| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
otazka?
Od: lubosisko
|
Pridané:
23.11.2010 16:17
ako sa da zistit ci mam cisty pc?
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:22
Mas zmysel pre humor:) Takym ako Ty odporucam cisty OS reinstall:)
A vazna odpoved: niekolko dobrych apps s poslednou databazov (AV, anti - spy, ad.., nejaky trojan remover), preskenuj a zistis.
|
| |
Re: otazka?
Od: BiFino
|
Pridané:
23.11.2010 16:23
stačí ak si naformátuješ disk, potom bude určite čistý a vybielený :o)
|
| |
Re: otazka?
Od: HiFino
|
Pridané:
23.11.2010 18:31
Vo vacsine pripadov to tak je, ale nesmies zabudnut na pokrocile utoky. Infekcia moze byt skryta vo FLASH pamati niektoreho zo zariadeni, napriklad NIC, viz.: http://goo.gl/zNblw
|
| |
Re: otazka?
Od: Cudo
|
Pridané:
23.11.2010 18:58
Kopu starých vírusov sformátovaním HDD vôbec neodstavíš a ani neodstrániš. Už aj preto, že žiaden PC nerobí LowLevel formát...
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 19:05
ad1) tych virusov nebolo az tak vela
ad2) ak aj boli tak mali fatalne nasledky a vacsinou si ani nenabootoval (v lepsom pripade)
ad3)osobne by som odporucil este pred lowlevel format jednoducho zrestaurovat MBR, ak by to nepomohlo potom lowlevel format.
Lowlevel format je ale aj taka zbran v ruke, ak nevies co presne robis, tak to ani nerob!
|
| |
Re: otazka?
Od: Cuda
|
Pridané:
23.11.2010 19:23
Čo trepeš. Ktorý komp Ti dovolí LLF???
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 19:26
Ty sa vyznas chlapce! Si pekne sprosty, nic v zlom!
Staci Ti nato aplikacia, napr. LowLevel Format Tool.
|
| |
Re: otazka?
Od: m44
|
Pridané:
23.11.2010 22:37
skus si o tom LLF najskor nieco precitat. je dost nepravdepodobne, ze by si bol schopny na dnesnych diskoch urobit LLF, a ak aj ano, tak by si potreboval specialnu aplikaciu od konkretneho vyrobcu. nejaky generic "LowLevel Format Tool" urcite nerobi (univerzalne) LLF disku.
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 22:49
Uviedol som napr. LLF Tool, napriklad chapes?! Vo vacsine pripadov ma kazda znacka svoju aplikaciu, lebo dana aplikacia obsahuje databazu ich diskov s konkretnymi tabulkami rozmiestneni sektorov. Spustis aplikaciu a vyberies ten spravny disk a tak das LLF!
|
| |
Re: otazka?
Od: m44
|
Pridané:
23.11.2010 23:14
http://freepctech.com/pc/001/007.shtml
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 23:26
No a? Ved keby si pozorne cital to co som napisal tak prides nato, ze hned v druhom odseku (clanok, ktory si napisal) je napisane, ze realne nepoznas rozmiestnenie sektorov (preto suhlasim s tym co si napisal predtym, ze generic LLF nemozes urobit, lebo to rozmiestnenie sektorov nepoznas) a v poslednom, ze potrebujes na to low level format utility.
Ja som napisal, ze si najdes aplikaciu od konkretneho vyrobcu, ktora obsahuje DB ich diskov s tabulkami sektorov.
Ty v com vidis rozdiel medzi tym mojim a tym clankom?
|
| |
Re: otazka?
Od: 2Martel
|
Pridané:
24.11.2010 7:12
V tom, že skutočný LLF vie urobiť iba výrobca a robí sa len raz...
|
| |
Re: otazka?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
24.11.2010 11:01
bohuzial, ma pravdu....
|
| |
Re: otazka?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
24.11.2010 0:23
moderne disky nepustia-nejde to, prastare to vyzadovali..
mozno si mal na mysli zero-fill..
|
| |
Re: otazka?
Od: Koumak
|
Pridané:
24.11.2010 0:29
konecne niekto rozumny, co pozna zero-fill :)) Si ma predbehol, tiez som chcel detom napisat, ze LLF na zmazanie dat je ozaj zbytocne a nez by zohnali tu spravnu utilitu pre ich disk, tak by to aj stratilo zmysel ;) .. iked pokial objavia MHDD, mozno sa s nim naucia aj ten LLF vykonat aspon na urovni SMART prikazu...
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
24.11.2010 1:25
Ale rec bola len o LLF a nie o mazani dat. Zerofill je len jedna z mnohych aplikacii, ktore len mazu - mazu sektor 0 a vsetky datove sektory. Ja som nereagoval na mazanie vsetkeho co na disku je, ale na poznamku, ze low level sektor nie je mozne spustit (je to mozne aj na 1TB diskoch, ktore za nejako stare nepovazujem). A rozdiel medzi zerofillom a LLF je ten, ze LLF prepise kompletne strukturu vsetkych sektorov.
Pravdou je, ze v principe je vysledok rovnaky.
PS: Uz ked sme pritom, tak rovnaky vysledok dosiahnem obycajnym fdiskom.
|
| |
Re: otazka?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
24.11.2010 10:58
1) do LLF area nikto nic nezapise- disk mu nedovoli
2) naco by niekto mazal specialne pozicne data-ktore su dolezite pre disk-znicil by ho
3)na dnesnych diskoch ked niekto pusti LLF stane sa to ze system area zapis je ignorovany, a user area je casto iba zerofill(alebo random)
4) format ako taky je napr pri vytvarani oblasti (NTFS,ZFS,FAT,..)
5)dneska sa LLF da (outside factory) iba disketa
<programy na formatovanie 1,62MB>
|
| |
Re: otazka?
Od: dokazovy material
|
Pridané:
24.11.2010 10:46
POZOR, dnesne disky maju LLF robeny cez specialne stroje vo fabrike.. flashFW je uzamknuty, LLF naozaj nedovolia-pretoze to by znicilo fyzicky geometriu (hlavny FW maju na platniach-tzv minusove sektory,..a ine)
ako sa meni teplota,teplom pracuju platne(menia sa trochu fyz. rozmiestnenie) -> toto riesi kalibracna area podla potreby disk tam posle hlavicky na synchronizaciu(-voci jednotlivym platniam)
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 19:24
A este nieco! Tvoje slova "...žiaden PC nerobí LowLevel formát..." su pekna blbost. Inak povedane na lowlevel format Ti staci aplikacia, ktorou ho urobis.
|
| |
Re: otazka?
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2010 20:05
Co mi na LLF staci? len ta aplikacia? pretoze pred casom som to zhanal a nemohol som nic konkretne najst. Podarilo sa mi genialnym sposobom - ukazka totalneho idiota ako som ja, zaheslovat si v biose disk tak, ze absolutne netusim ake je supervizor password. Nepomohli ziadne utilitky na zistenie hesla z biosu - teda vsetky zistilo az na HDD pass, tak je na mieste otazka, ci vobec LLF pomoze.
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 20:22
LLF Ti nevyriesi problem s HDD psw v BIOSe. Heslo v biose je naviazane na cislo HDD, musis odblokovat BIOS. Najcastejsie aplikaciou, ktora sa vo vacsine pripadou vola HDD_PW (najdi si taku na Tvojho vyrobcu).
Zavisi od toho, ci mas PC alebo notebook. Ak notebook, asi len tym HDD_PW, ak mas PC zavisi od fosny (mohol by si vyvolat zalozny BIOS z druheho cipu).
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
23.11.2010 21:07
Ak mas zaheslovany disk, a HDD ma TPM, tak smola. je to zabezpecenie na urovni fw HDD, vtedy ostava len google a skusat programy.
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 21:15
Ak to mysli tak ako pises tak ma neskutocnu smolu a osobne pochybujem, zeby len tak rozsifroval disk.
Myslim, ze on mysli len obycajne HDD psw v biose. Bez nadvaznosti na TPM.
|
| |
Re: otazka?
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2010 22:18
V Biose mam na vyber 2 hesla - normalne Bios a HDD, kazde moze mat 2 - User a Supervizor. Do Biosu sa dostanem, mozem zmenit heslo a viem aj User password na HDD, lenze neviem supervizor, tak nemozem heslo zrusit. Jedine co som sa niekde docital, tak ze heslo je ulozene na disku, tak som ho sformatoval no nepomohlo, tak som skusal hladat nieco o LLF, co ako hovorite fungovat zrejme nebude tiez.A netusim ci to ma spojitost s TPM (kedze netusim co to je).
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 22:44
A skusal si najst ten HDD_PW? A co mas PC alebo NB? Ak NB aky? Ak PC aku MB?
Casto byva primery hdd psw defaultne nastavene od vyroby, najma pri notebookoch z dovodu, ze ak vyberies disk tak Ti ho iny komp neprijme. Raz som tu situaciu riesil s notebook acer, cez ten HDD_PW - tam das cislo, ktore vygeneruje BIOS po zlych zadaniach a ta aplikacia Ti vygeneruje primery psw.
|
| |
Re: otazka?
Od: ...
|
Pridané:
24.11.2010 8:43
Ospravedlnujem sa, je to samozrejme ntb, pri PC by som ako prve robil reset Biosu.
|
| |
Re: otazka?
Od: deed
|
Pridané:
24.11.2010 1:43
pokial je to obycajne zaheslovane, cize ulozena informacia o hesle v biose , tak staci reset biosu na default pomocou jumpera. funguje to i v pripade zaheslovania biosu . ak je to v chipe TPM tak s tym sa neda nic robit, ale v extremnom pripade vymenit chip TPM.
|
| |
Re: otazka?
Od: deed
|
Pridané:
24.11.2010 1:44
pokial je to notebook tak len do servisu
|
| |
Re: otazka?
Od: HiFino
|
Pridané:
23.11.2010 22:53
Staci ak instalaciou noveho OS prepises stary MBR. Low level format (v pravom slova zmysle) sa dnes uz nerobi. BIOS odovzdava kontrolu systemu prave tym, ze spusti kod v MBR a ten potom nahra a spusti bootloader. Potencialny malware sa teda moze nacitat pred OS v BIOSe, MBR alebo v bootloaderi samotnom.
Som zvedavy co prinesie EFI ;)
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.11.2010 16:28
no keď ho pravidelne umývaš, mal by byť čistý :)
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:30
Nieco v tom zmysle som chcel napisat aj ja, ale nechcel som byt trapny:)
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.11.2010 16:31
no niekto sa musí obetovať :)
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:38
Ja len verim, ze ten ktory sa pytal si Tvoj komentar prave precital a uz cisti vodou:)
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: Alino
|
Pridané:
23.11.2010 16:46
haha, amatery vzdy cistia pc vodou, my hackery vieme ze to treba cistit jarovou vodou a jemnou hubkou :)
|
| |
Re: otazka?
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:48
Jarova voda a jemna hubka? Ty si nejaky vyberovy:) Ja oblejem kyblom a mam pokoj.
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: Alino
|
Pridané:
23.11.2010 17:17
no sak kvoli takym ako ty vznikaju botnety, lebo mas spinavy pc, kyblom poliat nestaci, zostanu tam usadeniny a necistoty.
|
| |
Re: otazka?
Od: elkkkk
|
Pridané:
23.11.2010 17:47
Potom sa čuduješ ze mas klastre na disku
|
| |
Re: otazka?
Od: prpr
|
Pridané:
23.11.2010 19:02
šmirgel musi byť!
|
| |
Re: otazka?
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
24.11.2010 10:37
este sem dajte tie navody na zvysenie kapacity disku uvolnenim skrutiek a dofukanim kompresorom (kto cital, vie ocom hovorim) a dielo bude dokonane :-)
|
| |
Re: otazka?
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
24.11.2010 12:29
keď nepoznám žiadneho Jara, môžem ho vyčistiť aj s Dušanovou (Jožkovou, Ferkovou, ...) vodou?
|
| |
Re: otazka?
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
23.11.2010 21:14
Na scan mozes vyuzit rusky CureIt (bez instalacie), Superantispyware portable a rychly Hitman Pro (vyuziva enginy viacerych AV ako Avira, Kaspersky, ESET, atd).
|
| |
Re: otazka?
Od: skladko
|
Pridané:
23.11.2010 22:21
Tak, že nebudeš používať Obloky.. ;-)
|
| |
asaaaaaaa
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
23.11.2010 16:19
aspon ze ja medzi nich nepatrim
|
| |
Re: asaaaaaaa
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:39
Ako vies?
|
| |
Re: asaaaaaaa
Od: pedrito 1115
|
Pridané:
23.11.2010 20:24
asi je to stastny pouzivatel linuxu
|
| |
Re: asaaaaaaa
Od: pedro 1115
|
Pridané:
23.11.2010 20:26
"stasny"
|
| |
huraaa
Od: best1098s
|
Pridané:
23.11.2010 16:24
na cistenie pc pouzite Malwarebytes' Anti-Malware, je super a je aj free :) Mam avast a ten mi nic nensial Malwarebytes' Anti-Malware my nasiel 19 virov, nie je to antvir ale scaner :) fakt je super odporuca 10 lekarov z 10 :D
|
| |
Re: huraaa
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:28
Tiez ho pouzivam, ale aj niekolko ostatnych. Malwarebytes si musis ale dobre nastavit, lebo sleduje zmeny v registroch a po skenoch je schopny vratit aj tie zmeny, ktore neboli nejakym virom a s tymto nastavenim zvykne viac doebat ako pomoct.
|
| |
Re: huraaa
Od: BiFino
|
Pridané:
23.11.2010 16:28
ja používam spybot search and destroy - tiež free a nájde všetku háveď, môžem len odporúčať :o)
|
| |
Re: huraaa
Od: ...
|
Pridané:
23.11.2010 17:49
Kym ti nedojebe system viac ako bol predtym. Robi zasahy do registrov a moze taktiez narobit viac skody ako uzitku.
|
| |
Re: huraaa
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
23.11.2010 19:23
Keď som fičal na indowse tak som si bez neho nevedel život ani predstaviť... no treba to používať ako nástroj a nie ako hračku.. vtedy ti nič nehrozí.
|
| |
Re: huraaa
Od: one-one
|
Pridané:
23.11.2010 18:17
Ja som tiez pouzival dlho Spybot a potom som si precital rozne odborne fora k teme a odporucaju bud Malwarebytes alebo Superantispyware.
Lenze vir sa dokaze zamaskovat tak, ze pri normalnom behu ho nenajdes. Oplati sa mat aj Avira Rescue CD ktore sa nabootuje a skontroluje disk (dobre aj ked virus odstavi cele PC): http://bit.ly/10b5mN
|
| |
Re: huraaa
Od: Josef K
|
Pridané:
23.11.2010 18:26
Ja pouzivam (okrem aviry) malwarebytes, spybot a emsisoft anti-malware.
|
| |
Re: huraaa
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 18:27
Ja semtam pouzivam aj kondom:)
|
| |
Re: huraaa
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
24.11.2010 22:24
Najlepsia je dana.....;-)
|
| |
čudujte sa tomu...
Od: citroniq84
|
Pridané:
23.11.2010 16:26
tak čudujte sa ked všedci mame eseta:DDDD
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:29
Ani jeden AV Ti nezaruci, ze budes cisty:) Vzdy je to o kombinacii viacerych aplikacii a ich nastaveni..
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.11.2010 17:22
Preto používam CIS.
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
23.11.2010 16:30
podľa štatistík Esetu 6 z tisíc počítačov na Slovensku používa Eset antivirus :)
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
23.11.2010 16:35
A "neplatenych" verzii?
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:41
Su aj taki, ktori si myslia, ze si nainstaluju eset a nemaju licenciu a neaktualizuju.. Ale myslia si, ze nic sa nemoze stat, ved eset maju..
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od: Cpx
|
Pridané:
23.11.2010 16:51
Ach ta naivita.
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
24.11.2010 22:27
No hadam az taki nie su.......:) ??? Nevymyslas si ??
|
| |
Re: čudujte sa tomu...
Od: trol
|
Pridané:
23.11.2010 16:56
sak to bude asi tym, free verzia s trojanmi... no netahaj
|
| |
Riesenie
Od: MCMCL
|
Pridané:
23.11.2010 16:51
Riesenie free. Avira Antivirus + Spyware Terminator.
A porno stahovat s pussytorrents!
|
| |
Re: Riesenie
Od: hmm
|
Pridané:
23.11.2010 17:53
Avira + Commodo Firewall ;)
a porno kludne aj z kick-ass
|
| |
znie to jak platena reklama ...
Od: hoax
|
Pridané:
23.11.2010 16:51
znie to jak platena reklama vyrobcov antivirusovych softwarov. ..
|
| |
slovaci
Od reg.: peter-zm
|
Pridané:
23.11.2010 16:52
ja som to vzdy vravel ,,, Ludia zobudte sa !!!! Windows proste neni stavany na ruske porno stranky !!! :D
|
| |
Re: slovaci
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 16:55
Na ruske porno pouzivam vylucne live usb linux slax:)
|
| |
Re: slovaci
Od: bing
|
Pridané:
23.11.2010 17:07
Podla posledneho vyhlasenia prezidenta ruskeho Microsoftu, by som ruske porno cez linux nepozeral, nakolko je uz na konci zivotneho cyklu. Davam tomu tyzden dva a ruske porno si na nom uz proste nepustis.
|
| |
Titulok:
Od: nez
|
Pridané:
23.11.2010 17:12
tahajte windows zadarmo z tohto torrentu/rapidsharu/... , len tak dalej stahujte co mozete.
zdarma pribalime rootkit. pre castych zakaznikov aj dva.
|
| |
Re: Titulok:
Od: Cage
|
Pridané:
23.11.2010 17:20
Cudujem sa ludom,ze to vazne stahuju s tymi novymi bonusmi ci skinmi :D.... A potom sa cuduje,ze sa stali obetami phisingu :D...V ZIVOTE by som s tym nic neplatil !!!!
|
| |
Môj PC
Od: Fandokan
|
Pridané:
23.11.2010 17:14
Môj počítač je už čistý. Zadarmo mi mailom prišiel nejaký Antivirus 2009 a našiel mi 120 trojanov a tucet spywaru. Tak som si ho hneď zakúpil no a mal som obrovské šťastie, lebo pri browsovaní som bol miliónty návšetvník jednej stránky s úžasnými 3D screesavermi a vyhral som 10 000 USD, stačilo vylniť číslo účtu a karty a GRID kód či čo. Teraz čakám na tie peniaze. Ten antivírus je inak skvelý, stále sa aktualizuje, síce to trošku zaťažuje moje pripojenie kvôli tým updatom čo sa sťahujú, občas ma na nový vírus upozorní taká modrá obrazovka ale pokiaľ je to iba 30 krát denne, tak mi to nevadí... čo človek neurobí pre svoju ochranu?
|
| |
Re: Môj PC
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 17:17
Celkom dobreee:) Osobne tiez odporucam! Len rychlo stahujte, ponuka je limitovana a bonus sa zvysil na 20000 eura!
|
| |
Re: Môj PC
Od: Cage
|
Pridané:
23.11.2010 17:19
Prave bol napadnuty 7.pocitac :D
|
| |
Re: Môj PC
Od: Eagle2000
|
Pridané:
23.11.2010 18:00
gratulujem ti :-) Antivirus 2009 je sám o sebe šmejd, ktorý ťa oblbuje falošnými hláškami a potom ťa núti, aby si si ho zakúpil...a ešte ak si vyplnil číslo účtu kedže čakáš, že ti pošlu tú peknú výhru tak boh s tebou ;-)ale na jednej strane si myslím, že si tu z nás robíš prču, aspoň v to dúfam pre tvoje dobro :-)
|
| |
Re: Môj PC
Od: bonegrinder
|
Pridané:
23.11.2010 18:06
jasné, že si robí prču. To bolo predsa jasné od prvého slova
|
| |
Re: Môj PC
Od: prpr
|
Pridané:
23.11.2010 19:06
to bolo jasne uz od prveho slona
|
| |
Re: Môj PC
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 19:56
A prvy slon ako vznikol?
|
| |
Re: Môj PC
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
23.11.2010 21:02
zo sliepky
|
| |
Re: Môj PC
Od: hmm
|
Pridané:
23.11.2010 21:04
z vajicka ? ci nultej slonice ?
|
| |
Re: Môj PC
Od: Anomyl
|
Pridané:
23.11.2010 23:31
Prvý bol údajne Adam a potom sliepka...zbytok evolúcia
|
| |
Re: Môj PC
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 23:50
Z toho mi nejako vyplyva, ze aj Ty si len potom Adama a sliepky:) Ved aj ja, neplac:)
|
| |
Re: Môj PC
Od: saf3
|
Pridané:
24.11.2010 13:11
Prveho slona ziskali z klona.
|
| |
Re: Môj PC
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
24.11.2010 22:30
Ja som nechapavy......smiat som sa zacal az po sdruhej vete...
|
| |
treba lisit
Od: Cage
|
Pridané:
23.11.2010 17:16
Treba rozlisit schopne a neschopne antiviry... Medzi tie schopne isto patria : NOD32/SS4, Avira XP(platena edicia), Norton Antivirus 2009+,... Zadarmo a ciastocne schopne: Comodo,Avira AntiVir PersonalEdition Classic, ...) a tie co skodia viac nez su na uzitok ako AVG Home Edition,ak mam pouzivat ten, tak radsej ziaden......A aby som nezabudol mnoho PC, kt. uzivatelia nemaju o PC ani paru, je viac zasratych virusmi, nez by sa clovek cudoval... Mna by zaujimalo,ze kde to beru... A programy ako Anti Spy, Anti Bot atd. su vyhodny doplnok....
|
| |
Re: treba lisit
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 17:20
Dobrych AV je relativne vela. Ale ani dobre AV nezabrani chujovi v tom, aby si zakakal komp.
|
| |
Re: treba lisit
Od: Milan.Fu
|
Pridané:
23.11.2010 17:26
Hlavný antivírus by mal byť nainštalovaný medzi klávesnicou a stoličkou, ten vedľajší by mal byť len poistkou.
|
| |
Re: treba lisit
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.11.2010 20:06
Múr?
|
| |
Re: Cage
Od: Cudo
|
Pridané:
23.11.2010 19:24
A McAfee Antivirus je kde? Nemyslím ten unibalík na spôsob NODu...
|
| |
Re: Cage
Od: jojojojoo
|
Pridané:
23.11.2010 21:05
taky ten shitny AV ktory ked mas, tak sa ti zaviri komp ani nevie kedy :-)
|
| |
Re: Cage
Od: 2Martel
|
Pridané:
24.11.2010 7:25
Myslíš NOD? To máš pravdu. Pretože mnohí ho nevedia používať a ani nastaviť. Iba ak ukradnúť.
McAfee Virus Scan Enterprise + AntiSpyware modul a pod.
A samozrejme vedieť správne nastaviť. Aj jeho firewall.
|
| |
Re: treba lisit
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
23.11.2010 21:09
Avira zdarma aj platena maju rovnaku detekciu. AVG Free je na tom rovnako ako Norton alebo NOD32, ale menej zatazuje system, cize je este lepsi, samozrejme treba vypnut email scanner a neinstalovat Linkscanner. :P
|
| |
najsoft
Od: thc
|
Pridané:
23.11.2010 17:24
Emsisoft Anti-Malware, je to jednicka
|
| |
ochrana ako má byť
Od: Milan.Fu
|
Pridané:
23.11.2010 17:33
Inak poznám prípady, kedy si dotyčný nainštaluje dva antivírusy s odvôvodnením, že všetky pracujú iba s cca 90% účinnosťou, takže mať dva znamená cca 180%-tná účinnosť.
|
| |
Re: ochrana ako má byť
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 17:36
Aj ja som poznal takych:) Standardne je vysledok horsi ako pri jednom AV, lebo sa navzajom biju (najma v realtime ochrane), co sposobuje komplikacie a spomalenia.
Ale napriklad Microsoft pouziva paralerne sedem AV (myslim, ze jeden z nich je dokonca eset).
|
| |
Re: ochrana ako má byť
Od: zzzzzy
|
Pridané:
23.11.2010 17:43
no co matika nepusti
|
| |
!!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od: jojo2
|
Pridané:
23.11.2010 18:33
ja pouzivam firewall co zachrani dost a aj anti-virus no aky je rozdiel medz nich tak rozdiel je ze firewall zachyti virus a ine a anti-virus iba informuje a mozno zachyti z toho 50% ja som pouzival iba firewall 3 mesiace a potom som nainstaloval anti-virus a mal som 0 virusov a potom som nainstaloval 5 anti-virusov a jeden mi nasiel 1 virus takze neviem co je lepsie ked mate anti-virus ked jeden ukaze a druhy neukaze a nekedy mi aj pusti virus firewall mi nepusti lebo tam musim si risknut ci pustim alebo nie no jeden som riskol zle takze 1 virus za 3 mesiace bez anti-virusu
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od: trezor
|
Pridané:
23.11.2010 18:44
Firewall Ti nezachrani absolutne nic pokial si ho nenastavis. Standardne pracuje tak, ze sa Ta opyta, ze ci dovolis (napr. aplikacii) komunikaciu (dnu alebo von), ale samotny virus Ti nenajde, nato su antiviry, ktore si musis pravidelne aktualizovat a vacsinu veci zachytia v ramci realtime ochrany. Ak si mal virus uz pre instalaciou AV, tak si preskenuj disky.
Na ostatne hrozby (ad, mal, trojan, spy a podobne) pouzivaj aplikacie na to urcene.
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
23.11.2010 21:22
Mozno ma firewall s HIPS (Comodo), to je ucinnejsia ochrana ako AV, ale je to dost otravne a treba vediet, co sledovat, inak to prinesie viac skody ako uzitku.
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.11.2010 20:08
"ja pouzivam firewall co zachrani dost a aj anti-virus no aky je rozdiel medz nich tak rozdiel je ze firewall zachyti virus a ine a anti-virus iba informuje a mozno zachyti z toho 50%"
ROFL!
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od: .em
|
Pridané:
23.11.2010 21:05
takze mat 5 antivirusov je lepsie ako 1 firewall? :) .. a btw, co za krutoprisny firewall pouzivas?
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od: jojo2
|
Pridané:
24.11.2010 17:42
takze to co vy pisete tie sprostosti ze AV zachrani vase PC tak si ho strcte do zadku pretoze davnejsie som pouzival AV a sa mi dostal taky virus ze mi tam normalne hrabal a potom mi doj..al cely pocitac kazdy si misli ze nieco vam zachrani PC no nic vam nezachrani vsetko je nanic najlepsie nepouzivat nic a mate pokoj a si myslite ze viete vsetko o virusoch hovno viete ten vie kto ich vyraba ze ako to funguje ak urobis niejaky virus tak vtedy budes vediet ze co ho zastavy na 100%
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od: cinko@home
|
Pridané:
24.11.2010 19:04
a napadlo ta ze si mozno len lama?
|
| |
Re: !!!POUZIVAJTE VSETKO CO SA DA!!!
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
24.11.2010 22:34
A co si sa, jojo, vlastne chcel spytat ? :-)
|
| |
kolutit
Od: kado
|
Pridané:
23.11.2010 18:56
Ja si davam acilpirin.
|
| |
Re: kolutit
Od: Žejo...
|
Pridané:
23.11.2010 19:56
Niekto acil, niekto acyl...
|
| |
Re: kolutit
Od: .em
|
Pridané:
23.11.2010 21:00
bacilpirin
|
| |
Re: kolutit
Od: tak
|
Pridané:
23.11.2010 21:08
a niekto penysylin ...
|
| |
antivirus a firewall
Od: dnm
|
Pridané:
23.11.2010 22:13
Kto este nepouziva firewall a antivirus (hm...), celkom prima kombinacia na doma je Avira FreeAV a ZoneAlarm basic, zadarmo.
|
| |
ach jaj
Od: blbci
|
Pridané:
23.11.2010 22:52
keby nieste kok0ti a neklikate na vsetko co dojde cez facebook a RP tak nemate problemy. kazdy pise aky ma super zabezpeceny comp ale klika na kazdu kok0tinu co dojde a potom obvinuje priateov ze posielaju virusy. spamatajte sa prosim.
|
| |
Re: ach jaj
Od: Element2
|
Pridané:
24.11.2010 16:05
Vidíš, ty nadávaš ľuďom do blbcov a potom napíšeš takúto blbosť.
|
| |
osoba
Od: virusy
|
Pridané:
24.11.2010 2:47
poznam jednu osobu, ktora o sebe vyhlasila ze "ona vie robit s pocitacom, pretoze ona si vie klikat kam chce". Amen to that.
|
| |
Re: osoba
Od: 2Martel
|
Pridané:
24.11.2010 9:02
Takých je tu väčšina...
|
| |
formátovanie
Od: dodofx
|
Pridané:
24.11.2010 11:31
bavíte sa o vírusoch ktoré nepodporujú NTFS a tým pádom nemôžu ani napadnúť nove PC
|