| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
CCCCCCCCCCCCCD
Od: CCCCCCCCCCCCCD
|
Pridané:
9.12.2010 8:07
IMMA CHARGIN MAH LAZER!!!!
|
| |
Re: CCCCCCCCCCCCCD
Od: facepalm
|
Pridané:
9.12.2010 8:15
laz0r,your doing it wrong
|
| |
Re: CCCCCCCCCCCCCD
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
9.12.2010 11:23
shoop da woop?
|
| |
Re: CCCCCCCCCCCCCD
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
10.12.2010 0:46
TU mate aby net v robote nebol zbytocne pusteny.... DDoS utok v prehliadaci... http://pastehtml.com/view/1c9waaq.html
|
| |
Re: CCCCCCCCCCCCCD
Od: to je ono, to je ono....
|
Pridané:
9.12.2010 11:53
V každom štáte EU by povinne zo štátneho rozpočtu malo mať každé jedno ministerstvo svoju osobnú WikiLeaks. Hlavne na Slovensku. Inak sa zasa nič nedozvieme, iba čo nám podstrčia títo samozvaní demokrati.
|
| |
Re: CCCCCCCCCCCCCD
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
9.12.2010 21:18
Kam mam stým LOIC-om utocit?? nieco poradte.. ale nieze mi budu klopat na dvere ujovia so zbranami....
|
| |
Rules
Od: MZPLX
|
Pridané:
9.12.2010 8:10
Vsetko sa da ked sa chce. Aj bez legislativnej podpory. Odstaveni nadobro aj bez akehokolvek sudneho sporu. Ze toto nikoho netrapi. Extrem pripad : pride bager zbura dom, vas dom. Sused bude pokojne stat vonku so salkou kavy a pozorovat ako ide vas barak k zemi. Skvela pokrokova utopia. Ani nepisem ze postkomunisticka ci kapitalisticka, pretoze toto je uz v ludoch a nie systemom. Trochu som sa nechal uniest. V poslednej dobe sa deju veci, ktore by som nepredpokladal a uz vobec nie takto verejne. Ci su vsetci pokakani z USA, kto vie.
|
| |
Re: Rules
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.12.2010 8:19
nic v zlom, tiez sa mi nepaci, ako sa postupuje voci WikiLeaks alebo AnonOps, ale zial Internet nie je pravo, ale privilegium a mnohi ludia si to dnes uz neuvedomuju ... ti, ktori zacinali s Internetom pred 18timi rokmi, to velmi dobre vedia ... a preto nie je potrebny ziaden sudny proces ... ak su porusene zmluvne podmienky poskytovatela, tento moze konat okamzite ... podobne, ako ked napises vulgarny komentar na dsl.sk, tak ti ho vymazu aj bez sudneho procesu ;) ...
|
| |
Re: Rules
Od: MZPLX
|
Pridané:
9.12.2010 8:22
Myslel som skorej to ako ich odpilili od financnych zdrojov, ako to ze im bojkotuju net. Ako rychlo vsetci dali ruky od nich prec.
|
| |
Re: Rules
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.12.2010 8:29
to je ale plné právo tých firiem, ale zato do väzania bez súdu sa nemôže podľa mňa ísť (keď tak do vyšetrovacej väzby, ktorá ale v tom prípade nemá veľký zmysel)
|
| |
Re: Rules
Od: Uhlik (zmazal sa mi kolacik)
|
Pridané:
9.12.2010 9:13
ale ved Guantanamo je len vysetrovacia vyzba ;o) ... no samozrejme v civilizovanom svete trva vysetrovacia vazba nanajvys niekolko desiatok hodin ... a co sa tyka Assangeho prasknuteho kondomu ( http://www.sme.sk/c/5674044 /zatknutie-sefa-wikileaks- uniky-depesi-nezastavi.html ), tak to je proces, za ktory by Svedsko malo byt vysmiate aspon na 500 rokov ...
|
| |
Re: Rules
Od: Gertrudo
|
Pridané:
9.12.2010 9:27
Tam ale porusujes pravidla slusneho spravania. Co porusuje wikileaks vo vztahu k tymto spolocnostiam.
|
| |
Re: Rules
Od: rastos
|
Pridané:
9.12.2010 12:20
> ale zial Internet nie je pravo, ale privilegium
> a mnohi ludia si to dnes uz neuvedomuju
Vo Fínsku je to právo. A nie sme ďaleko od toho, aby to platilo v celej EÚ: http://tinyurl.com/cyq2bb
|
| |
Re: Rules
Od: MenoX
|
Pridané:
9.12.2010 23:02
V podstate aj u nas existuje univerzalna sluzba, ktorej sucastou je aj pristup na internet.
|
| |
som sa daco nove naucil
Od: zajtra Radúz
|
Pridané:
9.12.2010 8:19
twitter ucet, facebook stranka
|
| |
Re: som sa daco nove naucil
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.12.2010 8:22
a nebodaj "domena" uz poznas ? ;o) ...
|
| |
Re: som sa daco nove naucil
Od: anon
|
Pridané:
9.12.2010 8:45
http://twitter.com/AnonOpsNet
|
| |
s4dsa6d4s5d6a
Od: sd4s5df6sa5d4
|
Pridané:
9.12.2010 8:23
no a mame tu cyber war
|
| |
paypal
Od: .em
|
Pridané:
9.12.2010 8:25
vcera mi este siel paypal, dnes sa zda byt down (?)
|
| |
Re: paypal
Od: maurice
|
Pridané:
9.12.2010 8:46
Type "wikileaks" into google and you will broke The Internet.
|
| |
Re: paypal
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
9.12.2010 9:07
and you will be disconnected
|
| |
Re: paypal
Od: dsfgdsfgdsfg
|
Pridané:
9.12.2010 15:32
your english = fail
|
| |
hackerska skupina Anonymous
Od: Kapitan Picard
|
Pridané:
9.12.2010 8:44
gg... kam mam autorovi clanku poslat facepalm pohladnicu?
|
| |
Peticia
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
9.12.2010 9:23
www.avaaz.org/en/wikileaks_petition/?rc=fb
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: napoleon200
|
Pridané:
9.12.2010 9:39
ako sú zrazu všetci proti nim...a je zaujímavé že assengeho zatkli práve teraz.prečo to neurobili skôr?vtedy im to bolo asi jedno čo urobil.
ale myslím si že wikileaks nemusela zverejniť niektoré veci ako umiestnenie optiky pod morom.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Shano
|
Pridané:
9.12.2010 10:09
hej presne tak. WikiLeaks som fandil no niektore veci proste maju byt tajne...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
9.12.2010 13:00
Jj, napríklad o Scientológii: zverejnili praktiky ich "tajnej služby" a pokročilé študijné materiály. Samozrejme, že ľudia, čo sú zo zásady proti Scientológii sú radi, že aj jedno aj druhé bolo zverejnené, Scientológom nevyhovuje ani jedno, ale z objektívneho hľadiska by praktiky mali byť zverejné, nech každý vie, čo robia, ale ich materiály sú ich vlastníctvo a okrem toho oni majú vlastné významy na kopu slov, tj plno ľudí to určite pochopilo úplne inak, ako bolo zamýšľané...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: lolo21
|
Pridané:
10.12.2010 21:48
hadam tu nechces obhajovat scientologicku "cirkev"?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
9.12.2010 10:10
assange sa prihlasil sam na policii ;)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: marha
|
Pridané:
9.12.2010 10:21
vsak aspon bude kopec srandy pod clankami o pretrhnutych podmorskych kabloch
|
| |
všetko sa deje na príkaz niekoho
Od: Forestxxx
|
Pridané:
9.12.2010 10:16
Paypal, Visa, MasterCard, Twitter, Facebook a mnohí ďalší nezablokovali kontá a prísun peňazí Wikileaks z vlastnej vôle, ale na príkaz niekoho iného, s najväčšou pravdepodobnosťou príslušníkov americkej vlády. Však tá najviac vyskakovala, keď oznámili, že zverejnia tajné dokumenty.
|
| |
Re: všetko sa deje na príkaz niekoho
Od: lolofo
|
Pridané:
9.12.2010 10:46
politici su len postavicky, rozhoduje aj tak niekto iny
|
| |
Re: všetko sa deje na príkaz niekoho
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
9.12.2010 13:32
jj bankárske rodiny :D
|
| |
Re: všetko sa deje na príkaz niekoho
Od: dfdjhfsjk
|
Pridané:
9.12.2010 14:00
brankarske?
|
| |
Re: všetko sa deje na príkaz niekoho
Od: AstaKiller
|
Pridané:
9.12.2010 18:01
Nie! Banksterske rodiny Rotschild & Rockefeller Company..., ktore z pozadia diriguju svoje nastrcene politicke figurky. Politici su le nobycajne PR saskovia, ktory su tam len kvoli styku s verejnostou a aby presadili zakony, ktore si elity ziadaju.
http://dolezite.sk/Rothschildovska_chobotnica.html
|
| |
Tento twitter ucet mal byt zablokovany?
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
9.12.2010 10:45
Tento twitter ucet mal byt zablokovany?
http://twitter.com/AnonOpsNet
|
| |
Re: Tento twitter ucet mal byt zablokovany?
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
9.12.2010 20:50
bol obnoveny potom co zautocili aj na twitter a vytvorili zalozne twitter ucty :)
|
| |
Americká vláda
Od: Feli
|
Pridané:
9.12.2010 10:57
Ja sa američanom nedivím, že pyskovali, veď toľko humusu čo sa odkrylo na wikileaks... Ale káble si odpustiť mohli, to je pravda...
|
| |
WikiLeaks
Od: WikiLeaks
|
Pridané:
9.12.2010 11:15
Myslim ze tento tah hackerov bol dost hlupy vystrel na slepo. Co maju s tym vsetkym spolocne autori systemu kreditnych kariet? To ako keby sa ti zabije niekto blizky na mercedesi pretoze ho niekto prevalcoval kamionom a ty sa naseries a pojdes zato znicit vyrobnu linku mercedesu ako "odplatu". Ma to logiku? Podla mna nie. A to verbovanie ludi aby sa zapojili do DDoS utoku mi pripada ako verbovanie dobrovolnikov spachat nejaky teroristicky cin. Kam tento svet speje? Hackeri uz niesu to co byvali, toto uz smrdi terorizmom a ja by som sa do toho nikdy nezapojil aj napriek tomu ze WikiLeaks drzim palce, ale to co ti hackeri urobili nebol spravny sposob ako vyjadrit svoj nazor. To uz nehovorim o tom ze v tom ich
nastroji co si tak hufne ludia postahovali aby sa zapojili do "skveleho" utoku pre par minut slavy mohol byt skryty backdoor ktory ich zapoji aj do inych aktivit podla potreby hackerov, z ktorych by uz ale ti ludia az taku radost mat nemuseli ;-)
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: Denwerko
|
Pridané:
9.12.2010 12:02
"Hackeri uz niesu to co byvali," ... len fakticka poznamka, hackeri uz fakt niesu to co byvali hlavne preto, ze pojem hackeri sa dnes pouziva na ovela sirsiu skupinu ludi (od tych "real" hackerov (ludi ktory sa v svojom obore naozaj vyznaju) az po script-kiddies ).
Priznajme si, DoS utok je dnes fakt malickost, DDoS ako sme videli taktiez... stiahnes si soft a "hackujes" :D
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: Gertrudo
|
Pridané:
9.12.2010 14:37
Pravda, ale prave vdaka tym kiddies su normalny hackeri silny ako nikdy predtym.
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: cinko@home
|
Pridané:
9.12.2010 16:31
huh? a to presne akym sposobom? sa im nejak zvysuju vedomosti cim viac nevedomych ludi sa na nich hra? predovsetkym by si si mal uvedomit ze "normalni" hackeri nemaju so script kiddies (a crackermi) vobec nic spolocne. v skratke hacker je clovek ktory testuje limitacie systemu (nemusi sa jednat len o pocitacovy system) cisto z intelektualnej zvedavosti. to co hackovanim ziskavaju nieje nic monetarne ale samotne "chapanie" systemu.
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: Element2
|
Pridané:
9.12.2010 12:53
Neviem, ako v prípade tých kartárov, ale atakujú napr. api.paypal.com, čo znemožňuje samotnému paypalu zarábať na prevodoch vykonaných cez web.
Takže preklad do tvojho príkladu: ako keď ti niekto prevalcuje blízkeho kamiónom, tak pôjdeš a odrežeš mu ruky, aby už nemohol šoférovať.
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: WikiLeaks
|
Pridané:
9.12.2010 13:01
Neviem ci je paypal v pohode po tom co sa deje alebo nie, ale myslim si ze ak budu utocit na paypal, pojdu aj sami proti sebe...
|
| |
WikiLeaks
Od: WikiLeaks
|
Pridané:
9.12.2010 11:23
"Od tohto utorka je hlavný predstaviteľ WikiLeaks, Julian Assange, v britskom väzení po vydaní medzinárodného zatykača Švédskom pre obvinenia v prípade sexuálneho útoku respektíve prečinu s pomerne nejasnými okolnosťami."
DDoS utok klasifikovany ako sexualny utok? LMFAO, cakali ze na ten DDoS pouziju kondom? :D Nie vazne, ale toto je sila. Je to jasne ako facka, nasili to na neho to je jasne... Doteraz totalne neznamy chlapik, ale zalozi stranku WikiLeaks cim sliapne americkej vlade na kurvie oko tak zrazu sa najde niekto koho sexualne obtazoval a je z toho sud, nie? LOL :D
|
| |
Re: WikiLeaks
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
9.12.2010 12:15
Presne tak. Inak Julian uz mal na krku podobne "znasilnenie" tusim minuly rok, ked WL zverejnili info o tom, ze australska dozorna rada, ktora ma dohlad nad pochybnymi strankami cenzuruje a blokuje aj normalne firmy a stranky. Vtedy sa tiez prihlasila nejaka ze ju chcel znasilnit a v nemecku vtrhli specialky do serverovne lokalneho WL a zhabali zeleza.
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 12:37
Kurva tusim sa dam preoperovat na zensku a zalozim si na tom zivnost ze budem Juliana vlacit po sudoch ze ma znasilnil :D
|
| |
Re: WikiLeaks
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
9.12.2010 14:42
No vobec by som sa nedivil, keby vsetky tie Julianom "znasilnene" boli lokalne konfidentky CIA :D
Samozrejme uplne nahodou.
|
| |
Re: WikiLeaks
Od reg.: Erratum
|
Pridané:
9.12.2010 16:27
Uh problem dnesnej doby. Komu verit? Elektronike alebo ludom? V podstate sa neda ani jednemu, elektroniku lahko oddrbes ak sa vyznas a si sikovny a ludia su svine debilne a klamu..
|
| |
Re: WikiLeaks
Od: sasasasasas
|
Pridané:
10.12.2010 11:33
sorry, ale myslím, že ľudí sa dá oveľa, ale oveľa ľahšie odrbať ako kvalitnú "elektroniku" ;-)
|
| |
aktualizacia
Od: sheriff
|
Pridané:
9.12.2010 11:51
V com je ta aktualizacia? Mohlo by sa to zvyraznovat do buducnosti...
|
| |
Re: aktualizacia
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
9.12.2010 12:04
Boli spresnené len niektoré formulácie o vzťahoch Anonymous a Operation Payback, nová obsahová informácia nepribudla. Obsahovo významné aktualizácie viditeľne zvýrazňujeme.
|
| |
zdroj
Od: sheriff
|
Pridané:
9.12.2010 11:52
a riesi vobec niekto, ako sa k tym dokumentom vobec dostal?
V TV ani slovo, iba ze je "zly ujo".
|
| |
Re: zdroj
Od reg.: roman2
|
Pridané:
9.12.2010 12:41
oni riesia hlavne to aby sa nikto nikdy v buducnosti neodvazil nic podobne zverejnit.
to ze zavru niekoho za leak do basy na 20rokov uz na verejnosti riesit nebudu.
|
| |
Re: zdroj
Od: fsdfsf
|
Pridané:
9.12.2010 17:24
to nikoho neprekvapue, ani tych niektorych z TV :)
|
| |
Kadernici
Od: Nasty
|
Pridané:
9.12.2010 12:42
Secret services nariadili a zaplatili odstrihnutie vsetkych zdrojov od Wikileaks. Tak to robia v podstate denno denne, ked potrebuju ako povedala babicka "kopnut hov.. pod postel". Wikileaks im totiz az privelmi "smrdi" :-)))
|
| |
Re: Kadernici
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 12:54
Mas pravdu, kopnut hovno pod postel teda vazne problem so smradom vyriesi, hlavne v lete v noci pri 30°C teplote ked kvoli teplote oka nezazmuris a tolko ratas ovecky az zistis ze je 7 hodin rano :-)
|
| |
Re: Kadernici
Od: chjaj
|
Pridané:
9.12.2010 13:15
secret service skor dohliada na hladky priebeh projektu wikileaks a maximalne sleduje ci sa stadecko ubera pozadovanym smerom..
|
| |
Re: Kadernici
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 13:21
To znamena ze kazdy kto sa o WikiLeaks dozvedel len potom co ich zatvorili bude stihany? :o
|
| |
Re: Kadernici
Od: chjaj
|
Pridané:
9.12.2010 13:51
no tak minimalne na nejakom zozname sa ocitnu :D
ale zas pocty potencialnych terrists maju na zoznamoch dost vysoke cisla aj bez toho:)
|
| |
Re: Kadernici
Od: iKEBAB
|
Pridané:
9.12.2010 14:10
Skor zoznam "neteroristov" by bol lacnejsi a kratsi.
|
| |
Re: Kadernici
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
9.12.2010 14:44
Chlapci, vsetkych si vas znacim na zoznam, kedze ste sa o tom dozvedeli aj vy. A budte radi, ze vas nemusim hned zastrelit :D
|
| |
Re: Kadernici
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 16:28
skoda
|
| |
to nie su hackeri ale kkti
Od: edi
|
Pridané:
9.12.2010 16:21
Su to len obycajne trosky ktore sa velmi staraju o cudzi osud, namiesto toho aby sa starali o to co z toho budu mat (financny prospech).
Zakladatel WikiLeaks si proste odsere to co vyprovokoval, co ine cakal ze?
|
| |
Re: to nie su hackeri ale kkti
Od: ....
|
Pridané:
9.12.2010 16:53
Povedal by som, ze riskoval svoju slobodu, aby sa ludom otvorili oci, ked im splechne pravdu do oci. Ako inak, ludia to maju u prdele.
|
| |
Re: to nie su hackeri ale kkti
Od: LMFAO
|
Pridané:
9.12.2010 23:10
Mozno to bude tym ze ludia skratka od prirody maju radi nieco u prdeli :D
|
| |
Re: to nie su hackeri ale kkti
Od: edi
|
Pridané:
10.12.2010 0:08
ale to len ta donedavna 4% skupina, teraz ked tu mame globalne oteplenie tak tych percent bude viac.
|
| |
Re: to nie su hackeri ale kkti
Od: bolero
|
Pridané:
10.12.2010 1:18
stale lepsie ako zit na ukor niekoho ineho, ty financny prospech
|
| |
Re: to nie su hackeri ale kkti
Od: edi
|
Pridané:
11.12.2010 0:06
Tak potom nevies co je zmyslom hackingu, inak ako vacsina v tejto diskusii. Revolucionari poebany
|
| |
tak tak
Od: pierkos
|
Pridané:
9.12.2010 18:13
alebo dokonca zacnu kopat nohami ako by ich niekto dusil :)
|
| |
fejsbuk
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.12.2010 20:12
Konecne pouzili Facebook na nieco uzitocne.
|
| |
Tu máte... útočte na pajpal napr...
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
10.12.2010 0:45
http://pastehtml.com/view/1c9waaq.html
|
| |
Re: Tu máte... útočte na pajpal napr...
Od: prdlajs
|
Pridané:
10.12.2010 23:09
Pri nainstalovanom Norton Internet Security to hlasi ako Malicious Website :)
|
| |
majstri hackorz
Od: najsamclovek
|
Pridané:
10.12.2010 9:36
hehe s tohoto so m nemohol:
post na twitteri:
Remember: current target is api.paypal.com, port 443. KEEP UP THE GOOD WORK!!
|