| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
10.12.2010 9:32
...and justice for all!
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
10.12.2010 12:41
TU mate aby net v robote alebo skole(SANET ??) nebol zbytocne pusteny.... DDoS utok v prehliadaci... http://pastehtml.com/view/1c9waaq.html
Pre istotu si ho hodte cez nejaky proxac...
|
| |
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: dhte
|
Pridané:
11.12.2010 3:17
skor povedane 4chan at his best!!!
|
| |
Holanďania zatkli za útoky na MasterCard a Visa 16-ročného chlapca
Od reg.: Dezider Dezider
|
Pridané:
10.12.2010 9:33
v članku je zopár preklepov, ale inak je zaujímavý :)
|
| |
neuznavam titulky
Od: citatel
|
Pridané:
10.12.2010 9:35
Okrem MasterCard a Vista boli cieľom útoku...
-nie, oni tentokrat nie :)
|
| |
Re: neuznavam titulky
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 12:14
Okrem MasterCard a Visa boli cieľom útoku aj Amazon, PayPal, švajčiarska banka PostFinance, a máme tu víťaza - Goldie Hawnová za film Smrť jej pristane..
|
| |
Windows Vista
Od: MMeno
|
Pridané:
10.12.2010 9:36
"Okrem MasterCard a Vista boli cieľom útoku napríklad aj Amazon, PayPal a švajčiarska banka PostFinance."
Dufam ze to Microsoft rozchodi :-P :-D
|
| |
Re: Windows Vista
Od: Dedé&Kikuš
|
Pridané:
10.12.2010 9:47
MS to rozchodí, ale či aj rADo Hulán, to nefiem :-/
|
| |
Re: Windows Vista
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
10.12.2010 9:49
a co ma microsoft s wikileaks?
|
| |
Re: Windows Vista
Od: *Martin*
|
Pridané:
10.12.2010 9:55
Presne. Microsoft je MemoryLeak.
|
| |
Re: Windows Vista
Od: reg. vietor
|
Pridané:
10.12.2010 10:07
Á, pán je vtipálek.
|
| |
Re: notebook
Od: Gertrudo
|
Pridané:
10.12.2010 10:15
Smutne ked sa snazia hodit vinu na nejakeho chlapca.
Ale je to pochopitelne, kedze tych co za tym skutocne stoja nemaju ani najmensiu sancu najst.
|
| |
Re: notebook
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 12:16
Neboj sa, ved ten chlapec v skutocnosti neexistuje ;-)
|
| |
Re: notebook
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
10.12.2010 15:34
obavam sa ze existuje ;)
|
| |
Re: notebook
Od: hmm
|
Pridané:
10.12.2010 18:03
ale tam predsa nejde o to najst vinikov. tu ide len o zastrasovanie, kedze vedia, ze za tym stoja hlavne mlady ludia :)
|
| |
moze si za to sam
Od: tt123
|
Pridané:
10.12.2010 10:21
Ked nevie pouzit minimalne (dobry) proxy server, moze si za to sam. Otazka je, ako to v skutocnosti je, ci sa priznal sam, alebo po niekolkych hodinach natlaku (a mucenia).
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: sknfjd
|
Pridané:
10.12.2010 10:25
prosim ta, v holandsku mucit 16 rocneho chlapca? Skor nanho spravili bububu s 500 rocnym vezenim a chlapec kvakal
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: dede
|
Pridané:
10.12.2010 10:44
skor nanho spravili bukkake....
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: bukake
|
Pridané:
10.12.2010 12:12
Pustili mu bukekela vianoce a pohrozili mu ze buduci rok spravia bukekela s nim u nich v Holandsku. Spieval ako slavik :)
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 12:19
Niekto dostane ako darček od T-mobilu plyšového Fixa, chalanovi sa vyhrozili že dostane plyšového Fica a potom spieval ako slávik...
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: chudáák
|
Pridané:
11.12.2010 23:29
ty máš asi v hlave tiež kopu hovna namiesto šedej hmoty
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: .....
|
Pridané:
12.12.2010 15:58
Asi tu vetu pocuvas casto od druhych vsak? No mozes byt kludny ked ti ini hovoria ze mas v hlave kopu hovna tak ti klamu, ty mas v hlave krasne cisto ako nepopisany papier.
PS: pekne a vystizne meno si si dal..
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: chudáák
|
Pridané:
12.12.2010 17:10
ak ti nejaký politik leží v žalúdku, ty sa potrebuješ odreagovať práve na tomto portáli, prepáč, to ma hneď nenapadlo
|
| |
Re: moze si za to sam
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
10.12.2010 19:40
spieval ako vianocka?
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: ....
|
Pridané:
10.12.2010 23:55
..no mne to pripada v tej reklame skor ako hovno a nie ako vianocka...
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: psycho38
|
Pridané:
11.12.2010 14:00
To hovno sa vela ludom pletie s vianockou
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: mondieu
|
Pridané:
12.12.2010 13:16
hovno + vianocka - pletenka :)
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: prdlajs
|
Pridané:
10.12.2010 23:34
Ano, ale az vo vazeni :)
|
| |
Re: moze si za to sam
Od: arius
|
Pridané:
10.12.2010 12:22
nauc sa daco o ddose a zistis ze proxy pouzit nemozes...
a sice sa mi pacia vselike teorie, ale mucenie? tomu ani sam neveries
|
| |
O čom hovorí tento článok ?
Od: jesper
|
Pridané:
10.12.2010 10:39
Alarmujúce je možno práve to, že útoky robia deti. Sú to fakt posledné bašty pred korupciou ? Koľko dospelých potajme sympatizuje s wikileaks, ale nič neurobí. Práve mladí ľudia, ktorí sú plní ideálov sa pustia do takéhoto rizika. Ja pred tým chlapcom dávam klobúk dole. Inak súhlasím s tým, že naňho urobili bububu a on začal kvákať. Ale aby stál za DDoS útokmi iba a len ON, tomu neverí určite ani holandská prokuratúra.
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: Nasty
|
Pridané:
10.12.2010 11:50
Uplny suhlas. Prokuratura tomu urcite neveri, kona bohuzial podla politickej objednavky...
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: Fico.
|
Pridané:
10.12.2010 12:22
Ty davas klobuk dole? A co keby to bol tvoj syn? Aj vtedy by si dal klobuk dole a povedal to do oci aj policajtom? :-)
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: jesper
|
Pridané:
10.12.2010 12:58
Keby to bol môj syn, platilo by zlaté pravidlo, že dám za svojho syna aj život. Myslím, že by si to urobil aj ty pre svojho syna. Nemoralizuj, hovorím o charakteroch nie o tom, čo keby ...
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: 32452345
|
Pridané:
10.12.2010 12:33
klobuk dole? suhlasis aj ty s wikileaks?
asi si pleties slobodu prejavu /aj na internete/ s obycajnym protizakonnym zverejnovanim ukradnutych tajnych materialov. z ktorych dost je vojenskeho charakteru, ohrozuje zivoty informatorov a zhorsuje vztahy s krajinami.
toto nema s demokraciou a slobodou prejavu nic spolocne.
keby to spravil rusom, uz ma gulku v cele.
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od reg.: Marki555
|
Pridané:
10.12.2010 12:55
No ano, vztahy medzi krajinami to zhorsi... ale o com su vztahy zalozene na klamstve? Raz by sa na tie klamstva USA aj tak prislo. Pravda casto boli. Ale samozrejme netvrdim ze mal zverejnit vsetko co zverejnil, urcite su tam udaje, ktore ohrozuju zivoty konkretnych osob ci budov.
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 13:01
no hlavne zivoty tych budov..
|
| |
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele von der Vole
|
Pridané:
10.12.2010 14:25
urcite, zivoty vsetkych Budov Spencerov
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: Gertrudo
|
Pridané:
10.12.2010 13:02
Tak usa nevie na zaklade coho ich maju obvinit ale ty tu uz davas"fakty".
A druha vec kde mas istotu ze v tych dkumentoch nie su dokazy o porusovani zakonov samotnou vladou. Ja beriem wikileaks ako dalsiu kontrolu hajzlikov co si myslia ze su nad zakonom
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: jesper
|
Pridané:
10.12.2010 13:04
Mám pocit, že si si neujasnil, kto čo ukradol. Wikileaks nič neukradol, ale iba zverejnil. Zverejniť môže v slobodnej demokratickej krajine ktokoľvek čokoľvek. Iná vec je, pohľad na to, aké to môže mať následky a dopady. Je úplne jasné, prečo sa kto hnevá. Vzťahy medzi krajinami sú presne také ako sa dočítaš v tých dokumentoch uverejnených wikileaks, nie také ako vidíš v TV. V prvom rade, by sa malo vyšetriť a odsúdiť diletantské správanie USA, pretože aby si nejaký vojak mohol ukradnúť také množstvo tajných dokumentov a potom chceme súdiť 16 ročného chlapca, za to, že siahol na jedinú vec, ktorá vládne týmto svetom ... a to sú peniaze ...
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: 436345346
|
Pridané:
10.12.2010 14:59
ak si pozries moj prispevok, hovorim o zverejnovani ukradnutych dokumentov, aj vojenskeho charakteru. ak sa dostanem ku kradnutym tajnym materialom, neznamena to ze mam pravo ich zverejnit.
svet nie je idealny, nemame vsade demokraciu, zabudnite na vase idealy. vo vela statoch je diktatura, vyrabaju rozne zbrane ktorymi ohrozuju okolie.
co ak sa teraz napriklad iran nasere ze saudska arabia ziadala preventivny utok na usa, tak po dorobeni atomovej bomby radsej preventivne napadnu ju? absurdne? mozno, ale podobne reakcie mozu nastat, to by sa ti pacilo?
ja som netvrdil ze za dos utok maju vinit toho chlapca, aj ked by si par poza usi zasluzil. prekvapila ma ale reakcia, ze autor komentara suhlasil s aktivitami wikileaks a hlasi sa ze s nimi sympatizuje.
podla mna je to len banda zlocincov co sa snazi cez dokumenty pohadat jednotlive staty a nepriatelom poskytuje cenne informacie.
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: 365
|
Pridané:
10.12.2010 15:05
oprava preventivny utok usa na iran - toto bolo tiez zverejnene.
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: jesper
|
Pridané:
10.12.2010 18:44
Keď čítam tvoje príspevky, vidím, že si inteligentný. Možno trošku paranoidný, ale rozhodne si normálny. Odzneli tu komentáre o tom, čoho sú si vedomí aj štátnici v iných krajinách ako je USA. A to, že z krajiny, ktorá sa odmietala zapájať do WORLD WAR 1,2 sa stala postupne krajina, ktorá vojny vyvoláva. Samozrejme pod zásterkou demokracie, pretože ide o peniaze. Tak či onak. Bohatstvo tohto sveta patrí približne 100 ľudom tejto planéty a všetko čo sa deje sa väčšinou deje podľa ich plánov. Nemám teraz na mysli nejaký Zeitgeist, alebo iné utópie. Stačí iba vidieť ako všetko smeruje ku obrovskej globalizácii, kde budú vládnuť tí najmocnejší. A práve na tejto úrovni zasahujú ako neznáme v rovnici organizácie ako wikileaks, ktoré možno ublížia, ale dajú tiež najavo, že nie sme všetci ovce a nemusíme robiť presne to, čo nám niekto prikáže. Nemaj strach, okrem chystaných atómových zbraní, má Irán toľko chemických zbraní, že by mohol vyhubiť celý populáciu dva krát. Ale neurobí to, pretože nie je hlúpy ...
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: aj takí
|
Pridané:
11.12.2010 23:42
správny názor, až na ocenenie predošlého, ako inteligentného. Skôr si myslím že že je dosť prešpikovaný amer propagandou
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
10.12.2010 12:58
A ty si čo urobil pre slovenský internet??? No tu mas a hibaj si otvorit tuto stranku: http://pastehtml.com/view/1c9waaq.html
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od: Tip pre teba...
|
Pridané:
10.12.2010 13:05
byt tebou zaujimam sa radsej o splatenie vlastnych dlhov voci inym ako kritizovaniu ostatnych...
|
| |
Re: O čom hovorí tento článok ?
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
10.12.2010 13:17
Kde som podla teba kritizoval??? myslis prvu vetu??? to mala byt anegdot,a vtip... slavny upraveny vyrok z jedneho obrázka:
goo.gl/B4sQE
|
| |
WTF ?
Od: Grga Pitič
|
Pridané:
10.12.2010 10:50
A budu ho teraz za to aj kamenovat?
|
| |
Re: WTF ?
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 12:25
Nie budu do neho hadzat gumovych medvedikov.
|
| |
wiki vs Visa
Od: x3m
|
Pridané:
10.12.2010 11:04
Zaujimave, ze DDOS utoky na wikileaks sa nejako nevysetruju, zato na nejaku visa, mastercard,... uz maju aj prveho obvineneho.
|
| |
Re: wiki vs Visa
Od: LMFAO
|
Pridané:
10.12.2010 12:24
Pretoze v tomto skurvenom svete plati ze zlodej krici chytte zlodeja a ktory zlodej zakrici skor, ten je povazovany za nevinneho...
|
| |
Re: wiki vs Visa
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.12.2010 20:37
Niet sa preco divit, ved za MasterCard ci Visa stoji vplyvna bankova mafia, tak preto banksteri sa zaujimaju o svoje ksefty...
www.paradigma.sk/redakcny_system/clanok.php?id=142
|
| |
niekto iny
Od: Niekto iny
|
Pridané:
10.12.2010 11:05
Ja osobne si nemyslim ze kradez cudzej posty a jej zverejnenie je vseobecne zasluzny cin. V poslednej dobe si na nete vsimam boj mladych ludi proti cenzure. Cenzura je zla. Je to totalitny nastroj. Ale Mastercard, Visa, Twitter, Pay pal su organizacie riadene sukromnymi osobymi. Prejavili svoj nazor nepodporovanim Wikileaks a vy ich teraz za to trestate. Za ich nazor. A k tomu chlapcovi. Aj ked je v tomto veku tazke rozhodovat sa na zaklade chladnej hlavy, spachal trestny cin a ako za taky bude niest nasledky.
|
| |
Re: niekto iny
Od: sak informatik, ne?
|
Pridané:
10.12.2010 11:26
prosim o citaciu zakona, podla ktoreho spachal trestny cin ;-)
|
| |
Re: niekto iny
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
10.12.2010 13:10
Nenasiel som presne cislo zakona, alebo cislo paragrafu, ale v roku 2007 prijala SR dohovor EU o pocitacovej kriminalite, kde je v jednotlivych bodoch zakomponovane aj toto:
Oddiel 1 - Hmotné trestné právo
Hlava 1.- Trestné činy proti dôvernosti, celistvosti a funkčnosti počítačových údajov a systémov
|
| |
Re: niekto iny
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
10.12.2010 13:10
Článok 4 - Zasahovanie do údajov
1. Každá strana prijme také legislatívne a iné opatrenia, ktoré môžu byť nevyhnutné na to, aby vo svojom vnútroštátnom práve ustanovila ako trestný čin, pokiaľ je spáchaný úmyselne, neoprávnené poškodenie, vymazanie, zníženie kvality, pozmenenie alebo zneprístupnenie počítačových údajov.
2. Strana si môže vyhradiť právo ustanoviť požiadavku, že konanie uvedené v odseku 1. musí mať za následok značnú škodu.
Článok 5 - Zasahovanie do systému
Každá strana prijme také legislatívne a iné opatrenia, ktoré môžu byť nevyhnutné na to, aby vo svojom vnútroštátnom práve ustanovila ako trestný čin, pokiaľ je spáchaný úmyselne, neoprávnené závažné marenie funkčnosti počítačového systému vkladaním, prenášaním, poškodením, vymazaním, znížením kvality, pozmenením alebo zneprístupnením počítačových údajov.
|
| |
Re: niekto iny
Od: peeepan
|
Pridané:
10.12.2010 12:49
***** 1. kredez cudzej posty je vacsinou kradez, ale neplati to absolutne; potom by nic ako investigativna zurnalistika neexistovala
***** 2. vzdy to su mladi ludia, kto bojuje, pretoze maju najmenej co stratit, plus maju tendenciu sa spravat viac spontanne ako racionalne, co je plus, pretoze ich pohnutky su vacsinou ciste, nerobia to pre slavu, pre prachy ale pretoze proste chcu (vacsinou), bez nich by sme boli stale cerveny.
|
| |
Re: niekto iny
Od: peeepan
|
Pridané:
10.12.2010 12:49
pokracovanie: ***** 3. Ziadna spolocnost aj ked riadena sukromymi osobami sa nemoze spravat tak, ze si len tak zmyslim ze henten sa mi nelubi, tak mi zablokujem prachy. povazoval by som to za kradez, minimalne za poskodenie spolocnosti. bez zakonneho dovodu je to proste diskriminacne. prinajhorsom mu mali prachy vratit a zrusit ucet a nie blokovat na ktovie ako dlho.
***** 5. sukromna osoba moze mat nazor, ale spolocnost sa riadi zakonom, pripadne obchodnymi podmienkami, proste voci zakaznikovi ma odpovednost.
***** 6. ako tu uz niekto povedal, chudaka budu sudit za to ze uticl na Visu a niekoho za to ze utocil na WikiLeaks nechaju tak, pretoze oni su ti dobri a oni ti zly. kto urcil, kto je zly a kto dobry? ***** X. podla mna ciny ktore robi WikiLeaks a ktore spravily Anon. su moralne vporiadku
|
| |
Re: re.niekto iny
Od: niekto iny
|
Pridané:
10.12.2010 13:00
Kradez cudzej posty je kradez a playti to abolutne. A neverim ze investigativna zurnalistika potrebuje porusovat zakon. Skor myslim ze chce. 2. Podla mna skor utocia mladi ludia pretoze su lahsie manipulovatni. Staci pouzit velke slova cenzura, sloboda, mucenik amoralne... a uveria. 3. Pokial viem nezablokovali im prachy len moznost nadalej pouzivat ich sluzby. 6. Kazdy DDoS by mal byt vysetreny. A nepovazujem Wikileaks za zlych a US alebo koho vlastne za dobrych. Nic take ako dobri a zli neexistuje. Nie sme v komixe. X... podla mna to mie je vporiadku ani pravne ani moralne.
|
| |
Re: re.niekto iny
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
10.12.2010 15:44
Presne tak. obe strany vytahuju rozne karty a nikto uz nieje dobry alebo zly.
|
| |
Re: re.niekto iny
Od: peeepan
|
Pridané:
10.12.2010 16:09
ono to je zakonne, vzdy musi byt niekto, kto nieco ukradne alebo bonzne co nesmie, novinar o tom len napise. toho cloveka potom chrani zakon, pretoze novinar nemusi vyzradit zdroj odkial to ma a stale je to kradez. stat ako absolutna moc moze uzakonit akykolvek zakon a tym postavit mimo zakon kazdu cinnost, ktora sa nezlucije so zaujmami statu. vy vlastne spochybnujete cinnost ktorou aktivisti bojuju za slobodu v "totalitnych" rezimoch. kazdy moderny stat v zaujme "demokracie" si ponechava moznosti, kedy je taketo spravanie ospravedlnitelne a je zakonne. vasimi argumentami vlastne obhajujete cinu, kldr, rusko, ... v ich spravani sa k obcanom / pozrite sa na poliakov, politici mozno tusili ze usa sa im smeje do ksichtu ale obcanom to nepovedia. takto sa aj obcania dozvedeli ze to tak je naozaj, myslim ze aj s vizami pre slovensko to tak je, proste len vydieranie
|
| |
Re: re.niekto iny
Od: peeepan
|
Pridané:
10.12.2010 16:16
ukazte mi masu ludi, ktoru mozete zmanipulovat bez toho ze im odoprete pristup k informaciam. nacisti sfanatizovali nemecko natlakom, usa to teraz robia tiez, vymyslia si nieco aby mali osravedlnenie a obcania im to zozeru lebo ani netusia o co ide, tak bezmedzne veria vo svoju vladu ze ich nechaju robit vselico. je vela krajin, kde toto ide. 89 rok by bol pre nas tiez taky keby sa zopar ludi nepostavilo nezacalo rypat a nepovedali ostatnym, vo vasom vnimani zmanipulovali ich. pochybujem ze by niekto dokazal zmanipulovat slovakov aby zautocili na madarov, napriklad...
|
| |
Re: niekto iny
Od: Pain
|
Pridané:
10.12.2010 14:57
Myslim ze tieto spolocnosti svoje rozhodnutie ukoncit poskytovanie sluzieb pre WikiLeaks neprehodnotili na zaklade vlastnej vole a presvedcenia :) Uncle Sam taha nitky...
|
| |
no fuj!
Od: awdawdd
|
Pridané:
10.12.2010 13:26
hnusny spinavy hacker nanichodny! 16 rocny! do basy s nim na sto rokov a ruky oddtat nech uz v zivote neklepne do pocitaca!
alias... exemplarny priklad 21. storocia a fraska pre media
|
| |
Re: no fuj!
Od: nti student
|
Pridané:
10.12.2010 14:51
zarad sa do stada a nechaj ovedomelych vyjadrenia
|
| |
/b/rothers
Od: anon
|
Pridané:
10.12.2010 14:51
we do not forgive, we do not forget, we are legion .....
|
| |
Tiez som to vcera skusal...
Od: omfgomfg
|
Pridané:
10.12.2010 14:56
..no mali pretazeny IRC server, ktory obsahoval info pre LOIC, tak sa mi podarilo len okolo 20,000 requestov poslat :)
|
| |
Re: Tiez som to vcera skusal...
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
10.12.2010 15:46
No dnes, ked uz IRC kanal pre LOIC nefungoval to bola hotova tragedia...
Navyse po tom ako v TV odvysielali vyhlasenie pre tlac, stale niektori polointeligenti navrhovali utoky na zivotne dolezite systemy spominanych spolocnosti, pripadne vladne servre... holt, anarchia a decentralizacia ma aj svoje nevyhody.
|
| |
hgggdfghhdhuff
Od: asssddhhhjgcvjjhtdd
|
Pridané:
10.12.2010 15:35
podlá mňa dali tomu chalanovy jointa pustili boba a už to sneho nejak vypadlo
|
| |
wtffffff?
Od: prdlajs
|
Pridané:
10.12.2010 23:37
A co vlastne take zverejnili? Na vlastnych strankach a mirroroch nic zverejnene nie je, vsade je len odkaz na nejaky torrent s +- 100 clankami. Namatkovo som precital niektore, ale ze by tam boli nejake citlive ci nebodaj utajovane informacie, tak to tazko. Su tam bezne zname veci z medii a 90% blaboly o nicom.
|
| |
Re: wtffffff?
Od: meff
|
Pridané:
10.12.2010 23:57
Presne tak. Nic svetoborného tam nezverejnili. Na www.dolezite.sk sa dá prečítať kto je vlastne za WikiLeaks.
|
| |
Re: wtffffff?
Od: niekto iny
|
Pridané:
11.12.2010 9:41
Aj keby tam diplomati pisali o prdoch babky Anky. Stale je to zverejnovanie ukradnutej sukromnej a tajnej posty.
|
| |
Re: wtffffff?
Od: tyeye
|
Pridané:
11.12.2010 22:01
takze podla teba ucel svati prostriedky, ach ty vol
|
| |
Re: wtffffff?
Od: niekto iny
|
Pridané:
12.12.2010 7:27
Nie som siisty ci to bolo na mna. Ale ja hovorim presny opak. Ze je uplne jedno co v tych dokumentoch bolo /a nechce sa mi ich vsetky citat aby som zistil ci tam nieco bolo/ ale stale je to kradez a zverejnenie sukromnej posty a ako take nepripustne.
|
| |
Re: wtffffff?
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.12.2010 11:59
Nebola to súkromná pošta, bola to pracovná úradná pošta.
|
| |
Re: wtffffff?
Od: tajny kod
|
Pridané:
11.12.2010 17:06
To ste taki naivni ze si myslite ze sa v tych textoch v skutocnosti nic nenachadza? treba citat medzi riadkami, vsetko je to tajny kod ktoremu rozumia len ti ktorim to ma byt dorucene...
|
| |
urcite to napravia
Od: chrustik
|
Pridané:
14.12.2010 8:59
pre boha....
|