| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
AMD uviedla
Od: jozef32
|
Pridané:
7.12.2010 9:22
to je fajn, uz sa tesim
|
| |
Re: AMD uviedla
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 11:12
poriadne zmykaju 45nm..
donedavna boli 1,8-2,2 GHz 6100_Opterony, teraz su aj 2,6GHz :o))
GloFo 32nm SOI_HKMG - bude pecka, a nove turbo to este znasobi..
|
| |
Re: AMD uviedla
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 12:08
..pokracovanie
Anand sa konecne spamatal, zacal testovat cpu z rovnakej cenovej hladiny. hura
A zrazu je nad slnko jasne, ze intel nieje majster sveta..
|
| |
Re: AMD uviedla
Od: watko
|
Pridané:
7.12.2010 14:34
s tou spotrebou by už tiež mohli niečo robiť
|
| |
Re: AMD uviedla
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 15:22
v idle maju vsetci zhodnu, a kto chce malu spotrebu nech si kupi zamknuty athlon..
L3 ma apetit ale aj vykon navyse..
|
| |
škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
7.12.2010 9:40
A načo komu bude taký procesor, keď všetci čakajú na nové Intel CPU?
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Reikii
|
Pridané:
7.12.2010 10:30
no hej ale novy intel CPU bude stat 3x viac a za tu cenu je toto AMD uplne v pohode
|
| |
Re: škoda slov.
Od: meliško
|
Pridané:
7.12.2010 10:38
Sam mam 980X a poviem ti 1090T je tak 4x lepší. Pomer cena/výkon/teplota.
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Cuda
|
Pridané:
7.12.2010 18:03
Ale nerozprávaj. Chcel si Intel? Asi chel, že. Tak nepapuľuj.
Ani ja si nekúpim AMD, aj keď je lacnejšie...
A je mi jedno, ako ma tu kto bude častovať...
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 18:22
robis tu reklamu intelu, ako keby si bol zamestnancom..
rozumneho cloveka to aj tak neovplyvni
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 6:59
Akože nie?
Mnohí ľudia si kupujú značky, iní potreby a mnohí poznajú CPU Intel, lebo servery, lebo ich programujú, lebo vedie, že niečo majú, atď.
Ninkto nikde nevyvracoval, že AMD robí čosi lacnejšie.
No ako sa to vezme. Osobne som nikdy neuprednosťňoval VIA, či iné čipsety ako Intel. Dokonca nVIDIU len výnimočne.
CPU som už dostatočne vysvetlil aj z minulosti, že prečo Intel.
Tu nejde o reklamu.
Prečo fajčíš MARLBORO?
Prečo piješ REDBULL?
Prečo nosíš veci ABIBAS?
A pod....
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:02
hej ty znackovy maniak...
logicka hadanka: aky je rozdiel medzi ADIDAS a ABIBAS ?
odpoved: 1)niekolko € 2) vedlajsia vyrobna linka
|
| |
Re: škoda slov.
Od: vprmn
|
Pridané:
8.12.2010 15:17
nefajcim, redbull som pil raz v zivote (Grc) a adidas nenosim neni to moja znacka oblubena :OP
|
| |
Re: škoda slov.
Od: asdsadas
|
Pridané:
8.12.2010 9:33
"robis tu reklamu intelu"
Ved ty si tu vlastne koko*.
Kup si windows.
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 12:34
Už mám...
A?
Aj preto som koko?
Lebo všetci userovia čo majú kúpený Win sú koko??
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 10:46
Mas na mysli SB, ktory je lepsi od Nehalemu iba o ~5%..???
---
Fakt "zmysluplny" kvazi-upgrade, hehe..
(o cenach radsej nekomentujem)
***SI TRAPNY, DAJ SA LIECIT***
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:25
minuskaaaaaa
-- pre cloveka co ma nehalem sa neoplati menit za SB, to je fakt (testy vravia jasne)
nova doska,cpu.. 300€ len taky fukot
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 12:12
dalo sa cakat, ze tu tento dement napise podobnu sracku :) zakop sa uboziacik.
na nove Intely si cakaj ty, a pozor nech nevystrieknes predcasne
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 12:13
a este si debilcek bude sam davat pluska na prispevky a vsetkym ostatnym minuska. trapne trosku,ze? 2Martel-socialny odpad
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
7.12.2010 12:15
prepáčte, preriekol som sa, pustili ma na chvíľu von z liečebne a už píšem nezmysly. dám si morfium a idem spať
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 13:18
no vidis, a hned mas kladne hodnotenie
|
| |
Re: škoda slov.
Od: reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 12:37
inac sory, som kokot.
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 12:43
2Martel, ubohe ;)
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 13:09
vidno co sa da od neho cakat..
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Cudo
|
Pridané:
7.12.2010 18:01
Admin tohto webu vie, odkiaľ ide ktorý príspevok. Ale je lenivý, pohľadať si za jednou IPčkou viacero kompov a teda aj užívateľov. Ani ja nemám registrované meno, takže tu môžem písať aj ako Pietro, že?
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:04
.. smola, inteligencia sa neda napodobnit
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 13:19
keby za tym "Od:" nebola dvojbodka co? svina jedna dvojbodkova ....
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 13:16
Ty si ale uuuuuzasne mudry, zaujimave ja necakam na nove 562-999 eurove Intel CPU.
1) ano Intel vyda Pieskovy Most, ale to bude len dalsi refresh, dalsi tick ci tock a nejake to vylepsenie terajsej architektury (IGP bude uz na jednom kuse kremika, nie ako na Core i3/i5 prvej generacie), vykon sa zvysi, tot pravda, ponivac to bude akysi pol-generacny skok. Uplne zbrusu nova architekrura to nebude, ta bude az Haswell v 2013 ... t.j. nie Nehalem based
45 nm Nehalem - 32 nm dieshrink Westmare
32 nm Pieskovy Most - 22 nm die shrink Iva Most
Uplne zmena bude az
22 nm aswell - 16 nm die shrink Rockwell
2) ja cakam na AMD BUlldozer - to bude uplne nova architektura, tak nova, ze taka tu este nebola: jeden Bulldozer modul bude nieco medzi hyperthreadingom a skutocnymi dvoma fyzickymi jadrami, ale bude to mat viac blizsie k skutocnym dvom plnohodnotnym fyzickym jadram ako k jedinemu s HT
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 13:27
A hlavne 8-jadrovy Bulldozer nebude stat 900-999 €, podobne ako dnes o 30% menej vykonnejsi 6-jadrovy Ph II X6 1095T nestoji takmer tisicku a 1100T iste tiez nebude - 1100T bude iste drahsi ako 1095T, ale Intel je na ceny majster sveta s jeho 970-980X-990X pre snob-end a drb-end, ktore su sice 1,4-1,5x vykonnesjie ako konkurencia, ale cena jaksik nie je iba 1,4-1,5x vyssia.
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 14:29
suhlas, intel je "vykonnejsi" o nieco ,ale za ten "priplatok" to nestoji..
----
Z ineho sudka, napr.:
HyperTransport r3.1 (3,2GHz) ma 51.6 GB/s
(AMD MagnyCours,Lisbon)(2,6GHz=41.6 GB/s)
QPI ma 25.6 GB/s (3,2GHz mode)
(2,4GHz=19,2GB/s) (2,93GHz=23,44GB/s) (3,2GHz=25,6)
Obidva bezia na 3,2GHz -> zrejme soudruzi od intelu udelali nekde chybu..
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 18:07
>>>>> opterony maju 2* x16 cache_coherent_HT + 2* x8 ccHT linky,
+ 1* x16 ncHT (do chipsetu)
Takze bandwindth pekne škáluje od 1P az po 4P...
(bez vymeny dosky/cpu)
----
Ale intel, to je uz inak..
Typek kupi server (2P-LGA1366),casom zisti ze je to malo-chce upgrade..ale nemoze, pretoze 4P funguje iba na LGA 1567(beckton/westmere ex) A tie su uz sakra drahe..
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 7:00
Ešte som nevidel taký upgrade, že si niekto po rokoch vymení iba CPU...
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 8:08
Tak by si cumel junacik, AMD ma kompatibilitu jak svina! Do fosne s AM2+ socketom dam bud starucky 1-jadrovy 90 nm Sempron na 1,8 GHz spred nasho letopoctu ked zacinala K8 architektura, alebo sucasnu spicku portfolia AMD 45 nm 6-jadrovy Phenom II X6 1090T:
ze by sme si kukli co dokaze kompatibilita socketov AM2, AM2+, AM3 a potom drisdali?
http://www.gigabyte.com/products
/product-page.aspx?pid=3107#ov
kliknem na CPU support list a oko pozrie oko vidi, oko neni trolejbus !!! (na CPU support liste treba trosken zaskrolovat dole, ponivac CPU su zoradene podla vykonnosti a socketov, aby si nebol sokovany preco navrchu nie je Ph II X6 1090T)...
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 8:13
to bude asi tym, ze tie amd procaky (aj najnovsie ph II x6) maju v sebe ddr3 aj ddr2 pamatovy radic a kompatibilita hypertransportu v1.1, v2.0 a v3.0 je na fosni spatne podporovana ... ze?
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 9:17
No to je menej zaujímavý argument.
Ty si takto robíš upgrade?
Potom nemusia vyrábať nové MB.
Si celkom šikovný...
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 13:16
v zasade nemusia, lebo kompatibilita v pripade AMD je v rezime:
am2 -> am2+
am2+ -> am3
alebo aj zapisane spolu:
am2 -> am2+ -> am3
t.j.:
am2 socket samozrejme podporuje svoje am2 cpu, ale strcis don aj vacsinu am2+ cpu, dokonca aj vascinu am3 cpu (z toho vyplyvajucimi obmedzeniami)
am2+ socket samozrejme podporuje svoje am2+ cpu, ale strcis don aj vsetky starsie am2 cpu, dokonca aj vsetky am3 cpu (z toho vyplyvajucimi obmedzeniami)
am3 socket samozrejme podporuje svoje am3 cpu, bohuzial uz nie cpu pre am2+ a am2, nakolko am3 socket je na konci tej retaze "am2 -> am2+ -> am3"
z tohoto pohladu je dokonca vyhodne mat napr. am2+ socket !!!!!!!!! lebo v nom rozchodis vsetky cpu od AMD od roku pana 2003 kapis ?
|
| |
Re: škoda slov.
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 16:06
Nie, ani trochu.
Jednoducho nie som zástanca AMD a im podobných zlátanín.
Prečo to nerobí Intel?
Čo myslíš???
Nejak si odbočil, že?
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 19:08
ak si myslis ze intel nema zlataniny, si na omyle
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Cuda
|
Pridané:
8.12.2010 20:05
No pokračuj, rada sa zasmejem...
:-)
|
| |
Re: škoda slov.
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 18:54
zacinam, nepokracujem:
- chyba v P5 cipoch v 1993 (Pentium I 60 a 66.6 MHz - OBLETELA CELY SVET)
- strategiske chyba, ked po vzniku obchodnej znacky "Celeron" zacali predavat jadra bez L2 cache, situaciu zachranilo az Mendocino .... obchodna znacka Celeron len predavala nepodarene jadra, ktore sa nemohli stal plnohodnotnymi Pentiami (I, II, III, 4) ci aj Core 2 ... to ale nie je kritika, tak to robia vsetci vyrobcovia CPU a GPU
- dobra achitektura PIII, ale rovnako taktovane Durony a Celerony vtedy PIII rozdrtili o 10%
- problemove chipsety i915 ai925
- strategicka chyba v podobe snahy presadit extremne drahe pamate RIMM a rozdiel od o nieco pomalsich, ale ovela lacnejsich SDR (100, 133.3 MHz) a zacinajucich DDR1 (200, 266.6 MHz)
|
| |
Re: škoda slov.
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 19:00
OPRAVA
- dobra achitektura PIII, ale rovnako taktovane Durony a Athlony vtedy PIII rozdrtili o 10%
|
| |
Re: škoda slov.
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 18:54
- fatalna chyba a slepa ulica, ci skor totalne slepy garambol v podobe P4 a´la Netbust, 6 rocna slepa ulica, absolutna katastrofa v absolutne kazdej oblasti a aspekte
- strategicka chyba, na ktoreho krista udrzovali obchodnu znacku Celeron v desktope nazive az do 2010? Zbytocne. Na ktoreho krista STALE UDRZUJU OBCHODNU ZNACKU Pentium pri zivote este stale dnes? Odpoviem si sam: pre totalne sproste lamy a dementov, ktori o tom nevedia ani trt! Pentium skoncilo v 2006! Odvtedy sa ziadne Pentium nevyrobilo, skoncilo s P4. Intel ale iste nepodarky lepsie ako Celerony (uz nie Netburst, ale Core 2 based), ale horsie ako Core 2, pomeloval Pentia aj ked to uz bolo Core 2 ...
|
| |
Re: škoda slov.
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 18:59
- absolutny vykon mal Intel vacsinou vyssi (su 2 odbobia ked aj v tomto bolo na koni AMD), ale pomer cena/vykon ma Intel jak pre jeb**tych a ked vidim tie dnesne ceny Core2Duo a Core2Quad CPU, je mi na grc ... to snad nemoze kupit ani idiot (tie ceny by mali byt uz teraz o 40% nizsie, cochvila o 1/2)
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:15
to si toho este vela nevidel..
Necudujem sa, intel meni sockety ako spinave pradlo...
Rekord drzi socket423, ktory mal najkratsi zivot-3/4roka.
---
AMD ludom zbytocne netaha $$$$ z vacku-ale intel,
ten nebere ohlad na ludi...
Dokonca thuban bude fungovat v bulldozer doskach-tomu hovorim USER FRIENDLY COMPANY
AMD MA SLOGAN: SMARTER CHOICE a ja plne suhlasim, su za tym skutky, nielen reci...
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 13:19
No nebol by som az taky optimista, ze bulldozer v novom am3+ sockete bude bezat v am3 a am2+ doskach. Cital som ze nie. Ale ak by bezal, sklonil by som pred AMD hlavu az po zem. Mozno pobeze len na am3 (a am2+ a am2 uz nie), kto vie.
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:27
vraj to ma tak byt, ale BD cpu v starej doske nepojde..
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 14:18
Ale skoda nad tym maturovat, niekto jednoducho ma prasule a chce to odrbat. Nekupi si preto auto za 25 tisic € (za tu sumu ma clovek kraaaaaaaasny Peugeot 308 SW HDi s takou vybavou ze az), ale kupi si za 100 tisic € Audinu A8.
Prestiz no ...
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Lord Blade
|
Pridané:
7.12.2010 14:24
Po pravda v autach je tu plne ine :) toto bolo kusok blbe prirovnanie, pretoze keby si vedel o konstrukciach tych aut a spracovany tak by si vedel kde su tie peniaze, to je to iste ako keby si porovnaval povedzme dake Octaviu s Marcedesom, tie peniaze by si tam nasiel ale tomu sa hovori uz luxus, a pri CPU by som povedal ze Intel 1,5x vykon lepsie a cena 3x viac :) tak sa neda spravit nieco take prevratne za co tam maju tu cenu proste je to Intel, inak mas v podstate pravdu
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 14:37
Hej asi blbe prirovnanie, nie som motorista. Mozno v tom Audi ma clovek vacsiu sancu prezit, keby niekde drbol v 160tke. Teda ked bola rec o konstruckii auta a pouzitych materialoch. Isteze vo vybave by bol tiez rozdiel, ale normalnemu cloveku by stacilo to prve auto - t.j. jeho vybava. Normalnemu z hladiska solvennosti. Kto ma ale viac panezi, viac si dopraje a definicia luxusu je u solventnych ludi znacne posunuta a deformovana ... (ved uz Janicko Slotovie sa nechali pocut ze oni v luxuse neziju).
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 15:14
bozechran luxus... :))
ibaze cierne ferrari ma napisane asi na zenu ,hehehe
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 14:40
No a potom je tu este ta spodina, socka a handry spinave (ze 2Martel), ktori si od huby odtrhaju, ak chcu nejaku plechovu krabicu na styroch kolesach za 8-9 tisic. Len niektori este nestihli postrehnut, ze tych handier su 2/3 resp. 3/4 populacie.
|
| |
Si smutný...
Od: Cudo
|
Pridané:
7.12.2010 17:58
Pjetro, mal som Ťa za inteligentného a seriózného človeka.
Ale nechápem, čo Ťa priviedlo k tomu, aby si tak hlboko klesol...
|
| |
Re: Si smutný...
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 18:15
Ja chapem, som tiez ako on nastvany z tych bezduchych myslienok od intelackeho zombie, ktory tu TROLLuje ako keby sa nechumelilo..
Takze tam je ta pricina, polepsi sa - aspon na vianoce
|
| |
Re: Si smutný...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 21:01
Ja ti neviem, ze by svina statistika? Mozno financna kalkulacka na stranke ministerstva financii napovie (kde zistujem ze 93% ludi na slovensku ma plat mensi ako ja) a 60-65% ludi mensi ako ospevovany priemerny plat.
|
| |
Re: Si smutný...
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 7:02
Ano, aj ja ledva dostanem 400E čistého...
A zato si kúpim Intel. Ano, treba aj šetriť...
Ale nemusíš za to či ono urážať človeka.
|
| |
Re: Si smutný...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 8:29
Uved prosim konkretne mieste kde som si dovolit urazit ta.
(nadavka svina bola vevovana statistike, nie zivej osobe)
ja zarabat 400 €, tak s prepacenim zvysoka seriem nielen na AMD, ale na PC celkovo, resp. kupil by som nieco na inzerat, resp. snazil sa zohnat lacne komponenty po znamostiach ... nemas nejako divno poprehadzovane zivotne hodnoty? (pozor tomu sa hovori konstruktivna diskusia zakoncena otazkou, nie urazka) ... mozno este nemas vek na to, aby si si uvedomoval zivotne hodnoty ...
|
| |
Re: Si smutný...
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 9:20
Vieš iba malinkatý zlomok niečoho. Z toho sa ťažko niečo vydedukuje, že?
Iste mám komp drahší, ale vďaka kompom som si naň privyrobil.
A nielen ja ho potrebujem.
Bude fungovať 5 rokov.
Tak kvalitná investícia musí aj čosi vydržať, resp. stáť...
Mám zrejme viac rokov ako Ty.
|
| |
Re: Si smutný...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 9:30
ked myslis
|
| |
Re: Si smutný...
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 16:07
Viem. Už si sa pár krát prezradil.
|
| |
Re: Si smutný...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 8:00
Tak skus kliknut ako uzasne rozhladeny clovek po 35tke na profesiu, 400 € netto = 500 € brutto dnes nie je ozaj plat na dostojny zivot (odmysliac si samotu pri ukrajinskych hraniciach). Samozrejme nedavaj vypoved hned, az potom ked budes mat iste ze za 2 mesiace ta niekde zoberu.
Z pohladu NIE 20-25 rocneho sopliaka chapem, ze clovek uz v istom veku chce istotu a stabilitu a netuzi po managerskom 2 tisicovom plate. Samozrejme okrem ineho zalezi aj od regionu, na vychode si clovek moc vyskakovat nemoze ani v praci nieto este hladat inu pracu a tam je rad ze pracu ma a 500 € brutto je aspon sadisfakcia ...... a zalezi od spusty inych veci.
Ale kliknut na profesiu ti nic nebrani. Nestojim pasivne jak solny stlp, kde ma postavia tam som, tym smerom pozeram a robte si so mnou co chcete! Kua sak nemusim zmenit svoj zivot naruby, ale kliknutie na profesiu a poohliadnutie sa po nejakom vyssom plate v ramci moznosti mojich a mojho regionu, nie je riziko ani na vychode!
|
| |
Re: Si smutný...
Od: Cudo
|
Pridané:
11.12.2010 12:32
Napríklad ja:
V školstve som zarobil do 12500Sk aj s odmenami, ako admin...
Vo výrobe, kde som mal pomerne slušný plat, mi vychádzalo priemerne tak niečo cez 600 Eur čistého. 2 zmeny, roboty ako blázon. Robil som testovacieho technika. Práca pod napätím, 7.5 hodiny dene okuliare a makať a makať...
Nemám vysokú školu a na profesii či iných weboch sú často až neuveriteľne nároční.
Teraz som o5 v škole, a je to len 450 E.
Na veľkej strednej škole...
|
| |
Re: Si smutný...
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 18:56
Ano, aj preto som odisiel zo skolstva (vysokeho!). Lopotit sa za 600-700 €, ked som mal sancu inde - dakujem neprosim.
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 19:36
pjetro de, intel=prestiz ?
ja hovorim, ze ti co kupuju tie drahe intely sa poskladali
napr. na stratove Itanium (R&D vydavky)..
----
intel povedal ze "konecne" itanium zarobil na seba..
ked vsak budeme citat medzi riadkami, nieje to uplne pravda a prave tie vysoke ceny - intel si vykryva s nimi aj naklady tohto typu ..
----
ITANIUM - RISC CPU, ktory vyzeral dobre (IBA NA PAPIERI)
uz mu zvoni umieracik, predaje x86 serverov rastu-itanium hlboko klesa..
----
MARTEL, ty si tiez prispel nan malou ciastkou (ani o tom nevies),
daj si oblek - na pohreby sa treba slusne obliect...
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 20:02
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ITANIUM mal uz jedinu vyhodu oproti x86, a tou bolo:
"RAS features" (Reliability, Availability, Serviceability)
Funkcie dolezite pre HPC , big machines beziace nonstop
Tieto su/budu implementovane do x86, a niektore z novych funkcii budu predcit.. (AMD LWP-optimalizacia kodu za behu, bez znizenia vykonu)(ECC chipkill podpora)(thermal&power management)...
--itanium v TOP500 ma zastupenie iba 1%, nezachrani to ani Tukwila, Poulson, Kittson..
-----
V mene otca ,syna u ducha svateho - amen
|
| |
Re: škoda slov.
Od: Cuda
|
Pridané:
8.12.2010 20:06
Aj ss Tebou....
|
| |
Re: škoda slov.
Od: dokazovy material
|
Pridané:
9.12.2010 13:46
ale uznaj, stare core2quad 130-330€ .. to je naozaj drzost
intel ma ludi za debilov..
|
| |
Re: škoda slov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.12.2010 8:04
hej tiez ked som videl ceny starych c2d a c2q, tak som plestil oci ze ci im totalne ne**be - tie ceny by mali ist dole o 40 % (cochvila o 1/2 !!!)
|
| |
... jezisko ...
Od: vedator
|
Pridané:
7.12.2010 9:59
... idem napisat jeziskovi ale neviem jeho email ... :P
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: jebebejbe
|
Pridané:
7.12.2010 10:15
steve.jobs@apple.com ;)
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: Reikii
|
Pridané:
7.12.2010 10:31
ale on nechcel certov mail
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: retard123
|
Pridané:
7.12.2010 10:49
to je mail priamo na satana
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 11:01
mozno by ten mail skoncil tak ci tak u neho...
zalezi, ci sekal dobrotu cely rok ^.^
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od reg.: Otec_Naroda
|
Pridané:
7.12.2010 10:57
Steven je akurat chory maniak!
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: cinko@wrk
|
Pridané:
7.12.2010 11:01
ale ved steve je kamos skor s intelom ;)
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: Shodannnnnnn
|
Pridané:
7.12.2010 11:09
facebook.com/King.of.Israel ..... aj ten je na facebooku :D
|
| |
Re: ... jezisko ...
Od: astar
|
Pridané:
7.12.2010 11:35
tam je kadekto aj:
facebook.com/astar.a.seran
|
| |
mame tu aj test slovensky...
Od: ambroz
|
Pridané:
7.12.2010 11:37
http://pc.sk/phenom-ii-x6-1100t-black-edition- %E2%80%93-najlepsie-od-amd
|
| |
Re: mame tu aj test slovensky...
Od: dokazovy material
|
Pridané:
7.12.2010 18:29
mam pocit ze wataze su odlisne od anand-t...
takze nieco nieje ok..(fuj anand)
|
| |
svine
Od: majo336
|
Pridané:
7.12.2010 13:15
joj som maximalne nahnevaný pred 3 dnami som si kupil X6 1090T a dnes víde lepší joj
|
| |
Re: svine
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 13:58
pretaktuj si ho o tych 100Mhz a nemusis vyplakavat
|
| |
Re: svine
Od: Niktos
|
Pridané:
7.12.2010 15:07
:D si podaj inzerat na stary a kup si ten novsi...
|
| |
Re: svine
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
7.12.2010 16:50
okrem toho si maximalne hlupy, lebo to ze vyjde 1100T, sa vedelo uz 2 tyzdne,ak nie viac, ze nahradi tento model aj cenovo. a neviem ako teba, ale mna zalezitosti okolo IT produktov a ich cien nevedia maximalne vytocit, ak teba ano, tak potom zrejme tvoje zivotne hodnoty nebudu bohvieako slavne vysoko :)
|
| |
Re: svine
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
7.12.2010 17:03
tych 100 MHz ti veruze bude teraz strasne chybat. vlastne mas teraz uplnu sunku. vyhod to a kup si tu 1100ku :). Skus zapnut overdrive a do vecera ti to bude bezat na 3,6 - 3,8 GHz :)
|
| |
Re: svine
Od: Reikii
|
Pridané:
7.12.2010 19:39
Mas 3 dni na vratenie produktu bez udania dovodu pri osobnom odbere. Ak si nakupoval cez internet mas na to tyzden.
A tych 100MHz tam nehra velku rolu, takze ti to moze byt aj tak jedno.
|
| |
Re: svine
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
7.12.2010 19:41
troska ta doplnim... predaval som PC rok a pol a robil som aj technika.. zakaznik moze vratit tovar do 7 dni bez udania dovodu... ale tovar musi byt NEROZBALENY!!! ... otvorene ti to nazad nevezmu :)
|
| |
Re: svine
Od: Reikii
|
Pridané:
7.12.2010 20:10
no ja osobne mam ine skusenosti
|
| |
AMD vs. Intel
Od: Mr.G
|
Pridané:
7.12.2010 18:57
U mna bolo a vzdy bude na druhom mieste. Tie procaky sa nasadzuju len do lacnych desktopov, pripadne trsku drahsich hernych zostav a notebookov, ale to je tak vsetko.
Ziaden server nebezi na AMD a tak isto nikto nebude staviat superpocitac zalozeny na AMD.
Co sa tyka cien Intelu, tak na to, ze su jednotka ma trhu to je ok. Navyse maju progresivny vyvoj a ten treba platit.
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
7.12.2010 19:34
ano.. a tak isto ma vo zvyku zneuzivat monopolne postavenie na trhu, za co uz dostal aj pokutu... taketo monopoly vysachuju dobrych vyrobcov ako AMD a potom si svoj milovany intel mozes kupovat za astronomicke sumy... a jednotka niesu... maju vykonnejsie procaky to berem, ale vo vela testoch dokaze intelom konkurovat AMD model ktory je radovo aj o 200 eur lacnejsi...
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.12.2010 20:53
Fiiiiiiha, zaujimave, preco signifikancna cast serverov u mojho minuleho zamestnavatela obsahovali Opterony?
Preco TERAZ novsie servery u mojho terajsieho zamestnavatela sa kupuju AMD (napr. jeden super-hyper 12-jadrovnicek 2 ks 6-jadrakov Opterovon s 8 GB RAM), aj ked v minulosti to boli Intel?
Odpoviem za teba: lebo ked si vysutazis firmu, ktora ti doda cenu a kvalitu, tak je logicke, ze to musi byt postavene na AMD. KOMERCNE firmy nie su drb**te aby kupovali 2,5-3x predrazeny Intel, ked za tretinovu cenu maju len o nieco nissi vykon, ale povnaky servis, zaruky, garancie, servisne zmluvy ... komercne firmy si nemozu dovolit kupovat debiliny ako Intel, to si mozu bovolit len statne institucie a´la ministerstva, statna sprava, velke podniky a pododne institucie, kde im je u prdele kolko na to minu - a ktore keby sa zmenili na sukromnu firmu, tak okamzite behom mesiaca zkrachuju.
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 7:04
Rozmýšľaš trochu?
Všade, aj na najpokakanejšom výberovom konaní uprednostnia iba a len cenu! Čo je toto za doba???
Neuvaťuješ, či čo?
Píšeš tu o fyzike vedecké práce, ale aby cena PC bola jednym jediným kritériom jeho kúpy...
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.12.2010 8:35
To uz je o inom, totiz o zakone o verejnom obstaravani, kde je cena jedinym kriteriom, co nie je celkom dobre. Cesi maju tusim pomer, kde zohladnuju 80% cena/20% kvalita, EU tusim az 60% cena/40% kvalita, jedina u nas zakon o verejnom obsratavani ma jedine kriterium 100% cena. Len si neviem predstavit ako zohladnuju, resp. porovnavaju cenu (kvantitu) a kvalitu. Mna sa nepytaj ci neuvazujem ...
PC je kategoria sama o sebe: vyrobcovia x86 CPU sveho-vsudy dvaja (nepocitam zlomok % VIA), vyrobcovia HDD sveho-vsudy styria-piati, vyrobcovia MB vseho vsudy taki zmnienenia-hodni a solidni asi piati-siesti, RAM uz vyraba viacero firiem atd ... v zasade ale nie je extra vela moznosti, clovek si nemoze vyberat so 100 znaciek a vyrobcov CPU ci HDD ci MB ...
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 14:16
Kto by kupoval xeony za 3000$ ?
Za to vyjde 3x top 12C_Opterony = 36cores..
NEJASNOSTI ?
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: viperman
|
Pridané:
8.12.2010 15:20
ty si co za magora? ziaden server nebezi na AMD? a ty si spadol z marsu alebo iba teraz narodil?
boze zase dalsi odveci mudrlantsky prispevok uplne mimo reality.
|
| |
AMD vs. Intel
Od: kofi666
|
Pridané:
7.12.2010 22:08
podla testov ANANDTECH - má X6 1100 nejakých 204 (rating) bodov.
Ak už chcete tak moc porovnávať - tak môžme trebárs s výkonovo porovnatelným Intel core i5 650 - ktorý má 214 (rating) bodov.
Intel Core i5 650:
- 214 rating bodov
- cena 170 EUR
- TDP 73 W
AMD Phenom II X6 1100T:
- 204 rating bodov
- cena 230-250 EUR
- TDP 125 W
Nech na to pozerám , ako pozerám --- tak mi ten Intel procesor vychádza lacnejší ako AMD (ten váš pomer cena/výkon).
Ďalšia vec je spotreba - pri mojom používaní PC - 24 hod/denne a 7 dní v týždni - dokážem ušetriť len na elektrike za pár rôčkov (počítam 4 roky používania procesora) nejakých 240 EUR. Samozrejme je to len teoreticky - skutočný rozdiel môže byť viac alebo aj menej...
Takže sorry AMD-čkári - ale práveže AMD procesory sú v skutočnosti drahšie ako Intel procesory.
Čísla nepustia.
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: paliko
|
Pridané:
7.12.2010 22:41
presne tak
a ak v januari dorazi Intel Sandy Bridge - tak to AMDcku poriadne natrie Nezachrani ich ani ten Buldozer - kedze SB uz bude vykonom niekde uplne inde
To by sa musel buldozer predavat zadarmo - aby bol ten pomer cena/vykon na porovnatelnej urovni.
:)
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 14:03
ja hovorim uz dlho ze kazdy je podplatitelny, aj anand - iba sa o tom nehovori...
robil som test fritz-chess bechmark, a vysli mi zaujimave hodnoty:
SandyB- ~430nodes/core/GHz
MagnyCours ~590nodes/core/GHz <nema turbo>
---
NEJAKE OTAZKY, O TOM KTO KOMU NAKOPE RIŤ?
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: Reikii
|
Pridané:
7.12.2010 23:20
Porovnavas 6jadrak s 2jadrakom a hovoris o spotrebe a cene?
Navyse si kukni na akej zostave a akom OS robili testy.
Podla ANANDTECHu Phenom skusali na viste 32bit a ten Intel na 64bit win7. Pri 6 jadrach je to sakra rozdiel vo vysledku.
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: soliko
|
Pridané:
8.12.2010 7:17
na PCTUNING - tie testy vychadzaju podobne.
Takže v konečnom dôsledku je smutné - keď NAJVÝKONNEJŠÍ PROCESOR od AMD a to má 6 jadier - je výkonovo na úrovni slabého a lacného 2 jadra od Intelu.
Kde je ten váš pomer cena/výkon ?
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
7.12.2010 23:52
na anandtechu fuka vietor uz peknych par rokov len jednym smerom...
nikto nemoze seriozne povazovat vykon i5 650 za vyssi ako ma PII x6 1100T. To je dost zle aj ako vtip...
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 7:05
Ako vieš?
Koľko tých "testov" si si naštudoval, resp. urobil sám?
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 13:57
hura podme testovat bicykel vs auto...... kto vyhra
na synteticke testy sa mozem _ebať
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 14:43
SYSMARK je intelacka hracka,
klikni si dalej na H264...alebo Cinebench 11.5 :))
Thuban FTW
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 15:05
počty nepustia..
z 12 testov si si vybral prave iba ten , kde intel ma lepsie skóre.. zvyšok bieda
Ale keď to prečítaš cele, potom si uvedomiš aku COCOTINU SI NAPISAL...
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: kofi 666
|
Pridané:
8.12.2010 20:09
sorry - asi som ti ranil city...
No ak by si si pozrel tie testy - či už na anandtech alebo pctuning - (alebo na iných fórach) - asi by si ma neobviňoval že som sa zameral na jeden konkretny test a ignoroval ostatné (kde podla teba práve AMD exceluje).
Ja tu nepíšem že je tá i5 650 o 100% lepšia - ale že výkon s X6 1100 je porovnatelný - na anandtech je intel o pár percent lepší a na pctuning je zasa o pár percent horší - ale priemerne zrovnatelný.
A nie nezameral som sa na konkrétny test - práve naopak - porovnával som to v poslednej všeobecnej tabulke (ale to je až na konci - že) - ktorá určuje priemerný výsledok zo všetkých testov.
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: viperman
|
Pridané:
8.12.2010 15:22
ty porovnavas 2 jadro so 6 jadrom? akoze si uplne v poriadku ze?
|
| |
Re: AMD vs. Intel
Od: tuposov
|
Pridané:
8.12.2010 20:22
však práve to je tá irónia.
Že výkonovo dva Intel jadrá stačia na 6 jadier AMD.
Aj keby mal AMD procák 100 jadier - tak to bude stále len šunt.
Treba konečne pozerať na real výkon a nie na počet jadier !
|
| |
ohrievac s dobrym vykon/cena pomerom
Od: anon
|
Pridané:
8.12.2010 1:20
Hmm, slabo kurim je mi tu zima, asi tomu pomozem nejakou 1100-kou s poriadnym chladicom :) Ale inac nic v zlom co sa tyka pomeru vykon/cena
|
| |
Re: ohrievac s dobrym vykon/cena pomerom
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 15:07
na zimu pomaha jedine itanium, clovek moze v plavkach behat..
|
| |
Re: ohrievac s dobrym vykon/cena pomerom
Od: 2Martel
|
Pridané:
8.12.2010 16:09
A čo vám je?
Čo ste všetci pokakaný z nejakého AMD???
|
| |
Re: ohrievac s dobrym vykon/cena pomerom
Od: dokazovy material
|
Pridané:
8.12.2010 19:14
skorej ty, ked nadavas nan bez informacii o nom..
vymen si plienku
|
| |
Re: ohrievac s dobrym vykon/cena pomerom
Od: Cudo
|
Pridané:
8.12.2010 20:08
Nikto naň nenadáva, iba si mnohí kupujú iba a len Intel. A to je rozdiel.
|