| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Suhlas
Od: BranoMojsej
|
Pridané:
19.11.2010 10:41
Ja tak isto prichadzam o klientov kvoli tomu, ze musim do ceny zahrnut aj naklady na SW, co iní nemusia. Uz nech je tu doba, aby kazdy kazdeho bonzoval, len vtedy si klienti uvedomia, ze web, grafika, video a.i. nie su zadarmo(alebo za drobne)!!!
|
| |
Re: Suhlas
Od: Cage
|
Pridané:
19.11.2010 10:44
Dobre suhlasim s tebou,ste povinny si kupovat SW,ale mate pravo si odpocitat DPH, dat do nakladov a zaroven mate nehmotny majetok..... Ale skus toto doma robit ?!
|
| |
Re: Suhlas
Od: BranoMojsej
|
Pridané:
19.11.2010 10:49
Pokial na tom clovek nezaraba, je mi to jedno. Ale pokial za svoju pracu berie peniaze a ma SW "ukradnuty" tak to nie je v poriadku. Zbytocne klesaju ceny, firmy s legalnym SW prichadzaju o zakazky a tym padom to ma vplyv aj na zamestnanost...atd, atd...
|
| |
Re: Suhlas
Od: hoax
|
Pridané:
19.11.2010 16:16
este ze by nas chceli upalovat aj za jednu MP3ku :D :D
|
| |
Re: Suhlas
Od: stephan
|
Pridané:
20.11.2010 13:31
ano mas pravdu ale co taky clovek co si potrebuje zarobit na taky software?Ked vie ale nema nato prostriedky?Najprv musi ist za pas driet ako kon a az potom moze robit co naozaj vie?Ale jasne peniaze su o tom kto koho odrbe ten ma viac takze ziadny kompromis sa tu neda najst...
|
| |
Re: Suhlas
Od: TomBA
|
Pridané:
20.11.2010 22:29
Pozicka?
|
| |
Re: Suhlas
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.11.2010 9:27
To ze si to das do nakladov a das si vratit DPHcku, neznamena, ze sa ten softver zaplati sam. Firma ho ma len o 30% lacnejsie, zvysok musi zaplatit. Takisto je to sice uctovny majetok, ale pravo pouzivat danu licenciu je dalej nepredajne (vid licencne zmluvy), takze realnym majetkom je akurat tak medium bez softu a prirucka k softu (cize realne ziadny majetok).
Softver sa vsak do firmy kupuje preto, aby podporoval niekoho pracu, a teda v konecnom dosledku vytvaral firme zisk. A ak firma nie je schopna zarobit si pouzivanim toho softu na neho samotny, tak by sa mala zamysliet nad tym, preco prave ten ktory SW chce kupit, a porozhliadnut sa po lacnejsich alternativach, minimalne do doby, ked si bude moct ten drahsi soft dovolit.
|
| |
Re: Suhlas
Od: tomasix
|
Pridané:
19.11.2010 10:49
dobrota je jeden z prejavov hlúposti
|
| |
Re: Suhlas
Od reg.: Sherpa
|
Pridané:
19.11.2010 12:49
doba kedy kazdy na kazdeho bonzoval? taka tu uz raz bola. dakujem, neprosim.
|
| |
Re: Suhlas
Od: 2Martel
|
Pridané:
19.11.2010 13:27
Tá je tu až teraz.
Stačí si zájsť do regiónov ako Prievidza a pod.
|
| |
Re: Suhlas
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
19.11.2010 14:23
Preco prave tam?
|
| |
Re: Suhlas
Od: AstaKiller
|
Pridané:
19.11.2010 13:29
Presne tak! Nieco tak hlupe si moze priat kto? No predsa tiez len h....k
|
| |
Re: Suhlas
Od: prpr
|
Pridané:
19.11.2010 13:54
"slusny clovek sa nema coho bat"...
vraj to platilo vcera a vraj aj dnes.
|
| |
Re: Suhlas
Od: Otaznicky otaznik
|
Pridané:
19.11.2010 14:19
Slusny clovek nie je zasrany udavac.
|
| |
Re: Suhlas
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.11.2010 15:20
Cize slusny clovek podla teba neuda ani toho co mu kradne auto, vykrada dom atd.
|
| |
Re: Suhlas
Od: Dokriveny plech
|
Pridané:
19.11.2010 23:02
Nie. Slusny clovek, ak je svedkom trestnej cinnosti informuje policiu. Neobracia sa na fiktivnu neexistujucu organizaciu bez pravnej subjektivity, ktora to urobi miesto neho. A to len v pripade, ked sa chce pomstit. Sam poznas x-ludi, ktori pouzivaju software bez platnej licencie. Za cely svoj zasrany zivot si vsak na nikoho nepodal trestne oznamenie. Tak tu nemoralizuj a neglorifikuj organizaciu vyuzivajucu tie najhorsie vlastnosti ludi. Kedze sa zivim pracou, ktora si vyzaduje pouzitie plateneho softveru, pride mi samozrejme, ze tak ako ja za svoju pracu dostavam zaplatne aj firma ktora vytvori nastroj co pouzivam, si zasluzi svoju odmenu. BSA je len parazit, ktory vyuziva zastrasovanie, loz a vytvara v spolocnosti zbytocne negativne nalady. A hlavne obtazuje slusnych ludi tym, ze ich casto nepravom oznacuje ako zlodejov.
|
| |
Re: Suhlas
Od: viva la fico
|
Pridané:
19.11.2010 23:16
"Nie. Slusny clovek, ak je svedkom trestnej cinnosti informuje policiu."
Za socializmu takych svin bolo, si jedna znich?
"a cely svoj zasrany zivot si vsak na nikoho nepodal trestne oznamenie."
Ako vies?
"neglorifikuj organizaciu vyuzivajucu tie najhorsie vlastnosti ludi."
Nikoho som tu neglorifikoval, ale ty vzadu v hlave citis pichane, vsak.
|
| |
Re: Suhlas
Od reg.: y0ghurt
|
Pridané:
20.11.2010 11:51
toto co pises je dobra chujovina :)
|
| |
Re: Suhlas
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
19.11.2010 15:07
"slusny clovek sa nema coho bat"
Otvor si oči a poobzeraj sa okolo. Možno budeš šokovaný...
|
| |
Re: Suhlas
Od reg.: illon
|
Pridané:
19.11.2010 18:21
Najhoršie je to, že to tak celkom nie je pravda. Pretože, ako bolo správne napísané na začiatku diskusie, aj ja mám firmu a používam legálny software, ale často sa nepresadíš cenou, pretože, ľuďom je jedno, že ten čo mu dal lacnejšiu ponuku nemá software, na ktorom pracuje a robí mu zákazku legálne kúpený a je mu jedno, že aj celú robotu spraví na nelegálne získanom materiále. A toho sa slušný ľudia teraz boja.
|
| |
Re: Suhlas
Od: szaga2
|
Pridané:
19.11.2010 20:29
Brano tu sa nejedna o SW. Ja poznam fyrmu kde sietovy spravcovia vyuzivaju server firmy na ukladanie ilegalneho materialu (filmy,hudba.....atd.) NO KOMENT
|
| |
Re: Suhlas
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 11:36
Sieťoví...
A v ktorej firme to tak nie je?
Firma si kúpi 1-2 licencie napr. na Proengineer, a používa ju na 10-tich. Lebo na viac nemá. Okrem toho ju majú aj všetci doma a pod. Lebo to nejak ide...
A teraz čo? Alternatíva neexistuje. Celkom určite nie.
|
| |
Re: Suhlas
Od: proe
|
Pridané:
21.11.2010 20:05
a este si za tie dve licencie pytaju kazdy rok brutalne prachy, .. v podstate za kozmeticke zmeny.. dakedy mi to pripada jak vypalne..,
|
| |
Normalka
Od: tpn0b
|
Pridané:
19.11.2010 10:43
Podla mna to suvisi s krizou, prepustali zbytocnych a neefektivnych, ktori sa nezmohli na viac ako udat svojho exchlebodarcu.
|
| |
Re: Normalka
Od: dokazovy material
|
Pridané:
19.11.2010 10:45
dava zmysel...
|
| |
Re: Normalka
Od: The KKK
|
Pridané:
19.11.2010 12:19
tiez ma to napadlo hned ako som si precital nadpis :)
|
| |
Re: Normalka
Od reg.: illon
|
Pridané:
19.11.2010 18:23
Alebo, keď sa zamestnajú u firmy, ktorá pravidlá dodržiava, pochopia, že to nie je fér.
|
| |
Re: Normalka
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
20.11.2010 6:51
ťažko..buď to človeku vadí, alebo nevadí...
|
| |
posli kveti
Od: predavam bagre
|
Pridané:
19.11.2010 10:47
BSA, to je to zoskupenie, ktore nema ziadnu vahu a mandat.
ktore v cechach zazalovali o osly zisk a miesto normalnemu celeniu zaolbe radsej zrusilo same seba?
|
| |
Re: posli kveti
Od: iKEBAB
|
Pridané:
19.11.2010 10:53
viac info o tom mas ?
zaujimave, asi mi ta info usla, co je skoda, lebo BSA nemam rad, uz len z principu hrania si na Boha.
|
| |
Re: posli kveti
Od: fasdfasdf
|
Pridané:
19.11.2010 11:02
neviem to na 100%, ale ak zadas do googlu Mironet a BSA nieco ti to najde. Problem bol ze vdaka BSA zobrala policia Mironetu vela pocitacov, vratili im ich o pol roka/rok s tym ze nic nenasli.
Tak Mironet zazaloval BSA a ta sud prehrala. Namiesto pokuty zrusili vsetky pobocky po Europe a teraz je iba jedna v Londyne.
|
| |
Re: posli kveti
Od: ROFL
|
Pridané:
19.11.2010 11:11
zabudol si dodat ze tie kompy prisli spat rozjebane, podpalit ich kurvy jedny
|
| |
Re: posli kveti
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
19.11.2010 11:50
SMRT BSA! SMRT SOFTVEROVEJ POLICII
|
| |
Re: posli kveti
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
19.11.2010 17:12
preco smrt? staci ostnaty drot do zadku....
|
| |
Re: posli kveti
Od: dokazovy material
|
Pridané:
20.11.2010 11:34
Bull
Shit
Alliance
hehe
|
| |
Re: posli kveti
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
19.11.2010 12:02
Ta pobocka v Londyne tiez nema na ruziach ustlane. V UK je jedna pravnicka firma (meno si nepamatam), ktora sa specializuje iba na zastupovanie klientov proti BSA. Asi niekomu lezia v zaludku a to poriadne hlboko. :D
|
| |
Re: posli kveti
Od: ........
|
Pridané:
19.11.2010 18:02
ked zadam do google mironet a bsa, odkaz na tuto diskusiu je 6ty v poradi...
a to nemoze byt nahoda...
|
| |
Re: posli kveti
Od: bsa_agent
|
Pridané:
19.11.2010 12:02
vygoogleny zdroj (treba odstranit medzery): http://www.zvedavec.org/ pocitace/2008/ 12/2926-prava-tvar-bsa.htm
citat:
V České republice jako právnická osoba ale svého času působila. Před lety byla aktivní jako BSA CS, jenomže poté, co prohrála soud s firmou Digisys. s.r.o., místo vyplacení odškodného ve výši 300 000 Kč + soudní výlohy stáhla ocas mezi nohy, z BSA CS se stala "BSA CS v likvidaci" a zmizela.
|
| |
Re: posli kveti
Od: dokazovy material
|
Pridané:
20.11.2010 11:37
ludom brat ano, ale platit uz nie...
|
| |
BSA - bleh
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
19.11.2010 10:57
BSA = Bull Shit Alliance
|
| |
Alternativy
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
19.11.2010 11:03
Nech firmy viacej vyuzivaju freeware. Napr Comodo Antivirus alebo Comodo Firewall su pre komercne pouzitie a vo firemnej sieti je bezpecnost aj tak riesena primarne za routerom cez LUA. Alebo LibreOffice, Microsoft Office sa vetsinou vyuziva len na otvorenie jedoduchych textovych doc a xls suborov, napr. u nas je takmer na kazdom PC legalna 2003 a jediny kto s tym vie u nas z 50 ludi pracovat som ja a ja pouzivam portable OpenOffice. :P
|
| |
Re: Alternativy
Od: FilipSK
|
Pridané:
19.11.2010 11:10
Povedz to klientovi ktory ti donesie cmyk .ai a chce z toho o 5 minut tlacit casopis...
Alternativy by v tomto fungovali len ak by to pouzivali aj ludia, a tam sa uzatvara kolecko.
|
| |
Re: Alternativy
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
19.11.2010 11:38
Máš prvadu.. avšak klient by mal doniest tlačové pdf.
Samozrejme v reklamkach sa s alternatívami pracovať fakt nedá.
|
| |
Re: Alternativy
Od: nti student
|
Pridané:
19.11.2010 11:50
ja ties sicko robim v pdf
|
| |
Re: Alternativy
Od reg.: TheXijoo
|
Pridané:
19.11.2010 12:17
zdrojovy subor sa dava do pdf. Tak o com hovoris?
|
| |
Re: Alternativy
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.11.2010 9:17
Skus navstivit zopar vacsich tlaciarni a zistis, ze tam ti PDF nezoberu. Aj ked situacia sa uz zlepsuje, a obcas su ochotni to za priplatok skonvertovat z toho PDFka do svojho formatu.
|
| |
Re: Alternativy
Od: Otaznicky otaznik
|
Pridané:
19.11.2010 14:12
Klient ktory ti donesie .ai a chce z neho tlacit casopis je bud de.il, ma de.ila grafika, nema kupeny Illustrator. A to nehovorim o tom, ze len de.il robi casopis v Illustratore.
|
| |
hovorkyňa BSA(E)
Od: šialená cow
|
Pridané:
19.11.2010 13:22
keď mi niekoho neudáte, tak vás udám ja. Haňba haňbúca vy piráti. (za PR článok čakám províziu vo výške ako od členov bsa)
http://www.facebook.com/ people/Slavka-Sikurova/1046562943
|
| |
cele bsa
Od: quix_
|
Pridané:
19.11.2010 13:25
"Podľa tlačovej správy BSA začína jednať so spoločnosti podozrivými z porušovania autorských práv k softvéru a vyzýva ich k náprave listami." to teda znamena, ze kazdy koho niekto bonzne bez ohladu na to ci vyuziva legalny softver alebo nie, zacne ho tato organizacia otravovat? a to z akeho dovodu?
|
| |
Re: cele bsa
Od: AstaKiller
|
Pridané:
19.11.2010 13:32
Z dovodu chrapunskej bohorovnosti a svojvole.
|
| |
kde sa da bonznut?
Od reg.: Bulo Bulek
|
Pridané:
19.11.2010 14:04
ked chcem bonznut mojho zamestnavatela kde a komu ? :D
|
| |
Re: kde sa da bonznut?
Od: entita s cervenymi ocami
|
Pridané:
19.11.2010 14:14
Na policii podaj trestne oznamenie.
|
| |
BSA...
Od: Otaznicky otaznik
|
Pridané:
19.11.2010 14:18
Cela bsa je zlo. Navadzat ludi na to, aby sa udavali ako za fasizmu a komunizmu je absolutne chore... Ale absolutne.
|
| |
Re: BSA...
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
20.11.2010 6:55
dá sa to nazvať aj normálne: podať trestné oznámenie na zlodeja :) tak isto aj keď zavoláš políciu na niekoho, kto ti kradne auto, sa dá nazvať, že ho bonzuješ :) ale snáď táto téma nie je o tom, aké slovíčka na čo použijeme :)
|
| |
takéto drísty je zbytočné komentovať (no text)
Od reg.: dagi the great
|
Pridané:
19.11.2010 14:21
no text
|
| |
business
Od: BsaLover
|
Pridané:
19.11.2010 15:28
som rad ze su tu organizacie ako Bsa. ano, je to skvele, preto ze je mnostvo firmiciek ktore nepouzivaju legal soft a pritom zisky maju mnohonasobne vyssie. bonznem kazdeho jedneho co ma cash ale je skupy kupit sw. a s freeware chodte do prdele, na vsetko su alternativy neni.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
19.11.2010 19:22
super, vedel som ze budu same minuska. aspon je vidno kolko ja na slovensku panghartov ktory radi kradnu ale verejne sa to boja povedat...
|
| |
Re: business
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2010 20:38
Ty budes robit akurat tak upratovacku s tvojou gramatikou. Si nevysiel ani zakladnu skolu citajuc tvoj prispevok.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
19.11.2010 20:58
Ale vysiel chlapce. Slovensky jazyk ma nikdy nebavil, tak mi prezrad kde mam chyby? (aby som nad tym mohol premyslat). Taktiez by som mohol premyslat nad tim, co ma toto spolocne s gramatikou. Asi ked neviem na 100% pravopis, neviem nic ine, podla teba.
By the way, uz som si zvykol na buzerantov, ktory ked nemaju co povedat k veci, zacnu hladat gramaticke chybicky. Ale to je problem stura cy kereho paka co vimyslel tyeto ycka...
|
| |
Re: business
Od: vrx
|
Pridané:
19.11.2010 22:39
tvrdky fakt bijú do očí, aj keď si si dal záležať faktom je že ti to nejde :D. Neratajúc poslednú vetu samozrejme
|
| |
Re: business
Od: ...
|
Pridané:
20.11.2010 0:37
Az nato, ze to bol Hattala ty chytrak. Ale nielen ypsilon ti robi problem. A cloveku, ktory neovlada ani svoj vlastny jazyk, tazko verit, ze robi nejaku "dolezitu" robotu. Sem tam chyba sa stane kazdemu, ale ten tvoj prispevok je hodny piataka na zakladnej skole.
|
| |
Re: business
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
20.11.2010 7:03
Aj tak hľadať gramatické chyby a podľa toho súdiť človeka je čistý debilizmus. Plno ľudí má dyslekciu alebo dysgrafiu a preto píše možno na úrovni prvého stupňa základnej školy, ale znamená to, že ten človek nemôže byť úspešný? Automaticky musí byť nejaký smetiar alebo niečo?
Inak súhlasím, že BSA sú svine, no to je chyba skôr realizácie ako myšlienky. Nejakú takú organizáciu vážne treba, pirátenie nie je normálna vec a neprospieva ekonomickému rastu.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
20.11.2010 11:57
Presn tak.. Zlodejov je tu dosť.
|
| |
Re: business
Od: quix_
|
Pridané:
20.11.2010 16:49
zabudol si, ze na to je tu policia a ine organy, nie banska spekulantov z bsa. suhlasim samozrejme s tym, ze vsetci co pouzivaju softver v rozpore s licencnymi podmienkami su trestne zodpovedni a maju byt podla toho aj stihani.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
21.11.2010 14:33
na políciu sa nevyhováraj, tá nespraví nič.
|
| |
Re: business
Od: ...
|
Pridané:
20.11.2010 17:25
Ja ho nesudim za gramatiku ale za obsah. Ta gramatika bola ceresnicka na torte a okrem toho mat nejaku poruchu ako hovoris, tak by to bud sformuloval inak, alebo by to dal vediet. Okrem toho, pokial sa clovek nevie vyjadrovat, tak jeho slova nemaju taku vahu. Si vezmi keby spravil taketo chyby zurnalista, by si tie noviny zahodil, lebo ma to vediet ked s tym robi. Ten nadomnou to az tak "nepotrebuje" k zivotu, tak nie je to az tak strasne, ale aj tak.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
21.11.2010 14:28
Ty si proste trapko co nema co povedat k veci. Stale tu pindas nieco o slovencine ale tu mam tazko v ... . Nonstop budes pokracovat v robeni zo-seba-koko.a? Ty pojebana nula.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
21.11.2010 14:30
a ešte som zabudol, možno si dospelý ale to si len myslíš. v skutočnosti si pimo čo behá za mamou a žaluje že ...
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
20.11.2010 12:03
Rodny jazyk samozrejme ovladam, ale nie na 100%. No kde su tie chyby ty expert, poradis sa s kamosom alebo googlom? Lol.
|
| |
Re: business
Od: ....
|
Pridané:
19.11.2010 22:25
troll search in progress..................troll detected.
|
| |
Re: business
Od: BsaLover
|
Pridané:
20.11.2010 12:01
... but thief too.
|
| |
bojim
Od: bubacik
|
Pridané:
20.11.2010 1:36
BU-BU-BU
|
| |
Cena softwaru a zarobky
Od: anonymX
|
Pridané:
20.11.2010 10:38
Som zvedavy ktori z Vas co zaraba 350-400 eur mesacne je schpny si kupit legalny win resp. z z toho si vobec kupit PC. Je jednoduche vyskakovat takemu co zaraba 1000-1500 a mudrovat. Takze co sa tyka fyzickyxh osob je to dost tazke si zakupit legalny win pre tych co su trochu zdatny si daju radsej linux a open office. Co sa tyka firiem som zvedavy ktora firma co je uz nejak znama zacinala hned s legalnym softom. a co sa tyka odpisu z dph a nakladov tak neviem preco si to firma pocita kazdemu zakaznikovi do ceny co spravi. na 100 ludoch sa im cena jedneho napr grafickeho softu vrati a dalsich 100 im zabezpeci novy soft. mozno som to s tym poctom zakazie prehnal a dal malo ale je to jedno. Dakujem
|
| |
Re: Cena softwaru a zarobky
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
20.11.2010 11:54
pokiaľ na to nemáš, tak si to nekupuj...keď zarábaš 350€, tak logicky budeš chodiť MHD, aj keď auto ti je lepšie...buď si kúp niečo s predinštalovaným Windowsom, alebo si daj Linux. A cena vo firmách je rozpočítaná medzi toľko zákazníkov, koľkých zvyknú mať, nezaúčtujú každému všetko...
|
| |
_________
Od: _________
|
Pridané:
20.11.2010 13:24
http://www.youtube.com/ watch?v=yG2qDpRg3LY
(medzera pri 3. lomitku)
|
| |
adlo,,,,,,,,,,,,,,
Od: zive.cz
|
Pridané:
20.11.2010 13:42
Pre zákazníkov firmy ADLO (bezpečnostné dvere a vložky) zo SR (Banská Bystrica a okolie). Jeden zamestnanec si spravil kšeft z databázy zákazníkov a ich údajov. Nemá zábrany nechať vyhotoviť kópie kľúčov pre väčšinu predaných bezpečnostných vložiek spolu s bezp. dvermi. Je v tom zapojených viac ľudí. Postupne zbierame dôkazy a po dohode s právnikom podnikneme ďalšie kroky.
Preto odporúčame všetkým zákazníkom firmy ADLO v BB a okolí vymeniť si bezpečnostné vložky najlepšie osobne zakúpené nie na meno v akejkoľvek inej predajni najlepšie mimo BB.
|
| |
Re: adlo,,,,,,,,,,,,,,
Od: Cuda
|
Pridané:
20.11.2010 15:47
Alebo:
K našim zámkom kľúčiky zdarma.
No nie?
|
| |
BSA,,
Od: DaD
|
Pridané:
21.11.2010 11:12
Článok obsahuje trocha zavádzajúce informácie, viď stránku www.bsa.sk
Ide o to, že BSA napísala listy 7000 firmám na Slovensku bez ohľadu na to, či sú podozrivé z používania nelegálneho sw alebo nie. Vraj preto, lebo je to segment, kde najčastejšie dochádza k porušovaniu aut. práv ohľadom sw :-)
BSA nie je nič, je to nezisková organizácia,ktorú platia veľké sw spoločnosti, ak niekto čítal ten list, tak je tam hneď návratka, ktorú trba akože podpísať, že vo firme žiaden nelegálny soft nie je, na to samozrejme BSA právo nemá. Je to klasický list v štýle "bu-bu-bu" ako svojho času videokazeta so zásahom polície v nejakej firme, kde im zabavili PC a nelegálny soft.
Ak je podozrenie z používania neleg. sw, nech podajú trestné oznámenie, inak je to o ničom, klasické zastrašovanie.
|
| |
List1
Od: Michal4595
|
Pridané:
22.11.2010 17:56
Teraz dosiel do jednej firmy dany list. Citujem: "podla informacii, ktore naznacuju, ze vo Vasej firme moze dochadzat k pouzivaniu nelegalneho SW". Ak neposleme navratku do 14dni spet, podniknu kroky. No a teraz, pravda ci loz? :)
|
| |
BSA,,
Od: DAD,,
|
Pridané:
23.11.2010 7:42
Lož. prišlo to aj do našej firmy, rovno to išlo právnikovi.
Pozri si www.bsa.sk, sekciu "protipirátske aktivity" a článok z 5.11.2010 s názvom "BSA vyzvala 7000 firiem na legalizáciu software". To už hovorí samé za seba.
BSA ako nezisková organizácia nemá právo požadovať žiadne návratky a podobne. Nech podniknú kroky, jediným krokom je podanie trestného oznámenia, ktoré ale v tomto prípade nemôže byť na neznámeho páchateľa, tým pádom sa nedá stiahnuť a keď to oznámenie sa nebude zakladať na pravde, automaticky žalujeme BSA my.
U nás už napr. Microsoft robil inventúru sw, výsledok, viac zakúpených licencií než použitých. Tak nech BSA podnikne kroky, rovnako podnikneme aj my. Mňa štvú také organizácie, ktoré vyložene napíšu list s nepravdivými informáciami a zastrašujú. Je dosť firiem ako je naša, ktoré nelegálny soft nepoužívajú, lenže v očiach BSA sme všetci kriminálnici.
Takže najprv im pôjde odpoveď od právnika, potom podnikneme kroky my, nikto nebude ohovárať a poškodzovať naše dobré meno.
|
| |
titulok
Od: Michal4595
|
Pridané:
23.11.2010 10:48
Praveze je to datum 5.11.2009. Zeby sme sa dostali na rad az teraz? po roku? Respektive startuju dalsiu "kampan"? :) Dana firma je len slovenska pobocka. V materskej firme v Nemecku prebehla kontrola licencii od MS, tak to rovno rozsirili aj na pobocky po celej EU. Bez problemov.
|
| |
BSA,,
Od: Dad,,
|
Pridané:
23.11.2010 10:59
Máš pravdu, je to rok 2009, ale podľa mňa je to tá samá alebo podobná kampaň. A pravdupovediac je mi to jedno.
Pokiaľ má firma sw v poriadku, tak sa báť nemusí, len mňa neskutočne irituje, keď akési neziskové združenie mi tu posiela návratky a vyhrážky, že keď nepošlem, tak budú konať... a čo budú konať, ak podajú trestné oznámenie tak dopadnú ako V ČR, prehrajú to.
Inak ke´d sme mali kontrolu z Microsoftu, tak tiež chceli taký "dotazník branca", kde chceli dokonca čísla OEM software a hardware na ktorom to bolo prevádzkované, toto tiež posielali viacerým firmám, tak som im odcitoval z ich vlastných licenčných zmlúv, že na to právo nemajú, takže sa urobila len inventúra OLP a iných licencií, kde je klauzula, že na info o prevázkovaných licenciách majú právo.
Pokiaľ je vo firme, tak ako u nás špecifikovaný istý štandard, že napr. PC sa kupuje zásadne s op. systémom a Office alebo pod., tak nemôže byť problém.
|