| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nespavost
Od: kachna
|
Pridané:
6.1.2011 0:32
vy nespite?
|
| |
Re: nespavost
Od reg.: K3NNY
|
Pridané:
6.1.2011 0:34
noc je este mlada ;)
|
| |
Re: nespavost
Od: smesko :)
|
Pridané:
6.1.2011 1:46
zaujimave ze je stale mlada i ked nasi otcovia vraveli to iste
|
| |
Re: nespavost
Od: jablko
|
Pridané:
6.1.2011 1:51
o svojej manželke?
|
| |
Re: nespavost
Od: richard-xxx
|
Pridané:
6.1.2011 14:52
nepáči sa mi ten vzhľad, vyzerá to ako nevydarená kópia Windows Phone 7 meego pre tablety vyzeralo 100x lepšie http://www.youtube.com/watch?v=QqeeQd-YNL0
|
| |
Re: nespavost
Od: richard-xxx
|
Pridané:
6.1.2011 14:55
a dosť to aj seká mohli by začať dávať do tabletov nvidiácke Tegry
|
| |
Re: nespavost
Od: Uznáte
|
Pridané:
6.1.2011 4:31
To je len prezitok. Praví chlapy nespia.
|
| |
Re: nespavost
Od: meteleskublesku
|
Pridané:
6.1.2011 7:42
Pravi chlapi poznaju pravopis.:)
|
| |
Re: nespavost
Od: sadasdasd
|
Pridané:
6.1.2011 9:09
pravé chlapky bezia vo velkom kancli s PDA cez wifi a pridu si len po hotovy papier
|
| |
Re: nespavosty
Od: -...-
|
Pridané:
6.1.2011 17:07
Pravy chlap loví bizony petardami a nejaku gramatiku ma v prdeli
|
| |
Re: nespavosty
Od: jupiii
|
Pridané:
7.1.2011 8:54
Radsej chod lovit bizony a k internetu sa nepripajaj bubacik :)
|
| |
5znakov
Od: 3znaky
|
Pridané:
6.1.2011 0:39
v reklame to vyzera dost dobre, ale to asi vsetky veci..
|
| |
android
Od: Mar16
|
Pridané:
6.1.2011 0:46
ked som si dobre vsimol tak este aj v tej reklame to nieslo najcistejsie a sekalo to...vyvoj ide do predu ale maju co dohanat este :)
|
| |
Re: android
Od: jablko
|
Pridané:
6.1.2011 1:46
apple si môže hodiť mašľu :)
|
| |
Re: android
Od: Youri
|
Pridané:
6.1.2011 2:02
Dôvod? Určite nemáš pravdu.
|
| |
Re: android
Od: jablko
|
Pridané:
6.1.2011 2:11
Apple určite pocíti ak mu polovica uživateľov, najmä tých mobilných prejde na Android. Pozri si vývoj systémov týchto platforiem. Akú cestu za aký čas urazili. Za Androidom stojí Google, a určite to ďaleko dotiahne(YouTube, Gmail, vyhladávač, mapy, prekladač.. takmer vo všetkom majú prsty). Ako ukážku si pozri Google Chrome.
Ja tu nehovorím o kvalite systému, ale o marketingovej podpore. Samozrejme aj v dizajne, kvalite a použitelnosti systém Android už minimálne dobehol Apple. A pre týpkov s rečami o aplikáciach a podobných hlúpostiach: porovnajte si pomer vek systému a množstvo aplikácií.
Androida ešte len čakajú chvíle na výslní.
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 6:26
Android je skvelý systém, ale takmer všetko dobré mal už aj pred rokom, od vtedy ho hlavne optimalizovali (a pridávali podporu na nové HW). Keď nerátame "under the hood" zmeny (keďže ani Apple, ani MS sa nimi až tak nechváli), tak za posledný rok sa toho zmenilo toľko:
-zvýšená rýchlosť
-USB tethering a vytváranie WiFi hotspotov
-voice dialing
-flash
-zlepšené copy-paste
-vylepšený power manager a task manager
-zlepšené niektoré prvky UI
-zabudol som na niečo?
to zas až tak rapídny vývoj nie je...
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 6:31
a Google Chrome tiež nie je nejaký extra vývojový skok, proste zobrali jadro WebKit a nádherne ho optimalizovali
jedna vec, v čom je však Android nedobehnuteľný, je integrácia s google službami
|
| |
Re: android
Od: jozko111112
|
Pridané:
6.1.2011 13:05
android ma slaby zvuk nemozes na nom hrat gitaru
|
| |
Re: android
Od: Kengura
|
Pridané:
6.1.2011 11:01
"... s rečami o aplikáciach a podobných hlúpostiach .." no touto vedou si to zabil. Pre OS su aplikacie najdolezitejsie. Naco ti je smartphone ked na neho nemas aplikacie? iOS je tam kde je, pretoze ma nespocetne vela aplikacii za nizke ceny. Kupa a instalovanie je otazkou par dotykov.
Google hlavne nech spristupni platene aplikacie aj pre zvysok sveta (kde patri aj CZ SR) aby vyrobcovia applikacii zacali vytvarat applikacie paralelne jak n iOS tak android (popripade uz aj WP7). Pri kazdej zaujimavej aplikacii pre iphone je v diskusii hned otazka kedy to vyjde na android.
To ze android mozte si prisposobt ako len chcete vas po case zacne nudit a bude chciet aj nejaku inu cinnost robit s nim :-)
|
| |
Re: android
Od: trol
|
Pridané:
6.1.2011 14:41
netrapos, nezabil. appy nie su dolezite z toho dovodu ze na kazdu jednu platformu ich je mrte. porovnatelnej kvality. nie je rozdiel v ios,v androide a ani v winphone7.
je fakt ze googel nespustil market s platenymi appami vo "zvysku sveta", ale nemyslim zeby to limitovalo vyrobcov alebo kupujucich. riesia to zvycajne tym ze daju trial for free a kupit si mozes separe zo stranky vyrobcu.
rovnako v android diskusiach najdes - otazky kedy to vyjde na ios.
a to ze si android mozes prisposobit je benefit, nenuti ta to robit a drbkat sa s tym. ked ta to nudi, mozes robit ine cinnosti.
|
| |
Re: android
Od: Kengura
|
Pridané:
6.1.2011 16:47
No si fakt Trol. Nauc sa rozumiet citanemu textu.
Kolko app si si ty kupil ze tu hovoris o porovnatelnej kvalite. Ukaz mi aplikaciu kde je v diskusii otazka "kedy to vyjde aj na iPhone?.
Liec si komplexi inde a nie na iPhone.
|
| |
Re: android
Od: Peeepan
|
Pridané:
6.1.2011 19:46
no viem ako vyzeraju iPhony mojich kamosov... 1x stranka orig app od applu potom druha v zo zopar suchych app co su len akoze wOw a potom stranka kde na prvom mieste je cydia install a tak, a zbytok az po 10 stranku same hry, cize robte len to co vam apple dovoli a potom sa na tom akurat tak hrajte...
inak v CZ sa uz app daju kupovat. Problem googlu v tomto je, ze nema zastupenie v kazdej krajine, doposial ho nepotreboval, ale ak chce nieco predavat musi tu mat zastupenie ktore bude riesit obchodne a pravne zalezitosti za google. apple aj ms to ma lahke lebo oni uz zastupenia na kazdom trhu davno maju kvoli predajom os a pc.
a mna prisposobovanie nenudi, lebo to neprisposobujem furt, nieco nastavim a potom to pouzivam, nemam to na hranie, mne akurat vadi, ze sa vsetko najprv toci okolo usa a ostatny musia byt pekne poslusne cakat.
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 21:00
no to sú tvojí kamoši, poznám aj ľudí čo majú niekoľko strán užitočných apps :) od detekcie pesničiek, cez stavy snehu na horách, offline slovníky a navigácie, až po tatrabanku, budíky, ktoré budia na základe hĺbky spánku, diaľkové ovládače, remote prístup ku firmnému PC atď :) to, že tvojí kamaráti len hrajú hry, je ich vec :) apps rozširujú možnosti podľa individuálnych potrieb. Pre ďalšiu inšpiráciu si napríklad pozri reklamy na iPhone "There is an app for that". Väčšinu z nich nájdeš aj na Androide (aj keď nie všetky), zatiaľ čo na Win Phone 7 ich väčšinu (zatiaľ) nenájdeš :)
|
| |
Re: android
Od: kver
|
Pridané:
6.1.2011 23:00
všetko to čo si vymenoval máš aj na symbiane, android a wm
|
| |
Re: android
Od: siirii
|
Pridané:
6.1.2011 23:32
Áno? Tak mi prosím ukáž tú TatraBanka app na Symbiane, Androide a WM.
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 6:13
väčšinu na Androide a niektoré aj na WM a Symbiane
|
| |
Re: android
Od reg.: ginnes
|
Pridané:
7.1.2011 0:56
a este, a este a este........im nefunguje im budik, v Tatrabanke im sem tam ukaze iny ucet :D
a co este maju Iphonaci skvele??? :P
|
| |
Re: android
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 1:34
Co ma iOS spolocne s Tatra Bankou? Nie je to nahodou chyba vyvojarov danej aplikacie alebo podla teba za vsetko moze zly velky Apple? :D Btw. uz je to davno fixnute. Budik sice ma na triku Apple, ale take veci sa stavaju ako mozme vidiet. Prezentaciu Win98 hadam nikomu netreba pripominat :P :D
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 6:14
v Androide nefungujú správne SMSky a aj niektoré aplikácie môžu mať občas chyby. Nechápem, čo je na tom nepochopiteľné, že človek je omylný tvor.
|
| |
Re: android
Od: mylankooo
|
Pridané:
7.1.2011 1:00
Si trosku mimo. Ako mi potom vysvetlis, ze Apple umoznuje kupu aplikacii pre iOS na Slovensku aj napriek tomu, ze tu svoje zastupenie NEMA.. ?? To, ze je tu mozne kupit Macy a ostatne veci od Apple neznamena, ze tu Apple ma oficialne zastupenie. Traco, Mzone, SWP a pod. su samostatne slovenske spolocnosti, ktore nemaju s Apple nic spolocne az na to, ze predavaju ich produkty. Tie produkty sem dovaza Slovak Data Systems, ktory je hlavny distributor pre Slovensko, no ten s Apple tiez nema nic spolocne. Ten patri do skupiny Apcom, ktora posobi aj v ostatnych krajinach, kde Apple nema oficialne zastupenie. Preto tu mame aj ceny ake mame - pretoze to ide cez XY dodavatelov a celkova marza iba narasta. SDS nema pod palcom ani samotny iTunes App Store. Problem teda nebude v zastupeni v danej krajine, ale mozno v tom bude nieco podobne ako v pripade nakupu hudby cez iTunes, ktory u nas mozny nie je - pravdepodobne kvoli autorskym pravam a platnej legislative.
|
| |
Re: android
Od: ...........
|
Pridané:
6.1.2011 22:56
je to dost mozne, google je velka spolocnost a ma financie na zazraky ;) .. nie je vylucitelne ze viac userov bude na androide..
|
| |
Re: android
Od: prpr
|
Pridané:
6.1.2011 2:15
maslu si moze hodit aj microsoft. pre bezneho uzivatela je to vsetko co potrebuje, porno aj facebook si pozrie i na tomto a nemusi sa zaoberat hierarchiou suboroveho systemu, antivirmi ani rucnym updatovanim aplikacii.
microsoft to vie a preto uteka na arm procesory ako sa len da. v tom momente padne budu na arm aj ackove herne tituly. a bude po ptakach.
|
| |
Re: android
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 10:32
hovoris mi z duse. Microsoft v oblasti mobilnych hraciek silne zaspal. Vacsina ludi si casom kupi domov skor nejaky tablet ako velky pocitac, ten im bude stacit jeden na celu domacnost (na nejaku riadnu pracu ako pisanie dlhych textov). Vacsinu cinnosti co robia bezni ludia zvladne tablet lepsie. A tu Microsoft nema vobec co ponuknut.
|
| |
Re: android
Od: Retard123
|
Pridané:
6.1.2011 11:40
Film si pozriem lepšie na tablete? Hry si zahrám lepšie na tablete? Písanie dokumentov (word, excel) taktiež na tablete? Ty si odkiaľ spadol.. respektíve na akú časť tela.. Pokiaľ k tabletu nepripojím myš, klávesnicu a monitor, tak tieto činnosti rozhodne lepšie nezvládne.
|
| |
Re: android
Od: Kengura
|
Pridané:
6.1.2011 11:46
No neviem naco ti je klavesnica a mys pri pozerani filmu. Taktiez vela hier je optimalizovana na ovladanie dotykom. Samozrejme pisanie dokumentov a podobne veci tam treba klavesnicu ktora sa da pripojit cez BT.
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 11:57
film si pozrieš lepšie na TV :) za desktopom by sa mi hrbieť nechcelo a notebook a tablet majú svoje výhody aj nevýhody pri pozeraní filmov
casual hry si zahráš lepšie na tablete (hardcore samozrejme PC alebo konzola)
písanie krátkych dokumentov je lepšie na tablete, ak máš bluetooth klávesnicu tak aj dlhých, pokiaľ nepotrebuješ zložitejšie funkcie používať
a môžeš pripojiť hocijakú myš, klávesnicu a monitor, zážitok z hier to nezlepší, tam je dôležitý výkon :)
|
| |
Re: android
Od: prpr
|
Pridané:
6.1.2011 12:12
nehovorim o tablete, hovorim o androide v porovnani s windowsom.
|
| |
Re: android
Od reg.: ratatuj
|
Pridané:
6.1.2011 11:05
akosi si zabudol spomenut, ze na win sa aj pracuje. nie iba konzumuje trendy obsah.
|
| |
Re: android
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 12:21
akosi si zabudol, že aj na tablety je napríklad office, maľovanie atď. :) na také domáce žúvanie ideálne :) keď ťa PC živí, tak ti to tablet nenahradí, ale na doma, v poho :) keď budeš veľmi kreatívny, máš tam aj poznámky :D
|
| |
Re: android
Od: -...-
|
Pridané:
6.1.2011 13:33
To ti sekalo video, zniz kvalitu
|
| |
paaaaaa
Od: nti student
|
Pridané:
6.1.2011 2:12
dobre ludia tak dobru noc uvidime sa rano
|
| |
MAM HYPOSOMNIU
Od: mr.Proper
|
Pridané:
6.1.2011 2:18
Nebude aj dnes rano dake zatmenie ?
|
| |
Re: MAM HYPOSOMNIU
Od: jjsanko
|
Pridané:
6.1.2011 2:40
Ja mam zatmene uz teraz. 6 Hodin programovania na androide :-)
|
| |
Re: MAM HYPOSOMNIU
Od: jablko
|
Pridané:
6.1.2011 4:01
ale už je fakt čas na tie ovce :D
|
| |
......
Od: avantA6
|
Pridané:
6.1.2011 4:24
Som zvedavý ako to bude s Androidom 3.0 na smartphonoch....
|
| |
Re: ......
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
6.1.2011 10:10
Ako, ako... Nadšenci ho naportujú pomaly všade a pôjde sa ďalej.
|
| |
gratulujem
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 7:49
gratulujem Googlu, teraz to už nebudú len "Apple wannabe" tablety, ale fakt niečo krok vpred :) Uvidíme, čo prinesie iPad 2 a iOS5, ale pokiaľ to nebude niečo prevratné, tak ďalší rok bude Android/iOS marketshare opačný na tabletoch...aspoň pokiaľ to bude tak kvalitné, ako to vyzerá v reklame
|
| |
Hmmmm
Od: jasom.....
|
Pridané:
6.1.2011 9:17
Len jedna malá chybička na teórii o "zlom" Apple a "úžastnom" Google a síce že Apple nechce mať majoritu...
|
| |
Re: Hmmmm
Od: Marvin
|
Pridané:
6.1.2011 9:55
A na to si ako prisiel? Neexistuje firma, co by nechcela mat cely trh len pre seba.
|
| |
Re: Hmmmm
Od: Ja_a_nikto_iny
|
Pridané:
6.1.2011 10:31
Ano, existuje, volá sa Apple. Apple chce exkluzivitu a teda keď to bude mať každý neni to exkluzívne, preto vyššie ceny
|
| |
Re: Hmmmm
Od: abeceda
|
Pridané:
6.1.2011 13:36
apple chce zisk, exkluzivita je len pocit co vyvolava u ludi, ktori nerozmyslaju racionalne a kupuju si to lebo to je Apple, nie pre kvality, o ktorych mozno ani nevedia - no offense :)
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 14:02
exkluzivita je aj sa vyvážať v BMW 7 rady a aj keď nevie, prečo ho kupuje, po kúpe rýchlo zistí :-)
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
7.1.2011 12:11
Ja som zistil, ze na kluciky od auta s logom BMW sa dobre balia zeny :D
|
| |
Re: Hmmmm
Od: santacruz
|
Pridané:
6.1.2011 11:14
keby apple vydal lacnejsiu verziu iphonu, ludia by sa o ne pobili. apple ma jeden velmi drahy telefon, a napriek tomu dokaze konkurovat ostatnym platformam.
nemyslim ze chcu mat cely trh len pre seba, to skor google alebo microsoft.
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 12:25
uvedomte sa, oni chcú mať celý trh, ale nechcú robiť lacné shity, radšej sa budú biť, kto má lepšie nápady, ako kto je lacnejší. Oni nechcú, že by si sa bál, keď kupuješ ich produkty, či to nebude náhodou príliš pomalé, s debilným displayom alebo podobne, proste chcú, aby si im veril
|
| |
Re: Hmmmm
Od: eternal_noob
|
Pridané:
6.1.2011 15:23
no hej ale uz sa musim bat ci tam bude flash, ci tam bude usb, atd...
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 8:16
práveže sa môžeš spoľahnúť, že ti tam nedajú nič, čo by sekalo alebo iným spôsobom nefungovalo správne :-) aj keď je flash dominantný, pokiaľ je na ústupe, narozdiel od HTML 5, tak mi to nevadí
čo sa týka USB - môžeš sa spoľahnúť, že ťa nebudú zaťažovať file managermi a podobnými vecami a že s USBčkom prídu, až keď bude dobre spravený soft na easy sharing cez USB a bude to fakt užitočná feature (väčšinou stačí aj iDisk :-) )
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
7.1.2011 12:14
"že ti tam nedajú nič, čo by sekalo alebo iným spôsobom nefungovalo správne"
rata sa do tohoto aj antena? :P
|
| |
Re: Hmmmm
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 19:57
hej no, to dodrbali, aj keď na Slovensku to nie je žiaden deal-breaker :-) ešte že tu nemáme AT&T :-)
|
| |
Re: Hmmmm
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 10:38
presnejsie povedane, nechcu zvysovat podiel na ukor toho, ze budu musiet robit vysloveny low-end za nizku cenu. Chcu mat majoritu ale v oblasti, ktora generuje riadny zisk – v TOP segmente. A to sa im zatial dari.
Na margo toho, ze iPhone je drahy – ano, drahy je, je dokonca predrazeny. Predrazeny je ale U NAS. Vdaka nasim operatorom. Zacina na 400 € s pausalom (velmi smiesnym) za dakych 45 €.
V rakusku ho mate za 0 € s pausalom za 40 € (ktory ma napr. 3 GB dat a 200 minut do celeho sveta v cene)
|
| |
podla mna
Od: XMen
|
Pridané:
6.1.2011 10:18
to hlavne co Androidu chyba je optimalizacia pre vyuzivanie energie. Dnesne andoid telefony vydrzia tak dva dni. To ked sa mi deje na mojom terajsom mobile alebo na nejakom symbiane tak uz menim baterku, lebo je odpisana. Mali by sa pokusit zvysit tento limit aspon na dvojnasobok a to ocakavam od android 3.
|
| |
Re: podla mna
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 10:36
ono to je pre Google problem, a to sa dalo predpokladat uz davno. Roztriestenost HW od uplneho smejdu po hi-end bez akejkolvek unifikacie (az na ARM based procesor) moc moznosti na usporu energie nedava. Preto je na Androide nutne vypinat/zapinat WiFi a BT rucne, skratka nevedia manazovat energiu tak, ako Apple s HW, ktory poznaju a sami ho robia.
Nevravim, ze preto je Android zly, ale skratka s tymto bude mat Google problem.
Takisto chybajuca akceleracia GUI cez grafiku. TO takisto nie su schopni spravit, pre roztriestenost HW. Pritom presunutim GUI do grafiky by usetrili nemalo energie a dosiahli by vyrazne lepsiu plynulost. Takto to nahradzaju nabusenym HW (v niektorych modeloch), pricom to i tak v kritickych momentoch seka a spotreba energie, skoda hovorit.
|
| |
Re: podla mna
Od: paan
|
Pridané:
6.1.2011 12:18
toto moze povedat len iphone ovca, ak si skusis dat prostredie pripominajuce iphone na android zistis, ze vsetko ide nenormalne rychlo a plynulo a nezerie to bateriu skoro vobec, ale ukratis sa o velmi roznorode prostredia a widgety, a presunutie gui do grafiky sa nic nevyriesi ale zhorsi musis zapajat dalsi komponent na nemale percenta vykonu a cpu musi bezat tak ci tak, skor by mali lepsie optimalizovat chip ktory sa stara o 3g spojenie ten zerie oproti ovela rychlejsiemu wifi ovela viac
|
| |
Re: podla mna
Od: mitolo
|
Pridané:
6.1.2011 13:36
a ty si retardovaný? aplikácie môžu používat GPU, preto sa môže akýkoľvek program HW akcelerovať, on ale vravel o samotnom GUI androidu, ktoré HW akcelerované nie je kvôli roztrieštenosti... najprv si prečítaj čo vôbec píše, až potom sem píš takéto hovadiny, ty ovca.
|
| |
Re: podla mna
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 17:33
GPU je daleko lepsi na vykreslovanie grafiky – vsak na to je navrhnuty. Je lepsie optimalizovany na spotrebu a vykon.
Tym padom sa uvolni hlavnemu procesoru, ktory nemusi okrem inych veci riesit aj grafiku – poklesnu naroky na vykon CPU, poklesne spotreba. A vsetko to bude plynulejsie.
Vies, o Apple si mozes mysliet cokolvek, ale hlupaci tam nerobia a dobre vedia, preco animacie a GUI vykresluju prave cez GPU. Myslis si snad, ze vydrz na bateriu iPadu a plynulost rozhrania dosiahol Apple len tak, cirou nahodou…
Ako som povedal, mysli si o Apple cokolvek, ale spravu napajania a graficke rutiny optimalizovat vedia.
|
| |
Re: podla mna
Od: Kengura
|
Pridané:
6.1.2011 18:20
Existuje tolko zlych a zaroven aj drahych telefonov, ale ani na jeden tolko ludia nenadavaju ako na iPhone. Preco? Nic ine ako zavist ma nenapada.
|
| |
Re: podla mna
Od: naco_meno
|
Pridané:
6.1.2011 18:43
lebo si ho nemozu dovolit a nevedia co naozaj dokaze :)
|
| |
Re: podla mna
Od: paan
|
Pridané:
6.1.2011 19:31
ja si nemyslim ze pustat zakladny program cez gpu je to najlepsie riesenie co sa energie tyka, tie gpu nie su vsetky rovnako vykonne a ani zdaleka nemaju vsetky nizsiu zravost co sa energie tyka a na ten zaklad to ani nemusi stacit, a ja si nemyslim ze iphone je nieco zle, alebo nedomyslene ani ze ho navrhovali idioti, ale neglorifikujem vsetky ich rozhodnutia a napady, ich rozhranie je energicky velmi nenarocne to sa o androidoch neda povedat ale ani nic neposkytuje,
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 21:02
preto majú androidy pri rovnako veľkej baterke v testoch kratšiu životnosť, že? :)
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: saekki
|
Pridané:
6.1.2011 20:17
mohol by som si ho dovoliť, ale ajtak sa prikláňam ku Androidu, IP4 nemá čo ponúknuť, po hodine by som sa s ním nudil, na moje pomery je príliš jednoduchý, a hrať sa? to ma už fakt nebaví, v tomto smere preferujem Android, kvoli jeho prispôsobilosti, IP4 aký kúpiš, taký ho budeš mať furt, Android si prerobíš úplne podľa seba, kedy chceš...
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 8:20
presne ty si typ používateľa, pre ktorého je oveľa vhodnejší Android. Pokiaľ chceš telefón, v ktorom sa môžeš hrabať, optimalizovať ho a inak sa s ním baviť, tak pre teba má význam buď jailbreaknutý iPhone, alebo Android.
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: saekki
|
Pridané:
6.1.2011 20:15
mám Android telefón a systém Android samotný žerie minimum baterky, najväčšie percento žerie displej a hneď zaním je 3G sieť, to len k tej baterke...
|
| |
Re: podla mna
Od: XMen
|
Pridané:
6.1.2011 21:00
To je asi pravda. Potom ale by sa o tuto optimalizaciu mal starat sam vyrobca HW, teda smartfonu.
Btw. tesim sa na nove verzie displayov. Mate niekto informacie o Super AMOLED2 alebo NOVA displayoch? Hlavne o ich spotrebne?
|
| |
Re: podla mna
Od: jupik
|
Pridané:
6.1.2011 11:02
to je problem kazdeho smartphonu(okrem symbianu)
|
| |
Re: podla mna
Od: boris11
|
Pridané:
6.1.2011 12:23
"Dnesne andoid telefony vydrzia tak dva dni."
a na to si ako prisiel? vydrz baterky je priamoumerna pouzivaniu mobilu, jasne ze ten co telefonuje takmer nonstop, pouziva navigaciu ,..., tak nemoze cakat ze mu telefon vydrzi viac ako den
a take nieco ako bezne pouzivanie telefonu tiez neexistuje, kazdy pouziva telefon uplne odlisnym sposobom a podla toho zavisi aj potreba nabijania
na to aby si porovnal vydrz jednotlivych telefonov by si musel tie telefony pouzivat presne rovnakym sposobom, proste zobrat 2 a viac telefonov a vykonavat na nich presne tie iste ukony v tom istom case
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 12:27
podľa mňa, keď ti vydrží deň, tak si si kúpil dobre (alebo máš ext. baterku :D ) a to sa netýka len Androidov, ale hocičoho s primeranými funkciami :)
|
| |
Re: podla mna
Od: boris11
|
Pridané:
6.1.2011 12:42
tak mne milestone vydrzi aj tyzden ale niekedy nevydrzi ani den :) proste je to o tom ako ten "telefon" pouzivam
keby chcem telefon s dlhou a viac menej konstatnou vydrzou tak si predsa nekupim "pocitac" ale "hlupy" telefon
|
| |
Re: podla mna
Od: paan
|
Pridané:
6.1.2011 19:34
presne, mas recht, ale fakt zostava ze na poli akumulatorov ziadna revolucia bohuzial v najblizsej dobe nehrozi co je velka skoda, veriesilo by to vela problemov
|
| |
Re: podla mna
Od: darnad
|
Pridané:
6.1.2011 13:31
sorry ale je to blbost, android telefony su vsetky smartphony a tie same o sebe dnes nevydrzia viac ako 2 dni (ohanas sa applom, ale zabudni ze iphone 4 vydrzi viac nez 2 dni) symbian neratam, momentalne uz zrusena platforma bez podpory a vyvoja, navyse totalne uzivatelsky a funkcne zastarala, plus symbian mozes mat aj na 3 rocnej nokii malickym displayom - uplne iny druh telefonu
dnesne smartphony su skor podobne netbookom alebo tabletom, len su mensie a cisto zavisia od intenzity pouzivania... vsetky... aj iphone aj blackberry aj androidy. Baterrie typicky od 1200 do 1500 mAh velky dotykovy display, vykonne cpu + gpu, wifi, gps, akcelerometer, bt, 3g... s momentalnou dostupnou technologiou uchovavania energie sa to ani velmi nezlepsi, mozte si setrit kolko chcete, ale ked to pouzivate tak sa to vybije
|
| |
Re: podla mna
Od reg.: LordKJ
|
Pridané:
6.1.2011 16:48
No moj symbian drzi tak den .. ale tak som 50% casu na edge
|
| |
android paranoid
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 11:05
pekne video, ale idem teraz vyvenčiť ovečky(jožko hybaj na pastvu)
|
| |
Re: android paranoid
Od: 151351351
|
Pridané:
6.1.2011 13:16
Ak nevidis to microtrhanie co mi extremne vadi pri zariadeniach tohto typu tak uz fakt neviem...
Nie je to proste ono.
Mam iPad a dokazem to porovnat. Pouzivam linux uz vyse 10 rokov a stale si myslim ze prilisna diverzita na takychto zariadeniach je na skodu.
|
| |
Re: android paranoid
Od: 151351351
|
Pridané:
6.1.2011 13:22
* prilisna diverzita zariadeni.
|
| |
Re: android paranoid
Od: hellraiser
|
Pridané:
6.1.2011 15:08
mikrotrhanie mi nevadí, možno kazí eštetický dojem, ale na vyslednú činnosť nemá vplyv ani časovo
vadí mi ale keď na tablete není možne robiť bežne činnsoti, nezvláda plnohodnotne web, nezvláda plnohodnotne video, nedokáže poriadne pracovať s datmi,nezvláda ani poriadne konektivitu atd na smartphone pochopím, na tablete nie, taký tablet(iPad) je premňa lepší fotoramšek
|
| |
Appleman
Od: Necromander
|
Pridané:
6.1.2011 13:12
"Ano, existuje, volá sa Apple. Apple chce exkluzivitu a teda keď to bude mať každý neni to exkluzívne, preto vyššie ceny"
ty si Jobs? len mi tu nepis ze Jobsovi nejde o prachy. Kebvy neslo tak nenahodi taku astronomicku cenu
|
| |
Re: Appleman
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 13:50
Jobsovi ťažko ide o prachy - je v top 50 najbohatších ľudí a väčšina jeho majetku pochádza z Disney - keby Apple skrachovalo, finančne to nepocíti. On to robí preto, lebo ho to baví. Tie ceny nahadzujú tak, aby čím viac zarobili. Pokiaľ by znížili svoj zisk na zariadení na polovicu, som si istý, že by nepredali dva krát toľko, Keď budeš podnikať, budeš rozumieť, prečo je to tak
|
| |
Re: Appleman
Od: tupcekhlupcek
|
Pridané:
6.1.2011 16:03
takže nakkoniec mu ide o prachy(pre firmu, nie pre seba, nahrabane ma dosť, vlasy a varlata mu to nevráti))
|
| |
Re: Appleman
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 6:17
logicky, keď chce dlhodobo ďalej robiť svoju prácu, musí jeho firma narastať :)
|
| |
Re: Appleman
Od: PRPR
|
Pridané:
6.1.2011 16:29
niekde padol clanok ze nadhodena hodnota pri kupe vyrobku od applu (iphone) je 15x vyssia ako u ostatnych vyrobcov. KOMU NEJDE O PRACHY?
|
| |
Re: Appleman
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 17:42
keby to s tym 15x bola pravda, tak by bola vyrobna cena kazdeho produktu na urovni 10 € snad. Prosim Ta, nekecaj.
Marze Apple sa pohybuju niekde okolo 35 %, takze tych 15x viac je holy nezmysel. Tie marze nie su vycucane z prsta, su to oficialne dostupne financne vysledky, ktore podliehaju prisnej kontrole.
|
| |
Re: Appleman
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.1.2011 20:58
Aj Enron vykazoval oficialne vysledky, ktore mu "prisne kontrolovala" najrenomovanejsia ucto/audit firma na svete. A vidis kde to dotiahli.
Apple sa skor snazi odlisit tym, ze sa zameralo na najvyssi segment "beznych" ludi (vsetci okrem miliardarov), resp. tych, ktori sa na to chcu hrat. Tym padom je kladeny doraz na imidz a rychlost. A preto aj vyssia cena oproti konkurencnym modelom. Nehovoriac o tom, ze niektori si kupuju dane veci len preto, ze su take drahe.
|
| |
Re: Appleman
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 21:23
ja neviem, kde furt ludia chodia na to, ze Apple je drahy. Dostavas to, za co platis. Kvalitne spracovanie, materialy, spickove technologie, kvalitny software. Rad by som chcel vidiet konkurenciu MacBook Air alebo pre iMac. Staci sa v pripade iMacu pozriet na displej. Nielenze takyto displej ani nekupite (IPS a LED 27"), ale Mac v cene je prakticky zadarmo.
Ze je iPhone drahy? Ano, je. U nas. Lebo nasi operatori su nenazrani. Staci sa kuknut do Rakuska a ceny su hned niekde inde. Pausal 40 € (3 GB dat, 200 minut do celeho sveta + 1000 minut do vsetkych AT sieti) a iPhone za 0 Eur.
Takze, je to drahe? Nemyslim.
|
| |
Re: Appleman
Od: bohusamatus
|
Pridané:
6.1.2011 21:59
No ja mám Macbook už druhým rokom a kvaltným spracovaním a materiálmi by som si nebol istý. V servise bol už 3x. Pred rokmi mal Apple skutočnú kvalitu, odkedy začala éra intelu, tak to šlo s kvalitou dolu pomaly na úroveň HP. Špičkové technológie tiež nebádam, mnohé novinky chýbajú preto čakám na dalšiu generáciu. Software je stále kvalitný, ale rumors okolo budúcnosti OS X sa mi nepáčia, nechcem aby sa to uberalo tým smerom ako sa to naznačuje.
|
| |
Re: Appleman
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 21:05
no hej, ale Apple má dosť odlišné produkty, minimálne kvôli odlišnému OS :) takže sa nemusia biť cenou, ale kvalitou :)
|
| |
.....
Od: -...-
|
Pridané:
6.1.2011 13:38
Paci sa mi, ze sa nesnazili nasilu drzat klasickeho android dizajnu (lista hore, pracovna plocha, ... ) ale dali nieco nove
-------
A zda sa mi to ale rataju, ze sa tablet bude pouzivat len na sirku? Kde je to dokonale pravouhle otacanie v rukach ake mal v reklame Apple na iPad?
|
| |
Re: .....
Od: mitolo
|
Pridané:
6.1.2011 13:45
Doma, u Apple :)
|
| |
Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 16:14
stratila sa mi ovecka, Jozko Remen, nebol tu?
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: reg.: Tupcek
|
Pridané:
6.1.2011 16:25
niee-eee, som tu jaa-aaa
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 17:01
teba pasie iny baca, bez prec lebo na teba poslem dunca
|
| |
Re: Jozko Remen
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 6:18
mám pocit, ako keby som čítal dialóg jednej rozdvojenej osobnosti...
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.1.2011 12:32
ty si krajsi, ako mudrejsi!
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 17:43
tu som. Len je blbe, ze si v pripade suloze odkazany na tu ovcu…
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: kakafko
|
Pridané:
6.1.2011 18:09
on sulozi s tebou?
som nevedel ze si homo, ale do apple stylu macfags by to celkom zapadalo.
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 18:33
tak ked tu furt oveckuje a pasie…
so mnou nesulozi ale ak chce, prosim. Bude ale vpredu. Poznas to, obaja budu mat kokot v riti, ale ja na tom budem o dost lepsie.
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: golden delicious
|
Pridané:
6.1.2011 20:07
aj si zvyknes strkavat predmety do konecnika len tak dobrovolne pre zabavu?
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 21:10
jozko sa nicoho nestiti, on by obcoval aj s duncom keby nehryzol
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 21:23
nie, tam si strkam lolcov a golden delicious
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: kakafko
|
Pridané:
6.1.2011 21:46
ovocie?
a co zeleninka? nejake papriky, banany, ananasy vnatou dnu?
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 21:50
jozko iba jablcka, ale musim mu vzdy kus z neho odhryznut
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: kakafko
|
Pridané:
6.1.2011 22:22
meanwhile at apple headquarters
http://goo.gl/0GTYs
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 22:53
fuj
|
| |
Re: Jozko Remen
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 18:50
ale joozko asi ta dojit prestanem, ked to beries ako navrhy
ak si riji, zavolame vykastrovaneho tupceka, vyskoci na teba a zabeeekas si bez nasledkov
|
| |
personal computer with disk operating system
Od: naco_meno
|
Pridané:
6.1.2011 18:41
musim zasiahnut do diskusie. videm ze com novsia verzia tym vacsia podobnost na apple... uz aj pri klavesnici :)
zda sa mi to ? nie.chcu sa mu podobat. v niecom priblizit.
Teraz k vykonu a pouzitiu. mam oba, samsung galaxy tab a iPad... iPad je lacnejsi, vacsi, dva krat mi aplikacne nespadol, pohodlnejsi, plynulejsi, lahsi, vacsi, prijemnejsi pri surfovani, pozerani videa, hrani, instalovani, mazani, ovladani.
Po pravde, som sklamany s Androidu na samsungu, tiez i na htc ... priserne drahe zariadenia, tolka skoda penazi, preco som si nekupil iPhone ?, hovorim si po prvych, druhych a opakujucich sa skusenostiach v duchu.
Tesim sa ze existuje ako taka alt. iOS, MacOS, ako je Linux, XP, W7, Android-co je v podstate mod.linux na arm :)
ALE. spominam si na dobu ZX, Atari, Amiga, a viac mi pripadaju ako pokracovanie v Apple, nez v MS... MS to je len taka zdokonalena hracka z kancelarie ktora to zvladla vdaka HDD, a HW ktory montovali tretie strany na ktore bol ochotny nieco ako tak spolahlive, davat len MS.
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 18:52
lahsi? ze ti nam beeekas do vetra a v ruke si mal tak pero
|
| |
moje prezrenie
Od: naco_meno
|
Pridané:
6.1.2011 19:33
nie som ty...ale vlastne ono je to uz porovn.na videu napr.you t.na zivo je to este zasadnejsie.nez som si to sam neoveril po kupe, bol som prikloneny tomu,ze je pravda vsetky tie negat.ohlasy k Apple produkt.Je az s podivom ze dokonalost sa ohovara a vytvara o nej bublina o nedokonalosti,kym k real.udajne alter"open"platformam sa pristupuje ako k niecomu svatemu co uz-uz dosahuje svoj vrcho a v mnohom predbieha no este trosicku tomu cosi kdesi..pritom pravda je opacna.Ak si nemam davat servitku pred usta a povedat to neopatrne na plne usta tak ako to naozaj je..Pravda je ze..Android je voci iOS priserny shit, je uplne na h...o,je to strasna sra.ka to uz lepsi bol alebo je symbian v nokia E52,tam to aspon funguje ako normalny telefon co cosi vydrzi.A ta potreba And3.0 za kazdu cenu sa podobat iOS a stavat na jeho uspechu..Sorry ale Andr.v tab./co mam teda jedine overene osobne/na iOS nema ani nahodou, to je ako Mercedes a Trabant a je mi uplne sumafuk na akom hw to lieta, podstatny je ten os.
|
| |
Re: moje prezrenie
Od: lolec
|
Pridané:
6.1.2011 20:00
tak tento prispevok je jasny dokaz afektovanej ovce, ktora android, tablet s androidom nemala poriadne v rukach:D
|
| |
Re: moje prezrenie
Od: JozoRemen
|
Pridané:
6.1.2011 21:25
ono existuju nejake realne tablety na androide? Ze som si nevsimol… (nie, Galaxy Tab a cinske hracky za 200 € nepovazujem za tablet)
|
| |
Re: moje prezrenie
Od: kobyashi
|
Pridané:
6.1.2011 21:48
a kde vidíš rozdiel? u iPadu zväčšený iPhone os, zoznam aplikácií, settings, mizerné popup notifkácie, upravene defaultné primitívne mobilné aplikácie pre tablet + veľa dalších na app store, u Galaxy TAb zväčšený Galaxy OS, zoznam aplikácií, settings, super notfikčný system, plocha s widgetmi, upravené defaultné primitívne mobilné aplikácie pre tablet bez dalších na markete(ak nepočítam tie na samsung markete), jediný rozdiel sú chybajuce aplikácie treích stran u android tabletu, na druhu stranu lepší samotný os pre tablet(plocha, widgety) nielen hromada ikoniek
oboje sú takzavane konzumné web (home) tablety, nie skutočne tablety, tak ako sú definované už desatročie(ano niesú určené pre apple plebs)
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od reg.: yanick
|
Pridané:
6.1.2011 19:25
>> musim zasiahnut do diskusie.
Vies co? Nemusel si ;-)
- Za to, ze padne aplikacia OS nemoze (ale da sa viest diskusia o kvalite aplikacie pre obe platformy)
- Lahsi? 380g je viac ako 680g (resp. 730g s 3G modulom)?
- Android, modifikacia linuxu na ARM?? Architekturu ARM linux podporuje nativne ( http://goo.gl/WZCIp )
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: naco_meno
|
Pridané:
6.1.2011 19:43
aj na nieco reagujes? /android modifikovany linux na arm ale modifikovany od google ako tab a mobil system, schvalne si chyt obe zariadenia do ruk ktory co vazi, ja mam 16GB ver bez G3, os nemoze za to ze padne... nuz mne je jedno kto za to moze, podstatne je ze padol pri apl. dodanej samsungom na ten pad a ze to vobec padlo ... 2x/
mas tie zariadenia v ruke a pracoval s nimi ako ja ?
boze aky ste mudri... vazne si ich zaobstarajte a pouzivajte ich ako bezne lamy ako ja, ved pre ne je to stvorene, ved ten adroid je voci iOS uplne na prd, to iste zistil kamarat ktory ich tiez dostal do ruk, bolo to jasne uz na pociatku. ved on sa teraz pokusa zbavit chudak... svojho mobilneho androida a za to kupit iphone ako sa mu to dostalo do ruk.... schvalne si to skuste. az potom cokolvek k tomu povedzte.
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: andrejB
|
Pridané:
6.1.2011 20:19
bože ty si chudák, nabudúce tu nepíš, že máš obidva tablety, nemáš ani ten vysnívaný iPad
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: Načo_meno
|
Pridané:
7.1.2011 13:54
Som chudák ? A prečo, lebo neveris že mám obe zariadenia? Mám dokonca ešte tretie, htc. Keby som bol skutočný masochista pridá sem link na vimeo.com kde mám umiestnené video so zariadením ktoré som točil na zrkadlovku. Mna len nahnevalo že sem prispievajú zaprisahanym názorom ľudia co to jak ziv na živo neporovnali, na rozdiel odo mna. Skutocne je to tak, s iPadom sa pracuje omnoho lepšie ako so samsungom.
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: mitolo
|
Pridané:
7.1.2011 14:45
A koho sa o tom snažíš presvedčiť? Ľudia, ktorí tablet využívajú k reálnej produkcii, to už dávno vedia (gorillaz) a pracujú s ním a žiadny samsung ich nezaujíma... :) tu sa nikdy nedobiješ uznania, ajkeď máš pravdu... podstatné je snáď to, že to využívajú tí, čo majú, zatiaľ čo galaxy tab takéto spektrum end-userov nemá a pochybujem, že bude mať.
Nehovoriac o tom, že zvláda lepšie net (cez iCab), ako galaxy tab.
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: kobyashi
|
Pridané:
7.1.2011 20:21
Ľudia, ktorí tablet využívajú k reálnej produkcii, to už dávno vedia (gorillaz)
to myslíš tu strašnú reklamnu náhravku pre IPad, ktorá bola vytvorená na hudobných nástrojoch ako org Vocoder, Ukelele, Microkorg , Omnichord, Moog Voyager , Melodica, Guitar, Piano, Korg Monotron a do toho pár zvukov na iPade? Reklamná blbosť, ktorú si zaplatil Apple.
Zvláda lepšie net? Obmedzený Safari? A iCab sa taký Dolphinom alebo Miren nechytá:D
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: mitolo
|
Pridané:
9.1.2011 13:43
VIdno, že si iCab na iPad nikdy v živote nevidel. Má to funkcie prakticky ako desktopový browser, len nemá flash.
A Gorillaz nie je jediný, kto takto iPad využil. Pokiaľ viem už ho používal aj Spielberg pri režírovaní nejakých filmov atď... je toho veľa... ale kto to vidieť nechce ten proste bude tliapať blbosti ako ty.
Ale porovnávať iCab s dolphinom, daj si po papuli.
|
| |
Re: personal computer with disk operating system
Od: kobyashi
|
Pridané:
9.1.2011 23:00
iCab na Ipade som mal možnosť priamo porovnať a Dolphonom na android tablete a také vychýtavky v ovladaní a funkcie ako Dolphin nemá-FLash radšej ani nespomínať)
Spielberg na natačaní nikdy iPad nikdy nepoužil(nebolo by k čomu, jedine ako klapka točíme), jedine čo s ním má že mu preň vyšla kniha
takže si daj facku ty a nevymyšlaj si tu hovadiny o Spielbergovi a primitívnom iCabe
|
| |
Dsl.sk
Od: Spasitel
|
Pridané:
6.1.2011 19:08
Co ma spolocne dsl.sk s onlinegames.sk?
|
| |
Re: Dsl.sk
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.1.2011 21:00
Ze su na internete a koncia na .sk
|
| |
Re: Dsl.sk
Od: ugando
|
Pridané:
6.1.2011 22:23
v adrese maju spolocne pismena d a s.
|
| |
Re: Dsl.sk
Od: ugando
|
Pridané:
6.1.2011 22:24
teda s a l.
|