neprihlásený Pondelok, 6. apríla 2026, dnes má meniny Irena
Skylink má problémy aj so slovenskými stanicami v Česku

DSL.sk, 10.12.2010


Satelitná televízna platforma Skylink má po problémoch s českými komerčnými stanicami vysielanými na Slovensku problémy aj so slovenskými stanicami vysielanými v Českej republike.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na tento týždeň konanom zasadaní upozornila oficiálneho prevádzkovateľa Skylink v Českej republike, TradeTec, na porušovanie paragrafu 29 zákona 231/2001 o povinnosti registrovať vysielané prevzaté stanice.

Skylink v ČR nemá registrované stanice Markíza, Doma, Joj, Joj+ a STV 3, spoločnosť TradeTec dostala 30 dní na nápravu.

Na rozdiel od Slovenska sa podľa dostupných informácií v Českej republike pre registráciu nevyžaduje predloženie písomného súhlasu jednotlivých vysielaných televízií. Podľa platnej legislatívy je ale Rada registráciu povinná zamietnuť v prípade, že registrované prevzaté vysielanie by porušilo právne predpisy. Slovenské komerčné stanice nakupujú napríklad pre filmy vysielacie práva len pre územie Slovenskej republiky.

Vysielanie českých staníc v Skylinku na Slovensku začala na konci novembra preverovať Rada pre vysielanie a retransmisiu. Táto začala preverovať, či Skylink má súhlas televízií Nova, Nova Cinema, Prima, Prima Cool a TV Barrandov na vysielanie na Slovensku.

Skylink fungujúci na Slovensku aj v Českej republike na svojej stránke uvádza, že tieto stanice sú určené výhradne pre územie Českej republiky. Podobne u staníc Markíza, Doma, Joj, Joj+ a STV 3 uvádza, že sú určené výhradne pre územie Slovenska. Všetky tieto stanice majú dostupné ale aj českí aj slovenskí zákazníci Skylinku.

Spoločnosť Towercom, prevádzkovateľ platformy Skylink, serveru DSL.sk na otázky ohľadne preverovania vysielania českých staníc na Slovensku Radou pre vysielanie a retransmisiu v novembri neodpovedala.



Najnovšie články:

Artemis II vstúpila do sféry vplyvu Mesiaca, pri oblete stratí komunikáciu na 40 minút
Tohtoročné CPU Intelu pre notebooky majú mať až 28 jadier, pre desktopy 52
Artemis II je za polovicou cesty k Mesiacu, dostane sa ďalej ako všetky misie Apollo
Windows 11 sa opäť automaticky upgraduje dlho pred skončením podpory
Ubuntu zvyšuje minimálne vyžadované množstvo RAM na 6 GB
V notebookoch použitý displej znižujúci frekvenciu na 1 Hz, umožňuje desiatky hodín výdrže
SpaceX podala žiadosť o vstup na burzu
AV2 nebol vydaný ani štvrť roka po termíne, dôvod neznámy
Ľudia po 53 rokoch v noci letia k Mesiacu, sledujte prenos
Raspberry Pi veľmi výrazne zdražuje, ceny dosahujú aj stovky eur


Diskusia:
                               
 

Obstrukcie, obstrukcie, same obstrukcie a kde si moze potom dpc zakaznik kupit komplet balik zo slovenskymi aj ceskymi stanicami?
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Digi alebo UPC.

Osobne si myslim, ze v tom ma prsty digi, kedze po odpojeni piratov ludia hufne zacali prechadzat na skylink.
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

No skus pozerat digitv na full HD 40+ a uvidis aky je to grc, prave kvoli tomu som ich zrusil a presiel na skylink.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

ja mám naladené len nemecké stanice a maximálna spokojnosť.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

no to uz neni digi.... ale volny signal na satelite :-)
preto si spokojny s kvalitou
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

a keď mam skylink a czechlink zvlašť 2 karty v jednom boxe a tu česku mam registrovanu na cesku adresu tak to je v poriadku nie? to pojde stale...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

jj pokial ti netrackneme ipcku a neoverime si ci si nehovoril pravdu nahodou :) (ale az po upravne vyhlasky a smernic ofc, prip zakona)
dolepodpisani
Tvoji Kamarati
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Pravda digi nema snať ani základne SD rozlišovanie, na niektorých programoch ako je joj a markíza veď tam sa daju z 2 metrovej diaľky spočítať všetky pixly a ani sa nepomýlim.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

ak sa daco nezmenilo tak na digi ceske stanice nemas, jedine CT. ale prima, nova a podobne ide len cechom a markiza a joj len slovakom. pri upc neviem
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

par mesiacov je tomu, co Nova a Prima pribudli v ponuke Digi
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

pribudli, ale problem zostal, uz to tiez presetruju ako skylink
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pro stevocz | Pridané: 2010-12-10 11:28:12 :

Súdruhu a možeš mi napsat co ide Moravákom a Slezanom ty jeden maďarský idnorante!!!
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

drž papulu ty čechomaďar
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

Pro mojko666 | Pridané: 2010-12-10 19:48:23

Tys tu eště chyběls ty zmrde maďarský!!! Eště sem něviděl od tebe normální příspěvěk. Takový velký chuj jak si ty nemože urazit!!!

Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Nemas pravdu... citujem: "Slovenské komerčné stanice nakupujú napríklad pre filmy vysielacie práva len pre územie Slovenskej republiky."
filmy nakupene napr markizou maju pravo byt vysielane iba na slovensku, to ze upc alebo digi ma v ponuke aj slovenske programy v cesku tiez nebude v poriadku...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bohužel ty nemáš žádný nárok si oficiálně kúpit balík se všeckýma českýma a slovenskýma programa. OFICIÁLNĚ NIKDY!!!
Na Slovensku máš oficiálně nárok enom na ČT 1 a ČT 2 a v ČR je oficiálně nárok akurát na STV 1 a STV 2.
Možeš si snad oficiálně kúpit někde ve světě zahraniční programy. Nemožeš a nebo si snad např. možeš na Slovnesku oficiálně pořídit Rakúsku kartu na ORF a další rakúské programy.

Poděkuj těm zmrdom kteří řvali po samostanosti a zapalovali vatry svrchovanosti. Dál Mečiarovi a Prokešovi který nesl na rukách ústavu SR a to s rypákem hore eště za Československa 1.9.1992.


Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

zabudol si na vaseho tepleho presidenta
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Za rozdelenie su politicky zodpovedni Meciar a Klaus. Dvaja podobni moralne. Tiez sa nemate cim chvalit, akeho mate prezidenta.Ale taky je zivot.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ani nas prezident neni ziadna vyhra.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prvy stop!
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

iny fail :D
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

asi ne :-D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak zrušia české stanice na Slovensku a opačne, prestane mať celý Skylink zmysel. AK mám chytať len Sk stanice, stačí mi DVB-T.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pro robogfgfg | Pridané: 2010-12-10 10:42:13

Četls sis někdy vobec tu poznámku u českých programů u Towercomu pro slovenský Skylink?
Vždy tam bylo uvedeno že je to jen v testu a s omezení a že to može kdykoliv ze dne na den zmizet. Z českých na Slovensku je povoleno ČT 1 a ČT 2.

To žes si nepřečet něco cos měl a douflas že to tam bude do nekonečna je jedině tvoj problém.
Každého kterému sem v ČR prodával Skylink sem upozornil že všechny slovenské programy kromě STV 1 a STV 2 možou kdykoliv ze dne na den zmizet!!!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Dovolil by som si istu parafrazu: Ak mam chytat iba slovenske stanice, nemusim mat ani telku...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kua aj s autorskymi pravami = pre EU by mali byt jednotne!

jednotne autorske prava
jednotna zaruka
jednotne tel poplatky (volne minuty/data cerpatelne aj v roamingu)
atd
atd

cim zlozitejsie a obstrukcnejsie tym to ludia budu viac obchadzat.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

to neni o EU (vynimocne). To je o vypalnom za vysielacie prava za diela (filmy, serialy ... atd) zo strany ich vlastnikov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no vsak ano = autorske prava
a majitelia ryzuju na tom, ze to predaju len pre SK, len pre CZ, len pre DE atd.

vsak pre celu europu by to malo byt standard - aj tak do kelu kolko ludi mimo krajin ovlada cudzi jazyk tak, ze bude pozerat filmy serialy atd v inom jazyku.

Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

hej a pre celu EU budu prava stat tolko, ze sa stanu pomaly likvidacne
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

HAHA vsetci nadavali na DVB-T, tak zacali kupovat satelit od Skylinku :-D, teraz som zvedavy na co budu nadavat :-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ceske programy sa uz raz nemohli prostrednictvom satelitu sirit v SR, karta musela by registrovana na ceskeho obcana platiaceho v CR koncesionarsky poplatok.
A napriek tomu si ludia vedeli zariadit a tisice ludi sledovalo ceske stanice v SR cez satelit.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

a teraz to dopadne tak, ze na sk kanaly budeme mat dvb-t a kvoli ceskym staniciam skylink.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

presne tam to smeruje,zase sa budu registrovat karty v CR presledovanie CZ programov a naopak,a co sa tym poriesi?
Nic,trochu sa skomplikujem zivot danovym poplatnikom,to je vsetko.Alekoho zaujima nejaky danovy poplatnik?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

mam ich tazko v pi.i, ak odstavia CZ stanice tak pojdem do prveho elektra kupim druhu skylink kartu zaregistrujem na kamosa v CZ a kukam dalej - otazka hodinky maximalne - ani cryptoworks/irdeto modul mi netreba - uni citacka cita bez problemov tie nove ICE karty - OPTIBOX panthera 4 ever a este nieco neviem ako iny ale ja si aj tak myslim ze SK stanice su pre dementov bez stipky rozumu - 6x reklama pocas filmu /ak uz vobec nejaky daju/ posledna ide 2 minuty pred titulkami, a same bukekela /kua posadte uz toho soplaka aj s celym Tcom manazmentom na deravu lodku a poslite ich dole dunajom nech idu sirit pre zmenu VESELE vianoce do afriky/
Odpovedať Hodnotiť:
 

skylink sk karta
cslink cz karta a ficite...

skor ci neskor zapnu regionalizaciu a a mate po cz kanaloch. ja som na skylink siel len kvoli moznosti prijimat primu a čt4 a novu.../inac nova je sracka...ale aspon v HD/
a cslink ma zas lepsiu ponuku hbo, hbo2 cinemax..za priaznivesie ceny

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

alebo skylink cz regnuta na niekoho v cechach + skylink sk,
pricom na sk stanice si pomaly vystacim aj so spominanym DVB-T
Odpovedať Hodnotiť:
 

jedina istota je mat cesku kartu, najlepsie zaregistrovanu na cecha ako to bolo prv ked sa to volalo este Czechlink, cechom ceske programy nezrusia. Na slovenske staci DVB-T.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

esteze s peckom nie su problemy :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ani zo sharingom niesu ziadne problemy...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ja by som chcel len vediet, ze ci aj ostatne stanice z ponuky (hlavne nemecke) maju kupene autorske prava pre celu Eu, alebo priestor kde je ich mozne prijimat. A ci si tieto prava kupuju aj Ceska Televize a Slovenská Televizia proti ktorym nikto nic nenamieta(ide tu totizto len o komercne televizie). Pravda je uplne niekde inde. Podla mna, ide o co najvacsiu sledovanost domacich komercnych medii na domacom uzemi toho ktoreho statu. Kazde percento sa pocita. Nebude niekto predsa sam seba oberat o peniaze.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pro mio9963 | Pridané: 2010-12-10 13:38:01

Německé stanice sú FTA tak si je može chytat kdo chce, ale přenášt je stejně nemože kdo chce ale jen se svolením majitele stanice. Tyto německé stanice sú FTA protože platí vyšší autorské právaj aj mimo území Německa.
Veřejnoprávní televize se můžou šířit po dohodě aj v zahraničí protože sú v EBU a dá se to zařídit za podmínky že u vybraných pořadů dle požadavku jde zamezit příjmu v zahraničí. Pokud by STV a ČT nebyli v EBU tak by nešlo ani to!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved ako mozu ostatny zarabat ked skylink to dava "zadarmo" :-)
(sk a cz tv stanice)
este ze som nahodil DVB-T antenu na cechov :-) a sky link bude na platene tv stanice
Odpovedať Hodnotiť:
 

A TA3 je nejaka vynimka alebo co? V cechach ju vysielaju cez DVB-T dokonca a nikomu to nevadi.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Predpokladam ze je to tym ze vysielaju iba vlastny obsah.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

TA3 je FTA - Free to air čiže to neposkytuje skylink
na zaklade tohto je tvoja otazka bezpredmetna :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ak to porusia pre predajcov to bude zas krasne obdobie plne vyhrazok nadavok a kontrol...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pre predajcov? Pre predajcov to bude zase zlata ryza ked ludia nakupia dvojnasobne mnozstvo kariet.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale iba tych ceskych. A za poplatok im to budu hadam v cechach aj registrovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a kedy zrusia madarske kanaly??? je jedno aku televiziu si objednate vzdy je tam plna pi*a madarskych programov...myslim si ze 90% Slovakov rozumie viac ceskemu jazyku ako madarskemu.....
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

DVBT napr u nas ani nefunguje, ale TV HNOJ a TV Sracka aj atk nemusim nakolko programova ponuka jeden grc.A ked už po dlhej dobe film, tak je to skor vysielanie stupidných /poškozujucich duševne zdravie obyvatelstva/reklám občas prerušovaných filmom / ale len občas / Inak zpravodajstvo na SK ? Bud : krimi drby v honbe za senzaciou , alebo len KOMENTOVANE info redaktorom / to aby si nahodou divák informaciou nezpracoval podla seba .U nas nie su zpravy , ale vysielanie zaujatých komentarov vydavajucich za zpravy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

teraz som na pochybách, či kúpiť komplet s kartou skylink alebo cslink. Nerád vysolim za niečo 70eur a o mesiac to padne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

skylink sa da preregistrovat sk->cz :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

V prispevku sa pise len o Skylinku. Nie je na tom CSlink uplne rovnako?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár