|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
android
Od: Krakenstein
|
Pridané:
16.12.2010 11:43
Len neviem ako to vyuzije, kedze vacsina apps pre android stoji za velek H a aj bude stat.
|
|
Re: android
Od: lolofo
|
Pridané:
16.12.2010 11:48
ide hlavne o to ze dokazes pracovat s viacerimi aplikaciami sucasne, ryhclejsie a halvne pri mensej spotrebe, teda aspon tak to prezentuje Nvidia
|
|
Re: android
Od reg.: cca01
|
Pridané:
16.12.2010 12:49
Takze budes moct rychlo pracovat vo viacerych shit aplikaciach sucasne? Kedze tie aplikacie su naozaj shit, tak je to skor nevyhoda, nie?
|
|
Re: android
Od: dfbndfnfg
|
Pridané:
16.12.2010 14:27
pokial sa ti aplikacie nepacia, napis si svoje...
ak sa ti nechce tak si vyber nejaku opensource a uprav podla seba.
tiez mam androida a este sa mi nestalo ze by som hladal nejaku aplikaciu a nasiel som iba nejake "shitne".
lenze co je pre niekoho "shitne" moze byt pre ineho dokonalost
|
|
Re: android
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 15:27
napr SpectralView - audio analyzer z mikrofonu...
alebo WifiAnalyzer.. fakt super vec
--------
Su tam aj ine fajn veci, neviem o tom ze by nieco take bolo ifone markete..
--------
Osobne nemam pocit ze by na androidmarkete boli shity, ale to vravia iSHEEPS...
|
|
Re: android
Od: AntiBelfet88
|
Pridané:
16.12.2010 18:36
vyzerá to dobre ale vadí mi na tom ten android
|
|
Re: android
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 12:48
komu niet rady - tomu niet pomoci
|
|
Re: android
Od: asfsafdaf
|
Pridané:
16.12.2010 19:03
a tvoja nokia 3210 ma ake aplikacie?
|
|
Re: android
Od: hhhjk
|
Pridané:
16.12.2010 15:17
zase nazor debila....dávajte minimálne ip bany
|
|
Re: android
Od: qwerjiosjk
|
Pridané:
16.12.2010 11:56
Mám telefón s Androidom a nemyslím si že by stáli za velké H... Na všetky apps /skoro/ pre WM či iOS nájdeš ekvivalent na androide.
|
|
Re: android
Od: waveeee
|
Pridané:
16.12.2010 12:17
vacsina tychto "apps" stoji ale za "shit", bohuzial =(
|
|
Re: android
Od: ťýťýžš
|
Pridané:
16.12.2010 12:22
vatsina apps na telefone stoji za hovno a to je jedno aky OS to ma
|
|
Re: android
Od reg.: cca01
|
Pridané:
16.12.2010 12:53
Teraz sa jedna o tu mensinu, ktora za hovno nestoji... Android nema ani to.
|
|
Re: android
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
16.12.2010 13:05
deticky, nezasierajte tento web vasimi ubohymi pokec-zvastami a chodte si to riesit na vas portalik do miestnosti Nastrocni. a hlavne vypnite net,aby vam ucitelka nedala poznamku,ze sa nevenujete tomu,comu sa mate.
|
|
Re: android
Od: AntiBelfet88
|
Pridané:
16.12.2010 18:40
Na android každý nadáva, všetci čo ho mali ho už aj predali. Jedine linuxáci sú z neho vo vytŕžení lebo si nechcú priznať že android je na dve veci na ko... a na pi...
|
|
Re: android
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.12.2010 23:43
huh? a tu statistiku mas odkial? poznam asi dvoch ludi ktori na android nadavali...
|
|
Re: android
Od: AntiBelfet88
|
Pridané:
16.12.2010 18:41
android je len nafúknutá bublina
|
|
Re: android
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 12:51
realita je taka, ze aj v usa - android si berie znacny podiel trhu od apple/rim...
keby to bol shit, tak sa to nestane ;)
|
|
Re: android
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 15:57
trhovy podiel Applu neberie, nema preco. Zabera neobsadeny trh. Preco? Nuz lebo Android najdes v mnozstve ultra lacnych smejdovych telefonov a kupuju to ludia, co predtym mali nieco ine a ani nevedia, aky OS to ma – hlavne, ze to je lacne.
TOP spickovych smart phonov nadalej drzi Apple, RIM s par modelmi a niekolko drahych Androidov, ale rozhodne nedominuju v top triede. V lacnych smejdoch ano, ako som spomenul – preto ten narast trhoveho podielu. Z hladiska prijmov su to ale nepodstatne sumy pre vyrobcov (zato pre operatorov urcite)
|
|
Re: android
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:37
ten TOP si samozrejme myslel v USA, lebo v celosvetovom meradle Apple nie je TOP.
|
|
Re: android
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.12.2010 17:01
Top v top triede, kde Nokiu nepocitam :-)
|
|
Re: android
Od: -...-
|
Pridané:
16.12.2010 17:59
Shit!
|
|
Re: android
Od: viperman
|
Pridané:
16.12.2010 12:39
za velke H stoji ten tvoj prispevok
|
|
Re: android
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 13:03
to vravi luzer do pouziva 5110....
|
|
Re: android
Od reg.: 5om@post.sk
|
Pridané:
16.12.2010 17:08
Mam android a vsetko slape ako hodinky, skus byt konkretnejsi, co ti nefici???
ktora aplikacia je na H ???
|
|
Re: android
Od: Igorrrrr
|
Pridané:
16.12.2010 20:50
Vyuzijes to napriklad tak, ze si v nejakom obrovskom kancli a potrebuješ vytlačiť 2dokumenty naraz z mobilu, a namiesto toho aby si ho zapajal do PC vytlačíš to cez WIFI a prídeš pre hotové papiere.. Pritom využiješ obidve jadrá procesora jeden na jeden papier
|
|
preboha
Od: xxxmisko
|
Pridané:
16.12.2010 11:43
Co tomu chyba? Este keby vedel pripravit ranajky a umyt po sebe riad, tak ho kupim...
|
|
Re: preboha
Od: miro5
|
Pridané:
16.12.2010 11:51
ja neraňajkujem a mám umývačku riadu takže pre mňa je ten telefón ako stvorený. som už len zvedavý na cenu.
|
|
Re: preboha
Od: anywh
|
Pridané:
16.12.2010 12:07
co tomu chybí? spousta věcí se musí vylepšit: výdrž, kombinace HW klávesnice (pro rukavice) s dotykovou na jedné ploše, DVB-T, v oblasti SW toho taky chybí spousta
|
|
Re: preboha
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.12.2010 12:18
Ak sa ta klavesnica pre rukavice tykala aj palcakov, tak by museli k nemu kvoli klavesnici dodavat aj v3s-ku :-))
|
|
Re: preboha
Od: mswin
|
Pridané:
16.12.2010 14:14
myslis pal csakov? V tom pripade radsej tank ako v3s-ku :D
|
|
Re: preboha
Od: anywh
|
Pridané:
16.12.2010 15:21
no vidíš, ani ty nevidíš zlepšení technologie, kam jistojistě budou směřovat - "ovládání NEOMEZENÝM dotykem v kombinaci s očima, myšlenkou, hlasem, ...."
|
|
shiat
Od reg.: roflmao
|
Pridané:
16.12.2010 11:56
moze to mat aj 4 jadra,.. pokial to nie je Iphone
|
|
Re: shiat
Od: 3xo
|
Pridané:
16.12.2010 12:03
Iphone vyda este 2 verzie s jednym jadrom a potm pridu na trh s prevratnou novinkou ze iphone 7 dual core potom vydaju dalsie dve genaracie iphonov dual core a potom prejdnu na quad core .... a blby ludia budu a budu kupovat pretoze je to iphone a musia bit in !! sam mam iphone 3gs a je to najhorsi telefon aky som doteraz mal ked si spomeniem ze som sa diablovi dedemu zaviazal na 2 roky s iphonom a mesacneplatim 70€ az mi mraz beha po chrbte !!!
|
|
Re: shiat
Od: taki
|
Pridané:
16.12.2010 12:20
Prosim ta a to ktora substancia ta priviedla do takeho mentalneho rozpolozenia, ze si prisiel na to ako nevyhnutne potrebujes platit 70e po dobu 2ch rokov? No nemudry tah veru.
|
|
Re: shiat
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.12.2010 12:26
Pekne povedane ... diplomaticky :-)))
Skoda, ze sa to tu neda napisat tak pekne po slovensky, od srdca, lebo zmazu prispevok a daju ban na 2 tyzdne :-))
|
|
Re: shiat
Od: antidede
|
Pridané:
16.12.2010 12:23
Ze si idiot je Tvoj problem.
-myslis si, ze iPhone vydava iPhone
-kupujes nieco co Ti evidentne nevyhovuje
-nepaci sa Ti kolko platis, hoci to bolo jasne uz pri podpise zmluvy
-este ani gramatiku neovladas
Si krasny priklad toho idiota, co chcel byt IN ale zrejme mu to nevyslo, tak teraz sa stazuje...
|
|
Re: shiat
Od: Jablko
|
Pridané:
16.12.2010 12:42
I-fon splatil uz po 6 faktúrach, teraz Dedemu platí bukekela šľapky :D :D
|
|
Re: shiat
Od: siirii
|
Pridané:
16.12.2010 13:41
Mňa by zaujímalo, v čom presne je ten iPhone najhorší..
|
|
Re: shiat
Od: V nicom
|
Pridané:
16.12.2010 14:17
Skus a uvidis ze nebudes chciet iny telefon, spracovania, aplikacie, cely marketing reklamy sa orientuje na iphoneco ma za dosledok vela dobry aplikacii, comu sa tesi len pouzivatel
|
|
Re: shiat
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 17:43
panko je labuznik...
Prajete si dalsiu porciu "brainwashingu"?
|
|
Re: shiat
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:42
no panko je "la buzik"
|
|
Re: shiat
Od: siirii
|
Pridané:
26.12.2010 15:37
Však ja mám 3GS a som absolútne spokojný.
|
|
Vydrz baterie ??
Od: petopetopeto
|
Pridané:
16.12.2010 12:06
Mam HTC desiere HD a s vydrzou to je strasne.. Teraz by ma zaujimalo aku spotrebu energie bude mat toto cudo... 1 den ? pri uvazlivom pouzivani 1,5 :-DDD
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: Odkedy
|
Pridané:
16.12.2010 12:42
Odkedy sa spotreba energie udava v dnoch?
Napr. ziarovka zerie 0,4 hodiny? :D
Ale rozumieme si ;)
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: XMen
|
Pridané:
16.12.2010 14:28
odkedy prisli na trh smartfony (hlavne s androidom)
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: -...-
|
Pridané:
16.12.2010 17:40
To je pochopitelne kedze neobsahuju fuzny reaktor ako iPhone do ktoreho staci kvapka peroxidu a bezi pol roka pri plnej zatazi v absolutne nepriaznivych podmienkach...
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:45
a ja som si myslel ze je napajany ludskou blbostou, u blondynok by to spojitost s peroxidom malo, ale nie vsetci iphonaci su blond.
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: -...-
|
Pridané:
16.12.2010 17:42
Myslim, ze to su kiloamper hodiny a nie hodiny co je rozdiel
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:48
musis sa pohybovat v nizsich jednotkach, napr. gramamper hodina, lebo to nie su ruske prenosne telefonne budky.
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od reg.: ShodanN
|
Pridané:
18.12.2010 15:42
ouch kiloamperhodina ... to myslim znamena ze za jednu hodinu sme zo zdroja schopny vycucat 1 000 amperov ... kam sa hrabem s mojou baterkou ktora ma nejakych 1 500 mA ....
|
|
Re: Vydrz baterie ??
Od: Fanatixx
|
Pridané:
18.12.2010 12:30
Spotreba energie sa môže znižovať aj tým, že je tam použitý dvojjadrový procesor (efektívnejšie využitie výkonu), ale inou technológiou displeja.
|
|
iPhone
Od: iPhone
|
Pridané:
16.12.2010 12:09
iPhone nepotrebuje 2 jadra, on si bohato vystaci s jednym ...
|
|
Re: iPhone
Od: MenoX
|
Pridané:
16.12.2010 12:22
To bude tym, ze nema multitasking.
|
|
Re: iPhone
Od reg.: cca01
|
Pridané:
16.12.2010 12:52
Mimochodom iPhone ma multitasking. A ak tomu spravne rozumiem tak multitasking je dobry na to, aby telefon vyuzil obe jadra? :D
|
|
Re: iPhone
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 15:30
sestricka, zase vam usiel z oddelenia...
zvyste mu morfium..
|
|
Re: iPhone
Od: -...-
|
Pridané:
16.12.2010 17:55
Ty mas dve hemisfery a nedokazes sucasne logicky mysliet a dychat
|
|
Re: iPhone
Od: dobryy
|
Pridané:
17.12.2010 14:36
si ma pobavil, dik za zlepsenie nalady...
|
|
Re: iPhone
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 13:01
hmm, nieco mi uniklo? ALebo zeby tebe? A co este iPhone nema nam povedz? A istotne je to definitivny stav, nemenny, proste na iPhone OS nejde updatovat takisto, ako na Nokii, ze? Co mudreho nam este povies?
|
|
Re: iPhone
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.12.2010 13:41
"A co este iPhone nema nam povedz"
Napr. priaznivu cenu, podporu pamatovych kariet alebo USB konektor :-P
|
|
Re: iPhone
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.12.2010 13:43
nie, že by sme niečo z toho využívali na iných telefónoch, ale proste to tam nie je (jedine, ak by telefón mal málo pamäte a treba ju rozšíriť pamäťovkami, čo sa na iPhone nestáva) :)
|
|
Re: iPhone
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.12.2010 13:49
"jedine, ak by telefón mal málo pamäte a treba ju rozšíriť pamäťovkami, čo sa na iPhone nestáva"
Jasne, lebo nema podporu pamatoviek ;-)
|
|
Re: iPhone
Od: hulo
|
Pridané:
16.12.2010 16:30
Ja moja staručká Motorola Razr V3i, ktorú som bral u pomaranča pred 4 rokmi už mala podporu USB aj SD kariet.
Veľmi praktické, nepotrebujem nosiť nabíjačku, v robote si ju nabijem cez USB, rovnako šikovné na prenos súborov, alebo fotiek(samozrejme kvalita nie je oslňujúca). Keďže mám rád štandardy, aj môj foťák má microUSB, rovnako ako kolíska na PDA v práci... a stačí 1 kábel.
Rovnako podporu microSD si pochvaľujem, v čase kúpy toho tel. bol štandard 32-64MB, teraz tam mám 1GB. Ak budeš potrebovať preniesť všetky dáta(obrázky, pozadia, melódie, zvonenia...) na iný tel., alebo sa ti niečo pokazí a v servise mobil sformátujú a prídeš o všetky dáta, potom si uvedomíš, aké výhody má SD. :)
|
|
Re: iPhone
Od: siirii
|
Pridané:
26.12.2010 15:39
Ten posledný príklad je pri iPhone absolútne irelevantný, keďže iTunes automaticky zálohuje celý telefón pri synchronizácii...
|
|
Re: iPhone
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 14:08
nechapem logiku iSheeps...
Furt musia nariekat ked niekto si rypne do ich produktov
|
|
Re: iPhone
Od: sarisko
|
Pridané:
16.12.2010 23:38
dakto rype do iphonu a dakto rype do androidu, co na tom nechapes?
|
|
Re: iPhone
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 12:56
uplne najsmiesnejsie je ako ifonaci obhajuju chybajuce features na ich "telefonoch"..
to ma vzdy pobavi
|
|
Re: iPhone
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 15:58
ktore chybajuce features mas na mysli? SD kartu, ktoru fakt potrebujem pri 32 GB kapacity? Alebo BT prenos dat (pomaly a pouzivany jedine pubertiakmi na vymenu zvoneni)? Ci extra dolezite SMS dorucenky, ktorych zmysel som doteraz nepochopil?
|
|
Re: iPhone
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.12.2010 16:15
Dlho dlho vam chybal flash a ani teraz to nie je uplne ono...
|
|
Re: iPhone
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 17:32
Flash na iPhone nebezi a ani nepobezi. NASTASTIE. Dakujem, reklamy mam plnu schranku, nepotrebujem si likvidovat drahy datovy pausal a bateriu blikajucimi kravinami.
Ostatne, ten Flash ani na Androide nie je ziadny zazrak, natolko degraduje vykon celeho zariadenia, ze jeho vyznam je otazny. Specialne, ked vacsinu videi aj tak neprehras, lebo HD video to proste vo flashi nezvladne
|
|
Re: iPhone
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:52
Re: iPhone
Od: JozoRemen | Pridané: 16.12.2010 13:01
hmm, nieco mi uniklo?....
Jozko uniky mocu nam nemusis hlasit, to vidime.... klakson troubi.
|
|
Re: iPhone
Od: Fanatixx
|
Pridané:
18.12.2010 12:35
Napríklad ten tvoj iShit nemá nahrávanie videa v 1080p alebo HDMI konektor alebo prisvetlovaciu diódu, nedokáže multitasking alebo nepodporuje pamäťové karty alebo v prípade doslúženej batérie musí ísť do servisu alebo........, koľko toho chceš aby si pochpil, že iPhone nie je smartphone, ale iba obyčajný módny doplnok.
|
|
Re: iPhone
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.12.2010 17:08
ZIADNY telefon nenataca plne HD. HDMI nema, ale video vystup ma, z telefonu fakt nejdem kukat videa na telke....
Prisvetlovaciu diodu ma, nataca do 720p, dokaze multitasking. SD karta naco? Pri 32 GB kapacite sachovat s kartickami? Okrem toho, flek na SD a cela mechanika a elektronika okolo zabera miesto, co robi telefon tlstejsim.
Bateria to mi je argument. Baterka vydrzi 2 roky potom v najhorsom pripade jej kapacita klesne na 80 %, s cim sa da dalsich par rokov fungovat. Ci ty mas ten isty telefon 10 rokov? Potom ale pada argument o modernych vlastnostiach. Do servisu potom ist nemusis, kto nie je gramblavysi baterku vymeni sam, rozobrat iphone jej fakt jednoduche.
|
|
dfgdfg
Od: sdfsf
|
Pridané:
16.12.2010 12:16
Bukake iPhone
|
|
vyrobca
Od: konecna
|
Pridané:
16.12.2010 12:23
LG sa s androidom konecne stava vyrobca dobrych telefonov, tie jeho uzavrete os za vela nestali
|
|
moj nazor
Od: patricius
|
Pridané:
16.12.2010 12:32
Suhlasim s kolegami.... I PHONE nepotrebuje dual core.... a este dlhe roky potrebovat nebude...tak obmedzeny telefon to ani nevyuzie... a co sa tyka dalsieho prispevku sucitim s majitelom desire Hd...mafn sice "len" desire, ale rozdiel v bateriach je tusim len nieco okolo 20mAh takze viem o com hovorime :-D.(sam na telefonovanie vyuzivam nokiu ...ani neviem ako sa vola, ale baterka mi vydrzi tyzden..a dokaze to fakt len volat)..ta vydrz baterie by aj mna zaujimala...aj ked som neni clovrk, ktory si kupi LG.... najspokojnejsi som s htc takze si pockam na dual core od nich.... no a pani hore nadavali na androidove aplikacie.... ja niesom clovek co by potreboval mat nainstalovanu kazdu hovadinu, musim sa androidu zastat...mail mam, rssky tiez, twiter, sest tlacidiel na ovladanie veskerej bezdrotovej komunikavi spolu so zakladnymi funkciami telefonu, einamp skype icqfriend stream....ja neviem co moze este clovek na telefone pouzivat...
|
|
Re: moj nazor
Od: Jablko
|
Pridané:
16.12.2010 12:47
Ešte sa nauč písať so swype, lebo ti to riadne skáče :)
|
|
Re: moj nazor
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 13:04
iPhone nie je telefon, ale pocitac s moznostou telefonovania. Takisto, ako Android zariadenia. Vsetky tieto zariadenia maju jedno spolocne – ide im updatovat OS s novymi funkciami a podporuju jednoduche pridavanie aplikacii.
Ano, Nokia je telefon. Nejde upgradovat OS a instalacia aplikacii je pre bezneho cloveka (nie geeka) uplne nemozna. Kupim si Nokiu a mozem ju coskoro vyhodit, pretoze nove moznosti podporuje len novy telefon, neprejdem na novy OS.
|
|
Re: moj nazor
Od: edi
|
Pridané:
17.12.2010 21:58
a podla tohto si ty blbec, lebo tebe nejde updatovat OS
|
|
Re: moj nazor
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.12.2010 17:08
Nokia podporuje upgradovanie Symbianu napr. Z S60 na Symbian 3? Ze som si nevsimol....
|
|
Re: moj nazor
Od: mojnazornamojnazor
|
Pridané:
16.12.2010 13:05
a nechcel by si sa naucit pouzivat menej bodiek?xD
|
|
Re: moj nazor
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
16.12.2010 13:46
slaba vydrz? to by chcelo advanced task killer, a pozabijat aplikacie ktore naozaj nemusia bezat na pozadi.
rozumne pouzivat wifi a znizit jas displeja, urobi to celkom vela..
|
|
ehmmm....
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
16.12.2010 13:41
Nie, že by sme si ešte nezvykli na dsl.sk na to, že ak človek vyzdvihne hocijakú výhodu iPhonu alebo Macu, tak má mínuská, alebo keď kritizuje hocijakú nevýhodu Androidu a podobne, respektíve keď obhajuje niekoho, kto veľa zarába, ako napríklad mobilných operátorov, nezávislé na tom, či má pravdu, alebo nie. Keď povie opačný názor, môže byť aj nepravdivý, pluska dostane aj tak... radšej si používajme každý čo chceme, my iPhonisti sa budeme vytešovať z toho, že všetky kvalitné aplikácie (mimo Googlovských) idú najprv nám a až potom konkurencii, vy sa budete tešiť, že ste ušetrili peniažky a budeme všetci šťastní :) by the way: akú má výhodu Android oproti jailbreakovanému iPhonu okrem ceny?
|
|
blbost nie ?
Od: VladimirM4nson
|
Pridané:
16.12.2010 13:47
Ako to ze prvi ? a Nokia N96 je co ? Vsak ta ma tiez dvoj jadrovy cpu.
Ak sa mylim tak ma opravte :)
|
|
Re: blbost nie ?
Od: ja.
|
Pridané:
16.12.2010 15:50
Vsetky smartfony (okrem symbianovych Nokii) maju dvojjadrove cpu, akurat to druhe jadro sa zvycajne nepocita, pretoze na nom bezi radio stack a nie je dostupne pre pouzivatelov OS.
|
|
Re: blbost nie ?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 16:15
ked uz takto, aj napr hero ma 3 "jadra" :
cpu ARM11 , radio stack ARM6 , gpu imageon (ATI)
|
|
ARM Cortex
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 14:04
A9 uz je to tu
(25% vyssi vykon oproti A8 na rovnakych taktoch) out-of-order
|
|
kritika
Od: tmobilekok
|
Pridané:
16.12.2010 14:51
uzivatel android. nauc sa gramatiku blbce a potom pis nejaky prispevok. je to smutne od teba. caff
|
|
SavanMeres
Od: featherl1ght
|
Pridané:
16.12.2010 15:23
Mam na 8GiB iPhone okolo 6k mp3s, zbytocna je mi MC, a napajam ho cez USB a k tym aplikaciam, bez Abaia Chess by to ani nebol Featherlight's iPhone, to je teda Pan Sach, kvalitku tejto aplikacie ocenite az vtedy, ked sa vam podari s nim aspon remizovat, lamy :)
|
|
Re: SavanMeres
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
16.12.2010 16:31
a co urobis, ked na inom pocitaci najdes skvelu mp3, ktoru by si si chcel dat ako signal zvonenia alebo sms? A ten pc nema pristup na internet?
Popis mi pls postup.
Ty lama
|
|
Re: SavanMeres
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
16.12.2010 18:06
hm, neviem naco by mi bol iPhone bez internetu, nad tym uvazuj, a signal zvonenia mam jasny Smells Like Teen Spririt si predstav :)
|
|
Re: SavanMeres
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
16.12.2010 18:08
a 6000 mp3 je dost, ked total mam 11628 aspon podla mna, ked uz som blby :)
|
|
Re: SavanMeres
Od: TomBA
|
Pridané:
16.12.2010 22:05
6k mp3 je cca. 1s?
|
|
Re: SavanMeres
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
16.12.2010 23:01
6k ako kilov a predpona kilo znamena tisic pokial viem, to uz by si snad skusil pochopit, dik :)
|
|
Re: SavanMeres
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.12.2010 23:08
On to myslel ako 10^3 cize cca 250 hodin nepretrziteho pocuvania.
|
|
Re: SavanMeres
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
16.12.2010 23:04
jasne, predpokladam, ze urcite vsetci viete aky squely je Abaia Chess, taky silny pocitac vacsina z vas asi este nevidela :)
|
|
Re: SavanMeres
Od: cinko@home
|
Pridané:
16.12.2010 23:46
alebo len ty nevies hrat sach...
|
|
Re: SavanMeres
Od: featherl1ght
|
Pridané:
17.12.2010 11:55
Jj, ak by som bol schopny ho pravidelne porazat, potom by som vedel hrat sach, hovori sa mu the strongest mac os chess, zatial nabil kazdy sachovy program najneskor do 10 minut a co je horsie aj ludi, o ktorych smelo mozem povedat, ze vedia hrat sach, ja som ho z x partii 1x donutil k remize 3 repeticiou, cize som lama, ak raz budem ako hovoris vediet hrat sach, z takych 6 partii musim aspon 3 remizovat a to sa mam este co ucit...
|
|
deticky
Od: rqxxx
|
Pridané:
16.12.2010 15:41
juj, stylove deticky s iPhonami, co nemaju nic ine na praci, len sa v skole po lavicou hrajkat tusim neznesu, ze je tu zariadenie, ktore je zjavne vykonnejsie a nakope rit tym ich hracickam, takze uz nebudu najvacsi machri v triede. :)
|
|
Re: deticky
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 17:30
Pri tychto zariadeniach nie je dolezity papierovy vykon, ale celkova rychlost OS a aplikacii. Naco mi je neviem aky procesor, ked sa na nom cely os aj tak vlecie a trha - vid Nokia so Symbianom.
Aj windows tablety maju papierovo vykonnejsi procak nez iPad. Co z toho, ked su to aj tak nepouzitelne smejdy.
Uz si uvedomte, ze gadgets nie su pre zakaznika pocitac. Dolezitejsie nez papierove hodnoty je to, aky je celkovy dojem, plynulost a pouzitelnost.
|
|
ip < androind
Od: Tomasco
|
Pridané:
16.12.2010 15:50
Sak ale iphonu uz rit nakopal Samsung Galaxy S I9000 :D
|
|
Re: ip < androind
Od: jasomto.
|
Pridané:
16.12.2010 16:34
myslis tym ako ho okopirovali? :)
hej tym ho uplne nakopal
|
|
Re: ip < androind
Od: dokazovy material
|
Pridané:
16.12.2010 16:49
pravda je, ze cipy od samsungu(Hummingbird) su vykonnejsie ako od qualcomm/nvidia
pouziva 2ch.ram controller, grafika(PowerVR SGX 540) je znacne silnejsia od konkurencie
--------------
Uplne novy samsung Orion(A9) slubuje 5x lepsiu grafiku oproti starsiemu bratovi.. (takze konkurencia bude mat problem)
|
|
Re: ip < androind
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 17:56
„konkurencia bude mat problem“
Zabudas na jedno – cely HW ti je k nicomu, ak na nom nebezi SW, ktory ho vie vyuzit.
|
|
Re: ip < androind
Od: anon
|
Pridané:
16.12.2010 18:26
HRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
|
|
Re: ip < androind
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 18:41
smola, premiovym hernym systemom je iOS.
|
|
Re: ip < androind
Od: anon
|
Pridané:
16.12.2010 22:40
lol premiovym
sorry bracho na tegru sa chysta sustredit vela hernych vyvojarov, uvidime ako to dopadne
|
|
Re: ip < androind
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 7:57
faktom je, ze v prvom rade hry vznikaju pre iOS, skor nez pre Android. Faktom je, ze tam sa koncentruje vacsina vyvojarov. Je to aj tym, ze Android je velmi roztriesteny – slaba istota najnovsej verzie OS, neraz velmi, velmi slaby HW, rzotriestenost rozliseni a vykonu v procaku a grafike. Dalej, Android market umoznuje aplikacie len do velkosti 50 MB (po nedavnom navyseni z 25), co je pre mnohe hry velmi malo – riesi sa to dodatocnym stahovanim zdrojov cez WiFi, co je velmi pomale, ak ma hra dakych 300 MB a viac.
Tegra uz slubovala vela, nic sa neudialo. Nie je to o HW, je to o moznosti zarobku pre vyvojarov, o podpore vyvojarov, kvalitnych programovacich nastrojoch a debuggovacich nastrojoch (toto ma Apple premakane), o pohodlnom updatovani a nakupovani – Android Market (plateny) stale vo vacsine zemi nefunguje, je tu spominany limit. Vyvoj kvoli rozbitosti platformy tiez nic moc, neistota. Ostatne, Carmack aj sef programator z EPIC sa vyjadrili jasne – prioritou je pre nich iOS prave z tychto dovodov.
|
|
Re: ip < androind
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 13:18
pardon, ale tieto kecy su typicke pre apple-zombies
|
|
Re: ip < androind
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 16:00
kecy? Nuz, potom asi Carmack kecal, ked vravel, ze obmedzuju vyvoj pre ine telefony a sustredia sa na iOS. Potom kecal aj tipek z EPIC Games. A kecali asi aj z Gameloftu, ked to podchvilou vyzeralo, ze zrusia vyvoj pre Android.
Asi vsetci kecaju len ty mas pravdu, ked kazda nova hra a killer app je ako prva uvedena na iOS a neraz VYLUCNE na iOS.
Toto su fakty priatelu, nie vymysly. Argumentuj voci nim faktami, dodaj linky, ktori top vyvojari robia vsetko najprv a JEDINE na Android. Cakam na odpoved.
|
|
Re: ip < androind
Od: anon
|
Pridané:
16.12.2010 18:09
Ten orion však už nepouziva grafiku PowerVR ale ARM Mali 400 ktorá má dokopy asi výkon Tegry 2. To 5 nasobne zvysenie vykonu sa netyka grafiky ale celej platformy. A je to presne to co vyhlasila ARM pri uvedeni Cortex A9 tj. ze je 5 krat vykonnejsia ako A8.
Lurk more bro.
Tegra 2 a Orion budu vykonovo velmi podobne
|
|
Re: ip < androind
Od: anon
|
Pridané:
16.12.2010 18:12
ad vykon
Cortex A9 taktovane na 500mhz bez grafiky v pohode davalo Atom 1.6 s tou biednou intelackou grafikou
|
|
Re: ip < androind
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 13:15
ma mat PowerVR SGX543MP
|
|
lamas
Od: socialische
|
Pridané:
16.12.2010 20:08
Stale sa ta politika vyrobcov bere nejakym zlym smerom. Kolko ludi nalakaju na 2 jadrovy procesor? 90% ludom to nic nehovori.(..ano postup vypoctu kludne popisem, ak bude nejaky rypak chcet). Prvy iphone stal papierovo za velke h****. Koho to ale zaujimalo ked boli vsetci ohromeny z rychlosti, jednoduchosti a mnozstva skvelych aplikaci?? Windows by som tiez davno nemal keby nanho nebolo tolko softu...
|
|
iOS vs. A
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.12.2010 20:21
Ku iOS - ked je to podla vas taky super os, tak naco si ho jailbreakujete? Ved ho pouzivajte tak, ako je navrhnuty!
Jaj ono by vam tam nic poriadne neslo a uz vobec nie tie kradnute aplikacie!
Mal som tu "cest" odskusat si iPhone a bol som len rad, ze mam svoj Desire.
Sedeli sme vonku, spominal som kamosovi, ze hram geocaching, pacilo sa mu. Tak mu vravim, tak sa regni, ved tam mas net. Kym sa prekusal registraciou na tom bezflashovom prehliadaci ubehlo 25 min! Potom prisla na radu samotna aplikacia na cachovanie. Vybehol na ten "uzasny" aplestore nasiel tri apps pre geocaching (dasich 30min). Jedna mu nesla vobec, druha bola len demo a tretia mu dovolila odlovit dve caches (teda ak kompas a vzdialenost cu cache sa da povazovat za odlovenie) a potom to na neho vyblaflo, ze sorry buddy give me money.
To nevravim, ze moje c:geo je v porovnani s tou pseudoaplikaciou je uplne asskicking app.
Sorry, ale takto si ja funkcnost fakt nepredstavujem.
|
|
Re: iOS vs. A
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.12.2010 20:28
Este kym sa do mna pustite, tak by ma zaujimalo, ze kto z vas si trufne odpisat mi tu priamo z toho squelleho iPhone.
Samozrejme vsetky moje posty tu su pisane na mobile. Ja a ak sa nehambute, za svoju pracu, tak napiste aj na akej pozicii pracujete. U mna je to PCB Designer.
|
|
Re: iOS vs. A
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 21:18
Prave ti z nrho odpisujem, nejaky problem? Toto mi zabralo tak 10 sekund, moc? A neprehanas to s tytmi 30 minutami na stiahnutie app? Nuz, ak bol pripojeny cez edge tak sa niet co divit.
Nie, vacsina ludi fakt iPhone nejailnreakuje, preco by to robili, k comu?
Priznaj sa, ze si ho ani v zivote v ruke nedrzal a nepouzival
|
|
Re: iOS vs. A
Od: JozoRemen
|
Pridané:
16.12.2010 21:19
Ozaj, o akej registravii a 25 minutach to hovoris? Registravia k comu? Do App Store? Nekecsj.
|
|
Re: iOS vs. A
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.12.2010 11:31
Precitaj si to znovu a pomaly. Registroval sa na stranke geocaching.com
|
|
Re: iOS vs. A
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 12:39
a to mi chces nahovorit, ze mu to trvalo 25 minut a NA VINE je iPhone, hej?
Nie nahodou nebolo na vine pomale spojenie? Alebo jeho neschopnost citat text v anglictine? Alebo nelogicky urobeny registracny formular?
Takato vec ako registracia totiz absolutne nema co docinenia so zariadenim, z ktoreho sa registruje, ak ma riadny webovy prehliadac. Co iPhone bez debaty ma.
Takze, co si tym chcel povedat?
|
|
Re: iOS vs. A
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.12.2010 16:18
Chcel som tym len povedat, ze aj napriek tomu ze ma net od T-mobila a ten "bezdebaty" paradny prehliadac a ze gc.com ma normalny prihlasovaci formular aj tak mu to trvalo 25 min, kym to tam uspesne natukal a odoslal.
To je tak vsetko, co som ku tomu chcel.
|
|
Re: iOS vs. A
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 17:34
nuz, tak tvoj priatel je asi mierne natvrdly alebo co. Vyplnit registraciu 25 minut, to je fakt ukol. Furt neviem, co chces tymto povedat. Ze za tych 25 minut moze iPhone?
Poznamka – T-mobile stale vo vacsine miest nema 3G spojenie, rychlost nacitavania teda nema nic spolocne s iPhone – rovnako pomaly by to slo na lubovolnom zariadeni.
|
|
Re: iOS vs. A
Od reg.: efrafa
|
Pridané:
17.12.2010 8:24
Su to same hluposti co pises. Nejake LG moze mat aj 30 jadier a co z toho ked to vzdy pojde pomaly, system bude padat a do displeya budem tukat 3x kym nieco potvrdim.
(ano mam iphone, mal som android a nikdy viac)
|
|
Re: iOS vs. A
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 13:30
kecáš... :D
som napr skusal kupovat z androidmarketu (zatial iba v CZ sa da bezne nakupovat)
- ide to dobre cez MarketEnabler
kupil som ScanToPDF (1,7€) "foto skener"
aj po prepnuti naspat do sk a odinstalovani-aplikacia bola v zozname free na stiahnutie
(po vymene tel. clovek nekupuje znova-viazane na google ucet)
|
|
Re: iOS vs. A
Od: dokazovy material
|
Pridané:
17.12.2010 13:20
krajsie by som to ani ja nepovedal....
veru, ten ich slavny jailbreak..
|
|
Re: iOS vs. A
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 16:04
nuz, jailbreak si da par ludi kvoli kradnutiu aplikacii.
Rozhodne ho nepotrebuju tak, ako KAZDY potrebuje rootovanie na Androide, ak chce upgradovat na novsiu verziu, lebo sa nan vyrobca vykaslal (co je vo vacsine pripadov smutny fakt)
|
|
omajgot
Od: socialische
|
Pridané:
16.12.2010 20:36
Ano z iphonu bezne stahujeme aplikacie 30 min, nemozme komentovat DSL.sk a dalsie podobne nezmysli. iPhone neni dokonaly, to urcite nie, ale to co zvlada, zvlada omnoho lepsie ako konkurencia. Nehovorim ze android je zly, len mne viac sedi iOS. 3 druhy iPhonov,jeden OS. Kolko telefonov ma HTC a stale nedotahuju k iPhonu? A nie som ziadne iSheep. Priznam ze Apple dost obmadzuje zakaznikov...
|
|
Re: omajgot
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.12.2010 20:56
Nic vzlom, ale kopa HTC telefonov iPhone prevysuje. A to ze pouzivaju os tretich firiem nie je nic zle, to si maju urobit vlastny os? Kazsy vyrobca klastny os?
A zabudol si na profesiu, ci student profesia nie je, vsak? :)
BTW iSheep sim tu nikoho nenazval. A tych 30min zahrnuje samizrejme najdenie, stiahnutie, rychle nastavenie a zhodnotenie, ze je to k nicomu. Jo a k tej profesii kludne napis, ze u koho mas zalozenr e-mailove konto.
|
|
omajgot
Od: socialische
|
Pridané:
16.12.2010 21:03
Clovece ty mas pekne dost. Sa tu chvalis svojou profesiou. Ano som student vysokej skoly, a tym som nieco menej? Vies co, uzivaj si svoju profesiu,rano vstan, bez do prace, prid domov a pozri si DSL, ked si myslis ze si nieco viac ako ostatni. A aby bola tvoja mienka o mne uplna, dolozim ti aj u akej banky mam ucet. Uloz spat deticky a pusti si pecko..peace
|
|
Re: omajgot
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.12.2010 21:16
Nikto sa ti nevysmieva, ja som bol tiez student a ani ta nepovazujem za menej cenneho, normalne ma to len zaujima, teraz konkretne, co je to za skolu, ktoru studujes.
A ja sa svojou pracou nechvalim, ale zivim a navyse by nolo uplne pateticke pytat sa na druhych pracu a sam sa nepriznat ku tomu, co robim. Navyse cas z mojich dani ide na to aby si mohol studovat :)
Co sa tyka DSL.sk, tak to mam nastavene v rss citacke, takze sledujem priebezne cely den.
|
|
omajgot
Od: socialische
|
Pridané:
16.12.2010 21:23
Nejde..nestudujem na SR ;)
|
|
smartphone
Od: sizej
|
Pridané:
16.12.2010 23:36
cize vo velkom kancli budeme moct tlacit 2 dokumenty naraz, špica
|
|
Jdjsjsjxj
Od: Kdjjxjxjs
|
Pridané:
17.12.2010 0:59
Len skusam komentovat z iphonu,resp.ipadu
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 7:58
wow, to Ti ide? Lebo podla Mr. G sa to neda. Pritom iOS ma bez debaty najlepsi browser na trhu. Ano, Android tiez stavia na WebKit jadre (hadajte, kto je jeho autorom), ale ovladatelnost… no, nic moc.
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.12.2010 11:30
kks, nic vzlom, ale kedy som napisal, ze sa to neda?!? Ja som chclel len vediet, ci to vobec vyuzivate. Ospevujete tu super browser, ale ze by ste na nom aj nieco robili tak to uz nie. Napisat jednu veto a spotit sa pri tom dakujem nemusim.
Skus si v tom super browsery na super telefone napisat nejaky dlhsi mail a uvidis, ci je to az take super :) A kludne si aj 8pen nainstaluj, ak ti to pomoze :)
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 12:44
samozrejme ze ho pouzivam. Na iphone aj na iPade. Ostatne, iPhone dominuje medzi mobilnymi zariadeniami na browsovanie, pozri si statistiky. Ked daco potrebujem a nemam po ruke pocitac, pouzijem Safari na iPhone. Ked mam po ruke pocitac, pouzivam najcastejsie na browsovanie iPad so Safari – je to daleko pohodlnejsie.
A preco by som mal na pisanie mailu pouzivat browser? Od toho mam predsa mailovy klient, nie? Ak uz napr. niekto si potrebuje na mojom iPhone surne pozriet mail, tak GMail ma rozhranie optimalizovane pre smart phony, takze ziadny problem. Pisanie je uplne rovnake ci uz v klientovi alebo v browseri – rovnaka klavesnica.
Do mailu som NIKDY nepisal litanie, je to mail, nie textovy editor na pisanie romanov. Ak to tak robis, zjavne si pleties ucel. A kazdopadne – pisat na LUBOVOLNOM smart phone dlhy text (viac ako odstavec o niekolkych vetach) je nezmysel. Opat, co s tym ma iPhone?
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: retard123
|
Pridané:
17.12.2010 12:51
Najlespi browser? Myslis operu?!
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: JozoRemen
|
Pridané:
17.12.2010 16:03
operu? Prepac, ale vietor z plachiet a podporu novych technologii ma ako prvy vzdy vzasade WebKit – open source jadro pouzivane prakticky v kazdom smart phone (iOS, Android, BlackBerry, WebOS a dalsi, produkty ako Google Chrome, Safari, Adobe Air a dalsi).
Operu som skusal aj na iPhone, aj na Androide a letela vzdy do kosa.
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: rqx
|
Pridané:
17.12.2010 21:11
Hehe, viem, kto je autorom WebKitu, ale Apple to nie je. :)
Jasne, vsetko dobre predsa musi byt od Apple aj ked Apple si ho len pekne privlastnilo. :D
|
|
Re: Jdjsjsjxj
Od: JozoRemen
|
Pridané:
18.12.2010 17:13
Ano, WebKit vychadza z KHTML. Udialo sa vnom vsak tolko zmien, ze uz snim ma spolocne pramalo. Tipci z Apple urobili hlavnu cast roboty, samozrejme, casom sa pridali dalsi vratane Google a chlapkov zKonquerora. Vsetok kod je otvoreny a vrateny komunite, WebKit je pod BSD a LGPL licenciami. Apple si nic neprvilastnil.
|
|
rthbshs
Od: gwegaerh
|
Pridané:
17.12.2010 11:41
No, ja v tom ziadny problem nevidim..
|
|
uprimne..
Od: Sneh
|
Pridané:
18.12.2010 19:40
este stale mam e66, predtym som mal neustale novinky...ale co mi chyba oproti najnovsim smartphonom? ak sa niekomu chce to zhrnut :D
|
|
Apple je najlepsi dnes a dlho este bude
Od: buratinosmesk
|
Pridané:
19.12.2010 5:40
trhovy podiel Applu neberie, nema preco. Zabera neobsadeny trh. Preco? Nuz lebo Android najdes v mnozstve ultra lacnych smejdovych telefonov a kupuju to ludia, co predtym mali nieco ine a ani nevedia, aky OS to ma – hlavne, ze to je lacne.
TOP spickovych smart phonov nadalej drzi Apple, RIM s par modelmi a niekolko drahych Androidov, ale rozhodne nedominuju v top triede. V lacnych smejdoch ano, ako som spomenul – preto ten narast trhoveho podielu. Z hladiska prijmov su to ale nepodstatne sumy pre vyrobcov (zato pre operatorov urcite)
|