak im zoberiem aj tu sochu slobody nejako naspať do Francúzka :D
|
| |
no to isteeeeeee
Od: lolofo
|
Pridané:
17.1.2011 14:14
Podľa Smutneho je projekt Galilea vyhodenými peniazmi, keď GPS už spĺňa všetky navigačné potreby Európy.
atk to rozhodne asi nevie o com rozprava, kedze GPS je kontrolovane USA, tak keby doslo ku konfliktu tak ho budu moct pouzivat iba cisto oni, takze uz len koli tomuto jednemu hladisku sa oplati mat vlastny navigacny system, asi to nebude nahoda ze vlastny system chce aj rusko a cina
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: antharmann
|
Pridané:
17.1.2011 14:48
Som toho isteho nazoru. GPS je nastroj americkej armady.. preco by vo vojenskom konflikte robila sama sebe nevyhodu.
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: hm?
|
Pridané:
17.1.2011 16:26
robili si to viackrat dovodom je dlhsie trvajuca vojna ktora zaraba zbrojarskym firmam ktore lobuju kde treba
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: viva la fico
|
Pridané:
17.1.2011 15:13
"atk to rozhodne asi nevie o com rozprava, kedze GPS je kontrolovane USA, tak keby doslo ku konfliktu tak ho budu moct pouzivat iba cisto oni, ..."
"Podľa údajných vyjadrení Smutneho v rozhovoroch s americkými diplomatmi projekt Galilea presadzujú najmä Francúzi a to od kosovského konfliktu na konci 20. storočia, pri ktorom USA úmyselne manipulovali presnosť GPS signálu"
A ty potom vies o com rozpravas? Lebo si nenapisal nic co by on sam nevedel, alebo to z toho nevyplyvalo.
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: antharmann
|
Pridané:
17.1.2011 15:35
Z toho co si napisal mi pride skor ze je popleteny ten smutny, kedze potvrdil manipulaciu GPS USA a potom tvrdi ze naco nam je Galileo, ked mame GPS.
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: viva la fico
|
Pridané:
17.1.2011 15:43
Mozno nie, mozno len do toho vidi viac ako niekto tu od klavesnice, kedze sa pohybuje v brandzi. Mozno je pravdepodobnost konfliktu s USA zanedbatelna, mozno je vyssia pravdepodmost konfliktu vramci EU ako s USA (z historickeho hladiska urcite). Komu by potom galileo sluzil? Sam (udajne) povedal ze povazuje za ironiu ze by mal galileo, plateny aj z dani obcanov nemecka, sluzit na navadzanie fr. nukl. rakiet ked niektore su podla neho (udajne) namierene na Berlin.
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: miro j.
|
Pridané:
17.1.2011 17:39
myslim ze skor to je tak...Galileo je uplne zbytocne, lebo ci bude to GPS presne alebo nie, keby dosli Amici ze nas chcu vyhladit...za par dni je po nas. A cela EU by sa ani nestihla zmobilizovat...
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: fja
|
Pridané:
17.1.2011 17:46
Jedine ak by pojedli halucinogénne huby :).
Vlastne, ak by sa KFC addicted afroameričania začali stažovať na nedostatok kuracích krídelok, nejaký konflikt by z toho určite vznikol :D
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: ...
|
Pridané:
18.1.2011 9:30
za pár dní je po nás? To sme na tom horšie ako afgánci a Irak keď toľko nevydržíme, alebo len nás nepotrebujú na ropu a pestovanie maku?
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od: viva la fico
|
Pridané:
18.1.2011 10:02
Ano, sme na tom horsie. Co uz.
|
| |
Re: no to isteeeeeee
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 20:52
myslíš si, že najvyspelejšia armáda má problém poraziť jednu malú, armádne dosť zaostalú krajinu? Alebo že to robia naschvál?
|
| |
Galileo
Od: milan4
|
Pridané:
17.1.2011 14:26
Az na to ze ked sa Galileo spusti, tak uz v den spustenie bude technologicky zastarali o niekolko rokov oproti GPS.
myslienka je to pekna nebyt viazany na USA, ale za aku cenu?
|
| |
Re: Galileo
Od: kicko
|
Pridané:
17.1.2011 14:49
Nechcem ti kazit iluzie, ale praveze ma byt modernejsi ako GPS. Len je pravda, ze to nejak moc dlho trva.
|
| |
Re: Galileo
Od: antharmann
|
Pridané:
17.1.2011 14:53
Az na to ze GPS je pomaly na konci svojho sluzenia a je potrebne vymenit druzice. Najnovsie su myslim z Blok 2R a tie su tam od roku 94, pricom stale funguju aj stare z povodneho Bloku 2 od roku 80-85, co je uz vcelku fajn doba.
Co ta vlastne vedie k tomu mysliet si ze Galileo by mal byt zastaraly?
|
| |
Galileo
Od: Admin123
|
Pridané:
17.1.2011 14:31
To ešte nik nepochopil že tu nejde o navigáciu , keď už jednu a spoľahlivú máme. Tu ide ako sa nabaliť a ešte dlhé roky z toho cicať €.
|
| |
nezavislost
Od: kicko
|
Pridané:
17.1.2011 14:53
EU by mala mat vlastny, nezavisly system ... zaujimave, ze sa to zda hlupe prave tomu, kto na tom zarobi.
|
| |
Re: nezavislost
Od: ubx
|
Pridané:
17.1.2011 15:01
Pravdepodobne sam najlepsie chape, ze ide len o cisty tunel. Minie sa hromada bubakov a nikdy to nepobezi. Nie, ze by sa EU daco take nezislo, ked maju svoju aj Rusi a rozbiehaju to aj ryzojedi a jogini, ale ked to proste raz nevieme spravit, tak je zbytocne do toho ladovat do nekonecna bubaky.
|
| |
pravda
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
17.1.2011 15:31
inak zaujímavé má meno :-)
ľudia, vy si seriózne myslíte, že za štvrtinu z tých peniazí by sa nedalo dohodnúť s USA na technickom riešení, ktoré by zabezpečilo, že kým neotočíme kľúčikom aj my, aj oni, nič sa nestane? že by oni nemohli manipulovať GPSkom bez nášho povolenia a naopak. Zvyšok peniazí by sme mohli kľudne mohli investovať do zlepšenia GPSka a by sme boli ďalej aj my aj oni.
inak uvedomujete si, koľko nás ten strach z vojny stojí? zbytočne dotované hospodárstvo, udržiavanie veľkých armád (no na Slovensku zrovna nie :-) ), Galileo atď.
|
| |
Re: pravda
Od: boris11
|
Pridané:
17.1.2011 17:05
nie nedalo by sa s usa na tom dohodnut
si myslis ze usa pusti niekoho ku GPS? a ked eu by nemala priamy pristup tak nejaka dohoda je na dve veci, lebo ak bude vsetko ok tak je zbytocne taku dohodu mat a platit amikom a ked sa nieco dosere medzi eu a usa tak ten zdrap papiera nebude znamenat nic
|
| |
Re: pravda
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 9:39
dohoda by bola zbytočná, avšak technické riešenie by sa mohlo nájsť, keďže USA by vedeli, že keď nedovolia, tak si postavíme vlastné. Takže by na tom len zbytočne prerobili.
|
| |
to su novinky
Od: peter343
|
Pridané:
17.1.2011 16:13
vsak to je jasne od zaciatku, ze je to blbost. Francuzke/Nemecke podniky na tom zarobia tak sa to pretlacilo...rovnako ako kedysi uzasne investicie do vlastneho EU vyhladavaca aby porazili google :)
|
| |
......
Od: -...-
|
Pridané:
17.1.2011 16:31
Je z tych konfliktov az cely smutny, chudak.
|
| |
Rozdiel
Od: Kamos
|
Pridané:
17.1.2011 16:35
Ahojte, Americky GPS je primarne pre vojenske pouzitie, takze v pripade kofliktu ho Amici kludne vypnu pre verejne pouzitie.
Galileo, je verejny systme, takze vypnuty nebude.Mal by mat verejnu presnost do 1m a vojenska cast v cm. Navyse prijimace budu moct vyuzit signal z oboch systemov, takze bude este vyssia presnost.
|
| |
galileo v prahe
Od: kokocinko@home
|
Pridané:
17.1.2011 16:40
to by vysvetlovalo, preco jeho sidlo schovali v prahe. pepici budu kazdpadne kazdeho presviedcat ze su technologicka velmoc konkurujuca USA a Rusku
|
| |
Re: galileo v prahe
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:06
Cize prva strela pojde na Prahu, keby daco.
|
| |
Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 17:06
Takto, aby nam bolo jasno, Wikileaks publikuje informacie, ktore boli ziskane z primarnych zdrojov cize serverov z narodnych bezpecnostnych uradoch, kompletne databaze publikuju... Dalej Galileo, nuz je to jedna z najduskutovanejsich tem ohladom satelitnych navigacnych systemov, ale momentalne ma amerika nech si tu kocku otocime do roznej strany dnes ma amerika konkretne USA monopolne postavenie vo vsetkom od armady po vypoctove vykony pocitacov, od ropy po skostvo, AMERIKA SA STALA MONOPOLOM, MONOPOLOM, KTORY sa bude tazko dobiehat aj vecsim statom, cina japonsko ....
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: ...
|
Pridané:
18.1.2011 0:17
Amerika je kopa sraciek a polku USA vlastni Cina na dlhopisoch. Amerika zachvilu nebude mat nic svoje, pretoze su pokrk v dlhoch.
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:07
Default ?
|
| |
Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 17:06
USA ma najvecsie negativum ze su chvalenkari ukazuju ake ich armadnu techniku atd. ale to vsetko SPRED VIAC AKO 4-5 ROKOV co znamena ze daktore veci co vidime v telke sa nam uz zdaju nonsensom, tak co mozu mat TERAZ ??? podla Wikileaks amerika ma v europe cez 200 jadrovych hlavic, ale o tom nikto nerozprava, Americania su dobry ludia, ktory nas chrania od teroristov, zabezpecuju nas ALE POVEDZTE MI KDE DO CERTA TO SME ??? ludia su zmanipulovany, Z LUDI SA ROBIA KONZUMENTI !!!! momentalne kazde 2 15 rocne decko je gembler, kazde 3 25 rocne a mozem pokracovat... verte mi viem o com vravim!!!! Takze pomaly prechadzam ku satelitnej navigacii, Takze v Europe su mocnosti, ktore si mozu "skrtnut" Francuzsko Nemecko, Velka Britania, Rusko a tym koncime !!!! Pred 60 rokmi boli bomby co znicili 20 km2 momentalne mame hlavice ktore znicia 2000 km2 na jeden vystrel !!! ZABIJU MILIARDY LUDI!!! V tomto svete si ziaden stat vonju nemoze dovolit ...
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: ........
|
Pridané:
21.1.2011 14:24
Serus Aštar, jak sa majú jaštery?
|
| |
Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 17:08
Ako uz my vieme vsetky socialne siete su monitorovane, Skype ma odchytavane packety, Takisko Americania disponuju s jedinym systemom doposial na Zemi, ktory po odstaveni by vyvolal OBROVSKY ZMATOK!!! Europa sa snazi byt cim menej zavistla na USA kedze momentalne to vyera byt tak, ze ako sme vstupili do EU staty sa splivaju, mame jednu menu, vstupili sme do Shengenu, co to znamena ??? Import a Export tovaru bez obmedzeni, RUSENIE STATNYCH HRANIC!!! Diskontorlacia Penazi v dosledku prechodu na EURO staty miznu, cim dalej tym ma vecsiu moc europsky parlament, moja predpoved ??? o 30 - 50 rokov bude mat Narodna rada Slovenskej republiky moc priblizne ako teraz zhromazdenie VUC ky ... STATY MIZNU Z POVRCHU SVETA !!! V BUDUCNOSTI BUDE 1 STAT 1 KONTINENT !!!!!!!!!!! A tomuto sa snazia zabranit jednotlive vlady !!!!!! Dakujem za vas cas verim ze sa vam prijemne citalo ak mate otazky rad odpoviem ...
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: fja
|
Pridané:
17.1.2011 17:30
Svet k tomu smeruje. Podľa teba je to zle?
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: gubernia
|
Pridané:
17.1.2011 17:50
Myslis ze USA je demokracia? Jeden svetovy stat ma aku sancu, ze bude demokraticky? 0.0001%?
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: iiiiiiiiiiii
|
Pridané:
17.1.2011 21:00
ideme do ulic!!! strngat klucmi pred biely dom
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 9:50
malo by to aj výhody, aj nevýhody. Nemuseli by sme mať dotované hospodárstvo len kvôli strachu z vojny. Nemuseli by sme budovať Galileo, len kvôli stachu z vojny. A nemuseli by sme robiť X ďalších vecí, len kvôli strachu z vojny. Ľahšie by sa chodilo po svete, kúpiš letenku a ideš, žiadne víza, sledovanie kurzov, menenie peniazí a podobne. Znížili by sa svetové rozdiely, lebo každý by voľne sa mohol presťahovať tam, kde sú platy najvyššie a žiť tam a pracovať tam. Zákony by boli všade viac-menej rovnaké a tj by žiaden štát nemohol dopadnúť, ako vojnami zmietaná Afrika, alebo vykorisťovaný robotníci Číny. Vyriešilo by to veľký kopec problémov, ak by to bolo využité dobre. Avšak príliš veľa centralizovanej moci sa až príliš ľahko zneužíva.
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: falbala
|
Pridané:
17.1.2011 22:03
koli tomu ako dnes funguje system ano, nebyt ludskej hluposti atd, nebolo by
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:17
Optimista..
|
| |
Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 17:49
fja, takto : ZLO JE RELATIVNY POJEM, momentalne nikto nedokaze predpovedat kde budeme smerovat, Zili sme od Staroveku sposobom ABSOLUTIZMI! vlada niekolkych ludi v statem, bolo stak v rime, v grecku, v stredoveku. po roku 89 prisiel zvrat !!!! moc komunizmu bola zvrhnuta a prisiel novyp politicky system s nazvom demokracia. Polotika bola dobra vec v obdobi stareho grecka, momentalne je politika : "Divadlo, kde politici nam predvadzaju neuveritelne kusky, hraju role dobra a zla, za tieto herecke vykony im mi ludia tlieskame" Daniel Nexuss. LUDIA ZOBUDME sa politici su len babky!!! su to ludia, ktorych neriadime my :D ale riadia niektory podnikatelia, ktori im financuju kapane aby sa v dosledku ich zvolenia podnikatelia dostali, k roznym tendrom vyhravali vyberove konania !!! Korupcia je prirodzeny jav ktoremu sa neda nejak zamedzit !! nech uz zijeme v hocijakom politickom systeme !
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:19
Kasli na ludi, ti su v zimnom spanku, zachran sam seba a svoju rodinu :) To staci..
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 9:54
"Korupcia je prirodzeny jav ktoremu sa neda nejak zamedzit !! " - to mi zneje, ako keby si to považoval za tak prirodzené, že to netreba riešiť. Nerozrastala by sa potom na ešte väčšiu? Ako to, že korupcia v súkromných firmách je na minimálnej úrovni a netvorí ani zďaleka jeden z najväčších problémov? Vďaka tomuto výroku u mňa nemá tvoj názor žiadnu váhu
|
| |
Francuzko.
Od: Peter 22
|
Pridané:
17.1.2011 18:35
Ved je to logicke, ze Francuzi sa snazia osamostatnit od USA, lenze to nieje take jednoduche a hlavne cim dalej tym drahsie a v podstate nerealne. Vsade sa setri, ved sa staci pozriet na USA, prve starty a misie raketoplanov boli uspesne a ako celok v podstate bezpecny projekt, vtedy sa podielalo na starte RP cca 35000 ludi, v dnesnej dobe je to sotva 15000, kvoli usporam. Dnes je misia RP uspesna ak sa nevrati na zem po kuskoch. Preto aj raketoplan skoncil, lenze zatial USA nema nahradu za RP a musi sa spolahnut na ruske relativne spolahlive a vykonne nosne rakety. Podobne su na tom aj Francuzi, maju sice svoju strelnicu na Kourou, ale spolahlivost ich rakiet je velmi biedna v porovnani z Ruskom. Skor sa mali dohodnut na spolupraci z Ruskym "Glonazom" ako vyvijat svoje satelity a nosice, bolo by to znacne lacnejsie. Navyse projekt Galileo, tak (velkolepo) ako bol na zaciatku navrhnuty, bol nerealizovatelny kvoli finaciam, ktore by pohltil, dnes je to niekolko nasobne viac...
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 21:14
Chalani slovo demokracia neexistuje, je to pojem, ktory ani neexistoval ! Demokracia je oficialne : spoluucast na vladnuti lenze : Hlasoval si ty za vojnu v iraku?
Hlasoval si ty za to aby slovensky vojaci podporili Americanov ?
Hlasoval si za to aby boli vojna ?
Tak co do certa je to demokracia ???
Demokracia je novodoby socializmus lisi sa jedine sukromnim vlastnictvom podnikov !
Svetu nevladnu politici ale PODNIKATELIA, KTORY ICH PODPORUJU, PLATIA IM KAMPANE a oni zato ako dobry zajkovia v kongresoch hlasuju za ich zaujmy, vsetko je postavene tak aby sa tento system nedal zvrhnut. Lebo tym co vladnu je dobre a my ako mali zajkovia koho my zaujimame. Tento problem sa da vyriesit jedine LUDSKOU UVEDOMELOSTOU !
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: fja
|
Pridané:
17.1.2011 21:42
"Hlasoval si ty za to aby slovensky vojaci podporili Americanov ?
Hlasoval si za to aby boli vojna ? "
Áno, prostredníctvom volených zástupcov. T.j. nepriama demokracia, priama je pri miliónoch občanov takmer nemožná zrealizovať a naposledy bola využívaná v antických Aténach.
|
| |
Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
17.1.2011 21:50
fja: Takze nepriama demokracia... povedz mi co su to vojaci porozmyslaj nad tym a docitaj. Vojaci su "stroje na zabijanie". Namiesto toho aby vlada poslala Vojakov na skoly dalej studovat, PSychologiu, Geografiu,DIPLOMIACIU! ucili by ich ako prekonavat stres, ako riesit konflikty bez ujmy na zdravi bez jednej jedinej gulocky !!! Vojaci, a policajti nic ine nerobia len ta nutia "dodrzovat zakon" osobne proti policajtom nic nemam! Ale takto postaveny politicky system a PENIAZE ZALOZENE NA DLHOCH!!! moze existovat len pod podmienkou prirodzenej korupcie, ktoru ajtak nikdy neodstranime, ale nie su ani snahy o jej obmedzenie ani nic podobne, tym co su tam hore to takto vyhovuje, a darmo by sa chceli riesit problemy. 100 ludi 100 chuti jednoducho toto nie je princip riesenia problemov vo svete v ktorom aktualne zijeme. takza fja. skus sa nad tym zamysliet a tu kocku pootacaj a pozri si to s viacerych stran co by ako fungovalo keby.....
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od reg.: kartan marketovy
|
Pridané:
17.1.2011 21:56
ty pises aj do diskusii na sme a hnonline zejo? Uz ta poznam podla tych caps-lock slovicok
inak suhlas no
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:26
Ale pozor. Aj vojaci aj policajti su ludia, ktori po vacsine maju rodiny. Ak vypukne vojna, kde myslis ze by taky vojak chcel byt? Na fronte, ci v pivnici s rodinou (chranit ju so skusenostami vojaka pred obcianskymi nepokojmi).
Ak by som bol vojak, nevahal by som v rozhodovani (ale vojak nie som, cize nerozmyslam ako vojak)
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
18.1.2011 9:13
Ano mas pravdu ze vojaci nebudu sediet doma. Napriklad : Vykradnu banku, nuz vykradaci vyjst nevedia. Trva to viac ako 2 hodiny cize nasupuje krajska specialna jednotka. A namiesto toho aby ich ucili psychologiu, ucili by ich konfliky riesit namiesto toho im daju zbrane, a strielajte. Nevravim ze tam ziadne vzdelavanie neprebieha ale jedna sa o princip
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 10:10
zbrane sú používané len v krajiných situáciach, keď všetko iné zlyhá. Sú však vycvičený na postupy, ktorými majú riešiť dané situácie. Ak to nestačí, no zároveň nie sú nútení použiť zbrane, zvyknú zároveň zavolať psychológa a pod. Aspoň takto to má polícia, zatýkať, nie zabíjať. Špeciálne jednotky tiež. Vo vojne je to však niečo iné, ale aj tam platia isté Rules Of Engagement, ktoré stanovujú, kedy sa zbrane môžu použiť, kedy sa pokúsiť ísť mierovou cestou a postupy pri riešení mierovou cestou (pokiaľ drží zbraň, ale neohrozuje ňou, je nutné najprv povedať, nech pustí zbraň z rúk atď.) Armáda je poslednou možnosťou riešenia problémov a strieľanie je ich poslednou možnosťou. Aspoň pokiaľ sa neporušujú pravidlá
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od: Daniel Nexuss
|
Pridané:
18.1.2011 10:38
Armada je posledny sposob riesenia ? ANO, ale kto ho pouzije ako posledny sposob ? americania chceli ropu armada to vybvila, chceli respekt armada to vybavila!!! SLOVO TERORISTA NEEXISTUJE a to je fakt !!!! o tomto by sa dalo dlho lamentovat ....
|
| |
Re: Celosvetovy problem !!!!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.1.2011 11:31
najprv trebalo však oklamať aspoň polovicu národa, že to je nutné a že jedine vojnou sa to dá vyriešiť. Armáda je jednoznačne posledný spôsob riešenia a dá sa použiť len vtedy, keď si ľudia myslia, že iné riešenie nie je.
|
| |
news_
Od: nonke
|
Pridané:
17.1.2011 23:23
pre mna to nei je novinka. presne kvoli tomu vybuduju system aj rusi, lebo nechcu zavisiet na usa
|
| |
Re: news_
Od: iKEBAB
|
Pridané:
18.1.2011 7:27
Ak by sa riadne ucili balistiku, nepotrebovali by ziadne GPS.
|
| |
Re: news_
Od: fako
|
Pridané:
18.1.2011 8:46
hmm... tak toto bolo dobreee :-))
|
| |
Nemecko ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
18.1.2011 16:24
preco bol vymazany moj skorsi prispevok, v ktorom som citoval z tej spravy? ... moze mi to niekto z redakcie vysvetlit? ...
Napisal som, ze je zvlastne, ze agentury nehovoria o tejto casti: "Smutny added, the irony for German investment in Galileo is that some of Frances nuclear missiles are aimed at Berlin."
Je s tym nejaky problem?
|
| |
Re: Nemecko ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
18.1.2011 16:27
sorry, pomylil som si clanok, beriem spat, davam si minus a mozete to zmazat ...
|