| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: iPeterson
|
Pridané:
7.1.2011 11:03
Revolucia v druhom dejstve...
Windowsaci, ale nezufajte, mozno sa dockate uz v buducej verzii Windows "8", ved sme si uz zvykli za tie roky na postavenie Microsoftu a Apple, kde jeden iNovuje a druhy kopiruje...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: antimac
|
Pridané:
7.1.2011 11:06
A niekto zo seba robi iDioda ;-)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: pinpong
|
Pridané:
7.1.2011 11:08
to je ib macfag.
alebo iTard.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: rms_
|
Pridané:
7.1.2011 20:30
WELCOME PATRIK
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
8.1.2011 16:45
Chcel by som vediet priezvisko toho kreténa.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Hrivis
|
Pridané:
7.1.2011 15:08
Nerev! a vychutnavaj BSOD :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 15:13
to sa nevola bsod, ale kernel panic.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 17:11
Ano, sice sa tak vola, ale mnoho ludi sa s nim ani po rokoch pouzivania nestretlo, zatial co BSOD si najde aj najmensiu zamienku, aby ta navstivil :)) ...ale mozes byt stastny, ze aspon niekto ta ma rad a spravi ti naladu na ktoru nezabudnes :P
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 17:41
ano, bsod som na win nevidel asi 5 rokov. naposledy na xp.
kernel panic na osx 10.6 asi dva tyzdne dozadu.
dnes to roztocime bejby, yeah!
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 18:14
Si si prezeral obrazky na nete? :D
Popravde ja som ho este nikdy nevidel a to s Macmi pracujem uz cca 6 rokov.. V starej praci mi preslo rukami niekolko desiatok Macov a ani na jednom sa Kernel Panic neobjavil. Od mojich znamych, ktori s nimi tiez roky pracuju som taku informaciu takisto nepocul. Naopak Windows useri v mojom okoli sa neustale na nieco stazuju a to pozna hadam kazdy :)
Tu z opakovanej lzi pravdu nespravis :P
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 19:01
mysli si co chces natvrdly mylanko.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 19:55
Natvrdly nie som, ale viem co je pre mna lepsie. Ked ti vyhovuje Windows, Linux.. nemam s tym problem. Nevravim, ze Windows je zly. Ano, da sa odladit aby si vyskyt BSOD minimalizoval, ale vezmi si to tak - co vsetko musi Windows user spravit, aby mal bezpecny a stabilny system???
Jednoznacne vynalozi viac usilia, casovych nakladov a v pripade, ze nejde o pirata, tak aj viac financnych nakladov, aby svoj system zabezpecil. Takisto musi byt aj viac obozretnejsi, aby nahodou neotvoril nieco co nema. To vsetko su veci, o ktorych ja pomaly nemusim ani len uvazovat a uz len preto, je pre mna praca s OS X pohodlnejsia.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 21:22
natvrdly a dyslektik.
to je to co si.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: siirii
|
Pridané:
9.1.2011 11:17
"co vsetko musi Windows user spravit, aby mal bezpecny a stabilny system???" - Podľa mňa stačí nainštalovať. Alebo mi niečo ušlo?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
9.1.2011 15:00
Ak si to naozaj myslis, tak potom sa necudujem, ze sa kadejaka haved v podobe trojanov a pod. tesi takemu uspechu :)))
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: siirii
|
Pridané:
10.1.2011 9:22
Mohol by si skúsiť odpovedať aj nejakými argumentami?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.1.2011 13:36
Si robis srandu? :) Uz si niekedy skusal pripojit cistu instalaciu Windows na net a par dni to pouzivat? :D Skus si pozriet kolko sajrajtu tam za kratku dobu nazbieras. Alebo si myslis, ze kvalitnejsie antiviry, advanced firewally, antispyware a dalsie podobne riesenia existuju len pre masochistov a paranoikov? :D To si mohol pochopit uz z odpovede predtym. A co takto fragmentacia disku alebo bordel v registroch po dlhodobejsom pouzivani?
Kolko ludi sa tu na DSL vystatuje, ze su geekovia a vedia si svoj system zabezpecit, aby vyskyt problemov minimalizovali (take veci tu pisu sami windows useri a ja som si to nevymyslel).. tak pre to snad aj nieco robia, nemyslis? Inak by servis a podpora nezarabal tolko na ludoch, ktori sa o take veci vobec nestaraju. Vo firmach by sa o bezpecnost a stabilitu nemusel starat administrator a firma by nemusela utracat nanho peniaze.. ved inak by sa o to vedela postarat aj upratovacka bez znalosti prace s OS, nie? :P
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: siirii
|
Pridané:
11.1.2011 9:16
Antispyware, antiviry sú primárne pre ľudí ktorí nepoužívajú mozog. Ostatní sa zaobídu aj bez toho. Ja mám doma Windows Vista, ktorý raz za čas prebehnem nejakými odvšivovacími nástrojmi, je nainštalovaný 3 roky a nie je mu absolútne nič. Samozrejme že je za domácim routrom. V práci mám počítač, na ktorom som akurát nainštaloval Microsoft Security Essentials (kvôli povinnosti mať antivír). Samozrejme sme za NATkom a hádaj, nič mu nie je. Proti chybám v operačnom systéme, cez ktoré sa šíria všelijaké svinstvá Ti aj tak antivír/antispyware zväčša nepomôže, takže pre mňa osobne stačí: nainštalovať systém, zapnúť aktualizácie (default sú), nainštalovať Microsoft Security Essentials, zapnúť firewall (default je) a používať mozog.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
11.1.2011 11:49
Ano, to mas pravdu - clovek, ktory mozog nepouziva je najvacsia hrozba. V dobe ked som este pouzival Windows som s nim nikdy nemal nejaky vacsi problem, no na OS X mi okrem ineho vyhovuje, ze sa tym zaoberat vobec nemusim a mozgove bunky mozem sustredit na nieco ine :)
Ty si mozes davat pozor, ale nedovercivy musis byt aj voci znamemu, ktory taky obozretny nie je v pripade, ze si vymienate subory a pod. Ja nevravim, ze je to nejake zlozite, ale neustale tu existuje nejaka hrozba a neustale si treba davat na take veci pozor. Jednoducho sa to vlecie s tebou a to je podla obtazujuce. Ako rakovina - sice ju spociatku nemusis pocitovat, ale vies, ze tu je.
No a co sa tyka Windows firewallu - mnoho hrozieb nema problem tento firewall obist. Ja osobne som mal dobre skusenosti s Kerio, ktory poskytoval ovela sirsie moznosti.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: siirii
|
Pridané:
13.1.2011 16:03
S takýmto príspevkom súhlasím, sprvu som reagoval preto, lebo to vyznelo, že Windows user musí najprv stráviť pol dňa zabezpečovaním, než môže ako tak niečo robiť. Mimochodom som reagoval z Mac OS X, doma ho používam na MacBooku. Je pravda, že na Mac OS X na to človek nemusí myslieť vôbec, čo sa nám ale môže raz veľmi nepekne vypomstiť, podobne ako v minulosti ľuďom čo sťahovali nejaký upirátený Office pre Mac a obsahoval aj vírus pre Mac, kto by bol čakal na Macu vírus (aj z warezu). A predsa.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
8.1.2011 15:23
kernel panic zvacsa znamena seriozny problem s HW. Bud vadna RAM, alebo poskodeny disk. Mozno zakmit v sieti, odporucam investovat do dobrej UPS.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Uhlik (zmazal sa mi kolacik)
|
Pridané:
7.1.2011 11:09
Microsoft Store je tu uz davno ;o) ...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:16
myslíš ten, kde predávajú krabicové verzie aplikácií? Predsa len AppStore je pohodlnejší :) a vo Windows 8 na 90% bude jeho obdoba
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:42
teraz sa bude apple a macfags tvarit, ze vynasli obchod s aplikaciami?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 11:43
Nie, len ty sa budeš tváriť ako spasiteľ sveta, inovatívnejší ako Jobs a Gates dohromady, rozumejúci sa všetkému, ani ten MAC nepotrebuješ chytiť do ruky.
Nie si náhodou zo Slovenska?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:45
som. a mam mac.
pusa na celo
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: dsasdsdaf
|
Pridané:
7.1.2011 11:53
hryzkaj pomaly hryzkaj
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:54
ani len citovat nevies presne.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:55
skôr že majú prvý OS s built-in oficiálnym obchodom s aplikáciami :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:56
nevymyslaj si.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 12:31
argument?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: babikaruzova
|
Pridané:
7.1.2011 17:39
Ubuntu to uz ma davno
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 21:15
obchod s aplikaciami? no kde si tam môžem nejaké kúpiť?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.1.2011 22:59
http://wiki.ubuntu.cz/Centrum%20softwaru%20 pro%20Ubuntu/Placen%C3%BD%20software (medzera pred pro)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 9:06
ospravedlňujem sa, pravda, Mac je druhý. Nevšimol som si, že Ubuntu pred 2 mesiacmi spravili store, takže odvolávam aj všetky ďalšie komentáre o tom, že to Linux nemá. Aj keď nie až tak dávno, len jedna distribúcia, ale boli prví :-)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
8.1.2011 11:31
A co takto Bodega pre Mac OS X? Je to presne to iste co Mac App Store, akurat to nie je od Apple a nie je to priamo implementovane do OS X. Funguje minimalne od augusta 2009 :) Ponuka lepsie podmienky pre developerov ako App Store, tak to bude predstavovat zaujimavu konkurenciu :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
8.1.2011 11:59
Este som zabudol link:
http://www.appbodega.com/
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 12:28
Práve to je problém. Nie je to priamo implementované do OS X. Väčšina používateľov to nepozná a nenainštaluje si to a aj keby chceli lacnejšiu alternatívu AppStore tak by možno skončili pri inom obchode a preto to nemá veľkú šancu byť nainštalované na viac ako 70% Macoch. AppStore bude na 100% Macoch. Vďaka tomu aplikácie budú predávanejšie a aj napriek nižšiemu podielu zarobia viac a preto bude viac aplikácií na AppStore. Jediný alternatívny obchod, ktorý AppStore nemá šancu prekonať, je Steam, ale ten predáva len hry.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
8.1.2011 13:40
Ano, to je pravda. Bodega nebude mat urcite taku sancu u pouzivatelov ako App Store, ale zatial mi to pripomina podobny pripad ako IE pretlacane vo Windows. Bodega mi pride oproti App Store o nieco lepsia, aj ked GUI je trosku zbytocne prehnane. Navigacia je aspon pre mna prehladnejsia a poskytuje rovnake funkcie. Plusom pre App Store je, ze na kupu aplikacie nemusim viac zadavat svoje udaje a staci mi ucet z iTunes App Store, ktory uz vytvoreny davno mam. Ako minus pre App Store by som uviedol, ze mi neumozni napisat k aplikacii moj nazor a ohodnotit ju, hoci ju mam normalne zakupenu - problem je, ze som ju nezakupil cez App Store, hoci vie detekovat, ze uz ju nainstalovanu mam. Vyvojari maju v pripade Bodega podiel na zisku tusim 93-95% zatial co v pripade App Store iba 70%. To sa vsak este da pocitat ako dan za lepsiu pristupnost a lepsie moznosti :) App Store je tu len par dni, tak snad to este dotiahnu a dufam, ze Bodega im bude silnou konkurenciou nech z toho moze tazit aj bezny pouzivatel :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 16:51
AppStore nepotrebuje vnútornú konkurenciu v podobe ďalšieho AppStore na Mac, konkurenciu im robí priame sťahovanie od výrobcov, ale hlavne iné platformy, keďže jeho cieľom z veľkej časti je zvýšiť predajnosť Macov. Takže používateľ bude tak či tak ťažiť zo situácie. Ten mínus nie je až tak strašný, aby op
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 16:54
aby opodstatňoval prítomnosť druhého obchodu a tie percenta taktiež nie sú dôležité, dôležité je, že budú mať dosť peniazí na spravovanie, rozšírovanie, zlepšovanie appstoru, naháňanie ďalších vývojárov a pritom vývojári dokopy zarobia viac peniazí, takže môžu byť aj ceny nižšie a v konečnom dôsledku je každý spokojný
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Ach jaj tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 16:01
Ach jaj tupcek.. uz na dalsom fore ta niekto sfukol.. nerob sa mudrym lebo niesi, pekne je to vidno v tvojich reakciach a hodniteni... stop it!
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 17:04
jak na ďalšom fóre? však takmer nikde inde neprispievam ;-) okrem toho hodnotenia mám aj také, aj také, najviac mínusok asi dostávam kvôli tomu, že mám často rozdielne názory preto, lebo mám rád Apple a tým pádom obhajujem chyby Applu, zatiaľ čo upozorňujem na chyby ich konkurencií. Keď niekto má rád Android a robí to isté, logicky sa mu moje pohľady na veci nepáčia a dá mi mínus, pričom Appláci sú v menšine. Aj keď stáva sa, že trepnem sprostosť :-)
čo sa týka robenia múdrym: preto prispievam do diskusií, aby mohli ľudia reagovať na príspevky a opraviť má v prípade chyby. V prípade ich chýb aby som ich mohol opraviť ja ich. Napríklad dnes ma vyviedli z omylu, že na Linux store neexistuje
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mac user
|
Pridané:
7.1.2011 17:32
Za 1 den otvorenia Mac App storu bolo 1 milion stiahnuti aps.
Apple today announced that over one million apps have been downloaded from the Mac App Store in the first day. With more than 1,000 free and paid apps, the Mac App Store brings the revolutionary App Store experience to the Mac, so you can find great new apps, buy them using your iTunes account, download and install them in just one step.
Moze byt pani WinSrobaci???
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Squeak?
|
Pridané:
7.1.2011 11:13
Omfg u troll me I mad :(
...
To teraz vážne toto myslíš? :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:35
ohľadom revolučnosti Mac AppStore, to ukáže až čas, ale čo nie je pravdy na kopírovaní? Ty si snáď myslíš, že Windows 8 nebude mať Win Marketplace? alebo že doteraz neuvádzali novinky hneď potom, ako ich uviedol Apple? http://www.youtube.com/watch?v=N-2C2gb6ws8
nech je aj Windows najlepší OS na svete, bez Applu by nebol taký, aký je, aj niektorí zamestnanci to priznali
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.1.2011 11:22
http://www.youtube.com/watch?v=woySeSNBL3o
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 11:23
inovuju? Linuxove distribucie to uz maju davno, len sa tam sw nekupuje ale je zadarmo. Nic inovativne tu nieje.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 11:24
btw. uz dake 2-3 dni tu nefunguje "zosivenie" precitanych diskusii, dost blbo sa to cita. V starych clankoch, ktore boli pred 3 dnami to este je, v novych nie. V exploderi to ide, co sa stalo s operou?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.1.2011 11:25
Premaž si cookies a skús znova.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 11:26
to som spravil ako prve. Na titulnej stranke to este funguje, v clankoch uz ale nie. Naposledy to slo 3.1. a aj v tych clankoch uz pri neskor vlozenych to nefunguje.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 18:33
hmm, vymazal som komplet vsetky a uz to slape. dsl.sk ma cookies zrejme aj pod inym ako dsl.sk
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:26
no však to je obrovská inovácia, možnosť kúpiť, keďže to bráni najzložitejším aplikáciám, ako napríklad Photoshop a podobne, vstupu na trh.
Okrem toho, keď som naposledy skúšal Linux, nebolo to boh vie aké prehľadné, ani názory používateľov som nevidel. Aj keď je možné, že to od vtedy vylepšili :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 11:32
predpokladam, ze najblizsi krok bude znemoznenie priamej istalacie sw aj na apple notebookoch a desktopoch, podobne ako je tomu pri ipade. Potom zacne sranda. Teda pre pre nas pcckarov nie, my sa budeme nahlas smiat :) Najhorsie na tom celom je, ze aj vy, a este si budete pochvalovat ake je to fasa. A smiat sa bude aj Jobs.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:40
to by bol definitivny prechod apple do zabavneho priemyslu.
po apple by vo firmach nikto ani nestekol.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 11:42
Samozrejme, že sa to nestane (logicky), pretože MAC je stále vedúca platforma pre Photoshop, InDesign, FinalCut, etc. To si nedovolia.
Koľkokrát si držal v ruke MAC a koľkokrát si pracoval s ich OS, keď sa tak nahlas smeješ?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kobyashi
|
Pridané:
7.1.2011 11:47
"vedúca platforma pre Photoshop, InDesign, FinalCut, etc"
na jednoduchú tvorbu áno, nie u veľkých štúdií, tam treba už výkon a to Apple neposkytne
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 11:54
Markiza striha relacie vo FinalCute, cela spolocnost DIGI striha vsetko na MACoch, najvacsie nase studio 727 robi na FinalCutoch...
Fakt ta prosim, nevies, nehovor :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:55
to oni kvoli tomu final cutu, nie kvoli macom.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 11:59
Pozri, v každej našej TV (okrem STV) sú aj FinalCuty, väčšinouo kombinácia FinalCut / Premiere alebo FinalCut / Avid. 727 ako líder na našom trhu taktiež FinalCut.
Kopa celoverečných komerčných projektov bolo robené na FinalCute. Ešte raz, ja nehovorím či je lepší FinalCut alebo Premiere, podľa mňa má každý výhody a nevýhody, strihači sa rozhodujú podľa preferencií.
A výkon? Stroje v DIGI TV majú niekoľko desiatok GB RAM a strihajú 4K videá v reálnom čase. Čo sme hovorili o výkone?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:01
ja som o vykone nehovoril nic.
ale poriadne sa poobzeraj. na jeden mac stroj tam najdes 3-4 win stroje.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 12:03
Ja sa obzerám :) V DIGI sú len MACy, v Markíze prevaha Avidu, potom FinalCut, v JOJke FinalCut a Premiere, ale pomer neviem. 727 takmer samý FinalCut.
Na Barrandove FinalCut a Avid.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:04
pozeraj sa poriadne.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 23:25
Sorry, si fakt imbecil. Hlúpy slovenský chlapec, čo do všetkého vidí a všade bol.
Všimol som si ťa za ostatný týždeň vo viacerých diskusiách. Všetko vieš, všetci ostatní su kreténi, len ty lietadlo. MAC ovládaš, Windows ovládaš, Linux ovládať, mobily ovládaš, hardware ovládaš, autá ovládaš, knihy ovládaš, si najväčší polyhistor akého táto krajina mala.
Ešte aj človeka, čo sa filmom a televíziami živil ideš poučovať o tom, aby sa lepšie obzeral v strižni, v ktorej trávil viac času ako ty spotený keď trolluješ na DSL.sk.
Hlúpy trtko, čo hovno spravil a kompenzuje si to na nete.
Svoj komplex z toho, že nemáš na MAC alebo ho nevieš používať alebo že si si už dva roky nevrzol rieš inde...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
8.1.2011 2:40
no pocuvaj kokotko,
zrejme si ma zle vsimas, lebo:
k linuxu nepisem absolutne nic, o ovladani macu som nepisal snad nikde, dtto o ovladani win.
toto nie je server o mobiloch, takze ani o tych som nic nepisal.
pisem o tom, s cim mam osobnu skusenost. ak ti to prekaza, tak chod do pici.
to, zeklesol podiel pracovnych mac stanic s adobe cs, to je jednoducho neodskiriepitelny fakt, ktory moze ignorovat iba totalny zadubenec.
co sa tyka videa, tak sa poriadne poobzeraj a zrataj pocitace v kazdom sdudiu. ked pisem vsetky, tak vsetky. samotny strih sa mozno vykonava na macpro, ale to je asi tak vsetko. a tiez to vobec nie je pravidlom.
btw: toto bol od teba celkom vtipny podpis:
"Hlúpy trtko, čo hovno spravil a kompenzuje si to na nete."
taky vystizny.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 8:54
v každom prípade má pravdu, svoje "pravdy" nepodkladáš ani len argumentami, nie to ešte nejakým zdrojom a zo všetkých, čo nesúhlasia s tvojím názorom, robíš debilov a aj to extrémne arogantným spôsobom... človek, čo všetko vie a jeho slová sú slová "božie", nespochybniteľné, bez hocijakej potreby obhajoby
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
8.1.2011 10:22
nebud utlocitny.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
8.1.2011 10:34
Uhm, ešte niečo?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: YivoSVK
|
Pridané:
8.1.2011 1:43
Nie je pravda, Panelak (a na 90% aj Keby bolo keby) sa striha priamo v Jojke vzadu a to patrí tiež pod 727 (ak sa nemýlim) a tam idu pod špeciálnym distrom Windowsu (vyzerá jak ME 2000) no názov si nespomeniem, MAC to ale nie je.
A aby si nepovedal, toto píšem z iphonu 4 a proti Applu nemám nic ale ked uz obhajujes, tak pravdivo :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
8.1.2011 10:32
727 som myslel 727 ako takú, ktorá sídli na Elektrárenskej, ich normálne štúdio.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: fdsaa
|
Pridané:
7.1.2011 13:36
v stv som tiež videl MACy :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: jan.tom
|
Pridané:
7.1.2011 20:12
Markiza, Digi veľké firmy?
U nás v AAA studiu tiež netvoríme animované filmy na Apple produktoch. Skutočné veľké spoločnosti majú vlastné riešenia na objednávku.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 23:31
Aké sú tie vlastné riešenia na objednávku prosím? :) Vo filmovom a televíznom priemysle funguje absolútny monopol pár firiem a produktov.
Softwarové strihové riešenia výhradne od Adobe, Apple alebo Avid, SFX riešenia výhradne Maya a Foundry Nuke.
Kamery výhradne Arriflex alebo Panavision, nerátam televízne štúdiové vybavenie.
Na objednávku sa robia možno HW konfigurácie a konfigurácia jednotlivých zariadení, nie software.
Neporovnávaj to s animáciou...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
7.1.2011 12:06
Apple vykon neposkytne? A 12 jadrovy Mac Pro je co pane? Apple pouziva tie same procesory, ako zvysok vyrobcov. Tak o com hovoris, ze neposkytne vykon? On je nejaky rozdiel v Xeon procaku v Dell a v Mac Pro?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:10
pomer cena vykon je zufaly.
s tymi procesormi mas pravdu, ale bud ponukaju rok stare procesory, alebo nove procesory s totalne uletenou cenou.
lebo sa spoliehaju na viazanie platformou.
ozaj, co gpu? uz konecne dorazila na mac 5 rada radeonov?
po troch rokoch ignoracie?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
7.1.2011 12:12
uletenou cenou? Nuz, najdi mi nieco PRESNE v tej triede za tu cenu, ako je iMac, MacBook Air alebo Mac Pro.
Velmi prosim. A v pripade iMacu mi nedavaj skladacku, chcem All In One v takejto vybave, s takym displejom za takuto cenu.
V pripade MacBook Air chcem subnotebook v takomto prevedeni, s takouto kvalitou, takymto displejom, takymto velkym trackpadom a takouto hmotnostou.
Cakam.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:13
ja som sa bavil o crevach, nie o allinone produktoch.
pochopil?
sa pozri, co za procesory a karty mas v imacoch.
o ssd sa zbytocne vobec bavit. to si uz naozaj robi apple dobry den.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: iPeterson
|
Pridané:
7.1.2011 12:53
"sa pozri, co za procesory a karty mas v imacoch."
3.06GHz Intel Core i3, 3.2GHz Intel Core i3, 2.8GHz Intel Core i5, 2.8GHz Quad-Core Intel Core i5, 2.93GHz Quad-Core Intel Core i7
ATI Radeon HD 4670 with 256MB, ATI Radeon HD 5670 with 512MB, ATI Radeon HD 5670 with 512MB, ATI Radeon HD 5750 with 1GB
Nestaci ti to ?! Macy maju zvycajne zivotny cyklus 1 rok, tak nechapem co ocakavas ?! Nove Sandy Bridge a ATI 6xxx ? Uznavam, ze tie grafiky nie su najvykonejsie, ale kto chce hrat hry nech si Mac vobec nekupuje !
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 13:00
i3, i5, i7 je naozaj velmi siroky pojem.
vsak napis konkretne.
nie, za tu cenu to nestaci.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 13:02
inac uvedomujes si, ze napr ta i5 stoji v maloobchode 180 eur?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
8.1.2011 15:26
nestaci to za tu cenu? Prosim, zrataj si, kolko by ta len vysiel samotny ISP displej 27" s LED podsvietenim. Ak teda taky vobec najdes (nenajdes).
Ten Mac dnu v iMacu je prakticky zadarmo.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 13:15
ťažko sa baviť o cenách, pretože pri Macu ti značná časť ceny tvoria "iné" výdavky, napríklad väčšia baterka vtesnaná do čo najmenšieho notebooku, (možno) kvalitnejší display, touchpad, design aj v praktickej podobe, ako napríklad otváranie notebooku atď. Najľahšie sa ale porovnáva Mac Pro, pretože ako bonus má len lepšie usporiadané vnútornosti pre ich ľahšiu výmenu, balík iLife za 50$ a OS lepšie prispôsobený na aktuálnu konfiguráciu(keďže, narozdiel od Windowsu, nemusia robiť OS pre milión rôznych konfigurácií). http://tinyurl.com/2eh9a83 máš konkrétne porovnania, ostatné kategórie sú veľmi závisle na "ostatných" výdavkoch.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
8.1.2011 15:28
creva su jedna vec. Chcem All In One riesenie a chcem riadne riesenie. Nic take od konkurencie nekupim.
Do domacnosti mi v ziadnom pripade velka huciaca plechova krabica nevstupi. a za tym zmat kablov.
Dakujem, neprosim. A vela ludi takisto nie.
Najdi mi prosim za takuto alebo nizsiu cenu produkt plne porovnatelny s iMacom alebo s MacBookom Air. Inak len kecias.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2011 17:39
nechcem allin1 riesenie, chcem tichu peknu krabicu podla mojho estetickeho citenia a vkusu, chcem si ju kedykolvek rozobrat, vycistit povysavat, chcem tam mat komponenty ake si ja vyberiem a chcem ich kedykolvek ked sa mi zapaci zmenit. Jedine notebook nemusi tieto parametre splnat, lebo prenositelnost ma podstatne vyssiu prioritu. Ak bysom pc nepotreboval prenasat, VZIVOTE NIKDY by som nekupil notebook, lebo nesplna vyssie uvedene parametre, a este je pri danom vykone drahsi, resp. v rovnakej cene menej vykonny. A vela ludi tak isto.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
8.1.2011 17:49
zbytocne.
on je schopny si kupit macmini za 999 eur s obycajnym x rokov starym vybehovym core2duo, zufalou grafikou a este si pochvalovat, ze ako dobre nakupil.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
9.1.2011 7:28
Samozrejme, ak by som mal potrebu pre kmultimedialny server za telku alebo do auta, tak si kupim Mac mini a budem wi pochvalovat, ake je to dobre.
Alebo ako maly server domov. Takisto, v takejto vybave, velkosti a s takouto spotrebou nenajdes nic porovnatelne s mac mini. To je fakt. A za tu cenu uz vobec nekupis nic taketo s Windows Server (tak, ako je Mac mini server verzia)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
9.1.2011 12:25
jozef, nehnevaj sa na mna, ale naozaj zo seba robis chuja.
bez urazky.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 20:07
je jasné, že Mac ti to nebude nikdy spĺňať, už len z dôvodu ich filozofie úzkej integrácie hardwaru a softwaru, keďže teraz tých kombinácií nie je až toľko, takže môžu lepšie optimalizovať OS a vyžadovať si slabší HW na rovnako plynulé fungovanie OS. Ušetríš na menej častom upgrade HW, prerobíš na nemožnosti (slabej možnosti) upgradu. V notebooku je to však jednoznačne výhoda
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: mylankooo
|
Pridané:
8.1.2011 21:30
Je zbytocne sa o tom hadat. Kazdy mame svoje priority. Niekto si radsej svoj komp posklada a pravidelne si obmiena HW a druhy zase vyuzije pocitac kym vladze. Kazdy clovek si vie zvazit, aky pocitac potrebuje. Ked chcem casto obmienat HW, tak skladacka je vyborna volba. Ak potrebujem obmienat po dlhsej dobe je dobre si zvazit, ci nebude vyhodnejsie kupit uz rovno cely stroj, pretoze po istej dobe mozu byt takmer vsetky sucasti nevyhovujuce.
Ja osobne som nadmieru spokojny s vykonom, ktory mi poskytuje moja vyse 4 rocna masina a menit ju este hodnu dobu nemienim hoci pracujem s grafikou. Mam znamych v pomerne velkej reklamke (klientom je napr. Nokia) a stale tam robia aj na starych Macoch s PowerPC procesorom :) Niektore maju cez 10 rokov :)
Nepotrebujem sa chvalit ze neustale drzim krok s vyvojom a domam mam iba to najmodernejsie, nedrtim najnovsie hry a doma nemam render farmu (asi ako polovica ludi odtialto :D ).
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:48
mac uz davno nie je veduca platforma pre adobe CS.
odkial mas ten blud?
to platilo mozno pred 5-7 rokmi.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 11:57
Ten blud mám odtiaľ, že pracujem v médiách a reklame a MAC v profesionálnej sfére stále vedie.
Áno, už nie je vedúci, na Windowse spravíš presne to isté s rovnakým komfortom a momentálne je rozhodujúci faktor asi len osobná preferencia a dostupnosť celého systému (niekto preferuje MAC, niekto WIN).
Vo väčšine redakcií a grafických oddelení reklamiek za ostatný rok som vždy našiel prevahu MACov, to platí aj o televíziach (viď. post vyššie).
Nehovorím, že sú lepšie, podľa mňa je to fakt už len o preferencii.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:00
macy iba viacej vidno.
imho uz dominuju na adobe CS win stroje.
vyrastla totiz cela generacia grafikov a dizajnerov, ktora zistila, ze pre svoju pracu mac nepotrebuje.
preto som ti pisal tie roky.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 12:55
0 a ani nikdy nebudem, lebo nevydaju MAC pre virtualbox/vmware.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 12:57
MAC OS tam malo byt...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:50
Fúúha, ešte že dsl.sk navštevujú takí skúsenení analytici. Keď sa nebudú dať inak inštalovať aplikácie, máš u mňa ľubovoľný smartphone zdarma :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:51
pobavime sa o tom o 3-4 roky.
okejo?
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:58
dobre. do vtedy láskavo nekritizuj niečo, o čom nemáš ani šajny (budúcnosť inštalovania aplikácií na Mac OS)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:02
hlavne ze ty si si uz isty, ako to bude a preto mas pravo o tom pisat.
ty si riadny zabavac!
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 12:27
keby som skopíroval tvoj príspevok, platil by na 100% rovnako.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:28
ale ty si tu nieco mlel o tom, aby som nekritizoval nieco, o com nemam ani sajny.
nie ja.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: iPeterson
|
Pridané:
7.1.2011 11:34
Sam si si odpovedal... SW je tam zadarmo, kvalitativna uroven ziadna, zaujem developerov rovny nule...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.1.2011 11:37
Pre 95% ľudí tieto aplikácie v pohode stačia (Visual Studio či Photoshop rozhodne nie sú programy, ktoré používa každý). To, že je niečo zadarmo, neznamená, že je to nekvalitné.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: JozoRemen
|
Pridané:
7.1.2011 12:08
desktop aplikacie pre Linux su vo vacsine pripadov ergonomicke peklo. Ci chceme ci nie, aplikacie pre Mac OS X skratka nejak aj vyzeraju a su spravene logicky, co sa o nedorobkoch nadsencov povedat neda.
Cest vynimkam.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 12:26
zato hry hraje slušný počet ľudí a ak by boli zdarma, nemôžu existovať. Tak isto kvalita alternatív na Linuxe vo väčšine prípadov výrazne zaostáva za platenými, o inováciách ani nehovorím. Open source sa hodí akurát ako súčasť plateného softu (alebo reklamou sponzorovaného, alebo keď podporuje predaje iného produktu), nie ako výsledný produkt.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: LoL..
|
Pridané:
8.1.2011 19:16
S tym open sourcom si zabil, aby som sa vyjadril po slovnesky..
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: kobyashi
|
Pridané:
7.1.2011 11:48
áno FLight Control, Angry birds...
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 12:59
preco sem tahas "kvalitu sw" ked clanok a debata je o distribucii. Nie kvalite.
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 15:57
lebo keď distribúcia nepodporuje platby, zjavne platené aplikácie sa tam nedostanú a preto väčšina kvalitného sw takýmto spôsobom nie je dostupná
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: tupcekhlupcek
|
Pridané:
7.1.2011 20:03
je to možne mať aj platené aplikácie
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 21:20
distribúcia cez repozitáre aj tak nepodporuje priamé platby a tj pri najlepšom celý proces nákupu aplikácií len komplikuje
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: ...
|
Pridané:
7.1.2011 12:46
prepac, mam apple produkty a som spokojny ale nevyvolavaj zamerne hadky a nebud blb, vdaka
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 21:24
pokiaľ si reagoval na mňa, tak ja by som to len tak do vetra nepúšťal, odpovedal som niekomu, kto napísal, že Linux to má dávno, čo vyvolalo celú hádku :-) ale je pravda, že som ju nemusel podporovať
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: ......
|
Pridané:
8.1.2011 11:16
nie nie, to nebola reakcia na tvoj post, ale na uplne prvy .. 2km hore :)
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od: dsfdsdf
|
Pridané:
8.1.2011 11:18
už si si poliečil komplexy?
apple tiež kopíruje a preberá, ale to si samozrejme nevšimneš
|
| |
Re: Apple spustila App Store pre Mac OS X
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 13:13
každá firma niečo kopíruje a preberá, ale zároveň inovuje, vymýšľa, preberá neúspešné produkty a snaží sa spraviť z nich úspešné a podobne.
Microsoft kde vidí veľký úspech, tam prídu, použijú do bodky rovnaké myšlienky, vtlačia do toho oveľa viac peniazí a tým sa snažia prebrať trh tomu úspešnému. Takmer stále vstúpia do trhu, kde niekto zaznamenal veľký úspech, do troch rokov.
|
| |
posli kvety do apple
Od: kofola
|
Pridané:
7.1.2011 11:03
a uz bol aj hackuty.
|
| |
Re: posli kvety do apple
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:19
pokiaľ sú vývojári hlúpi...
|
| |
NERVY
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
7.1.2011 11:03
Neznášam mac, neznášam apple a najviac nemám rád ten ich pri***aný operačný systém.
|
| |
Re: NERVY
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:17
Napriek tomu chodíš do diskusií o ich produktoch (špeciálne o Mac OS X) a diskutuješ s použitím 0 argumentov.
|
| |
Re: NERVY
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 11:50
presne ako ty.
|
| |
Re: NERVY
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 12:03
podľa seba súdim teba? ja používam argumenty a zdroje stále, keď je na to vhodná situácia
|
| |
Re: NERVY
Od: kakafko
|
Pridané:
7.1.2011 12:05
ja neviem koho sudis podla seba a ani ma to nezaujima.
ale s tymi zdrojmi a argumentami si ma pobavil.
|
| |
Re: NERVY
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
7.1.2011 14:04
Radšej žiadne, ako trepať kktiny. Ak chceš možem ťa aj citovať...
|
| |
Re: NERVY
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 14:26
A to co si vyplodil predtym ma byt akoze vykvet zdraveho rozumu, triezveho uvazovania, znalosti a skusenosti s nadychom objektivity??? Si series do huby, kamarat :P
|
| |
Re: NERVY
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 15:58
chcem aby si ma citoval :-)
|
| |
Re: NERVY
Od: ...........
|
Pridané:
7.1.2011 13:56
dik za info, idem si zapnut macbook a nieco si pokukam ..
|
| |
dsl.sk
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 11:23
Som rád, že článok je písaný neutrálne, dokonca sú vyzdvihnuté niektoré pozitívne fakty o AppStore pre iPhone. Kiež by to tak bolo aj v diskusiách :)
|
| |
linux package management
Od: lukassss
|
Pridané:
7.1.2011 11:43
hm,
no vo viacerych linuxovskych distribuciach taketo nieco funguje uz veky vekov a hlavne rychlejsie, jednoduchsie, a zdarma
|
| |
Re: linux package management
Od reg.: rayen
|
Pridané:
7.1.2011 12:06
rychlejsie ako 1 click? (povedzme ze rovnako rychle)
jednoduchsie by som netvrdil, jedine ak by si myslel vyznam jednoduchsie=primitivne. abecedny zoznam s checkboxmi nieje app store
a free app su aj tu
jasne ze to nieje idealne ale ako prvy nastrel je to fajn
|
| |
Re: linux package management
Od: Element2
|
Pridané:
8.1.2011 2:08
Netrep, ziadny zoznam checkboxov, aplikacie podobne tomuto, niektore dokonca prepracovanejsie, som videl na roznych distribuciach uz niekolko rokov dozadu.
|
| |
Re: linux package management
Od: JozoRemen
|
Pridané:
7.1.2011 12:10
aha, takze si tam kupim KVALITNU aplikaciu? Hmm, asi nie…
Vies, moze to fungovat a funguje, ale nikde v Ubuntu nevidim komentare ludi, nevidim odporucania, vzhlad vacsiny aplikacii je katastrofalny a nemam sancu najst nieco, co sa co len priblizuje takemu Keynote alebo Transmitu.
|
| |
Re: linux package management
Od: ozembuch
|
Pridané:
7.1.2011 12:11
jozko, preco zo seba robis chuja?
|
| |
Re: linux package management
Od reg.: Retard123
|
Pridané:
7.1.2011 12:29
nerobí.. on ním je :)
|
| |
Re: linux package management
Od reg.: efrafa
|
Pridané:
7.1.2011 12:45
http://goo.gl/3S61u
|
| |
Re: linux package management
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.1.2011 13:06
aj pre teba, diskusia je o distribucii sw, nie o "kvalite". Obrovska novinka appstore je prebrata z iphonov a ipodov, obycajna kopia itunes store pre pc (alebo ako nazvat pocitace apple?) Nic superextrabrutalhipermega inovativne v tom nieje. Radsej by si mal mat stiahnutu ritnu dieru, aby ti v najblizsom leopardovi alebo aka macka to bude nezakazali volnu instalaciu sw, a nemusel si vsetko riesit cez appstore.
|
| |
Re: linux package management
Od: lukassss
|
Pridané:
7.1.2011 13:25
je pravda, ze diskusia je o tom systeme ziskavania aplikacii, nie o kvalite, ale neda mi maly OT:
ano, aj KVALITNU aplikaciu si tam dokazes stiahnut, mnohokrat je v inych shopoch iba modifikacia povodneho balika pre linux distra
|
| |
Re: linux package management
Od: _evo
|
Pridané:
7.1.2011 15:14
Rychlejsie, jednoduchsie? Seriozne?
- repozitare casto neobsahujuce potrebny softwer
- zavislosti ktore sa instaluju casto dlhsie ako aplikacia
- nie je velky problem rozbit cely system zavislosti, kedy vacsinou pomoze iba reinstalacia
- absencia podpory platenych aplikacii
Okrem toho model Mac app store je nieco uplne ine ako nejaky "linux package management", porovnavas neporovnatelne (a je hrajem tvoju hru :X).
|
| |
Re: linux package management
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
7.1.2011 16:05
- neobsahujú? Netrep. Evidentne si to nikdy nepoužíval.
- závislosti? To je v poriadku. Na Windowse (alebo inom OS bez repo) sa teda bez týchto závislostí stáva, že 10 programov si dotrepe tie isté knižnice len preto, že nikde nie je záruka, že už v OS sú. Na Linuxoch stačí, keď dané závislosti stiahne prvý program a ostatné potom neťahajú nič. Aha a okrem toho vždy je možnosť ťahať softvér bez závislostí, utf manpages.
- ešte nikdy sa mi to nestalo
- napríklad Ubuntu 10.10 už ponúka aj platené aplikácie
|
| |
to je otras :D:D:D
Od: Blaazni toto :D
|
Pridané:
7.1.2011 15:05
Ja z vás zemrem ludia vy sa tu hrdíte platenými aplikáciami :D Ešte že mám Linux a že som s Windowsom skončil. S Mac om som ani nezačal ale aj tak tie ceny :D:D:D
|
| |
Re: to je otras :D:D:D
Od: Faster
|
Pridané:
7.1.2011 17:09
To vieš, niekto potrebuje počítač využívať aj profesionálne a za veci ako Photoshop, In Design, FinalCut, Things, KeyNote si rád zaplatí, lebo vie, že sú kvalitné.
Kľudne si rob na ich free alternatívach, ktoré sa na tie platené nechytajú.
Ale hej, rehotať sa na niekom, kto si niečo kúpi je fakt dospelé.
ešte som zabudol...
:DDDDDDDD :DD
|
| |
smiesne :D
Od: Linux
|
Pridané:
7.1.2011 15:29
Platené systémy mi prídu smiešne :D Prečo platiť ešte aj za OS?
Nestačí že si platíme internet ? že si kupujeme PC ?
Mne to stačí a peniaze ktoré vyvalím za običajný program radšej použijem na niečo iné.
|
| |
Re: smiesne :D
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 16:18
Ono dá sa ušetriť aj viac, stačí zrušiť telefón aj PC. Pri každom však strácaš niektoré možnosti :-)
|
| |
Re: smiesne :D
Od: ...........
|
Pridané:
7.1.2011 16:40
.. preco platit za pracku, mixer, kuchynsky robot .. nestaci ze si kupujeme potraviny a oblecenie ? .. ja tiez dokazem viest sebecke a manipulativne diskusie, bez objektivneho pohladu s dorazom na svoje schopnosti, financie a zaujmy. pristup ja ano ale ty nie = hlavne ze ked to vidis okolo seba tak rozhadzujes rukami ako adolescent a kopes nohami ako keby si zazil najvacsiu krivdu na svete.
|
| |
Re: smiesne :D
Od: sizej
|
Pridané:
7.1.2011 21:06
http://theoatmeal.com/blog/apps
|
| |
inteligencia
Od: Linux
|
Pridané:
7.1.2011 20:26
Akože sorry ale ak nepotrebuješ práčku tak to mi je lúto.
Ale jasne je to tvoja vec ak si perieš veci ručne tak prosím, len mi neporovnávaj OS s bielou technikou :D:D
|
| |
Re: inteligencia
Od: ...........
|
Pridané:
7.1.2011 20:59
rozumiem, tiez nepotrebujes OS ale robis si to vsetko rucne sam (linux). je to na tebe, nesudim ta ...
|
| |
ON TO VEDEL!
Od: YivoSVK
|
Pridané:
8.1.2011 1:54
NA ZAMYSLENIE:::
Pamatate jak Jozef Remen mal na každom fóre automaticky samé -10 a nesúhlasim a minuska.. atd, pár sekúnd po napisani správy?
Dnes? Nad 7,0 a 10 tu nie su ničím špeciálnym!
Z toho vypliva že znacka Apple dostala druhý dych u nás v krajine.. Jak od neApplistov tak u KOPE novych applistov.. Sranda :D
ON TO VEDEL!
|
| |
Re: ON TO VEDEL!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2011 9:26
netreba hned davat automaticky -, ked pise rozumne, kludne zaplusujem. Ale ked obhajuje zjavne <>oviny, tak sa jednoducho neda.
|
| |
Re: ON TO VEDEL!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 9:53
no však to, že takýto prístup sa tu pomaly dostáva. V čase, keď prišiel iPhone na trh, keby si napísal, že veľké touchscreeny sú dobrá vec, tak máš hneď -10, lebo to má Apple. Ak si napísal, že Macy sú sračky, mal si +10. Netrebalo žiaden argument. Teraz sa už začína posudzovať aj rozumnosť argumentov, nie len to, či obhajuješ Apple, alebo nadávaš na Apple
|
| |
Re: ON TO VEDEL!
Od: kakafko
|
Pridané:
8.1.2011 10:09
neboj sa, ten apple sa obhaji aj sam.
|
| |
Re: ON TO VEDEL!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.1.2011 10:50
ale iphoneI bol superturbomegaextra sracka, nieze sracka. Na 4tu generaciu to uz zacina byt normalny telefon, aj ked 4ka sa stratila vo obrovskom boome ipadu, takze o 4ke toho my antiapplisti moc nevieme.
|
| |
Re: ON TO VEDEL!
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
8.1.2011 13:26
ale priniesol revolúciu, onedlho každý začal prinášať svoje iPhone killery tiež s veľkou dotykovou obrazovkou prispôsobenou na prst namiesto stylusu, ovládanú hlavne obrazovkou, tlačítka boli vedľajšie, každý mal svoj vlastný appstore atď. to, že ako nováčik sa nedoťahoval funkciami na konkurenciu, bolo vedľajšie, lebo priniesol plno lepších vecí, ako napríklad browser, ktorý bol na míle ďaleko oproti hocičomu inému, dosť vďaka veľkému displayu a touch ovládaniu
|
| |
pac man
Od reg.: akira
|
Pridané:
8.1.2011 13:26
ty voe pac man len za 4$
|