| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
askjldad
Od: wqeen d;;;
|
Pridané:
4.1.2011 10:50
aky kreativny nadpis :-)))
|
| |
Re: askjldad
Od: Element2
|
Pridané:
4.1.2011 11:11
Pán by si želal radšej niečo a la nový čas, napr. "Americká spoločnosť vytvorila nový rekord vo veľkosti" :)
|
| |
Re: askjldad
Od: -...-
|
Pridané:
4.1.2011 11:58
Zabudol si 10 vykricnikov. Ci tie sa davaju len pri titulkoch typu "Sok!!!! Durianova ukazala nohavicky!!!!" zatial co pod tym titulok "miliarda mrtvych po nuklearnom vybuchu... ALE VIDELI STE UZ DURIANOVEJ NOHAVICKY??!!!!" ?
|
| |
Re: askjldad
Od: .....
|
Pridané:
4.1.2011 12:24
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: ...........
|
Pridané:
4.1.2011 17:06
Príspevok by bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah, ale ja som predbehol admina ...
|
| |
Re: askjldad
Od: lalfa
|
Pridané:
4.1.2011 17:23
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: haha
|
Pridané:
4.1.2011 17:23
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: ehm
|
Pridané:
4.1.2011 17:23
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: co?
|
Pridané:
4.1.2011 17:23
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: ...........
|
Pridané:
4.1.2011 18:15
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: Ja_no
|
Pridané:
4.1.2011 18:17
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
4.1.2011 18:34
Tento príspevok som si zmazal sám.
|
| |
Re: askjldad
Od: bananarama
|
Pridané:
4.1.2011 20:41
Obsah bol zmazaný pre nevhodný aj vulgárny príspevok.
|
| |
Re: askjldad
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.1.2011 18:43
Príspevok možno bude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: Meno musí mať dĺžku
|
Pridané:
4.1.2011 19:32
Príspevok možno NEbude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: askjldad
Od: ...........
|
Pridané:
4.1.2011 20:43
Vulgárny obsah bol zmazaný pre nevhodný príspevok.
|
| |
Re: askjldad
Od reg.: piatro
|
Pridané:
5.1.2011 3:57
Komentár musí byť neprázdny. Preto pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah bol príspevok zmazaný.
|
| |
Re: askjldad
Od: ...........
|
Pridané:
4.1.2011 17:07
Vilovi Rozborilovi sa zaryli trenky do zadku, ked vystupoval zo svojho Fiatu Seicento ..
|
| |
128 GB SD karta
Od: Ibanez.pwr
|
Pridané:
4.1.2011 11:00
Takže pri dosiahnutí garantovanej rýchlosti sa dá zaplniť karta za 3,64 hodiny? Rýchlosť teda nie je silná stránka tejto karty.
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: tali
|
Pridané:
4.1.2011 13:32
ty si dobre tupelo. toto nie je karta na to, aby si kamaratovi preniesol nastahovane filmy. toto je karta do fotaku a rychlost je dost v pohode
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: Ibanez.pwr
|
Pridané:
4.1.2011 14:45
Neviem aká je pravdepodobnosť, že niekto bude potrebovať 128GB SD kartu vo foťáku. Je to podľa teba reálne?? Keď už, tak hovoríme o kamere, alebo podobnom zariadení, kde je rýchlosť podstatná, si myslím.
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.1.2011 18:48
fotak, PDA, kamera, na vsetkych tychto zariadeniach by som to vedel vyuzit.
fotak mi na moju ubohu 1GB pamatovku dokaze natlacit iba okolo 250 fotografii v najvyssej kvalite. ak ale chcem fotit v raw, pre lepsiu naslednu digitalnu upravu, tak si mozem rovno hodit maslu...
v PPC mam 8 GB a bojujem o kazdy bajt
a kamera, to netreba rozoberat, tam je kapacita nesmierne dolezita.
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: Cuda
|
Pridané:
4.1.2011 19:55
Tak takým ako Ty, takéto veci netreba. Ty nebudeš mať nikdy dosť.
Takže sa radšej venuj záhradke...
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.1.2011 1:00
co tym myslis? nie kazdy si kupi kompakt za 100€ a foti si s nim rodinne foto na take to domace zuvanie, kde mu staci mensie rozlisenie, vacsiu kompresiu a nakoniec si to rovno hodi na FB. niektori ludia s fotkami aj nasledne pracuju! a na to je najvhodnejsie ukladat raw (nekomprimovane, ciste data zo snimaca)... ak si na stene prave obzeras svoj novucky kalendar s obnazenymi slecnami, tak sa pri tom skus zamysliet, ako sa asi tie ich sexi telicka dostali na papier, aky fotak ci vystupny format musel fotograf zvolit a ako dlho boli neskor softwarovo upravovane.
co sa mojho PPC tyka, tak si to skus spocitat: 2x navigacny system s mapami europy, mnozstvo e-books, nie som diskofil, takze iba nieco malo pod 1 GB, zato vsak 3 GB videa, pol giga aplikacii na pracu aj zabavu, zopar suborov ktore je dobre mat vzdy pri sebe tak ich nosim v PPC, a vsetky tie malickosti roztrusene kde kade ktore sice same vela nezaberaju, ale ked ich spocitas - obrazky, dokumenty, zaznamy hovorov, maily + prilohy etc
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: fotograf
|
Pridané:
6.1.2011 0:51
Kasli nanho, ved vidis, ze je to magor...
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: Cudo
|
Pridané:
6.1.2011 19:44
K-NinetyNine
Ty si čistý magor. A obávam sa, že ani nevieš o čom píšeš...
|
| |
karta
Od: dasaa
|
Pridané:
4.1.2011 11:14
ak to budes mat vo fotaku resp. kamere tak ta to netrapi ta rychlost by mala stacit, skor je dolezitejsie rychlost citania aby si to nemusel dlho archivovat
|
| |
Re: karta
Od: Mumsito
|
Pridané:
4.1.2011 11:33
Pri seriovom snimani zo zrkadlovky ta rychlost zapisu zaujima. Pretoze co fotka to minimalne 10 MB no a pri 5snimkov/sekunda mas 50MB/s no a na to uz karta nestaci.
Ale pri kamerach a ostatnych sposoboch vyuzivania fotaku to problem nie je.
|
| |
Re: karta
Od: featherl1ght
|
Pridané:
4.1.2011 12:45
Myslim ze taky 64MB buffer a mozes robit v pohode aj tych 5 za sekundu
|
| |
Re: karta
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
4.1.2011 14:14
lenze co ked potrebujes viac ako 1 sekundu? ;)
a su aj 9 snimkove zrkadlovky [viac neviem..] ale tak zase na to su uz ine systemy..
|
| |
Re: karta
Od: Nismooo
|
Pridané:
6.1.2011 15:04
drahsie zrkadlovky podporuju compact flash karty, ktore vyrazne rychlejsie
|
| |
Re: karta
Od: marku133
|
Pridané:
6.1.2011 8:16
precital som celu diskusiu ale este nik nespomenul ze pri zrkadlovkach sa vacsinou pouziva karta CompactFlash pri ktorej je uz rychlost zapisu trosku vyssia
|
| |
Re: 128 GB SD karta
Od: skippy
|
Pridané:
4.1.2011 11:20
ked uz by som si dal tolko namahy nafotit 128 giga fotiek alebo povedzme HD videa , tak by som si tie 3-4 hodky na kopcenie obsahu urcite nasiel... , pripadne ak spravis video co ma 1-2gb tak to neni zas tak hrozne ho na tej karte najst a vycucnut iba to :P
|
| |
Utorok, 4. januára 2011
Od: Badblock
|
Pridané:
4.1.2011 11:33
mna trosicku zaraza ta cena :-O Tak ale ak chcem spravit super hd zaber chlapika ako tlaci cez wify cez celu kancelariu tak je to dobra investicia ;)
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: grammar nazi
|
Pridané:
4.1.2011 12:12
wify? vazne, wif-Y?
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: gustoo
|
Pridané:
4.1.2011 12:43
vsak vyssi level, ne?
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: mmmma
|
Pridané:
4.1.2011 13:04
vyssi level je Wy-Fy
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: crasho
|
Pridané:
4.1.2011 13:06
Hi-Wi-Fi
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: -...-
|
Pridané:
5.1.2011 0:08
Fi-Wi
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od reg.: piatro
|
Pridané:
5.1.2011 3:49
to už hraničí so sci-fi :)
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: Mentol
|
Pridané:
4.1.2011 13:05
Vysvetlim ti to na priklade. Pouzijem opisny sposob, aby si to pochopil a pokusim sa vyhnut prilis odbornej terminologii.
Priklad:
Sedim v kancli a tlacim cez wifi. Ide to pomaly. Aaaach, keby som tak mal dve wify ...
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: crasho
|
Pridané:
4.1.2011 13:07
Nasolil si tu taky opisny sposob, ze len Ty rozumies tomu co si napisal.
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: bam-bus
|
Pridané:
4.1.2011 13:11
mimochodom, wifi je to wifi, nie ta wifi;)
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: grammar nazi
|
Pridané:
4.1.2011 13:35
je to ta wifi, ak by to bolo to wifi, tak by to boli wife? wifá?...ale mnozne cislo od slova internet tiez nepouzivas(okrem toho kto vymyslel reklamu na internetY od orangeu)
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: grammar nazi
|
Pridané:
4.1.2011 13:37
btw. zbytocne sa tu natahujeme, jednak wifi nie je spisovne v slovencine(či?) a ak by bolo, tak by bolo nesklonné
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: prdlajs
|
Pridané:
4.1.2011 16:11
A este ta jedna dochodkyna, ktora by vsetky tie internety zakazala.
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: reloaded1234
|
Pridané:
5.1.2011 11:22
Mimochodom je to WLAN a nie Wi-Fi. Wireless Fidelity? Bezdrotova vernost? To je co za somarina? Spravna skratka je WLAN.
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: fvzgubhzinjmokl
|
Pridané:
7.1.2011 13:47
príspevok bol zmazaný pre vulgárny obsah
|
| |
Re: Utorok, 4. januára 2011
Od: Badblock
|
Pridané:
4.1.2011 16:44
:) ajeje, no co, chybicka se vloudila, ale obsah ostal zachovany :P
|
| |
Re: karta
Od: tomaslhgfakjg
|
Pridané:
4.1.2011 11:49
Lenze kazda zrkadlovka ma obmedzeny buffer na povedzme 20-40 fotiek a potom ta to dalej nepusti, nemyslim, ze by pomohla takato karta sama o sebe
|
| |
Riziko
Od reg.: kanister
|
Pridané:
4.1.2011 12:42
Velke karty obnasaju ale aj urcite riziko. Ak ju stratim, alebo ak sa odpali, odide zaroven aj velke mnozstvo dat (ak si clovek nerobi priebezne zalohu). Ak si tu kapacitu rozdelis na viac kariet (hoci aj dve), vzniknuta skoda je pochopitelne mensia.
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.1.2011 13:27
ale riziko straty pochopiteľne vyššie
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.1.2011 13:44
to nie je take iste :-)
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.1.2011 18:53
jasne, vsetky karty do jedneho zasobnika aby boli pokope ;) a pripadna strata a sme znovu na zaciatku :D
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.1.2011 21:02
A plati priama umera: pri n-nasobnom pocte kariet je aj n-nasobne vacsia pravdepodobnost ich straty? Mam 1 kartu a pravd. jej straty je napr. 1% a predpokladajme to o vsetkych ostatnych kartach samostatne, potom ked mam 200 kariet tak pravd. ich straty je 200% ????????????? Pravd. nemoze byt vycsia ako 100%. Mohli by sme prijat axiomu, podla ktorej ak vysledok stupol nad 100%, tak bude jednoducho znamenat "iba" 100%. To nie je ale vniknutie do podstaty problemu. Ak su karty na roznych miestach, tak je to uplne o inom.
|
| |
Re: Riziko
Od: oraJaro_off
|
Pridané:
4.1.2011 23:50
Pravdepodobnost straty 1 karty .... k <0.0,1.0>
Pocet kariet ...................... n
Plati.............................. U ki = 1.0 (1<=i<=n)
Pravdepodobnost straty t kariet ... k^t
(ak su karty uplne nezavisle na sebe)
Pravdepodobnost straty t kariet ... U ki (1<=i<=n)
(ak su VSETKY karty zavisle medzi sebou)
|
| |
Re: Riziko
Od: crasho
|
Pridané:
5.1.2011 0:03
Co sa prave ucis na skusku z matiky?
|
| |
Re: Riziko
Od: oraJaro_off
|
Pridané:
5.1.2011 7:47
Nie, ja som uz nejaky cas uspesny absolvent. :)
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.1.2011 8:13
Hej, cim viac kariet (nezavislych, t.j. na roznych miestach, tym mensia pravd. ze prideme uplne o vsetky). Ako hadzat naraz n kockami a chciet naraz na vsetkych hodit to iste konkretne cislo, napr. 6 je vacsinou na kocke take zaujimave. Neviem ako si to myslel s tym "zjednotenim" a´la suctom pravdepodobnosti, ale tak ako si to uviedol je to "troska zle, ale nevadi". Alebo som to mozno zle pochopil.
... aj ked situacia v pripade tych kariet je dost modelova a umela a v praxi nemusia byt vsetky karty nezavisle :-)
|
| |
Re: Riziko
Od: oraJaro_off
|
Pridané:
5.1.2011 20:12
Co mam aku chybu, kde?
Sak rozum - ak mas K kariet v jednom pozdre, tak su VSETKY zavisle a tym padom ak stratis 1 kartu, tak stratis vsetky. Jendoducha logika, nic viac...
A ano, su to modelove situacie. Ja som daval len hranicne situacie, zvysok si doplnte sami, kto co potrebuje.
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.1.2011 23:00
ak mas karty na roznych miestach, tak ano. ale ppredpokladam ze mas viac kariet prave koli tomu, aby si mal dostatok ulozneho priestoru na zabery od tvojho posledneho kontaktu s PC (alebo inym uloznym mediom kde ich skladujes dlhodobo), po buduci kontakt s PC. vtedy ich (vo vacsine pripadov) potrebujes mat vsetky pri sebea najlepsie ako to dosiahnut je, mat ich v jednom puzdre, ktore nie je velmi rozmerne. ak mas len jednu kartu s velkou kapacitou, pravdepodobne ju nijak zvlast casto nevyberas, tzn. strata karty=strata fotaku. a stratit cely fotak je menej pravdepodobne, nez stratit kartu, pripadne puzdro s 10 kartami.
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.1.2011 8:10
ako mozme vidiet aj pri kartach sa nam to krasne komplikuje a vyjadrit povedane presnymi matematickymi vztahmi by slo tazsie
inak pekny priklad toho, preco sa niektore udalosti v zivote a spolocnosti ci prirode, nedaju jednoducho modelovat jednoduchymi teoriami ci jednym vzorcekom - aj neslusne zlozita sustava parcialnych diferencialnych rovnic (ktoru je mozne riesit len numericky, nie exaktne) modeluje istu situaciu len priblizne :-) (vidme pocasie)
|
| |
Re: Riziko
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.1.2011 21:26
aj priblizne vypocty su daleko presnejsie nez strielanie od boka (vidme Dr. Jozefa Ilka)
|
| |
Re: Riziko
Od: crasho
|
Pridané:
4.1.2011 13:37
Tuto kartu si urcite nebude kupovat niekto, kto vyfoti par fotiek za tyzden a bude ju mat vo fotaku cely rok, kym ju zalohuje.
Nie je ani tak urcena pre fotaky ako kamery, mne na 16GB vojdu 4h videa a takuto kartu by som uvital, keby nestala tolko co kamera.
|
| |
Re: Riziko
Od: marku133
|
Pridané:
6.1.2011 8:22
obavam sa ze zalezi od kamery..mne na moju 16gb vojde nieco viac ako hodina a pol videa.tato karta by velmi pomohla,len keby bola cena o dost mensia
|
| |
la la laaa
Od: Mr. Me too
|
Pridané:
6.1.2011 22:52
ale nik nad tim neuvazuje tak ze co sa tika rychlosti tak to sa casom vylepsi ved je to len prvy exemplar a myslim si ze cena pojde dole velmi rychlo
|
| |
Re: la la laaa
Od: Prispievajuci
|
Pridané:
7.1.2011 0:30
No hej, to mas pravdu.
Len ty zas neuvazoval ked ste sa v skole ucili i/y :-)
|