| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
KONECNE!!
Od reg.: Otec_Naroda
|
Pridané:
3.12.2010 9:13
Co vam poviem...kvoli takejto stranke este aj vojna moze byt. To uz neni sranda pani...
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: bing
|
Pridané:
3.12.2010 9:16
Nic take sa tam nezverejnilo, su to len nafuknute spravy.
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: I will keep quiet for $$
|
Pridané:
3.12.2010 15:29
IP adresa wikileaks. http://88.80.13.160
Prečo US army zabíjala v Sýrii? 2009/03
"We were attacked by the U.S.
army," Asad replied, "Seven civilians were killed.
http://thepiratebay.org /torrent /5994780 /Wikileaks_cablegate-201011282316.7z
tracker na cablegate
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: Koniec GOOGLE
|
Pridané:
4.12.2010 13:32
http://www.google.com/ trends/hottrends?q=google+evil&date=2010-12-1&sa=X
google začal cenzúrovať warez.
dajte hladať do bing.com
"rapidshare.com xxx porn"
a to isté potom do google.com
Internet sa za posledných 5 dní zmenil o 180°.
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: A.G. Traag
|
Pridané:
6.12.2010 23:37
V súčasnosti je na nete viac ako 200 mirrorov stránky wikileaks, neviem prečo redakcia dsl takto dezinformuje čitateľov a skresľuje informácie.
Kto si neváži to že sa môže dozvedieť pravdu nielen o "demokratickej" amerike nech ide čítať dobšinského rozprávky.
|
| |
Re: KONECNE!!
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
3.12.2010 9:19
Mňa by zaujímalo, odkiaľ majú tie dokumenty.
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: aaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
3.12.2010 9:53
Ten vojak, ktorého uvaznili im dal tie informacie na usbcku. Inak k tym dokumentom malo pristup cca 1 milion ludi, mohli cakat ze to niekto skopiruje...
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: boris11
|
Pridané:
3.12.2010 10:54
pristup malo udajne az 2.5 miliona ludi k tym dokumentom a to uz je take mnozstvo ze unik tych dokumentov bola len otazka casu
|
| |
Re: KONECNE!!
Od: Dobre rano!
|
Pridané:
3.12.2010 11:58
Netrep hluposti!!!
|
| |
USA a ich demokracia
Od: jojoband
|
Pridané:
3.12.2010 9:21
Sranda ako sa da ta super demokracia zneuzivat.... A vraj sloboda tlace.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: ubx
|
Pridané:
3.12.2010 9:26
Mozes povedat a napisat, co len chces.... ak sa ti to podari...
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od reg.: Blackshadow
|
Pridané:
3.12.2010 9:27
Sloboda tlace? Tie dokumenty su kradnute... Takze az tak legalne to nebolo...
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: zzxx
|
Pridané:
3.12.2010 9:38
kradol ich wikileaks alebo niekto iny? Dokaz im, ze ich ukradol wikileaks a az potom to take legalne nieje. Ak to wikileaks neukradol, tak to legalne je.
To iste Fico a nahravka telefonatu Dzurindu. On ju neukradol ani sam nenahral, jemu ju niekto doniesol na centralu Smeru.
Sloboda...
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
3.12.2010 11:03
Tak, ked kupis ukradnuty bicykel, aj tak nie je oficialne tvoj.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: ...
|
Pridané:
3.12.2010 12:50
kedy uz konecne prestaneme porovnavat hmotne veci s nehmotnymi? keby si kupil kopiu bicykla, ale povodny majitel nie je nijako obmedzeny tym, ze ju mas, tak potom sa mozme bavit o rovnakych prirovnaniach.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
6.12.2010 12:53
Ale nebavime sa o sposobenej skode ale o pravnom naroku, nie? Nemyslim, ze by americka vlada vymahala od WikiLeaks autorske poplatky na svoje tajne spravy.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: poldinko
|
Pridané:
4.12.2010 12:48
zabuda sa na ochranu 3. osob v legislative SR, takze dobromyselna kupa prevadza vlastnictvo aj ked predavajuci toto pravo nemohol previest kedze ho nemal
tema na zaujimavu diskusiu
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: quix_
|
Pridané:
3.12.2010 10:28
problem je to ze ani to co je v dokumentoch popisovane nie je celkom s kostolnym poriadkom.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: sjdhfjfkjhjk
|
Pridané:
3.12.2010 17:33
no ale koho to zaujima prosim ta....
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: Element2
|
Pridané:
3.12.2010 10:27
Aj sloboda musí mať svoje hranice, inak to už nie je demokracia, ale anarchia. Druhá vec, čo urobí súkromná firma ako amazon alebo everydns, je tiež otázkou ich slobody. Sloboda tlače je termín, ktorý sa vzťahuje na počínanie moci štátu.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: hm?
|
Pridané:
3.12.2010 23:58
sloboda ma svoje hranice... tam kde obmedzuje slobodu inych
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: blizzboz
|
Pridané:
5.12.2010 21:42
demokracia predsa neni spoboda, demokracia je totalitný režim založený na vláde vačšiny.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: .................
|
Pridané:
3.12.2010 10:59
pre teba je sloboda tlace to, ze ja tebe ukradnem dokumenty ktore si ty pisal a zverejnim ich ? .. zaujimave, tak taku demokraciu ja nechcem .. sloboda tlace je podla mna o tom, ze ja napisem co chcem a zverejnim to. nie ze zverejnujem cudzi majetok ..
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: Tyriel
|
Pridané:
3.12.2010 11:25
Ludia, ste normalni, alebo len rozpravkovi ? Co to tu tocite o ukradnutych dokumentoch alebo prave nejakeho zverejnovania ? WikiLeaks vam pridlozilo skutocne informacie o tom, ako sa "nasi" zastupcovia spravaju voci inym ludom a krajinam a vy tu trieskate o nejakej hranici demokracie. Potrebujete osobnu skusenost aby ste zlo pachane inde dokazali odsudit ? Je nutne aby vam sestru, dceru atd niekto odpalil z tanku ked sa bude hrat vonku len tak z pasie ? Alebo umucili, zneuzili niekoho z rodiny ? Poviete si potom, ze to je v zaujme demokracie ? Alebo ked niekto klamstvami podnecuje konflikty medzi krajinami ? Ludia ktori za tym WikiLeaks stoja, sa vedome vystavili velkemu riziku zverejnenim takychto informacii. Tak sa zamyslite kym tu budete mudrovat o hraniciach zverejnovani citlivych udajov. Pretoze kto kona cestne, nemusi sa zverejnenia podobnych informacii obavat.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: ...................
|
Pridané:
3.12.2010 11:40
ja som normalny, ale nech sem niekto nemiesa pojmy ako sloboda tlace .. lebo to s tymto nema nic spolocne.
otazka: pre teba je americky diplomat tvoj zastupca ? tak ti tiez polozim otazku ci si normalny :)
ps: suhlasim s tebou, len aktualny thread je z mojho hladiska diskusia o pojme sloboda tlace a nie o obsahu wikileaks ..
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: rastos
|
Pridané:
3.12.2010 21:24
> pre teba je americky diplomat tvoj zastupca ?
Keď nám dokážu nanútiť dĺžku copyrightu, archivovanie elektronickej komunikácie, biometrické doklady a zákaz doniesť si do lietadla fľašu minerálky, tak odpoveď na tú otázku nemusí byť až taká jednoduchá.
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: poldinko
|
Pridané:
4.12.2010 12:57
sloboda tlace je a musi byt obmedovana.
sprava na useku utajovanych skutocnosti nie je len bezvyznamnym pojmom.
takisto obchodne tajomstvo
ked niekto ukradne vyrobny plan, tajnu recepturu, obchdony plan tak kazdy sud zakaze ich pouzitie uverejnenie, pripadne prikaze stiahnutie pod hrozbou sankcie
keby niekto zverejnil tajne plany jadrovej elektrarne o moznostiach vniknutia...
ked ysa ukradli umiestnenia chranenych korunnych svedkov proti mafii
stale sloboda tlace ??
alebo dvojity meter
kazda sloboda a pravo je a musi byt obmedzena slobodou a pravom ostatnych + verejnym poriadkom a bezpecnostou
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: inkvizitor69
|
Pridané:
5.12.2010 20:48
prepáč ty vybodkovaný frajer, ale ak tu niekto trepe tak si to ty, kvôli takým ako si ty svet vyzerá ako píšeš, tak sa vráť na WC a zavri poklop!
|
| |
Re: USA a ich demokracia
Od: bing
|
Pridané:
3.12.2010 11:56
Ale prosim ta, neni tam nic prekvapujuce. Su tam veci o ktorych ludia viac menej vedeli, ale nerozpravali o nich. Alebo viacero info uz bolo zverejnenych v novinach. Dostalo to punc tajnych dokumentov, tak sa na to pozera zrazu inac. Su tam aj prekvapive informacie, ale ziadne nemaju taky dramaticky vpliv. Koniec koncov, okruh ludi, ktory mali k nim pristup je dost velky.
|
| |
jdnfksnkjdsnf
Od: sdkfasdfkadsnkj
|
Pridané:
3.12.2010 9:24
dnes som sa chcel pri krat pozriet na wikileaks a stranka nesla. zacudoval som sa. bud z pretazenia alebo sa daco dojebalo.
|
| |
Re: jdnfksnkjdsnf
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
3.12.2010 9:42
a teba mamka ocividne nenaucila poriadne pisat a slusne sa spravat.
|
| |
Re: jdnfksnkjdsnf
Od: Sanxo
|
Pridané:
5.12.2010 12:24
http://88.80.13.160
|
| |
knskdfksdfnk
Od: kjdsnfkasf
|
Pridané:
3.12.2010 9:26
One recommendation. Registrácia to see what your friends recommend.
|
| |
tragedia
Od: fatal error
|
Pridané:
3.12.2010 9:26
Je to taragedia, bola to jedna s posldednych nadeji na slobodny internet a pristup k informaciam. Je to hnus co robi americka vlada a aj v tomoto ma urcite prsty. Inac sa cudujem ze este Julian Assange zije ze ho este neodstranili takto aspon odstranili jeho posolstvo , jeho stranku. Dufam ze ju rychlo prestahuje na nejaky hosting na tokelau a ze pobezi dalej.
|
| |
no dns
Od: EAgle...
|
Pridané:
3.12.2010 9:28
http://46.59.1.2/ - ipcka stale funkcna aj browsovatelna, takze ziaden problem
|
| |
Re: no dns
Od: fatal error
|
Pridané:
3.12.2010 10:07
hlavna stranka ide ale najnovsi clanok Cablegate: 250,000 US Embassy Diplomatic Cables ten uz nie.
|
| |
Re: no dns
Od: Stevo s
|
Pridané:
3.12.2010 10:19
Mne ide - http://46.59.1.2/cablegate.html
|
| |
Re: no dns
Od: Stevo s
|
Pridané:
3.12.2010 10:40
Inak funguje aj http://wikileaks.ch
resp. http://213.251.145.96/
ale tieto dve alternativne adresy idu o dost pomalsie nez http://46.59.1.2/
|
| |
Re: no dns
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.12.2010 13:14
Mate aj alternativnu adresu na ten torrent? Ten je hostovany na file.wikileaks.org, ktore ma inu IPcku. A google ho zahadne tiez nevie nikde inde najst.
|
| |
Rusko...
Od: MCMCLAX
|
Pridané:
3.12.2010 9:30
V Rusku da Putin kazdy tyzden zavrazdit jendeho novinara... to ako vidiet Vam nevadi...
|
| |
Re: Rusko...
Od: quix_
|
Pridané:
3.12.2010 10:34
netreba si robit iluzie ze nie su zastrasovani, ale toto co pises je kravina :) pripadne mozes doplnit nejake statisticke informacie o utokoch na novinarov, prosim ;)
|
| |
Re: Rusko...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.12.2010 16:45
babicka, nevadi vam ze byvate vedla zeleznicnej stanice? pre-co by mi to va-di-lo...
|
| |
dnes má meniny Stary rich, zajtra Rebarbora
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
3.12.2010 9:49
uz dlho je zname, ze najvacsi teroristi na svete su prave ti, ktori sa tak hrdo hlasia k tomu, ze su najvacsim nepriatelom terorizmu... ;) co je ale horsie, ze teraz dostali Sach, prepne im v tych dutych hlavach a ktovie,co mozeme ocakavat.
|
| |
Re: dnes má meniny Stary rich, zajtra Rebarbora
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
3.12.2010 13:28
teroristi su ti v mene hesla
kto to hovori ten to je tomu sa to sikuje
|
| |
Re: dnes má meniny Stary rich, zajtra Rebarbora
Od: sakris...
|
Pridané:
3.12.2010 14:10
Boha toto tu druhu vetu som pocul naposledy v skolke hadam ako 4 rocny :D
|
| |
Re: dnes má meniny Stary rich, zajtra Rebarbora
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
3.12.2010 14:25
a sakra, odhalili ma. zdrham, majte sa.
s pozdravom vas Usama
|
| |
boja sa
Od: prasa
|
Pridané:
3.12.2010 9:57
Usa sa boji. Svine
|
| |
Re: boja sa
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.12.2010 11:20
podľa mňa sa neboja...proste klasická vyradzovacia práca jak stovky iných :)
|
| |
Re: boja sa
Od: dadafs
|
Pridané:
3.12.2010 19:40
ee uz sa im to ruca, nic netrva vecne, uniky su toho dokazom
|
| |
este bude zabava..
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
3.12.2010 10:04
ako som cital, zatial tam nejake vazne informacie neboli.
ak utoky pokracuju, znamena to, ze vazne info este len zverejnia.
inak by USA netlacili na zhodenie stranky
|
| |
Re: este bude zabava..
Od: ulkas
|
Pridané:
3.12.2010 11:23
to nie je pravda, wikileaks poslali tie dokumenty svetovym mediam, rovnako je na nete torrent subor (cca 1,2gb) s tymi udajmi, ktory je ale zasifrovany.
to znamena, ze je jedno, ze obmedzia stranku wikileaks, tie dokumenty su vonku, im staci niekde na twiteri zverejnit kluc na odheslovanie toho torrentu a je to, respektive tie media uz maju tie data odsiforvane, akurat ich uvolnuju postupne, mozes si o tom precitat viac.
cize to ze su utoky na strnaku nic nemeni, to je len fraska
|
| |
Re: este bude zabava..
Od: pedrito 1115
|
Pridané:
4.12.2010 1:01
do medii sa to dostale len preto lebo to neni az tak vazne...isty cas dozadu(uz neviem presne kedy) tam zverejnili sokujucejsie informacie(o vojne v afganistane) a nikde sa to nerozoberalo....len na internete ludmi ktory maju "otvorene oci"
ja o tom moc neviem lebo som vtedy tymto veciam nevenoval pozornost a ani sa to neprekladalo.
|
| |
Pre istotu
Od: Oberhauser
|
Pridané:
3.12.2010 10:25
Staty ako Rusko alebo Cina pre istotu nepohodlnych novinarov rovno vrazdia alebo odsudia za "rozvrat" statu na dozivotie.
Minule nejaky Rusky novinar upozrnoval na svojej stranke na korupciu a nedemokraticke praktiky v Rusku a policajti !!! ho zavrazdili...
Zaujimave ze tieto ovela horsie veci nikoho netrapia... ale ked sa jedna o USA tak uz hej...
|
| |
Re: Pre istotu
Od: tralalalala
|
Pridané:
3.12.2010 10:35
Problem je v tom, ze o Rusoch to vsetci vedia, preto aj ked to je smutne, mnohym sa zda ovela horsie, ak to iste co Rusi, robi aj vzor demokracie USA akurat to uspesne skryva.
|
| |
Re: Pre istotu
Od: quix_
|
Pridané:
3.12.2010 10:41
staty ako rusko a cina nekritizuju vsetky staty na svete ake su nedemokraticke a nechodia rozsirovat armadou demokraciu na blizky vychod alebo kam sa to momentalne hodi. toto je typicke "zapadne" pokrytectvo. mozeme do nekonecna vykrikovat co robi jedna alebo druha strana ale to nikam nepovedie. vsetko su to rovnake prasiatka a vsetci si sleduju vlastne ciele.
|
| |
Re: Pre istotu
Od: bing
|
Pridané:
3.12.2010 10:51
No bolo by blbe keby kritizovali ostatne staty, ze su nedemokraticke. Co sa tyka blizkeho vychoda, tak rusi si tam tiez chodili riesit komplexy v 80tych rokoch. Len oni sa nesnazili rozsirovat demokraciu, ale cerveny idiotizmus.
|
| |
Re: Pre istotu
Od: quix_
|
Pridané:
3.12.2010 11:09
ano mas pravdu. boli tam, ale aj rusi aj usa mozu z vysoka kaslat na miestnych obyvatelov. s cim ale nesuhlasim je pokrytectvo. ked chcem nejaku krajinu ovladnut,okradnut o nerastne bohatstvo tak proste vyhlasim vojnu a obsadim. bohuzial toto uz dnes nefunguje, dnes je jednoduchsie skryt sa za boj proti terorizmu, proti potlacaniu prav mensin pripadne jadrovemu programu alebo roznym druhom zbrani.
|
| |
Re: Pre istotu
Od: poldinko
|
Pridané:
4.12.2010 13:05
nemozu vyhlasit vojnu
na ich nestastie existuju dokumenty ako:
charta OSN
Briant-Kollegov pakt
ktore zakazuju utocnu vonju pod hrozbou sankcii od osn (aj vonovych aj nevojnovych) nehovoriac o washingtonskej zmluve o zalozeni NATO
|
| |
Re: Pre istotu
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2010 16:12
Afganistan, Irak....
|
| |
Re: Pre istotu
Od: cinko@home
|
Pridané:
4.12.2010 19:37
hlavne tie sankcie OSN boli su aj budu trapne. myslim ze tu to vidno najlepsie ;) http://goo.gl/c8WOr
|
| |
Re: Pre istotu
Od: jajajaaa
|
Pridané:
3.12.2010 11:07
presne
|
| |
Re: Pre istotu
Od: cinko@home
|
Pridané:
3.12.2010 11:05
Rusi si robia "poriadky" na svojom piesocku - to nikomu nevadi. americania robia "poriadky" po celom svete - to uz je trochu problem...
|
| |
Yahoo
Od: iKEBAB
|
Pridané:
3.12.2010 10:40
ide vam yahoo.com ?
|
| |
Re: Yahoo
Od: quix_
|
Pridané:
3.12.2010 10:42
tam uz nik nechodi
|
| |
Re: Yahoo
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.12.2010 16:54
daj si to yahoo.com vyhladat cez Google..
|
| |
hmmmmmm
Od: neitzsche11
|
Pridané:
3.12.2010 10:47
Inak podla mna za vsetko moze filozofia Nietzscheho, pretoze teraz ide kazdy sam za seba kazdy si mysli ze prave on dobije svet a vela ludom sa to viac menej aj podari no na ukor druhych. Co ale ti druhi nevedia ze to ze prave v spolceni je sila, ked sa ludia spoja, ale to tak skoro nebude, pretoze vacsina ludi je vychovavana k otmu aby prave oni boli najlepsi
|
| |
Support
Od reg.: mendo
|
Pridané:
3.12.2010 11:01
http://collateralmurder.com/en/support.html
|
| |
sloboda tlače
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.12.2010 11:21
ono sloboda tlače s tým vážne nemá čo robiť, keďže tie dokumenty boli nelegálne získané, so slobodou internetu to tiež nemá nič, pretože plne slobodný internet nemôže byť, nemôžeš sa cez neho legálne dohodnúť na vraždách, nemôžeš legálne hľadať nájomných vrahov, poskytovať detské porno alebo nelegálne šíriť hocičo...
čo mi ale vadí, že máme tu republiky, čo vychádza z res publica - vec verejná: ako to, že máme utajované info? aká vec verejná? niekedy to môže byť na škodu, avšak stále by mal byť uvedený dôvod utajenia a hneď jak to prestane byť na škodu, by to malo byť zverejnené (napr. plán invázie zverejnený hneď po invázii :) )
|
| |
Re: sloboda tlače
Od: poldinko
|
Pridané:
4.12.2010 13:08
o tom je sprava na useku utajovamych skutocnosti, bezpecnost, zvrchovanost statu
obchdone, bankove tajomstvo
ale suhlasim nasledne by mali bat zverejnene, a kto ma ciste umylsy nemusi nic nasledne tajit
|
| |
:( smutné ale pravdivé :(
Od: Eric
|
Pridané:
3.12.2010 11:22
Amíci sa odbavujú, čo k tomu dodať, proste sa nasrali a vedia ako to znemožniť, aby si ludia prečítali pravdu :(
|
| |
Padol T-com
Od: Uhlik (zmazal sa mi kolacik)
|
Pridané:
3.12.2010 11:53
http://www.six.sk/mrtg/t-com.html
|
| |
Pravda zvitazi...
Od: Nasty
|
Pridané:
3.12.2010 12:17
„Je to útok na spojenectvá a partnerstvá, diskusie a rokovania, ktorých cieľom je zaistiť bezpečnosť U.S.A. a podporiť hospodársku prosperitu amerických občanov na úkor zvyšku sveta.“ povedal "ZVYŠOK SVETA... na Clintonovej zvasty.
Secret services zaplatili spinavu hackersku pracu ala DDoS utoky. Kedze to nestacilo pritlacili poskytovatelov DNS a priestoru, aby to ustrihli. Tak sa aj stalo.
|
| |
Pravda zvitazi...
Od: Nasty
|
Pridané:
3.12.2010 12:17
V akej hlavnej mene sa obchoduju strategicke suroviny? Kto o tom rozhoduje? Preco vedenie SB a MMF pracuje len pre zaujmy jednej krajiny? Kto tlaci zelene papieriky? -zeby U.S. dollar? Kto to vsetko zaplati? -zeby vsetci ostatni? Je to take jednoduche a priehladne...
Zakony ekonomie - ak sa jeden clovek so zelenou tlaciarnou rozhodne, ze vytlaci o jeden papierik navyse, moze si "navyse" ukradnut z kopy tovaru, za ktory sa da papierik vymenit. Tovar sa rychlo mina a preto sa zdrazuje. A na konci to zaplatia vsetci poctivci. Vid nedavno kriza. Tam sa netlacili papieriky, vyslovne sa pridavali sa nuly za jednotky v pocitaci (nekryte hypoteky). Hold tak funguje svet. Ako bolo povedane v ciernych baronoch: "Chce se mi zvra...!!!
|
| |
skutocnost
Od: rajoduo
|
Pridané:
3.12.2010 12:30
Neviem o com sa bavite ved svetove elity prisli s tym ze je v dnesnom svete "demokracia" co v preklade znamena vec verejna takze podla toho by sme mali mat pravo vediet co sa deje vo svete...ale kedze elity reaguju tak ako reaguju da sa konstatovat ze zijeme v totalite...
|
| |
let\'s imagine
Od: kubci
|
Pridané:
3.12.2010 12:43
nikoho nenapadlo ze cele wikileaks je len dalsia spravodajska hra? neviem zatial zhodnotit co je cielom ale uvidi sa. v kazdom pripade komentovat v tomto stadiu nieco definitivne mi pride ako hlupost.. triezvo analyzovat sa to jednoducho neda pokial nemame raw data a nie tie osetrene ministerstvom propagandy...
|
| |
DDOS a DNS
Od: Koumak
|
Pridané:
3.12.2010 13:12
Rozoberate tu obsah wikileaks, ale nie obsah tohoto clanku, ktory nam jasne ukazuje zbabelost velkych firiem celit
a odolavat utokom.
Mohli to vsak prirodzene ocakavat, ze take utoky budu, lebo kazdy zaujimavejsi projekt na svete je vystavovany pokusom
o hacknutie, alebo obmedzenie DOS a DDOS utokmi.
V mojich ociach uz ajtak tie ubohe firmy klesli tymto krokom este viac,lebo podlahli natlakom medii, utokov a vlad.
Najlepsie riesenie by pre WikiLeaks bolo umiestnenie si vlastnych serverov na backbone v niekolkych statoch. Nevyhoda vsak je, ze musia pri tom umiestnovani schopne poriesit zmluvy, teda stycne osoby, aby sa neodhalili, ked uz bojuju v ramci teoretickej anonymity. ;)
Aj keby cele wiki bola hratka vlad (projekt zmien rozlozenia sil), tak drzim palce, nech sa udrzi este na nohach nejaky cas ;) Aspon je co citat v novinach, popri ciernej kronike a nekonecnych hadkach kto z koho na detskom pieskovisku nasej vlady :))
|
| |
Re: DDOS a DNS
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
3.12.2010 21:34
Neviem preco je od istej doby stranka wikileaks nedostupna v cez TOR. Tam DDOS nehrozi vdaka vysokej odozve ;) Navyse by stranku nemohla ziadna autorita len tak zrusit.
|
| |
ijsfoo
Od: askdsh
|
Pridané:
3.12.2010 14:38
Nic co by Google nevyriesil :))) http://tinyurl.com/ycjuj6w
|
| |
Zamyslite sa nad sebou.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.12.2010 15:12
Zamyslite sa nad sebou. Ak niekto ukradne a zverejní dokumenty Číne, alebo Severnej Kórei, hoc aj o porušovaní ľudských práv, tak je to podľa vás boj za správnu vec, za demokrciu a podobné žvásty. Ak niejkto ukradne a zverejní dokumenty USA, tak treba hľadať hranice demokracie... To je trochu na zvracanie...
|
| |
Re: Zamyslite sa nad sebou.
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.12.2010 18:10
Presne tak, a treba ich za to poriadne ozvracat a zobrat im vsetky tie internety a PDAcka, aby nemohli tlacit cez Wifi vo velkom kancli a chodit pre hotove papiere.
|
| |
Zaujimavy vyvoj udalosti
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.12.2010 20:14
Sice to nesuvisi priamo s clankom, ale je to zaujimave, takze to sem davam: http://tinyurl.com/2c4wjom
V skratke, Assange nie je obvineny zo znasilnenia, ale z toho, ze pri sexe nepouzil prezervativ. Obvinenie sa tyka obidvoch pripadov "znasilnenia". Maximalny trest, ktory mu hrozi, je 5000 svedskych korun, ziadne vazenie.
|
| |
Kradez?
Od: Mepho
|
Pridané:
4.12.2010 0:02
Akaze kradez, zverejnovane dokumenty su plne v kompetencii ludu.
Salus populi suprema lex esto.
Najvyssim zakonom je blaho ludu.
Co je sranda, ze to motto ako prvi pouzivali viggilanties, ktori prepadli vezenie a obesili bratov Renovych, vtedajsi postrach divokeho zapadu.
Dneska je uz stat taky mocny, ze clovek spravodlivost do vlastnych ruk nezobere, aspon nie spravnou cestou (neklamanim a nezavadzanim - tu nejde len o volby, to je o celej tripartite).
Ak zaplatim na daniach nieco tak chcem vediet kam sa moje peniaze pchaju, minimalne v retrospektive (odtajnovanie na slovensku nehovori nikomu nic). Odtajnuju sa vzdy az loseri a mam pocit, ze na objednavku (napriklad CIA mala informacie na nixxona dlhu dobu, ale watergate s ich pricinenim prepukla az par mesiacov pred bojom o znovuzvolenie).
Tvoj stat ta vidi (ak nahodou nie si cigan, zlodej, poslanec alebo kombinacia spomenuteho)
|