| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Tak sa mi to páči
Od: Miiilosss
|
Pridané:
28.12.2010 10:13
Páči sa mi tento ich krok. A strýčko Bill môže ísť plakať do kúta :)
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: ranny troll
|
Pridané:
28.12.2010 10:20
A co s tym ma Bill, dilko?
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: 124351234
|
Pridané:
28.12.2010 10:26
zjavne mal na mysli ze Bill Gates pride o kseft, staci sa zamysliet.
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: reg. vietor
|
Pridané:
28.12.2010 12:16
Aky kseft? Myslis ze Gates-a este trapia nejake ksefty? ;)
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: mrxapoh
|
Pridané:
28.12.2010 13:45
No ked ma niekolko miliard v akciach MS tak ho trapia isto :)
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.12.2010 22:57
Mas pravdu - niekolko. Zdaleka nie vsak vsetky. Vyse 90% svojho majetku ma mimo akcii MS, takze bude si spokojne pokracovat v tom co robil doteraz.
Navyse nema ziaden priamy vplyv na jeho cinnost, poslednych pravomoci sa zbavil pred zopar rokmi.
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: Matooo2
|
Pridané:
28.12.2010 11:10
Billovi to moze byt uplne jedno. V rusku nema Windows legalne asi nikto.
Vyvoj bude realizovat vitaz vyberoveho konania :-D
To sa zas niekto pekne nabali, ale pocuva sa to dobre, ze kolko usetria na opensource :-DDD
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: sak to
|
Pridané:
28.12.2010 15:24
Vidim ze Si odbornik na vychodnu europu.a poznas problematiku,o ktorej pises,asi Si casty navstevmik Ruska,ked pises,ze Windows tak nema nikdo legalne,potom asi zbytocne budem Ti pisat,ze tam to funguje presne ako tu,ked chces nastvat konkurenciu-posles im kontrolu pravosti softveru,u civilneho obyvatelstva,je ina situacia,s Tebou suhlasim ze vela ludi legalnu kopiu nema,ale u nas aka je situacia?mas Ty legalny windows?ber to tak ze oni su velky stat,a pocet ludi je iny,tak to znamena ze aj piratskich windows budu mat viac.a z Linuxom robia dobre.nebudu zivit svojho nepriatela,ked kupuju tolko kopij widows do statnej spravy.
Neni som moc rychly na Teba,nezacnem od zacatku,a pomali?
P.S.a to ze sa na tom niekdo nabali,nepocybujem.ale ukazte mi stat,kde take veci nerobia.o tom je cele vladnutie,aky stat by to nebol
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: tomasix
|
Pridané:
29.12.2010 5:10
Hahaha tak skús ísť nahlásiť konkurenciu niekde na sibír či tam za nimi pojdu alebo sa ti vysmejú do xichtu.
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: eagle7.5
|
Pridané:
29.12.2010 12:38
Na Sibíri majú Linux už dávno. V tej zime okná zamŕzajú bez modrej obrazovky.
|
| |
Re: Tak sa mi to páči
Od: srobik
|
Pridané:
29.12.2010 16:32
A ani Windows nema kedy na jesen padat s listim, ked tam je cely rok zima...
|
| |
Utorok, 28. decembra 2010, dnes má meniny Ivana, Ivona, zajtra Milada
Od: wdaawddaw
|
Pridané:
28.12.2010 10:20
päťročnica :D
|
| |
Re: Utorok, 28. decembra 2010, dnes má meniny Ivana, Ivona, zajtra Milada
Od: retard123
|
Pridané:
28.12.2010 10:42
vari ta to prekvapilo? :D
|
| |
Re: Utorok, 28. decembra 2010, dnes má meniny Ivana, Ivona, zajtra Milada
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
28.12.2010 11:28
Ako co je na planovani smiesne?
|
| |
Re: Utorok, 28. decembra 2010, dnes má meniny Ivana, Ivona, zajtra Milada
Od: EUkomisar
|
Pridané:
28.12.2010 11:42
EU ma 6-rocnice; takze velmi mi som sa nesmial...
|
| |
.....
Od: soviet russia
|
Pridané:
28.12.2010 10:21
in soviet russia linux uses you!
|
| |
dobrý ťah ...
Od: core
|
Pridané:
28.12.2010 10:46
Takto sa šetria peniaze , len keby na toto prišla aj tá naša spotená vláda ^^
|
| |
Re: dobrý ťah ...
Od: -...-
|
Pridané:
28.12.2010 11:30
V nasej vlade ziju taky co si myslia, ze Google=internet, Windows=pocitac
|
| |
Re: dobrý ťah ...
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
28.12.2010 12:36
azet - internet, windows - počítač
S tým prvým nesúhlasím, s tým druhým áno. Čo okrem windowsu je ešte PC? Lunex? To je mliekarenský výrobok. Mac? To nie je PC, ale MAC, horšia obdoba PC.
|
| |
Re: dobrý ťah ...
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
28.12.2010 13:07
No ty si ale odbornik. ja sa vyznam aj do win, aj do linuxu, 99% prace robim na Linuxe, a mozem ti povedat, ze v pripade problemov nedostanem chybu v style "stala sa chyba, poslat do MS?" ale vidim pekne kde presne nastala chyba. To mi usetri nervy a najma cas, pretoze sa dostanem priamo do jadra problemu, a nemusim skusat a tipovat, co sa mu asi nepaci.
|
| |
Re: dobrý ťah ...
Od: fa4fq4
|
Pridané:
28.12.2010 13:26
podla man internet=to moder "ecko" na ploche
|
| |
Linux
Od: Luccy
|
Pridané:
28.12.2010 10:50
No...asi ich prikvacila bieda v Rusku. Inak, do piatich rokov bude Linux uz znamy len z muzei...
|
| |
Re: Linux
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
28.12.2010 10:58
zdroj: www.vtipy.sk
sekcia: vtipy na ráno
|
| |
Re: Linux
Od: ivan+
|
Pridané:
28.12.2010 10:59
Skôr ich prikvačil zdravý rozum.
|
| |
Re: Linux
Od: matkoo
|
Pridané:
28.12.2010 11:01
mozno ty budes znamy ako obrovsky blb a budes v muzeu
|
| |
Re: Linux
Od: gdfg
|
Pridané:
28.12.2010 11:03
povedz majitelom androidov :D
|
| |
Re: Linux
Od: -...-
|
Pridané:
29.12.2010 0:17
http://bit.ly/bNEZY5
|
| |
Re: Linux
Od: hghg
|
Pridané:
29.12.2010 9:29
sarkazmuz clovece. Ten blb sam bude/alebo uz pouziva android. Leda zeby mal iphone a linux mal iba na routeroch a na serveroch ;)
|
| |
Re: Linux
Od: Pepopo
|
Pridané:
28.12.2010 11:04
Prazdniny drobcek?
|
| |
Re: Linux
Od: core
|
Pridané:
28.12.2010 11:44
ako mozes taku blbost napisat ....
|
| |
Re: Linux
Od: antharmann
|
Pridané:
28.12.2010 12:26
Eh? Teraz neviem ci si taky hlupy/a alebo je to len trolling . . .
|
| |
Re: Linux
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
28.12.2010 13:43
"Počuli ste slovo (ú)božie..." :D
|
| |
Re: Linux
Od: znkddtmmn
|
Pridané:
28.12.2010 15:23
Áno, a Zem je doska...
|
| |
Re: Linux
Od: panxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
29.12.2010 5:17
by ma zaujímalo že keď je tak veľa linuxákov že prečo máte len 1%. že by sem chodil jeden fanatický linuxák s viacerými alteregami?
|
| |
Re: Linux
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:24
ja nie som Linuxák a viem, že Linux je populárny v nejednej oblasti...okrem rpiaznivej ceny je tam strašné plus aj to, že keď niečo vyrobíš, buď môžeš programovať SW od začiatku, alebo tam nahodíš Linuxové jadro a doprogramuješ už len tebe špecifické veci
|
| |
re.....
Od: dando111111
|
Pridané:
28.12.2010 11:31
No tak v rusku budu mat po 5tich rokoch windows iba v muzeu.
inac dobre sa usetri. win 7 - 200eur, MS Office PRo - 500eur
za to mas dalsi pocitac.
|
| |
Re: re.....
Od: dfsdfsdf
|
Pridané:
28.12.2010 12:09
Reálne sa takéto veci nakupujú cez tendre za zlomok ich ceny... teraz je len otázka, či to bude naozaj lacnejšie oproti Linuxu, alebo sa niekto v Rusku nabalí na prestavbe systémov, tendroch, etc.
|
| |
Re: re.....
Od: quix_
|
Pridané:
28.12.2010 15:51
prosim ta pekne :) realne sa taketo veci nenakupuju cez tendre a nie za zlomok ceny. urcite nie od ms. do statnej/verejnej spravy mozes podpisat ms entreprise agreement + dalsie drobnosti ako software assurance. ale stale je to fuj drahe. za implementaciu sa samozrejme aj pri open source rieseniach platia pekne peniaze tak ako vsade ale je rozdiel ci tie peniaze napchas do "svojich ludi" v lokalnych firmach alebo posles za ocean.
|
| |
Re: re.....
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:28
na taký bežný firemný PC ti postačí aj najlacnejší OEM za stovku, pričom pri veľkom odbere možno zjednáš aj nižšiu cenu :) keď zobereš, že pokiaľ by ti to prácu sťažilo čo i len o toľko, že by si musel jedného ITčkara zobrať navyše, tak už máš náklady (s odvodmi) cca 1000€ navyše mesačne...na Linuxe sa dá pekné prachy ušetriť, ale pokiaľ sa chce, tak aj prerobiť :) kto vie, čo z toho bude v Rusku :)
|
| |
Re: re.....
Od: quix_
|
Pridané:
29.12.2010 19:52
netusim preco hovoris o beznom firemnom pcku ked toto zjavne nebude jebno bezne firemne pcko s oem za stovu. naklady s odvodmi? o com prosim ta hovoris taketo zakazky sa impementuju dodavatelskou firmou a v cene su obycajne aj skolenia pre it oddelenie pripadne spravcov tej-ktorej aplikacie. nechapem preco chces umelo vytvarat dalsie pracovne miesto. a ta posledna veta? na vsetkom sa da prerobit ked sa chce.
|
| |
Re: re.....
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 23:56
no na väčšinu PC najskôr pôjdu OEM licencie a spomínal som, že pri väčšom odbere bude cena lepšia :-)
tie náklady som nespomínal na školenie, ale že ak by ich správa bola zložitejšia ako správa Windows a bolo by potrebné čo i len jedného človeka navyše zamestnať, tak už by to bolo viac, ako licencie na desiatky PC, takže cena je menej relevantná ako kvalita... čím nehovorím, že Linux je v hocijakom smere horší, len že cena Open source sw jezanedbateľná výhoda, dôležitá je kvalita
|
| |
Re: re.....
Od: dasd
|
Pridané:
28.12.2010 12:32
Neviem, ale MS dava ku notebookom windows pomaly zadarmo, je to asi na hodnote 20 euro...
|
| |
Re: re.....
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
28.12.2010 13:08
jak takmer zadarmo, cena win je uz priamo zaratana na cenovke, a clovek tak nezisti, kolko v skutocnosti ten win stal.
|
| |
Re: re.....
Od: ...
|
Pridané:
28.12.2010 15:14
Presne tak, rozdiel medzi win7 a bez OS su casto viac ako 80€ na tom istom ntb
|
| |
Re: re.....
Od: lklklklklklklk
|
Pridané:
28.12.2010 15:16
A hlavne kolko by usetril keby to bolo predavane bez winu.
|
| |
Re: re.....
Od reg.: kartan marketovy
|
Pridané:
28.12.2010 16:44
somarina, ten isty NTB s winom: 609€, bez winu: 517€
|
| |
Re: re.....
Od: -...-
|
Pridané:
29.12.2010 0:06
Ale je zdarma! To navysenie je za tu peknu nalepku
|
| |
Re: re.....
Od: srobik
|
Pridané:
29.12.2010 16:36
Ale toto ma vie tak dozrat, teraz nehovorim z pohladu, ze by som nemal rad windows, ale vezmite si situaciu studenta VS (mozno aj niektorych SS) - Windows ma zadarmo pristupny v skole a on si ajtak musi kupit notebook s Windows-om, lebo inak ho asi ani nekupi...
|
| |
Re: re.....
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
28.12.2010 17:01
si xcel napisat naopak, nie? ze k windowsu pomaly davaju notebook skoro zadarmo, nie? :))
|
| |
Re: re.....
Od: esjmtrhgsf;
|
Pridané:
28.12.2010 20:54
home basic to hej, ale na tom dobre ze ti pozadie dovoli zmenit...
|
| |
zaujem
Od: dgh
|
Pridané:
28.12.2010 11:32
začína byť väčší záujem o linux takže podla mňa bude lepší a lepší. Držím palce. "Koniec imperializmu"
|
| |
Re: zaujem
Od: wrtwzqz
|
Pridané:
28.12.2010 11:39
linux je dobra uz teraz, len kedy to konecne globalne pochopia tvorcovia softveru. Ked prejde taka cina na linux potom sa zacnu diat veci, je to predsa len vacsi trh ako je rusky. Ale zacina sa blyskat na dobre casy. Raz pride den ked budu windows nukat zadarmo pri pokladni v supermarketoch a nikto po nom ani nestekne.
|
| |
Re: zaujem
Od: Denwerko
|
Pridané:
28.12.2010 11:49
jj, uz sa to rozbieha...
http://goo.gl/9Kxw2
|
| |
Re: zaujem
Od: ginnes1
|
Pridané:
28.12.2010 23:50
Cina uz svoj Linux ma, pisalo sa o tom aj na DSL. Oni nejako tusim iba pomenili vsetko mozne, aby sa to podobalo na win, aby si ludia rychlejsie zvykli.
|
| |
Re: zaujem
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:41
To, že Linux nemá marketshare len kvôli tvorcom SW, je výhovorka. Ani Android nemal aplikácie, keď začínal, pričom iOS ich už mal kopu a aj tak sa (android) presadil. A teraz už má aj podporu tvorcov SW. Opačne to proste nejde.
Keď má mať niekedy Linux silnú pozíciu na desktopových OS, tak bude musieť prísť firma, ktorá tam Linux dokáže pretlačiť.
|
| |
Re: zaujem
Od: tomasix
|
Pridané:
29.12.2010 5:20
Veď najvačšie impérium je rusko.
|
| |
titulok
Od: linux nepomoze
|
Pridané:
28.12.2010 14:26
S tymto ziadne naklady neusetria. Niekto sa nehorazne nabali na kazdom softe, ktory bude treba spravit alebo upravit a ked to po piatich rokoch niekto seriozne zhodnoti, zisti ze sa to viac dosrat ani nedalo, stoji to 10 krat tolko ako kupit hotovy krabicovy softver, nic poriadne nefunguje a zamestnanci nadalej pouzivaju kreknute windowzy a ofysy.
|
| |
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
28.12.2010 15:15
Vystizny nick, este upravim, ze tebe ani nahradny rozum nepomoze.
|
| |
Re: titulok
Od: zmtznmujdffmfu
|
Pridané:
28.12.2010 15:29
Hm, asi v tom bude hlavný "problém", možnosť úpravy a prispôsobenia systému mojim požiadavkám, prípadne vytvorenie nového. A že sa "nabalí"? Každý inteligentný človek to môže využiť, len škoda, že teba sa to netýka.
|
| |
Re: titulok
Od: MenoMeno
|
Pridané:
28.12.2010 15:52
"Každý inteligentný človek to môže využiť, len škoda, že teba sa to netýka."
Tu sracku co vyprodukuju budu moct leda tak zahodit a nie vyuzit.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
28.12.2010 20:21
To možno nieje až také podstatné. Pravdepodobne ide aj o Win backdoor - žiadna vláda nechce pripustiť, aby jej inštitúcie boli za určitých okolností sledovateľné zvonka.
Ja im fandím. Aj proti MS aj v boji za Linux.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:44
ja im síce tiež fandím, ale chlapec má pravdu: plno vecí bude treba doprogramovať, čo teraz už majú. Ono to by síce stále vyšlo oveľa lacnejšie, akurát že nie v prípade, keď treba dať ešte kamarátom a známym poriadne zarobiť :)
|
| |
prechod na otvorený sofvér je pozitívum ...
Od: elster1
|
Pridané:
28.12.2010 15:25
čítal som podobný článok v ktorom sa písalo, že ruská pobočka Microsoftu vyhlásila, že sa na úradoch používa nelegálny softvér, preto sa rozhodli takto bojovať proti nelegálnemu softvéru.
Ja osobne si myslím, že je to krok dopredu, aj keď sa niektoré firmy nabalia..... nechcite povedať, že na windows sa nevyvíjajú špeciálne programy za nenormálne peniaze ....
|
| |
Re: prechod na otvorený sofvér je pozitívum ...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:45
lenže plno programov za tie predražené peniaze už vyvinutých pre Windows bolo, porty na Linux budú stáť ďalšie predražené peniaze :)
|
| |
........
Od: ziadnehry
|
Pridané:
28.12.2010 16:00
Linux sa mi nepaci, nejdu na nom ziadne poriadne hry ako dyna blaster a alcatraz.
|
| |
Re: ........
Od: AstaKiller
|
Pridané:
28.12.2010 16:20
panacik, to je tym ,ze GNU/Linux ma uplne inu fiozofiu ako Windoze. Ak Ti o hranie hier, ostan si pekne pri cracknutom Windoze.
|
| |
Re: ........
Od: Marcello
|
Pridané:
28.12.2010 19:04
Clovece, ten OS bude pre uradnikov na kancelarske papierovacky a vypocty a nie pre hracov hier.
A aspon nebudu v kancelariach bavit hry ako u nas na ministerstvach conter strice.
|
| |
Re: ........
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
28.12.2010 20:24
V základnej inštalácii takmer ktoréhokoľvek distra máš hier násobne viac ako v základnej inštalácii Windows. Keď toto úradníci zistia, nebudú sa vedieť odtrhnúť od kompov.
|
| |
Re: ........
Od: trhhfmjdc
|
Pridané:
28.12.2010 20:55
uz to vidim jak budu hrat dajaky super mario v ascii art
|
| |
mam linux
Od: -...-
|
Pridané:
29.12.2010 0:23
Nie, hard-core hentai porn s tlaciarnou ako obrazovym vystupom
|
| |
Re: ........
Od: tomasix
|
Pridané:
29.12.2010 5:21
ale to sú len logické puzzle
|
| |
Re: ........
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 6:49
no hej, ale keď chcem maniačiť a prídem do roboty, kde je Linux, môžem hrať akurát tak onlinehry.sk a ich ekvivalenty. Keby tam bol Windows, stiahnem Steam a stiahnem nejaké poriadné hry :)
|
| |
Re: ........
Od: Denwerko
|
Pridané:
29.12.2010 9:49
tak popros šéfa že ty chceš v robote hrať hry...
|
| |
Re: ........
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 14:36
myslel som to tak, že ak by som chcel hrať v robote hry, Linux môže mať viac predinštalovaných, aj tak by som radšej Windows .)
|
| |
Re: ........
Od: quix_
|
Pridané:
29.12.2010 19:59
zlaty moj ale to ze by si ty radsej windows nikoho nezaujima
|
| |
Re: ........
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
30.12.2010 0:01
nie som tvoj zlatý a diskusia je tu na vyjadrenie názoru, takže ak ťa cudzie názory nezaujímajú, nemáš tu čo robiť
reagoval som ku tomu, že na Linuxe máš kopu hier predinštalovaných, no to podľa mňa nie je žiadna výhoda, keďže v porovnaní s hrami napr. na Steame stoja za prd
|
| |
ale co sa stane
Od: MarvX
|
Pridané:
28.12.2010 19:49
Co sa ale stane ked bude chciet niekto vytlacit dokument z PDA vo velkom kancli cez wifi?
|
| |
Re: ale co sa stane
Od: nemas predstavu!!!
|
Pridané:
28.12.2010 19:59
vobec nic, uz si len pride po hotovy papier
|
| |
Ked sa hovori o slobode
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
28.12.2010 21:06
v Rusku, jedno viem isto.....ten novy OS sa isto nebude volat
LinChodorkovsk......;-/
|
| |
Tučnňák
Od: Jabadabadu
|
Pridané:
29.12.2010 0:43
A začína sa raj pre tučňákov v chladnom rusku :)
|
| |
Linux
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 7:51
čo sa týka Linuxu, našiel som blog, aj keď pomaly 4 roky starý, ale perfektne vystihujúci môj názor :) http://tinyurl.com/33ujlwb
a nepísal som ho ja :)
|
| |
Re: Linux
Od: ................
|
Pridané:
29.12.2010 15:08
Ten chlapček má zmätok v pojmoch a ty s ním.
|
| |
Re: Linux
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.12.2010 16:15
tak nás pouč a nie len kritizuj :-)
|
| |
Re: Linux
Od: rastos
|
Pridané:
29.12.2010 17:25
A kde začať?
Že registrácia obchodnej značky nerobí produkt komerčným?
Že Debian nepoužíva meno Iceweasel zo svojho rozmaru?
Že autor zjavne netuší o browser wars?
Že autor ničím nepodložil svoje tvrdenia o nedostatočnej kvalite Linuxu, či o vysokej zložitosti?
Že sa dožaduje "inštalácie na spôsob Windows" ?
Že tvrdí, že digikam pre Fedoru neexistuje, pričom to nie je pravda?
Že Fedoru považuje za nástupcu RedHat-u?
Že netuší odkiaľ sa zobral OpenOffice.org?
Že GPL považuje za "komunistickú" a teda rovnako odsúdenú na neúspech?
|
| |
Re: Linux
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
30.12.2010 0:21
1. súhlasím s myšlienkou, detaily sú jeho vec
2. v dobe písania článku boli "browser wars" v takom stave, že Firefox na vzostupe, IE pomaličky klesá a iné cca stoja
3. prečo inak podľa teba má Linux tak malý marketshare na desktopoch
4. možno pred 4 rokmi ešte nebolo dostupné, neviem
5. nečítal som GPL, ale Open Source rozhodne obsahuje komunistické prvky. To neznamená, že to musí zaniknúť :-)
v ostatných boxoch súhlasím, chlapec mal viac dávať pozor na overenie informácií pred tým, než ich písal... no hlavnú myšlienku to aj tak nemení :-)
|
| |
Re: Linux
Od: rastos
|
Pridané:
30.12.2010 12:14
> v dobe písania článku boli "browser wars" v takom stave,
> že Firefox na vzostupe, IE pomaličky klesá a iné cca
> stoja
Browser wars nie je o vzostupe a poklese. Je to o tom
ako MS protiprávne vytlačil Netscape z trhu pomocou IE.
A Netscape bol praotcom FF. Autor blogu sa domnieva,
že FF vznikol, ako odozva na IE. To nie je pravda.
> prečo inak podľa teba má Linux tak malý marketshare
> na desktopoch
Pretože marketshare je výsledkom marketingu. Marketing je prevažne výsledok peňazí do neho investovaných. A peňazí má MS viac. O tom, ako k nim prišiel, sú publikované rozhodnutia súdu.
> nečítal som GPL, ale Open Source rozhodne obsahuje komunistické prvky.
[citation needed]
|