neprihlásený Štvrtok, 9. júla 2026, dnes má meniny Lujza
Žalovaných 2,100 užívateľov P2P v Európe

DSL.sk, 15.11.2005


Ofenzíva nahrávacích spoločností a filmových štúdií proti užívateľom zdieľajúcim copyrightom chránený obsah pomocou P2P sietí naďalej pokračuje, keď tentokrát hudobný priemysel prostredníctvom IFPI zažaloval užívateľov najmä v Európe.

International Federation for the Phonographic Industry (IFPI) oznámila, že podala žaloby na celkom 2,100 užívateľov P2P sietí väčšinou v Európe, ale tiež v Južnej Amerike a v Ázii.

Spolu boli žalovaní obyvatelia 16 krajín, z ktorých až 12 je európskych. Medzi týmito krajinami sa zatiaľ nenachádza žiadna krajina z bývalého socialistického bloku, ide o krajiny EÚ 15, Švajčiarsko a Island.

Podľa IFPI žalovanými boli užívatelia sietí FastTrack, Gnutella, eDonkey, DirectConnect, BitTorrent, WinMx a SoulSeek. Užívatelia sú žalovaní za distribúciu copyrightom chráneného obsahu v P2P sieťach, ku ktorému technicky prichádza aj pri sťahovaní obsahu z väčšiny P2P sietí.

Žalovaní boli užívatelia z krajín Argentína, Rakúsko, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Hong Kong, Island, Írsko, Taliansko, Japonsko, Holandsko, Singapur, Švédsko, Švajčiarsko a Veľká Británia.

Užívatelia v krajinách Švajčiarsko, Švédsko, Argentína, Singapur a Hong Kong boli predstaviteľmi hudobného priemyslu žalovaní vôbec prvý krát. Podľa IFPI spomedzi nových krajín Švédsko bolo napríklad vybrané, pretože táto krajina je známa vysokou mierou pirátstva.

Vo väčšine krajín ide o civilné žaloby, v niektorých krajinách ale zdieľanie copyrightom chráneného materiálu v P2P sieťach napĺňa znaky trestného činu, napríklad v Taliansku a Švédsku, a tak tu sú podávané žaloby pre podozrenie zo spáchania trestného činu.

IFPI od marca 2004 už zažalovala mimo USA spolu 3,800 užívateľov. Vo Veľkej Británii sa z doterajších 97 žalovaných až 71 dohodlo s IFPI mimosúdne, keď museli spolu zaplatiť približne 140 tisíc libier, čo dáva priemernú výšku vyrovnania 1972 libier.

Doteraz nie je známy žiadny prípad žaloby za zdieľanie copyrightom chráneného materiálu v P2P sieťach v krajinách bývalého socialistického bloku.



Najnovšie články:

Dodávky PC sa kvôli pamätiam už výrazne znížili
Prevádzkovateľ virtuálneho operátora a najväčšieho rozvozu potravín má zvažovať odchod zo Slovenska
Samsung spustil výrobu SSD pre PCI Express 6.0
Apple TV sa v nomináciách na TV ceny Emmy doťahuje na HBO a Netflix
Slovensko.sk má technické problémy
Na Slovensko.sk sa zle overovali elektronické podpisy, dopady nejasné
Na Slovensku sa začína vyhadzovať veľké množstvo starých fotovoltaických panelov
SpaceX žiada o povolenie vypustiť ďalších 100-tisíc satelitov
Voyo opäť zdražuje
Intel potvrdil zdraženie CPU, aj kvôli vysokému dopytu


Diskusia:
                               
 

dobre, ze nevedia co a kde je Slovensko :))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

:)

len aby
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale vedia ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

eu cuzdi diabli bum bum

Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto nie su dobre signaly... ja by som sa nesmial; a tie pokuty su celkom masne ;-))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz vidim ako taku pokutu cca 120tis, zaplati nejaky mlady 20 rocny student zo slovenska, co nic nevlastni, a rodicia zanho uz zodpovedny niesu, to budu od neho vymahat roky...
Odpovedať Hodnotiť:
 

heh, sak ty sa dosmejes, ked ti taka pokuta dojde. A ze nemas z coho? Tak ver ze vacsiu mzdu ako minimalnu chciet mat asi nebudes... Neviem kolko mas rokov, ale uz by si mohol pochopit ze od inych vymahali... tak aj na teba moze prist rad. A ze nic nemas? Tak si pockaju kym budes mat, a som zvedavy do kedy ta to takto bude bavit ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

no kua a mame po ptakoch . . . :-/
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kua chlapi, čo myslíte, kedy príde rad na Warez?
Odpovedať Hodnotiť:
 

bittorrent.damage-web isiel do teplnych krajin.Hmmm este 9 mi ich ostava :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcel by som vidiet tvare producentov hudby a filmov, ako im zamrzne usmev na tvari, ked zastavia vsetky p2p skuzby a NEVZRASTIE im odbyt, ale naopak, klesne. Vsetky gramofirmy odhaduju, kolko by zarobili, keby sa ten-ktory titul nekopiroval a nezdielal. Na to uz zabudaju, ze pri kvalite dnesnych filmov a hlavne hudby by nikto pre jeden hit nekupil cele CD s dalsimi 15 s_it skladbami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vies co synak... nezda sa ti ze zavadas? chces povedat ze by si to kupoval keby to za nieco stalo? a kedze nestoji, tak to iba stahujes. A naco to vlastne stahujes, ked to stoji za nic??? Mal by si asi navstivit nejakeho doktora ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravdu mas, tatko, to som zavadzal, ale ta jasterica tam bola...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja osobne uz nestahujem, ale chcel som iba podotknut, ze ked je CD nanic, tak ludia nekupia cele CD, ale stiahnu si len tu 1 pesnicku - tahuna a na ostatne skladby sa vykaslu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ver tomu, ze pokial si stiahne jednu pesnicku, tak sa nanho z vysoka. Ale pochybujem ze niekto z tych co zaluju stiahol co i len iba 100 ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

a kolko vy chlapi tak mate doma postahovanych pesni??

ja sa priznam:
824, co je 4.2GB a 1 film
Odpovedať Hodnotiť:
 

kolko??? 4,2 GB ??? to si teda slabi... ja mam doma 8 HDD na nom nie je nic ine len hudba filmy a hry... celkovo asi tak 1,5 TB

a tiez sa priznam... vole...
Odpovedať Hodnotiť:
 

xixi, tak ja sa nevyjadrim radsej kolko mam na tych mojich HDD, DVD a CD veci :D Ale poviem vam, slabota tie vase cisla :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

im usmev nezamrzne, sa neboj. co sa zvysi, je predaj hudby na Internete.

na jednu skladbu su sluzby ako iTunes, kde si mozes jednu skladbu samostatne kupit za 1 dolar... to je lacne aj pre nas, horsie je, ze sa nam to tazsie plati

a potom tu su este pausalne, kde za 200 - 250 Sk na mesiac mas neobmedzeny pristup k hudbe. co je tiez dost rozumna cena aj pre nas.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Osobne predaj hudby cez internet nepokladam za plnohodnotnu nahradu. Zda sa sice, ze 1 dolar za skladbu nie je vela, lenze ked chce clovek nahodou stiahnut cely album - hoci je to zriedkave - zaplati za cely album 12-18 dolarov, co je to iste, ako obycajne CD, lenze nema k tomu pekny tlaceny booklet, firemne lisovane CD. Cize gramofirma z toho ma este vacsie zisky, lebo nemusi dat vyrobit fyzicke medium, autorom a interpretom zostava stale mizive percento, mozno nejakych 5-10 centov z dolara.

A hoci viem, ze nie kazdy ma netopierie usi, predsa len je kvalita komprimovanych formatov nizsia, ako povodna CD nahravka, hoci to na priemernej aparature nie je lahke zbadat - ucho si zvykne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ceste som zabudol - tusim okrem i-tunes maju ostatni nejaku DRM ochranu, pre ktoru sa neda CD napalit na disk.

Je to to iste, akoby clovek kupil auto za plnu cenu, ale by mu povedali, ze na nom smie najazdit len 300 km mesacne, aj to len na dopredu urcenych cestach, inde mu to nepojde.
Odpovedať Hodnotiť:
 

iTunes ma tiez DRM ochranu, napalovat na CD sa da. ostatni maju samozrejme tiez DRM, inak nahravacie spolocnosti s nimi neuzatvoria zmluvu, niekde sa napalovat da, niekde nie.

priklad neni dobry, je to len otazka zvyku. niektorym ludom je fyzicke CD uz dnes uplne zbytocne, za par rokov bude vacsine. a s normalnym CD tiez nemozes robit, co sa Ti zachce oficialne, vid trapas so Sony BMG DRM CD

pokial viem, konkretne pre nas je to lacnejsie ako CD v obchode, u nas stoji zahranicne CD aj 20 dolarov. v iTunes sa ale predavaju aj cele CD za pevnych necelych 10 dolarov.

kvalitu neviem nejak presne porovnat, ale myslim, ze som raz cital clanok, ktory dokazoval, ze rozdiel medzi kvalitou iTunes (AAC neviem bitrate teraz) a plnou CD kvalitou sa da poznat len na nejakej aparature za niekolko tisic dolarov - normalne porovnavali rozdiely v navzorkovanom zvuku s parametrami rozlicnych reproduktorov

s fyzickym CD suhlasim, iTunes Ti ale napriklad niekedy ponuka videa k tomu, co zas na CD nemas. elektronicky je to pohodlnejsie a asi nie je daleko doba, ze bude k elektronickemu CD specialne spracovany elektronicky booklet/dokument

za najvacsi problem ale povazujem to, ze DRM neni standardizovane. stane sa totiz napriklad to, ze Apple zkrachuje (priklad), potom nikto nebude vyrabat zariadenia kompatibilne s DRM Apple a budes musiet pouzivat na prehravania nejake 20 rocne iTunes a iPod na ktorom nic nie je vidiet... :)

myslim, ze nahravacie spolocnosti zarabaju cez Internet o kusok menej. aspon u iTunes urcite, lebo si mysleli, ze iTunes to az tak nepojde... a teraz sa snazia tlacit na Apple a zmenit zmluvu, aby dostavali viacej. samozrejme je ale spravodlive, ze zarabaju menej, lebo iTunes robi velky kus roboty za nich - marketing, ich oblubene odovodnovanie cien
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mas pravdu, medzitym som si len tan zo srandy stiahol program i-tunes a naozaj - cele albumy za 10 dolacov. To je nieco. Mal som mylne info, ze cely album stoji pocet pesniciek x 1 dolar. Takto je to uz lepsie. A este ak povoluju napalovanie, tak je to super.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jaaj toto p2p som v usa a mam verejnu ip adresu a iba cakam kedy mi zazvonia na zvoncek :>D
Odpovedať Hodnotiť:
 

jaaj toto p2p som v usa a mam verejnu ip adresu a iba cakam kedy mi zazvonia na zvoncek :>D
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ak dakto stahuje hry? a netaha filmy+hudbu? aj hry su chranene, ale zatial som osobne nepocul nic o tom, ze by prave koli hram zalovali.. alebo sa mylim?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je v nasej legislative riesena situacia ohladne P2P? Ide mi o to ci u nas je vobec niekto zalovatelny za pouzivanie takejto siete...
Kazdopadne aj SW je produkt za ktory sa musi platit, tak ako v potravinach... A ked si ho nekupim, tak som ho ukradol a som zlodej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je v nasej legislative riesena situacia ohladne P2P? Ide mi o to ci u nas je vobec niekto zalovatelny za pouzivanie takejto siete...
Kazdopadne aj SW je produkt za ktory sa musi platit, tak ako v potravinach... A ked si ho nekupim, tak som ho ukradol a som zlodej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je v nasej legislative riesena situacia ohladne P2P? Ide mi o to ci u nas je vobec niekto zalovatelny za pouzivanie takejto siete...
Kazdopadne aj SW je produkt za ktory sa musi platit, tak ako v potravinach... A ked si ho nekupim, tak som ho ukradol a som zlodej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čakam, kedy si dá niekto patentovať koleso . . . A celé ludstvo bude platiť tomu tupcovi . . . - ináč ak nezaplatím som . . .
Odpovedať Hodnotiť:
 

moj zlaty, Ty si ujasni, aky je rozdiel medzi patentovanim softwaru a kradnutim softwaru, pleties dve na tri
Odpovedať Hodnotiť:
 

Este, ak mi najdes na Itunes a podobnych blbostiach autorov ako Endymion, Nosferatu, Catscan, Korsakoff, DJ Promo,, kompilacie ako Masters of Hardcore,allways hardcore, a pod. budem si to platit.. lenze ich zbierka sa orientuje len a len na komercne shity... nje kazdy fici na anastacii, ich posahanom hip-hope, RnB a podobnych odvaroch.. Iba tolko..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak presne toto serie aj mna.Pojebane komercne radia a telky v kuse pustaju len picoviny a v nasich obchodoch kupis len sracky. Dobry hardcore si musi clovek zhanat roznymi undergroundovymi cestami. Ja teda kokotiny pocuvat nemienim a kto ano - tak nech si za ne aj plati.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak presne toto serie aj mna.Pojebane komercne radia a telky v kuse pustaju len picoviny a v nasich obchodoch kupis len sracky. Dobry hardcore si musi clovek zhanat roznymi undergroundovymi cestami. Ja teda kokotiny pocuvat nemienim a kto ano - tak nech si za ne aj plati.
Odpovedať Hodnotiť:
 

svata pravda a nekupis si tam ani len elan, nehovoriac uz napriklad o desmode

na druhej strane predpokladam, ze tie Tvoje skupiny nemaju ani pravnika a dokonca su radi, ze to vobec volakto pocuva, takze sa tesia a tu beriem argument, ze im "az tak" neskodis.

kedze sa ale zvysuje konkurencia da sa predpokladat, ze tieto sluzby sa budu snazit ziskavat novych zakaznikov aj rozsirovanim ponuky. niektori umelci/majitelia prav sa doteraz nepridali, lebo si neboli isti, ci je toto ta spravna cesta ale teraz uz o tom pravdepodobne nikto nepochybuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je v nasej legislative riesena situacia ohladne P2P? Ide mi o to ci u nas je vobec niekto zalovatelny za pouzivanie takejto siete...
Kazdopadne aj SW je produkt za ktory sa musi platit, tak ako v potravinach... A ked si ho nekupim, tak som ho ukradol a som zlodej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

legislativa ohladne P2P urcite riesena nie je, kedze tu maju kompetentni dolezitejsie starosti a nakoniec ani nevedia, co to P2P je :)

aplikuju sa na to ale dalsie zakony, so SW nie je o com nech sa k nemu dostanes akymkolvek spobosom, pouzivat ho mozes, len ked mas kupenu licenciu

ked poskytujes hudbu/filmy, tiez nie je o com, distribuujes obsah chraneny copyrightom na co nemas pravo

ked iba stahujes ale popritom ide od teba aj upload toho co stahujes (na takom principe funguju P2P siete), sikovny pravnik by Ta rovnako dostal

ked iba stahujes a ani byte tych skladieb od Teba neodide, neviem presne, myslim, ze na slovensku sa nikto na to zakony este nepokusal aplikovat. evidentne to samozrejme ale nie je OK, lebo porusujes podmienky, pod ktorymi je ta hudba vydavana, kedze si ich ale nepodpisal a ani nesuhlasil s nimi zakupenim CD, ktovie, ci by Ta sucasne zakony uznali vinnym
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako raz som aj nasiel v Auparku -----JEDNO---- HC CD,, z roku ´99 a stalo, prosim pekne 1850SK,, co je NEHORAZNA CENA!!!! ako neviem kto to vyrataval, ale takmer 2 tisicky nedam.. a to Hardcore milujem... Najprv nech sa obchody uvedomia, ze ked budu podporovat aj daco ine ako komercnost, budu mat zisky este vecsie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak sa jedna o penaznu sumu slova "pevnych necelych" co to znamena? Inak P2P je skoda aj ked som bol proti tomu. Poznam ludi ktory na tom pekne zbohatli a vozili sa na mercedesoch za najmenej dva melka. Stacil im internet tlaciaren nalepky a samozrejme prazdne media s napalovacim hardverom. Len by ma zaujimalo preco my ktory mame peniaze a platime za pripojenie musime platit pokuty a ty co na uliciach cd kradnu a ide sa to hlasit na policiu nic s tym nerobia. Zeby len pre to, ze ide o poskodenie obcana a nie skur**nej spolocnosti? Za cely ten cas co p2p fungovalo sa uz toho postahovalo nehovoriac a zrazu im to vadi? Co by povedali na to aby sa starali o tych co kradnu fyzicky a nie virtualne kedze ide len o p2p
Odpovedať Hodnotiť:
 

to znamena, ze vsetky albumy stoja rovnako a je to nieco menej ako 10 dolarov, tusim 9.95

no problem a rozdiel je asi ten, ze tych co kradnu na ulici maju chytat ti, ktorym je to uplne fuk, kedze sa nekradne z ich. asi tak... a ti ktori sa snazia, aby sa nekradlo na internete sa snazia o to preto, lebo sa kradne z ich

a jedna vec je stahovat, ale ked niekto na tom zarabal alebo zaraba tak, ze predava falosne CD/DVD, tak tam bez pardonu do basy, to je zlocinec ako hociktory iny
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://static.thepiratebay.org/dreamworks_response.txt
Date: Sat, 21 Aug 2004 18:21:43 -0100 (GMT)
From: anakata
To: KMWLAW@flash.net
Subject: Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties

On Mon, 23 Aug 2004 KMWLAW@flash.net wrote:

> Dennis L. Wilson, Esq.
> KEATS McFARLAND & WILSON, LLP
> 9720 Wilshire Blvd., Penthouse Suite
> Beverly Hills, CA 90212
> Tel: (310) 248-3830
> Fax: (310) 860-0363
>
>
> August 23, 2004
>
>
> VIA ELECTRONIC MAIL
> AND U.S. MAIL
>
> ThePirateBay.org
> Box 1206
> Stockholm 11479
> SWEDEN
>
> tracker-40-aa-5f-03-412675c8@prq.to
>
> Re: Unauthorized Use of DreamWorks SKG Properties
> http://www.thepiratebay.org
>
> To Whom It May Concern:
>
> This letter is being written to you on behalf of our
> client, DreamWorks SKG (hereinafter ^ÓDreamWorks^Ô).
> DreamWorks is the exclusive owner of all copyright,
> trademark and other intellectual property rights in
> and to the ^ÓShrek 2^Ô motion picture. No one is
> authorized to copy, reproduce, distribute, or
> otherwise use the ^ÓShrek 2^Ô motion picture without
> the express written permission of DreamWorks.
[...]
> As you may be aware, Internet Service Providers can
> be held liable if they do not respond to claims of
> infringement pursuant to the requirements of the
> Digital Millennium Copyright Act (DMCA). In
> accordance with the DMCA, we request your assistance
> in the removal of infringements of the ^ÓShrek 2^Ô
> motion picture from this web site and any other sites
> for which you act as an Internet Service Provider.
> We further declare under penalty of perjury that we
> are authorized to act on behalf of DreamWorks and
> that the information in this letter is accurate.
> Please contact me immediately to discuss this matter
> further.

As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.

Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.

It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.

Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.

Go fuck yourself.

Polite as usual,
anakata

Odpovedať Hodnotiť:
 

As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.

Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.

It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.

Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.

Go fuck yourself.

Polite as usual,
anakata


Odpovedať Hodnotiť:
 

nemusis opakovat, my vieme citat :) boli to smelinarski americki pravnici, ktori su uplne blbi, ked sa odvolavali priamo na DMCA.

nie je to inak ale uplne zcestne, pretoze tou sluzbou umoznuju priamo porusovat na americkom uzemi DMCA a v otazkach jurisdikcie sa coskoro vela na Internete urcite zmeni, v sucasnosti nie su zakony dostatocne... nie je v pohode, ak by niekomu malo prejst ak hackuje slovensku banku a ukradne nam z nej peniaze z kaymanov len preto, ze kaymanske zakony to nikdy nezakazu

samozrejme su svedske zakony, podla ktorych je vsetko spominane trestne, teda sirenie copyrightovych diel bez povolenia, takze ta odpoved bola rovnako zcestna.

problemom a stastim u torrent search stranok je, ze priamo nesiria tento obsah, iba nanho ukazuju a z toho sa celkom dobre da vykrutit, ak sa nebojis

pravda je ale taka, ze tieto stranky zakladuju ludia, ktori priamo poskytuju ten obsah z vlastnych trackerov, ale snazia sa to velmi dobre skryvat, takze pokial im nepreukazu spojenie, prakticky ich mozu iba plasit
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dear Prokaryote(s),

Please sue me in Japan instead. I've always wanted to visit Tokyo.
Also, I'm running out of toilet paper, so please send lots of legal documents
to our ISP - preferably printed on soft paper.
No, but seriously. That's simply not how international law enforcement
works. Using the same logic, a country where web sites are forbidden could
press charges against you for having one.

That's a rather interesting argument.

Apparently, Swedish law prevents access to IP addresses. The only time access is given to an IP address , is when the person with the IP address can be sent to jail. The authorities cannot determine whether the person can be sent to jail, unless they monitor the IP address.

Swedish law is good for P2P.


As usual, the post is also on my blog at http://trenchier2.blogspot.com/2005/03/thepiratbayorg-to-riaampaa-etc-go.html

Note : As of this post, thepiratbay.org website is *still* online

Odpovedať Hodnotiť:
 

http://blogcritics.org/archives/2005/04/18/185824.php

http://static.thepiratebay.org/sega_response2.txt


On Mon, 1 Nov 2004 law@iprights.com wrote:

> Dear Sirs
>
>
>
> Further to your response below, you should be aware that your misuse of the FOOTBALL MANAGER trade mark in relation to your services constitutes an infringement in the UK, irrespective of Swedish law and whether or not you are based in Sweden, not least because your â^À^Øthepiratebay.orgâ^À^Ù website is targeting users in the UK (as evidenced by the fact that a substantial number of UK users have already used your services to download this game in the UK). This gives a cause of action and jurisdiction to sue you in the UK. Our client would then proceed to enforce the UK judgement against you in Sweden.
>
>
>
> In the circumstances, we repeat our request once more that you immediately remove the link complained of and confirm that there will be no further misuse of the FOOTBALL MANAGER trade mark in relation to your services.
>
>
>
> We look forward to hearing from you.
>
>
>
> Yours faithfully.
>
>
>
> Willoughby & Partners
>
> The Isis Building, 193 Marsh Wall, Thames Quay, London, E14 9SG, United Kingdom
>
> Tel: +44 (0)207 345 8888 Direct Fax: +44 (0)207 345 4555 law@iprights.com
>
> www.iprights.com
>
>
>
> IMPORTANT: The contents of this email and attachments are confidential and may be subject to legal privilege and/or protected by copyright. Copying or communicating any part of it to others is prohibited and may be unlawful. If you are not the intended recipient you must not use, copy, distribute or rely on this email and should please return it immediately or notify us by telephone. While we take every reasonable precaution to screen out computer viruses from emails, attachments to this email may contain such viruses. We cannot accept liability for loss or damage resulting from such viruses. We recommend you carry out your own virus checks.

Dear Prokaryote(s),

Please sue me in Japan instead. I've always wanted to visit Tokyo.
Also, I'm running out of toilet paper, so please send lots of legal documents
to our ISP - preferably printed on soft paper.
No, but seriously. That's simply not how international law enforcement
works. Using the same logic, a country where web sites are forbidden could
press charges against you for having one.

That's a rather interesting argument.

Apparently, Swedish law prevents access to IP addresses. The only time access is given to an IP address , is when the person with the IP address can be sent to jail. The authorities cannot determine whether the person can be sent to jail, unless they monitor the IP address.

Swedish law is good for P2P.


As usual, the post is also on my blog at http://trenchier2.blogspot.com/2005/03/thepiratbayorg-to-riaampaa-etc-go.html

Note : As of this post, thepiratbay.org website is *still* online

Odpovedať Hodnotiť:
 

Len aby mali obyvatelia podnikatelia v SR a EU podobne starosti ako P2P - o to (a potom aj o nelegalne zdielanie) by sa mal stat postarat!
7mich! chalanov v podvecer (nie o 4am) napadnu a 1 zabiju, 2ja tazko raneni! To ma trapi, nie P2P!

Problemy obcanov (OK, aj velkych firiem) by sa mali riesit podla priority ... a kym budem nad 20 vrazd na Slovensku, vypalnictvo vo velkom a KSS v parlamente, "pravi" komunisti na slobode, tak by sa administrativa nemala zatazovat vyberanim vypalneho od koncesionarov SRo, STV; automatizovanim myta na dialniciach a pod.

Detto pre USA a P2P ...

Iny priklad:
Na co mi je ochrana zemiakov na poli a snad mojej penazenky vo vrecku, ak stat odo mna vybera zdravotne vypalne (nie, poistenie je ak: platim viac=dostanem viac), koncesionarske vypalne s 2000%(!!) urokom rocne (5000Sk/30Sk*12M) a pod.

SR porusuje EU odporucania, nepouziva a nepublikuje dokumenty (EU direktiva na pouzivanie otvorenych formatov v statnej sprave), kt. precitam na PC s akymkolvek operacnym systemom, ktory si mam pravo slobodne nainstalovat na MOJ MAJETOK (PC). Ba naopak, plati 500mil.Sk/3roky firme, kt. bola pravoplatne X-krat odsudene za unfair podnikanie. Tie peniaze ma SR napr. aj zo zdravotneho-vypalneho, koncesionarskeho-vypalneho (cast dani nemusi davat na SRo, ale na M$) a pod.
M$ uznala rozsudok a zaplatila pokutu.

To je, akoby sa mafian stal ministrom pre ekonomiku - ved rozumie kseftom a trest si predsa uz odsedel, nie? Tak preco mu teraz ublizovat?!

Odpovedať Hodnotiť:
 

v ktorej krajine myslis? a nestal sa?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Moj nazor nas tahovanie hudby: Necitim sa vinny, ked si stiahnem nejaku pesnicku. A ze nejakej firme uchadzaju mojim konanim zisky? No to urcite nie lebo by som za to prachy urcite nevyhodil. Nikdy v zivote som si nekupil ziadnu originalnu kazetu alebo CD s hudbou. To budem radsej pocuvat radio. A to prosim mam hudbu celkom rad. No a co sa tyka tych co snazia na nelegalnom kopirovani hudby zbohatnut? Tak tych za zlocincov povazujem. Ti patria do basy. Myslim tym tych co za to maju tazke prachy. A ty co obcas napalia niekomu CD za par korun, no priznajme si to vsetci, kolko ludi z nas take nieco niekedy neurobilo. Otazka je ze ci to napalim kamaratovi, alebo to vo velkom predavam neznamym ludom. Volakedy som obcas nejake to cd nejakym kamosom palil za prachy, no potom som si uvedomil ze je to pekna kokotina chciet za taku picovinu od kamosov prachy ze?
Odpovedať Hodnotiť:
 

v Cine stoji dvd v prepocte 60 sk... koli zlej ekonomickej situacii a velkej miere piratstva . Ked to bude u nas milerad im tych 60 dam . stahujem dost ale iba pre seba ....

BTW co to bolo za ludi , co ich zazalovali ? dealeri alebo obycajni stahovaci ? a co je lepsie verejna alebo pevna IP ? podla mna verejna
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja len poviem takto. P2P tu už bolo dávno síce takým primitívnejším spôsobom. Vtedy sa vzal magnetofón a pretáčali sa pásky a robili čierne kópie - výsledok bol presne ten istý len s tým rozdielom, že ste hudbu nestiahli ale ste ju rovno prehrali na druhú pásku...
A čo také nahrávanie na pásku z rádia - a to nie je piráctvo? Ale zaujímavé že toto už nikoho netrápi :o)- s týchto už nežmíkajú peniaze...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A CO AK SA NA TO POZRIEM Z TEJTO STARNKY ? Ako mozes vediet ze ak nieco stahujes cez P2P je naozaj to co stahujes? Mam na mysli ak sa tracker odvolava napr na DOOM ako mozes vediet ze ten film naozaj stahujes pokial ho nemas stiahnuty cely? Nemozes to vediet ! V pripade ze ho stiahnes a zistis ze ten film si naozaj stiahol tak porusujes autorske prava.Dobre beriem potom ho zmazem. Ale pokial stahujes nikdy si nie si isty obsahom toho co stahujes !!! A ze uploadujes pri tom a co ? Ves ani neviem co uploadujem pokial to nemam cele ja ! Ine je az nieco mas vies o obsahu a distribujes ho dalej za ucelom
zisku ! Ale okial tahas nikdy nevies co tahas len tusis ale vedome nemozes vediet !!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

hahahaha, SLAVO zabil teraz...necital som vsetky komentare lebo na to nemam akosi cas, ale co som cital uz predtym zopar clankov, vacsinou v casopise CHIP, chcu zakazat vsetky bittorentove siete a trackery ci co, a chcu sa potom vrhnut aj na P2P... Ale mam jednu otazku trosku mimo: nie je nahodou PROVIDER internetoveho pripojenia povinny NEposkytovat informacie, a uz vobec nie tie osobne, o svojich zakaznikoch??? Lebo ze jeden typek vypatra tvoju IP je jedna vec, ale ze druhy typek na zaklade tvojej IP mu poskytne tvoje osobne INFO, je uz riadna kktina... zabudol som co som este chcel, tak tot vsio...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár